[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.309 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

De nieuwe stemmen voor Vehicle drop klinken heel anders dan alle anderen... Hadden ze wel wat meer moeite voor mogen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Thrills33ka schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 01:05:
ik wil niet als de zoveelste hier komen zeuren, maar ik moet toch kwijt dat 1.3 een rampzalige patch is. Ik had al een bug in het spel waardoor ik bij bijna elke mapchange een error kreeg, nu crasht het spel zelfs als ie net klaar is met laden :P buiten dat nog genoeg bugs tegen gekomen....geluid van helikopters op Fushe pass waar geen helikopter in de buurt was, toenstraks zakte ik op Sharqi nog door de grond in die radio toren, waardoor mn teammaat me niet kon reanimeren, granaten willen geregeld in lucht oplossen zonder enige knal. de artillery komt ook vaak naar beneden donderen zonder geluidseffect, je hoort dan alleen BOEM BOEM BOEM. sniper bug is ook bijzonder irritant, als je snel wilt inzoomen na het reloaden, zoom je juist weer uit ipv in :S dat kost je wel een paar deaths....maja laat ze maar weer werken aan een 1.31 want dit is niks
Dit is nog zacht gezegd, krijg het hele spel niet aan de praat na de patch. Hij crasht gewoon steeds naar desktopt tijdens het laden van een map. Heb al vaak gereinstalled + full patch gebruikt, maar geen succes. :(

En ben niet de enige:

http://www.totalbf2.com/forums/forumdisplay.php?f=73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Yup, heb ook weer is problemen na het patchen,... pfff..

M'n ping is gvd weer van 7 naar 170 gegaan op bijv. Gamert. Niet te spelen hoe laggy...
Dit heb ik nu iedere keer na het patchen, tot nu toe nog wel goed gekomen maar waarom het weer goed gekomen is ?! (beetje klooien met geluid settings enz.. ) :? :/

Ik ben het zat :r ,... ga voorlopig ff Oblivion spelen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38536

De vehicle drop werkt ook erg goed om een mijnenveld op te ruimen.
't Is een beetje een zooitje met al dat rondvliegende spul...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

DaMorpheus schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:25:
[...]

Nee het is de fout van DiCE. Ze moeten die drop onnauwkeuriger maken zodat je niet zomaar een voertuig ergens op kan mikken :/
Nou, FMB, NL_Kingster en ik hebben gisteren geprobeerd om een vodnik/humvee te poten op dat gebouw tussen Hotel en Square (Karkand), zodat je net nog iets hoger kon komen. We hebben op z'n minste 30 van die dingen gedropped, maar waar je ze ook dropped, nooit op het gebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-04 15:44
Klopt het dat je de serverlist niet meer kan refreshen maar alleen nog maar kan updaten ?

Trouwens achter een tank een voertuig droppen en dan iets voor hem de artillery. Zit iet te kutten met het voertuig achter hem terwijl die gebombardeerd wordt. Net gedaan, werkte goed.

[ Voor 52% gewijzigd door michielvz op 25-05-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Van mij mogen ze heel dat 'commander' gebeuren afschaffen.
Vooral op grote maps met een klein aantal spelers verh**ren ze de gameplay nogal vaak.
Elke 20 seconden een scan van het complete veld, je kunt niet als sniper zijnde ergens lekker liggen, je kunt niet meer een vlag overnemen zonder dat je gelijk 100 arty's op je kop krijgt.
Commanders hebben gewoon teveel macht, net als een goeie F-15 piloot.
Van mij mogen ze de scans op eens per 5 minuten zetten, arty eens per 5 minuten etc.
Die autootjes alleen op aanvraag.
Ik zie ook vaan een commander in de tank op Karkhand, geheel omringd met door zichzelf gedropte supply crates. Echt belachelijk gewoon.

Op maps met 64 players is het nog wel te doen zo'n commander, maar ik zit vaak op 16 player servers (ik hou wel van 1v1's) en daar hebben commanders echt veel teveel macht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Waarom zeurt iedereen zo ??

1. Het helpt toch geen fuck. (Je bent wel je ei kwijt. Dat klopt wel.)
2. Je dropt meestal een supply crate/auto om je team te helpen als je team echt goed bezig is. Heel de tijd als commander de crate+vehicle drop voor kills misbruiken is gewoon triest anyway.
3. De nieuwe stemmetjes komen uit EF dus boeit toch niet echt. Klinken wel scheel klopt maar ja ach ...
4. Dat ze niet alle bugs fixen hadden we toch kunnen verwachten ??

* nero355 blijft lekker spelen, wie het niet leuk vindt moet maar lekker iets anders gaan doen :z

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Thrills33ka schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 03:00:
[...]

te grappig, die vehicle drop op die radio toren :D dat vind ik dan wel weer ontzettende humor in BF2.
dit zal op de carrier ook vast wel effectief zijn, en je kan om de 30 seconden ofzo zo'n ding droppen, raakt vast wel iemand met al die plane campers :P
Dat is alleen maar leuk omdat het nieuw is....maar jij vind het ook echt niet grappig strax dat je om de haverklap een auto op je kop krijgt of op de plek waar je vliegtuig/heli moet spawnen.
michielvz schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:28:
Klopt het dat je de serverlist niet meer kan refreshen maar alleen nog maar kan updaten ?
Werkte toch ook al niet!

Oh en nog iets moois...je kan weer niet het IP van een server zien als je op TAB drukt... |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 25-05-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

nero355 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 17:11:
Waarom zeurt iedereen zo ??

1. Het helpt toch geen fuck. (Je bent wel je ei kwijt. Dat klopt wel.)
2. Je dropt meestal een supply crate/auto om je team te helpen als je team echt goed bezig is. Heel de tijd als commander de crate+vehicle drop voor kills misbruiken is gewoon triest anyway.
3. De nieuwe stemmetjes komen uit EF dus boeit toch niet echt. Klinken wel scheel klopt maar ja ach ...
4. Dat ze niet alle bugs fixen hadden we toch kunnen verwachten ??

* nero355 blijft lekker spelen, wie het niet leuk vindt moet maar lekker iets anders gaan doen :z
Ja waarom zou zeuren geen recht zijn als er zo'n bagger patch wordt uitgegeven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:24

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 17:36:
[...]

Ja waarom zou zeuren geen recht zijn als er zo'n bagger patch wordt uitgegeven :/
Inderdaad, lekker zeuren is ieders goed recht ;)

Ace, wat is er aan de hand? Je schrijft gewoon foutloos Nederlands en leesbare zinnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Inderaad! Goed te volgen en ook qua spelling helemaal correct! Woei! :+. Wel mist de enige interpunctie, maar daar zullen we niet over vallen ;)

Tuurlijk mag je zeuren, alleen of het nut heeft... Jammer dat dingen als die petitie tegen het eruit slopen van het squadhoppen er niet doorkomen.. Dat zijn toch wel duidelijke dingen die toch echt vanuit de community komen!

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:16
nero355 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 17:11:
Dat ze niet alle bugs fixen hadden we toch kunnen verwachten ??
]
voor mijn gevoel zijn er nu meer bugs bijgekomen... dat verwacht ik inderdaad niet van een PATCH.
De serverbrowser werkte eerst prima (kon sneller / beter) maar het deed wat het moest doen... hoe kun je nu na een patch iets wat werkt verknallen? Ik heb nog niet gemerkt dat er dingen verbeterd zijn... alleen nog verslechterd zijn. Behalve de vehicle drop... da's gewoon grappig en over een tijdje vind iedereen het de normaalste zaak van de wereld en wordt er niet meer over gesproken!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-06 14:41

Radeon

Today is a good day to die

JohnnyV27 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:16:
[...]

voor mijn gevoel zijn er nu meer bugs bijgekomen... dat verwacht ik inderdaad niet van een PATCH.
De serverbrowser werkte eerst prima (kon sneller / beter) maar het deed wat het moest doen... hoe kun je nu na een patch iets wat werkt verknallen? Ik heb nog niet gemerkt dat er dingen verbeterd zijn... alleen nog verslechterd zijn. Behalve de vehicle drop... da's gewoon grappig en over een tijdje vind iedereen het de normaalste zaak van de wereld en wordt er niet meer over gesproken!
Ken met een patch iets wat werkt verknallen antwoord JA, ze proberen het ene te maken maar het spulletje zit zo verweven in elkaar dat per ongelukt iets verrot maken. Merkt het vaak zat ook op me werkt als ze weer een 1 probleem hebben opgelost in de software komen er soms 3 voor terug

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Relax! BF1942 was oorspronkelijk ook geplanned voor een 2004 release, tot die tijd waren we stiekum 1,5 jaar lang public beta testers (stel je voor dat we al die tijd hadden moeten wachten op een goedwerkende game (alhoewel), the horror).

//edit: en DICE Canada zitten daar niet de alleen van oorsprong EA medewerkers? Ik vind het sowieso vaag dat ze de sourcecode 'uitbesteden' aan mensen die het oorspronkelijk niet gemaakt hebben. Het mag ondertussen flink duidelijk zijn dat DICE Canada totaal geen interesse heeft om de BF2 engine te willen leren begrijpen zoals vaak gebeurd met iets wat je zelf niet hebt gemaakt.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 25-05-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:50
het is ook lastig om iemand anders zijn manier te leren kennen en er verder mee te zien gaan. Daarom zie ik ook liever dat de oorspronkelijke maker er mee verder gaat het niet aan iemand overdraagt. Overdragen = fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-06 17:28
Hallo,

Ik zat eraan te denken om een bf2 serialkey te kopen via het internet. Is het zo dat zo'n serial key wordt gekoppelt aan je account? zoals bij steam? Of moet je die gewoon de heletijd opnieuw invoeren als je het spel opnieuw instaleert?

MVG Joey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:18
Jokuh schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:08:
Hallo,

Ik zat eraan te denken om een bf2 serialkey te kopen via het internet. Is het zo dat zo'n serial key wordt gekoppelt aan je account? zoals bij steam? Of moet je die gewoon de heletijd opnieuw invoeren als je het spel opnieuw instaleert?

MVG Joey
Nee, accounts zijn niet serial-gebonden maar zitten per install vast, je kan dus met je BF2 acc op elke willekeurige (valid) installatie inloggen, een serial via internet aanschaffen is dus niet bepaald "safe".

offtopic:
Je hoeft op GoT niet te groeten, dit doen we met elke post al namelijk ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Leftblank op 25-05-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Vond het al zo gek dat er geen servers meer in de lijst kwamen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Hmm, lees ik dat nou goed? Geen unlocked weapons meer in unranked servers? Wat is daar de achterliggende reden van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

OCTheEagle schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:59:
[...]

Hmm, lees ik dat nou goed? Geen unlocked weapons meer in unranked servers? Wat is daar de achterliggende reden van?
COOP onpopulair maken :)
Unranked server hostertjes pesten, wie zal 't zeggen :+

iig snap ik hem niet, unranked was al niet populair, zo al helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Heeft hier iemand al meer ervaring met Framedrops na de patch?! Ik ben in 1 dag van 80 Fps naar een krappe 40 met drops naar 10 gegaan!! Als het druk is gewoon niet meer te spelen dus. :X

Al de instellingen zijn hetzelfde gebleven en ik heb verder geen veranderingen aangebracht aan mijn setup.

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
DaMorpheus schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:03:
[...]

COOP onpopulair maken :)
Unranked server hostertjes pesten, wie zal 't zeggen :+

iig snap ik hem niet, unranked was al niet populair, zo al helemaal niet
Maar misschien dat unranked ook in verband werd gebracht met illegale kopies die daar wel terecht konden voor een potje BF online?

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Anoniem: 81046 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:11:
[...]

Het is en blijft een arcade spel, er zijn zo veel onrealistische dingen op te noemen...
- Van een 5m gebouw afspringen, parachute open.
- Gehealed worden/ammo krijgen als je naast iemand/een vehicle/een box staat.
- Blackhawk over de kop maar de mensen blijven zitten.
- Tank shell door je hoofd om evenlater revived te worden met shock paddles.
- Bij een squadleader spawnen in een heli of aan de andere kant van de map.
- Zwaargewond en nog gewoon doorrennen.

Ga zo maar door...
daar zeg je wat, als je half leven was zou je gewoon alleen nog maar kunnen slepen (en 10% health is alleen proned voort schuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
Yorixz schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:38:
[...]

Nee, accounts zijn niet serial-gebonden maar zitten per install vast, je kan dus met je BF2 acc op elke willekeurige (valid) installatie inloggen, een serial via internet aanschaffen is dus niet bepaald "safe".

offtopic:
Je hoeft op GoT niet te groeten, dit doen we met elke post al namelijk ;)
ok fanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 07:59
Vandaar, ik was er vanmiddag al heilig van overtuigd dat ik eerder altijd unlocked weapons kon krijgen in m'n gehoste dedicated servers.

Vind het een erg irritante verandering, nu is er eindelijk eens co-op, zodat je met meerdere mensen kan trainen op bepaalde situaties, verknallen ze het door er niet de gebruikelijke wapens in te stoppen.
Leuk dat het me er weer aan herinnerde hoe scheef de AK-101 ook al weer was, maar na verloop van tijd werd 't gewoonweg irritant...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
Oef man... Met die mogelijkheid van vehicle drop kan je wel veel abusen! Je kunt er ook straaljagers en heli's mee uitschakelen enzo.. GJ EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-06 00:46

HaterFrame

Well... Poo came out!

Jezus, ook ik moet ff mn frustratie`s kwijt. Wat een bagger update zeg!
ff een paar puntjes:
1. In game server browser: Totaal bagger zoals hier boven beschreven staat
2. Game laggt als de gekke terwijl ik en mn roommate meestal een ping onder de 30MS hebben (en de server ook nergens last van blijkt te hebben :/ )
3. Connection interrupts, ook zoiets vreemds terwijl hier alles gewoon goed werkt
4. Crashes naar de desktop
5. Dat kalote spel schakeld constant mn MIC uit terwijl ik hem toch echt aan wil hebben voor ventrillo...

Braaggghhh Dice weet de game weer goed te verprutsen @ the moment. Al zou het vast weer onder druk van EA zijn zodat zij de boosterpacks uit kunnen brengen...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Kazu schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:25:

Leuk dat het me er weer aan herinnerde hoe scheef de AK-101 ook al weer was, maar na verloop van tijd werd 't gewoonweg irritant...
Beste wapen uit BFmaar goed _/-\o_ Medic to the Max!!!

[ Voor 6% gewijzigd door DrumandBass op 26-05-2006 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

DrumandBass schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 08:20:
Beste wapen uit BFmaar goed _/-\o_ Medic to the Max!!!
Assault ermee spelen is ook relax heb je nog een beetje armor erbij enzo ;)
Ik mis alleen een Silenced M4 a la Counter-Strike en de AK-47 mag wel een heel klein beetje beter, maar mag de pret niet drukken !!

* nero355 heeft btw gisteren even Expert Pistol gehaald :*)

Ook Veteran Ground Defense en AA Veteran via Artillery kills :+

/EDIT :
Lekkel welken :P

[ Voor 15% gewijzigd door nero355 op 26-05-2006 10:07 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115939

nero355 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 09:17:
[...]

Assault ermee spelen is ook relax heb je nog een beetje armor erbij enzo ;)
Ik mis alleen een Silenced M4 a la Counter-Strike en de AK-47 mag wel een heel klein beetje beter, maar mag de pret niet drukken !!

* nero355 heeft btw gisteren even Expert Pistol gehaald :*)

Ook Veteran Ground Defense en AA Veteran via Artillery kills :+
Patser _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
DrumandBass schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:12:
Heeft hier iemand al meer ervaring met Framedrops na de patch?! Ik ben in 1 dag van 80 Fps naar een krappe 40 met drops naar 10 gegaan!! Als het druk is gewoon niet meer te spelen dus. :X

Al de instellingen zijn hetzelfde gebleven en ik heb verder geen veranderingen aangebracht aan mijn setup.
Pff.. veel mensen hebben dat. Wel meestal de mensen met de mindere systemen (lees: 9550, 512mb ram :X ), maar eerst was het nog te doen (met af en toe een framedrop) en nu is het soms en met veel spelers (64 man? no-way :X ) onspeelbaar!!

Echt, en voor de rest, alles wat iedereen zegt is wel waar. Ze mollen meer dan dat ze fixen :(

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 22:52

Shabbaman

Got love?

Ik had wel last van framedrops, maar toen bleek de patch de instellingen stiekem op medium gezet te hebben. Nu werkt het prima.

EDIT: zo, zowaar een CTD, in tijden al niet meer meegemaakt...

[ Voor 21% gewijzigd door Shabbaman op 26-05-2006 11:08 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Equalized schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 09:42:
[...]

Pff.. veel mensen hebben dat. Wel meestal de mensen met de mindere systemen (lees: 9550, 512mb ram :X ), maar eerst was het nog te doen (met af en toe een framedrop) en nu is het soms en met veel spelers (64 man? no-way :X ) onspeelbaar!!
Mag me ook wel Torque noemen hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Maar ik kan ook niet echt zeggen dat ik een traag systeem heb! Zie sig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Community Update - 5/25/06

Attention Soldiers and Server Admins!

After a thorough investigation into the issues plaguing the server browser after the 1.3 Update, we believe that a last minute update in the way the Battlefield servers and Gamespy servers communicate may be the cause.

We have decided to revert this change in an attempt eliminate these browser issues. Please note that no uninstalling or re-installing is required by players or server admins. All servers currently running must be restarted once this change has taken place.

Please also note that if you are experiencing CTD issues upon start up that any alternate-ranking redirections in your windows "Hosts" file must be removed.

The reversion will occur at 2:00 PST. We are continuing to review other issues players have noted with 1.3. Further updates will be posted to this space as they become available."

Thank you,
/The team at Dice and EA
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Voordat er 100 vragen komen of je terug moet patchen naar 1.22 en Battlefield uninstallen : !!! NEE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

DrumandBass schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:05:
Maar ik kan ook niet echt zeggen dat ik een traag systeem heb! Zie sig :/
Hmm, en hoeveel werkgeheugen heb je?

Ik heb net m'n 7800 GT CO ingeruild voor een 7900 GTX, maar na de patch heb ik daar al een beetje spijt van, want het draait prima! Eerst draaide ik 1600*1200 op low met m'n 7800, nu hetzelfde met m'n 6600 GT B)

Lekker 100 fps en af en toe 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
DrumandBass schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:03:
[...]

Mag me ook wel Torque noemen hoor :>
Weetikveel dat jij Torque bent :P

Hoi Torque :>

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Ben benieuwd wat daar weer uit komt.

Maar heb gister gewoon gespeeld met met mijn incremental update een dat ging op zich wel aardig. Allen inderdaad die server browser problemen zijn k.u.t.

Trouwens mijn favo-server bierhalle heeft me ge-banned :'( . Wegens exessive teamkilling, terwijl ik echt 0 teamkills had die ronde. Was op Masthuur en hun hadden nog een spawnpunt. Weet ff niet hoe dat heet maar bij die energiecentrale volgens mij. Ik naar boven gereden met mijn humvee en vanaf boven lekker sprayen. Misschien wel spawnrapen, maar het was hun laatste spawn en ik was zeker niet aan het teamkillen }:O

Zal nu maar eens gaan klagen daar ik vind die server namelijk erg relax _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 168737 op 26-05-2006 11:00 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhm kan iemand mij vertellen of bierhalle ook een site heeft kan het zo snel nergens vinden....of iemand een email van een admin?

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Anoniem: 120284 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:51:
[...]

Hmm, en hoeveel werkgeheugen heb je?

Ik heb net m'n 7800 GT CO ingeruild voor een 7900 GTX, maar na de patch heb ik daar al een beetje spijt van, want het draait prima! Eerst draaide ik 1600*1200 op low met m'n 7800, nu hetzelfde met m'n 6600 GT B)

Lekker 100 fps en af en toe 60
Oeps staat er niet bij nee 8)7 1gig dualchannel op 230mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-06 10:46
Anoniem: 168737 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:01:
Uhm kan iemand mij vertellen of bierhalle ook een site heeft kan het zo snel nergens vinden....of iemand een email van een admin?

8)7
www.bierhallen-community.de ;)
Staat er ook als je de server joint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat weet ik maar ik kon dus niet meer joinen 8)7

Maar thnx Bondt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Als dat echt zo'n goede server is hop ik nog wel eens langs :). Wel duits... wat moet ik daar van verwachten? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Equalized op 26-05-2006 11:51 . Reden: typo ]

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 168737 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:01:

8)7
http://www.bierhallen-community.de/ :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Equalized schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:51:
Als dat echt zo'n goede server is hop ik nog wel eens langs :). Wel duits... wat moet ik daar van verwachten? ;)
Gewoon een goede server, geen irritante spelers, relaxte sfeer.

Edit: Je merkt er trouwens weinig/niets van, dat het een Duitse server is.

[ Voor 13% gewijzigd door Indy91 op 26-05-2006 12:16 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon relax en het is 32 players op een 64 map. Dat vind ik zelf wel fijn niet dat hele drukke.
En het niveau is in de regel goed.

Nou hopen dat ik un-banned wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 26-06 11:25

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

The All Seeing Eye schijnt d00d te zijn na BF2 1.3
Ben dan wel een paar dagen niet aanwezig geweest en heb een schone installatie mogen verzorgen (had ik nou maar gelijk de eerste keer de full 1.3 gehaald ipv de incremental... :( ), maar volgens mij ben ik dit weekend gewoon weer van de partij!! ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik zit erover te denken om Bf2:SF te kopen, maar het liefst alleen de serial, weet iemand een winkel die dat verkoopt? Kan niet echt iets vinden.

cd-wow.com is wel erg goedkoop maar die levertijd van 5 dagen is wel jammer :/

[ Voor 23% gewijzigd door fsfikke op 26-05-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

fsfikke schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:52:
Ik zit erover te denken om Bf2:SF te kopen, maar het liefst alleen de serial, weet iemand een winkel die dat verkoopt? Kan niet echt iets vinden.
Kan iemand mij vertellen wat je aan alleen de serial hebt? Ik heb nl perse m'n originele dvd (zowel voor BF2 als voor SF) nodig. Geprobeerd met images van mijn dvd's maar dat doet 'ie dus niet...
Als je dan alleen een serial aanschaft en het spel (neem ik aan) download, hoe start je 'm dan? NoCD is volgens mij ook niet mogelijk voor recente patches, dus zal je zelden/nooit online spelen....

edit: layout ietwat aangepast, zag er niet uit....

[ Voor 8% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-05-2006 13:07 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

fsfikke schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:52:

cd-wow.com is wel erg goedkoop maar die levertijd van 5 dagen is wel jammer :/
Gast serial is alleen een beveiliging, je betaal ook voor de content hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Anoniem: 102880 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 17:18:
[...]

Dat is alleen maar leuk omdat het nieuw is....maar jij vind het ook echt niet grappig strax dat je om de haverklap een auto op je kop krijgt of op de plek waar je vliegtuig/heli moet spawnen.

[...]

Werkte toch ook al niet!

Oh en nog iets moois...je kan weer niet het IP van een server zien als je op TAB drukt... |:(
ja ik zeg ook niet dat ik die Vehicle drop een geweldig idee vind van EA...kzei alleen dat t wel grappig uitziet dat deze dingen al als wapens worden gebruikt (logisch). ik bedoel er zijn genoeg dingen die ze erin hadden kunnen brengen als vernieuwing ipv zo'n vehicle drop, bijvoorbeeld een nieuw wapen, of een nieuw voertuig ofzo, was veel leuker geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Maar aan die content kan ik wel komen.
Ik heb zelf nog niet geprobeert om SF te downloaden en werkend te krijgen maar denk wel dat dat gaat. Ik draai Bf2 ook altijd met een (zelfgemaakte) image (cd heb ik wel gekocht en ligt in m'n kast ;) )
In een van de Bf2 topics las ik voor het eerst over het kopen van alleen een serial dus daarom dacht ik dat dat misschien wel een idee was :)
Maar ik ga zo wel even langs de Dixons om de hoek :)

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 26-05-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die vehicle drop is wel grappig toch. Je hebt er geen echte last.
En och als commander heb ik ook al eens gebruikt om inderdaad die vervelende sniper ergens verstoppeld in de heuveltjes een humvee in zijn nek te gooien :)

En als player kan het ook handig zijn als je echt ergens afgelegen zit en iemand rijd weer blind weg in zijn autootje zonderje mee te nemen en je verzoekt om transport en er komt gewoon een bakkie uit de lucht vallen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 168737 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:28:
En och als commander heb ik ook al eens gebruikt om inderdaad die vervelende sniper ergens verstoppeld in de heuveltjes een humvee in zijn nek te gooien :)
Dikke kans dat ik dan weer een van die 'vervelende sniper's' ben geweest.... slechte ontwikkeling die vehicle drop. Zou alleen op afroep gedropt moeten kunnen worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Of een vlag capt in zijn eentje !!
En als player kan het ook handig zijn als je echt ergens afgelegen zit en iemand rijd weer blind weg in zijn autootje zonderje mee te nemen en je verzoekt om transport en er komt gewoon een bakkie uit de lucht vallen _/-\o_
Heb gemerkt dat als je dit doet mensen bijzonder dankbaar zijn in een potje of 3 commanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:36:
[...]

Dikke kans dat ik dan weer een van die 'vervelende sniper's' ben geweest.... slechte ontwikkeling die vehicle drop. Zou alleen op afroep gedropt moeten kunnen worden.....
Daar heb je wel gelijk in. Maar zolang het erin zit gebruik ik het stiekem toch ervoor :P
nero355 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:37:

Heb gemerkt dat als je dit doet mensen bijzonder dankbaar zijn in een potje of 3 commanden :)
Ja dat zou ik ook zijn. Er zijn zoveel noobs die "I need a ride" negeren en alleen weg racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 21:00

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:04:
[...]

...Geprobeerd met images van mijn dvd's maar dat doet 'ie dus niet...
Download eens de laatste versie van Daemon. Mss dat het dan lukt.

Gisteren lukte het mij ook niet meer na een clean install. De combinatie van nieuwe Daemon en BF2 patchen, was de oplossing voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 21:00

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

..

[ Voor 98% gewijzigd door Oemfoefoe op 26-05-2006 13:48 . Reden: Eerste post toch aangekomen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ok, ik heb SF gekocht :)

Maar was er nou een bepaalde volgorde waarop je alles het beste kon installeren? Of gewoon SF over de gepatchte Bf2 heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Of je het spel nu legaal hebt of niet, bij dit soort dingen bieden we hier geen hulp

[ Voor 103% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 26-05-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-03 17:06
gewoon erbij installeren, en daarna opnieuw patchen.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-06 00:46

HaterFrame

Well... Poo came out!

fsfikke schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:52:
Ok, ik heb SF gekocht :)

Maar was er nou een bepaalde volgorde waarop je alles het beste kon installeren? Of gewoon SF over de gepatchte Bf2 heen?
en dan weer de patch installeren :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-06 06:46

MadMan

What the....

Ik heb nog niemand horen klagen dat het "verversen" knopje is verdwenen uit de ingame browser? Ik vond dat toch wel handig eigenlijk, nu moet je telkens als je op een server geklikt hebt gaan zoeken waar hij naartoe is gesprongen omdat de ping veranderd......

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:44

Infinchible

Woef!

Ik heb net vanmiddag battlefield 2 aangeschaft. Maar nu wil ik online proberen te spelen. Ik ben alleen 'bang' dat ik voor van alles en nog wat wordt uitgescholden omdat het mijn eerste keer is en ik nog lang niet alles weet.
Iemand die misschien een leuke fun-server weet, of gewoon iets voor beginners om te leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119829

Zie modbreak hierboven ^^^

[ Voor 99% gewijzigd door Crash op 27-05-2006 10:43 . Reden: Aanvullende info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91

Vehicle drops kunnen idd erg handig zijn. Echter hoop ik wel dat de volgende patch, ter bevordering van de gameplay, twee nadelige mogelijkheden mbt vehicle drops eruit sloopt, te weten:
- Het slopen van vijandige arty mbv vehicle drops.
- Het plaatsen van auto's op de start/landingsbaan van de vijand.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Finch85 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:09:
Ik heb net vanmiddag battlefield 2 aangeschaft. Maar nu wil ik online proberen te spelen. Ik ben alleen 'bang' dat ik voor van alles en nog wat wordt uitgescholden omdat het mijn eerste keer is en ik nog lang niet alles weet.
Iemand die misschien een leuke fun-server weet, of gewoon iets voor beginners om te leren?
Klinkt misschien raar, maar begin eerst met spelen van de singleplayer voor een uur. Daarna zul je de meeste dingen wel onder de knie hebben. Probeer zeker alle kits uit.
En hé, als iemand je voor rotte vis uitmaakt, bedenk dan er een 16 jarig puisterig pubertje aan de ander kant van het scherm zit en dat dit zijn vorm van therapie is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zolang je geen teamkills maakt zal niemand je uitschelden!!
Voor de zekerheid kan je eerst nog ff 'lone wolf' spelen (dus geen squad joinen), zodat je daar niemand tekort zou kunnen doen.
Welcome to the club! :)

[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-05-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
boeie gewoon gaan met die zooi...
ik zoog in het begin ook, had ook scores van 1-9 enzo, maar in een 64 player server val je helemaal niet zo op als je nog noob bent, en je leert het snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 22:44

Infinchible

Woef!

Anoniem: 119829 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:14:
[...]

Klinkt misschien raar, maar begin eerst met spelen van de singleplayer voor een uur. Daarna zul je de meeste dingen wel onder de knie hebben. Probeer zeker alle kits uit.
En hé, als iemand je voor rotte vis uitmaakt, bedenk dan er een 16 jarig puisterig pubertje aan de ander kant van het scherm zit en dat dit zijn vorm van therapie is ;)
Ja zo kan je het natuurlijk ook bekijken. :) Maar ik ga dan eerst wel even singleplayer doen. Zie jullie misschien nog wel een keer op het slagveld!

Hmm.. na die andere 2 reacties ga ik toch maar online proberen meteen. Teamkillen was ik al wel niet van plan :+ . Lone wolf lijkt me inderdaad wel een heel goed idee ja, eerst even zelf wat proberen. Thnx allemaal :)

[ Voor 16% gewijzigd door Infinchible op 26-05-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Join een server waar de FriendlyFire off is...
City Maps and Wake 24/7 @ D12 8)

[ Voor 20% gewijzigd door dCY op 26-05-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

MadMan schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:05:
Ik heb nog niemand horen klagen dat het "verversen" knopje is verdwenen uit de ingame browser? Ik vond dat toch wel handig eigenlijk, nu moet je telkens als je op een server geklikt hebt gaan zoeken waar hij naartoe is gesprongen omdat de ping veranderd......
Is al langsgekomen, maar die knop deed het bij mij toch nooit en ik click gewoon op de server eenmaal om te verversen :)
Als je andere FPS games speelt moet BF2 geen probleem zijn. En je hebt toch wel de DEMO gespeeld neem ik aan ??

Daarnaast is er een wijze absoluut niet irritante man met een vriendelijke stem die alles uitlegt terwijl je bezig bent O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

dCY schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:17:
Join een server waar de FriendlyFire off is...
City Maps and Wake 24/7 @ D12 8)
Meteen ff die sluik reclame erin, doe dan meteen het ip erbij! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Finch85 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:15:
[...]

Ja zo kan je het natuurlijk ook bekijken. :) Maar ik ga dan eerst wel even singleplayer doen. Zie jullie misschien nog wel een keer op het slagveld!

Hmm.. na die andere 2 reacties ga ik toch maar online proberen meteen. Teamkillen was ik al wel niet van plan :+ . Lone wolf lijkt me inderdaad wel een heel goed idee ja, eerst even zelf wat proberen. Thnx allemaal :)
Als je singleplayer doet kun je ook gelijk uittesten wat het inhoudt om commander te zijn. Op eens erver is je rank waarschijnlijk te laag om dat te doen.
Tevens zijn er wat problemen met de 1.3 patch waardoor het joinen van een server een beetje lastig gaat voor sommige mensen, met single player kan je zeker weten ff snel een potje oefenen.

Maar gelijk ff een potje spelen op een server is zeker een optie, tis net als gelijk gaan pielen met je digitale videorecorder zonder de handleiding te lezen. Meestal gaat het wel goed, maar soms vraag je af waarvoor die ene functie nou toch werkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:38
Ik snap het niet meer ...

Nieuw systeem, nieuwe wxp install, naast BF2 ook Farcry op dit systeem. (2 dagen oud)
Gisteren kon ik na het instaleren van de nieuwe patch helemaal niet meer online gamen, ik zag geen members in de servers of pings met 6 cijfers e.d. Affijn, alles wat hierboven al is beschreven.

Vanochtend ging het goed en kon gelukkig weer spelen. Ipv de gebruikelijke 3000+ servers nu maar een stuk of 800 servers via de ingame browser.
Ik kom tot de ontdekking dat m'n resolutie niet goed staat dus ik verander die naar 1280x1024 (terwijl ik dit al had veranderd in BF2 shortcut> eigenschappen)
Alles stond verder standaard op high en geen AA.

Nu heb ik alles veranderd op medium en 6x AA. Als ik nu een spel laad en vervolgens kan joinen krijg ik een crash to desktop :( Weet iemand waar dit aan ligt ?

A8R32-MVP
4200+ X2
2 GB dual channel
XT1900XT CF (single)
2x Raptor 36.7 GB Sriped set
Audigy 2ZS

(nog) niks overclocked

[EDIT] aan mij ligt het dus niet: de ene keer kan ik wel joinen, de andere keer crash to desktop. Verder bijna elke keer: "connection to server is lost"
Voorlopig maar een ander spelletje doen he EA :r

[ Voor 12% gewijzigd door mir4dor op 26-05-2006 14:52 ]

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou alle respect voor Bierhalle. Ze hadden me gebanned, maar ik heb een admin een berichtje gestuurd op hun site (THNX BONDT) hij heeft het uitgezocht en me weer unbanned.
Hij gaf zelfs aan dat ie me al vaker had gezien en me prettig vond spelen 8)
Netjes afgehandeld dus.

Nou die uurtjes tot het eind van de werkdag weer aftellen en op naar Bierhalle! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148530

Anoniem: 168737 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:39:

Nou die uurtjes tot het eind van de werkdag weer aftellen en op naar Bierhalle! _/-\o_
Voor zo een goudgele rakker in een liter glas? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Anoniem: 128025 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:23:
[...]

Meteen ff die sluik reclame erin, doe dan meteen het ip erbij! :*)
IP: 85.236.101.13:16667

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MaNiC_MiNd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:03:
[...]

en dan weer de patch installeren :)
Ahh dat was idd de final touch :P

Maar hoe zit dat nou met dat SF, ik zie op gewone bf2 servers altijd mensen rondlopen met SF wapens, maar ik kan ze niet kiezen :/
Moet je eerst die wapens verdienen met unlocks? Lijkt me niet zo leuk omdat het dat nog wel lang duurt voordat ik die wapens van sf kan gebruiken :/
Ben nu op zoek naar wat guides over Bf2:SF maar kan niet echt wat vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148530 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:49:
[...]

Voor zo een goudgele rakker in een liter glas? :9~
:D hahaha nou das nog niet zon gek idee, maar ik denk dat ik dan niet meer zo scherp zal schieten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
fsfikke schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:51:
[...]

Ahh dat was idd de final touch :P

Maar hoe zit dat nou met dat SF, ik zie op gewone bf2 servers altijd mensen rondlopen met SF wapens, maar ik kan ze niet kiezen :/
Eerst een (paar) ronde(n) tot het einde spelen op een SF server. De dag erna het BF Vanilla menu opstarten....et voila: nieuwe/extra wapens zijn te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Inderdaad, je mag voor iedere unlock die je al verdiend had gewoon nog een unlock kiezen. Jammer genoeg heb je aan die unlocks niet zo veel in SF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 23:19
Ik krijg het spel hier geen eens meer opgestart, na het installeren van die patch.. Je ziet even het bf2 logo en daarna zwart beeld en dan valt bf2 weer terug naar de desktop ?

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Indy91 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:14:
[...]

Eerst een (paar) ronde(n) tot het einde spelen op een SF server. De dag erna het BF Vanilla menu opstarten....et voila: nieuwe/extra wapens zijn te unlocken.
Ok bedankt!
Ik heb net een potje op een SF server gespeeld, het was wel kubra dam (jeetje wat een saaie map :P ) maar hopelijk werkt dat ook.

Nog 1 dingetje: Wat is het Vanilla menu en hoe kom je daar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Ik heb net een potje op een SF server gespeeld, het was wel kubra dam (jeetje wat een saaie map :P ) maar hopelijk werkt dat ook.
Ik zou http://wiki.bf2s.com/site/faq en http://ubar.bf2s.com/ ff doornemen, Kubra is 'vanilla' en geen SF (waarschijnlijk server met SF in de naam) ;)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

tweaktubbie schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:53:
[...]

Ik zou http://wiki.bf2s.com/site/faq en http://ubar.bf2s.com/ ff doornemen, Kubra is 'vanilla' en geen SF (waarschijnlijk server met SF in de naam) ;)
Er stond een SF logo voor in de server list (dacht ik iig :P )
Maar het wordt me allemaal wat duidelijker nu :P
thnx iig

edit:
Ahh, bijna klaar met een potje op een echte SF server, wordt ik gekickt om ruimte te maken voro een admin :( :P

[ Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 26-05-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
fsfikke schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:51:
[...]
Ik heb net een potje op een SF server gespeeld, het was wel kubra dam....
Kan niet. Kubra Dam is een BF2 map, een géén SF map. De SFservers herken je aan de de "groene 2" logo's die in de serverlijst staan vermeld.
fsfikke schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:51:
[...]
Nog 1 dingetje: Wat is het Vanilla menu en hoe kom je daar :>
Wat ik bedoelde te zeggen was dat je de opstartmenu van de reguliere (kale) BF moet gebruiken om de wapens te unlocken en dus niet het opstart menu van BF:SF.

Edit: te laat.

[ Voor 6% gewijzigd door Indy91 op 26-05-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821

Ik vind het vehicle-droppen op zich wel een goed idee. Ze moeten alleen de laadtijd langer maken, en zorgen dat als je ze op arty mikt dat ze dan niet kapot gaan. Ik was aan het commanderen en deed dat een paar keer achter elkaar, en het gaat zo snel dat je daar niet tegenop kan repairen. Aan mensen in de middle of nowhere een auto geven geeft wel een goed gevoel O-)
Verder ben ik nog geen hele grote bugs met de patch tegen gekomen. Het lijkt allemaal te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 128821 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:12:
Ze moeten alleen de laadtijd langer maken, en zorgen dat als je ze op arty mikt dat ze dan niet kapot gaan. Ik was aan het commanderen en deed dat een paar keer achter elkaar, en het gaat zo snel dat je daar niet tegenop kan repairen.
Sociaal tegenover Engineers toch hebben ze lekker veel puntjes :D
Aan mensen in de middle of nowhere een auto geven geeft wel een goed gevoel O-)
Ja he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Zit ik boven op de moskee in Warlord te commanderen, komt er een teamgenoot omhoogklimmen die me van een meter af doodschiet. Kijk, als je nou in het heetst van de strijd per ongeluk een kogel door m'n hoofd jaagt, dan vind ik dat niet zo erg. Maar ik lag daar maar, tijd zat om eens te kijken in welk team je ook al weer zat. Spawn, ik klim weer omhoog, DOET IE HETZELFDE!

Nou ben ik een stomme n00b, maar deze n00b was echt NOG VEEL ERGER!

Maar goed, 5 minuten later:

Zucht... Kick: 2 punishes, 0 forgives. Sorry...

Echt. Wie bedenkt zoiets, de TK der TK's en ik moet dat gaan vergeven, en omdat ik daarna blijkbaar niet vaak genoeg geTK'd ben, moet ik ook nog eens weg. Kinderachtige admins hadden we het al over gehad, maar kortzichtige admins...

Trouwens, best moeilijk nog, zo'n snipert raken met zo'n vehicule drop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

nero355 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:37:
[...]

Of een vlag capt in zijn eentje !!
Ik heb daar de oplossing voor...gewoon "E" ingedrukt houden tijdens cappen....geen last van kill door auto....zo stond ik dus gister op een jet te wachten samen met een ander...dan hou je toch automatisch E ingedrukt en ineens zat ik in een auto! :P Had de commander van de andere partij natuurlijk ons willen killen daarmee....JAMMER JOH!

Volgens mij maakt het geen zak uit in welke Battlefield je zit om de SF wapens te unlocken...je moet gewoon even een rondje SF uitspelen...of een paar...en op het moment dat de stats zijn bijgewerkt kan je gewoon net zo veel SF wapens unlocken als je in BF2 unlocked hebt...desnoods ff uitloggen en weer inloggen en in je BFHQ kijken....

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 26-05-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 10:26
Ik had gisteren ook iets vaags.

Ik was gisteren op een server en daar liep ik ergens toen ik plotseling beschoten werd. Ik zag geen vijand in de buurt, alleen een medic van mijn eigen kant die me direct weer healde. Even later werd ik weer geraakt. Toevallig zat die medic een meter achter mij en healde mij weer.
Het kan zijn dat er wel een vijand in de buurt was die ik niet gezien heb en die medic toevallig in de buurt was, maar toch krijg ik het idee niet uit m'n hoofd dat die medic mij beschoot om mij vervolgens te healen en daar punten aan te verdienen.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-05 07:08
Jozz schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 18:27:
Ik had gisteren ook iets vaags.

Ik was gisteren op een server en daar liep ik ergens toen ik plotseling beschoten werd. Ik zag geen vijand in de buurt, alleen een medic van mijn eigen kant die me direct weer healde. Even later werd ik weer geraakt. Toevallig zat die medic een meter achter mij en healde mij weer.
Het kan zijn dat er wel een vijand in de buurt was die ik niet gezien heb en die medic toevallig in de buurt was, maar toch krijg ik het idee niet uit m'n hoofd dat die medic mij beschoot om mij vervolgens te healen en daar punten aan te verdienen.
Dat kan niet, omdat je voor een teamkill -4 punten krijgt, en voor een revive +2. Ook zou je dan een punish vote moeten krijgen voor een teamkill.

Het is óf toevallig een slechte medic (je moet niet reviven op zo een positie), óf een stat padder met iemand in het andere team.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-04 17:01

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Misschien een wat rare vraag, maar ik heb BF2 van een vriend geleend die nu op vakantie is.
Ik heb natuurlijk gewoon de cd-key op het boekje staan en hij heeft voor de zekerheid ook zijn account gegevens aan mij gegeven.......dus ik kan wel spelen.
Alleen speel ik liever op mijn eigen naam, kan het kwaad om met een nieuwe account op zijn cd-key te spelen of wordt dat door EA gezien als een soort verboden actie en blokkeren ze dan zijn key ?
Ik leen de game maar voor 1-2 maandjes, dus het is geen ramp als het niet kan maar ik hoor het toch graag.

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

Centaur schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 19:07:
Misschien een wat rare vraag, maar ik heb BF2 van een vriend geleend die nu op vakantie is.
Ik heb natuurlijk gewoon de cd-key op het boekje staan en hij heeft voor de zekerheid ook zijn account gegevens aan mij gegeven.......dus ik kan wel spelen.
Alleen speel ik liever op mijn eigen naam, kan het kwaad om met een nieuwe account op zijn cd-key te spelen of wordt dat door EA gezien als een soort verboden actie en blokkeren ze dan zijn key ?
Ik leen de game maar voor 1-2 maandjes, dus het is geen ramp als het niet kan maar ik hoor het toch graag.
Geen enkel probleem, je mag meerdere accounts aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:31

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

ChromeBallz schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 19:05:
[...]

Dat kan niet, omdat je voor een teamkill -4 punten krijgt, en voor een revive +2. Ook zou je dan een punish vote moeten krijgen voor een teamkill.

Het is óf toevallig een slechte medic (je moet niet reviven op zo een positie), óf een stat padder met iemand in het andere team.
Als je als medic zijnde iemand zeg maar 1x in zijn teen schiet zodat er een paar streepjes afgaan, zodat je geen teamkill, maar hooguit teamdamage krijgt kun je door pakketjes te geven toch je heal points krijgen? En dus misschien een gewenste badge...

Of er is inderdaad een sniper vriendje aan de andere kant geweest :|

Specs

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!