had je dan niet beter de N91 kunnen kopenSpeed-Searcher schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 17:17:
Hoe zit het hierbij met het geluid? Via de gewone headset? Luister veel muziek en ben dus benieuwd wat de kwaliteit is van de mp3 speler/radio. Neem aan dat geluid van n80 gelijk is aan die van de n73... Ga dan mischien toch n73 kopen ipv iets van de walkman serie dus geluid is wel belangrijk![]()
En word hij ook traag als er veel muziek instaat?
nee is te lomp, te groot, te zwaar en zal ook te duur zijn
Dan zou ik nog eerder een se w850 nemen ofzo...
kan iemand mij duidelijkheid geven of de nokia n80 nu xpress on covers heeftof niet.
is het zo dat als je een zilvere n80 neemt, hier ook een zwarte cover op kunt plaatsen en vice versa.
Ik meen dat ik dat ik het een en ander in dit topic heb gelezen...
is het zo dat als je een zilvere n80 neemt, hier ook een zwarte cover op kunt plaatsen en vice versa.
Verwijderd
neen, geen verwisselbare coversDalma schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:23:
kan iemand mij duidelijkheid geven of de nokia n80 nu xpress on covers heeftof niet.
ok das wel beter.
was al bang voor een enorm kraaktoestel..alhoewel ik ook niet veel verwacht van dit toestel wanneer het gaat om laag "kraakgehalte"
was al bang voor een enorm kraaktoestel..alhoewel ik ook niet veel verwacht van dit toestel wanneer het gaat om laag "kraakgehalte"
Ik probeer PC suite te installeren maar telkens als ik naar de vebindingswizard ga dan krijg ik de melding:
Er is geen beschikbare verbindingstype en daardoor kan geen telefoonverbnding worden gemaakt. De wizard wordt afgesloten.
Deze melding krijg ik als ongeacht of ik de telfoon aangsloten heb en op PC-suite of data overdracht heb ingesteld.
Als ik dataoverdracht kies dan kan ik wel browsen op de memory kaart.
Synchronisren lukt dus niet omdat mijn telefoon niet gezien wordt. Ik kan hem ook niet selecteren als ik hem op de USB heb aangesloten....
Heb PC suite al meerdere malen gedeinstalleerd en ook de laatste versie van de nokia site gehaald. Niet werkt. Iemand een idee wat ik nog meer kan doen of hoe ik nu verder moet behalve Windows XP opnieuw installeren?
[EDIT] Ben eruit. Tijdens de installatie van de cable drivers kwam NOD tussen beide en heeft enige bestanden in quarantaine geplaatst. Na de-installatie van alle nokia progjes, NOD uitgeschakeld en alles weer opnieuw geinstalleerd en werkt.
Tevens heb ik WLAN aan de gang gekregen. Ging relatief makkelijk.
Er is geen beschikbare verbindingstype en daardoor kan geen telefoonverbnding worden gemaakt. De wizard wordt afgesloten.
Deze melding krijg ik als ongeacht of ik de telfoon aangsloten heb en op PC-suite of data overdracht heb ingesteld.
Als ik dataoverdracht kies dan kan ik wel browsen op de memory kaart.
Synchronisren lukt dus niet omdat mijn telefoon niet gezien wordt. Ik kan hem ook niet selecteren als ik hem op de USB heb aangesloten....
Heb PC suite al meerdere malen gedeinstalleerd en ook de laatste versie van de nokia site gehaald. Niet werkt. Iemand een idee wat ik nog meer kan doen of hoe ik nu verder moet behalve Windows XP opnieuw installeren?
[EDIT] Ben eruit. Tijdens de installatie van de cable drivers kwam NOD tussen beide en heeft enige bestanden in quarantaine geplaatst. Na de-installatie van alle nokia progjes, NOD uitgeschakeld en alles weer opnieuw geinstalleerd en werkt.
Tevens heb ik WLAN aan de gang gekregen. Ging relatief makkelijk.
[ Voor 17% gewijzigd door GKW op 23-05-2006 22:05 ]
wat zit er toch een zeer groot verschil in het niveau (of de kennis) van telecomwinkel verkopers!
Ik was vandaag bij de Phonehouse in Kampen (ik was daar toevallig) om te vragen of ze de N80 konden leveren, hij gaat het checken en zegt tegen me, nou de N80 dat duurt nog even, ik denk dat je m na de bouwvak kan verwachten
ik begon maar geen weerwoord, maar dit klopt toch niet???
ik weet dat hij nu mondjesmaat binnenkomt alleen bij de belcompany vind ik m nog te duur.
dacht ik even een N80'je mee te nemen vandaag
Ik was vandaag bij de Phonehouse in Kampen (ik was daar toevallig) om te vragen of ze de N80 konden leveren, hij gaat het checken en zegt tegen me, nou de N80 dat duurt nog even, ik denk dat je m na de bouwvak kan verwachten

ik weet dat hij nu mondjesmaat binnenkomt alleen bij de belcompany vind ik m nog te duur.
weet iemand ook hoe lang het duurt dat de verkoop geheel vrij word gegeven? dus dat je hem niet alleen bij de belcompany kan kopen maar overal.
Bennie gek, ben een koe!
Ik heb nog geen N80 maar wel vast zo'n 2GB mini-SD kaart besteld van TakeMS. Vandaag ontvangen, en met het bijgevoegde adaptertje (mini SD -> SD) geprobeerd met cardreader, Tungsten en camera. PC herkent 'm niet en crasht soms, Tungsten herkent 'm totaal niet (No card installed) en de camera blijft hangen. Iemand enig idee of dit symptomen zijn van een brak kaartje of zijn die adaptertjes vaak brak zijn ofzo? Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid om het kaartje zonder adapter te testen en heb ook geen andere adapter.
[ Voor 3% gewijzigd door vbmot op 23-05-2006 21:58 ]
Ook maar dat ik dat weet!
Verwijderd
gsmtrack heeft hem nu ook direct leverbaarederooij schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:47:
weet iemand ook hoe lang het duurt dat de verkoop geheel vrij word gegeven? dus dat je hem niet alleen bij de belcompany kan kopen maar overal.
Verwijderd
Bij The Phonehouse komen ze vanaf volgende week binnen, ze hebben laagste prijs garantie.johan12 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:37:
wat zit er toch een zeer groot verschil in het niveau (of de kennis) van telecomwinkel verkopers!
Ik was vandaag bij de Phonehouse in Kampen (ik was daar toevallig) om te vragen of ze de N80 konden leveren, hij gaat het checken en zegt tegen me, nou de N80 dat duurt nog even, ik denk dat je m na de bouwvak kan verwachten![]()
Verwijderd
Als ik mazzel heb heb ik hem ook vrijdag,ga zaterdag naar de Toppers in de Arena dan kan ik mooi foto's maken en filmpjes
Elke grote telefoon keten heeft de laagste prijs garantieVerwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:20:
[...]
Bij The Phonehouse komen ze vanaf volgende week binnen, ze hebben laagste prijs garantie.
Verwijderd
Ik lees nu ineens.."Geen verwisselbare frontjes???"
Had het al een keer gevraagd en toen zei iemand:
'Bij alle nokia's zijn de frontjes te verwisselen, of zelf of door de winkel"
Hoe zit het nou precies?
Hoe zit het nou precies?
Mits je kan bewijzen en het ondertekent is door die zaak.johan12 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:49:
Dan zal ik binnenkort eens even aankloppen bij de Belcompany
Niet te verwisselen. Bij nokia al niet meer sinds de 6230i ongeveerVerwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:52:
Hoe zit het nou precies?

En de n80 al helemaal niet idd.
Nog een paar foto`s van de n80 die ik gemaakt heb:

Niet al te goed kwaliteit.
[ Voor 85% gewijzigd door DaannO op 23-05-2006 23:01 ]
Bij mijn N80 gaat de toetsenverlichting (niet de toetsen op het front maar van het nummerieke gedeelte) uit nadat de telefoon opgestart is en gaan daarna niet meer aan of alleen heel even. Iemand nog meer last van?
Verwijderd
dat is de werking van de sensor. zie handleiding en technische specsrunning man schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 07:40:
Bij mijn N80 gaat de toetsenverlichting (niet de toetsen op het front maar van het nummerieke gedeelte) uit nadat de telefoon opgestart is en gaan daarna niet meer aan of alleen heel even. Iemand nog meer last van?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 08:02 ]
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 08:00:
[...]
dat is de werking van de sensor. zie handleiding en technische specs

Thanks.
De covers zijn wel degelijk te verwisselen. Bij vrijwel elke telefoon van nokia kan je bij het servicecenter gewoon de frontjes laten wisselen. Of heb bij de N80 kan weet ik niet, maar ik heb het laatst voor mijn 6681 nog laten doen bij het servicecenter.Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:52:
Hoe zit het nou precies?
Nog meer mensen met bevindingen over de telefoon of bugs?
Nog geen bugs tegen gekomen (alleen maar gebruikers fouten
)
Synchroniseren met lotus en Outlook gaat moeiteloos. Internetten ook.
Verder ben ik nog niet gekomen maar als ik iets vind dan meld ik dat wel.
Ik vind de slider perfect. Het klepje van de mini-SD kaart is moeilijk te sluiten. Heb nog niet precies door wat ik nu fout doe, maar ik neem aan dat het aan mij ligt. De blauwe LED in de spaarstand is echt veel te fel. Lijkt wel of het onweert als ik de lampen uit doe
Ik vind de slider perfect. Het klepje van de mini-SD kaart is moeilijk te sluiten. Heb nog niet precies door wat ik nu fout doe, maar ik neem aan dat het aan mij ligt. De blauwe LED in de spaarstand is echt veel te fel. Lijkt wel of het onweert als ik de lampen uit doe
Verwijderd
een bug volgens mij: bij geen enkel van onze toestellen (4) doet het geluidje bij de camera het (niet erg trouwens)running man schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 08:46:
Nog geen bugs tegen gekomen (alleen maar gebruikers fouten)
Verwijderd
ik denk dat ze bedoelen zelf verwisselen. Volgens mij moet trouwens voor de N91 en N80 voor vervanging van de cover het toestel opgestuurd worden (volgens NSP tenminste)Jarnoootje schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 08:28:
[...]
De covers zijn wel degelijk te verwisselen. Bij vrijwel elke telefoon van nokia kan je bij het servicecenter gewoon de frontjes laten wisselen. Of heb bij de N80 kan weet ik niet, maar ik heb het laatst voor mijn 6681 nog laten doen bij het servicecenter.
Nog meer mensen met bevindingen over de telefoon of bugs?
[quote]Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:56:
[...]
/quote]
Ik had ook het probleem met wegvallen van de verbinding (KPN). Nadat ik de netwerkmodus van dual mode (gsm en umts) naar alleen gsm heb gezet was dit probleem voor mij verholpen. Ik gebruik toch geen umts.
[...]
/quote]
Ik had ook het probleem met wegvallen van de verbinding (KPN). Nadat ik de netwerkmodus van dual mode (gsm en umts) naar alleen gsm heb gezet was dit probleem voor mij verholpen. Ik gebruik toch geen umts.
leven die gasten van belnu.nl
niet te bereiken zeg, niet via de tel en niet via email
niet te bereiken zeg, niet via de tel en niet via email
Verwijderd
[quote]WtB schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 08:53:
bekend probleem bij de N80. ontvangst is (vind ik) ronduit slecht, vooral in UMTS gebiedVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 09:56:
[...]
/quote]
Verwijderd
belnu.nl heb ik ook gemaild: geen reactie, beetje (te) vaag dus
Ik zou de N80 wel i.c.m. UMTS (T-Mobile) willen. Iemand hiermee al ervaring? Zou toch niet zo best zijn als UMTS slecht werkt met de N80...
Ik zou de N80 wel i.c.m. UMTS (T-Mobile) willen. Iemand hiermee al ervaring? Zou toch niet zo best zijn als UMTS slecht werkt met de N80...
Sterker nog, dit lijkt me de ideale telefoon voor mij, maar als UMTS niet fatsoenlijk werkt dan is het helaas pindakaas. Ik gebruik nu nog de 6630 en die bevalt me nog steeds goed. Ik ben echter wel erg gecharmeerd van de nieuwe browser en de extra camera. Ik hoop dus echt dat de berichten over slechte UMTS ontvangst niet lang aanhouden. Dan is deze telefoon voor mij niets meer waard.Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:59:
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
is wel zo, sterker nog. De GSM ontvangst van bv de N91 is ook veel beter dan de N80. Op veel plekken valt deze gewoon weg (beide toestellen met KPN getest). Wellicht dat een sw-update (als die tezijnertijd komt) de ontvangst verbetertVerwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 12:59:
Ik heb met de N80 een beter ontvangst bij mij thuis als dat ik met mijn SonyEricsson P900 heb gehad. Ik had met de P900 geen of bijna geen ontvangst maar met de N80 constant 3 streepjes 
Verder heb ik geen vergelijk.
Verwijderd
Met GSM of UMTS? Of allebei?running man schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 14:11:
Ik heb met de N80 een beter ontvangst bij mij thuis als dat ik met mijn SonyEricsson P900 heb gehad. Ik had met de P900 geen of bijna geen ontvangst maar met de N80 constant 3 streepjes
Hoe is het wifi bereik, heeft iemand dat al getest? Want met de MDA vario is het ronduit slecht en hoop dat het met de N80 beter gesteld is
Verwijderd
zo snel gaat dat volgens mij niet: wachten op een sw-update denk ik. Ik reis door heel Nederland en heb meerdere mobieltjes en meerdere abo's maar de N80 scoort overal slechtVerwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:56:
Iemand al betere ervaringen met UMTS bereik?
Verwijderd
Ik had op m'n werk met m'n samsung D500 bijna nooit ontvangst met KPN (waarschijnlijk omdat ik hoog in 't gebouw zit) maar met de N80 heb ik constant 3 streepjes ontvangst, ik heb als instelling gewoon dual band staan (dus: GSM en UMTS)
Verwijderd
dat laatste kan gewoon: als je niet in een UMTS-(grens)gebied zit heb je er geen last vast. Ik woon net op de grens van een UMTS bereik en geniet volop van het probleem. Hetzelfde heb je als je in de auto zit en van UMTS naar UMTS gebied rijdt: constant wegvallend bereik. Het typische is dat de N91 (zelfde sw, ook dual) dat wegvallen niet heeft. Maar voor de goede orde: het blijven beide mooie toestellenVerwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:59:
Ik had op m'n werk met m'n samsung D500 bijna nooit ontvangst met KPN (waarschijnlijk omdat ik hoog in 't gebouw zit) maar met de N80 heb ik constant 3 streepjes ontvangst, ik heb als instelling gewoon dual band staan (dus: GSM en UMTS)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 16:30 ]
Verwijderd
Misschien een exemplarisch probleempje? En inderdaad wellicht bij een sw upgrade te verhelpen.
Verwijderd
exemplarisch voor 4 toestellen dan... en in dit forum hadden nog meer mensen dit ontvangstprobleem (ook nog met WIFI, maar dat gebruik ik zelden)Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:34:
Misschien een exemplarisch probleempje? En inderdaad wellicht bij een sw upgrade te verhelpen.
Verwijderd
Dat is inderdaad minder. Misschien wacht ik dan toch nog maar even met de aanschaf...Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:58:
[...]
exemplarisch voor 4 toestellen dan... en in dit forum hadden nog meer mensen dit ontvangstprobleem (ook nog met WIFI, maar dat gebruik ik zelden)
Verwijderd
New N80 firmware v.3.0617.0.6(rumor)
--------------------------------------------------------------------------------
Changes/improvements made MCU SW v 3.0614.0.3 to v 3.0617.0.6:
- Right soft key function changes to “video call” when entering number in
idle to allow fast selection of Video Call.
- Memory optimization has been done to increase available RAM by about 2MB
- Video sharing is now supported in landscape mode
Accessories
- Improved the volume for text-to-speech conversion
- AD-15 performance improved
Applications
- Imrpovements to Anniversary, To-Do and calendar entries
- Improvements in Fixed dialing number (FDN) handling
- Improvements to FM Radio Auto tuning
Bluetooth
- Improved handling of Image transfer to Macs over Bluetooth
Camera
- Improvements to Video Adaptation Video Encoder and playback
- Camera key is no longer active if device locked
- Improvements to Camera rotation when used by 3rd party applications
- Camera shutter sound is now played during voice call
Data
- Improved PDP context activation time for PC dial up
Favourites
- Bookmarks can now be separated for WEB and Services applications
Gallery
- Flash files (SWF) appear in Gallery and are now launched in FlashPlayer
- Improvements to media gallery opening from camera application
Homezone
- HomeZone indication does not disappear during PDP context active
- HomeZone indication is displayed when GPRS is active and cell changes.
Idle
- EONS/Wrong operators names shown on the display
- Correctly shows network name
- EONS name scrolling stops when keys are locked
- Softkeys are missing in idle state
- Idle screen not always restored
- "Localised Greek - Media Gallery - Grammatical mistake in ""Transfer
complete Transferred %N item to %U"""
Mail settings
- Mail settings can now be used from MMC
Messaging
- Improvements to retrieving an email when there's no network coverage
MMS
- Improvements to Video Clip handling in MMS
- Pre-created mms messages can now be loaded
Music Player
- Music player handling when video open in background
Network settings menu
- GSM network settings menu, missing menu entry
Real Player
- ROP stays in Loading status sometimes for live streaming
Streaming
- Incoming Video Call improved handling
Security
- Application Manager: Application loses list of installed applications
- No post after user cancel JAR download
SIM
- SAT UI in file twice so set up idle mode text shown twice
- Phone is not issuing Event Downloads to the UICC in 3G
- Wrong behaviour when saving contact with long second number
Themes
- Updated motion theme
- SVG files containing PNG images are rendered incorrectly
USSD
- USSD command '*121*0#' cannot be processed with USIM
WLAN
- EAP-LEAP fix
- Esock IP crash when cancel pressed after search for WLAN
Video Call
- Video call improvements
Vond ik op een ander forum
--------------------------------------------------------------------------------
Accessories
Applications
Bluetooth
Camera
Data
Favourites
Gallery
Homezone
Idle
Mail settings
Messaging
MMS
Music Player
Network settings menu
Real Player
Streaming
Security
SIM
Themes
- Updated motion theme
USSD
WLAN
- EAP-LEAP fix
Video Call
Vond ik op een ander forum
Verwijderd
Het schijnt zelfs mogelijk te zijn om deze firmware zelf te flashen... niet legaal helaas dus je zal wat moeite moeten doen om de software+firmware te vinden.
Verwijderd
volgens mij voor de VS-markt. Maar helaas zie ik geen improved radio performance: ontvangst zal dus een probleem blijven
Verwijderd
Ik lees dat meerdere mensen last hebben van een slechte ontvangst.
Mijn ontvangst is overal goed! UMTS ,GSM,DUAL BAND ik heb nergens last van.
Mijn provider is T-mobile en mijn wifi ontvangst is werkelijk waar geweldig.
Niets dan lof over dit toestel.
Alhoewel dat is niet helemaal waar , als ik een filmpje maak en dan afspeel hoor ik steeds een ruis.
Ik vroeg me af of meer mensen dit hebben.
Mijn ontvangst is overal goed! UMTS ,GSM,DUAL BAND ik heb nergens last van.
Mijn provider is T-mobile en mijn wifi ontvangst is werkelijk waar geweldig.
Niets dan lof over dit toestel.
Alhoewel dat is niet helemaal waar , als ik een filmpje maak en dan afspeel hoor ik steeds een ruis.
Ik vroeg me af of meer mensen dit hebben.
Verwijderd
Ik mag me nu ook trotse bezitter
noemen van een zwarte Nokia N80!
Tot nu toe alleen maar lof.
Nu maar wachten op navigatie
software!
Tot nu toe alleen maar lof.
Nu maar wachten op navigatie
Misschien iemand al een betaalbaar adresje gevonden voor screenprotectors?
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
link --> EbayA3-D schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:33:
Misschien iemand al een betaalbaar adresje gevonden voor screenprotectors?
Thanks, heb gelijk even wat "research" gedaan en ben erachter gekomen dat de beste screenprotectors van Brando zijn (testrapport en diverse testen).
Heb dus rechtstreeks via Hong Kong maar twee stuks besteld: http://shop.brando.com.hk/
Heb dus rechtstreeks via Hong Kong maar twee stuks besteld: http://shop.brando.com.hk/
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Hoe moet ik zo'n screenprotectors ongeveer zien?
Berschermlaagje wat normaal al op je telefoon zit als je hem koopt?
Die de meeste er gelijk afhalen..:P??
Berschermlaagje wat normaal al op je telefoon zit als je hem koopt?

Die de meeste er gelijk afhalen..:P??
Verwijderd
Ziet er goed uit inderdaad.A3-D schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:39:
Zoiets ja, maar dan veel steviger en beschermt je kostbare schermpje voor krassen e.d.
Review hier
Misschien idd wel een optie
OK, ik heb wat geld onder het kussen van de bank vandaan gehaald en ga de N80 maar eens bestellen op internet, mooi vodafone 70 euro abo, 1 jarig toestel voor 237 euro...
Nu bel ik nu KPN (Hi) en ik wil dus mijn nummer behouden bij vodafone, dus met nummerbehoud, en ben nog nooit eerder overgestapt. dus mijn vraagje is eigenlijk: mijn huidige abo loopt 1 juli af, ik hoef toch niet tot dan te wachten i.v.m. nummerbehoud?? of is dit niet anders mogelijk? ik zet die hi kaart om naar een prepaid..
edit-> iemand overigens ervaring met algebeld.nl en/of 2call.nl ? daar is de n80 met dit abo "goedkoop", allebei 237 euro. Als ik kijk naar hoe de site eruit zie zou ik op algebeld.nl afgaan... heb met beide verder nooit zaken gedaan
Nu bel ik nu KPN (Hi) en ik wil dus mijn nummer behouden bij vodafone, dus met nummerbehoud, en ben nog nooit eerder overgestapt. dus mijn vraagje is eigenlijk: mijn huidige abo loopt 1 juli af, ik hoef toch niet tot dan te wachten i.v.m. nummerbehoud?? of is dit niet anders mogelijk? ik zet die hi kaart om naar een prepaid..
edit-> iemand overigens ervaring met algebeld.nl en/of 2call.nl ? daar is de n80 met dit abo "goedkoop", allebei 237 euro. Als ik kijk naar hoe de site eruit zie zou ik op algebeld.nl afgaan... heb met beide verder nooit zaken gedaan
[ Voor 20% gewijzigd door johan12 op 25-05-2006 16:18 ]
Voor een keuze tussen shops zou ik maar es kijken op de shopsurvey 
http://www.tweakers.net/shopsurvey
Zelf heb ik al twee keer bij 2Call besteld en ik ben erg tevreden over hun service.
http://www.tweakers.net/shopsurvey
Zelf heb ik al twee keer bij 2Call besteld en ik ben erg tevreden over hun service.
Excusee, ik wist eigenlijk niet dat telefoonzaken (die verder geen hardware verkopen) ook tussen de shopsurvey stonden, ik ga het eens even lezen...
iemand al een idee voor mijn andere vraag?
iemand al een idee voor mijn andere vraag?
Hello, volg al een tijd deze topic omdat ik vanaf morgen m'n abo kan verlengen en dus definitely de N80 wil hebben
Omdat ik eigenlijk dat apparaat zo snel mogelijk in huis wil hebben, wil ik dus morgen meteen gaan bestellen, maar nu zie ik dat veel aanbiedingen op verschillende sites t/m het eind van deze maand of net begin volgende maand lopen. Kan ik beter wachten tot de nieuwe aanbiedingen die gaan lopen vanaf begin juni of zal het weinig verschil maken voor wat betreft o.a. de bijbetaling voor de toestelprijs? Iemand ervaring mee?
Zoals het er nu uitziet wil ik via 2call.nl gaan bestellen, goeie shop? Andere optie is gsmtrack.nl (waar de N80 immers direct leverbaar is), maar die hanteren een iets hogere prijs...
Thanks voor jullie reacties!
Ciao, LaatR...
Zoals het er nu uitziet wil ik via 2call.nl gaan bestellen, goeie shop? Andere optie is gsmtrack.nl (waar de N80 immers direct leverbaar is), maar die hanteren een iets hogere prijs...
Thanks voor jullie reacties!
Ciao, LaatR...
Ik zie er niet een tussenstaan specifiek voor de N80. Welke heb je besteld (of heb ik niet goed gezocht) ?A3-D schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:05:
Thanks, heb gelijk even wat "research" gedaan en ben erachter gekomen dat de beste screenprotectors van Brando zijn (testrapport en diverse testen).
Ik heb de screen protector bij handyfolie.com gekocht. Had hem eerst voor mijn GPS besteld en dat beviel zo goed dat ik het nu ook maar voor N80 besteld heb. Zelf op maat gemaakt m.b.v. de originele folies die erop geplakt zaten en klaar is klara! Dit is een folie op statische wijze "plak" aan het scherm, makkelijk te verwijderen is, geen luchtbellen toelaat en te wassen is. Dat wassen heb ik nog nooit geprobeerd... zou ook niet weten waarom je in hemelsnaam een screen protector zou willen wassen
Je heb idd niet goed gezochtWtB schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:19:
[...]
Ik zie er niet een tussenstaan specifiek voor de N80. Welke heb je besteld (of heb ik niet goed gezocht) ?
Hier klikken en N80 selecteren.
Je hebt gelijk! Ik heb 'm gelijk besteld. Het lijkt me niks om 'm zelf op maat te knippen en deze zal gelijk passenA3-D schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 08:45:
[...]
Je heb idd niet goed gezocht![]()
Hier klikken en N80 selecteren.
Verwijderd
Ik heb ook m'n UMTS uitgezet en alleen GSM netwerk geselecteerd maar ik merk nu wel dat het bereik stukken beter is en dat hij niet constant wegvalt. Ik heb nu op m'n werk gewoon 5 streepjes bereik, dat heb ik met m'n vorige GSM nog nooit gehad. Echt super!
Verwijderd
op zich wel goed, maar triest dat het moet: tenslotte betaal voor een UMTS-toestel!!!Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 09:54:
Ik heb ook m'n UMTS uitgezet en alleen GSM netwerk geselecteerd maar ik merk nu wel dat het bereik stukken beter is en dat hij niet constant wegvalt. Ik heb nu op m'n werk gewoon 5 streepjes bereik, dat heb ik met m'n vorige GSM nog nooit gehad. Echt super!
Verwijderd
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Eigenlijk moet het niet kunnen, misschien dat het nog beter gaat na een firmware update, we zien wel. Ik gebruik geen UMTS voorlopig, dus ik zal 't niet missen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 10:10:
[...]
op zich wel goed, maar triest dat het moet: tenslotte betaal voor een UMTS-toestel!!!
Verwijderd
heb je wijze raad opgevolgd en het maakt inderdaad verschil. via snelkoppeling kan ik nu UMTS activeren om toch te kunnen gebruiken als nodig isVerwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:20:
[...]
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Eigenlijk moet het niet kunnen, misschien dat het nog beter gaat na een firmware update, we zien wel. Ik gebruik geen UMTS voorlopig, dus ik zal 't niet missen.
En hoe stel je dat in? Lijkt mij ook wel een idee!Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:54:
[...]
heb je wijze raad opgevolgd en het maakt inderdaad verschil. via snelkoppeling kan ik nu UMTS activeren om toch te kunnen gebruiken als nodig is
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Verwijderd
Nieuwe firmwareVerwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:00:
keb hem eindelijk,eerst verder spelen hoor;)
V3.0617.0.6
03-05-2006
RM-92
nokia N80(02)
Verwijderd
bij telefoonstellingen (laatste tabblad, netwerkinstellingen) , kun je kiezen UMTS. GSM of Dual, kies GSM404error schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:17:
[...]
En hoe stel je dat in? Lijkt mij ook wel een idee!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 16:54 ]
Verwijderd
En of je hem zelf kunt updaten?Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:00:
V3.0617.0.6
03-05-2006
RM-92
nokia N80(02)
waar heb je hem gekocht?Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:00:
V3.0617.0.6
03-05-2006
RM-92
nokia N80(02)
Want zou er ook wel 1 willen met de nieuwe firmware.
Verwijderd
www.gsmtrack.nlc0sm0s schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 19:49:
[...]
waar heb je hem gekocht?
Want zou er ook wel 1 willen met de nieuwe firmware.
Verwijderd
Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van de N80. Echter heb ik een probleem met het ontvangen van mms berichten. De instellingen heb ik van de Hi site gehaald, want heb een hi abo. Deze instellingen heb ik opgeslagen, maar nu krijg ik ze nog niet binnen. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Verwijderd
ga naar supportsite van Nokia en laat van daaruit de instellingen naar je mobiel sturen, dan werkt het perfekt.Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:12:
Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van de N80. Echter heb ik een probleem met het ontvangen van mms berichten. De instellingen heb ik van de Hi site gehaald, want heb een hi abo. Deze instellingen heb ik opgeslagen, maar nu krijg ik ze nog niet binnen. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Verwijderd
Daar kan ik alleen instellingen van kpn mobile kiezen en deze zijn toch anders dan die van Hi? of zie ik dat verkeerd?Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 22:06:
[...]
ga naar supportsite van Nokia en laat van daaruit de instellingen naar je mobiel sturen, dan werkt het perfekt.
Deze instellingen werken in ieder geval ook niet. Is er niet iemand bij wie het wel werkt en kan deze misschien de instellingen aan mij doorgeven?
Verwijderd
instelling hi en kpn zijn mms het zelfde, Bij mij werkt het ook met kpn terwijl ik ook hi hebVerwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:08:
[...]
Daar kan ik alleen instellingen van kpn mobile kiezen en deze zijn toch anders dan die van Hi? of zie ik dat verkeerd?
Deze instellingen werken in ieder geval ook niet. Is er niet iemand bij wie het wel werkt en kan deze misschien de instellingen aan mij doorgeven?
Voor de liefhebbers: (Iemand enig idee of je zelf firmware kan flashen of moetje daar perse voor naar nokia dealer???
Accessories
Applications
Bluetooth
Camera
Data
Favourites
Gallery
Homezone
Idle
Mail settings
Messaging
MMS
Music Player
Network settings menu
Real Player
Streaming
Security
SIM
Themes
- Updated motion theme
USSD
WLAN
- EAP-LEAP fix
Video Call
Accessories
Applications
Bluetooth
Camera
Data
Favourites
Gallery
Homezone
Idle
Mail settings
Messaging
MMS
Music Player
Network settings menu
Real Player
Streaming
Security
SIM
Themes
- Updated motion theme
USSD
WLAN
- EAP-LEAP fix
Video Call
En hier nog een site om hem zelf te flashen! Of dat verstandig is of niet weet ik niet, maar dat laat ik aan een ander over..... hehehe
*knip*
*knip*
[ Voor 31% gewijzigd door Eggy op 27-05-2006 17:18 ]
Ik probeer al 3 weken lang die telefoon te kopen bij de Belcompany, word ik afgewimpeld met:
"kan nog een week duren, maar we plaatsen je bovenaan de reserveringslijst, dan word je gebeld als ie er is, je bent de eerste....
Bleef een week stil, dus ik bel, zeggen ze: "het kan nog enkele weken duren"..
wtf?! zuur..
Loop ik er nu net na 2 weken toch voor de zekerheid ff langs, terwijl ze de winkel afsluiten, zegt die gast: "nee hoor, N80 ligt hier gewoon binnen"..
En nu kan ik weer een weekend wachten%@#&
"kan nog een week duren, maar we plaatsen je bovenaan de reserveringslijst, dan word je gebeld als ie er is, je bent de eerste....
Bleef een week stil, dus ik bel, zeggen ze: "het kan nog enkele weken duren"..
wtf?! zuur..
Loop ik er nu net na 2 weken toch voor de zekerheid ff langs, terwijl ze de winkel afsluiten, zegt die gast: "nee hoor, N80 ligt hier gewoon binnen"..
En nu kan ik weer een weekend wachten%@#&
Verwijderd
Hallo N80 gebruikers,
even een tip voor operator instellingen:
ga naar menu, instrum, instelwizrd, operator, ok
bij mij haalt ie dan autom. de provider instellingen op
en slaat ze op in toegangspunten ik heb vodafone de volgende die ik ontvang zijn:
vodafone gprs, live, live streaming en mms
good luck
remon
en slaat ze op in toegangspunten ik heb vodafone de volgende die ik ontvang zijn:
good luck
remon
Verwijderd
De volgende vraag heb ik afgelopen woensdagavond naar algebeld.nl gestuurd:
"Ik heb interesse in de Nokia N80 Silver. Is deze al direct leverbaar en wat kost hij icm een 1 jarig T-Mobile Flex 40 abo met SMS verdubbelaar én Pocket Internet?"
Vandaag kreeg ik het volgende antwoord terug:
"We hebben de eerste partij binnen gekregen. Helaas waren dat er niet genoeg om iedereen uit te kunnen leveren. We hopen deze week weer nieuwe toestellen te ontvangen.
Het toestel met onderstaand abonnement kost € 98,-. Hier komen alleen de verzendkosten nog bij. € 5 bij vooruitbetaling en € 10 bij levering onder rembours. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."
Niet slecht toch?
"Ik heb interesse in de Nokia N80 Silver. Is deze al direct leverbaar en wat kost hij icm een 1 jarig T-Mobile Flex 40 abo met SMS verdubbelaar én Pocket Internet?"
Vandaag kreeg ik het volgende antwoord terug:
"We hebben de eerste partij binnen gekregen. Helaas waren dat er niet genoeg om iedereen uit te kunnen leveren. We hopen deze week weer nieuwe toestellen te ontvangen.
Het toestel met onderstaand abonnement kost € 98,-. Hier komen alleen de verzendkosten nog bij. € 5 bij vooruitbetaling en € 10 bij levering onder rembours. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."
Niet slecht toch?
Ok sorry, wist ik niet. Wat me wel bevreemd is dat een firmware update voor DVD writers wel gewoon mag worden aangegevenharrytasker schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:21:
En hier nog een site om hem zelf te flashen! Of dat verstandig is of niet weet ik niet, maar dat laat ik aan een ander over..... hehehe
*knip*
Verwijderd
Ben vandaag even bij BC geweest in Emmen. De N80 lag gewoon in de etalage. De keuze tussen zwart en zilver is nu nie moeilijk meer, binnenkort de zilver maar ff bestellen.
Vooral vergeleken met de N91 die er ook lag, vind ik de N80 echt een goed formaat. Kreeg een flashback bij de N91, wat een joekel, zelfs als je een urbanus broek hebt wordt het nog lastig deze phone in je broekzak te houden.
Slide leek prima te werken, verder nog niet echt kunnen bekijken. Wacht nog een paar weekjes totdat de aanbiedingen iets gunstiger zijn
Trouwens, goed punt Harry Tasker, ben benieuwd wat de reactie hierop is...
Vooral vergeleken met de N91 die er ook lag, vind ik de N80 echt een goed formaat. Kreeg een flashback bij de N91, wat een joekel, zelfs als je een urbanus broek hebt wordt het nog lastig deze phone in je broekzak te houden.
Slide leek prima te werken, verder nog niet echt kunnen bekijken. Wacht nog een paar weekjes totdat de aanbiedingen iets gunstiger zijn
Trouwens, goed punt Harry Tasker, ben benieuwd wat de reactie hierop is...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 23:17 ]
Hangt er van af wat je ermee doet. Bij mij is het standaard bluetooth uit tenzij ik het nodig heb.Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:45:
nog meer mensen met batterij problemen
mijne blijft nog geen 2 dagen vol !!
Wifi niet laten scannen en op gsm-mode.
Ik heb de N80 sinds vrijdagochtend en bij mij haalt ie helaas geen 24 uur. Eerste sessie was een flink aantal uurtjes laden en daarna testen met camera, instellingen goed zetten , data overzetten en van alles testen nog. Om 2 uur vrijdagmiddag van de lader afgehaald en dezelfde avond om half elf leeg.-> 8,5 uur
Toen een reservebatterij erin gedaan die de maximale capaciteit zou moeten halen, gespeeld met de webbrowser over gprs en wifi ( half uur ), paar foto's, javagames installeren en testen, musicplayer/ mp4 video's testen ( 10 min ) en de hele nacht aangelaten. Resultaat : half 5 zaterdagmiddag leeg -> 18 uur
Daarna weer de originele batterij erin gedaan, weer games installeren en fotootje of 30 geschoten om een test te doen in vergelijking met mijn vorige toestel ( 6630 ). Ook nog een beetje door het menu gebladerd en er een beetje mee spelen en 3 min video gemaakt en gekeken. Ook nog 20 min gebeld. Het is nu 3 uur in de nacht geweest en ik heb nog 3 van de 7 streepjes -> 10,5 uur en nog 3 streepjes over.
Ik denk dat ik aan het eind van zondagmiddag weer de reservebatterij erin moet doen
Ik ben benieuwd of ik met mijn standaard gebruik de 48 uur haal ( kwartier bellen per dag, half uurtje gprs/wap, een sms of 3 en misschien nog 20 min video/muziek ).
[ Voor 4% gewijzigd door dcell op 28-05-2006 03:12 ]
Verwijderd
ben dus niet de enige gelukkig heb met mijn andere nokias nooit last van gehad 6600,6260 6230i
allemaal min 3 dagen ligt r indd aan wat je er mee doet,
ook nog weing progs voor dit toeste;
allemaal min 3 dagen ligt r indd aan wat je er mee doet,
ook nog weing progs voor dit toeste;
dcell schreef op zondag 28 mei 2006 @ 03:07:
[...]
Hangt er van af wat je ermee doet. Bij mij is het standaard bluetooth uit tenzij ik het nodig heb.
Wifi niet laten scannen en op gsm-mode.
Ik heb de N80 sinds vrijdagochtend en bij mij haalt ie helaas geen 24 uur. Eerste sessie was een flink aantal uurtjes laden en daarna testen met camera, instellingen goed zetten , data overzetten en van alles testen nog. Om 2 uur vrijdagmiddag van de lader afgehaald en dezelfde avond om half elf leeg.-> 8,5 uur
Toen een reservebatterij erin gedaan die de maximale capaciteit zou moeten halen, gespeeld met de webbrowser over gprs en wifi ( half uur ), paar foto's, javagames installeren en testen, musicplayer/ mp4 video's testen ( 10 min ) en de hele nacht aangelaten. Resultaat : half 5 zaterdagmiddag leeg -> 18 uur
Daarna weer de originele batterij erin gedaan, weer games installeren en fotootje of 30 geschoten om een test te doen in vergelijking met mijn vorige toestel ( 6630 ). Ook nog een beetje door het menu gebladerd en er een beetje mee spelen en 3 min video gemaakt en gekeken. Ook nog 20 min gebeld. Het is nu 3 uur in de nacht geweest en ik heb nog 3 van de 7 streepjes -> 10,5 uur en nog 3 streepjes over.
Ik denk dat ik aan het eind van zondagmiddag weer de reservebatterij erin moet doenen zoals bij vele Nokia's, als het bovenste streepjes weg is dan gaat het hard met de resterende streepjes.
Ik ben benieuwd of ik met mijn standaard gebruik de 48 uur haal ( kwartier bellen per dag, half uurtje gprs/wap, een sms of 3 en misschien nog 20 min video/muziek ).
Ergens in dit topic werd er gevraagd of er andere covers op de N80 konden worden geplaatst, en er werd toen stellig beweerd dat dit niet het geval zou zijn, ik ben echter op de volgende site gestuit dat het wel degelijk mogelijk is...
Zie hier

By the way, misschien is deze link handig voor de TS? Free themes voor de N80 e.d. (ook S60 3rd): http://symbian.mobilethemes.com/
Zie hier

By the way, misschien is deze link handig voor de TS? Free themes voor de N80 e.d. (ook S60 3rd): http://symbian.mobilethemes.com/
[ Voor 27% gewijzigd door A3-D op 28-05-2006 11:54 ]
Verwijderd
Leuk! Dit was inderdaad mijn vraagA3-D schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:37:
Ergens in dit topic werd er gevraagd of er andere covers op de N80 konden worden geplaatst, en er werd toen stellig beweerd dat dit niet het geval zou zijn, ik ben echter op de volgende site gestuit dat het wel degelijk mogelijk is...
Zie hier
Maakt de stap om hem te kopen alweer een stuk makkelijker!
Verwijderd
ik ben ook trotse bezitter geworden van de n80 zwart
het werkt bij mij "bijna" allemaal perfect
als ik aan het internetten ben op mn telefoon en ik ga bijv naar party flock en klik op agenda
dan komt er een lange lijst die die niet kan inladen vervolgens verbreekt hij de verbinding
iemand anders hier ook last van zo niet wat hier tegen te doen
dit gebeurt overigens niet alleen bij partyflock er zijn ook nog andere sites
.. en er zaten toch 2 verschillende browsers op de telefoon?
die onder start en dan nog 1 onder persoonlijk maar volgens mij zijn die gewoon hetzelfde ofniet?
het werkt bij mij "bijna" allemaal perfect
als ik aan het internetten ben op mn telefoon en ik ga bijv naar party flock en klik op agenda
dan komt er een lange lijst die die niet kan inladen vervolgens verbreekt hij de verbinding
iemand anders hier ook last van zo niet wat hier tegen te doen
dit gebeurt overigens niet alleen bij partyflock er zijn ook nog andere sites
.. en er zaten toch 2 verschillende browsers op de telefoon?
die onder start en dan nog 1 onder persoonlijk maar volgens mij zijn die gewoon hetzelfde ofniet?
Verwijderd
Je kan de firmware zelf flashen maar enkel op eigen risico:harrytasker schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:12:
Voor de liefhebbers: (Iemand enig idee of je zelf firmware kan flashen of moetje daar perse voor naar nokia dealer???
Accessories
- Improved the volume for text-to-speech conversion- AD-15 performance improved
Applications
Bluetooth
Camera
Data
Favourites
Gallery
Homezone
Idle
Mail settings
Messaging
MMS
Music Player
Network settings menu
Real Player
Streaming
Security
SIM
Themes
- Updated motion theme
USSD
WLAN
- EAP-LEAP fix
Video Call
*knip*
[ Voor 6% gewijzigd door Eggy op 28-05-2006 13:32 ]
Verwijderd
voor kpn niet, je krijgt dan de wap instellingen. Je kunt beter de internetinstellingen laten toesturen via de Nokia N80-support siteVerwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:06:
Hallo N80 gebruikers,
good luck
remon
de N80 maakt me nu echt aan het twijfellen.
ik wil een ander toestel maar de batterijduur van 2 dagen zuigt echt.
me 6230 in het begin echt 7+ dagen en nu nog min 3 a4 dagen idiaal
.
Voornamelijke wil ik een andere telefoon zodat ik navigatie kan draaien.
maar zit dus nu met een dilemma.
kan ook de 6230i + tomtom one icm hi40 2 jaar. voor 80 euro
deze 80 euro zou ik anders ook kwijt zijn aan een gps ontvanger.
ik ga nog maar even verder zoeken denk ik...
ik wil een ander toestel maar de batterijduur van 2 dagen zuigt echt.
me 6230 in het begin echt 7+ dagen en nu nog min 3 a4 dagen idiaal
Voornamelijke wil ik een andere telefoon zodat ik navigatie kan draaien.
maar zit dus nu met een dilemma.
kan ook de 6230i + tomtom one icm hi40 2 jaar. voor 80 euro
deze 80 euro zou ik anders ook kwijt zijn aan een gps ontvanger.
ik ga nog maar even verder zoeken denk ik...
ik ben van plan eind juni een n80 te halen, lijkt me echt een geweldige telefoon 
ik heb nu een 6600 en die houdt het meestal 4 dagen ofzo vol, niet echt problemen mee, maar deze begeeft het ook binnen 12 uur bij intensief gebruik dus echt verschil zal het niet maken, er zullen waarschijnlijk ook wel betere accu's komen
het enige jammere er nog aan vind ik dat je geen oudere applicaties kan installeren, is dit niet mogelijk door de geinstalleerde bestanden op een andere telefoon naar de memory stick te kopieren ? (.app enz.)
edit: misschien al eerder, ik weet gewoon helemaal niet meer wanneer ik mijn 6600 2 jaar geleden heb gekocht
bon nergens te vinden en die klote tmobile website werkt ook niet mee
zal misschien al wel 9 juni worden
even een goede aanbieding opzoeken
had er al 1 gevonden voor 24 maanden 22,50 en eenmaal 66 euro
ik heb nu een 6600 en die houdt het meestal 4 dagen ofzo vol, niet echt problemen mee, maar deze begeeft het ook binnen 12 uur bij intensief gebruik dus echt verschil zal het niet maken, er zullen waarschijnlijk ook wel betere accu's komen
het enige jammere er nog aan vind ik dat je geen oudere applicaties kan installeren, is dit niet mogelijk door de geinstalleerde bestanden op een andere telefoon naar de memory stick te kopieren ? (.app enz.)
edit: misschien al eerder, ik weet gewoon helemaal niet meer wanneer ik mijn 6600 2 jaar geleden heb gekocht
zal misschien al wel 9 juni worden
[ Voor 24% gewijzigd door Moning2 op 28-05-2006 21:25 ]
Verwijderd
netjes 2 dagen, dat haal ik niet. Overigens geen probleem mee, elke avond aan de lader en draaien maarVerwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:45:
nog meer mensen met batterij problemen
mijne blijft nog geen 2 dagen vol !!
[/quote]
Het flashen van het toestel, of het posten naar links om het te doen?
Het flashen van het toestel, of het posten naar links om het te doen?
ik heb eindelijk een volle 24 uur gehaald !Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:35:
[...]
netjes 2 dagen, dat haal ik niet. Overigens geen probleem mee, elke avond aan de lader en draaien maar
Dit topic is gesloten.