Het Grote Gamecube en Wii Topic Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.537 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:03
Smoonshine schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:29:
[...]

Ik vond dit op een Franse E3 nieuws site:

[...]

Nu is mijn Frans niet zo geweldig, maar ik geloof dat hier staat dat de Wii een exclusieve PES titel gaat krijgen die gebruik gaat maken van de mogelijkheden van de Wii controller.

hier de link van het bericht: http://www.jeuxvideo.fr/e...r-dit-wii-actu-34689.html
Je vertaling klopt hoor. Er staat ook nog dat het spel niet voor volgend jaar uitkomt. Dat is geweldig nieuws :9 . PES speelt zoveel beter dan Fifa, al hebben ze beiden goede kansen met de nieuwe controller (over Madden is vrijwel iedereen zeer positief).

Btw. ik had dit gemist: My Wish Has Come True -- An Original Resident Evil is Coming for the Wii! . Ik weet dat van de week Famitsu nog moet komen met informatie, maar dit is toch alvast goed nieuws.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 16-05-2006 10:38 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Edit: Nevermind, het is te vroeg :p

[ Voor 86% gewijzigd door Whut?! op 16-05-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Nu is mijn Frans niet zo geweldig, maar ik geloof dat hier staat dat de Wii een exclusieve PES titel gaat krijgen die gebruik gaat maken van de mogelijkheden van de Wii controller.
bijna juist :p
staat niet dat het een exclusieve titel gaat worden, er staat dat de besturing volledig met de "remote" controller zal gebeuren

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11
J2pc schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:29:
Misschien dat rockstar dat ook nog gaat inzien. GTA op de Wii :9~
Ik zie dat eigenlijk niet gebeuren. GTA4 wordt volledig opgebouwd rond de nieuwe mogelijkheden die de Xbox 360 en PS3 bieden. Het zou waarschijnlijker zijn dat je dan de GTA3 trilogie op de Wii krijgt of, in het beste geval, Liberty City Stories en Vice City Stories (en in de toekomst mogelijk San Andreas Stories?). Ik zie Rockstar niet zo snel een volledig nieuwe exclusieve GTA ontwikkelen voor de Wii, met name omdat ze misschien al ergens een Gamecube compatible versie van GTA3 hebben liggen(Rockstar gebruikt een middleware laag waardoor het enorm makkelijk is om een spel naar een andere console te poorten, de Xbox en PC versies van San Andreas waren bijvoorbeeld vrijwel tegelijkertijd met de PS2 versie af). Bovendien zou Nintendo vrijwel onmiddelijk door de enige advocaat ter wereld die denk dat hij Batman is worden aangeklaagd.

Overigens heeft SNK gezegd dat ze de Virtual Console willen ondersteunen en, naast Metal Slug Anthology, Metal Slug 6 op de Wii uit te willen brengen, terwijl het spel waarschijnlijk niet op de PS3 of Xbox 360 zal komen(vanwege de HDTV eisen die voor die twee console gelden en het anti-2D standpunt van Sony).

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 16-05-2006 11:26 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 21:51

Smoonshine

Feyenoord!!

Boeb0e schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:05:
[...]

staat niet dat het een exclusieve titel gaat worden, er staat dat de besturing volledig met de "remote" controller zal gebeuren
Wat het dus toch weer een exclusieve titel zal maken :P

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Boeb0e schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:05:
[...]

Ik heb al eens eerder dat balletje opgegooid.

/me Hoedje vindt elke titel die goed gebruik maakt van de Wii "exclusief".

In veel gevallen wordt namelijk het spel ook helemaal omgegooid, een voetbalspel wordt bijv. gemaakt of gebroken door de gameplay. Maar bijv. de nieuwe Spiderman wordt duidelijk anders voor de Wii dan voor andere consoles. Dus waar trek je de grens...
MetroidPrime schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:20:
[...]

Ik zie dat eigenlijk niet gebeuren. GTA4 wordt volledig opgebouwd rond de nieuwe mogelijkheden die de Xbox 360 en PS3 bieden. Het zou waarschijnlijker zijn dat je dan de GTA3 trilogie op de Wii krijgt of, in het beste geval, Liberty City Stories en Vice City Stories (en in de toekomst mogelijk San Andreas Stories?). Ik zie Rockstar niet zo snel een volledig nieuwe exclusieve GTA ontwikkelen voor de Wii, met name omdat ze misschien al ergens een Gamecube compatible versie van GTA3 hebben liggen(Rockstar gebruikt een middleware laag waardoor het enorm makkelijk is om een spel naar een andere console te poorten, de Xbox en PC versies van San Andreas waren bijvoorbeeld vrijwel tegelijkertijd met de PS2 versie af). Bovendien zou Nintendo vrijwel onmiddelijk door de enige advocaat ter wereld die denk dat hij Batman is worden aangeklaagd.
Ik ben er vrijwel van overtuigd, dat Rockstar ook in het Wii bootje gaat stappen. Maar ik vrees dan een GTA 4 inderdaad te hoog gegrepen is. Wellicht dat er andere exclusieve games uitkomen, ze maken meer dan alleen GTA. Ping pong :+ Maar een goede port van een oudere GTA zou ik ook niet erg vinden. Als ik denk aan San Andreas. Daar kun je vliegen, autorijden, motorrijden, lopen, gokken etc. Voor al die dingen is de Wii remote ideaal. Dan krijg je ook een meer vloeiende gameplay ervaring, i.t.t. bijv. de minigames in Wario Ware.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Spielberg vs Miyamoto ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/images/2006/05/miyaspiel.jpg

Bron

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Twee pagina's terug:
Hoedje schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:09:
Spielberg en Miyamoto aan 't tennissen:
[afbeelding]
[afbeelding]

/me Hoedje is benieuwd wie er heeft gewonnen :D
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
:z
Spielberg... zo te zien...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:32:
Ik ben er vrijwel van overtuigd, dat Rockstar ook in het Wii bootje gaat stappen. Maar ik vrees dan een GTA 4 inderdaad te hoog gegrepen is. Wellicht dat er andere exclusieve games uitkomen, ze maken meer dan alleen GTA. Ping pong :+ Maar een goede port van een oudere GTA zou ik ook niet erg vinden. Als ik denk aan San Andreas. Daar kun je vliegen, autorijden, motorrijden, lopen, gokken etc. Voor al die dingen is de Wii remote ideaal. Dan krijg je ook een meer vloeiende gameplay ervaring, i.t.t. bijv. de minigames in Wario Ware.
Ik denk ook wel dat Rockstar voor de Wii zal gaan ontwikkelen, alleen ben ik bang dat het een poort zal zijn van een ander spel. San Andreas of een San Andreas spin-off zou ik inderdaad het meest waarschijnlijk vinden, zoals eerder gezegd zou Rockstar erg weinig tijd nodig hebben om het spel te poorten. Het maken van een compleet nieuw spel dat Liberty City, Vice City en San Andreas zou bevatten met alle gameplay vernieuwingen uit San Andreas zou mij het beste lijken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

San Andreas voor de Wii uitbrengen zou wel heel suf zijn.

Grote kans dat wanneer Rockstar voor de Wii gaat ontwikkelen het dat nieuwe tafeltennis spel van hun zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Viewtiful Joe voor € 10.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik ben niet echt op de hoogte van dat tafeltennis spel, maar liever San Andreas dan Super Ping Pong oid... :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Captain N schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:26:
Ik ben niet echt op de hoogte van dat tafeltennis spel, maar liever San Andreas dan Super Ping Pong oid... :P
Liever geen van beiden eigenlijk. Ik hou niet van geldklopperij, wat het geval zou zijn als je San Andreas even 2jr na de oorspronkelijke release toch maar even voor een Nintendo console uitbrengen.

Ohja, net even F-Zero AX gespeeld. De besturing is stukken moeilijker dan de Gamecube versie, maar wel véél intenser! 8)

[ Voor 14% gewijzigd door SD5k op 16-05-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
PES en GTA zijn voor mij de enige redenen om een andere console te kopen. Als die allebei naar de Wii komen ben ik uitermate blij. GTA is dan nog de minste eis omdat ik die ook op de PC speel(de). PES moet gewoon komen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

PES komt al op de ds dus reken erop dat er een wii versie aan gaat komen.

Verder zijn er van GTA zoveel klonen die je kan krijgen. Als je nu nog gta wilt hebben zoals de oude versies die nu bestaat (hoe goed ze vast zullen zijn) zal er vast een beter spel voor in de plaats komen. Laat MS maar met Sony vechten over GTA en dan loopt de wii er vandoor met een betere.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Telegraaf was trouwens erg positief over de Wii vandaag:

Nintendo Wii steelt E3 Show

Hadden ze een behoorlijk groot artikel aan besteed en de info die er in stond klopte ook nog eens. Er werd opgemerkt dat er bij Nintendo wachtrijen van 4 uur stonden en dat er bij Sony maar 30min gewacht hoefde te worden. Daarnaast hadden ze het ook nog over de motion sensor in de PS3 controller, maar dat die toch wel beperkter was dan de controller van Nintendo. Toch goed om te lezen dat dat laatste in ieder geval goed in de krant komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

disjfa schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:43:

Verder zijn er van GTA zoveel klonen die je kan krijgen. Als je nu nog gta wilt hebben zoals de oude versies die nu bestaat (hoe goed ze vast zullen zijn) zal er vast een beter spel voor in de plaats komen. Laat MS maar met Sony vechten over GTA en dan loopt de wii er vandoor met een betere.
^^ dat mag natuurlijk ook, maar GTA verbeteren is mi nogal een kluif

Wat ik trouwens echt vet zou vinden is Oblivion op de Wii. Maar dat is niet echt waarschijnlijk.

Maar meppen met de wii en blokken/casten met de nunchuku (dinges :p) lijkt me onbetaalbaar

[ Voor 116% gewijzigd door J2pc op 16-05-2006 15:08 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

disjfa schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:43:

Noem jij dan eens één goede GTA kloon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:23:
[...]

Ohja, net even F-Zero AX gespeeld. De besturing is stukken moeilijker dan de Gamecube versie, maar wel véél intenser! 8)
http://www.segaarcade.com/video/fzero.asp

Jij hebt in bovenstaande machine gezeten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
-Sander schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:17:
[...]

Mafia.

Alhoewel je daar geen vrijheid had om zomaar missies te kiezen. De stad enzo en de invloed daarvan op de missies was toch wel ala GTA. Enkel dan met een veel beter uitgewerkt verhaal en karakters. En de stad was niet een stad gemaakt om zo veel mogelijk stunts en missies in te verwerken, maar een normale stad.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Vanitas schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:20:
[...]

Mafia.

Alhoewel je daar geen vrijheid had om zomaar missies te kiezen. De stad enzo en de invloed daarvan op de missies was toch wel ala GTA. Enkel dan met een veel beter uitgewerkt verhaal en karakters. En de stad was niet een stad gemaakt om zo veel mogelijk stunts en missies in te verwerken, maar een normale stad.
Hij zei goede...
Ik vond Maffia wel zo enorm waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Mafia is heilig O-)

Ik heb GTA nog nooit helemaal uitgespeeld. De missies konden mij gewoon niet meer boeien. Bij Mafia zat ik er door de sfeer er persoonlijk veel meer in. Ik vind mafia een van de beste spellen in het genre. Een voordeel van GTA is dan wel weer dat je wat meer vrijheid hebt en het ook leuk is om gewoon ff een beetje te cruisen en spullen te slopen. Dat was bij Mafia dan weer iets minder. De auto's hadden wel een beetje getuned mogen worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
gabiballetje schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:26:
[...]

Hij zei goede...
Agreed. Continu op je snelheid letten ging echt érg vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
-Sander schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:23:
[...]

Liever geen van beiden eigenlijk. Ik hou niet van geldklopperij, wat het geval zou zijn als je San Andreas even 2jr na de oorspronkelijke release toch maar even voor een Nintendo console uitbrengen.
Rockstar is echt niet vies van wat geldklopperij, ze hebben ook de moeite genomen om GTA3 en Vice City een nieuw verhaal te geven en uit te brengen als Liberty City Stories en Vice City Stories op de PSP. Om er meer geld mee te verdienen brengen ze deze twee remakes zelfs uit op de PS2, die de originele spellen al had. Ik twijfel er geen moment aan dat tussen de release van Vice City Stories en de release van GTA4 er ook een San Andreas Stories voor de PSP zal komen. Als de Wii succesvol wordt, waar het nu wel naar uitziet, dan is de kans erg groot dat of San Andreas of één van de GTA Stories een weg naar de Wii baant, of je het nu leuk vind of niet.

Het grote verkoopargument van Rockstar voor Table Tennis is overigens dat het het meest realistische tafeltennis spel ooit is, daarom verwacht ik dat spel niet terug op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabiballetje schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:26:
[...]

Hij zei goede...
Ik vind gta waardeloos ivm maffia. Maffia zat vol met sfeer, gta is niks meer dan van A naar B rijden, wat mensen neer schieten en dat de hele game door. De grote levels zijn vet, maar voor de rest vind ik het maar matig dat hele gta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
de f-zero arcade kast rules, ik heb er ook een paar keer ingezeten, maar volgens mij wel een uitgebreidere versie als in jouw link

die waar ik in heb gezeten kon best ver draaien om zijn lengte-as... en dan is sliden een heel andere ervaring

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik kwam net een filmpje tegen van hoe het eject-mechanisme van de Wii werkt. De DVD wordt er gelukkig niet zo maar uitgespuugd zoals je wel eens bij andere slot-drives ziet. :)

EDIT: Ik zie met geen mogelijkheid wat er zogenaamd grappig aan het onderstaande plaatje is? :?

[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 16-05-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y247/Wollan/homelesswii60.jpg

_/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door ScrooLoose op 16-05-2006 18:15 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
johnnyv.nl schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:37:
[...]

Agreed. Continu op je snelheid letten ging echt érg vervelen.
1x op F5 (speedlimiter aan) een karren maar...

Dat valt toch wel mee. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Nee, een grotere versie, die inderdaad zoals Phusebox zegt om zn lengteas draait, niet helemaal natuurlijk, maar je hangt natuurlijk wel lekker schuin in de bochten.

Deze kast is het, en daar hebben ze er hier 2 stuks van die gelinkt staan :9~ :
Afbeeldingslocatie: http://images.webmagic.com/klov.com/images/10/1080827183.jpg
Phusebox schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:58:
de f-zero arcade kast rules, ik heb er ook een paar keer ingezeten, maar volgens mij wel een uitgebreidere versie als in jouw link

die waar ik in heb gezeten kon best ver draaien om zijn lengte-as... en dan is sliden een heel andere ervaring
Het maakt het zowieso een stukje moeilijker vond ik zelf, die laatste baan van de AX banen kon ik vrij goed op de Gamecube, maar in de arcade heb ik duidelijk wat meer oefening nodig. Outer Space speelde wel heerlijk trouwens. :)
Van de week nog eens terug gaan met mn memorycard erbij (hij slikt vast ook wel US saves mag ik hopen?).

Enige nadeel vond ik dat het scherm niet mee kantelt, niet dat het een groot gemis is, maar je moet een beetje scheef kijken als je flink in de bocht hangt zegmaar.
MetroidPrime schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:03:
Ik kwam net een filmpje tegen van hoe het eject-mechanisme van de Wii werkt. De DVD wordt er gelukkig niet zo maar uitgespuugd zoals je wel eens bij andere slot-drives ziet. :)
Inderdaad, het schijfje komt er vrij ver uit, dus geen vette vingers op je Wii discs. :)

[ Voor 16% gewijzigd door SD5k op 16-05-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, het schijfje komt er vrij ver uit, dus geen vette vingers op je Wii discs. :)
het lijkt wel bijna een apple O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Deddiekoel schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:39:
PES en GTA zijn voor mij de enige redenen om een andere console te kopen. Als die allebei naar de Wii komen ben ik uitermate blij. GTA is dan nog de minste eis omdat ik die ook op de PC speel(de). PES moet gewoon komen...
waarom speel je pes dan niet op de pc :?

And now for something completely different.
owja, wat betreft de controllers........misschien zie ik het verkeerd omdat ik niet echt veel gebruik maak van de 4 player games op de cube [/nick jhonnyNoMates], maar geez, die controller angst vind ik een beetje overdreven.
De mensen waar ik de multigames mee speelde kochten op het laast zelf ook een cube en dan heb je echt het controller probleem niet meer.
En als je toch per se zelf extra controllers wilt voor multi dan is 3rd party gewoon de optie als je het geld er niet voor wilt uitgeven. Je hoeft geen 8 official controllers te kopen, dit mag. (zei iemand China, ok daar moet het misschien wel als voorbereiding van de cyber olympics ofzo :P )

@Schweino....toolbelt _/-\o_ (zouden we ook een tooltime/home improvement game krijgen? :D )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Iemand Gamekings gezien? Dat was de eerste keer dat ik een echt goed beeld kreeg van de controller. Steven kreeg wel wat last van zijn arm na verloop van tijd, maar het zag er erg gaaf uit. Ook als je je pols draait, merkt dat spel dat ook. Ik ben er een heel stuk positiever van geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Roamor schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:19:
Iemand Gamekings gezien? Dat was de eerste keer dat ik een echt goed beeld kreeg van de controller. Steven kreeg wel wat last van zijn arm na verloop van tijd, maar het zag er erg gaaf uit. Ook als je je pols draait, merkt dat spel dat ook. Ik ben er een heel stuk positiever van geworden. :)
Ik heb het inderdaad ook gezien. (het spel was btw Red Steel dus)
Je zag duidelijk dat de controller heel erg precies is, en dat hij echt alles registreerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
-Sander schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:17:
[...]
Simpsons Hit&Run

En GTA speelt prettiger op een PC dankzij muis-keyboard imo. PES wil ik met de Cube controller spelen.

Welk GameKings filmpje bevat die Wii footage?

[ Voor 34% gewijzigd door Deddiekoel op 16-05-2006 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Deddiekoel schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:54:

Welk GameKings filmpje bevat die Wii footage?
Die van vanavond. :) Die zal van de week nog wel een aantal keer worden herhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was de eerste keer dat ik een echt goed beeld kreeg van de controller.
Dat was inderdaad erg leuk om te zien. (Maar hoe ze het presteren om nu nog een "pre E3 item" te laten zien met wat ze verwachtten te zullen zien. Terwijl echt iedereen nu al weet wat er allemaal te zien was... 8)7 )

Maar de controller zag er absoluut leuk uit. Tijdens spannende spellen ga je nu denk ik echt last krijgen van dingen als een versnelde hartslag en trillende handen. :p Kan nog leuk worden met Resident Evil straks. Probeer maar eens kalm en beheerst te richten als er een zombie op je af komt rennen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:56
Reden om een Wii aan te schaffen O-)

Afbeeldingslocatie: http://elektron.ewi.tudelft.nl/~vliege60/Wii.png

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Na SNK heeft nu ook Mega Man's maker gezegd de voorkeur aan de Wii te geven voor z'n franchise. De producer van Castlevania denkt echter dat de Wii niet zo geschikt is voor z'n franchise... Hopelijk bedenkt 'ie zich nog ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Captain N op 17-05-2006 08:15 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik vind zelf dat deze gamekings nogal laat was..

ik bedoel..ze noemen m nog steeds Revolution. elke keer dat hij dat zei kreeg ik braak neigingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

We gaan toch niet pedo worden nu he :P .

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe zoiets was er eerst ook voor de DS :P Geen console zonder hentai games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Broadcom heeft bekendgemaakt dat de Wii een "enhanced Bluetooth" chip krijgt voor communicatie met de controllers en de 54g chipset die volledig 802.11g compliant is voor online gaming. Dat houdt dus in dat de Wii waarschijnlijk, in tegenstelling tot de DS, ondersteuning gaat bieden voor WPA.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 17-05-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:17:
Broadcom heeft bekendgemaakt dat de Wii een "enhanced Bluetooth" chip krijgt voor communicatie met de controllers en de 54g chipset die volledig 802.11g compliant is voor online gaming. Dat houdt dus in dat de Wii waarschijnlijk, in tegenstelling tot de DS, ondersteuning gaat bieden voor WPA.
Hopelijk kan je de Wii dan ook als accesspoint voor de DS gebruiken, anders moet ik nogsteeds mn router op WEP laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
-Sander schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:20:
[...]

Hopelijk kan je de Wii dan ook als accesspoint voor de DS gebruiken, anders moet ik nogsteeds mn router op WEP laten staan.
Ik ga er eerlijk gezegd wel vanuit. Ik verwacht eigenlijk dat de console uitgebreide connectivity met de DS krijgt zoals bijvoorbeeld DS demo downloads. Aangezien de Wii via een dongle ook op ethernet aangesloten kan worden en waarschijnlijk ook een krachtigere WiFi antenne aan boord heeft verwacht ik ook dat de Wii als een draadloze router voor de DS kan werken in standby mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:23:
Ik ga er eerlijk gezegd wel vanuit. Ik verwacht eigenlijk dat de console uitgebreide connectivity met de DS krijgt zoals bijvoorbeeld DS demo downloads. Aangezien de Wii via een dongle ook op ethernet aangesloten kan worden en waarschijnlijk ook een krachtigere WiFi antenne aan boord heeft verwacht ik ook dat de Wii als een draadloze router voor de DS kan werken in standby mode.
Vooral de mogelijkheid om DS demo's te downloaden via de Wii zou echt geniaal zijn. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Even nog over die classic controller, volgens IGN zal die er niet zomaar aanbungelen:
. It does offer a clip on the backside, however, which we assume is used to put the Wii-mote into, which will add a good deal of needed weight to the combo.
Bron

Dat is dan wel weer goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Komen er trouwens ook Wii demo's beschikbaar via de Wifi service? Dat zou wel rlx zijn. Aangezien het nog wel even zal duren voordat de Wii gehackt is O-) is een demoservice wel handig om te kijken of spellen wel leuk zijn voordat je er 60,- aan uitgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:28:
Komen er trouwens ook Wii demo's beschikbaar via de Wifi service? Dat zou wel rlx zijn. Aangezien het nog wel even zal duren voordat de Wii gehackt is O-) is een demoservice wel handig om te kijken of spellen wel leuk zijn voordat je er 60,- aan uitgeeft.
Ik verwacht van niet eigenlijk, door de beperkte opslagcapaciteit van de gemiddelde Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

-Sander schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:34:
Ik verwacht van niet eigenlijk, door de beperkte opslagcapaciteit van de gemiddelde Wii.
Demo's op de 360 zijn dacht ik ook niet altijd even groot en de spellen voor de Wii zijn natuurlijk ook nog eens een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Een stuk kleiner? Hoe kom je daar bij? De Wii gebruikt ook DVD's, dus er kunnen best wel eens DVD vullende spellen op uit gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
-Sander schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:25:
[...]

Vooral de mogelijkheid om DS demo's te downloaden via de Wii zou echt geniaal zijn. :9~
Ik ben er vrijwel zeker van dat die mogelijkheid er komt. Er werd tijdens de persconferentie gehint dat de always-on WiFi bepaalde diensten zou kunnen bieden aan de gebruikers als de Wii standby is, ik kan geen betere dienst als DS demo's.
-Sander schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:34:
[...]

Er is al toegezegd dat er demo's zouden komen. De meeste demo's voor de Xbox 360 zijn ongeveer 500-600 megabyte, dan moet dat voor de Wii toch veel kleiner kunnen? Bovendien kun je iedere willekeurige SD-kaart of USB-mass storage device aan de Wii hangen om het beschikbare geheugen uit te breiden, dus daar zou je ook eventueel demo's op kwijt kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

-Sander schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:37:
Een stuk kleiner? Hoe kom je daar bij? De Wii gebruikt ook DVD's, dus er kunnen best wel eens DVD vullende spellen op uit gaan komen.
Er zullen best DVD vullende spellen kunnen komen, maar ik verwacht het niet zo snel. De Xbox360 spellen zijn mede zo groot doordat er gewoon heel veel geheugenvretende HD textures in zitten. Ik denk dat veel spellen op de Wii niet zo groot zullen worden als je kijkt naar de gemiddelde grootte van een spel op de GC. Die spellen zijn denk ik gemiddeld maar 700mb groot. Als je dan een 1 level demo uitbrengt dan kun je al heel veel dingen wegdoen. Daarnaast zei MP het al, je kunt het geheugen heel makkelijk en goedkoop uitbreiden en een demo hoef je natuurlijk ook niet eeuwig te bewaren. Je kunt hem later immers opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Devil May Cry fans hebben tot nog toe altijd exclusief op hun PS2 (en binnenkort PS3) kunnen genieten van de half demoon, half mens Dante. Hier komt wellicht een einde aan.

Producer achter Devil May Cry, Hiroshi Kobayashi, vertelde Famitsu dat hij verwacht dat Dante ook op de X360 en de Wii zijn opwachting zal maken.

Naast de multiplatform release, zal Devil May Cry 4 een nieuw combat-systeem implementeren. Dit systeem zal er vooral op gericht zijn dat het voor allerlei spelers te hanteren zal zijn. Kobayashi wil een toegankelijkere bediening realiseren, om zo vechten en acrobatiek meer met elkaar te laten samensmelten, zonder de moeilijkheidsgraad enorm op te voeren.
Goed nieuws als dit echt zo gaat zijn :)

Vooral voor Farting Bob volgens mij ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:38:
Er is al toegezegd dat er demo's zouden komen. De meeste demo's voor de Xbox 360 zijn ongeveer 500-600 megabyte, dan moet dat voor de Wii toch veel kleiner kunnen? Bovendien kun je iedere willekeurige SD-kaart of USB-mass storage device aan de Wii hangen om het beschikbare geheugen uit te breiden, dus daar zou je ook eventueel demo's op kwijt kunnen.
Ik weet dat de Wii USB ports heeft, maar dat je dan ook USB-mass storage units eraan kon hangen wist ik niet. Heb je een bron hiervoor?

De Wii als DS access point zou voor mij ideaal zijn. Ik heb een router die mijn DS niet fijn vind en gebruik dus de WiFi connector van Nintendo. Werkt perfect maar het bereik sukt. Hiermee kan ik lekker in de woon- of slaapkamer online gamen!

Daarnaast hoop ik nog steeds dat er een SD-adapter voor de DS (of zelfs GBA) komt waarmee je virtual console games op je DS kunt spelen. Dat zou voor mij echt een TOP feature zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Willybubba schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:59:
Goed nieuws als dit echt zo gaat zijn :)

Vooral voor Farting Bob volgens mij ;)
Dat zou echt geniaal zijn, DMC4 is een van de redenen waarom ik toch stiekem in de toekomst wel een PS3 zou willen hebben. Als dit waar is heb ik weer één reden minder. :)
Deddiekoel schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:54:
De Wii als DS access point zou voor mij ideaal zijn. Ik heb een router die mijn DS niet fijn vind en gebruik dus de WiFi connector van Nintendo. Werkt perfect maar het bereik sukt. Hiermee kan ik lekker in de woon- of slaapkamer online gamen!
Het bereik van de DS zelf is zowieso vrij matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mwah, ik kan perfect online met het draadloze WEP-wachtwoord-loze netwerk van mijn bovenburen dwars door een betonnen plafond heen >:)

Scheelt mij het steeds veranderen van WPA --> WEP :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:08:
Mwah, ik kan perfect online met het draadloze WEP-wachtwoord-loze netwerk van mijn bovenburen dwars door een betonnen plafond heen >:)

maar dan heb je toch nog altijd mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Willybubba schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:08:

Beton is ook geen probleem voor WiFi, meer afstand.
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:11:
maar dan heb je toch nog altijd mac?
Ja, je kan inderdaad altijd nog bij de MacDonalds gaan gamen. ;)

Maargoed, als dat netwerk onbeveiligd is zullen ze ook wel een filter op mac-adressen hebben ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:54:
[...]

Ik weet dat de Wii USB ports heeft, maar dat je dan ook USB-mass storage units eraan kon hangen wist ik niet. Heb je een bron hiervoor?
Het stond op CNN Money in een interview met Iwata.
Daarnaast hoop ik nog steeds dat er een SD-adapter voor de DS (of zelfs GBA) komt waarmee je virtual console games op je DS kunt spelen. Dat zou voor mij echt een TOP feature zijn...
Ik zie dit niet gebeuren. Nintendo werkt, volgens de geruchten, aan een Virtual Handheld dienst voor de DS. Dit zou wel verklaren waarom Nintendo niet van plan is Game Boy spellen aan te bieden voor de Virtual Console. Bovendien zou het erg moeilijk worden om de Virtual Console DRM waterdicht te laten zijn én tegelijkertijd de mogelijkheid geven om je spellen naar een DS te kopiëren. Wat houd je tegen om de spellen naar de DS van iemand anders te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

In dat geval zou het ook wel leuk zijn als je bepaalde Virtual Console spellen zou kunnen spelen via Download Play vanaf de Wii, daar zou ik ook nog wel mee kunnen leven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Het zou nog steeds best zo kunnen zijn dat de Wii een DVD brander aan boord heeft. Als je op de uitspraken van the Big N let, dan zou je uit dit uit de volgende uitspraak kunnen halen: "We willen de Virtual Console groots gaan inzetten het moet meer worden dan een simpele download service maar meer iets in de richting van Apple's ITunes". Dit kan natuurlijk niet met alleen de hulp van de SD kaarten. Dus denk er maar over na, de zelfde spellen goedkoper verkrijgen door ze te downloaden en dan te branden... De Wii kan snachts gewoon doorgaan met downloaden door WiiConnect24.

Iemand andere ideeen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb er niet echt goed onderbouwde argumenten voor, maar ik vind het gewoon écht niks voor Nintendo om een brander in hun console te stoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Sur_G schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:37:
Het zou nog steeds best zo kunnen zijn dat de Wii een DVD brander aan boord heeft. Als je op de uitspraken van the Big N let, dan zou je uit dit uit de volgende uitspraak kunnen halen: "We willen de Virtual Console groots gaan inzetten het moet meer worden dan een simpele download service maar meer iets in de richting van Apple's ITunes". Dit kan natuurlijk niet met alleen de hulp van de SD kaarten. Dus denk er maar over na, de zelfde spellen goedkoper verkrijgen door ze te downloaden en dan te branden... De Wii kan snachts gewoon doorgaan met downloaden door WiiConnect24.

Ja, de Wii heeft ten eerste niet genoeg interne geheugen om de te downloaden spellen op te slaan. Dan zou je moeten beginnen met branden terwijl je download. De technologie achter het internet is van nature onbetrouwbaar, dus reken er maar op dat je erg veel mislukte DVD's met die opzet krijgt.

Wat wel eventueel zou kunnen is dat je op de PC een zwaar ge-DRM-de versie van een spel kan downloaden en op DVD branden en die vervolgens op je Wii kunt afspelen(alhoewel ik Nintendo dit niet zie doen). Direct downloaden en branden op de Wii kun je echter vergeten.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 17-05-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Sur_G schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:37:

Ja, ik snap het niet, waarom zouden ze een DVD brander inbouwen, als dat niet nodig is. Wat is het verschil dus een USB stick, HD, SD kaartje en een beschrijfbare DVD. De eerste drie voldoen toch ook al. En waarom ze het willen maken naar voorbeeld van iTunes en het daar graag mee willen vergelijken? Apple is erg succesvol, dus is het een mooie benchmark. In principe is de virtual console natuurlijk gewoon een simpele download dienst, waarbij je oude en nieuwe spellen kunt downloaden. Het enige wat het virtual console maakt is het emulator gedeelte op de Wii. Maar iTunes is ook niets meer en minder dan een simpele downloaddienst. Ik denk dat het punt is wat Nintendo wil maken. Ze willen iets toevoegen!

iTunes op zich is niet zo waardevol, kijk maar naar de ongelofelijke hoeveelheid, vergelijkbare services die niet zo succesvol zijn. Maar i.c.m. met een iPod en een Mac (frontrow), heb je een service waarbij je on-demand allerlei content kunt downloaden op een makkelijke manier. Ik denk dat dat ook hetgeen is wat Nintendo wil bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

had ik niet ergens gelezen dat je een externe HD ging kunnen aansluiten of heb ik dat maar gedroomd?
Eender welk spel dat je download via de wii is klein genoeg tijdelijk in het intern geheugen te zitten. Zelfs indien je het NIET kan overzetten naar HD kan je het altijd opnieuw downloaden. Nintendo houdt ook wel bij welke spellen je al gekocht hebt he.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Boeb0e schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:54:
had ik niet ergens gelezen dat je een externe HD ging kunnen aansluiten of heb ik dat maar gedroomd?
Eender welk spel dat je download via de wii is klein genoeg tijdelijk in het intern geheugen te zitten. Zelfs indien je het NIET kan overzetten naar HD kan je het altijd opnieuw downloaden. Nintendo houdt ook wel bij welke spellen je al gekocht hebt he.
Zie een aantal posts boven je. De Wii heeft 512 megabyte flash-geheugen om spellen op te slaan en je kunt in ieder geval via SD-kaarten backups maken en naar je PC kopiëren. Ik zie niet in waarom dat dan niet ook met een USB-mass storage device zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:28:wel handig om te kijken of spellen wel leuk zijn voordat je er 60,- aan uitgeeft.
Ik dacht altijd dat de spellen 30-40€ ofzo zouden gaan kosten, om een breder publiek te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
KuL schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:40:
[...]

Ik dacht altijd dat de spellen 30-40€ ofzo zouden gaan kosten, om een breder publiek te trekken?
Er is niets bekend over de prijs van de Wii spellen. Er is alleen bekend dat de ontwikkelkosten lager zullen zijn dan voor de Xbox 360 en de PS3.

offtopic:
Zijn er posts gewist ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 17-05-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

KuL schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:40:
DS spellen zouden ook goedkoper worden dan PSP spellen, loop een gemiddelde winkel in en kijk wat daar van terecht is gekomen ;)

Maar ff serieus, het zou best kunnen dat spellen voor de Wii goedkoper worden dan op de 360 of de PS3, maar dan zou ik eerder denken aan 10,- goedkoper. Dus 49,- voor de gangbare titels en eventueel minder voor de simpele "fun" spelletjes.

Maar zelfs als ze 20,- kosten, dan nog wil ik weten wat ik in huis haal voordat ik geld uitgeef! Zeker nu de speelervaring heel anders wordt kan ik weinig met speelervaringen uit het verleden. Monkey Ball vond ik persoonlijk weinig aan, maar misschien is het met de nieuwe controller wel leuk. Fifa blijft leuk om te doen, maar misschien is dat juist weer geen flikker aan met de Wii-mote. Er is maar 1 spel waar ik blind mijn geld aan zou uitgeven en dat is MKW :)

Trouwens nog wat MP info, gejat van www.gameqube.nl die het weer van IGN hebben ;)
* In dit derde deel wil Retro de oorsprong van Phazon laten zien.

* Samus zal een aantal eigenschappen krijgen die gebasseerd zijn op de/het Phazon.

* Waar de zogenaamde 'Hyper Mode' normaal gesproken alleen tegen het einde van de game beschikbaar was, daar is het in dit deel altijd mogelijk om in te zetten.

* Wanneer de speler zich in deze 'Hyper Mode' zal bevinden, zullen het zicht en de graphics veranderen.

* De demo die geshowed werd op de Tokyo Game Show was alleen een tech-demo.

* Aan MP3: C werken op dit moment 70 van van Retro. Het project begon in oktober 2004. .

* Metroid Prime 3: Corruption zal als launchtitel in de Verenigde Staten verschijnen. Hoe dat zit met Europa is nog niet bekend, maar volgens de laatste bronnen zal ook Europa van deze game kunnen genieten tijdens de launch.

* Waarschijnlijk komen er meerdere verschillende taal-uitgaves of talen in het spel. Dit om de speler op een makkelijkere manier in het verhaal te zuigen.

* De game zal zich afspelen op meerdere planeten waar Samus heen kan reizen.

* Samus' schip zal niet door de speler bestuurd worden.

* Naast de 'Combat Visor' en 'Scan Visor' zal de game ook de nieuwe 'Comman Visor' bevatten.

* In de loop van de game zal Samus een schot krijgen dat door muren heen kan schieten. In combinatie met de 'X-Ray Visor' zal men hiermee puzzels op moeten lossen.

* MP3: C zal geen gewone shooter worden, aangezien de fundering ligt bij het verkennen van de planeten, de puzzles, en de verschillende manieren van schieten.

* De 'Power Beam' en 'Plasma Beam' zullen wederom in de game zitten, net zoals een derde (nog niet bekende) 'Beam'.

* Samus zal ditmaal niet bepaalde krachten verliezen tijdens de game. Retro vond tweemaal een actie als dit genoeg en zal voor de derde game niet in herhaling vallen.

* In de E3-demo was het nog niet mogelijk om een snelle 180-graden draai te maken. Retro is wel van plan om een dergelijke knop in de final-game te bouwen zodat spelers gemakkelijker tegenstanders in hun rug aan kunnen vallen.

* Er zal geen multiplayer in de game voorkomen. Wel denkt Retro erover na om de online mogelijkheden te benutten door bijvoorbeeld downloadable content te verspreiden.

* De graphics zullen met 60fps van je beeldscherm spatten.

* Vooral belichtingseffecten interesseert Retro.

* De moeilijkheidsgraad zal ongeveer gelijk liggen aan Metroid Prime 2: Echoes

[ Voor 56% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 17-05-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:49:
[...]

DS spellen zouden ook goedkoper worden dan PSP spellen, loop een gemiddelde winkel in en kijk wat daar van terecht is gekomen ;)
wat? ik heb nog nooit meer dan 35 euro betaald voor een hagelnieuw DS spel, terwijl ik de psp games toch voor 60 euro de deur zie uitgaan.
Een andere gameboer zoeken zou ik denken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Poosje terug had Iwata ergens gezegt dat hij zich niet kon voorstellen dat de games duurder dan 50dollar zouden worden voor de wii :) bron? die weet ik niet meer. Stond dacht ik op gamer.nl of insidegamer.nl

edit: lees er op los!

[ Voor 23% gewijzigd door Dutchie! op 17-05-2006 15:58 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Boeb0e schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:47:
[...]

wat? ik heb nog nooit meer dan 35 euro betaald voor een hagelnieuw DS spel, terwijl ik de psp games toch voor 60 euro de deur zie uitgaan.
40, 45 is heel gewoon bij de meeste winkels.
Gameboeren hier zijn net zo duur danwelniet duurder dan speelgoed winkels en FRS'sen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Boeb0e schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:47:
Ik heb geen DS, maar ik weet dat de DS spellen bij de gemiddelde gameboer te duur zijn. Daar wordt veel over geklaagd in het DS topic. Niet dat het een heel groot probleem is, aangezien mensen het hier wel weten, maar de massa wordt genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

MetroidPrime schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:06:
[...]

Zie een aantal posts boven je. De Wii heeft 512 megabyte flash-geheugen om spellen op te slaan en je kunt in ieder geval via SD-kaarten backups maken en naar je PC kopiëren. Ik zie niet in waarom dat dan niet ook met een USB-mass storage device zou kunnen.
link naar artikel

Ja dus, een usb-compatible mass storage device kan gewoon aangesloten worden. (Stuk beter goedkoper dan die eigen mem-kaarten.)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep is echt handig. Haal ergens voor een paar euri een usb bracket en voor een paar euri een 10 of 20gig schijf en je hebt voorlopig meer dan genoeg opslagruimte op je Wii. Stuk beter dan die dure memcards of een schijf van 100 euro zoals in de xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ja, echt schandalig dat ze 100euro durven te vragen voor een 20GB schijf. :X

Ik heb nog een paar externe HDD's van 250GB liggen dus dat zit wel goed bij mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:09:
Yep is echt handig. Haal ergens voor een paar euri een usb bracket en voor een paar euri een 10 of 20gig schijf en je hebt voorlopig meer dan genoeg opslagruimte op je Wii. Stuk beter dan die dure memcards of een schijf van 100 euro zoals in de xbox360.
Zo'n bracket kost minstens €30,-. Dan heb je nog altijd €70,- over voor de harde schijf zelf, wat volgens de pricewatch genoeg is voor een 200 gigabyte harde schijf van Hitachi. Daar zou je toch redelijk wat demo's op kwijt moeten kunnen.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 17-05-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik zou een DVD brander met 5 Gb storage optie als addon wel cool vinden. Daarmee zou je dan wel je eigen Wii games kunnen downen en branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:33:
Ik zou een DVD brander met 5 Gb storage optie als addon wel cool vinden. Daarmee zou je dan wel je eigen Wii games kunnen downen en branden.
Reken er dan maar op dat de combinatie USB-IDE bracket en 200 GB harde schijf dan een stuk goedkoper is. Bovendien is de kans dat Nintendo zoiets zou toelaten minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:25:
[...]
Heb je uberhaubt ooit wel eens op 1 van de machines gegamed?
Beide ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:32:
[...]
Het "vage Dualscreen geval" heet trouwens een Nintendo DS. Vaag kan je het apparaat eigenlijk ook niet noemen. Maar goed, dat is waarschijnlijk je eigen mening over de DS. Ten tweede wil ik (en ik denk vele anderen met mij) wel eens graag van je weten wat er eigenlijk zo brak is aan de Gamecube... Onderbouw je mening eens goed ;) No offence hoor, ik ben gewoon een beetje nieuwsgierig!
De Gamecube leek op het eerste gezicht wel leuk, ik had ervan verwacht dat daar van die typische nintendo spellen voor zouden komen. Alleen is het spellenaanbod ietwat beperkt gebleven tot de multiplatform games (niet allemaal! Er zaten wel een paar aparte spellen bij, zoals Zelda). En de DS ligt mij gewoon niet, ik vind het idee van twee schermen zeker vernieuwend, maar niet handig (alhoewel dat erg persoonlijk is).
Wel leuk dat je toch inziet dat de Wii een leuke console gaat worden, en het apparaat je wel aanspreekt. Jij behoort ook eigenlijk tot de doelgroep die Nintendo voornamelijk probeerd te berijken met hun nieuwe apparaat.
De Wii is net zo vernieuwend als de DS, maar dit keer is het niet alleen vernieuwend, maar ook nog eens handig.

Just my 2 cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Grr.

Net weer eens een poging gewaagd Metroid Prime 1 uit te spelen en ik werd meteen weer met mijn neus op de feiten gedrukt waarom ik het niet gewoon tig keer achter elkaar probeer...

Die hoerekamer met de regenerating Metroids ervoor. Wat fokking irritant is die :(

Ik heb em zelfs uitgezet voordat ik bij de boss was :P

Volgende keer beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
hear, hear ;)
There is not one single reason in the known universe for even one more game where the save point is ten motherfucking minutes away from the boss, forcing me to fight my way down the same hallway each of the 62 attempts it takes me to beat the guy (I'm looking at you, Metroid Prime).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik loop _altijd_ rustig in 1x door naar de baas vanaf dat save point, zonder 1x geraakt te worden. Kost je wel 2 van die bal bommen maar die krijg je toch weer terug tijdens de baas.
Op hard ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Meh, ik had er gewoon geen zin in vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik had 'r ook de tweede keer al te pakken. Had persoonlijk meer moeite met Ridley. Of, wat me er een beetje aan doet denken, de eindbaas van Jet Force Gemini. _/-\o_

edit: Ik hoop trouwens wel dat Super Mario Galaxy meer speeltijd biedt dan Mario 64... :o

[ Voor 38% gewijzigd door Captain N op 18-05-2006 00:00 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Het eenige wat me zorgen baard omtrend de Wii is het ontbreken van Dolby Digital. Als ze de Wii ook als dvd speler willen aanbieden dan lijkt Dolby Digital een vereisten maar ook daar hoor je niks meer over. Dolby Digital mag toch wel de standaard voor geluid genoemd worden momenteel? Indien Dolby Digital geen optie is voor Nintendo mogen ze er voor mij ook wel DTS op gooien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
Laat DTS nu meer rekenkracht kosten dan DD 5.1..... Dus dat lijkt me uitgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Captain N schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:30:
Ik had 'r ook de tweede keer al te pakken. Had persoonlijk meer moeite met Ridley. Of, wat me er een beetje aan doet denken, de eindbaas van Jet Force Gemini. _/-\o_

edit: Ik hoop trouwens wel dat Super Mario Galaxy meer speeltijd biedt dan Mario 64... :o
Ik heb even de eerste paar sterren bekeken... maar dit kan toch helemaal niet :p Hij springt al super ver, e.d. volgens mij kan dat allemaal niet met de echte N64versie. Dit is gewoon een versie op de PC (emulator) en hij gebruikt speciale toetsen ofzo :p of een joystick met van die turboknoppen :+

Als dit echt kan, zover springen (en in het 2e level) zo omhoog met die muur.. dan ga ik dat deze week nog testen op de N64 :p Geloof er geen bal van.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Euh, als je goed kijkt zie je in het begin ook staan dat het een tool-assisted run is. Op SpeedDemosArchive staat een iets langere versie overigens. 19m47s :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Schweino schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:29:
Laat DTS nu meer rekenkracht kosten dan DD 5.1..... Dus dat lijkt me uitgesloten
Ik mag toch wel dromen :-)

En op ign staat nu trouwns ook vermeld dat de wii-mote Bleutooth gebruikt om data te verzenden.

[ Voor 19% gewijzigd door fZeroNewbie op 18-05-2006 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Aap schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:31:
Als dit echt kan, zover springen (en in het 2e level) zo omhoog met die muur.. dan ga ik dat deze week nog testen op de N64 :p Geloof er geen bal van.
Druk de Z-knop eens in voordat je springt ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dan zou je moeten beginnen met branden terwijl je download. De technologie achter het internet is van nature onbetrouwbaar, dus reken er maar op dat je erg veel mislukte DVD's met die opzet krijgt.
Dat is dus niet waar, er bestaan al heel lang oplossingen voor burnen vanaf internet. Met DVDRW is het geen probleem. De boel wordt gebuffered en vanuit de buffer geschreven. Gaat de buffer leeg (normaal kan dat niet) dan hervat de boel weer met burnen als de buffer weer vol is.

Met M64 kon ik ook altijd behoorlijk knappe shortcuts voor elkaar krijgen hoor :D Wel niet zo extreem als in een tool assisted run maar toch..

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 18-05-2006 08:38 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:30:

zit te ontbijten hoor! ik heb toch nog wel het meeste respect ervoor hoe snel hij die toren opspringt om de bovenste ster te pakken in het tweede veld, damn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MaxBurn schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 08:29:
[...]
Dat is dus niet waar, er bestaan al heel lang oplossingen voor burnen vanaf internet. Met DVDRW is het geen probleem. De boel wordt gebuffered en vanuit de buffer geschreven. Gaat de buffer leeg (normaal kan dat niet) dan hervat de boel weer met burnen als de buffer weer vol is.

Met M64 kon ik ook altijd behoorlijk knappe shortcuts voor elkaar krijgen hoor :D Wel niet zo extreem als in een tool assisted run maar toch..
maar waarom zou nintendo zo moeilijk doen, als je op een veeeeel goedkopere manier en veeeel eenvoudiger gewoon SD kaartjes of usb aansluiting kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

SD kaartjes zijn veel duurder dan DVDRW's hoor ;) Ik zou het wel makkelijk vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 18-05-2006 10:09 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:02:
[...]

Ik heb geen DS, maar ik weet dat de DS spellen bij de gemiddelde gameboer te duur zijn. Daar wordt veel over geklaagd in het DS topic. Niet dat het een heel groot probleem is, aangezien mensen het hier wel weten, maar de massa wordt genaaid.
Ik vind 45 euro voor zo'n game ook aardig veel moet ik eerlijk zeggen. Maar geduld is een schone zaak. Marktplaats / Speurders.nl anyone?

Alleen als bijvoorbeeld de nieuwe Zelda of Mario uitkomt, wil ik nog wel eens wat meer duitjes uitgeven, maar dan nog zoek ik een winkel op waar ze eerder 40 zijn dan 45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MaxBurn schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:08:
SD kaartjes zijn veel duurder dan DVDRW's hoor ;) Ik zou het wel makkelijk vinden.
1) installatiekosten voor nintendo
2) gebruiksgemak voor de gebruiker (dat en het feit dat het best wel handig is als je kan saven op dezelfde kaart waar je games opstaan, met een dvd-rw moet je niet rekenen op een savetijd van 1 seconde zoals we op de gamecube gewoon zijn)

*cut*

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 18-05-2006 10:29 . Reden: dragonquest is NOT a gamecube game 8)7 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.