Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/888/toplogo3ds.gif

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif

...::: Welkom in het topic over de Nokia N80! :::...

De Nokia N80 is het nieuwe toestel dat langzamerhand op de markt komt. Hij is klein, compact

...::: INLEIDING :::...

Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/7407/puntje6cm.jpg Inleiding
Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/7407/puntje6cm.jpg Specificaties
Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/7407/puntje6cm.jpg Software
Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/7407/puntje6cm.jpg Reviews
Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/7407/puntje6cm.jpg Foto`s van de N80
Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/7407/puntje6cm.jpg Video van de N80
Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/7407/puntje6cm.jpg Foto`s gemaakt met de N80
Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/7407/puntje6cm.jpg Veel gestelde vragen
Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/7407/puntje6cm.jpg Handige Links
Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/7407/puntje6cm.jpg Disclaimer

...::: SPECIFICATIES :::...
  • Dimensions
Inhoud: 97.4 cc
Gewicht: 134 g
Hoogte: 95.4 mm
Breedte (max): 50 mm
Dikte (max): 26 mm
  • Display & User Interface
Active matrix color display (352x416, tot 262,144 kleuren)
Automatische brightness control voor het display
4-weg scroll key met center select, twee softkeys, application-key, edit en clear key, send & end key, multimedia key.
Apparte capture key voor camera.
User interface: S60 3rd Edition software van Symbian OS
  • Imaging and Video
Ge-Integreerde 3 megapixel camera sensor (2048 x 1536 pixels) tot 20 x digital zoom en close-up mode.
Landscape capture met apparte capture key
Ge-intregreerde flash LED met rode ogen reduction
High-quality video capture in MP4 en 3GP formaat met tot 5x digital zoom
Image en video editors
Nokia Lifeblog
Image en video uploading naar het Web
Nokia XpressPrint via infrared, Bluetooth wireless technology, PictBridge en UPnP direct vanuit de Gallery
  • Camera Specifications
Sensor: 3 megapixel CMOS
Focal lengte: 4.7 mm (35 mm equivalent)
Focus range: close up mode: 17.5 cm to 23.4 cm, Normal mode: 68 cm to infinity
Flash LED modes: On, Off, Automatic, red-eye reduction
Still image resolutions: 2048 x 1536, 1600 x 1200, 1280 x 960, 800 x 600, 640 x 480 pixels
Still images file format: EXIF (JPEG),.jpg
Video capture resolutions: 352 x 288; 176 x 144 (pixels)
Exposure: Automatic, Manual EV correction +/-2.0
White balance: Auto, sunny, incandescent, fluorescent, cloudy
Image capture: JPEG (16.7 million/24-bit)
Color tones: Normal, sepia, black & white, negative
Capture modes: Normal, self-timer, sequence
Scene settings: Normal mode: Auto, portrait, landscape, night portrait, night landscape, sports, candlelight, and user. Close up mode: close-up and document
Advanced camera modes: self timer, advanced sequence mode, 10 scene modes and brightness, contrast, sharpness, color saturation, white balance, exposure compensation and color tones adjustments, image quality settings and video stabilization.
Integrated VGA camera on front with 2 x digital zoom
Video capture: H.263 (up to 16.7 million/24-bit color)
  • Nokia Xpress Solutions
Nokia XpressPrint- Print from your phone. Print on the go. Order prints online. Nokia brings you fast and easy ways to print your photos, calendars, contacts and e-mails.
Nokia XpressTransfer- Manage your photos and videos between all your compatible devices with Nokia XpressTransfer storing solution.
Nokia XpressShare- Nokia makes it simple for you to share your personal content quickly and easily with Nokia XpressShare sharing solution.
Nokia XpressMusic- Nokia XpressMusic, fast and easy access to music.
  • Entertainment
Integrated digital music player with stereo audio. Supported file formats: MP3, AAC, m4a, eAAC+ and wma
USB mass storage that enables easy drag and drop of files from your compatible PC to your device and back
Stereo FM radio with support for Visual Radio*
Multimedia player (RealPlayer) with Realvideo,3GPP & MPEG4 AVC video streaming support
Internet browser
* Stereo sound can only be heard with a compatible stereo headset
  • Productivity Features
Office document viewers (Microsoft Word, PowerPoint, Excel)
Nokia PC Suite connectivity with USB, Bluetooth wireless technology, and IrDa (infrared)
WLAN connectivity
Advanced S60 PIM (calendar, contacts, task list, PIM printing, etc.)
Voice recording, dialing and voice commands
Nokia Push to talk (PoC) application*
SettingWizard for easy settings configuration
Video sharing and two-way video call
*Depends on operator network configuration
  • Messaging
E-mail with document viewers to view attachments
SMS, multimedia messaging (MMS)
  • Memory Functions
Up to 40 MB of internal dynamic memory for images, contacts, text messages, multimedia messages, ringing tones, images, video clips, calendar notes, to-do list and applications. Please note that the preinstalled applications on the user data area of the device memory will reduce the informed amount of available memory, unless uninstalled. *
Expandable memory: 128 MB miniSD card.
Hot swap slot for easy memory card insertion and removal
*Changes to product details are possible without prior notice. Application offering may vary. Dynamic memory means that the available memory is shared between dynamic memory functions. When any of these functions is used, there is less available memory for other functions which are also dependent on dynamic memory.
  • Connectivity
Integrated Wireless LAN (802.11g) and UPnP (Universal Plug and Play)
Bluetooth wireless technology
Infrared
Pop-Port™ interface with USB 2.0 Full Speed with mass storage class
  • Operating Frequency and Data Transfer
Quadband EDGE/GSM 850/900/1800/1900 + WCDMA 1900 of 2100 MHz with simultaneous voice and packet data (PS max speed UL/DL= 384/384kbps, CS max speed 64kpbs)
EGPRS (Class B, Multislot class 11): Maximum download 236.8 kbps; upload 177.6 kbps
Data transfer (from compatible S40 phones and S60 phones
  • Java
Java™ MIDP 2.0, CLDC 1.1
Over-the-air download van Java-based applicaties en games
  • Sales Package
Nokia N80- colors available: Smooth stainless, Pearl black
Nokia Lader (AC-4)
Nokia Lader Adapter (CA-44)
Nokia Batterij (BL-5B)
Nokia Stereo Headset (HS-23)
Nokia USB data kabel (CA-53)
Polsband
128 MB miniSD memory card
Nokia Audio Adapter (AD-15)
  • Power Management
Capacity (mAh) - BL-5B 860
GSM Talk time - tot 3 uur*
GSM Stand-by - tot 8 dagen*

* Dit is berekend onder de meest gunstigste omstandigheden.

...::: VEEL GESTELDE VRAGEN :::...

:? Is het toestel snel qua gebruik?
Het toestel is erg snel met toepassingen openen. Tijdens het bekijken van foto's loopt het toestel vlot door de map heen.
:? Wat is de levensduur van de accu?
Hij gaat wel normaal mee. Opladen is 1x in de 4 dagen nodig bij gemiddeld gebruik. Af en toe WLAN, Bluetooth, bellen en smsen.
:? Hoe zijn de foto's?
De foto's zijn echt prachtig. Op het scherm zien ze er al perfect uit, en uitprinten via bluetooth naar je printer werkt perfect.

...::: SOFTWARE :::...

De recente software versie op dit moment is Versie 3.0614.0.3

...::: REVIEWS :::...

...::: FOTO'S VAN DE NOKIA N80 :::...

Nokia N80 Pearl Black

Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/1463/01n80low1gv.jpg

Nokia N80 Smooth Stainless

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/6593/06n80low5qs.jpg

Nokia N80 in foto stand

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/7950/n80blackcamlowres6mv.jpg

Nokia N80 in diverse poses

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/702/n80des1wv.jpg

...::: VIDEO VAN DE N80 :::...
Bekijk hier de video van N80 (met dank aan Poster ) - Video N80

...::: FOTO'S GEMAAKT MET DE N80 :::...

...::: HANDIG :::...

...::: DISCLAIMER :::...

[ Voor 79% gewijzigd door Raimon op 15-05-2006 11:28 ]

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed TS Raimon !!! Keep it up! Dat deze GSM maar snel beschikbaar wordt bij ons!

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gezien dat ie nu te krijgen is via www.sitel.nl Vind het overigens nog wel stevig aan de prijs, hopelijk gaat dat nog omlaag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Deze foon moet ik hebben als in sep mn abo afloopt :)
Neem wel een 1-jarig abo, want na een jaartje is die N80 wel weer afgeschreven :P

Startpost is overigens goed, alleen jammer dat de foon nog nauwelijks beschikbaar is, ben benieuwd naar de gebruikers ervaringen

[ Voor 33% gewijzigd door NoepZor op 10-05-2006 14:56 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Kan niet wachten totdat dat ding uit is, heb het nieuwe mobiel bestellen nu al 2 maanden uitgesteld en dat doe ik normaal nooit, dus kom op Nokia, gooi dat ding in nederland flink op de markt :)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Raimon, weet jij toevallig wat voor CPU er gebruikt wordt in de N80? Wat ik er van begrepen heb wordt gewoon de 208Mhz TI ARM9 CPU gebruikt. Werkt de telefoon nog vlot? Trager of sneller dan een Symbian v8.1 series met 208Mhz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik zal even kijken strax wat er precies in zit... hij is wel erg vlot...
Ook met foto's, heb ongeveer 12 foto's in de map staan maar je scrolt er zo doorheen op volledig scherm. Stond er echt van te kijken.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Hey Raimon, als je zin hebt in wat vragen :P

- Zit er een luidspreker functie op?
- Kun je een video van 352x416, fullscreen afspelen op de native resolutie (352x416) ?
- Weet je op welke resolutie de TV-out functie werkt? Kun je dan video's ook op de tv bekijken?

[ Voor 76% gewijzigd door pim op 10-05-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:26

IkWilbert

Het is mij!

Goed topic dit, ga ik in de gaten houden. begin juni loopt mijn contract af... hopelijk is ie dan een beetje beschikbaar.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Kijken hoe hij gaat bevallen bij de TS. Ik wacht op een review..... ;)

*bookmarked*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam na wat zoeken, ondermeer via marktplaats en ebay ook op deze site terecht. Het is te goed om waar te zijn....

http://www.tech-boost-it.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:46
NoepZor schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:10:
Raimon, weet jij toevallig wat voor CPU er gebruikt wordt in de N80? Wat ik er van begrepen heb wordt gewoon de 208Mhz TI ARM9 CPU gebruikt. Werkt de telefoon nog vlot? Trager of sneller dan een Symbian v8.1 series met 208Mhz?
Ik dacht juist begrepen te hebben dat ze de 314 Mhz versie in de N80 gestopt hadden?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 17:48:
Ik kwam na wat zoeken, ondermeer via marktplaats en ebay ook op deze site terecht. Het is te goed om waar te zijn....

http://www.tech-boost-it.com/
Ik zou er niet intrappen... kan nooit die prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

De site ziet er niet slecht uit, maar, "If it sounds to good to be true, it probably is..."
Probeer maar 'ns wat te bestellen, ziet er niet al te fris uit...

[ Voor 32% gewijzigd door trimakassi op 10-05-2006 17:59 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Voor betalingen gebruiken ze de 'Western Union' Bank. Kan me herinneren dat daar iets mee was inzake internet oplichting / phishing. Er is in ieder geval een link daarmee. Zou er zeker NIKS bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
offtopic:
Hey raimon, ik was ook met het nokia n80 topic bezig en bijna klaar mee. Mocht je het willen, dan kan je mijn ts gebruiken. Als je liever geheel je eigen maakt dan begrijp ik dat ook heel goed. Het is een aanbieding aangezien ik hem ook af heb. Laat me het dan wel weten via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
BoXie schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 18:05:
Voor betalingen gebruiken ze de 'Western Union' Bank. Kan me herinneren dat daar iets mee was inzake internet oplichting / phishing. Er is in ieder geval een link daarmee. Zou er zeker NIKS bestellen.
You'll receive the products in 48 hour.. yeah right

N73 etc heeft nokia net een paar weken aangekondigd, zijn dus pas volgend jaar op de markt.. ;)
Niet intrappen, alles onder de 500 eurie is zeker verdacht.. 600 of meer kost et ding momenteel dus laat het maar bij een droom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Raimon, goed gedaan man een eigen topic voor de N80.
Hopelijk mogen we de komende 45 pagina's er weer veel plezier aan beleven.
(en hopelijk is de N80 ook op de markt voordat we aan de 45 pagina's zitten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 17:14:
Kijken hoe hij gaat bevallen bij de TS. Ik wacht op een review..... ;)

*bookmarked*
kunt geld beter aan mij geven: dit zijn pure oplichters: onbekend bedrijf in Napels, geen telefoon, adres, niks nada. Western Union is bank voor de grootste oplichters.
Vreemd dat er ondanks alle waarschuwingen op marktplaats etc nog steeds massa's van die mongolen intrappen. Op marktplaats staat nu ook weer zo'n advertentie: als je de vertaling leest weet je al dat je opgelicht wordt: wordt geleverd met Geval, Huisvesting etc ...... Rechtstreeks uit Nigeria geleverd waarschijnlijk, door de Tutsis en de Hutus of zo. Dat die nog tijd hebben voor de handel, bij al dat oorlogvoeren

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 15:50
western union kun je op zich best vertrouwen hoor... Je kunt je geld zelf terughalen, zie de nigerianen, maar deze keer ben JIJ de betalende partij... Dus je geld ben je niet kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
Gsmtrack.nl volgende week namelijk week 20... en die hebben meestal nieuwe gsm's eerder dan andere (web)shops. Iemand m al in bestelling daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

haha, die tekst bij die advertentie op marktplaats :)

40 Mobiele Telefoons Nokia N80

-Gloednieuw en Geopend -

De punten conditioneren: 100% - Gloednieuw (leven-Tijdopnemer bij 00:00:00)

De Functionaliteit van punten: 100% - Gloednieuw (Punt nooit gebruikt)

Verpakking: Originele verpakking met de aanpassing van aantallen ESN

Garantie: 2 Internationale vervaardigde garantie

Alle telefoons zijn origineel van de fabriek, gloednieuw, die met alle accesories wordt geopend (Adapter, Kabel, Batterij, de Lader van de Auto, Geval, Houder, Draagvlak, Huisvesting, Hoofdtelefoon, Geheugen, Software, de Lader van de Muur)

haha, je moet wel erg dom zijn om hier in te trappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:17
Wow , er mooie phone , qua model lijkt het een beetje op 6280 :) . erg mooie phone dit :) ben benieuwd of wlan enigsinds soepel werkt en dat er niet al te veel bugs in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paultje3181 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 08:46:
western union kun je op zich best vertrouwen hoor... Je kunt je geld zelf terughalen, zie de nigerianen, maar deze keer ben JIJ de betalende partij... Dus je geld ben je niet kwijt...
let op: er zijn partijen die kunnen jou gestortte geld blokkeren voor opname: zijn sluizen het door naar een andere rekening (Cayman-isle) en jij kunt fluiten naar je geld en naar je nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Jeeej eindelijk een eigen topic ;) goed bezig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:39:
Jeeej eindelijk een eigen topic ;) goed bezig _/-\o_
Inderdaad beter dan een gecombineerde topic. Vooruit met de geit en hup de N80 op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Ik heb lang getwijfeld, maar heb nu besloten dat dit mijn volgende telefoon gaat worden. Enige waar ik nog mee zit is het feit dat het een slider is. Ik ben redelijk zuinig op m'n telefoons, gebruik altijd hoesjes (6230 van bijna 2 jaar is nog zowat als nieuw). Komt er snel speling in, gaat het snel kapot of valt dat allemaal wel mee? Behalve die slider is dit m'n perfecte telefoon.

In principe kan ik nu m'n abonnement al verlengen. Is het verstandig om nu al te gaan bestellen of pas wanneer die uitkomt? Ik wil 'm natuurlijk asap hebben. :9

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Ikzelf wachtte eerst op de 6280, maar had toen besloten om deze maar niet aan te schaffen, omdat het niet een Symbian toestel is. Deze lijkt er heel veel op, en als het ongeveer dezelfde grootte is, dan wordt dat mijn nieuwe mobiel!

En props voor de TS!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
vbmot, je moet maar even in dit forum wat topics lezen over de N80's slide mechanisme. Hij heeft wat speling en werkt niet perfect. Hopelijk is dit opgelost als hij in Nederland komt, maar tot nu toe heeft iedere gebruiker wel wat aan te merken op de slider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Mobileburn review

Jammer van de accu tijd, voor de rest alleen maar positief nieuws.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
deuxani schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:26:
vbmot, je moet maar even in dit forum wat topics lezen over de N80's slide mechanisme. Hij heeft wat speling en werkt niet perfect. Hopelijk is dit opgelost als hij in Nederland komt, maar tot nu toe heeft iedere gebruiker wel wat aan te merken op de slider.
Dank je! Die reviewer is toen teruggeweest en heeft een nieuwe telefoon meegekregen zag ik. Er zitten dus wel goede modellen tussen. Op dat forum zag ik ook dat de N80 support heeft voor SIP, iets waar ze vreemd genoeg niet mee te koop lopen maar wat 'm voor mij nog veel aantrekkelijker maakt.

Verder iemand nog iets zinnigs te zeggen over het pre-orderen? Verstandig of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Ja, maar hij had een hele slechte in eerste instantie. :) Als je verder leest in onder andere dat topic, zie je dat die van hem en van anderen altijd last hebben van een lichte speling, oftewel dat je de slider een beetje kan bewegen van links naar rechts. Als je een Samsung hebt gebruikt dan zal je het heel erg opmerken, anders zal het denk ik wel meevallen, maar dat hangt natuurlijk af per persoon. :D Voor de rest een super toestel (als de bugs helemaal weg zijn).

