[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.351 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
weet iemand misschien of ik die Radio commands van BF2 ergens kan vinden??? en dan vooral de Chinese :9~
ik vind die chinese radio commands zo grappig ik moet die hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Thrills33ka schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:20:
weet iemand misschien of ik die Radio commands van BF2 ergens kan vinden??? en dan vooral de Chinese :9~
ik vind die chinese radio commands zo grappig ik moet die hebben :+
x:\Battlefield 2 dir\mods\bf2\Common_client.zip en daar mag je het zelf in uitzoeken, zijn ogg files, winamp moet ze default af kunnen spelen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-07 18:17
Hmmm,

waarom brengt EA niet een deluxe editie van BF2 uit met SF EF én AF ?

Snap dat niet hoor, dan had ik hem overnieuw gekocht en mn bf2 en sf verkocht,

nu met alleen bf2 en sf is het totaal niet interessant :X :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:31

JohnD

Bernd

Kakulukia schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:02:
Lol, ik vind het wel een goede patch. Ik heb denk nog geen bugs gezien.

Zeg nou eerlijk.. Is een dropping nou niet better??

Had gisteren Euro force single player geprobeerd, euro force kan echt geen engels. Ze klinken als basisschoolleerlingen die net paar woorden hebben geleerd.

Heeft het veel zin om die packs te kopen?
euroforces

vind het juist wel een mooi detail dat sommige spelers een Frans accent hebben en sommige bijvoorbeeld een Engels accent.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik lees veel klachten over lange laadtijden etc. etc.
Moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik hier geen enkel probleem mee heb het enigste wat ik nog tegenkom is kleine schoonheidsfoutjes.
meestal is het iets van diverse factoren die bijvoorbeeld een game kunnen laten crashen.
Op de achtergrond draaiende software
Verkeerde drivers
Een wat tragere pc (vroeger had ik wat meer problemen dan nu)
Een stroomstoring in amsterdam dat je van de server ligt B)

Buiten dit alles weinig echte problemen tijdens het gamen

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Edwin van Cleef schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 05:34:
Ik lees veel klachten over lange laadtijden etc. etc.
Moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik hier geen enkel probleem mee heb het enigste wat ik nog tegenkom is kleine schoonheidsfoutjes.
meestal is het iets van diverse factoren die bijvoorbeeld een game kunnen laten crashen.
Op de achtergrond draaiende software
Verkeerde drivers
Een wat tragere pc (vroeger had ik wat meer problemen dan nu)
Een stroomstoring in amsterdam dat je van de server ligt B)

Buiten dit alles weinig echte problemen tijdens het gamen
Ja tuurlijk sinds patch 1.3 is voip helemaal naar de)(*)(*
klein schoonheidsftoutje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 07:53:
[...]

Ja tuurlijk sinds patch 1.3 is voip helemaal naar de)(*)(*
klein schoonheidsftoutje :/
Oh? Kijk klagen kan altijd, maar nu word is het wel genoeg. Geen fijne patch voor een aantal onder ons. Het is nu eenmaal zo, maar om nu pagina's te vullen met wat er allemaal precies mis word ik anders niet echt vrolijk van.

Look at the bright side :) , hilarische vehicle drops enz enz..

Goed, weer terug waar het eigenlijk allemaal om gaat. Lekker oorlog voeren, ik was gister verrast dat ik ineens mn expert tow badge kreeg. Tijd als commander in een tow-missile gezeten en hopla. Ik was trouwens niet goed connected, zodat ik als de eerste rand inlogte, maar had geen zin om dat opnieuw te doen. Met als gevolg, basic, veteran en expert in 1 ronde :P

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

TrippleSix schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:25:
[...]

Oh? Kijk klagen kan altijd, maar nu word is het wel genoeg. Geen fijne patch voor een aantal onder ons.

...

Look at the bright side :) , hilarische vehicle drops enz enz..

Goed, weer terug waar het eigenlijk allemaal om gaat. Lekker oorlog voeren, ik was gister verrast dat ik ineens mn expert tow badge kreeg. Tijd als commander in een tow-missile gezeten en hopla. Ik was trouwens niet goed connected, zodat ik als de eerste rand inlogte, maar had geen zin om dat opnieuw te doen. Met als gevolg, basic, veteran en expert in 1 ronde :P
Je hebt dus je ground-defence badge verkregen door arty te droppen (een tijdsvereiste is er immers niet meer) ... Zo zie je maar hoe positief je kunt zijn over die 1.3 patch :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Anoniem: 127429 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:54:
[...]

Je hebt dus je ground-defence badge verkregen door arty te droppen (een tijdsvereiste is er immers niet meer) ... Zo zie je maar hoe positief je kunt zijn over die 1.3 patch :|
Oftewel: Via arty badges halen kan ook nog steeds door BF2 eigenlijk voor de gek te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 10:45
Zijn er hier mensen die BF2 in wide screen mode spelen ? Ik weet dat er een manier voor was om toch widescreen resoluties te gebruiken. Alleen ik kan dat topic even niet vinden.

Maar voordat ik dat ook ga doen wou ik even weten of het wel goed werkt en je dus geen problemen krijgt. En als dat goed werkt of iemand toevallig weet hoe je dat kan instellen :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 127429 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:54:
Ik ook en ehh... who cares ?? Die dingen gebruik je toch hooguit 3 keer per ronde ... haal jij maar lekker 20 kills dan :z Overigens is het via de Artillery ook niet super makkelijk ofzo hoor (8>
Indy91 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:47:
Ik heb mijn muis op 1600dpi (rzr db) staan en werkt bij mij vlekkeloos in het battlefield menu en ingame.
Mja het is wel goed opzich, maar als je hem op 800 dpi zet dan zie je toch dat het wat beter loopt in het menu enzo... CS:S bijvoorbeeld heeft er helemaal geen last van en zelfs CS 1.6 niet :X

Ook het schieten van dichtbij zonder "down the sight" mode is echt super scheel vind ik soms :/
En de raketten van een willekeurige jet maken soms gewoon bochten van 90 graden de andere kant op ten opzichte van de enemy jet alsof ze afkaatsen ofzo ?!?!?!
Astennu schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:26:
Zijn er hier mensen die BF2 in wide screen mode spelen ? Ik weet dat er een manier voor was om toch widescreen resoluties te gebruiken. Alleen ik kan dat topic even niet vinden.

Maar voordat ik dat ook ga doen wou ik even weten of het wel goed werkt en je dus geen problemen krijgt. En als dat goed werkt of iemand toevallig weet hoe je dat kan instellen :)
Native wordt het niet ondersteund je krijgt dan alleen maar "bolle tanks" ;)
MarcoZ20 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:33:
Wanneer gaat ze ook es fixxen dat je benen niet meer door een muur heen steken?
Pas geleden een commander gekilt die op Mashtuur City bij Hotel (geloof ik, die vlag waar je als MEC begint iig). Hij lag achter die lange muur die je daar hebt en ik lag de vlag te cappen. Zag ineens een paar voetjes door de muur steken, schoot erop en killde zo dat mannetje :X. Leuk voor mij, maar tis er irritant dat je zo dood kan gaan
Vind dat wel grappig :+ Ik let er dan ook altijd op en probeer het ook te voorkomen bij mezelf :Y)

[ Voor 37% gewijzigd door nero355 op 31-05-2006 10:43 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
Pas geleden een commander gekilt die op Mashtuur City bij Hotel (geloof ik, die vlag waar je als MEC begint iig). Hij lag achter die lange muur die je daar hebt en ik lag de vlag te cappen. Zag ineens een paar voetjes door de muur steken, schoot erop en killde zo dat mannetje :X. Leuk voor mij, maar tis er irritant dat je zo dood kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-06 10:58
Astennu schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:26:

Neem hier eens een kijkje, staat ertussen:
http://www.widescreengamingforum.com/forum/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zal vast kunnen dat widescreen d.m.v. de commandline opties maar ECHTE support met juiste verhoudingen anders dan 4:3 ondersteunt BF niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Anoniem: 26235 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:56:
Zal vast kunnen dat widescreen d.m.v. de commandline opties maar ECHTE support met juiste verhoudingen anders dan 4:3 ondersteunt BF niet.
Ah okeey ik zal eens naar de link hierboven kijken. In ieder geval bedankt !!.

WEl slecht dat EA dat er niet in heeft zitten. Ook in NFS MW ontbreekt die support wederom het werk van EA. Hun games worden steeds minder goed. Erg jammer....

HL2 in Widescreen mode ziet er echt geweldig uit. Ook WoW is geweldig mooi met widescreen. Hopelijk krijgen de volgende games van EA wel Widescreen support.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Astennu schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:03:
[...]

Ah okeey ik zal eens naar de link hierboven kijken. In ieder geval bedankt !!.

WEl slecht dat EA dat er niet in heeft zitten. Ook in NFS MW ontbreekt die support wederom het werk van EA. Hun games worden steeds minder goed. Erg jammer....

HL2 in Widescreen mode ziet er echt geweldig uit. Ook WoW is geweldig mooi met widescreen. Hopelijk krijgen de volgende games van EA wel Widescreen support.
Speel je met een widescreen TFT (desktop) of met je lap-top ? Heb nog nooit een spel in wide-screen gezien, wat is er zoveel mooier aan ? Heb je dan het voordeel dat je meer kan zien wat er links en rechts van je gebeurt ?

ontopic: M'n ping problemen zijn voorbij, zal wel iets server-side verandert zijn, aangezien ik de moed al had opgegeven. Nu de CTD nog :X lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157386

Ik ben een beetje heel erg dom geweest. Al een vrij lange tijd speel ik met dezelfde account jumper111. Mijn wachtwoord stond gewoon opgeslagen op mijn pc. Nu is ineens mijn pc mijn wachtwoord "kwijt". |:( En je raad het al.... ik weet hem niet meer. Nu is er een mogelijkheid om je wachtwoord op te halen alleen kan ik niet meer bij het email adres wat ik toen had opgegeven. ik weet nu niet meer hoe ik aan mijn wachtwoord kan komen. Ik heb ook al een mail aan EA gestuurd maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Nu ben ik dus waarschijnlijk mijn 18.500 zuur verdiende puntjes kwijt. :X Ik heb al een tweede account aangemaakt maar het erg nooberig spelen zonder mijn unlocks.

Heeft een van jullie nog een idee wat ik moet/kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 10:38
Hey ,
Ik heb net battlefield 2 gekocht en de nieuwste patch erop geinstaleerd. Vervolgens heb ik alles hoog gezet (graphics) en de resolutie heb ik op 1028x768 gezet en tijdens het laden van een map blijft hij hangen op 62%. daarna heb ik de resolutie weer terug gezet naar 800x600 en dan laad hij de map gewoon normaal. Kan iemand mij vertellen hoe ik het spel op 1024x768 kan spelen zonder dat hij gaat hangen?

Hier zijn mijn pc specs:
amd 3200+
1024 corsair (2x512)
BFG 7800GT OC
ASUS A8n5x

Thnx

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Excellence1 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:39:
Hey ,
Ik heb net battlefield 2 gekocht en de nieuwste patch erop geinstaleerd. Vervolgens heb ik alles hoog gezet (graphics) en de resolutie heb ik op 1028x768 gezet en tijdens het laden van een map blijft hij hangen op 62%. daarna heb ik de resolutie weer terug gezet naar 800x600 en dan laad hij de map gewoon normaal. Kan iemand mij vertellen hoe ik het spel op 1024x768 kan spelen zonder dat hij gaat hangen?

Hier zijn mijn pc specs:
amd 3200+
1024 corsair (2x512)
BFG 7800GT OC
ASUS A8n5x

Thnx
Meer geheugen kopen : Na 62 % wordt er heel veel geladen en als je PC dan ook nog eens gaat swappen ... :X

Anders kan je ook alles op Medium zetten eventueel ?!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 01:32

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Goddorie, net nieuw systeem aangeschaft (zie boven) en ik heb het sterke vermoeden dat het niet helemaal loopt zoals het zou moeten...

3dmark '06 is van 2200 (oude systeem) naar 2400+ gegaan, BF2 krijgt de hik (ondanks dat hij schitterende framerates haalt) en het beeld is wazig op mijn TFT, terwijl dat bij de vorige niet was. En met wazig bedoel ik gewoon een overduidelijke FSAA in windows als het ware...

Net een rondje of 2 gespeeld in BF2, en door die framedrops van rond de 60 naar ineens 15 en weer terug wordt het spel echt onspeelbaar...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Heb je ook al andere geluidsdrivers geprobeerd, dit is vaak het probleem bij framedrops.

edit: Dat je tftscherm wazig is, kan ik helaas niet verklaren.

[ Voor 28% gewijzigd door Xadeon op 31-05-2006 12:11 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Anoniem: 157386 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:34:
Ik ben een beetje heel erg dom geweest. Al een vrij lange tijd speel ik met dezelfde account jumper111. Mijn wachtwoord stond gewoon opgeslagen op mijn pc. Nu is ineens mijn pc mijn wachtwoord "kwijt". |:( En je raad het al.... ik weet hem niet meer. Nu is er een mogelijkheid om je wachtwoord op te halen alleen kan ik niet meer bij het email adres wat ik toen had opgegeven. ik weet nu niet meer hoe ik aan mijn wachtwoord kan komen. Ik heb ook al een mail aan EA gestuurd maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Nu ben ik dus waarschijnlijk mijn 18.500 zuur verdiende puntjes kwijt. :X Ik heb al een tweede account aangemaakt maar het erg nooberig spelen zonder mijn unlocks.

Heeft een van jullie nog een idee wat ik moet/kan doen?
Bij inloggen acounts managen en retrieven op in game nickname?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157386

ROFLASTC schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:10:
[...]

Bij inloggen acounts managen en retrieven op in game nickname?
alleen heb ik het email adres niet meer waar hij de email met pasword naar toe stuurt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Xadeon schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:10:
Heb je ook al andere geluidsdrivers geprobeerd, dit is vaak het probleem bij framedrops.

edit: Dat je tftscherm wazig is, kan ik helaas niet verklaren.
Het wazig zijn heeft te maken met een unattended install die ik voor het eerst gebruik, waarbij de instellingen anders zijn dan ik gewend was... Maar eens de correcte opzoeken, kheb er namelijk iets van 4 :S

Geluidsdrivers ga ik even proberen...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Excellence1 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:39:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het spel op 1024x768 kan spelen zonder dat hij gaat hangen?
Video instellingen op Medium zetten. Of zoals Nero355 al heeft geopperd: meer geheugen erbij kopen. Voor video instellingen op High dien je 1,5 tot 2 Gig geheugen te hebben om BF2 vloeiend te kunnen spelen.
alleen heb ik het email adres niet meer waar hij de email met pasword naar toe stuurt.....
Wellicht zou je eens kunnen bellen naar de helpdesk van EA Nederland en de situatie uitleggen. Het zou me zeer verbazen als ze je dan niet verder kunnen helpen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 10:38
[quote]Indy91 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:45:
[...]

Video instellingen op Medium zetten. Of zoals Nero355 al heeft geopperd: meer geheugen erbij kopen. Voor video instellingen op High dien je 1,5 tot 2 Gig geheugen te hebben om BF2 vloeiend te kunnen spelen.

[...]

dus bf2 detecteerd automatisch of je genoeg ram heb om hem op 1024x768 te spelen en als je iets te weinig heb dan start hij niet?
Vaag, dit zie ik voor et eerst...

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
MarcoZ20 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:33:
ja dit heb ik ook al eens gevraagd hier, toen werd er gezegd dat dat wel mogelijk was, maar dat er dan weer een ander nadeel aan zat :S weet nie meer wat, maar dat benen door de muren is echt heel irritant, en is vaak ook een soort van wallhack, ik schiet zovaak mensen dood door een muur omdat ik gewoon die lange benen door de muur zie steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
dus bf2 detecteerd automatisch of je genoeg ram heb om hem op 1024x768 te spelen en als je iets te weinig heb dan start hij niet? Vaag, dit zie ik voor et eerst...
edit:
knip

Ik weet niet of dat BF2 dat automatisch detecteert. Je zou eens kunnen proberen op 1024x768@Medium video settings. Indien het spel dan wel loopt, kun je nog altijd meer geheugen bijplaatsen om op High video settings te spelen.

[ Voor 43% gewijzigd door Indy91 op 31-05-2006 13:43 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Indy91 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:33:
Neen, je systeem kan gemakkelijk 1024x768 aan. Echter de video instellingen op High trekt je PC niet, omdat je te weinig geheugen hebt (<1,5 Gig). 1024x768@Medium moet makkelijk kunnen.
En het laden na 62% zal gewoon super lang duren door een tekort aan geheugen :)

** Funny story : Niks leukers als mensen met slome PC's die helemaal flippen dat de ronde al half afgelopen is nadat ze uiteindelijk zijn uitgeladen en vervolgens iedereen voor cheater uitmaken of helemaal flippen @ TeamSpeak kanaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

nero355 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:36:
[...]

En het laden na 62% zal gewoon super lang duren door een tekort aan geheugen :)

** Funny story : Niks leukers als mensen met slome PC's die helemaal flippen dat de ronde al half afgelopen is nadat ze uiteindelijk zijn uitgeladen en vervolgens iedereen voor cheater uitmaken of helemaal flippen @ TeamSpeak kanaal :+
Idd! Ik zit met mijn middelmatige specs (zie onder) toch vaak bij de eerste 5 in een map, is geweldig als je (slechte piloot die ik ben) gelijk in een jet springt om dan bij een verste spawnpoint te landen met je parachute, geen kip te bekennen!
Of in een city map gelijk de kaart vol te plempen met mines of claymores op 'hun' weg naar de eerste spawnpoint! 8)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Niks leukers als mensen met slome PC's die helemaal flippen dat de ronde al half afgelopen is nadat ze uiteindelijk zijn uitgeladen
Tjsa, da's dan niet slim. Als de eigenaren van "slome" PC's hun reso op 800x600 zetten zijn ze waarschijnlijk sneller in het spel dan diegene (met "snelle" PC's) die hun reso op 1024x768 of hoger hebben staan (muv van diegene die raptors hebben).
@ TeamSpeak kanaal :+
Wat is het adres van het [GoT] TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Frenzy_LS schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:27:
[...]

Speel je met een widescreen TFT (desktop) of met je lap-top ? Heb nog nooit een spel in wide-screen gezien, wat is er zoveel mooier aan ? Heb je dan het voordeel dat je meer kan zien wat er links en rechts van je gebeurt ?

ontopic: M'n ping problemen zijn voorbij, zal wel iets server-side verandert zijn, aangezien ik de moed al had opgegeven. Nu de CTD nog :X lol
Nu bijde. Bij CS S en Wow is het heel duidelijk. Je ziet gewoon net even wat meer en er is meer belevenis vind ik. Vooral Bij wow is het mooi. Midden van het scherm is lekker leeg en kun je van de mooie beelden genieten. En aan de randen heb je dan HP + ammo en dat soort dingen staan. Dus Widescreen gaming is zeker beter dan het normale 4:3 formaat. Maar dat vind ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Indy91 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:01:
Tjsa, da's dan niet slim. Als de eigenaren van "slome" PC's hun reso op 800x600 zetten zijn ze waarschijnlijk sneller in het spel dan diegene (met "snelle" PC's) die hun reso op 1024x768 of hoger hebben staan (muv van diegene die raptors hebben).
/Pats mode : Altijd eerste met 6xAA en RAID 0 @ 1600x1200 en 1900XTX alleen maxoss pest me laatste tijd doordat hij dezelfde HD's ook in RAID 0 heeft dus dan zijn we samen als eerste binnen :+
Wat is het adres van het [GoT] TS?
Kan je vinden op een niet nader te noemen site van een vaag stel HuTjes mannen ;)
Astennu schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:16:
Nu bijde. Bij CS S en Wow is het heel duidelijk. Je ziet gewoon net even wat meer en er is meer belevenis vind ik. Vooral Bij wow is het mooi. Midden van het scherm is lekker leeg en kun je van de mooie beelden genieten. En aan de randen heb je dan HP + ammo en dat soort dingen staan. Dus Widescreen gaming is zeker beter dan het normale 4:3 formaat. Maar dat vind ik dan.
Helemaal mee eens. Op een console gamen met een breedbeeld TV is al heel leuk en op een PC helemaal, maar dan moet wel de game het ondersteunen anders is het een beetje suf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

@ Ace nou j aof iemand anders die het weet.

Wilde laatst op de PTG -city map gaan spelen om Ace eens te knallen, maar de server was password protected. Is dat altijd zo of had ik toen toevallig pech dat er iets clannerigs bezig was :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:23
nero355 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:32:
alleen maxoss pest me laatste tijd doordat hij dezelfde HD's ook in RAID 0 heeft dus dan zijn we samen als eerste binnen :+
geef maar toe nero, ik ben altijd net iets sneller :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:50:
@ Ace nou j aof iemand anders die het weet.

Wilde laatst op de PTG -city map gaan spelen om Ace eens te knallen, maar de server was password protected. Is dat altijd zo of had ik toen toevallig pech dat er iets clannerigs bezig was :-)
Het is een public server :)
ik heb hem echt nooit password protect gezien, maar zoals je weet. Is de server browers verrot, je kan bijvoorbeeld PTG klikken en dan kan je nog een andere server terecht komen. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.game-monitor.com/server-stat-image/85.236.101.45:16667.png

die dalingen zijn crashen door patch 1.3(meestal is het een rechte lijn)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 31-05-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

maxoss schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:16:
Nietes en ik kan het bewijzen ook komend weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:29:
[...]

Het is een public server :)
ik heb hem echt nooit password protect gezien, maar zoals je weet. Is de server browers verrot, je kan bijvoorbeeld PTG klikken en dan kan je nog een andere server terecht komen. 8)7

[afbeelding]

die dalingen zijn crashen door patch 1.3(meestal is het een rechte lijn)
Ik had connect to ip gedaan :-( Maar zal het weer eens proberen deze week.
Ik moet en zal je overhoop schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
  • Laatst online: 08:03
Anoniem: 168737 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:47:
[...]

Vergeet de juiste poort dan ook niet, heb ik ook wel eens gehad zat ik ineens op een hele andere map dan een maat van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

maxoss schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:16:
[...]

Wedstrijdje houden? Ik heb een Athlon 3000 Venice @2,25, 2*1 GB RAM, X-Fi, (vanaf vanavond) een 7900 GTX en ook nog 2 Samsung 200 GB Spinpoints S-ATA in RAID 0. :>

Alleen de pipo's met SCSI en DDR500 zijn me voor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Anoniem: 120284 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:05:
[...]

Wedstrijdje houden? Ik heb een Athlon 3000 Venice @2,25, 2*1 GB RAM, X-Fi, (vanaf vanavond) een 7900 GTX en ook nog 2 Samsung 200 GB Spinpoints S-ATA in RAID 0. :>

kom vanavond maar naar HuT, ik maak je in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:31

JohnD

Bernd

[...]

mag ik je aanraken?

geen battlefield 2 meer voor mij tot volgende week ergens. eerst even de kamer verbouwen :|

edit:
ik ben trouwens nog altijd nog erg tevreden over mijn WD raptors 36GB in raid 0. perfect als bootschijf.

[ Voor 13% gewijzigd door JohnD op 31-05-2006 16:29 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

en ook nog 2 Samsung 200 GB Spinpoints S-ATA in RAID 0.
En je hebt nu al verloren => De Samsungs zijn ietsjes langzamer dan de Hitachi Deskstar schijven die wij hebben :)

** Funny note : Ik ga als extra back-up schijven voor mijn Hitachi's in RAID 0 nog 2 Samsung schijven kopen die dus in dezelfde test zaten als mijn Hitachi's :+

0,92 TB here I come !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
En hoeveel van die 0.92TB gebruik je echt:? 1 derde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:47:
[...]

Ga je gang en kom ook is langs op de unrankend Waib infrantry server,

I will burn you like a chiken :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 31-05-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:16:
[...]

En je hebt nu al verloren => De Samsungs zijn ietsjes langzamer dan de Hitachi Deskstar schijven die wij hebben :)

** Funny note : Ik ga als extra back-up schijven voor mijn Hitachi's in RAID 0 nog 2 Samsung schijven kopen die dus in dezelfde test zaten als mijn Hitachi's :+

0,92 TB here I come !!
Volgens hardware.info magazine is de Samsung toch echt sneller.

Heb vergeleken tussen de Hitachi Deskstar T7K250, 250 GB en de Samsung SpinPoint P120 Serie 250 GB

Is wel niet dezelfde maar de 200 komt uit dezelfde serie.

EDIT: jij hebt dus ook DDR 500, dan zal ik dus wel verliezen dankzij mijn Twinmos @ 409 MHz. :X

Maar de X-Fi en de 7900 GTX....

Jij hebt een X2 zie ik, maakt dat ook nog wat uit, of..?
maxoss schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:07:
[...]

kom vanavond maar naar HuT, ik maak je in >:)
Kom vrijdagavond maar naar NOD :Y)
84.244.131.54:16567

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 31-05-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Thrills33ka schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:23:
[...]

ja dit heb ik ook al eens gevraagd hier, toen werd er gezegd dat dat wel mogelijk was, maar dat er dan weer een ander nadeel aan zat :S weet nie meer wat, maar dat benen door de muren is echt heel irritant, en is vaak ook een soort van wallhack, ik schiet zovaak mensen dood door een muur omdat ik gewoon die lange benen door de muur zie steken.
Zo had ik van de week een gozer die op Kubra Dam met de loop van zn tank in een huisje stond en me zo dood maakte met de gun (RM) terwijl ik op de grond lag. 8)7

Wat betreft de resoluties..ik speel op 1280x1024 op een Samsung 930BF. De minimap is hierdoor uitgerekt. Is er een manier waarop je (handmatig?) de resolutie kan aanpassen zodat je de juiste verhoudingen krijgt?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 31-05-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:18
STOP THE TECH TOLK SVP!

Anyway,
Een maat van mij speelt al 3 maanden origineel battlefield 2. Bij elke patch, Jah allemaal uitgeprobeerd, elke patch. Full en de incremetal. nog nooit zoveel keer opnieuw geinstalleerd..
Het probleem is nou dat elke keer dat hij hem up- patched het spel het neit meer doet. Hij geeft dan de melding Rondje met kruisje. Memory.dll
Dit is raar want ZONDER patch doet het spel het wel!
Ik wil hem een keer een kogel door zijn hoofd jagen dus hoe kan dit?
sorry alst onduidelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:18
Anoniem: 102880 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:49:
[...]

Zo had ik van de week een gozer die op Kubra Dam met de loop van zn tank in een huisje stond en me zo dood maakte met de gun (RM) terwijl ik op de grond lag. 8)7

Wat betreft de resoluties..ik speel op 1280x1024 op een Samsung 930BF. De minimap is hierdoor uitgerekt. Is er een manier waarop je (handmatig?) de resolutie kan aanpassen zodat je de juiste verhoudingen krijgt?
Hoe bedoel je uitgerekt? Ik speel ook op 1280x1024 en een 913N.. verklaar je is nader emt uitrekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60905

Tomino schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:54:
STOP THE TECH TOLK SVP!

Anyway,
Een maat van mij speelt al 3 maanden origineel battlefield 2. Bij elke patch, Jah allemaal uitgeprobeerd, elke patch. Full en de incremetal. nog nooit zoveel keer opnieuw geinstalleerd..
Het probleem is nou dat elke keer dat hij hem up- patched het spel het neit meer doet. Hij geeft dan de melding Rondje met kruisje. Memory.dll
Heeft die persoon al eens een mem test gedaan ?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 60905 op 31-05-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:18
Iemand nog een idee hoe het nou komt dat na ongeveer 10 minuten het spel opeens afsluit?

Ik snap er geen hout van ;(

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170466

Sinds die laatste 1.3 patch kan ik bf2 niet meer spelen. Mijn ping schiet soms echt omhoog naar 800 ofzo. na een tijdje is het weer voorbij en dan blijft ie onder de 30, maar heel af en toe schiet hij dan weer omhoog ergens tussen de 300 en 800. Dus ik word meestal gekicked in de eerste paar minuten al.

Heb wireless netwerk dus dacht dat het daar aan lag, maar andere games doen het prima verder. Dus moet echt iets met battlefield 2 zijn. Daarvoor deed hij het altijd zonder problemen, met lage pings van onder de 30. Heb de resolutie teruggezet naar 800x600 en alles op medium maar ook dat maakt niks uit. Ligt aan mijn verbinding. Hij gooit me ook vaak uit een game en zegt, your connection with the server has been lost. Heeft iemand ditzelfde probleem (bf2 opnieuw installeren + patchen lost het niet op overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LED-Maniak schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:56:
Iemand nog een idee hoe het nou komt dat na ongeveer 10 minuten het spel opeens afsluit?

Ik snap er geen hout van ;(
Ja sorry hoor maar een beetje googlen zou ook leuk zijn of het topic door lezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:18
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:59:
[...]

Ja sorry hoor maar een beetje googlen zou ook leuk zijn of het topic door lezen :X
Heb gegoogled en alleen gelezen dat mensen aanhalen "het lukt niet". Geen oplossing of iets.

De laatste 8 pagina's hier heb ik ook niets kunnen vinden. Tenzij je weet waar het ongeveer staat want kom het echt niet tegen hoor.. ;(

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 12:57

Stewie!

Keen must die!

Ik wil iedereen oproepen om de full 1.3 patch te herinstalleren.
De incremental kan fout worden geinstalleerd waardoor er problemen ontstaan bij het verbinding maken met servers. Zowel de client als de server zullen dan crashen.

Download de full patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je minimap hoort rond te zijn en op 1280x1024 is hij enigsinds ovaal.

Zie bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://img488.imageshack.us/img488/3958/bf220060523220540958xh.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

DaMorpheus schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:26:
De incremental kan fout worden geinstalleerd waardoor er problemen ontstaan bij het verbinding maken met servers. Zowel de client als de server zullen dan crashen.

Download de full patch
Domme vraag maar kan deze dan gewoon over mijn al bestaande BF2+1.3?
Of moet eerst heel BF er weer af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:26:

Download de full patch
ze zeggen dat de clients geen effect hebben op de server want iedereen bij ons heeft de full patch en toch crasht de server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:55

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ook nog even klagen ;)

Nou hebben ze het voor iedereen makkelijker gemaakt om badges en medaiiles te halen, maar mijn inziens zijn ze nu toch echt wat vergeten: het idiote verschil in punten tussen First Sergeant --> Sergeant Major!

Heb zo'n het vermoeden dat er over een tijdje er het meest First Sergeants zijn, ma.w. een hele hoop gasten tuseen de 20.000 en 50.000 punten...

Ook zo'n rare: de eis voor de explosives batch, ik al die moeite doen om er 13 te halen in een rondje, zijn het er even later nog maar 5!
Tomino schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:54:
STOP THE TECH TOLK SVP!

Anyway,
Patch, memory, dll... lijkt me toch ook aardige techtalk ;)

Edit: Oplossing is al gegeven, Memtest 3.0 draaien. Kan natuurlijk ook nog een probleem met je swapfile zijn of "gewoon" een brakke Windows.....

[ Voor 7% gewijzigd door bvk op 31-05-2006 19:01 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 12:57

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:35:
[...]

ze zeggen dat de clients geen effect hebben op de server want iedereen bij ons heeft de full patch en toch crasht de server
en die server heeft geen bezoekers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

OK, that's it. Ik heb vandaag gepoogd 5 rondes te spelen, en elke keer eindig ik ergens onderaan omdat ik elk vuurgevecht gewoonweg verlies puur en alleen door de framedrops.
Ik WEIGER nu gewoon het spel te spelen tot de nieuwe patch. Ik heb gedaan wat ik kon, maar dit slaat gewoon nergens op. Ik spawn, kan 3 meter rennen, dan begint de diashow en wordt het richten zo goed als onmogelijk...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:03:
[...]

en die server heeft geen bezoekers?
war server.

of de public server als we allemaal massaal gaan joinen om hem op te vullen kan hij altijd nog crashen
er zitten dan nog geen andere spelers erop.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 31-05-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Die tip om servers uit de favorieten verwijderen is wel een goede als je sneller wilt inloggen met je EA account :) duurt nog 'maar' 3 sec. ofzo.

www.qtracker.com als alternatief voor ase ziet er op het eerste gezicht zeer belovend uit :) vereist wel wat 'tweaking' om het e.e.a. voor elkaar te krijgen. Zal eens kijken om binnenkort de startpost te updaten met deze info.

Verder vond ik nog deze post op totalbf2.com forums. Advies over de videosettings:
Resolution : 1600x1200@72hz - Maximium my monitor can do, Get this high as possible is your best choice
Terrain : LOW - Uses up power when theres no need and enemys get harder to spot!!!
Effects : LOW - Absolutly pointless, Again, makes it harder spot enemys. Power hungry as well over low & high is a killer
Geometary : HIGH - Allows enemys to be seen at longer distances. Which is handy!!!!
Texture : LOW - More/longer grass etc. Harder to see enemy any higher than low
Lighting : LOW - Above low it becomes VERY HARD to spot people in buildings etc.
Dyn. Shad : LOW - Either off or low, Low tends to allow you see shadows of people on roofs
Dyn. Light : OFF - Power hungry and makes things glare, Again, this really disadvantages you seeing the enemy
Anti-Anil : 4x - without saying, a more sharper, clearer image atr longer distance.
Text Filt : HIGH - Same as Anti-Anil, just improving textures at longer distance
View Distance : 100% - This goes without saying!!!! But for the idiots, ALLOWS YOU SEE FURTHER lol
misschien wel interessant om te kijken wie welke instellingen gebruikt en waarom.

Voorheen had ik alles op high (behalve lighting die had ik al op off omdat de lightmaps irritant zijn om vijanden in gebouwen te zien). Met bovenstaande instellingen ga je wel in grafische kwaliteit er flink op achteruit maar op een 1 of andere manier speelt het wel fijner en zie je meer :) (had voorheen gemiddeld 40 fps nu 50 ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik heb tot en met 40 player maps gewoon 100 fps alles high 1280x1024.

maar zo gauw ik 64 player maps doe zakt me fps in als stront.

40 zo'n beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-07 11:47
@Lighteye's post: Ik speel alles op high, op texture na, die op medium @1024x768. Vrijwel constante framerate van 65/70.
Ik stoor me er niet aan, ik heb niet voor niks m'n pc geupgrade om dan alles op high te kunnen spelen :P

Btw, ik weet niet of dit al voorbij gekomen is maar ik vond het ERG handig:
Ik ben er via BF2 Tweak guide achter gekomen dat je met de combinatie +restart +playerName (inlognaam) +playerPassword (inlogpassword) ontzettend snel in het BF menu bent!

+restart is er dan voor om de intro movies te skippen zonder ze te renamen, en de andere 2 commands is dan om automatisch in te loggen (wat niet iedereen wilt, maar ik wel :P)
Je moet ze dan vanzelfsprekend achter je snelkoppelingsdoel plakken.

Na deze change zit ik (heb geteld) van het moment van het klikken op de .exe tot het moment dat het menu verschijnt: 12 seconden. Een zekere improvement :)

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toen onze clanserver opeens weer een keer draaide als stront heb ik het met m'n X-Fi, 2 GB RAM en 7800 GT op 1600x1200 gezet, met alles op low en viewdistance op 100%. Nu met de nieuwe patch draait dit met mijn 6600 GT net zo goed als met mijn 7800 GT voor de patch (ja, okee, heel af en toe dropje).

Helaas komt mijn 7900 GTX niet vandaag:

A CORRECT STREET NAME IS NEEDED FOR DELIVERY. UPS IS ATTEMPTING TO OBTAIN THIS INFORMATION;THE ADDRESS HAS BEEN CORRECTED. THE DELIVERY HAS BEEN RESCHEDULED

Morgen dus. Ik denk dat ik dan wel op medium ga spelen. Volgens mij zijn de struikjes op low juist veel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik speel alles op high. Ja dan zie je de tegenstander minder makkelijk, maar daar is het op gebouwd. Ik kots op mensen die alles zo makkelijk mogelijk voor zichzelf maken zonder dat hun hardware daar een reden voor is.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou kotsen op is ook weer zo ver gezocht, maar en het wel met je eens :)
Ik ga een beetje met mijn 7900GTX met alles op low spelen zeker 8)7 Me frags maak ik tóch wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Why not?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat ik mezelf een graphics hoer noem :9 Speel zelfs op Ultra Quality.
Heb BF2 is met alles op low gespeeld, het zag er werkelijk niet uit :r
Nu weet ik wel dat gameplay boven graphics gaat, maar dat vond ik tog net wat té.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 31-05-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
vandaag leuk potje sharki gespeeld. * Rac-On was mec en heb me het hele rondje vooral bezig gehouden met het irriteren van de cobra van USMC. Keer of 5 uit de lucht geschoten, jammie. Laatste keer was grappig, hij hing boven de repair spot toen ik er nog net 2 stingers in kon jassen. Gevolg: 4 kills door al die mennekes die daar altijd bovenop staan :D

mbt quality: * Rac-On speelt alles op low en view op 100%. draait best ok op een 9800pro, amd xp 2500+ en 1 gb ram. Niks aan fancy qualiteit of zo, maar dat heb ik ook niet nodig :D laatste een keer in een hoekje gelegen, 3 meter voor de neus van een tank. hele ronde liggen sniperen daar en niemand die je "onder de rupsbanden van een van hun tanks" komt zoeken. Die tank moet echt met dynamic shadows/lighting hebben gespeeld, anders hattie me gezien ;)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[

mbt quality: * Rac-On speelt alles op low en view op 100%. draait best ok op een 9800pro, amd xp 2500+ en 1 gb ram. Niks aan fancy qualiteit of zo, maar dat heb ik ook niet nodig :D laatste een keer in een hoekje gelegen, 3 meter voor de neus van een tank. hele ronde liggen sniperen daar en niemand die je "onder de rupsbanden van een van hun tanks" komt zoeken. Die tank moet echt met dynamic shadows/lighting hebben gespeeld, anders hattie me gezien ;)
Nee die mensen zijn gewoon blind. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Simpelweg omdat het niet zo bedoeld is. Een film ga je ook niet bijgesneden kijken.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar heb je geen nadelen van een hogere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
skullsplitter schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 23:14:
[...]

Simpelweg omdat het niet zo bedoeld is. Een film ga je ook niet bijgesneden kijken.
:D het is wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Anoniem: 120284 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 23:20:
Daar heb je geen nadelen van een hogere kwaliteit.
Nee, maar als het alleen om de gameplay ging dan zouden we nu nog gewoon pong spelen.
Grafische vooruitgang is er niet voor niets, en eigenlijk zou er maar 1 instelling mogen zijn...

Tis hetzelfde als al die mensen die hun Q2 destijds van een lekker fel kleurtje voorzagen, want dan zag je tenminste iemand lopen. Mensen die out-of-the-box speelden hadden dus meteen een nadeel...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

skullsplitter schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 00:35:
[...]

Nee, maar als het alleen om de gameplay ging dan zouden we nu nog gewoon pong spelen.
Grafische vooruitgang is er niet voor niets, en eigenlijk zou er maar 1 instelling mogen zijn...

Tis hetzelfde als al die mensen die hun Q2 destijds van een lekker fel kleurtje voorzagen, want dan zag je tenminste iemand lopen. Mensen die out-of-the-box speelden hadden dus meteen een nadeel...
Sinds mij nieuwe PC speel ik alles op HIGH op 1024*768, daarvoor op oude PC alles op LOW en op 800*600 als je dat eenmaal hebt gezien wil je daar nooit meer naar terug, helemaal als je het spel hebt gespeeld met alles op High, dan maar een keer een mannetje over het hoofd zien hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
hoeze nmy over het hoofd zien als je alles op high speelt?

ligt toch meer aan jezelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
maxoss schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 07:56:
hoeze nmy over het hoofd zien als je alles op high speelt?

ligt toch meer aan jezelf?
gedeeltelijk, als je op high speelt is het veel moeilijker iemand te zien die in het gras of in de schaduw ligt bijvoorbeeld. Overigens niet de reden dat ik op low speelt, dat is meer dat dat de enige setting is waarmee ik die 40 fps haal

* Rac-On denkt terug aan de oude deltaforce waarbij m'n compu het zo slecht trok datie het landschap (bomen, huizen e.d.) bijna niet liet zien en alle mennekes tot op kilometers afstand als dikke zwarte pixel. Add to that de sniper zonder afwijking en je begrijp dat het leuk spelen was tegen mensen met een dikke bak ;)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Da's eigenlijk dan weer het enige echt sterke punt van Console's. Iedereen speelt met gelijke graphix / fps / instellingen, en kan niet "cheaten" door bijvoorbeeld de schaduwen weg te laten.

Las trouwens laatst iets over een microsoft presentatie dat ze spellen van de Xbox en PC's spellen samen online willen laten spelen, lol, ik zie het "rape-festijn" voor de keyboard-muis users tegenover de joypads O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:48:
[...]

Nee die mensen zijn gewoon blind. ;)
vorige week een heel squad voor m'n neus gehad die blijkbaar blind waren.............lag ook ergens in een hoekje en ze gingen gewoon vlak voor me liggen en langs(!) me heen schieten naar gasten die ergens achter me liepen.
Waren makkelijke kills :P, vooral omdat er bij hun een medic zat die ze ging reviven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Frenzy_LS schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 08:54:
Las trouwens laatst iets over een microsoft presentatie dat ze spellen van de Xbox en PC's spellen samen online willen laten spelen, lol, ik zie het "rape-festijn" voor de keyboard-muis users tegenover de joypads O-)
Werd tijd :/ Waarom zou je geen Sport/Platform/Race spellen tegen elkaar niet mogen spelen ook al heb je verschillende systemen ??

Dat is net zoiets als iemand met een Intel niet tegen een AMD eigenaar mag gamen 7(8)7

Verder is je settings zo laag en helder mogelijk zetten gewoon super lame imho : Heel de sfeer verpest je dan :r

Over dat HD's gedoe : Ik test het wel gewoon zelf een keer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

nero355 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:41:Verder is je settings zo laag en helder mogelijk zetten gewoon super lame imho : Heel de sfeer verpest je dan :r
Kan je mij toelichten hoe de sfeer hierdoor verpest zou raken? Jij kan toch niet zien op welke settings ik speel? O-)

[ Voor 8% gewijzigd door AllSeeyinEye op 01-06-2006 13:07 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

AllSeeyinEye schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:06:
Kan je mij toelichten hoe de sfeer hierdoor verpest zou raken? Jij kan toch niet zien op welke settings ik speel? O-)
Laat ik het zo zeggen : Als je sneaky onder de schaduw van een boom jezelf verbergt als sniper of als medic om jezelf of iemand anders even te healen of gewoon als willekeurig ventje voor een grote boze tank/apc/heli en degenen "aan de andere kant" jou gewoon ziet dan lijkt mij toch wel redelijk een stukje sfeer verpest ??

Ik ben van Low/Off naar High gegaan en juist dit soort dingen zoals schaduwen enz. zie je eigenlijk vrijwel niet als je de settings heel laag hebt staan :|

En mocht je denken wie doet dat nou en het heeft toch geen zin => You are soo wrong !!! Heeft me meerdere malen een redelijk aantal deaths gescheeld :P

Hebben jullie trouwens het nieuws op de frontpage gezien ?? We mogen niet eens meer BF2 filmpjes maken die een vette knipoog zijn naar de huidige actualiteiten ...

[ Voor 10% gewijzigd door nero355 op 01-06-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 03-07 15:35
nero355 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:41:
Verder is je settings zo laag en helder mogelijk zetten gewoon super lame imho : Heel de sfeer verpest je dan :r
Ey, verpest ik de sfeer voor jou doordat ik voor mij mijn fps nog speelbaar wil houden ?

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

TallManNL schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:21:
Ey, verpest ik de sfeer voor jou doordat ik voor mij mijn fps nog speelbaar wil houden ?
Zolang jij geen 7900GT(X) of een 1900XT(X) hebt is dat niet erg, maar de mensen die dat wel doen vind ik gewoon super lame net als van die lamers die alles wel voluit hebben maar dan het contrast of de gamma waarde voluit zetten :/

Soo much for donkere hoekjes ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

nero355 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:27:Zolang jij geen 7900GT(X) of een 1900XT(X) hebt is dat niet erg
pfjieuw... zit ik daarmee toch veilig met m'n 6600 GT. (Dynamische) schaduwen / licht altijd al low/off, alleen maar om speelbaar te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

AllSeeyinEye schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:33:
pfjieuw... zit ik daarmee toch veilig met m'n 6600 GT. (Dynamische) schaduwen / licht altijd al low/off, alleen maar om speelbaar te houden!
Mja laten we het erbij laten dat iedereen gewoon het maximale uit zijn videokaart moet halen en niet minder.
Gewoon zolang je soepele FPS hebt zeg maar en zoveel mogelijk effecten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

nero355 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:39:Mja laten we het erbij laten dat iedereen gewoon het maximale uit zijn videokaart moet halen en niet minder.
Hoewel je dit niemand kan verplichten, vindt ik het zelf overigens jammer dat mijn videokaart (lees: budget) het vooralsnog niet toestaat om van alle eyecandy te genieten!

Laten we verder gewoon lekker elkaar afslachten!! 8) Ik duik vanavond 'Lekkere mappen' maar weer eens in, heb daar (ook niet sinds 1.3) nog geen framedrop of 'probleem met je verbinding' gehad!!

[ Voor 12% gewijzigd door AllSeeyinEye op 01-06-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
in project reality is het ook erg goed te merken, daar heb je van die jungle levels. De gameplay zou daar echt geweldig zijn als iedereenhun instelling op zijn hoogst zou hebben staan. Nu is het vaak zo zelf zie je geen ene moer, liggend tussen het gras van een halve meter hoog. Maar toch wordt je dan nog overhoop geschoten. Door high te verplichten zou die mod een veel grotere meerwaarde krijgen. Nu is t vaak frustrerend.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Laatst online: 11:15

Tubby

or not to be

nero355 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:39:
[...]

Mja laten we het erbij laten dat iedereen gewoon het maximale uit zijn videokaart moet halen en niet minder.
Mja, soepel is een ruime term, sommige vinden 40fps soepel spelen, ik niet, ik vind 80-100 fps pas soepel spelen. Maar dat is persoonlijk.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33599

my god!! ze hebben squadhopping eruit gehaald. mooi dat ik dit spel niet meer ga spelen ik vote een 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Anoniem: 33599 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:23:
my god!! ze hebben squadhopping eruit gehaald. mooi dat ik dit spel niet meer ga spelen ik vote een 1
Afbeeldingslocatie: http://www.justinlollie.com/orly.jpg

:> ,

Moest er wel aan wennen, maar gaat nu wel weer eigenlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
dat je er uberhaupt al actief gebruik van maakte dat is gewoon triest ;)

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Spuit 11 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dikki dik schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:55:
[...]

Waarom triest, meestal zijn de whiners de trieste mensen die er zijn n en er niks tegen kunnen doen :z

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 01-06-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd..bijvoorbeeld zeiken om een tank die je steeds killed maar toch steeds niet als AT spawnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
dikki dik schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:55:
[...]

wat is er triest aan spawnen bij je maatje waarmee je op weg was om een vlag te cappen aan de andere kant van de map:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-07 01:02

Nap

Je snapt squadhopping dus duidelijk niet; als je met een vriendje de vlag veroverd zit je waarschijnlijk wel bij hem in het squad 8)7

of er moet iets gruwelijk mis zijn ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Nap op 01-06-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Anoniem: 128025 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 07:37:
[...]

Sinds mij nieuwe PC speel ik alles op HIGH op 1024*768, daarvoor op oude PC alles op LOW en op 800*600 als je dat eenmaal hebt gezien wil je daar nooit meer naar terug, helemaal als je het spel hebt gespeeld met alles op High, dan maar een keer een mannetje over het hoofd zien hoor!
Exact, en dat heb ik met elk spel. Kan ik het niet op standaard resolutie en alles high kan spelen dan jankt mijn gamer-hart. Tuurlijk, dat zegt niets over gameplay, maar wel over hoe belangrijk graphics voor de immersie kunnen betekenen...

www.avpnews.com

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!