Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:04
smokeandnoise schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:08:
Enige waar ik echt mee zit met deze N80 is de kwetsbaarheid van het toestelletje.

Ik heb ook een 6100 van nokia, die kan echt wel iets hebben qua stootje of vallen,
ik zou echt niet willen dat deze N80 1x valt, en al helemaal niet op straat.. :S
Dan weet je vrijwel zeker dat het ding uit elkaar ligt. Ook vind ik het jammer dat ik het
gevoel steeds heb dat de front een beetje draait tov het toestel als je intensief met de
knoppen bezig bent.
zo snel gaat een slider niet kapot hoor, en bovendien als je daar bang voor bent sluit je toch een verzekering er bij af? voor iets meer dan 10 euro ben je voor alles verzekerd ook daarvoor dus als dat je enige probleem is?

bovendien als je gewoon zuinig op je toestel bent gebeurt dat toch vrijwel nooit? en na een keer vallen is hij echt niet kapot hoor! hoevaak er bij ons op school niet een samsung (slider) op de grond parradeerd...zowel open als dicht geschoven.....gaat ook heus niet zo super snel kapot...dan is je merk niet betrouwbaar en raak je klanten kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
Sheit 2 a 300 pleuries voor bij eenjarig abo, fuck men die prijzen moeten omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij uitleggen waarom vodafone bel&multimedia 24m zo absurd goedkoop is(zie 2call en de bovenstaande aanbieding)? wat is het addertje onder het gras bij dat ab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:20
heb wat vraagjes over sms..

wie iemand hoe je een smsje naar je sim kaart kan kopieren? kan het nergens vinden..
en hoeveel smsjes kan deze tel aan..en waar kan je zien hoeveel smsjes je al verstuurd heb,dat kan ik ook niet vinden of het zit er niet op..

iemand 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit volgens mij geen addertje onder het gras, ik vraag me alleen af, als ik zo'n n80 neem. met een vodafone multimedia, dan kan ik geen vodafone live gebruiken toch? want zit dan geen vodafone software op, of is dit niet persé nodig voor vodafone live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:25:
kan iemand mij uitleggen waarom vodafone bel&multimedia 24m zo absurd goedkoop is(zie 2call en de bovenstaande aanbieding)? wat is het addertje onder het gras bij dat ab?
de enigste addertje die ik tot nu toe heb gevonden is dat "gratis vodofone live en
vodafone internet voor € 3,-" t/m 1 september 2006 zijn, dus niet de gehele 24 maanden.

http://www.vodafone.nl/Pr...Media_TeGoed/Wat_kost_het

althans dat maak ik uit bovenstaande link op,

foutje nu ik het nog een keertje lees, staat er bij
gedurende hele contractperiode

Verder ziet het er wel aantrekkelijk uit 8)
wordt een moeilijke keuze, N80, E70 of een qtek 8310 ...

[ Voor 10% gewijzigd door pvdlaan op 18-05-2006 20:28 ]

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog wat foto's willen zien van de N80 naast de N70 en 6280 check deze link:
http://www.vergelijking.be/forum/viewtopic.php?t=6408

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakbeest
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:22

Bakbeest

Het beest is los!

Heb em gisteren vast mogen houden en ik wilde em eigenlijk niet meer loslaten. :+
Wat een mooi telefoontje. Helemaal top! Grootte en dikte vielen mij heel erg mee.
Helaas hadden ze em alleen nog maar in het zwart. Ik ga morgen nog wel even kijken of ie ergens in het zilver te verkrijgen is.

[ Voor 1% gewijzigd door Bakbeest op 18-05-2006 22:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:19
vodafone maakt het interesant.
nokia N80
2 jaar 22.50
icm met de N80 nog 70 euro

twijfel of ik de N80 met hi30 neem of met vodafone 27.70+ sms verdubbelaar.
dan is het ook 30 euro.

hi 30 225/450
voda 30 200/400..

hi is goedkoper maar de optie van vodafone op live internet voor 10 uur per maand is wel leuk en gratis vodafone live.

maar of ik het veel ga gebruiken vraag ik me dan af ?

edit

ik snap het verschil niet tussen vodafone bel &sms en vodafone Bel en Mulitmedia :S

[ Voor 11% gewijzigd door wd200 op 18-05-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:26
wd200 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 21:38:
vodafone maakt het interesant.
nokia N80
2 jaar 22.50
icm met de N80 nog 70 euro

twijfel of ik de N80 met hi30 neem of met vodafone 27.70+ sms verdubbelaar.
dan is het ook 30 euro.

hi 30 225/450
voda 30 200/400..

hi is goedkoper maar de optie van vodafone op live internet voor 10 uur per maand is wel leuk en gratis vodafone live.

maar of ik het veel ga gebruiken vraag ik me dan af ?

edit

ik snap het verschil niet tussen vodafone bel &sms en vodafone Bel en Mulitmedia :S
Gratis vodafone live is enkel die portal he ;)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
nils7 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:44:
[...]

Gratis vodafone live is enkel die portal he ;)
wat kan je er dan mee 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Binnen de vodafone live portal surfen. Dus sites die bij vodafone horen of die vodafone heeft toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
DaannO schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:21:
[...]

