Nokia N80

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.654 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:00

tomtommie

Alaaf!

vriend van me heeft em nu ook binnen, leuk speeltje maar sjeees wat een mogelijkheden zeg!
wat mij opviel aan de camera, dat je de telefoon scheef moet houden...

is hier een instelling voor om dit te veranderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:06
gebruik je de goede modus ? (AES/TKIP/RADIUS/enzovoorts :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Nou.. eindelijk binnen! Geweldig toestel, ben nog niets vervelends tegengekomen. Gehaald bij Vodafone, 160,- incl. 2 jaar verlening van 275 abo. Maar wel 8 maanden 1/2 abonnementskosten dus dat scheelt weer!

Iemand al nieuws over Tomtom..? Heb Nav4all erop staan, werkt prima, alleen kost erg veel zo natuurlijk met die rechtstreekse verbinding over het net!

Dat synchroniseren voor het overzenden van alle gegevens van je oude naar je nieuwe phone werkt trouwens erg handig, het wordt alleen vervelend als je bij één contactpersoon meerdere gegevens hebt staan..

Is de flitser op één of andere manier te gebruiken als zaklamp zoals bijv. op de K750i? En zijn er anders programma's voor te krijgen? Heb nog niets kunnen vinden..

Het enige nadeel volgens mij van dit toestel is volgens mij de bescherming van de lens.. die zit er niet op! Volgens mij zit dat ding zo vol krassen, de tijd zal het leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
lithje schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:13:
Nou.. eindelijk binnen! Geweldig toestel, ben nog niets vervelends tegengekomen. Gehaald bij Vodafone, 160,- incl. 2 jaar verlening van 275 abo. Maar wel 8 maanden 1/2 abonnementskosten dus dat scheelt weer!

Iemand al nieuws over Tomtom..? Heb Nav4all erop staan, werkt prima, alleen kost erg veel zo natuurlijk met die rechtstreekse verbinding over het net!

Dat synchroniseren voor het overzenden van alle gegevens van je oude naar je nieuwe phone werkt trouwens erg handig, het wordt alleen vervelend als je bij één contactpersoon meerdere gegevens hebt staan..

Is de flitser op één of andere manier te gebruiken als zaklamp zoals bijv. op de K750i? En zijn er anders programma's voor te krijgen? Heb nog niets kunnen vinden..

Het enige nadeel volgens mij van dit toestel is volgens mij de bescherming van de lens.. die zit er niet op! Volgens mij zit dat ding zo vol krassen, de tijd zal het leren!
mijn nokia 6600 heeft dr ook geen bescherming op, en na 2 jaar zit dr nog geen krasje op 8)
hier wat applicaties :) http://my-symbian.com/main/index6.php?cat=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaatR
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-03-2022
dcell schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 12:00:
[...]

de flashplayer in de N80 is voor flash-lite files. Dat zijn aangepaste files speciaal voor mobiele telefoons. Hij heeft dus niet dezelfde functionaliteiten als zijn "grote broer". Dus daarom dat er geen filmpjes worden afgespeeld.
Ah OK, thanks! Volgende vraag: iemand enig idee hoe ik de geschiedenis van bezochte sites kan wissen? Je kunt wel de cookies en de cache wissen, maar heb nog nergens kunnen vinden hoe die enorme lijst met bezochte URL's eens in de zoveel tijd is op te schonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Automatische bookmarks--> opties--> wis automatische bookmarks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaatR
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-03-2022
running man schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:45:
Automatische bookmarks--> opties--> wis automatische bookmarks
Thanks again!

Voor de voetbalfans, ik heb de volgende shareware gevonden:
http://06wc.alebic.net

Afbeeldingslocatie: http://www.flashlite.it/images/stories/screenshot/alen.gif

Installeren ging prima, maar kan 'm nu nergens terugvinden (ook niet na reboot). Normaal staan de geinstalleerde apps in de map 'Persoonlijk', maar deze dus niet. Iemand een idee? In het toepassingsbeheer staat ie ook netjes als 'Installed', maar daarbuiten nergens te vinden...

Edit: Niks gezegd, ik kan 'm oproepen via de Flash-speler :) Nog meer Flash Lite-stuff: http://www.flashlite.it

[ Voor 31% gewijzigd door LaatR op 13-06-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lithje schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:13:

Alleen installeren is via het net. Daarna via je gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28
Als je gaat zoeken op Flashlite kom je nog meer freeware zaken tegen, zo ook deze Flashlite Game: http://www.dawnofthefly.com/

Alleen staat de N80 er niet tussen en ben benieuwd of iemand 'm al getest heeft?

Overigens is het volgens mij altijd zo dat als je synchroniseerd via GSM of een kopie van je contacten op de SIM kaart maakt en er meerdere gegevens per persoon staan vermeld, er meerdere vermeldingen worden aangemaakt van één en dezelfde persoon. Heel irritant en dat kan je handmatig allemaal weer gaan zitten bijwerken (doe ik zelf via Outlook Contacten, dat werkt wat prettiger en sneller imho).

[ Voor 49% gewijzigd door A3-D op 13-06-2006 16:58 ]

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:32:
[...]

Alleen installeren is via het net. Daarna via je gps.
Bij mij vraagt ie ook steeds weer om een verbinding als ik een plaatsnaam zoek oid :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje..

Ik heb mijn n80 een hele nacht opgeladen, heb hem daarna heel de dag thuis laten liggen(strand.. geen zin in zand in mijn baby) kom thuis, 5 oproepen gemist, 1 streepje van de batt weg.. ga slapen, volgende ochtend..word wakker, batt LEEG!! iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:01
manta schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:33:
[...]

Bij mij vraagt ie ook steeds weer om een verbinding als ik een plaatsnaam zoek oid :X
klopt ook, want Nav4all haalt de informatie van de wegen via je GPRS/UMTS verbinding op. Je voert een startplaats en bestemming in en hij berekent de route. Wijk je van die route af dan moet de applicatie de route herberekenen en maakt hij dus weer verbinding via GPRS/UMTS. Wat je installeert is alleen de applicatie zelf dus zonder de kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 18:38:
Ik heb even een vraagje..

Ik heb mijn n80 een hele nacht opgeladen, heb hem daarna heel de dag thuis laten liggen(strand.. geen zin in zand in mijn baby) kom thuis, 5 oproepen gemist, 1 streepje van de batt weg.. ga slapen, volgende ochtend..word wakker, batt LEEG!! iemand een idee??
Mogelijk andere programma's op de achtergrond draaien??

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A3-D schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:18:
[...]

Mogelijk andere programma's op de achtergrond draaien??
Nee dat ook niet maar ik zat te denken aan het zoeken naar wlan netwerken, maar ik kan niet meer terug vinden waar ik dit kan instellen...idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 08:44
ook misschien nog een leuke app: http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=48895
Ziet er beter uit dan die ander ;) en wordt geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:07

yassine

Nothing to it but to do it!

ja heb ik ook leuk en handige tool.... Nooit meer vragen weer er speelt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:45
wie weet een progie dat van 53 losse mp3,1lange mp3 kan maken?

heb nu een live set op me tel,maar telkens als hij naar de volgede track ga zit daar 2 a 3 sec stilte tussen,vind dat wat irrt. eigelijk..

dus wie weet een progie dat van alle nummer 1 lange mp3 kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Djambo schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:11:

heb nu een live set op me tel,maar telkens als hij naar de volgede track ga zit daar 2 a 3 sec stilte tussen,vind dat wat irrt. eigelijk..

Volgens mij kun je ze met z'n allen in een zipfile (compressie uit) proppen en gewoon afspelen alsof het één bestand is.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:21:
[...]

Nee dat ook niet maar ik zat te denken aan het zoeken naar wlan netwerken, maar ik kan niet meer terug vinden waar ik dit kan instellen...idee?
Menu -> Instrum. -> Instell. -> Verbinding -> Wireless LAN -> Beschikbaarheid tonen op nooit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
vbmot schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:23:
[...]

Volgens mij kun je ze met z'n allen in een zipfile (compressie uit) proppen en gewoon afspelen alsof het één bestand is.
huh? dit werk niet he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Djambo schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:11:

Cool Edit of tegenwoordig heet dat Adobe Audition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Weet iemand een encoder voor het eAAC+ formaat ? ik kan alleen maar AAC vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
Cool Edit of tegenwoordig heet dat Adobe Audition

- werken met digitaal geluid
- kennismaken met Adobe Audition
- geluid opnemen
- selecteren en navigeren
- montages maken
- volume, dynamiek en crossfades
- werken met effecten
- meersporentechniek
- elpees digitaliseren
- ongewenste bijgeluiden minimaliseren

weet je zeker dat je losse mp3 tot 1 lange mp3 kan maken?

[ Voor 15% gewijzigd door Djambo op 13-06-2006 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Djambo schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:13:

weet je zeker dat je losse mp3 tot 1 lange mp3 kan maken?
200% zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
ok dan ga ik die eens proberen :P

demo is wel 630mb damn wel wat veel.. maar zal wel genoeg inzitte in dat proggie neem ik aan ;)

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A3-D schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:28:
[...]

Menu -> Instrum. -> Instell. -> Verbinding -> Wireless LAN -> Beschikbaarheid tonen op nooit zetten
Bedankt!! Hopen dat het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over algebeld.nl

Ook ik heb bij hen besteld, na de goede verhalen en goedkope aanbiedingen. Ik heb hem nog niet in huis. Zij hebben mij een uitleg gestuurd waarom het lang duurt bij hen. Ik moet overigens zeggen dat zij voor het overige netjes werken en snel reageren.

"...Helaas ligt het buiten onze macht om er wat aan te kunnen doen. We willen alleen Nederlandse toestellen leveren en die zijn er gewoon veel te weinig. Nokia is erg onduidelijk over zijn leveringen dus wij kunnen onze klanten ook weinig informatie verschaffen. Wat we niet binnen krijgen van Nokia kunnen we ook niet leveren helaas..."

"...Je moet het zo zien, wij bestellen ruim voldoende toestellen bij onze leveranciers ( zeg even voor het gemak 300). Onze leveranciers bestellen ruim voldoende toestellen bij Nokia (zeg even 10.000). Nokia levert vervolgens partijen van bijvoorbeeld 100 toestellen per levering uit aan de groothandels. De groothandels moeten vervolgens die 100 toestellen verdelen over 9000 back orders. Dat is een druppel op de gloeiende plaat.

Als er nu toestellen beschikbaar zijn zijn ze een stuk duurder en uit het buitenland. De software is dan niet specifiek aangepast op de Nederlandse providers hetgeen meer software problemen kan veroorzaken."

Op zich een redelijk verhaal. Ik heb nog even geduld. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Ik heb net profimail geïnstalleerd en gekocht, vooral omdat de mail client van Nokia hier (nog) niet goed functioneert. Mooi programma, doet wat het moet doen, inclusief HTML mails tonen. Helaas wel vrij duur, maar dat was het me wel waard.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 00:47
Weet niet of het hier al genoemd is, de startpost moet bijgewerkt worden: de niwueste firmware versie is 3.0617.0.3 - 03.05.2006

Voor mensen die graag hun phone willen updaten naar deze versie, lees dat dit even:
http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=46864

Hier kan je firmware vinden voor N80 (01), (02) en (08).

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 18:58:
[...]

klopt ook, want Nav4all haalt de informatie van de wegen via je GPRS/UMTS verbinding op. Je voert een startplaats en bestemming in en hij berekent de route. Wijk je van die route af dan moet de applicatie de route herberekenen en maakt hij dus weer verbinding via GPRS/UMTS. Wat je installeert is alleen de applicatie zelf dus zonder de kaarten.
Dat is bagger. Ga ik dit mooi niet gebruiken in de auto. Dan is TomTom toch echt stukken beter. Ik dacht dat Nav4all ook kaarten offline heeft. Om Nav4all te gaan gebruiken in het buitenland is het dan te duur. Wachten op TomTom dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 00:47
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:44:

[...]

Op zich een redelijk verhaal. Ik heb nog even geduld. ;-)
Ik heb ze gisteren ook nog gebeld; ik wilde even wat meer informatie voordat ik mijn bestelling zou plaatsen. Nou, na het belletje heb ik maar gene bestelling geplaatst (wel jammer, want ze zijn veruit de goedkoopste).
De medewerker die ik aan de lijn had vertelde mij dat er binnen een maand wel nieuwe toestellen zouden binnenkomen (ook nog maar te bezien).... MAAR dat er al meer dan honderd backorders op stapel stonden. Denk dat als ik daar had besteld, ik gerust nog een levering erna moest gaan afwachten (ze handelen het wel op volgorde af vertelde hij mij.... joh(!)).

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben waarschijnlijk toch ook van plan dit prachtge toestel aan te schaffen. Heb nu een MDA Vario maar valt me toch een beetje tegen....

Ik heb nog wel een paar vraagjes, ik hoop dat iemand daar antwoord op kan geven:
- Wat voor videoformaten speelt de N80 af?? MPEG, DIVX??

- Kun je de SMSringtone ook veranderen in een eigen muziekje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:44:

Ook ik heb bij hen besteld, na de goede verhalen en goedkope aanbiedingen. Ik heb hem nog niet in huis. Zij hebben mij een uitleg gestuurd waarom het lang duurt bij hen. Ik moet overigens zeggen dat zij voor het overige netjes werken en snel reageren.

bladiebla
Wanneer heb jij hem besteld ? En welke kleur ? Ik wacht nu al 2 weken op de zwarte uitvoering ervan, ik heb zojuist een mail gestuurd dat ik ook akkoord ga met de zilveren als deze eerder binnen is, maakt mij opzich niet zoveel uit :) Ben benieuwd of dat te regelen is maar ik denk van wel :) Ze reageren inderdaad snel op e-mail's, zeer goede service, alleen jammer dat het leveren wat lang duurt.
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:06:
Ik ben waarschijnlijk toch ook van plan dit prachtge toestel aan te schaffen. Heb nu een MDA Vario maar valt me toch een beetje tegen....

Ik heb nog wel een paar vraagjes, ik hoop dat iemand daar antwoord op kan geven:
- Wat voor videoformaten speelt de N80 af?? MPEG, DIVX??

- Kun je de SMSringtone ook veranderen in een eigen muziekje??
divx kun je afspelen met behulp van Smartmovie, standaard kan de N80 .3gpp en .mp4 afspelen (moet je wel even converteren naar een goed formaat :) )

[ Voor 29% gewijzigd door Moning2 op 14-06-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:19:
[...]

Dat is bagger. Ga ik dit mooi niet gebruiken in de auto. Dan is TomTom toch echt stukken beter. Ik dacht dat Nav4all ook kaarten offline heeft. Om Nav4all te gaan gebruiken in het buitenland is het dan te duur. Wachten op TomTom dan maar.
Als je ook maar een beetje research had gedaan dan had je dit allang geweten ... soms is het handiger om zelf dingen op te zoeken dan alleen vragen te stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:03
Moning2 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:57:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld ? En welke kleur ? Ik wacht nu al 2 weken op de zwarte uitvoering ervan, ik heb zojuist een mail gestuurd dat ik ook akkoord ga met de zilveren als deze eerder binnen is, maakt mij opzich niet zoveel uit :) Ben benieuwd of dat te regelen is maar ik denk van wel :) Ze reageren inderdaad snel op e-mail's, zeer goede service, alleen jammer dat het leveren wat lang duurt.
Volgens mij laat juist de zilvere langer op zich wachten. Ik zou bij er bij Smartphonestunts nog 2 weken op moeten wachten, terwijl de zwarte vandaag bezorgd gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 21:46
Volgens algebeld.nl (net mailcontact gehad), worden er vandaag 10 (!) zilveren N80's geleverd. Die waren ook allemaal gereserveerd natuurlijk :( Gelijk even een mail gestuurd wat de wachtlijst is voor de zilveren. Wacht de reactie even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
enzoronald schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:09:
Volgens algebeld.nl (net mailcontact gehad), worden er vandaag 10 (!) zilveren N80's geleverd. Die waren ook allemaal gereserveerd natuurlijk :( Gelijk even een mail gestuurd wat de wachtlijst is voor de zilveren. Wacht de reactie even af...
en helemaal geen zwarte ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
is het iemand gelukt om de data logs te resetten.

als je naar menu>my own>log gaat

vervolgens kies je data counter>options>clear counter

daar vraagt ie bij mij om een lock code??

de code van de telefoon is het niet (die ik heb ingesteld).

ook geen 0000

kan dit niet gereset worden, of doe ik iets fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Dalma schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:10:
is het iemand gelukt om de data logs te resetten.

als je naar menu>my own>log gaat

vervolgens kies je data counter>options>clear counter

daar vraagt ie bij mij om een lock code??

de code van de telefoon is het niet (die ik heb ingesteld).

ook geen 0000

kan dit niet gereset worden, of doe ik iets fout
probeer eens 12345 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
lol

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:58:
[...]

Als je ook maar een beetje research had gedaan dan had je dit allang geweten ... soms is het handiger om zelf dingen op te zoeken dan alleen vragen te stellen ;)
Ik stel geen vragen... geef alleen een reactie. Bovendien heb ik me nog niet eens verdiept in Nav4all omdat het toch nog niet op mijn N80 staat. Dit zal er nu ook niet meer op komen te staan. ;)

Ojah op eerdere vragen van mij hoe het wifi gedeelte is... daar ben ik zeer tevreden over. Het werkt bij mij thuis uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:39:
[...]

Ik stel geen vragen... geef alleen een reactie. Bovendien heb ik me nog niet eens verdiept in Nav4all omdat het toch nog niet op mijn N80 staat. Dit zal er nu ook niet meer op komen te staan. ;)

Ojah op eerdere vragen van mij hoe het wifi gedeelte is... daar ben ik zeer tevreden over. Het werkt bij mij thuis uitstekend.
ik meen toch een aantal vragen over navigatie en accesoires voorbij hebben zien komen van jou waarbij je met een beetje inzet het antwoord zelf had kunnen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Nou, hij is eindelijk binnen :) En wat is 'ie mooi! :)

Maar meteen de klantenservice gebeld van T-Mobile voor Pocket Internet Totaal (pit). Absoluut geen probleem. De vriendelijke man wilde alleen weten welke telefoon ik had en wilde verder geen IMEI-nummer weten of niks. Over een uurtje moet het werken :) Was wel de zakelijke klantenservice btw.

Zo dadelijk eens de Wlan functie eens uittesten en wat foto's maken en overzetten op de computer.

Ik heb overigens de zwarte binnen gekregen, ziet er erg chique uit! Slide-mechanisme werkt best goed, zonder enige speling. Geluidskwaliteit is ook goed, ook op luidsprekerstand (beter dan bij m'n 6230).

[ Voor 6% gewijzigd door RobbertC op 14-06-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:01:
[...]

ik meen toch een aantal vragen over navigatie en accesoires voorbij hebben zien komen van jou waarbij je met een beetje inzet het antwoord zelf had kunnen vinden ;)
Nou ja mensen!

in plaats van 'misschien met een beetje inzet etcc' meteen te zeggen konden jullie net zo goed gewoon antwoord geven en dan was het klaar geweest toch :)
Niet slecht bedoeld hoor maar ik zag dat er veel vragen waren en inplaats van daarop te antwoorden werd er steeds maar gezegd dat ze eerst beter moeten zoeken...degene reageert daar dan weer op enzovoort...

Maar goed, Ik heb dit toffe toestel ook! Heb zowat alle N-Series gehad haha maar ben niet helemaal tevreden over de 'slide' Samsung maakt het inderdaad beter maar ach het is niet echt zo'n ramp.
Wat ik nog beetje jammer vond is als je een foto maakt dat je het horizontaal moet houden, goe dje kan het wel verticaal vasthouden maar opties krijg je horizontaal.... weet iemand of ze dit nog later gaan veranderen.

Verder het instellen van Wlan ging erg makkelijk was al beetje bang dat het zo'n gehassel zou zijn. Moest alleen Mac-adres hebben en wist niet waar ik die kon vinden dus had het even ge-tweakers haha..

Echt een super 'foontje' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:01:
[...]

Ik merk dat jij er meestal ook nog antwoord op geeft, daarom. Misschien ben ik wel te lui. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:42:
[...]

Nou ja mensen!

in plaats van 'misschien met een beetje inzet etcc' meteen te zeggen konden jullie net zo goed gewoon antwoord geven en dan was het klaar geweest toch :)
Niet slecht bedoeld hoor maar ik zag dat er veel vragen waren en inplaats van daarop te antwoorden werd er steeds maar gezegd dat ze eerst beter moeten zoeken...degene reageert daar dan weer op enzovoort...

Maar goed, Ik heb dit toffe toestel ook! Heb zowat alle N-Series gehad haha maar ben niet helemaal tevreden over de 'slide' Samsung maakt het inderdaad beter maar ach het is niet echt zo'n ramp.
Wat ik nog beetje jammer vond is als je een foto maakt dat je het horizontaal moet houden, goe dje kan het wel verticaal vasthouden maar opties krijg je horizontaal.... weet iemand of ze dit nog later gaan veranderen.

Verder het instellen van Wlan ging erg makkelijk was al beetje bang dat het zo'n gehassel zou zijn. Moest alleen Mac-adres hebben en wist niet waar ik die kon vinden dus had het even ge-tweakers haha..

Echt een super 'foontje' :)
Meestal wordt er ook antwoord gegeven. Die extra opmerkingen kan ik wel hebben. ;) .

Het gedeelte met Wifi was bij mij heel erg makkelijk. Ik zocht naar een toegangspunt en vond er 1. Dat was de juiste. Nieuw toevoegen. Verbinden met het toegangspunt bij de browser en klaar. Nix geen mac-adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar ik heb zo'n Mac-filter zeg maar.

Oh ja by the way. Ik weet niet of het hier al bekend is en anders ben ik gewoon een spuit 11 geval haha maar ik heb een manier gevonden dat je niet een shutter geluid hoort bij het maken van foto's.

Je kan dit veranderen door bij profielen toetsenbord volume uit te zetten... Misschien handig voor de mensen die het nog niet wisten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Ik probeer dit Thema te installeren maar krijg het niet voor elkaar.

Het is een High Resolution speciaal voor de N80 en ik heb geen problemen met bijvoorbeel deze.

Ik krijg elke keer de melding over een beveiligde toepassing en dan breekt de installatie af. Ligt het aan mijn N80 of hebben meerdere hier "last" van?

Er staan overigens een paar strakke N80 Thema's bij die in High Resolution zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:42:
[...]

Nou ja mensen!

als je telkens van die mensen hier krijgt die alleen vragen komen stellen en zelf niet gaan zoeken dan wordt het een zooitje ongeregeld en krijg je hier een verkapte helpdesk. Soms doet een Google en een handleiding echt wonderen. Niet dat ik geen vragen wil beantwoorden, dat doe ik juist graag om mensen op weg te helpen maar als je aankomt met een vraag zoals : waar kan ik accesoire X kopen voor de N80, dan heb je dus echt niks zelf gedaan. Maar goed ik ben geen mod dus ik ga er ook niet verder op in en beantwoord de noob-vragen dan gewoon maar niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

@ A 3d Ik heb hem gewoon via de datakabel geinstaleerd... makkelijk zat..

Digit tiles is wel compatible met de n80. Ik weet alleen niet waarom ie het bij jou niet doed

Ik ga trouwens weer terug naar de mediamarkt om het toestel te ruilen, voor een andere... Ik vind hem namelijk best veel speling hebben... En het toestel is al eens eerder gebruikt door een Mediamarkt medwerker.. ( zit namelijk een foto van een medewerker opgeslagen in de telefoon 8)7 )

[ Voor 49% gewijzigd door yassine op 14-06-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:13
yassine schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:35:

Digit tiles is wel compatible met de n80. Ik weet alleen niet waarom ie het bij jou niet doed

Ik ga trouwens weer terug naar de mediamarkt om het toestel te ruilen, voor een andere... Ik vind hem namelijk best veel speling hebben... En het toestel is al eens eerder gebruikt door een Mediamarkt medwerker.. ( zit namelijk een foto van een medewerker opgeslagen in de telefoon 8)7 )
dat is het nadeel van mediamarkt....ze kunnen daar zelf sealen...gebeurt vaak met spelletjes daar dat ze die open halen.....code eruit halen en opnieuw maar dan zelf sealen....geloof dat het afgeschaft gaat worden maarja zoals jij dan merkt is er misbruik van gemaakt...mooi melden daar, is er weer iemand de lul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Moning2:

Ik heb hem (zilver) op 06-06-06 besteld bij algebeld.nl

Misschien ligt het daaraan? >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Eindelijk een mailtje van algebeld.nl ! Ik krijg de zilveren morgen opgestuurd :)

Heb hem op 29 mei besteld.

T-Mobile Flex 40 + (PiT) 1 Jaar
€ 98,- bijbetalen.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
funk-e schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:16:
Eindelijk een mailtje van algebeld.nl ! Ik krijg de zilveren morgen opgestuurd :)

Heb hem op 29 mei besteld.

T-Mobile Flex 40 + (PiT) 1 Jaar
€ 98,- bijbetalen.
vuilert! :P ik op 1 juni pas :'( , zal wel weer een maand gaan duren, had vanmorgen een mail gestuurd maar nog steeds geen reactie :/
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:49:
@ Moning2:

Ik heb hem (zilver) op 06-06-06 besteld bij algebeld.nl

Misschien ligt het daaraan? >:)
hehe zal voor jou nog wel even duren :9 vooral omdat ze er per week iets van 10 binnen krijgen :/ mijn zwarte zal ook nog wel even op zich laten wachten, maar ik heb een mail gestuurd dat de kleur me niet meer zoveel boeit, als ik em maar binnen krijg :)

[ Voor 38% gewijzigd door Moning2 op 14-06-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:18
Maandag had ik mijn zwarte N80 binnengekregen van 2call.nl (blijft een goede shop, al 3x iets besteld en altijd snel afgehandeld).

Firmware is 3.0617.0.6.
Geen speling in het schuifmechanisme :)

Eerste indruk is dat die onzettend uitgebreid is! Niet te vergelijken met een E720 ;) Wel beduidend trager helaas. Hopen dat het door een nieuwe firmware verholpen wordt.
Wifi werkt ook naar behoren, alleen krijg ik soms een gateway error als ik wil internetten. Iemand een idee hoe dit komt?
Daarnaast nog een vraag; Waar moet je de mp3tjes plaatsen zodat de muziekspeler die kan zien?
Heb op de sd-kaart een mapje gemaakt met de naam mp3 maar die ziet de muziekspeler niet. Kan dus alleen het mp3tje afspelen als ik via bestand beheer de mp3 open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
PhuSioN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:12:
Daarnaast nog een vraag; Waar moet je de mp3tjes plaatsen zodat de muziekspeler die kan zien?
Heb op de sd-kaart een mapje gemaakt met de naam mp3 maar die ziet de muziekspeler niet. Kan dus alleen het mp3tje afspelen als ik via bestand beheer de mp3 open.
Via je Mediaplayer -> opties -> muziekbibliotheek -> opties -> bibliotheek bijwerken kun je volgens mij alle muziekbestanden op de telefoon/geheugenkaartje in je muziekspeler zetten. Ik zet ze zelf allemaal in de map Sounds -> Digital, een standaardmap op het geheugenkaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Maandag had ik mijn zwarte N80 binnengekregen van 2call.nl (blijft een goede shop, al 3x iets besteld en altijd snel afgehandeld).

Firmware is 3.0617.0.6.
Geen speling in het schuifmechanisme :)

Eerste indruk is dat die onzettend uitgebreid is! Niet te vergelijken met een E720 ;) Wel beduidend trager helaas. .....
Moet je de snelheid van de N70 is mee maken. daar is de N80 rete snel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd vind ik dat, wanneer de levertijden zo lang zijn, ze op de site een indicatie moeten geven. Een maand wachten (wat ik niet hoop) zonder waarschuwing vooraf is natuurlijk geen porum. Maar wellicht valt het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:34:
Eerlijk gezegd vind ik dat, wanneer de levertijden zo lang zijn, ze op de site een indicatie moeten geven. Een maand wachten (wat ik niet hoop) zonder waarschuwing vooraf is natuurlijk geen porum. Maar wellicht valt het mee.
volgens mij wordt et em niet voor mij deze week :/ nog geen mail gehad van verzending en die zal ook niet meer komen :( weer een week wachten |:(
een indicatie dacht ik ook al aan, maar in een mail hadden ze me verteld dat het allemaal wat onzeker is dus dan heb je er nog niks aan :/

[ Voor 13% gewijzigd door Moning2 op 14-06-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:42:
[...]

volgens mij wordt et em niet voor mij deze week :/ nog geen mail gehad van verzending en die zal ook niet meer komen :( weer een week wachten |:(
een indicatie dacht ik ook al aan, maar in een mail hadden ze me verteld dat het allemaal wat onzeker is dus dan heb je er nog niks aan :/
Ik heb ze dus ook al een mailtje gestuurd, en krijg op 10 juni dit terug:
Wij hebben de goede hoop dat wij volgende week het toestel kunnen leveren, er zijn namelijk problemen bij Nokia betreft de levering van het toestel.

Hoe snel wij kunnen leveren is een beetje afhankelijk van het aantal toestellen dat wij binnenkrijgen. Wij zullen er in ieder geval alles aan doen om
uw toestel zo snel mogelijk te leveren.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Eigenlijk zeggen ze helemaal niets, ze hebben vast toestellen geleverd deze week maar niet die van mij ;) en dat ze er alles aan doen om snel te leveren dat lijkt me logisch.

Maargoed ze kunnen er ook weinig aan doen, dan rest ons niets anders dan wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:56:
[...]

Ik heb ze dus ook al een mailtje gestuurd, en krijg op 10 juni dit terug:
Wij hebben de goede hoop dat wij volgende week het toestel kunnen leveren, er zijn namelijk problemen bij Nokia betreft de levering van het toestel.

Hoe snel wij kunnen leveren is een beetje afhankelijk van het aantal toestellen dat wij binnenkrijgen. Wij zullen er in ieder geval alles aan doen om
uw toestel zo snel mogelijk te leveren.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Eigenlijk zeggen ze helemaal niets, ze hebben vast toestellen geleverd deze week maar niet die van mij ;) en dat ze er alles aan doen om snel te leveren dat lijkt me logisch.

Maargoed ze kunnen er ook weinig aan doen, dan rest ons niets anders dan wachten
Wachten en wachten en wachten... :O
Maarja, ze krijgen ook maar een paar toestellen binnen elke week en als dan meteen half Nederland daar zijn N80 besteld kan het wel lang gaan duren :/
Ik heb even een mailtje gestuurd over op welke plaats ik sta in de wachtrij, ben benieuwd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Moning2 op 14-06-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yassine schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:35:

Doet het bij mij ook alleen zelfde probleem als

deze

Als je gebeld wordt zie je de naam niet van degen die belt omdat de letters zwart zijn op een zwarte achtergrond |:( Beetje jammer :X
Had al op een ander forum gevraagd of iemand dat kon fixen met theme creator waar ik geen wijs uit wordt helaas.....

quote van ander forum:The best theme i've seen yet is Digitiles but I haven't seen a 'finished' version yet. They either end up with back text on a black background or white text on a white background.

Looking forward to someone finishing this thene

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 08:50:
Vraagje, bij alle toestellen kan je instellen wat de maximale kb is die je als mms-bericht kan ontvangen en verzenden, meestal heb je 2 keuzes 98 kb of 198 kb of zoiets.
Het is me namelijk opgevallen dat wanneer ik mms berichten ontvang van meer dan 100 kb dat ik de foto als kladblok krijg en wanneer de foto minder is dan 100 kb, dan ontvang ik 'm wel.
Waar zou het probleem zitten? en weet iemand hoe ik dit aan kan passen?
Iemand hier al wat op gevonden??
Ik ga morgen trouwens weer naar een NSP toe. Mijn navigatietoets doet niks meer en de beide toetsen die ernaast zitten doen ook helemaal niks meer. Ik heb 'm pas 3 weken ofzo, dus ga maar eens kijken wat ze kunnen doen. Binnen hoeveel tijd na aankoop kan je 'm eigenlijk terugbrengen bij de telecomwinkel??

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:04:
[...]

Iemand hier al wat op gevonden??
Ik ga morgen trouwens weer naar een NSP toe. Mijn navigatietoets doet niks meer en de beide toetsen die ernaast zitten doen ook helemaal niks meer. Ik heb 'm pas 3 weken ofzo, dus ga maar eens kijken wat ze kunnen doen. Binnen hoeveel tijd na aankoop kan je 'm eigenlijk terugbrengen bij de telecomwinkel??
1 jaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik nog 13 maanden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Daar begint het wel op te lijken ja :'(
Als ik em volgende week niet heb dan!!.... wacht ik nog een week :/
Heb een mail gestuurd over op welke plek ik sta in de wachtrij :) ben benieuwd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Ik heb gisteren een zilveren N80 besteld bij 2call, en kreeg toen een mailtje dat het nog een week of 3 a 4 kon duren. Jammer, maar dat was te verwachten.

Vandaag om half vijf kreeg ik plotseling een mail dat de telefoon opgestuurd is.... 8)

Ben benieuwd. Wellicht dat er een nieuwe zending is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik 'm dan ook terugbrengen bij een NSP, die is namelijk dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:19:
[...]

Kan ik 'm dan ook terugbrengen bij een NSP, die is namelijk dichterbij.
jazeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Vreemd, die Digi Tiles die ik eerst had werkte niet (zie posts hiervoor) en nu heb ik 'm hier vandaan en nu krijg ik hem wel geinstalleerd. Zal misschien wel een foute download zijn geweest ofzo...

Het is overigens wel één van mijn persoonlijke favorieten dit thema (met de analoge klok), en bij mij heb ik in ieder geval de naam van de provider in witte letters staan (in de screens van bewuste sites is het idd in zwart en dus niet te lezen). Ook een inkomende oproep is goed te zien.....

Alleen de datum in het witte vierkantje van de analoge klok zie ik niet staan, kleinigheidje ;)

[ Voor 47% gewijzigd door A3-D op 14-06-2006 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Jarnoootje schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:49:
[...]

dat is het nadeel van mediamarkt....ze kunnen daar zelf sealen...gebeurt vaak met spelletjes daar dat ze die open halen.....code eruit halen en opnieuw maar dan zelf sealen....geloof dat het afgeschaft gaat worden maarja zoals jij dan merkt is er misbruik van gemaakt...mooi melden daar, is er weer iemand de lul :P
Ik heb gelukig een goed woordje weten te vertellen aan hun... Want in eerste instantie wou die medwerker hem niet inemen ( maar toen kwam ik in actie)

Dit toestel heeft gelukig minder speling... en is voozien van de ( denk ik ) nieuwste software :)

V 3.0617.0.6
03-05-06
RM-92
Nokia N80 (02)

kan iemand dat bevestigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Bevestigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb via smartphonestunts de zwarte ontvangen, nu zit er een "kleine" aansluiting voor de lader, er zit dus in de doos ook een adapter zodat deze ook door de andere laders opgeladen kan worden. Betekent dit dat ik een UK-telefoon heb gekregen?....... de adapter werkt overigens niet op mijn oude autolader......

de ontvangst van de Wifi is overigens redelijk, is echter niet helemaal te vergelijken met mijn laptop, deze heeft een sterkere ontvangst.

geluid is uitstekend, zowel mp3 (met fatsoenlijke headset), als op luidspreker.

toetsenbord is erg fijn... voet stevig aan... zoals overigens het hele toestel (kom van de 6260 en dat toetsenbord was schrikbarend slecht)

weet trouwens iemand wanneer het ledje brand en of je dit nog kan instellen?

- nog een vraagje, er zit een ingebouwde functie in voor het zoeken naar beschikbare WLAN, zijn de verschillende progjes beter (misschien zelfs betere ontvangst...?) Anders zie ik het nut van Hotspotfinder en Netchaser niet?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ledje betekend dat hij op slaapstand staat en het toestel dus aan staat.Accu besparing,je kan de slaapstand uitzetten(led is dan uit)Maar dat vreet dan accu omdat je dan steeds je tijd in beeld ziet staan.Of die hotspotfinder beter is geen idee,wil daar ook wel graag antwoord op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
yassine schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:13:
[...]

Ik heb gelukig een goed woordje weten te vertellen aan hun... Want in eerste instantie wou die medwerker hem niet inemen ( maar toen kwam ik in actie)

Dit toestel heeft gelukig minder speling... en is voozien van de ( denk ik ) nieuwste software :)

V 3.0617.0.6
03-05-06
RM-92
Nokia N80 (02)

kan iemand dat bevestigen ;)
dat van die speling zul je blijven houden. Elke nokia n80 toestel heeft speling. Diegene die beweert dat zijn/haar toestel geen speling heeft, stoort zich er niet aan waardoor hij/zij het niet eens opmerkt.

ik heb al een aantal n80's in m'n handen gehad (zilvere en zwarte) en allemaal hadden ze een hele kleine speling in niet uitgeschoven stand. onderin zo'n 1mm links+rechts, dus dat stelt natuurlijk geen ruk voor.

Zolang het geen 5mm is, is het denk ik allemaal in orde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:13
jah jah,

eindelijk dan besteld mijn Nokia N80 (silver) na lang gedacht te hebben toch besteld en nou is het wachten tot hij geleverd gaat worden en kpn-hi goedkeurd dat mijn nummer overgenomen gaat worden door t-mobile.

Hopelijk is de levering een beetje snel maar erg haast heb ik er gelukkig nog niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:02
Wat is toch wel mis voor de Nokia N80 zijn 'goede' accessoires.
Geen burealader\synchronisatie station (standaard bij SE Pxxx series)
Geen actieve autohouder (alleen maar een generieke).
Je zou toch verwachten dat er voor zo'n telefoon als de N80 in het 'hoge' segment ook wat exclusievere en handige accessoires zouden komen.
Tot nu toe op de site van Nokia niks bijzonders te vinden, allemaal standaard meuk.

Iemand een idee of dat nog wel gaat komen? Vooral de actieve autohouder is een must straks denk ik i.c.m. TomTom en de 'slechte' batterijvermogen.

[ Voor 5% gewijzigd door RedHead op 15-06-2006 10:07 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek een mooie vergelijkings site.

Die al die telefoons tegenover elkaar zet en de plus en minpunten afweegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaard een verloopje naar mini-jack erbij + een verloopje om een "normale" lader te gebruiken + een leren polsbandje + doekje voor je scherm + een Datakabel en dan ook nog een 128mb mini sd erbij. _/-\o_

Niet echt standaard om erbij te krijgen 8)7

Sommige zijn nooit tevreden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:34
www.kieskeurig.nl bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:37

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:27:
ik zoek een mooie vergelijkings site.

Die al die telefoons tegenover elkaar zet en de plus en minpunten afweegt
www.nieuwemobiel.nl of www.gsmarena.com misschien?

Aargh, ik wil mijn N80 nu ook een keer hebben... ik hoop morgen maar ik het gevoel dat het nog wel even kan duren. |:(

[ Voor 18% gewijzigd door IkWilbert op 15-06-2006 10:33 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

mapje Music aanmaken op de miniSD en daar alle mp3 ingooien. M3u lijsten kan je in de root van de miniSD zetten, dan ziet de speler ook de muziek afspeellijsten.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend bij NSP geweest. goed geholpen! Ik heb een heel nieuw printplaatje voorin m'n telefoon gekregen, nu doen de toetsen het weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Laatst online: 16:19

404error

Page Not Found

Ik heb problemen met de combinatie N80 en Wanadoo Livebox. Iedere keer als ik verbinding wil meken met mijn livebox moet ik eerst op de reg knop drukken op de livebox om verbinding te kunnen maken. Dan werkt het daarna ook volledig.

Normaal gesproken zou dit toch maar eenmalig nodig moeten zijn?

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Laatst online: 20:34
Kun je niet eenmalig zelf het MAC adres toevoegen? Ik neem aan dat die knop daarvoor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:37

IkWilbert

Het is mij!

Route 66 is nu ook beschikbaar! _/-\o_

Mobile 7 is uit voor o.a. de N series van nokia.

http://www.66.com/route66...&sec=4&ssec=0&prodid=1724

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Laatst online: 15-09 21:46
IkWilbert schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 17:58:
Route 66 is nu ook beschikbaar! _/-\o_

Mobile 7 is uit voor o.a. de N series van nokia.

http://www.66.com/route66...&sec=4&ssec=0&prodid=1724
nu tomtom nog :) Of is 66 beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
Killkees schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:53:
Ik heb gisteren een zilveren N80 besteld bij 2call, en kreeg toen een mailtje dat het nog een week of 3 a 4 kon duren. Jammer, maar dat was te verwachten.

Vandaag om half vijf kreeg ik plotseling een mail dat de telefoon opgestuurd is.... 8)

Ben benieuwd. Wellicht dat er een nieuwe zending is geweest?
Waarschijnlijk, ik heb zelfde verhaal, kan m morgen halen op postkantoor :*)
En dan gaan we de hele dag spelen, spelen en nog eens spelen. En twikkers informeren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij helpen kan nergens in het menu van mijn N80 vinden hoe ik hem kan doorschakelen naar een ander nummer of ik kijk er overheen maar vindt het niet iemand die het wel weet te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:55:
ik heb via smartphonestunts de zwarte ontvangen, nu zit er een "kleine" aansluiting voor de lader, er zit dus in de doos ook een adapter zodat deze ook door de andere laders opgeladen kan worden. Betekent dit dat ik een UK-telefoon heb gekregen?....... de adapter werkt overigens niet op mijn oude autolader......
nee, gewoon nederlands toestel. adapter is om niet iedereen op kosten te jagen om bijvoorbeeld een nieuwe autolader te moeten kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:36:
wie kan mij helpen kan nergens in het menu van mijn N80 vinden hoe ik hem kan doorschakelen naar een ander nummer of ik kijk er overheen maar vindt het niet iemand die het wel weet te vinden
Instrumenten-telefoon-doorschakelingen (naar rechtse tabblad) en dan instellen wat je door wil schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

mensen Hier nog wat leuke Thema's , gebruik nu zelf de black trible.. en is erg mooi en stabiel _/-\o_ _/-\o_

http://st69.startlogic.com/~nokia-wo/n80themes2.html

[ Voor 32% gewijzigd door yassine op 15-06-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

johan12 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:18:
Om wat te gaan rotzooien:
De c2doom sisx app hier te downloaden:

http://koti.mbnet.fi/mertama/downloads.html

Je moet dan uiteraard de beta 3.0 downloaden
Voor de doom 1 shareware Wad file moet je even op de ftp site van idsoftware kijken:

ftp://ftp.idsoftware.com/

Edit-> Om het te laten werken moet je het sisx doom bestand op je telefoon geheugen zetten! (dus niet op de geheugenkaart. De Wad file maakt niet uit waar je die zet
Ik heb deze wad file gedownload: doom-1.8.wad.gz van hier:
ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/doom/

En van hier: http://koti.mbnet.fi/mertama/downloads.html
Dit bestand: Beta version of C2Doom 3.0

Maar als ik ze beiden op mijn telefoon zet, en ik wil hem installeren krijg ik deze error:

Preparing installation...
...
File corrupted..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
offtopic:
Zou de topic starter Raymon met mij contact willen opnemen over deel 2? Ik heb hem nu klaar liggen, maar wil graag het een en ander vragen. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

DaannO schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 00:10:
offtopic:
Zou de topic starter Raymon met mij contact willen opnemen over deel 2? Ik heb hem nu klaar liggen, maar wil graag het een en ander vragen. Thnx!
Ik ben bang dat die niet reageerd. Heeft al een hel tijd niet meer gepost, dus gewoon openen dat deel 2 zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Precies, mijn zegen heb je!

Ik vind persoonlijk dat de topicstarter het niet echt waar heeft kunnen maken en de N80 is een dermate mooi en compleet toestel dat er veel meer info in de TS moet komen te staan.

Overleg even met een mod want ik ben het af en toe ook zat dat je je een breuk loopt te zoeken naar info die normaliter in een TS hoort te staan....

Respect _/-\o_

Ontopic:
Ik krijg de laatste versie van Route 66 (7.0.989) niet aan de gang op de N80, mogelijk dat dit niet echt de laatste nieuwe versie is die werkt voor de N80 (kan geen versie overzicht vinden op de site van Route 66).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
running man schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:10:
[...]

Ik ben bang dat die niet reageerd. Heeft al een hel tijd niet meer gepost, dus gewoon openen dat deel 2 zou ik zeggen :)
Idd, het is een beetje lullig alleen om het 2e deel te openen zonder zijn medeweten.

Het Nokia N80 Topic Deel 2

Hier graag verder :)

Ik moet nog even helemaal dit topic doorspitten om alle info nog er in te verwerken die users hebben gepost. Mis je er nog iets in, mail me dan aub! :)
A3-D schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:23:
Precies, mijn zegen heb je!

Ik vind persoonlijk dat de topicstarter het niet echt waar heeft kunnen maken en de N80 is een dermate mooi en compleet toestel dat er veel meer info in de TS moet komen te staan.

Overleg even met een mod want ik ben het af en toe ook zat dat je je een breuk loopt te zoeken naar info die normaliter in een TS hoort te staan....

Respect _/-\o_

Ontopic:
Ik krijg de laatste versie van Route 66 (7.0.989) niet aan de gang op de N80, mogelijk dat dit niet echt de laatste nieuwe versie is die werkt voor de N80 (kan geen versie overzicht vinden op de site van Route 66).
Staat in de nieuwe ts dat het nog niet werkt. Moet een patch voor uitkomen.

[ Voor 43% gewijzigd door DaannO op 16-06-2006 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:02
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:30:
[...]

Standaard een verloopje naar mini-jack erbij + een verloopje om een "normale" lader te gebruiken + een leren polsbandje + doekje voor je scherm + een Datakabel en dan ook nog een 128mb mini sd erbij. _/-\o_

Niet echt standaard om erbij te krijgen 8)7

Sommige zijn nooit tevreden. :P
Ok.. niet helemaal standaard, maar een sync\bureaulader zit er niet bij.
Verder is er ook geen actieve (dus in klikken en laden maar) autohouder beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verder in deel 2 dan maar :)

Het Nokia N80 Topic Deel 2

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste