Daar begint het wel op te lijken ja
Als ik em volgende week niet heb dan!!.... wacht ik nog een week
Heb een mail gestuurd over op welke plek ik sta in de wachtrij
Daar begint het wel op te lijken ja
jazekerVerwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:19:
[...]
Kan ik 'm dan ook terugbrengen bij een NSP, die is namelijk dichterbij.
[ Voor 47% gewijzigd door A3-D op 14-06-2006 23:16 ]
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Ik heb gelukig een goed woordje weten te vertellen aan hun... Want in eerste instantie wou die medwerker hem niet inemen ( maar toen kwam ik in actie)Jarnoootje schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:49:
[...]
dat is het nadeel van mediamarkt....ze kunnen daar zelf sealen...gebeurt vaak met spelletjes daar dat ze die open halen.....code eruit halen en opnieuw maar dan zelf sealen....geloof dat het afgeschaft gaat worden maarja zoals jij dan merkt is er misbruik van gemaakt...mooi melden daar, is er weer iemand de lul
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 23:58 ]
Verwijderd
dat van die speling zul je blijven houden. Elke nokia n80 toestel heeft speling. Diegene die beweert dat zijn/haar toestel geen speling heeft, stoort zich er niet aan waardoor hij/zij het niet eens opmerkt.yassine schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:13:
[...]
Ik heb gelukig een goed woordje weten te vertellen aan hun... Want in eerste instantie wou die medwerker hem niet inemen ( maar toen kwam ik in actie)
Dit toestel heeft gelukig minder speling... en is voozien van de ( denk ik ) nieuwste software![]()
V 3.0617.0.6
03-05-06
RM-92
Nokia N80 (02)
kan iemand dat bevestigen
[ Voor 5% gewijzigd door RedHead op 15-06-2006 10:07 . Reden: Typo ]
Verwijderd
Verwijderd
Standaard een verloopje naar mini-jack erbij + een verloopje om een "normale" lader te gebruiken + een leren polsbandje + doekje voor je scherm + een Datakabel en dan ook nog een 128mb mini sd erbij.
www.nieuwemobiel.nl of www.gsmarena.com misschien?Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:27:
ik zoek een mooie vergelijkings site.
Die al die telefoons tegenover elkaar zet en de plus en minpunten afweegt
[ Voor 18% gewijzigd door IkWilbert op 15-06-2006 10:33 ]
I intend to live forever. So far, so good.
mapje Music aanmaken op de miniSD en daar alle mp3 ingooien. M3u lijsten kan je in de root van de miniSD zetten, dan ziet de speler ook de muziek afspeellijsten.PhuSioN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:12:
Daarnaast nog een vraag; Waar moet je de mp3tjes plaatsen zodat de muziekspeler die kan zien?
Heb op de sd-kaart een mapje gemaakt met de naam mp3 maar die ziet de muziekspeler niet. Kan dus alleen het mp3tje afspelen als ik via bestand beheer de mp3 open.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Verwijderd
Vanochtend bij NSP geweest. goed geholpen! Ik heb een heel nieuw printplaatje voorin m'n telefoon gekregen, nu doen de toetsen het weer perfect.
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
I intend to live forever. So far, so good.
nu tomtom nogIkWilbert schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 17:58:
Route 66 is nu ook beschikbaar!![]()
Mobile 7 is uit voor o.a. de N series van nokia.
http://www.66.com/route66...&sec=4&ssec=0&prodid=1724
Waarschijnlijk, ik heb zelfde verhaal, kan m morgen halen op postkantoorKillkees schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:53:
Ik heb gisteren een zilveren N80 besteld bij 2call, en kreeg toen een mailtje dat het nog een week of 3 a 4 kon duren. Jammer, maar dat was te verwachten.
Vandaag om half vijf kreeg ik plotseling een mail dat de telefoon opgestuurd is....![]()
Ben benieuwd. Wellicht dat er een nieuwe zending is geweest?
Verwijderd
Verwijderd
nee, gewoon nederlands toestel. adapter is om niet iedereen op kosten te jagen om bijvoorbeeld een nieuwe autolader te moeten kopenVerwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:55:
ik heb via smartphonestunts de zwarte ontvangen, nu zit er een "kleine" aansluiting voor de lader, er zit dus in de doos ook een adapter zodat deze ook door de andere laders opgeladen kan worden. Betekent dit dat ik een UK-telefoon heb gekregen?....... de adapter werkt overigens niet op mijn oude autolader......
Verwijderd
Instrumenten-telefoon-doorschakelingen (naar rechtse tabblad) en dan instellen wat je door wil schakelenVerwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:36:
wie kan mij helpen kan nergens in het menu van mijn N80 vinden hoe ik hem kan doorschakelen naar een ander nummer of ik kijk er overheen maar vindt het niet iemand die het wel weet te vinden
[ Voor 32% gewijzigd door yassine op 15-06-2006 21:28 ]
Ik heb deze wad file gedownload: doom-1.8.wad.gz van hier:johan12 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:18:
Om wat te gaan rotzooien:
De c2doom sisx app hier te downloaden:
http://koti.mbnet.fi/mertama/downloads.html
Je moet dan uiteraard de beta 3.0 downloaden
Voor de doom 1 shareware Wad file moet je even op de ftp site van idsoftware kijken:
ftp://ftp.idsoftware.com/
Edit-> Om het te laten werken moet je het sisx doom bestand op je telefoon geheugen zetten! (dus niet op de geheugenkaart. De Wad file maakt niet uit waar je die zet
Ik ben bang dat die niet reageerd. Heeft al een hel tijd niet meer gepost, dus gewoon openen dat deel 2 zou ik zeggenDaannO schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 00:10:
offtopic:
Zou de topic starter Raymon met mij contact willen opnemen over deel 2? Ik heb hem nu klaar liggen, maar wil graag het een en ander vragen. Thnx!
Idd, het is een beetje lullig alleen om het 2e deel te openen zonder zijn medeweten.running man schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:10:
[...]
Ik ben bang dat die niet reageerd. Heeft al een hel tijd niet meer gepost, dus gewoon openen dat deel 2 zou ik zeggen
Staat in de nieuwe ts dat het nog niet werkt. Moet een patch voor uitkomen.A3-D schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:23:
Precies, mijn zegen heb je!
Ik vind persoonlijk dat de topicstarter het niet echt waar heeft kunnen maken en de N80 is een dermate mooi en compleet toestel dat er veel meer info in de TS moet komen te staan.
Overleg even met een mod want ik ben het af en toe ook zat dat je je een breuk loopt te zoeken naar info die normaliter in een TS hoort te staan....
Respect![]()
Ontopic:
Ik krijg de laatste versie van Route 66 (7.0.989) niet aan de gang op de N80, mogelijk dat dit niet echt de laatste nieuwe versie is die werkt voor de N80 (kan geen versie overzicht vinden op de site van Route 66).
[ Voor 43% gewijzigd door DaannO op 16-06-2006 08:25 ]
Ok.. niet helemaal standaard, maar een sync\bureaulader zit er niet bij.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:30:
[...]
Standaard een verloopje naar mini-jack erbij + een verloopje om een "normale" lader te gebruiken + een leren polsbandje + doekje voor je scherm + een Datakabel en dan ook nog een 128mb mini sd erbij.![]()
Niet echt standaard om erbij te krijgen![]()
Sommige zijn nooit tevreden.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq