haha tja zo kan je het ook zien. Mja tis gewoon misbruik maken van die optie, onder het motto van it was not a bug it was a feature. Dat is puur mijn meningVerwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:17:
[...]
Waarom triest, meestal zijn de whiners de trieste mensen die er zijn n en er niks tegen kunnen doen
dat is heel iets anders, daar kan je zelf wat aan doen. Dat is deel van de gameplay. Plus dat het (IMO) een leuke uitdaging geeft.Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:55:
Idd..bijvoorbeeld zeiken om een tank die je steeds killed maar toch steeds niet als AT spawnen...
dat is toch nog mogelijk? Dat vind ik dan weer wel een leuke toevoeging, je hebt samen dat punt bereikt en zolang de sql het overleeft kan je er weer spannen. Op zich zit er natuurlijk weinig verschil tussen dit en het hoppen, maar dan zit je in een squad en inene joint er iemand en nog geen 10 sec later is die weer weg. Net alsof ze hyperactief zijn ofzo en als het dan ff tegenzit zijn het vaak nog de grootste whiners ook.MarcoZ20 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:27:
[...]
wat is er triest aan spawnen bij je maatje waarmee je op weg was om een vlag te cappen aan de andere kant van de map:?
Ik moet er wel ff bij zeggen dat ik de nieuwe 1.3 patch nog niet heb kunnen spelen vanwege mijn examens.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 21:35 ]