Het Grote Gamecube en Wii Topic Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.532 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Whut?! schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:53:
[...]

Ik heb een stofzuiger met playstation 2 mogelijkheden, als dat is wat je bedoelt, ja :p
Maar, heb jij dan geen telefoon dat je blijkbaar wél een "WiiChannel" wilt?
Ik heb nog geen gratis online telefoon nee :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 10:42
Ik lees trouwens op veel plekken dat de wiicontrollers bluetooth zijn.
Dat zou wel hele leuke mogelijkheden bieden om hem ook op je pc te gebruiken :-)

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Een opgevoerde bluetooth i might add.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
TheEvilCuber schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:49:
[...]

Jij hebt nog geen dvd spelers in huis? :?
ik verzuip er in, ps2, xbox, xbox360, pc, standalone, andere pc, cd/dvd stereocombi 8)7
* Vanitas agrees.

Ik hoef geen DVD speler in de Wii te hebben. Ik heb al een XBox en een DVD speler op mn kamer. En beneden staat de DVD speler van mn pa. Dus dat is imo overbodig. Misschien dat sommige mensen er wel blij mee zijn, maar dat betwijfel ik, aangezien zowat iedereen als een DVD speler heeft. En de mensen die geen DVD speler hebben gaan vast geen Wii kopen.

En wat betreft dat bellen via de Wii. Dat lijkt me wel weer leuk.
Als het gratis is het altijd leuk he :P [/nederlander] :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imho kan je sowieso beter een standalone speler kopen. Voor 5 tientjes heb je een speler die alles afspeelt en zonder die regioshit. Die wii dongle zal denk al snel 25 euro zijn, kan je beter een standalone speler halen die nergens om zeikt (regio, copieen, divx).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:04:
[...]

* Vanitas agrees.

Ik hoef geen DVD speler in de Wii te hebben. Ik heb al een XBox en een DVD speler op mn kamer. En beneden staat de DVD speler van mn pa. Dus dat is imo overbodig. Misschien dat sommige mensen er wel blij mee zijn, maar dat betwijfel ik, aangezien zowat iedereen als een DVD speler heeft. En de mensen die geen DVD speler hebben gaan vast geen Wii kopen.

En wat betreft dat bellen via de Wii. Dat lijkt me wel weer leuk.
Als het gratis is het altijd leuk he :P [/nederlander] :+
Ja lekker. Zit je te gamen, heeft je moeder opeens telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Volgens mij zit bijna niemand er op te wachten dat de Wii ook DVD's kan afspelen. Vrijwel iedereen heeft al een DVD speler en zoals b3n666 al zegt kun je voor een appel en een ei een losse speler kopen, die waarschijnlijk wel een optische uitgang heeft, en een makkelijkere ab (hoewel dat bij de Wiimote niet eens zo slecht zal gaan misschien, misschien is dat ook wel de reden dat er een play en stop knop op de Wiimote zit?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Ja, maar die knoppen zijn ondertussen alweer veranderd naar een + en een - knop...

Afbeeldingslocatie: http://83.98.146.6/~scaffa/cn/data/upimages/Wii/Wii_remote5view_0501.jpg

Ikzelf heb ook totaal geen nieuwe dvd speler nodig. Heb hier thuis een normale dvd speler die ik juist laatst weg heb gehaald omdat ik daarnaast ook nog de X360 heb en een PS2. Overweeg juist zelfs om een standalone weer te halen voor betere kwaliteit en dan zit je zelfs in een hogere prijsklasse dan wat de Wii zal gaan kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ik heb een DVD-speler dat best als oude beestje bestempeld mag worden, vrij regelmatig lopen DVDs vast daar waar de nieuwere speler in de huiskamer geen problemen heeft. DVD afspeelmogelijkheden op de Wii vind ik dus best interessant, dan kan ik tenminste 3 apparaten wegdoen (DVD speler, SNES en Cube) en daarvoor komt er maar één terug. Dan moet je er geen "beste functie evah omfg!!" reactie van mijn kant bij denken, maar ik vind het toch verdomd handig en zou DD5.1 op die grond ook erg verwelkomen.

VoIP phone zou waarschijnlijk wel meer indruk maken, maar daar zit ik weer niet echt op te wachten.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een VoIP functie voor de Wii is natuurlijk wel erg leuk om bijvoorbeeld ook eens iets te kunnen zeggen tegen elkaar in een online game zoals bijvoorbeeld bij Xbox Live nu het geval is. Xbox Live heb ik ongeveer een half jaartje hier gehad, en ik moet zeggen dat ik daar echt wel dikke fun mee gehad heb! :Y) Project Gotham Racing 2 was behoorlijk vet om online te spelen namelijk. Een dergelijke functie zoals bijvoorbeeld VoIP is in mijn ogen eigenlijk wel zeer welkom.

Lijkt me ook wel vet om een soort party game te kunnen spelen met online mogelijkheden. *Marco ruikt een Mario Party Online* :*)

Trouwens, ik wil ook wel eens graag weten wat die retro games nu ongeveer gaan kosten om te downloaden! Eigenlijk zijn er nog zo veel dingen die we nog helemaal niet weten. Maar helaas moeten we nog altijd een fiks aantal maandjes wachten voor de Tokyo Game Show weer van start gaat... En daarna waarschijnlijk nóg een aantal weken/maanden! B) Maar goed, de nieuwe DS Lite gaat me in de tussentijd wel een hoop plezier bezorgen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

prijs Wii in Japan:
Japanse Wii voor ¥25.000 in winkel

Nintendo heeft bevestigd dat Japanners een Wii kunnen krijgen voor het luttele bedrag van 25.000 Yen!

Famitsu weet vandaag te melden dat de Nintendo Wii in Japan voor maximaal ¥25.000 (€174). Dat heeft Nintendo bevestigd tijdens een persconferentie waar ook de jaarresultaten naar buiten werden gebracht. Opmerkelijk is dat, ondanks inflatie, de laatste drie generatie's home-consoles (SNES, N64 en GC) allemaal voor deze prijs in de Japanse winkels lagen.

Hoe de prijs zich zal ontwikkelen in Europa is nog niet bekend, maar een aantal euro's op de Japanse release-prijs tellen zal aardig in de buurt komen.
Bron: Gamefront
en ook
6 miljoen Wii's, 17 miljoen Wii-games

Het is een heleboel, maar Nintendo denkt flink wat te kunnen verkopen vóór het einde van het fiscaal jaar...

Nintendo heeft naar buiten gebracht dat ze dit fiscaal jaar, dat van 1 april 2006 t/m 31 maart 2007 loopt, 6 miljoen Nintendo Wii-console's willen verkopen. Daarnaast willen ze zo'n 17 miljoen spellen voor de Wii hebben verkocht.

Grote plannen van Nintendo die, na het succes van de Nintendo DS, weer van plan is om de wereld te veroveren.

Bron: Persbureau Reuters
Klinkt erg goed _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 25-05-2006 11:59 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zijn prijzen in Japan ook voor BTW? En weet iemand misschien hoe de DS prijs in Japan zich heeft verhouden tot de Europese prijs? Op zich zou ik nu denken dat hij voor 199,- in de winkel komt, maar de GC kwam dacht ik voor 229,- op de markt. Anderzijds kan dat ook gekomen zijn door een andere wisselkoers toentertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik denk europa 200 euro. 250 lijkt me echt uitgesloten, dus dat is heel mooi :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

For fucks sake.

Na een jaar F-Zero GX niet gespeeld te hebben en hem vol vertrouwen op Master te zetten, omdat ik het toch nog wel kan... Juist, vet ge-owned dus. Dat Mario Kart DS is ook maar een traag baggerspel, dat F-Zero is veel te gek. Nou ja, die omschakeling van het een naar het ander dus.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
TheEvilCuber schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:11:
Ik denk europa 200 euro. 250 lijkt me echt uitgesloten, dus dat is heel mooi :)
Zoiets denk ik ook. Meestal zijn we hier wel de lul met de prijzen. Dus ik denk niet dat 175 euro ook hier de prijs zal worden.

Afbeeldingslocatie: http://www.vgcats.com/comics/images/060520.jpg

_O_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:08:
Zijn prijzen in Japan ook voor BTW? En weet iemand misschien hoe de DS prijs in Japan zich heeft verhouden tot de Europese prijs? Op zich zou ik nu denken dat hij voor 199,- in de winkel komt, maar de GC kwam dacht ik voor 229,- op de markt. Anderzijds kan dat ook gekomen zijn door een andere wisselkoers toentertijd.
De btw in Japan is dacht ik maar 5% dus die 9 euro meer die je dan zou betalen lijkt mij ook niet echt boeiend. Denk alleen wel dat de kans groot is dat we hier weer hard worden genaaid en we dik over de 200 euro moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:42
En bedenk dan eens wat je er voor terug krijgt :9
Een apparaat waar de devvers veel in zien. Veel launchgames, uuuuren spelplezier met zelda/mario/smash bros/metroid. Multiplay, Online functies, Way-back catalogus, tranende gezichten van het lachen met bv. de idioterie van Wario Ware met 4 vrienden.

Wedden dat het je waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Dik over de 200? Persoonlijk ga ik er al vanuit dat de Wii hier 250 euro zal gaan kosten en dat is ook een prijs die ik er zeker voor wil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik vind met de taal die Nintendo heeft gebruikt over de prijs 200 euro nog best veel. Voor die prijs wil ik Wii Sports er wel bij hebben (en een extra controller)...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Deddiekoel schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:50:
Ik vind met de taal die Nintendo heeft gebruikt over de prijs 200 euro nog best veel. Voor die prijs wil ik Wii Sports er wel bij hebben (en een extra controller)...
Een extra controller? Ik denk dat je dan teveel vraagt. Wii Sports bundelen zou een goede keus zijn, zo wordt de functionaliteit van de controller meteen duidelijk bij veel mensen. Maar de controller? Denk niet dat je verwachting zo hoog moet leggen dat er eentje extra bijzit.

We kunnen alleen maar gissen wat voor bundels we krijgen en wat de uiteindelijke prijs zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Denk niet dat ze standaard een tweede controller er bij zullen stoppen, daarvoor gamen te veel mensen alleen en die zitten er niet op te wachten om te veel te betalen voor een console omdat er twee controllers bijzitten. Ik hoop wel dat Nintendo misschien met een bundel komt waarbij de Wii wel met twee controllers en eventueel een spel geleverd wordt. Dus een core versie en een premium-bundel ofzo, maar dan dus niet zoals bij MS en Sony dat de hardware zelf verschilt. En dan de core voor 199,- en de bundel voor 249,-.

Maar goed ik hoop wel meer, zo hoop ik ook dat de Wii DD heeft :P

[ Voor 12% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 25-05-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Alle consoles van Nintendo kregen een prijskaartje van rond de 200 euro mee op de launch. Dus het was te verwachten dat ook de Wii deze traditie volgt.
Ik zou de prijs zelfs te laag vinden als Nintendo de Wii launch voor 150. En inderdaad, Wii sports erbij kan nog wel voor die prijs. Maar een Wii console inclusief een extra controller is naar mijn gevoel een prijs van 250 euro wel op zn plaats. Ik zelf zou Wii nog kopen voor 250 euro zonder een extra controller.

[ Voor 3% gewijzigd door Hironshy op 25-05-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Misschien zetten ze Wii Sports gewoon intern in de console :D zodat je het altijd kan spelen.

Als de Wii in japan, 175 gaat kosten (maximaal staat er he.. dus lager kan ook ;) ) en eventueel hier voor 250euro vind ik dat echt gemeen :p Zolang de Wii maar onder de 250zit (249,99 :+ ) klaag ik niet. Mooie prijs voor een nieuwe console met waarschijnlijk al een boel minigames (Wii Sports).

Ook zit er natuurlijk al een controller bij en in de controller zit toch zegmaar een "memory card" ? dus die hoef je ook niet meer los te kopen. :)

Laat maar komen dat ding :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Aap schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:22:
Misschien zetten ze Wii Sports gewoon intern in de console :D zodat je het altijd kan spelen.
Net zoals dat spelletje in het Sega Master System :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik zou de Wii ook nog wel kopen als hij 300 was, maar Nintendo zelf heeft steeds geroepen dattie zo goedkoop moet worden. Ook zetten met de naam Wii ook de nadruk op samenspelen. Vandaar dat ik meerdere controllers niet raar vind. De SNES werd in mijn herinnering ook gelanceerd met 2 controllers en SMW...(heb net hetzelfde in DS topic gezegd, ben er blijkbaar vol van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:08

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Voor de mensen die nog een paar leuke goedkope spellen willen.

