Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:26:
[...]

sisx bedoel je, er zijn er wel al, maar nog niet al te veel
Heb je tips?

Ik heb de N80 ook, ben wél te spreken over de kwaliteit, maar ontdek nu dat er bijvoorbeeld nog geen TomTom bestaat voor Symbian 9.1 (60v3).

Da's even balen, maar ik verwacht dat er op niet al te lange termijn meer beschikbaar zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:31:
[...]

Heb je tips?

Ik heb de N80 ook, ben wél te spreken over de kwaliteit, maar ontdek nu dat er bijvoorbeeld nog geen TomTom bestaat voor Symbian 9.1 (60v3).

Da's even balen, maar ik verwacht dat er op niet al te lange termijn meer beschikbaar zal zijn...
De verwachting was dat deze aan het einde van de zomer beschikbaar moet zijn. Dit heb ik van horen zeggen van iemand met een N80. Verder geen bron. Dus nog even geduld tot in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
werkt de versie van tomtom die op de n70 werkt, niet op de n80 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalma schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:39:
werkt de versie van tomtom die op de n70 werkt, niet op de n80 dan?
Die werkt idd niet. N80 heeft andere symbian versie. Is te lezen in de vele forums, goed zoeken dus.
Ik hoop dat TomTom er vaart achter zet en eerder klaar is dan de geruchten van eind van de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
das idd wel balen dan

is er geen ander navigatiesoftware dat momenteel wel werkt met dat nieuwe symbian os

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is Route 66 de eerste. Maar of die beschikbaar is op dit moment. Ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:59:
Volgens mij is Route 66 de eerste. Maar of die beschikbaar is op dit moment. Ik weet het niet.
Ik heb, om te testen, de Route66 versie voor de N70 geprobeerd, maar die werd niet herkend.

Dit zou overigens best kunnen komen omdat hij niet helemaal eerlijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Of je moet nav4all proberen. Volgens de site is het binnenkort beschikbaar voor de N80, maar je zou het al kunnen proberen.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbmot schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:26:
Of je moet nav4all proberen. Volgens de site is het binnenkort beschikbaar voor de N80, maar je zou het al kunnen proberen.
Zal vast niet zo uitgebreid zijn met alles zoals TomTom. Binnenkort maar eens een demo bekijken. Ik ga de Nokia denk ik vandaag of morgen bestellen.

Nav4all werkt met grps voor de berekeningen zie ik. T-Mobile Pocket Internet biedt dan uitkomsten. Het werkt verder met java.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:37:
[...]

Zal vast niet zo uitgebreid zijn met alles zoals TomTom.
Dat klopt natuurlijk wel, maar het is dat of niets. Als overbrugging is het prima te gebruiken, mede omdat de startup kosten vrijwel nul zijn (als je al een GPS ontvanger hebt, that is).

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbmot schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:55:
[...]

Dat klopt natuurlijk wel, maar het is dat of niets. Als overbrugging is het prima te gebruiken, mede omdat de startup kosten vrijwel nul zijn (als je al een GPS ontvanger hebt, that is).
Alleen GPS? Volgens onderstaande link niet,

Test met Nav4all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:13
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:09:
[...]

Alleen GPS? Volgens onderstaande link niet,

Test met Nav4all
code:
1
2
 heeft aanvullend nog slechts een gps-ontvanger nodig, 
die via bluetooth gekoppeld is met het mobieltje

dus wat heb je niet nodig volgens jou? alsje misschien een telefoon hebt die die functie wel ondersteunt dan kan het maar meeste telefoons hebben dat nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:16:
[...]

code:
1
2
 heeft aanvullend nog slechts een gps-ontvanger nodig, 
die via bluetooth gekoppeld is met het mobieltje

dus wat heb je niet nodig volgens jou? alsje misschien een telefoon hebt die die functie wel ondersteunt dan kan het maar meeste telefoons hebben dat nog niet
De applicatie Nav4all moet nog kunnen draaien. TomTom heeft ook GPS nodig via blauwtand. Anders was het ook niet zo'n probleem. Nav4all zal eerder klaar kunnen zijn omdat de applicatie vele malen simpeler is dan TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:06
Batterylife is toch echt het negatieve punt van deze telefoon : hij staat nu 15 aan met een volgeladen battery. Ik heb een kwartier gebeld, 1 smsje gestuurd en een half uur GPRS gebruikt : 4 van de 7 streepjes over. Het grootste deel van de tijd dat de telefoon aanstond was er vol bereik. Geen wifi gebruikt en telefoon op GSM-modus gezet.

Later vandaag weer een kwartier bellen en een half uur GPRS dus over een uur of 12 gaat die waarschijnlijk weer blaten dat de battery weer bijna leeg is en aangezien ik dan slaap moet ik dus voor die tijd weer opladen. Batterij is inmiddels al een keer of 5 vol en leeg geweest dus hij zou nu aardig wat capaciteit moeten hebben opgebouwd.

Conclusie : 1 volle dag gaat hij mee met mijn verbruik ( half uur bellen en een uur GRPS ) :(

[ Voor 11% gewijzigd door dcell op 31-05-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy3000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-07 22:59
weet iemand of de N80 die gsmtrack.nl levert een nederlands of een import toestel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

dcell schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:21:
Batterylife is toch echt het negatieve punt van deze telefoon : hij staat nu 15 aan met een volgeladen battery. Ik heb een kwartier gebeld, 1 smsje gestuurd en een half uur GPRS gebruikt : 4 van de 7 streepjes over. Het grootste deel van de tijd dat de telefoon aanstond was er vol bereik. Geen wifi gebruikt en telefoon op GSM-modus gezet.

