[13" MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 8.771 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Apoca

Array Technology Industry

Apoca schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:08:
Als ik de technical specifications van de GMA 950 bekijk zie ik dat deze tot 192MB aan video geheugen kan gebruiken. Op de Apple site staat maar 64MB. Ik neem dus aan dat dit een bios optie zal zijn en je dus meer kunt toewijzen zou je dat willen.

http://www.intel.com/products/chipsets/gma950/gma950.pdf

Voor mensen met b.v. 2Gig zou dit een intressante optie zijn lijkt me, om iets meer speelruimte aan de GPU te geven.
@ Anoniem: 75213

Dat zei ik dus ook al maar hoe dat zit :?

[ Voor 1% gewijzigd door Moonsugar op 16-12-2021 11:22 . Reden: Geanonimiseerde gebruiker ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjempie schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:11:
[...]

Check - ook besteld :> : 2ghz 80gb - ook BTO .... dus 3-4 weken wachten?

nu maar aan een broodje BLT... :P
Haha, dan word het bij deze een competitie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Apoca schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:12:
[...]

Dat zal vast shared video geheugen zijn. Dus als jij veel ram in je MacBook heb zitten zal je video kaart daar een groter gedeelte van gebruiken.
Dit gebeurd wel vaker met die shared chips. Het nadeel hiervan is dat je ram erg traag is tov 'echt' video geheugen.

[ Voor 1% gewijzigd door Moonsugar op 16-12-2021 11:22 . Reden: Geanonimiseerde gebruiker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apoca schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:12:
[...]

Ik ben er wel benieuwd naar.. want meer geheugen voor video is voor mij ook meer programma's open hebben staan en soepel switchen, handig voor de multitaskers zoals ik :)

Misshcien dat Apple in de toekomst een firmware upgrare uitbrengt die dynamische geheugenadressering mogelijk maakt.

[quote]LoeiOrdinair schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:27:
[...]

Dat zal vast shared video geheugen zijn. Dus als jij veel ram in je MacBook heb zitten za
LoeiOrdinair schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:27:
[...]

Dat zal vast shared video geheugen zijn. Dus als jij veel ram in je MacBook heb zitten zal je video kaart daar een groter gedeelte van gebruiken.
Dit gebeurd wel vaker met die shared chips. Het nadeel hiervan is dat je ram erg traag is tov 'echt' video geheugen.
Jaja, dat weten we nou wel... RTFT >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Moonsugar op 16-12-2021 11:22 . Reden: Geanonimiseerde gebruiker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:44
ik heb nog klein vraagje..wat betekend BTO :|

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:30

JSchut

.....

Greetoz schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:38:
Builld to order.... vermoed ik :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greetoz schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:38:
Google: define: bto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ballebek schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:10:
[...]

Zag ook een schijf van 160GB met 16MB cache en 5400RPM langskomen van Seagate.
Volgens mij nog niet leverbaar toch?

Alleen de ATA versie en niet de SATA als het goed is?

Macbook heeft een SATA schijf. Mocht deze al uit zijn dan hoor ik het graag :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 21:46
offtopic:
Oef.. na 2 weken al ruim 900 posts! Macbook is populair? :Y) Macbook Pro bijna 1200, maar die's al maand of 3 uit.. Dat even ter informatie :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
ken schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:53:
[...]

Volgens mij nog niet leverbaar toch?

Alleen de ATA versie en niet de SATA als het goed is?

Macbook heeft een SATA schijf. Mocht deze al uit zijn dan hoor ik het graag :)
Hij schijnt een dezer dagen te verschijnen dus dan weet ik het denk ik wel :)

Ik ga nu de zwarte ophalen tot straks toedels :D

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb hem vandaag even aan de tand gevoeld bij de Youmac. Het scherm valt me reuze mee, het is eigenlijk best mooi (terwijl ik normaal een afkeer heb van die glimmende schermen). Op het toetsenbord haalde ik 556 aanslagen per minuut bij Typera, dat zit dus ook wel goed :) Wel vond ik het een beetje rammelen en het plastic voelde niet super duur aan.

Het is definately een mooi machientje, maar ik zit toch nog steeds te twijfelen tussen deze en de MBP. De MBP is niet veel groter, maar heeft wel meer grafische capaciteit, wat ik wel prettig vind om achter de hand te hebben. Zoiezo vond ik nu de snelheid van het 1e blad met effecten in Photobooth al tegenvallen. Op de Macbook Pro gaat dat net wat soepeler. Ik ben trouwens vergeten te kijken wat de snelheid was van het ding bij Youmac, het was in ieder geval een witte.

Ik heb op de Macbook Pro trouwens nog zitten Photoshoppen (onder Rosetta dus), maar de snelheid daarvan viel me eigenlijk reuze mee na alle negatieve berichten. Ik hou het daar wel mee vol tot CS3 er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de MBP toch anders behoorlijk wat groter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ballebek schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:26:
[...]

Hij schijnt een dezer dagen te verschijnen dus dan weet ik het denk ik wel :)

Ik ga nu de zwarte ophalen tot straks toedels :D
Kan je het hiet melden als je meer weet? Jij hebt tenslotte de connecties :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:03
13-inch MacBook (wit) - 2,0-GHz Intel Core Duo
Bestelnummer: Z0D5
SuperDrive (DVD±RW/CD-RW) 065-6231
1 GB 667 DDR2 - 2x512 MB SO-DIMMs 065-6233
Serial ATA-schijf van 80 GB 065-6227
2.0GHz Intel Core Duo 065-6307
Country Kit 065-6313
Toetsenbord & Mac OS 065-6235

Verzendklaar: 3 - 5 dagen

Eerste mac :9 Toch even mijn "ik heb een mac besteld" post scoren :P

Zal wel even duren ivm 1gig en 80gighd, 3 weken ofzo? Of is daar geen touw aan vast te knopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:57

Maverick2001

Never look back

Ben de bezitter van de nieuwe MacBook.

Het wachten beloond zichzelf toch echt. Heb een 2.0 witte met superdrive genomen.

Heb m nu een halfuurtje en hij is echt werelds. Ik haat superlatieven maar dit is echt GAAF.

Het design is strak. Het beeldscherm is naar mijn mening echt een enorme vooruitgang. De helderheid is mooi en alles wat je er op zet spat er echt vanaf.

Toetsenbord is ff wennen maar wel solide en verwacht niet zoals met mijn Ibook dat de knoppen snel loslaten.

De sluiting is solide maar je kan m nog wel makkelijk met 1 hand vastkrijgen. Het magnetische systeem voor de apapter is mooi. Had het nog niet gezien bij de MBP, maar dit is wel een hele vooruitgang.

Tsja wat kan ik nog meer zeggen .. het is een top ding.. en ik kan niet wachten tot ik m weer helemaal zo ingericht heb als mijn oude Ibook.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Maverick2001 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:17:
Ben de bezitter van de nieuwe MacBook.

Het wachten beloond zichzelf toch echt. Heb een 2.0 witte met superdrive genomen.

Heb m nu een halfuurtje en hij is echt werelds. Ik haat superlatieven maar dit is echt GAAF.

Het design is strak. Het beeldscherm is naar mijn mening echt een enorme vooruitgang. De helderheid is mooi en alles wat je er op zet spat er echt vanaf.

Toetsenbord is ff wennen maar wel solide en verwacht niet zoals met mijn Ibook dat de knoppen snel loslaten.

De sluiting is solide maar je kan m nog wel makkelijk met 1 hand vastkrijgen. Het magnetische systeem voor de apapter is mooi. Had het nog niet gezien bij de MBP, maar dit is wel een hele vooruitgang.

Tsja wat kan ik nog meer zeggen .. het is een top ding.. en ik kan niet wachten tot ik m weer helemaal zo ingericht heb als mijn oude Ibook.
Volgens mij heb je de primeur op GoT. (tenminste, als ik niks gemist heb).

Pics!!!!111oneoneone.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QyRoZ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05 23:37

QyRoZ

Just Q it!

Ik kan nu nog minder wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick2001 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:17:
Kun je niet via Firewire alle settings e.d. overzetten van je iBook naar je Macbook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/443/dscf00042xq.jpg

Dit is m!

Let niet op de kwaliteit van de foto, het gaat om het idee.

Met het topic in beeld!

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Wat is dat "frupseltje" bij de Magsafe connector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:35:
[...]

Kun je niet via Firewire alle settings e.d. overzetten van je iBook naar je Macbook?
Dat weet ik echt niet. Het leek me beter mijn Ibook te verkopen voordat de MacBook beschikbaar was. Als ik nu op 2ehandsmac.nl kijk dan lijkt me dat niet een verkeerde beslissing. Kortom heb m dus verkocht en moet nu ff opnieuw beginnen. Heb alleen mijn muziek enzo gebackuped naar mijn andere PC.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:37:
Dat is puur een klemmetje voor als je je adapter opwikkeld dat je dan de draad kan vastzetten. Ik heb het nu heel dicht bij de magsafe zitten maar het kan ook omhoog.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:45

TMC

Ik zou graag een foto zien van de grootte van deze laptop in vergelijking met een 'normale' 15,4". Please... O+

[ Voor 16% gewijzigd door TMC op 24-05-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick2001 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:37:
[...]

Dat weet ik echt niet. Het leek me beter mijn Ibook te verkopen voordat de MacBook beschikbaar was. Als ik nu op 2ehandsmac.nl kijk dan lijkt me dat niet een verkeerde beslissing. Kortom heb m dus verkocht en moet nu ff opnieuw beginnen. Heb alleen mijn muziek enzo gebackuped naar mijn andere PC.
A okay, daar had ik nog niet over nagedacht. Bij A-Mac Amersfoort hadden ze namelijk de Macbook aan de Macbook Pro gehangen, en alle settings en data gekopieerd. Volgens mij was dat op deze methode:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=25773

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Laatst online: 20-02 13:44
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:37:
Kun je je kabel mee vastzetten als je m oprolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

TMC schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:39:
Ik zou graag een foto zien van de grootte van deze laptop in vergelijking met een 'normale' 15,4". Please... O+
Die foto's zijn er zeker. Ook in dit topic is er een link voorbij gekomen waarin ze vergeleken worden. Ik ga straks ook nog ff voor je zoeken.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:45

TMC

Maverick2001 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:40:
[...]

Die foto's zijn er zeker. Ook in dit topic is er een link voorbij gekomen waarin ze vergeleken worden. Ik ga straks ook nog ff voor je zoeken.
Dan moet ik er over heen gelezen, ik heb volgens mij heel het topic gelezen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=13941
Afbeeldingslocatie: http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=13942

sorry dit is een 17" zie ik net

[ Voor 13% gewijzigd door Brimme op 24-05-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Voor de mensen in Enschede en omstreken... Mexpert heeft nu ook een macbook liggen om te bewonderen...

*me gaat fietsennnnn*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, bij A-Mac Amersfoort zaten ze me mooi te teasen door iAlertU op de Macbook te draaien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 13:48

hlz

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:39:
[...]

A okay, daar had ik nog niet over nagedacht. Bij A-Mac Amersfoort hadden ze namelijk de Macbook aan de Macbook Pro gehangen, en alle settings en data gekopieerd. Volgens mij was dat op deze methode:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=25773
Op die manier heb ik m'n PBG4 Systeem naar m'n MBP overgeheveld. Dat werd dus een 1:1 kopie (of toch niet, ben niet helemaal zeker meer van wat ik toen gedaan heb). Werkt op zich prima, maar ik begin me de laatste tijd af te vragen of het niet beter is om er nog een archive en install achteraan te gooien met de bijgeleverde Intel-versie van OS X. Maw, in hoeverre zitten er nog PowerPC dingen diep in m'n systeem die eigenlijk Intel moeten zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door hlz op 24-05-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm nu ook sinds een paar uurtjes... Wat een mooi ding.

Alles werkt mooi en naar behoren op mijn Isight na. Zodra ik Photo Booth opstart geeft die aan dat er geen camera is aangesloten, ook bij het aanmaken van mijn account kreeg ik niet de mogelijkheid om een foto bij mijn account te maken. Iemand een suggestie?

Schrok wel een beetje van de geluiden van de DVD drive bij het opstarten trouwens, wat een herrie. Nog een apart punt; de adapter maakt een vreemd 'strand/zee-geluid'.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjempie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:01:
Damn, bij A-Mac Amersfoort zaten ze me mooi te teasen door iAlertU op de Macbook te draaien :'(
ik zag het inderdaad geïnstalleerd staan vanmiddag maar heb niets geprobeerd... ik moet geduld hebben........ misschien komt die van mij wel eerder dan die van jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:13:
Ik heb 'm nu ook sinds een paar uurtjes... Wat een mooi ding.

Alles werkt mooi en naar behoren op mijn Isight na. Zodra ik Photo Booth opstart geeft die aan dat er geen camera is aangesloten, ook bij het aanmaken van mijn account kreeg ik niet de mogelijkheid om een foto bij mijn account te maken. Iemand een suggestie?

Schrok wel een beetje van de geluiden van de DVD drive bij het opstarten trouwens, wat een herrie. Nog een apart punt; de adapter maakt een vreemd 'strand/zee-geluid'.
Had ook een isight probleem en opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door dolby op 24-05-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjempie schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:13:
[...]

ik zag het inderdaad geïnstalleerd staan vanmiddag maar heb niets geprobeerd... ik moet geduld hebben........ misschien komt die van mij wel eerder dan die van jou ;)
Ik zie wel wanneer hij binnenkomt :) Mijn pinlimiet heb ik voor de komende 2 weken ietjes verhoogt, dus als ze nu bellen kan ik hem direct op komen halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigs schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:28:
Ik heb hem vandaag even aan de tand gevoeld bij de Youmac. Het scherm valt me reuze mee, het is eigenlijk best mooi (terwijl ik normaal een afkeer heb van die glimmende schermen). Op het toetsenbord haalde ik 556 aanslagen per minuut bij Typera, dat zit dus ook wel goed :) Wel vond ik het een beetje rammelen en het plastic voelde niet super duur aan.
556 aanslagen op een voor jou vreemd keyboard... dat zegt niet eens zoveel over het keyboard. Jemig, jij moet secretaresse worden! 556 keys p / m is enorm. Zelf haal ik krap 401 op mijn snelste stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:09:
[...]

556 aanslagen op een voor jou vreemd keyboard... dat zegt niet eens zoveel over het keyboard. Jemig, jij moet secretaresse worden! 556 keys p / m is enorm. Zelf haal ik krap 401 op mijn snelste stand.
overtypen is irritant ;) Kwam net op 360, maar overtypen gaat beduidend trager dan zelf bedenken ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Bigs schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:28:
ik was bij de a-mac in afoort ze wouden me er al gelijk een verkopen.. al hadden ze niks binnen :P.. en toen ff bij de macbookpro gestaan vroeg ze of ze deze dan misschien voor me kon inpakken lol... maar ze accepteerde geem amex (sowieso nog geen creditcards omdat t nog niet aangesloten was ofzo)

kheb nog 2 fototjes gemaakt bij de amac in afoort als er belangstelling is wil ik ze wel posten. dit wordt 100% cker mijn volgende notebook :D.. zien is idd kopen zoals iemand hier al zei!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolby schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:38:
[...]

Waar heb je die bestanden vandaan? Ik kan ze niet 1-2-3 op de Mac OS cd's terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:07
Greetoz schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:26:
[...]

ik was bij de a-mac in afoort ze wouden me er al gelijk een verkopen.. al hadden ze niks binnen :P.. en toen ff bij de macbookpro gestaan vroeg ze of ze deze dan misschien voor me kon inpakken lol... maar ze accepteerde geem amex (sowieso nog geen creditcards omdat t nog niet aangesloten was ofzo)

kheb nog 2 fototjes gemaakt bij de amac in afoort als er belangstelling is wil ik ze wel posten. dit wordt 100% cker mijn volgende notebook :D.. zien is idd kopen zoals iemand hier al zei!!
Post eventjes die foto's in de winkel, dan weet ik welke kant ik op moet lopen als ik binnenstap. ;)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
-roberth- schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:31:
[...]

Post eventjes die foto's in de winkel, dan weet ik welke kant ik op moet lopen als ik binnenstap. ;)
nou geen afstand foto's maar het is als je binnen loopt RECHT vooruit op een tafel in het midden :P

maar hier nog de plaatjes (met telefoon gemaakt sorry)

Afbeeldingslocatie: http://www.greetoz.nl/mb/DSC00934.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.greetoz.nl/mb/DSC00935.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door Greetoz op 24-05-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QyRoZ

QyRoZ

Just Q it!

Yep, precies die heb ik ook nog aangeraakt tussen de middag. Geil ding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QyRoZ schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:41:
Yep, precies die heb ik ook nog aangeraakt tussen de middag. Geil ding. ;)
Ik gister ook. En vanochtend. En mezelf kennende morgenochtend weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:09:
[...]

Mja het is zelfs 30 meer dan wat ik nu op het keyboard van mijn Powerbook haal :o Balen dat ik net een Macbook Pro besteld heb :P Het was trouwens niet zelf verzonnen, gewoon de 'Dutch sentences' test op http://typera.tk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigs schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:00:
[...]

Mja het is zelfs 30 meer dan wat ik nu op het keyboard van mijn Powerbook haal :o Balen dat ik net een Macbook Pro besteld heb :P Het was trouwens niet zelf verzonnen, gewoon de 'Dutch sentences' test op http://typera.tk/
Het is niet dat ik je niet geloof, het is meer dat ik jaloers ben met mijn 400 keys per minuut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjempie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:43:
[...]

Ik gister ook. En vanochtend. En mezelf kennende morgenochtend weer ;)
de aanraakteller (hoevaak-heb-ik-bovenstaande-macbook-bij-Amac-amersfoort-al-live-gezien-en-aangeraakt) staat bij mij pas op 2... gisteren en vandaag :)

[ Voor 5% gewijzigd door sjempie op 24-05-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 11:40
Ik typ dit nu inmiddels ook op mijn nieuwe MacBook. Durf er nog niets uitgebreids over te zeggen, maar eerste indruk is uitstekend. Hij is niet overderven klein, maar toch handzaam en ziet er schitterend uit. Ook met standaard geheugen lijkt ie vrij vlot voor alledaagse toepassingen.

* Arthur is happy :)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Zwarte is toch wel ff wennen; het scherm is heeeel erg in contrast met de rest van de computer!
Ook vind ik het jammer dat het MacBook logo op het scherm in het wit is en niet in het zilver ofzo (of zoals bij de witte).

