zelfde speling als de andere toestellen dus. Op zich niet heel erg, als het maar niet erger wordt. (vind het overigens irritant en het hoeft niet: samsungs hebben daar nooit geen last van)Dalma schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:11:
[...]
hij is binnen.
alles werkt perfect. zeer tevreden over wlan. website worden goed en snel geladen.
over de speling.
Telefoon heeft onderin een speling van ongeveer 1mm links/rechts..eenmaal uitgeschoven bijna niet.
dus valt reuze mee.
mijn telefoon komt van 2call..is volgens mij een duitse versie. duitse gebruikshandleiding enzo.
dat is de zwaarste onzin. zelfs het door jullie alom geroemde slide systeem van de samsung heeft wel degelijk speling! misschien wat minder dan de nokia maar wel degelijk speling!Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:49:
[...]
zelfde speling als de andere toestellen dus. Op zich niet heel erg, als het maar niet erger wordt. (vind het overigens irritant en het hoeft niet: samsungs hebben daar nooit geen last van)
het is eigenlijk logisch dat het een beetje speling heeft, anders onstaat er onnodig druk op bepaalde delen en dan is het allemaal veel sneller kapot.
Moet wel zeggen, slidermechanisme valt me nog mee, hij klikt bij het uitschuiven in inschuiven goed.
Alleen jammer dat er niet zo'n veermechanisme inzit, zoals bijv. bij de d600.
Maar goed, jammer, maar kan er mee leven.
Ik vind het toestel in ieder geval een stuk beter dan de n70, kwa duurzaamheid dan.
Voor de rest, ben ik er nog een beetje mee aan het spelen. gebruikte al 4 jaar windows mobile systemen, dus dit is ff wennen,
2gb sandisk kaartje werd ook direct herkend, geen problemen hier
Moet wel zeggen, slidermechanisme valt me nog mee, hij klikt bij het uitschuiven in inschuiven goed.
Alleen jammer dat er niet zo'n veermechanisme inzit, zoals bijv. bij de d600.
Maar goed, jammer, maar kan er mee leven.
Ik vind het toestel in ieder geval een stuk beter dan de n70, kwa duurzaamheid dan.
Voor de rest, ben ik er nog een beetje mee aan het spelen. gebruikte al 4 jaar windows mobile systemen, dus dit is ff wennen,
2gb sandisk kaartje werd ook direct herkend, geen problemen hier
Mss is het voor mensen in dit topic ook wel de moeite om een kijkje te wagen richting de N73. DIe mist alleen WLAN en heeft lagere beeldschermresolutie. Maar heeft daarentegen weer autofocus...
Verwijderd
Samsung heeft dat veel minder en voelt veel solider aan met de slideJarnoootje schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:02:
[...]
dat is de zwaarste onzin. zelfs het door jullie alom geroemde slide systeem van de samsung heeft wel degelijk speling! misschien wat minder dan de nokia maar wel degelijk speling!
Heeft ook geen schuif mechanisme, maar wlan en resolutie zijn voor mij de twee belangrijkste redenen om over te stappen van N70 naar N80.robvanpraat schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:27:
Mss is het voor mensen in dit topic ook wel de moeite om een kijkje te wagen richting de N73. DIe mist alleen WLAN en heeft lagere beeldschermresolutie. Maar heeft daarentegen weer autofocus...
veel minder, dat klopt maar hij heeft wel degelijk speling. de eerste samsung slider (e800 geloof ik) heb ik gehad en had behoorlijk wat speling, in de loop der tijd wordt bij elk nieuw mobiel de speling minder maar helemaal weg zal het nooit gaan.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:34:
[...]
Samsung heeft dat veel minder en voelt veel solider aan met de slide
ook bij nokia niet
Verwijderd
Ik krijg hem als het goed is morgen binnen via 2call.nl maar ik neem aan dat de telefoon zelf wel in het nederlands gezet kan worden? En zit er helemaal geen nederlandse handleiding bij? En laatste vraag, welke firmware zit erop?Dalma schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:11:
[...]
hij is binnen.
alles werkt perfect. zeer tevreden over wlan. website worden goed en snel geladen.
over de speling.
Telefoon heeft onderin een speling van ongeveer 1mm links/rechts..eenmaal uitgeschoven bijna niet.
dus valt reuze mee.
mijn telefoon komt van 2call..is volgens mij een duitse versie. duitse gebruikshandleiding enzo.
Verwijderd
standaard zitter er alle talen op. Bij de Bel krijg je een kopie van de nederlandse handleiding (staat op de Nokia-site en cd-rom).Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:46:
[...]
Ik krijg hem als het goed is morgen binnen via 2call.nl maar ik neem aan dat de telefoon zelf wel in het nederlands gezet kan worden? En zit er helemaal geen nederlandse handleiding bij? En laatste vraag, welke firmware zit erop?
bij mij zit niet de nieuwste firmware op..Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:46:
[...]
Ik krijg hem als het goed is morgen binnen via 2call.nl maar ik neem aan dat de telefoon zelf wel in het nederlands gezet kan worden? En zit er helemaal geen nederlandse handleiding bij? En laatste vraag, welke firmware zit erop?
die kreeg ik een week geleden al en ik heb em nog nietVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:30:
Net een mailtje gehad van algebeld.nl dat het contract binnen was en dat ze het toestel zo snel mogenlijk opsturen (kan niet wachten, maar zal denk ik nog wel even duren).
Maar nu even een vraagje: is het ook mogenlijk om op de N80 PDF files te openen/bekijken?
Had even verder moeten kijken dan mijn neus lang was
welke kleur heb je besteld ? ik las ergens dat de zilveren deze week binnen komt en de zwarte volgende week (ik heb zelf een zwarte besteld
net nieuwste firmware erop gezet zonder problemen..contacten, kalender items en instellingen zijn gelukkig niet verwijderd
Laten doen of zelf gedaan?Dalma schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:34:
net nieuwste firmware erop gezet zonder problemen..contacten, kalender items en instellingen zijn gelukkig niet verwijderd
zelf gedaan via de gebruikelijke wegen op internet
wil toch nog ff wat aan de n80 gebruikers vragen.
Hoe groot is de speling die jullie hebben wanneer het toestel niet uitgeschoven is.
met name onderin bij de knoppen. Wil het toch ff vergelijken. Want ik heb begrepen uit bepaalde topics dat bij sommige internetwinkels er ernstige problemen waren met de speling en dat die toestellen niet verkocht werden.
Alvast bedankt!
Hoe groot is de speling die jullie hebben wanneer het toestel niet uitgeschoven is.
met name onderin bij de knoppen. Wil het toch ff vergelijken. Want ik heb begrepen uit bepaalde topics dat bij sommige internetwinkels er ernstige problemen waren met de speling en dat die toestellen niet verkocht werden.
Alvast bedankt!
