Het Grote Gamecube en Wii Topic Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.529 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Hmm screenshots zijn blijkbaar weggehaald :/ Heb ze ook niet opgeslagen of iets dergelijks, vaag. Zie ze ook niet meer op de frontpage van GameReactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Koffiezuiper schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:24:
Hmm screenshots zijn blijkbaar weggehaald :/ Heb ze ook niet opgeslagen of iets dergelijks, vaag. Zie ze ook niet meer op de frontpage van GameReactor.
Ik zie ze wel gewoon hoor via de hoofdsite :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Geef eens een link? Ik zie wel het artikel over Zelda maar daarin zie ik toch echt alleen maar oude screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Koffiezuiper schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:28:
Geef eens een link? Ik zie wel het artikel over Zelda maar daarin zie ik toch echt alleen maar oude screenshots.
Ja die link werkt dus niet :Y)
Maar bedoelt hij niet toevallig die oude screens?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Iemand nog het stukje in de Spits gezien over de Wii? Wat rare dingen werden als feiten gepresenteerd "Wii wordt maximaal 250dollar in Amerika, dus hier gaat ie ook zo iets kosten" en ze beweerden dat Nintendo de hardware specs heeft vrijgegeven, waaronder 512MB werkgeheugen voor de Wii... %\ Natuurlijk zijn beide opmerkingen niet compleet uit de lucht gegrepen, maar om ze als feiten te presenteren gaat wat ver. Zeker de werk-/interngeheugen opmerking.

Volgens mij is de 250dollar prijsindicatie van Nintendo niets meer dan meningen pollen, en om te zeggen dat het dus ook 250euro wordt is wat scheef. Voor de rest vond ik het artiketlje wel redelijk positief en met een grote Wii afbeelding ernaast kan je ook niet fout gaan. Hit&miss dus wat mij betreft.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er op dat Nintendo zijn mondje heeft open gedaan omtrend de prijs van de Wii!

http://games.fok.nl/news.php?newsid=11563

"De prijs voor de Japanse en Engelse release van de Nintendo Wii in Q4 van dit jaar zal gelijk zijn, namelijk 25.000 yen oftewel £120, wat in onze valuta ongeveer 186 euro is. Een woordvoerder van Nintendo heeft deze prijs voor Japan en Groot-Brittannië bevestigd, en dus ook dat deze twee gelijk zijn."

Edit: Volgens de valutacalculator van de ABN AMRO bank is het omgerekend zo'n kleine €174,70.

http://www.abnamro.nl/int.../jsp/valutacalculator.jsp

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Dan klopt het eerdere bericht toch weer mooi :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

zo'n 209,- euro incl. belasting dus. Aangezien we altijd zeer fijn genaaid worden zal het wel 249,- worden. Gewoon lekker 40 euro currencynaaien :)

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 30-05-2006 15:54 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een "opgevoerde GameCube" met een Wii-mote en wat extra functies gaat echt nooit voor €249 verkocht worden! Ik zou het een erg slechte zet van Nintendo vinden wanneer dit werkelijkheid zou worden. Een Xbox 360 core pack kost net een kleine €50 meer, en waarschijnlijk zal er tegen de feestdagen nog wel een kleine prijs daling plaats gaan vinden. Waardoor beide consoles uiteindelijk even veel zullen kosten... Op zo'n moment kan je gameplay en potentie voor de toekomst showen wat je wil, maar dan ga het denk ik echt niet winnen van een console die al veel meer naamsbekendheid heeft, veel meer games ter beschikking heeft, en veel betere specificaties heeft. Het oog wil namelijk ook wat. En in een winkel heb je meestal alleen maar grafische dingen ter beschikking waar jij je als consument op kunt richten om uiteindelijk een keuze te maken. Ja, en de prijs van het apparaat en de games natuurlijk!

Er word volgens mij op gebied van specs echt nog wel het één en ander voor ons verborgen gehouden op dit moment denk ik. Ik ben echt geen specs geiler of zo, maar een zogenaamd opgevoerde GameCube met wat extra functionaliteit en een nieuwe controller is echt geen €249 waard! Bij de DS werden ook pas op het laatste moment enkele belangrijke specs vrij gegeven. Deze keer zal dat ook wel weer zo gaan, en al helemaal vanwege de hevige concurentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Je vergeet 1 ding, Nintendo zegt zelf 175 euro.. dat dat hier zoveel meer word... kunnen zij niks aan doen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Iemand de volgende filmpjes van super smash bros melee wel eens gezien? En deze glitch daadwerkelijk uitgevoerD?
http://www.youtube.com/re...arch_videos&search=Search

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Billy, PUT MORE IN!! PUT MORE IN!!!

als dit geen nerd movie is, weet ik het ook niet meer hoor. Briljant, zoals je alleen van een echte Nintendo Fan Boy kan verwachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Wat dacht men hiervan dus de screenshots van Zelda op de Wii de nieuwste. :)

http://www.gfdata.de/archiv05-2006-gamefront/01710.html

Vooral die laatste moet je kijken hoe het licht door bladeren heenvalt etc gewoonweg geweldig.

De Wii is voor mij krachtig genoeg hoor. B)

[ Voor 57% gewijzigd door schnumi op 30-05-2006 19:29 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Schumi screens werken niet (bij mij???)

Afbeeldingslocatie: http://www.cubedomain.nl/images/other/twilightprincess/wii_pic01_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cubedomain.nl/images/other/twilightprincess/wii_pic02_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cubedomain.nl/images/other/twilightprincess/wii_pic03_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cubedomain.nl/images/other/twilightprincess/wii_pic04_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cubedomain.nl/images/other/twilightprincess/wii_pic05_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cubedomain.nl/images/other/twilightprincess/wii_pic06_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cubedomain.nl/images/other/twilightprincess/wii_pic07_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cubedomain.nl/images/other/twilightprincess/wii_pic08_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cubedomain.nl/images/other/twilightprincess/wii_pic09_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cubedomain.nl/images/other/twilightprincess/wii_pic10_large.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cubedomain.nl/images/other/twilightprincess/wii_pic11_large.jpg

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Dat ziet er wel héél erg scherp uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
schnumi schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:28:
Wat dacht men hiervan dus de screenshots van Zelda op de Wii de nieuwste. :)

http://www.gfdata.de/archiv05-2006-gamefront/01710.html

Vooral die laatste moet je kijken hoe het licht door bladeren heenvalt etc gewoonweg geweldig.

De Wii is voor mij krachtig genoeg hoor. B)
Dit zijn dus Gamecube screenshots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Bilder: The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii) Nintendo
Als mijn kennis van de Duitse taal mij niet bedriegt, staat er toch echt dat het Wii screenshots zijn hoor :P Zou ook wel heel bizar zijn als je bijvoorbeeld die met dat lava op een Cube zou kunnen laten zien. :9~

[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 30-05-2006 20:39 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Hmm ja het staat er wel maar overal lees ik dat ze eigenlijk van de GC versie komen. Door aspect ratio enzo en weet ik wat. De shots zien er alleen beter uit dan normaal omdat ze nogal aangepast zijn.

Maar dan nog zit er zover dat bekend is geen verschil qua grafics in de Wii of GC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Captain N schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:39:
[...]

Als mijn kennis van de Duitse taal mij niet bedriegt, staat er toch echt dat het Wii screenshots zijn hoor :P Zou ook wel heel bizar zijn als je bijvoorbeeld die met dat lava op een Cube zou kunnen laten zien. :9~
Dat ziet er juist toch ongeveer hetzelfde uit als de lava in Resident Evil 4?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

OMG! _/-\o_ er zijn weinig screenshots waar ik opgewonden van wordt, maar dit is er een van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
MetroidPrime schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:16:
Dat ziet er juist toch ongeveer hetzelfde uit als de lava in Resident Evil 4?
Ik verbaas me ook nog altijd over de kwaliteit van RE4. Maar ik geloof dat dit toch echt nog mooier is. Zal hem binnenkort nog eens uit de kast pakken om te vergelijken :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bartjuh schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:45:
[...]

OMG! _/-\o_ er zijn weinig screenshots waar ik opgewonden van wordt, maar dit is er een van :+
Om hoeveel wedden we dat dit geen screenshots zijn? Kom op zeg, hoelang vermaakt de industrie ons nu al met "screenshots" die gewoon renders zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dit is wel Nintendo he.

Niet EA of Sony waar we over praten.

Overigens schijnt dit dus wel van de Cube af te komen. Screens zijn in 4:3 formaat (Wii is 16:9) plus het artikel heeft het vaak over de Cube en niet de Wii.

Maargoed maakt me weinig uit dit ziet er gewoon heel goed uit. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Kan me eigenlijk geen screenshots van The Big N herinneren die een vertekend beeld geven van een spel. De techdemo op spaceworld is misschien nooit helemaal werkelekheid geworden maar daar was ook nog niet echt spraken van een spel.

kan me nog herinneren dat RE4 ook nooit werkelekheid kon worden op de cube, en dat is tiekem toch gelukt.

[ Voor 20% gewijzigd door fZeroNewbie op 30-05-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Roamor schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:26:
[...]

Om hoeveel wedden we dat dit geen screenshots zijn? Kom op zeg, hoelang vermaakt de industrie ons nu al met "screenshots" die gewoon renders zijn?
Waarom zien deze "renders" er dan precies hetzelfde uit als de demo's die we tot nu toe hebben gezien? Die andere bedrijven, uche-EA-uche, laten renders zien onder de noemer screenshots(en soms zelfs pre-rendered footage als filmpjes!) die in de verste verten niet op het uiteindelijke spel lijken, zoals bijvoorbeeld Madden 06 voor de Xbox 360. Dit lijkt gewoon precies hetzelfde als we tot nu toe van het spel gezien hebben, er is echt geen reden om aan te nemen dat dit renders zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Goed, hoe willen wij de volgende scene (en ik had elke "screen" van hierboven kunnen nemen) dan spelen:
Afbeeldingslocatie: http://www.cubedomain.nl/images/other/twilightprincess/wii_pic05_large.jpg
:?

Dit gaan wij dus zien ingame? Ik heb net Gamekings gezien, daar zag je echte screenshots en bewegende beelden. Deze waren ook indrukwekkend, maar niet te vergelijken met bovenstaande renders. Laten we ons niet gek maken, maar gewoon objectief de grafische kwaliteit pas beoordelen met echte screens, zoals het spel dus ook echt te spelen zal zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Roamor op 30-05-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Hoewel de screens er echt goed uit zien vind ik het niet ondenkbaar dat dit op de Cube uitkomt. ook het visfilmpje met het mooie water kan prima kloppen. Om een of andere reden is de Cube enorm goed in water, en dat lava is niets anders dan 'rood' water...

Ik ben er nog niet uit of ik wil dat de Wii versie grafisch beter is de Cube versie... Vind de twee aparte versies ook eigenlijk al een naaistreek, maar wel erg begrijpbaar omdat het een extreme systemseller zal zijn...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

De Hi-res filmpjes op IGN laten wel degelijk dezelfde grafische kwaliteit zien van de screenshots. dus ik zie het probleem niet echt. waarom zouden dit "target renders" zijn als het spel al bijna klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:12
Maar waarom vind je het dan een naaistreek? Ik kan daar echt niet over uit. Bij Gameqube.nl vinden ze het ook (2 columns erover zonder ook maar één zinnig argument).

Ik bedoel je krijgt nu de kans om een fantastisch spel te spelen op een nieuwe console (die je toch wel gaat kopen) met een fantastische nieuwe controller... én toch nog brengen ze een Gamecube versie uit voor de mensen die niet de Wii willen/kunnen aanschaffen. Kijk als ze nou de Gamecube versie niet uit zouden brengen, dan zou het een naaistreek kunnen zijn. Immers Nintendo belooft iets en komt het niet na...

Nee, ik vind het alles behalve een naaistreek.

Btw. over de screenshots, tuurlijk lijken ze superscherp. Op je TV worden ze 3, 4 of wel 5x uitvergroot. Dan verlies je natuurlijk een hoop scherpte. Maar ik zie weinig verschil tussen de screens en de trailers :?.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Roamor schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:58:
Goed, hoe willen wij de volgende scene (en ik had elke "screen" van hierboven kunnen nemen) dan spelen:
[afbeelding]
:?

Dit gaan wij dus zien ingame?
Nee, maar dit is een gevalletje van het spel via de developer-console pauzeren, de UI uitzetten en dan de framebuffer van de dev-Gamecube dumpen naar een bestand(vanwege dat laatste ziet het er wat scherper uit dan wat je op de TV te zien krijgt). Dat is een truucje die vaker door developers gebruikt wordt om screenshots te maken vanuit wat mooiere camerahoeken, maar het zijn dan nog steeds realtime screenshots, geen renders.
Ik heb net Gamekings gezien, daar zag je echte screenshots en bewegende beelden. Deze waren ook indrukwekkend, maar niet te vergelijken met bovenstaande renders.
Dan zijn dat kennelijk oude filmpjes geweest? Ik heb hier een filmpje afkomstig van IGN van de Wii Zelda E3 demo(de Wii demo was grafisch gelijkwaardig aan de Gamecube versie), waarin het spel grafisch echt niet onderdoet voor deze screenshots. In dat filmpje zie je zelfs de lava-effecten van deze screenshots.
Laten we ons niet gek maken, maar gewoon objectief de grafische kwaliteit pas beoordelen met echte screens, zoals het spel dus ook echt te spelen zal zijn.
Er zijn al genoeg ingame filmpjes op internet waarin het spel er net zo uitziet als in deze screenshots.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 30-05-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en ze gebruiken toch meestal de ingame engine voor filmpjes in Zelda games. Dus een filmpje zal er niet echt beter uit te komen zien waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst zijn de specs te laag, en vervolgens zijn de screenshots weer te mooi... Het is ook nooit goed he! :*) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Heb op gamekings vanavond ook ingamebeelden gezien van zelda en het zag er allemaal lekker strak uit :) ik denk wel dat het goed komt.

Ook nog getest de Jump in Super Mario 64 (lopen, Z + A) is inderdaad de whoehaahaaa jump :D en toen herrinnerde ik hem weer :D !! Bedankt! gelijk weer getest of ik hetzelfde kon als in het filmpje maar dat lukte nog net niet. Maar ik weet nu dat het kan :) zonder speciale truckjes, altijd leuk.

En ook maar alvast een nieuwe save game aangemaakt in Zelda:OOT. :)

Het grootste nadeel van de N64 vind ik toch de enorme blur die er is... zoveel dingen gewoon niet netjes scherp... het gevoel dat je geen bril op hebt :p iets wat je soms nu nog tegen komt in de huidige games.. dat alles onduidelijk word/is. Dat is iets dat ze eens altijd en voorgoed normaal moeten maken. Het maakt mij niet uit of een ventje nu 50poly's heeft of 400... zolang het niet scherp is kijkt het gewoon verrot.

Dat was het wel :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Deddiekoel schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:04:
Hoewel de screens er echt goed uit zien vind ik het niet ondenkbaar dat dit op de Cube uitkomt. ook het visfilmpje met het mooie water kan prima kloppen. Om een of andere reden is de Cube enorm goed in water, en dat lava is niets anders dan 'rood' water...

Ik ben er nog niet uit of ik wil dat de Wii versie grafisch beter is de Cube versie... Vind de twee aparte versies ook eigenlijk al een naaistreek, maar wel erg begrijpbaar omdat het een extreme systemseller zal zijn...
Begrijp me niet verkeerd maar zou je mij willen uitleggen waarom het een naaistreek is? Ik zie het wel vaker voorbij komen maar ik zie het zelf compleet anders namelijk.

Hoe ik het zie met de 2 sku's is zo. Nintendo geeft elke mogelijkheid die er maar is.

- Oude Gamecube eigenaren die geen Wii kopen kunnen van deze titel genieten.
- Oude Gamecube eigenaren die een Wii later kopen kunnen alsnog van deze titel genieten, lees BC.
- Nieuwe Wii eigenaren kunnen van de Wii versie genieten welk speelbaar zal zijn met de Wii-Mote en hoogstwaarschijnlijk ook met de classic of Gamecube controller.

Het zou eerder een naaistreek zijn om op 1 van de systemen geen Zelda:TP uit te brengen. Breng je hem alleen voor de Wii uit dan balen de GC eigenaren die geen Wii kopen. Breng je hem alleen voor de GC uit dan hoor je de Wii eigenaren dat ze nog vrij lange tijd moeten wachten op een nieuwe Zelda speciaal voor die console.

In dit geval is iedereen blij. Voor wie is het een nadeel? Nintendo. Omdat zij twee versies moeten ontwikkelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Ik vind het eerder aantonen hoe loyaal nintendo is. Ze proberen zich toch zoveel mogelijk te houden aan hun afspraken. Ze hebben belooft om hem uit te brengen op de gamecube en dat maken ze waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik vraag me wel af hoe ze zelda gaan verkopen. Mijn hoop is dat ze 2 discs leveren, één voor de wii en één voor de GC. Maar dat zal wel niet.
Een andere optie is één GC disc waar beide versies op staan. Ik vraag me alleen wel af of het hele spel op één GC disc past (hoewel dat wel zou moeten aangezien er een GC versie is en swappen me bij zelda heel vervelend lijkt).
Het zou ook kunnen dat er twee versies in de winkel komen. Dit lijkt me de minste optie omdat je als je nu de GC versie koopt je die later niet met de wii-mote op de wii kan spelen.
Ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fZeroNewbie schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:39:
Ik vind het eerder aantonen hoe loyaal nintendo is. Ze proberen zich toch zoveel mogelijk te houden aan hun afspraken. Ze hebben belooft om hem uit te brengen op de gamecube en dat maken ze waar.
ja idd. Wat mij betreft had hij niet eens op de gamecube hoeven uit te komen.

Ben wel gewend dat de cube een beetje dood is. Zat leuke oude spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Om maar weer even een discussie rondom de prijs te ontketenen. De Wii staat nu op de site van Bart Smit, hij zou 1 november uitkomen en kost €299,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Koffiezuiper schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 01:13:
[...]
Begrijp me niet verkeerd maar zou je mij willen uitleggen waarom het een naaistreek is? Ik zie het wel vaker voorbij komen maar ik zie het zelf compleet anders namelijk.

Hoe ik het zie met de 2 sku's is zo. Nintendo geeft elke mogelijkheid die er maar is.

- Oude Gamecube eigenaren die geen Wii kopen kunnen van deze titel genieten.
- Oude Gamecube eigenaren die een Wii later kopen kunnen alsnog van deze titel genieten, lees BC.
- Nieuwe Wii eigenaren kunnen van de Wii versie genieten welk speelbaar zal zijn met de Wii-Mote en hoogstwaarschijnlijk ook met de classic of Gamecube controller.

Het zou eerder een naaistreek zijn om op 1 van de systemen geen Zelda:TP uit te brengen. Breng je hem alleen voor de Wii uit dan balen de GC eigenaren die geen Wii kopen. Breng je hem alleen voor de GC uit dan hoor je de Wii eigenaren dat ze nog vrij lange tijd moeten wachten op een nieuwe Zelda speciaal voor die console.

In dit geval is iedereen blij. Voor wie is het een nadeel? Nintendo. Omdat zij twee versies moeten ontwikkelen :P
Ik vind het een naaistreek vanuit het perspectief van GC eigenaar. De game is aangekondigd als GC game en daar zijn ze altijd prat op gegaan. Wat ik jammer vind is dat ik hem nu niet voor mijn Cube kan kopen en dan zonder extra kosten de extra Wii functies kan 'unlocken'. Als ik hem eerst voor de Cube koop moet ik dus de game nog een keer kopen om hem met de Wiimote te spelen. Dat vind ik de naaistreek.
Als ik vanuit Wiiperspectief kijk is het natuurlijk wel cool dat de game gepimped wordt voor de Wii. Aangezien ik de Wii toch op dag 1 koop is het voor mij niet echt een probleem. Maar als Cube eigenaar vind ik het toch jammer dat de game nu niet meer een Cube only game is.
Wat natuurlijk nu ook mogelijk is dat of de Wii of de Wii-versie uitverkocht zijn bij de launch waardoor je voor een duivels dilemma staat: of nu Zelda spelen of wachten om de Wii-versie te spelen...

Edit: Ik ga er dus wel vanuit dat er twee versies in de winkel komen te liggen. Als er 1 doos in de winkel ligt waar beide versies in zitten dan heb ik niets gezegd.

[ Voor 5% gewijzigd door Deddiekoel op 31-05-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, lijkt me niet dat nintendo even de release datum + prijs aan bart smit heeft verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:42

Smoonshine

Feyenoord!!

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:55:
Om maar weer even een discussie rondom de prijs te ontketenen. De Wii staat nu op de site van Bart Smit, hij zou 1 november uitkomen en kost €299,-.
Hmz, ik neem niet aan dat de Bart Smit dit er zomaar voor de flauwekul op zet. Die zullen vast wel een prijsindicatie gekregen hebben ofzo. En die gaan als zo'n groot bedrijf ook niet wild gokken. 299,- vind ik echter wel een schandalig bedrag. Voor hetzelfde geld heb je straks een X360 core systeem. Zeker voor de techniek aanwezig in de Wii is 299 echt een veel te hoge prijs in vergelijking met de andere 2. Dat de controllers wat duurder zullen zijn daar kan ik inkomen, maar daar zit er maar 1 van bij. Het kan natuurlijk zijn dat de Bart Smit de indicatieprijs gewoon hoog aanhoud. Als dit waar is worden we hier in NL weer flink genaaid en draait de Nederlandse industrie hoogstpersoonlijk de Wii de nek om.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

rajackar schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:53:
Ik vraag me wel af hoe ze zelda gaan verkopen. Mijn hoop is dat ze 2 discs leveren, één voor de wii en één voor de GC. Maar dat zal wel niet.
Lijkt mij ook niet echt logisch, want dan zou je het spel kunnen kopen en de andere disc kunnen verkopen omdat je er toch maar 1 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:19
Wat gebeurt er als mensen de Wii preorderen bij Bart Smit voor 299 EUR en de prijs blijkt lager te zijn? :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Die prijs is natuurlijk bewust hoog. Ze hebben waarschijnlijk geen idee wat de prijs echt is, maar ja dat pre-ordered zo lastig. Dus op deze manier valt het altijd mee en hoef je geen klanten teleur te stellen. Kortom ik zou me van deze prijs niets aan trekken. Ik gok nog steeds op 150~200 euro...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Op de een of andere manier zijn we hier toch al de laatste 5 jaar veruit het duurst dus het zou me geeneens verbazen :(

Ik gokte zelf op 229,- tot 249,-

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 31-05-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
RayNbow schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:17:
Wat gebeurt er als mensen de Wii preorderen bij Bart Smit voor 299 EUR en de prijs blijkt lager te zijn? :+
Krijg je waarschijnlijk waardebonnen ter waarde van het verschil.

Maar volgens mij moeten ze je het apparaat voor de prijs geven die ze hebben gevraagd, dus als ze 150 vragen en hij kost 200, krijg jij hem voor 150.

299 is natuurlijk veel te hoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:42

Smoonshine

Feyenoord!!

RayNbow schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:17:
Bij de FRS is het zo dat je dan tegoedbonnen krijgt voor de verschilwaarde. Denk dat de BS ook zo'n soort constructie heeft.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Smoonshine schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:38:
[...]

Bij de FRS is het zo dat je dan tegoedbonnen krijgt voor de verschilwaarde. Denk dat de BS ook zo'n soort constructie heeft.
Bij Bart Smit heeft geen echt pre-order systeem. Als je pre-ordered krijg je een mailtje zodra de Wii beschikbaar is en je hem kunt bestellen. Dan hoef je pas te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Misschien is het wel een pack met 2 wii-motes dvd dongle en een game...
Conclusie: Wachten op meer info :P

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Update!
Nintendo heeft aangegeven dat deze prijs niet klopt en dat de richtprijs nog steeds op 250 dollar ligt. Bartsmit gaat op het opgeven van een foutieve prijs door Nintendo worden aangesproken.

Bron: Bart Smit
De doelprijs is 250 dollar, de prijs waarvoor hij verkocht kan worden is 170. De uiteindelijk prijs zal dan wel in het midden komen te liggen he :)

[ Voor 25% gewijzigd door Collaborator op 31-05-2006 11:34 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Goede zaak dat Nintendo daar lekker zelf achteraan gaat. :)
Ik hoop nogsteeds op een prijs van om en nabij de 189euro.

[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 31-05-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Spellen voor de Wii gaan kennelijk gewoon 60,- kosten lees ik net op Fok! aangezien Atari zijn prijzen heeft aangekondigd voor twee Wii spellen en die beide dus 60,- kosten.

Jammer, ik had gedacht dat de prijzen voor een spel ook omlaag zouden gaan bij de Wii en dacht ook dat Nintendo hints had gegeven in die richting. Lijkt me dat het ontwikkelen van een spel voor de Wii goedkoper is dan voor de 360 (zijn ook nieuwsberichten over geweest) dus dan had een lagere prijs ook voor de hand gelegen.

Het staat ook op jeuxvideo.fr

[ Voor 11% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 31-05-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:56:
Spellen voor de Wii gaan kennelijk gewoon 60,- kosten lees ik net op Fok! aangezien Atari zijn prijzen heeft aangekondigd voor twee Wii spellen en die beide dus 60,- kosten.

Jammer, ik had gedacht dat de prijzen voor een spel ook omlaag zouden gaan bij de Wii en dacht ook dat Nintendo hints had gegeven in die richting. Lijkt me dat het ontwikkelen van een spel voor de Wii goedkoper is dan voor de 360 (zijn ook nieuwsberichten over geweest) dus dan had een lagere prijs ook voor de hand gelegen.

Het staat ook op jeuxvideo.fr
Die bui zag ik ook hangen.. terwijl Iwata zelf heeft gezegt dat hij niet kon voorstellen dat de games duurder dan 50dollar zouden worden... maar dan heb je bijna de prijs van een DS game dus ja.

Ik had liever ook een prijsdaling gezien... en vooral als straks ps3 & xbox360games ook gewoon 60euro zijn, vind ik het wel een stukje minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Gameprijzen worden niet geheel door Nintendo bepaald. DS zou ook goedkoper dan GBA moeten zijn maar is helaas niet zo. In de US meen ik wel trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canada schijnt super goedkoop te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Hironshy moet voortaan beter lezen.... :/

Heb Zelda: OoT nooit kunnen uitspelen. Ga binnenkort maar weer eens aan beginnen :)

[ Voor 74% gewijzigd door Hironshy op 31-05-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 23:41
Als Nintendo nou via haar website de Wii en Games zou verkopen dan zouden ze een mooi pressiemiddel hebben om die prijzen laag te houden in de winkels.

Winkels welke een te hoge prijs hanteren zouden op deze wijze gedwongen worden om hun marges te verkleinen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Staip schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:14:
Als Nintendo nou via haar een website de Wii en Games zou verkopen..
www.gcshop.nl :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 23:41
Maar dat was niet wat ik bedoelde, als Nintendo zelf als bedrijf de spellen en hardware zou verkopen voor de prijzen die zij toezeggen (lager dan in de winkels) dan worden winkels daarmee gedwongen om hun marges te verkleinen zodat de Nintendo koper de games en hardware tegen de Nintendo advies prijzen kan bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik vind je reactie een hoog spamgehalte hebben.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Staip schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:30:
Maar dat was niet wat ik bedoelde, als Nintendo zelf als bedrijf de spellen en hardware zou verkopen voor de prijzen die zij toezeggen (lager dan in de winkels) dan worden winkels daarmee gedwongen om hun marges te verkleinen zodat de Nintendo koper de games en hardware tegen de Nintendo advies prijzen kan bemachtigen.
Het komt op het zelfde neer.. online aanbieden zodat je onder de winkelprijs kan gaan zitten.
Ik denk niet dat Nintendo zelf veel zin heeft om een winkel gedeelte op te gaan zetten online.
Richard schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:31:
[...]

Ik vind je reactie een hoog spamgehalte hebben.
Ik heb zelf niks met GC shop te maken, en er slechts een enkele keer iets besteld. Maar het gaat erom dat GC shop de prijzen vaak ver onder de winkelprijs heeft zitten (zoals het vaak hoort)

[ Voor 23% gewijzigd door Collaborator op 31-05-2006 19:35 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Staip schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:30:
Je krijgt dan alleen het probleem dat Nintendo ruzie krijgt met de winkels en voor sommige winkels is dat genoeg reden om geen Nintendo produkten meer te verkopen. Als Nintendo zoiets zou doen, hoeveel winkels zijn er dan nog bereid Nintendo produkten te verkopen? Waarschijnlijk zijn dat er veel minder dan je denkt. Hoeveel third-parties zullen er nog bereid zijn om spellen voor Nintendo consoles te ontwikkelen als de consoles en spellen vrij moeilijk in winkels terug te vinden zijn? Nintendo, Sony en Microsoft zijn teveel afhankelijk van diezelfde winkels die die hogere prijzen vragen om zoiets te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:55:
Iemand van Nintendo had btw al vlak na de E3 gezegt dat hij niet duurder dan 249,- zou worden.
Bron: Fok, een ongelóvelijk betrouwbare bron 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:22

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Olie op het vuur voor de Zelda fans die (nog) geen Wii willen aanschaffen:
Bozon Responds: From what we can tell so far, The Legend of Zelda: Twilight Princess is the single exception to the Cube/Wii line-up (and as far as we've heard, the GameCube version may only be released in North America).
Bron: IGN Mailbag

Ik kan het me niet echt voorstellen, Nintendo heeft erg expliciet aangekondigd dat Zelda:TP ook nog voor iedere Gamecube fan beschikbaar komt, ik kan me niet voorstellen dat het dan ineens alleen in Noord-Amerika zou zijn...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Twee Dee schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 08:45:
Ik kan het me niet echt voorstellen, Nintendo heeft erg expliciet aangekondigd dat Zelda:TP ook nog voor iedere Gamecube fan beschikbaar komt, ik kan me niet voorstellen dat het dan ineens alleen in Noord-Amerika zou zijn...
Micht het waar zijn dan zijn er nog genoeg manieren om het spel toch in handen te krijgen ;)

Maar het lijkt me behoorlijk suf als dat het geval is, wat maakt de Amerikaanse markt zo anders dat ze de strategie moeten wijzigen? ZIjn ze bang dat ze geen Wii's verkopen als ze een GC versie op de markt brengen in Europa of Japan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Nintendo heeft aangegeven dat deze prijs niet klopt en dat de richtprijs nog steeds op 250 dollar ligt.--

klopt niet :P

ze hebben alleen aangegeven dat ie onder de 250 zal gaan zitten. Het slimme hiervan is dat de onduidelijkheid(en de hype) gewoon blijft aanhouden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Als de Wii dadelijk uitkomt, uit welk land is het dan het slimst om hem te inporteren? In Canada zijn de games altijd goedkoper en komen ze eerder uit?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zucht schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:55:
Als de Wii dadelijk uitkomt, uit welk land is het dan het slimst om hem te inporteren? In Canada zijn de games altijd goedkoper en komen ze eerder uit?
tenzij je graag met stroomconvertors in de weer bent lijkt het me best om hem gewoon in europa te komen, aangezien het een wereldwijde release betreft. :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Wereldwijde release is nog niet zeker. Enige dat daarover is gezegd is dat de Wii overal ter wereld uit zou komen in een tijds bestek van 180 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
180 dagen is bijna een half jaar, volgens mij wilde ze het wel ietsje sneller doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:41:
Wereldwijde release is nog niet zeker. Enige dat daarover is gezegd is dat de Wii overal ter wereld uit zou komen in een tijds bestek van 180 dagen...
Nee, het enige dat er gezegd is is dat er maximaal 14 weken tussen alle releasedata zou zitten en dat de console definitief dit jaar nog in Europa gelanceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Cubed zegt 6november USA Wii release, Europa "well in time for christmas".

Ook nog een leuke Chibi-Robo review. Iemand hier die zijn zweterige handjes op een PAL versie heeft kunnen krijgen? Denk dat ik het spel voor het volle pond nog even laat liggen, maar als de prijs wat inzakt het wel een goede aankoop zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Aristagon schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:26:
Cubed zegt 6november USA Wii release, Europa "well in time for christmas".

Ook nog een leuke Chibi-Robo review. Iemand hier die zijn zweterige handjes op een PAL versie heeft kunnen krijgen? Denk dat ik het spel voor het volle pond nog even laat liggen, maar als de prijs wat inzakt het wel een goede aankoop zal zijn.
Ik heb em zien liggen bij de media markt r'dam alexander.
Verder nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

http://www.gameklip.com/v/719/

Deze moest ik gewoon ff posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Een rofl is wel op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Boeb0e schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:07:
[...]

tenzij je graag met stroomconvertors in de weer bent lijkt het me best om hem gewoon in europa te komen, aangezien het een wereldwijde release betreft. :)
Is de eenmalige aanschaf dan niet goedkoper als elke keer weer extra betalen voor je games? Het scheelt soms wel zo'n 10 euro per spel!

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik heb die persconferentie live gekeken(die pas om 4 uur s'ochtends was afgelopen :O ) en ik zat me inderdaad bij die Genki 2 demo achter mijn oren te krabben. Hadden ze in Japan vroeger veldslagen met reuzenkrabben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zucht schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:03:
[...]
Is de eenmalige aanschaf dan niet goedkoper als elke keer weer extra betalen voor je games? Het scheelt soms wel zo'n 10 euro per spel!
Of je wacht gewoon even tot ze goedkoper worden in nedeland. Ook kun je PAL games halen bij PLAY.com en die zijn nieuw "bijna" altijd 48euro ofzo. Ook nog goedkoper. Vaak moet je wel even wachten tot de game binnen is en een CC hebben maar ja. Ik wacht meestal tot de prijs iets gezakt is moet nog zoveel uitspelen (Zelda:OOT O-) )

[ Voor 29% gewijzigd door Dutchie! op 01-06-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Het enige voordeel wat je zou hebben met de Wii importeren is dat je soms sneller toegang hebt tot de games. Maar tegenwoordig maakt het nou weinig verschil uit wat je er precies voor betaald geloof ik, je zit altijd nog deels met die rottige verzendkosten. Kan je beter zoals eerder gezegd je games bestellen bij Gcshop.nl, Play.com of dvdcrave :)

En de laatste tijd vind ik het verschil tussen release dates eigenlijk erg afnemen tussen US en Europa.

Ben eigenlijk benieuwd wanneer de preorder acties een beetje beginnen van de Wii, wil me naam op een lijstje hebben staan er zeker van zijn dat die hier straks ook staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.bartsmit.com :P (Alleen reserveren, maarja je krijgt gratis smsje als ze op vooraad zijn :O )

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Mja daar ben ik dus niet zo liefhebber van. Doel meer op zoiets wat Microsoft deed met de X360 :) Toen hadden we mooi in de winkel een pre-order lijst zoals je dat ook meer in de US ziet. Netjes genummerd met tel nummer erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Ha, ik kan me nog goed herinneren hoe ik destijds fijntjes bij de V&D een N64 reserveerde, kreeg die hele V&D uiteindelijk geen enkele N64 op de officiele release. Ja wat heb ik toen gelachen... maar goed ik bewaar dit verhaal wel voor een andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Koffiezuiper schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:37:
Mja daar ben ik dus niet zo liefhebber van. Doel meer op zoiets wat Microsoft deed met de X360 :) Toen hadden we mooi in de winkel een pre-order lijst zoals je dat ook meer in de US ziet. Netjes genummerd met tel nummer erbij :)
Dat komt wel :) be pacient my friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik bestel hem sowieso wel bij de Bart Smit, ik krijg daar namelijk 15% korting, wel met terugwerkende kracht, maar toch het scheelt een hoop op een console plus een paar games. Jammer dan als ik hem een paar dagen te laat heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:37:
Mja tegenwoordig heb je ook webshops he. Als je op een webshop er eentje besteld sta je meestal ook op een "Lijstje" alleen hoef je je huis niet meer uit, om de Wii op te halen als hij uit is :P

Maar ik had ook me Gamecube van bartsmit.com en dat ging allemaal heel goed. Had me Gamecube 3 dagen voor de echte release dag :O

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Van webshops weet ik, alleen op een launch haal ik gezellig mijn console in de winkel :) Ten eerste vind ik dat zelf gewoon geiniger :P En zoals gezegd haal ik het liever ook zelf op en dat ik evt langer moet wachten door de postbode bv :P Ja, ik ben ongeduldig met zulke dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Als ik hem bij de launch koop dan zal dat wel bij nedgame zijn. Die zijn vaak scherp geprijst. DS is daar ook goedkoper dan de adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Kijk eens aan, play.com heeft er een Wii sectie bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

80 euro lol.. ze nemen wel een erg ruime marge :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik had het al een paar keer voorspeld: als je gebruik maakt van WiiConnect24 zal de Wii automatisch DS demo's downloaden, die je vervolgens weer op je DS kan downloaden. _/-\o_
Q: What will the Wii offer when connected to the Internet?

Iwata: I'll give you a specific example we are planning for. Let's say your Wii is connected to the Internet in a mode that allows activation on a 24-hour basis. This would allow Nintendo to send monthly promotional demos for the DS, during the night, to the Wii consoles in each household. Users would wake up each morning, find the LED lamp on their Wii flashing, and know that Nintendo has sent them something. They would then be able to download the promotional demo from their Wii's to their Nintendo DS's. This will, of course, be possible in gaming stores too, but I think users will enjoy being able to do this within their homes. The key merit here is having promotional material delivered to your home, instead of having to go collect it yourself.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 15-09 22:56
MetroidPrime schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:55:
Ik had het al een paar keer voorspeld: als je gebruik maakt van WiiConnect24 zal de Wii automatisch DS demo's downloaden, die je vervolgens weer op je DS kan downloaden. _/-\o_

[...]

Bron
Dat zou erg vet zijn: 's ochtends ff je DS laten connecten met je Wii en vervolgens kan je onderweg naar je werk de nieuwste demo's uitproberen :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 08:29
Koffiezuiper schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 20:44:
Het enige voordeel wat je zou hebben met de Wii importeren is dat je soms sneller toegang hebt tot de games.
Dat niet alleen. Als je kijkt naar bijvoorbeeld de GameCube zijn er nog meer voordelen te noemen:

- Alle NTSC spellen zijn in 60Hz
- De meeste spellen ondersteunen ook nog eens 480p
- Er zijn meer NTSC exclusive games dan PAL exclusive games
- De prijs is zeker stukken lager, al helemaal als de dollar blijft dalen.

Ik denk dat alle bovenstaande punten ook voor Wii games gaan gelden.

Mijn spellen bestaan dan ook voornamelijk uit NTSC de versies.

[ Voor 7% gewijzigd door Schweino op 02-06-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Je hebt gelijk Schweino :)

De 60hz en 480p zijn wel twee belangrijke punten :) Alleen ik mag hopen voor Nintendo dat ze in Europa ook 480p standaard maken met de games, anders zou dat een gigantische blunder zijn en ging ga er eigenlijk wel vanuit dat 480p hier wel gewoon erin zit. 60hz optie zie je ook steeds vaker met GC games.

Als 480p niet in de Europese Wii zit dan importeer ik hem ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zie je duidelijk verschil in de PAL(60HZ) games en de NTSC (50HZ?) (480p) ? ik heb hier niet zoveel kaas van gegeten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Aap schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:58:
Zie je duidelijk verschil in de PAL(60HZ) games en de NTSC (50HZ?) (480p) ? ik heb hier niet zoveel kaas van gegeten namelijk.
ntsc geeft slechtere beeldkwaliteit dan pal (merk je vooral aan de kleursterkte). Hetgeen je wil hebben is ondersteuning van progressive scan, hetgeen echt een enorm verschil kan uitmaken in beeldkwaliteit mits je een goed scherm hebt

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Koffiezuiper schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:49:
Je hebt gelijk Schweino :)

De 60hz en 480p zijn wel twee belangrijke punten :) Alleen ik mag hopen voor Nintendo dat ze in Europa ook 480p standaard maken met de games, anders zou dat een gigantische blunder zijn en ging ga er eigenlijk wel vanuit dat 480p hier wel gewoon erin zit. 60hz optie zie je ook steeds vaker met GC games.

Als 480p niet in de Europese Wii zit dan importeer ik hem ook :)
De Wii zal waarschijnlijk gewoon 576p ondersteunen. Ik vermoed dat de reden dat PAL Gamecube spellen dat niet deden is dat er in 2002 maar een heel klein aantal van de verkochte TV's progressive scan ondersteunden. De situatie is nu heel anders, vrijwel alle nieuwe TV's kunnen progresive scan aan en dankzij het aankomende WK zal het marktaandeel van die TV's ook groeien. Hopelijk zal de Wii 576p ondersteuning ook voor Gamecube spellen werken die geen progressive scan ondersteuning hebben(dit is technisch mogelijk!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 08:29
Aap schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:58:
NTSC wordt altijd in 60Hz weergegeven. Ik heb overigens nog geen PAL60 spel gezien op de GameCube, volgens mij schakelt de 60Hz functie in PAL spellen gewoon over naar NTSC.
MetroidPrime schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:17:
[...]
De Wii zal waarschijnlijk gewoon 576p ondersteunen.
Ik hoop dat het 480p wordt en geen 576p, anders krijg je weer conversievertragingen bij releases of zwarte balken boven en onder in je beeld....
Waarom kan Nintendo nu niet gewoon net als bij de XboX 360 als minimale eis stellen dat alle spellen in tenminste 720p (of 480p aangezien de Wii geen HDTV resoluties zal ondersteunen) moeten worden weergegeven? Dan ben je gelijk van dat gedonder af dat spellen geconverteerd moeten worden voor PAL of NTSC.

[ Voor 19% gewijzigd door Schweino op 02-06-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Schweino schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:28:
[...]

NTSC wordt altijd in 60Hz weergegeven. Ik heb overigens nog geen PAL60 spel gezien op de GameCube, volgens mij schakelt de 60Hz functie in PAL spellen gewoon over naar NTSC.
niet waar. Mijn tv kan geen ntsc signaal aan (geeft ie in zwart-wit weer), maar pal60 op gamecube (en zo heb ik verschillende games, de zelda:ooc remake is zelfs 60hz only) geeft ie perfect weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zwart-wit kan ook nog aan de bekabeling liggen. Als je pal60 weer kan geven moet ntsc ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MaxBurn schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:35:
Zwart-wit kan ook nog aan de bekabeling liggen. Als je pal60 weer kan geven moet ntsc ook wel lukken.
pal60 en ntsc zijn echt wel degelijk 2 verschillende standaarden hoor, dat heeft niets met bekabeling te maken

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.