Ik zou em dus niet pre-orderen als ik jou was. Wacht even tot de eerste problemen zijn opgelost en tot er een software-update uit is. Het beste is om nooit een smartphone on release te kopen, er zitten altijd softwarefouten in een complex OS. Even wachten tot je goede berichten hoort. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Ok, maar de software kun je altijd laten updaten lijkt me. Heb ik met m'n 6230 ook gedaan. Dat is dan wel geen smartphone maar er zaten toch wel de nodige bugs in. Of zijn er vaak ook hardware probs?

Zo'n beetje speling vind ik trouwens niet erg, zolang het niet steeds erger wordt. Ik heb een hekel aan degradatie. :P Samsung heb ik nog nooit gehad en dat wil ik zo houden.

[ Voor 32% gewijzigd door vbmot op 11-05-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Antwoord van de Nokia Careline op de vraag wanneer de N80 verwacht wordt:

Geachte,

Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.

De N80 wordt verwacht aan het einde van deze maand.

Indien U nog verdere vragen heeft, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Service professional
Dutch Team
Club Nokia Careline

Zal het dan toch nog deze maand gaan lukken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Laatst online: 10-09 17:46
running man schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:29:
Antwoord van de Nokia Careline op de vraag wanneer de N80 verwacht wordt:

Geachte,

Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.

De N80 wordt verwacht aan het einde van deze maand.

Indien U nog verdere vragen heeft, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Service professional
Dutch Team
Club Nokia Careline

Zal het dan toch nog deze maand gaan lukken? :)
jah eind van deze maand is als nog week 22....dus nog niets nieuws onder de zon :) nou wachten op de eerste reviews van de tweaker gebruikers die hem al thuis hebben of als eerste hebben.

Nog drie maand en ik kan een nieuw abbo afsluiten dus dan is de telefoon gelukkig redelijk bug vrij mag ik hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
hmm, ik heb hem gisteren besteld bij sitel.nl
Ben benieuwd of ze hem daadwerkelijk op voorraad hebben...

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
Sheit nog 2 weken, dan weer twee weken wachten voordat die bugs eruit zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bij de BelCompany langs geweest. Het goede nieuws is ......... morgen krijgen ze twee N80's binnen. Deze waren wel al gereserveerd, maar ze worden blijkbaar wel al geleverd. Wat ik minder vond was de prijs ....................... 730 euro! Vind ik persoonlijk iets teveel en hoop dat de prijs nog gaat zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hij deze week te verkrijgen is zou wel eens goed kunnen kloppen! Hier in Sittard zijn ze volgens belcompany vanaf dinsdag te verkrijgen. Helaas wel alleen de zwarte uitvoering, voor de silver edition zullen we nog wat langer moeten wachten.

Ik ben van plan sowieso nog een maandje te wachten, dan zijn de bugs er grotendeels uit en dan zijn er vast en zeker leuke aanbiedingen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:28
Ik ben er nog zo één die wacht....Ik haal een zwarte over een maandje, in de hoop dat de meeste bugs zijn opgelost. Alleen wat ik erg vreemd vind is dat als je een abbo verlengd, je ongeveer € 100 meer kwijt bent, dan dat je een nieuwe abbo aanschaft...als het niet meer is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Deze telefoon zit echt dicht tegen de rand aan, je weet dadelijk niet meer wat je moet kopen: een digitale camera, een mp3 speler of een telefoon waar beiden in zitten. Ik hoop alleen dat je hem wel gratis kunt krijgen als je een nieuw abbonement afsluit, anders wordt het wel een erg duur grapje. Ik zag op een telefoonsite dat je nog een extra 130 euro neer moest lappen naast een Vodafone 22,50 abbonement. Hulde aan de TS 8) .

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:53:
Ben bij de BelCompany langs geweest. Het goede nieuws is ......... morgen krijgen ze twee N80's binnen. Deze waren wel al gereserveerd, maar ze worden blijkbaar wel al geleverd. Wat ik minder vond was de prijs ....................... 730 euro! Vind ik persoonlijk iets teveel en hoop dat de prijs nog gaat zakken.
zakt snel. De eerste N91 die ik had was 709 (anderhalve week geleden) . Gisteren een gekocht voor collega voor 629 (beide mediamarkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Goede info over de n80 voor de ts:

http://www.forum.nokia.co...18-2775,00.html?model=N80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Misschien toch maar effe wachten op de N83, die volgens geruchten 5MP camera met autofocus heeft en 4GB harddisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
REDFISH schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:07:
Misschien toch maar effe wachten op de N83, die volgens geruchten 5MP camera met autofocus heeft en 4GB harddisk.
Intressant! Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
tja..je kunt natuurlijk wachten op de n83, maar naar alle waarschijnlijkheid wordt die pas volgend jaar uitgebracht. en wat ga je dan in de tussentijd? Je kunt dus gewoon deze telefoon nemen en ter zijner tijd verkopen en een n83 aanschaffen.

Je kunt altijd wel wachten op het volgende betere model, maar zo kom je nooit aan een telefoon;)

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Nielsracing schreef op zondag 14 mei 2006 @ 17:31:
Ik ben er nog zo één die wacht....Ik haal een zwarte over een maandje, in de hoop dat de meeste bugs zijn opgelost. Alleen wat ik erg vreemd vind is dat als je een abbo verlengd, je ongeveer € 100 meer kwijt bent, dan dat je een nieuwe abbo aanschaft...als het niet meer is :'(
Bij welke zaak/shop is dat dan? Bij Smartphonestunts kost 'ie volgens mij hetzelfde voor nieuw en verlengd. Ik bestel 'm trouwens liever niet via internet, loop liever langs de BCC ofzo. Iemand enig idee of het via internet vaak voordeliger is (dat zou een reden zijn om wel via internet te bestellen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Het menu en os ziet er wel erg goed uit en werkt zo te zien erg smooth :)

Maar de telefoon zelf is erg dik en dat doet voor mij deze telefoon afvallen.

Wel cool om te zien hoe het OS van een niet windows mobile telefoon met grote stappen vooruit is gegaan sinds een jaar geleden.

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
vbmot schreef op maandag 15 mei 2006 @ 00:10:
[...]

Bij welke zaak/shop is dat dan? Bij Smartphonestunts kost 'ie volgens mij hetzelfde voor nieuw en verlengd. Ik bestel 'm trouwens liever niet via internet, loop liever langs de BCC ofzo. Iemand enig idee of het via internet vaak voordeliger is (dat zou een reden zijn om wel via internet te bestellen)?
Kijk eens voor de gein naar de Hi tarieven, zonder en met verlenging....Ik schrik er gewoon van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel cool om te zien hoe het OS van een niet windows mobile telefoon met grote stappen vooruit is gegaan sinds een jaar geleden.
Nou, imho niet echt.
Het 'oude' Symbian 60 (Nokia N-Gage, 6600) is naar mijn ervaring veel (en dan ook echt VEEL) stabieler dan dat het OS van mijn Nokia N90 (en ook van de N80 dus). Mijn N90 crashed elke dag wel eens, terwijl ik daar met mijn N-Gage nooit last van had. Applicaties die op mijn N-Gage soepel draaiden hebben nu last van crashes en draaien veel slomer terwijl mijn nieuwe telefoon toch echt een snellere cpu heeft.

En juist het multitasken was een van de sterke punten van Symbian, en dat hebben ze bij de nieuwe versie compleet verkloot! :r :( (Ik krijg een programma niet meer in de 'achtergrond' zonder dat het vastloopt...)

En qua features is er alleen wat grafische zut en skins bij gekomen... (en ondersteuning voor hogere resolutie)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 03:11:
[...]

Nou, imho niet echt.
Het 'oude' Symbian 60 (Nokia N-Gage, 6600) is naar mijn ervaring veel (en dan ook echt VEEL) stabieler dan dat het OS van mijn Nokia N90 (en ook van de N80 dus). Mijn N90 crashed elke dag wel eens, terwijl ik daar met mijn N-Gage nooit last van had. Applicaties die op mijn N-Gage soepel draaiden hebben nu last van crashes en draaien veel slomer terwijl mijn nieuwe telefoon toch echt een snellere cpu heeft.

En juist het multitasken was een van de sterke punten van Symbian, en dat hebben ze bij de nieuwe versie compleet verkloot! :r :( (Ik krijg een programma niet meer in de 'achtergrond' zonder dat het vastloopt...)

En qua features is er alleen wat grafische zut en skins bij gekomen... (en ondersteuning voor hogere resolutie)
ik heb anders met mijn n90 weinig problemen gehad met vastlopen. als het al gebeurde was het meestal mijn eigen schuld: niet compatible-progs installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 03:11:
[...]

Nou, imho niet echt.

Ten eerste heeft de N80 een compleet nieuwere OS dan de N90, namelijk symbian 9.1 en 3rd gen terwijl de N90 op 8.1 2nd gen loopt.
En deze 9.1 3rd gen Symbian OS wordt gezien als de snelste en ook stabielste OS die er van Symbian op de markt is, enige probleem is de compabiliteit met oude progs, deze lopen standaard niet op de nieuwe os en moeten daarom aangepast worden.
Zo ben ik bijvoorbeeld aan het wachten voor Doom op mijn (toekomstige) N80, maar de programmer van de code zegt nog steeds bezig te zijn met de 9.1 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan12 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:11:
[...]

Ten eerste heeft de N80 een compleet nieuwere OS dan de N90, namelijk symbian 9.1 en 3rd gen terwijl de N90 op 8.1 2nd gen loopt.
En deze 9.1 3rd gen Symbian OS wordt gezien als de snelste en ook stabielste OS die er van Symbian op de markt is, enige probleem is de compabiliteit met oude progs, deze lopen standaard niet op de nieuwe os en moeten daarom aangepast worden.
Zo ben ik bijvoorbeeld aan het wachten voor Doom op mijn (toekomstige) N80, maar de programmer van de code zegt nog steeds bezig te zijn met de 9.1 versie.
helemaal mee eens: heb de N91 (zelfde sw) nu bijna 2 weken en nog geen enkele vastloper gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:07:
en dan weer wachten op de N87: 10 Mp camera en 8 gig HD etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:48:
[...]

interessant!!! linkje? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WtB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04-2023

WtB

[...]

Dan kan je beter wachten op de N89 want daar zit naast 10 mp en 8 gb ook een scheerapparaat en electrische tandenborstel in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
WtB schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:14:
[...]

Dan kan je beter wachten op de N89 want daar zit naast 10 mp en 8 gb ook een scheerapparaat en electrische tandenborstel in!
Iets daarna komt de N69 uit, daar zit een leuke opblaasvriendin in! :+

OT: Ik ga niet meer wachten op al die features van opvolgende modellen. Voor mobiel gebruik verkies ik bovendien flash geheugen boven een HD. Dan maar wat investeren in een 2GB miniSD. Wat ik wel hoop is dat er niet een N80i uitkomt met alles net een stukje beter; dat was een behoorlijke afgang met de 6230.

[ Voor 34% gewijzigd door vbmot op 15-05-2006 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
[...]

OK, ik kende de N83 wel: http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=b79233
maar die N87 ben ik nog niet tegengekomen, maar als ze nou eens eerst even die N83 erdoorheen rammen en de N87 zeg zo ongeveer deze tijd volgend jaar uitbrengen, dan is dat een mooie opvolger van mijn N80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
vbmot schreef op maandag 15 mei 2006 @ 00:10:
[...]

Ik heb mijn huidige toestel (svp C550) bij smartphonestunts besteld en was daar erg tevreden over.
De garantie gaat toch via in mijn geval orange, zo heb ik hem een paar weken geleden kosteloos verzonden ter reperatie. Maar goed ik denk dat bovengenoemde toch een van de voordeligste is.

Ik twijfel tussen dit toestel en de E70. Volgens mij zijn de specificaties nagenoeg hetzelfde, alleen dan de 2 en 3 mp camera, maar dat vind ik niet echt belangrijk. Wel is de prijs veel langer van de E70 t.o.v. de N80 en minder dik. maar de N80 ziet er weer wat fraaier uit,
hmm ik heb nog ff, in september kan ik m`n abo verlengen of vervangen. 8)

[ Voor 20% gewijzigd door pvdlaan op 15-05-2006 10:27 ]

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan12 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:21:
[...]

OK, ik kende de N83 wel: http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=b79233
maar die N87 ben ik nog niet tegengekomen, maar als ze nou eens eerst even die N83 erdoorheen rammen en de N87 zeg zo ongeveer deze tijd volgend jaar uitbrengen, dan is dat een mooie opvolger van mijn N80
mijn opmerking was niet helemaal serieus bedoeld hoor, de N87 bestaat nog niet. Wat ik bedoel te zeggen is dat er steeds nieuwe toestellen worden aangekondigd en dat je niet steeds kunt wachten (overigens de 87 zal best wel komen: Samsung heeft al een mobiel met 10MP camera en 8 Gig HD, al te koop in Korea en omstreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
:P we lopen hier even wat vooruit op de zaken... hehe
Die samsung was me ook al opgevallen inderdaad (i serie met mobile windows) maar laten we het daar in dit topic maar niet over gaan hebben, wilde zowiezo geen samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gaaf toestel, ik ben overstag hoor (was ik eigenlijk al, maar nu helemaal). Briljante webbrowser trouwens. Ik gebruik nu in mijn 6680 de Opera mini browser, maar bij de N80 voldoet de standaard browser volgens mij prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
pvdlaan schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:22:
[...]

Ik heb mijn huidige toestel (svp C550) bij smartphonestunts besteld en was daar erg tevreden over.
De garantie gaat toch via in mijn geval orange, zo heb ik hem een paar weken geleden kosteloos verzonden ter reperatie. Maar goed ik denk dat bovengenoemde toch een van de voordeligste is.
Dus die winkel is wel een aanrader?
Ik twijfel tussen dit toestel en de E70. Volgens mij zijn de specificaties nagenoeg hetzelfde, alleen dan de 2 en 3 mp camera, maar dat vind ik niet echt belangrijk. Wel is de prijs veel langer van de E70 t.o.v. de N80 en minder dik. maar de N80 ziet er weer wat fraaier uit,
hmm ik heb nog ff, in september kan ik m`n abo verlengen of vervangen. 8)
Belangrijkste verschil is inderdaad dat de N80 mooier is, niet zo'n ngage achtig model. Het liefst heb ik gewoon een brick model zoals de 6230 of de E60 maar een slider als de N80 kan er ook mee door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
vbmot schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:16:
Dus die winkel is wel een aanrader?
Zeker, en ik vind dat de prijzen voor een orange of T-mobile abo ook zeker scherp zijn.
KPN of vodafoon weet ik niet, die vind ik toch te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Wat mij echter ongeloofwaardig lijkt aan de N83 is dat hij een mini-sd geheugen slot krijgt, terwijl je al 4gb ter beschiking hebt. Dit hebben ze bij de n91 ook weggelaten, denk dat ze dat bij de n83 ook wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
voor de mensen die het gaan gebruiken als een echt foto toestel, (die n83) en toch ook nog veel mp3's erop willen zetten is het wel makkelijk als je die 4gig nog uit kan breiden met eventueel extra geheugen.

maar dat is overgens alleen mijn opini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
pvdlaan schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:37:
[...]

Zeker, en ik vind dat de prijzen voor een orange of T-mobile abo ook zeker scherp zijn.
KPN of vodafoon weet ik niet, die vind ik toch te duur.
Je hebt helemaal gelijk! Ik kreeg net deze mail van de BC als antwoord op de vraag hoe duur hij bij hun wordt:
Beste vbmot,

de Nokia N80 wordt deze week in onze winkels verwacht. De toestelprijs in combinatie met een verlenging van een Orange 22,50 voor twee jaar komt uit op €309,99. Om uw contract te verlengen heeft u een geldig legitimatiebewijs en een bank- of giropas nodig van de rekening waar u nu ook uw abonnement mee betaalt.

Met vriendelijke groet,

Customer Service

BelCompany B.V.
Postbus 525
3900 AM Veenendaal
Bij smartphonestunts is 'ie 215 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
vbmot schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:37:
[...]

Je hebt helemaal gelijk! Ik kreeg net deze mail van de BC als antwoord op de vraag hoe duur hij bij hun wordt:

[...]

Bij smartphonestunts is 'ie 215 euro!
en nog is dat een bak geld!

waar ik over zit te denken is om mijn abbo op te zeggen...om te laten zetten naar prepaid...om vervolgens een nieuw abbo te nemen met nummerbehoud van mijn nummer.

zo zorg ik ervoor dat ik mijn oude nummer hou....toch een nieuw abonnement krijg waardoor de toestelprijs 200 euro (of meer) goedkoper uitvalt.

Of het haalbaar is weet ik niet? of kpn (hi) zo gek is om dat te doen ook niet maar ga het in iedergeval wel proberen. Heb geen zin om 200 euro meer te gaan betalen voor deze telefoon dan nodig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
Heeft iemand hier misschien een ideetje hoe aan een Mini SD kaart van 2 GB te komen?
ze staan niet in de pricewatch, ik weet niet of ze eigenlijk uberhaupt al bestaan, of moet je ervoor over de grens gaan?

Wilde alvast even zo'n kaartje aanschaffen omtoch een leuke MP3 te krijgen

Edit -> aha duitsland dus, zelfde webstore als waar ik mijn digitale camera vandaan heb. Ze hebben een scandiskje van 2GB voor 60 eurotjes

[ Voor 21% gewijzigd door johan12 op 15-05-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Jarnoootje schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:42:
[...]

waar ik over zit te denken is om mijn abbo op te zeggen...om te laten zetten naar prepaid...om vervolgens een nieuw abbo te nemen met nummerbehoud van mijn nummer.

zo zorg ik ervoor dat ik mijn oude nummer hou....toch een nieuw abonnement krijg waardoor de toestelprijs 200 euro (of meer) goedkoper uitvalt.

Of het haalbaar is weet ik niet? of kpn (hi) zo gek is om dat te doen ook niet maar ga het in iedergeval wel proberen. Heb geen zin om 200 euro meer te gaan betalen voor deze telefoon dan nodig is
Bij Orange zijn de prijzen voor verlengen en nieuw hetzelfde. Bij kpn blijkbaar niet, beetje afzetterij en geen sterk staaltje van klantenbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:42:
[...]

Ik ben nu exact hetzelfde aan het doen, 20 mei loopt mijn abb. af en wordt dan overgezet naar een prepaid.. zodra de n80 uit is laat ik het overzetten naar een abb. zodat je weer een 'nieuwe' klant bent.. onzin dat het zo moet maar het scheelt echt een hoop geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:02:
[...]

Ik ben nu exact hetzelfde aan het doen, 20 mei loopt mijn abb. af en wordt dan overgezet naar een prepaid.. zodra de n80 uit is laat ik het overzetten naar een abb. zodat je weer een 'nieuwe' klant bent.. onzin dat het zo moet maar het scheelt echt een hoop geld!
heb me net wat anders bedacht.

Je kan je abonnement natuurlijk over laten zetten door een andere aanbieder. Wat ik dus denk te gaan doen is het volgende;

3 maand voordat mijn abbonement afloopt stap ik naar een of andere telecom winkel en zeg tegen die gast dat ik graag een nieuw abbonement wil van T-mobile maar mijn nummer wil houden van mijn huidige hi abbonement. De keal gaat alles regelen en je krijgt (3 maanden voordat je abbo eigenlijk afloopt) gelijk je nieuwe N80 mee.

Je houd hetzelfde nummer, abbo is ongeveer hetzelfde, bij de telecom winkel krijg je geen t-mobile gelockte telefoon, en bij t-mobile verlengen scheeld maar 20 euro met een nieuw abbonement dus deze problemen krijg je nooit meer.

Het voordeel van t-mobile is dat als je meer dan je bundel belt (bij een flex abbo) dat het abbo zich aanpast naar jou belgedrag.

Lijkt mij een beter optie dan het omzetten....wachten...weer omzetten...en 3 maanden later de telefoon hebben dan bij een t-mobile abbo.

Maarja....nog een maand geduld....en dan hopla nieuwe telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:10:
[...]

heb me net wat anders bedacht.

Je kan je abonnement natuurlijk over laten zetten door een andere aanbieder. Wat ik dus denk te gaan doen is het volgende;

3 maand voordat mijn abbonement afloopt stap ik naar een of andere telecom winkel en zeg tegen die gast dat ik graag een nieuw abbonement wil van T-mobile maar mijn nummer wil houden van mijn huidige hi abbonement. De keal gaat alles regelen en je krijgt (3 maanden voordat je abbo eigenlijk afloopt) gelijk je nieuwe N80 mee.

Je houd hetzelfde nummer, abbo is ongeveer hetzelfde, bij de telecom winkel krijg je geen t-mobile gelockte telefoon, en bij t-mobile verlengen scheeld maar 20 euro met een nieuw abbonement dus deze problemen krijg je nooit meer.

Het voordeel van t-mobile is dat als je meer dan je bundel belt (bij een flex abbo) dat het abbo zich aanpast naar jou belgedrag.

Lijkt mij een beter optie dan het omzetten....wachten...weer omzetten...en 3 maanden later de telefoon hebben dan bij een t-mobile abbo.

Maarja....nog een maand geduld....en dan hopla nieuwe telefoon :)
Correct me if i'm wrong.. maar dan betaal je toch voor 3 maanden dubbele abbo kosten, die van je Hi want die loopt nog 3 maanden door en die van je nieuwe abbo.. En op mijn maniertje wacht ik hooguit een weekje omdat ik wel verwacht dat de n80 een week nadat mijn abbo afloopt(20 mei) uitkomt..

beter lezen is ook een hele opgave ;)
zo kan het dus ook maja zoals ik al zei loopt mijn abb over 5 dagen af dus maakt het voor mij niet zo heel veel uit

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:01

Garyu

WW

Overigens is de handleiding / manual nu te downloaden bij Nokia:

http://nds1.nokia.com/pho...des/Nokia_N80-1_UG_en.pdf

En die zegt over WLAN, dit:
Basically, the manual says that the use of WLAN is transparent for an application on the phone. Just like for a data connection via GPRS and UMTS, a new access point profile can be created to enter the settings of how to communicate via a WLAN network. Several profiles can be created if different WLAN networks are used, e.g. at home, at work and in public. In an application, a WLAN profile is selected from the already known list of access points that pops up when an application wants to access the network and no default access point has been configured in the application. Instead of only GPRS and UMTS connections the list can now also contain WLAN connections. Quite elegant, it's completely transparent!

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 13-09 23:05
beter lezen is ook een hele opgave ;)
zo kan het dus ook maja zoals ik al zei loopt mijn abb over 5 dagen af dus maakt het voor mij niet zo heel veel uit
Houdt wel rekening met je opzegtermijn, dat je abo afloopt betekent niet dat je er over 5 dagen vanaf bent.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Driek schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:16:
[...]

Houdt wel rekening met je opzegtermijn, dat je abo afloopt betekent niet dat je er over 5 dagen vanaf bent.
idd...meesatl is dat 3 maand maar bij sommige (vraag mij niet naar namen) schijnt het zelfs 4 maand te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee klopt, oorspronkelijk zou mijn abb aflopen begin april maar ik was inderdaad die opzegtermijn van 3 maanden vergeten dus nu pas eind mei.. maar wel mooi getimed voor de N80!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Is er iets bekend van TomTom wanneer er een aangepaste versie van TomTom gaat uitkomen voor het nieuwe S60v3 systeem?

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
[...]

weet iemand trouwens hoe dat bij orange werkt.
ik heb momenteel een abo die loopt t.m. begin september,
maar wil eigelijk overstappen naar een t-mobile flex.
Moet ik dat dan 3 maanden van te voren doen,
of kan ik wachten (ivm de dalende prijzen) tot bv juli/augustus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
pvdlaan schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:52:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 13-09 23:05
Bij orange zelf kan je 4 maanden van te voren verlengen. Overstappen moet je voor 3 maanden van te voren doen,anders zit je er een maand of meer extra aan vast

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al mensen met ervaring. Bij nieuwe mobiel waren ze niet tevreden net het schuifmechanisme. Blijkt niet echt goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Driek schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:17:
[...]

Bij orange zelf kan je 4 maanden van te voren verlengen. Overstappen moet je voor 3 maanden van te voren doen,anders zit je er een maand of meer extra aan vast
Die maand of meer is gehaal afhankelijk van hoe ver je van te voren opzegt, als je per augustus opzegt dan moet je nog 3 maand. Debitel geeft overigens 1 maand opzegtermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Een oude link maar mischien dat het makkelijk is voor de mensen die hun abbo nu of binnenkort op gaan zeggen hier kun je een opzegbrief genereren..

Ontopic: Ik laat me abbo gewoon aflopen en wordt een nieuw abbonee.. Pas als ik een makkelijk 06 nummer krijg laat ik hem voor altijd behouden :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
EnsconcE schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:49:
[...]

Die maand of meer is gehaal afhankelijk van hoe ver je van te voren opzegt, als je per augustus opzegt dan moet je nog 3 maand. Debitel geeft overigens 1 maand opzegtermijn.
Debitel heeft geen 1 maand opzegtermijn, ik heb 1 maand opzegtermijn omdat ik mijn abonnement voor 1 januari 2005 heb afgesloten. Ik weet niet of dat bij andere providers ook zo is, maar dat lijkt mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dusss, kom net terug van mijn pauze, oproep gemist. 1 voicemail bericht:

Was de belcompany. Hadden mijn gereserveerde N80 binnengekregen :/

Vanmiddag gelijk maar even ophalen dan (hoop wel dat het een zwarte is)

Heel appart, had het ding nog lang niet verwacht om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
[...]

Behalve als je bij de zelfde aanbieder je nieuwe N80 haalt. Als je je abbo van bijv. Vodafone laat doorlopen buiten je 2 of 1 jaar abbo, dan kun je het per vrijwel direct omlaten zetten naar je nieuwe abbo, dus WEL VAN vodafone, met een N80 (of andere foon :P )

heb ik me laten vertellen door Vodafone telefoniste, dus weet niet hoe t bij andere providers zit...

[ Voor 12% gewijzigd door MaPzel op 16-05-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:32
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:16:

BC krijgt ze nu mondjesmaat binnen, bepaalde filialen hebben er al 1 of 2 binnengekregen. Hopelijk volgen er snel meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:16:

Mooi voor je man!
Hebben ze ook een prijs genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppotter10
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-07 18:23
Mijn eerste reactie was, wat een mooie geval! Maar nu ik iets langer kijk heb ik steeds meer de neiging te zeggen..wat een dikzak!

Intel Q9550, 4GiB, 250 GB SSD, HD7770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:37:
[...]

Mooi voor je man!
Hebben ze ook een prijs genoemd?
Nee, weet helaas nog geen prijs. Moet eerlijk zeggen dat dat me na deze tijd wachten ook erg weinig meer interesseerd ^^

Edit: Ze hebben de zwarte klaar voor me liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:47:
[...]

Nee, weet helaas nog geen prijs. Moet eerlijk zeggen dat dat me na deze tijd wachten ook erg weinig meer interesseerd ^^

Edit: Ze hebben de zwarte klaar voor me liggen
ben reuze benieuwd naar de meningen/reviews en kleine berichten van de gebruikers van deze telefoon! testen zijn vaak toch beinvloed door sponsoren en door de mensen hier te laten posten krijg je toch (naar mijn mening) een duidelijker beeld van wat deze telefoon allemaal kan/doet gaat doen.

dus mensen! OPHALEN die telefoon en testen!

ik hou het met smart in de gaten hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeer benieuwd naar jullie recaties.
Heb nu zelf de Nokia 6230.
Kan mijn abbo (Hi 25) al verlengen maar ikw acht nog even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik ben net even in de stad wezen vragen naar waneer de N80 verwacht wordt.
  • Belcompany: Dat durf ik niet te zeggen, je kunt even op de Nokia site kijken maar daar klopt meestal ook niets van.
  • The Phone House: Die staat gepland voor week 21, dat is dus over 2 weken.
  • T for Telecom: Dat weet ik niet, de Nokia N91 is er nu eindelijk maar nu wil niemand hem. Ik kan u wel de Nokia E60 aanraden, die is bijna hetzelfde.
Dat word dus denk ik bij The Phone House bestellen, de andere winkels kwamen maar een beetje onprofessioneel over.

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 19:24
pvdlaan schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:52:
[...]

Je zegt nu alvast je abonnement op per eerste verval datum. En neemt een week of twee voor het aflopen van je abonnement een nieuw abonnemt met telefoon. Dan kan je alsnog je nummer porteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Heb net een zwarte N80 opgehaald bij BelCompany in middelburg..
Settings voor de browser schijnen nog in de maak te zijn en er kan dus nog niet mee gebrowsed worden naar het schijnt, ik ga een en ander 's ff checken en installeren nu, en vooral ook, uitpakken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
smokeandnoise schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:32:
Heb net een zwarte N80 opgehaald bij BelCompany in middelburg..
Settings voor de browser schijnen nog in de maak te zijn en er kan dus nog niet mee gebrowsed worden naar het schijnt, ik ga een en ander 's ff checken en installeren nu, en vooral ook, uitpakken! :D
Bruut! Let us know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Goesiman schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:58:
• Belcompany: Dat durf ik niet te zeggen, je kunt even op de Nokia site kijken maar daar klopt meestal ook niets van.
Dat word dus denk ik bij The Phone House bestellen, de andere winkels kwamen maar een beetje onproffessioneel over.
offtopic:
professioneel ;)

In Den Bosch zeiden ze één dezer dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Laatst online: 13-09 22:08

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Misschien moet het zijn: "een beetje ongeïnteresseerd over"

Maar goed nieuws hier lees ik, ik had de hoop voor deze telefoon eigenlijk al opgegeven. Gaaf dat ie al verkrijgbaar is, nu kan ik lekker een maandje wachten en dan verlengen. Dan is ie ook meteen wat goedkoper!

[ Voor 66% gewijzigd door OzzieMann op 16-05-2006 16:21 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.