Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Collega van me heeft er vanmiddag 1 gekocht bij de BC.

Heb er heel even mee kunnen spelen, het eerste wat me opvalt is dat super scherm, wat een resolutie, het ziet er echt fantastisch uit zeg. Ook de optie om namen uit te spreken vind ik erg grappig maar niet echt functioneel.

Schuifmechanisme voelt goed aan, niet te slap niet te stevig, toetsen goed te bedien en wat een shitload aan opties zeg, werkelijk ongelooflijk wat ze in dat ding hebben kunnen proppen.

Ik kan niet wachten tot ik de mijne binnenkrijg (besteld via werk, dus duurt wel nog een aantal weken waarschijnlijk)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Heb de N80 nu een uurtje in mijn bezit. Ik heb de nokia PC suite geinstalleerd, gaf in eerste instantie problemen wegens het niet aanwezig zijn van Itunes.msi op mijn pc, maar na een herstart lukte de installatie wel.

Ik heb de nokia met WEP in een beveiligd netwerk hangen, maar ik kan nog niet connecten met het internet, ik snap ook niet waar ik tcp instellingen kan doen.

Verder heb ik wat kwalitatieve mp3's op de nokia gezet, het geluid klinkt voor mij goed genoeg, ik ben geen audiofiel doch heb ik wel wat eisen op dat gebied, het laag wordt mooi weer gegeven door de bijgeleverde headset.

wat ik wel jammer vind is dat je soms klikjes hoort door de headset als je door het menu heen wandelt van de nokia, maar dat overleven we ook wel.

Heb ook al een foto gemaakt, zag er netjes uit en ondekte meteen dat deze phone dus ook een flitser heeft.

Ook jammer dat de PC suite niet via het netwerk werkt, nu moet ik steeds de headset er uit trekken en de usb kabel er in pluggen als ik de nokia software wil gebruiken, maar waarschijnlijk wil ik dat op een gegeven moment toch niet meer.

Leuk speelgoed. Ohja, morgen ga ik 's proberen te bellen er mee.. :D

[ Voor 23% gewijzigd door smokeandnoise op 16-05-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:04
nou nog meer mensen die tijd hebben (als ze niet de hee avond aan het spelen zijn) voor een kleine review?

wat ik eerder las id dat iemand hem nogal 'dik' vond...is dat nou zo of heb je nog zoiets van ach kan er best mee door.....

ben echt te nieuwschierig...moet nog een maand wachten helaas! pffff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
qua dikte vind ik het enorm mee vallen, echt totaal geen last van zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Ik ben wel benieuwd naar de volgende dingen..

- Wat voor abonnement heb je genomen, en hoeveel was je kwijt €€€ ?
- Zit er een luidspreker functie op?
- Kun je een video van 352x416, fullscreen afspelen op de native resolutie (352x416) ?
- Weet je op welke resolutie de TV-out functie werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
pim schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:34:
Ik ben wel benieuwd naar de volgende dingen..

- Wat voor abonnement heb je genomen, en hoeveel was je kwijt €€€ ?
- Zit er een luidspreker functie op?
- Kun je een video van 352x416, fullscreen afspelen op de native resolutie (352x416) ?
- Weet je op welke resolutie de TV-out functie werkt?
Telfort 200+100, ik moest betalen 209 euro

Er zit idd een luidspreker op, klinkt ook best aardig

Je kan fullscreen afspelen op de N80

van TV out wist ik niks af, dat moet ik ff checken dan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim

pim

Thanx voor de antwoorden!

Een goeie video afspelen op native resolutie moet er wel retestrak uitzien dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
Ik heb ff snel een filmpje gemaakt met de N80

www.oengaboenga.net/video/n80_video.mp4

Ik weet niet of dit nog beter kan, maar ik hoop het wel, kwaliteit staat al op hoog,
misschien dat buitenopnamen beter zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
smokeandnoise schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:38:
[...]

Telfort 200+100, ik moest betalen 209 euro

Er zit idd een luidspreker op, klinkt ook best aardig

Je kan fullscreen afspelen op de N80

van TV out wist ik niks af, dat moet ik ff checken dan.. :)
is dit een 1jarig abo? en zeker de goedkoopste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
2 jarig abbo, of het de goedkoopste is weet ik niet, ik wilde graag een 200+100 abbo omdat dat abbo wel gunstig is vind ik, bij een 300+100 abbo zou ik 190 euro betaald moeten hebben, maar dan zat ik weer aan hogere maandelijkse kosten (7 euro meer per maand), bij het abbo wat ik nu heb betaal ik 25,- per maand naar ik meen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
smokeandnoise schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:10:
2 jarig abbo, of het de goedkoopste is weet ik niet, ik wilde graag een 200+100 abbo omdat dat abbo wel gunstig is vind ik, bij een 300+100 abbo zou ik 190 euro betaald moeten hebben, maar dan zat ik weer aan hogere maandelijkse kosten (7 euro meer per maand), bij het abbo wat ik nu heb betaal ik 25,- per maand naar ik meen.
sheit en ik wil 1jarig abo, dat wordt dokken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikH schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:40:
Collega van me heeft er vanmiddag 1 gekocht bij de BC.

Heb er heel even mee kunnen spelen, het eerste wat me opvalt is dat super scherm, wat een resolutie, het ziet er echt fantastisch uit zeg. Ook de optie om namen uit te spreken vind ik erg grappig maar niet echt functioneel.

Schuifmechanisme voelt goed aan, niet te slap niet te stevig, toetsen goed te bedien en wat een shitload aan opties zeg, werkelijk ongelooflijk wat ze in dat ding hebben kunnen proppen.

Ik kan niet wachten tot ik de mijne binnenkrijg (besteld via werk, dus duurt wel nog een aantal weken waarschijnlijk)
Ik heb dan weliswaar de N70, maar die heeft dezelfde functie en is juist super handig als je weet waar het voor is. Normaal gesproken moet je om spraak functies te gebruiken steeds labels inspreken waar de telefoon je stem mee vergelijkt. Dit is nu weg en in de plaats kan de telefoon alle tekst labels herkennen door je stem te leren. Die synthesizer stem is er dus zodat je kan controleren of hij de correcte label heeft herkent (bijvoorbeeld bij headset of carkit is dat handiger dan op het scherm kijken). Naar mijn ervaring werkt het best goed, en het lijkt wel beter dan met gewone ingesproken spraak labels. Natuurlijk mist ie af en toe wel, maar toch valt het me alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik dacht dat ik op zo'n online telefoonshop had gezien dat je met een 2 jaar Vodafone 22,50 abbonement maar €125 bij hoefde te lappen. Zullen deze tarieven ook gelden in de belwinkel?

Edit: even nagekeken, klopt dus.

[ Voor 42% gewijzigd door Goesiman op 16-05-2006 18:27 ]

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
ik krijg hem deze week

bij een 2jarig KPN abo van 30€

moest 80€ bijbetalen

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:04
Bij 2 betrouwbare webwinkels is 'ie te krijgen voor respectievelijk 33 Euro (inclusief verzendkosten) en 37 Euro (exclusief verzendkosten) in combinatie met een twee jarig Vodafone 22,50 Bel & Multimedia abonnement.....

Overigens dezelfde prijzen gelden voor de N91.

[ Voor 13% gewijzigd door A3-D op 16-05-2006 18:59 ]

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Ik heb 'm besteld bij smartphonestunts, hopelijk komt 'ie snel! Zal wel weer niet. :+

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Toestellen (n80/n91) komen rustig aan uit...
Hier alvast een aantal pics van de phone:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v319/Underworlds/HTC/th_N802.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v319/Underworlds/HTC/th_N801.jpg
Zelf vindt ik de joystick wat plastic achtig aanvoelen,... :/ ik vindt hem verder wel lekker schuiven, en oogt erg mooi maar wel dik (logisch voor wat je er allemaal mee kan).
Ik heb hem nog niet aan gehad, mja, "voor mij" ik laat deze toch aan me voorbijgaan en ga wachten op de HTC Muse of heel misschien N83...

srry van de quality ik had betere en meer willen maken maar had er geen tijd voor...

[ Voor 25% gewijzigd door Underworld op 16-05-2006 19:14 . Reden: kleine beschrijving ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:41
vbmot schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 19:02:
Ik heb 'm besteld bij smartphonestunts, hopelijk komt 'ie snel! Zal wel weer niet. :+
Ik heb 'm ook besteld bij Smartphonestunts. Jammer dat de Belcompany schijnbaar voorrang krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
TOMTOM UITTESTEN AUB!!

;)

waar het mij vooral om gaat is hoe snel de nokia n80 is. Hoe werkt tomtom op het apparaat?

Kan iemand die de n80 al heeft, tomtom eens installeren en uitproberen?

Alvast super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag de belcompany gebeld, morgenmiddag kan ik m'n zilveren n80 ophalen, hij ligt voor me klaar.
Vanavond vroeg naar bed, dan is 't sneller morgen, ik kan niet meer wachten!
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 10:28
smokeandnoise schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:01:

Ik weet niet of dit nog beter kan, maar ik hoop het wel, kwaliteit staat al op hoog,
Haha, te gek _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje

leuk huis en lieve kat :) neej nu ff ontopic.....ziet er helemaal niet slecht moet ik eerlijk zeggen....kan je wel leuke dingen mee doen met die camera op deze kwaliteit :) op vakantie ff snel wat maken omdat je je foto/video camera vergeten bent....ben je hier helemaal niet slecht mee af!

nog precies 1 maand en ik krijg mijn nieuwe ook...hopelijk is hij dan wat goedkoper met een jaarabbo dan nou...300 euro bijleggen vind ik wat aan de ruime kant aangezien ik maar 150-200 terug krijg van mijn oude (6681) nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
RobbertC schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 19:38:
[...]
Ik heb 'm ook besteld bij Smartphonestunts. Jammer dat de Belcompany schijnbaar voorrang krijgt ;)
Ach, we betalen wel minder :D Enig idee hoe lang het bij smartphonestunts duurt als ze 'm eenmaal in huis hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er nog een vervolg? Ben wel benieuwd wat er in die slaapkamer te zien was haha maar zonder gekheid, goede kwaliteit hoor! Nu kan ik helemaal niet meer wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
Afbeeldingslocatie: http://www.oengaboenga.net/gfx/N80tweak.jpg

Hoewel ik vind dat het browsen niet echt superhandig is op zo'n phone, het is wel supercool gewoon .. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door smokeandnoise op 16-05-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Er zijn overigens 2 browsers in de N80... eentje is de standaard Opera browser in het hoofdmenu... maar de superbrowser (veel gepromoot) staat (gek genoeg) in een map.... services dacht ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
Ik ga het checken, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
iemand al de zilveren variant in de handen gehad?

en vertel eens wat meer over de snelheid van de telefoon, d eprogramma's die hij heeft en wat voor bijzondere dingen je met deze n80 kan!.....ben echt onwijs benieuwd...iemand al wat van de baterrij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Het klopt. De standaard browser staat in je eerste menu en een uitgebreide browser, met optie tot in- en uit zoomen op een pagina staat in je map persoonlijk. Vind deze persoonlijk het fijnst werken.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Heb hier wel een zilvere voorkant liggen en kan ik erop zetten op mijn black N80

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:55

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Raimon schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 08:20:
Het klopt. De standaard browser staat in je eerste menu en een uitgebreide browser, met optie tot in- en uit zoomen op een pagina staat in je map persoonlijk. Vind deze persoonlijk het fijnst werken.
Toch raar dat ze deze ook niet gewoon in het eerste menu hebben staan. Heeft er al iemand foto's met de N80 genomen?? POSTEN!!!!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Ik zal vanmiddag even de TS aanpassen met gemaakte foto's met de N80.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
is er niet een applicatie waarmee je de snelheid (Cpu) van de n80 kan testen..

Volgens mij weten we nu nog steeds niet wat voor cpu het ding precies heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de frontjes te verwisselen???
Laat mijn mobiel namelijk weleens stuiteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog anderhalf uur, dan heb ik pauze, dan mag ik m'n N80 gaan halen....
Ik heb er helemaal zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de N80 op de markt komt wordt ik toch wel nieuwsgiering naar de foto's en filmpjes. Straks maar even het zelfgemaakte filmpje binnenhalen.

Als binnen nu en 2 of 3 weken de Tom Tom gaat werken op de N80 ga ik sterk twijfelen of ik ga wachten op de N73. De nadelen van de N80 worden met de klant minder. De nederlandse versie zal wel weer verbeterd zijn t.o.v. die in Italië en Portugal.. waar het bellen niet eens goed leek te gaan. Misschien toch maar weer een voordeel van het later krijgen van telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
Raimon schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 08:20:
Daarom staat ie ook in de map Persoonlijk?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:21:
Zijn de frontjes te verwisselen???
Laat mijn mobiel namelijk weleens stuiteren :(
ja frontjes zijn bij alle toestellen van nokia te wisselen. Hetzij door de klant zelf, hetzij bij een service-point.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
In het topic Nokia E-series (zakelijke toestellen) ) staan inmiddels wat bevindingen over de SIP functionaliteit. Ik ga ervanuit dat deze voor de N80 hetzelfde is. Het zou leuk zijn als iemand de N80 met voipbuster en/of parlino aan de gang krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:18
Ik heb een paar belcompany's gebeld, hadden m op voorraaad, ik vragen wat ie zou kosten bij een Vodafone 70 euro abo, voor 1 jaar 380 euro en 2 jaar 230 !!
Op internet krijg ik m voor 1 jaar al voor 230 euro, en voor 2 jaar gewoon gratis, is Belcompany nou zooo duur? (of zijn die anderen nou zo goedkoop >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

die anderen hebben waarschijnlijk niet nog eens een winkel die ze moeten onderhouden dus hebben ze meer geld over voor de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
johan12 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:37:
Ik heb een paar belcompany's gebeld, hadden m op voorraaad, ik vragen wat ie zou kosten bij een Vodafone 70 euro abo, voor 1 jaar 380 euro en 2 jaar 230 !!
Op internet krijg ik m voor 1 jaar al voor 230 euro, en voor 2 jaar gewoon gratis, is Belcompany nou zooo duur? (of zijn die anderen nou zo goedkoop >:) )
BC is gewoon duur. Via internet ben ik ook bijna 100 euro goedkoper uit. Voordeel van BC is dat ze 'm sneller hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:41
vbmot schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:40:
[...]

BC is gewoon duur. Via internet ben ik ook bijna 100 euro goedkoper uit. Voordeel van BC is dat ze 'm sneller hebben.
Volgens Smartphonestunts.nl ligt dat aan het feit dat de Europese versie 90 euro duurder is dan de Nederlandse release, die nog steeds op week 21 staat :)

Ik kan eigenlijk niet meer wachten, ik zit nu tijdelijk met een hele gare 6310 die om het uur zomaar uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op onderstaande website wordt de camera van de N80 vergeleken met die van de Sony Ericsson K800 en de Sony Ericsson K750. Er zijn veel veel foto's te vinden die gemaakt zijn met de N80 op de grootste resolutie. Dus voor de mensen die zich afvragen wat de camera daadwerkelijk kan is het een leuke site om eens te bekijken.
De site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:28
Na lang twijfelen over de prijs, wat is dat kreng duur, hem ik hem toch ook maar besteld.
Hopelijk kom thij snel op voorraad bij de webshops waar hij toch aanzienlijk goedkoper is dan bij de BC.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net m'n N80 opgehaald. Wat een onwijze telefoon, die resolutie is helemaal te gek.
Ik ga er even mee spelen en dan laat ik wel wat weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:35:
Ik heb net m'n N80 opgehaald. Wat een onwijze telefoon, die resolutie is helemaal te gek.
Ik ga er even mee spelen en dan laat ik wel wat weten.
we wachten met spanning af! welke kleur heb je hem ? en welk abbo...wat koste hij (A)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En geen van de 'lucky' N80 bezitters heeft problemen met het feit dat de N80 nogal een dikkertje is?

Dat is namelijk mijn enige twijfel over de aanschaf van de N80 (en ik wil er niet meer dan 225 euries voor het toestel betalen bij een 1 jarig abonnement :P)

Heeft iemand misschien al wat foto's van zijn oude toestel vs de n80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Laatst online: 13-09 11:38
Je kan mijn foto review hier bekijken.

Afbeeldingslocatie: http://img384.imageshack.us/img384/1600/dsc18897hn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:08

IkWilbert

Het is mij!

@Racingboy,

dank je! Mooie foto's :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Laatst online: 08-09 13:19
wie van de n80 owners voelt zich geroepen om eens een paar standaard foto testsjes te doen? Dus verschillende situaties (donker, normaal, overbelicht, ver, closeup, 2 objecten op verschillende dieptes etc)
I would be forever in your debt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

ik wil deze ook bestellen, maar vind BC écht te duur
BC: T-Mobile Flex 25 - 2 jaar is ie 299,99 euro
Internet: 160,- euro!

Twee keer zo duur voor een weekje eerder..no thanks 8)7

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
Heb zelf de n80 bij BC gekocht, Ik moet er bij zeggen dat bij mijn Telfort 200+100 abbo welke 25 euro per maand kost ik de eerste 6 maanden maar 12,50 per maand betaal, in combie met een aankoopprijs van 209 euro, maakt dat 209 - 75 = 134 euro aanshafsprijs en heb je 200 belminuten per maand + 100 extra voor de avond uren. Vind ik een goeie deal op zich..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

zeker mooie deal :) toch maar even langsgaan dan ipv alleen vragen via de telefoon
(btw, bc middelburg? toevallig :D )

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
gekocht in Middelburg idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
wordt tijd dat dit foontje flink in omloop wordt gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is hij er eindelijk....
Waar zijn jullie ervaringen nou?? :)
Wat is goed? Wat is minder?

Ik hoor het heel graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

enige nadeel wat ik tot nu toe heb begrepen is het missen van
autofocus in de camera..zijn de fotos nu erg snel out of focus?

eigenlijk wil ik best graag de zilveren versie..en bc heeft volgensmij hier alleen nog mr de zwarte, voor mij nog ff wachten dus ;)

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjado schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:38:
enige nadeel wat ik tot nu toe heb begrepen is het missen van
autofocus in de camera..zijn de fotos nu erg snel out of focus?

eigenlijk wil ik best graag de zilveren versie..en bc heeft volgensmij hier alleen nog mr de zwarte, voor mij nog ff wachten dus ;)
kon vanmiddag kiezen, de zilveren of de zwarte. Gekozen voor de zwarte omdat ik die mooier vind en omdat het scherm mooier uitkomt bij de zwarte dan bij de zilveren (maar da's allemaal persoonlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:18
Ook bij de mensen van belcompany?
vertel ons even je bevindingen, foto's, whatsoever.
ben benieuwd naar slide mechanisme, snelheid in algemeen...

Edit -> kan trouwens ook iemand met een N80 het Wifi gedeelte even uitvoerig testen? iemand in het N73 topic oppert dat het de wifi adapter op de n80 inferieur is en maar tot max 2 meter reikt en verder belabberd is. ben wel benieuwd hiernaar. (iemand even met zijn phone naar de Mcdonalds oid :) )

[ Voor 56% gewijzigd door johan12 op 17-05-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
heel vet dat die er nu eindelijk is , dacht om tijdelijke een w800i aan te schafffen tot deze er was maar hij is dus echt :D.

leuke vervanger voor de 6230 iemand een foto van de N80 naast een 6230(i) voor de grootte ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 10:28
Nadeel voor vroege owners van de N80 is dat jullie verplicht zijn een kleine review te geven ;) geintje.

Vragen als "iemand een foto van de N80 naast een 6230(i) voor de grootte" vind ik echt compleet nutteloos. Als je dat zonodig wilt weten zoek je de afmeting van beide phones, en klaar is kees.
Overigens heeft Racingboy veel foto's gepost waarmee je goed kan zien hoe groot, of eigenlijk hoe klein, de phone is.
Waar we met z'n allen wel benieuwd naar zijn is:

- Wifi, werkt dit makkelijk, hoe is het ontvangst etc.
- Batterijverbruik, kan 'ie bij normaal gebruik 3 dagen standby staan of is 'ie na één dag al leeg...
- Vastlopers, bugs
- Voelt het slide mechanisme stevig aan (sommige zijn van mening dat dit niet lekker werkt)
- Belkwaliteit, niet geheel onbelangrijk denk ik zo. Smartphones staan niet bekend om hun superieure belkwaliteit

Al deze vragen kun je pas beantwoorden als je de phone een tijdje in je bezit hebt. Mijn vraag is dus of jullie ter zijner tijd antwoord kunnen geven :)

Ik zit dus enorm te twijfelen tussen de N80 en de Qtek 8300 en de Samsung D720 en de .... en de ....
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Nou, ik heb m vandaag ffkes in mn handen gehad en ik moet zeggen dat ik verwacht had dat ie meer open zou springen. Dat is dus niet het geval. Je moet 'm echt open duwen. Vind ik dan wel weer een klein beetje een nadeel. Met 1 hand openen gaat wel, maar het mocht wel wat soepeler.

Verder is het wel een enorme knots van een gsm zeg...pfff...Nou vond ik mn Sendo X al een aardige baksteen, maar de N80 uitgeschoven en dan het keypad gebruiken is toch wel ff wennen.

Ik blijf me ook elke keer weer verbazen over het gebrek aan know-how van sommige verkopers. Zal het gesprek hier niet weergeven, maar de meesten hier weten denk ik wel wat ik bedoel...

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

trimakassi schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:05:
Nou, ik heb m vandaag ffkes in mn handen gehad en ik moet zeggen dat ik verwacht had dat ie meer open zou springen. Dat is dus niet het geval. Je moet 'm echt open duwen. Vind ik dan wel weer een klein beetje een nadeel. Met 1 hand openen gaat wel, maar het mocht wel wat soepeler.
Kwestie van smaak. Ik vind het persoonlijk erg fijn.
Verder is het wel een enorme knots van een gsm zeg...pfff...Nou vond ik mn Sendo X al een aardige baksteen, maar de N80 uitgeschoven en dan het keypad gebruiken is toch wel ff wennen.
Ik heb een P900 gehad en dat is pas een knots. Ik vind het (wederom) heel erg meevallen. Ik had hem dikker verwacht maar bij vergelijking met de N70 is het echt een kleine foon. Hij is zelfs niet dikker dan de N70.
Ik blijf me ook elke keer weer verbazen over het gebrek aan know-how van sommige verkopers. Zal het gesprek hier niet weergeven, maar de meesten hier weten denk ik wel wat ik bedoel...
Ja ja, dat je ze moet vertellen dat hij echt een auto focus heeft bijvoorbeeld...... Maar goed het voordeel van een winkel is dat je hem gemakkelijker kan terug brengen als hij erg tegenvalt of als er iets mee is. Maar ook dat is wederom persoonlijk :) :+

Trouwens, ik heb hem bij BC gekocht voor €270,- bij een €25,- 2-jaar abo maar naar een half jaar mag je het abo omzetten naar bijvoorbeeld €20,-. Tevens zit er nog wat korting op de eerste 4 maanden en als Nederalnd goed presteerd op het WK nog meer maanden korting....

Heb de N80 daar nog wel achter moeten laten omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd en Orange (mijn huidige provider) dit eerst moet bevestigen aan KPN :? Echt raar maar goed, nog een paar dagen en ik kan hem eindelijk ophalen. Het is overigens een Smooth Stainless uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 08:12:

