[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.311 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 10:26
ChromeBallz schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 19:05:
[...]

Dat kan niet, omdat je voor een teamkill -4 punten krijgt, en voor een revive +2. Ook zou je dan een punish vote moeten krijgen voor een teamkill.

Het is óf toevallig een slechte medic (je moet niet reviven op zo een positie), óf een stat padder met iemand in het andere team.
Hij kilde mij niet, ik raakte wat health kwijt, maar ik was niet dood.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157696

Als ik wil verbinden met de server krijg ik een bericht dat ik de server niet op kan, kan iemand me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:54
Misschien de nieuwe patch installeren? :/
http://files.i3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157696

Al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
grr, sinds die nieuwe patch staat er de hele tijd op het beeld: "There is a problem with your connection".
en dan doet hij het weer 3 seconden, en dan begint hij weer over mijn verbinding.
terwijl er niks mis is met mijn verbinding.. sowieso die hele patch heeft het spel alleen maar slechter gemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door Alsem op 26-05-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
misschien heeft die server de patch niet :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Die badges komen nu toch wel enorm makkelijk ... ben het tromgeroffel de laatste dagen al beugehoord ! Heb zo'n 5 expert-badges gratuit gekregen + moet lukken dat ik ook net mijn exp sniper (vanille & SF) heb binnengehaald :9 Zo is het echt niet leuk meer. Awards waren er oorspronkelijk om aan te tonen waarin je uitblonk (diversisteit), nu kun je enkel zien waar een bepaalde speler in zuigt (of niet in geïnteresseerd is), met name die dingen waarvoor ie geen goud heeft.

Triest ... Ik geef dit spel nog een maand en het ligt op de plank :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 00:36
wtf sinds de nieuwe patch heb ik al tig keer een desktop crash gehad...soms gewoon tijdens het spelen..maar het vaakst nog als de map geladen is en ik op join druk..ging net zo lekker maar je raad het al crash *desktop* ik zou willen dat BF2 normaal zo snel afsloot!..Verder heb ik niet echt veel veranderingen in de patch gemerkt behalve het squad gebeuren en de vehicledrop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

hmmm Bij mij werkt de patch op zich maar heeft iemand anders gemerkt dat de EF-maps niet te spelen zijn? Ze zijn allemaal rood in mijn server browser. :?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

Nog mensen die gewoon BF2 spelen ipv SF?
Ik had vd week weer gerommel op een server met allerlei noobs.

En maar roepenvoor een lift met de BH. Een als je dan met een praktisch volle
BH teruggaat en onder vuur moeite neemt om ze mee te nemen dan lopen ze
gewoon weg terwijl je praktisch voor hun neus land de mongolen.

Ook met als je medic bent. Loop je ze achterna,kijken niet links of rechtsom
en ondertussen heb je praktisch al 1 km afgelegd en hij maar schreeuwen om
een medic en heb je eindelijk zijn aandacht dan wordt je vanachter neergeschoten.

*arrghh* NOOBS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Nog zo'n mooie. Ik speelde op Zatar en was de Factory vlag aan het innemen, komt er nog een teamaat bij (Major als rank) en nadat de vlag is ingenomen, spring ik naar beneden pak een APC...en...staat die kerel als Engineer zo voor mn APC heel stom te kijken. Dus ik vraag of die erin wilt, niets...dus ik rijdt weg.

Even later...allemaal Duitse scheldwoorden, "een Medic steelt mn APC, bla bla bla". Wat bleek hij was uit zijn APC gegaan om de vlag in te nemen, en daarna had ik dat ding onbewust meegenomen.

Paar minuten laten rijdt er een Jeep naast me, vol met die toeter, beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep. Hij dus :-) . Maar ik kom net 2 APC's tegen en had er dus aangegaan, maar wat bleek, die gast was Engineer en stond naast me. Dus al toeterend repairde hij me prima, dus beide APC's waren gesloopt door mijn APC :-) .

Heb hem daarna vriendelijk bedankt en de ronde was voorbij, ik moest er wel om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:28
Anoniem: 68393 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 08:56:
Heb hem daarna vriendelijk bedankt en de ronde was voorbij, ik moest er wel om lachen.
Da's wel heel sportief ja... als iets dergelijks bij mij gebeurt dan gaat diegene juist voor mijn APC liggen zodat ik hem platrij om binnen 0,3 ms op de punish toets te drukken.

Van de week ook zoiets meegemaakt. Waren 2 gasten van de -|BL|- clan die heel graag op Karkand samen de tank en APC wilde hebben als engineers. Op zich is dat ook een goeie combinatie ware het niet dat ik voor mijn veteran sniper wilde gaan en dus als sniper in de tank zat.
-|BL|- __TsUnAmY__ was het daar dus helemaal niet mee eens. We hadden als USMC erg veel moeite om langs de horde verdedigende AT mannetjes te komen dus toen ik 2x achter elkaar kapot was gegaan met de tank. begon die tsunamy gast te zeggen dat ik een noob was en niet meer die tank mocht hebben. Hij besloot dus gewoon voor de tank te gaan liggen zodat ik hem zou teamkillen. Tja dan heb je aan mij een slechte want ik blijf gewoon stil staan al duurt het tot het eind van de ronde. Ik vind altijd wie het eerst komt, het eerst maalt en als je niet snel genoeg bent met de 'E' toets dan heb je pech.

Hieronder een screenshot van onze impasse:

Afbeeldingslocatie: http://img97.imageshack.us/img97/6905/lamer0up.th.jpg

Had ik nou de tank af moeten staan of was die -|BL|- __TsUnAmY__ nou gewoon kinderachtig bezig?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Is toch niet jouw schuld dat je wordt afgeknald. Ik heb aan dat soort mannetjes altijd een ontzettende hekel. Zo ook op Gulf of Oman, spring je in een vliegtuig, stijg je horizontaal op, whoppa teamkill omdat die andere int vliegtuig wilde. En daar sta je dan, meteen onderaan de ranglijst van de server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

JohnnyV27 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:31:
Da's wel heel sportief ja... als iets dergelijks bij mij gebeurt dan gaat diegene juist voor mijn APC liggen zodat ik hem platrij om binnen 0,3 ms op de punish toets te drukken.

Had ik nou de tank af moeten staan of was die -|BL|- __TsUnAmY__ nou gewoon kinderachtig bezig?
Nou sportfief, hij wilde me gewoon irriteren met die toeter...hij liet het ding niet los.

En tja, ik had hetzelde gedaan als ik die tank was, al had ik hem misschien gewoon platgereden. Eerst even de admin uitleggen en dan pats, jammer van die 4 punten, die heb je met een tank zo terug. In een APC zit je dan beter, dan kun je over hem heen rijden. Had ik al eens gedaan, moet je ze dan zien kijken :) . Zelfde met de F35-B, gaan ze ervoor staan, stijg je rechtomhoog op :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

Van de week ook zoiets meegemaakt. Waren 2 gasten van de -|BL|- clan die heel graag op Karkand samen de tank en APC wilde hebben als engineers. Op zich is dat ook een goeie combinatie ware het niet dat ik voor mijn veteran sniper wilde gaan en dus als sniper in de tank zat.
-|BL|- __TsUnAmY__ was het daar dus helemaal niet mee eens. We hadden als USMC erg veel moeite om langs de horde verdedigende AT mannetjes te komen dus toen ik 2x achter elkaar kapot was gegaan met de tank. begon die tsunamy gast te zeggen dat ik een noob was en niet meer die tank mocht hebben. Hij besloot dus gewoon voor de tank te gaan liggen zodat ik hem zou teamkillen. Tja dan heb je aan mij een slechte want ik blijf gewoon stil staan al duurt het tot het eind van de ronde. Ik vind altijd wie het eerst komt, het eerst maalt en als je niet snel genoeg bent met de 'E' toets dan heb je pech.

Hieronder een screenshot van onze impasse:

[afbeelding]

ik vat samen:
- MEC was goed bezig, spannend rondje dus
- 2 engineers gaan samen het armor in omdat elkaar repairen de enige manier is om wellicht een doorbraak te forceren
- jij kan je alleen maar druk maken om je lintje en rost die tank naar voren in de hoop een paar kills te scoren

:|

natuurlijk had je die tank af moeten staan! Het gaat om het team, niet om die lintjes van je. Lekker teamspel, top! Bovendien is je sniper lintje in een tank halen al helemaal lame, dan is die dus ook geen zak meer waard..

statswhores :r

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel kinderachtig zeker als jij al 2 keer met die tank voor gaas bent gegaan.
Je persoonlijke records zijn ondergeschikt aan het team-resultaat. Als jij toevallig perse
een badge wilt halen maar wel in dit geval elke keer een voertuig opeist ipv het teamresultaat
voor te laten gaan ( want je verhaal lezende hadden je collega's nogal moeite om de vijand te breken)
dan was je voor mij een aso. Ik had je als Admin eraf geflikkert na een waarschuwing omdat je gewoon het spel en je eigen team voor eigen succes benadeeld.

Ik heb dit vaker gezien dat gasten coute co coute een toestel opeisen en vervogens crashen terwijl hun team daardoor niet verder komt danwel verliest. Ik vind dat zo aso. gedrag.
BF2 is een teamsport geen rambo tegen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

Ik zou er vol overheen rijden. Die -4 punten maken inderdaad niks uit als je in een tank zit. Zat hij trouwens al in de tank, of had jij z'n tank gestolen? Dan is het misschien een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:38

jefjef

learning by doing

Gisteren als commander op de HUT server een vehiceldrop gedaan recht op een mec, leuk gezicht natuurlijk maar in de berichtgeving werd aangegeven dat deze meccer het loodje heeft gelegd? vreemd..Dus deze kill wordt niet bijgeschreven?
PS @roodkapje "eerst GoT, toen HuT en nu TNT? is TNT een extra radicale afsplitsing van de linkerzijtak van HuT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:34

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Anoniem: 153621 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 08:47:
blabla...noobs.

blabla...mongolen.

blabla
*arrghh* NOOBS!!!
:/
Anoniem: 68393 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:49:
...Zelfde met de F35-B, gaan ze ervoor staan, stijg je rechtomhoog op :) .
Dan heb je nog van slimmerikken die onder je uitlaat gaan staan, zodat je ff 'hun haren ff föhnt', met als resultaat toch weer die -4 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Als ik de screen goed bekijk had je gewoon over 'm heen kunnen rijden zonder 'm te killen :) Heb ik ook al gedaan, maar man, wat zijn ze dan pissig.

dit is trouwens een favo truuk van me, bukken om onder de apc of tank door te komen als die me willen omver rijden. Is me zelfs al gelukt om ondertussen C4 op de buik te kleven :P Wel best moeilijk omdat je niet op je rug kan liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet of iemand dit al heeft ontdekt maar bij Karkland kun je ook achterom komen
zonder erg veel last te hebben van het rode scherm tijdens een 64 map.

Afbeeldingslocatie: http://aycu40.webshots.com/image/1079/1302010523831198518_th.jpg

Als je je volle APC met de neus in dat inhammetje inrijdt via het water dan kunnen je mannen
via het water snel de kliffen op laten springen(zonder in het rode scherm te komen)
en zo MEC in de rug aan te vallen. Voor de infanterie geldt wel: snel 2x hoppen om op de klif
te komen anders verlies je 'health"omdat wanneer je op de klif wilt springen even in het rode
scherm zit. Dus 2x hoppen en snel doorrennen. Je verliest ietsjes aan health maar dat is als
je het goed doet te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zaten ze onlangs weer effe te spawnrapen in de tank, kon ik niet anders dan wat met hun voeten spelen :) Denk dat ze zo'n 10 minuten op me zitten jagen hebben tot er eentje op het idee kwam om een nade te gooien :)

Op zo'n moment kun je het toch niet laten om ff Pearl Jam te quoten ? :+

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/alive_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
rac-on schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:54:
[...]

ik vat samen:
- MEC was goed bezig, spannend rondje dus
- 2 engineers gaan samen het armor in omdat elkaar repairen de enige manier is om wellicht een doorbraak te forceren
- jij kan je alleen maar druk maken om je lintje en rost die tank naar voren in de hoop een paar kills te scoren

:|

natuurlijk had je die tank af moeten staan! Het gaat om het team, niet om die lintjes van je. Lekker teamspel, top! Bovendien is je sniper lintje in een tank halen al helemaal lame, dan is die dus ook geen zak meer waard..

Nou kijk dat is precies DE nadeel van Battlefield 2, door de stats is er al helemaal geen reden meer om samen te werken.

Oude concept was imho beter: wil je in een team spelen en samenwerken: join een clan. Wil je op zijn tijd leuk kunnen spelen zonder samenwerken moet dat ook gewoon kunnen zonder features te missen. De statistieken zouden een extra toevoeging moeten zijn niet een doel.

Battlefield is niet meer wat het geweest is met de admintools en diverse incompetente admins met hun idote regeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 127429 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 10:47:
Zaten ze onlangs weer effe te spawnrapen in de tank, kon ik niet anders dan wat met hun voeten spelen :) Denk dat ze zo'n 10 minuten op me zitten jagen hebben tot er eentje op het idee kwam om een nade te gooien :)

Op zo'n moment kun je het toch niet laten om ff Pearl Jam te quoten ? :+

[afbeelding]
Wat staat daar bovenin nou?
Je word gekicked als hoge punten haalt, en ook als je alle MEC bases in neemt? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Er staat dat je hoge punten moet halen en gekickt wordt als je niet naar de admins luisterd.
En je mag niet alle MEC basisen in nemen maar je moet een spawn point over laten.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 153621 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 10:00:
[...]

Wel kinderachtig zeker als jij al 2 keer met die tank voor gaas bent gegaan.
Je persoonlijke records zijn ondergeschikt aan het team-resultaat. Als jij toevallig perse
een badge wilt halen maar wel in dit geval elke keer een voertuig opeist ipv het teamresultaat
voor te laten gaan ( want je verhaal lezende hadden je collega's nogal moeite om de vijand te breken)
dan was je voor mij een aso. Ik had je als Admin eraf geflikkert na een waarschuwing omdat je gewoon het spel en je eigen team voor eigen succes benadeeld.

Ik heb dit vaker gezien dat gasten coute co coute een toestel opeisen en vervogens crashen terwijl hun team daardoor niet verder komt danwel verliest. Ik vind dat zo aso. gedrag.
BF2 is een teamsport geen rambo tegen de rest.
Ben ik het niet mee eens, JohnnyV27 wou ook gewoon zo veel mogelijk MEC's killen zodat de USMC's zouden winnen. Dat hij twee keer gekilled is, tja dat gebeurd nou eenmaal.
En als dan twee van die ego's komen die vinden dat zij recht hebben op alles in het spel zou ik ook niet m'n tank afstaan. Wie zegd dat zij wel teamspelers zijn? En niet ook gewoon proberen zoveel mogelijk punten te halen of een lintje? Als het namelijk wel teamspelers was een van hun in de APC gegaan en die ander in de tank om wanneer nodig de tank te repairen. Dat zou teamwork zijn. Iemand zo blokkeren dat er twee mensen niets meer doen is imo een groote kick waard.

edit:
Had als edit bij de vorige gemoeten.

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 27-05-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Bondt schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 11:14:
[...]

Wat staat daar bovenin nou?
Je word gekicked als hoge punten haalt, en ook als je alle MEC bases in neemt? |:(
Had ik zelfs niet eens op gelet :? Allesinds ingame niks van de admins gemerkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

rac-on schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:54:

Onzin...als hij in die tank zit issie van hem! NIX afstaan!

En die lintjes waren al geen zak waard en nu al helemaal niet. Als ze zo'n sniper badge nou hadden gemaakt waar hij voor bedoeld was hadden ze gewoon alleen de kills met de sniperkit moeten laten tellen...en niet dmv voertuigen, commander of wat ook. Je kan nu bijvoorbeeld als sniper in een TOW gaan zitten commanderen en in principe 3 awards krijgen met dezelfde kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Anoniem: 68393 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:49:
[...]
Zelfde met de F35-B, gaan ze ervoor staan, stijg je rechtomhoog op :) .
Hoe doe je dat eigenlijk ik krijg dat maar niet voor elkaar...

Ik speel dan ook niet met een joystick natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:56
digital8 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 13:16:
[...]

:D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

[...]

S ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
Hem uitlachen maar niet te hulp schieten he, neem eens een voorbeeld aan heinrich.nl :9

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

[...]

Gas volledig de andere kant op......ipv van achteruit rijden gaat 'ie verticaal omhoog. 8)

Kan dus ook gewoon met keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:54:
[...]
Onzin...als hij in die tank zit issie van hem! NIX afstaan!
.
pessies...
Ik had de tank gewoon eerlijk en dus alleen omdat ik als sniper in die tank zat ben ik een aso en geen teamspeler en had ik hem af moeten staan? LOL.... de badges en awards e.d. zijn juist toch de leuke dingen wat BF2 van andere spellen onderscheid? Meeste mensen die anderen statswhores (aardig woord trouwens) noemen zijn vaak niet zo bedreven in het spelen heb ik gemerkt, noem het jaloezie. Ik ken jou niet qua spel rac-on dus kom aub niet met argumenten dat je wel een geweldige speler bent want dat kan best. Ik moest wel lachen dat die tsunamy me continue noob noemde en votes opstartte en zei dat mensen me moesten kicken omdat ik een noob was. Ik vind dat hij de aso is en niet in het teambelang speelt.... hij had als engi gewoon naast / achter de tank kunnen gaan liggen om me zo te repareren maar nee meneertje moest en zou die tank hebben. Ach maar goed dat dit soort figuren rondlopen andere bleven die forums maar zo leeg ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
JohnnyV27 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 13:40:
[...]

pessies...
Ik had de tank gewoon eerlijk en dus alleen omdat ik als sniper in die tank zat ben ik een aso en geen teamspeler en had ik hem af moeten staan? LOL.... de badges en awards e.d. zijn juist toch de leuke dingen wat BF2 van andere spellen onderscheid? Meeste mensen die anderen statswhores (aardig woord trouwens) noemen zijn vaak niet zo bedreven in het spelen heb ik gemerkt, noem het jaloezie. Ik ken jou niet qua spel rac-on dus kom aub niet met argumenten dat je wel een geweldige speler bent want dat kan best. Ik moest wel lachen dat die tsunamy me continue noob noemde en votes opstartte en zei dat mensen me moesten kicken omdat ik een noob was. Ik vind dat hij de aso is en niet in het teambelang speelt.... hij had als engi gewoon naast / achter de tank kunnen gaan liggen om me zo te repareren maar nee meneertje moest en zou die tank hebben. Ach maar goed dat dit soort figuren rondlopen andere bleven die forums maar zo leeg ;)
Gelijk heb je, maar soms heb je ook geluk. Of geluk, zo zou het eigenlijk moeten. Ik speel echt bijna altijd op gamert.nl servers, en heb dan ook vaak samen een een lid van gamert clan een tank of heli gedeelt, en het mooie is gewoon. Je wisselt constant af, dan weer gunner, dan weer bestuurder. Maar ook als je een tijd achterin hebt gezeten en je repaired zo'n gast de hele tijd dan zegt hij neem jij de tank de volgende ronde maar.
En vice versa doe ik dat ook. Werkt lekker, en je geeft elkaar evenveel kansen.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Ik ben weer eens bezig geweest met een eigen fillempie 8)
Hij is 4:11 minuten lang en is 160 MB groot, hier te downloaden.

Het is eigenlijk niet goed uit te leggen waar het over gaat (helemaal niets) en ook niet wat er gebeurt (soort van videoclip).
Maar, ik heb me best gedaan op de grap gehalte :)

Ik wist eigenlijk ook niet een al te beste titel, dus ik heb de titel maar gebaseerd op het eerste muziekje 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Mr. Bondt op 27-05-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

C4 cucking is possible.
Ace had net 11 meter gehaald O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Patatje oorlog is weer terug :)

Voor de mensen die mij al geruime tijd gemist hebben ik heb sinds deze week weer internet wat dus langer geduurd heeft dan ik zelf verwacht had.
nu zal ik even wat forums door moeten lezen omdat ik 6 weken offline ben geweest om weer bij te blijven.
Ik kom binnenkort weer de server op om alles goed te maken :P

Als er belangrijke zaken zijn zou iemand mij dan even op de hoogte willen brengen bvd :)

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 14:04:
C4 cucking is possible.
Ace had net 11 meter gehaald O+
en hier het bewijs dat C4 cucking terug is
De eerste c4 pakje die normaal is gegooid en het de tweede c4 pakje op een alternetieve manier

http://i4.tinypic.com/10sbqxt.jpg

en eentje over het muurtje

http://i4.tinypic.com/10sbss8.jpg

Ace, leer nu onderhand eens fatsoenlijk te resizen a.u.b. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 27-05-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 22:56:
Die badges komen nu toch wel enorm makkelijk ... ben het tromgeroffel de laatste dagen al beugehoord ! Heb zo'n 5 expert-badges gratuit gekregen + moet lukken dat ik ook net mijn exp sniper (vanille & SF) heb binnengehaald :9 Zo is het echt niet leuk meer. Awards waren er oorspronkelijk om aan te tonen waarin je uitblonk (diversisteit), nu kun je enkel zien waar een bepaalde speler in zuigt (of niet in geïnteresseerd is), met name die dingen waarvoor ie geen goud heeft.

Triest ... Ik geef dit spel nog een maand en het ligt op de plank :/
Ik vind het wel leuk om badges te halen. Nu ze de eisen omlaag hebben gegooid haal je er vrij veel, maar over een tijdje zal je denk ik toch weer wat meer moeite ervoor moeten doen.
Mijn lijstje na 1.5 uurtjes spelen denet:
May 27, 2006 Meritorious Unit
May 27, 2006 Bronze Star
May 27, 2006 Veteran Assault Specialist
May 27, 2006 Basic Assault Specialist
May 27, 2006 Basic Grappling Hook
May 27, 2006 Veteran Spec-Ops Specialist
May 27, 2006 Basic Spec-Ops Specialist
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 18:38
hallo hoe moet je een maplist maken voor een CO-OP server
de onderstaande regels werken niet

mapList.append strike_at_karkand sp1 40
MapList.append dalian_plant sp1 40
MapList.append gulf_of_oman sp1 40
MapList.append zatar_wetlands sp1 40

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:14:
[...]
Ik vind het wel leuk om badges te halen. Nu ze de eisen omlaag hebben gegooid haal je er vrij veel, maar over een tijdje zal je denk ik toch weer wat meer moeite ervoor moeten doen.
Welnee ... dan komt patch 1.4 en mag je er gratis 5 uitkiezen ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:39
Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 14:30:
De eerste c4 pakje die normaal is gegooid en het de tweede c4 pakje op een alternetieve manier
vertel dan hoe je het doet en anders vertel het gewoon niet, wat interesseert ons deze melding nou 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

hmms er zijn weer award bugs. heb alle requirements voor de tank medal, haal 43 kills in een tank en krijg geen medal. ondanks dat je die bij 25 kills al moet krijgen.
ach jah zal wel weer een van de vele 1.3 bugs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maxoss schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:19:
[...]

vertel dan hoe je het doet en anders vertel het gewoon niet, wat interesseert ons deze melding nou 8)7
waarom reageer je er dan op :P
O-) hou ik voor mezelf.

gewoon klikken en springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 151407 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:22:
hmms er zijn weer award bugs. heb alle requirements voor de tank medal, haal 43 kills in een tank en krijg geen medal. ondanks dat je die bij 25 kills al moet krijgen.
ach jah zal wel weer een van de vele 1.3 bugs zijn.
Weet je zeker dat je alle benodigde uren al hebt, en niet in de ronde dat je 25 kills hebt maar daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

benodigdheden zijn 100 uur in armor, 5000 kills global.

heb 105:33:22 in tijd en 7,433 kills dus lijkt me meer dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-06 23:50
jefjef schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 10:07:
PS @roodkapje "eerst GoT, toen HuT en nu TNT? is TNT een extra radicale afsplitsing van de linkerzijtak van HuT?
Ey

Get your facts straight, Roodkapje is NOOIT HuT geweest ! En derhalve is hij ook geen extra radicale afsplitsing.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 151407 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:24:
benodigdheden zijn 100 uur in armor, 5000 kills global.

heb 105:33:22 in tijd en 7,433 kills dus lijkt me meer dan goed.
Lijkt erop dat je idd alles hebt voordiebadge, maar UBAR kan natuurlijk ook fout zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Just wanna say 'welcome back!' :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:43:
[...]

Lijkt erop dat je idd alles hebt voordiebadge, maar UBAR kan natuurlijk ook fout zijn :)
Dat zal ook niet voor het eerst zijn whehe O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142067

Vragen uit mijn gesloten topic:

1.
Anoniem: 52352 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:56:
Je mist ontzettend veel als je niet online speelt, en dat kan alléén met een legale versie.
De BF2 community is nog steeds erg groot, en het wordt flink gespeeld overal. SF heb ik gekocht maar ik speel het nauwelijks, net als de overige add-on's.

Kopen dus.....
Dus je hebt niet van die servers die alleen werken met de add-on?

Als dat wel zo is: Zijn er nog genoeg servers die gewoon op de originele game werken?

2.
tobler schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:57:
het enigste minpuntje vind ik de patches, 1.3 laat hem soms crashen :r
Dus het is beter om bij 1.2 (o.i.d) te blijven, of MOET je updaten bij elke update om in de servers te kunnen blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Laatst online: 22-06 18:38
Anoniem: 142067 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:50:

1.

[...]

Als dat wel zo is: Zijn er nog genoeg servers die gewoon op de originele game werken?

2.

[...]

Dus het is beter om bij 1.2 (o.i.d) te blijven, of MOET je updaten bij elke update om in de servers te kunnen blijven?
je moet updaten :)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 142067 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:50:

1.

[...]

Ja, dat moet zelfs.
Alleen Euro Force is geïntegreerd met BF2, die hoeven geen aparte servers te hebben.
Special Forces dus wel.
Véél meer. De originele wordt bijna alleen nog maar gespeeld ;(
2.

[...]

Je moet updaten om ranked te kunnen blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:38

jefjef

learning by doing

TallManNL schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:29:
[...]

Ey

Get your facts straight, Roodkapje is NOOIT HuT geweest ! En derhalve is hij ook geen extra radicale afsplitsing.
Ik wist wel dat die lenzen niet goed waren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Bondt schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:55:
Véél meer. De originele wordt bijna alleen nog maar gespeeld ;(
Oei. Dan denk ik dat ik Special Forces voorlopig maar beter even kan skippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 142067 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 20:25:
[...]

Oei. Dan denk ik dat ik Special Forces voorlopig maar beter even kan skippen?
Nou, je krijgt er wel een hele set (7) extra unlocks, die best goed zijn :Y)
Dus het is aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK, ik denk dat ik die er dan toch bij neem, aangezien het me minstens net zo veel servers lijken als bij de originele BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Iemand al eens hier geweest:

http://coenverbruggen.nl/Screenshots/BF2/screen135.JPG

? Is wel een mooi plekje. Hij staat NIET op secretsofbattlefield.com ;)

EDIT: 'k heb nog een veel gemakkelijker manier ontdekt ;(

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 27-05-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Aaahhrrgg wat is het toch af en toe een kut spel zeg :(
Wil ik net een server joinen, helemaal klaar met laden > crash to desktop.
Nog een keer gejoind toen lukte het wel, na 2 minuten spelen heb ik een geweldige mogelijkheid om wat kills te maken: er zit een groepje van 5 USMC's een kant op te schieten en ik kom van achteren, gooi een handgranaat > 'connection probblem' > 'connection to server lost' klotezooi :( join ik een andere server > jahoor weer een CTD.
Grrr :/

[ Voor 12% gewijzigd door fsfikke op 27-05-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ja ik heb ook ontzettend last van die klote patch, me zin om te gamen vergaat er gewoon van...
ik zat notabene op GAMERT te spelen, wat toch bij de top10 servers van de wereld hoort....en daar vliegt de server ook offline om de zoveel tijd..heeft dit nou met 1.3 te maken of is die server gewoon gaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Top 10 van Nederland.

EDIT: en dat hij vaak vol zit zegt nog niet dat het een top-server is.

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 27-05-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Wat een geklaag overal, raar dat ik nergens last van heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik heb hier ook last van connectie problemen. Meestal na een half uurtje spelen krijg ik weer van die fijne gele letters in beeld waarna ik weer opnieuw met een potje kan beginnen.

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:11

Tubby

or not to be

Idd, heb nergens last van hoor, de afgelopen dagen behoorlijk wat potjes gespeeld.

Het squadsysteem is weer even wennen maar verder is de patch wel ok.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-06 16:41

ARMORED FURY trailer! voor de geinteresseerden!

LINK: http://www.gametrailers.c...id=11053&type=mov&pl=game

ik= blegh!

[ Voor 8% gewijzigd door Tomino op 27-05-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Anoniem: 120284 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 21:28:
Top 10 van Nederland.

EDIT: en dat hij vaak vol zit zegt nog niet dat het een top-server is.
Dat ook, maar omdat de gamert clan veel hoge piefs in dienst heeft, is het niveau ook vaak hoog. En vol is toch meestal wel het beste voor een server. Verder die server nogal eens uit ja, das zeker een minpuntje.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

Ik heb battlefield 2 vandaag gekocht en geinstalleerd. Nu heb ik wat problemen.
Ten eerste heb ik last van stotterend/krakend geluid, misschien dat jullie daaar meer van weten? Ik zal wel even proberen de nieuwste drivers te installeren. Op zich vind ik dit niet zo'n probleem.
Dan heb ik nog de nieuwste patch gedownload en geinstalleerd (die 1.3 van 430 mb ofzo). Maar als ik rechtsbovenin kijk staat die nog gewoon leuk op versie 1.1? En als ik moet connecten voor multiplayer schiet die maar niet op, hij blijft maar bezig met connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Anoniem: 119903 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:17:
Ten eerste heb ik last van stotterend/krakend geluid, misschien dat jullie daaar meer van weten? Ik zal wel even proberen de nieuwste drivers te installeren. Op zich vind ik dit niet zo'n probleem.
Dan heb ik nog de nieuwste patch gedownload en geinstalleerd (die 1.3 van 430 mb ofzo). Maar als ik rechtsbovenin kijk staat die nog gewoon leuk op versie 1.1? En als ik moet connecten voor multiplayer schiet die maar niet op, hij blijft maar bezig met connecten.
Die versie dat klopt, dat is gewoon een fout die al heel lang zo is, je geluid is vast iets aan de instellingen, check dus even je audio opties (kwaliteit geluid enz.) En ja het connecten kan lang duren, zeker als je net begint.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

Oke bedankt, had ook al in dit topic gezocht maar kon het niet vinden. Ik heb altijd te weinig geduld als het op games aankomt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Tomino schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 22:41:

ARMORED FURY trailer! voor de geinteresseerden!

LINK: http://www.gametrailers.c...id=11053&type=mov&pl=game

ik= blegh!
Whaha idd. wat een rotzooi hebben ze er weer bijgedaan, 2 nieuwe air dingetjes :+. (Vast wel meer maar dat boeit me geen zak eerlijk gezegd).

Nee, ook deze boosterpack laat ik links liggen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Anoniem: 119903 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:21:
Oke bedankt, had ook al in dit topic gezocht maar kon het niet vinden. Ik heb altijd te weinig geduld als het op games aankomt :*)
lol, dan wens ik je nog veeeeeel sterkte met BF O-)

Ik krijg m'n systeem niet in orde na patch 1.3, heb nu maar een pauze ingelast (waarom kijk ik nog hier eigenlijk !? GVD !#@$ verslaving ! :P )

Heb dus weer ping problemen zonder duidelijke rede.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja...wat moet je ervan zeggen. Hebben we net SF expansion pack en zelfs EURO forces gekregen krijgen we dit weer.
Waarom brengen ze niet het als 1 grote nieuwe pack uit ipv elke keer deze kleine extra's.
Ik betwijfel of de meesten wereldwijd al deze expansions hebben. want elke keer als ik online
ben en van diverse buitenlandse servers gebruik maak dan spelen de meesten nog gewoon
BF2 ipv SF/EUROForces etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abacaxi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
ROFLASTC schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 03:11:
hmmm Bij mij werkt de patch op zich maar heeft iemand anders gemerkt dat de EF-maps niet te spelen zijn? Ze zijn allemaal rood in mijn server browser. :?
Tja misschien een spuit 11 reaktie (een heel echte tweaker ben ik niet) maar hoe ik nu connect is general.con openen (in je battlefield folder in documenten) en handmatig de bewuste server erbij zetten. De server vind ik op http://www.game-monitor.com/ of met qtracker maar met geen van beiden kan ik connecten. De servers zijn dan eerst rood maar nadat je de poort die je eerst vindt (vaak 16567) vervangt door 29900 is het meestal goed. (wel eerst backuppen dat bestand en met kladblok/notepad bewerken).

(PS in tegenstellling tot wat velen denken kun je dus wel een ip plakken als je "connect to ip" gebruikt, maar alleen met control-v en niet met rechtermuisknop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie speelt hier BF2 op een laptop en indien ... wat zijn de minimale vereisten ? Ik ben namelijk op zoek naar een tweedehandsje die bf2 met mininmale instellingen kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 119903 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:17:
Als ik een nieuwe patch heb geinstalleerd blijft hij bij mij ook hangen bij het connecten met de accountserver. Alt-tab lukt dan ook niet meer. :(

Bij mij ligt dat aan de Firewall (ZoneAlarm). Alvorens BF2 op te starten moet je, eenmalig, het spel in ZA alvast alle rechten geven die het nodig heeft (o.a. ff rechtsklikken en dan op options klikken, rest is logisch). Dan gaat het daarna gelijk goed. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Help!!!! schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:16:
[...]

Als ik een nieuwe patch heb geinstalleerd blijft hij bij mij ook hangen bij het connecten met de accountserver. Alt-tab lukt dan ook niet meer. :(

Bij mij ligt dat aan de Firewall (ZoneAlarm). Alvorens BF2 op te starten geef ik het spel in ZA alvast alle rechten die het nodig heeft (o.a. ff rechtsklikken en dan op options klikken, rest is logisch). Dan gaat het daarna gelijk goed. :)
Ik heb ook problemen gehad met ZA en online games.... snel eraf gehaald waarna alles weer werkte!
Schijnt dat ZA "onder water" veel poorten dicht zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

JohnnyV27 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:20:
[...]

Ik heb ook problemen gehad met ZA en online games.... snel eraf gehaald waarna alles weer werkte!
Schijnt dat ZA "onder water" veel poorten dicht zet.
Maar het is dus eenvoudig op te lossen dus men kan ZA gewoon blijven gebruiken. Alleen je moet net ff weten dat het aan ZA ligt en hoe op te lossen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

sinds ik de laatste patch geinstalleerd heb tesamen met de driver voor de AMD cpu heb ik nu artifacts in de game.
Zijn er mensen die het zelfde overkomen is?
Mijn systeem draait gewoon op standaard settings en de temperaturen blijven normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Edwin van Cleef schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:22:
sinds ik de laatste patch geinstalleerd heb tesamen met de driver voor de AMD cpu heb ik nu artifacts in de game.
Zijn er mensen die het zelfde overkomen is?
Mijn systeem draait gewoon op standaard settings en de temperaturen blijven normaal.
Ik heb geen artifacts, maar wel textures die niet goed worden gerenderd, ook onder normale temperaturen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:13

Rayzman

+31 Rayzman

Je moet in Zone Alarm onder program control gewoon voor bf2.exe het vinkje bij "changes frequently" aanzetten en je hebt nooit geen last als er weer een patch is geweest.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Anoniem: 153621 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 02:05:
[...]

Tja...wat moet je ervan zeggen. Hebben we net SF expansion pack en zelfs EURO forces gekregen krijgen we dit weer.
Waarom brengen ze niet het als 1 grote nieuwe pack uit ipv elke keer deze kleine extra's.
Ik betwijfel of de meesten wereldwijd al deze expansions hebben. want elke keer als ik online
ben en van diverse buitenlandse servers gebruik maak dan spelen de meesten nog gewoon
BF2 ipv SF/EUROForces etc...
Als ik naar die trailer kijk dan vind ik alleen de A-10 tof, maar om nou 10 euro te betalen voor een A10 bommenwerper....

Ik heb zo'n vermoeden dat als de expansion uit is dat je er dan 2 maanden van kunt genieten. Daarna zijn er alleen nog Vanilla servers over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Vindt het wel meevallen in 1998 was de A-10 nog $ 9.800.000,-

Bron: Wikipedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OCTheEagle schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:40:
[...]

Als ik naar die trailer kijk dan vind ik alleen de A-10 tof, maar om nou 10 euro te betalen voor een A10 bommenwerper....

Ik heb zo'n vermoeden dat als de expansion uit is dat je er dan 2 maanden van kunt genieten. Daarna zijn er alleen nog Vanilla servers over.
Tuurlijk, zo ging het ook met EF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:24
Epitome schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:06:
Vindt het wel meevallen in 1998 was de A-10 nog $ 9.800.000,-

Bron: Wikipedia
offtopic:
+1 droog

Man, ze moeten echt wat doen aan de vehicles-vs-arty-is-the-shit, gewoon 'n heel potje de arty van de tegenstander gemolt met vehicles, kan nooit de bedoeling zijn O+

[ Voor 24% gewijzigd door Leftblank op 28-05-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-06 21:38
Wanneer weet je dat je een goede commander bent

Als je tegenstander je van de server afgooit als ie niet kan winnen
Tot 3x toe in 2 dagen

En weer een ban erbij wegen teamkilling
D'r sprong er weer eentje voor m'n jet

En een ban met de mededeling dat ik volgende keer op m'n beurt moet wachten
De admin was niet blij dat ik een jet voor z'n neus wegpakte terwijl ie eerste een chopper wilde pakken
en dus tever wegstond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

Woodski schreef op zondag 28 mei 2006 @ 17:10:
Wanneer weet je dat je een goede commander bent

Als je tegenstander je van de server afgooit als ie niet kan winnen
Tot 3x toe in 2 dagen

En weer een ban erbij wegen teamkilling
D'r sprong er weer eentje voor m'n jet

En een ban met de mededeling dat ik volgende keer op m'n beurt moet wachten
De admin was niet blij dat ik een jet voor z'n neus wegpakte terwijl ie eerste een chopper wilde pakken
en dus tever wegstond
Jou jet? Had je een plaatsje gereserveerd? Was het met of zonder voet-massage? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Als je in een jet zit, is het toch echt jouw jet, dat is toch logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 122793 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 17:22:
[...]

Jou jet? Had je een plaatsje gereserveerd? Was het met of zonder voet-massage? 8)7
Als je in een voertuig zit is het imho idd jouw voertuig. Als je met meerdere mensen naar een voertuig toerent is het dus nog niemands voeruit :)

Btw, ik hoop dat je niet in dat vliegtuig zat terwijl je commander was? Die twee gaan namelijk niet perfect samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Epitome schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:50:
[...]

Ik heb geen artifacts, maar wel textures die niet goed worden gerenderd, ook onder normale temperaturen! :(
Tjah ik weet niet hoe ik het anders zou moeten noemen of het nu niet goed gerenderd word of dat dit artifacts zijn.
Heb wel gisteren de laatste videokaartdrivers geinstalleerd zal straks eens de oude er weer opzetten.
Mij viel het op dat ik soms in de lucht vreemde tekeningen zie (zwarte vlakken) en dat er sommige stukken grond gekleurd zijn als een regenboog.
De max temperatuur van mijn kaart blijft hangen op 54 graden dus dat is niet te warm.
Zodra ik het weer zie zal ik eens wat screenshots plaatsen want ik ben best benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben.
Bij mij heeft het nog niet voorgedaan tot gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

ik zit hier met een kleine uitdaging, ik heb net een 2e 6800GT erbij gedaan (sli rules O+ ) maar het spel speelt ineens een heel stuk slechter, net alsof ik "lag" de hele tijd.

komt dat door die nieuwe patch of vind bf2 sli niet leuk?

ps, specs:

3800+
2GB ram
2x 6800GT 256mb
1280x1024 alles op high + 4x AA

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Nieuwste drivers? Alle oude settings weggegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Niet online

flippy

probleem al gevonden dankzij G15 (lcd O+ ) er zit ergen een mega geheugenlek, standaard windows gebruikt 950mb, dan blijft er niet meer over voor bf2, die begint vrolijk te pagen, das de lag die ik had.

ff sandra aantrappen... _/-\o_

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Sinds die 1.3 patch krijg ik opeens een ping van tot de 800, dan gaat ie geleidelijk terug naar 30 en dan springt ie weer omhoog naar 700~800... :'(
Iemand een idee hoe dit komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-06 21:38
Hou het nuttig

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-05-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Een herinstal van Bf2 werkt ook niet :-(
Verder kan ik wel gewoon internetten etc...
Zal morgen eens verder proberen,

[ Voor 75% gewijzigd door RadiQal op 28-05-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb eindelijk me armor combat medal. blijkt dus dat ie aleen in vanilla bf2 te halen is en niet in SF of andere addons. beetje vaag want andere medals zijn wel in sf te halen. maar goed. weer de collectie uitgebreid net met armor combat medal en zilver+gold ground defence. tis echt te makkelijk gemaakt nu sommige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94185

Ik installeer de laatste nieuwe patch en ik krijg steeds de boodschap "connection to server lost" soms al s ik net join druk, soms al ik 15 seconden bezig ben, maar steeds in deze periode, iemand een id wat dit kan zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik ben even op onderzoek uitgegaan en tot de volgende conclusie gekomen.
Mijn artifacts / renderfouten komen door de Nforce drivers nVidia ForceWare 91.28 beta.

Deze had ik geinstalleerd omdat ik er vanuit ging dat ze beter waren ivm mijn nieuwe videokaart.

Heb de standaard 84.21 forceware er weer opgezet en voorlopig heb ik nog geen problemen kunnen ontdekken.
Dus een tip: download gewoon de normale drivers van de Nvidiasite en laat de rest met rust dat scheelt je een hoop ellende.
Mochten er nog problemen optreden dan zal ik het melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Niet online

flippy

ik heb die beta erop, maar ik heb geen problemen, bf2 verstookt wel bijna al mn ram maar hij loopt wel erg lekker. (met 16x AA _/-\o_ )

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!