Binnen de vodafone live portal surfen. Dus sites die bij vodafone horen of die vodafone heeft toegewezen.
file informatie toevallig ?
en dat soort dingen of echt alleen onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
wd200 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:24:
[...]

file informatie toevallig ?
en dat soort dingen of echt alleen onzin
http://www.vodafone.nl/Pr...ive_en_UMTS/Zo_werkt_het/

Zelf een beetje zoeken kan ook wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik twijfel eigenlijk nog een beetje.
Mijn Hi 25 verlengen.. Of overgaan op T-mobile Flex..
Iemand die mijn twijfels weg kan helpen? :)

Iemand al TomTom werkend gekregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagjes:kan je er je eigen oordopjes/koptelefoon op aansluiten?
Is het mp3 geluid net zo goed als op de N91 _/-\o_
Wat is het maximale wat er aan geheugen in kan?

En kan Tomtom wel op de N80,op de N91 namelijk niet |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2006 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan12 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:40:
Gsmtrack.nl volgende week namelijk week 20... en die hebben meestal nieuwe gsm's eerder dan andere (web)shops. Iemand m al in bestelling daar?
Ja ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt geloof ik ook niet helemaal wat daar allemaal in die tabel staat. Neem bijvoorbeeld beeldbellen. Is dit dan gratis of niet? Ten eerste kan ik me dat niet voorstellen en ten tweede staat bij de abonnementstarieven (op de vodafone site) het volgende:

Het Bel & MultiMedia TeGoed kun je gebruiken voor:
* Alle nationale gesprekken naar een Nederlands vast of mobiel nummer en Vodafone VoiceMail (1233).
* SMS of MMS zonder attachment naar een Nederlands 10-cijferig vast en mobiel nummer binnen Nederland en e-mail zonder attachment.
* MMS met attachment naar een Nederlands 10-cijferig vast en mobiel nummer binnen Nederland en e-mail met attachment. Hiervoor betaal je het Plustarief.
* BeeldBellen nationaal naar een Nederlands mobiel nummer. Hiervoor betaal je altijd het Plustarief.
* Bekijken/downloaden van Live TV & Video en MusicDownloads. Hiervoor betaal je altijd het geldende tarief.

Het plustarief bedraagt bij vodafone €0.50.

Dus ik vraag me nou werkelijk af wat er wordt bedoeld met de aanbieding "gratis vodafone live" bij algebeld.nl :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:32:
Ze draaien allebei Symbian 9.1 met Series 60 v3. Waarom zou de N80 wel TomTom kunnen draaien en de N91 niet? Ik had begrepen dat TomTom nog niet werkte op Symbian 9.1 omdat ze nog dingen moeten aanpassen voor deze nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren sudoku en Emsn werkend gekregen op m'n N80, en het werkt nog lekker ook. Hopelijk komt er snel nog meer software, ik heb niet voor niets een 1 gig. kaartje gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagjes:kan je er je eigen oordopjes/koptelefoon op aansluiten?
Is het mp3 geluid net zo goed als op de N91 _/-\o_

zit een verloopstekker bij voor je eigen oortjes. Geluid is net ze goed als de N91. Zit ook een equilizer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje:

Wanneer iemand mij een mms bericht stuurt ontvang ik deze wel, maar wanneer ik 'm wil openen zit bij de bijlagen alleen een vaag tekstdocument met de naam van de meegestuurde foto, ik kan 'm op een of andere manier niet openen. Het mms-je was verstuurd van een samsung telefoon, lijkt me dat dat niet uit moet maken.

Iemand anders hier al ervaringen mee? Doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:04
Probeer eens een MMS bericht aan jezelf te sturen en kijk dan eens of dat werkt....

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:36:
[...]

zit een verloopstekker bij voor je eigen oortjes. Geluid is net ze goed als de N91. Zit ook een equilizer op.
Wat zijn je eerste indrukken tot nu toe, is het een beter toestel qua stabiliteit/bugs etc dan de 6280?
Omdat je in dit topic daar eerst je angst over uitsprak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A3-D schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:50:
Probeer eens een MMS bericht aan jezelf te sturen en kijk dan eens of dat werkt....
Dat is het vreemde, als ik er 1 naar mezelf stuur werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44

2GB officieel (en grotere kaartjes zijn er volgens mij nog niet). Ik heb er al één besteld die straks als het goed is op de mat ligt, ook al heb ik de telefoon nog niet.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbmot schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:37:
[...]

2GB officieel (en grotere kaartjes zijn er volgens mij nog niet). Ik heb er al één besteld die straks als het goed is op de mat ligt, ook al heb ik de telefoon nog niet.
er zijn wel kaartjes van 4 gig, maar nog niet hier verkrijgbaar. Las op de engelse site dat mensen 4 gig hadden en zonder problemen. Heb er zelf ook 2 gig inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:56:
[...]

Wat zijn je eerste indrukken tot nu toe, is het een beter toestel qua stabiliteit/bugs etc dan de 6280?
Omdat je in dit topic daar eerst je angst over uitsprak?
tot nu toe nog geen echte grote sw problemen kunnen ontdekken. heb hem echter nog maar 3 dagen. Bij de 6280 was het inderdaad na 2 uren al raak. indruk van toestel is goed. Mooi strak schermpje. goed geluid, fijne toetsen (fijner dan N91, net iets te klein), Ander voordeel t.o.v. N91 is de zoeksnelheid in bestanden: bij de N91 moet hij steeds de gehele HD openen en afstropen, wat bijna anderhalve minuut kost (bij 500 MB bestanden, weet niet of die tijd langer gaat duren bij 4 Gig, lijkt me wel). Bij de N80 kun je een mapje aanwijzen waar te zoeken

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een wezenlijk negatief verschil in de europese versie en de nederlandse versie? Een kopie van de handleiding vind ik op zich niet erg, maar als er hardware verschillen inzitten is dat natuurlijk niet goed.

Ik was trouwens degene in het N73 forum die de Wifi aan de kaak stelde, dit naar aanleiding van een test in Portugal. Mogelijk dat dit dus een eenmalige slechte dekking is geweest. Ik ben blij dat bij andere personen het Wifi gedeelte beter werkt en redelijk snel. Dit maakt de N80 wel weer aantrekkelijker dan de N73.

De foto van de camera gemaakt met de N80 vind ik erg goed. De focus van dichtbij is dus prima. Ik hoop dat omgeving foto's ook goed zijn. Foto's met een paar strepen erop vind ik niet acceptabel. Dat mag zeker met een 3mp camera niet gebeuren.

Zoals andere ben ik erg nieuwsgierig naar wanneer de juiste versie van TomTom gaat werken. Vandaag over 5 weken ben ik net een uurtje onderweg naar Italia en tomtom op de N80 zou dan mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:19
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:40:
Is er een wezenlijk negatief verschil in de europese versie en de nederlandse versie? Een kopie van de handleiding vind ik op zich niet erg, maar als er hardware verschillen inzitten is dat natuurlijk niet goed.

Ik was trouwens degene in het N73 forum die de Wifi aan de kaak stelde, dit naar aanleiding van een test in Portugal. Mogelijk dat dit dus een eenmalige slechte dekking is geweest. Ik ben blij dat bij andere personen het Wifi gedeelte beter werkt en redelijk snel. Dit maakt de N80 wel weer aantrekkelijker dan de N73.

De foto van de camera gemaakt met de N80 vind ik erg goed. De focus van dichtbij is dus prima. Ik hoop dat omgeving foto's ook goed zijn. Foto's met een paar strepen erop vind ik niet acceptabel. Dat mag zeker met een 3mp camera niet gebeuren.

Zoals andere ben ik erg nieuwsgierig naar wanneer de juiste versie van TomTom gaat werken. Vandaag over 5 weken ben ik net een uurtje onderweg naar Italia en tomtom op de N80 zou dan mooi zijn.
hardware-verschillen zullen er in principe niet zijn. Er kunnen wel kwaliteitsverschillen opduiken bij verschillende batches/verschillende fabrieken. Dat de benelux-versie later is heeft waarschijnlijk te maken met lokalisatie en distributie aan de kant van Nokia. Grote landen krijgen dan meestal voorrang

Edit : net gelezen dat TomTom einde van de zomer schijnt uit te komen

[ Voor 4% gewijzigd door dcell op 19-05-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is geen enkel verschil met de eu en nederlandse versie. Ook in de eu-versie staan alle nederlandse providers voorgeprogrammeerd. Enige verschil is de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen maar eens kijken bij de BC of ze een toestel hebben die wel aan kan. Gisteren in Keulen een in de hand gehad die voelde goed aan, sliden gaat goed en niet al te snel. Jammer dus dat ik het scherm niet heb kunnen zien.

Nu nog even een abo erbij kiezen en dan geld reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:46:
Ik heb een probleempje:

Wanneer iemand mij een mms bericht stuurt ontvang ik deze wel, maar wanneer ik 'm wil openen zit bij de bijlagen alleen een vaag tekstdocument met de naam van de meegestuurde foto, ik kan 'm op een of andere manier niet openen. Het mms-je was verstuurd van een samsung telefoon, lijkt me dat dat niet uit moet maken.

Iemand anders hier al ervaringen mee? Doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt.
Zou iemand het anders even kunnen proberen, met een samsung o.i.d. een mms sturen naar de N80 en kijken wat er gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
alleen jammer dat als een camera een 3 megapixel ccd heeft, dit niet garant staat voor de kwaliteit die deze dan levert. Dus bij onderbelichting of een andere beperkende factor, kan de foto nog wel bestaan uit 3MP's, maar hoeft de kwaliteit nog niet denderend te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:42:
[...]

Zou iemand het anders even kunnen proberen, met een samsung o.i.d. een mms sturen naar de N80 en kijken wat er gebeurd?
Dat heeft geen enkele zin, laat die samsunger eens mmsen naar een andere foon. Als jij jezelf wel kan ontvangen dan betekent dat je foon goed is. Laat desnoods iemand anders naar jou mms'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
Jarnoootje schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:15:
[...]zo snel gaat een slider niet kapot hoor, en bovendien als je daar bang voor bent sluit je toch een verzekering er bij af? voor iets meer dan 10 euro ben je voor alles verzekerd ook daarvoor dus als dat je enige probleem is?
ow, verzekeren, dat kan ook idd, bedoel je 10 euro eenmalig of 10 euro per maand, of jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
smokeandnoise schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:14:
[...]

ow, verzekeren, dat kan ook idd, bedoel je 10 euro eenmalig of 10 euro per maand, of jaar?
bij elke winkel heb je wel zo'n rekje staan met de kosten. je hebt geloof ik al voor 5 euro een verzekering. Maar voor 10 euro (gaat hierbij om extra kosten bovenop je abbo) ben je tegen alles verzekerd. Rkijg je gewoon een nieuwe als er alleen al een krasje op het beeldscherm zit (schijnt)

het gaat hierbij om kosten par maand. En een verzekeringscontract duurt geloof ik een jaar. Verder kun je dus alleen nieuwe toestellen verzekeren bij aankoop. dus niet een dag later of week later.

Ik neem een jaar abbo dus verzekeren zie ik niet zitten. maar voor de 'onhandigen' onder ons die de telefoon nog wel eens laten stuiteren is een verzekering zeker een goede oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een flink aantal posts geleden werd er gesproken over telefonie.nl, deze had in april al aangekondigd het toestel te kunnen leveren vanaf eerste week mei.
Ik heb besteld, maar niet ontvangen (goh ...).

Zijn er meer mensen die daar besteld hebben? Van 'men' bij telefonie.nl krijg ik alleen te horen 'het is nog niet zo ver' maar verder totaal niets concreets ... en ik wil nu toch wel mijn begeerde N80 hebben O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:14:
[...]

Dat heeft geen enkele zin, laat die samsunger eens mmsen naar een andere foon. Als jij jezelf wel kan ontvangen dan betekent dat je foon goed is. Laat desnoods iemand anders naar jou mms'en.
Die samsunger stuurde altijd mms-jes naar m'n oude toestel de D500 en dat ging altijd heel goed, vandaar dat ik 't zo raar vind. Ach ja, we zien wel. Als over een tijdje meer mensen de N80 hebben en ik zie het probleem toevallig hier opduiken, kijk ik wel eens verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met de beschikbaarheid van de accessories op dit moment? Een carsetje en een GPS module zijn wel handig om te kunnen navigeren in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:07:
Hoe zit het eigenlijk met de beschikbaarheid van de accessories op dit moment? Een carsetje en een GPS module zijn wel handig om te kunnen navigeren in de auto.
GPS gaat 9 van de 10 keer via blauwetand dus dat is geen enkel probleem, het schijnt dat alles er al is maar kan het nog niet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakbeest
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:22

Bakbeest

Het beest is los!

Ik mag me nu ook trotse bezitter noemen van een zilveren Nokia N80!
Ik kan tot nu toe maar één ding zeggen: Top telefoon met een beeldkwaliteit om van te :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Bakbeest schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:38:
Ik mag me nu ook trotse bezitter noemen van een zilveren Nokia N80!
Ik kan tot nu toe maar één ding zeggen: Top telefoon met een beeldkwaliteit om van te :9~ .
Proficiat!
Ben ik dan de enige die zijn telefoon achter moet laten bij BC totdat de nieuwe provider bevestigt dat het nummerbehoud door kan gaan :? Om gek van te worden 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, je bent niet de enige ik moest hem ook achterlaten bij de BC.
Maar goed heb je wel wat om naar uit te kijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 20:04:
Nee hoor, je bent niet de enige ik moest hem ook achterlaten bij de BC.
Maar goed heb je wel wat om naar uit te kijken :-)
Kijk, een mede slachtoffer :+
En nu maar hopen dat ik snel een bevestiging krijg dat ik hem op kan halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 20:12:
[...]

Kijk, een mede slachtoffer :+
En nu maar hopen dat ik snel een bevestiging krijg dat ik hem op kan halen :9
En ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
al iemand die mp3's via het netwerk op zijn Nokia N80 heeft weten af te spelen?|

Ik krijg de N80 niet geshared of zichtbaar in het netwerk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WtB
  • Laatst online: 25-04-2023

WtB

Ik heb een filmpje omgezet naar .mp4 maar de ingebouwde realplayer speelt deze niet af. In de handleiding staat dat sommige mp4 formaten niet ondersteund worden (als ze o.a. geen 3gp formaat zijn). Met wel proggie kan ik filmpjes omzetten en is iemand dat al gelukt?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WtB schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:53:
Ik heb een filmpje omgezet naar .mp4 maar de ingebouwde realplayer speelt deze niet af. In de handleiding staat dat sommige mp4 formaten niet ondersteund worden (als ze o.a. geen 3gp formaat zijn). Met wel proggie kan ik filmpjes omzetten en is iemand dat al gelukt?

bvd
Met Nero 7 Premium, Nero recode is het goed te doen. Ik had als instellingen "portable" en bij advanced "Simple profile" aangevinkt. Die speelden goed af. Maar ik heb verder nog niet veel getest wat de beste settings zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imtoo Mp4 video converter werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WtB

WtB

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 22:31:
Imtoo Mp4 video converter werkt perfect!
De 5 minuten testversie van Imtoo gedownload maar dan krijg ik net als bij mijn eerdere testjes met andere apps bij realmedia player een zwart beeld.

Welk gedeelte ik van Nero moet gebruiken is me niet duidelijk, kan alleen dvd's omzetten, maar wil een gewone mpg/wmf/etc omzettten. Ik heb Nero 7 Ultra edition en zie alleen iets als Nero recode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
WtB schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 23:18:
[...]

De 5 minuten testversie van Imtoo gedownload maar dan krijg ik net als bij mijn eerdere testjes met andere apps bij realmedia player een zwart beeld.

Welk gedeelte ik van Nero moet gebruiken is me niet duidelijk, kan alleen dvd's omzetten, maar wil een gewone mpg/wmf/etc omzettten. Ik heb Nero 7 Ultra edition en zie alleen iets als Nero recode.
kijk hier eens op..( http://spawnweb.dk/recode/k750.htm )is wel voor SE maar dat maak niet uit ik heb bij deze instellingen een goed en mooi geluid., en beeld natuurlijk....neem ik nu wel iets meer wat daar sta.

[ Voor 9% gewijzigd door Djambo op 20-05-2006 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WtB

WtB

Djambo schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 00:25:
[...]

kijk hier eens op..( http://spawnweb.dk/recode/k750.htm )is wel voor SE maar dat maak niet uit ik heb bij deze instellingen een goed en mooi geluid., en beeld natuurlijk....neem ik nu wel iets meer wat daar sta.
Thx voor deze adviezen, het is gelukt. Standaard instellingen zien er al prima uit, even kijken of rommelen met de settings voor nog meer verbetering kan zorgen. Vraag me af dat als ik 416x352 selecteer de N80 deze automatisch "op zijn kant" weergeeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
WtB schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 09:00:
[...]

Thx voor deze adviezen, het is gelukt. Standaard instellingen zien er al prima uit, even kijken of rommelen met de settings voor nog meer verbetering kan zorgen. Vraag me af dat als ik 416x352 selecteer de N80 deze automatisch "op zijn kant" weergeeft!
geen dank hoor :)

laat maar weten of je hoger kan... je zou ook portable kunne nemen.. maar dat heb i knog niet getest.. ik had een SE w800, nu heb ik een N91. en daar spelen de filmpje ook goed op af.. ik zou niet weten of die N91 hoger aan kan.. zal wel eens proberen zo..

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Laatst online: 25-08-2023
Wat zou je na een jaar nog krijgen voor een N80? Iemand een idee?

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Ga er maar vanuit dat in het eerste jaar je het meeste afschrijft, dus haal ongeveer maar tussen de 30% en 40% van de huidige nieuwwaarde af vermoed ik.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 11:02
Ik heb toen vorig jaar juni mijn nokia 6680 los gekocht voor 529 euro bij algebeld.nl Nu is de 6680 nieuw zo`n 350 euro en als je nokia 6680 nu 2dehands verkoopt geven ze hooguit 200 euro voor. (als je geluk heb)

Zo zou het ook gaan met de nokia N80 over een jaar.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
pinokkia schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 11:09:
Ik heb toen vorig jaar juni mijn nokia 6680 los gekocht voor 529 euro bij algebeld.nl Nu is de 6680 nieuw zo`n 350 euro en als je nokia 6680 nu 2dehands verkoopt geven ze hooguit 200 euro voor. (als je geluk heb)

Zo zou het ook gaan met de nokia N80 over een jaar.
Ik heb een jaar geleden een k750i gekocht voor €20,- i.c.m. een 1-jarig Orange Studenten abonnement 32.50 (=26,-) met 50 extra beltegoed, 50 sms en 50 mms gratis (ivm met 50e shopopening), gratis blue tooth headset. Onlangs verkocht voor €180,- Had eventueel nog naar 22,50 - 20% studenkorting kunnen downgraden.

= 20 + 312 - 180 = €152,- / 12 = 12.66 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WtB

WtB

Heel Nederland zit te wachten op hun N80 en jij hebt het al over verkopen, wat zit de wereld toch raar in mekaar }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Tuurlijk, je moet vooruit denken. Ik had bijvoorbeeld ook een 2jarig contract kunnen afsluiten, dan zou mijn k750i niets meer waard zijn geweest. In sommige gevallen ben je beter af met een 1jarig abonnement en een goed verkooprendement.

[ Voor 32% gewijzigd door Empulse op 20-05-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Werkt de Vodafone Live! portal al met de N80? Dus filmpjes bekijken e.d.?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
ik vraag me af wanneer ze dit foontje gaan promoten, ik zie bij nog geen een belwinkel echte reclame hiervoor, bc wel van verwachte lijst afgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Z0di4k schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:54:
ik vraag me af wanneer ze dit foontje gaan promoten, ik zie bij nog geen een belwinkel echte reclame hiervoor, bc wel van verwachte lijst afgehaald
zolang de telefoon nog niet overal voldoende leverbaar is zullen ze nooit reclame gaan maken. Aangezien je dat alleen doet als je zeker weet dat je elke klant kunt helpen, en tevreden kunt stellen.

Bovendien vraag ik me af of ze wel reclame gaan maken voor deze telefoon, aangezien de aanschafprijs niet de laagste is, en er al genoeg reclame is gemaakt via internet en de verschillende forum's. Denk dat iedereen die geinteresseerd is in een nieuwe telefoon al lang van de N80 weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nero Recode -> Recode DVDs and video to Nero Digital -> Import Files -> Voer een bestand toe wat je wil encoden -> Klik onderaan op More -> Zet Nero Digital profile op portable -> deselect Fit to target en zet de bitrate op zo`n 700 kbps -> Next -> Nero Digital Settings -> Advanced -> simple profile -> Burn

mp4 bestand naar N80 en spelen maar.

De bitrate kan misschien nog wel hoger, heb ik nog niet geprobeerd. Succes.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:38

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik heb hem vanmiddag even in de Belcompany in mijn handen mogen hebben :) Ik moet zeggen dat ik het een erg mooi toestelletje vind, misschien een beetje aan de dikke kant maar verder perfect formaat.
Zodra hij wat beter leverbaar is ga ik ook zeker kijken of ik een leuke abbo combinatie af kan sluiten :)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Kan iemand wat ervaringen kwijt over de diverse 1GB en/of 2GB miniSD kaartjes en hoe ze functioneren?

Misschien ook handig om dan in TS mee te nemen?

[ Voor 3% gewijzigd door A3-D op 20-05-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 10:28
A3-D schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 16:03:
Kan iemand wat ervaringen kwijt over de diverse 1GB en/of 2GB miniSD kaartjes en hoe ze functioneren?

Misschien ook handig om dan in TS mee te nemen?
Waarom zou je dit een de TS meenemen? Een geheugenkaart tot 2 gig werkt altijd met de huidige technieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Ok dan, was nog in de veronderstelling dat bepaalde merken 2GB kaartjes niet of onvoldoende zouden werken....sorry :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

TheKerremenke schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:51:
[...]

Ze hebben echter wel de dummy liggen. Kun je alvast kijken hoe het formaat in de handen ligt.
Thanx voor de tip :Y) Ik woon btw schuinboven die Belcompany :P Dus ben er ff heengelopen:

Afbeeldingslocatie: http://www.skateboarden-denbosch.nl/pics/06-05-20_06-05-20_Pimtel_068%5B1%5D.jpg

Ik sta nu op de reserveringslijst en krijg hem waarschijnlijk vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WtB

WtB

A3-D schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 17:45:
Ok dan, was nog in de veronderstelling dat bepaalde merken 2GB kaartjes niet of onvoldoende zouden werken....sorry :D
Ik heb in ieder geval gelijk na aanschaf van mijn N80 een 2 GB Sandisk mini-SD gekocht (met adapter) en die werkte direct.

Ik ervaar alleen 1 probleempje. Met de 2 GB in de N80 kan ik deze via USB prima benaderen. Haal ik de 2 GB uit de Nokia en stop ik deze middels de "MINI naar gewoon SD-adapter" en vervolgens in een SD USB-cardreader dan kan ik het geheugen níet benaderen. Het lijkt wel een ander bestandsformaat dat alleen door de N80 begrepen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Meerdere mensen met deze bovenstaande ervaring??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Een vraagje.... Ik heb een Vodafone abbo. Nu wil ik mijn contract omzetten naar UMTS 35 en de Nokia N80 nemen. Moet ik dan perse op de gelockte versie wachten?

Als dit verhaal niet mogenlijk is kan ik dan de N80 halen met een normale contract verlenging en later het contract over laten zetten in een UMTS abbo?

Heeft iemand dit toestel al i.c.m. een Vodafone UMTS abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 19:41:
Heeft iemand dit toestel al i.c.m. een Vodafone UMTS abbo?
Ik heb `m werkend met een Vodafone UMTS abbo. De N80 die ik heb is zelfs niet afkomstig uit Nederland maar toen ik m`n voda sim er in had gestopt stonden alle instellingen direct goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A3-D schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 19:02:
Meerdere mensen met deze bovenstaande ervaring??
Geen probleem mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
Hoi,

Ik heb de N80 nu een week en wil aan de niet aflatende postitieve berichten toch ook wat negatieve punten kwijt die mij zijn opgevallen. Ik had hiervoor trouwens een SE K750i

Wat mij opvalt :

- ik vind hem net een beetje te zwaar en te groot. Het gaat nét, maar het is ook nét niet leuk.
- Geen mogelijkheid om de led-flash als zaklampje te gebruiken
- Geen timer en stopwatch aanwezig.
- Geen mogelijk om de n80 te gebruiken als Voip via Wlan (er zitten wel SIP instellingen in, maar als ik het goed begrijp kan ie niet gebruikt worden voor voip)
- De browser is niet 100% stabiel (verder wel een fijne browser trouwens)
- Als je als homepage een webpagina hebt waarop je in moet loggen, dan kun je het wachtwoord niet opslaan. Dus moet je het elke keer ingeven (kan wel als je de webpagina in favorieten zet)
- Internet/Wap via GPRS is duidelijk langzamer als op de k750i
- Het bereik van wlan is vrij matig en verder ondoorzichtig in te stellen
- Upnp werkt niet helemaal transparant. Als ik het goed begrijp, heb je persé "Home media server" nodig om gegevens uit te wisselen. Dit programma ziet overigens om een onverklaarbare reden niet alle afbeeldingen op de telefoon.
- Je kunt met de n80 niet op je pc/netwerk browsen via uPNP.
- Ik vindt de slider te soepel. Als je hem in je broekzak hebt zitten, dan schijft ie bij het eruit halen al vanzelf open. Dit is erg lastig.
- Als je de slider dichtschuift, moet je aangeven dat je het keyboard wil locken, dit gaat niet vanzelf. Meteen na een telefoongesprek moet je een paar seconden wachten voordat deze vraag komt.
- Ik krijg het niet voor elkaar om rechtstreeks met een exchange server te synchroniseren via internet of intern lan. Toch zou dit moeten kunnen volgens mij. Als iemand hier info over heeft?

Voor mij niet zo'n groot feest dus als voor veel andere wel lijkt.
Maar het zou ook kunnen dat ik een aantal dingen mis, dan hoor ik het graag.

Toine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeandnoise
toineneman schreef op zondag 21 mei 2006 @ 13:26:
Hiervoor heb ik Abyss webserver draaien, de directory die ik wil sharen kan ik via Abyss bereikbaar maken voor bijv de N80. Als je dan naar je IP adres van je pc browsed kan je toch mp3's afspelen (helaas geen streaming), maar wel downloaden en afspelen en tevens kan je pics bekijken op die manier.
Op deze manier kan je zelfs elders browsen naar je eigen pc via internet ipv via Lan.

Beetje omslachtig misschien, maar het werkt wel. :)

[ Voor 10% gewijzigd door smokeandnoise op 21-05-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Die kun je vast wel downloaden;) http://images.google.com/...0stopwatch&spell=1&tab=wi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Je vergeet dat de oude software niet op series 60 V3 draait.

Helaas is daar nog niet veel voor, maargoed is ook net nieuw over paar maanden is er al aardig wat.

Op http://my-symbian.com/main/index6.php?cat=6 kan je vinden wat er al allemaal voor is :)

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb de N80 nu een week en wil aan de niet aflatende postitieve berichten toch ook wat negatieve punten kwijt die mij zijn opgevallen. Ik had hiervoor trouwens een SE K750i

Wat mij opvalt :

- ik vind hem net een beetje te zwaar en te groot. Het gaat nét, maar het is ook nét niet leuk.
- Geen mogelijkheid om de led-flash als zaklampje te gebruiken
- Geen mogelijk om de n80 te gebruiken als Voip via Wlan (er zitten wel SIP instellingen in, maar als ik het goed begrijp kan ie niet gebruikt worden voor voip)
- De browser is niet 100% stabiel (verder wel een fijne browser trouwens)
- Als je als homepage een webpagina hebt waarop je in moet loggen, dan kun je het wachtwoord niet opslaan. Dus moet je het elke keer ingeven (kan wel als je de webpagina in favorieten zet)
- Internet/Wap via GPRS is duidelijk langzamer als op de k750i
- Het bereik van wlan is vrij matig en verder ondoorzichtig in te stellen
- Upnp werkt niet helemaal transparant. Als ik het goed begrijp, heb je persé "Home media server" nodig om gegevens uit te wisselen. Dit programma ziet overigens om een onverklaarbare reden niet alle afbeeldingen op de telefoon.
- Ik vindt de slider te soepel. Als je hem in je broekzak hebt zitten, dan schijft ie bij het eruit halen al vanzelf open. Dit is erg lastig.
- Als je de slider dichtschuift, moet je aangeven dat je het keyboard wil locken, dit gaat niet vanzelf. Meteen na een telefoongesprek moet je een paar seconden wachten voordat deze vraag komt.
- Ik krijg het niet voor elkaar om rechtstreeks met een exchange server te synchroniseren via internet of intern lan. Toch zou dit moeten kunnen volgens mij. Als iemand hier info over heeft?

Voor mij niet zo'n groot feest dus als voor veel andere wel lijkt.
Maar het zou ook kunnen dat ik een aantal dingen mis, dan hoor ik het graag.

Toine
dan heb ik nog een paar aanvullingen:

1.
de ontvangst van het netwerk (heb zelf KPN) is zeer wisselend. Op punten valt hij soms helemaal weg, terwijl ik dan met dezelfde sim in bv de N91 van mijn collega volop bereik heb. Heb nu al de 2e N80 waarmee dat is: zeer irritant.

2.
door de hoge resolutie krijg je wel een mooi scherm, maar speciale sites voor zo'n soort toestellen (bv pda.t-mobile.nl) (ook met kpn toegangankelijk) gebruiken dan maar de helft van het scherm. Tevens wordt het lettertje dan zo klein dat het nauwelijks nog bruikbaar is.

3 en laatste:
met beide toestellen die wij in gebruik hebben horen we een ruis op de achtergrond die (alweer) de N91 (hebben we ook enkele) niet heeft.

Kortom: nogal wat kinderziektes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:54:
[...]

dan heb ik nog een paar aanvullingen:

1.
de ontvangst van het netwerk (heb zelf KPN) is zeer wisselend. Op punten valt hij soms helemaal weg, terwijl ik dan met dezelfde sim in bv de N91 van mijn collega volop bereik heb. Heb nu al de 2e N80 waarmee dat is: zeer irritant.

2.
door de hoge resolutie krijg je wel een mooi scherm, maar speciale sites voor zo'n soort toestellen (bv pda.t-mobile.nl) (ook met kpn toegangankelijk) gebruiken dan maar de helft van het scherm. Tevens wordt het lettertje dan zo klein dat het nauwelijks nog bruikbaar is.

3 en laatste:
met beide toestellen die wij in gebruik hebben horen we een ruis op de achtergrond die (alweer) de N91 (hebben we ook enkele) niet heeft.

Kortom: nogal wat kinderziektes
Je kan hem altijd nog aan mij verkopen hoor,ik wil hem wel :P
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:56:
[...]

helaas, hij is al verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Laatst online: 12-06 21:58
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:56:
[...]

mail me maar op twalon -at- yahoo.com

groet,
Toine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Deze wil ik echt hebben :D

Enige vragen die ik heb:
Kan ik mijn volledige agenda + contactpersonen makkelijk syncen met Outlook?
Hoe is de mp3-speler (grootte, gapless playback e.d.)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toineneman schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:41:
[...]

mail me maar op twalon -at- yahoo.com

groet,
Toine
Yep........gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxta schreef op maandag 22 mei 2006 @ 15:14:
Deze wil ik echt hebben :D

Enige vragen die ik heb:
Kan ik mijn volledige agenda + contactpersonen makkelijk syncen met Outlook?
Hoe is de mp3-speler (grootte, gapless playback e.d.)
Synchronisatie met Outlook gaat gewoon goed. Voor zover mij bekend moet je echter na een wijziging in de agenda even handmatig syncen om alle wijzigingen door te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 13:51:
[...]

Nero Recode -> Recode DVDs and video to Nero Digital -> Import Files -> Voer een bestand toe wat je wil encoden -> Klik onderaan op More -> Zet Nero Digital profile op portable -> deselect Fit to target en zet de bitrate op zo`n 700 kbps -> Next -> Nero Digital Settings -> Advanced -> simple profile -> Burn

mp4 bestand naar N80 en spelen maar.

De bitrate kan misschien nog wel hoger, heb ik nog niet geprobeerd. Succes.
Ik heb dit alles geprobeerd. Gaat verder perfect. Alleen ik krijg zo'n vage witte waas door m'n beeld heen, de kleuren zijn ook anders. Idee hoe dit kan en hoe ik dit op kan lossen?
Ik heb dit ook gehad in m'n windows media player als ik een dvd af wilde spelen, toen heb ik de video-versnelling lager moeten zetten, maar dat kan hier niet. Iemand een idee?

Edit: Iemand al een idee?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

icm t-mobile flex 25 - 2 jarig

BC: 299,-
PHouse: 215,-
TforT: 199,-

waarom zulke grote verschillen? 8)7

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
De verschillen kunnen nog groter ;)

2call: €163
Smartphonestunts: € 155.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof het een groot feest is:

algebeld.nl: €142.00 met T-mobile 25 - 2jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoeveel smsjes je in deze telefoon kan opslaan en of dit ook in het externe geheugen kan?
Bij de SE K750i vond ik dit nogal tegen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan nog mooier:

www.belnu.nl Nokia N80 EUR 113,05 i.c.m. T-mobile flex 25 2-jaar
Bovendien 12 maanden 20% korting + € 22,50 korting op 3e factuur + Geen aansluitkosten

Die 22,50 krijg je lang niet bij alle online shops. Bij algebeld.nl krijg je die 22,50 niet namelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, altijd die 2 jaar abbo's, dat is way too long voor zo'n telefoon. Ik neem lekker een Flex 40 abbo en betal dan nog maar 156 bij voor 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:42:
Mmm, altijd die 2 jaar abbo's, dat is way too long voor zo'n telefoon. Ik neem lekker een Flex 40 abbo en betal dan nog maar 156 bij voor 1 jaar.
ook hiervoor kan je beter bij www.belnu.nl kijken 8)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:38

Bergie

Lekker belangrijk...

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:47:
Het kan nog mooier:

Bovendien 12 maanden 20% korting + € 22,50 korting op 3e factuur + Geen aansluitkosten

Die 22,50 krijg je lang niet bij alle online shops. Bij algebeld.nl krijg je die 22,50 niet namelijk.
Hoe gaat dat eigelijk als je een telefoon koopt bij zo'n online shop. Heb je alleen met de initiele aanschaf met zo'n shop te maken en daarna alleen nog maar met de provider voor je abbonementskosten? Of loopt het abbonement ook via hun?

En hoe zal het met de prijs van dit toestel gaan? Zal deze nog sterk dalen de komende tijd?

[ Voor 9% gewijzigd door Bergie op 22-05-2006 22:14 ]

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Bergie schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:07:
[...]

Hoe gaat dat eigelijk als je een telefoon koopt bij zo'n online shop. Heb je alleen met de initiele aanschaf met zo'n shop te maken en daarna alleen nog maar met de provider voor je abbonementskosten? Of loopt het abbonement ook via hun?
Abonnement gaat gewoon via de provider. Die online shops vervullen precies dezelfde rol als de BC of welke andere telefoonzaak dan ook.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry foutje

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:47:
Het kan nog mooier:

Het is misschien geen t-mobile maar bij 2call hebben ze de n80 met 2jr vodafone 22,50 + 33euro bijbetalen. Daarnaast heb je de eerste 3 maanden 50% korting op je abo.
Vind dit nog best redelijk, ookal had ik liever een leuk 1jarig abotje gezien. Wellicht dat in juni nog mooie aanbiedingen komen.

[ Voor 5% gewijzigd door PhuSioN op 22-05-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Laatst online: 12-09 16:01
Heel erg leuke review om naar te kijken
http://www.phonescoop.com/articles/video_nokia_n80/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

hèhè eindelijk heb ik hem op mogen halen.....
Eerst op de lader en dan lekker spelen. Het scherm ziet er iig al gelikt uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 08:44
Hoe zit het hierbij met het geluid? Via de gewone headset? Luister veel muziek en ben dus benieuwd wat de kwaliteit is van de mp3 speler/radio. Neem aan dat geluid van n80 gelijk is aan die van de n73... Ga dan mischien toch n73 kopen ipv iets van de walkman serie dus geluid is wel belangrijk :)
En word hij ook traag als er veel muziek instaat? :)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.