Metroid Prime 2 15,- bij Eplaza/bartsmit
Viewtiful Joe 2 10,- bij Futurezone (rotterdam)
Timesplitters ook 10,- daar (2 voor 17,50)
Ze hebben nog wat andere leuke spellen zag ik op de site
Harvest moon 2 15.99 bij FRS en 2 voor 25,-

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31
Ik denk dat de prijs ongeveer hetzelfde zal zijn als in Japan. Bij de Europese Gamecube launch is er door NoE besloten de prijzen gelijk te stellen aan de prijzen van spellen en consoles in de VS. Sindsdien is de waarde van de Dollar enorm gekelderd en zijn de prijzen in de VS relatief sneller gedaald dan hier. Ik verwacht eigenlijk dat we in het slechtste geval een $200=€200 situatie krijgen en in het beste geval dat de prijs exact hetzelfde is.
Ik heb ergens gelezen dat Nintendo overweegt om Wii Sports + Wii Orchestra (+ hopelijk Wii Duck Hunt) standaard bij de console te leveren. Het zou erg mooi zijn als daar nog een bon om één gratis Virtual Console spel naar keuze te kunnen downloaden bij zou zitten of dat Nintendo anders standaard Super Mario Bros. of een vergelijkbaar spel in het flash-geheugen installeerd.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als de prijs gelijk zou zijn zou het ding hier 156 euro zijn, i think not :) Bij 250 USD zou hij dan hier 195,- euro zijn. Dat lijkt me wel schappelijk. Maar helaas, waarschijnlijk is het ding 200 USD en is hij nog steeds 200 euro hier..

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 25-05-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 08:26
MaxBurn schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:43:
Als de prijs gelijk zou zijn zou het ding hier 156 euro zijn, i think not :) Bij 250 USD zou hij dan hier 195,- euro zijn. Dat lijkt me wel schappelijk. Maar helaas, waarschijnlijk is het ding 200 USD en is hij nog steeds 200 euro hier..
Dan reken je wel heel positief. Immers in de Amerikaanse prijs is belasting nog niet opgenomen en in de Europese prijs wel. Dus dat is zo al 20% verschil, whoopa daar gaat je rekensommetje :P.

/me Zelfs Hoedje vindt het prijsverschil bij de DS lite wel erg scheef: 130 dollar en 150 euro :/

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zal vast 210,- worden net als de gamecube was.
De laatste drie consoles van Nintendo zijn ook allemaal voor 25.000 yen in Japan uitgebracht: de Super Famicom (SNES), de N64 en de GameCube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Immers in de Amerikaanse prijs is belasting nog niet opgenomen
Dat is omdat dat per staat verschilt. Veel staten hebben amper of zelfs helemaal geen belasting. De staten die het wel hebben komen meestal geeneens boven de 6%. Vind het geen onredelijke vergelijking. (200 Dollar = 200 Euro blijkt dus vaak wel te kloppen)

Als je kijkt dat inkomens in de VS over het algemeen hoger zijn(met meer extremen beide kanten op) en de kosten lager dan betalen wij echt veel en veel meer voor dit soort gadgets.. De koopkracht is er met bepaalde dingen gewoon 2x zo hoog.

[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 25-05-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 16:08:
Hij zal vast 210,- worden net als de gamecube was.

[...]
De GC is in 2001 gelanceerd? Op dat moment stond de Euro heel laag (ja ik weet dat de euro van 2002 is, maar op papier bestond hij al veel langer). Even aannemende dat de Yen/Dollar verhouding een beetje gelijk is gebleven dan staat de Euro tov de dollar nu ongeveer 50% hoger dan toen (geen gein, ik was begin 2002 in de VS en toen stond de dollar op fl2,60 waar hij nu nog zo'n fl1,70 waard is). Denk dus dat de GC in Europa toen relatief gezien duur was omdat de Euro het ruk deed. Aangezien die het nu dus goed doet (hoog staat) zou een prijs van 199,- best wel eens kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 25-05-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik wil wel een gamecube kopen, maar helaas zijn er geen losse cubes (meer) te koop, maar ik zou wel graag een Zelda PAK kopen. Maar ben ik daar nu te laat mee of is die nog wel te koop ergens?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zou in Oktober/November meteen een wii kopen.. :)
Als je per se nu een GC wil kopen, er zijn er volgens mij nog wel genoeg te vinden hoor.

[ Voor 47% gewijzigd door Max|Burn op 25-05-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ow ja je kan natuurlijk op die nieuwe Wii Wnd Waker spelen enzo :) dat is dan idd een beter idee. Waar staat Wii eigenlijk voor? Vind het een beetje rare naam..

[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 25-05-2006 17:26 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
MrVegeta schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 17:15:
Ow ja je kan natuurlijk op die nieuwe Wii Wnd Waker spelen enzo :) dat is dan idd een beter idee.
Mja, op de launch van Zelda Twilight Princes kan je kiezen tussen GC of Wii versie. En je kan altijd Windwaker ook nog spelen op de Wii. Ik zou dus ook nog even wachten.

EGM scans zijn trouwens ook verschenen van Zelda TP artikel in een goede kwaliteit. Link staat in signature, 1ste artikel.

[ Voor 3% gewijzigd door Koffiezuiper op 25-05-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Wii staat voor we (In het Engels), als in wij. Heeft geen betekenis. Meer Nintendo's filosofie over the next gen. Kijk anders op wii.nintendo.com

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staip schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:07:
Mensen die Chibi Robo al hebben? wat zijn de ervaringen.. Is het leuk of is het alleen leuk omdat het aanbod verder toch momenteel wat beperkt is?
Is die al gesignaleerd dan? Ik heb gister even vluchtig gekeken maar zag hem nog nergens liggen. Officiële releasedate is morgen. Waarschijnlijk ga ik hem dan ook morgen al kopen. Of als ik mezelf kan beheersen wacht ik eerst nog totdat ik NSMB 100% heb uitgespeeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
Ik dacht dat er mischien hier wat mensen aan import deden en hem hierdoor al in huis hadden.

Gewoon benieuwd of het een must-have is of dat het leuk is om de tijd mee te doden bij gebrek aan andere Cube toppers op dit moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
MrVegeta schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 16:36:
Ik wil wel een gamecube kopen, maar helaas zijn er geen losse cubes (meer) te koop, maar ik zou wel graag een Zelda PAK kopen. Maar ben ik daar nu te laat mee of is die nog wel te koop ergens?
Ik kom ze anders nog regelmatig los tegen. Bij www.nedgame.com verkopen ze ze ook nog los voor 69 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

200 euro zou ik een prachtprijs vinden.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Nintendo heeft weer een paar vage domein namen geregistreerd. Wanneer verminderen die vraagtekens rondom de Wii en krijgen we antwoorden :P

http://wiikaraoke.com
http://wiicooking.com
http://wiimusic.com
http://wiimagazine.com
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Lees net op http://gamefront.de/ dat de Wii in de VS niet meer dan $250 gaat kosten.... Dat is natuurlijk een bovengrens, maar hopelijk is dat dan niet de prijs, want als dat wel zo is dan zou ie in Europa ook wel 250,- gaan kosten aangezien er hier nog 19% BTW bij opgeteld moet worden en dat compenseert voor een groot gedeelte weer de wisselkoers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Schweino schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:02:
[...]

Ik kom ze anders nog regelmatig los tegen. Bij www.nedgame.com verkopen ze ze ook nog los voor 69 euro.
Nette site, ik kan daar voor 90 euro en witte (kleine) GC kopen + zelda, was een half jaar terug een goede deal geweest, ik wacht nu wel tot de Wii er is en koop dan daar die nieuwe zelda ook op..

Lijkt me sterk dat de TP (twilight Princess) op een GC te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:53
MrVegeta schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:56:
Lijkt me sterk dat de TP (twilight Princess) op een GC te spelen is.
ZTP komt op zowel de GC als op de Wii.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

MetroidPrime schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 13:37:

Dat is nog niet duidelijk. Het lijkt er overigens momenteel wel op dat alle spellen, ook die voor de Virtual Console en Gamecube, 480p/576p zullen gaan ondersteunen.
Betekent dit dan dat de oude gc pal spellen straks met de wii in 480p kunnen worden gespeeld? Ik dacht namelijk dat de gc pal spellen niet in 480p waren geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
3style schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:58:
[...]

Betekent dit dan dat de oude gc pal spellen straks met de wii in 480p kunnen worden gespeeld? Ik dacht namelijk dat de gc pal spellen niet in 480p waren geschreven.
Dat hoeft ook niet, volgens mij worden alle GC spellen altijd in 480p gerendered en pas als het signaal naar je TV gaat wordt er 480i van gemaakt. Als je met GCNrd een dump van de Gamecube framebuffer maakt, komt hier netjes een screenshot van 640x480 uit. Ook is er een (niet verder hier op GoT te bespreken) manier om de output van de GC altijd in 480p te forceren. Aangezien alle Virtual Console spellen op de Wii 480p output ondersteunen, zie ik niet in waarom dat ook niet met Gamecube spellen kan.

Spellen worden overigens niet in resoluties geschreven. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 26-05-2006 00:26 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 21:52

Zym0tiC

^_^

tymiek schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:34:
Voor de mensen die nog een paar leuke goedkope spellen willen.

Metroid Prime 2 15,- bij Eplaza/bartsmit
Viewtiful Joe 2 10,- bij Futurezone (rotterdam)
Timesplitters ook 10,- daar (2 voor 17,50)
Ze hebben nog wat andere leuke spellen zag ik op de site
Harvest moon 2 15.99 bij FRS en 2 voor 25,-
Wat ik dus echt niet begrijp is dat Viewtiful Joe 1 nog gewoon 54 euro kost. Terwijl deel 2 gewoon 5x zo goedkoop is. Je zou toch verwachten dat het eerste en ook oudste deel goedkoper is?

Gister trouwens Splinter Cell voor een 10tje gekocht bij de intertoys. Voor die prijs kon ik hem dus niet laten liggen. In die kleine 2 maanden dat ik een cube heb toch al 7 games gekocht :p
En ik heb er nog wel een aantal op mijn verlanglijstje staan.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zym0tiC schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:19:
[...]

Wat ik dus echt niet begrijp is dat Viewtiful Joe 1 nog gewoon 54 euro kost. Terwijl deel 2 gewoon 5x zo goedkoop is. Je zou toch verwachten dat het eerste en ook oudste deel goedkoper is?
Dat is ook zo met Golden Sun voor de GBA. Deel 1 kost overal nog €45 of meer en deel 2 heb ik al wel es voor €30 of €35 zien liggen. Wel een minder groot verschil, maar het is toch wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Als het in amerika 250 dollar wordt dan is het hier automatisch 250 euro. Waarom? Simpel uit te rekenen:

250 dollar
= 195 euro ex BTW ex shipping
= 234 euro inc BTW ex shipping
= 244 euro inc BTW inc shipping

Maar door de prijs met 6 euro te verhogen hebben ze een mooi rond bedrag en een leukere winstmarge. Kaching!

Wordt trouwens niet boos op Nintendo, die kan er ook niks aan doen dat de belasting in ons land zo buiten proportioneel is. We betalen veel meer dan amerikanen en verdienen nog minder ook. We verliezen ook langzaam maar zeker al die zekerheden die ze daar niet hebben, zoals vervroegd met pension gaan, spaarloon.... en zelfs de nieuwe arbeidsongeschiktheidswet is een zooitje gewoorden (die leuke WIA). Om maar niet te praten over al die rare anti terreur wetgevingen die onze vrijheden afpakken en eigenlijk alleen maar zorgen dat de overheid meer macht krijgt en de politie meer burgertjes kan pesten.

Oplossing: Naar amerika verhuizen :+

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

RayNbow schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:58:
[...]

ZTP komt op zowel de GC als op de Wii.
Hoe kan dat? Er zal toch wel grote verschillen zijn tussen de hardware van de Wii en de Gamecube? Of zal het dan op de GC gewoon een stuk slechter uit zien? En dan nog, is de speciale controlver van de Wii niet noodzakelijk voor de gameplay? Dat zou dan wel een gemiste kans zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Grafisch zien ze er bijna hetzelfde uit. De Wii zal grafisch beter zijn natuurlijk maar niet wereldschokkend beter. De Wii versie maakt volledig gebruik van de Wii-Mote.

Ze hebben gewoon twee SKU's van Zelda TP. Een voor de Wii en een voor de GC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MrVegeta schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:23:
[...]

Hoe kan dat? Er zal toch wel grote verschillen zijn tussen de hardware van de Wii en de Gamecube? Of zal het dan op de GC gewoon een stuk slechter uit zien? En dan nog, is de speciale controlver van de Wii niet noodzakelijk voor de gameplay? Dat zou dan wel een gemiste kans zijn..
De enige verschillen tussen de Cube en Wii versie zijn

- 16:9 breedbeeld
- wiimote besturing
- 480p output
- navi

Deze zijn extra toegevoegd in de wii versie. Grafish zijn er verder geen verschillen. De Wiimote besturing is / was niet noodzakelijk maar is als leuk extra'tje toegevoegd in de Wii versie (pijl en boog schieten, vissen, zwaardvechten e.d)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm dat lijkt me slecht nieuws voor Nintendo, aangezien de XboX360 en Ps3 er kwa grafische kracht vele stukken beter wordt dan hun voorganger, denk dat veel mensen voor beter gfx kiezen dan een uitgebreiderde gameplay....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

MrVegeta schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:42:
Hm dat lijkt me slecht nieuws voor Nintendo, aangezien de XboX360 en Ps3 er kwa grafische kracht vele stukken beter wordt dan hun voorganger, denk dat veel mensen voor beter gfx kiezen dan een uitgebreiderde gameplay....
Jep algemene mensen zijn dom. Gameplay intereseert niemand alleen de uigebrijdere graphics. Dat ze kutspellen spelen zal niemand zich aantrekken :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zym0tiC schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:19:
[...]

Gister trouwens Splinter Cell voor een 10tje gekocht bij de intertoys. Voor die prijs kon ik hem dus niet laten liggen. In die kleine 2 maanden dat ik een cube heb toch al 7 games gekocht :p
En ik heb er nog wel een aantal op mijn verlanglijstje staan.
Bij mij is ie minimaal 30 euro goedkoper ;)
Whut?! schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:27:
[...]

Net zoals dat spelletje in het Sega Master System :o
Kid icarus :o (spel nooit begrepen zo lelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Weet je uberhoubt wel iets van het concept van de Nintendo Wii?..

Een concept dat ze ondertussen met de DS hebben bewezen.
Mensen kiesen toch liever voor mindere graphics als dat inhoud dat je een redelijke prijs hebt, en er meer tijd in de gameplay gestopt word. (zie de verkopen DS > PSP)
Daarnaast is Zelda TP gewoon een cube spel, maar als extratje word hij ook op de Wii gebracht (zal ook wel een leuke verkoop boost geven.. daar niet van :Y) )

De ''massa'' let sowiso niet zo op de graphics, en Nintendo's doelgroep al helemaal niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Collaborator op 26-05-2006 01:47 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
GambitRS schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:22:
Als het in amerika 250 dollar wordt dan is het hier automatisch 250 euro. Waarom? Simpel uit te rekenen:
De Gamecube kostte (bij de launch) hier net zoveel als in Amerika, dus het is niet noodzakelijk dat alleen het Dollarteken door een Euroteken wordt vervangen.
Ja, precies. Daarom stond er ook een rij van zes uur bij Nintendo op de E3 en bij Sony maar een rij van 30 minuten.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:46:
:X Kid Icarus is een NES spel.

[ Voor 50% gewijzigd door MetroidPrime op 26-05-2006 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Kid Icarus != Alex Kidd ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
MrVegeta schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:56:
Nette site, ik kan daar voor 90 euro en witte (kleine) GC kopen + zelda
Kleine? Alle Gamecubes zijn precies even groot.....
TheEvilCuber schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:39:
[...]

De enige verschillen tussen de Cube en Wii versie zijn

- 16:9 breedbeeld
- wiimote besturing
- 480p output
- navi

Deze zijn extra toegevoegd in de wii versie. Grafish zijn er verder geen verschillen. De Wiimote besturing is / was niet noodzakelijk maar is als leuk extra'tje toegevoegd in de Wii versie (pijl en boog schieten, vissen, zwaardvechten e.d)
De NTSC versies zullen toch ook wel 480p output hebben op de Gamecube?

[ Voor 56% gewijzigd door Schweino op 26-05-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

TheEvilCuber schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:46:
[...]

Weet je uberhoubt wel iets van het concept van de Nintendo Wii?..

Een concept dat ze ondertussen met de DS hebben bewezen.
Mensen kiesen toch liever voor mindere graphics als dat inhoud dat je een redelijke prijs hebt, en er meer tijd in de gameplay gestopt word. (zie de verkopen DS > PSP)
Daarnaast is Zelda TP gewoon een cube spel, maar als extratje word hij ook op de Wii gebracht (zal ook wel een leuke verkoop boost geven.. daar niet van :Y) )

De ''massa'' let sowiso niet zo op de graphics, en Nintendo's doelgroep al helemaal niet.
Oke, ik moet toegeven dat ik totaal niet in de Consol "scene" zit, maar vrienden van mij die kiezen een PS boven een Nintendo omdat het er beter uitziet, ik snap natuurlijk wel dat de Nintendo doelgroep daar niets van aantrekt, daar hoor ik ook bij.

Ben blij dat ik verkeerd zat en dat Nintendo nog gewoon mee kan doen in de race!
Als Zelda TP bijna hetzelfde speelt op een GC en een Wii dan koop ik misschien toch maar een GC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Zoals al eerder gesteld is Zelda een GC game die ook een Wii versie krijgt. Nintendo heeft aangegeven dat over het algemeen de grfx wel een stuk hoger zullen liggen op de Wii (ze beweren zelfs dat het vergelijkbaar met de X360 is op niet HD resoluties). Maar het zal geen grafisch monster worden zoals de X360 of de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^_^ ok alex kid was dus het spel dat in de sega console was gebrand. My bad (8> (50%goed is toch netjes :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:47:
De Gamecube kostte (bij de launch) hier net zoveel als in Amerika, dus het is niet noodzakelijk dat alleen het Dollarteken door een Euroteken wordt vervangen.
Maar dan moet je er dus wel rekening mee houden dat de dollar toen tov de euro 50% hoger stond. Anderzijds doet Nintendo het met de DS weer heel vreemd door een hogere euro prijs te hanteren dan dollarprijs. Kortom er is geen pijl op te trekken wat Nintendo allemaal uitspookt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:38:
[...]

Maar dan moet je er dus wel rekening mee houden dat de dollar toen tov de euro 50% hoger stond. Anderzijds doet Nintendo het met de DS weer heel vreemd door een hogere euro prijs te hanteren dan dollarprijs. Kortom er is geen pijl op te trekken wat Nintendo allemaal uitspookt.
Ik vind de prijs ook enorm scheef, maar het heeft gewoon te maken met de verkopen. Ze hebben volgens mij niet zo gek veel DSen en op deze manier wordt de vraag iets getemperd. In Amerika hebben ze er juist belang bij om er zoveel mogelijk te verkopen, omdat het daar nog vrij nek-aan-nek gaat tussen Sony en Nintendo. In Japan winnen ze ruim en ook in Europa doen ze het vrij goed. Amerikanen zijn nu eenmaal gek van horsepower :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als Zelda TP bijna hetzelfde speelt op een GC en een Wii dan koop ik misschien toch maar een GC...
Hij zal niet hetzelfde spelen aangezien de Wii-versie gebruik maakt van de Wiimote. De reden dat Zelda niet zo heel veel mooier is op de Wii ten opzichte van de GC ligt meer aan het feit dat het in feite een opgeleukt GC spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
En Nintendo registreert nog meer Wii domeinnamen...

ShallWii.com
WiiActive24.com
WiiAlive24.com
WiiAnimation.com
Wiiareone.com
WiiBeauty.com
WiiBoys.com
WiiBreeding.com
WiiChallenger.com
WiiChannel.com
WiiCooking.com
Wiiconnect24.com
WiiCountry.com
WiiCreator.com
WiiEarth.com
WiiFamily.com
WiiFitness.com
WiiFun.com
WiiGeneration.com
WiiGetTogether.com
WiiGirls.com
WiiHistory.com
WiiJourney.com
WiiKaraoke.com
WiiLanguages.com
WiiLife.com
WiiLove.com
WiiMagazine.com
WiiManagement.com
WiiMoney.com
WiiMusic.com
WiiNews.com
WiiParents.com
WiiPower.com
WiiPuzzle.com
WiiScenario.com
WiiSchool.com
WiiScience.com
WiiSports.com
WiiStory.com
WiiStudent.com
WiiVC.com
WiiVenture.com
WiiWorld.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:10

inXs

known as inXs

D'r zit daar gewoon 24/7 iemand namen te verzinnen....

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat is dus of preventief, of het wordt een soort interactieve tv op je Wii. Misschien dat Nintendo het daarom wel belangrijk vond dat de Wii internet browser "Ajax" ondersteunt? Lijkt mij dat ze een soort met van internetportal van de Wii willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

SD5k

>4&X

Dan vraag ik me toch af wat WiiVC.com is, de rest is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lijkt mij: Wii Virtual Console. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
inXs schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:30:
D'r zit daar gewoon 24/7 iemand namen te verzinnen....
Nintendo heeft zoiets anders nog nooit eerder gedaan(behalve bij de Metroid Prime 2 reclamecampagne). Misschien heeft dit te maken met de diensten die Nintendo wil gaan aanbieden? In de registratie van het Wii trademark staan overigens ook een hoop dingen die niets met gaming te maken lijken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Het lijkt inderdaad op een gigantische newsportal. Ik vind het allemaal maar erg spannend :+
Antwoorden: NU! :P

Wiigirls.. escort via je Wii? of een online datingservice "do you want to see my Wii??" ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Collaborator op 26-05-2006 11:55 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
MetroidPrime schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:48:
In de registratie van het Wii trademark staan overigens ook een hoop dingen die niets met gaming te maken lijken te hebben.
Is het niet mogelijk voor Nintendo om www.wii*.com te registreren? Dan ben je in één keer klaar en voorkom je grapjassen die wiisuck.com etc gaan aanmaken.

Overigens, is wiigirls iets voor fetishisten?

[ Voor 6% gewijzigd door Roamor op 26-05-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Roamor schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:59:
[...]

Is het niet mogelijk voor Nintendo om www.wii*.com te registreren? Dan ben je in één keer klaar en voorkom je grapjassen die wiisuck.com etc gaan aanmaken.

Wii* betekend ontelbare mogelijkheden en kost je dus klauwen met geld? :P
Kan iig niet, al kan je waarschijnlijk wel een rechtszaak aanspannen als iemand iets gaars met 'Wii' registreert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien gaat Nintendo wel games uitbrengen die bij een bepaalde serie horen. Zo zullen vele namen denk ik wel verklaarbaar zijn. Bijvoorbeeld games die specifiek thuis horen in de puzzle serie. Ik ken maar al te veel mensen die bij het zien van een games hoesje echt totaal niet weten wat voor game het nu daadwerkelijk is. Wanneer je games gaat voorzien van een bepaald label, zoals bijvoorbeeld "Puzzle", word het allemaal net iets duidelijker volgens mij.

Uiteindelijk krijg je dan misschien hoesjes waarop staat aangegeven met een klein logo in wat voor categorie dat het thuis hoort. Lekker duidelijk voor onwetenden! :Y)

Al deze verschillende domeinen worden dan opgeslagen in een soort van favorieten lijst, en zijn ook beschikbaar via de Internet browser die in de Wii verwerkt zit. Uiteindelijk krijg je dan voor elk soort game een aparte website of zoiets. Alhoewel me dat ook een beetje omslachtig lijkt... Maar je zou wel bijvoorbeeld restricties kunnen zetten op een aantal domeinen als ouder zijnde zodat de kindertjes niet in aanraking kunnen komen met Wii**** en dat soort dingetjes.

Dat met die logo's op de hoesjes zou vrij goed mogelijk zijn lijkt mij! Maar dat met die domeinen twijfel ik nog wel een beetje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Roamor schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:59:
[...]

Volgens mij zijn ze al aardig ingedekt in die trademark registratie die ik noemde. Dit staat er bijvoorbeeld in die registratie:
  • spectacles; glasses, namely, eyeglasses and lorgnette
  • machines for electric arc welding
  • machines for metal cutting
  • ear plugs
  • coin operated gates for parking areas
  • laboratory apparatus and instruments
  • electric hair curling irons
  • fire extinguishers
  • vending machines
En dan is dit maar een fractie van wat er in staat.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 26-05-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Carlton uit de prince of bel air :D

Afbeeldingslocatie: http://www.wii60.com/uploads/345.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 13:35

DarkSide

theres no place like ::1

lol at MaxBurn...

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 21:52

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:46:
[...]

Bij mij is ie minimaal 30 euro goedkoper ;)

[...]

je mail adres in het profiel klopt dat? zo ja check your mail :)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
disjfa schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 01:45:
[...]

Jep algemene mensen zijn dom. Gameplay intereseert niemand alleen de uigebrijdere graphics. Dat ze kutspellen spelen zal niemand zich aantrekken :)
De "massa" let juist helemaal niet zo op graphics! Ik begrijp nooit hoe mensen hier op zijn gekomen, maar kijk eens naar de meest succesvolle consoles van de afgelopen 15 (?) jaar:

NES >SNES > ps1 > ps2

Het waren allemaal consoles die inferieur waren aan hun tegenstanders..De waarheid is dat mensen nooit zo veel waarde hebben gehecht aan graphics, maar dat juist de games de doorslaggevende factor waren! Noem trouwens eens wat spellen die alleen door hun graphics een succes werden, en verder poep waren om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is toch zo dat de PS1 van de N64 heeft gewonnen omdat er betere GFX op konden worden vertoond? N64 had betere games, maar werd wel stukken minder verkocht.

En dat is nu toch ook zo met de gamecube? Er zijn toch veel meer PS2's verkocht dan Cubes? Terwijl de cube inovatievere (...) games heeft dan de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
De PSX en PS2 zijn toch echt de mindere op het gebied van graphics hoor. De reden waarom imo de PSX zo ontzettend populair was geworden is de mogelijkheid om games eenvoudig te kopiëren, plus een aantal populaire series zoals Final Fantasy.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

De PS1 betere GFX dan de N64? Uh? Mis ik iets? Dat was toch zeker wel andersom, de PS1 had gewoon een mega aanbod van spellen, die ook nog eens goedkoper waren dan de duurdere cartridges van de N64.

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oke :). Ik hou me er nu maar buiten. Ik weet blijkbaar toch niet genoeg van de verschillen tussen de PS en Nintendo. Ik hoop maar dat de Wii goed aanslaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MrVegeta schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 13:10:
Het is toch zo dat de PS1 van de N64 heeft gewonnen omdat er betere GFX op konden worden vertoond? N64 had betere games, maar werd wel stukken minder verkocht.
Volgens de marketingpraat van Sony wel, maar in de praktijk niet. De PlayStation had bijvoorbeeld niet eens een vorm van texture filtering, terwijl de N64 dat wel had. De N64 ondersteunde veel meer grafische effecten dan dat de PS deed.
En dat is nu toch ook zo met de gamecube? Er zijn toch veel meer PS2's verkocht dan Cubes? Terwijl de cube inovatievere (...) games heeft dan de PS2.
Op grafisch gebied wint de Gamecube het met gemak van de PS2. Bekijk RE4 maar eens op beide consoles, Capcom heeft een aantal grafische features moeten opofferen om het spel op de PS2 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Op Surrounded's blog zit ik nu in een vergelijkbare discussie. Een bezoeker daar is er heilig van overtuigd dat de PS3 een wereld van verschil zal zijn t.o.v. de X360. Soms wordt je er moe van, de meest blinde fans zitten toch wel in het Sony kamp hoor. Alleen daarom al zullen ze weer de grootste worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Het is zeker zo dat in het verleden de grafisch beste console niet altijd gewonnen heeft, maar in dit geval is het grafische verschil groter dan tussen een N64 en een PS of een Xbox en een PS2. Misschien is het zo dat de grafisch beste spellen van de Wii zich zullen kunnen meten met de mindere spellen uit de beginperiode van de 360 op een gewone TV, maar ik zou daar niet al te veel van verwachten. Dat verschil in grafische kracht alleen op een HDTV te zien is ben ik het overigens niet mee eens, aangezien een DVD op een lage resolutie al oneindig veel realistischer is dan welk spel dan ook.

Wat wel weer zo is, is dat de handhelds hebben aangetoond dat er ook bij een groot verschil in graphics het toch de "mindere" handheld kan zijn die marktleider wordt. Kijk naar de Gameboy en de DS. Dus het wordt gewoon afwachten. Ik hoop alleen maar dat de Wii beter zal verkopen dan de Gamecube, dat het spellenaanbod groter zal zijn en dat de controller inderdaad zo leuk is als hij lijkt, want ook dat laatste zou nog best wel eens tegen kunnen gaan vallen. Niet dat ik daar heel veel rekening mee houd, maar zolang je er niet mee gespeeld hebt kun je er gewoon weinig van zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SNES was grafisch beter dan de Sega Mega Drive hoor. Meer kleuren, beter geluid, en meer games. De Mega Drive had daarintegen wel de snellere processor. Een game als bijvoorbeeld Sonic The Hedgehog was nagenoeg niet mogelijk op de SNES vanwege de hoge snelheid en de vele ringetjes en zo die in beeld kwamen. Op de Mega Drive merkte je trouwens al dat het een hoop vertraging kreeg op een gegeven moment.

Dus, die vogel gaat niet altijd op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 14:55:
Op Surrounded's blog zit ik nu in een vergelijkbare discussie. Een bezoeker daar is er heilig van overtuigd dat de PS3 een wereld van verschil zal zijn t.o.v. de X360. Soms wordt je er moe van, de meest blinde fans zitten toch wel in het Sony kamp hoor. Alleen daarom al zullen ze weer de grootste worden.
Inderdaad, die gast is er heilig van overtuigd dat Cell één of andere magische processor is, terwijl hij waarschijnlijk allang al een vergelijkbare technologie in zijn PC heeft zitten. Ik heb in een post (met technische uitleg) aangegeven waarom je niet de Cell hype moet geloven. Bovendien postte hij een filmpje waarin een Xbox spel met een PS2 spel wordt vergeleken om aan te geven waarom de PS2 krachtiger is dan de Xbox. Dat het PS2 spel in het filmpje MGS2 is, dat ook op de Xbox is verschenen zonder dat het spel er ook maar iets op achteruit is gegaan op grafisch gebied, beseft hij kennelijk niet.

Persoonlijk ken ik ook wel een "blinde" Sony aanhanger, maar over het algemeen ken ik juist meer casual gamers die nu een Xbox hebben en ook erg nieuwsgierig zijn naar de Wii. Ik denk dat over het algemeen juist wel meevalt met de aantallen van die "blinde" Sony aanhangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:16:
De SNES was grafisch beter dan de Sega Mega Drive hoor. Meer kleuren, beter geluid, en meer games.
:Y)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb het al eerder gezegd: NIEMAND die ik ken weet wat de Wii is of begint er nu pas wat van te horen. Ze gaan allemaal een 360 halen of wachten op de PS3. Erg jammer. Ik ben gewoon bang dat de Wii vooral in de EU teleurstelt. Al helemaal omdat ze hier vast wel weer de prijzen opblazen zoals bij de DS.

[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 27-05-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:02:
Ik heb het al eerder gezegd: NIEMAND die ik ken weet wat de Wii is of begint er nu pas wat van te horen. Ze gaan allemaal een 360 halen of wachten op de PS3. Erg jammer. Ik ben gewoon bang dat de Wii vooral in de EU teleurstelt. Al helemaal omdat ze hier vast wel weer de prijzen opblazen zoals bij de DS.
Als ze maar voor de launch van de Wii en de PS3 weten wat een Wii is, dan is alles wel best ;)

Maar Nintendo mag inderdaad best wel eens groots uitpakken met een marketingoffensief en die campagne mag dan ook wel gedaan worden door een gerenomeerd bureau. Een goede start is het halve werk zou ik zeggen en Nintendo heeft volgens mij best wel een oorlogskas waarmee ze wat kunnen doen. Het lijkt namelijk inderdaad wel alsof bij veel mensen de Wii niet meetelt. Mensen in mijn omgeving kennen hem wel, maar dat komt denk ik meer door mij dan door Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51

Smoonshine

Feyenoord!!

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:07:
[...]

Als ze maar voor de launch van de Wii en de PS3 weten wat een Wii is, dan is alles wel best ;)

Maar Nintendo mag inderdaad best wel eens groots uitpakken met een marketingoffensief en die campagne mag dan ook wel gedaan worden door een gerenomeerd bureau. Een goede start is het halve werk zou ik zeggen en Nintendo heeft volgens mij best wel een oorlogskas waarmee ze wat kunnen doen. Het lijkt namelijk inderdaad wel alsof bij veel mensen de Wii niet meetelt. Mensen in mijn omgeving kennen hem wel, maar dat komt denk ik meer door mij dan door Nintendo.
Als je naar de DS commercials kijkt denk ik dat Nintendo zijn lesje wel geleerd heeft. Nintendo komt tegen die tijd wel met een paar strakke filmpjes (a la E3) en dan zal de massa ook wel doorhebben wat eraan zit te komen. Die gaan eens in de winkel kijken wat dat nou precies is, ze spelen er een keer mee en zijn verkocht. Ik denk dat het met de Wii wel goed gaat komen. De lijst met launchgames heeft voor ieder wat wils en er zijn ook een paar grote franchises vertegenwoordigd voor de fans. Het enige dat nog bij de launch lijkt te missen is een voetbalspel. Een PES/Fifa beschikbaar bij launch gaat de verkopen zeker in Europa flink stimuleren.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
De reden dat de PS1 de markt heeft kunnen pakken is imo het feit dat ze de CD als formaat hadden. Hierdoor kon je zaken als fimpjes kwijt en mooiere muziek. Ook de kopieerbaarheid en de sterke marketing die gaming 'stoerder' maakten helpen hieraan mee. Wat er met de PS2 goed ging was natuurlijk de snelle start en uiteindelijk het massale game aanbod.
Persoonlijk denk ik dat de X360 wel eens erg goed uit de bus kan komen deze ronde. De PS3 is simpelweg te duur en biedt denk ik te weinig meer tov de X360. De Wii moet simpelweg aan slaan. Als dat gebeurt hebben beide andere consoles een zware dobber omdat het dan kan zijn dat de oude controls als outdated aanvoelen. Andere mogelijkheid is dat Nintendo echt de non-gamers voor zich wint en dat de gamers van nu bij de X360 of PS3 blijven. Maar ik denk ook dat daar wel een de Wii als tweede console zal opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:16:
Een game als bijvoorbeeld Sonic The Hedgehog was nagenoeg niet mogelijk op de SNES vanwege de hoge snelheid en de vele ringetjes en zo die in beeld kwamen. Op de Mega Drive merkte je trouwens al dat het een hoop vertraging kreeg op een gegeven moment.
Idd, ik zou niet graag 200+ ringen of zo verliezen... hele scherm staat dan vol :P

Afbeeldingslocatie: http://atlas.et.tudelft.nl/1174827/Sonic.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
WOW, Zelda TP is toch een stuk mooier dan ik dacht. Dit filmpje komt van IGN, en laat eerst zien hoe het vissen werkt en daarna wordt even ingezoomd op het scherm. Check het water, de vissen, alles het is :9~ : http://www.youtube.com/watch?v=-HLr9dgHjPQ.

Verder is het denk ik erg positief, dat mede door het succes van de DS (die daar nu 7x zo goed verkoopt als de PSP en dan zeg ik nog nix over de games, waar het verschil nog veel groter is), heel veel Japanse developers nu filosoferen over het ontwikkelen voor de Wii. Alhoewel de gevolgens daarvan waarschijnlijk pas later merkbaar zullen worden, is het denk ik voor Nintendo erg belangrijk. Overigens om nog even verder in te gaan op de hele Wii/PS3/X360 concurrentiestrijd, ik denk dat de verschillen tussen de continenten veel groter gaan worden. Dat zie je nu eigenlijk ook al, de X360 verkoopt gewoon niet in Japan. Dus de PS3 en Wii kunnen het daar gaan uitvechten. In Europa en Amerika wordt het denk ik wel heel spannend. Ik hoop dan ook dat Nintendo serieus z'n best gaat doen om daar marktaandeel (terug) te veroveren (reclames, kiosken etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar vooral meer kleur :Y) Donkey Kong Country, Killer Instinct, titels die tot de grafische top behoren van het 16 bits tijdperk.

Ondersteuning van developers, reclame campagnes, en de kwaliteit van de games is eigenlijk van groter belang dan hoe goed de kwaliteit van de graphics zijn. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dan grafisch zeer mooie games niet in de smaak vallen bij het publiek. De nieuwe trailer van bijvoorbeeld Heavy Rain is gewoon heel erg vet! Graphics kun je zien, gameplay moet je voelen. En wat dat betreft hebben graphics gewoon een heel groot voordeel. Die lelijk meid wat je daarstraks op straat hebt zien lopen heeft misschien een heel goed hart... Maar dat kun je natuurlijk niet aan de buitenkant zien :Y)

En het heeft natuurlijk ook een beetje met het imago te maken wat aan een console hangt of de console een commercieel succes word, ja of nee. Een PlayStation of een Xbox word gewoon door het publiek gezien als stoer. Nintendo heeft daarintegen wel wat goed te maken bij de meeste mensen wat dat betreft. Wanneer sommige mensen het woord Nintendo horen krijgen ze een beetje stuiptrekkingen en zo. Ik ken persoonlijk wel enkele mensen die het gewoon niet zo hebben op die nieuwe "rare" controller. En die twee dingen in combinatie leveren geen verkochte Wii op uiteindelijk kan ik je verzekeren :)

Dat die nieuwe soort DS games goed verkopen dat weten we inmiddels. Maar ik denk Nintendo wel wat extra marketing dames en heertjes kan gebruiken om de Wii aan de man te brengen eind dit jaar. Zoiezo zie ik al problemen komen met de demo pods in winkels en zo. Die draadloze controllers zullen wel door heel de winkel terug te vinden zijn uiteidelijk :Y)

Ik zie persoonlijk echt een toekomst in dit apparaat. Het is niet alleen een gadget achtig ding. Nee, het is meer dan dat, en het word met de dag beter ook! De fanatieke gamers zijn voor het overgrote deel al overtuigd. Nu het massa publiek nog! Want die weten vooralsnog alleen dat er een Xbox 360 te koop is in de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

De groep mensen die aangeven een voorkeur te hebben voor de xbox360 of PS3 zijn in de meeste gevallen al bezig met console gaming. Hun intresse is al gewekt en zij hebben misschien al een andere console thuis staan.

Maar er is ook nog een hele grote groep die helemaal niks met video games doen. Zowel op PC als op console gebied. En hier liggen de grootste kansen denk ik. Deze groep heeft het idee dat videogames niks voor hun zijn. Of het is te duur. Als ik aan sommige mensen vertel dat een gamecube+spel in de meeste gevallen nog goedkoper is als een nieuwe videokaart dan schrikken mensen.

Zoals hiervoor ook al 100x is aangegeven. Nintendo moet gewoon met een marketing offensief komen. Vooral in Amerika is een ware hetse bezig tegen geweldadige games waar Nintendo goed gebruik van kan maken. De Wii staat voor family entertainment. Ouders zullen eerder iets kopen voor kinderen waar ze zelf ook achter staan.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.