Verwijderd
hoe nou in een keer over die speling, eerder schreef je als reactie op mijn opmerking dat er bijna geen speling in jou toestel zitDalma schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:54:
Alvast bedankt!
Bij mij is de speling dusdanig dat ie gewoon goedkoop aanvoelt... Dit hoort niet zo te zijn bij een net nieuw toestel van 600 euro, heb m bij de t for telecom vandaan, maar ik ga ermee terug naar de winkel!Dalma schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:54:
Alvast bedankt!
Het begon al te erg eerst inderdaad beneden bij de knoppen maar als ie dicht zit kan ik m boven (bij de frontcamera) ook al heen en weer bewegen (horizontaal). Ik vind t ieder geval niet acceptabel.
edit-> overigens, gaat de ts de opening nog eens aanpassen? excuses voor opdringerigheid maar staat nog niet veel info, plus de meest recente SW klopt ook niet
[ Voor 9% gewijzigd door johan12 op 07-06-2006 21:55 ]
rustig jongen. ik hou er niet over op, want ik heb het idee na een hele dag te hebben lopen klooien met het toestel het iets erger is geworden en dan ben ik nog vrij zuinig op mijn telefoons.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:12:
[...]
hoe nou in een keer over die speling, eerder schreef je als reactie op mijn opmerking dat er bijna geen speling in jou toestel zit
Het is nu niet echt een speeltje van bart smit, dus ik hou er zeker niet over op, en aangezien er heel veel anderen er last van hebben wil ik weten of ik in het acceptabele zit of niet..!!!
De mijne heeft denk ik 1 mm speling aan de onderkant ingeschoven. Uitgeschoven net zo.Dalma schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:07:
[...]
rustig jongen. ik hou er niet over op, want ik heb het idee na een hele dag te hebben lopen klooien met het toestel het iets erger is geworden en dan ben ik nog vrij zuinig op mijn telefoons.
Het is nu niet echt een speeltje van bart smit, dus ik hou er zeker niet over op, en aangezien er heel veel anderen er last van hebben wil ik weten of ik in het acceptabele zit of niet..!!!
Wat ben je van plan dan. Ik denk niet dat Nokia er iets aan zal veranderen. Toestel is ruim een half jaar getest door gebruikers. Kleine kans dat ze hem vervangen, mocht je meer speling hebben dan gemiddeld.
I know I know. Zit er zelf ook aan te denken maar misschien dat ik van de week wel ff langs een NSP rijd.....Dalma schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:53:
[...]
zelf gedaan via de gebruikelijke wegen op internet
okSkype schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:14:
[...]
De mijne heeft denk ik 1 mm speling aan de onderkant ingeschoven. Uitgeschoven net zo.
Wat ben je van plan dan. Ik denk niet dat Nokia er iets aan zal veranderen. Toestel is ruim een half jaar getest door gebruikers. Kleine kans dat ze hem vervangen, mocht je meer speling hebben dan gemiddeld.
Vandaag ook mijn nokia N80 binnen !! toppie telefoon ben er heel blij mee , alleen mijnes heeft een luie pixel bijna midden in mijn scherm !! hij is erg duidelijk als mijn scherm zwart is , of als ik in het donker een foto wilt maken. ik heb mijnes via 2call besteld , ik heb al een mail gestuurd of ik een andere kan krijgen. ik had trouwens ook de duitse versie wel met nieuwste firmware..
hebben nog meer mensen met pixel problemen met de nokia n80?
gewoon omruilen, ik had ook 1 spacende pixel op mijn nokia 6600 en werd meteen omgeruild, was wel bij belcompany..MajinChaos schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:01:
Vandaag ook mijn nokia N80 binnen !! toppie telefoon ben er heel blij mee , alleen mijnes heeft een luie pixel bijna midden in mijn scherm !! hij is erg duidelijk als mijn scherm zwart is , of als ik in het donker een foto wilt maken. ik heb mijnes via 2call besteld , ik heb al een mail gestuurd of ik een andere kan krijgen. ik had trouwens ook de duitse versie wel met nieuwste firmware..

msn op je mobiel
[ Voor 12% gewijzigd door Moning2 op 08-06-2006 01:03 ]
Agile MSN client werkt perfect en heb ik zojuist getest.
Kan alleen nergens op de site vinden of het nou freeware is of dat je ervoor moet betalen. De betaversie is gewoon te downloaden en werkt perfect!
Ook vandaag mijn Gmail account ingesteld en na wat dingetjes geprobeerd te hebben kan ik nu mail verzenden en ontvangen (is erg prettig om dat via een onbeveiligde WLAN verbinding te doen als die beschikbaar is in de buurt
).
Als er behoefte is aan de instellingen dan post ik dat wel even (is meer iets voor de TS maar daar gebeurd niet zoveel meer mee.....).
Kan alleen nergens op de site vinden of het nou freeware is of dat je ervoor moet betalen. De betaversie is gewoon te downloaden en werkt perfect!
Ook vandaag mijn Gmail account ingesteld en na wat dingetjes geprobeerd te hebben kan ik nu mail verzenden en ontvangen (is erg prettig om dat via een onbeveiligde WLAN verbinding te doen als die beschikbaar is in de buurt
Als er behoefte is aan de instellingen dan post ik dat wel even (is meer iets voor de TS maar daar gebeurd niet zoveel meer mee.....).
[ Voor 45% gewijzigd door A3-D op 08-06-2006 01:53 ]
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Ik heb ook de zwarte besteld dus we zitten in het zeflde schuitjeMoning2 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:23:
[...]
die kreeg ik een week geleden al en ik heb em nog niet![]()
welke kleur heb je besteld ? ik las ergens dat de zilveren deze week binnen komt en de zwarte volgende week (ik heb zelf een zwarte besteld)
Verwijderd
dat zeg ik ook niet: goed lezen; ik vraag hoe het nou komt dat je in een keer over die speling begint, terwijl je eerst schreef dat er bij jou bijna geen sprake was van speling!! Ik was de eerste die er in het begin van deze threat (wij hebben al 5 weken 4 toestellen in gebruik) een opmerking over maakte en iedereen vond het onzin, maar nu blijkt iedereen het in een keer een hot item te vinden. En een advies terzijde: omruilen heeft geen zin, ze hebben het allemaal, is het niet meteen, dan wel na 2 of 3 dagen. en of je het acceptabel vind: dat is aan ieder voor zich om dat te besluiten. Nokia vindt van wel, ik niet dus heb ik hem van de hand gedaan en de N91 gekocht: 10 keer degelijkerDalma schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:07:
[...]
rustig jongen. ik hou er niet over op, want ik heb het idee na een hele dag te hebben lopen klooien met het toestel het iets erger is geworden en dan ben ik nog vrij zuinig op mijn telefoons.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 07:53 ]
reden dat ik erover begon is dat het iets erger is geworden..toen ik 'm net uit de doos haalde was het nog niet zo..
maar ja zoals anderen zeggen en jij ook, nokia zal er toch niets aan doen, dus druk erover maken heeft geen zin, tenzij het een speling heeft van 1CM, maar dat isniet het geval.
Ik begon er weer over omdat het iets erger is geworden, maar goed als het zo blijft vind ik het best. Ruilen voor een ander toestel heeft momenteel geen zin, want zelfs de nokia n91 heeft niet alle features die de n80 heeft.
de n80 is gewoon een beestachtig toestel qua features, het enige wat ie mist is een ingebouwde gps LOL
maar ja zoals anderen zeggen en jij ook, nokia zal er toch niets aan doen, dus druk erover maken heeft geen zin, tenzij het een speling heeft van 1CM, maar dat isniet het geval.
Ik begon er weer over omdat het iets erger is geworden, maar goed als het zo blijft vind ik het best. Ruilen voor een ander toestel heeft momenteel geen zin, want zelfs de nokia n91 heeft niet alle features die de n80 heeft.
de n80 is gewoon een beestachtig toestel qua features, het enige wat ie mist is een ingebouwde gps LOL
Verwijderd
wat zou je dan missen op de N91 wat de N80 wel heeft?Dalma schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:13:
reden dat ik erover begon is dat het iets erger is geworden..toen ik 'm net uit de doos haalde was het nog niet zo..
Ik heb zelf een keuze moeten maken tussen de N91 en de N80 en was in eerste instantie voor de N91 gegaan totdat ik hem echt in mijn handen had...
De brute resoltie van het scherm, het gewicht en het formaat hebben mij doen besluiten voor de N80 te gaan en er tot op heden nog geen moment spijt van gehad.
De brute resoltie van het scherm, het gewicht en het formaat hebben mij doen besluiten voor de N80 te gaan en er tot op heden nog geen moment spijt van gehad.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
resolutie van het scherm van de N91 is inderdaad beetje prehistorisch. Als je echter de goeie wallpapers en passende themes erop zet valt het wel mee. Het scherm heeft wel een grotere helderheid dan de N80. Voordeel is ook dat het lettertype wat groter is. Het geluid van de N91 vind ik wel veel beter dan de N80. Op een of andere manier heeft de N80 steeds een ruis op de achtergrond (ten minste bij alle 4 de toestellen binnen ons bedrijf). De grootte en gewicht is een kwestie van wennen (hij is nauwelijks groter dan de 6310i die de meeste zakelijke gebruikers eerst hadden). Een groot voordeel heeft hij wel: alle headsets passen (3,5 mm jack) en hij is superdegelijkA3-D schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:21:
Ik heb zelf een keuze moeten maken tussen de N91 en de N80 en was in eerste instantie voor de N91 gegaan totdat ik hem echt in mijn handen had...
Verwijderd
Nou graag, heb hier zelf ook mee zitten klooien maar krijg het nog niet werkend !!A3-D schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 01:50:
Agile
Welke instellingen heb je gedaan ?
ik zal je wel ff uitleggen waarom de n80 duidelijk de voorkeur krijgt:Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:18:
[...]
wat zou je dan missen op de N91 wat de N80 wel heeft?
-resolutie voor mij heel belangrijk. ik handel vaak op de beurs ook als ik onderweg ben, en bepaalde websites worden veel beter weergegeven op de n80 dankzij de hoge resolutie, past gewoon veel meer op het scherm
-de vorm. vind de n91 niet echt mooi (mening) enis gewoon een stuk groter
- gewicht
- n80 heeft volgens mij iets meer geheugen aan boord
- UpnP technologie
- betere camera
ben geen mp3 freak dus een muziek telefoon is niet aan mij besteed.
Overgens heb ik nu een 2gb kaartje erin zitten dus kan als het moet hier ook wel mp3's op gooien.
Verder wil ik later tomtom gebruiken, zeker aangezien ik vaak reis door nederland, altijd handig en met een hoge resolutie zal tomtom een stuk prettiger werken op de n80 dan op de n91
en zo zijn er nog andere zaken waar ik nu niet op kan komen, waarom de n91 voor mij uitgesloten is.
[ Voor 5% gewijzigd door Dalma op 08-06-2006 11:55 ]
Verwijderd
Over een maandje is mijn abbonement afgelopen bij T-Mobile.
Dan neem ik ook de Nokia N80.
Design vind ik erg goed.
Camera is 3 megapixel
Slidephone vind ik ook goed.
Over een maandje zal de telefoon wel weer een paar eurootjes goedkoper zijn bij een abb.
Dan neem ik ook de Nokia N80.
Design vind ik erg goed.
Camera is 3 megapixel
Slidephone vind ik ook goed.
Over een maandje zal de telefoon wel weer een paar eurootjes goedkoper zijn bij een abb.
Eehee mensen ik ben vanaf vandaag de trotse bezitter van zwarte N80.
En nou ben ik een beetje aan het kloten, en ik vroeg me af of jullie nog goeie sites weten met leuke aplicaties,themes en dat soort shit.
Owja en heeft hier iemand ervaringen met de nieuwe firmware (v 3.0617) ?
En nou ben ik een beetje aan het kloten, en ik vroeg me af of jullie nog goeie sites weten met leuke aplicaties,themes en dat soort shit.
Owja en heeft hier iemand ervaringen met de nieuwe firmware (v 3.0617) ?
Verwijderd
ik heb hem ook net binnen gekregen!!!! woehoe!!!!
ik heb deze hele topic bijgehouden en wat ik een hele coole feature vind is dat je videotjes erop kan zetten en bekijken. dit probeerde ik ook maar het lukte niet
welke instellingen hebben degene gebruikt die het al is gelukt? moet je nog iets anders installeren op de telefoon?
ik heb deze hele topic bijgehouden en wat ik een hele coole feature vind is dat je videotjes erop kan zetten en bekijken. dit probeerde ik ook maar het lukte niet
welke instellingen hebben degene gebruikt die het al is gelukt? moet je nog iets anders installeren op de telefoon?
Ok dan, hier komen de instellingen (je kan ze vanaf Nokia ook naar je toe laten sturen, echter is dan alleen de inkomende mail ingeregeld en niet de uitgaande, zoals ik het hieronder weergeef kan je het helemaal zelf instellen).Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:16:
[...]
Nou graag, heb hier zelf ook mee zitten klooien maar krijg het nog niet werkend !!
Welke instellingen heb je gedaan ?
