Het Grote Gamecube en Wii Topic Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.530 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
MaxBurn schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:02:
Ik heb het al eerder gezegd: NIEMAND die ik ken weet wat de Wii is of begint er nu pas wat van te horen. Ze gaan allemaal een 360 halen of wachten op de PS3. Erg jammer. Ik ben gewoon bang dat de Wii vooral in de EU teleurstelt. Al helemaal omdat ze hier vast wel weer de prijzen opblazen zoals bij de DS.
Dat is dan bij jou zo. Het merendeel van mij vrienden weten wel wat de Wii is en wat ie kan. En sommige die nu niet echte gamers zijn, willen toch een Wii gaan halen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:56
Vanitas schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 21:52:
[...]

Dat is dan bij jou zo. Het merendeel van mij vrienden weten wel wat de Wii is en wat ie kan. En sommige die nu niet echte gamers zijn, willen toch een Wii gaan halen.
Idd. Een vriend van me die nog nooit een console heeft gehad (en alleen maar op de PC gamed) overweegt nu ook een Wii te kopen...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik vertelde gisteren aan iemand dat er een nieuwe Duck Hunt onderweg is met Light Gun. Weer een Wii-koper erbij :Y)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31
Captain N schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 22:02:
Ik vertelde gisteren aan iemand dat er een nieuwe Duck Hunt onderweg is met Light Gun. Weer een Wii-koper erbij :Y)
Ik hoop overigens dat deze nieuwe Duck Hunt deel uit zal gaan maken van het Wii Sports + Wii Orchestra compilatie(vooral als de compilatie deel uit zal gaan maken van de standaard Wii bundel).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
MaxBurn schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:02:
Ik heb het al eerder gezegd: NIEMAND die ik ken weet wat de Wii is of begint er nu pas wat van te horen. Ze gaan allemaal een 360 halen of wachten op de PS3. Erg jammer. Ik ben gewoon bang dat de Wii vooral in de EU teleurstelt. Al helemaal omdat ze hier vast wel weer de prijzen opblazen zoals bij de DS.
Des te meer kans dat ik een Wii kan ophalen bij de launch :+
Meeste vrienden van me die ook aan console gaming doen, gaan een Wii halen. De rest is meer pc gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 22:57:
[...]

Des te meer kans dat ik een Wii kan ophalen bij de launch :+
Meeste vrienden van me die ook aan console gaming doen, gaan een Wii halen. De rest is meer pc gamer.
damn straight :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik stop met posten op je blog Surrounded, sorry maar het stikt er gewoon van fanboys die de klok wel hebben horen luiden maar de klepel niet kunnen vinden.. Je kan geen woord zeggen of ze beginnen te schermen met niet kloppende "feiten" en zeggen dan ook nog eens tegen je dat je maar beter niks kunt zeggen omdat je er niets van af weet :) Ze vallen je ook steeds persoonlijk aan in plaats van te discussieren, :r peuters.

[ Voor 54% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2006 00:28 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:45:
Carlton uit de prince of bel air :D
Haha. :p Leuk, maar wat denk je hier van?
Je kan geen woord zeggen of ze beginnen te schermen met niet kloppende "feiten" en zeggen dan ook nog eens tegen je dat je maar beter niks kunt zeggen omdat je er niets van af weet
Het was vandaag wel weer heel erg raak ja. Die gasten gaan zwaar teleurgesteld zijn als ze straks zien wat de PS3 daadwerkelijk presteert. Al zullen ze dat nooit toegeven, maar ze verwachten volgens mij echt iets onmogelijks.
Ze vallen je ook steeds persoonlijk aan in plaats van te discussieren, peuters.
Je hebt je wel lopen ergeren huh? ;) Op het eind beledig je en passant de volledige bevolking van België volgens mij. :p Maar ik moet toegeven dat dat "Ge moet U eens wat beter in de stof verdiepen voordat gij uw mond open trekt" de hele tijd mij ook op de zenuwen werkt.

On topic: Waar is Chibi Robo? Ik heb vandaag de tijd genomen om een hele zooi winkels af te gaan, maar hij was nergens te vinden en niemand van het personeel kon me ook vertellen wanneer ze hem binnen zouden krijgen. :/ Komt er eindelijk weer eens een interessante cube-titel uit, krijg je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Toch vraag ik het me af wat nintendo echt wil, eigenlijk zeggen ze, we willen (en kunnen?) de directe concurentie met sony & ms niet aan gaan, en hierom gaan we een andere markt aanboren. De mensen die gamen nu niet interresant vinden.
Misschien zie ik het te zwart/wit (en nintendo zal er vast wel wat markt onderzoeken en zo overheen gemikt hebben) maar volgens mij zit de videogame generatie gap ergens bij de mensen die met een nes of snes zijn opgegroeid. Al deze mensen hebben op zijn minst ooit wel is een spelletje gespeeld, en van die groep gament men nog steeds (al dan niet fanatiek) of men gamed niet.
De mensen van voor deze generatie zijn volgens mij grotendeels lid van de groep niet gamers, maar dat maakt niet zo heel veel uit voor mijn voorbeeld.

Noem me pessimistich maar iemand die het vroeger niet leuk vond, waarom zou die het nu opeens wel leuk vinden? Sure de interface is compleet anders, maar we blijven het hebben over gamen. Je zit voor de tv een activiteit uit te voeren dat principe blijft hetzelfde.
Wellicht dat als we overgaan naar de holodecks....tsja dan zal het wel net zo populair worden als tv kijken (hoewel er natuurlijk mensen zijn die dat ook nooit of zelden doen :) )
En de prijs is met 200-250 euro ook niet zo laag dat je het ff gaat proberen als niet gamert.

Er gaan wel 'een paar' mensen over natuurlijk. Demo pods, reclame en de allerbelangrijkste mond op mond zorgen daar wel voor. Maar ik vrees dat nintendo echt niet opeens de grootste is.
Ik zou dat wel leuk vinden :P

Aan de andere kant kijk je idd bij de gamers, dan zien de meeste mensen het toch wel zitten, helemaal als 'console derbij'. Zou wintel opgevolgd worden door mintendosoft ofzo?
Ik kon echt geen better combo naam verzinnen op dit tijdstip :X

En of alle Sony zealots over gaan naar de ps3? Niets laat je harder denken dan pijn in je portemonnee, dus dat moet ik ook nog zien.

Fanboy disclaimer, ik heb zowel een (non 360) x-box, ps2, cube en 2 (half dode :( ) dreamcasts, maar moet toegeven dat ik Nintendo net iets meer gun omdat mijn snes ervaringen nooit zijn overtroffen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:08:
Noem me pessimistich maar iemand die het vroeger niet leuk vond, waarom zou die het nu opeens wel leuk vinden? Sure de interface is compleet anders, maar we blijven het hebben over gamen. Je zit voor de tv een activiteit uit te voeren dat principe blijft hetzelfde.
Nintendo gokt vooral op het simpeler maken van de controls. Vroeger op de NES hoefden die mensen waar jij het over hebt alleen maar te weten dat je met dat kruisje naar links of rechts kon lopen, en met het rode knopje sprong je.

Als ze een spel op de Gamecube zouden willen spelen moet iemand ze eerst uitleggen dat je met het gele pookje de camera kunt bijstellen, met de R-knop overschakelen naar first person perspectief, met de L-knop "locken" op een vijand. Tegen de tijd dat ze dan ook nog horen over backflips, walljumps en buttstomps zijn ze allang weer afgehaakt.

En dan krijg je Wii-sports. Je hoeft niks te leren, behalve dat je net moet doen alsof de controller een tennisracket is en gewoon de bal raken. :p Ik weet niet of het Nintendo echt gaat lukken, maar ze hopen vast dat het mensen doet de denken aan de simpelheid van spellen als duckhunt en donkey kong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 21:31

Zym0tiC

^_^

Volgens mij krijgt Nintendo er toch een hoop nieuwe fans bij, ik hoef maar voor te doen hoe het vechten, schieten, tennissen werkt, of te vertellen of een star wars game (lightsable) en ik zie pret oogjes opduiken. :p

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:29:
[...]

Nintendo gokt vooral op het simpeler maken van de controls. Vroeger op de NES hoefden die mensen waar jij het over hebt alleen maar te weten dat je met dat kruisje naar links of rechts kon lopen, en met het rode knopje sprong je.

Als ze een spel op de Gamecube zouden willen spelen moet iemand ze eerst uitleggen dat je met het gele pookje de camera kunt bijstellen, met de R-knop overschakelen naar first person perspectief, met de L-knop "locken" op een vijand. Tegen de tijd dat ze dan ook nog horen over backflips, walljumps en buttstomps zijn ze allang weer afgehaakt.
Precies.

Als voorbeeld neem ik eventjes de zeer populaire iPod van Apple. Een media speler met een aantal basis functies, zonder al te veel poespas. Het apparaat ziet er prachtig uit volgens de meeste mensen, en is lekker eenvoudig te bedienen. Het apparaat blinkt uit in eenvoud, en de massa wilt ook eenvoud! Mensen zitten helemaal niet te springen om al die moeilijke termen en al dat marketing gel*l over bits en bytes. Dat is maar een selecte groep die zich daar mee bezig houd, en niet de massa. Vandaar dat de iPod ook zo'n groot succes is tegenwoordig.

En met games is dat net zo!

Op zich heeft de Wii controller ook de nodige buttons hoor. Je kan het zelfs voor iemand moeilijk maken om met deze nieuwe controller te spelen als je dat zou willen als developer. Echter kun je het ook heel eenvoudig houden zoals bij bijvoorbeeld het nieuwe tennis spelletje. Maar eenvoudig zijn kon ook al in principe met de oude stijl controllers. Tetris heeft bijvoorbeeld ook maar een paar knopjes nodig. Een game die ook uitblinkt door de eenvoud, en toch tegelijkertijd heel groots weet te zijn! Wat mij betreft is Tetris zoiezo één van de allerbeste games ooit gemaakt. En dat komt met name door één ding: gameplay.

Wanneer mensen een game spelen willen ze de controle daar ook over hebben. En door eenvoudig te blijven qua controls spreek je ook een breder publiek aan. De massa wilt gewoon geen flight simulator toestanden! Het moet eenvoudig zijn, lekker spelen, enz. De Wii controller kan zoiets. Maar de controller kan ook in zekere zin misbruikt worden wat dat betreft. Je kunt het namelijk als developer zo moeilijk mogelijk maken voor mensen als je zelf wilt. Een Wii controller bezit namelijk alle functies van de oude stijl controllers, en voegt daar ook nog een het hele "freestyle" gebeuren aan toe.

De controller kan dus op meerdere manieren gebruikt worden. Van makkelijk tot zeer moeilijk. De massa die nog niks met gaming te maken heeft valt denk ik toch wel in de eerste categorie. Mensen die het eenvoudigere werk willen hanteren. Maar voor dat publiek zullen wel de juiste games gemaakt moeten worden. Iemand die nog nooit gegamed heeft gaat gewoon geen Wii met Twilight Princess kopen in mij ogen. Nee, mensen willen eenvoud, een game zoals bjvoorbeeld tennis, of iets anders simpels en tegelijkertijd ook erg entertainent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Het succes van de DS is belangrijk voor Wii. Door de goede uitwerking van de controller hebben ze de kans om de ervaring van de DS (die ook niet altijd even goed is) te overtreffen. Daarmee kunnen ze een nieuwe weg in slaan die ze waarschijnlijk bij de volgende generatie al tegenover kopieen van de concurrentie zet....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:52

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:29:
[...]

En dan krijg je Wii-sports. Je hoeft niks te leren, behalve dat je net moet doen alsof de controller een tennisracket is en gewoon de bal raken. :p Ik weet niet of het Nintendo echt gaat lukken, maar ze hopen vast dat het mensen doet de denken aan de simpelheid van spellen als duckhunt en donkey kong.
Ik denk dat je verhaaltje heel realistisch is, zeker dat stukje over die NGC-controller, daar krijg ik mijn moeder (50+) dus echt niet mee aan het werk.

Er zijn echter wel een hoop ouders van de mensen die nu +/- 25-35 zijn, die vroeger gewoon lekker mee speelde met idd Mario of Duck Hunt met de kids. Die mensen moeten het gewoon van simpelheid hebben, anders slaat het niet aan. Efin, Braintraining zou voor de DS ook de wat "oudere" of "andere" gamer aan de DS moeten krijgen, dus dat maar even afwachten ;)

Kijk, het moet natuurlijk niet bij simpele controls blijven, als ze de hele Wii ontzettend moeilijk gaan maken (aansluiten, content downloaden voor games, ding draadloos aan je router hangen, menustructuur), dan moet er eigenlijk altijd een persoon bijzijn om die "andere" of "oudere" gamer te helpen. Wat Nintendo werkelijk wil is dat bijvoorbeeld mijn ouders zonder overleg met mij (omdat ik wat van games weet) dat ding in de stad zien, kopen, zelf aansluiten en gewoon op weg gaan zonder hulp van derden.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wii-mote VS halogeen
Een Nintendo-woordvoerder heeft bekend gemaakt dat het draadloze signaal van de Wii-mote gestoord kan worden door halogeen licht. Vooral spotjes die licht in min of meer dezelfde richting als het Wii-mote-signaal versturen kunnen een enorme impact op de ontvangst-kwaliteit leveren.
Aangezien veel winkeliers voor halogeen licht kiezen vanwege het warmere licht, en grotere lichtopbrengst dan TL-verlichting, vreest Nintendo voor de reacties van gamers die in de winkel de Wii-demo-console willen proberen.

Er zijn nog geen concrete cijfers bekend over de performancedrop, dus in hoeverre dit een werkelijk probleem voor Nintendo vormt is nog even afwachten. In oktober verwacht men Wii uit te brengen, tegen die tijd zal er ook meer duidelijkheid zijn over de invloeden van halogeen.
bron

Las in een reactie dat je daar thuis geen last van zult hebben omdat de halogeenlampjes thuis daar veel te zwak voor zijn om echt te gaan storen, maar zo'n verhaal moet natuurlijk niet zijn eigen leven gaan leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op zondag 28 mei 2006 @ 08:01:
[...]

Ik denk dat je verhaaltje heel realistisch is, zeker dat stukje over die NGC-controller, daar krijg ik mijn moeder (50+) dus echt niet mee aan het werk.

Er zijn echter wel een hoop ouders van de mensen die nu +/- 25-35 zijn, die vroeger gewoon lekker mee speelde met idd Mario of Duck Hunt met de kids. Die mensen moeten het gewoon van simpelheid hebben, anders slaat het niet aan. Efin, Braintraining zou voor de DS ook de wat "oudere" of "andere" gamer aan de DS moeten krijgen, dus dat maar even afwachten ;)

Kijk, het moet natuurlijk niet bij simpele controls blijven, als ze de hele Wii ontzettend moeilijk gaan maken (aansluiten, content downloaden voor games, ding draadloos aan je router hangen, menustructuur), dan moet er eigenlijk altijd een persoon bijzijn om die "andere" of "oudere" gamer te helpen. Wat Nintendo werkelijk wil is dat bijvoorbeeld mijn ouders zonder overleg met mij (omdat ik wat van games weet) dat ding in de stad zien, kopen, zelf aansluiten en gewoon op weg gaan zonder hulp van derden.
Haha ik heb toevallig gisteren me moeder maar is op de Gamecube leren spelen. Ze heeft vroeger wel altijd op de NES en SNES gespeeld, en op de N64 MarioKart maar toch ging het voor geen meter :P

Ze wou Zelda The Wind Waker spelen, en ik heb eerst een uur alle knoppen moeten uitleggen, om daarna te zien dat ze alles alweer is vergeten, en het nog niet kan :(
Vooral met de C-Stick de camera bij sturen is een ware hel voor haar :o

Daarom lijkt het me ook garantie tot succes, als de Wii wel wat simpeler is. Het zelfde met de DS. Iedereen kan Wario Ware spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:55:
"Ge moet U eens wat beter in de stof verdiepen voordat gij uw mond open trekt" de hele tijd mij ook op de zenuwen werkt.
En hij doet het weer, moet me echt zo inhouden niet weer te reageren. Ik kan echt slecht tegen zulke arrogante etters :) Ik heb al eerder aangegeven dat een user/moderatie systeem veel beter zou zijn voor je blog want je ziet nu al dat de etters de overhand beginnen te krijgen in het posten. Ik ben al gestopt. Het begint op cubezone.nl te lijken :| Dit is ook de reden dat Tnet het enige forum is waar ik altijd ben gebleven. Moderatie. Sites zoals de jouwe krijgen eerst een goed publiek, vervolgens ontdekt de massa het en daalt het niveau drastisch naar puberale discussies.

[ Voor 49% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:54:
[...]
En hij doet het weer, moet me echt zo inhouden niet weer te reageren. Ik kan echt slecht tegen zulke arrogante etters :) Ik heb al eerder aangegeven dat een user/moderatie systeem veel beter zou zijn voor je blog want je ziet nu al dat de etters de overhand beginnen te krijgen in het posten. Ik ben al gestopt. Het begint op cubezone.nl te lijken :| Dit is ook de reden dat Tnet het enige forum is waar ik altijd ben gebleven. Moderatie. Sites zoals de jouwe krijgen eerst een goed publiek, vervolgens ontdekt de massa het en daalt het niveau drastisch naar puberale discussies.
Ik ben het er helemaal mee eens. Ik zag dat je postte dat unified shaders vergelijkbaar zijn met Cell(wat inderdaad klopt), post zo'n ettertje van 14 ineens dat je er geen verstand van hebt. Ik heb hem maar gevraagd wat voor informatica opleiding hij heeft gevolgd die hem de kennis geeft waardoor hij over anderen kan roepen dat ze er geen verstand van hebben.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb dan nog computer architectuur gehad als onderdeel van me studie.. ;)(niet dat ik er nog superveel van weet..meeste is foetsie, maar weet er in ieder geval meer vanaf dan die vago's daar) Ik lach net in een deuk trouwens..hij zei ook nog dat me vergelijking naar DSP's voor geen moer klopte. Vind ik net een technisch artikel op IGN, hoe noemen ze de SPE's daar..juist..DSP's.

[ Voor 78% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Oscar Mopperkont schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:02:
[...]

bron

Las in een reactie dat je daar thuis geen last van zult hebben omdat de halogeenlampjes thuis daar veel te zwak voor zijn om echt te gaan storen, maar zo'n verhaal moet natuurlijk niet zijn eigen leven gaan leiden.
8O Moet toch zeggen dat berichten als deze tesamen met de E3 RedSteel "preview" van IGN me toch een eng gevoel geven.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik begrijp even echt niet hoe haloog invloed kan hebben op een opgefokt bluetooth protocol ( ? ) Bepaalde frequentie die halogeenverlichting uitstoot ? (???)

[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:08:
Ik begrijp even echt niet hoe haloog invloed kan hebben op een opgefokt bluetooth protocol ( ? ) Bepaalde frequentie die halogeenverlichting uitstoot ? (???)
Hij gebruikt toch ook IR (naast een radiofreq dus). Misschien zendt een sterke halogeenlamp ook wel te veel IR straling uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Hoho, het ene is voor gegevens overdracht (bluetooth) en het andere voor plaatsbepaling (LED). Er zitten ledjes in de balk die je op of onder de TV legt en daarmee kan de Wii Remote z'n plaats bepalen. Maar hij moet die ledjes wel kunnen zien en aangezien halogeen licht feller kan zijn, kan die het niet meer zien en werkt de Wii remote niet meer. Maar als ik het lees (originele bericht) dan krijg ik het idee dat het alleen is bij hele felle verlichting en op een bepaalde hoek moet vallen. Dus ik kan me niet voorstellen dat iemand daar thuis last van heeft.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb nergens gelezen dat het met LEDS werkt?(Zal best, maar gewoon echt nergens gelezen) Ik heb al voorbeelden gezien waar mensen de WiiMote geeneens op het scherm richten (o.a. Excite Truck), hoe werkt dat dan ?

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:33:
Ik heb nergens gelezen dat het met LEDS werkt?(Zal best, maar gewoon echt nergens gelezen) Ik heb al voorbeelden gezien waar mensen de WiiMote geeneens op het scherm richten (o.a. Excite Truck), hoe werkt dat dan ?
De sensor bar heeft 8 leds, de controller kan op basis van de 8 leds en het auto-calibratie systeem van de Wii afleiden waar je op het scherm aan het richten bent.

Excite Truck werkt volgens mij alleen met de motion sensoren van de Wii en andere spellen gebruiken juist de weer globale positie bepaling.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 28-05-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ah...thanks :)
Ik heb trouwens toch maar weer gepost op surrounded's blog. Ik verwacht een eenzijdige domme reactie :P Heb nu onder andere gelijkenissen tussen SPE's en Shaders opgenoemd, andere functies voor gpu's/shaders, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff laat die belg toch lekker denken wat hij wilt? Hij zal toch niet toegeven dat hij fout zit denk ik.
Er zijn altijd mensen die gewoon niet willen luisteren, ook al geef je ze alle bewijzen die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb daar normaal totaal geen moeite mee maar dit irritantje probeert je persoonlijk af te kraken en daar kan ik gewoon slecht tegen :D Vandaar dat ik pro-moderatie ben. Die gozer is al maanden zo bezig en op het laatst wordt je daar gewoon moe van.

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dan geef ik je groot gelijk. Kijk net vandaag voor het eerst op ze blog dus dat wist ik niet.

Bannen dan maar :P
Wii voor 18.000 yen (125 euro)?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=11530

Dat is wel te mooi om waar te zijn denk ik.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Laatst online: 14:52

mokumouse

LOLstoel User

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 17:28:
Tja dan geef ik je groot gelijk. Kijk net vandaag voor het eerst op ze blog dus dat wist ik niet.

Bannen dan maar :P

[...]

http://games.fok.nl/news.php?newsid=11530

Dat is wel te mooi om waar te zijn denk ik.
Van gamefront
Japanse Wii voor ¥25.000 in winkel

Nintendo heeft bevestigd dat Japanners een Wii kunnen krijgen voor het luttele bedrag van 25.000 Yen!

Famitsu weet vandaag te melden dat de Nintendo Wii in Japan voor maximaal ¥25.000 (€174). Dat heeft Nintendo bevestigd tijdens een persconferentie waar ook de jaarresultaten naar buiten werden gebracht. Opmerkelijk is dat, ondanks inflatie, de laatste drie generatie's home-consoles (SNES, N64 en GC) allemaal voor deze prijs in de Japanse winkels lagen.

Hoe de prijs zich zal ontwikkelen in Europa is nog niet bekend, maar een aantal euro's op de Japanse release-prijs tellen zal aardig in de buurt komen.

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

wow, als dat waar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Zonder er bewijs of bepaalde aantoonbare redenen voor te hebben geloof ik niet dat de Wii voor €125 in de winkel zal komen te liggen. Japan of daarbuiten. In dit geval echter zou ik zeer graag op mijn ongelijk gewezen worden. Het is natuurlijk wel een droombedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

125,- in Japan wordt alsnog zeker 175,- hier hoor :D Ben gewoon benieuwd. Gezien de hardware is het zeker niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 28 mei 2006 @ 19:28:
125,- in Japan wordt alsnog zeker 175,- hier hoor :D Ben gewoon benieuwd. Gezien de hardware is het zeker niet onmogelijk.
125 lijkt me niet..... dan zou ie goedkoper zijn dan een ds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel zonder remote etc zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 19:33:
[...]
125 lijkt me niet..... dan zou ie goedkoper zijn dan een ds
En wat is daar mis mee :) Handheld technologie op zich is sowieso een stuk duurder dan consoles. (Zie laptops-->pc's) Zo vreemd zal het niet zijn. Ik verwacht, iig voor de VS, een prijs van 199,- USD maximaal. In de EU worden prijzen alleen zo lekker opgeblazen.

249 USD kan ook maar dat zou gewoon erg dom zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:54:
Ik heb al eerder aangegeven dat een user/moderatie systeem veel beter zou zijn voor je blog want je ziet nu al dat de etters de overhand beginnen te krijgen in het posten. Ik ben al gestopt. Het begint op cubezone.nl te lijken :| Dit is ook de reden dat Tnet het enige forum is waar ik altijd ben gebleven. Moderatie. Sites zoals de jouwe krijgen eerst een goed publiek, vervolgens ontdekt de massa het en daalt het niveau drastisch naar puberale discussies.
Ik ben het met je eens.
Ik zal het nog eens voorstellen met een copy/paste van wat jij hier schrijft, maar de eigenaar van dat blog-netwerk is nog steeds van mening dat hoe meer reacties, hoe beter. Je zal zien dat hij juist blij is dat er zoveel op die ene post gereageerd is.

Momenteel kan ik alleen zelf posts verwijderen, maar dat is natuurlijk een onmogelijke klus in m'n eentje. Daarbij gaat deze discussie me ook duidelijk boven de pet op technisch gebied. ;) Ik kon na een tijdje echt niet meer inschatten wie er nu eigenlijk gelijk had. Jullie denk ik, want meneer moonblade ging niet meer inhoudelijk in op alle argumenten die je had aangevoerd.
MetroidPrime schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:41:
De sensor bar heeft 8 leds, de controller kan op basis van de 8 leds en het auto-calibratie systeem van de Wii afleiden waar je op het scherm aan het richten bent.

Excite Truck werkt volgens mij alleen met de motion sensoren van de Wii en andere spellen gebruiken juist de weer globale positie bepaling.
Je moet inderdaad op het scherm richten. Ik heb me een tijdje geleden aangemeld op de yahoo-group van de maker van the bob ross game, en die heeft hem op de E3 in handen gehad:
I am very impressed with the controller, and it inspired me more for
the Bob Ross game. The Wiimote can detect movement in all directions
no matter how you hold the controller, but in order to use its
pointing feature, you have to have the controller pointed toward the
IR sensor that you place near the TV screen. The pointer works like
the ones in the arcade Jurassic Park gun game. The speaker, rumble and
how great it feels in your hand just brings a whole different world to
how you perceive video games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
MaxBurn schreef op zondag 28 mei 2006 @ 19:28:
Gezien de hardware is die prijs niet onmogelijk? Denk dat je verwachtingen iets te laag liggen dan. 125 euro is gewoon geen reeele price point voor een nieuwe console, ook niet voor de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surrounded wat is het url van jouw blog? toch niet dat animal crossing ding in je sig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Koffiezuiper schreef op zondag 28 mei 2006 @ 20:04:
[...]
Gezien de hardware is die prijs niet onmogelijk? Denk dat je verwachtingen iets te laag liggen dan. 125 euro is gewoon geen reeele price point voor een nieuwe console, ook niet voor de Wii.
Marketing-technisch is dat natuurlijk ook heel dom...
Onbewust koppelen mensen kwaliteit aan de prijs. Met name mensen die weinig/geen verstand hebben van het te kopen object. Product A is wat duurder dan product B, hmm, dan zal het ook wel beter zijn.

Om nog maar niet te spreken van het verlies dat ze op elke console maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ja en nee. De casual/non-gamer koppelt de prijs van een console niet per se automatisch aan kwaliteit. Die hebben immers sowieso geen idee wat een normale prijs is voor een console. Puur varend op die theorie zou de PSP ook veruit nummer 1 moeten zijn :) Het is wel een factor maar niet zo graat als je nu lijkt te schetsen.

Nintendo kan niet boven de 200(naja, max 250) gaan zitten want dan doen ze juist niet wat ze beloven te doen.
Qua technologie ligt de Wii in de range van de GC, die nu nieuw voor 69,- tot 89,- euro te koop is. 125 in Japan is wel reeel. Net als 175,- hier. (Alhoewel hij hier vast eerst 199 of 249 wordt) Ze zouden hem zeker weten voor 125 euro neer kunnen zetten zonder verlies. De kans dat het gebeurd is vrijwel 0 maar toch..een beetje fantaseren mag toch :D
Om nog maar niet te spreken van het verlies dat ze op elke console maken ;)
Het is ondertussen wel bekend dat de term Gamecube 1.5 echt niet zomaar uit de lucht is komen vallen. De videokaart heeft geeneens shaders, iets wat me videokaart van 5 jaar oud al heeft.

[ Voor 76% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch blijf ik mezelf afvragen waarom iedereen toch zo gemakkelijk aanneemt dat de Wii een opgevoerde GameCube gaat worden...

Nintendo heeft zelf echt nog bijna helemaal niks vrijgelaten wat betreft de specificaties van het apparaat namelijk. Er zijn alleen een handje vol developers geweest die een paar kreten in de rondte hebben geworpen, en dat was het dan ook wel zo'n beetje. En de games die zien er dan een beetje minder uit dan bijvoorbeeld de Xbox 360 games. Maar grafische effectjes zijn eigenlijk helemaal niet zo heel erg moeilijk om in een game te verwerken naar het schijnt. Heb een aantal developers dit zelf een keer horen zeggen namelijk.

Zolang Nintendo zelf niet naar buiten komt met officiële specs, geloof ik er allemaal helemaal geen bal van eerlijk gezegd. Mensen hebben gewoon geen geduld en willen alles NU weten. Dat is het gewoon het hele probleem. Met als gevolg dat er allemaal gekke speculaties verschijnen op het net. Al dan niet om Nintendo uit te dagen om de gewilde informatie toch te verkrijgen.

*Media vertelt leugens*
*Nintendo word gedwongen om de waarheid te vertellen*

En wat betreft de prijs die vandaag weer naar buiten gekomen is, gaat het precies zoals op bovenstaande manier. Eén dezer dagen gaat Nintendo weer het een en ander vrijgeven. Let maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Maar grafische effectjes zijn eigenlijk helemaal niet zo heel erg moeilijk om in een game te verwerken naar het schijnt.
Er is al gezegd dat er geen shaders zijn aangezien de grafische kaart een evolutie is van de GC kaart. Juist die nieuwe grafische effectjes kosten juist bakken met rekenkracht. De Wii doet het dus ook gewoon niet.

De Rev. games die men heeft laten zien, zien er niet een beetje minder uit hoor :) De generatiekloof was wel duidelijk. Is dat erg? Nee, helemaal niet. De games worden gewoon leuk. Het meest positieve gerucht tot nu toe is een 1.1ghz PPU met een doorontwikkelde GC videokaart. Zeer veel developers hebben berichten losgelaten in de range van 1,5x gamecube tot (maximaal) 3x gamecube.

[ Voor 52% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:24:
En de games die zien er dan een beetje minder uit dan bijvoorbeeld de Xbox 360 games. Maar grafische effectjes zijn eigenlijk helemaal niet zo heel erg moeilijk om in een game te verwerken naar het schijnt.
Sorry hoor maar je kan veel zeggen maar de graphics die ik heb gezien van huidige xbox 360 games zijn vele malen beter dan de huige wii games die ik heb gezien. Daarnaast is het niet Nintendo's insteek om voor de uber mooi graphics te gaan. Zij gaan voor de Gameplay met verbeterde graphics, alleen dit zal nooit het niveau worden van de ps3 of de xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Waarop baseer je de feiten dat de Wii qua technologie gewoon rond de range van de GC zit? Ja, ok de Wii is geen powerhouse zoals de x360 of PS3 en zal daarom ook in een lagere prijsklasse liggen. Maar qua technische specificaties ligt die gewoon hoger dan de Gamecube en kan je er ook niet vanuit gaan dat de prijs ook in de range ligt onder de 150 euro.

Ze hebben niet 1,2,3 last gen tech van de schroothoop gehaald maar door IBM en ATI nieuwe chips laten maken, Broadway en Hollywood. Als de chips zo basic waren hadden ze daar echt niet zoveel geld naartoe gesmeten. Geen shaders op Hollywood? Feiten aub, tot nu toe zijn er alleen geruchten daarover en iedereen neemt het klakkeloos en kom niet aanzetten met techsheets.
Men vergeet dat developers eerst aan het ontwikkelen waren op een opgevoerde GC en nu pas krijgen ze echte dev kits. De gelekte sheets zijn gewoon verouderd, het waren sowieso richtlijnen aangezien de Wii tech wel vergelijkbaar is met de architectuur van de Gamecube.

Waarom een prijsklasse van 200 a 250 euro meer realistischer is gezien de tech en multi functionaliteit van de Wii:

- Technische specificaties liggen hoe dan ook hoger.
- Research Wii-Mote en de technologie erachter, het is geen "run of the mill" controller en is bijna het duurste onderdeel van de Wii. Reken daarbij ook de ingebouwde speaker en de geruchten van de microfoon mee.
- En het is niet alleen de Wii-Mote die je erbij krijgt maar ook de Nunchuck wat niet alleen maar een analoge stick bevat.
- Ingebouwde Wifi.
- BC functionalieit met de GC.
- Gratis online.
- Virtual Console.
- SD Card van 512 mb als opslagcapaciteit.

Ik begrijp sommige mensen niet die de Wii-Mote zien als een "accessoire" die net zo goed voor de Gamecube gereleased had kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik begrijp sommige mensen niet die de Wii-Mote zien als een "accessoire" die net zo goed voor de Gamecube gereleased had kunnen worden.
Misschien komt dat omdat Nintendo dat zelf gezegd heeft :)

IGN is een site die echt geen onzinpraat uitkraamt. Zij staan het best tot de industrie en hebben de beste contacten met developers. Bijna geeneen developer heeft inderdaad final devkits maar Nintendo heeft wel degelijk bevestigd dat de devkits die ze hadden zeer indicatief waren van de uiteindelijke kracht. Daarnaast heeft IGN aangegeven dat op basis van de door Nintendo vermelde documentatie ook geconcludeerd moet worden dat de Wii ECHT niet meer is dan een doorontwikkeling van de GC. (en daar moet je ze op hun woord geloven, gezien hun lange historie van juiste berichtgeving kan dat m.i. wel)

De Wiimote ontwikkeling was zeker een flink deel van de investering.(alhoewel de totale investering waarschijnlijk echt niet zo hoog was!) Mede met de Wiimote zal de prijs wellicht 250 worden, maar dat zal toch ECHT te hoog zijn voor de non-gamers. Wordt het wel 249 dan is dat alleen met de feestdagen. Ik verwacht dan een drop naar 199,- begin van 2007.

[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 28-05-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou dat volgens jou niet kunnen? De Wii gaat meer brengen dan alleen de Wiimote, maar de Wii heeft voor zover ik weet niet iets unieks waardoor alleen daar de Wiimote zijn ding zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
MaxBurn schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:39:
[...]
Misschien komt dat omdat Nintendo dat zelf gezegd heeft :)

IGN is een site die echt geen onzinpraat uitkraamt. Zij staan het best tot de industrie en hebben de beste contacten met developers. Bijna geeneen developer heeft inderdaad final devkits maar Nintendo heeft wel degelijk bevestigd dat de devkits die ze hadden zeer indicatief waren van de uiteindelijke kracht. Daarnaast heeft IGN aangegeven dat op basis van de door Nintendo vermelde documentatie ook geconcludeerd moet worden dat de Wii ECHT niet meer is dan een doorontwikkeling van de GC. (en daar moet je ze op hun woord geloven, gezien hun lange historie van juiste berichtgeving kan dat m.i. wel)

De Wiimote ontwikkeling was zeker een flink deel van de investering.(alhoewel de totale investering waarschijnlijk echt niet zo hoog was!) Mede met de Wiimote zal de prijs wellicht 250 worden, maar dat zal toch ECHT te hoog zijn voor de non-gamers. Wordt het wel 249 dan is dat alleen met de feestdagen. Ik verwacht dan een drop naar 199,- begin van 2007.
IGN is een site die het net zoals elke gamesite soms het bij het rechte eind heeft maar vaak ook niet, IGN is geen uitzondering daarvan. Vaak hebben ze ook berichten die nergens op slaan of proberen ze zelfs een flut spel te hypen van hier tot tokyo.

Nintendo heeft dat inderdaad eens gezegd maar het concept is gewoon doorgevoerd naar een nieuwe console. Het idee bestond toen om die controller te maken, de controller is niet de tech maar juist alleen de controller en that's it. Het idee had ook op de Gamecube uitgevoerd kunnen worden maar dat doen ze dus gelukkig niet.

Je kan het ook zo zien met de dev kits dat de hardware daarin een indicatie was van het uiteindelijke product alleen maar door het feit dat het dezelfde architectuur bevat. Krijgen ze straks de final dev kit dan kunnen ze er meer bende inproppen zonder al teveel aanpassingen.

Wat volgens mij niet zomaar kan met PS2 > PS3 door de Cell, andere opbouw enzo? Ik ben geen tech nerd hoor :)

Maar goed we kunnen door blijven speculeren tot diep in de nacht aangezien er gewoon geen concrete informatie is. De prijs? moge het 150, 200 of 249 zijn. Voor een deel zal de prijs alsnog teveel zijn en voor het andere deel precies goed. Soms kan je het ook gewoon te goedkoop wensen, bijvoorbeeld het nu al speculeren van een prijsdaling naar b.v. 199 euro na de feestdagen ;) Na een paar maandjes zal je dat dus echt niet zien. Ten eerste voelt iedereen zich dan genaaid en het hele internet zal overspoeld worden met kreten zoals "insta bomba".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
"insta bomba"? Hou me even op de hoogte, wil je? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 28-05-2006 22:30 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Captain N schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:30:
"insta bomba"? Hou me even op de hoogte, wil je? :P
Insta bomba in de ogen van bekrompen mensen :) Sommige lui beginnen al met hun doom scenario zodra er een lullige prijsdaling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom vertelt Nintendo dan niet gewoon dat de uitgelekte specs van de console waar zijn?

Ik denk dat mensen nog wel versteld zullen staan wanneer de echte specs worden vrijgegeven. Want als Nintendo écht zo gameplay geil was als ze zelf beweren dan hadden ze al lang die specs vrij gegeven en de mensen niet zo lang aan het lijntje gehouden. Het enigste wat ze hebben gezegd is dat de console niet duurder zou worden dan een bepaald bedrag, en dat was het dan ook. Gewoon om eventjes te zeggen dat ze niet over een bepaalde grens heen gaan, en de console betaalbaar word.

Er zit gewoon een luchtje aan dat hele geheimzinnige gedoe als je het mij vraagt. Waarom zo geheimzinnig doen als mensen er vroeg of laat toch achter gaan komen? Mensen weten toch al dat de Wii geen krachtpatser word? Maar waarom dan toch zo lang alles geheim houden? Volgens mij gewoon vanwege het feit dat er nog meer aan gaat komen! Ik denk dat we nog wel enkele verassingen zullen krijgen voordat het apparaat op de markt verschijnt. Het is gewoon allemaal te geheimzinnig, terwijl mensen er over een tijdje toch wel achter zullen komen!

Precies zoals met dat hele gedoe rondom die maffe helm, inclusief al die neppe bewijzen. De wereld stond helemaal op z'n kop! En uiteindelijk was er helemaal geen f*ck van waar.

Conclusie: niet geloven wat er allemaal gezegd en bewezen word met neppe feiten. Gewoon naar Nintendo luisteren, want die hebben de touwtjes juist wel in handen! GameCube 1.5? Een outdated processor en videokaart, met ondersteuning van 512 MB supersnel flash geheugen dat ook nog eens door de consument uitgebreid kan worden? Echt wel!

Onderdelen die gewoon totaal niet bij elkaar passen naar mijn inzicht. Wat moet je in hemelsnaam met zo veel geheugen terwijl die processor en die videokaart het helemaal niet gebruiken?

Edit:

Nintendo zegt: "Wii boasts 512 megabytes of internal flash memory"
Wikipedia zegt: Storage: 512 MB built-in flash memory Expansion available via SD memory card and USB 2.0 ports

Wat is het nou? Geheugen als in RAM? Of geheugen als in geheugen om dingen in op te slaan? Ergh veel duidelijker word het er ook niet op :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidfire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 09:57

Acidfire

Burning Universe

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 23:38:
Onderdelen die gewoon totaal niet bij elkaar passen naar mijn inzicht. Wat moet je in hemelsnaam met zo veel geheugen terwijl die processor en die videokaart het helemaal niet gebruiken?
Dat is flashgeheugen, de harde schijf zegmaar... Dat heeft dus niks met de processor en de videokaart te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acidfire schreef op maandag 29 mei 2006 @ 00:01:
[...]

Dat is flashgeheugen, de harde schijf zegmaar... Dat heeft dus niks met de processor en de videokaart te maken.
Je was twee seconden eerder met posten ;)

Wat betreft specs die niet bij elkaar passen heb ik dan niks gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 23:38:
Waarom vertelt Nintendo dan niet gewoon dat de uitgelekte specs van de console waar zijn?
Ik zou er op gokken dat de specs nog niet vastliggen. Van de Gamecube werden er op het laatst ook enorme veranderingen doorgevoerd in de specs. De CPU ging bijvoorbeeld van rond de 400 Mhz naar 500 Mhz en de GPU werd iets lager geklokt. Voor de E3 kwam het naar buiten dat de CPU van de Wii een kloksnelheid van 729 Mhz zou hebben en tijdens de E3 zegt er iemand van Nintendo dat de CPU inmiddels een kloksnelheid van 1,1 Ghz zou hebben gekregen.
Conclusie: niet geloven wat er allemaal gezegd en bewezen word met neppe feiten. Gewoon naar Nintendo luisteren, want die hebben de touwtjes juist wel in handen! GameCube 1.5? Een outdated processor en videokaart, met ondersteuning van 512 MB supersnel flash geheugen dat ook nog eens door de consument uitgebreid kan worden? Echt wel!
Het is wettelijk verboden om de termen "flash geheugen" en "super snel" samen in één enkele zin te gebruiken, op deze zin na dan. Flash geheugen staat juist bekend om de traagheid ervan en wordt al jaren gebruikt in o.a. Gamecube memory cards. Je bent denk ik in de war met het 1T-SRAM geheugen van de Wii, dat sneller schijnt te zijn dan DDR-RAM. 1T-SRAM werd echter ook al in de Gamecube gebruikt(16 Mb van de RAM van de Gamecube is 1T-SRAM, de Wii krijgt waarschijnlijk krijgt de Wii 80 Mb aan 1T-SRAM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Koffiezuiper schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:46:
Insta bomba in de ogen van bekrompen mensen :) Sommige lui beginnen al met hun doom scenario zodra er een lullige prijsdaling is.
Ik bedoelde meer "wat is 't?" :P "Instant Bomberman"? :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:10
MetroidPrime schreef op maandag 29 mei 2006 @ 00:15:
Het is wettelijk verboden om de termen "flash geheugen" en "super snel" samen in één enkele zin te gebruiken, op deze zin na dan. Flash geheugen staat juist bekend om de traagheid ervan en wordt al jaren gebruikt in o.a. Gamecube memory cards.
Snelheid is relatief he. ;) Een stukje flashgeheugen is sneller dan een conventionele harde schijf. Een stukje DRAM is weer sneller dan flashgeheugen. Het stukje cache dat bij je processor zit is nog sneller en je CPU registers zijn retesnel. :P

Weet je wat pas traag is? Die tape-dingen voor de Commodore 64. :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
RayNbow schreef op maandag 29 mei 2006 @ 02:04:
[...]

Snelheid is relatief he. ;) Een stukje flashgeheugen is sneller dan een conventionele harde schijf.
Ja en nee. Het is sneller dan een harde schijf om uit te lezen, maar het beschrijven van flashgeheugen is echt enorm langzaam. Voor general purpose gebruik kun je beter een harde schijf hebben dan een stuk flashgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

nu al speculeren van een prijsdaling naar b.v. 199 euro na de feestdagen ;) Na een paar maandjes zal je dat dus echt niet zien
Nintendo heeft dat dus al meer dan eens gedaan...ken je klassiekers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MaxBurn schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:29:
[...]
Er is al gezegd dat er geen shaders zijn aangezien de grafische kaart een evolutie is van de GC kaart. Juist die nieuwe grafische effectjes kosten juist bakken met rekenkracht. De Wii doet het dus ook gewoon niet.

De Rev. games die men heeft laten zien, zien er niet een beetje minder uit hoor :) De generatiekloof was wel duidelijk. Is dat erg? Nee, helemaal niet. De games worden gewoon leuk. Het meest positieve gerucht tot nu toe is een 1.1ghz PPU met een doorontwikkelde GC videokaart. Zeer veel developers hebben berichten losgelaten in de range van 1,5x gamecube tot (maximaal) 3x gamecube.
Ik wil hier dan wel graag wat bronnen over lezen want ik vind je argumenten niet sterk. Je conclusie dat Wii geen shders ondersteunt omdat het een evolutie is van de GC is niet valide. De laatste generatie nVidia GeForce is ook een evolutie van de GeForce 1. Ik begreep ook dat de ATi kaart die erin komt te zitten een afgeleide is van een van de nieuwste ontwerpen die naar de PC komen.
Ik denk juist wel dat er shaders etc inzitten en juist omdat Nintendo ook heeft gezegd dat de graphics in de buurt van de X360 lagen. En naar mijn mening wordt het grote verschil bij X360 games gemaakt door shaders & bumpmapping. De reden dat we daar nog niet van hebben gezien is omdat de devkits opgevoerde GCs waren.
Om meteen mijn een argument tegen mezelf op te werpen, de Nintendo games op de E3 waren ook niet X360 kwaliteit, maar waren wel de best uitziende games. Ik denk dat dit komt omdat de hardware gewoon nog niet af was/is. Dit is dan ook mede de reden dat er nog geen specs bekend zijn gemaakt. Maar ik snap Nintendo ook wel dat ze het geheim houden. Als ze dat nu doen dan geef je gratis ammo aan Sony en MS. De specs worden toch wel bekend bij de launch maar dan doen ze er niet mee toe omdat de games het dan waar moeten maken. Nu heeft Nintendo nog alle vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het zijn geruchten ja. Zelfs als er wel shaders in komen..het wordt nog steeds een zeer goedkoop apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er geen shaders inkomen is gewoon niet waar. Zelfs met een geforce2mx kan je al shaders gebruiken. Iedereen doet opeens alsof de Wii opeens hardware van 10 jaar terug krijgt.

Iemand van Nintendo had tijdens de e3 trouwens gezegd dat wat we nu hebben gezien van de Wii kwa gfx ongeveer is wat we moeten verwachten als de console uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:07
Waarom zijn er eigenlijk geen aparte topics voor de Wii en de Gamecube ? Ik wil nu graag over de Gamecube praten maar dat is dan opeens zo offtopic :| Iedereen zit over de Wii te praten. De xbox en ps2 en hun opvolgers hebben toch ook aparte topics.

Want heb laatst voor 15 euro Metroid Prime 2: Echoes kunnen oppikken :) Wat een game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:59:
Dat er geen shaders inkomen is gewoon niet waar.
In dat IGN artikel waar de specs van de Wii in vermeld worden wordt letterlijk gezegd dat er geen shaders zijn toegevoegd ten opzichte van de Gamecube GPU. Laat de Gamecube GPU nu geen enkele shader hebben.
Thomaszki schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:18:
Waarom zijn er eigenlijk geen aparte topics voor de Wii en de Gamecube ? Ik wil nu graag over de Gamecube praten maar dat is dan opeens zo offtopic :| Iedereen zit over de Wii te praten. De xbox en ps2 en hun opvolgers hebben toch ook aparte topics.
Er komt geen apart topic. Vorig jaar is er hier over gediscussierd en de beslissing genomen om het in één topic te houden. De grootste reden is dat anders het Gamecube topic dood bloedt(zoals bijvoorbeeld het Xbox topic) en mensen die Gamecube vragen stellen dan geen antwoord meer krijgen. De meeste Nintendo topic bezoekers zien zelfs het liefst de GBA en DS ook in dit topic terug.

[ Voor 56% gewijzigd door MetroidPrime op 29-05-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dat kun je hier prima kwijt en gezien de topic titel ook totaal niet off-topic. Voor discussie over wel of geen gescheiden topics, zie de laatste paar topics :P Het antwoord is geen iig :)

Overigens heb ik MP2 nog steeds niet uit gespeeld. Ik ben ergens halverwege een keer gestopt, om nooit meer verder te spelen. Die dark en light world scheiding trekt mij niet zo... Maar toch nog maar eens hervatten :)
MetroidPrime schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:21:
De meeste Nintendo topic bezoekers zien zelfs het liefst de GBA en DS ook in dit topic terug.
Ik niet trouwens, hoewel de GBA en DS wel samengevoegd zouden kunnen worden wat mij betreft. DS is backwards compatible en het GBA topic is zo dood als wat. Echt alles op een hoop gooien gaat mij wel weer wat heel ver. De DS topic is al wel druk genoeg zonder GC/Wii erbij :P

[ Voor 38% gewijzigd door Captain N op 29-05-2006 10:27 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hoogstwaarschijnlijk komt de wii in November de gast vanTHQ versprak zijn mond. (gerucht mensen he).

Gisteravond nog even Super Mario64 gedaan maar die ene sprong kon ik niet maken :p (uit het filmpje). Wel was ik meteen weer ondersteboven van de game... de camara is echt goed, de muziek, de sfeer mensen ik genoot meteen weer volop van die mooie N64tijd.

Ook nog mario shunshine gedaan maar dat vind ik toch een stuk minder... enkele blauwe muntjes verzameld en toen had ik het wel weer gehad.

Ook gelijk zelda:oot erin gedaan... ge-wel-dig ! ik heb die game vroeger nooit uitgespeeld maar binnenkort ga ik het toch doen! Lekker overnieuw beginnen en het avontuur beleven!

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 29-05-2006 10:46 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Aap schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:45:
Gisteravond nog even Super Mario64 gedaan maar die ene sprong kon ik niet maken :p (uit het filmpje). Wel was ik meteen weer ondersteboven van de game... de camara is echt goed, de muziek, de sfeer mensen ik genoot meteen weer volop van die mooie N64tijd.
Die supersprong? Z + b + spring ofzo was dat toch?
Dat was het eerste wat ik deed in mario :Y)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

A = jump
A + Z = jump en BAM naar beneden :p
A + B = jump en vooruit schieten/glijden op de buik.
A + lopen = jumpje
nog een keer = grotere jump
daarna nog een keer springen is salto :p

Die andere jump kan ik dus niet / weet ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Was dat niet tijdens het rennen op Z drukken (dan gaat mario een beetje ingedoken zitten) en dan B en/of A? Ik heb het ook al tijden niet meer gedaan maar weet wel dat ik die sprong toen kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw geweldig, zo precies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik wil Zelda OOT ook wel weer eens gaan spelen. Heb hem ooit via emu heel ver gespeeld, maar wil eigenlijk niet weer helemaal opnieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, anders kan je altijd nog deze trucjes toepassen.. Zelda OoT uitspelen in 3 uur.. oooook!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Aap schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:52:
A = jump
A + Z = jump en BAM naar beneden :p
A + B = jump en vooruit schieten/glijden op de buik.
A + lopen = jumpje
nog een keer = grotere jump
daarna nog een keer springen is salto :p

Die andere jump kan ik dus niet / weet ik niet :)
Als ik me goed herinner is het gewoon Z + A. Dus eerst Z (zodat 'ie gaat bukken), en dan A. Maar dan wel snel achter elkaar, en terwijl je aan het lopen/rennen bent, anders doet 'ie zo'n flip (als je stil staat).
Deddiekoel schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:21:
Ik wil Zelda OOT ook wel weer eens gaan spelen. Heb hem ooit via emu heel ver gespeeld, maar wil eigenlijk niet weer helemaal opnieuw beginnen...
Als ik jou was zou ik toch opnieuw (Oscar wees me er net op dat overnieuw tegenwoordig in de Van Dale staat, karige ellende. Het is je reinste contaminatie, maar goed. Ik word oud geloof ik. Vroeger was alles beter! ) beginnen. Dan zit je helemaal in het verhaal en de sfeer. Dat is het nadeel van single player games met een groot verhaal. Even laten liggen en een paar weken verder spelen zit er niet bij.

[ Voor 42% gewijzigd door Captain N op 29-05-2006 17:03 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Captain N schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:41:
[...]
Dat is het nadeel van single player games met een groot verhaal. Even laten liggen en een paar weken verder spelen zit er niet bij.
Ben ik het wel redelijk mee eens ja, tijd geleden LTTP bijna uitgespeeld, ik moest nog één dungeon doorlopen geloof ik, maar een paar weken lang had ik absoluut geen zin meer in spelen en toen alsnog proberen het spel uit te spelen begon op een echte mission impossible te lijken. Totaal geen "feel" meer voor het hele spel en verhaal, waar ik nou precies was, wat ik moest doen en waar ik nou heen moest. Totaal weg! Weken werden dus maanden, maanden werden jaren, legend became myth, myth became.. erm nou goed, uiteindelijk het spel zonder uit te spelen weer teruggeven aan een vriend.

Krijg nu ook zin in OoT. Hmm water temple... misschien toch maar niet doen. WW? Hmm triforce stukjes zoeken... nee laat ook maar even zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Wat is er mis met de water temple? Of bedoel je de dungeon in die soort van walvis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Nee niet de "vis dungeon", die vond ik nog wel aardig, al snapte ik de eindbaas niet helemaal en heeft die me zo'n 50 minuten bezig gehouden. De water temple vond ik soms toch wel erg irritant, met goede moed naar binnen gegaan, maar dat hield op een gegeven moment toch echt op. Bedacht me trouwens dat ik een temple die daarna komt, Desert Temple (bestaat dat? :b) nog wat erger vond, snapte niet wat voor wapens daar nou goed waren ofzo. Nou ja, het is alweer een tijdje geleden, maar het komt erop neer dat als ik denk aan al die voorwerpen, dungeons en liedjes die je weer moet vinden de zin ver te zoeken is.

Misschien moet ik maar gewoon beginnen, tweede keer is toch altijd iets makkelijker.

Twijfel twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Met die "vis" tempel was de eindbaas een soort octopus die je alleen op zijn achterste kon raken, en je kon hem draaien door je boomerang te gooien geloof ik.

De watertempel was gewoon irritand steeds die verschillende water niveau's. Eindbaas daarvan was wel gaaf, Dark link!

En de desert tempel was geloof ik ook wel gaaf, kreeg je een nieuw schild die de stralen van de zon kon weerstralen.

Ik heb nu ook wel zin om weer met OOT verder te gaan :D

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

MrVegeta schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:40:
Met die "vis" tempel was de eindbaas een soort octopus die je alleen op zijn achterste kon raken, en je kon hem draaien door je boomerang te gooien geloof ik.
Huh? Ik rende altijd zo lang mogelijk rondjes tot ik hem weer inhaalde en hem dood kon raggen. Altijd erg irritant gevonden die baas. De watertempel vind ik op sommige plekker ook niet zo leuk maar over het algemeen is het een leuke tempel, vooral het stukje tegen darklink. Die eindbaas is overigens uber makkelijk. Welke ik niet leuk vond waren de shadowtemple en het stukje in die waterput om de Eye of truth te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
fuzzyeyebrows1 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:03:
[...]

Huh? Ik rende altijd zo lang mogelijk rondjes tot ik hem weer inhaalde en hem dood kon raggen.
Dat deed ik dus ook, maar maakte het wel een erg tijdrovende baas omdat het best lang duurde voor je eindelijk dichtbij was. Snap even niet waarom ik niet gewoon de boomerang gebruikte, denk dat het een paar keer fout ging en dus een wat moeilijker en zeker langere weg koos om de octo te vloeren.

Ik weet nu wel zeker dat ik vanavond maar weer eens ga beginnen ermee, is vandaag toch nog een nuttige dag geweest :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Stoppen jullie eens met spoileren plz :p zover ben ik dus nog nooit gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Wat ik tijdens de presentatie van Wii Tennis voor de E3 al zei... Perfect Dark, anyone? De hoofden van Shigsy, Reggie en Iwata zaten niet (per sé) voorgeprogrammeerd in het spel, maar kunnen zelf toegevoegd worden.

http://www.mtv.com/news/a...ndex.jhtml?headlines=true

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 29-05-2006 19:40 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Aap schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:29:
Stoppen jullie eens met spoileren plz :p zover ben ik dus nog nooit gekomen.
Wat doe je hier dan?
Spelen zul je :P

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:38:
Wat ik tijdens de presentatie van Wii Tennis voor de E3 al zei... Perfect Dark, anyone? De hoofden van Shigsy, Reggie en Iwata zaten niet (per sé) voorgeprogrammeerd in het spel, maar kunnen zelf toegevoegd worden.

http://www.mtv.com/news/a...ndex.jhtml?headlines=true
Denk dat (Als dat voip bellen waar is) je ook met camera kan chatten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:45:
[...]

Denk dat (Als dat voip bellen waar is) je ook met camera kan chatten :O
Moet er dan niet eerst een camera accesoire komen? Die plaatjes van Iwata, Reggie en Miyamoto waren ook geen foto's overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

Aristagon schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:01:
[...]

Ben ik het wel redelijk mee eens ja, tijd geleden LTTP bijna uitgespeeld, ik moest nog één dungeon doorlopen geloof ik, maar een paar weken lang had ik absoluut geen zin meer in spelen en toen alsnog proberen het spel uit te spelen begon op een echte mission impossible te lijken. Totaal geen "feel" meer voor het hele spel en verhaal, waar ik nou precies was, wat ik moest doen en waar ik nou heen moest. Totaal weg! Weken werden dus maanden, maanden werden jaren, legend became myth, myth became.. erm nou goed, uiteindelijk het spel zonder uit te spelen weer teruggeven aan een vriend.

Krijg nu ook zin in OoT. Hmm water temple... misschien toch maar niet doen. WW? Hmm triforce stukjes zoeken... nee laat ook maar even zitten.
Precies die 'feel' ja. Na al die dungeons had ik echt geen zin meer om die saaie zee te doorkruizen
voor de laatste stukjes. De leukste plekjes vind ik trouwens die zonnige eilandjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:04:
[...]

Moet er dan niet eerst een camera accesoire komen? Die plaatjes van Iwata, Reggie en Miyamoto waren ook geen foto's overigens.
Zo ontstaan geruchten (niet zozeer @MP, maar daarboven). Volgens mij heb ik al eerder ergens gelezen dat ze denken over een soort tekenprogrammaatje (bijv. met voorgevormde items) waarmee je heel snel een enigzins lijkende hoofdje kan construeren. Maar dit is nog zeker niet zeker, ze wilden dat misschien gaan doen. Vooral ook omdat de Wiimote met point functionaliteit daar ideaal voor is!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog zeker vier maanden wachten eer dat we eens aan de gang kunnen met het apparaat! :9 Gelukkig komt de DS Lite in de tussentijd nog uit hier in Europa.

Waarom duurt wachten altijd langer dan het lijkt? :) Harde feiten wil ik! NU!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:55:
[...]

Zo ontstaan geruchten (niet zozeer @MP, maar daarboven). Volgens mij heb ik al eerder ergens gelezen dat ze denken over een soort tekenprogrammaatje (bijv. met voorgevormde items) waarmee je heel snel een enigzins lijkende hoofdje kan construeren. Maar dit is nog zeker niet zeker, ze wilden dat misschien gaan doen. Vooral ook omdat de Wiimote met point functionaliteit daar ideaal voor is!
Even ter verduidelijking van mijn post: Ik had juist begrepen dat die hoofden in de E3 demo een grapje waren van de ontwikkelaars van Wii Tennis, maar dat dat zoveel indruk had gemaakt op Miyamoto dat hij graag wil dat je in de final versie de speler zelf zulke gezichten laat tekenen. Ik doelde met mijn opmerking meer op het feit dat er voor zover bekend geen camera geplanned staat voor de Wii.

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 30-05-2006 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Net nog even IGN weekly gekeken waarin ze o.a. de Halo3 trailer "analyseren"... het moet niet veel nuttelozer worden. Helaas geen Wii stuff.

Trouwens op meandwii.nl stond een tijdje geleden al deze foto van een zwarte Wii, nou is het op zich niet zo'n heel bijzondere foto, sterker nog de kwaliteit is redelijk slecht, maar het lijkt toch "echter" dan de meeste foto's die ik tot nu toe heb gezien, met name omdat het meestal witte Wii shots zijn. Dus ik vond het wel geinig om de zwarte versie te zien, zwart staat de Wii toch wel erg goed so to speak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Wow, wat is dat ding mooi in het zwart, alleen wil ik niet weten hoe die controller eruit ziet als je met vettige vingers eraan hebt gezeten, dat werkt niet zo goed met hoogglans zwart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Aristagon schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 00:33:
Net nog even IGN weekly gekeken waarin ze o.a. de Halo3 trailer "analyseren"... het moet niet veel nuttelozer worden. Helaas geen Wii stuff.

Trouwens op meandwii.nl stond een tijdje geleden al deze foto van een zwarte Wii, nou is het op zich niet zo'n heel bijzondere foto, sterker nog de kwaliteit is redelijk slecht, maar het lijkt toch "echter" dan de meeste foto's die ik tot nu toe heb gezien, met name omdat het meestal witte Wii shots zijn. Dus ik vond het wel geinig om de zwarte versie te zien, zwart staat de Wii toch wel erg goed so to speak.
Inderdaad, zwart staat de Wii enorm goed en dat had ik zelf niet verwacht. De blauwe gloed komt erg mooi naar voren met het contrast enzo. Ondanks dat zweer ik bij de witte Wii versie..maar ik twijfel wel :P Heb zelf ook een DS lite Crystal white en als dat een indicatie is hoe de Witte Wii versie is dan weet ik het pas echt zeker 8)

En ja de kwaliteit van de foto, helaas is die gewoon zo brak. Kon geen betere vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Koffiezuiper op 30-05-2006 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Er staat nog Revolution op de achterkant :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Captain N schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 01:48:
Er staat nog Revolution op de achterkant :D
Dat oude 'logo' was dus wel 'officieel'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Dat was al bekend. Nintendo gebruikte dat logo ook tijdens de E3 2005. Het was eerder verassend geweest als er ineens een ander logo opstond.

Vindt het trouwns wel het lelijkste logo ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Leuke OOT discussie. Ik heb toevallig nog heel recent (vorige week) OOT Master Quest nog eens uitgespeeld. Moet nu de derde keer geweest zijn dat ik OOT heb gedaan. Water temple blijft ruk. Ben ervan geschrokken hoeveel details ik zelfs nu nog vergeten was. Dark Link is trouwens niet de eindboss van deze tempel, die komt in de vorm van een bal die watercreaties maakt.

Verder wordt het gerudo fortress wel veel makkelijker. Ik heb daar vroeger eens letterlijk meer dan een uur rondgelopen op zoek naar die 4de carpenter. Nu had ik ze alle 4 op een kwartier. Desert temple is eigenlijk ook makkelijk. Redelijk linear, dus als je een beetje normaal speelt heb je alle sleutels voor je ze nodig hebt. Heel wat anders dan die water temple waar je telkens opnieuw opzoek moet gaan naar die laatste sleutel...

Maar de sfeer in dat spel blijft gewoon meesterlijk. Combinatie van verhaal, visuals en sounds zijn gigantisch goed. De music in gerudo, in de desert temple, als ganondorf piano zit te spelen, tijdens het gevecht met ganon, in de chamber of sages..........

Zonder twijfel, dit blijft het beste spel ooit gemaakt op welk platform dan ook. Zelfs in deze tijd steekt het er kop en nek bovenuit.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Op GameReactor zijn enkele screenshots verschenen van Zelda:TP gc versie. Ze zien er echt fantastisch uit _/-\o_

Screenshotjes kan je hier vinden: Zelda shots

Ik kan niet wachten voor de launch, Zelda en Wii op dezelfde dag :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Iemand schijnt een releaselijst van de Amerikaanse winkelketen Gamestop gejat te hebben:
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/noawii.JPG

Zou de Wii dan op 2 oktober in de VS uitgebracht worden?

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 30-05-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het is ook gewoon de eerste werkdag van Q4, maar omdat er bij die andere spellen geen vaste datum staat, maar november, zou dat best wel eens kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ga dalijk toch echt OOT eens opstarten want het Zelda gevoel begint echt te kriebelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:10
Ik krijg een redelijk lege pagina te zien? :?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.