Sinds de nieuwe livebox gaat het stuk beter, laatst liep tie weer een keertje vast. Maar nu loopt tie weer als een speer. Zolang het bij één keer in de 2 maanden blijft is het nog te overzien, maar het wordt irri als het vaker gaat voorkomen. Nog ff aanzien dus. Maar of het nou aan de livebox ligt of aan Wanadoo blijft voor mij nog ff een groot ?objectief2 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 09:51:
[...]
Dat bedoel ikMaar van wat ik eerder van je begrepen had loopt ook jouw telefonie met die nieuwe Livebox nog steeds af en toe vast toch? Dus dan kan het voor wat telefonie betreft niet aan een nieuwe Livebox liggen is mijn conclusie
In dat geval hou ik deze nog maar ff en bij beeindiging van Telefonie gaat dat ding terug. Ik hang er zelf wel een VOIP-kastje aan waarmee ik alsnog (bijna) gratis kan bellen. Bijv. een Fritzbox of zo'n Linksyskastje (zie andere topics op GoT).
Overigens loopt mijn internet via de livebox heel goed, heb nooit problemen.
Mijn telefooncontract loopt tot november en mijn lite contract tot mei volgend jaar. Vervelend dat ze het contract apart doen, ik twijfel namelijk om over te stappen naar Casema. In ieder geval doe ik dat zeker als er volgend jaar nog geen familie beschikbaar is in mijn woonplaats.