Heb de N80 daar nog wel achter moeten laten omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd en Orange (mijn huidige provider) dit eerst moet bevestigen aan KPN :? Echt raar maar goed, nog een paar dagen en ik kan hem eindelijk ophalen. Het is overigens een Smooth Stainless uitvoering.
Volgens mij is dat standaard: stel dat er Orange geen toestemming geeft voor portabiliteit (om welke reden dan ook), dan is er geen contract met (in jouw voorbeeld) KPN tot stand gekomen en heb je dus geen recht op de toestelkorting. In de meeste gevallen gaat het echter goed, behalve als er bijvoorbeeld betalingsachterstand is bij de overdragende aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de zilveren gehaald bij BC, met verlenging van m'n HI 30 kostte de N80 toch nog
E 270,- , maarja ik kan er weer ff tegenaan. Ik heb er gelijk een 1 gig. MiniSD kaartje bij gekocht, kan ik voorlopig lekker vooruit.
Verder vind ik 'm heel fijn in de hand liggen. Het slide mechanisme is wel even wennen, ik heb hiervoor een Samsung D500 gehad, da's toch heel anders, maar zeker niet storend.
De resolutie is echt heel goed, hele strakke foto's en het ontbreken van autofocus mis ik helemaal niet.
Ik heb gisteren ook Wifi even getest, werkt heel goed en heel snel, het is ook heel makkelijk allemaal.
Batterijverbruik kan ik niet veel over zeggen, ik heb gisteren heel de dag met m'n tel. gespeeld en eind van de dag was hij wel leeg. Normaal gesproken als je 'm normaal gebruikt zal de batterij wel de hele dag meegaan, misschien wel 2 dagen.
De belkwaliteit is ook heel goed, je hoort degene aan de andere kant van de lijn heel duidelijk en ik heb ook geen klachten gehoord over hoe ze mij horen.

Als er nog vragen zijn hoor ik 't wel en probeer ik er even naar te kijken.
Weet iemand trouwens waar ik wat symbian programma's vandaan kan halen om te testen op de tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 08:18:
[...]

Volgens mij is dat standaard: stel dat er Orange geen toestemming geeft voor portabiliteit (om welke reden dan ook), dan is er geen contract met (in jouw voorbeeld) KPN tot stand gekomen en heb je dus geen recht op de toestelkorting. In de meeste gevallen gaat het echter goed, behalve als er bijvoorbeeld betalingsachterstand is bij de overdragende aanbieder.
OK, nou maar hopen dat ze dat zeer snel controleren... Kan niet meer wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
running man schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 08:32:
[...]

OK, nou maar hopen dat ze dat zeer snel controleren... Kan niet meer wachten :X
Helemaal standaard is dat niet dat ze je telefoon achterhouden. Bij mijn vorige contract overstap (van vodafone naar kpn hi) kreeg ik gelijk mijn telefoon mee, en een tijdelijke simkaart voor die paar dagen dat het nummer overzetten duurde.

Toen der tijd nog een Samsung E800....nou dan de N80....maar in principe krijg je gelijk je telefoon mee.

In jou geval...nog even wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens hoe ik dat vervelende klikgeluid bij de fotocamera op de N80 uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:10:
Weet iemand trouwens hoe ik dat vervelende klikgeluid bij de fotocamera op de N80 uit kan zetten?
als je het forum gelezen hebt zie je dat dat niet meer mogelijk is. Dit in verband met de privacy wetgeving dat het geluid niet uit mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
Ik heb het profiel op stil gezet, dan is ie stil. Maar dat lijkt me niet de manier..

[ Voor 29% gewijzigd door smokeandnoise op 18-05-2006 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
smokeandnoise schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:21:
Ik heb het profiel op stil gezet, dan is ie stil. Maar dat lijkt me niet de manier..
dat is als het goed is wel de enigste manier hoe je het geluid van de camera uit kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, bij deze dan even kort mijn bevindingen van de N80.

De grote valt eigenlijk reuze mee. Bij het ophalen vond ik hem kleiner dan ik verwacht had. De dikte is wel even wennen, maar niet storend.
Het scherm is echt uitstekend. Mooie beeldkwaliteit. Foto's en video's zien er op het toestel ook erg goed uit. (ik heb ze helaas nog niet kunnen uploaden naar een computer)
- Wifi: Totaal geen problemen mee. Ik gebruik het draadloos netwerk van mijn buren en of ik nu op zolder zit of ik zit benden, gewoon goede ontvangst.
- Slidemechanisme: Dit was even wennen. Het had naar mijn mening wel iets strakker mogen gaan maar dit is niet hinderlijk.

Ik heb mijn gmailaccount ook ingesteld in de N80. Dit werkt goed. Toen ik echter 200+ headers wilde wissen uit de telefoon en uit de mailaccount zelf, sloeg de telefoon halverwege vast en begon met een herstart. Nog een kleine bug waarschijnlijk, maar hier heb ik enigzins rekening mee gehouden omdat ik het toestel in een vroeg stadium heb gekocht. En nee, zou niet zo moeten zijn na een release ;)

Edit:

Waarschijnlijk heeft mijn toestel nog een bug: (tenzij ik iets ingesteld heb maar weet niet meer waar)

Als ik een foto maak hoor ik geen geluid. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik dit niet vervelend vind O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gister even bij BC geweest maar schrik toch wel van de prijzen, met hi40 2-jarig betaal je nog 220,- bij.. gaat mij een beetje te ver. Nu zat ik op 2call.nl te kijken maar daar is hij maar 126,- bijna de helft! Krijg je dan een of andere mindere versie ofzo? Of zijn er zaken als garantie anders geregeld, er moet ergens toch verschil in zitten.. iemand ervaring hiermee?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:41:
Ben gister even bij BC geweest maar schrik toch wel van de prijzen, met hi40 2-jarig betaal je nog 220,- bij.. gaat mij een beetje te ver. Nu zat ik op 2call.nl te kijken maar daar is hij maar 126,- bijna de helft! Krijg je dan een of andere mindere versie ofzo? Of zijn er zaken als garantie anders geregeld, er moet ergens toch verschil in zitten.. iemand ervaring hiermee?
het verschil zit hem in de versie die je krijgt van je telefoon. De versie de BC en andere mobiele aanbieders momenteel aanbieden dat is de Europese versie van de telefoon.

De versie die 2call aanbied (die pas in week 22 leverbaar wordt) is de nederlandse versie. Deze telefoon 'schijnt' 90 euro goedkoper uit te vallen. Zou bij god niet weten wat er anders aan de telefoon is maar daar gaat het ook niet om

Vraag me niet waarom...maar dit is denk ik de reden van het verschil. Bij bc is hij dus ook direct leverbaar terwijl je bij 2call moet wachten tot de nederlandse versie van de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de BC moet je in gedachte houden dat het personeel in de winkel moet worden betaald. Natuurlijk moet ook het pand worden gehuurd en zo komen er een aantal kosten naar boven. Die kosten moeten ergens worden terugverdiend. Voor een webwinkel is veel minder personeel nodig en is er maar een pand nodig voor de opslag oid. Daardoor zijn webwinkels vaak goedkoper dan een gewone winkel

Ik ben zelf al een leuke aanbieding op internet tegengekomen. Ik betaal dan 24.50€ per maand en ik hoef maar 37€ bij te betalen! Niet te vergeten: De eerste 3 maanden krijg ik ook nog 50% korting, er worden geen aansluitkosten gerekend en ik kan gratis gebruik maken van vodafone live (joepie, wat heb ik daar nou weer aan :9??)

Dit is de aanbieding

Als je zelf even wat meer rondsurft op die site kom je nog 2 of 3 aanbiedingen tegen die niet al te duur zijn. Dan moet je wel naar de T-mobile en Vodafone aanbiedingen kijken.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:51:
Bij de BC moet je in gedachte houden dat het personeel in de winkel moet worden betaald. Natuurlijk moet ook het pand worden gehuurd en zo komen er een aantal kosten naar boven. Die kosten moeten ergens worden terugverdiend. Voor een webwinkel is veel minder personeel nodig en is er maar een pand nodig voor de opslag oid. Daardoor zijn webwinkels vaak goedkoper dan een gewone winkel

Ik ben zelf al een leuke aanbieding op internet tegengekomen. Ik betaal dan 24.50€ per maand en ik hoef maar 37€ bij te betalen!

Dit is de aanbieding

Als je zelf even wat meer rondsurft op die site kom je nog 2 of 3 aanbiedingen tegen die niet al te duur zijn. Dan moet je wel naar de T-mobile en Vodafone aanbiedingen kijken.
Daar komt bij kijken dat de garantie bepaling via internet verloopt en dus onpersoonlijk is. Veel mensen hebben daar ook moiete mee aangezien ze hun problemen niet aan iemand kunnen richten. Overgens halen veel internet shops hun spul uit het buitenland en flashen dan hun software er op. Maar dat hoeft natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
DaannO schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:55:
[...]

Daar komt bij kijken dat de garantie bepaling via internet verloopt en dus onpersoonlijk is. Veel mensen hebben daar ook moiete mee aangezien ze hun problemen niet aan iemand kunnen richten. Overgens halen veel internet shops hun spul uit het buitenland en flashen dan hun software er op. Maar dat hoeft natuurlijk niet.
Het probleem bij internet bestellen verder is vaak ook dat je niet met nummerbehoud kan overstappen naar een andere provider.

Overgens zijn die acties alleen met 2 jarige abbonementen, voor 1 jarige abbo's betaal je gewoon net zoveel als de meeste aboo versies bij BC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als die nederlandse versie uitkomt, zullen de prijzen bij een Bc natuurlijk ook flink omlaag gaan? Gevoelsmatig haal ik liever mijn telefoon in een winkel.. Hoe lang zou er voor staan voordat de prijzen flink zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:10:
Maar als die nederlandse versie uitkomt, zullen de prijzen bij een Bc natuurlijk ook flink omlaag gaan? Gevoelsmatig haal ik liever mijn telefoon in een winkel.. Hoe lang zou er voor staan voordat de prijzen flink zakken?
lijkt mij in week 22...aangezien dan de nederlands versie er is. Maar kan daarna nog wel een paar weken duren zodat bc wat meer winst maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:10:
meestal zo'n 4 -6 weken na introductie van het nederlandse toestel, behalve wanneer het erg veel gevraagd wordt en sporadisch leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

BC heeft mij medegedeeld dat het een Nederlands toestel betreft... en dus geen import...
Ik heb hem echter nog niet thuis dus kan iemand die hem bij BC heeft gehaald bevestigen dat
het een Nederlands toestel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:50:
BC heeft mij medegedeeld dat het een Nederlands toestel betreft... en dus geen import...
Ik heb hem echter nog niet thuis dus kan iemand die hem bij BC heeft gehaald bevestigen dat
Als jij mij verteld hoe, kan ik bevestigen of het wel of geen Nederlands toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

uuhhh nederlandse handleiding in papieren vorm, Nederlands stekker aan het laad apparaat ofzo.
Meer zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:04
Vandaag mijn order van de N91 geannuleerd en toch maar de N80 besteld vanwege het feit dat ik de N91 in mijn handen heb gehad en ik toch redelijk onder de indruk was van het formaat van de N91.

Dan maar geen HD en een 2GB miniSD kaartje, de specs qua resolutie en dergelijke maken weer een hoop goed, die 2GB die ik dan extra aan HD opslagruimte zou hebben vind ik dan niet zo belangrijk meer als ik de formaten van de telefoons naast elkaar hou....

Puur persoonlijk....

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
net dummy model in me handen gehad, wat mij afvraagt hoe sms't die ?
de grootte valt me mee en de dikte kunnen we ook wel mee leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:58:
uuhhh nederlandse handleiding in papieren vorm, Nederlands stekker aan het laad apparaat ofzo.
Meer zou ik niet weten.
Ah, stom idd. Dacht dat ik het softwarematig na kon kijken. Anyway, Zit wel een nederlandse handleiding bij, maar dit is een kopie. Had hier even niet mee aan gedacht. De BC N80 zal dan wel een gewoon Europees model zijn ipv de Nederlandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:36:
[...]

Ah, stom idd. Dacht dat ik het softwarematig na kon kijken. Anyway, Zit wel een nederlandse handleiding bij, maar dit is een kopie. Had hier even niet mee aan gedacht. De BC N80 zal dan wel een gewoon Europees model zijn ipv de Nederlandse.
OK, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een programma download voor je N80, in welke map moet je dit dan plaatsen?

Weet iemand trouwens sites waar ik software voor de N80 kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

running man schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:50:
collega van me had een mooie duitse handleiding bij zijn N80, lijkt me dus niet de nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:52:
[...]

Als jij mij verteld hoe, kan ik bevestigen of het wel of geen Nederlands toestel is.
't is (zeer) waarschijnlijk een Duits toestel, je krijgt er wel gewoon (mits op voorraad) een Nederlandse (extra) handleiding bij en het menu is ook gewoon in het Nederlands.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin heeft laatst een 7370 bij BC gehaald, ook hier zat een duitse handleiding bij, met een kopie van de nederlandse handleiding. Uit de informatie op de doos bleek ook dat het om een duits toestel ging. Het menu was inderdaad gewoon Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

De firmware's die in nokias zitten zijn in priciepe voor heel europa, en de nokia selecteerd de taal de bij de landcode van de provider hoort als hij voor het eerst aangaat, dan houd hij die taal vast.

dat is de reden dat duitse toestellen gewoon in het nederlands zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Laatst online: 13-09 11:38
Een foto naast de 6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk die vergelijking had ik ff nodig 8) , maakt het qua dikte een groot verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:42
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:03:
[...]

Kijk die vergelijking had ik ff nodig 8) , maakt het qua dikte een groot verschil?
http://www.phonescoop.com...p?p=80&g=n80vs&h=img_2002
vergeleken met de 6280 ;)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim

pim

In Den Bosch bij de Belcompany, is ie niet beschikbaar voor mensen die hem niet gereserveerd hebben. Pas over een paar weken voor iedereen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:03:
[...]

Hij is wel een stukje dikker maar eerlijk gezegd vind ik hem niet storend dik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 20:05
pim schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:41:
In Den Bosch bij de Belcompany, is ie niet beschikbaar voor mensen die hem niet gereserveerd hebben. Pas over een paar weken voor iedereen..
Ze hebben echter wel de dummy liggen. Kun je alvast kijken hoe het formaat in de handen ligt.
Beviel me zeer goed. Ik ben nu echt aan het twijfelen tussen de N80 en E70..... :?
Het verschil is tussen een lekker klein toestel (N80 met wifi + 3 mp camera met flits) en een groter toestel met qwerty toetsenbord (E70 met wifi + 2 mp camera zonder flits)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
Enige waar ik echt mee zit met deze N80 is de kwetsbaarheid van het toestelletje.

Ik heb ook een 6100 van nokia, die kan echt wel iets hebben qua stootje of vallen,
ik zou echt niet willen dat deze N80 1x valt, en al helemaal niet op straat.. :S
Dan weet je vrijwel zeker dat het ding uit elkaar ligt. Ook vind ik het jammer dat ik het
gevoel steeds heb dat de front een beetje draait tov het toestel als je intensief met de
knoppen bezig bent.

Aan de andere kant, ik ben wel blij dat er dan een leren koordje bij zit zodat je de nokia aan je pols kunt laten hangen, en dus te voorkomen dat deze valt.

[ Voor 17% gewijzigd door smokeandnoise op 18-05-2006 17:15 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.