Aan die helpdesk heb je ook weinig

. Na mijn zoveelste mail dat ik de Livebox om de zoveel dagen, soms zelfs 24 uren dien te resetten om via het Wanadoonummer te bellen/bereikbaar te zijn kreeg ik de volgende (standaard?)vragen te beantwoorden

:
Mogelijk is het probleem inderdaad de Livebox. Om dat vast te stellen, heb ik meer informatie nodig. Als het probleem optreedt:
-Wat doet het Telefonie-lampje?
-Kunt u wel zelf bellen via Wanadoo?
-Kunt u wel gebeld worden op uw KPN-nummer?
-Werkt op dat moment de internetverbinding ook?
-Hoeveel aansluitpunten voor de telefoon zijn er in uw woning?
-Door welke apparatuur worden deze gebruikt?
-Hoeveel telefoons heeft u, en waar zijn deze aangesloten?
-Waar is de Livebox aangesloten?
-Wat voor software-versie heeft de Livebox nu? (dit vindt u op de Livebox-pagina, onder "informatie" en dan "software")
-Wat zijn merk en type van uw telefoons?
-wat is het MAC-adres van de Livebox? (Dit vindt u op de onderkant en beint met 00:15 of 00:60)
Enfin, alles ingevuld krijg ik dit als reactie en de bijvoeging "opgelost"8)7
Geachte heer,
Heeft u een isra-punt in de meter kast? Zo ja, dan dient u voor een optimale verbinding de livebox daar neer te zetten en aan te sluiten met de witte telefoonkabel van ongeveer 25cm die bij het installatiepakket zit.
Met vriendelijke groet,
Wanadoo
Bedankt Wanadoo

Conclusie: ik steek er geen tijd en energie meer in en na afloop van het 1-jarig Telefoniecontract is het gezeur voorbij want dan mogen ze dat afsluiten
Owja, het mag natuurlijk niet maar aangezien het je een halve dag kost anders: als je serieus denkt dat je Livebox gaar is kun je er volgens mij het beste gewoon iets teveel spanning op zetten en zeggen dat ie defect is want volgens mij houden ze je bezig met zulke afwimpelacties anders
[
Voor 11% gewijzigd door
objectief2 op 02-06-2006 23:08
]