bij de meeste bels op voorraad hoor. kan er wel wat opnoemen als je wilpim schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:20:
Ik probeer al 3 weken lang die telefoon te kopen bij de Belcompany, word ik afgewimpeld met:
"kan nog een week duren, maar we plaatsen je bovenaan de reserveringslijst, dan word je gebeld als ie er is, je bent de eerste....
Bleef een week stil, dus ik bel, zeggen ze: "het kan nog enkele weken duren"..
wtf?! zuur..
Loop ik er nu net na 2 weken toch voor de zekerheid ff langs, terwijl ze de winkel afsluiten, zegt die gast: "nee hoor, N80 ligt hier gewoon binnen"..
En nu kan ik weer een weekend wachten%@#&
Verwijderd
Voor degene die het willen weten,ik kan kiezen uit 4 camerageluidjes,maar bij niet 1 hoor je wat:9
Verwijderd
klopt, zie hierover eerdere berichten. bugje. (meeste mensen vinden dit overigens wel prima, kun je stiekem foto's maken)Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:04:
Voor degene die het willen weten,ik kan kiezen uit 4 camerageluidjes,maar bij niet 1 hoor je wat:9
Verwijderd
Dit is geen bugje, als je je profiel aanpast (of op stil zet) dan staat geluid camera gewoon uit.Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:10:
[...]
klopt, zie hierover eerdere berichten. bugje. (meeste mensen vinden dit overigens wel prima, kun je stiekem foto's maken)
Als je je profiel weer op buiten zet bijvoorbeeld dan doet je camera geluid het weer.
Het is dus gewoon weer uit te zetten
Verwijderd
Mijn profiel staat gewoon op algemeen hoor dus niet op stil.Dus toch een bugjeVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:30:
[...]
Dit is geen bugje, als je je profiel aanpast (of op stil zet) dan staat geluid camera gewoon uit.
Als je je profiel weer op buiten zet bijvoorbeeld dan doet je camera geluid het weer.
Het is dus gewoon weer uit te zetten
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 11:33 ]
Verwijderd
Had ik in 't begin ook. maar nu doet ie het gewoon.Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:12:
Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van de N80. Echter heb ik een probleem met het ontvangen van mms berichten. De instellingen heb ik van de Hi site gehaald, want heb een hi abo. Deze instellingen heb ik opgeslagen, maar nu krijg ik ze nog niet binnen. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Ik weet 't nog gekker te maken. Ik krijg m'n mms berichten gewoon binnen alleen de bijlage (foto) krijg ik als kladblok binnen, ik kan de foto dus niet zien. Ik heb al door verschillende mensen met verschillende telefoons laten mms-en naar mij, maar helaas, de foto is niet zichtbaar. Echt vreemd, en wat nog vreemder is, als ik mezelf een mms stuur, dan is er niks aan de hand en krijg ik de foto gewoon te zien.
Misschien dat 't met de nieuwste software opgelost is.
Verwijderd
klopt, staat zelfs in de lijst van sw-update even hierbovenVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:32:
[...]
Mijn profiel staat gewoon op algemeen hoor dus niet op stil.Dus toch een bugje
zit hem in de toetsenbordtonen. Die zet ik normaal uit en als je ik die aanzet in mijn algemeen profiel dan krijg ik wel camerageluiden te horen. Dit overigens met de 0.3 firmware
Weet er iemand al of er ook een hoesje beschikbaar is voor de N80?
Of is dit uberhout niet mogelijk omdat het een slidephone is? Ik zit namelijk regelmatig in de bossen en wil zo voorkomen dat ik m zou verliezen en m beter beschermen tegen vallen, stof, zand etc.
kan voor mijn een groot bezwaar zijn dus...
Of is dit uberhout niet mogelijk omdat het een slidephone is? Ik zit namelijk regelmatig in de bossen en wil zo voorkomen dat ik m zou verliezen en m beter beschermen tegen vallen, stof, zand etc.
voor een slider is het niet mogelijk om een hoesje te verkrijgen. Het enige wat wel veel verkocht wordt is een soort 'doosje' wat je aan een riem kan hangen en daar je telefoon in kan doen.Spankey schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:56:

dan krijg je dit idee.
wat nokia verder zelf nog heeft zijn dit soort hoesjes, lijkt mij niet ideaal maar beter iets dan niets.

[ Voor 18% gewijzigd door Jarnoootje op 29-05-2006 13:10 . Reden: pics toegevoegd ]
zijn wel degelijk hoesjes voor!!
je hebt hoesjes van hard plastic, eigenlijk ideaal. wordt wel ietsje dikker van, zo'n 2mm maar goed de nokia n80 is al dik, dus dat maakt ook niet uit. Bescherming is gewoon super..valt ie, niks aan de hand.
Heb zo'n hoes ook al voor mijn motorola v3i. pasvorm is gewoon perfect. Heb m'n n80 nog niet binnen, maar hoesje heb ik al besteld. GENIET:

NB. gewoon bestellen via ebay (paypal)..kost max. 10 euro inclusief verzending (uit HongKong)
je hebt hoesjes van hard plastic, eigenlijk ideaal. wordt wel ietsje dikker van, zo'n 2mm maar goed de nokia n80 is al dik, dus dat maakt ook niet uit. Bescherming is gewoon super..valt ie, niks aan de hand.
Heb zo'n hoes ook al voor mijn motorola v3i. pasvorm is gewoon perfect. Heb m'n n80 nog niet binnen, maar hoesje heb ik al besteld. GENIET:

NB. gewoon bestellen via ebay (paypal)..kost max. 10 euro inclusief verzending (uit HongKong)
[ Voor 16% gewijzigd door Dalma op 29-05-2006 13:27 ]
Verwijderd
Krusell heeft wel passende hoesjes voor de N80Spankey schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:56:
Verwijderd
Die hoes ziet er netjes uit. Is wel wat om aan te schaffen. Eerst even wachten nog op een goede actie en dan maar de N80 aanschaffen. Zit alleen nog te twijfelen over de kleur.
Van welke merk is die hard plastic hoes? Krusell is het i.i.g niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 14:29 ]
Verwijderd
Ik zou graag deze headset willen

Zit standaard bij de 3250,misschien weet iemand waar ze te koop zijn los in nederland.Op ebay staan ze in hongkong.

Zit standaard bij de 3250,misschien weet iemand waar ze te koop zijn los in nederland.Op ebay staan ze in hongkong.
Heeft iemand enig idee wanneer ongeveer deze telefoon echt fatsoenlijk verkrijgbaar zal zijn? Alleen de BelCompany heeft 'm hier op voorraad en zelfs de internetwinkels hebben niets. Bij de BelCompany kost ie echter los 730 euro en dat vind ik toch echt wel een belachelijke prijs. Uit principe koop ik om dit soort dingen eigenlijk al nooit bij de BelCompany 
Maar ik heb ook geen zin natuurlijk om nu nog weer een maand te moeten wachten.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
zal toch niks anders opzitten denk ik. Phonehouse zegt pas de eerste toestellen eind juni te verwachten. Dus of naar de Bel of marktplaats (gebruikt voor 550)ErectionJackson schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:56:
Heeft iemand enig idee wanneer ongeveer deze telefoon echt fatsoenlijk verkrijgbaar zal zijn? Alleen de BelCompany heeft 'm hier op voorraad en zelfs de internetwinkels hebben niets. Bij de BelCompany kost ie echter los 730 euro en dat vind ik toch echt wel een belachelijke prijs. Uit principe koop ik om dit soort dingen eigenlijk al nooit bij de BelCompany
merkloos..lijkt me nou ook niet echt boeiend.Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:09:
Die hoes ziet er netjes uit. Is wel wat om aan te schaffen. Eerst even wachten nog op een goede actie en dan maar de N80 aanschaffen. Zit alleen nog te twijfelen over de kleur.
als de pasvorm goed is, maakt het denk ik vrij weinig uit.
Ik weet uit ervaring dat die dingen goed zitten op andere telefoons. Nu nog ff kijken hoe het op de n80 past
Verwijderd
Of met de nieuwste software versie gewoon bestellen nieuw los voor 580 bij www.gsmtrack.nlVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:58:
[...]
zal toch niks anders opzitten denk ik. Phonehouse zegt pas de eerste toestellen eind juni te verwachten. Dus of naar de Bel of marktplaats (gebruikt voor 550)
Nederlands toestel met nederlandse boekjes en direct leverbaar
Verwijderd
Ik heb net de nieuwe firmware laten flashen bij een nokia servicepunt.
ik was de eerste!!
Is prima verlopen, nu nog kijken wat het heeft opgeleverd
ik was de eerste!!
Weet iemand of er een Nokia servicepunt in Den Haag zit?Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:04:
ik was de eerste!!
In België zijn ze ook al los verkrijgbaar voor 649...
bij welke servicepoint heb je dat gedaan ? ik moet ook ff binnenkort een update halen.Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:04:
ik was de eerste!!
Verwijderd
*#0000#Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:04:
Hoe kan je ook al weer zien welke firmware er op je telefoon staat?
Ik hoor hier veel mensen klagen over de batterijduur, nu is dit misschien een welkome oplossing, het is als het ware een batterij alleen dan niet van origineel nokia, maar met een vermogen van 1000mAh ipv de 760mAh die standaard op de BL-5B zit.
Ik heb dezelfde ook voor mijn (nu nog) 3230 gekocht en was erg tevreden over het resultaat, je merkt wel dat ie minder snel leeg is, en dat voor € 14,95.
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=592&gid=1
Ik heb dezelfde ook voor mijn (nu nog) 3230 gekocht en was erg tevreden over het resultaat, je merkt wel dat ie minder snel leeg is, en dat voor € 14,95.
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=592&gid=1
Verwijderd
Nieuwe update gehaald in Arnhem, bij Gami.
Dit is een service punt van Nokia.
Kun je vinden op de Nokia site..
Verwijderd
hoor graag als er verbeteringen zijnVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:13:
wat een oplichterij daar bij t-mobile! een opzegtermijn
kan ik verdorie tot 11 september wachten
een groot gezwel op hun hoofdgebouw!
meteen een klachtbriefje gestuurd, zal wel niks uithalen, maar was leuk om ff een keer te doen

