DS spellen zouden ook goedkoper worden dan PSP spellen, loop een gemiddelde winkel in en kijk wat daar van terecht is gekomen
Maar ff serieus, het zou best kunnen dat spellen voor de Wii goedkoper worden dan op de 360 of de PS3, maar dan zou ik eerder denken aan 10,- goedkoper. Dus 49,- voor de gangbare titels en eventueel minder voor de simpele "fun" spelletjes.
Maar zelfs als ze 20,- kosten, dan nog wil ik weten wat ik in huis haal voordat ik geld uitgeef! Zeker nu de speelervaring heel anders wordt kan ik weinig met speelervaringen uit het verleden. Monkey Ball vond ik persoonlijk weinig aan, maar misschien is het met de nieuwe controller wel leuk. Fifa blijft leuk om te doen, maar misschien is dat juist weer geen flikker aan met de Wii-mote. Er is maar 1 spel waar ik blind mijn geld aan zou uitgeven en dat is MKW
Trouwens nog wat MP info, gejat van
www.gameqube.nl die het weer van IGN hebben

* In dit derde deel wil Retro de oorsprong van Phazon laten zien.
* Samus zal een aantal eigenschappen krijgen die gebasseerd zijn op de/het Phazon.
* Waar de zogenaamde 'Hyper Mode' normaal gesproken alleen tegen het einde van de game beschikbaar was, daar is het in dit deel altijd mogelijk om in te zetten.
* Wanneer de speler zich in deze 'Hyper Mode' zal bevinden, zullen het zicht en de graphics veranderen.
* De demo die geshowed werd op de Tokyo Game Show was alleen een tech-demo.
* Aan MP3: C werken op dit moment 70 van van Retro. Het project begon in oktober 2004. .
* Metroid Prime 3: Corruption zal als launchtitel in de Verenigde Staten verschijnen. Hoe dat zit met Europa is nog niet bekend, maar volgens de laatste bronnen zal ook Europa van deze game kunnen genieten tijdens de launch.
* Waarschijnlijk komen er meerdere verschillende taal-uitgaves of talen in het spel. Dit om de speler op een makkelijkere manier in het verhaal te zuigen.
* De game zal zich afspelen op meerdere planeten waar Samus heen kan reizen.
* Samus' schip zal niet door de speler bestuurd worden.
* Naast de 'Combat Visor' en 'Scan Visor' zal de game ook de nieuwe 'Comman Visor' bevatten.
* In de loop van de game zal Samus een schot krijgen dat door muren heen kan schieten. In combinatie met de 'X-Ray Visor' zal men hiermee puzzels op moeten lossen.
* MP3: C zal geen gewone shooter worden, aangezien de fundering ligt bij het verkennen van de planeten, de puzzles, en de verschillende manieren van schieten.
* De 'Power Beam' en 'Plasma Beam' zullen wederom in de game zitten, net zoals een derde (nog niet bekende) 'Beam'.
* Samus zal ditmaal niet bepaalde krachten verliezen tijdens de game. Retro vond tweemaal een actie als dit genoeg en zal voor de derde game niet in herhaling vallen.
* In de E3-demo was het nog niet mogelijk om een snelle 180-graden draai te maken. Retro is wel van plan om een dergelijke knop in de final-game te bouwen zodat spelers gemakkelijker tegenstanders in hun rug aan kunnen vallen.
* Er zal geen multiplayer in de game voorkomen. Wel denkt Retro erover na om de online mogelijkheden te benutten door bijvoorbeeld downloadable content te verspreiden.
* De graphics zullen met 60fps van je beeldscherm spatten.
* Vooral belichtingseffecten interesseert Retro.
* De moeilijkheidsgraad zal ongeveer gelijk liggen aan Metroid Prime 2: Echoes
[
Voor 56% gewijzigd door
Oscar Mopperkont op 17-05-2006 15:04
]