[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.169 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 12:37

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb gelukkig geen problemen met CTD's of andere crashes. Ik merk wel dat het laden + verifying client data (vooral deze laatste) veel langer duurt dan voorheen!

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Shabbaman schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:53:
Ik zie dat er in AF 1 map zit zonder vliegveld. Is die ook zonder heli's?
Operation Harvest heeft geen vliegveld maar wel heli's, beide partijen hebben een scout en attack heli volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 22:53

Pjoek

Of niet...

Rob_Kstr schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:47:
Battlefield loopt lekker met mijn 7800gtx en AMD 64 3500+, 2GB geheugen.
Maar hoe voller de server, hoe slechter het loopt.., een upgrade naar een AMD Athlon Processors /
AMD Athlon 64 4000+ (S939, 2,4 GHz, 1MB) help dat?
Iemand die spreekt uit ervaring?
De snelheidswinst is te verwaarlozen.

Verder mag ik er niet op in gaan omdat tech vragen niet in dit topic thuis horen ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 102880 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:44:
[...]

Ach een gewaarschuwd mens telt voor 2....Je moet het natuurlijk allemaal lekker zelf weten...maar niet gaan janken als je ineens aan de beurt bent..wat ik zei...als je gereset wordt heb je t aan jezelf te danken.
Als het idd zo is dat EA op de IP's van deze servers een prog mee laat lopen dat alle hashes van spelers die aanloggen opslaat en deze vervolgens in 1 grote wipe reset is wat jij zegt dus onzin.

Er zijn verschillende wijzen waardoor je zonder het te willen op deze servers terecht kan komen en al zou je, in mijn voorbeeld, gelijk uitloggen dan ben je dus toch de lul.

Verder is een harde reset in mijn ogen een onevenredig zware optie.

Beter zou zijn als EA alle punten behaald tijdens het verblijf op deze server zou wipen maar misschien is dit technisch te omslachtig.

Verder vindt ik het huidige systeem met de unlocks verre van ideaal. Pas bij 50k punten krijg je je laatste unlocks. Sorry maar dat is belachelijk hoog. Ja mss niet voor de goede en fanatieke spelers en voor de mensen die continue in armor zitten of jet zitten of maar voor de meerderheid wel.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:49
Help!!!! schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:22:
Er zijn verschillende wijzen waardoor je zonder het te willen op deze servers terecht kan komen en al zou je, in mijn voorbeeld, gelijk uitloggen dan ben je dus toch de lul.
noem er is 3 dan?
Verder is een harde reset in mijn ogen een onevenredig zware optie.
onzin, moet je niet naar zulke servers gaan :/
Verder vindt ik het huidige systeem met de unlocks verre van ideaal. Pas bij 50k punten krijg je je laatste unlocks. Sorry maar dat is belachelijk hoog. Ja mss niet voor de goede en fanatieke spelers en voor de mensen die continue in armor zitten of jet zitten of maar voor de meerderheid wel.
het is best haalbaar die 50k, het zou ook niet leuk zijn als je alle unlocks al hebt bij 30k. Je moet er wel wat voor doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Anoniem: 128025 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:23:
AF gisteravond ook eens geprobeerd en de jets zijn wel wennen qua besturing, alleen al het feit dat je geen afterburner hebt maakt een andere strategie nopodzakelijk, AA ontloop je alleen door veel hoogte te houden en na je bom run meteen weer hoogte te maken.
@PhoeniXProjects: Was jij gisteravond toevallig AF aan het spelen, specifieker op een I3D server die Midnight Sun draaide waar wat mensen met de =JFF= tag speelden? Daar speelde iig een Phoenix die al behoorlijk met die nieuwe jets overweg kan, ik was redelijk onder de indruk, moet nog erg wennen aan de nieuwe jets, voelen een stuk logger en zijn trager door het gebrek aan afterburner! En op Midnight Sun lijkt de AA wat minder effectief als op bijv: Road Rage!
Hee ik zat gister bij jullie op de server....ik zag je inderdaad continu crashen met dat ding van China geloof ik...ik kon er ook niet echt mee overweg....hij wil niet meer optrekken nadat je aanduikt voor een bombrun. Die AA is in verhouding inderdaad veel te sterk want je kan er weinig aan doen...deze jets zijn niet snel en wendbaar genoeg om de AA te ontwijken. Ze zouden ze meer flares moeten geven en/of sneller beschikbaar achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

maxoss schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:58:
het is best haalbaar die 50k, het zou ook niet leuk zijn als je alle unlocks al hebt bij 30k. Je moet er wel wat voor doen!
Ja man kicken : Maar zes maandjes en dan vervolgens maar niet je promotie krijgen ook al zit je er overheen :X

* nero355 gisteravond na een hoop gekloot toch nog in-game promotie kreeg maar nog steeds geen unlock schermpje voor zijn neus gehad heeft :/

Vanavond maar eens proberen dan ... gmrbl ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
nero355 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:07:
[...]

Ja man kicken : Maar zes maandjes en dan vervolgens maar niet je promotie krijgen ook al zit je er overheen :X

* nero355 gisteravond na een hoop gekloot toch nog in-game promotie kreeg maar nog steeds geen unlock schermpje voor zijn neus gehad heeft :/

Vanavond maar eens proberen dan ... gmrbl ...
vaak genoeg gezegt, heb geduld met BF2 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:00:
[...]

Hee ik zat gister bij jullie op de server....ik zag je inderdaad continu crashen met dat ding van China geloof ik...ik kon er ook niet echt mee overweg....hij wil niet meer optrekken nadat je aanduikt voor een bombrun. Die AA is in verhouding inderdaad veel te sterk want je kan er weinig aan doen...deze jets zijn niet snel en wendbaar genoeg om de AA te ontwijken. Ze zouden ze meer flares moeten geven en/of sneller beschikbaar achter elkaar.
Was niet onze server hoor, die heeft nog niet de juiste manager voor EF en AF, maar we waren met wat mensen aan het verkennen en nieuwe voertuigen leren kennen, ik kwam inderdaad in de problemen met die Chines bomber, ben de F15 en SU34 gewend en dit is wel echt heel wat anders, maar jij was lekker bezig met die A10, zal wel deels gewenning zijn hoop ik! :) Maar het optrekken lag dus niet geheel aan mij, vindt de mappen wel leuk allemaal en deze boorsterpack eigenlijk beter dan EF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Best ernstig dat er zo'n gedoe is met compatibiliteit en bugs in BF2.
Bij mij wekrt BF2 en Special Forces prima, maar ik heb al zoveel gehoord over Armored Fury etc dat er maar 1 map is die het doet, en dat het om de haverklap crasht etc.
Is er al enig nieuws dat EA daar ook daadwerkelijk wat aan gaat doen ?
Zo gaan natuurlijk niet al teveel mensen die rotzooi kopen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

maxoss schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:12:
vaak genoeg gezegt, heb geduld met BF2 B)
Dat weet ik wel, maar het is wel super lullig als je om je heen allemaal gasten ziet promoveren naar First Private en dergelijke en jij juist niet met je super hoge rank :D

Kunnen ze niet iets inbouwen dat des te meer punten je hebt des te meer voorrang je hebt ofzo :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

- play now
- het staat niet in de servernaam aangegeven en blijkt na inloggen P&K te zijn
- je klikt de verkeerde aan en je hebt het niet door.
- je selecteert op bepaalde filters (mapnaam, ping, aantal spelers) daarbij let je dan niet echt op servernaam want die is niet zo relevant.

