Net voor en na het eten gespeeld

begonnen met de storymode, op easy. Ik weet niet precies hoelang ik nu ben bezig geweest maar volgens mij kan je in deze mode de story al uitspelen binnen anderhalf~2uur.

beetje kort. Er zijn 4muziek sterren die weggekaapt word en jij moet ze al dansend terug gaan halen. De 4 muzieksterren worden naar 4werelden geknald en in elke wereld heb je iets van 5leveltjes in. Het gaat allemaal heel snel en je bent er dus zo doorheen. Verder vind ik het allemaal maar beetje ongeinspireerd uit

Mario en toad (hij helptje) hebben echt simpele animaties.. je kan het echt vergelijken met Mario Party. Stapje naar voren, de schrik animatie enz. Wel heb ik enkele keren moeten lachen om de leipe dingetjes in de storymode.
Morgen ga ik hem uitspelen en wat andere dingen doen (losse liedjes spelen e.d.) Tot nu toe bevalt het nog steeds! alleen had er iets meer van verwacht.
De mat. best groot als je het in je handen hebt, toch beetje klein als je er op gaat staan. Eerst met sokken aan gedaan maar dat werkt niet zo, beetje te glad. Daarna maar op blote voeten. Dit gaat een stuk beter alleen "plakt" de mat aan je voet. Het is een soort plastic. Ook, wat ik niet had verwacht is dat ik bezig ben en het bijna constant op mijn tenen/voorvoet aan het staan ben, omdat je anders niet snel genoeg je voet kan bewegen over de mat. En ja, daar word je toch best moe van
Tzijn zomaar wat kleine puntjes, maar wilde dit wel even melden tussen al het Wii gebeuren in.
en nee mensen, geen apart topic