[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.383 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:17:
[...]

Waarom triest, meestal zijn de whiners de trieste mensen die er zijn n en er niks tegen kunnen doen :z
haha tja zo kan je het ook zien. Mja tis gewoon misbruik maken van die optie, onder het motto van it was not a bug it was a feature. Dat is puur mijn mening ;) net als dat de mensen nu beginnen te zeiken dat het er niet meer in zit. Zo heeft iedereen zijn eigen mening en zo zal jij die ook hebben (toendertijd met die stingers bijvoorbeeld ;) )
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:55:
Idd..bijvoorbeeld zeiken om een tank die je steeds killed maar toch steeds niet als AT spawnen...
dat is heel iets anders, daar kan je zelf wat aan doen. Dat is deel van de gameplay. Plus dat het (IMO) een leuke uitdaging geeft.
MarcoZ20 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:27:
[...]

wat is er triest aan spawnen bij je maatje waarmee je op weg was om een vlag te cappen aan de andere kant van de map:?
dat is toch nog mogelijk? Dat vind ik dan weer wel een leuke toevoeging, je hebt samen dat punt bereikt en zolang de sql het overleeft kan je er weer spannen. Op zich zit er natuurlijk weinig verschil tussen dit en het hoppen, maar dan zit je in een squad en inene joint er iemand en nog geen 10 sec later is die weer weg. Net alsof ze hyperactief zijn ofzo en als het dan ff tegenzit zijn het vaak nog de grootste whiners ook.

Ik moet er wel ff bij zeggen dat ik de nieuwe 1.3 patch nog niet heb kunnen spelen vanwege mijn examens.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De manier waarop ze squadhopping hebben disabled vind ik zeer zwak. Geoon de knoppen op het squad scherm disablen. Ze zouden de mogelijkheid om een squad te joinen erin moeten laten en het spel zo veranderen dat je nadat je een squad joint niet meteen bij de leader kan spawnen. Maarja dat is wel ingewikkelder en moeilijker dat alles gewoon disablen :( nu kan je nieteens een squad maken, maken ffs, zijn ze bang dat je bij jezelf gaat spawnen ofzo?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Dat ze het gewoon gedisabled hebben vind ik ook slecht gedaan ja, maar voor de rest maakt het me niet uit.
Je spawnt dan gewoon bij een spawnpoint, en joint daarna die squad of maakt er zelf een aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Kazu op 01-06-2006 21:34 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:22:
De manier waarop ze squadhopping hebben disabled vind ik zeer zwak. Geoon de knoppen op het squad scherm disablen. Ze zouden de mogelijkheid om een squad te joinen erin moeten laten en het spel zo veranderen dat je nadat je een squad joint niet meteen bij de leader kan spawnen. Maarja dat is wel ingewikkelder en moeilijker dat alles gewoon disablen :( nu kan je nieteens een squad maken, maken ffs, zijn ze bang dat je bij jezelf gaat spawnen ofzo?
dat is idd best vaag gedaan dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het niet erg, anders had je steeds van de joiners die aleen bij je spawnen voor de vlagcap.
nu heb je terminste dedicated teams met meer teamplay op de goede servers. inplaats van nubhoppers })
enige wat ik nep vind aan 1.3 is dat alle medals en stuff te makkelijk zijn nu. heb veel moeite gedaan voor zilver AA badge en nu heb je die met een scheet gehaald. maar goed dat was met 2 patches terug ook met alle ranks.
och heb nu zooi gold voor free en medals erbij. bling bling is weer updated nu weer terug naar karkand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenzy_LS schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:33:

Afbeeldingslocatie: http://www.justinlollie.com/orly.jpg

Moest er wel aan wennen, maar gaat nu wel weer eigenlijk....
Ken iemand me uitleggen wat dat OR LY met die uil nu betekend?
Ik zie het her en der opduiken en begrijp niet wat dat voorstelt.
OF.. is dat de bekende kreet " Oh Really? " Dan nog is het dom!
Zeg dan gewoon " Oh Ja joh? "

ontopic:

Ik erger me steeds meer aan die gasten die elke keer tegen een commander
lopen te voten terwijl je aan het winnen bent. Het lijkt wel alsof ze hun eigen
frustraties moeten botvieren ipv gewoon te spelen!
Schop die noobs van het veld. je bent er om te spelen niet om persoonlijke vetes
te beslechten. Zolang je wint met een bepaalde commander, moet je niet mauwen!

Ook irritant zijn die gasten terwijl je hevig in gevecht bent en niet verder komt
niet eens de moeite nemen om naar hun radar te kijken wat er om hun heen gebeurt.
Zo zie je vaak ergens een grijze armor staan of nog beter een APC/Tank vrij op een basis.
Kleine moeite om zelf je ff te killen en te spawnen bij je base en ff die armor op te halen
zodat je weer sterker staan met alle gevolgen vandien.

Of nog gekker is als ze naast een verse armor staan en niet eens erin kruipen maar gewoon
er naast blijven staan of zelfs als een lafbek er naast gaan schuilen..NOOBS!

vraag:

Ik heb nu meer dan 50 punten behaald en zelf 30 min in een squad gespeeld als medic
Waarom heb ik deze ribbons dan nog niet? Wat doe ik fout? Of is het het spel zelf?

Afbeeldingslocatie: http://images6.theimagehosting.com/bf2.ccb.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images6.theimagehosting.com/bf201.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images6.theimagehosting.com/bf203.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nap schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:05:
Je snapt squadhopping dus duidelijk niet; als je met een vriendje de vlag veroverd zit je waarschijnlijk wel bij hem in het squad 8)7

of er moet iets gruwelijk mis zijn ;)
Maar als jij squadleader bent en je gaat dood kan je dus niet ff uit je squad en weer terug bij je maatje spawnen die nog wel leeft...

50 TEAMpunten hè! Dat zijn de punten in de 2e kolom die je haalt met revives, heal en flag captures etc.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-05 09:41
Ik vindt het echt te belachelijk voor woorden! Ik heb BF2 bij de release gekocht voor 50 euro en na een maandje verkocht, omdat de mappen eentonig waren, me computer sloom was, ik niet in rankservers kon en dat ik geld nodig had. Verkocht op Augustus 05'. Vandaag weer gekocht.. voor nog steeds €50!! YAY! Een jaar voorbij en de prijs was volgens de eplaza zelfs met 4 euro gestegen! Bovendien kan ik BF2 niet opstarten en patchen kan niet! Dan krijg ik "eRRortHjuZz" zoals "patchen mislukt" en als ik dan BF2 opstart staat er serieus dit:
Error!
mods/bf2/shaders/lightning.fx not found!!! _DO_ check your working directory, _AND_ sync your shaders folder before calling upon your local rendering programmer/GP.(really!)
Ligt het aan mij of haat BF2 mij?

i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Hey,

Ik kan Battlefield 2 niet meer installeren, als ik de install start en een taal kies, laad hij wel. En als ik dan een serienummer moet invoeren, dan staat er op de achtergrond al dat hij hem niet kan installeren en ik kan dan alleen nog maar op voltooien klikken. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:47:
[...]

Ik had connect to ip gedaan :-( Maar zal het weer eens proberen deze week.
Ik moet en zal je overhoop schieten ;)
heet jij niet toevallig nero of iets..?
wat ik zag net iemand met een tag van Got spelen op PTG server

en ooh weer twee stomme bugs
1. onzichtbare gunner in de vodnik of humvee.(ik dacht Wtf ineens schoot die vodnik gun op me 8)7 )
2.struiken en gras stoppen kogels.(gewoon schieten en je ziet een groene smoke effect) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die BF draait op soortgelijke laptop ?

Intel Celeron M370 1.5Ghz
1024Mb Kingston PC2700 DDR RAM
VIA/S3 Unichrome Pro VGA (64Mb shared)
Seagate Momentus Harddisk 50Gb
NEC ND-6650A DVD-RW
LAN/Modem/Wireless LAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:11:
vraag:

Ik heb nu meer dan 50 punten behaald en zelf 30 min in een squad gespeeld als medic
Waarom heb ik deze ribbons dan nog niet? Wat doe ik fout? Of is het het spel zelf?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het gaat bij deze ribbons om teampunten, dus flaggen veroveren, repairen, healen enzo
en dan zijn 50 punten wel lastig...... :7

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 00:08:

NEC ND-6650A DVD-RW
LAN/Modem/Wireless LAN
"DIA voorstelling" hardware, het lijkt mij niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

NEC ND-6650A DVD-RW
LAN/Modem/Wireless LAN
Laat vooral zitten.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 23:52:
heet jij niet toevallig nero of iets..?
wat ik zag net iemand met een tag van Got spelen op PTG server
Volgens mij is de nick van (correct my if i'm wrong):
Exar_Kun: Exar#Kun1
Nero355: [GoT] Roodkapje

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Indy91 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 08:49:
Nero355: [GoT][TNT] Roodkapje
;)
fsfikke schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:22:
Precies! Vanuit de changelog had ik het ook zo begrepen en toen ik eenmaal ging spelen was ik echt effe in de war 8)7 Dacht zelfs even dat het patchen verkeerd was gegaan !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:11:
[...]

Ken iemand me uitleggen wat dat OR LY met die uil nu betekend?
Ik zie het her en der opduiken en begrijp niet wat dat voorstelt.
OF.. is dat de bekende kreet " Oh Really? " Dan nog is het dom!
Zeg dan gewoon " Oh Ja joh? "
"Oh really ?!" staat er idd. Het is een combi van de gezichtuitdrukking van de uil en het praten met het accent van een uil (eehh ja ). Het zelfde wanneer je in nederlands sarcatisch "dat meeeeen je niet !!" of "serieus !?!?! " zou zeggen, en inderdaad ook "Oh ja joh ?!?", maar waarom je "Oh really?" dom vindt, en "Oh ja joh" wel ok snap ik niet helemaal. Ik maak die plaatjes toch ook niet, dat zijn algemene forum plaatjes voor verschillende situaties :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 08:49:
[...]

Nero355: [GoT] Roodkapje
Klopt als een bus :) Maar hoe weet je dat dan weer :?

Ik zit niet bij een clan....ben veelste n00b :+

Klopt dus als een bus voor mijn nickname zie ik Nero

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Gisteren de totalbf2-mappacks maar eens geinstalleerd, en zie van alle 3 de packs geen enkele map in de serverlijst (klassementoptie uitgevinkt uiteraard).

Wilde voor een LANnetje eens kijken of er leuke maps tussenzaten, maar zie sommige maps niet in de lijst als ik singleplayer wil doen, en de paar die ik zie dan klapt ie als geladen is eruit wanneer je op dat startvak klikt. Mappack 1 stond bij dat die niet onder singleplayer konden, maar iemand hier ervaring mee? Of komt dit door 1.30?

Modje van Hollandv2 doet het echter prima. Hier zie ik wel een preview in het maplijstje, bij de paar custommaps hiervoor echter niet.

Zat me ook af te vragen voor op het LAN: kan ik de dirs met EF mappen gewoon overpompen naar anderen en de server, zodat iedereen die kan spelen? Of moeten de clients echt EF geinstalleerd hebben staan? Ik gok dat 't niet kan, maar laat ik deze n00bvraag gerust stellen :P

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

bartaa schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 00:29:
het gaat bij deze ribbons om teampunten, dus flaggen veroveren, repairen, healen enzo
en dan zijn 50 punten wel lastig...... :7
Heb 'm zelf ook niet, maar wat je ook kan proberen: snipen! 1 schot per slachtoffer, een moord-hulppunt (ja ja, ik speel ook in het Nederlands...) telt ook als teampoint (volgens mij).
Met 1 schot heeft nmy 2 streepjes over (tenzij headshot), en is 'ie elke volgende kogel van teammaatje koud. => jij punten!

Bijkomend voordeel: veelal gaat 'ie rennen na het eerste rake schot, je hoeft je om die knakker dan niet meer druk te maken en een moving target snipen, je zoekt gewoon de volgende op.

Anders een n00b server opzoeken met Wake en als medic op het vliegdekschip de ge-arti-de slachtoffers reviven (gaat ook heeeeel hard met je puntjes dan!)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Of je rent rond als een mongool met een Engineer/Medic/Support kit + Tank/APC van vlag naar vlag + bijbehorende Armor vs. Armor battles samen met je team op een 16 man @ 64 man map :)

148 puntjes \o/ En teamwork was daar zeker meer dan 50 van !!

Alleen jammer dat ik daarna als China maar tot 85 kom en ik moet juist als China 100 punten of meer zien te halen :|

@Hieronder : Zo heb ik het ook gehaald (Heli piloot) maar ja als je dat niet goed kan dan heb je inderdaad veel pech ...

Wel ziek trouwens die 100 Teamwork punten in een heli : Wat voor server was dat ?? Lange ronde sowieso nodig lijkt me ?!?!

[ Voor 25% gewijzigd door nero355 op 02-06-2006 10:32 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of gewoon meevliegen met een goede bomberpiloot of helipiloot....goede tankchauffeur...veel vlaggen overnemen, medic spelen, ammo geven, dingen repairen enzo...maar ik denk datja als medic op karkand ook een heel eind moet komen. Gaat denk ik sneller dan snipen voor kill assists. Of als je zelf goed heli kan vliegen gewoon iemand goed laten gunnen. Maar ik neem aan dat dat niet echt tot je mogelijkheden behoord anders had je m al lang gehad. Ik heb dikwijls rond de 100 teampunten gehad alleen maar door mn gunner rond te vliegen en goed voor targets te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:03
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:29:
Ik heb dikwijls rond de 100 teampunten gehad alleen maar door mn gunner rond te vliegen en goed voor targets te hangen.
dan heeft de gunner dus 200+ punten gehaald 8)7

zeker lege server 64 player map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:25:
Klopt als een bus :) Maar hoe weet je dat dan weer :?
Ik heb onlangs “My Leaderboard” in bf2.com bijgewerkt tot 50 PiD’s met voornamelijk personen die regelmatig iets posten in deze topic, gewoon uit nieuwsgierigheid om te zien op welke server de gemiddelde GoT’ter speelt. Voor de personen waar ik de nickname niet precies van wist, heb ik bf2.com geraadpleegd. Uit een rijtje met gelijk uitziende nicks, heb ik dan gemakshalve de PiD’s gelecteerd die uit Nederland of België komen.
en dan zijn 50 punten wel lastig......
Tis te doen, gewoon een buggy pakken en als een bezetene (de verafgelegen) vlaggen gaan cappen (2x2 punten)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope gewoon Sharqi 32 player op 64 map met die dikke turkenbus (NOFI) en niet al te slimme tegenstanders. Geen stingers bezet ed....en dan heb ik mn "vaste" gunner die goed met TV guided schiet. Als we weten welke stinger active is kan hij m zowat vanaf elke positie raken. Wordt ook dikwijls voor cheater uitgemaakt omdat hij wel de stinger weet te vinden zonder m daadwerkelijk te zien voordat hij schiet. Maar als je weet waar hij ongeveer zit en m nog weet te corrigeren op t laatste moment dan kan dat gewoon. Het lukt mij zelfs regelmatig en ik zuig echt in TV guiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:45:
Nope gewoon Sharqi 32 player op 64 map met die dikke turkenbus (NOFI) en niet al te slimme tegenstanders. Geen stingers bezet ed....en dan heb ik mn "vaste" gunner die goed met TV guided schiet.
Tallman we hebben een challenge hier !! O-)
Als we weten welke stinger active is kan hij m zowat vanaf elke positie raken. Wordt ook dikwijls voor cheater uitgemaakt omdat hij wel de stinger weet te vinden zonder m daadwerkelijk te zien voordat hij schiet. Maar als je weet waar hij ongeveer zit en m nog weet te corrigeren op t laatste moment dan kan dat gewoon. Het lukt mij zelfs regelmatig en ik zuig echt in TV guiden :P
Hier nog een figuur !! Laatste tijd ben ik wel sterk aan het verbeteren, maar soms is zo'n stinger echt über klein man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pest is...het lijkt wel of mn muis soms geen klik registreerd...of het is weer een van de vele bugs in BF2...dan klik ik als een gek maar die raket gaat echt mooi niet de hoek om!! En meestal zet ik mn muis ook minder gevoelig (razor copperhead) als ik ga gunnen zodat mn cursor niet al te snel over het beeld beweegt. Wat die challenge betreft...ik heb daar geen illusies over hoor...ik kan redelijk goed uit de voeten met een heli maar vlieg echt niet zo goed als een echte goede chopperpilot met muis..ik gebruik gewoon een joystick. Ik denk dat ik een stuk beter overweg kan met een jet (top 600 global ofzo). Maar kan zeker wel goed genoeg vliegen met een chopper om mn gunner goed te positioneren voor the kill shot. En over het algemeen heb ik niet al te veel moeite om 1 op 1 te winnen...tenzij je natuurlijk van die dedicated chopper teams hebt... ;)

Dat is trouwens ook zwaar frustrerend als je een keer vliegt zonder je normale gunner...van die mensen die óf niet schieten óf met de gun op een tank gaan schieten ofzo.....En dan maar schreeuwen in het niets...PAK NOU DIE TV GUIDED!!!! |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:39:
De pest is...het lijkt wel of mn muis soms geen klik registreerd...of het is weer een van de vele bugs in BF2...dan klik ik als een gek maar die raket gaat echt mooi niet de hoek om!! En meestal zet ik mn muis ook minder gevoelig (razor copperhead) als ik ga gunnen zodat mn cursor niet al te snel over het beeld beweegt.
Ja klopt dat gebeurt weleens dan gaat de TV guided spontaan rechtdoor :/ Mijn Koperhoofdje zet ik ook op 800 dpi anders is het niet te doen helaas :|
Wat die challenge betreft...ik heb daar geen illusies over hoor...ik kan redelijk goed uit de voeten met een heli maar vlieg echt niet zo goed als een echte goede chopperpilot met muis..ik gebruik gewoon een joystick. Ik denk dat ik een stuk beter overweg kan met een jet (top 600 global ofzo). Maar kan zeker wel goed genoeg vliegen met een chopper om mn gunner goed te positioneren voor the kill shot. En over het algemeen heb ik niet al te veel moeite om 1 op 1 te winnen...tenzij je natuurlijk van die dedicated chopper teams hebt... ;)
Ik bedoelde ook geen wedstrijdje ofzo, maar gewoon dat we jullie record moeten proberen te breken ;)
Dat is trouwens ook zwaar frustrerend als je een keer vliegt zonder je normale gunner...van die mensen die óf niet schieten óf met de gun op een tank gaan schieten ofzo.....En dan maar schreeuwen in het niets...PAK NOU DIE TV GUIDED!!!! |:( ;)
Been there, done that !! Maar als je eenmaal iemand te pakken hebt die het redelijk/goed kan dan ben je wel effe lekker bezig meestal : Het duurt alleen "effe" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het altijd zo waardeloos als je in een map zit met heli´s en of jets en er zitten mensen in die er niets mee kunnen...ik ben weer "waardeloos" als infanterie. Dus dan slaat je team eigenlijk dubbel de plank mis....laatst had ik een chopperpilot die riep "get in"..dus ik stap in...vraag nog "can you fly" waarop ik een roger-that terug kreeg...dus ik denk: Mooi kan ik ff lekker een beetje gunneren. Bleek dat dat ook het enige was wat ie kon...m in de lucht houden..haha...hij gaf me ook totaal niet de kans om ook maar iets te kunnen raken. Dus dat was ook snel klaar....

Heeft verder niets te maken met dat ik iemand niet een heli of jet gun maar ik heb altijd zoiets van: Doe lekker waar je goed in bent...als ik in een jet zit ben ik 100x waardevoller dan dat ik op de grond loop...

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:17:
[...]

;)

[...]

Precies! Vanuit de changelog had ik het ook zo begrepen en toen ik eenmaal ging spelen was ik echt effe in de war 8)7 Dacht zelfs even dat het patchen verkeerd was gegaan !!
^^waarom heb je zo veel achterlijke cijfers achter je naam?? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:04:
^^waarom heb je zo veel achterlijke cijfers achter je naam?? :P
Like ... het zijn er wel 3 !! ** SHOCKING **
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:57:
Ik vind het altijd zo waardeloos als je in een map zit met heli´s en of jets en er zitten mensen in die er niets mee kunnen...ik ben weer "waardeloos" als infanterie. Dus dan slaat je team eigenlijk dubbel de plank mis....laatst had ik een chopperpilot die riep "get in"..dus ik stap in...vraag nog "can you fly" waarop ik een roger-that terug kreeg...dus ik denk: Mooi kan ik ff lekker een beetje gunneren. Bleek dat dat ook het enige was wat ie kon...m in de lucht houden..haha...hij gaf me ook totaal niet de kans om ook maar lang genoeg mij in de juiste richting te houden om ook maar iets te kunnen raken. Dus dat was ook snel klaar....

Heeft verder niets te maken met dat ik iemand niet een heli of jet gun maar ik heb altijd zoiets van: Doe lekker waar je goed in bent...als ik in een jet zit ben ik 100x waardevoller dan dat ik op de grond loop...
Aah... ook zoo bekend hier ... misschien dat daarom die Tiger chopper van EF soms neerstort automatisch na het opstijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024

NEC ND-6650A DVD-RW
LAN/Modem/Wireless LAN
denk van niet, vga maar 64mb, moet volgens mij minimaal 128 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Chrono Trigger schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:24:
Ik vindt het echt te belachelijk voor woorden! Ik heb BF2 bij de release gekocht voor 50 euro en na een maandje verkocht, omdat de mappen eentonig waren, me computer sloom was, ik niet in rankservers kon en dat ik geld nodig had. Verkocht op Augustus 05'. Vandaag weer gekocht.. voor nog steeds €50!! YAY! Een jaar voorbij en de prijs was volgens de eplaza zelfs met 4 euro gestegen! Bovendien kan ik BF2 niet opstarten en patchen kan niet! Dan krijg ik "eRRortHjuZz" zoals "patchen mislukt" en als ik dan BF2 opstart staat er serieus dit:

[...]

Ligt het aan mij of haat BF2 mij?
Dat kan ik me niet voorstellen :), jij schijnbaar bf2 wel, ander had je die NOOIT verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

innocent schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:14:
moet volgens mij minimaal 128 zijn
.... om met alles op low 800*600 te kunnen spelen.....
Doe lekker waar je goed in bent...als ik in een jet zit ben ik 100x waardevoller dan dat ik op de grond loop...
daarom stap ik alleen in een jet om er aan de andere kant van de map (bijv. wake) uit te duiken en een flag te cappen! Jet spawnt toch snel weer voor de echte piloten!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:08:
[...]

Like ... het zijn er wel 3 !! ** SHOCKING **

[...]

Aah... ook zoo bekend hier ... misschien dat daarom die Tiger chopper van EF soms neerstort automatisch na het opstijgen :+
was jij wel gister op PTG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:22:
[...]
daarom stap ik alleen in een jet om er aan de andere kant van de map (bijv. wake) uit te duiken en een flag te cappen! Jet spawnt toch snel weer voor de echte piloten!
Zit wat in maar ik heb meestal zo....neem dan de 2e jet....als China namelijk een goede jet piloot heeft kom je met de 2e jet vaak niet meer van de grond omdat er dan meestal ook al 2 J-10´s in de lucht zitten....als ik dan in de eerste jet zou zitten kan ik iig de J-10, heli en tank etc bezig houden terwijl de 2e dan gebruikt wordt om evt de vlag te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:53

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:39:
...Ik denk dat ik een stuk beter overweg kan met een jet (top 600 global ofzo)....
FYI....je bent momenteel @global ranking aviator: 706

klik

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:30:
[...]

Zit wat in maar ik heb meestal zo....neem dan de 2e jet....als China namelijk een goede jet piloot heeft kom je met de 2e jet vaak niet meer van de grond omdat er dan meestal ook al 2 J-10´s in de lucht zitten....als ik dan in de eerste jet zou zitten kan ik iig de J-10, heli en tank etc bezig houden terwijl de 2e dan gebruikt wordt om evt de vlag te cappen.
you smart _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:04
Een vraag heb net gezocht, maar is het normaal dat die 1.3 Full patch zo verrekte lang duurt, heb namelijk gister spel gekocht en duurt 2 uur voor die patch erop zit zo`n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

J_star schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:41:
Een vraag heb net gezocht, maar is het normaal dat die 1.3 Full patch zo verrekte lang duurt, heb namelijk gister spel gekocht en duurt 2 uur voor die patch erop zit zo`n beetje.
kleine 5 minuten en hij was gepatched. Overigens (zo lijkt het althans) ben ik daarmee een van de weinigen die in het geheel geen crash of hapering of framedrop heeft gehad sinds 1.3..... had overigens net daarvoor wel een schone XP installatie erop zitten, wellicht dat dat meegespeeld heeft?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:32:
[...]
FYI....je bent momenteel @global ranking aviator: 706

klik

;)
Kan best...k heb al een week of 2 a 3 amper meer gespeeld...en dan zak je redelijk snel...k zal van t weekend wel weer ff mn score ophalen ;)
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:43:
[...]

kleine 5 minuten en hij was gepatched. Overigens (zo lijkt het althans) ben ik daarmee een van de weinigen die in het geheel geen crash of hapering of framedrop heeft gehad sinds 1.3..... had overigens net daarvoor wel een schone XP installatie erop zitten, wellicht dat dat meegespeeld heeft?!
Ik heb dus ook net een nieuwe install...daarvoor was het nog mn 1e bf2 installatie (van t moment van uitkomen) en nooit echt problemen gehad. Maar met die nieuwe installatie en de 1.3 full patch heb ik continu gezeik...crashende serverbrowser, k ben al een stuk of 8 keer verbinding met de server verloren in 2 dagen...soort van lag gevoel...beetje jammer weer...je zou haast gewoon weer de kale bf2 gaan gebruiken zonder patches...met iedere patch is de ellende erger geworden...

Lekker betaald GoT lezen momenteel...t hele systeem hier ligt plat :*)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Nope !! Maar ik kom je nog wel een keer ownen daar ;)

/EDIT :
J_star schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:05:
weet iemand waar dat dan aan licht dat sloom patchen van mij? heb 3500+ AMD met 2x512 ram
Het gaat gewoon sloom tenzij je exotisch spul als RAID 0 / Raptors / SCSI hebt ...

[ Voor 43% gewijzigd door nero355 op 02-06-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
weet iemand waar dat dan aan licht dat sloom patchen van mij? heb 3500+ AMD met 2x512 ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:03:
[...]

Nope !! Maar ik kom je nog wel een keer ownen daar ;)
Nou iemand met de Got tag en de zelfde naam speelde gister op de server,
best wel verwarrend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35

NEC ND-6650A DVD-RW
LAN/Modem/Wireless LAN
Dit zijn de specs van mijn labtop..:
AMD Mobile Athlon64 2800+ (1.6Gig.)
512Mb PC2700 DDR <-- Bottlenek
VIA Apollo K8T800
ATi Mobility Radeon 9700pro 64Mb
Realtek AC'97 Audio Controller
Toshiba 60Gig. 4200rpm HDD <-- Bottlenek
Toshiba ODD-DVD SD-R6372 DVD-RW
Via Rhune II 10/100 Lan / 56Mbit Wifi
Windows XP Home SP2 Nederlands

En ik kan daarmee BF2 spelen met de onderstaande audio en video settings, zoals jullie kunnen zien staan die niet hoog ingesteld...

Weliswaar kan ik hiermee max op 32 player servers spelen en dan moet het geen volle server zijn maar het is speelbaar natuurlijk speel liever op m'n gewone PC want dat speelt uiteraard veel beter maargoed het is speelbaar....

---Video.com---
VideoSettings.setTerrainQuality 1
VideoSettings.setGeometryQuality 2
VideoSettings.setLightingQuality 2
VideoSettings.setDynamicLightingQuality 0
VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 0
VideoSettings.setEffectsQuality 1
VideoSettings.setTextureQuality 1
VideoSettings.setTextureFilteringQuality 1
VideoSettings.setResolution 1024x768@60Hz
VideoSettings.setAntialiasing Off
VideoSettings.setViewDistanceScale 1
VideoSettings.setVideoOptionScheme 3

---Audio.com---
AudioSettings.setVoipEnabled 0
AudioSettings.setVoipPlaybackVolume 1
AudioSettings.setVoipCaptureVolume 1
AudioSettings.setVoipCaptureThreshold 0.1
AudioSettings.setVoipBoostEnabled 0
AudioSettings.setVoipUsePushToTalk 1
AudioSettings.setProvider "hardware"
AudioSettings.setSoundQuality "Low"
AudioSettings.setEffectsVolume 1
AudioSettings.setMusicVolume 0
AudioSettings.setHelpVoiceVolume 1
AudioSettings.setEnglishOnlyVoices 1
AudioSettings.setEnableEAX 0

[ Voor 5% gewijzigd door digital8 op 02-06-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:09:
Nou iemand met de Got tag en de zelfde naam speelde gister op de server,
best wel verwarrend
Zolang het geen Roodkapje of [TNT] Roodkapje is kan dat nooit ever niet en anders heb ik misschien wel fans/stalkers ofzo ...

Welke nickname zag je dan precies ??

/EDIT : @Hierboven => Een Mobile 9700 Pro 64 MB is heel erg flink andere koek vergeleken met een S3 geintegreerd ding dat zijn MB's van het geheugen afhaalt he ;)

@Hieronder : Black Hawk op Mashtuur was niet wegens de kills maar wegens de punten van heel je squad : Scores van minder dan 80 punten was onmogelijk :D

[ Voor 34% gewijzigd door nero355 op 02-06-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
die transporthelikopters zijn ook zo waardeloos gemaakt he...tis jammer ik weet nog vroeger op Mashtuur City, wilde iedereen altijd BlackHawk omdat je gewoon meer dan 40 kills kon halen in een ronde...nu toennet ik zat vol op ze te schieten in Blackhawk, en ze willen gewoon niet dood.
ik krijg trouwens ook de schijt van al die mensen die steeds zeuren over rapen enzo, terwijl het gewoon part of the game is...echt 8)7 waarom staan er anders Anti Air guns op het vliegdekschip?
het is gewoon noobheid van je eigen team als je geraped wordt, dan moet je de planes en AA guns maar goed gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

J_star schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:05:
Misschien verstandiger, ik kon het niet terugvinden, dat je eerst gewoon naar 1.22 moet patchen en dan de 1.3.

Misschien met een extra stapje dat hij sneller gaat. Maar 2 x 512 zou ook wel zoals gezegd (helaas) een vertragende factor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ace jij bent toch ook meer in infantry speler?
Wat als we gaan vliegen dan verlies ik van iedereen :'(

Nero zin een duetje tegen Ace >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
krijg tevens ook na 2 keer herinstalleren plus patch die kut erro van cdkey.exe na het patchen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-03-2024

NEC ND-6650A DVD-RW
LAN/Modem/Wireless LAN
Ik heb 26000 punten bij elkaar gesprokkeld op een medion laptop:
2.6 ghz, 512 mb 2700, GF 5200 Go 64 mb (maar wel dedicated).
Alles op laag, 800x600. Na 10 minuten tafelventilator erbij voor de koeling (en laptop op blokjes).
Bij standaard install van de nvidia forceware drivers gaf ie aan dat de gpu niet ondersteund werd.
Door de forceware drivers uit te pakken en dan handmatig te installeren kon de 5200 Go toch met deze driver werken ipv de standaard Medion driver.
Met fraps ong. 20 fps gemeten. Was nog net speelbaar. Na afsluiten had de pc 2 minuten nodig om te recoveren.
Heb nu een wat beter systeem 3800 X2 1 gig gehugen en een asus 7600gt. Speel nu op 1280 x nogwat met alles op hoog.

Heb tot vandaag veel geklooi gehad met connection problems, crashende servers en CTD. Vandaag 5 rondes achter elkaar zonder problemen gespeeld.
Is jullie ook opgevallen dat een aantal kreten veranderd zijn ("Sorry, i screwed up")?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:19:
Zolang er geen Oemfoefoe of maxoss tegenover me vliegt lukt het hier steeds beter in zo'n jetje :)
Hoe wou je dat doen dan ?? En je bent toch niet bang he :+
icefire1971 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:28:
Met fraps ong. 20 fps gemeten. Was nog net speelbaar.
LOL :X Deed dat niet gruwelijk pijn aan je ogen ??
Heb nu een wat beter systeem 3800 X2 1 gig gehugen en een asus 7600gt. Speel nu op 1280 x nogwat met alles op hoog.
Alles op hoog en 1 GB RAM is niet echt handig, maar dat moet je voor jezelf beslissen.

[ Voor 36% gewijzigd door nero355 op 02-06-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:57:
[...]

Kan best...k heb al een week of 2 a 3 amper meer gespeeld...en dan zak je redelijk snel...k zal van t weekend wel weer ff mn score ophalen ;)
Was niet rot bedoeld hoor, meer ter info. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-03-2024
nero355 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:30:

LOL :X Deed dat niet gruwelijk pijn aan je ogen ??

Alles op hoog en 1 GB RAM is niet echt handig, maar dat moet je voor jezelf beslissen.
Ach alles went. Ik had vooral last van koude vingers (van die tafelventilator). Maar ik wil nu zeker niet meer terug. Eerst maar een poosje alles op hoog. Heb nog niet bekeken wat nu mijn fps zijn. Ga wat later wel een beetje vogelen met de instellingen. Voorlopig ben ik nog heeeel happy.

[ Voor 7% gewijzigd door icefire1971 op 02-06-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:03:
Het gaat gewoon sloom tenzij je exotisch spul als RAID 0 / Raptors / SCSI hebt ...
Ja, maar dan moet het patch-programma wel werken. Ik doe BF2 al een tijd niet meer omdat dat kloteding niet wil patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:43:
[...]

Was niet rot bedoeld hoor, meer ter info. ;)
Zo had ik het ook niet opgevat hoor... :D
Maar ik vind het zelf ook wel leuk om gewoon hoger in de rankings te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:24

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:53:
[...]

Ja, maar dan moet het patch-programma wel werken. Ik doe BF2 al een tijd niet meer omdat dat kloteding niet wil patchen.
Iedereen speelt tegenwoordig met de nieuwe patch, ligt het probleem dan bij jou of de patch?

Heb je het al met de volledige patch geprobeerd (niet de incremental)? (is pas 15x verteld in dit topic)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zolang er geen Oemfoefoe of maxoss tegenover me vliegt lukt het hier steeds beter in zo'n jetje :)

[...]

[...]
Nou niet bang maar vergeleken met iedereen die hier post ben ik een behoorlijk newbie en een n00b |:(
Dus ik dacht een beetje steun kan geen kwaad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:57:
[...]

Nou niet bang maar vergeleken met iedereen die hier post ben ik een behoorlijk newbie en een n00b |:(
Dus ik dacht een beetje steun kan geen kwaad :9
... fastest way to get killed? Bij mij in chopper stappen! >:) ! zo n00b hoef je dus niet te zijn, hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:19:

ik kan strafde heli's raken met t.v guided missles :>
alleen heb ik altid weer van waardeloos heli piloot die de vijandelijke heli piloten niet opmerkt. :X

en met de plane gaat ook wel de relexd (vooral de gun) maar bommen wilt nog niet echt lukken.
[...]

[...]

.
Voor we het hele topic vol spammen. :P
kunnen we dit beter afspreken onder xfire of iets, Oke ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:55:
[...]

Zo had ik het ook niet opgevat hoor... :D
Maar ik vind het zelf ook wel leuk om gewoon hoger in de rankings te staan...
I Know the feeling, we staan 6 plaatsen van elkaar verwijderd. :Y)

Rankings zijn niet belangrijk, maar stiekem kijken we er toch naar. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Jammer dat ze geen knife ranking hebben (er is er iig niet een met het totale aantal knifekills dat je hebt)... Daar doe ik toch wel mijn best voor :D.

Of is die er wel?

[ Voor 7% gewijzigd door Equalized op 02-06-2006 14:44 ]

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:41:
[...]

I Know the feeling, we staan 6 plaatsen van elkaar verwijderd. :Y)

Rankings zijn niet belangrijk, maar stiekem kijken we er toch naar. B)
Is ook zo...maar toch leuk om te weten hoe je mee komt globaal met de BF2 spelers.....altijd leuk om te zeggen dat je bij de 600 beste piloten van BF2 staat als ze je weer eens noob noemen omdat je per ongeluk tegen een wrak ofzo aanvliegt en zij het zien als een kamikaze aktie...

Kreeg ik laatst nog een waarschuwing voor..."No more kamikaze or ban"....k stond toen op 45-4 K/D op dat moment...dus ik zeg dat het niet opzettelijk was en dat ie maar ff naar mn K/D en anders mn aviator ranking moet kijken................stil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
...En op dat soort momenten geniet je :9~

Ook heerlijk als ze weer eens aan het voten als je ze pwnd. (Hoe dan ook, sniper, jet, het maakt niet uit :) )

Of ze gaan roepen dat je een hax0r bent in chat, volgens mij hebben ze niet door dat dat allemaal egostrelende complimentjes zijn :D .

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Jammer dat ze geen knife ranking hebben (er is er iig niet een met het totale aantal knifekills dat je hebt)... Daar doe ik toch wel mijn best voor. Of is die er wel?
Geen knife ranking voor totaal aantal kills, maar wel een Knife K/D ratio. Via bf2s.com, 3e tabblad (ranks&more), Onder "ranking gedeelte" Knife K/D ratio, klik op "place".
EyeWitness is trouwens erg handig met zijn mesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:16:
...En op dat soort momenten geniet je :9~

Ook heerlijk als ze weer eens aan het voten als je ze pwnd. (Hoe dan ook, sniper, jet, het maakt niet uit :) )

Of ze gaan roepen dat je een hax0r bent in chat, volgens mij hebben ze niet door dat dat allemaal egostrelende complimentjes zijn :D .
Laatst riep er ook een dat ik een statpadder was....haha...hij had schijnbaar niet door dat ik vet aan t pwnen was met de jet....gelukkig zat ik op een bevriende server waar ik de admin van kende...dus hij vraagt aan die gast wat ik volgens hem doe dan...en ik drop net een bom op die admin zn kop...dus ik zeg...nou DAT!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Indy91 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:21:
[...]

En niet alleen met m'n mes ben ik handig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 07:31

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:57:
[...]

Wees maar niet bang, ik ben er ook nog.

Toen ik vanochtend mijnen aan het ruimen was op de brug voor de engelse basis op Ghost city, bedacht ik me dat het wel een gemiste kans is dat je geen puntjes krijgt voor het weghalen van vijandelijke mijnen. 't Is toch een nobel beroep.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een vehicle drop aanvragen....KLAAAAAAAAAAR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 21:55

JohnD

Bernd

pffff volgens mij haal ik mijn expert medic nooit. had laatst 32 kills in een goede ronde met m'n L85A1

en nee ik ben nooit gunner. heel soms maar normaal staan er 6 andere te wachten bij de choppers.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon heel boos en gevaarlijk kijken... ;) Gaan ze vanzelf weg haha

P.S. sterker nog...je hoort als medic helemaal niet te killen...is een beetje tegenstrijdig met de eed die je hebt afgelegd ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SunStorms_sletje schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:11:
pffff volgens mij haal ik mijn expert medic nooit. had laatst 32 kills in een goede ronde met m'n L85A1

en nee ik ben nooit gunner. heel soms maar normaal staan er 6 andere te wachten bij de choppers.
rondje in een tank op karkland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:10:
Gewoon een vehicle drop aanvragen....KLAAAAAAAAAAR!
Daar krijg je anders ook geen punten voor hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:43:
[...]

Daar krijg je anders ook geen punten voor hoor ;)
Nee maar dat is wel een stuk sneller dan met de hand weghalen...en als je er toch geen punten voor krijgt....ach...ideale oplossing toch? Die vehicle drops worden toch voor alles gebruikt BEHALVE waar ze echt voor bedoeld zijn..haha

Is er trouwens een functie om mijnen te spotten? Nee toch? Zou ook wel handig zijn soms...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Indy91 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:21:
[...]

Geen knife ranking voor totaal aantal kills, maar wel een Knife K/D ratio. Via bf2s.com, 3e tabblad (ranks&more), Onder "ranking gedeelte" Knife K/D ratio, klik op "place".
Is het aantal deaths dan, dat je dood bent gegaan terwijl je met een mesje rondloopt dan ofzo :?.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Voor tech hebben we SPV :)

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 03-06-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Mijnen spotten, markeren... allemaal gemiste kansen.Tsja. Ik zou wel gaan voor de expert minesweeper badge. Is voor mij makkelijker dan basic knife badge in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

'T zou lekker zijn als je ook nog mijnen kon spotten, kan ik niet meer killen op de manier die ik prefereer boven alles }) Ik houd er erg van als mensen die dingen over het hoofd zien en BOEM!...een beeldschone kill en degene die eroverheen reed baalt; in mijn opzicht de ideale vernedering, ik bedoel, je kan die dingen zo zien B)

Een erg handig plek voor mijnen is trouwens in Songhua Stalemate op die weggetjes die door het water heen lopen! _/-\o_

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Ik werd laatst in 1 ronde 3x gekilled door een mijn, verschrikkelijk was dat. Heb daarvoor nog nooit echt mijnkills meegemaakt, maar die fout maak ik dus echt NOOIT meer!
Voortaan let ik beter op waar ik naartoe rij...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik heb vandaag Battlefield 2 maar eens gekocht :)
Toen ik hem geinstalleerd heb heb ik gelijk update 1.3 geinstalleerd, maar ligt het nu aan mij of zijn hier helemaal geen Nederlandse servers voor ?
En op welke servers spelen jullie het liefst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Als je specifiek zoekt op NL servers kan je www.i3d intypen in de browser en komen er als het goed is een paar servertjes die niet de naam veranderd hebben; de andere NL servers kom je gewoon met geluk tegen. Zorg wel dat je alle filters onderaan de browser goed heb staan!

Zoek vooral op lage ping en leuke maps, dan maakt het niet zoveel uit of het een NL server is!

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

ter info

EA has launched the Official Armored Fury web site, the new BF2 booster pack to be released June 6th.

The pack features three new maps, six new vehicles (3 helos and 3 jets including the A-10) and one new award, the American Theater Service Ribbon.

Ik moet zeggen, hier heb ik wel wat euro's voor over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
jefjef schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:58:
Ik niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:57:Lekker betaald GoT lezen momenteel...t hele systeem hier ligt plat :*)
Waar werk jij dan? Want rond die tijd zat ik om dezelfde reden betaald GoT te lezen....
kan evt per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig zeg ik het zelf want ik heb me ouwe record verbroken met guns op sharqi.

eerst 114 en nu 143 :Y)

Afbeeldingslocatie: http://img461.imageshack.us/img461/550/ss2lu.th.jpg

daarna ok nog een wedstrijdje gehouden met een apc.
We hadden gelijke scores :> maar die gast pakt toch nog een goud.

Afbeeldingslocatie: http://img461.imageshack.us/img461/8798/ssg18lu.th.jpg

Bij zulke momenten vergeet je gewoon de bugs en exploits :)
en we nu tocht over over exploits hebben.

De hotel onder strike at karkand exploit is weer terug ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Owjee

Zijn 'kijk-mijn-score-eens-modus' staat weer aan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 00:30:
Owjee

Zijn 'kijk-mijn-score-eens-modus' staat weer aan. 8)7
O+ Ohh je ik ben een paar plaatsen verwijderd van PhoenixProject..
in het avitor gedeelte.

doe niet zo hypo toch.........

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 00:34:
[...]

in het avitor gedeelte.

Whahaha... Touche! Die kun je in je zak steken Oemf >:)

Heb gisteravond voor het eerst ff echt gespeeld met 1.3 patch en moet zeggen dat het lekker soepel draait.Verder nog geen ellende ervaren tot nu toe.

Verder voor het eerst Teamspeak gebruikt in combinatie met logitech G15 tobo. Weer een ervaring rijker.

_/-\o_ voor Ace zijn vooruitgang in schrijfstijl.

[ Voor 7% gewijzigd door Fryskmantsje op 03-06-2006 00:55 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fryskmantsje schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 00:53:
[...]
_/-\o_ voor Ace zijn vooruitgang in schrijfstijl.
2nd that ... dat verdient een lintje ! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:45:
[...]

Waar werk jij dan? Want rond die tijd zat ik om dezelfde reden betaald GoT te lezen....
kan evt per mail.
KvK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk ik net dat als je meerijdt in de apc, je voor elke kill die de bestuurder maakt een puntje krijgt dat meetelt als 'driver special ablility point' ... hoewel je dan helemaal geen driver bent ?,?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 00:34:
[...]

in het avitor gedeelte.

Ja ik zal straks ook een screenie posten van mijn worldranking! Vinden de peeps hier ook wel interessant. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechte avond gehad ofzo? ;)

Ow ja, en ik ben net lekker 2nd Luitenant geworde :9 Niet dat dat nou zo boeit ofzo, maar voor mij een behoorlijke mijlpaal _/-\o_

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

:P Ach ik zal wel PMS hebben.

Weet je wat....voordat dit weer uit de hand gaat lopen:
[bloemen-geef-modus] Ace jongen...mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 03:25:
[...]

:P Ach ik zal wel PMS hebben.

Weet je wat....voordat dit weer uit de hand gaat lopen:
[bloemen-geef-modus] Ace jongen...mijn excuses.
Graag violetjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

jefjef schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:58:
Fout fout fout fout fout!

Eerst een maandje wachten om te kijken hoeveel servers AF nog draaien, en natuurlijk om EA even te laten zweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
Nap schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:58:
Als je specifiek zoekt op NL servers kan je www.i3d intypen in de browser en komen er als het goed is een paar servertjes die niet de naam veranderd hebben; de andere NL servers kom je gewoon met geluk tegen. Zorg wel dat je alle filters onderaan de browser goed heb staan!

Zoek vooral op lage ping en leuke maps, dan maakt het niet zoveel uit of het een NL server is!
Oke, dat zal ik doen :)
Toevallig had ik er al een paar van i3d gevonden, en dat zijn idd goeie servers

Het is btw wel ff wennen zeg, ik heb veel desert combat gespeeld maar dit is toch wel iets anders :P

[ Voor 9% gewijzigd door megatronic op 03-06-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm het is boycot day vandaag :P http://bf2-bday.org/index2.html
Afbeeldingslocatie: http://www.chaos-hoernchen.de/news/signatur/signaturboykott.png
When: Saturday, June 3th, 16h (GMT +2h) - Sunday, June 4th, 16h (GMT +2)
Who: the Battlefield 2 community
How: read this and join

Foreword
We accept and respect all efforts and the work behind producing and designing a patch for a game like Battlefield 2. However, the purpose of a patch is enhancing a game for the customers - not only representing ideas of the publisher

This can be traced as follows:

With the release of patch 1.3 Electronic Arts and Dice slapped many gamers in the face.

* the patch blocks the Alternative Battlefield Ranking (ABR) which was developed gamers and has been approved by DICE (more information)
* a petition of more than 10.000 active gamers which was asking for an introduction of "squad hopping" as a server option has been ignored by Electronic Arts (more information)
* many alternative game modes in Battlefield 2 modifications provided by the community are not working anymore or not properly. Modding teams have not been informed about these changes
* the current patch contains some good improvements (search for servers for example) but is unfortunately is as faulty as version 1.2 (ingame server browser, crashes)

Thus, we request the publisher and game developer:

* to contact the developers of ABR and to fulfil promises given previously
* to handle petitions of gamers more seriously
* to test patches even more correctly in future
* to inform modding teams in advance about changes via release notes

To form this protest more distinctly, we will stop playing Battlefield 2 for one day on Saturday June 3rd and we will make our servers inaccessible. All servers taking part in this action will be protected with a password and will be labelled with

bf2-bday.info |

What BF2-BDAY is supposed to be
With this campaign we would like to convince DICE and EA to communicate with players and modding teams in advance before releasing a patch instead of delivering accomplished facts.

What BF2-BDAY is not supposed to be
BF2 B-Day is not supposed to be a simple "Fuck You" to the employees over at Dice and EA as you can read it throughout so many signatures and forums. This day is supposed to make clear that any change of the game is up to us - the people who keep the game with their tools, their mods, and their servers alive since Battlefield 1942 was released.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Sinds patch 1.3 heb ik er nog maar een uurtje spelen opzitten.... ;) Aanpakken die gasten bij Dice }:O

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, en sommige van die boycottende server zit gewoon vol??
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!