- Druk op Menu button
- Kies Berichten
- Opties -> Instellingen
- Kies E-mail
- Kies Mailboxen
- Opties -> selecteer Nieuwe mailbox
- Starten
- Mailboxtype POP3 -> Mijn e-mailadres <jouwmailadres@gmail.com> -> Server inkom. mail: pop.gmail.com -> Server uitg. mail: smtp.gmail.com -> Toegangsp. in gebr: kies gewenste toegangspunt (altijd vragen) -> Mailboxnaam: Gmail -> voltooien
- Ga terug naar Mailbox in gebruik en selecteer Gmail
- Terug naar Mailboxen, openen en selecteer Gmail
- Kies Verbindingsinstellingen
- Kies Inkomende e-mail
- Gebruikernaam: <jouwmailadres@gmail.com>
- Wachtwoord: jouw wachtwoord
- Server inkom. mail: pop.gmail.com
- Toegangsp. in gebruik: kies gewenste toegangspunt (altijd vragen)
- Mailboxnaam: Gmail
- Mailboxtype: POP3
- Beveiliging (poorten): SSL/TLS
- Poort: Standaard
- APOP beveil. inloggen: Uit
Terug
- Kies uitgaande e-mail
- Mijn e-mailadres: <jouwmailadres@gmail.com>
- Gebruikersnaam: <jouwmailadres@gmail.com>
- Wachtwoord: jouw wachtwoord
- Server uitg.mail: smtp.gmail.com
- Toegangsp. in gebruik: kies gewenste toegangspunt (altijd vragen)
- Beveiliging (poorten): StartTLS
- Poort: Standaard
Terug
Terug
- Kies Gebruikerinst.
- Mijn mailnaam: <jouwmailadres@gmail.com>
- Bericht zenden: Meteen
- Kopie naar mij: ja of nee (maak zelf keuze)
- Handtek. opnemen: ja of nee (maak zelf keuze)
- Melding nwe e-mail: Aan of Uit (maak zelf keuze)
Terug
- Kies Inst. voor ophalen
- E-mail ophalen: Ber. en bijlagen (of alleen headers)
- Aantal: 30 (of wat je zelf aangeeft)
Terug
- Kies Automatisch ophalen
- Header ophalen: Uitgeschakeld of Ingeschakeld (maak zelf keuze)
Aantal keer terug totdat je weer bij Berichten bent
- Kies Gmail (er wordt nu geraag om te verbinden met mailbox)
- Selecteer toegangspunt
- Klik op doorgaan als je de melding certificaat krijgt van Google
- Zend en ontvang je mail en attachments
Het is even wat werk maar het functioneert perfect!
Succes....
Offtopic:
Kan iemand anders dan de topicstarter de TS aanpassen want de N80 TS is zeer mager en wordt ronduit slecht bijgehouden. Vaak komen dezelfde vragen terug die in een TS terug te vinden moeten zijn imho.
Misschien dat dit topic gesloten kan worden en iemand die wel gemotiveerd is het topic up-to-date te houden het opnieuw zou willen doen???
En het is nu 08 juni 2006Raimon wijzigde dit bericht 15-05-2006 11:28 (79%)
[ Voor 4% gewijzigd door A3-D op 08-06-2006 20:22 ]
nou dan zul je dit topic nog maar eens even moeten doorkijken want dit komt volgens mij meerdere keren aan bodVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:33:
ik heb hem ook net binnen gekregen!!!! woehoe!!!!
ik heb deze hele topic bijgehouden en wat ik een hele coole feature vind is dat je videotjes erop kan zetten en bekijken. dit probeerde ik ook maar het lukte niet![]()

Verwijderd
volgens mij niet, er wordt allen gezegd dat het kan en met welke programma maar er wordt niet verteld wat er ingesteld moet worden om het werkend te krijgen.Moning2 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 20:58:
[...]
nou dan zul je dit topic nog maar eens even moeten doorkijken want dit komt volgens mij meerdere keren aan bod
er staat ergens in dit topic een screenshot van een programma met goed werkende instellingen, zoek die maar eens opVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:25:
[...]
volgens mij niet, er wordt allen gezegd dat het kan en met welke programma maar er wordt niet verteld wat er ingesteld moet worden om het werkend te krijgen.
*kuchVerwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:25:
[...]
volgens mij niet, er wordt allen gezegd dat het kan en met welke programma maar er wordt niet verteld wat er ingesteld moet worden om het werkend te krijgen.
...less is more
Verwijderd
oké mensen mij fout. excuses hiervoor.

maar toch krijg ik het niet werkend. ik heb de instellingen overgenomen en op de telefoon gezet maar hij zegt dat hij het niet kan openen.
in de handleiding staat het ook (summier) beschreven en realplayer kan het bestand niet eens vinden!!
plz help ik weet dat ik ergens overheen kijk maar ik kan niet zo een twee drie bedenken wat
ik heb trouwens al wat rond gezocht en er zijn hier en daar ook topics op andere fora hierover maar daar staat ook niet echt een oplossing beschreven
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 23:09 ]
NEE
alleen n80 users toegestaan hier
...less is more
Snapt iemand het idee achter de music player? Als je een mp3'tje afspeelt, kun je wel kiezen voor volgende/vorige, maar ik wil gewoon een overzicht zoals in winamp..
Nu is de enige manier op back drukken, daar een nummer selecteren, en dan kom je weer in de player zonder playlist.
Nu is de enige manier op back drukken, daar een nummer selecteren, en dan kom je weer in de player zonder playlist.
Verwijderd
Gewoon een nieuwe playlist maken en daar de muziek aan toevoegen die jij wilt.pim schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 01:55:
Snapt iemand het idee achter de music player? Als je een mp3'tje afspeelt, kun je wel kiezen voor volgende/vorige, maar ik wil gewoon een overzicht zoals in winamp..
Dan kan je met het onderste tekentje in je musicplayer gewoon je hele lijst zien staan en kiezen welke je nu wilt horen;)
Verwijderd
Ik heb het toestel nu al 2 dagen, wat ik me afvroeg is of er ook .mpg mee afgespeeld kan worden? Moet ik dan ergens een codec downloaden of is dit helemaal niet mogelijk??
Gisteren mijn silver nokia n80 teruggestuurd naar 2call, vanwege een luie pixel in mijn scherm die voordurent oplicht !
2call heeft het vandaag ontvangen, en ook gelijk vandaag weer een nieuwe naar mij teruggestuurd 2CALL = TOP SERVICE
2call had mij nog verteld dat ze nog enkele zwarte n80's op voorraad hebben. dus ik krijg nu een zwarte.. als het scherm maar goed is dan ben ik blij..
2call heeft het vandaag ontvangen, en ook gelijk vandaag weer een nieuwe naar mij teruggestuurd 2CALL = TOP SERVICE
2call had mij nog verteld dat ze nog enkele zwarte n80's op voorraad hebben. dus ik krijg nu een zwarte.. als het scherm maar goed is dan ben ik blij..
Werd gisteren gebeld door T-mobile of ik m'n abbonement wilde verlengen (omdat ik een goede klant ben, zijn ze erg aan me gehecht...
).
Om een lang verhaal kort te maken, ik vroeg om de N80, en de medewerker wist te melden dat deze niet door T-mobile in het assortiment opgenomen wordt omdat de telefoon te duur is, en er daardoor niet genoeg vraag naar is.
Wat denken/weten jullie? Waar of niet waar? Ik kan het maar moeilijk geloven (en zou het erg jammer vinden).
Het is natuurlijk mogelijk om het abbo gewoon bij een webshop af te sluiten, maar zo telefonisch is toch wel erg makkelijk (en wellicht levert het een betere deal op
)
Om een lang verhaal kort te maken, ik vroeg om de N80, en de medewerker wist te melden dat deze niet door T-mobile in het assortiment opgenomen wordt omdat de telefoon te duur is, en er daardoor niet genoeg vraag naar is.
Wat denken/weten jullie? Waar of niet waar? Ik kan het maar moeilijk geloven (en zou het erg jammer vinden).
Het is natuurlijk mogelijk om het abbo gewoon bij een webshop af te sluiten, maar zo telefonisch is toch wel erg makkelijk (en wellicht levert het een betere deal op
Verwijderd
@Killkees
Ik heb ook T-Mobile, maar heb via telefonie.nl de boel besteld. Het schijnt dat deze komende week de N80 ook kunnen leveren.
Dus als je het via een omweg doet gaat het beter.
(De resellers zijn over het algemeen een stuk vindingrijker dan de providers. Daarin zit hun markt en marge)
Ik heb ook T-Mobile, maar heb via telefonie.nl de boel besteld. Het schijnt dat deze komende week de N80 ook kunnen leveren.
Dus als je het via een omweg doet gaat het beter.
(De resellers zijn over het algemeen een stuk vindingrijker dan de providers. Daarin zit hun markt en marge)
hey iedereen, ik wil me ook zo'n enorm vet toestel gaan halen, maar wil eigenlijk wachten totdat ie echt in een winkel ligt.
Ik ben al enkele keren gaan kijken en belcompany en the phone house hebben ze em.
Via 2call enzo ben ik op de hoogte gekomen van een vodafone multimedia abonnement, met een zeer aantrekkelijk prijsje waardoor je nog maar ongeveer 40euro betaalt voor het toestel.
nou is mij verteld dat ze dat abonnement niet verkopen omdat vodafone er bij dat abonnement een simlock op zet.
moet ik me bij simlock alleen voorstellen dat het alleen mogelijk is vodafone simkaartjes erin te zetten of zitten er nog meer beperkingen aan???
bedankt!
en dan ook nog maar hopen dat vodafone zelf dat abonnement aanbied in de winkel en snel een beetje!
Ik ben al enkele keren gaan kijken en belcompany en the phone house hebben ze em.
Via 2call enzo ben ik op de hoogte gekomen van een vodafone multimedia abonnement, met een zeer aantrekkelijk prijsje waardoor je nog maar ongeveer 40euro betaalt voor het toestel.
nou is mij verteld dat ze dat abonnement niet verkopen omdat vodafone er bij dat abonnement een simlock op zet.
moet ik me bij simlock alleen voorstellen dat het alleen mogelijk is vodafone simkaartjes erin te zetten of zitten er nog meer beperkingen aan???
bedankt!
en dan ook nog maar hopen dat vodafone zelf dat abonnement aanbied in de winkel en snel een beetje!
Jah, das een hele goeie.. is er al wat bekend of Vodafone dit toestel weer branded maakt (net zoals de 6630 bijvoorbeeld)? En of er dan ook functionaliteit uit is gehaald? Want dat zou mooi f**ked zijn!

Ik wil zelf ook de N80 daar bestellen, dus ik heb ff twee (offtopic) vraagjes aan je over 2call:MajinChaos schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:39:
Gisteren mijn silver nokia n80 teruggestuurd naar 2call, vanwege een luie pixel in mijn scherm die voordurent oplicht !
- Hoe lang moest je op je foon wachten (bij t bestellen dus). Is het inderdaad zo dat je de zwarte sneller krijgt dan de zilveren?
- Je moet het IMEI- en 06-nummer van het te verzekeren object invullen bij bestellen. Hoe moet ik dat in hemelsnaam weten?
simlock betekent dat je alleen sim kaarten van die provider erin kan stoppen, je kan dus ook de vodafone kaart van je overbuurman gebruiken maar niet de orange kaart van de schuintegenoverzijachterbuurvrouwtomtommie schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 18:47:
hey iedereen, ik wil me ook zo'n enorm vet toestel gaan halen, maar wil eigenlijk wachten totdat ie echt in een winkel ligt.
bedankt!
Ik heb dat ook aan ze gevraagd alleen gaven ze mij de reden niet waarom ze de n80 niet leverden (interesseerde me ook weinig...Killkees schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 18:28:
Werd gisteren gebeld door T-mobile of ik m'n abbonement wilde verlengen (omdat ik een goede klant ben, zijn ze erg aan me gehecht...).
Om een lang verhaal kort te maken, ik vroeg om de N80, en de medewerker wist te melden dat deze niet door T-mobile in het assortiment opgenomen wordt omdat de telefoon te duur is, en er daardoor niet genoeg vraag naar is.![]()
Het is natuurlijk mogelijk om het abbo gewoon bij een webshop af te sluiten, maar zo telefonisch is toch wel erg makkelijk (en wellicht levert het een betere deal op)
[ Voor 31% gewijzigd door Moning2 op 09-06-2006 21:12 ]
Ik ben gister langs een aantal telecom zaken geweest hier in Leeuwarden.
Belcompany was het duurst met de telefoon, The Phonehouse al iets goedkoper, maar T-For Telecom was nog wel het goedkoopst met "slechts" 150 Euro bijbetalen voor een Hi of KPN 25 abonnement...(abo waarnaar ik opzoek ben) Bij de Vodafone shop hebben ze hem ook in het assortiment alleen daar was de N80 ook erg duur..
Vreemd, want op Internet is Vodafone bij de onlineshops zoals algebeld en 2call juist het goedkoopst icm de N80, en is HI & KPN juist één van de duursten.. En als je naar telecomwinkels in de stad gaat is KPN of HI juist weer één van de goedkoopsten...
Belcompany was het duurst met de telefoon, The Phonehouse al iets goedkoper, maar T-For Telecom was nog wel het goedkoopst met "slechts" 150 Euro bijbetalen voor een Hi of KPN 25 abonnement...(abo waarnaar ik opzoek ben) Bij de Vodafone shop hebben ze hem ook in het assortiment alleen daar was de N80 ook erg duur..
Vreemd, want op Internet is Vodafone bij de onlineshops zoals algebeld en 2call juist het goedkoopst icm de N80, en is HI & KPN juist één van de duursten.. En als je naar telecomwinkels in de stad gaat is KPN of HI juist weer één van de goedkoopsten...
Hmmm 150 euro bijbetalen voor een Hi 25 abbo, dat valt me nog mee. Ik neem aan dat dat toch wel voor 2 jaar is 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat het toestel dan kost bij Tfortelecom bij een 2-jarig Vodafone 35,00 abbo...
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat het toestel dan kost bij Tfortelecom bij een 2-jarig Vodafone 35,00 abbo...
Verwijderd
Mensen of je nou 140, 150 of 300 euro moet betalen voor dit toestel dat boeit me nou echt niet !!
Koop dat ding gewoon want hij is vet, ga ermee spelen, post je bevindingen, zoek leuke sites om appz te downen en wat themes en games en ga dan weer nuttige info posten.
Willen jullie graag lullen over waar hij 5 euro goedkoper is open dan ajb een appart topic want dit wordt erg vervelend !!
BVD

Koop dat ding gewoon want hij is vet, ga ermee spelen, post je bevindingen, zoek leuke sites om appz te downen en wat themes en games en ga dan weer nuttige info posten.
Willen jullie graag lullen over waar hij 5 euro goedkoper is open dan ajb een appart topic want dit wordt erg vervelend !!
BVD
het spijt me dat ik jou regels heb geschonden...Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 00:11:
Mensen of je nou 140, 150 of 300 euro moet betalen voor dit toestel dat boeit me nou echt niet !!![]()
![]()
Koop dat ding gewoon want hij is vet, ga ermee spelen, post je bevindingen, zoek leuke sites om appz te downen en wat themes en games en ga dan weer nuttige info posten.![]()
BVD

en ik zou er graag mee gaan spelen

lol achjaaah en een beetje hollander wil natuurlijk ook zoveel mogelijk geld besparen
als je je abo gaat verlengen dan heb je wel al een 06 he kekeke , maar als nieuw abo , volgens mij moet je de verzekering pas aanvragen wanneer je het toestel hebt.. dat moet je even navragen bij 2 call zelf hoe dat werkt.fraQ schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:42:
[...]
Ik wil zelf ook de N80 daar bestellen, dus ik heb ff twee (offtopic) vraagjes aan je over 2call:
- Hoe lang moest je op je foon wachten (bij t bestellen dus). Is het inderdaad zo dat je de zwarte sneller krijgt dan de zilveren?
Jep , ik wou eigenlijk een silver terug , mjah toen zei hij dan duurt het weer 2 weken. toen zei ik hebben jullie nog black dan ? jep, dat hebben wij nog wel. dus toen maar black genomen hehe.. ik had mijn n80 besteld op 28 april , dus ja maandje gewacht al weer![]()
- Je moet het IMEI- en 06-nummer van het te verzekeren object invullen bij bestellen. Hoe moet ik dat in hemelsnaam weten?
Verwijderd
helemaal met jou eens. Al dat geneuzel over die knaken. Koop dat ding of wacht met posten totdat je hem hebt. Hij is overal leverbaar dus da''s geen reden om niet te kopen. En wil je echt geld verdienen> wacht 6 maanden en kom dan hier terugVerwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 00:11:
Mensen of je nou 140, 150 of 300 euro moet betalen voor dit toestel dat boeit me nou echt niet !!![]()
![]()
Koop dat ding gewoon want hij is vet, ga ermee spelen, post je bevindingen, zoek leuke sites om appz te downen en wat themes en games en ga dan weer nuttige info posten.![]()
BVD
Verwijderd
Bij gsmtrack heb je hem dan gratis+6 maanden 50% korting op de abonnementskostenDenMan schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 21:59:
Hmmm 150 euro bijbetalen voor een Hi 25 abbo, dat valt me nog mee. Ik neem aan dat dat toch wel voor 2 jaar is
Gratis aansluitkosten
Helemaal mee eens!Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 09:59:
[...]
helemaal met jou eens. Al dat geneuzel over die knaken. Koop dat ding of wacht met posten totdat je hem hebt. Hij is overal leverbaar dus da''s geen reden om niet te kopen. En wil je echt geld verdienen> wacht 6 maanden en kom dan hier terug
helemaal mee eens!Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 10:11:
[...]
Bij gsmtrack heb je hem dan gratis+6 maanden 50% korting op de abonnementskosten
Gratis aansluitkosten
Goed, ik ben met mijn N80 bij de t for telecom geweest. Heb de verkoper even laten voelen aan mijn N80 en de speling die erin zit, hij zei me ook dat het niet zou mogen voor zo'n duur toestel
Vandaag kan ik een nieuwe ophalen! (wel mijn oude inleveren overigens)
Ik zal jullie berichten over de verbeteringen omtrent de speling
ja Ben benieuwdjohan12 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 12:44:
Goed, ik ben met mijn N80 bij de t for telecom geweest. Heb de verkoper even laten voelen aan mijn N80 en de speling die erin zit, hij zei me ook dat het niet zou mogen voor zo'n duur toestel
Gratis kosten?Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 10:11:
Gratis aansluitkosten
Nou sorry, maar de tijd van: "ik moet elke jaar een nieuwe telefoon hebben en dan kost het me maar 250 euro per keer" heb ik gehad.Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 09:59:
[...]
helemaal met jou eens. Al dat geneuzel over die knaken. Koop dat ding of wacht met posten totdat je hem hebt. Hij is overal leverbaar dus da''s geen reden om niet te kopen. En wil je echt geld verdienen> wacht 6 maanden en kom dan hier terug
Ik vind telefoontjes hardstikke leuk, en ik ben echt een gadgetfreak, maar ik ben echt niet meer van plan om veel geld voor een telefoontje neer te tikken om er vervolgens na 3 maanden achter te komen dat ie met hetzelfde abbo gratis is
Toch vind ik de N80 een hardstikke mooi toestel, en wil ik er graag meer over weten, daarom post en lees ik in dit topic. Precies waar dit soort topics voor bedoeld zijn lijkt me. Waarom zou ik eerst moeten wachten tot ik er eentje heb voor ik hier een reply maak?
Vodafone gaat hem ongetwijfeld branded maken, maar ik heb hem vandaag gehaald (ik werk nu nog in een VCP) en mijne was sim-lock vrij. Nu Vodafone met de hypes meewil komt de eerste lading simlockvrij en daarna komen de gesimlockte toestellen (ook zo met o.a. N91).vandiekie schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 19:54:
Jah, das een hele goeie.. is er al wat bekend of Vodafone dit toestel weer branded maakt (net zoals de 6630 bijvoorbeeld)? En of er dan ook functionaliteit uit is gehaald? Want dat zou mooi f**ked zijn!
Dus als je hem bij vodafone wil zou ik meteen maandag gaan kijken
trouwens, 2 jarig gedaan. 8 mnd 50% korting op abonnement en voucher voor 100 euro terug op de rekening. Best aangenaam
Vond dit de beste telefoon voor mijn nieuwe baan binnenkort
Vind hem fijn werk, moet alleen nog effe wennen aan het wat tragere itt W810
Verwijderd
Ben sinds gisteren de trotse bezitter van de N80.
Maar nu.....
Het trilalarm gaat bij mij zo lomp hard lijkt het, dat het hele toestel een soort resoneerd. Het is dus niet alleen een trilling, maar er gaat van alles (oa. toetsen e.d.) meetrillen.
Klopt dit, heb dit bij geen enkele telefoon tot nu toe meegemaakt, maar wie weet.
Dus m.a.w. hoe trillen jullie telefoons?
Herman
Maar nu.....
Het trilalarm gaat bij mij zo lomp hard lijkt het, dat het hele toestel een soort resoneerd. Het is dus niet alleen een trilling, maar er gaat van alles (oa. toetsen e.d.) meetrillen.
Klopt dit, heb dit bij geen enkele telefoon tot nu toe meegemaakt, maar wie weet.
Herman
Verwijderd
Vraagje, bij alle toestellen kan je instellen wat de maximale kb is die je als mms-bericht kan ontvangen en verzenden, meestal heb je 2 keuzes 98 kb of 198 kb of zoiets.
Het is me namelijk opgevallen dat wanneer ik mms berichten ontvang van meer dan 100 kb dat ik de foto als kladblok krijg en wanneer de foto minder is dan 100 kb, dan ontvang ik 'm wel.
Waar zou het probleem zitten? en weet iemand hoe ik dit aan kan passen?
Het is me namelijk opgevallen dat wanneer ik mms berichten ontvang van meer dan 100 kb dat ik de foto als kladblok krijg en wanneer de foto minder is dan 100 kb, dan ontvang ik 'm wel.
Waar zou het probleem zitten? en weet iemand hoe ik dit aan kan passen?
Ik heb dit toestel inmiddels een paar dagen en behalve dat SIP niet aan de gang te krijgen is ben ik er toch wel erg over te spreken. Binnen afzienbare tijd komt er VOIP software voor dit toestel (Sillyant is ermee bezig, Skype schijnt inmiddels een testversie te hebben) dus erg druk maak ik me daar niet om. Verder vind ik de browser ontzettend goed. Zoiets had ik nooit verwacht in een mobile device.
Wat ik me alleen afvraag: als je eenmaal connected bent met je mailbox lijkt er geen mogelijkheid te zijn om opnieuw mail op te laten halen. Je moet eerst disconnecten en daarna is die optie er weer. Doe ik iets verkeerd of is dit een bug? FW versie: 3.0617.0.6.
Wat ik me alleen afvraag: als je eenmaal connected bent met je mailbox lijkt er geen mogelijkheid te zijn om opnieuw mail op te laten halen. Je moet eerst disconnecten en daarna is die optie er weer. Doe ik iets verkeerd of is dit een bug? FW versie: 3.0617.0.6.
Ook maar dat ik dat weet!
Ik heb exact hetzelfde, ik kan in de tussentijd wel een andere geconfigureerde mailbox bereiken door een extra verbinding over WLAN te maken, maar moet ook eerst verbinding verbreken alvorens weer mail op te kunnen halen (ik heb ook de laatste firmware).
Opties > Email ophalen > Nieuw ? Hij haalt dan wel de complete mails op, niet alleen de headers.vbmot schreef op zondag 11 juni 2006 @ 10:46:
Ik heb dit toestel inmiddels een paar dagen en behalve dat SIP niet aan de gang te krijgen is ben ik er toch wel erg over te spreken. Binnen afzienbare tijd komt er VOIP software voor dit toestel (Sillyant is ermee bezig, Skype schijnt inmiddels een testversie te hebben) dus erg druk maak ik me daar niet om. Verder vind ik de browser ontzettend goed. Zoiets had ik nooit verwacht in een mobile device.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Mijne gaat ook best tekeer als ie triltVerwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 08:48:
Ben sinds gisteren de trotse bezitter van de N80.
Maar nu.....
Herman
Wie gebruikt er welke anti virus software op de N80 en wat zijn je ervaringen hiermee?
ik gebruik mijn verstandA3-D schreef op zondag 11 juni 2006 @ 12:44:
Wie gebruikt er welke anti virus software op de N80 en wat zijn je ervaringen hiermee?
Dat staat er dus alleen bij als er nog geen verbinding is. Zal wel een bug zijn want in de handleiding (wat een waardeloos boekje verder!) staat dat het wel kan.ErectionJackson schreef op zondag 11 juni 2006 @ 12:10:
[...]
Opties > Email ophalen > Nieuw ? Hij haalt dan wel de complete mails op, niet alleen de headers.
Aanvulling over die 1200 Mah accu. Dit is dus echt bullshit. Ik haal met die accu nog geen 15 uur. Met de originele accu daarintegen na 2 volle ladingen heeft ie het 3 dagen volgehouden (ruim 72 uur). met paar uur Wlan en foto's maken.
Hier is best mee te leven. Had verwcht dat ie elke avond aan de lader zou moeten.
Hier is best mee te leven. Had verwcht dat ie elke avond aan de lader zou moeten.
[ Voor 3% gewijzigd door Nyana op 11-06-2006 13:54 ]
Dat moment zal snel genoeg komen denk ikSkype schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:42:
Aanvulling over die 1200 Mah accu. Dit is dus echt bullshit. Ik haal met die accu nog geen 15 uur. Met de originele accu daarintegen na 2 volle ladingen heeft ie het 3 dagen volgehouden (ruim 72 uur). met paar uur Wlan en foto's maken.
Omdat. Heb je uberhaupt verstand van accu's?

Precies, dat valt erg mee. Ik ben erg onder de indruk van de lifespan van de originele Nokia accu's. BL-5C van m'n vorige telefoon (6230) heeft het twee jaar gedaan (en doet het nog steeds) zonder noemenswaardig capaciteitsverlies.
En nog een update: de menuoptie 'Email ophalen' staat er wel weer bij als er al mail in de inbox staat. Vreemd genoeg wordt nieuwe mail niet opgehaald, dat gebeurt pas bij opnieuw verbinden.vbmot schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:10:
[...]
Dat staat er dus alleen bij als er nog geen verbinding is. Zal wel een bug zijn want in de handleiding (wat een waardeloos boekje verder!) staat dat het wel kan.
Verder worden mails afentoe vanzelf weggegooid. Heel raar (en naar). Nog meer mensen die hier last van hebben?
Wel crap, ik heb 3 dagen geleden iemand van de Hi helpdesk aan de telefoon gehad, om te vragen tot wanneer mijn Hi abbo liep. Ik had verwacht tot ongeveer 1 september. Dat werd uiteindelijk dus 17 december, ik had geen rekening gehouden met m'n verlenging van 2 jaar geleden, die ik omstreeks september deed.
Ik zit er nu wel over te denken om alsnog op die aanbieding van Vodafone in te gaan, de komende 6 maanden 50% korting op de abbo kosten. Dan zeg ik m'n Hi abbo gewoon op en neem ik daarnaast wel een Vodafone abbo voor de komende 6 maanden
Normaal gesproken zou ik dat niet doen maar m'n 6230 begint nu toch echt wel op te raken
Ik zit er nu wel over te denken om alsnog op die aanbieding van Vodafone in te gaan, de komende 6 maanden 50% korting op de abbo kosten. Dan zeg ik m'n Hi abbo gewoon op en neem ik daarnaast wel een Vodafone abbo voor de komende 6 maanden
Normaal gesproken zou ik dat niet doen maar m'n 6230 begint nu toch echt wel op te raken
Dat is raar inderdaad. Ik heb er geen last van. Maar ik heb nog de vorige softwareversie, dus misschien is dat veranderd bij de nieuwste firmware?vbmot schreef op zondag 11 juni 2006 @ 19:44:
[...]
En nog een update: de menuoptie 'Email ophalen' staat er wel weer bij als er al mail in de inbox staat. Vreemd genoeg wordt nieuwe mail niet opgehaald, dat gebeurt pas bij opnieuw verbinden.
Verder worden mails afentoe vanzelf weggegooid. Heel raar (en naar). Nog meer mensen die hier last van hebben?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
dat laatste is dan ook precies waar dit forum voor is. Niet bedoeld om pagina's lang te zeuren over een euro goedkoper bij de Knakenstore of een of ander webshop of negeriaanse jungle-store. Dus vragen over mogelijkheden, techniek enz: ok! maar geen hollands gedoe om 1 euro verdienenDenMan schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 19:00:
[...]
Nou sorry, maar de tijd van: "ik moet elke jaar een nieuwe telefoon hebben en dan kost het me maar 250 euro per keer" heb ik gehad.
Ik vind telefoontjes hardstikke leuk, en ik ben echt een gadgetfreak, maar ik ben echt niet meer van plan om veel geld voor een telefoontje neer te tikken om er vervolgens na 3 maanden achter te komen dat ie met hetzelfde abbo gratis isDat is me al vaak genoeg overkomen, en zoals gezegd: daar heb ik van geleerd en die tijd heb ik gehad
Toch vind ik de N80 een hardstikke mooi toestel, en wil ik er graag meer over weten, daarom post en lees ik in dit topic. Precies waar dit soort topics voor bedoeld zijn lijkt me. Waarom zou ik eerst moeten wachten tot ik er eentje heb voor ik hier een reply maak?
weet iemand of er een goede wekker is, die je niet elke dag hoeft in te stellen..heb alarm manager geprobeerd alleen werkt niet goed, en je moet er voor betalen...
is er niet gewoon een soort freeware applicatie?
Ach, ze lossen het vast wel weer op in een nieuwe FW versie. Dat er nog problemen zijn was te verwachten. Met FW zonder alle bugs heeft het toestel enorme potentie.ErectionJackson schreef op zondag 11 juni 2006 @ 20:20:
[...]
Dat is raar inderdaad. Ik heb er geen last van. Maar ik heb nog de vorige softwareversie, dus misschien is dat veranderd bij de nieuwste firmware?
Nu nog wat leuke apps. Wat er tot nog toe is stelt niks voor; het is zo'n beetje het omgekeerde van wat ik gewend ben als (nog-niet-ex
Leuke apps, net doom aan de praat gekregen op de N80. Speelt leuk, t is een beta dus alleen de shareware wad is beschikbaar. Maar ziet er leuk uit. Hou ik van
Is dat een midlet of een sisx? Midlets heb ik ook aan de praat: nav4all doet het prima, smsbug werkt goed en age of empires doet het ook, hoewel enigszins (doch niet storend) malformed.
Kun je ook even een link geven als het shareware betreft?johan12 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 00:48:
Leuke apps, net doom aan de praat gekregen op de N80. Speelt leuk, t is een beta dus alleen de shareware wad is beschikbaar. Maar ziet er leuk uit. Hou ik van
Verwijderd
Dalma schreef op maandag 12 juni 2006 @ 00:40:
weet iemand of er een goede wekker is, die je niet elke dag hoeft in te stellen..heb alarm manager geprobeerd alleen werkt niet goed, en je moet er voor betalen...
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 09:24 ]
talita haal je link maar weg voordat straks een admin komt..
btw thnx
btw thnx
Verwijderd
hoe zo wachten totdat hij echt in de winkel ligt: wat wil je nog meer dan. Hij is toch nagenoeg overal leverbaar. Je hebt hem NB al gezien bij de Bel en PH.tomtommie schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 18:47:
!
Verwijderd
Hoe heb je Nav4all aan de praat gekregen ?vbmot schreef op maandag 12 juni 2006 @ 00:53:
Is dat een midlet of een sisx? Midlets heb ik ook aan de praat: nav4all doet het prima, smsbug werkt goed en age of empires doet het ook, hoewel enigszins (doch niet storend) malformed.
Ik kan alleen een .JAD downen daar en die wilt hij niet installeren
Al gelukt
Moet wel zeggen dat ik veel opgetreden fouten krijg met nav4all.
PS: Iemand ervaring met bestellen op hun site, want de gps236 van Holux? Is wel erg goedkoop bij hun, namelijk 69.50euro terwijl bij andere sites de prijs rond de 100 ligt.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 11:21 ]
Om wat te gaan rotzooien:
De c2doom sisx app hier te downloaden:
http://koti.mbnet.fi/mertama/downloads.html
Je moet dan uiteraard de beta 3.0 downloaden
Voor de doom 1 shareware Wad file moet je even op de ftp site van idsoftware kijken:
ftp://ftp.idsoftware.com/
Edit-> Om het te laten werken moet je het sisx doom bestand op je telefoon geheugen zetten! (dus niet op de geheugenkaart. De Wad file maakt niet uit waar je die zet
De c2doom sisx app hier te downloaden:
http://koti.mbnet.fi/mertama/downloads.html
Je moet dan uiteraard de beta 3.0 downloaden
Voor de doom 1 shareware Wad file moet je even op de ftp site van idsoftware kijken:
ftp://ftp.idsoftware.com/
Edit-> Om het te laten werken moet je het sisx doom bestand op je telefoon geheugen zetten! (dus niet op de geheugenkaart. De Wad file maakt niet uit waar je die zet
[ Voor 23% gewijzigd door johan12 op 12-06-2006 11:22 ]
Ik heb de gps Holux 236 bij Nav4All besteld. Was binnen enkele dagen in huis en doet het prima (samen met mijn Nokia 6230) een erg goede fix en precisie tot 1 m. Accu gaat circa 10 uur mee. Een aanrader!!
jaja maar ik ik wil hem met een bepaald vodafone abbo zodat ik nog maar vrij weinig hoef bij te betalen en dat abbo hebben ze nog niet....zover ik weet, deze week nog es proberenVerwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:43:
[...]
hoe zo wachten totdat hij echt in de winkel ligt: wat wil je nog meer dan. Hij is toch nagenoeg overal leverbaar. Je hebt hem NB al gezien bij de Bel en PH.
maja lullen over kosten is btje taboe hier dus ik hou er maar snel over op
Dit topic is gesloten.