Later vandaag weer een kwartier bellen en een half uur GPRS dus over een uur of 12 gaat die waarschijnlijk weer blaten dat de battery weer bijna leeg is en aangezien ik dan slaap moet ik dus voor die tijd weer opladen. Batterij is inmiddels al een keer of 5 vol en leeg geweest dus hij zou nu aardig wat capaciteit moeten hebben opgebouwd.

Conclusie : 1 volle dag gaat hij mee met mijn verbruik ( half uur bellen en een uur GRPS ) :(
Gewoon een lader naast je bed leggen. Heb zelf nooit begrepen waarom mensen per se meer dan 24u nodig hebben.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

ErectionJackson schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:45:
[...]

Gewoon een lader naast je bed leggen. Heb zelf nooit begrepen waarom mensen per se meer dan 24u nodig hebben.
Precies, ik gooi mijn telefoon ook altijd 's nachts aan de lader. Alleen als je op een festival oid zit is het wel handig als hij het wat langer volhoud.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:21:
[...]

PS: zijn er al symbian 60 3th version .sis applicaties te vinden ?
Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Bergie schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:54:
[...]

Precies, ik gooi mijn telefoon ook altijd 's nachts aan de lader. Alleen als je op een festival oid zit is het wel handig als hij het wat langer volhoud.
Je haalt me de woorden uit de mond, een paar foto's meer en iets meer bellen/spelen en je bent er zo doorheen met de batterij van de N80.

Overigens voor mensen die de N80 willen aanschaffen icm met T-Mobile PIT. Het toestel wordt officieel niet ondersteund door T-Mobile dus je zou wat truukjes moeten uithalen met de klantenservice om het toch te kunnen activeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:01:
[...]

Je haalt me de woorden uit de mond, een paar foto's meer en iets meer bellen/spelen en je bent er zo doorheen met de batterij van de N80.

Overigens voor mensen die de N80 willen aanschaffen icm met T-Mobile PIT. Het toestel wordt officieel niet ondersteund door T-Mobile dus je zou wat truukjes moeten uithalen met de klantenservice om het toch te kunnen activeren ;)
Dit is supersimpel, weet ik uit eigen ervaring. Gewoon een IMEI nummer opgeven van een toestel dat wel ondersteund wordt. Easy as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
dat bedoelde ik ook maar weet niet of ik zulke dingen mag posten ivm met de policy ;)

Overigens is mijn N80 nu teruggesprongen naar 5 van de 7 streepjes batterij. Net waren het er nog 4 :| dit heb ik nog nooit gehad met mijn 6630 ( en alle andere Nokia's daarvoor )

[ Voor 17% gewijzigd door dcell op 31-05-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:01:
[...]

Bron voor de problemen die hierdoor komen? Weet je iemand met ervaring met T-Mobile PIT en N80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Er zijn verschillende scenario's in zo'n geval, waaronder : T-Mobile PIT topic

Ze kunnen je alsnog afsluiten als ze ontdekken dat je van een niet-ondersteund toestel gebruik maakt of ze factureren je simpelweg het normale Internet Totaal á ik meen 50 of 60 euro

verder heb ik er zelf geen ervaring mee, wellicht dat er hier users zijn met PIT en N80 ( of een ander niet-ondersteund toestel )die je verder kunnen helpen :)

[ Voor 23% gewijzigd door dcell op 31-05-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey mensen,

Ik zit met een vraagje: ik wil ook graag de N80 aanschaffen, nu loopt mijn abbo af op 23 september, en ik heb een opzegtermijn van 3 maanden. Nu ben ik al bij wat telefoon winkels geweest, en die vertelde me dat ze voor mij het opzeggen en numerbehoud konden regelen, en dat ik het toestel dan al mee zou kunnen krijgen, terwijl het abbo pas over 3 maanden ingaat.

Dat vond ik wel een mooie oplossing, alleen mijn echte vraag is nu... zijn er ook webshops die deze service aanbieden, gezien die vaak meer korting op het toestel geven?

alvast bedank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 08:07

yassine

Nothing to it but to do it!

Mijn abo sluit af op 20 oktober... Ik hem de n80 ook aangevraagd op algebeld.nl en heb ook voor nummerbehoud gekozen..... Dus me abo van vodafone moet pas eind oktober ingaan..

In principe moeten de webshops dat ook gewoon ondersteunen... Ik ga wel ff bellen naar algebeld.nl en dan hoor je het van me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yassine schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:35:
Mijn abo sluit af op 20 oktober... Ik hem de n80 ook aangevraagd op algebeld.nl en heb ook voor nummerbehoud gekozen..... Dus me abo van vodafone moet pas eind oktober ingaan..

In principe moeten de webshops dat ook gewoon ondersteunen... Ik ga wel ff bellen naar algebeld.nl en dan hoor je het van me....
Ik wacht met spannig af ;) heb al wel wat webshops gevonden waar je zelf kan bepalen wanneer je abbo ingaat + nummerbehoud, maar dan sturen ze je ook pas rond die tijd je simkaar/telefoon op, en ik wil hem nu al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 12:50
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:43:
[...]

