Hmm screenshots zijn blijkbaar weggehaald
Heb ze ook niet opgeslagen of iets dergelijks, vaag. Zie ze ook niet meer op de frontpage van GameReactor.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik zie ze wel gewoon hoor via de hoofdsiteKoffiezuiper schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:24:
Hmm screenshots zijn blijkbaar weggehaaldHeb ze ook niet opgeslagen of iets dergelijks, vaag. Zie ze ook niet meer op de frontpage van GameReactor.
This space is occupied
Ja die link werkt dus nietKoffiezuiper schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:28:
Geef eens een link? Ik zie wel het artikel over Zelda maar daarin zie ik toch echt alleen maar oude screenshots.
This space is occupied
You look like I need a drink.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 15:03 ]
This space is occupied
[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 30-05-2006 15:54 ]
Verwijderd
Je vergeet 1 ding, Nintendo zegt zelf 175 euro.. dat dat hier zoveel meer word... kunnen zij niks aan doen.
This space is occupied
Ps4/switch gamer
[ Voor 57% gewijzigd door schnumi op 30-05-2006 19:29 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ps4/switch gamer
Dit zijn dus Gamecube screenshotsschnumi schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:28:
Wat dacht men hiervan dus de screenshots van Zelda op de Wii de nieuwste.![]()
http://www.gfdata.de/archiv05-2006-gamefront/01710.html
Vooral die laatste moet je kijken hoe het licht door bladeren heenvalt etc gewoonweg geweldig.
De Wii is voor mij krachtig genoeg hoor.
Als mijn kennis van de Duitse taal mij niet bedriegt, staat er toch echt dat het Wii screenshots zijn hoorBilder: The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii) Nintendo
[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 30-05-2006 20:39 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Turn it up loud, captain!
TopicstarterDat ziet er juist toch ongeveer hetzelfde uit als de lava in Resident Evil 4?Captain N schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:39:
[...]
Als mijn kennis van de Duitse taal mij niet bedriegt, staat er toch echt dat het Wii screenshots zijn hoorZou ook wel heel bizar zijn als je bijvoorbeeld die met dat lava op een Cube zou kunnen laten zien.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
OMG!NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:30:
Schumi screens werken niet (bij mij???)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik verbaas me ook nog altijd over de kwaliteit van RE4. Maar ik geloof dat dit toch echt nog mooier is. Zal hem binnenkort nog eens uit de kast pakken om te vergelijkenMetroidPrime schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:16:
Dat ziet er juist toch ongeveer hetzelfde uit als de lava in Resident Evil 4?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Om hoeveel wedden we dat dit geen screenshots zijn? Kom op zeg, hoelang vermaakt de industrie ons nu al met "screenshots" die gewoon renders zijn?Bartjuh schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:45:
[...]
OMG!er zijn weinig screenshots waar ik opgewonden van wordt, maar dit is er een van
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[ Voor 20% gewijzigd door fZeroNewbie op 30-05-2006 22:46 ]
TopicstarterWaarom zien deze "renders" er dan precies hetzelfde uit als de demo's die we tot nu toe hebben gezien? Die andere bedrijven, uche-EA-uche, laten renders zien onder de noemer screenshots(en soms zelfs pre-rendered footage als filmpjes!) die in de verste verten niet op het uiteindelijke spel lijken, zoals bijvoorbeeld Madden 06 voor de Xbox 360. Dit lijkt gewoon precies hetzelfde als we tot nu toe van het spel gezien hebben, er is echt geen reden om aan te nemen dat dit renders zijn.Roamor schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:26:
[...]
Om hoeveel wedden we dat dit geen screenshots zijn? Kom op zeg, hoelang vermaakt de industrie ons nu al met "screenshots" die gewoon renders zijn?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
[ Voor 7% gewijzigd door Roamor op 30-05-2006 22:59 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
TopicstarterNee, maar dit is een gevalletje van het spel via de developer-console pauzeren, de UI uitzetten en dan de framebuffer van de dev-Gamecube dumpen naar een bestand(vanwege dat laatste ziet het er wat scherper uit dan wat je op de TV te zien krijgt). Dat is een truucje die vaker door developers gebruikt wordt om screenshots te maken vanuit wat mooiere camerahoeken, maar het zijn dan nog steeds realtime screenshots, geen renders.Roamor schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:58:
Goed, hoe willen wij de volgende scene (en ik had elke "screen" van hierboven kunnen nemen) dan spelen:
[afbeelding]
Dit gaan wij dus zien ingame?
Dan zijn dat kennelijk oude filmpjes geweest? Ik heb hier een filmpje afkomstig van IGN van de Wii Zelda E3 demo(de Wii demo was grafisch gelijkwaardig aan de Gamecube versie), waarin het spel grafisch echt niet onderdoet voor deze screenshots. In dat filmpje zie je zelfs de lava-effecten van deze screenshots.Ik heb net Gamekings gezien, daar zag je echte screenshots en bewegende beelden. Deze waren ook indrukwekkend, maar niet te vergelijken met bovenstaande renders.
Er zijn al genoeg ingame filmpjes op internet waarin het spel er net zo uitziet als in deze screenshots.Laten we ons niet gek maken, maar gewoon objectief de grafische kwaliteit pas beoordelen met echte screens, zoals het spel dus ook echt te spelen zal zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 30-05-2006 23:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Begrijp me niet verkeerd maar zou je mij willen uitleggen waarom het een naaistreek is? Ik zie het wel vaker voorbij komen maar ik zie het zelf compleet anders namelijk.Deddiekoel schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:04:
Hoewel de screens er echt goed uit zien vind ik het niet ondenkbaar dat dit op de Cube uitkomt. ook het visfilmpje met het mooie water kan prima kloppen. Om een of andere reden is de Cube enorm goed in water, en dat lava is niets anders dan 'rood' water...
Ik ben er nog niet uit of ik wil dat de Wii versie grafisch beter is de Cube versie... Vind de twee aparte versies ook eigenlijk al een naaistreek, maar wel erg begrijpbaar omdat het een extreme systemseller zal zijn...
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
ja idd. Wat mij betreft had hij niet eens op de gamecube hoeven uit te komen.fZeroNewbie schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:39:
Ik vind het eerder aantonen hoe loyaal nintendo is. Ze proberen zich toch zoveel mogelijk te houden aan hun afspraken. Ze hebben belooft om hem uit te brengen op de gamecube en dat maken ze waar.
Ik vind het een naaistreek vanuit het perspectief van GC eigenaar. De game is aangekondigd als GC game en daar zijn ze altijd prat op gegaan. Wat ik jammer vind is dat ik hem nu niet voor mijn Cube kan kopen en dan zonder extra kosten de extra Wii functies kan 'unlocken'. Als ik hem eerst voor de Cube koop moet ik dus de game nog een keer kopen om hem met de Wiimote te spelen. Dat vind ik de naaistreek.Koffiezuiper schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 01:13:
[...]
Begrijp me niet verkeerd maar zou je mij willen uitleggen waarom het een naaistreek is? Ik zie het wel vaker voorbij komen maar ik zie het zelf compleet anders namelijk.
Hoe ik het zie met de 2 sku's is zo. Nintendo geeft elke mogelijkheid die er maar is.
- Oude Gamecube eigenaren die geen Wii kopen kunnen van deze titel genieten.
- Oude Gamecube eigenaren die een Wii later kopen kunnen alsnog van deze titel genieten, lees BC.
- Nieuwe Wii eigenaren kunnen van de Wii versie genieten welk speelbaar zal zijn met de Wii-Mote en hoogstwaarschijnlijk ook met de classic of Gamecube controller.
Het zou eerder een naaistreek zijn om op 1 van de systemen geen Zelda:TP uit te brengen. Breng je hem alleen voor de Wii uit dan balen de GC eigenaren die geen Wii kopen. Breng je hem alleen voor de GC uit dan hoor je de Wii eigenaren dat ze nog vrij lange tijd moeten wachten op een nieuwe Zelda speciaal voor die console.
In dit geval is iedereen blij. Voor wie is het een nadeel? Nintendo. Omdat zij twee versies moeten ontwikkelen
[ Voor 5% gewijzigd door Deddiekoel op 31-05-2006 10:12 ]
Verwijderd
Hmz, ik neem niet aan dat de Bart Smit dit er zomaar voor de flauwekul op zet. Die zullen vast wel een prijsindicatie gekregen hebben ofzo. En die gaan als zo'n groot bedrijf ook niet wild gokken. 299,- vind ik echter wel een schandalig bedrag. Voor hetzelfde geld heb je straks een X360 core systeem. Zeker voor de techniek aanwezig in de Wii is 299 echt een veel te hoge prijs in vergelijking met de andere 2. Dat de controllers wat duurder zullen zijn daar kan ik inkomen, maar daar zit er maar 1 van bij. Het kan natuurlijk zijn dat de Bart Smit de indicatieprijs gewoon hoog aanhoud. Als dit waar is worden we hier in NL weer flink genaaid en draait de Nederlandse industrie hoogstpersoonlijk de Wii de nek om.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:55:
Om maar weer even een discussie rondom de prijs te ontketenen. De Wii staat nu op de site van Bart Smit, hij zou 1 november uitkomen en kost €299,-.
uhm...
Lijkt mij ook niet echt logisch, want dan zou je het spel kunnen kopen en de andere disc kunnen verkopen omdat je er toch maar 1 gebruikt.rajackar schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:53:
Ik vraag me wel af hoe ze zelda gaan verkopen. Mijn hoop is dat ze 2 discs leveren, één voor de wii en één voor de GC. Maar dat zal wel niet.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Op de een of andere manier zijn we hier toch al de laatste 5 jaar veruit het duurst dus het zou me geeneens verbazenOm maar weer even een discussie rondom de prijs te ontketenen. De Wii staat nu op de site van Bart Smit, hij zou 1 november uitkomen en kost €299,-.
[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 31-05-2006 10:30 ]
Krijg je waarschijnlijk waardebonnen ter waarde van het verschil.RayNbow schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:17:
Wat gebeurt er als mensen de Wii preorderen bij Bart Smit voor 299 EUR en de prijs blijkt lager te zijn?
Bij de FRS is het zo dat je dan tegoedbonnen krijgt voor de verschilwaarde. Denk dat de BS ook zo'n soort constructie heeft.RayNbow schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:17:
Wat gebeurt er als mensen de Wii preorderen bij Bart Smit voor 299 EUR en de prijs blijkt lager te zijn?
uhm...
TopicstarterBij Bart Smit heeft geen echt pre-order systeem. Als je pre-ordered krijg je een mailtje zodra de Wii beschikbaar is en je hem kunt bestellen. Dan hoef je pas te betalen.Smoonshine schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:38:
[...]
Bij de FRS is het zo dat je dan tegoedbonnen krijgt voor de verschilwaarde. Denk dat de BS ook zo'n soort constructie heeft.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
De doelprijs is 250 dollar, de prijs waarvoor hij verkocht kan worden is 170. De uiteindelijk prijs zal dan wel in het midden komen te liggen heUpdate!
Nintendo heeft aangegeven dat deze prijs niet klopt en dat de richtprijs nog steeds op 250 dollar ligt. Bartsmit gaat op het opgeven van een foutieve prijs door Nintendo worden aangesproken.
Bron: Bart Smit
[ Voor 25% gewijzigd door Collaborator op 31-05-2006 11:34 ]
This space is occupied
[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 31-05-2006 12:51 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 31-05-2006 13:56 ]
Die bui zag ik ook hangen.. terwijl Iwata zelf heeft gezegt dat hij niet kon voorstellen dat de games duurder dan 50dollar zouden worden... maar dan heb je bijna de prijs van een DS game dus ja.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:56:
Spellen voor de Wii gaan kennelijk gewoon 60,- kosten lees ik net op Fok! aangezien Atari zijn prijzen heeft aangekondigd voor twee Wii spellen en die beide dus 60,- kosten.
Jammer, ik had gedacht dat de prijzen voor een spel ook omlaag zouden gaan bij de Wii en dacht ook dat Nintendo hints had gegeven in die richting. Lijkt me dat het ontwikkelen van een spel voor de Wii goedkoper is dan voor de 360 (zijn ook nieuwsberichten over geweest) dus dan had een lagere prijs ook voor de hand gelegen.
Het staat ook op jeuxvideo.fr
[ Voor 74% gewijzigd door Hironshy op 31-05-2006 19:43 ]
www.gcshop.nlStaip schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:14:
Als Nintendo nou via haar een website de Wii en Games zou verkopen..
This space is occupied
Ik vind je reactie een hoog spamgehalte hebben.
20*350ZO45°
Het komt op het zelfde neer.. online aanbieden zodat je onder de winkelprijs kan gaan zitten.Staip schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:30:
Maar dat was niet wat ik bedoelde, als Nintendo zelf als bedrijf de spellen en hardware zou verkopen voor de prijzen die zij toezeggen (lager dan in de winkels) dan worden winkels daarmee gedwongen om hun marges te verkleinen zodat de Nintendo koper de games en hardware tegen de Nintendo advies prijzen kan bemachtigen.
Ik heb zelf niks met GC shop te maken, en er slechts een enkele keer iets besteld. Maar het gaat erom dat GC shop de prijzen vaak ver onder de winkelprijs heeft zitten (zoals het vaak hoort)Richard schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:31:
[...]
Ik vind je reactie een hoog spamgehalte hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door Collaborator op 31-05-2006 19:35 ]
This space is occupied
TopicstarterJe krijgt dan alleen het probleem dat Nintendo ruzie krijgt met de winkels en voor sommige winkels is dat genoeg reden om geen Nintendo produkten meer te verkopen. Als Nintendo zoiets zou doen, hoeveel winkels zijn er dan nog bereid Nintendo produkten te verkopen? Waarschijnlijk zijn dat er veel minder dan je denkt. Hoeveel third-parties zullen er nog bereid zijn om spellen voor Nintendo consoles te ontwikkelen als de consoles en spellen vrij moeilijk in winkels terug te vinden zijn? Nintendo, Sony en Microsoft zijn teveel afhankelijk van diezelfde winkels die die hogere prijzen vragen om zoiets te kunnen doen.Staip schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:30:
Maar dat was niet wat ik bedoelde, als Nintendo zelf als bedrijf de spellen en hardware zou verkopen voor de prijzen die zij toezeggen (lager dan in de winkels) dan worden winkels daarmee gedwongen om hun marges te verkleinen zodat de Nintendo koper de games en hardware tegen de Nintendo advies prijzen kan bemachtigen.
Verwijderd
Iemand van Nintendo had btw al vlak na de E3 gezegt dat hij niet duurder dan 249,- zou worden.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:55:
Om maar weer even een discussie rondom de prijs te ontketenen. De Wii staat nu op de site van Bart Smit, hij zou 1 november uitkomen en kost €299,-.
Bron: IGN MailbagBozon Responds: From what we can tell so far, The Legend of Zelda: Twilight Princess is the single exception to the Cube/Wii line-up (and as far as we've heard, the GameCube version may only be released in North America).
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Micht het waar zijn dan zijn er nog genoeg manieren om het spel toch in handen te krijgenTwee Dee schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 08:45:
Ik kan het me niet echt voorstellen, Nintendo heeft erg expliciet aangekondigd dat Zelda:TP ook nog voor iedere Gamecube fan beschikbaar komt, ik kan me niet voorstellen dat het dan ineens alleen in Noord-Amerika zou zijn...
Verwijderd
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
tenzij je graag met stroomconvertors in de weer bent lijkt het me best om hem gewoon in europa te komen, aangezien het een wereldwijde release betreft.Zucht schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:55:
Als de Wii dadelijk uitkomt, uit welk land is het dan het slimst om hem te inporteren? In Canada zijn de games altijd goedkoper en komen ze eerder uit?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
TopicstarterNee, het enige dat er gezegd is is dat er maximaal 14 weken tussen alle releasedata zou zitten en dat de console definitief dit jaar nog in Europa gelanceerd wordt.Deddiekoel schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:41:
Wereldwijde release is nog niet zeker. Enige dat daarover is gezegd is dat de Wii overal ter wereld uit zou komen in een tijds bestek van 180 dagen...
Ik heb em zien liggen bij de media markt r'dam alexander.Aristagon schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:26:
Cubed zegt 6november USA Wii release, Europa "well in time for christmas".
Ook nog een leuke Chibi-Robo review. Iemand hier die zijn zweterige handjes op een PAL versie heeft kunnen krijgen? Denk dat ik het spel voor het volle pond nog even laat liggen, maar als de prijs wat inzakt het wel een goede aankoop zal zijn.
Een rofl is wel op zijn plaats.fuzzyeyebrows1 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:12:
http://www.gameklip.com/v/719/
Deze moest ik gewoon ff posten
Is de eenmalige aanschaf dan niet goedkoper als elke keer weer extra betalen voor je games? Het scheelt soms wel zo'n 10 euro per spel!Boeb0e schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:07:
[...]
tenzij je graag met stroomconvertors in de weer bent lijkt het me best om hem gewoon in europa te komen, aangezien het een wereldwijde release betreft.
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
TopicstarterIk heb die persconferentie live gekeken(die pas om 4 uur s'ochtends was afgelopenfuzzyeyebrows1 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:12:
http://www.gameklip.com/v/719/
Deze moest ik gewoon ff posten
Of je wacht gewoon even tot ze goedkoper worden in nedeland. Ook kun je PAL games halen bij PLAY.com en die zijn nieuw "bijna" altijd 48euro ofzo. Ook nog goedkoper. Vaak moet je wel even wachten tot de game binnen is en een CC hebben maar ja. Ik wacht meestal tot de prijs iets gezakt is moet nog zoveel uitspelen (Zelda:OOTZucht schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:03:
[...]
Is de eenmalige aanschaf dan niet goedkoper als elke keer weer extra betalen voor je games? Het scheelt soms wel zo'n 10 euro per spel!
[ Voor 29% gewijzigd door Dutchie! op 01-06-2006 17:34 ]
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 21:07 ]
Dat komt welKoffiezuiper schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:37:
Mja daar ben ik dus niet zo liefhebber van. Doel meer op zoiets wat Microsoft deed met de X360Toen hadden we mooi in de winkel een pre-order lijst zoals je dat ook meer in de US ziet. Netjes genummerd met tel nummer erbij
Verwijderd
Mja tegenwoordig heb je ook webshops he. Als je op een webshop er eentje besteld sta je meestal ook op een "Lijstje" alleen hoef je je huis niet meer uit, om de Wii op te halen als hij uit isKoffiezuiper schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:37:
Mja daar ben ik dus niet zo liefhebber van. Doel meer op zoiets wat Microsoft deed met de X360Toen hadden we mooi in de winkel een pre-order lijst zoals je dat ook meer in de US ziet. Netjes genummerd met tel nummer erbij
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 10:07 ]
This space is occupied
TopicstarterBronQ: What will the Wii offer when connected to the Internet?
Iwata: I'll give you a specific example we are planning for. Let's say your Wii is connected to the Internet in a mode that allows activation on a 24-hour basis. This would allow Nintendo to send monthly promotional demos for the DS, during the night, to the Wii consoles in each household. Users would wake up each morning, find the LED lamp on their Wii flashing, and know that Nintendo has sent them something. They would then be able to download the promotional demo from their Wii's to their Nintendo DS's. This will, of course, be possible in gaming stores too, but I think users will enjoy being able to do this within their homes. The key merit here is having promotional material delivered to your home, instead of having to go collect it yourself.
Dat zou erg vet zijn: 's ochtends ff je DS laten connecten met je Wii en vervolgens kan je onderweg naar je werk de nieuwste demo's uitproberenMetroidPrime schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:55:
Ik had het al een paar keer voorspeld: als je gebruik maakt van WiiConnect24 zal de Wii automatisch DS demo's downloaden, die je vervolgens weer op je DS kan downloaden.![]()
[...]
Bron
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Dat niet alleen. Als je kijkt naar bijvoorbeeld de GameCube zijn er nog meer voordelen te noemen:Koffiezuiper schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 20:44:
Het enige voordeel wat je zou hebben met de Wii importeren is dat je soms sneller toegang hebt tot de games.
[ Voor 7% gewijzigd door Schweino op 02-06-2006 13:37 ]
ntsc geeft slechtere beeldkwaliteit dan pal (merk je vooral aan de kleursterkte). Hetgeen je wil hebben is ondersteuning van progressive scan, hetgeen echt een enorm verschil kan uitmaken in beeldkwaliteit mits je een goed scherm hebtAap schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:58:
Zie je duidelijk verschil in de PAL(60HZ) games en de NTSC (50HZ?) (480p) ? ik heb hier niet zoveel kaas van gegeten namelijk.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
TopicstarterDe Wii zal waarschijnlijk gewoon 576p ondersteunen. Ik vermoed dat de reden dat PAL Gamecube spellen dat niet deden is dat er in 2002 maar een heel klein aantal van de verkochte TV's progressive scan ondersteunden. De situatie is nu heel anders, vrijwel alle nieuwe TV's kunnen progresive scan aan en dankzij het aankomende WK zal het marktaandeel van die TV's ook groeien. Hopelijk zal de Wii 576p ondersteuning ook voor Gamecube spellen werken die geen progressive scan ondersteuning hebben(dit is technisch mogelijk!).Koffiezuiper schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:49:
Je hebt gelijk Schweino![]()
De 60hz en 480p zijn wel twee belangrijke puntenAlleen ik mag hopen voor Nintendo dat ze in Europa ook 480p standaard maken met de games, anders zou dat een gigantische blunder zijn en ging ga er eigenlijk wel vanuit dat 480p hier wel gewoon erin zit. 60hz optie zie je ook steeds vaker met GC games.
Als 480p niet in de Europese Wii zit dan importeer ik hem ook
NTSC wordt altijd in 60Hz weergegeven. Ik heb overigens nog geen PAL60 spel gezien op de GameCube, volgens mij schakelt de 60Hz functie in PAL spellen gewoon over naar NTSC.Aap schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:58:
Zie je duidelijk verschil in de PAL(60HZ) games en de NTSC (50HZ?) (480p) ? ik heb hier niet zoveel kaas van gegeten namelijk.
Ik hoop dat het 480p wordt en geen 576p, anders krijg je weer conversievertragingen bij releases of zwarte balken boven en onder in je beeld....MetroidPrime schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:17:
[...]
De Wii zal waarschijnlijk gewoon 576p ondersteunen.
[ Voor 19% gewijzigd door Schweino op 02-06-2006 14:30 ]
niet waar. Mijn tv kan geen ntsc signaal aan (geeft ie in zwart-wit weer), maar pal60 op gamecube (en zo heb ik verschillende games, de zelda:ooc remake is zelfs 60hz only) geeft ie perfect weer.Schweino schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:28:
[...]
NTSC wordt altijd in 60Hz weergegeven. Ik heb overigens nog geen PAL60 spel gezien op de GameCube, volgens mij schakelt de 60Hz functie in PAL spellen gewoon over naar NTSC.
pal60 en ntsc zijn echt wel degelijk 2 verschillende standaarden hoor, dat heeft niets met bekabeling te makenMaxBurn schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:35:
Zwart-wit kan ook nog aan de bekabeling liggen. Als je pal60 weer kan geven moet ntsc ook wel lukken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq