Enof hij gaaf isSkype schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:11:
[...]
Het scheelt dat ik vooruit betaalt hebBeste smak geld btw. Los toestel
Maarja hij is dan ook zo gaaf!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 20:19 ]
Verwijderd
Enof hij gaaf isSkype schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:11:
[...]
Het scheelt dat ik vooruit betaalt hebBeste smak geld btw. Los toestel
Maarja hij is dan ook zo gaaf!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 20:19 ]
smokeandnoise schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:55:
Kan er misschien een aparte abbothread komen? Ik vind abbo-talk echt niet boeiend en dit topic wordt er erg lang van..
Verwijderd
helemaal mee eens. Word gek van al die knakenvoordelen. Als je echt voordelig uit wil zijn moet je gewoon wachten tot aug 2007, dan is de N80 goedkoper.smokeandnoise schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:55:
Kan er misschien een aparte abbothread komen? Ik vind abbo-talk echt niet boeiend en dit topic wordt er erg lang van..
Verwijderd
Ja die zijn er, algebeld.nl heeft mij via de mail laten weten dat dit tot de mogenlijkheid behoort, daarom heb ik daar ook mijn N80 besteld en krijg hem zodra ze hem weer binnen hebben thuisgestuurd, helaas hoorde ik pas nadat ik hem besteld had dat ze niet op voorraad zijn en dat ze nog ongeveer 150 bestellingen open hadden staan. dus ik vrees dat het nog wel even gaat duren eer dat ik hem binnen heb.Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:56:
Ik heb de N80 bij gsmtrack.nl besteld maar deze krijg ik pas in de eerste week van juli omdat mijn abonnement pas 12 juli afloopt (nummerbehoud). Zijn er andere webwinkels waar je hem wel meteen mee krijgt?? Bij BC duurt het max 1 week.
Verwijderd
ik heb ze ook gemailt, ze zeiden dat ze volgende week hopelijk weer wat binnen kregen en dat het er dan ook genoeg waren om aan de vraag te voldoen... die mail stuurde ik 31 meiVerwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:07:
[...]
Ja die zijn er, algebeld.nl heeft mij via de mail laten weten dat dit tot de mogenlijkheid behoort, daarom heb ik daar ook mijn N80 besteld en krijg hem zodra ze hem weer binnen hebben thuisgestuurd, helaas hoorde ik pas nadat ik hem besteld had dat ze niet op voorraad zijn en dat ze nog ongeveer 150 bestellingen open hadden staan. dus ik vrees dat het nog wel even gaat duren eer dat ik hem binnen heb.
Verwijderd
Verwijderd
nee, je kan het er niet zelf opzetten maar je kan wel een hard reset uitvoeren zodat het OS en de telefoon weer terug gaan naar fabrieksinstellingen, dus " clean " uit de box.Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 14:52:
En nog iets...
Hoe werkt zo'n OS eigenlijk, kun je dat, vergelijkbaar met windows, er opnieuw opzetten als je er een rommeltje van hebt gemaakt? Kun je zelf thema's maken? Zijn het toestelram en het geheugen op het kaartje met elkaar uitwisselbaar, ik bedoel: kun je het toestelgeheugen min of meer leeg houden zodat je de ruimte hebt om bestanden van het ene kaartje naar het andere te verplaatsen?
Is de discussie over het al dan niet stevig zijn van de schuif al gesloten? Is het 'rammelen' dat iemand meldde structureel of was dat een incident?
Kun je een externe antenne aansluiten?
Hoe zijn de ervaringen met het display in direct zonlicht?
[ Voor 13% gewijzigd door dcell op 03-06-2006 23:27 ]
Ik neem aan dat je het topic ook doorgelezen hebt?johan12 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:23:
Verder vind ik het gedeelte wat naar boven 'slide' als ie dicht zit wat speling hebben, hebben meer mensen dit?
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
het staat zelfs in posts op deze pagina...johan12 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 18:41:
Zo te horen niet goed genoeg??? Ik hou dit topic al sinds het bestaat in de gaten eigenlijk...
Help me even op weg
Spelingjohan12 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 18:41:
Zo te horen niet goed genoeg??? Ik hou dit topic al sinds het bestaat in de gaten eigenlijk...
Help me even op weg
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
misschien kun je ergens bij instellingen een standaard toegangspunt instellen of altijd handmatig kiezen ofzo (ja ik heb et toestel nog nietjohan12 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:02:
ik excuseer me terdege voor mijn onwetendheid![]()
Goed, volgend hekel punt: WLAN verbinding of eigenlijk internetten met de n80.
Ik heb een toegangspunt gemaakt voor mijn WLAN thuis. Alleen als ik naar het web ga (het mooie wereldbolletje) en een internetpagina intyp, dan kiest ie automatisch voor KPN MMSof of voor nog iets anders. Maar dus nooit voor het toegangspunt wat ik heb gemaakt voor het WLAN.... alleen als ik alle overige toegangspunten wis en alleen mijn WLAN punt overlaat kiest hij deze en werkt het naar behoren. Maar dit kan niet de bedoeling zijn. Iemand een oplossing hiervoor, of kijk ik weer met mijn neus?
Ga naar map Persoonlijk, kies Web, opties en dan instellingen.johan12 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:02:
ik excuseer me terdege voor mijn onwetendheid![]()
Goed, volgend hekel punt: WLAN verbinding of eigenlijk internetten met de n80.
Ik heb een toegangspunt gemaakt voor mijn WLAN thuis. Alleen als ik naar het web ga (het mooie wereldbolletje) en een internetpagina intyp, dan kiest ie automatisch voor KPN MMSof of voor nog iets anders. Maar dus nooit voor het toegangspunt wat ik heb gemaakt voor het WLAN.... alleen als ik alle overige toegangspunten wis en alleen mijn WLAN punt overlaat kiest hij deze en werkt het naar behoren. Maar dit kan niet de bedoeling zijn. Iemand een oplossing hiervoor, of kijk ik weer met mijn neus?
Verwijderd
Straks een grote knal en weg N80......Ooit gehoord van exploderende nokia's door imi accu'sSkype schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:27:
Vandaag de N80 binnen. ook de accu van telecomtelecom. Echter op de site staat deze 1000mah is maar deze is 1200 mah. 200 meer dusoftewel bijna 40% meer capaciteit als originele
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 22:01 ]
Yup. al is die kans nihil. T zou je maar gebeurenVerwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:50:
[...]
Straks een gtote knal en weg N80......Ooit gehoord van exploderende nokia's door imi accu's
Verwijderd
Ik bedoel: een aansluiting voor een antenne, voor betere ontvangst idd.dcell schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 15:26:
[...]
Het slide-mechanisme is niet zo goed als de Samsungs, er zit namelijk wat speling in. En ik ben niet de enige zoals uit verschillende gebruikservaringen is gebleken maar deze dingen had je zelf ook wel kunnen opzoeken als je een beetje research had gedaan.
Wat betreft externe antenne : geen idee wat je ermee bedoeld. De antenne is ingebouwd en als je zo'n externe antenne dat je bijv. op een auto kan aansluiten voor beter bereik : geen idee.
dat wordt openschroeven lijkt meVerwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 00:10:
[...]
Ik bedoel: een aansluiting voor een antenne, voor betere ontvangst idd.
ik kan dat ook al met mn 6600pim schreef op zondag 04 juni 2006 @ 01:19:
Net Smartmovie geinstalleerd.. Kun je fullscreen op 416x352 XviD mee afspelen!!
Ben ik de enige die dit interessant vind? Erg vaag dat ik de eerste ben in deze topic, die mededeelt dat je Xvid op je telefoon kan afspelen..
Thnx voor de linkpim schreef op zondag 04 juni 2006 @ 01:19:
Ben ik de enige die dit interessant vind? Erg vaag dat ik de eerste ben in deze topic, die mededeelt dat je Xvid op je telefoon kan afspelen..
Zeker, in de TS mis ik nog een heleboel dingen die toch best goed zijn om te weten en waarvoor je dan niet het hele topic hoeft om te spitten...
A3-D schreef op zondag 04 juni 2006 @ 11:11:
[...]