Ik wacht met spannig af ;) heb al wel wat webshops gevonden waar je zelf kan bepalen wanneer je abbo ingaat + nummerbehoud, maar dan sturen ze je ook pas rond die tijd je simkaar/telefoon op, en ik wil hem nu al hebben.
Bij 2call.nl, krijg je uhm wel meteen opgestuurd als je aanvraag rond is, moetje echter wel 15e extra lappen als je uhm meteen wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:37:
Er zijn verschillende scenario's in zo'n geval, waaronder : T-Mobile PIT topic

Ze kunnen je alsnog afsluiten als ze ontdekken dat je van een niet-ondersteund toestel gebruik maakt of ze factureren je simpelweg het normale Internet Totaal á ik meen 50 of 60 euro

verder heb ik er zelf geen ervaring mee, wellicht dat er hier users zijn met PIT en N80 ( of een ander niet-ondersteund toestel )die je verder kunnen helpen :)
Als ik dat zo lees is Orange World een betere optie... weet uit betrouwbare bron.... dat het goed werkt op de N80....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaatR
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-03-2022
galaxy3000 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:43:
weet iemand of de N80 die gsmtrack.nl levert een nederlands of een import toestel is?
Vandaag de N80 via gsmtrack.nl binnengehad, alle meegeleverde informatie is iig in het Nederlands (en Frans)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 21:28
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:43:
[...]

Bij Algebeld.nl dus geen probleem, mijn abo van T-Mobile loopt pas af eind augustus en het nieuwe abo van Vodafone gaat per die datum lopen. Ik heb al wel de bevestiging van Vodafone ontvangen en de simkaart van Algebeld. Tevens is de N80 gewoon geleverd en kan ik nu nog even gebruik maken van mijn T-Mobile abo.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met de N80 en EDGE van Telfort? Denk daar nu toch serieus over na ipv T-Mobile icm PIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:05
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:00:
[...]

Als ik dat zo lees is Orange World een betere optie... weet uit betrouwbare bron.... dat het goed werkt op de N80....
Ik verwacht wel dat we de N80 met PIT gaan supporten... alle smartphones worden ondersteunt dus ik verwacht de N80, N91, M600 en P990 daar ook snel in die lijsten.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Ik heb maar een heel nieuw nummer aangevraagd via algebeld ipv nummer behoud..

Omat ze minimaal 4 maandjes voor de afsluiting van de huidige abonoment pas nummerbehoud kunnen aanvragen.. :( Wat dus net niet zo is bij mij... Dus ik vraag aan T-mobile of ik de opzegtermijn ( 3 maanden) kan opkopen... zeggen ze ja maar dan moet eerst een formulier thuis gestuurd krijgen en dan opsturen... ( dat alles duur minimaal 2 weken) En aangezien de actie van algebeld maar tot 4 juni loopt... Heb ik maar een nieuw nummer aangevraagd....

Ben ik ook van dat gezeur af..... vinden jullie de t-mobile klanteservices ook zon een drama.... ;(

Ik bel een stuk of 8 keer krijg bij de vraag van: wat te doen bij afkopen afluitings datum.... 8 verschillende antwoorden :( 8)7 Echt deugd voor geen meter die t-mobile klanteservice ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:00:
[...]

Yep, werkt als een speer.
Zlefs de instellingen stonden er al op.
Ook kun je ze via nokia downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:08
A3-D schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:17:
[...]

Bij Algebeld.nl dus geen probleem, mijn abo van T-Mobile loopt pas af eind augustus en het nieuwe abo van Vodafone gaat per die datum lopen. Ik heb al wel de bevestiging van Vodafone ontvangen en de simkaart van Algebeld. Tevens is de N80 gewoon geleverd en kan ik nu nog even gebruik maken van mijn T-Mobile abo.
hoelang duurde bij jou de levering ? ik heb em eergisteren besteld en wacht in spanning af :+ 7 juni loopt mn abbo af maar ze leveren em dus al eerder, zou wel tof zijn :)

edit:
heb net een meel van ze terug:
De eerste partij is inmiddels verstuurd. We hopen het toestel volgende week weer binnen te krijgen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
kan ik weer wachten :(

[ Voor 16% gewijzigd door Moning2 op 31-05-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Gewoon een Phonehouse winkel ingelopen en besteld, komt een dezer dagen binnen :)
Moest overigens ongeveer €180 bijbetalen als ik een vodafone €22,50 had. Nog een oude telefoon inleveren en heb ik em voor €155,-. Duurder als op internet, maar heb ik iig wel service erbij. Mooi nummer houden, zij regelen alles voor mij en ik krijg direct het toestel mee.

[ Voor 14% gewijzigd door manta op 31-05-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
manta schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:31:
Gewoon een Phonehouse winkel ingelopen en besteld, komt een dezer dagen binnen :)
Moest overigens ongeveer €180 bijbetalen als ik een vodafone €22,50 had. Nog een oude telefoon inleveren en heb ik em voor €155,-. Duurder als op internet, maar heb ik iig wel service erbij. Mooi nummer houden, zij regelen alles voor mij en ik krijg direct het toestel mee.
ik moest 148 bijbetalen met 20 per maand, geen service, maar ook niet nodig :), zij regelen ook alles, nummerbehoud(verlenging :) ) alleen was het toestel niet op voorraad :/
en dat via internet :)
en nog 20% korting de eerste 12 maanden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Moning2 op 31-05-2006 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met N80 icm met Telfort/EDGE?.

Of uberhaupt met Telfort/EDGE? Klinkt wel als een goed alternatief voor UMTS, zeker door de (nog) brakke combi GSM/UMTS in de N80

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry werkte helaas niet

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
uiterraard werkte dat niet......wat je zag was voor een N70...N80 werkt met een nieuwe besturingssysteem dus werkt er geen enkel programma van de N70 op...als je het forum had gelezen had je het geweten.

Overgens wel leuk als het echt gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een site gevonden met software voor de N80 (Symbian 9.1)

o.a. navigatiesoftware:

http://my-symbian.com/s60...ions.php?fldAuto=41&faq=8

http://my-symbian.com/s60v3/software/

Iemand nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar ze de nieuwste firmware hebben om te laten flashen ?
Het gaat om versie 3.0617.0.6

Heb al contact gehad met the phonehouse, deze hebben versie V 3.0614.0.3 nog in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:50:
Wie weet waar ze de nieuwste firmware hebben om te laten flashen ?
Het gaat om versie 3.0617.0.6

Heb al contact gehad met the phonehouse, deze hebben versie V 3.0614.0.3 nog in huis.
nokia service hokje, staat wel ergens op www.nokia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik moet toegeven dat ik niet het topic helemaal heb door geworsteld, maar even een vraag die waarschijnlijk heel snel beantwoord kan worden.

Is de N80 in Nederland al ergens normaal verkrijg baar? Dus niet een geïmporteerde ofzo, maar het liefst gewoon in een winkel.

Misschien ook wel handig om even in de TS te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My-life schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:12:
Ik moet toegeven dat ik niet het topic helemaal heb door geworsteld, maar even een vraag die waarschijnlijk heel snel beantwoord kan worden.

Is de N80 in Nederland al ergens normaal verkrijg baar? Dus niet een geïmporteerde ofzo, maar het liefst gewoon in een winkel.

lastig. ff zoeken en rondbellen. niks voor de TS volgens mij: het gaat hier om de technische aspecten en mogelijkheden, niet waar en voor hoeveel hij te koop is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
My-life schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:12:

vanaf week 22 zou in principe de nederlands versie geleverd gaan worden. Maar nokia kennende duurt dit nog 1 of 2 weken. Zodra de webwinkels de telefoon gaan verkopen is de kans het groots dat de nederlandse versie normaal verkijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
Heb hem gister ook in de MediaMarkt (Hengelo) zien liggen, althans een demomodel.

Geen prijs gezien en ook geen doos ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
MaPzel schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:01:
Heb hem gister ook in de MediaMarkt (Hengelo) zien liggen, althans een demomodel.

Geen prijs gezien en ook geen doos ofzo...
donders dan ga ik er maar ff langs een dezer dagen om te kijken wat hij daar gaat kosten :) meestal zijn ze wat goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:11:
[...]

donders dan ga ik er maar ff langs een dezer dagen om te kijken wat hij daar gaat kosten :) meestal zijn ze wat goedkoper...
zou het goed nakijken: de nokia n91 is bij MM 79 euro duurder dan bij de Bel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
weet iemand welke online winkels de n80 nu op voorraad hebben, want dat toestel lijkt maar langzaam binnen te druppelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik zit er zelf ook aan te denken deze telefoon aan te schaffen. Ik heb nu nog een 6230 icm met een Hi 30 abbo. Als ik het me goed herinner loopt m'n contract ergens in augustus af. Echter wil ik overstappen op Vodafone (ook vanwege Live! etc.)

Ik heb nog lang zitten twijfelen tussen deze telefoon, of de Qtek 9100, maar die vond ik toch wat te groot eigenlijk. Ook de LG K800 heb ik nog in m'n hoofd gehad, echt een supermooi design, mooier dan ik tot nu toe gezien heb bij een telefoon maar helaas heeft ie niet zoveel functies en uitbreidingsmogelijkheden. Ik wil nu toch eindelijk wel eens een smartphone, en deze viel me bijzonder in de smaak vanwege de vele opties (WLAN! :P) en uitbreidingsmogelijkheden.

Maar als ik de verhalen zo lees hier, heeft het weinig zin voor me om vanmiddag al naar de Vodafone shop te gaan ivm met beperkte voorraden? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Denman op 01-06-2006 15:44 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
DenMan schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:39:
Ik zit er zelf ook aan te denken deze telefoon aan te schaffen. Ik heb nu nog een 6230 icm met een Hi 30 abbo. Als ik het me goed herinner loopt m'n contract ergens in augustus af. Echter wil ik overstappen op Vodafone (ook vanwege Live! etc.)

Ik heb nog lang zitten twijfelen tussen deze telefoon, of de Qtek 9100, maar die vond ik toch wat te groot eigenlijk. Ook de LG K800 heb ik nog in m'n hoofd gehad, echt een supermooi design, mooier dan ik tot nu toe gezien heb bij een telefoon maar helaas heeft ie niet zoveel functies en uitbreidingsmogelijkheden. Ik wil nu toch eindelijk wel eens een smartphone, en deze viel me bijzonder in de smaak vanwege de vele opties (WLAN! :P) en uitbreidingsmogelijkheden.

Maar als ik de verhalen zo lees hier, heeft het weinig zin voor me om vanmiddag al naar de Vodafone shop te gaan? ;)
hoezo niet, je hebt sowieso nog een opzegtermijn van 3 maanden als je dat nog niet geregeld hebt :)
je krijgt waarschijnlijk wel meteen het toestel als deze binnen is (weet ik niet zeker) en dan moet je nog even door met kpn en als die is afgelopen wordt vodafone geactiveerd, als je nu gaat krijg je em sowieso eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WtB schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 09:52:
[...]

Je hebt gelijk! Ik heb 'm gelijk besteld. Het lijkt me niks om 'm zelf op maat te knippen en deze zal gelijk passen _/-\o_
Ik heb hem nu ontvangen.
Prima bescherming, zat er zeer snel en goed op.
Het is onzichtbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Moning2 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:44:
[...]

hoezo niet, je hebt sowieso nog een opzegtermijn van 3 maanden als je dat nog niet geregeld hebt :)
je krijgt waarschijnlijk wel meteen het toestel als deze binnen is (weet ik niet zeker) en dan moet je nog even door met kpn en als die is afgelopen wordt vodafone geactiveerd, als je nu gaat krijg je em sowieso eerder :)
Ja ik weet sinds kort van die optie idd, dat is wel erg relaxt :)

Ik bedoelde eigenlijk meer dat het geen zin had om nu al naar de winkel te gaan omdat ze zo beperkt leverbaar zijn. Kleine kans dat de Vodafone shop ze heeft nu? Of zal dat meevallen? Ik kan natuurlijk altijd even bellen vantevoren :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
DenMan schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:56:
[...]

Ja ik weet sinds kort van die optie idd, dat is wel erg relaxt :)

Ik bedoelde eigenlijk meer dat het geen zin had om nu al naar de winkel te gaan omdat ze zo beperkt leverbaar zijn. Kleine kans dat de Vodafone shop ze heeft nu? Of zal dat meevallen? Ik kan natuurlijk altijd even bellen vantevoren :P
waarom naar een vodafone shop gaan? bij bc hebben ze hem (9 van de 10 winkels) wel gewoon op voorraad en kunnen ze precies hetzelfde doen als bij de vodafone shop. Als je hem echt graag wilt hebben kun je beter daar naartoe gaan lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalma schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:25:
weet iemand welke online winkels de n80 nu op voorraad hebben, want dat toestel lijkt maar langzaam binnen te druppelen
www.gsmtrack.nl heeft hem voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:44:
[...]

heb eerder in deze topic gelezen dat Voda dit toestel niet opneemt in het assortiment omdat het te weinig toevoegt t.o.v. de N70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:21:
[...]

heb eerder in deze topic gelezen dat Voda dit toestel niet opneemt in het assortiment omdat het te weinig toevoegt t.o.v. de N70
lijkt me erg sterk dat het om die reden zou zijn.

specificaties lopen sterk uiteen

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Jarnoootje schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:09:
[...]

waarom naar een vodafone shop gaan? bij bc hebben ze hem (9 van de 10 winkels) wel gewoon op voorraad en kunnen ze precies hetzelfde doen als bij de vodafone shop. Als je hem echt graag wilt hebben kun je beter daar naartoe gaan lijkt mij
Het gaat mij even om de prijs, ik zie 'm bij Belcompany op de site namelijk staan voor 249 Euro bij een 2-jarig Vodafone 35,00 abbo, terwijl ik 'm bij algebeld.nl met hetzelfde abbo voor 1 Euro zie staan. Dat vind ik nogal een verschil, en ik was benieuwd wat voor een aanbieding Vodafone in de winkels zelf doet. Ik weet dat BC erg duur kan zijn, en dat algebeld.nl weer extreem goedkoop is, maar aangezien ik toch liever in een winkel koop wordt het OF nu een goedkope winkel zoeken, OF nog ff wachten.

Want ook al wil ik het toestel graag, ik ga geen 250 euro neertellen terwijl ik weet dat ie over een maand misschien alweer gratis is bij hetzelfde abonnement :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
DenMan schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:26:
[...]

Het gaat mij even om de prijs, ik zie 'm bij Belcompany op de site namelijk staan voor 249 Euro bij een 2-jarig Vodafone 35,00 abbo, terwijl ik 'm bij algebeld.nl met hetzelfde abbo voor 1 Euro zie staan. Dat vind ik nogal een verschil, en ik was benieuwd wat voor een aanbieding Vodafone in de winkels zelf doet. Ik weet dat BC erg duur kan zijn, en dat algebeld.nl weer extreem goedkoop is, maar aangezien ik toch liever in een winkel koop wordt het OF nu een goedkope winkel zoeken, OF nog ff wachten.

Want ook al wil ik het toestel graag, ik ga geen 250 euro neertellen terwijl ik weet dat ie over een maand misschien alweer gratis is bij hetzelfde abonnement :P
bij belcompany issie los €729,99, bij algebeld.nl 'slechts' €570, is ook al een aardig verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

die van hebben ze ieder geval ( contract) en nu nog w8en op de tel...
heb hem bij algebeld besteld btw..

Ik heb mediamarkt gecontacteerd... Hun verkopen met hetzelfde abo die ik bij algebeld heb besteld ( bel en multimedia 22,50) de tel voor 170 euro 8)7 Terwijl ik hem beseld heb bij albesteld voor 37 bij betalen :Y)

Wat een verschill..

Ik kan niet w8en tot ik heb btw.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
yassine schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:50:
die van hebben ze ieder geval ( contract) en nu nog w8en op de tel...
heb hem bij algebeld besteld btw..

Ik heb mediamarkt gecontacteerd... Hun verkopen met hetzelfde abo die ik bij algebeld heb besteld ( bel en multimedia 22,50) de tel voor 170 euro 8)7 Terwijl ik hem beseld heb bij albesteld voor 37 bij betalen :Y)

Wat een verschill..

Ik kan niet w8en tot ik heb btw.. :P
bestel meteen even zo'n leuk boekje van vandale.nl :+
van mij hadden ze het spul gister allemaal binnen, ze hopen volgende week weer een levering te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Misschien een leuk linkje:

De N80 op KiesKeurig.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 21:11
Kan niet wachten tot het augustus is, kan ik em eindelijk bestellen (wil em nu nog niet, m'n 6681 is net 9 maand oud en misschien komt er nog een leuke aanbieding in de tussentijd).

Welke providers bieden voor een redelijke prijs internet op de mobiel? Alleen T-mobile en Vodafone als ik het zo zie?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

ik heb hem eindelijk :d echt een top toestel! Nu maar eens op ondekkingstocht naar wat 'ie nou echt allemaal kan

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WtB
  • Laatst online: 25-04-2023

WtB

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:45:
[...]

Ik heb hem nu ontvangen.
Het is onzichtbaar..
Ik had 'm ook ontvangen, zit echt prima! Ben er erg tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Trouwens, heb ik het topic nog niet echt goed doorgelezen (dacht van wel) of zijn er gewoon nog geen user reviews geschreven door GoT gebruikers? Ik las al wel her en der dat er een review zou komen maar helaas nog niks gezien. Op de een of andere manier vind ik dat altijd wel lekker vergelijken met telefonie/hardware site reviews.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:18:
Trouwens, heb ik het topic nog niet echt goed doorgelezen (dacht van wel) of zijn er gewoon nog geen user reviews geschreven door GoT gebruikers? Ik las al wel her en der dat er een review zou komen maar helaas nog niks gezien. Op de een of andere manier vind ik dat altijd wel lekker vergelijken met telefonie/hardware site reviews.
kijk op gsmarena.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

hallo,

sinds ik men n80 binnekort krijg.. wil ik een geheugenkaart kopen..

ik wil een 2 GB kaartje halen... Alleen weeet ik niet welke.... Ik heb gekeken op de pricewatch maar daar sond nergens mini SD tussen... Kan iemand me mischien een link geven.... avb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
yassine schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:43:
hallo,

sinds ik men n80 binnekort krijg.. wil ik een geheugenkaart kopen..

ik wil een 2 GB kaartje halen... Alleen weeet ik niet welke.... Ik heb gekeken op de pricewatch maar daar sond nergens mini SD tussen... Kan iemand me mischien een link geven.... avb ;)
google... :O

http://www.memoryshop.nl/geheugen/35 :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Bedankt,, ;) , Had het zelf al btw bij marktplaats gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:45:
[...]

Ik heb hem nu ontvangen.
Het is onzichtbaar..
IS hij ook in nl verkrijgbaar zo een hoesje>?? ik heb namelijk geen Visa of master-card... om te bestellen/betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met www.telecomadvies.nl? Hier is de N80 na mijn weten het goedkoopste (met een 1 jarig tmobile contract)?

In de shopsurvey is bar weinig te vinden over de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:39

pim

Toevallig!! :) Die 2GB versie heb ik gister laat in de middag besteld, en vandaag lag er al een afhaal bericht in de brievenbus! Ze hebben hier dus al voor de deur gestaan. Supervet.. Mocht ie het nou niet doen, dan laat ik het nier nog wel even weten..

Weet iemand trouwens via welke weg je je N80 op de tv aan kan sluiten? Het zou mogelijk moeten zijn, maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoe..
In het boekje erbij zie je die telefoon ook heel trots in het midden van een pagina, verbonden naar een
- PC
- Stereo toren
- Printer
- En televisie

Ben dus wel heel benieuwd.. Zo 123 zag ik het niet in de gebruikersaanwijzing staan, maar misschien moet ik even wat beter kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:02
Kan iemand zijn ervaringen vertellen hoe de N80 het doet als er tekst ingevoerd moet worden.
Ik gebruik al 3 jaar een SE P800 en ben erg tevreden met het touchscreen en handschrift herkenning. Voor het invoeren van agenda \ notities \ etc erg prettig.
Hoe gaat dit met een N80? Kan je gemakkelijk veel tekst invoeren? Daar de N80 geen handschrift herkenning heeft?

Iemand al ervaring met een N80 en een SE Bluetooth™ Car Handsfree HCB-700. Ondersteund de carkit het adresboek van de N80 etc?

Verder zag ik in een review staan dat het bluetooth (stereo) A2DP profile niet ondersteund wordt. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
RedHead schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 07:57:
Kan iemand zijn ervaringen vertellen hoe de N80 het doet als er tekst ingevoerd moet worden.
Ik gebruik al 3 jaar een SE P800 en ben erg tevreden met het touchscreen en handschrift herkenning. Voor het invoeren van agenda \ notities \ etc erg prettig.
Hoe gaat dit met een N80? Kan je gemakkelijk veel tekst invoeren? Daar de N80 geen handschrift herkenning heeft?

Iemand al ervaring met een N80 en een SE Bluetooth™ Car Handsfree HCB-700. Ondersteund de carkit het adresboek van de N80 etc?

Verder zag ik in een review staan dat het bluetooth (stereo) A2DP profile niet ondersteund wordt. Klopt dit?
gewoon knoppies indrukken lijkt me :) en T9, zal niet veel verschillen met de gemiddelde non-touchscreen telefoon
pim schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 01:10:
[...]

Toevallig!! :) Die 2GB versie heb ik gister laat in de middag besteld, en vandaag lag er al een afhaal bericht in de brievenbus! Ze hebben hier dus al voor de deur gestaan. Supervet.. Mocht ie het nou niet doen, dan laat ik het nier nog wel even weten..

Weet iemand trouwens via welke weg je je N80 op de tv aan kan sluiten? Het zou mogelijk moeten zijn, maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoe..
In het boekje erbij zie je die telefoon ook heel trots in het midden van een pagina, verbonden naar een
- PC
- Stereo toren
- Printer
- En televisie

Ben dus wel heel benieuwd.. Zo 123 zag ik het niet in de gebruikersaanwijzing staan, maar misschien moet ik even wat beter kijken..
met een compatible televisie, zal wel zon ding zijn met bluetooth of wifi of 1 met windows media center en dus windows media connect of iets dergelijks... :/

[ Voor 39% gewijzigd door Moning2 op 02-06-2006 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanavond ook een Sandisk 2 gig ben benieuwd of ie lekker werkt of vreselijk traag wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
wie heeft z'n toestel al via 2call ontvangen?

zijn het nederlandse versies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Laatst online: 13-09 11:38
Sandisk 2 Giga werkt. Heb hem ook in mijn N80 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racingboy schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:15:
Sandisk 2 Giga werkt. Heb hem ook in mijn N80 zitten.
Is hij erg traag nu?Of merk je er weinig van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
ff over die 2gb kaartjes

maakt het merk nog veel uit?
Transcend Shop
Hier zijn ze namelijk best goedkoop.

en heeft het zin om een ultra II kaartje te gebruiken?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:37:
ff over die 2gb kaartjes

maakt het merk nog veel uit?
Transcend Shop
Hier zijn ze namelijk best goedkoop.

en heeft het zin om een ultra II kaartje te gebruiken?
Op zich maakt het niet zo heelveel uit in snelheid. SanDisk lijkt wel goed te zitten qua snelheid. Misschien dat er ergens testen staan met de verschillende merken. De kwaliteit is wel minder bij de niet A merken. Vaak komen er na een tijdje problemen mee of de kaart wordt niet herkend.

Ik heb nu een gewone Transcend SD kaart in gebruik en die werkt perfect. Bij de mini kaarten zou het ook wel goed gaan lijkt me dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ben ik nog even bij de Belcompany geweest, maar het verschilt echt veel met online bestellen. Ik schok er wel van. Ze wilden verder geen extra korting geven ofzo.

T-Mobile Flex 20 + PIT wordt niet gegeven door Belcompany omdat het nog niet toegestaan wordt door T-Mobile (ze verwachten het wel binnenkort op de lijst te zetten).

Met Orange 25 + Orange World (2jr) was ik nog zo'n € 240,- voor het toestel kwijt. Bij 2Call kost hij dan 102 euro geloof ik en dan nog zonder Orange World.

Ik vind T-Mobile Pocket Internet Totaal eigenlijk wel beter, omdat het onbeperkt is. Bij Orange World is het max 10mb en daarna betaal je er extra voor. Maar hoe snel kom je op je 10mb bij gemiddeld gebruik. Per dag een paar keer even kijken.

Ojah Orange had nog een actie. Gedurende 5 maanden 50% korting op je bundel. Nieuwe actie vanaf 1 juni.
Ik zie net dat online die korting 2 maanden is. In de winkel iets meer, maar daar is het toestel ook
€ 150,- duurder.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neig naar ee Telfort abo van 1 jaar, 300 min per maand (33 euro) met EDGE (9,50 per maand). N80 kost dan ongeveer 150 euro en geen aansluitkosten bij algebeld.nl.

EDGE schijnt een stuk beter bereik te hebben dan UMTS en het is bijna even snel. Iemand daar al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 10:51:
Gisteren ben ik nog even bij de Belcompany geweest, maar het verschilt echt veel met online bestellen. Ik schok er wel van. Ze wilden verder geen extra korting geven ofzo.

T-Mobile Flex 20 + PIT wordt niet gegeven door Belcompany omdat het nog niet toegestaan wordt door T-Mobile (ze verwachten het wel binnenkort op de lijst te zetten).

Met Orange 25 + Orange World (2jr) was ik nog zo'n € 240,- voor het toestel kwijt. Bij 2Call kost hij dan 102 euro geloof ik en dan nog zonder Orange World.

Ik vind T-Mobile Pocket Internet Totaal eigenlijk wel beter, omdat het onbeperkt is. Bij Orange World is het max 10mb en daarna betaal je er extra voor. Maar hoe snel kom je op je 10mb bij gemiddeld gebruik. Per dag een paar keer even kijken.

Ojah Orange had nog een actie. Gedurende 5 maanden 50% korting op je bundel. Nieuwe actie vanaf 1 juni.
Ik zie net dat online die korting 2 maanden is. In de winkel iets meer, maar daar is het toestel ook
€ 150,- duurder.
er is geen verschil tussen wel of niet Orange World nemen bij een Orange abo. Korting blijft hetzelfde in tegenstelling tot T-Mobile PIT.

En voor een andere user : 2call levert gewoon Nederlandse versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 12:22
dcell schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:39:
[...]

er is geen verschil tussen wel of niet Orange World nemen bij een Orange abo. Korting blijft hetzelfde in tegenstelling tot T-Mobile PIT.

.
inderdaad, maar dat is ook logisch. Bij T-mobile komen de kosten voor PIT boven op je bundel en bij Orange gaan de 6 euro uit je bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:14:
[...]

inderdaad, maar dat is ook logisch. Bij T-mobile komen de kosten voor PIT boven op je bundel en bij Orange gaan de 6 euro uit je bundel
Volgens mij betaal je Orange World bovenop je bundel. Het is iets extra's. Net als PIT bij T-Mobile. Ze geven alleen geen extra korting voor Orange World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Laatst online: 13-09 11:38
Ik vind die Sandisk niet traag, is voor de helft gevuld en alles laad nog snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:48:
[...]

Volgens mij betaal je Orange World bovenop je bundel. Het is iets extra's. Net als PIT bij T-Mobile. Ze geven alleen geen extra korting voor Orange World.
dan moeten ze dat met de invoering van de nieuwe abo's verandert hebben. Bij mij gaat het gewoon van mijn bundel af. Al meer dan 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Maite schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:59:
[...]

dan moeten ze dat met de invoering van de nieuwe abo's verandert hebben. Bij mij gaat het gewoon van mijn bundel af. Al meer dan 2 jaar
klopt dat heb ik ook al sinds 2002, gaat gewoon van je bundel af. Nu nog steeds sinds invoering van de nieuwe abo's

[ Voor 9% gewijzigd door dcell op 02-06-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:29:
[...]

klopt dat heb ik ook al sinds 2002, gaat gewoon van je bundel af. Nu nog steeds sinds invoering van de nieuwe abo's
Is goed dat ik dat weet. Is nergens echt uit te halen op de site. Ook niet hoeveel sms'je hebt en hoeveel belminuten bij normaal gebruik. Ik ga mijn abo maar verhogen naar Free 30. Spijtig genoeg levert die geen extra korting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:46:
[...]

Is goed dat ik dat weet. Is nergens echt uit te halen op de site. Ook niet hoeveel sms'je hebt en hoeveel belminuten bij normaal gebruik. Ik ga mijn abo maar verhogen naar Free 30. Spijtig genoeg levert die geen extra korting op.
ow jawel hoor ik vond het volgende binnen 1 minuut :

Een voordeelbundel is een maandelijks bedrag dat je reserveert binnen je basis bundel. Er zijn nu al 6 verschillende voordeelbundels die je maandelijks aan of uit kunt zetten via mijn account.

en nu weer ontopic : ik heb gelezen dat als je een uurtje "doorlaadt" als de indicator aangeeft dat de battery al volgeladen is, dat het wat helpt wat betreft standby. Weet niet of het waar is maar het proberen waard. Misschien dat ik daarom niet zo'n lange standby haal, ik trek hem meestal van de stekker af zodra de battery vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:03:
[...]

ow jawel hoor ik vond het volgende binnen 1 minuut :

Een voordeelbundel is een maandelijks bedrag dat je reserveert binnen je basis bundel. Er zijn nu al 6 verschillende voordeelbundels die je maandelijks aan of uit kunt zetten via mijn account.

en nu weer ontopic : ik heb gelezen dat als je een uurtje "doorlaadt" als de indicator aangeeft dat de battery al volgeladen is, dat het wat helpt wat betreft standby. Weet niet of het waar is maar het proberen waard. Misschien dat ik daarom niet zo'n lange standby haal, ik trek hem meestal van de stekker af zodra de battery vol is.
Ik zal mijn ogen maar eens open doen voor de verandering... en daarna :X

Nu maar even snel Orange 30 bestellen bij 2Call. 3 weken levertijd is net genoeg. Dan de telefoon voor mijn vakantie binnen.

[update]
Net N80 bestelt bij 2Call. Zonder bundel. Ook geen Orange World. Wanneer geef ik dat op? Die kan ik zeker instellen bij Orange op de site, of niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
gewoon Orange bellen zodra je abo geactiveerd is en je je simkaartje en telefoon hebt. Vragen om Orange World aan te zetten en binnen 24 uur ( meestal al binnen een paar uur ) kan je er gebruik van maken.

Wappen op Orange World accespoint is onbeperkt. Maar helaas kan je dan geen dingen zoals streaming radio/msn gebruiken want dit accespoint zit achter een proxy.

Voor Orange Internet heb je 25mb per maand met de nieuwe voorwaarden. Daarmee kan je wel streaming radio, msn en dergelijke gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
dcell schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:53:
gewoon Orange bellen zodra je abo geactiveerd is en je je simkaartje en telefoon hebt. Vragen om Orange World aan te zetten en binnen 24 uur ( meestal al binnen een paar uur ) kan je er gebruik van maken.

Wappen op Orange World accespoint is onbeperkt. Maar helaas kan je dan geen dingen zoals streaming radio/msn gebruiken want dit accespoint zit achter een proxy.

Voor Orange Internet heb je 25mb per maand met de nieuwe voorwaarden. Daarmee kan je wel streaming radio, msn en dergelijke gebruiken.
E-messenger.net? Ik wacht nog even tot er een mooie aanbieding komt waarbij ik het dingetje gratis krijg.

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Morgen komt mn N80 Black binnen. Heb meteen de accu met 1 Ah besteld. Bied iets meer capaciteit.

Ik weet niet of deze vraag al voorbij is gekomen maar is de N80 sneller als de N70 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Goesiman schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 17:51:
[...]

E-messenger.net? Ik wacht nog even tot er een mooie aanbieding komt waarbij ik het dingetje gratis krijg.
nee, met een msn client op je telefoon maar helaas zijn die er nog niet voor S60v3. E-messenger gaat over wap en is dus onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy3000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-07 22:59
Skype schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:08:
Morgen komt mn N80 Black binnen. Heb meteen de accu met 1 Ah besteld. Bied iets meer capaciteit.

Ik weet niet of deze vraag al voorbij is gekomen maar is de N80 sneller als de N70 ?
morgen bezorgt de postbode geen rembourszendingen, ik heb namelijk ook besteld bij gsmtrack.nl, hij is vandaag gestuurd maar wordt pas dinsdag afgeleverd. Dat is wat mij verteld is door medewerker gsmtrack en ook bevestigd door TPG geen rembourszendingen op zaterdag. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

galaxy3000 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:55:
[...]

morgen bezorgt de postbode geen rembourszendingen, ik heb namelijk ook besteld bij gsmtrack.nl, hij is vandaag gestuurd maar wordt pas dinsdag afgeleverd. Dat is wat mij verteld is door medewerker gsmtrack en ook bevestigd door TPG geen rembourszendingen op zaterdag. |:(
Het scheelt dat ik vooruit betaalt heb :9 Beste smak geld btw. Los toestel :D Maarja hij is dan ook zo gaaf! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de N80 bij gsmtrack.nl besteld maar deze krijg ik pas in de eerste week van juli omdat mijn abonnement pas 12 juli afloopt (nummerbehoud). Zijn er andere webwinkels waar je hem wel meteen mee krijgt?? Bij BC duurt het max 1 week.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.