[13" MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 8.768 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG dat geluid (je moet wel heel goed luisteren en hem hard zetten) heeft mn mac mini (1.25 PPC) ook, alleen dan 1 keer per minuut ofzo. Vooral snachts als het stil is en je probeert te slapen is het heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 10:49

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

Apple moet nog wat leren over hysterese?

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je deze ergens in de buurt bestellen of kunnen die enkel vanuit Amerika overkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 12:37

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Niks motion-sensor.
Je ziet hem op een toets drukken en dan tegen het scherm meppen. En er zit telkens even veel tijd tussen het op die toets drukken en het scherm verspringen.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 16:29

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:33:
[...]

kan je deze ergens in de buurt bestellen of kunnen die enkel vanuit Amerika overkomen?
alleen dat laatste naar ik weet.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
super-muffin schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:59:
[...]

Niks motion-sensor.
Je ziet hem op een toets drukken en dan tegen het scherm meppen. En er zit telkens even veel tijd tussen het op die toets drukken en het scherm verspringen.

;)
Mwah, het zou best wel eens waar kunnen zijn hoor: http://blog.medallia.com/2006/05/smacbook_pro.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eswip schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 00:03:
[...]

Apple center hier in Enschede geeft 4% korting.. maar ik zal nog wel ff babbelen. Ik zei vandaag dat je via internet 6% kreeg, maar hij zei van niet.. ik wist het niet 100% zeker maar net ff nagekeken, en je krijgt dus wel 6%. Maar ik denk dat je die 2 procent er wel bij kan lullen.. :)
Huh? Vorig jaar was dat gewoon nog 6% studentenkorting. Die studentenkorting van 6% is vrijwel standaard bij winkels in de binnenstad (voordeel van studentenstad zijn denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem hoor jongens. En hij is geweldig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik ben lomp.. sorry O-)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand voor me kunnen kijken waar je de Isight terug kan vinden in je systeemprofiel? Neem aan onder USB en zo ja welke bus?

Ik ben bang dat mijn Isight DOA is, alles staat er nu juist netjes op en heb er weinig zin in om er afstand van te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 18:05
besmart schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 09:30:
Bij die A-Mac Amersfoort, hebben ze daar die MacBooks(Pro) op voorraad? Zit er namelijk aan te denken om 1 vd die 2 te halen namelijk. En ik ben zo'n type die niet 2 weken wil wachten op zo'n apparaat. Beetje voorraad is wel zo netjes lijkt me :p

Wil hem zelf als vervanging voor me Centrino M laptop nemen. En hoofdzakelijk voor vj werkzaamheden ga gebruiken.
alleen macbooks PRO's de macbooks kwamen \binnekort' er stond iig al wel een bestelling
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:07:
Zou iemand voor me kunnen kijken waar je de Isight terug kan vinden in je systeemprofiel? Neem aan onder USB en zo ja welke bus?

Ik ben bang dat mijn Isight DOA is, alles staat er nu juist netjes op en heb er weinig zin in om er afstand van te doen.
ik las ergens in dit topic dat dat bugje was ofzo dat op te lossen is wat pagina's terug.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Laatst online: 11-09 21:46
Powerbook G4 12" vs. Macbook

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/56/151388024_a3b31e85c4.jpg?v=0

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/54/151388138_65f4f85e6d.jpg?v=0

Ik zeg niks meer.. dit spreekt boekdelen _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door JeroenGans op 25-05-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Slechtere schermen dan die uit de iBook en PowerBook 12" waren ook niet meer te verkrijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Voor iedereen die dat ook zo'n belachelijke mooie walpaper vindt:
http://socksoff.co.uk/walls05.html --> (http://socksoff.co.uk/00001/page05/Sunflower_1600.jpg)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/55/151388442_2e1c676fa4.jpg?v=0

Dat baart mij toch wel zorgen, hoe kan dat er in zo'n korte tijd zo ranzig uitzien?

Ik blijf toch echt op m'n pb 12" werken. Het is simpelweg geen goede vervanger.

Ik kan zakelijk gezien niet met zo'n witte vrouwen-laptopje aankomen en die zwarte, tja..da's toch lang niet zo mooi als het alu.

Ik denk dat ik dit rondje van apple eens lekker oversla. :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoveel stof krijg je al als je je notebook een paar dagen open laat staan, niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:55:
[afbeelding]

Dat baart mij toch wel zorgen, hoe kan dat er in zo'n korte tijd zo ranzig uitzien?
Met je ranzige vette shoarma vingers erop raggen ja dan wordt ie goor.
Gisteren zat er 2 tellen iemand aan die ondertussen sate met kroepoek aan het kanen was en tja toen was ie ook gelijk goor ja...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
Kun je in de "normale" Apple Store's ook een Macbook kopen direct met 1GB geheugen? (*Jeroen wil een witte met 2ghz & superdrive..) Ik kan het eventueel ook wel zelf upgraden, maar dan moet ik bij thuiskomst direct dat ding weer open trekken... Heb nog even (3/4 weekjes) misschien dat hier iemand is die dit zich ook afvraagt o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dagen open laat staan, daarna een patatje frites eten, niet je handen wassen en lekker tikken. ha ha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
[afbeelding]

Ik blijf toch echt op m'n pb 12" werken. Het is simpelweg geen goede vervanger.

Ik kan zakelijk gezien niet met zo'n witte vrouwen-laptopje aankomen en die zwarte, tja..da's toch lang niet zo mooi als het alu.

Geef die 12" van jou maar eens hier, binnen een minuut issie net zo vies.
Overigens, ik heb het zelf niet zo op de witte MacBook maar om het een vrouwen laptopje te noemen.... mwah. Onzin.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ken het verschijnsel van dat viesmaken. Als ik een TFT-scherm nieuw neerzet is datgene wat ik dan als eerste laat zien ook de reden dat een collega met vette chipsvingers aan het scherm zit. Sommige mensen gaan gewoon lomp met spullen om, dus ook een macbook kan snel vies worden....

Maar, zwart is idd aanzienlijk besmettelijker, stof is namelijk lichtgrijs..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Eiríkr schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:05:
[...]

Geef die 12" van jou maar eens hier, binnen een minuut issie net zo vies.
Overigens, ik heb het zelf niet zo op de witte MacBook maar om het een vrouwen laptopje te noemen.... mwah. Onzin.
Ach hier in bed kunnen we met zwart en wit op bed liggen en ik met de zwarte en zij met de witte :+
Maar, zwart is idd aanzienlijk besmettelijker, stof is namelijk lichtgrijs..........
Check mijn mooi auto met diepzwarte metallic lak 1x een stofje erop en je ziet het :(

[ Voor 20% gewijzigd door Uberprutser op 25-05-2006 15:07 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan deze apple DVI aan? (staat wel bij dvi-connector, maar is dat vergelijkbaar met écht DVI?)

Dit vraag ik omdat ik er misschien een Dell 24" aan wil hangen, dus moet hij wel 1920x1080 aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:07:
Kan deze apple DVI aan? (staat wel bij dvi-connector, maar is dat vergelijkbaar met écht DVI?)

Dit vraag ik omdat ik er misschien een Dell 24" aan wil hangen, dus moet hij wel 1920x1080 aankunnen.
Als mensen nou is 1x eerst specs zouden lezen voordat ze gaan zitten mauwen.
JA hij doet max 1920x1200 via een mini-DVI port (verloopkabel kost € 19)

[ Voor 7% gewijzigd door Uberprutser op 25-05-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eiríkr schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:05:
[...]

Ik wil er geen 'heren' mee tegen het hoofd stoten, maar wees nou eerlijk....een witte is niet voor de man. Da's mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Hehe ok.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:14:
[...]

Ik wil er geen 'heren' mee tegen het hoofd stoten, maar wees nou eerlijk....een witte is niet voor de man. Da's mijn mening.
waarom is wit niet voor een man? sinds wanneer is wit een vrouwen kleur?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Laatst online: 10-09 10:02

Maverick2001

Never look back

[...]

Hahaha nou dan kan ik dus mijn witte bed ook wel weg doen voor een zwarte... en oh mijn dekbed ook... Wit is gewoon stijlvol en zwart is ook mooi. Ieder zijn smaak. Kom toch niet aan dat wit niet voor mannen is.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
[afbeelding]

Eindelijk iemand die dat wit ook voor vrouwen vind. En helemaal dat afgeronde glimmende wit doet me aan badkamermeubilair denken :p. Sorry voor 't off-topic maar het kwam nu toch ter sprake.

[ Voor 34% gewijzigd door Dancing_Animal op 25-05-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... 'heren' ... een witte is niet voor de man
Dan ben jij hier de minste 'heer' denk in... Toch denk ik dat ik een zwarte zou kopen als hij niet 400 euro duurder was (superdrive kan me niet zoveel schelen, en ik heb een halve terra aan externe ruimte dus 20gb extra maakt ook niks uit)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik aan wit denk dan zie ik die reclame van die homo die zijn waspoeder aanprijst en over het ' onttutten ' van Nederland heeft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wit is absoluut een vrouwenkleur; maar als we die jaren 80 uitspraak doortrekken dan is het ook alleen iets voor vrouwen om 200 euro uit te trekken voor de 'juiste kleur'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:42:
Wit is absoluut een vrouwenkleur; maar als we die jaren 80 uitspraak doortrekken dan is het ook alleen iets voor vrouwen om 200 euro uit te trekken voor de 'juiste kleur'...
Niet overdrijven: 150 en zoals ik al eerder zei: koop een nieuwe auto en zie dat je DAAR ook extra moet betalen voor sommige kleuren waaronder zwart en mensen dat ook gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus we zijn het er gelukkig over eens;

Wit of Zwart...Daar worden jochies van de mannen gescheiden.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je zeker een punt. Al maak je bij de aanschaf van een auto (800 euro voor een zwart interieur schiet me bijv. te binnen) doorgaans wel meer onlogische beslissingen dan bij een computer. Maar dat is misschien juist wel de kracht van Apple, ze geven je het gevoel dat je niet zomaar een gebruiksvoorwerp koopt.

Ok, maar nu terug naar de meer interessante onderwerpen. Wat is jullie favoriete rss-aggregator? Zelf gebruik ik altijd Abilon onder XP, maar heb nog geen Mac equivalent weten te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk eens

http://static.flickr.com/49/151387931_b811e1a343_b.jpg
en
http://static.flickr.com/55/151387882_035d999ab3_b.jpg

dat is een interessante foto, ze zijn ongeveer even groot, alleen de MB is 5 centimeter breder.

Hij heeft niet meer het handzame formaat van de 12 inch PB/iB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:59:
kijk eens

http://static.flickr.com/49/151387931_b811e1a343_b.jpg
en
http://static.flickr.com/55/151387882_035d999ab3_b.jpg

dat is een interessante foto, ze zijn ongeveer even groot, alleen de MB is 5 centimeter breder.

Hij heeft niet meer het handzame formaat van de 12 inch PB/iB.
Hangt er vanaf wat je gewend bent... Ik vind het klein hoor! :Y) Als je nagaat hoeveel sneller hij is geworden, tja.. dat heeft zo zn consequenties...

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenGans op 25-05-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:57:
Daar heb je zeker een punt. Al maak je bij de aanschaf van een auto (800 euro voor een zwart interieur schiet me bijv. te binnen) doorgaans wel meer onlogische beslissingen dan bij een computer. Maar dat is misschien juist wel de kracht van Apple, ze geven je het gevoel dat je niet zomaar een gebruiksvoorwerp koopt.
Tja, het is ook bij sommige schoenen, kozijnen, tegels en ga zo nog maar door.
Een andere kleur hoeft niet meteen te betekenen dat het even duur is als een andere kleur die standaard is.
Nog meer voorbeelden?
Ok, maar nu terug naar de meer interessante onderwerpen. Wat is jullie favoriete rss-aggregator? Zelf gebruik ik altijd Abilon onder XP, maar heb nog geen Mac equivalent weten te vinden.
Safari misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:46:
[...]

Niet overdrijven: 150 en zoals ik al eerder zei: koop een nieuwe auto en zie dat je DAAR ook extra moet betalen voor sommige kleuren waaronder zwart en mensen dat ook gewoon doen!
Ja, maar op een auto van 20.000 euro waar wit de standaard kleur is kost een (non-metallic) zwarte kleur meestal toch ook niet 2.000 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 22:03

botoo

💀 too old to die young

Witte * botoo zal het aan z'n witte ( * botoo ) roesten wat een ander een homokleurtje noemt, en als wit een vrouwenkleur is dan komt dat goed uit, ik ben n.l. gek op vrouwen :*

Een dagje verder met het MacBook:
- vertikale kijkhoek van het scherm is zeer beperkt, het contrast 'verkleurt' heel snel bij.
- ik ben regelmatig mijn cursor kwijt en dan lijkt het even te duren voordat hij zich weer meld
- warmteproductie loopt soms behoorlijk op (tot 85 gemeten met CoreDuo Temp) maar de onderkant lijkt niet evenredig heet te worden
- de snelheid van de cpu's staan heel vaak op 1.5 (ook te zien met CoreDuo Temp)
- de ventilator is heeeel stil :)

Zodra ik ergens het manual gevonden heb ga ik toch de koeler er afhalen en de aanwezige prut vervangen voor Arctic Silver.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
botoo schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 16:10:
Zodra ik ergens het manual gevonden heb ga ik toch de koeler er afhalen en de aanwezige prut vervangen voor Arctic Silver.
Dat moet ik ook nog doen en doe ik na het weekend dus als je een paar dagen wacht kan je het verschil zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het laatste wat ik er over schrijf (dan is het wel genoeg).

Het maakt ook helemaal niet uit of je witte of zwarte mooi vindt. Het gaat er gewoon om, wat voor uitstraling je wilt hebben als je bij een zakelijke afspraak je laptop erbij pakt.

En dat een bekende nederlandse visagist op tv loopt te prediken dat wit hem zo goed staat, da's niet handig voor je uitstraling...begrijp je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:48

The_DoubleU

Tweaker in München

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:42:
Shit, dan moet ik maar snel mijn iMac inruilen voor een zwarte |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Ik heb hem al besteld, alleen nu nog even het pinpasje van mijn ouders vragen om te betalen O-)
ik heb gewoon het instapmodel gekocht, want 200 euro meer voor die superdrive...en 133mhz.... nee. Hoe graag ik die superdrive ook wilde.. Wel heb ik een dvi -> vga verloopstekkertje erbij gekocht. Altijd handig voor mn 32" samsung scherm die goed met vga signalen omkan gaan.

Wel jammer dat je niet zo'n DVI -> VGA adapter (die je meestal bij je videokaart erbij krijgt) op de mini-DVI-> DVI verloop stekker kan doen.

Wat ik nog van plan ben te gaan doen:
* Geheugen upgraden, is goedkoper als ik het zelf doe:
2 * Corsair 512MB,DDR2,PC667,C5,Value Select = 104,72 euro
of
2 * Corsair 1024MB,DDR2, PC667,C5,Value Select = 171,70 euro
hier natuurlijk het bedrag nog eraf wat ik kan krijgen voor 2*256

*HD uitbreiden
wat ik heb begrepen is dat de hdd in de powermac een sata schijf is?

Het geheugen en de HDD ga ik niet direct upgraden, nog even doorsparen en pas later beslis ik wat ik neem

edit:
pinpasje gekregen, wat ik niet had gezegd, ik bestel hem gewoon via internet. 6% korting en voor die prijs mag het inderdaar thuis bezorgd worden :)

[ Voor 11% gewijzigd door randje op 25-05-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ouders betalen kun je toch net zo goed het model met superdrive nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 16:40:
Als je ouders betalen kun je toch net zo goed het model met superdrive nemen?
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

haha nee, ik voel me al vet schuldig erom :P en 200 euro voor superdrive en 133Mhz vind ik teveel,

damn ik kan niet rekenen :P

[ Voor 18% gewijzigd door randje op 25-05-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:45
Je bedoeld 133mhz...

[ Voor 18% gewijzigd door PhuSioN op 25-05-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Je editte!! :(

net voordat ik je wilde verbeteren :P ;)

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik was vergeten deze smilie achter mijn post te zetten. Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 16:21:
En dat een bekende nederlandse visagist op tv loopt te prediken dat wit hem zo goed staat, da's niet handig voor je uitstraling...begrijp je ;)
[OT] Nee, dan Jules Deelder!!
(alhoewel die de weg ook aardig aan het kwijtraken is...)

[ Voor 5% gewijzigd door hbokh op 25-05-2006 17:21 . Reden: Newline ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:07:

Al een reset gedaan?
Powerkabel los, accu eruit, power button 10seconden indrukken, accu plaatsen, powerkabel aansluiten en opstarten, suc6!

Afbeeldingslocatie: http://www.kodawarisan.com/k2006/archives/0523001.jpg

Een echte Tweaker mod zijn Mac nog verder, misschien leuk WK variantje? :)

[ Voor 65% gewijzigd door dolby op 25-05-2006 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02

Het maakt ook helemaal niet uit of je witte of zwarte mooi vindt. Het gaat er gewoon om, wat voor uitstraling je wilt hebben als je bij een zakelijke afspraak je laptop erbij pakt.

Ach, je uitstraling wordt al ruimschoots gecompenseerd door het feit dat je een Mac openklapt, in plaats van de zoveelste Dell ;)

En daarnaast: zwart is wel mooier :P Het is dat mijn huidige iBook pas 7 maandjes oud is, maar anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijke oplossing voor hete macbooks: http://gertstahl.blogspot...acbooks-vent-blocked.html

zou dit echt bij alle macbooks het geval zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Iemand die kan controleren of z'n MacBook ook plastic heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:48:
Mogelijke oplossing voor hete macbooks: http://gertstahl.blogspot...acbooks-vent-blocked.html

zou dit echt bij alle macbooks het geval zijn?
Nope.
Dat lees je al in de comments bij de foto's.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 11:38
Ik heb al die tijd tot een maand of 9 geleden nog nooit iemand horen zeggen dat een iPod een vrouwendingetje is. Ik denk ook dat de meeste iPod bezitters mannen waren/zijn. Tot die tijd waren iPods alleen in wit leverbaar, wat nu opeens een vrouwenkleurtje geworden is voor sommige mensen.
Ik zou bijna zeggen dat de mensen die wit hier opeens een vrouwenkleur noemen medewerkers van Apple zijn die de winst wat op proberen te drijven, ik gok zo dat er minimaal dubbel zoveel verdiend wordt op de zwarte exemplaren.
Ik zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat zwart opeens een mannenkleur geworden is omdat je met gezond verstand de meerprijs voor het zwarte model niet goed kunt praten. Dan maar met dit soort redenen aankomen om je aankoop te rechtvaardigen...

Misschien is het handiger een apart topic te openen als er echt behoefte is aan het bespreken van welke kleur bij welk geslacht hoort, ik vind het niet echt bijdragen aan de discussie aangezien er op de kleuren na nauwelijks verschillen zijn tussen de modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wit is geen kleur B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
Straat schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:18:
Ik heb al die tijd tot een maand of 9 geleden nog nooit iemand horen zeggen dat een iPod een vrouwendingetje is. Ik denk ook dat de meeste iPod bezitters mannen waren/zijn. Tot die tijd waren iPods alleen in wit leverbaar, wat nu opeens een vrouwenkleurtje geworden is voor sommige mensen.
Ik zou bijna zeggen dat de mensen die wit hier opeens een vrouwenkleur noemen medewerkers van Apple zijn die de winst wat op proberen te drijven, ik gok zo dat er minimaal dubbel zoveel verdiend wordt op de zwarte exemplaren.
Ik zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat zwart opeens een mannenkleur geworden is omdat je met gezond verstand de meerprijs voor het zwarte model niet goed kunt praten. Dan maar met dit soort redenen aankomen om je aankoop te rechtvaardigen...

Misschien is het handiger een apart topic te openen als er echt behoefte is aan het bespreken van welke kleur bij welk geslacht hoort, ik vind het niet echt bijdragen aan de discussie aangezien er op de kleuren na nauwelijks verschillen zijn tussen de modellen.
I agree.. volledig mee eens... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Nu online
Wit is de ultieme kleur -- zwart is niets ... #000 vs #fff ... maar over kleuren en smaken valt niet te redetwisten, heb dan ook maar de Macbook pro gekocht Die is #ccc ofzo

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Laatst online: 10-09 10:02

Maverick2001

Never look back

Bedankt ben ik het ook helemaal mee eens.

Jaloers misschien?

Wit of zwart ieder zijn smaak. Ik vind het een briljante uitvinding en vind ook dat in het volgende deel dit soort discussie gewoon verwijdert moeten worden.

Laten we nu echt de MacBook eens gaan uitdiepen.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wit is een combinatie van kleuren en geen kleur zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:53
http://gertstahl.blogspot...acbooks-vent-blocked.html

Wie gaat eens kijken of 'ie ook zo'n plastic dinkie achter z'n fan heeft zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Is het niet zo dat wit ergonomisch gezien beter is dan zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Nu online
Gabliboeba schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:29:
http://gertstahl.blogspot...acbooks-vent-blocked.html

Wie gaat eens kijken of 'ie ook zo'n plastic dinkie achter z'n fan heeft zitten...
Misschien het topic eens doorlezen -- die link en de nodige commentaar staan hierboven.

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:28:
Wit is een combinatie van kleuren en geen kleur zelf :+
offtopic:
Elke kleur is een combinatie van kleuren: Rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en violet.
Wit is al deze kleuren bij elkaar nemen en zwart is geen kleur omdat er niets te zien valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en wat bedoel je hier nou weer mee? als ik bij een groot bedrijf zit en mijn WITTE macbook op tafel gooi dat ze me dan niet meer serieus nemen ofzo?
Je spreekt jezelf tegen als je zegt dat het je niet uitmaakt wat iemand mooi vind, dus laat het daar dan ook bij. respecteer gewoon ieder zijn kleurkeuze.
Ik sluit me ook aan bij Straat, wat daar staat is precies wat ik denk. niemand klaagde over het wit van apple.
Nou ik hoop dat er zo een nieuw deel uitkomt waar ditsoort onzin niet aan bod komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyrax
  • Laatst online: 16-08 17:11
Ik sta ook op het punt een macbook te kopen. Ik wil deze aansluiten op een (ook bestelde) 24" widescreen display van Dell. Het enige waar ik me zorgen over maak is de snelheid van de graka in relatie tot dit scherm. Heeft iemand al ervaring met deze (of een soortgelijke combinatie?) ik ben geen spelletjes speler (incidenteel) maar houdt er wel van om trailers, en de diverse soorten video te bekijken (o.a. hdvd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

13,3" MacBook naast 15" PowerBook (Titanium), De (buiten)afmetingen schelen biet eens zo veel, maar het schermoppervlak beslist wel.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ce1715c49109b6b91d43c743127ad625/full.jpg

meer (klikbaar) :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/053fc922e7cbcbf07b9636487a694326/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/16856f3a599cd787959a41cbef77dee6/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d5d64acce06650fd3aa3164cbc6a5ef9/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/618adc7d219db63e9d7ce25873b884e4/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f1f8df1b70b2bb49dbddb5b918709b67/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6c90ab64ae19e4994a0ed3bffd6e55e3/thumb.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

720p doet hij zonder moeite, 1080i met iets meer moeite, ik geloof nog net wel vloeiend. bron ben ik even kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

1080 gaat prima lukken, meer dan 512MB RAM is dan wel aan te raden.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Ik vind de slot loading super/combi-drive aan de zijkant trouwens netter dan aan de voorkant zoals bij de MBP.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 10:42

breinonline

Are you afraid to be known?

Cyrax schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:37:
Ik sta ook op het punt een macbook te kopen. Ik wil deze aansluiten op een (ook bestelde) 24" widescreen display van Dell. Het enige waar ik me zorgen over maak is de snelheid van de graka in relatie tot dit scherm. Heeft iemand al ervaring met deze (of een soortgelijke combinatie?) ik ben geen spelletjes speler (incidenteel) maar houdt er wel van om trailers, en de diverse soorten video te bekijken (o.a. hdvd)
Ballebek schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:08:
[...]

Als mensen nou is 1x eerst specs zouden lezen voordat ze gaan zitten mauwen.
JA hij doet max 1920x1200 via een mini-DVI port (verloopkabel kost € 19)
En wederom, zoek eens in de specificatielijst op de Apple site. Geen enkele fabrikant geeft zo ongeveer zo uitgebreid de specificaties weer, maar iedereen is te lui om ze te lezen en vraagt hier maar :(

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.booqbags.com/Detail.bok?no=1409
http://www.booqbags.com/Detail.bok?no=441

Mooi zo, een van de eerste sleeves zo te zien :)

Zelf wacht ik nog op een Macbook variant van deze tas:
http://www.booqbags.com/Detail.bok?no=429

Zoiets zou voor mij perfect zijn. Zeer compact en toch een volwaardige tas.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:17:
http://www.booqbags.com/Detail.bok?no=1409
http://www.booqbags.com/Detail.bok?no=441

Mooi zo, een van de eerste sleeves zo te zien :)

Zelf wacht ik nog op een Macbook variant van deze tas:
http://www.booqbags.com/Detail.bok?no=429

Zoiets zou voor mij perfect zijn. Zeer compact en toch een volwaardige tas.
wow, dat zijn nette tassen! _/-\o_

Iemand ervaring met die store?

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 11-09 19:32

Apoca

Array Technology Industry

Mega vette tassen :P

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.macintoys.nl/a...table/booqpowersleeve.php

Ik weet alleen niet of het de PowerSleeve XS of de PowerSleeve12 is (de XS is met groot voorvak, de 12 zonder). Kijkend naar de prijs denk ik dat het een Powersleeve12 is, dus zonder groot voorvak.

Dit is dus voor de 12" powerbook, en dus puur als indicatie!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyrax
  • Laatst online: 16-08 17:11
breinonline schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 21:29:
[...]

[...]

En wederom, zoek eens in de specificatielijst op de Apple site. Geen enkele fabrikant geeft zo ongeveer zo uitgebreid de specificaties weer, maar iedereen is te lui om ze te lezen en vraagt hier maar :(
Tap Tap hoor, er is een verschil tussen minimale systeemeisen (die ik al al lang gelezen heb op de site) en goed mee te werken voor dagelijks gebruik. Dat is ook de reden dat ik om gebruikservaringen vroeg en niet iemand die mij wijst op een lijstje op de Apple site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Cyrax schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:18:
[...]

Tap Tap hoor, er is een verschil tussen minimale systeemeisen (die ik al al lang gelezen heb op de site) en goed mee te werken voor dagelijks gebruik. Dat is ook de reden dat ik om gebruikservaringen vroeg en niet iemand die mij wijst op een lijstje op de Apple site...
De MacBook voldoet aan de eisen voor 1080i, mits je genoeg ram hebt (meer dan 512 iig). Verder is een dergelijke resolutie voor iedere vga kaart te doen in 2d. De hoeveelheid grafische effecten zou hier roet in het eten kunnen gooien, maar dat zal wel mee vallen denk ik.
Voor ervaringen zou je ook bij Mac Mini gebruikers kunnen kijken, en zoeken, aangezien die dezelfde VGA hebben, alleen dan met een langzamere CPU.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet dat er een beetje smooth uit, 720i/p via de MB op een plasma van 1 meter?
Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:08
Een vraagje over de temperatuur van de MacBook. Ik heb 'm sinds gisteren, nog maar net een dag dus. Het is tevens mijn eerste Mac :D

Gisteren was de temperatuur de gehele tijd wel redelijk aangenaam, Tijdens een beetje internetten en dvd kijken werd de MacBook wel warm, maar nier onaangenaam. IK heb de temp. toen nog niet kunnen meten.

Vandaag is de temp. erg onaangenaam. Helemaal toen de MacBook aan de lader lag en ik er een iPod op had aangesloten (muziek luisteren) en een beetje ging internetten. Ik heb met CoreDuoTemp 0.7 de temperatuur gemeten en dat kwam op een 69 graden uit met een gemiddelde CPU usage van maar 5 %. Komt deze hoge temp door de lader of ligt het gewoon aan het slecht plaatsen van de koelpasta?
Ben ik mijn garantie kwijt als ik het ding openschroef en zelf nieuwe pasta aanbreng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slagroom
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik las op het internet dat sommige mensen vergaten om het plastic-je van het ventilatierooster onder je beeldscherm af te halen. Misschien heeft dat er iets mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:56
Slagroom schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:46:
Ik las op het internet dat sommige mensen vergaten om het plastic-je van het ventilatierooster onder je beeldscherm af te halen. Misschien heeft dat er iets mee te maken?
Ik heb hier geen plasticje gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat van dat plasticje, de sites spreken over sommige mensen wel sommige mensen niet.
ten eerst was het een plasticje wat bij de fabriek/inpak eraf gehaald had moeten worden, en niet door de gebruiker zelf
ten tweede is het na mijn geloof alleen maar bij die ene gebruiker gebleven, dus dit is niet het oorzaak van de temp.
Tweakers is in die zin stuk betrouwbaarder omdat wij echt als gebruikers erover praten, en geen nieuwtjes zoeken waar we de apple wereld weer mee kunnen 'helpen'
Die rumorsites willen vaak het grote nieuws als antwoord op al je problemen maar kwalitatief zijn die heeeeel laag.

---Jammer dat engadget.com ook al deze crap overneemt, alleenmaar omdat 1 persoon een plasticje vond, nemen ze gelijk aan dat het alle problemen oplost.
(beetje zelfde als toen dat magsafe (waarom vliegt die in brand als mn kat erover pis?) probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:58:
13,3" MacBook naast 15" PowerBook (Titanium), De (buiten)afmetingen schelen biet eens zo veel, maar het schermoppervlak beslist wel.

[afbeelding]

meer (klikbaar) :)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Lijkt het alleen maar zo of zijn de kleuren van de macbook zoveel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 10:08
Flatwhite schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:43:
Een vraagje over de temperatuur van de MacBook. Ik heb 'm sinds gisteren, nog maar net een dag dus. Het is tevens mijn eerste Mac :D

Gisteren was de temperatuur de gehele tijd wel redelijk aangenaam, Tijdens een beetje internetten en dvd kijken werd de MacBook wel warm, maar nier onaangenaam. IK heb de temp. toen nog niet kunnen meten.

Vandaag is de temp. erg onaangenaam. Helemaal toen de MacBook aan de lader lag en ik er een iPod op had aangesloten (muziek luisteren) en een beetje ging internetten. Ik heb met CoreDuoTemp 0.7 de temperatuur gemeten en dat kwam op een 69 graden uit met een gemiddelde CPU usage van maar 5 %. Komt deze hoge temp door de lader of ligt het gewoon aan het slecht plaatsen van de koelpasta?
Ben ik mijn garantie kwijt als ik het ding openschroef en zelf nieuwe pasta aanbreng?
Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

@BurkaN:

kijk eens op http://www.intelmactemp.com/ Je lijkt niet bepaald de enige te zijn, maar het schijnt redelijk normaal te zijn.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
Kun je in de "normale" Apple Store's ook een Macbook kopen direct met 1GB geheugen? (*Jeroen wil een witte met 2ghz & superdrive..) Ik kan het eventueel ook wel zelf upgraden, maar dan moet ik bij thuiskomst direct dat ding weer open trekken... Heb nog even (3/4 weekjes) misschien dat hier iemand is die dit zich ook afvraagt o.i.d?
Iemand die hier een antwoord op heeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
JeroenGans schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:21:
[...]

Ik weet in ieder geval dat de Apple Centre's, bijvoorbeeld die op Amsterdam CS, voor een heel schappelijke prijs er geheugen voor je in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
JeroenGans schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:21:
[...]

Apple center in Enschede kan er ook 1 gig in zetten.. De verkoper vertelde me dat dit dan goedkoper of net zo duur wordt als dat je het via internet zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Via een Apple Centre is het sowieso goedkoper, en zo niet. Dan zijn het behoorlijke oplichters bij dat betreffende Apple Centre. ;)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:06:
[...]

Lijkt het alleen maar zo of zijn de kleuren van de macbook zoveel beter?
De kleuren van de MacBook zijn 'dieper' (komt door het glossy scherm), maar tegelijkertijd wisseld de kleur zelf al naar gelang de vertikale inkijkhoek. Ik ben er nog niet met mezelf over eens welke ik het prettigst vind.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W4rlock
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-12-2014
Eswip schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:44:
[...]

Apple center in Enschede kan er ook 1 gig in zetten.. De verkoper vertelde me dat dit dan goedkoper of net zo duur wordt als dat je het via internet zou doen.
Ik was er net, 2 x 512 kost je 160 euro meer. Dat geheugen zetten ze er zelf in. Da's dus 60 euro duurder dan bij Apple zelf... belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinV
  • Laatst online: 27-08 09:44
W4rlock schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:25:
[...]

Ik was er net, 2 x 512 kost je 160 euro meer. Dat geheugen zetten ze er zelf in. Da's dus 60 euro duurder dan bij Apple zelf... belachelijk.
Zoals ik eerder in dit topic aangaf, ze moeten ook betalen voor het geheugen dat al in de Mac Book zit op het moment dat ze hem binnen krijgen. Je betaalt dus echt de meerprijs die het nieuwe geheugen kost, terwijl Apple van die meerprijs nog de kosten van het originele geheugen af haalt omdat ze dat geheugen weer kunnen gebruiken in andere Mac Book's.

De upgrade naar 2 Gb is trouwens wel weer stukken goedkoper.

Heeft de Mexpert naast de Bijenkorf nu al een Mac Book in de winkel staan? Kennelijk hebben ze die dan eerder binnen gekregen dan de rest van de bestelling, want ik heb nog niets gehoord over mijn pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuvow
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 22:00
Flydesign.nl schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:31:
[...]

Zoals ik eerder in dit topic aangaf, ze moeten ook betalen voor het geheugen dat al in de Mac Book zit op het moment dat ze hem binnen krijgen. Je betaalt dus echt de meerprijs die het nieuwe geheugen kost, terwijl Apple van die meerprijs nog de kosten van het originele geheugen af haalt omdat ze dat geheugen weer kunnen gebruiken in andere Mac Book's.

De upgrade naar 2 Gb is trouwens wel weer stukken goedkoper.

Heeft de Mexpert naast de Bijenkorf nu al een Mac Book in de winkel staan? Kennelijk hebben ze die dan eerder binnen gekregen dan de rest van de bestelling, want ik heb nog niets gehoord over mijn pre-order.
Zelfs al moeten ze bijbetalen vragen ze dikke bedragen voor dat geheugen. Waarom moeten ze het sowieso zo nodig zelf doen als het bij Apple goedkoper is? Ze hebben sinds woensdag een macbook staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flydesign.nl schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:31:
[...]

Als ik het zelf bij Mail-a-Mac bestel kom ik op 105 euro uit. Lets say: 10 euro marge? Dan kom ik op 115 euro uit. 160 euro is veel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinV
  • Laatst online: 27-08 09:44
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:43:
[...]

Als ik het zelf bij Mail-a-Mac bestel kom ik op 105 euro uit. Lets say: 10 euro marge? Dan kom ik op 115 euro uit. 160 euro is veel te veel.
De prijzen van de upgrade naar 1 Gb intern weet ik niet meer uit m'n hoofd. De upgrade naar 2 Gb zou mij 338 euro kosten, dat is 169 euro per geheugen module van 1 Gb.
Het duurste 1Gb PC5300 SO-DIMM geheugen dat ik in de pricewatch kan vinden is van Kingston, waar de duurste vermelding op dit moment 160 euro is. De Mexpert is inderdaad veel duurder, al blijven ze natuurlijk goedkoper dan Apple zelf.

Dit is ook de reden dat ik twijfel, misschien dat ik gewoon het standaard model koop en zelf geheugen en een grotere schijf koop. Waarschijnlijk ben ik dan nog goedkoper uit en upgraden is een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 10-09 23:04
Tip: Op eBay worden bruikbare 1GB modules aangeboden voor 36 pond. (+4 pond verzendkosten). Gaat via een handelaar want hij heeft er honderden. Zelf heb ik er al twee besteld, voor mijn (hopelijk snel te ontvangen) Macbook.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor levertijden hebben we een apart topic. Ga daar dus niet hier mensen mee vervelen