meteen een klachtbriefje gestuurd, zal wel niks uithalen, maar was leuk om ff een keer te doen
is je contract al afgelopen of heb je nog contractuele verplichtingen.Moning2 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:58:
wat een oplichterij daar bij t-mobile! een opzegtermijn![]()
![]()
![]()
![]()
als je contract al afgelopen is, heb je een opzegtermijn van 2 maanden, maar kun je een telefoon alsnog aanschaffen als je je abonnement bijvoorbeeld contractueel verlengd, met bijvoorbeeld een nieuw abonnement.
als je nog een contract moet uitzitten, tja dan lijkt het mij vrij logisch
mooi ! dat is niet zo ver en in Arnhem kom ik geregeld, ik neem aan dat je het toestel niet een paar dagen achter hoefde te laten en dat het gedaan was in een ( paar ) uur ?Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:13:
Vandaag ook mijn N80 ontvangen en tot op heden weinig problemen ondervonden. Nog wel even contact opgenomen met het Nokia Servicepoint hier in de buurt en daar kon ik sowieso zonder afspraak terecht om te laten updaten naar de laatste firmware (V 3.0617.06) en dat allemaal klaar terwijl u wacht!
Ga eens uitvoerig testen en hou eenieder op de hoogte van de diverse bevindingen.
Kan er in de TS ook nog opgenomen worden de verschillende codes voor de diverse functies?
Ga eens uitvoerig testen en hou eenieder op de hoogte van de diverse bevindingen.
Kan er in de TS ook nog opgenomen worden de verschillende codes voor de diverse functies?
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Hey mensen,
heeft iemand misschien een tip welke bluetooth headset ik het beste bij mijn N80 kan nemen?
heeft iemand misschien een tip welke bluetooth headset ik het beste bij mijn N80 kan nemen?
mijn contract eindigt op 7 juni 2006Dalma schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:32:
[...]
is je contract al afgelopen of heb je nog contractuele verplichtingen.
als je contract al afgelopen is, heb je een opzegtermijn van 2 maanden, maar kun je een telefoon alsnog aanschaffen als je je abonnement bijvoorbeeld contractueel verlengd, met bijvoorbeeld een nieuw abonnement.
als je nog een contract moet uitzitten, tja dan lijkt het mij vrij logisch
maar ze behouden de 3 maanden opzegtermijn (heb ff gebeld

telfort bijvoorbeeld hanteert een termijn van 30 dagen, das et betere werk
En dat ze niet even dat door de vingers zien voor een onwetende klant
nog over dat alleen voor bellen betalen, dat flex abbo, dat is dus voor bellen en sms-en ? ik kan het niet helemaal duidelijk uit de t mobiel website halen

[ Voor 15% gewijzigd door Moning2 op 29-05-2006 19:29 ]
Verwijderd
Ik zit met hetzelfde probleem en heb daarom maar besloten om t-mobile te verlengen.... Het voordeel is hier wel dat de N80 een stuk goedkoper is in aanschaf (bij een 1 jarig abonnement)
Maare.. waar is vodafone dan stukken goedkoper dan t-mobile (incl N80)???
ik heb moning's 2 vodafone abo vergeleken met mijn nieuwe abo van t-mobile flex.Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:31:
Ik zit met hetzelfde probleem en heb daarom maar besloten om t-mobile te verlengen.... Het voordeel is hier wel dat de N80 een stuk goedkoper is in aanschaf (bij een 1 jarig abonnement)
Ik neem t-mobile flex 30 1 jaar bij 2call
nokia n80 kost 219
t-mobile flex abo kost 30 euro (alles gaat van die 30 euro af, dus ook bellen in het buitenland)
alle niet opgebruikte beltegoed neem je ONBEPERKT mee.
nu kost mij dit geintje in 1 jaar tijd 579 euro en volgend jaar om dezelfde tijd schaf ik een nokia n83 aan.
moning2 daarentegen heeft waarschijnlijk een vodafone 22.5 abo voor 2 jaar.
hij betaalt dan wel voor de n80 maar 66 euro
abo kost voor 2 jaar 540
das totaal 606. dus ik kom zo'n 27 euro goedkoper uit, en ik heb maar een jaar contract terwijl je bij vodafone wel de n80 goedkoper krijgt maar daarom ook 1 jaar extra aan je abo vastzit
ik ga inderdaad voor een 2 jaars contract, ik ben nog niet zo rijk als jouDalma schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:37:
[...]
ik heb moning's 2 vodafone abo vergeleken met mijn nieuwe abo van t-mobile flex.
Ik neem t-mobile flex 30 1 jaar bij 2call
nokia n80 kost 219
t-mobile flex abo kost 30 euro (alles gaat van die 30 euro af, dus ook bellen in het buitenland)
alle niet opgebruikte beltegoed neem je ONBEPERKT mee.
nu kost mij dit geintje in 1 jaar tijd 579 euro en volgend jaar om dezelfde tijd schaf ik een nokia n83 aan.