Toch vind ik het die 150 euro extra voor alleen de zwarte kleur waard.
Bij een auto kost een andere kleur soms ook 1900 euro (zoals bij Audi bijvoorbeeld) en dan doe je dat ook als je het mooi vind.
Wel hitteprobleem zegmaar verry hot onderkant.

[ Voor 37% gewijzigd door Uberprutser op 24-05-2006 18:13 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:56
http://www.youtube.com/wa...r9Rw&search=macbook%20pro

Weer zo een leuke toepassing van de motion-sensor :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 16:29

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Doet de sensor dat? of dat matje waar de MBP op ligt? Of is dat matje gewoon een skin?

[ Voor 7% gewijzigd door Xilantof op 24-05-2006 18:45 ]

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
sjempie schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:03:
[...]

de aanraakteller (hoevaak-heb-ik-bovenstaande-macbook-bij-Amac-amersfoort-al-live-gezien-en-aangeraakt) staat bij mij pas op 2... gisteren en vandaag :)
ik heb hem zelfs opgetilt O-) ik voel me nu echt belangrijk :P.. nee ik wou de winkel uit lopen.. toch nog ff terug gelopen.. kon het niet uitstaan dat ze nog geen cc's accepteerde :P maarja binnekort dan maar ff naar utrecht. daar zitten 2 centre's welke raden jullie aan? A-mac of die andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:41

botoo

💀 too old to die young

* botoo sedert vanmiddag ook MacBook (wit, superdrive, 2.0 ram) bezittert \o/ :D

Eerste indrukken:
- lijkt extreem veel op mijn ex iBook (witte G3-500 dual USB) en die had een hele hoge aaibaarheidsfactor :9
- scherpe randjes (waar je met je polsen ligt) :|
- hdd waaaay te klein, dus alles migreren vanaf mijn 3,5 jaar oude PowerBook is een nogo :|
- typt lekker
- mooooi scherm 8)
- default installatie vreet erg veel van je hdd af :| , maar daar krijg je natuurlijk een hoop voor terug :) toch zal ik een hoop van de meegeleverde software er af gooien zodat ik wat plaats krijg voor meer gebruikte apps :) (onnuttige printers en talen haal ik natuurlijk ook de bezem door :Y) ).

Als OS X 10.5 uitkomt met de uiteindelijke boot-camp dan waardeer ik gelijk de hdd op naar >100+ GB, tegen die tijd weet ik ook wel hoe de Intel-Mac in de praktijk bevalt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idee de volgende NOS meeting bij A-Mac in Amersfoort te houden? Ik tel nu al 4 twiekertjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QyRoZ

QyRoZ

Just Q it!

Greetoz schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:48:
[...]

ik heb hem zelfs opgetilt O-) ik voel me nu echt belangrijk :P.. nee ik wou de winkel uit lopen.. toch nog ff terug gelopen.. kon het niet uitstaan dat ze nog geen cc's accepteerde :P maarja binnekort dan maar ff naar utrecht. daar zitten 2 centre's welke raden jullie aan? A-mac of die andere?
Die andere (Bakkerstraat) vind ik wat persoonlijker alhoewel ik mn MacBook bij A-Mac heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
QyRoZ schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:27:
[...]

Die andere (Bakkerstraat) vind ik wat persoonlijker alhoewel ik mn MacBook bij A-Mac heb besteld.
haha waarom besteld bij a-mac dan? persoonlijk maakt t me niet zoveel uit gaat me eerder om de service (en bekwaamheid van de mensen..) wordt mijn eerste mac :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, dit is nog beter dan Expose! :D Is dit gewoon softwarematig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen van A-Mac Amersfoort hebben er wel verstand van. De specs en prijzen kennen ze uit hun hoofd, ze communiceren op een goed niveau, en hebben er in het algemeen veel verstand van :)

Verder kun je er prima mee babbellen. Zijn gelukkig niet van die norse mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Xilantof schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:44:
[...]

Doet de sensor dat? of dat matje waar de MBP op ligt? Of is dat matje gewoon een skin?
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:42:
[...]

Damn, dit is nog beter dan Expose! :D Is dit gewoon softwarematig?
Dat gebeurd allemaal dmv een simpel stukje software dat de sensor gebruikt ja :)

@hieronder: commentaren zeggen niks ;) De software zou hier te halen zijn, maar niemand die het wachtwoord weet.

Tuurlijk, zou altijd een mockup kunnen zijn, maarja... ik ga er geen energie in steken dat allemaal bij te houden ;) we zien wel of dit programma nog eens het net haalt. Ziet er iig leuk en toch ook wel bruikbaar uit.

[ Voor 29% gewijzigd door Brent op 24-05-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Laatst online: 16:35

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Breepee schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:49:
[...]

[...]

Dat gebeurd allemaal dmv een simpel stukje software dat de sensor gebruikt ja :)
De commentaren daar zeggen dat het nep is, en ik zie ook nergens een linkje naar de gebruikte software..

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Ik geloof niet dat het veel mensen hier interesseerd, maar voor de mensen die het wel willen weten: hier heeft iemand voor me bevestigd dat de optische uitgang bitperfect is :) Joechei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjempie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:19:
Misschien een idee de volgende NOS meeting bij A-Mac in Amersfoort te houden? Ik tel nu al 4 twiekertjes ;)
goed plan... ik ben dan wel een switcher en nog geen die-hard mac-er... maar lijkt me lachen; is gezellig en je wordt er nooit dommer van :) als ze daar bij A-mac dan ook nog even voor de klantenbinding voor deze arme (?) tweakertjes een mooie aanbieding doen van ik noem maar wat: 50% korting op een strakke 13.3 inch sleeve of andere gadgets... = klantenbinding.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:15:
Ik geloof niet dat het veel mensen hier interesseerd, maar voor de mensen die het wel willen weten: hier heeft iemand voor me bevestigd dat de optische uitgang bitperfect is :) Joechei!
Heel goed nieuws voor jou dus :)

Je was toch al lang op zoek naar dat antwoord? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Heeft er iemand al skins gespot? (behalve die gene die hieral gelinkt werd...)

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QyRoZ

QyRoZ

Just Q it!

Greetoz schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:35:
[...]

haha waarom besteld bij a-mac dan? persoonlijk maakt t me niet zoveel uit gaat me eerder om de service (en bekwaamheid van de mensen..) wordt mijn eerste mac :P
Je kan je fiets er voor de deur zetten, bij de Bakkerstraat moet je eerst nog door een voetgangersgebied. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om eerlijk te zijn vind ik het ook geen succes om met zo'n opvallende macbook doos door de langestraat (winkelstraat) te lopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 19:43:
De mensen van A-Mac Amersfoort hebben er wel verstand van. De specs en prijzen kennen ze uit hun hoofd, ze communiceren op een goed niveau, en hebben er in het algemeen veel verstand van :)

Verder kun je er prima mee babbellen. Zijn gelukkig niet van die norse mensen :)
Viel mij ook op vorige week. De Macbook was toen nog niet in de winkel maar we hebben er wel al lekker over zitten babbelen.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Breepee schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:15:
Was op zich ook wel te verwachten.. de uitgang van de 129 euro kostende Airport Express is ook bitperfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:58:
Om eerlijk te zijn vind ik het ook geen succes om met zo'n opvallende macbook doos door de langestraat (winkelstraat) te lopen....
Dan laat je de overdoos (bruine blanco doos) er nog omheen en plak je er een plaatje van een pannenset ofzo op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:59
Ballebek schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:11:
[...]

Dan laat je de overdoos (bruine blanco doos) er nog omheen en plak je er een plaatje van een pannenset ofzo op :P
Ik kreeg hem wel in die bruine doos mee :P met een doorzichtige witte tas (geen apple logo's ofzoiets) :) net Windows Mediacenter (voor mn xbox 360) op de macbook gezet :) werkt als een trein :) tezamen met bootcamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de New York Subway zag ik een keer een man staan, met een witte tas met een groot grijs Apple-logo, en door de tas heen zag ik heel groot een iMac doos. Beetje link :X

Dat was opzich wel toeval, want ik zocht de weg naar de Apple store :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:31:
In de New York Subway zag ik een keer een man staan, met een witte tas met een groot grijs Apple-logo, en door de tas heen zag ik heel groot een iMac. Beetje link :X

Dat was opzich wel toeval, want ik zocht de weg naar de Apple store :+
In de subway in NY hoef je niet echt onveilig te voelen IMO ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
Bartjeee schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:38:
[...]

In de subway in NY hoef je niet echt onveilig te voelen IMO ;).
Idd, vond het wel leuk dat gerammel op die trommels! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolby schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:38:
[...]

Excuses voor mijn ongeduld, maar waar heb jij die bestanden vandaan? De gast van die link heeft opnieuw Mac OS geinstalleerd en vervolgens die bestanden gekopieerd, dat lijkt me geen optie.

Overigens wel vreemd dat ik een dergelijk probleem heb zonder 'm ook maar een keer volledig geboot te hebben. Was dat bij jou ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:25
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:58:
ben ik even blij dat ik op 150 meter afstand woon van A-Mac :p Geven zij ook studentenkorting eigenlijk? Of moet ik dat even op de ouderwetse manier afdingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Xilantof schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:40:
Heeft er iemand al skins gespot? (behalve die gene die hieral gelinkt werd...)
Ze zijn er volgens mij nog niet. Ik heb in dit topic er ook nog geen gelinkt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
a-mac geeft 2 procent studentenkorting, op internet krijg je 6 procent. Ik zit ook met het dilemma, op dit soort bedragen vind ik die 4 procent toch wel interessant. iemand enig idee of er apple centres zijn die meer korting geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf helaas nog geen 18 :{ Anders waren die paar procent wel lekker geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Robert-Jan schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:15:
a-mac geeft 2 procent studentenkorting, op internet krijg je 6 procent. Ik zit ook met het dilemma, op dit soort bedragen vind ik die 4 procent toch wel interessant. iemand enig idee of er apple centres zijn die meer korting geven?
Apple centres geven niet meer korting, of ze betalen het uit eigen zak. Alleen Apple store's en The Apple Store biedt die 6%. Vraag maar na bij je centre.

Heb vanmiddag ff de MacBook ff bekeken, gelijk temperatuur gevoeld, het voelde niet veel warmer dan m'n iBook G4 als die staat te idlen. Dus het valt allemaal reuze mee. Dat werd ook bevestigd door een van de medewerkers van Apple Center HTR in Arnhem. Die zei ook dat ook de MBP niet extreem warm wordt, zoals vaak geroepen wordt. Natuurlijk zijn er exemplaren die warmer worden, maar dat heb je bij alles wel.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

[Airwolf] schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:11:
[...]

Ze zijn er volgens mij nog niet. Ik heb in dit topic er ook nog geen gelinkt gezien.
Deze is al voorbij gekomen:
http://www.sfbags.com/products/sleevecases/sleevecases.htm

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Iemand enig idee of er apple centres zijn die meer korting geven?
Nee, want Apple geeft die korting niet de Apple Centres en Apple is zoon klotebedrijf die zijn eigen dealernetwerk naar de klote wil hebben door dit soort fratsen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:25
Mja op zich scheelt het niet zo gek veel, voor een persoonlijke service en directe levering zou ik wel vijf tientjes extra over hebben. Zeker als ze extra geheugen tegen een goede prijs kunnen regelen... Mijn huidige iBook (laatste model) had problemen met Airport icm >1GB geheugen. Nu had ik dat zelf geplaatast aangezien Apple abnormaal duur is, maar op die manier had ik nogal wat moeite om door Apple serieus genomen te worden met mijn probleem (wat gelukkig later met een softwareupdate opgelost werd). Aan de andere kant werd ik ook wel weer viendelijk financieel tegemoet gekomen toen ik bij de online store klaagde over het geleverde toetsenbord (wat op alle plaatjes op de website van Apple een US model is die niet leverbaar is hier (misleiding! B) )) wat uiteindelijk procentueel gezien een nog grotere korting opleverde :9

[ Voor 26% gewijzigd door straat op 24-05-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Apple center hier in Enschede geeft 4% korting.. maar ik zal nog wel ff babbelen. Ik zei vandaag dat je via internet 6% kreeg, maar hij zei van niet.. ik wist het niet 100% zeker maar net ff nagekeken, en je krijgt dus wel 6%. Maar ik denk dat je die 2 procent er wel bij kan lullen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Eswip schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 00:03:
[...]

Apple center hier in Enschede geeft 4% korting.. maar ik zal nog wel ff babbelen. Ik zei vandaag dat je via internet 6% kreeg, maar hij zei van niet.. ik wist het niet 100% zeker maar net ff nagekeken, en je krijgt dus wel 6%. Maar ik denk dat je die 2 procent er wel bij kan lullen.. :)
Dat zou knap zijn als dat kan. Die 2% moet het Apple Centre er namelijk uit eigen zak bijleggen. Maar als ze al 4% geven ipv 2% dan vinden ze dat kennelijk toch al geen ramp ;) Misschien toch maar eens naar Enschede binnenkort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Bij amac in Afoort geven ze wel studenten korting. ging er vanuit dat het hetzelfde was als op de site. als ik hem ga kopen dan ga ik daar wel langs vraag ik t als ik geen 6% krijg bestel ik hem wel vanaf een pc in de winkel op apple.com :P 6% is toch 80 euro op 1300 euro :)... wel de moeite waard als student. Toch koop ik liever in een winkel de service van apple is echt BAR

(offtopic) had een 4 ipods met namen erin gegraveerd besteld. alle 4 gewoon snel binnen maar eentje was DOA terug gestuurd. krijgen we hem terug met verkeerde naam achterop. terug gestuurd met formulier wat er fout is na dat ding 4 keer terug hebben gestuurd (telkens weer terug gekregen omdat ze zeiden dat hij werkte... ja DUH maar verkeerde naam) en apple centre's kunnen er nix aan doen. nu maar een brief schrijven! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinV
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-08 09:44
Whieee schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 00:43:
[...]

Dat zou knap zijn als dat kan. Die 2% moet het Apple Centre er namelijk uit eigen zak bijleggen. Maar als ze al 4% geven ipv 2% dan vinden ze dat kennelijk toch al geen ramp ;) Misschien toch maar eens naar Enschede binnenkort ;)
Ze geven inderdaad 4%, dat staat hier ook op mijn pre-order. Maar ook bij mij maakte de verkoper de opmerking dat de korting in de online store ook 4% zou zijn.
Op zich vind ik het geen ramp, die 2% scheelt 27 euro, terwijl ik wel bijna 200 euro voordeliger uit ben vanwege het geheugen. En natuurlijk alle voordelen van een echte winkel waar je nog eens iemand over de toonbank kan sleuren als er problemen zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Flydesign.nl schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 08:48:
[...]

En natuurlijk alle voordelen van een echte winkel waar je nog eens iemand over de toonbank kan sleuren als er problemen zijn. ;)
Je hebt op (meeste andere merken ook) Apple laptops een wereldwijde support.
Mocht je in het buitenland zitten maar ook in Nederland kun je dus zonder problemen een Apple store/dealer binnenlopen en je probleem wordt volgens de algemene garantievoorwaarden verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyncMaster
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 12:40
Heeft de MacBook ook last van de cpu whine van de 15" MBP of de cpu hiss van de 17" MBP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Bij die A-Mac Amersfoort, hebben ze daar die MacBooks(Pro) op voorraad? Zit er namelijk aan te denken om 1 vd die 2 te halen namelijk. En ik ben zo'n type die niet 2 weken wil wachten op zo'n apparaat. Beetje voorraad is wel zo netjes lijkt me :p

Wil hem zelf als vervanging voor me Centrino M laptop nemen. En hoofdzakelijk voor vj werkzaamheden ga gebruiken.

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vandaag even naar Utrecht.
2 vragen

1. is de Apple zaak bij de Hema open?
2. hebben ze een demo model op voorraad? Ik wil 'em alleen ff live zien.

Gisteren in Amsterdam hadden ze 'em wel gehad maar alles weer verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:26

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 09:44:
Ik ga vandaag even naar Utrecht.
2 vragen

1. is de Apple zaak bij de Hema open?
2. hebben ze een demo model op voorraad? Ik wil 'em alleen ff live zien.

Gisteren in Amsterdam hadden ze 'em wel gehad maar alles weer verkocht!
1.Bel ze
2. Bel ze |:(

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe heten ze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple Centre HTR
Bakkerstraat 23, Utrecht
030 234 17 00

Beetje google eerst hit @ google.nl was een treffer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 09:55:
Apple Centre HTR
Bakkerstraat 23, Utrecht
030 234 17 00

Beetje google eerst hit @ google.nl was een treffer ;)
thnx, helaas heb ik geen bereik hier op mijn mobiel, kan ze pas later bellen.
Anyway, zit die andere ook in het Centrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Volgens mij is Apple Centre HTR gesloten vandaag. Tenminste, dat was mij gisteren verteld. En de andere Apple Centre zit op Mariaplaats (of is het Mariastraat?), ongeveer 2 minuten lopen vanaf HTR? En die heet A-Mac trouwens.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook last van de volgende twee geluiden;

- Korte herhalende geluiden aan de linkerkant die iets weg hebben van een loeiende koe (maar dan wel op enige afstand)
- Die adapter maakt geluiden alsof je bij de zee staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
Een collega van mij heeft gisteren zijn MacBook gekregen en tijdens een iChat AV sessie hoorde ik het ook. Hij hoorde het zelf niet, maar via de speakers was het toch duidelijk aanwezig.

Zelf heb ik 3x een nieuwe MBP van Apple gekregen en mijn tweede exemplaar had ook een 'Cow Inside' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:01:
Heeft iemand ook last van de volgende twee geluiden;

- Korte herhalende geluiden aan de linkerkant die iets weg hebben van een loeiende koe (maar dan wel op enige afstand)
- Die adapter maakt geluiden alsof je bij de zee staat.
Je krijgt er een boerderij aan zee bij en jij gaat klagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ballebek schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:23:
[...]

Je krijgt er een boerderij aan zee bij en jij gaat klagen?
_/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Dat moe geluid wordt veroorzaakt door de ventilator. Het is simpelweg de lucht die je hoort stromen door het apparaat.

Check de vid maar:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4490733167064230159

Thread op apple.com hierover:
http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=2392741

[ Voor 48% gewijzigd door ericafterdark op 25-05-2006 11:48 ]

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
In het filmpje zie je bij 1,40 ook de megasubwoofer rechtsbovenin het beeld :+

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor levertijden hebben we een apart topic. Ga daar dus niet hier mensen mee vervelen