dit terwijl mijn default dus 1,29v, wrs dus 1,30v is, ben em nu op 2,6ghz aan t dualprimen op 1,34v en dat loopt ook alweer kwartiertje door,temps weer wat lager cpu/pwm ic/ chipset 38 45 40gr
pfff, word ongeduldig en wil direct weer hoger gaan, maar zal maar even geduld behouden, kijken of later 2,7 ook stabiel te krijgen is, aan de temps ligt t niet, en zou 2,7ghz 24/7 er zeker in kunnen zitten, dit alles gebeurt onder een TTBT terwijl een WC setje al klaar ligt om gemonteerd te worden, next mission is toch wel supersnel 2x1gb ram dat 1:1 meekan, dit zal wrs pretested worden, tenzij iemand me een goeie tip kan geven?
ben nog benieuwd naar je resultaten, mindripper, ik zat er ook over te twijfelen of deze te verpatsen en voor zo een optie 165 te gaan, als we dan toch daar in de VS bezig zijn, is ram daar ook heel voordelig te krijgen...
edit: op 1,34v loopt ie ook al 1,5uur stabiel, 2,7ghz here i come (misschien een grote stap omhoog, maarja dan maar ff weer overvolten, en kan ik weer omlaagwerken, hopelijk... zal wel mijn ongeduldige manier van werken zijn..

)
[
Voor 13% gewijzigd door
SAiN ONeZ op 28-05-2006 15:22
]