moning2 daarentegen heeft waarschijnlijk een vodafone 22.5 abo voor 2 jaar.
hij betaalt dan wel voor de n80 maar 66 euro
abo kost voor 2 jaar 540
das totaal 606. dus ik kom zo'n 27 euro goedkoper uit, en ik heb maar een jaar contract terwijl je bij vodafone wel de n80 goedkoper krijgt maar daarom ook 1 jaar extra aan je abo vastzit
over dit abonnement had ik et http://www.algebeld.nl/in...s=0&ProductPlusProducts=0
dus 606 kwijt
als ik dan voor deze ga: http://www.algebeld.nl/in...usProducts=0&DataBundel=0
ben ik uiteindelijk 628 euro eraan kwijt, scheelt uiteindelijk niet zoveel, dus deze neem ik dan maar
edit: trouwens 20% korting de eerste 12 maanden dus: 580, scheelt maar 1 euro met jouw abbo
ik zit nu ook al 2 jaar met een nokia 6600, geen problemen van gehad, 2 jaar vind ik een goede tijd
[ Voor 36% gewijzigd door Moning2 op 29-05-2006 20:05 ]
yep voor iedereen dus wat wils.Moning2 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:56:
[...]
ik ga inderdaad voor een 2 jaars contract, ik ben nog niet zo rijk als jou![]()
over dit abonnement had ik et http://www.algebeld.nl/in...s=0&ProductPlusProducts=0
dus 606 kwijt
als ik dan voor deze ga: http://www.algebeld.nl/in...usProducts=0&DataBundel=0
ben ik uiteindelijk 628 euro eraan kwijt, scheelt uiteindelijk niet zoveel, dus deze neem ik dan maar
ik zit nu ook al 2 jaar met een nokia 6600, geen problemen van gehad, 2 jaar vind ik een goede tijdmaar vind et nu wel tijd voor een nieuw toestel, en dat wordt de n80
ik ben een phone freak, dus heb graag elk jaar een nieuw toestel..ben ook vrij zuinig op m'n toestellen, dus ik verkoop ze na een jaar voor dezelfde aanschafprijs (uiteraard zonder abo) en daarmee koop ik m'n nieuwe telefoon.
1 jaar lang heb ik de mda compact gehad..verkocht voor 250 euro, dus kan ik nu de n80 ruim aanschaffen
Verwijderd
Nope, ik heb 20 minuten gewacht (met koffie).dcell schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:48:
[...]
mooi ! dat is niet zo ver en in Arnhem kom ik geregeld, ik neem aan dat je het toestel niet een paar dagen achter hoefde te laten en dat het gedaan was in een ( paar ) uur ?
Verwijderd
zeker de eerste keer in je leven een contract gezien: opzegtermijnen zijn gemeengoed hoorMoning2 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:58:
wat een oplichterij daar bij t-mobile! een opzegtermijn![]()
![]()
![]()
![]()
dat valt wel mee, maar ik had er gewoon niet aan gedachtVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:00:
[...]
zeker de eerste keer in je leven een contract gezien: opzegtermijnen zijn gemeengoed hoor
maar ik heb nu wel een goede abbo gevonden dus binnenkort ben ik de trotse eigenaar van een n80
flex 20, 24 maanden, €148 bijbetalen en hij is van mij
[ Voor 14% gewijzigd door Moning2 op 29-05-2006 22:16 ]
net ff de radio getest en ik moet zeggen dat het echt megahandig is als je een databundel oid hebt. Ik kon connecten via Orange World toegangspunt en een zenderoverzicht opvragen voor mijn plaats ! Alles is netjes ingedeeld per land, provincie en daarna nog stad. Echt superhandig als je vaak reist en de frequenties veranderen
Je had er PIT bij moeten nemen volgens ken de dan nog wel wat korting bedingenMoning2 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:15:
[...]
dat valt wel mee, maar ik had er gewoon niet aan gedacht, opzegtermijn vind ik best ok, maar 3 maanden
vind ik wat lang
![]()
maar ik heb nu wel een goede abbo gevonden dus binnenkort ben ik de trotse eigenaar van een n80
flex 20, 24 maanden, €148 bijbetalen en hij is van mijtotaal 580 euro, vind ik best netjes
Ik twijfel tussen deze en de P990i... aangezien strax alles Series60 gaat worden
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Iemand ervaring met Opera mini browser (of de volledige versie van Opera, alhoewel die nog niet officieel ondersteund word voor de N80).
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
PIT ? wat is dat nou weernils7 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 23:08:
[...]
Je had er PIT bij moeten nemen volgens ken de dan nog wel wat korting bedingen![]()
Ik twijfel tussen deze en de P990i... aangezien strax alles Series60 gaat wordenen de p990 UIQ is moet ik strax programma's dubbel gaan aanschaffen alleen ik gebruik al jaren UIQ dus ben het gewent en de P990 gaat qua batterij veel langer mee... ff een dubio

ik heb em trouwens zojuist besteld, morgen brieven en allemaal opsturen, wanneer kan ik deze telefoon verwachten ? als mn abbo ingaat of als ze weten dat ik er 1 wil hebben ?
Is een extra dienst van T-Mobile (€9,50) waarmee je onbeperkt kan internetten met je mobielMoning2 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 00:03:
[...]
PIT ? wat is dat nou weerpocket internet ? daarmee wordt et er niet goedkoper op
ik heb em trouwens zojuist besteld, morgen brieven en allemaal opsturen, wanneer kan ik deze telefoon verwachten ? als mn abbo ingaat of als ze weten dat ik er 1 wil hebben ?
Geheel tegen mijn principes in gister toch maar aangeschaft. Was de enige die ze nog hadden. Ik wilde 'm per se in het zwart, ben er tot nu toe ontzettend blij mee. Eindelijk weer een zwarte telefoon met schuif/klepje en in sta versteld van het scherm en de browserVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:58:
[...]
zal toch niks anders opzitten denk ik. Phonehouse zegt pas de eerste toestellen eind juni te verwachten. Dus of naar de Bel of marktplaats (gebruikt voor 550)
Enige wat ik echt zwaar irritant vind is dat ik na een paar pagina's bekeken te hebben overal de melding krijg dat ie de helft niet weergeeft omdat het geheugen vol zou zijn. Blijkbaar wijst ie dus maar een klein beetje toe aan de browser. Ik wil gewoon dat ie de hele pagina laadt, ik heb genoeg geheugen vrij op m'n telefoon. Echt extreem knullig dat soort limitaties.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
volgens mij niet te voorkomen. vind dat ook zwaar irritant. Gekke is dat mijn collega dat met de N91 niet heeft.ErectionJackson schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:35:
[...]
Geheel tegen mijn principes in gister toch maar aangeschaft. Was de enige die ze nog hadden. Ik wilde 'm per se in het zwart, ben er tot nu toe ontzettend blij mee. Eindelijk weer een zwarte telefoon met schuif/klepje en in sta versteld van het scherm en de browser
Enige wat ik echt zwaar irritant vind is dat ik na een paar pagina's bekeken te hebben overal de melding krijg dat ie de helft niet weergeeft omdat het geheugen vol zou zijn. Blijkbaar wijst ie dus maar een klein beetje toe aan de browser. Ik wil gewoon dat ie de hele pagina laadt, ik heb genoeg geheugen vrij op m'n telefoon. Echt extreem knullig dat soort limitaties.
Als ze je op z'n minst handmatig in zouden laten stellen wat de maximale cachegrootte zou moeten zijn..Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:37:
[...]
volgens mij niet te voorkomen. vind dat ook zwaar irritant. Gekke is dat mijn collega dat met de N91 niet heeft.
dan moet je een browser gebruiken die de memory stick voor cache gebruikt, de psp heeft hetzelfde gedonder omdat deze het RAM gebruikt, en dit zit vrij snel vol, volgens mij doet de n80 dat ook
Volgens mij kun je dat bij opera wel instellen
Verwijderd
heeft er iemand ervaringen met futuregsm.nl? ze hebben de nokia n80 daar staan voor 536 euro inc. btw.
weet niet of ze hem op voorraad hebben...zal er wel een paar weken op moeten wachten...
weet niet of ze hem op voorraad hebben...zal er wel een paar weken op moeten wachten...
Tja, die browser die er ingebakken zit is juist één van de sterke unieke punten van het apparaatMoning2 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:38:
dan moet je een browser gebruiken die de memory stick voor cache gebruikt, de psp heeft hetzelfde gedonder omdat deze het RAM gebruikt, en dit zit vrij snel vol, volgens mij doet de n80 dat ook
Edit: Ik merk trouwens dat dat probleem tot nu toe alleen optreedt op mijn thuisnetwerk dat met WEP is beveiligd. Op de zaak met WPA beveiliging heb ik er geen last van, ook via 3G heb ik het probleem niet. Heb 'm nog geen dag, dus kan nog niet zeggen of dit er iets mee te maken heeft, maar ik probeer het de komene tijd wel even uit.
De browser is trouwens wel supersnel voor zo'n apparaat als dit. Browsen door de tweakers.net frontpage gaat echt supersnel via WiFi, terwijl het wel behoorlijk groot en complex is. Via 3G gaat het internetten ook behoorlijk rap. Echt een geweldige ervaring tot nu toe
[ Voor 42% gewijzigd door ErectionJackson op 30-05-2006 11:40 ]
vanaf deze week mag ik mijn abonnement verlengen/veranderen en ben zeer geinteresseerd in de N80 (zoals te zien aan mij vele reacties op dit forum)
ben vandaat dus even langs geweest bij de BC, dit om de telefoon even in mijn handen te hebben, bestel straks mooi via internet.
Maar ik vond de telefoon nogal gammel aanvoelen, dat schuif mechanisme aan alle kanten zat er speling op en voelde het nou niet bepaald robuust. De zwarte kleur vond ik ook tegenvallen, het toestel was echt zwart en de toetsen waren eerder bruin dan zwart.
Maby komt dit bovengenoemde omdat het een dummy model is, maar dat weet ik neit zeker.
Hoe zijn deze dingen in het echt bij de Nokia N80 bezitters? hopelijk wat beter, mijn alternatieve telefoon was de N91 maar dat is toch ook een koelkast! pffff...
hopelijk valt het dus allemaal wel mee.
ben vandaat dus even langs geweest bij de BC, dit om de telefoon even in mijn handen te hebben, bestel straks mooi via internet.
Maar ik vond de telefoon nogal gammel aanvoelen, dat schuif mechanisme aan alle kanten zat er speling op en voelde het nou niet bepaald robuust. De zwarte kleur vond ik ook tegenvallen, het toestel was echt zwart en de toetsen waren eerder bruin dan zwart.
Maby komt dit bovengenoemde omdat het een dummy model is, maar dat weet ik neit zeker.
Hoe zijn deze dingen in het echt bij de Nokia N80 bezitters? hopelijk wat beter, mijn alternatieve telefoon was de N91 maar dat is toch ook een koelkast! pffff...
Naar verluid is de ''echte'' versie robuust.Jarnoootje schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:42:
Persoonlijk zou ik nog een maandje (of twee) wachten, daar het toestel dan een stuk goedkoper/gratis is.
TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
ben bang dat dat nog wel even zal gaan duren. Aangezien in de loop van volgende week de eerste Nederlandse versies binnen zullen komen. Dan dus een paar weken later de prijs zal dalen naar dezelfde prijs als de meeste internetshops nu aanbieden.Empulse schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:56:
[...]
Naar verluid is de ''echte'' versie robuust.
Persoonlijk zou ik nog een maandje (of twee) wachten, daar het toestel dan een stuk goedkoper/gratis is.
Pas daarna zal de prijs erg gaan dalen. Maar ik moet voor de 20ste juni mijn abonnement verlengen veranderen anders zit ik er weer langer aan vast. vandaar dat ik binnenkort al ga bestellen
Verwijderd
Ik heb ruim op tijd mijn abbonnement bij Debitel opgezegd.
Grappig, ineens kwamen ze met veel interessantere aanbiedingen om mij te behouden. Toch was de totale waarde van hun aanbod niet hoger dan ca. €250, terwijl je bij een nieuw abb veel hogere 'inversteringspremies' krijgt.
Nu heb ik mijn nummer tijdelijk bij Simyo ondergebracht. Zodra ik een goede aanbieding zie voor de N80, kan ik mn nummer weer verhuizen, zonder opzegtermijn, dat geeft me gelukkig de rust om zorgvuldig alles uit te zoeken.
Grappig, ineens kwamen ze met veel interessantere aanbiedingen om mij te behouden. Toch was de totale waarde van hun aanbod niet hoger dan ca. €250, terwijl je bij een nieuw abb veel hogere 'inversteringspremies' krijgt.
Nu heb ik mijn nummer tijdelijk bij Simyo ondergebracht. Zodra ik een goede aanbieding zie voor de N80, kan ik mn nummer weer verhuizen, zonder opzegtermijn, dat geeft me gelukkig de rust om zorgvuldig alles uit te zoeken.
Ik heb mijn N70 ook maar omgeruild voor een N80. Zojuist bij gsmtrack besteld. eerste order daar. maar er staan hier genoeg goeie feedbacks
Wilde in februari al een nieuwe phone liefst de N80 maar die was er nog niet. Dus besloot ik om tot die tijd de N70 te gebruiken. Ook een fijn toestel. Maar de N80 is toch veel uberder

zijn er hier toevallig peoples met ervaringen met 2call ?
Ik zag daar de n80 staan met t-mobile flex 1 jarig, 156 euro. Geen slechte deal leek me zo.
Maar ik denk is ff horen hoe die site is....
Ik zag daar de n80 staan met t-mobile flex 1 jarig, 156 euro. Geen slechte deal leek me zo.
check de shopsurvey...alleen maar positief eigenlijk dus trek je conclusies;)Iddefridde schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:37:
Verwijderd
owja? Link? Heb net gekeken maar zie alleen T-mobile 2 jarig voor 169...Iddefridde schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:37:
edit: zie het nu, Tmobile FLex 40, 1 jarig, 156... excuse me voor slecht lezen. zoek zelf namelijk op flex 20...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 17:59 ]
nadeel op dit moment is dat 2call levertijd heeft van 3 weken
en dat komt weer omdat er gewacht wordt door 2call op de nederlands versie van de N80Dalma schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:59:
nadeel op dit moment is dat 2call levertijd heeft van 3 weken
kan nu bij gsm4you (winkeltje hiero) de N80 halen voor de 'internetprijs' - wel de engelse versie..dit moet toch geen probleem zijn voorderest?
of zijn er echt dingen anders? Hij ging wel bijna steeds open toen ik hem uit m'n zak haalde..meer mensen hier last van?
Die ene, met die snor
hoe weet je dat ze daar op wachten dan?Jarnoootje schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:00:
[...]
en dat komt weer omdat er gewacht wordt door 2call op de nederlands versie van de N80
Belde vorige week en toen hadden ze een voorraad alleen die was door pre-orders al verkocht
Ik heb ook een pre-order bij 2call staan maar die heb ook nog niet binnen. Ik vraag me ook af hoe lang het nog gaat duren, ik had wel zin om een beetje lekker te spelen de afgelopen weken. Hij staat er nu al sinds 6 mei. Te lang vind ik zelf.
Ik zag wel dat vorige week de levertijd was veranderd in "binnen 10 werkdagen". Hopen dat ze een beetje opschieten.
Ik zag wel dat vorige week de levertijd was veranderd in "binnen 10 werkdagen". Hopen dat ze een beetje opschieten.
Bennie gek, ben een koe!
dat is alweer veranderd in binnen 3 weken
Ik heb deze abo gevonden op het net.... VInden jullie dit een goede keus of is er een betere goedkopere??
..op deze site is het:
http://www.algebeld.nl/in...usProducts=0&DataBundel=0
..op deze site is het:
http://www.algebeld.nl/in...usProducts=0&DataBundel=0
[ Voor 77% gewijzigd door yassine op 30-05-2006 19:36 ]
dat is volgens mij wel aardig goedkoop
die had ik ook al gevonden
kom je op 543 euro als je alles hebt betaalt
kom je op 543 euro als je alles hebt betaalt
Ja mooie aanbieding.... Ik heb hem nu ook gelijk besteld.
... Weet alleen niet hoe lang dat gaat duren>>?
Misschien krijg ik daar een soort orderstatus van hun denk ik...
Ik w8 met volle teugen op dit toestel
Misschien krijg ik daar een soort orderstatus van hun denk ik...
Ik w8 met volle teugen op dit toestel
Ik heb de N80 sinds vanmiddag..
De reden dat ik hem heb gekocht is de resolutie(416 * 352), en vooral om daar wat mee te doen, video's kijken!!!
Vol enthousiasme sloot ik daarstraks de N80 aan op mijn pc, kopieerde 20 video's(mp4) naar mijn telefoon, en... geen enkele video deed het
Na wat speurwerk vond ik dat meerdere mensen dit probleem hebben..
Edit: Toch gelukt om op goede kwaliteit video's te coderen!!
De reden dat ik hem heb gekocht is de resolutie(416 * 352), en vooral om daar wat mee te doen, video's kijken!!!
Vol enthousiasme sloot ik daarstraks de N80 aan op mijn pc, kopieerde 20 video's(mp4) naar mijn telefoon, en... geen enkele video deed het

Edit: Toch gelukt om op goede kwaliteit video's te coderen!!
[ Voor 36% gewijzigd door pim op 31-05-2006 13:58 ]
Ik ga hem niet echt voor de video gebruiken.. De main reden dat ik hem koop is: Dat ie 3.2 MP camera heeft wifi en toch een mooi design heeft... Ik heb namelijk de n91 gehad,,, en die vond ik veelste groot...
Ik hoop idd ook dat het word opgelost met toekomstige firmware update's
Maar voor de rest heb je geen problemen met vastlopers en dergelijke??
Ik hoop idd ook dat het word opgelost met toekomstige firmware update's
Maar voor de rest heb je geen problemen met vastlopers en dergelijke??
Voor de mensen die ook last hebben van het out of memory probleem van de browser:
Ik heb zelf de Active Standby niet uitgezet, maar het werkt al veel en veel beter.
Bron: http://forum2.mobile-revi...thread.php?t=48051&page=2with the new firmware, this problem is almost solved, however, there are a few tricks to workaround this problem. 1. disable active standby (takes up some ram) 2. disable the minimap feature of the browser, 3. disable this feature (i don't know its name in english [Geschiedenislijst, ErectionJackson) which lets you see all the pages you have recently been as soon as you push the "back" button in the browser.
Ik heb zelf de Active Standby niet uitgezet, maar het werkt al veel en veel beter.
Werkt deze ook niet?pim schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:39:
Ik heb de N80 sinds vanmiddag..
Vol enthousiasme sloot ik daarstraks de N80 aan op mijn pc, kopieerde 20 video's(mp4) naar mijn telefoon, en... geen enkele video deed het![]()
Schijnbaar mag een video maar max 15 frames per seconde bevatten, en een bitrate van niet hoger dan 384kbps.. Oftewel, een ontzettend crappy slechte kwaliteit video..
Ik hoop dat hier nog verandering in komt, want de hoofdreden voor mij om hem te kopen, blijkt een onzin reden te zijn.. Ik hoopte een apparaat te hebben wat minimaal zo goed video's af kon spelen als de Ipod Video.. Komt niet eens in de buurt dus
Dat was voor mijn de reden om de hoge prijs,(€370 bij 1jarig abonnement), te rechtvaardigen..
Nou, dat is lekker. Ik heb 'm bij smartphonestunts.nl besteld maar daar zal het ook wel weer lekker langer duren (hoewel op de website de status nog op "Verwacht eind mei" staat).Dalma schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:17:
dat is alweer veranderd in binnen 3 weken
Ook maar dat ik dat weet!
Wat ik lees in vorige post... Is dus als ik hem nu heb besteld bij Algebeld.nl..... Dat ik niet de nederlandse versie zal hebben,,
Is dat dan niet nadelig
Is dat dan niet nadelig
vroeg ik me dus ook al afTjado schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:14:
kan nu bij gsm4you (winkeltje hiero) de N80 halen voor de 'internetprijs' - wel de engelse versie..dit moet toch geen probleem zijn voorderest?of zijn er echt dingen anders? Hij ging wel bijna steeds open toen ik hem uit m'n zak haalde..meer mensen hier last van?
Die ene, met die snor
Bij Algebeld hebben ze wel degelijk de NL versie (heb 'm zelf afgelopen maandag ontvangen).
Heb zojuist een MSN client geprobeerd (eMSN) en die werkt perfect, is vooralsnog een prima oplossing totdat er een volwaardige MSN client is.
Tevens vanmorgen de laatste firmware erop laten zetten bij een Nokia Servicepoint en daar wisten ze me te vertellen dat ook de korte batterijtijd met een toekomstige firmware mogelijk zal worden verbeterd.
Iemand ook al de VPN client van Nokia zelf geinstalleerd gekregen? Bij mij wil dit sis bestand niet installeren helaas....
Overigens heb ik nu met de laatste firmware nog niet het memory probleem gehad en heb toch al redelijk wat gesurft via de N80.
Heb zojuist een MSN client geprobeerd (eMSN) en die werkt perfect, is vooralsnog een prima oplossing totdat er een volwaardige MSN client is.
Tevens vanmorgen de laatste firmware erop laten zetten bij een Nokia Servicepoint en daar wisten ze me te vertellen dat ook de korte batterijtijd met een toekomstige firmware mogelijk zal worden verbeterd.
Iemand ook al de VPN client van Nokia zelf geinstalleerd gekregen? Bij mij wil dit sis bestand niet installeren helaas....
Overigens heb ik nu met de laatste firmware nog niet het memory probleem gehad en heb toch al redelijk wat gesurft via de N80.
[ Voor 11% gewijzigd door A3-D op 30-05-2006 22:52 ]
lijkt me niet nadelig, volgens mij zijn ze allemaal hetzelfdeyassine schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:26:
Wat ik lees in vorige post... Is dus als ik hem nu heb besteld bij Algebeld.nl..... Dat ik niet de nederlandse versie zal hebben,,![]()
Is dat dan niet nadelig
ik heb em ook besteld bij algebeld.nl, ben benieuwd wanneer ik em binnenkrijg, gister alles ingevuld op de website en geld overgemaakt, vandaag de brieven verzonden.
ow oke prima
Hoe lang duurd de levering eig. bij jou A3D
Ik had em ook gepre-orderd bij 2call, vrijdag binnen gehadederooij schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:05:
Ik heb ook een pre-order bij 2call staan maar die heb ook nog niet binnen. Ik vraag me ook af hoe lang het nog gaat duren, ik had wel zin om een beetje lekker te spelen de afgelopen weken. Hij staat er nu al sinds 6 mei. Te lang vind ik zelf.
Ik heb een telefoon uit de eerste levering ontvangen en kan je melden dat ze bij Algebeld een prima indicatie kunnen geven wanneer zij ze weer binnen krijgen. Het wachten is inderdaad soms vervelend, maar ook zij zijn afhankelijk van hun leveranciers (als het aan Algebeld ligt hebben ze het liefste er gisteren 100 in huis imho
).
Ik heb zojuist een Internetradio applicatie geinstalleerd en ben helemaal happy
Kan nu overal en altijd naar mijn favoriete stations luisteren

Ik weet alleen niet wat die price rechtsonder nu precies inhoudt (luister nu via WLAN).

Ik weet alleen niet wat die price rechtsonder nu precies inhoudt (luister nu via WLAN).
[ Voor 8% gewijzigd door A3-D op 31-05-2006 00:36 ]
kun je met deze telefoon ook divx kijken? (gedownloade hdtv series bijv)
Ontspan.
YEsss..!!! Dit zijn goede instellingen om video te coderen op superkwaliteit! 352 * 288..
En het kan vast NOG veel beter.. Op allaboutsymbian loopt zo'n topic dat het niet mogelijk is..
Zelf uitgevogeld dat het wel mogelijk is..
Heb alleen nu geen zin me daar te registreren..
En het kan vast NOG veel beter.. Op allaboutsymbian loopt zo'n topic dat het niet mogelijk is..
Zelf uitgevogeld dat het wel mogelijk is..
Heb alleen nu geen zin me daar te registreren..

[ Voor 8% gewijzigd door pim op 31-05-2006 03:00 ]
Verwijderd
valt tegen. wij hebben er een paar op kantoor, en ook een paar N91: nou, die laatste is qua degelijkheid stukken beter dan de 80. Bij de meeste N80zit (te) veel speling in de beide delen ten opzichte van elkaar. Als hij open staat gaat het wel, maar in gesloten toestand kun je in veel gevallen de bovenkant behoorlijk naar de zijkanten van het toestel bewegen. Voelt niet echtg prettig aan. Heb zelf gekozen voor de N91, puur vanwege de degelijkheid. Het schermpje van de N80 is onovertroffen, dat staat buiten de diskussie!Jarnoootje schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:42;:
dream onMagnolia schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 02:32:
kun je met deze telefoon ook divx kijken? (gedownloade hdtv series bijv)

dat gaat je nooit lukken, je zult toch alles moeten converteren
dat is misschien een indicatie voor wanneer je wel gprs/3g/umts/watdanook gebruiktA3-D schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 00:33:
Ik heb een telefoon uit de eerste levering ontvangen en kan je melden dat ze bij Algebeld een prima indicatie kunnen geven wanneer zij ze weer binnen krijgen. Het wachten is inderdaad soms vervelend, maar ook zij zijn afhankelijk van hun leveranciers (als het aan Algebeld ligt hebben ze het liefste er gisteren 100 in huis imho).
[afbeelding]
John ik heb je al redelijk vaak horen zeggen dat de N80 zoveel speling heeft, echter vraag ik me af of het geen toeval is dat jullie er op kantoor zoveel last van hebben (één en dezelfde bestelling/leverancier?).
Ik heb de N80 hier voor me liggen en ik kan geen enig spoor ontdekken van speling en het schuifmechanisme is absoluut niet brak. Ik heb zelf nooit een slider gehad (wel van anderen mee "gespeeld") maar ik kan echt weinig negatiefs melden van deze telefoon.....
Ik heb de N80 hier voor me liggen en ik kan geen enig spoor ontdekken van speling en het schuifmechanisme is absoluut niet brak. Ik heb zelf nooit een slider gehad (wel van anderen mee "gespeeld") maar ik kan echt weinig negatiefs melden van deze telefoon.....
Oeps, dan kan het hard oplopen!!!Moning2 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:48:
[...]
dat is misschien een indicatie voor wanneer je wel gprs/3g/umts/watdanook gebruikt
Mijn N80 heeft totaal geen speling op het schuifmechanisme. Het is wel zo dat als je hem uit je broekzak wilt halen, je hem makkelijk open trekt. Een kwestie van beide delen pakken bij het uit je broekzak halen en voila.
Verwijderd
inderdaad de eerste levering van 8 toestellen, allemaal van de Bel. Toch lees ik op gsmarena meer klachten over de n80 (qua degelijkheid dan, niet over de performance). Mijn vrouw heeft een D600 van Samsung en ik moet zeggen dat dat schuifmechaniek veel degelijker aanvoelt dan dat van de N80A3-D schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:49:
John ik heb je al redelijk vaak horen zeggen dat de N80 zoveel speling heeft, echter vraag ik me af of het geen toeval is dat jullie er op kantoor zoveel last van hebben (één en dezelfde bestelling/leverancier?).
Verwijderd
Ja gaat erg snel open jammer genoeg,had wel een soort vergrendeling(klik)als je hem dicht hebt mogen zitten.Met de D720 had ik daar geen last van hoor.Ook niet met de D500.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 09:17 ]
Verwijderd
Ik heb ook totaal geen speling hoor,ook niet als hij open isA3-D schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:49:
Verwijderd
instelling telefoonVerwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:16:
Hoe zet ik mijn spraaklabels weer uit,als ik nu gebeld wordt hoor ik de naam van wie er beld doorheen,weet niet meer hoe dat uit moet.
Verwijderd
overigens kreeg ik voor de aanschaf van de N80 (na mailcontact met nieuwemobiel.nl) al de melding terug dat het schuifmechanisme van dat toestel niet al te best was. Hij heeft dus hetzelfde euvel als bij onze toestellen het geval isVerwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 09:08:
[...]
Ik heb ook totaal geen speling hoor,ook niet als hij open is
Bij Tools --> Profiles --> General (of welke je actief heb) --> Personalise --> Say caller's name
[ Voor 62% gewijzigd door pim op 31-05-2006 10:05 ]
Verwijderd
Hey bedankt man, dit vond ik zelf ook al erg irri !!pim schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:04:
Bij Tools --> Profiles --> General (of welke je actief heb) --> Personalise --> Say caller's name
Die stemmen klinken ook voor geen meter, en ik zag dat bij je telefoonboek iedereen ook al een spraakopdracht erbij heeft staan, kan je niet gewoon je eigen stem toevoegen om iemand te bellen want zo'n robotstem kan ik niet produceren
(Zag trouwens net bij de profielen dat je een Offline stand hebt, dus gewoon lekker spelletje doen in het vliegtuig
PS: zijn er al symbian 60 3th version .sis applicaties te vinden ?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 10:22 ]
Verwijderd
sisx bedoel je, er zijn er wel al, maar nog niet al te veelVerwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:21:
[...]
Hey bedankt man, dit vond ik zelf ook al erg irri !!![]()
Die stemmen klinken ook voor geen meter, en ik zag dat bij je telefoonboek iedereen ook al een spraakopdracht erbij heeft staan, kan je niet gewoon je eigen stem toevoegen om iemand te bellen want zo'n robotstem kan ik niet produceren![]()
(Zag trouwens net bij de profielen dat je een Offline stand hebt, dus gewoon lekker spelletje doen in het vliegtuig)
PS: zijn er al symbian 60 3th version .sis applicaties te vinden ?
Dit topic is gesloten.