Zeker, in de TS mis ik nog een heleboel dingen die toch best goed zijn om te weten en waarvoor je dan niet het hele topic hoeft om te spitten...
Misschien eens tijd voor een update imho.
Verwijderd
Bij Nokia gaat dat door het aansluiten van de antenne aan een speciale houder voor in de auto (zoals de CR-26 voor de E60). Volgens de Nokia-website is er (nog ?) geen houder op maat voor de N80, en moet je de universele houder CR-39 gebruiken -zonder antenne-aansluiting dus.
Jij hebt 'm nu? Heb jij niet toevallig zin om er een kleine review over te schrijven?Skype schreef op zondag 04 juni 2006 @ 11:38:
Aangezien ik geen antwoord op mijn vraag kreeg bevesitig ik hem zelf maar. De N80 is sneller als de N70.
Mijn eerste bevindingen zijn. Dat de N80 i.v.m de N70 een heel stuk sneller is. Galerij openen is b.v. nog geen 2 sec. Slider systeem vind ik zelf wel goed. Weinig speling nog, al vind ik het slider systeem van de Samsung D500 nog steeds het best. De accu gaat niet lang mee, gisteravond opgeladen en nu nog 1 streepje (dit met de 1200mah accu die ik bij telecomtelecom heb besteld). Moet daarbij wel zeggen dat ik er erg veel mee aan het spelen ben, en het de eerste accu lading betreft. De 3mp camera is ook erg goed. Al vind ik van de paar foto''s die ik even vlug heb gemaakt de kwaliteit wel slechter i.v.m. de Sony-Ericsson K750i. Het tft is het beste wat ik tot nu toe gezien heb. Moet ook wel met een resolutie van 352x416. Bij de N70 kun je de pixels redelijk makkelijk zien. Bij de N80 is het gewoon veel vloeiender. Ook een enorme verbetering is dat je het tft niet hoort tijdens het bellen. Bij de N70 hoor je een irritante piep/zoem. Bij de N80 helemaal niet. De speaker voor muziek en de beltonen vind ik ook erg goed. er komt nog een aardig bass-achtig geluid uit. en niet zo'n krakerig geluid wat meestal het geval is. Het toetsenbord vind ik beter als van de N70. Toetsen zijn groot genoeg. En bij de 1,2,3, kan ik ook makkelijk bij, geen probleem.DenMan schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:20:
[...]
Jij hebt 'm nu? Heb jij niet toevallig zin om er een kleine review over te schrijven?
[ Voor 28% gewijzigd door Nyana op 04-06-2006 16:29 ]
Verwijderd
Geachte Klant,
De N80 is inderdaad niet geschikt. Wij verwachten dit kwartaal de mobile 7 versie te releasen die voor de Nokia N-serie gechikt is. Dus ook voor de N80. Helaas ie een exacte datum niet bekend.
Met vriendelijke groet,
Rob, VEEN
ROUTE 66 Customer Support
Die is alleen voor macro shot of normale stand.Moning2 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 15:01:
het duurt ook zo lang voordat ik em heb![]()
nog even![]()
is het ook mogelijk om met die slider bij de achterste camera een middenstand te kiezen voor gemiddelde focus zegmaar ?
SmartMovie is a video player for your mobile device, with counterpart PC converter utility. With the converter, you may prepare any video clip for playback on your mobile device.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 00:22 ]
Verwijderd
Nihil, het lenssysteem is gebouwd op fixed-focus, er is geen mechanisme om mee scherp te stellen. Er is alleen een macrostand, die je in staat stelt een foto op korte afstand van je onderwerp te maken.robvanpraat schreef op maandag 05 juni 2006 @ 00:17:
...
Als ik het topic goed heb doorgelezen, kan ik concluderen dat dit toestel hier niet over beschikt? Is autofocus iets dat ze in een firmware update zouden kunnen toevoegen, of is die kans nihil?
...
Thanks! Hier zat ik op te wachtenSkype schreef op zondag 04 juni 2006 @ 13:56:
[...]
Mijn eerste bevindingen zijn. Dat de N80 i.v.m de N70 een heel stuk sneller is. Galerij openen is b.v. nog geen 2 sec. Slider systeem vind ik zelf wel goed. Weinig speling nog, al vind ik het slider systeem van de Samsung D500 nog steeds het best. De accu gaat niet lang mee, gisteravond opgeladen en nu nog 1 streepje (dit met de 1200mah accu die ik bij telecomtelecom heb besteld). Moet daarbij wel zeggen dat ik er erg veel mee aan het spelen ben, en het de eerste accu lading betreft. De 3mp camera is ook erg goed. Al vind ik van de paar foto''s die ik even vlug heb gemaakt de kwaliteit wel slechter i.v.m. de Sony-Ericsson K750i. Het tft is het beste wat ik tot nu toe gezien heb. Moet ook wel met een resolutie van 352x416. Bij de N70 kun je de pixels redelijk makkelijk zien. Bij de N80 is het gewoon veel vloeiender. Ook een enorme verbetering is dat je het tft niet hoort tijdens het bellen. Bij de N70 hoor je een irritante piep/zoem. Bij de N80 helemaal niet. De speaker voor muziek en de beltonen vind ik ook erg goed. er komt nog een aardig bass-achtig geluid uit. en niet zo'n krakerig geluid wat meestal het geval is. Het toetsenbord vind ik beter als van de N70. Toetsen zijn groot genoeg. En bij de 1,2,3, kan ik ook makkelijk bij, geen probleem.
Met Wlan heb ik nog niks gedaan omdat ik nog geen access point heb.
Foto, resized.
[afbeelding]
Van toestel zelf.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Mja, ik vind smartmovie al zeer lang één van de musthave applicaties op al mijn symbiantelefoons van de laatste 4 jaar... Jammer dat er hier niet over zulke dingen wordt gepraat. Nuja er wordt op dit forum alleen maar gezeurd over verschillende types abo's en 10 euro hier of 5 euro daar... Als je zo'n toestel koopt zou je hem simfree moeten kopen vind ik.pim schreef op zondag 04 juni 2006 @ 01:19:
Waarom moet je hem simfree kopen? Als je een abbonement afsluit betaal je rond de €550,- in totaal voor het toestel én de belbundel (i.c.m een Vodafone 22,50 abbonement). Je kunt dit zien als het toestel kopen en er elke maand gratis €22,50 aan belminuten over houden. De Nokia N80 is ook geen sim locked toestel, zoals de Motorola V980 of iets dergelijks.Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 11:53:
[...]
Als je zo'n toestel koopt zou je hem simfree moeten kopen vind ik.
[CiP] Le Régional Built To Last.
Verwijderd
Kan je ons vertellen op welke instellingen je de beste beeldweergave hebt ?pim schreef op zondag 04 juni 2006 @ 01:19:
Grappig dat je dat vraagt, ik bemerk namelijk nu ook dat de accu (na meerdere keren geladen te hebben) langer meegaat dan in het begin. Mogelijk dat de accu gewoon eerst wat "gestresst" dient te worden waardoor de capaciteit wat toeneemt.Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 00:21:
@Skype Ik ben benieuw hoe lang je accu meegaat nadat hij 3x volledig is opgeladen.Ik doe nu ruim 2 dagen met de standaard accu wat ik niet vind tegenvallen hoor.'s nacht heb ik wel mijn gsm uit.
[ Voor 16% gewijzigd door Nyana op 05-06-2006 22:20 ]
ze kunnen niet de firmware veranderen zodat er opeens een nieuwe lens op zit...robvanpraat schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:56:
Ziet er absoluut niet slecht uit! Jammer dat het toch moeilijk is om echt haarscherpe foto's te krijgen, maar voor echt mooie foto's moet je toch richten op een echte camera. Voor snelle fotootjes is het natuurlijk meer dan voldoende!! Ik hoop dat ze nog ff wat met autofocus gaan kloten, ik haal die van mij 'pas' in juli, dat geeft ze nog ongeveer een maand de tijd om daar aan te werken
Hoeveel smsjes kunnen er eigenlijk in opgeslagen worden? Ik sms namelijk nogal véél, dus 200 moet toch wel kunnen hoop ik? Is er anders een goede archiverings mogelijkheid? Zodat je ze ineens allemaal naar het archief kunt verplaatsen? (liever niet stuk voor stuk)
[ Voor 7% gewijzigd door Moning2 op 05-06-2006 23:47 ]
Verwijderd
Ik doe nu ruim 2 dagen met mijn accu,valt me echt niet tegen hoor.A3-D schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:59:
[...]
Grappig dat je dat vraagt, ik bemerk namelijk nu ook dat de accu (na meerdere keren geladen te hebben) langer meegaat dan in het begin. Mogelijk dat de accu gewoon eerst wat "gestresst" dient te worden waardoor de capaciteit wat toeneemt.
Verwijderd
Om precies te zijn kun je er 6.710.886 sms'jes op kwijt (op een 2GB kaartje). Heel wat minder dus! Gelukkig kun je de kaartjes wisselen.Moning2 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:46:
je kan zelf kiezen waar berichten worden opgeslagen (intern geheugen of memory card) en als dat vol zit dan zit je sms postvak in ook vol
oftewel, je kan wel 4286054268248064280426482 smsjes erop kwijt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 00:25 ]
...Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 00:22:
[...]
Om precies te zijn kun je er 6.710.886 sms'jes op kwijt (op een 2GB kaartje). Heel wat minder dus! Gelukkig kun je de kaartjes wisselen.
Verwijderd
aha, ik dacht mss dat autofocus ook op een of andere manier software matig mogelijk zou zijn. Maar dat kan dus niet. Dan zal ik genoegen moeten nemen met een fixed focusMoning2 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:46:
[...]
ze kunnen niet de firmware veranderen zodat er opeens een nieuwe lens op zit...er zal nooit auto focus op de n80 komen
Verwijderd
smaken verschillen dus: voor mij is de N91 vele malen mooier dan de N80 en zeker veel steviger. Overigens heeft de 91 ook geen auto-focusrobvanpraat schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 01:42:
[...]
aha, ik dacht mss dat autofocus ook op een of andere manier software matig mogelijk zou zijn. Maar dat kan dus niet. Dan zal ik genoegen moeten nemen met een fixed focusOf ik moet gaan kijken naar een andere foon. Maar ik denk niet dat er een betere te vinden is dan deze, op dit moment. (op de schreeuwlelijke N91 na)
moet toch wat te doen hebben....Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 00:58:
Het wereldrecord sms'jes schrijven werd op 27 juni 2004 door Kimberly Yeo Sue Fern uit Singapore gevestigd. De tijd: iets meer dan 43 seconden (160 letters).
Als we dat even als uitgangspunt nemen, moet je ongeveer 9 1/2 jaar onafgebroken sms'sen om je geheugenkaartje vol te krijgen...
Maar nu weer on-topic: De n80 is fantastisch als je alleen kijkt naar wat hij kan. Maar als je ziet wat er mogelijk is, lijkt het me toch wel een tussenpaus. Nokia brengt allerlei toestellen uit, de één heeft dit, de andere weer dat.
Maar ze wachten met een toestel dat alles heeft. Ik bedoel: goed display, wifi, echte camera, goede videokwaliteit (de N80 komt ver, maar is helemaal niks vergeleken met een echte videocam). Ingebouwde gps, touchscreen, handschriftherkenning, et cetera.
Ik zeg dit niet als opstapje naar maar raak filosoferen over wat de toekomst zal brengen, ik verwacht dat zodra de N-serie serieus beconcurreerd wordt, Nokia zo'n toestel vrij snel in de markt kan zetten. Het is allemaal bestaande en beproefde techniek. (Al is het el een kunst het in zo'n klein formaat onder te brengen.)
Dus: ik sluit een abo af voor'maximaal één jaar en zie dan wel weer verder.
er is altijd nog de keuze tussen macro en normaalrobvanpraat schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 01:42:
[...]
aha, ik dacht mss dat autofocus ook op een of andere manier software matig mogelijk zou zijn. Maar dat kan dus niet. Dan zal ik genoegen moeten nemen met een fixed focusOf ik moet gaan kijken naar een andere foon. Maar ik denk niet dat er een betere te vinden is dan deze, op dit moment. (op de schreeuwlelijke N91 na)
Verwijderd
Totaal geen moeite mee.REDFISH schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:37:
Op Nieuwemobiel waren ze niet te spreken over het bedieningsgemak van de bovenste toetsen (1,2,3). Wat zijn de meningen hierover?
Verwijderd
Prijs, icm met abo? Ik zie de N80 op de site van TforTelecom nog niet staan. Lastig om te vergelijken op die manier.johan12 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:23:
ZO, ook ik heb na lang twijfelen tussen een zwarte of zilvere N80 vanmiddag de zwarte opgehaald bij T for telecom. Ik moet zeggen een prima toestel.
Verwijderd
niet interessant voor deze siteVerwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 09:36:
[...]
Prijs, icm met abo? Ik zie de N80 op de site van TforTelecom nog niet staan. Lastig om te vergelijken op die manier.
Ja ik heb hetzelfde, alleen op Belcompany.nl en Vodafone.nl kan ik echt toestellen met abbo's vergelijken, terwijl juist tfortelecom en the phonehouse vaak aantrekkelijke aanbiedingen hebben. En die hebben nou weer net geen prijzen op hun site staan. Nou ja wel enkele, maar niet voor de N80Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 09:36:
[...]
Prijs, icm met abo? Ik zie de N80 op de site van TforTelecom nog niet staan. Lastig om te vergelijken op die manier.
[ Voor 8% gewijzigd door My-life op 06-06-2006 12:32 ]
Ik heb er totaal geen problemen mee en de toetsen zijn voor mij prima te bereiken (ik heb echter niet van die bouwvakkersklauwen met van die worstvingers, dan wordt het wel een probleem imhoREDFISH schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:37:
Op Nieuwemobiel waren ze niet te spreken over het bedieningsgemak van de bovenste toetsen (1,2,3). Wat zijn de meningen hierover?
Bennie gek, ben een koe!
Dan zal dat overal wel zijn. Smartphonestunts.nl geeft 'm ook nog als 'Beperkt leverbaar' weer. Nou ja, ik kan wel even wachten maar het zou wel jammer zijn als 'ie niet mee zou kunnen op vakantie i.v.m. de camera (en nee, ik wil/heb geen gewone cam).yassine schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 17:52:
shit,,,,de mensen die de zilvere hebben besteld ( algebeld.nl) krijgen hem deze week... maar diegene die de zwarte hebben(ik dus) krijgen heb volgende week als het goed is
w8en is echt irritant
Ook maar dat ik dat weet!
Die van mij ookederooij schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:46:
ik krijg net email van 2call dat mijn N80 vandaag naar mij verstuurd is, een zilvere. Das wel lekker, eindelijk na een maand. Nu mijn 2gb kaart er nog bij.
Tijd van werken, tijd van rusten
[ Voor 14% gewijzigd door ederooij op 06-06-2006 20:23 ]
Bennie gek, ben een koe!
Yep,Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:21:
Een van de mannen met de speciale, sterkere batterijen al bevindingen?
Net maar even al mijn gedownloade sis en andere meuk op de mini-sd geknalt om morgen meteen mee aan de slag te kunnen.ederooij schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:21:
@ driek
idd, ff genoeg geld in huis halen en dan maar spelen
Tijd van werken, tijd van rusten
yep me tooDriek schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 19:58:
[...]
Die van mij ook![]()
Hopelijk werkt de PTT mee en heb ik hem morgen al binnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Dalma op 06-06-2006 22:11 ]
Dat heb je mooi gedaan manDalma schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:08:
[...]
yep me too
en ik heb m'n plastic hard cover hoesje van ebay al binnen en heb ook mijn 2gb sandisk kaartje van ebay ook al binnen (van mijn trouwe leverancier).
met de heerlijke euro/dollar verhouding kost mij dit 2gb sandisk kaartje maar 55 euro inclusief verzendkosten
oke thanx... Kun je me aub die link geven van diegen waarvan jij hem gekocht heb....Dalma schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:44:
open een paypal account en stort via je een normale rekening geld naar je paypal account..dan kun je alsnog kopen op ebay uit hongkong, japan, amerika etc..
Ik ken geen nederlandse shops die de plastic hard covers verkopen.
hardcover kostte me trouwens zo'n 10 dollar.
[ Voor 15% gewijzigd door yassine op 06-06-2006 23:02 ]
bedankt heb idd ergens anders gelezen dat het zonder visa kanDalma schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:08:
http://cgi.ebay.co.uk/Cry...egoryZ67965QQcmdZViewItem
dit is voor de cover.
trouwens..volgens mij heb je bij paypal.nl geen creditcard gegevens nodig, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ik weet wel wanneer je een paypal account opent, je naar je account geld kunt storten..dit gaat gewoon naar het paypal account in nederland en wordt automatisch op jouw paypal bijgestort.
Als ik kies aanmelden bij paypal.nl, zie ik niets over het invullen van credit card gegevens..maar goed, het kan best hoor.
Tis alweer bijna 5 jaar geleden dat ik mijn paypal account heb afgesloten
Verwijderd
Verwijderd
Toevallig al op het REG knopje onder je livebox gedrukt tijdens het verbinding maken??Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:13:
Vraagje: Is het iemand gelukt om een verbinding te maken met Wanadoo Livebox?
Als ik naar Connect > Verb beh. > Beschk. WLAN ga en kies Opties >Toeg.pt defienieëren dan krijg ik de melding:
..................................
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 23:18 ]
Ik heb verificatietype op open staan. Verder zou je een andere sleutel kunnen proberen?Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:13:
Vraagje: Is het iemand gelukt om een verbinding te maken met Wanadoo Livebox?
Als ik naar Connect > Verb beh. > Beschk. WLAN ga en kies Opties >Toeg.pt defienieëren dan krijg ik de melding:
Ga naar toeg.pt in verbin. instellingen om toeg.punt voor beveiligd WLAN op te geven
Dat heb ik echter al gedaan en heb het volgende ingevuld:
Naam verbindig: Wanadoo_9bc5
Drager gegevens: Wireless LAN
WLAN-netwerknaam: Wanadoo_9bc5
Netwerkstatus: Openbaar
WLAN-netwerkmodus: Infrastructuur
WLAN-beveil.modus: WEP
WEP-sleutel in gebr. : #1
Verificatietype: Gedeeld
WEP codering: 128 bits
Indeling WEP-sleutel: Hexadecimaal
WEP-sleutel: mijn_Livebox_WEP_sleutel
Iemand een idee?
[ Voor 11% gewijzigd door Nyana op 06-06-2006 23:18 ]
Verwijderd
Ja, heb ik ook geprobeerd, zonder succesVerwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:16:
[...]
Toevallig al op het REG knopje onder je livebox gedrukt tijdens het verbinding maken??
Verwijderd
Ook al geprobeerd, maar nee hoor... maar hij wil maar niet connecten... het toestel loopt nu al vast.Skype schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:16:
[...]
Ik heb verificatietype op open staan. Verder zou je een andere sleutel kunnen proberen?
Verwijderd
Dat heb ik dus al aangemaakt, 4 posts boven kan je zien wat ik allemaal hebt ingevuld. Maar dat ziet 'ie kennelijk niet.running man schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 08:43:
Als je kijkt bij menu->instrumenten->instellingen->Verbinding->Toegangspunten
heb je daar wel een toegangspunt staan voor de WLAN waar je op wilt?
Als je namelijk WLAN laat zoeken en hij vind er 1 dan wil dat niet zeggen dat je meteen een toegangspunt hebt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik heb de N91, daarbij kun (moet?) je vanuit het gevonden WLAN-netwerk via opties een toegangspunt maken, wat hij dan automatisch toevoegd aan instellingen-verbindingen. Weet niet of de N80 ook zo werkt.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:58:
[...]
Dat heb ik dus al aangemaakt, 4 posts boven kan je zien wat ik allemaal hebt ingevuld. Maar dat ziet 'ie kennelijk niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Nyana op 07-06-2006 11:43 ]
hij is binnen.Driek schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 19:58:
[...]
Die van mij ook![]()
Hopelijk werkt de PTT mee en heb ik hem morgen al binnen.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 13:45 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq