[13" MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 8.381 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Zojuist heeft apple de nieuwe MacBook aangekondigd, ter vervanging van de iBook

<div style="padding: 10px; font-family: Lucida Grande, Lucida Sans, sans-serif;">Vandaag vers aangekondigd de MacBook. we zetten de discussie hier verder.<div>
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7af9134b31b3d53225b0074b58e9b4b1/full.jpg
Macbook - Specs:

• 1,83GHz of 2,0GHz Intel Core Duo processor
• Apple Remote met Front Row
• Tot 2GB 667MHz DDR2 SDRAM (standaard 2x256MB)
• Intel GMA950 graphics processor met tot 64MB shared videogeheugen
• mini-DVI connector
• combodrive of superdrive
• 60 of 80 GB harddisk
• Built-in gigabit Ethernet
• Airport Extreme en Bluetooth
• iSight camera ingebouwd
• iLife '06, Mac OS X Tiger
MacBook

We hebben er lang op moeten wachten, maar hier is-ie dan: de nieuwe MacBook. De opvolger van de iBook G4 komt in een prachtig glossy wit of zwart jasje met een widescreen beeldscherm van 13,3 inch. De MacBook is net zoals zijn broertje standaard uitgerust met een Intel Core Duo processor, AirPort Extreme, Bluetooth 2.0, een ingebouwde iSight en Front Row plus de inmiddels welbekende Apple remote.

Enkele vernieuwende dingen die we nog niet waren tegengekomen op de grote broer. Het geniale magneet-design sluitinkje. De MacBook Pro is al uitgerust met een magnetische power adapter, maar de MacBook sluit ook volledig magnetisch. Geen gehannes meer met knopjes en sluitinkjes, maar simpel en strak.

De MacBook wordt geleverd in drie modellen. Het low-end model (€1099) heeft een Intel Core Duo processor van 1,83 GHz, een 60 GB HD en een ComboDrive. Het middenmodel (€1299) heeft een Intel Core Duo processor van 2 GHz, een 60 GB HD en een SuperDrive. Het duurste model (€1499) is zwart, heeft een Intel Core Duo processor van 2 GHz, een 80 GB HD en een SuperDrive.

De resolutie van het scherm is verhoogd naar 1280 x 800 pixels en ook is het LCD-scherm feller gemaakt. Het lijkt erop dat je voortaan ook een tweede beeldscherm kunt gebruiken zonder de screenspanning-hack te hoeven gebruiken.
MacBook - Meer info:

• Algemene info: http://www.apple.com/macbook/macbook.html
• Foto gallery: http://www.apple.com/macbook/gallery/
• Technische specificaties: http://www.apple.com/macbook/specs.html
• Vergelijking met de MacBook Pro: http://store.apple.com/Ca...ges/comparison_chart.html
MacBook - Reviews

• Uitgebreide review bij Ars Technica: http://arstechnica.com/reviews/hardware/macbook.ars
• Idem dito maar dan bij Notebook review: http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=2946
• Bij Cnet.com ook nog een review: http://reviews.cnet.com/A...4505-3121_7-31884384.html

[ Voor 195% gewijzigd door Red op 21-05-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Hij is er dan, mooi hoor, ietsje duurder dan de G4 iBook, maar dat was te verwachten.

Eerste gedachten:

positief:
core duo
lange batterijduur
iSight
breedbeeldscherm

negatief:
je moet nu betalen voor de vga/dvi adapter als je een monitor/beamer wil aansluiten
(vereiste als je af en toe presentaties houdt)
shared memory (de intel chip is op zich beter dan de Ati in mijn G4 ibook) alleen heb je daardoor wel 64Mb RAM minder, hetgeen de noodzaak voor 1Gb RAM nog groter maakt

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

uhm.... voor 1100 euro een:
Breedbeeldscherm van 13,3 inch
Resolutie van 1280 x 800 pixels
1,83-GHz Intel Core Duo 1
512 MB (2 SO-DIMM’s van 256 MB)
60-GB seriële ATA harde schijf, 5400 rpm 2
En een miniDVI? Dat zijn goede machientjes :P. Alleen de GPU zal wel geintegreerd zijn, maar als niet-game-PC zijn het zeer fastoenlijke beestjes.

En ook al in het zwart leverbaar, maar die is wel heeeeeel duur (wel een DVD-brander..)

Ik denk trouwens dat met deze 3 smaken Macbook 13" een Macbook-Pro 13"volledig uitgesloten is. Enige verschil zou toch de GPU zijn.....

[ Voor 14% gewijzigd door Delerium op 16-05-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Ik ben net even snel naar apple.com gegaan om te kwijlen, kom ik er later achter dat hij nog niet op apple.nl staat. Zal een dezer dagen wel komen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik denk trouwens dat met deze 3 smaken Macbook 13" een Macbook-Pro 13"volledig uitgesloten is. Enige verschil zou toch de GPU zijn.....
Vergeet het backlit keyboard, automatische brightness instelling, sudden motion sensor, 512MB + uitbreidingsslot en de zilveren metalen behuizing niet :P

[ Voor 17% gewijzigd door Kurkentrekker op 16-05-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 09:14

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Ik ga er 1 bestellen
Moet nog even kijken hoe ik zit met kosten en mijn eisen en wensen (RAM en superdrive).
Maar hopelijk vanavond een bestelling plaatsen.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

Hij ziet er leuk uit. En op zich niet veel duurder dan de iBook, maar wel beter. Vanavond even gaan lief doen bij mijn vader :p. (dit is mijn verjaardagscadeautje waar ik al bijna 2 maand op wacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Laatst online: 13:31
Mei schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:17:
Ik ben net even snel naar apple.com gegaan om te kwijlen, kom ik er later achter dat hij nog niet op apple.nl staat. Zal een dezer dagen wel komen dan.
Wat is dit dan:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-04 20:43
Nog geen productpagina op de apple site van NL zie ik? hmm.. raar.. hij staat wel in de shop vermeld.. Dit word sowieso mijn laptop.. Wit 2ghz, 1gb extra memory erin.. Heerlijk! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Kurkentrekker schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:18:
[...]

Vergeet het backlit keyboard, automatische brightness instelling, sudden motion sensor, 512MB + uitbreidingsslot en de zilveren metalen behuizing niet :P
Volgens appleinsider heeft hij wel een sudden motion sensor.. Ik vind ook idd alleen een backlit keyboard een minpuntje, dat die er niet in zit. Verder ben ik ZEER tevreden. Ook de prijs is zeer goed.

http://www.appleinsider.com/article.php?id=1745

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
foutje

[ Voor 95% gewijzigd door jaguarxj16 op 16-05-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Oeps :+ Hij staat trouwens alleen in de store, niet op de hardware pagina. (waar ik dus weer keek...)

Wel jammer dat de zwarte iBook alleen als dure versie beschikbaar is. Eentje zonder DVD brander zou best leuk zijn. Wat ook een minpunt is, is dat er helemaal geen MacBook met een fatsoenlijke grafische kaart is. 64mB shared is toch wel beetje ouderwets aan het worden :(

[ Voor 22% gewijzigd door Mei op 16-05-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Vergeet [...] sudden motion sensor, 512MB + uitbreidingsslot [...] niet :P
Sudden Motion Sensor zit volgens AppleInsider wel in de MacBook, maar op apple.com zie ik het inderdaad niet.

Bedoel je met uitbreidingsslot dat er in de Pro maar 1 DIMM zit met 512 Mb en in de niet Pro 2x 256Mb? Is dat niet een voordeel als je niet upgrade ivm dual channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 19:05

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Tja, was ook wel geinteresseerd in een MacBook, maar heb me wel voorgenomen dat als ik een nieuwe laptop zou kopen de resolutie wel hoger moet zijn dan ik nu heb. Heb nu XGA scherm. 1280 bij 800 vind ik eigenlijk nog iets te laag. Sparen voor een iMac dan maar

[ Voor 24% gewijzigd door StefSOFT op 16-05-2006 15:34 ]

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hmm, ben benieuwd naar dat keyboardje, ziet er erg 'ouderwets' uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Mei schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:17:
Niet op de frontpage nee, maar als je verder klikt naar de Store dan staat ie daar wel hoor ;)
edit:

Mompelt iets over spuiten en 11.. :/

Anyway, wel twee andere dingetjes die me opvielen:

1) Kijk eens bij de MBP... De 1,83Ghz is weggevallen en er zijn dus nu alleen nog maar de 15"2.0 en 2.16 en de 17"2.16 :P En de prijs is volgens mij hetzelfde gebleven voor de goedkoopste MBP. Toch mooi meegenomen die 170Mhz :P

2) Ook bij de MBP kun je nu een 'glossy scherm' nemen. Wat is naast de patsfactor en de eye candy hier het nut van? Apple zegt in de uitleg dat je hierdoor beter DVD's kunt kijken en dat zwart zwarter is etc. Maar er staat ook bij dat je het niet moet nemen als je van mattere kleuren houdt. Wat is voor de fotosoeper en videobewerker de verstandigste keuze?

[ Voor 50% gewijzigd door Acolyte op 16-05-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
Overigens wel erg leuk het onderstaande:

Afbeeldingslocatie: http://filmpjes.redhead.nl/ibook.JPG

Huh? Kunnen er nog iBooks gekocht worden dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171278

Als ze deze MacBook een echte videokaart hadden gegeven, waren de witte en zwarte behalve het scherm gelijk aan de 600 euro duurdere Macbook Pro.

Overigens had ik niet verwacht dat ze er een 1.83GHz en een 2GHz Core Duo in zouden stoppen. Ik had hoogstens gerekend op 1.66GHz en 1.83GHz, afgaande op de Mac Mini. Ik vind de iMac en MBP nu wel behoorlijk overpriced trouwens. Ik gok dat de eerste binnenkort een speedbump krijgt, net zoals de MBP dat een tijd terug kreeg.

edit:
Zwart is lelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 16-05-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Waar zijn de speakers verstopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-04 16:28
Wel jammer dat de 12" verdwenen is. Ok, de Macbook verschilt niet zo enorm veel van de 12" maar toch.
iBook 12" iBook 14" MacBook 13.3"
Hoogte [cm] 3.42 3.42 2.75
Breedte [cm] 28.5 32.3 32.5
Diepte [cm] 23.0 25.9 22.7
Gewicht [kg] 2.2 2.7 2.36

En daarnaast ben ik wel benieuwd in hoeverre ik de glossy display leuk ga vinden.

Oja, en hier de volledige specs voor de liefhebbers.

[ Voor 7% gewijzigd door mca2 op 16-05-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nu ga ik dus wel mijn Powerbook 1.5 proberen te verkopen. Als de MacBook geen DVI uitvoer had dan liet ik hem staan, maar die zit er dus wel op. Alleen wel jammer dat ik dan 2 * 18 kwijt ben aan de adapters (VGA + DVI).

Erg nette laptop en de prijs is heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Laatst online: 22-05-2023
Echt geweldig! Eindelijk! Ziet er mooi uit, en best vette specs voor de prijs. Vind alleen de integrated videokaart een dik minpunt. Een lichte X1weetikwat was al veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuLse_BE
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-05-2017
[...]

Het backlit keyboard heeft volgens mij nooit in de 12" PowerBook gezeten, dus die vergelijking gaat volgens mij niet op.

Verder een heel leuke laptop voor een goede prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55875

Acolyte schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:28:

2) Ook bij de MBP kun je nu een 'glossy scherm' nemen. Wat is naast de patsfactor en de eye candy hier het nut van? Apple zegt in de uitleg dat je hierdoor beter DVD's kunt kijken en dat zwart zwarter is etc. Maar er staat ook bij dat je het niet moet nemen als je van mattere kleuren houdt. Wat is voor de fotosoeper en videobewerker de verstandigste keuze?
ook ik ben hier erg benieuwed naar.. wil deze week een MBP bestellen en wordt inene met een nieuwe optie opgezadeld.. zou het zo zijn dat de GLOSSY schermen de kleuren distorted (as in: niet kleurecht) weergeven? niet zo handig tijdens grafische werk dan, lijkt mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49627

Waarom is die zwarte zoveel gruwelijk duurder???

Het enige verschil met die witte dat ik zo snel ontdek is 20 gig, maar dat mag normaal maar 50 dollar schelen...

Is dit puur marketing???

Maakt voor mij overigens weinig uit, ik vind de zwarte lijn toch voor kiddo's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:21

The_DoubleU

Tweaker in München

@mark platvoet

+150 € zwarte glans lak. :P
Die zwarte ziet er niet slecht uit, maar om nu 150 € meer te betalen voor zo'n ding. Nee, doe dan maar een witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

Ik ben van plan om een MacBook aan te schaffen. Ik wil graag een qwerty-toetsenbord, maar ik woon in België en hier is azerty dus standaard. Nu kun je als je een MacBook bestelt kiezen wat je wil:

Toetsenbord & Mac OS (int'l English)
Toetsenbord & Mac OS
Toetsenbord (lokaal) & Mac OS (int'l English)

Als ik voor de bovenste optie kies krijg ik dan een qwerty-toetsenbord? En OSX in het Engels? Of kun je de taal aanpassen bij installatie? Lijkt me namelijk wel het handigst om OSX in het Nederlands te hebben. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
En de macbook pro is ook niet meer in 1,83Ghz te leveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is er al bekend of de macbook pro erg kieskeurig is met z'n geheugen? Ik neem aan dat deze macbook de zelfde chipset gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Laatst online: 12:51
Voor een overzichtje wat alle MacBooks vergelijkt (pro en non-pro):
http://store.apple.com/Ca...ges/comparison_chart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Laatst online: 12:51
Ibex_Girl schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:07:
Ik ben van plan om een MacBook aan te schaffen. Ik wil graag een qwerty-toetsenbord, maar ik woon in België en hier is azerty dus standaard. Nu kun je als je een MacBook bestelt kiezen wat je wil:

Toetsenbord & Mac OS (int'l English)
Toetsenbord & Mac OS
Toetsenbord (lokaal) & Mac OS (int'l English)

Als ik voor de bovenste optie kies krijg ik dan een qwerty-toetsenbord? En OSX in het Engels? Of kun je de taal aanpassen bij installatie? Lijkt me namelijk wel het handigst om OSX in het Nederlands te hebben. Iemand een idee?
Ja de taal kun je aanpassen, engels nederlands en nog wel 30 andere talen.

Zonder rebooten zelfs.

[ Voor 4% gewijzigd door The - DDD op 16-05-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

[...]

Waarbij dat laatste, in verband met draadloos netwerk-ontvangst, een pre zou kunnen zijn :)

Mooie laptop wel, ik ben nu toch aan het twijfelen of ik mijn 12" PB de deur uit ga doen of niet. Wat zou slimmer zijn, nu verkopen en meteen deze MacBook kopen (met wellicht kinderziektes) of over driekwart jaar kopen en meteen 10.5 en iLife '07 krijgen, maar wel minder terug krijgen voor mijn oude PowerBook?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

Mijn eerste reactie was een lichte hartaanval, mijn god, hij is er!
Jammer genoeg vielen een paar dingen me zwaar tegen, dus ik ga wachten tot de volgende generatie.

Om het even op te sommen:
Integrated graphics, *shared* 64 mb ram? Excuse me?
Gewicht, 5.2 pounds. Awhat? Het idee van een 13" is dat hij licht is!
Zwart, yay! Alleen dan meteen 150 GBP duurder!? Voor die extra 20GB schijfruimte? Heck no!
Batterijduur: 6 uur. Yay! Alleen moet je dan alleen tekstverwerken. Een dvdtje spelen en je zit al weer terug op de 2.5 uur. Wat een verbetering over m'n laatste generatie ibook (not..) :( Ik bedoel, als wireless al een 2 en een half (!) uur van de batterij af weet te meppen, zit er iets toch niet goed.

All in all klinkt het op papier sterk, maar als je ook maar een beetje de details in duikt zie je heel snel waarom hij zoveel goedkoper is als de Pro. Balen... ben benieuwd wanneer de eerste reviews opduiken though.

Spolap: Interactive webcomic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:34
Ben benieuwd of deze ook de heating en whine problemen heeft ..........

Ik ben helaas toch verplicht tot het nemen van de Pro .....
Het word mijn desktop vervanger en wil toch nog kunnen blijven gamen....
En het is helaas omdat ie freaking veel duurder is terwijl het verschil niet zo groot is ....x1600 is matig
Hoop wel dat de prijzen nog beetje dalen .... iig ik wacht nog ff tot eind vd zomer ..
Dan zijn alle problemen opgelost zit misschien die nieuwe proc er al in .. en ik heb er meer aan omdat de zomer voorbij is :D

[ Voor 15% gewijzigd door Reveal! op 16-05-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
edit: te laat.

[ Voor 98% gewijzigd door GR1221 op 16-05-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Red schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:32:

Huh? Kunnen er nog iBooks gekocht worden dan ?
De Apple NL website is nog niet helemaal geupdate, zo zijn de Macbooks alleen nog in de store te vinden, en niet op de gewone website.

Die 6hr 'speeltijd', is dat nou echt waar, bij een beetje typen enzo?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

Is de MacBook nu volledig wit en niet meer grijs vanbinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
Reveal! schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:32:
Ben benieuwd of deze ook de heating en whine heeft ..........

Ik ben helaas toch verplicht tot de Pro .....
Hoop wel dat de prijzen nog beetje dalen .... iig ik wacht nog ff tot eind vd zomer ..
Dan zijn alle problemen opgelost zit misschien die nieuwe proc er al in .. en ik heb er meer aan omdat de zomer voorbij is :D
Ik denk niet dat ze na de zomer al de nieuwe processoren erin stoppen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

The - DDD schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:29:
Voor een overzichtje wat alle MacBooks vergelijkt (pro en non-pro):
http://store.apple.com/Ca...ges/comparison_chart.html
En daar zie je meteen dat ook de gewone MacBook een Motion Sensor heeft.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:34
Toch schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:35:
[...]

Ik denk niet dat ze na de zomer al de nieuwe processoren erin stoppen hoor..
Mag er toch op hopen :)
Ze schijnen veel sneller en zuiniger te zijn ... dus zou wel chill zijn ... zuiniger betekent ook minder warmte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimy
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-10-2024

Vimy

Gaan met die banaan!

Eindelijk! Tijd voor een dansje :p :D
Alleen de grafische kaart stelt me teleur, had toch wel iets beters verwacht :(
Ik had graag een macbook als desktop vervanger gehad, maar gamen zit er niet zo in met dat kaartje vrees ik ( de nieuwste toch niet).

http://www.noizystudios.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Mooi dingetje, alleen kan ik hem niet bestellen voordat ik dat 'glossy scherm' in het echt heb gezien. Als dat er net zo uit ziet als wat ik op verschillende Packard Bell's heb gezien dan hoef ik dit ding dus echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:53

reiker

dan jij!

Misschien toch maar eens overwegen of ik niet m'n 12" PowerBook zal "inruilen" voor een van deze nieuwe MacBooks... Ik vind het wel erg zonde dat ze in dat plastic design zijn uitgevoerd, ik had ze liever in het fancy aluminium gezien, zoals de PowerBooks en de MacBook Pro's...

Ach, de PowerPC en Universal applicaties zullen niet zo heel snel verdwijnen... Daarbij is m'n 12" PB toch een klein stukje kleiner dan deze jongens :)

edit:

En hij doet het goed genoeg voor z'n grootte.

[ Voor 12% gewijzigd door reiker op 16-05-2006 16:51 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

Bigs schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:49:
Mooi dingetje, alleen kan ik hem niet bestellen voordat ik dat 'glossy scherm' in het echt heb gezien. Als dat er net zo uit ziet als wat ik op verschillende Packard Bell's heb gezien dan hoef ik dit ding dus echt niet.
dat zal wel het X-black scherm zijn van Sony. zoiets verwacht ik in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
RSP schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:51:
[...]

dat zal wel het X-black scherm zijn van Sony. zoiets verwacht ik in ieder geval.
Iets in die richting zou ook wel logischer zijn denk ik.. ik heb dat scherm alleen nog nooit gezien. Maar alleen het idee klinkt al beter dan zo'n PB-scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
RSP schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:51:
[...]

Dan had Apple die Macbook netzo goed niet kunnen bouwen want met zo'n glimscherm is een laptop compleet onbruikbaar. TL-licht binnen in een gebouw zorgt ervoor dat je het scherm amper kunt lezen en buiten is het dus al helemaal onleesbaar.

Wil die Macbook bruikbaar zijn dan moet er dus echt absoluut geen glimscherm op zitten.

Waar ik verder benieuwd naar ben is de bruikbaarheid van die Intel GMA bij gewoon simpel office/internet gebruik icm die effecten in OS X. Als dat maar gewoon lekker blijft werken, ik zit niet te wachten op haperende vensteropbouw e.d. als er een effect zit in het heen en weer slepen van de vensters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143

Bigs schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:49:
Voor reflectie ? Daar zit ik ook over te denken en ook over hitte probleem bij MB pro's, als deze ook hittte probleem heeft hoef ik het niet.

Verder natuurlijk wel cool ! Kan niet wachten tot ik hem in het echt kan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

ppl schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:04:
[...]
Waar ik verder benieuwd naar ben is de bruikbaarheid van die Intel GMA bij gewoon simpel office/internet gebruik icm die effecten in OS X. Als dat maar gewoon lekker blijft werken, ik zit niet te wachten op haperende vensteropbouw e.d. als er een effect zit in het heen en weer slepen van de vensters.
Die is prima bruikbaar. Met office/internettoepassingen en alle effecten gewoon aan, zie ik nooit haperingen met de Radeon 9200 met slechts 32MB Vram icm een 1920x1200 scherm :)
De Radeon is ook nog eens duidelijk wat stappen minder dan de Intel GMA 950.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Laatst online: 04-03-2022
Reveal! schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:32:
Ben benieuwd of deze ook de heating en whine problemen heeft ..........

Ik ben helaas toch verplicht tot het nemen van de Pro .....
En het is helaas omdat ie freaking veel duurder is terwijl het verschil niet zo groot is ....x1600 is matig
Over wat voor nieuwe processoren gaat het eigenlijk want dat heb ik gemist denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

GUZA schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:14:
[...]

Over wat voor nieuwe processoren gaat het eigenlijk want dat heb ik gemist denk ik.
De Merom, Intels 64-bits opvolger van de Yonah.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Laatst online: 04-03-2022
Oh jah idd, maar willen ze dat dit jaar al doen dan?
Dan wil ik ook wel wachten want dat is toch de toekomst lijkt me ivm os en software zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Kun je hier nou dan gewoon Windows XP naast installeren? Zou dan wel een leuke laptop zijn ivm mijn volgend-jaar te volgen opleiding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:41
Anoniem: 147126 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:35:
Kun je hier nou dan gewoon Windows XP naast installeren? Zou dan wel een leuke laptop zijn ivm mijn volgend-jaar te volgen opleiding ;)
Jep, dat kan met Bootcamp :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:46
Zoals ik het lees van die aankondiging word er gebruikt gemaakt van allemaal Intel onderdelen?
Dat zou betekenen dat ik dus op mijn nieuwe MSI S262 ook Mac OS X kan installen en dat het gewoon soepel loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
The_Dart schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:37:
Zoals ik het lees van die aankondiging word er gebruikt gemaakt van allemaal Intel onderdelen?
Dat zou betekenen dat ik dus op mijn nieuwe MSI S262 ook Mac OS X kan installen en dat het gewoon soepel loopt?
Nee, dat betekent het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155935

Anoniem: 147126 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:35:
Dat kan ja.

Ieuwie glossy schermen. Daar ben ik niet zo'n fan van. Voor de rest een mooie laptop voor zijn geld... Toch ga ik eind deze zomer voor een 15" Pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Ik denk dat dat glossy scherm best wel okee is. Als het geen verbetering is, dan hadden ze het natuurlijk er nooit in gegooid.

Anyway, ik wil denk ik wel zo'n ding halen, maar wil hem toch zelf eerst ff voelen. Iemand enig idee wanneer deze beestjes in een apple center liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

OMG OMG OMG!

Ik zit hier zwaar te shaken :D

Hij is er! OMG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Laatst online: 19-04 08:38

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Denken jullie dat je op de MacBook HD filmmateriaal van 1280x720 vloeiend kan afspelen?

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:06

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

die grafische kaart is echt een downer :'(
Ding is verder echt goed.. zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Laatst online: 22-05-2023
Heb even wat gegoogled over de videokaart, voordeel is wel dat de MacBook ddr2 (ook dual channel?) heeft en dual core en de 950 van integrated's wel vrij modern is. Ik game maar heel af en toe, en hoef geen super blingbling settings, maar CS: S moet op lan ofzo wel een keer te spelen zijn. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 18:36
Voor 1099,- vind ik het een prachtig apparaatje. Hij heeft nu een ander open mechanisme dan de macbook pro. Iemand enig idee hoe het werkt? Wat mij overigens tegenvalt is het geheugen. 512 in 2x 256. Dan wordt er bijna altijd gekozen voor een upgrade naar 2x512. Was is er tegen 1x 512 standaard?

[ Voor 37% gewijzigd door Ma_rK op 16-05-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
At last ;)

Ik denk dat ik er binnenkort ook eentje op ga pikken, maar ik wacht eerst even een paar reviews af. Ik vraag me wel nog iets af: als ik zo'n mini-DVI naar DVI kabeltje erbij koop, kan ik hier dan heel simpel een DVI naar VGA adapter opzetten :? Of zal dat niet gaan werken? Dan hoef ik namelijk niet twee extra kabeltjes te kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
ludo schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:57:
At last ;)

Ik denk dat ik er binnenkort ook eentje op ga pikken, maar ik wacht eerst even een paar reviews af. Ik vraag me wel nog iets af: als ik zo'n mini-DVI naar DVI kabeltje erbij koop, kan ik hier dan heel simpel een DVI naar VGA adapter opzetten :? Of zal dat niet gaan werken? Dan hoef ik namelijk niet twee extra kabeltjes te kopen :/
Vga naar DVI convertor is ook weer een kabeltje (tenminste, ik heb daarvoor een wit apple kabeltje thuis liggen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
Ma_rK schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:57:
Voor 1099,- vind ik het een prachtig apparaatje. Hij heeft nu een ander open mechanisme dan de macbook pro. Iemand enig idee hoe het werkt? Wat mij overigens tegenvalt is het geheugen. 512 in 2x 256. Dan wordt er bijna altijd gekozen voor een upgrade naar 2x512. Was is er tegen 1x 512 standaard?
Dual channel.. ikwil ook min. 1 GB, denk dat ik dus maar een upgrade doe.. had het liever zelf gedaan en bij de boer om de hoek een reepje van 1gb gehaald. Maar 2x 1GB vink ook wel weer veel geld & overkill.. Wat kijk ik ernaar uit om deze op mn bureau neer te mogen zetten! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Laatst online: 22-04 09:14

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Ma_rK schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:01:
[...]

Vga naar DVI convertor is ook weer een kabeltje (tenminste, ik heb daarvoor een wit apple kabeltje thuis liggen) :)
Ik dnek dat hij bedoeld dat hij thuis nog een verloopstukje heeft liggen.
(heb ik ook trouwens)

Werkt dat beetje goed? of is te veel er tussen proppen niet goed?

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:46
JeroenGans schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:02:
[...]

Dual channel.. ikwil ook min. 1 GB, denk dat ik dus maar een upgrade doe.. had het liever zelf gedaan en bij de boer om de hoek een reepje van 1gb gehaald. Maar 2x 1GB vink ook wel weer veel geld & overkill.. Wat kijk ik ernaar uit om deze op mn bureau neer te mogen zetten! >:)
Vanwaar deze ophef?
Mijn parelwitte MSI S262 heeft ook al deze specs alleen 12,1" TFT Scherm alleen geen Mac OS X.
Dus nu vind jij het Ubervet alleen maar voor Mac OS X ?
begrijp me niet vekeerd ik vind het ook een mooi dingetje maar MAC OS X kan je ook op andere manieren natuurlijk al laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
The_Dart schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:07:
[...]

Vanwaar deze ophef?
Mijn parelwitte MSI S262 heeft ook al deze specs alleen 12,1" TFT Scherm alleen geen Mac OS X.
begrijp me niet vekeerd ik vind het ook een mooi dingetje maar MAC OS X kan je ook op andere manieren natuurlijk al laten draaien.
offtopic:
Om een groot aantal flames te voorkomen... ten eerste, dit apparaat ziet er toch geweldig uit? Geen stikkers met "Intel Pentium blaaat" enzo.. gwoon lekker strak. Daarnaast vind ik dat Apple gewoon geweldige machines maakt. De prijzen (vooral deze) vallen best mee! en 3, ik heb geen zin om uren bezig te zijn totdat ik OS X draaiend heb op mn x86.. En op een Apple kan ik heel makkelijk Xp draaien! Volgens mij moet jij het andersom gaan zien.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
The_Dart schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:07:

Vanwaar deze ophef?
Sorry maar sorry?? Een apple is geen MSI S262 waar toevallig een ander OS op draait. Een apple is een apple.
Ik denk dat hij bedoeld dat hij thuis nog een verloopstukje heeft liggen.
(heb ik ook trouwens)

Werkt dat beetje goed? of is te veel er tussen proppen niet goed?
Geen idee. Apple heeft mij ooit een vga-dvi kabel gestuurd ipv een vervanger van mijn mini-dvi naar vga kabel (defect). Ik heb hem nog nooit gebruikt (moest ook onderin een van de techno dozen duiken om de kabel eruit te vissen en te controleren of het VGA-DVI was)

[ Voor 36% gewijzigd door Ma_rK op 16-05-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
ludo schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:57:
At last ;)

De Mini-DVI-naar-DVI kabel van mijn Powerbook 12" (ik denk dat dat dezelfde is) heeft een DVI-D stekker, daar kun je dus geen verloopstukje op plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Niet online
Bigs schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:13:
[...]

De Mini-DVI-naar-DVI kabel van mijn Powerbook 12" (ik denk dat dat dezelfde is) heeft een DVI-D stekker, daar kun je dus geen verloopstukje op plaatsen.
Ik had ook gehoopt er gewoon een verloopstukje op te kunnen zetten, maar die lui bij Apple begrijpen wel hoe ze hun spullen moeten slijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Plecky schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:16:
[...]

Ik had ook gehoopt er gewoon een verloopstukje op te kunnen zetten, maar die lui bij Apple begrijpen wel hoe ze hun spullen moeten slijten
Beetje flauw is het wel ja. Bij mijn 12" Powerbook zaten de VGA en DVI adapters gewoon bijgeleverd (alleen de TV-out adapter moest je los kopen). Maarja die was ook wel weer wat prijziger dan de Macbook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 08-04 11:57
Red schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:04:
Ben bezig met de startpost, [..]

• 80 GB harddisk
Moet dat niet standaard (vanaf) 60GB zijn? nieuws: Apple completeert laptopfamilie met 13" MacBook

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
Vraagje.. is het met deze chip.. GMA950.. mogelijk zonder stotteren en hakkelen HD films te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Hertog schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:36:
[...]

En daar zie je meteen dat ook de gewone MacBook een Motion Sensor heeft.
De MacBook zelf heeft het niet eens, het zit op de harde schijf verstopt.
JeroenGans schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:27:
Vraagje.. is het met deze chip.. GMA950.. mogelijk zonder stotteren en hakkelen HD films te kijken?
HD films kijken op deze MacBook: Ik heb op de Mini 1.5 solo 720P materiaal afgespeeld en dat gaat vloeiend zelfs 1080P gaat eigenlijk nog best wel strak (heeft zelfde chipset als de MacBook).

[ Voor 20% gewijzigd door Uberprutser op 16-05-2006 18:28 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 22-04 07:49
Afbeeldingslocatie: http://images.appleinsider.com/macbook-8.jpg

lelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
* Uberprutser krabt idd nog even achter den oren voordat hij hem bestelt :X

Wacht nog wel even tot ik hem in het echt heb gezien bij nader inzien...

[ Voor 18% gewijzigd door Uberprutser op 16-05-2006 18:31 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Dunno.. vind het toetsenbord er wel interessant uitzien :) Alleen wordt het wel een witte als ik er een bestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 08-04 11:57
Strak!

Geen Centrino- en Windows XP-stickers ;) .

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
testcase schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:32:
[...]
Strak!

Geen Centrino- en Windows XP-stickers ;) .
Nee, maar wel een XP OEM stikkeronderop je computer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Inderdaad, erg lelijk. Ik baal ervan dat ze de zwarte versie uberhaupt gemaakt hebben. Totaal niet Apple-style. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Blaxje schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:36:
[...]

Inderdaad, erg lelijk. Ik baal ervan dat ze de zwarte versie uberhaupt gemaakt hebben. Totaal niet Apple-style. :/
Want? 70% van de verkochte iPod's is ook zwart vandaag de dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 22-04 07:49
Vorm etc is wel ok maar kleur vind ik gewoon niet geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Ballebek schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:36:
[...]

Die vind ik ook niet mooi. Maargoed, bij de iPod spreek je maar van een heel klein oppervlak, daarbij wordt het gecombineerd met de chromen achterkant wat weer een heel ander effect geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:41
Dat toetsenbord is wel ontzettend maf:

Afbeeldingslocatie: http://images.appleinsider.com/macbook-7.jpg

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
Ik hoop wel dat hij wat meer "glanst" het zwarte body is nu veel te mat.. nie ech mooi.. hoe dan ook pak ik een witte mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49627

Ballebek schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:36:
Dan hebben kiddo's vandaag de dag en teveel geld, en geen smaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Blaxje schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:39:
[...]

Die vind ik ook niet mooi. Maargoed, bij de iPod spreek je maar van een heel klein oppervlak, daarbij wordt het gecombineerd met de chromen achterkant wat weer een heel ander effect geeft.
Wat Apple altijd doet is iets aparts op de markt brengen en vervolgens wordt het gigantisch gekopieerd omdat het aanslaat. Kijk naar de gekleurde doorzichtige "vul zelf in" of naar de glanzende witte "vul zelf in" allemaal nadat Apple met iets gekomen was met die kleuren.
De eerste zwart glanzende meuk zag ik ook al ernstig op de cebit langskomen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:41
Ik zit nu erg te twijfelen, ik wil de macbook van 1299, echter twijfel ik of ik er nu direct 2x 512 in moet laten stoppen of er nu 2x 256 mb, en dan 1x 256 mb vervangen door bijv 1 gb.

Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Laatst online: 14:15

weebl

YARR!

Ik vind hem juist wel mooi...

Niet van die lelijke vlakken naast het toetsenbord.

Misschien ga ik er wel een kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
Direct doen.. is dual channel.. dus met 1x256 en 1x 1gb kost het je performance... denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Hoedje schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:40:
Dat toetsenbord is wel ontzettend maf:

[afbeelding]
Kleine note: Asus stond met computer op de Cebit met exact zoon zelfde toetsenbord erin maar dan in het grijs en ik vond het niet lekker typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
nickvd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:41:
Ik zit nu erg te twijfelen, ik wil de macbook van 1299, echter twijfel ik of ik er nu direct 2x 512 in moet laten stoppen of er nu 2x 256 mb, en dan 1x 256 mb vervangen door bijv 1 gb.

Iemand advies?
Altijd per 2 doen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
nickvd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:41:

Iemand advies?
Volgens mij werkt die grafische kaart een stuk sneller met het geheugen in dual-channel, wat alleen mogelijk is als je 2 even grote dimms hebt. Dan beter dus nog even doorsparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
Ballebek schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:42:
[...]

Kleine note: Asus stond met computer op de Cebit met exact zoon zelfde toetsenbord erin maar dan in het grijs en ik vond het niet lekker typen...
Ik heb er ook mn twijfels over.. ik wacht wel tot ze m in A'doorn hebben! Eerst ff die feeling meekrijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
lowfi schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:36:
Vorm etc is wel ok maar kleur vind ik gewoon niet geslaagd.
Daarom koop je ook een witte.. scheelt je ook nog eens 200 euro... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
Powerbook G4

Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/james.clay/iblog/B814529721/C300439692/E1028530000/Media/060105.jpg

Macbook
Afbeeldingslocatie: http://images.appleinsider.com/macbook-7.jpg

Vrees dat dat 1e lekkerder typt.. nja.. koop er toch een externe bij.. af en toe erop typen zal vast wel meevallen! Stukje gewenning denk ik (hoop ik...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Het toetsenbord van mijn Powerbook G4 is wel het fijnste dat ik ooit heb gehad.. maar ik heb altijd het idee dat Apple alleen maar vooruit kan gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-04 00:32
Tja, ik moet er toch nog eens over denken hoor. Vind de rand om het scherm ook wel weer vrij groot en het toetsenbord moet ik eerst eens even voelen, als ik die grote foto zo zie lijkt het ook of er heel makkelijk rommel onder kan komen. Die toetsen zijn de kruising tussen de toetsen van een oude Philips P2000 en een Postbank Giromaat, gleuf voor de flappen zit rechts :p. Ik krijg ondanks de afbeeldingen nog niet een realistisch beeld van de grootte van het ding eigenlijk, gek he. Het doffe zwart vind ik niet mooi, beetje kaal zo zonder stickers :X .

[ Voor 27% gewijzigd door Dancing_Animal op 16-05-2006 19:00 ]

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor levertijden hebben we een apart topic. Ga daar dus niet hier mensen mee vervelen