Het aantal manieren is overigens niet het allerbelangrijkst. 1 manier is immers al teveel, gezien de onevenredig zware sanctie.
[...]

onzin, moet je niet naar zulke servers gaan :/
Dat is de makkelijke rigide benadering.
Strafstelsels zijn altijd zo opgebouwd dat de straf evenredig is met de overtreding.

Dus als jij bijv. 50k punten op normale wijze hebt gehaald en een paar 100 of desnoods duizend op zo’n server dan vindt jij het wel rechtvaardig dat je op nul begint. :?

Doe dan bijv: alle punten op zo’n server behaald maal 2 gaan ervan af. Dat lijkt me wel rechtvaardig. + behaalde badges e.d. (door spelen op die servers) worden teruggedraaid.
[...]

Dat is heel relatief of het haalbaar is. Voor jou mss wel, maar voor veel anderen niet.

IMO moet de beloning voor het halen van een x aantal punten niet teveel in unlocks zitten. Misschien eerder in ranks ofzo of andere nog te bedenken zaken.

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 08-06-2006 10:44 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Help!!!! schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:40:
- play now
- het staat niet in de servernaam aangegeven en blijkt na inloggen P&K te zijn
- je klikt de verkeerde aan en je hebt het niet door.
- je selecteert op bepaalde filters (mapnaam, ping, aantal spelers) daarbij let je dan niet echt op servernaam want die is niet zo relevant.
dit kun je zelf voorkomen, behalve punt 2 dan (wat mij nog nooit is overkomen)
Doe dan bijv: alle punten op zo’n server behaald maal 2 gaan ervan af. Dat lijkt me wel rechtvaardig. + behaalde badges e.d. (door spelen op die servers) worden teruggedraaid.
helaas onmogelijk, hoe trek je na hoeveel punten diegene op die server heeft gehaald + bedenk maar is een andere straf die mogelijk moet zijn. Misschien is het beter om 10k van het totaal af te trekken of 20% van het totaal ofzo?
Dat is heel relatief of het haalbaar is. Voor jou mss wel, maar voor veel anderen niet.

IMO moet de beloning voor het halen van een x aantal punten niet teveel in unlocks zitten. Misschien eerder in ranks ofzo of andere nog te bedenken zaken.
tsja, zo zit het spel nou eenmaal in elkaar. Ze zouden er nog 10 ranks bij kunnen voegen maar of dit veel zin heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door maxoss op 08-06-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Help!!!! schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:54:
[...]

Idd hij goud jij zilver......

Alleen ik heb geen 180 uur in een heli met specialty tvguided dus ja ik wordt door zo'n gast ingemaakt. Geeft verder niet alleen als ons team niet iemand van zijn kwaliteit heeft, jij bijvoorbeeld, is de balans een beetje zoek.
wees gerust: iedereen wordt door hem (ons) ingemaakt of het nou ace is of een uber pro. Zijn nog nooit meerdere malen geownt door iemand, maarja heli is echt zo easy kills maken als je het mastert. De enigste uitdaging voor mij als pilot is nu tv ontwijken :( zelfs jets doen me niks meer.

@ace in clanwars zijn 7 mensen bezig onze rape tegen te houden, mischien dat jouw alleen lukt _/-\o_

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:58:
planes, AA, autotje (met die mg kan je ze in 4 seconden kapot 8)7, ook weer noob nerf )
Ik weet niet wat voor een MG jij op je autootje hebt zitten, maar de MG's die ik gebruik op de auto's doen er toch echt wel langer dan 4 seconden over (minimaal 1x oververhit), om een volledig onbeschadigde heli te slopen. Het is natuurlijk wat anders als er meerdere personen tegelijk een heli proberen te slopen.....maar dat zie ik helaas nog te weinig gebeuren op de public servers, zoals je al vermeldde.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Indy91 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:37:
[...]

Ik weet niet wat voor een MG jij op je autootje hebt zitten, maar de MG's die ik gebruik op de auto's doen er toch echt wel langer dan 4 seconden over (minimaal 1x oververhit), om een volledig onbeschadigde heli te slopen. Het is natuurlijk wat anders als er meerdere personen tegelijk een heli proberen te slopen.....maar dat zie ik helaas nog te weinig gebeuren op de public servers, zoals je al vermeldde.
Een MG gun kan een heli in een keer neer halen zonder te overhitten.
messchien hebben ze dat aangepast in patch 1.3 want dat he ik nog niet getest maar iedergeval ik weet dat het mogelijk is of was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:16:
[...]

wees gerust: iedereen wordt door hem (ons) ingemaakt of het nou ace is of een uber pro. Zijn nog nooit meerdere malen geownt door iemand, maarja heli is echt zo easy kills maken als je het mastert. De enigste uitdaging voor mij als pilot is nu tv ontwijken :( zelfs jets doen me niks meer.

@ace in clanwars zijn 7 mensen bezig onze rape tegen te houden, mischien dat jouw alleen lukt _/-\o_
dan werken ze niet goed samen als al die 7 mensen worden geownd _/-\o_ door een chopper. zeker als ze zeggen niet spawnen om de beurt maar allemaal tegelijk als AT

en op welke map en aan welke kant was dat dan?
nero355 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:55:
[...]

Wou ik net posten :)

PssT : Gebruik nou is de edit knop man ...
Zou ik onthouden.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-06-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:49:
Een MG gun kan een heli in een keer neer halen zonder te overhitten.
messchien hebben ze dat aangepast in patch 1.3 want dat he ik nog niet getest maar iedergeval ik weet dat het mogelijk is of was.
Wou ik net posten :)

PssT : Gebruik nou is de edit knop man ...

[ Voor 7% gewijzigd door nero355 op 08-06-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:18:
[...]

Was niet onze server hoor, die heeft nog niet de juiste manager voor EF en AF, maar we waren met wat mensen aan het verkennen en nieuwe voertuigen leren kennen, ik kwam inderdaad in de problemen met die Chines bomber, ben de F15 en SU34 gewend en dit is wel echt heel wat anders, maar jij was lekker bezig met die A10, zal wel deels gewenning zijn hoop ik! :) Maar het optrekken lag dus niet geheel aan mij, vindt de mappen wel leuk allemaal en deze boorsterpack eigenlijk beter dan EF!
Ach ik speel in principe net zo lang AF als jij hoor ;) Ik vind ze ook niet zo geweldig bombarderen. Die bommen vallen veel te ver uit elkaar. Gister continu dat die bommen links en recht of voor en achter een tank terecht kwamen :x
Ik vind AF ook leuker dan EF.

Jullie waren ook wel lekker bezig met zn alle...qua teamwork dan...ik was maar met 1 vriend en de rest van onze kant deed niet echt veel aan vlaggen cappen enzo waardoor we steeds verloren. K ging gister ook wel lekker in die Littlebird...engi erbij en repareren maar
maxoss schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:51:
helaas onmogelijk, hoe trek je na hoeveel punten diegene op die server heeft gehaald + bedenk maar is een andere straf die mogelijk moet zijn. Misschien is het beter om 10k van het totaal af te trekken of 20% van het totaal ofzo?
.
Dan kunnen ze daar een behoorlijk team op gaan zetten dan..als ze van iedereen uit moeten zoeken hoeveel punten ze gehaald hebben en welke badges enzo...met als gevolg dat de volgende bf misschien wel 75e gaat kosten ofzo...cheaten/padden is gewoon reset...eigen schuld dikke bult! Die andere 200.000.000 mensen die BF2 spelen doen t toch ook niet...

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 08-06-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:05:
[...]

Ach ik speel in principe net zo lang AF als jij hoor ;) Ik vind ze ook niet zo geweldig bombarderen. Die bommen vallen veel te ver uit elkaar. Gister continu dat die bommen links en recht of voor en achter een tank terecht kwamen :x
Ik vind AF ook leuker dan EF.

Jullie waren ook wel lekker bezig met zn alle...qua teamwork dan...ik was maar met 1 vriend en de rest van onze kant deed niet echt veel aan vlaggen cappen enzo waardoor we steeds verloren. K ging gister ook wel lekker in die Littlebird...engi erbij en repareren maar
Das toch het leuke aan het met vrienden gamen, lekker teamwork, samen spraak tussen de heli's en wat er op de grond rijd/rondloopt, de tegenpartij leek te druk met zichzelf in de weer en waren ook wat aan het rondvliegen, werdt inderdaad zo weinig vlaggen gepakt door ze, toen konden wij volstaan met verdedigen en kon ik nog lekker kloten met die A10 beter te leren kennen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja inderdaad...maar echt teamwork met zn 2en gaat niet echt..in zoverre dan dat mijn maatje mn littlebird aant fixen was als ik was geraakt. Normaal spelen we wel met wat meer en dan gaat t een stuk beter...maar ik ben meer van de airsupport...vind niet dat ik met mn heli vlaggen moet gaan cappen...ik doe t wel vaak hoor..maar uit pure noodzaak/frustratie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:54:
[...]

dan werken ze niet goed samen als al die 7 mensen worden geownd _/-\o_ door een chopper. zeker als ze zeggen niet spawnen om de beurt maar allemaal tegelijk als AT

en op welke map en aan welke kant was dat dan?
Hoe wil je er tegen samenwerken vraag ik me dan af :) We houden alle lege jeepjes in de gaten en zorgen dat de gun altijd ratelt, geen mannetjes te zien? Dan gaat de aa en lege jeepjes standard down. Rpg hits maak ik zelden mee, heb zelfs respect als eindelijk iemand eens een rpg hit kan maken. Daboyz willen best eens een airshowtje geven tegen DG in clanwar style. Publics ownen wordt steeds saaier aangezien de gemiddelde speler ook niet meer doet dan aa bemannen om aa heli neer te halen. nachtmerrie #1 was squadhopping, mensen die niet in de main spawnen maar ergens bij onze main :7

Denk binnekort maar AF aanschaffen, die little bird lijkt me strak O+

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 08-06-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 21:52
[...]

Dan kunnen ze daar een behoorlijk team op gaan zetten dan..als ze van iedereen uit moeten zoeken hoeveel punten ze gehaald hebben en welke badges enzo...met als gevolg dat de volgende bf misschien wel 75e gaat kosten ofzo...cheaten/padden is gewoon reset...eigen schuld dikke bult! Die andere 200.000.000 mensen die BF2 spelen doen t toch ook niet...
wow 200.000.000 mensen die BF2 spelen dan doe ik het toch niet gek op plaats 28 duizend nogwat ;) als *oHaNa*DeeDee

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:28:
[...]

Hoe wil je er tegen samenwerken vraag ik me dan af :) We houden alle lege jeepjes in de gaten en zorgen dat de gun altijd ratelt, geen mannetjes te zien? Dan gaat de aa en lege jeepjes standard down. Rpg hits maak ik zelden mee, heb zelfs respect als eindelijk iemand eens een rpg hit kan maken. Daboyz willen best eens een airshowtje geven tegen DG in clanwar style. Publics ownen wordt steeds saaier aangezien de gemiddelde speler ook niet meer doet dan aa bemannen om aa heli neer te halen. nachtmerrie #1 was squadhopping, mensen die niet in de main spawnen maar ergens bij onze main :7

Denk binnekort maar AF aanschaffen, die little bird lijkt me strak O+
Timing is zeer belangrijk en timing is nou samenwerken met je team mates
zoals: Eerst tank daarna artillery en als laast komen onze infrantry lui aan te pas.
om ze allemaal snel te plat walsen en de spawns in de gaten te houden.

Maar ook: tegelijk spawnen als AT en niet om de 15 seconden(wat heel voorspelbaar is). gebruik je spacebar, en ungezoomd de AT raketjes afschieten want die kan je altijd nog bijsturen ook zonder in te zoomen, en dat kost je weer 2 extra seconden als je het ingezoomd zou doen.

Maar hoezo kunnen jullie niet geraakt worden door rgp's

Jullie strafen in een circkel of niet dan? want dat is het beste manier om zo snel mogelijk van elke kant in te grijpen.

ik heb gewoon is met me maatje geoefend om strafende pioten aan te paken, maar dat is al een tijd je geleden.

Trouwens dit vond ik nog in me screenshot folder :P
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/4686/screen0216oc.th.jpg

Ace gaat jullie wel stalken na de toetsweek.
Wat zijn jullie namen in bf2, dan zet ik jullie even bij me bf2 leaderboards

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-06-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ondertitel voor screenie hierboven : "Ace knalt BreezaH Boys af" :+

* nero355 hekel heeft aan alles wat met "Da/Pimp/Bling/enz." begint... hoezo irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:46:
[...]

Timing is zeer belangrijk en timing is nou samenwerken met je team mates
zoals: Eerst tank daarna artillery en als laast komen onze infrantry lui aan te pas.
om ze allemaal snel te plat walsen en de spawns in de gaten te houden.

Maar ook: tegelijk spawnen als AT en niet om de 15 seconden(wat heel voorspelbaar is). gebruik je spacebar, en ungezoomd de AT raketjes afschieten want die kan je altijd nog bijsturen ook zonder in te zoomen, en dat kost je weer 2 extra seconden als je het ingezoomd zou doen.

Maar hoezo kunnen jullie niet geraakt worden door rgp's

Jullie strafen in een circkel of niet dan? want dat is het beste manier om zo snel mogelijk van elke kant in te grijpen.

ik heb gewoon is met me maatje geoefend om strafende pioten aan te paken, maar dat is al een tijd je geleden.

Trouwens dit vond ik nog in me screenshot folder :P
[afbeelding]

Ace gaat jullie wel stalken na de toetsweek.
Wat zijn jullie namen in bf2, dan zet ik jullie even bij me bf2 leaderboards
nice screen ;(
als je in een cirkel strafed en zorgt dat niemand naast je of achter je spawnt zie je elke rpg aankomen. Een strafende heli met een recht pad kun je idd raken, een heli die de raket ziet aankomen en hem dodged niet, rpgs zijn te sloom. En de 96% van de mensen missen al als je een kleine beweging maakt :)

* evilpin0 voegt nero355 toe aan da bitches 2 own with blingbling guided

edit:
afstand en hoogte houden is wel belangrijk natuurlijk, iig op zon afstand vliegen dat je tijd hebt te reageren op rpgs. 3 sec is genoeg. Belangrijkste is dat je zorgt dat je niet van de zijkant/onderkant te raken bent want dan is je hitbox 3x zo groot :) Ik speel onder 404s

[ Voor 13% gewijzigd door evilpin0 op 08-06-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:55:
[...]

nice screen ;(
als je in een cirkel strafed en zorgt dat niemand naast je of achter je spawnt zie je elke rpg aankomen. Een strafende heli met een recht pad kun je idd raken, een heli die de raket ziet aankomen en hem dodged niet, rpgs zijn te sloom. En de 96% van de mensen missen al als je een kleine beweging maakt :)
Ja dat weet ik daarom schiet ik in het midden. en als de de piloot met de klok mee gaat hoef ik hem maar 1 keer bij te sturen.
maar na 1 keer bijsturen zijn je kans verkeken meestal. maar dan snel op naar de volgende raket

maar soms hou ik me gewoon koets en wacht ik het goeie moment af, maar dan moeten er ook geen andere mensen van de tegenpartij zijn.

Wat ik ook gewoon doe als ik door een heli ben neer geschoten dan zie je meestal de lucht en dan kijk ik gewoon waneer het de beste moment is om te spawnen :)

-------edit----------
raketjes te sloom?

helién jullie zo hoog dan of zo iets want maximaal 3 seconden van normalen rape hoogte
onder welke naam speel jij evilpin0 ?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-06-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Het gebeurd bij mij regelmatig dat ik in een andere server terechtkom dan waar op op geklikt had, zo onmogelijk is het dus niet.
[...]

Tuurlijk is dat technisch mogelijk. Ze moeten of van al die ranked p/k servers unranked servers maken, of een paar regeltjes code toevoegen die voorkomt dat punten gelogd/verzonden worden bij die servers/players.
Maar zoals je ook ziet aan hoe ze dat squadhoppen hebben uitgezet, ze kiezen voor de meest simpele optie zodat ze er geen werk aan hebben :/

Ik blijf er gewoon bij dat p/k-servers gewoon voor de fun zijn, en niet onder cheaten/padden valt.
En ja, genoeg mensen halen op die manier hun badges, maar wanneer zie je die badges? Als je hun stats bekijkt, en dan zie je het ook als diegene een onevenredig aantal kills met pistol/knife/paddles heeft gemaakt tov normale guns.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]
Mss moet je de posts eerst ns goed lezen. Als het zo werkt als Damorpeus zegt worden ook een aantal onschuldigen de dupe hiervan. Niet superveel maar je zal maar die ene zijn. En ja ook jou zou het kunnen overkomen.

Zelfs voor de mensen die het wel expres doen, waar ik overigens ook geen voorstander van ben maar ook niet heel erg wakker van lig, slaat het nergens op om ook gelijk alle eerlijk verdiende punten uit te wissen.

Het is een onevenredig zware sanctie.

Over die meerprijs: Hoe bedoel je “met grote stappen snel thuis” :X

Zo'n meerprijs voor zoiets is uiteraard niet te rechtvaardigen. Handmatig uitzoeken lijkt me verder uiteraard ook geen optie.

Technisch lijkt het niet moeilijk te implementeren om de tijdstippen van het bijschrijven van de punten te matchen met de inlogtijdstippen op diverse IP’s.

Als het technisch eenvoudig kan tegen weinig kosten vind ik dat een veel betere oplossing dan eenvoudigweg accounts te gaan wipen.

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 08-06-2006 14:02 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:33

Stewie!

Keen must die!

Relax, ze gaan heus niet iedereen resetten, gewoon een hoop mensen die het verdienen :)
En terecht, ben het spelletje ook zat. Dan meldt je een klant dat knife only niet mag, klant zegt sorry en maakt de server weer normaal, dag later is het weer knife-only :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

DaMorpheus schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:24:
Relax, ze gaan heus niet iedereen resetten, gewoon een hoop mensen die het verdienen :)
En terecht, ben het spelletje ook zat. Dan meldt je een klant dat knife only niet mag, klant zegt sorry en maakt de server weer normaal, dag later is het weer knife-only :/
"Kinders" om maar in jouw taal te spreken ;) met teveel geld ofzo zeker ?? Kan me moeilijk voorstellen dat een normaal iemand zoiets zou doen :/ Ranked servers zijn echt aso duur trouwens :X Af en toe zie ik wat prijzen langskomen : AUW !!!

Kan me trouwens leuke tijden herinneren met MoH:AA:Spearhead DEMO en Sniper only servers !!
Jammer dat je bij BF2 dan unranked moet draaien sinds Mashtuur een soortgelijke opbouw heeft zoals Malta : Eene kant de Allies/USMC andere kant Axis/MEC en knallen maar !!! :)

1,5 jaar DEMO gespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Evilpin0
Ik wil niet zeggen dat jullie slecht zijn maar julie zijn gewoon goeie uistekende heli piloten alleen zijn er weinig mensen die er iets tegen doen (ze gaan maar meer zeuren)
zie je veel op publics gebeuren als iemand zijn dagje heeft en gewoon iedereen ownd met een bepaald wapen :z

En dan gaan ze die plaats vermeiden ipv iets te bedenken om die lui te stoppen, dan wordt het wel heel makkelijk gemaakt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:08:
[...]
Het gebeurd bij mij regelmatig dat ik in een andere server terechtkom dan waar op op geklikt had, zo onmogelijk is het dus niet.

Ik blijf er gewoon bij dat p/k-servers gewoon voor de fun zijn, en niet onder cheaten/padden valt.
En ja, genoeg mensen halen op die manier hun badges, maar wanneer zie je die badges? Als je hun stats bekijkt, en dan zie je het ook als diegene een onevenredig aantal kills met pistol/knife/paddles heeft gemaakt tov normale guns.
Nou dan doe je toch iets niet goed want ik ben nog NOOIT op een andere server terecht gekomen als waar ik op geklikt heb.

En als P/K servers voor de fun zijn moet je lekker dat unranked doen....ja toch? als het toch alleen maar voor de lol is maakt het ook niet uit dat ze niet bij je stats bijgeschreven worden. Mensen die dat op ranked servers doen gaan alleen maar voor een makkelijke manier om aan metaal en vereisten te komen dus waarom zou dat geen cheaten/padden zijn volgens jou dan? Ik vind het precies hetzelfde als een andere manier van padden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:39:
@Evilpin0
Ik wil niet zeggen dat jullie slecht zijn maar julie zijn gewoon goeie uistekende heli piloten alleen zijn er weinig mensen die er iets tegen doen (ze gaan maar meer zeuren)
zie je veel op publics gebeuren als iemand zijn dagje heeft en gewoon iedereen ownd met een bepaald wapen :z

En dan gaan ze die plaats vermeiden ipv iets te bedenken om die lui te stoppen, dan wordt het wel heel makkelijk gemaakt. :/
Heb vorige week ook 2 ronden mogen meegenieten met pino, hij vloog, ik als gunner.
Het ging best wel goed, Wzza een paar keer uit de lucht geschoten met zijn heli.

Maar als je later op Oilfields als 2de op de server bent en je ziet wzza al in de heli zitten, ik spring erbij en hij laat hem neestorten omdat pino er bij wil, dan heb ik het weer gehad met de daboyz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:39:
@Evilpin0

/agree
alhoewel met heli alles te counteren is kan 1 vastbesloten persoon met skills je het aardig lastig maken. En tsja 90% van de mensen op de server is nou eenmaal fragvoer.
* evilpin0 droomt van bf2 in het begin, 16 raketten, 2x langere tv guided range, onraakbaar voor aa. Of komt dat in de buurt van cheaten :)

@escape: leuk allemaal enzo, maar draai nou maar gewoon weer bf2 vanilla want als ik op bof server kijk zie ik alleen jouw en nog een dude AF spelen. Eneh ik vlieg eigenlijk nooit met een andere gunner, levert teveel irritatie op als je wza gewend bent :) en gamert's zijn dikke noobs wil daar niet eens spelen, je wordt gekicked als je ze te vaak slacht. lang leve de BoF server _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door evilpin0 op 08-06-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:51:
[...]

Heb vorige week ook 2 ronden mogen meegenieten met pino, hij vloog, ik als gunner.
Het ging best wel goed, Wzza een paar keer uit de lucht geschoten met zijn heli.

Maar als je later op Oilfields als 2de op de server bent en je ziet wzza al in de heli zitten, ik spring erbij en hij laat hem neestorten omdat pino er bij wil, dan heb ik het weer gehad met de daboyz.
jah ik ook niet van hun style om een heli te bemachten, maar als admin kan best wel wat mogelijkheden om dan zulke mensen eruit te trappen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:05:
[...]

jah ik ook niet van hun style om een heli te bemachten, maar als admin kan best wel wat mogelijkheden om dan zulke mensen eruit te trappen. :P
ben zelf admin van BoF, alleen als ze gaan teamkillen voor een heli krijgen ze een kick of ban

Zag ook al dat zij op de GAMERT server waren gebanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:48:
[...]

Nou dan doe je toch iets niet goed want ik ben nog NOOIT op een andere server terecht gekomen als waar ik op geklikt heb.

En als P/K servers voor de fun zijn moet je lekker dat unranked doen....ja toch? als het toch alleen maar voor de lol is maakt het ook niet uit dat ze niet bij je stats bijgeschreven worden. Mensen die dat op ranked servers doen gaan alleen maar voor een makkelijke manier om aan metaal en vereisten te komen dus waarom zou dat geen cheaten/padden zijn volgens jou dan? Ik vind het precies hetzelfde als een andere manier van padden...
Dit soort taferelen kon je natuurlijk van mijlenver zien aankomen toen het ranking systeem bekend werdt gemaakt, EA werkt het padden e.d. zelf een beetje in de hand door er rewards en unlocks aan te koppelen! Maar ja, je kan hier eeuwig over discusiëren, het maakt mij niet uit hoe je je punten haalt, al ga je padden, leef je uit, val mij er alleen niet mee lastig en op onze server kun je rekenen op een kick! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 102880 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:48:
[...]

Nee ik ook niet maar het kan best dat je op een andere server klikt dan dat je wilde. Maar dat hoort onder de discussie over de buggy serverbrowser.
Ik snap jouw punt ook wel, maar zelf zou ik alleen op die servers komen voor de fun en vind het jammer dat dat nu niet meer kan omdat je dan het risico loopt enz.
En dat mensen die servers gebruiken voor hun badges, tja als zij daar blij van worden en het hun voldoening geeft, moeten ze dat lekker doen. Mij maakt het eigenlijk geen ... uit of iemand wel of niet z'n badge heeft, bij hoeveel mensen op een server zoek je dat nou op?

Verder sluit ik mij compleet aan bij Cyclonus.

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 08-06-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:59:
[...]

Nee ik ook niet maar het kan best dat je op een andere server klikt dan dat je wilde. Maar dat hoort onder de discussie over de buggy serverbrowser.

[...]

Ik snap jouw punt ook wel, maar zelf zou ik alleen op die servers komen voor de fun en vind het jammer dat dat nu niet meer kan omdat je dan het risico loopt enz.
Als ik merk dat ik een server aan het laden ben die ik niet heb aangeklikt dan druk ik gelijk op ESC....

En als je alleen voor de fun op een K/P server speelt zal het je ook niet uitmaken dat deze unranked is, ja toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Waarom maken ze dan niet gewoon een STINGER wapen? kunnen de infanteristen ook eens lekker de heli's en vliegtuigen uit de lucht halen. Opzich al heel krom dat dit wapen niet in BF2 zit, aangezien we het over moderne oorlogvoering hebben.

Er werd wel eens geklaagd dat de artillerie vervelend was, maar ik heb duidelijk meer last van de vliegtuigen en de heli's. :)

EDIT: ik bedoel dus een stinger die je kan meenemen als infanterist. Net zoals een AT zegmaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Dutchie! op 08-06-2006 15:08 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Aap schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:07:
Waarom maken ze dan niet gewoon een STINGER wapen? kunnen de infanteristen ook eens lekker de heli's en vliegtuigen uit de lucht halen. Opzich al heel krom dat dit wapen niet in BF2 zit, aangezien we het over moderne oorlogvoering hebben.

Er werd wel eens geklaagd dat de artillerie vervelend was, maar ik heb duidelijk meer last van de vliegtuigen en de heli's. :)

EDIT: ik bedoel dus een stinger die je kan meenemen als infanterist. Net zoals een AT zegmaar.
Dan wil ik een F-117 stealth bomber :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Ja hier kan ik me wel in vinden inderdaad. Want met een AT is toch lastig om en chopper te raken die vliegt en niet stil hangt. En ja AT is natuurlijk ook bedoelt tegen Armor. Tegen vliegspul heb je alleen de AA-vehicles en de gewone AA. Maar AA-vehicles zijn easy targets voor de TV om over het stil zitten in een AA maar helemaal niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

maxoss schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:16:
Als EA/DICE naar jullie 2 luistert ben ik straks heel erg blij :*)
Wel graag gewoon op een DVD'tje en niet via CC/PayPal/whatever gedoe a.u.b. !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

maxoss schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:16:
[...]

Ja ik ook :D

Niet vergeten dat de commander hem dan niet op de radar kan zien.. maar als jij overvliegt kan ik je wel zien met mijn oog en op je locken met mijn stinger >:)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Aap schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:29:
Niet vergeten dat de commander hem dan niet op de radar kan zien.. maar als jij overvliegt kan ik je wel zien met mijn oog en op je locken met mijn stinger >:)
maar dan ben je al te laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Ik wacht nog steeds op de B2 stealth bommenwerper. Gewoon een vliegtuig dat om de 5 minuten spawnt en waarmee je 1 nuclear bomb kunt droppen.

Ontopic: Een AA infanterist zou wel handig zijn. Met een shotgun en 5 AA missiles blijft het spel wel gebalanceerd denk ik

[ Voor 32% gewijzigd door OCTheEagle op 08-06-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OCTheEagle schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:47:
Ik wacht nog steeds op de B2 stealth bommenwerper. Gewoon een vliegtuig dat om de 5 minuten spawnt en waarmee je 1 nuclear bomb kunt droppen.

Ontopic: Een AA infanterist zou wel handig zijn. Met een shotgun en 5 AA missiles blijft het spel wel gebalanceerd denk ik
nee dankje ik hoef geen extra kit erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:54:
nee dankje ik hoef geen extra kit erbij..
Extra unlock gaat er bij mij wel in :9 Gewoon switchen tussen Eryx/SRAW en Stinger dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
nero355 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:03:
[...]

Extra unlock gaat er bij mij wel in :9 Gewoon switchen tussen Eryx/SRAW en Stinger dan :)
als we dan toch bezig zijn...

geef mij ook maar een laser painter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Anoniem: 178361 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:18:
[...]

D'r zaten echt wel goeie shots bij. Geef nou zelf toe; bijvoorbeeld die Z10 die hij neerhaalt in dragon valley, die boven op het oliedepot (uit het zicht) hoovert. Of die RPV om het hoekje heen (slowmo)

Ik kan dan misschien een N00b zijn maar dat zijn echt wel shots wat hij erg goed doet.

En tijdens het eerste en laatste gedeelte van het filmpje maakt hij wat kills die ik niet veel mensen zie maken.

Sarin
Toch zie je vaak dat hij toch _echt_ boven, of onder de chopper doorschiet en als nog de kill krijgt. Terwijl ik toch vaak meemaak dat als ik die guided wél raakschiet, dat hij er gewoon doodleuk dwars doorheen gaat :Y) ..

offtopic:
Sarin, je hoeft niet onder elke post te groeten, tweakers groeten elkaar namelijk altijd :)
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:05:
[...]

Hier hou ik ook niet echt van, maar ik kan me er wel in verplaatsen. Als ik met een maatje in de chopper wil een ik ben weer eens als laatste in de map ( 8)7 ) wil ik er ook graag in, maar om dan dat ding te laten crashen vind ik ook een beetje lame enzo :/ . Gewoon wachten tot ze neergestort zijn, en dan een E-battle beginnen

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-05 20:13

Shabbaman

Got love?

nero355 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:26:
[...]

[...]

Als EA/DICE naar jullie 2 luistert ben ik straks heel erg blij :*)
Wel graag gewoon op een DVD'tje en niet via CC/PayPal/whatever gedoe a.u.b. !!
Ah, je bedoelt zoals het nu heel handig van je rekening afgeschreven wordt? Click and buy, prima geregeld.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

maxoss schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:10:
als we dan toch bezig zijn...

geef mij ook maar een laser painter :9
In Delta Force Land Warrior erg dankbaar gebruik van gemaakt ja inderdaad :Y)

Maar ja daar hebben ze ook een M95 waarmee je wel instant kills maakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
WEet iemand of er manieren zijn om de AF vehicles in de stock BF2 maps te krijgen? Die A-10 moet gewoon om meerdere mappen getest worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 12:15
Weet iemand of er hier ergens een tutorial rondhangt waar in duidelijk wordt uitgelegd hoe
je precies moet vliegen om raak te gooien met die bommen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woutertje schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:05:
Weet iemand of er hier ergens een tutorial rondhangt waar in duidelijk wordt uitgelegd hoe
je precies moet vliegen om raak te gooien met die bommen :P.
Daar is toch geen regel voor...dat moet je gewoon leren aanvoelen. Veel oefenen en proberen achter je te kijken als je bommen hebt gegooid.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Heb de laatste paar pagina's doorgebladerd, niks gezien hierover, dus als het al gezegd is, mijn excuses...

Maagoed, hebben jullie dit al gezien?

EA heeft 2 servers draaien waar een nieuwe BF2 versie, alsook een nieuwe map op draait: Road to Jalalabad...

IP range schijnt ook daadwerkelijk bij EA te horen.
Opvallend is de server variabele bf2_infantryonly

Zou het een gratis map kunnen zijn voor in de volgende patch???

Server monitor:
http://www.game-monitor.c...234.165:16567/Jihad2.html
http://www.game-monitor.c...157.176:16568/Jihad3.html

Bron:
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=78133

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 11:50

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

tsja, zo zit het spel nou eenmaal in elkaar. Ze zouden er nog 10 ranks bij kunnen voegen maar of dit veel zin heeft.
Meer rangen dan er nu in het spel zitten bestaan er niet. Of je zou de Warrant Officers mee laten doen.
Je zou wel andere variatie toe kunnen brengen: met 500+ vlieguren en 100.000 punten wordt je geen Major, maar Luitenant-Commander. Met als unlock bij die rang dan AMRAAM's ofzo... :Y)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
Een nieuwe map zou wel een leuk presentje zijn voor al het leed dat we tegen zijn gekomen.
Nieuwe map + bugfix zou erg fijn zijn, in dat geval, way to go EA :)
Dat ik dat ooit nog 'ns zou zeggen...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zou ook kunnen dat ze een nieuwe boosterpack in de planning hebben staan om ons lekker te houden tot BF2142 uit is... Hoop echter van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 148415 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:44:
Opvallend is de server variabele bf2_infantryonly
Whaha, zometeen komen ze nog met een bf2_knifesonly :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat zou wat zijn :P Of met bf2_grenadesonly :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 148415 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:46:
Het zou ook kunnen dat ze een nieuwe boosterpack in de planning hebben staan om ons lekker te houden tot BF2142 uit is... Hoop echter van niet
Het zou bij deze twee boosterpacks blijven ;)
Nieuw gratis mapje is altijd welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 23:48
Ik hoop dat die Jalalabad map een urban map wordt zoals Strike at Karkand, zonder vliegtuigen/heli's dus, want in een map als Sharqi Peninsula is de heli gewoon té machtig, en dat is niet leuk als infanterist/tanker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:14:
[...]

Het zou bij deze twee boosterpacks blijven ;)
Nieuw gratis mapje is altijd welkom ;)
je zei in een paar vorige delen dat er iets groots kwam na patch 1.3
toen hadden we het over cunstom maps voor rankend servers.?

krijgen we a nice map pack?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-06-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
:) patch 1.31 \0/ whoehoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

@ace: Nou dat grootse, dat wordt binnenkort aangekondigd, dus ik verklap nog niets ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 08-06-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

DaMorpheus schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:32:
@ace: Nou dat grootse, dat wordt binnenkort aangekondigd, dus ik verklap nog niets ;)
Sapnnend :9
Maar heef thet hiermee te maken?
Verder zou ik nog een hoop vragen willen stellen maar je mag waarschijnlijk nog niets zeggen dus helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:34:
[...]

Sapnnend :9
Maar heef thet hiermee te maken?
Verder zou ik nog een hoop vragen willen stellen maar je mag waarschijnlijk nog niets zeggen dus helaas :)
Wie weet Damorpheus adress :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

DaMorpheus schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:24:
Maar waarom straffen ze die dan niet ?

Vergelijk ... Een winkel die illegale wapens verkoopt in het centrum van Brussel. De winkel wordt echter niet geviseerd, wel alle klanten die er over de vloer komen ????

Tsja, logica ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol, wat is binnenkort? Wat jij onder binnenkort verstaat of wat EA onder binnenkort verstaat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Wil je dit a.u.b. niet doen ?? Nou krijgen we de volgende x aantal pagina's alleen maar van die "Oh please zeg wat het is" posts :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 127429 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:10:
[...]

Maar waarom straffen ze die dan niet ?

Vergelijk ... Een winkel die illegale wapens verkoopt in het centrum van Brussel. De winkel wordt echter niet geviseerd, wel alle klanten die er over de vloer komen ????

Tsja, logica ? :?
Doen ze ook :)
Na de eerste waarschuwing de-ranken ze de gameserver, duurt minimaal 5 dagen voordat deze daarna weer bij gamespy staat geregistreerd (dat moet de hoster aanvragen)
nero355 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:27:
[...]

Wil je dit a.u.b. niet doen ?? Nou krijgen we de volgende x aantal pagina's alleen maar van die "Oh please zeg wat het is" posts :/
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Woohoo, bf2142 is een gratis mod voor bf2!!! Niet? Oh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shabbaman schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:54:
[...]

}:O :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Shabbaman schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:54:
[...]

ROFLOL 8)

....in dat geval wil ik m wel... B)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Maar ook enkel dan :X

Nee hoor, de laatse dagen gaat het prima verder met BF2, geen onverklaarbare CTD's meer dus.
Nu nog ff binnen een week of 2 die patch plus een gratis urban map, en ik haal misschien nog de 75k :9

En NL door op het WK natuurlijk, maar das een ander verhaal B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

[...]

[...]

[...]

EUhm alle militairen rangen zijn al gebruikt, of je moet de Warrant officer er tussen proppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 21:13

Tubby

or not to be

gok 1: een infantry mode
gok 2: een bf1942 mod
:+

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tubby schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:05:
[...]

gok 1: een infantry mode
gok 2: een bf1942 mod
:+
? Mode Leg even uit.
Bedoel je nou Mod of een mode.
Ik hoop dat we een uber urban map zoals Karkand krijgen, maar dan met CHina, zodat ook China veel wordt gespeeld, en met CHina kunnen spelen op vette urban maps.

"Battle of Hongkong"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:12:
? Mode Leg even uit.
Bedoel je nou Mod of een mode.
Ik hoop dat we een uber urban map zoals Karkand krijgen, maar dan met CHina, zodat ook China veel wordt gespeeld, en met CHina kunnen spelen op vette urban maps.

"Battle of Hongkong"
Songhua Stalemate zonder APC's/Tanks/Buggies ook niet verkeerd wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:41:
[...]

Songhua Stalemate zonder APC's/Tanks/Buggies ook niet verkeerd wat mij betreft :)
Maar toch niet een urban map, zoals Karkand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:57
Alle bovenstaande suggesties vallen wat mij betreft niet onder groot nieuws hoor.
-1 map: big deal...
-Een infantry mode: ook lekker spectaculair...

Onder groot nieuws versta ik meer iets als een (gratis) grote addon alsin special forces, of iets dat ze per direct stoppen met de verdere ontwikkeling van BF2 ofzo.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sig69 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 09:48:
Alle bovenstaande suggesties vallen wat mij betreft niet onder groot nieuws hoor.
-1 map: big deal...
-Een infantry mode: ook lekker spectaculair...

Onder groot nieuws versta ik meer iets als een (gratis) grote addon alsin special forces, of iets dat ze per direct stoppen met de verdere ontwikkeling van BF2 ofzo.
Dat laatste hoeven ze echt niet te flikken hoor, dan wordt iedereen zo pissed, dat ze expres even het spel hebben kapotgemaakt, dat niemand BF2142 koopt, als er al iemand zo dom is om dat te kopen, ipv van ETQW.

EN verwacht je nou echt dat EA een addon gaat geven zonder geld eraan te verdienen.
Grootsts nieuws voor EA is het al als ze een kapotte pactch uitbrengen, die ze 100% zeker niet hebben getest: Immers als het spel niet fatsoenlijk in een server komt, hoe hebben ze het dan getest.

Nee laten we maar realistisch blijven, en hopen op 1 nieuwe map. En ja het is inderdaad geen Big deal, maar zo gaat het bij die afpersers van DICE en EA. Bij elke andere zou dit inderdaad gewoon standaard elke week worden uitgebracht, gratis, en daarom Enemy Territory Quake Wars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Als ETQW uitkomt zal ik die ook gaan aanschaffen, als je de gameplay trailers bekijkt denk ik van: Dat had Battlefield 2 moeten zijn...

@Jachertje
Check de Southpark Movie maar, dan begrijp je em B)

[ Voor 21% gewijzigd door aramdin op 09-06-2006 10:57 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aramdin schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:31:
Als ETQW uitkomt zal ik die ook gaan aanschaffen, als je de gameplay trailers bekijkt denk ik van: Dat had Battlefield 2 moeten zijn...
Vraagje waarom moet meneer Garrison(onderzoeker van Kennedy moord) je ballen zuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
wat denken jullie van armed assault? Lijkt me zeker vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:44:
Vraagje waarom moet meneer Garrison(onderzoeker van Kennedy moord) je ballen zuigen?
\o/ Nooit SouthPark gekeken ofzo :D Heeft 0,0 met Kennedy te maken ;)

Verder heeft die wel gelijk : ET:QW heeft heel wat dingen die BF2 in eerste instantie zou hebben en onder andere "het painten" van een target als ik het goed heb gezien op een screenie :)

Blijft leuk : Lasertje neerzetten => Wee allemaal bommetje die alles met de grond gelijkmaken >:) Ook in Red Alert 2 : Yuri's Revenge erg vermakelijk !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik snap de gemiddelde BF speler niet. Bijna allemaal hebben ze SF, bijna allemaal in totaal een half uurtje gespeeld. En bijna allemaal lopen ze nu hard te roepen dat ze er een urban map bij willen.

Special Forces heeft een paar hele mooie urban maps.

/pointing out the obvious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Shabbaman schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:05:
Ik snap de gemiddelde BF speler niet. Bijna allemaal hebben ze SF, bijna allemaal in totaal een half uurtje gespeeld. En bijna allemaal lopen ze nu hard te roepen dat ze er een urban map bij willen.

Special Forces heeft een paar hele mooie urban maps.

/pointing out the obvious
MAAR...

# of BF2 Servers : 3400 ongeveer.
# of SF Servers : 380 ongeveer.

En dan moet je nog een server vinden waarop een beetje fatsoenlijk wordt gespeeld !!

Get my point ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 09-06-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maxoss schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:49:
wat denken jullie van armed assault? Lijkt me zeker vet :)
Nou, toch zwaar outdated Graphics, BF2 is toch een heel stuk beter, laat staan ETQW
nero355 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:10:
[...]

MAAR...

# of BF2 Servers : 3400 ongeveer.
# of SF Servers : 380 ongeveer.

En dan moet je nog een server vinden waarop een beetje fatsoenlijk wordt gespeeld !!

Get my point ??
Eigenlijk nooit problemen met SF, altijd genoeg WArlord/Ghost/Mass/Surge servers.
EN ja SF in totaal is beter dan BF2 orgineel, de enige reden dat BF2 zo hoog scoort is door Karkand.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 09-06-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Die 3400 bf2 servers draaien anders niet allemaal urban maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

die 380 SF servers ook niet :+

[ Voor 15% gewijzigd door Tubby op 09-06-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:26:
Eigenlijk nooit problemen met SF, altijd genoeg WArlord/Ghost/Mass/Surge servers.
EN ja SF in totaal is beter dan BF2 orgineel, de enige reden dat BF2 zo hoog scoort is door Karkand.
Hey Oman is ook lief ja net als Sharqi en Kubra Dam :P
Shabbaman schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:26:
Die 3400 bf2 servers draaien anders niet allemaal urban maps.
Mja OK maar als je populated servers zoekt en dan ook nog eens met een beetje niveau dan heb je bij BF2 meer kans dat je er een vindt omdat er meer servers zijn B)

Ik speel zelf steeds meer SF en begrijp me niet verkeerd, maar BF2 is (helaas) gewoon veel populairder !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tubby schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:33:
die 380 SF servers ook niet :+
Heb eigenlijk nooit problemen server te zoeken, alleen die 1.3 problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Ik ook niet, maar heb al een tijd geen SF meer gespeeld om eerlijk te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 04-05 14:10

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik heb een probleem met het spel:
Ik draai sinds 1.3 op een ander systeem en heb performance issues. En ik weet niet of het aan het spel, aan een brakke windows of aan mijn hardware ligt.

Ik draai het spel op het volgende systeem:
AMD64 X2 3800+
2GB DDR RAM (Kingston reepjes)
Asrock Dual mobo (AGPkaart die nog niet aan vervanging toe was IMO)
300GB SATA HDD
250GB IDE HDD
GF6800 GT AGP

draait Windows XP van een unattended install, is een andere dan ik de vorige keer heb gebruikt. Mobodrivers en Graka drivers zijn geupdate tot de meest recente versie.

Het spel renderd als een tierelier, maar tijdens het spelen zelf knalt de framerate en soms ook het geluid ineens naar 15FPS, waardoor reageren en dus spelen onmogelijk wordt.

Kan iemand me daarmee helpen om aan te duiden waar het fout gaat?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Heb alvast een nieuw topic gemaakt, ik moet zo weg en ben laat in de avond pas terug vandaar: [rml][ PC] Battlefield 2 - Deel XXXVII[/rml]
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!