Maar vooral meer kleur

Donkey Kong Country, Killer Instinct, titels die tot de grafische top behoren van het 16 bits tijdperk.
Ondersteuning van developers, reclame campagnes, en de kwaliteit van de games is eigenlijk van groter belang dan hoe goed de kwaliteit van de graphics zijn. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dan grafisch zeer mooie games niet in de smaak vallen bij het publiek. De nieuwe trailer van bijvoorbeeld
Heavy Rain is gewoon heel erg vet! Graphics kun je zien, gameplay moet je voelen. En wat dat betreft hebben graphics gewoon een heel groot voordeel. Die lelijk meid wat je daarstraks op straat hebt zien lopen heeft misschien een heel goed hart... Maar dat kun je natuurlijk niet aan de buitenkant zien
En het heeft natuurlijk ook een beetje met het imago te maken wat aan een console hangt of de console een commercieel succes word, ja of nee. Een PlayStation of een Xbox word gewoon door het publiek gezien als stoer. Nintendo heeft daarintegen wel wat goed te maken bij de meeste mensen wat dat betreft. Wanneer sommige mensen het woord Nintendo horen krijgen ze een beetje stuiptrekkingen en zo. Ik ken persoonlijk wel enkele mensen die het gewoon niet zo hebben op die nieuwe "rare" controller. En die twee dingen in combinatie leveren geen verkochte Wii op uiteindelijk kan ik je verzekeren
Dat die nieuwe soort DS games goed verkopen dat weten we inmiddels. Maar ik denk Nintendo wel wat extra marketing dames en heertjes kan gebruiken om de Wii aan de man te brengen eind dit jaar. Zoiezo zie ik al problemen komen met de demo pods in winkels en zo. Die draadloze controllers zullen wel door heel de winkel terug te vinden zijn uiteidelijk
Ik zie persoonlijk echt een toekomst in dit apparaat. Het is niet alleen een gadget achtig ding. Nee, het is meer dan dat, en het word met de dag beter ook! De fanatieke gamers zijn voor het overgrote deel al overtuigd. Nu het massa publiek nog! Want die weten vooralsnog alleen dat er een Xbox 360 te koop is in de winkel...