Toon posts:

Het grote TweakDSL topic - Deel 22 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:
  • 10.252 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 180743

beste tweakdsl gebruikers...
is er iemand in de buurt van venlo/venray die ervaring heeft met tweakdsl b10..via bbned...
ik wil n.l. overstappen van planet naar tweakdsl.....
met dank...harleymentor...........

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-09-2022
Ik vind het jammer dat ze zo vast houden aan hun eigen postcode check.
Het is mogelijk om op mijn locatie tiscali aan te bieden alleen zou ik niet de volledige snelheid kunnen benutten voor T6 abo.
Ondanks dat ik hiermee geen problemen heb kan ik toch geen abonnement afsluiten ondanks dit bijvoorbeeld wel mogelijk is via tiscali zelf of speedlinq.
iemand nog suggesties ?

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Ybox schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:14:
Het is mogelijk om op mijn locatie tiscali aan te bieden alleen zou ik niet de volledige snelheid kunnen benutten voor T6 abo.
Ondanks dat ik hiermee geen problemen heb kan ik toch geen abonnement afsluiten ondanks dit bijvoorbeeld wel mogelijk is via tiscali zelf of speedlinq.
iemand nog suggesties ?
Ja, lekker Tiscali nemen.

Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl en zet Drinkwaterspots op je telefoon.

• mhr-zip
  • Nu online
Anoniem: 180743 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:12:
beste tweakdsl gebruikers...
is er iemand in de buurt van venlo/venray die ervaring heeft met tweakdsl b10..via bbned...
ik wil n.l. overstappen van planet naar tweakdsl.....
met dank...harleymentor...........
Adsl is niet regio gebonden.

Alleen kan er soms een regionale storing zijn, maar die duren meestal niet zo lang.

Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl en zet Drinkwaterspots op je telefoon.

• Jan20
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-06 22:59

Jan20

CMJJKFE

Ybox schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:14:
iemand nog suggesties ?
Is het bij Tiscali wel mogelijk om die snelheden te bestellen? Je kan anders even dit voorleggen aan Tweakdsl en kijken wat hun ervan vinden.

CMJJKFE

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:56
Jan20 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:33:
[...]

Is het bij Tiscali wel mogelijk om die snelheden te bestellen? Je kan anders even dit voorleggen aan Tweakdsl en kijken wat hun ervan vinden.
Misschien dat de afstand + verwachtte snelheid voor TweakDSL reden is het niet bestelbaar te maken en voor Tiscali nog net wel. Zou kunnen dat ze andere grenzen hanteren.

Een teken is het dan wel inderdaad dat er grotere kans is dat je die 6Mbps niet gaat halen op dat adres.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Ybox
bjck schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:41:
[...]

Misschien dat de afstand + verwachtte snelheid voor TweakDSL reden is het niet bestelbaar te maken en voor Tiscali nog net wel. Zou kunnen dat ze andere grenzen hanteren.

Een teken is het dan wel inderdaad dat er grotere kans is dat je die 6Mbps niet gaat halen op dat adres.
Sterker nog ik weet zeker dat ik die snelheid niet ga halen, maar z'n T6 verbinding is goedkoper dan de andere verbindingen die tweak mij nu voorsteld :S

• Domba
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:36
Ybox schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:13:
[...]Sterker nog ik weet zeker dat ik die snelheid niet ga halen, maar z'n T6 verbinding is goedkoper dan de andere verbindingen die tweak mij nu voorsteld :S
Met die afstand ga je een T6 niet volkrijgen, ik neem aan dat die 3612 m het resultaat is van een 4-telmeting.

Ik heb geen enkele opmerking of wat dan ook gezien van Tweakdsl bij de bestelling van mijn T6, waarbij ik mijn lijngegevens bij vermeld had (T6 sinds juni, ik kwam van een T4 (stabiele & en aan max)).

Haal nu met 3660 meter 5100-5400 kilobit/s down & 800-900 kilobit/s up, ca 20% meer dan een T4,
meer komt er niet uit mijn koperpaar.

Deye SUN12K + 29kWh (Seplos 3x48100-10C +48200-10E)

• Ybox
Domba schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:17:
[...]

Met die afstand ga je een T6 niet volkrijgen, ik neem aan dat die 3612 m het resultaat is van een 4-telmeting.

Ik heb geen enkele opmerking of wat dan ook gezien van Tweakdsl bij de bestelling van mijn T6, waarbij ik mijn lijngegevens bij vermeld had (T6 sinds juni, ik kwam van een T4 (stabiele & en aan max)).

Haal nu met 3660 meter 5100-5400 kilobit/s down & 800-900 kilobit/s up, ca 20% meer dan een T4,
meer komt er niet uit mijn koperpaar.
Hoe heb je het dan besteld gekregen op die afstand ? Het gaat mij niet er om of ik die T6 verbinding 100% vol trek, (ik weet dan het niet gaat maar dat is het punt niet) gaat mij meer op om de prijs van z'n T6 verbinding

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:35
Om op mijn verhaal terug te komen. Heb afgelopen zaterdag modem binnen gekregen, aangesloten en alles werkte vlekkeloos direct. Ik zit iets minder als 500 meter van de centrale en haal volgens DU meter 2,2MB per seconde. Lekker snel dus. :)
Nu hopen dat het zo blijft, maar heb er wel vertrouwen in. ;)

• Domba
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:36
Ybox schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:25:
[...]Hoe heb je het dan besteld gekregen op die afstand ? Het gaat mij niet er om of ik die T6 verbinding 100% vol trek, (ik weet dan het niet gaat maar dat is het punt niet) gaat mij meer op om de prijs van z'n T6 verbinding
Ik heb gewoon de webpagina ingevuld, bij de toelichting mijn 4-tel lijnlengte aangegeven en de gegevens van mijn T4 up/down etc. Bij de postcode check op webpagina kreeg ik gewoon de mogelijkheid om een T6 aan te vragen. Op basis van mijn code wordt een afstand van 3012 meter tot de centrale aangegeven door BBNED, mijn postcode geldt voor 1,6 km van een rechte weg waar langs de telefoonkabel ligt.

Ik had alleen wat problemen om mijn contract complete bij Tweakdsl te krijgen, omdat ik deze eerste had gefaxed. Post werkt dan een stuk beter

Krijg je bij de postcode check een optie voor T6 ?
Mocht dat niet zo zijn dan kan je nog altijd een mailtje sturen, duurt wel enkele dagen.
Vermeld dan signaal/ruis verhouding en gegevens van je huidige lijn als je die hebt en de effectieve lijnlengte etc.
Mijn ervaring is dat men bij Tweakdsl redelijk is en van wat uitdaging houdt, maar niet te veel, welke provider wel.

Deye SUN12K + 29kWh (Seplos 3x48100-10C +48200-10E)

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

bjck schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:58:
Je zou misschien net in Leiden kunnen wonen en aan een centrale van Katwijk hangen.
Niet met Kawij-Aw en Ledn-Ogt er nog tussen. Het is best een eindje fietsen, van Katwijk of Noordwijk naar Leiden.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• bjck
Burne schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:36:
[...]

Niet met Kawij-Aw en Ledn-Ogt er nog tussen. Het is best een eindje fietsen, van Katwijk of Noordwijk naar Leiden.
Soms heb je hele rare oude straatjes die in andere postcode gebieden wat nog ergens anders bij hoort ;)

• T_B3nK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-09-2017
Ik heb sinds 06-07 2006 ADSL van TweakDSL. Ik heb het 10mbit pakket via het BBNed netwerk. Als modem heb ik de Copperjet 186-2P (oranje kleur) ontvangen en aangesloten. Ik haal de 10mbit maar dat is ook het probleem niet. Ik heb best vaak last van disconnections. Als ik mijn lease probeer te vernieuwen krijg ik geen reactie. Na 20 of 30 seconden heb ik weer verbinding en zo gaat het door. Ik heb TweakDSL ook hierover gemaild. Weet iemand wat het probleem kan zijn. Ik heb de modem al gestart. Ik zit in Roosendaal op postcode 4707LJ. Ik weet niet welke centrale, hoe kan dat achterhalen? Heeft er iemand een idee waar het aan kan liggen. Het is nl. erg frustrerend.

• bjck
Lijnlengte misschien dat het net-aan op het randje is dat je deze snelheid haalt.

Rsd-C (Roosendaal-Centrum) is de enige daar. Verwachtte lengte telefoonlijn naar die postcode is 2155 meters. Kan dus nog iets langer zijn in werkelijkheid wat het op het 'randje' laat zijn voor 10Mbps.

Of je hebt het foutief aangesloten en er zit nog een telefonie apparaat voor je splitter aangesloten? Geen verlengkabels? Splitter als eerste aangesloten direct waar de lijn binnenkomt?

• T_B3nK
In de meterkast zit de isra punt. Vandaaruit loopt er een kabel naar de woonkamer ( 30 cm) en daarop heb ik dus de splitter op zitten. Ik zat te denken om de modem rechtstreeks op het isra punt aan te sluiten. scheelt iets van 40 cm. Maar of het helpt. En op de modem kan ik bij events ook niks vinden.

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Schandalig!! Ik ga morgen verhuizen en heb 2 maanden geleden al contact opgenomen hierover omdat ik vanuit huis werk en niet zonder internet kan werken!
Ze hebben alle informatie al weken in bezit en hadden me verzekerd dat ik waarschijnlijk morgen of hooguit een paar dagen later weer internet zou hebben op het nieuwe adres. Nou bel ik vandaag om toch maar ff te checken of alles volgens plan verloopt word me doodleuk gemeld dat ik pas over 2 à 3 weken weer internet zal hebben!! WTF!! :(

[Voor 3% gewijzigd door dadj op 12-07-2006 13:42]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb ook een vraagje mbt de levertijd.
Ik afgelopen weekend verhuisd en heb vandaag TweakDSL B10 aangevraagd. (Met fax en kopie paspoort). Kan iemand me vertellen hoe lang het ongeveer nog gaat duren voordat ik online ben?
Kan nu wel vooruit via unsecure wireless netwerken in de buurt maar wil toch graag mijn eigen 10mb lijntje :)

Dat betekent, stam + t .

Anoniem: 60783

Zelf heb ik een B10 abbo, en nu heb ik geregeld het probleem dat het lijkt of ik geen benaderbare dns heb (heb ik het idee).
Het downloaden via de nieuwsgroepen gaat prima door, echter het bereiken van elke willekeurige website wil gewoon niet 1a2 minuten, en daarna weer prima.

Ik heb een copperjet 816-2p met v6.02 SR19 firmware, het modem reboot niet maar toch is er geen verbinding. Achter het modem zit nog een router van sitecom, die altijd jaren zonder problemen gedraait heeft op mijn kabelverbinding van @home.

Heeft iemand hier ook last van ? en/of een verklaring voor?

• bjck
T_B3nK schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:03:
In de meterkast zit de isra punt. Vandaaruit loopt er een kabel naar de woonkamer ( 30 cm) en daarop heb ik dus de splitter op zitten. Ik zat te denken om de modem rechtstreeks op het isra punt aan te sluiten. scheelt iets van 40 cm. Maar of het helpt. En op de modem kan ik bij events ook niks vinden.
Geen aftakkingen naar een ander aansluitpunt waar ook een toestel zit? Geen alarm centrale op de telefoonlijn voor de splitter? Verkeerde splitter? Of toevallig een Premier telefoontoestel?
Apache4u schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:12:
Ik heb ook een vraagje mbt de levertijd.
Ik afgelopen weekend verhuisd en heb vandaag TweakDSL B10 aangevraagd. (Met fax en kopie paspoort). Kan iemand me vertellen hoe lang het ongeveer nog gaat duren voordat ik online ben?
Kan nu wel vooruit via unsecure wireless netwerken in de buurt maar wil toch graag mijn eigen 10mb lijntje :)
Verhuizen kan net zo snel als leveren. Dus een week a twee weken vanaf de dag van behandelen moet lukken denk ik. Drie weken noemen is wellicht om uitloop in te dekken, soms wel handig anders hang je elke dag aan de telefoon als het na twee weken niet werkt. Als het eerder werkt stuur je ook geen gebak op immers ;)

Wat wel kan zijn is dat als het om linesharing gaat je KPN telefoonie nog niet verhuisd was. Pas als die is opgeleverd kan je verhuizing in gang gezet worden. Maakt dan niet uit hoe vroeg je het aanvraagt, kan gewoon niet eerder ingezet worden dan dat.

Of er zijn geen vrije poorten op je nieuwe adres/centrale even beschikbaar, zou ook nog kunnen.

[Voor 49% gewijzigd door bjck op 12-07-2006 20:27]

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:26
T_B3nK schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:05:
Ik heb sinds 06-07 2006 ADSL van TweakDSL. Ik heb het 10mbit pakket via het BBNed netwerk. Als modem heb ik de Copperjet 186-2P (oranje kleur) ontvangen en aangesloten. Ik haal de 10mbit maar dat is ook het probleem niet. Ik heb best vaak last van disconnections. Als ik mijn lease probeer te vernieuwen krijg ik geen reactie. Na 20 of 30 seconden heb ik weer verbinding en zo gaat het door. Ik heb TweakDSL ook hierover gemaild. Weet iemand wat het probleem kan zijn. Ik heb de modem al gestart. Ik zit in Roosendaal op postcode 4707LJ. Ik weet niet welke centrale, hoe kan dat achterhalen? Heeft er iemand een idee waar het aan kan liggen. Het is nl. erg frustrerend.
Er zijn meerdere mensen die hier al last van gehad hebben waaronder ik. Het vreemde is dat t bij mij pas na 2 maanden begon en er nu voor de tweede keer al een paar dagen zonder problemen werkt.

Ik heb alles al geprobeerd, waarbij modem direct op pc het probleem eerst wel oploste maar een dag later toch ook dezelfde problemen weer gaf. Zelf zit ik ook een aardig eind van de centrale (ik schat 2 km) alleen kan ik niet verklaren waarom het af en toe ineens begint.

Wel lijkt het alsof het weer van invloed is, dat klinkt debiel ik weet t, maar ik wacht het af tot de temperatuur weer boven de 30 graden komt om het bijmij te testen. Modem heb ik een ventilator opgezet dus die kan het niet geweest zijn (wordt ook vrij heet nl).

• T_B3nK
Nou, ik heb de modem rechtstreeks op het ISRA-punt aangesloten. De telefoon maakt rare geluiden. Net alsof ik een 56k modem heb waarmee ik internet. De splitter moet er dus wel tussen. Blijkbaar maakt de splitter een uitgang voor de hoge frequenties --> telefoon en voor de lage frequenties --> data (modem) correct me if i'm wrong. Wat ik nu heb gedaan is de splitter op het isra-punt aangesloten. Eerst liep er een kabel naar de woonkamer (40 cm) en dan zo'n stekker (witte met 4 punten die eruit steken, kan ook zwart zijn :P) en die kabel ging dan in de splitter enz... Nou ben ik net thuis dus ik weet niet of het heeft geholpen.

Wat betreft het weer heb ik er niet zo op gelet. Ik heb het ook 's avonds mee gemaakt en het is 's avonds wel wat koeler dan overdag. Zijn er misschien meer mensen uit omgeving roosendaal die hetzelfde meemaken??

En voor de derde keer :D kan ik niks uit lezen op de modem of het signaal in orde is? Mijn telefoon werkt perfect en is via KPN. Als de verbinding wegvalt dan kan ik geen lease meer ophalen. Ik heb niet naar ledjes gekeken (pc zolder, modem meterkast ;))

Alvast bedankt voor jullie tips :)

Edit:

Is er trouwens geen programma die je verbinding checkt. Vb. die elke keer een melding zet van verbinding verloren rond 18.35 uur ofzo. Ik had wel wat gehoord over zo'n progje maar kan het niet zo 1 2 3 herinneren.

[Voor 11% gewijzigd door T_B3nK op 12-07-2006 22:04]

T_B3nK schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:58:
Nou, ik heb de modem rechtstreeks op het ISRA-punt aangesloten. De telefoon maakt rare geluiden. Net alsof ik een 56k modem heb waarmee ik internet. De splitter moet er dus wel tussen. Blijkbaar maakt de splitter een uitgang voor de hoge frequenties --> telefoon en voor de lage frequenties --> data (modem) correct me if i'm wrong. Wat ik nu heb gedaan is de splitter op het isra-punt aangesloten. Eerst liep er een kabel naar de woonkamer (40 cm) en dan zo'n stekker (witte met 4 punten die eruit steken, kan ook zwart zijn :P) en die kabel ging dan in de splitter enz... Nou ben ik net thuis dus ik weet niet of het heeft geholpen.

Wat betreft het weer heb ik er niet zo op gelet. Ik heb het ook 's avonds mee gemaakt en het is 's avonds wel wat koeler dan overdag. Zijn er misschien meer mensen uit omgeving roosendaal die hetzelfde meemaken??

En voor de derde keer :D kan ik niks uit lezen op de modem of het signaal in orde is? Mijn telefoon werkt perfect en is via KPN. Als de verbinding wegvalt dan kan ik geen lease meer ophalen. Ik heb niet naar ledjes gekeken (pc zolder, modem meterkast ;))

Alvast bedankt voor jullie tips :)

Edit:

Is er trouwens geen programma die je verbinding checkt. Vb. die elke keer een melding zet van verbinding verloren rond 18.35 uur ofzo. Ik had wel wat gehoord over zo'n progje maar kan het niet zo 1 2 3 herinneren.
Zelf heb ik gmail notifier, die aangeeft of ik nieuwe mail heb, het komt bij mij geregeld voor dat hij de melding geeft dat hij de verbinding kwijt is met gmail.

Dus ik denk dat we het zelfde probleem hebben

Echter is mijn downstream wel te laag, haal 7mbit van de 10.

• bjck
T_B3nK schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:58:
Telefonie is laagfrequent en DSL is hoogfrequent, precies andersom. Daarom hoor je ook van die schelle toontjes ;)

Heb je nu ook je telefoon op je splitter aangesloten? En geen toestellen op andere aansluitpunten in huis mag ik aannemen?

Dus lijn komt binnen en gaat naar LINE van je splitter. Vanaf je splitter DSL naar je modem en PHONE naar je toestel?

Dan mag je niets horen door je toestel (of hij is heel gaar) en je DSL mag niet wegvallen als je gebeld wordt of gaat bellen.

• r_buren|IA
  • Laatst online: 26-02-2010
Is er ook iemand die weet hoe dat zit met dat upgraden naar ADSL 2 +?
Ik ben namelijk al vanaf mei 2005 Tweakdsl gebruiker en ben ik september 2005 verhuisd naar een andere woning (met kaalkoper, woning daarvoor geen kaalkoper) en ik heb nog steeds niet de optie van upgraden in mijn tweak :(

En een ander vraagje: als ik die 816-2P flash naar ADSL 2 kan ie dan nog steeds werken op ADSL 1??

Voor leuk en niet nep thuiswerk: http://bit.ly/1DlUL

• fractal
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06-2021
r_buren schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 01:19:
En een ander vraagje: als ik die 816-2P flash naar ADSL 2 kan ie dan nog steeds werken op ADSL 1??
Ik heb TweakDSL over BBned aangevraagd en kreeg die Copperjet 816-2P heel erg snel opgestuurd. Ik heb 'm maar gelijk aan de bestaande 8/1 ADSL1 lijn over BBned gehangen en het werkte vanaf de 1e minuut zonder iets in te stellen.
Ik had een Zyxel in bridge mode en de Copperjet wordt dus ook in bridge mode afgeleverd.

• sander817
  • Laatst online: 04-06 09:02

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

domme fout(opgelost)

[Voor 96% gewijzigd door sander817 op 13-07-2006 10:32]

Anoniem: 167683

Er zijn meerdere mensen die hier al last van gehad hebben waaronder ik. Het vreemde is dat t bij mij pas na 2 maanden begon en er nu voor de tweede keer al een paar dagen zonder problemen werkt.

Ik heb alles al geprobeerd, waarbij modem direct op pc het probleem eerst wel oploste maar een dag later toch ook dezelfde problemen weer gaf. Zelf zit ik ook een aardig eind van de centrale (ik schat 2 km) alleen kan ik niet verklaren waarom het af en toe ineens begint.

Wel lijkt het alsof het weer van invloed is, dat klinkt debiel ik weet t, maar ik wacht het af tot de temperatuur weer boven de 30 graden komt om het bijmij te testen. Modem heb ik een ventilator opgezet dus die kan het niet geweest zijn (wordt ook vrij heet nl).[/quote]

------------------------

dat soort problemen heb ik ook
begin nu sterk aan het brakke netwerk van tiscali te twijfelen
via bbned had ik daar nooit last van

• Gn!uz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09-2018
Hi, ik ben eind deze maand TweakDSL klant af.. Althans, ik wil graag het nieuwsgroepen-abbo voortzetten.. Nu ben ik al over op mn nieuwe ISP.. Ik krijg het alleen niet voor elkaar met mn accountgegevens van Tweakdsl in te loggen op de newsservers van Tweak vanaf mijn nieuwe isp.. Is dat inderdaad niet mogelijk? THanks!

Anoniem: 161470

Dan moet je een apart account nemen bij www.tweaknews.nl (het is natuurlijk niet gratis). Het is misschien handig als je eerst eens dingen leest voordat je zulke reactie(s) plaatst.

• mhr-zip
  • Nu online
Anoniem: 161470 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:31:
Dan moet je een apart account nemen bij www.tweaknews.nl (het is natuurlijk niet gratis). Het is misschien handig als je eerst eens dingen leest voordat je zulke reactie(s) plaatst.
Ja, maar als hij nog tot het einde van de maand voor zijn tweakdsl betaald heeft.....

Ik had tot 12 juli nog xs4all, en kon gewoon inloggen op newszilla (zij het met 3 treads van 15 kb/s).

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:26
mhr-zip schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:49:
[...]

Ja, maar als hij nog tot het einde van de maand voor zijn tweakdsl betaald heeft.....

Ik had tot 12 juli nog xs4all, en kon gewoon inloggen op newszilla (zij het met 3 treads van 15 kb/s).
Om op news.tweakdsl.nl in te loggen, heb je uberhaupt geen u/p nodig; de login is gebaseerd op ip, en dat kan dus alleen als je nog in het netwerk hangt van TweakDSL ;).
Zoals hierboven ook al is aangegeven; neem een tweaknews account, voor nog geen 8 euro per maand :)

http://specs.tweak.to/5253

• bjck
XS4all biedt newzilla (beperkt) aan voor buitenaf gebruik. TweakDSL aansluitingen hebben toegang (zonder login/pass) op TweakNEWS, maar de login voor je mail etc is niet voor TweakNEWS en dus ook niet voor buitenaf gebruik.

Hij heeft dus nog betaald voor een internet aansluiting, maar heeft deze al laten overzetten naar een andere partij/ISP. Helaas....

Apart abonnement nemen op TweakNEWS dus.

• funkyduck37
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-11-2018
Ik heb net speedtouch 716 aangesloten voor het orange family adsl.
Hij geeft in de config wel een groen vinkje bij DSL, maar bij ATM en Network niet.
Hij zegt connecting.

Moet ik nog iets speciaals doen?

Ik had mijn modem geconfigureerd voor Fiberworld ADSL2, maar dat zou de zelfde config moeten zijn.

• mhr-zip
  • Nu online
funkyduck schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:15:
Ik heb net speedtouch 716 aangesloten voor het orange family adsl.
Hij geeft in de config wel een groen vinkje bij DSL, maar bij ATM en Network niet.
Hij zegt connecting.

Moet ik nog iets speciaals doen?

Ik had mijn modem geconfigureerd voor Fiberworld ADSL2, maar dat zou de zelfde config moeten zijn.
vci?

• T_B3nK
Weet iemand wat voor mensen er bij TweakDSL de mailtjes afhandelen. Ik krijg vragen per mail terwijl het antwoord al is gegeven. Het is nu al een aantal dagen verder en nog steeds disconnections. Vrij irritant. Zie hieronder de mail.

========================================================================

Geachte heer/mevrouw,

Ik weet niet of de mails die ik u stuur aandachtig doorleest. Want wat ik aangeef is dat ik geen telefoon heb aangesloten. Ik heb de stekker van de telefoon er dus niet in zitten. Dus kan ik mijn telefoon niet gebruiken. Er zit bij mij een kabel op het ISRA-punt die naar mijn huistelefoon gaat. Die had ik dus eruit gehaald en in de modem gedaan. Momenteel heb ik alles al aangesloten. Ik heb een kiestoon, kan bellen en gebeld worden, alles werkt. Maar nog steeds valt mijn internet eruit.

Nogmaals alles op een rijtje:

Met of zonder splitter heb ik disconnections.
Kabeltje tussen ISRA-punt en modem is minder dan 20 cm.
Ik heb 2 verschillende kabeltjes geprobeerd en allebei met hetzelfde resultaat.
Het ADSL Ledje op de modem knippert wanneer er een disconnection is.
Ik kan geen lease ophalen wanneer dit gebeurd (logisch)
Mijn telefoon van KPN werkt verder perfect zonder gekraakt o.i.d.
Ik heb verder geen router (dus rechtstreeks op pc)

Graag wil ik weten wat er nu gaat gebeuren. Krijg ik een nieuwe modem? Graag meer informatie hierover. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

B.........

--------------------------------------------------------------------------------

Ik snap even iets niet.
Hoe bedoeld u ? De huistelefoon werkt niet.

Bedoeld u dat de KPN telefonie niet meer werkt ?
Dan moet u snel de KPN-storingsdienst dit melden. Wij kunnen en mogen daar niets mee.
Graag dit terugmelden. Want zonder telefonie betekent dat KPN draden heeft verwijderd.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Allereerst bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb de modem dus zonder splitter getest. Momenteel is er dus geen splitter aangesloten.

Ik heb een kabeltje ertussen zitten van niet een 20 cm. Dit is overigens het witte kabeltje wat ik van u heb ontvangen. Deze is dus op het isra-punt aangesloten en gaat rechtstreeks de modem in. Ik kan momenteel mijn huistelefoon niet gebruiken.

Het komt erop neer (volgens u) dat er dus een modemruil moet plaats vinden. Als er verder geen kosten in rekening worden gebracht ga ik hiermee akkoord. Wat is nu precies de procedure. Moet ik de modem eerst terug opsturen? Of wordt het opgehaald? Graag meer informatie hierover.

Met vriendelijke groet,

B.........

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het knipperen betekend dat het modem aan het 'intrainen' is.
Ofwel dat er iets niet goed is met de verbinding.

Dat heeft niets te doen met welke PC erachter ligt overigens.
De oorzaak kan liggen in :
a. een defecte splitter( graag testen zonder splitter )
b. Te lange of defecte bekabeling ( bekabeling svp vervangen, en zorg dragen dat die niet meer dan 1 meter lengte heeft. Graag zo kort mogelijk verbinden met het zgn IS/RA punt svp

c. Wij kunnen niet in modems inloggen. Dat is wel gebruikelijk bij kabel-isp's.
Reden dat de meeste modems sowieso in bridge mode staan ( zeg maar transparant )
en niet op afstand worden beheerd. Algemene gebruikersnamen of paswoorden bestaan
( zou soms wel fijn zijn, maar helaas )
Als a en b zijn doorlopen en geverifieerd dan kunnen we verzoeken om een
ruil modem
toe te zenden dan wel andere acties te beoordelen op 'wijsheid'

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb de modem getest zonder de splitter, dus rechtstreeks op het Isra-punt. Nog steeds heb ik last van disconnections. Ik heb naar de ledjes gekeken en op het moment dat de verbinding weg is knippert het ADSL ledje. Dit doet die ook als de modem net wordt aangesloten. Het lijkt mij een simpele reboot, maar het kan ook anders zijn. Ik heb het op 2 pc's getest en op allebei krijg ik het zelfde probleem. Allebei de pc houden de ip wel vast, maar als ik het ga renewen dan duurt het heel lang totdat de modem weer is aangemeld. Ik heb zelf 1 jaar op een ISP helpdesk gewerkt voor kabelinternet. Kan het niet aan de modem liggen. Kunnen jullie de modem niet
uitlezen en zien dat de modem elke keer een reboot uitvoert. Ik wil hier graag meer over weten en natuurlijk of u kunt zien waar het probleem ligt. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

B..........

Graag horen we van u de feedback na testen zonder splitter. Het benaderen van het modem en het niet lukken ervan zou u moeten zoeken in de configuratie van uw pc/laptop. Als de modem gereset is moet deze benaderbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

TweakDSL

Geachte heer/mevrouw,

De afstand tussen de modem en het isra punt is 50 cm. Op de modem branden de volgende ledjes: Power, Adsl en Ethernet. Ik merk het vooral tijdens het online gamen op de Tweakserver Fun. Ik krijg een melding van connection error. Ook tijdens het surfen via IE heb ik last van disconnections.

Zonder splitter heb ik het niet geprobeerd, maar ik ga een dag zonder splitter internetten om te kijken of het daaraan kan liggen.

Ik had nog een andere vraag over het bereiken van de modem. Ik kan de modem niet bereiken onder de ip 172.19.3.1. Hoe kan ik de modem bereiken?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

B.............

Geachte heer,

Vreemd probleem vandaar een aantal vragen.
Hoever is het modem van het isra punt verwijderd?
Welke lampjes branden er op het modem?
Heeft u het al zonder splitter geprobeerd?

Met vriendelijke groet,

TweakDSL

========================================================================

Wat betreft het benaderen van de modem ging als volgt. Ik moest een statisch ip adres en subnetmask invoeren. Daarna was de modem bereikbaar onder de vermelde ip. Ik word wel een beetje moe van het mailen. Maarja het is goedkoper dat de hele tijd bellen :D

Het mailen met tweak is bij mij ook waardeloos. Ze kunnen nog steeds geen andwoord geven op mijn vragen over te lage snelheid, Over mijn disconnect's zeggen ze dat ik alles zonder router moet proberen, dus dat moet ik nog doen. Maar over de te lage snelheid word geen andwoord gegeven, ook niet als ik er nog een keer achteraan mail.
:? :? :X

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anoniem: 60783 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:07:
Over mijn disconnect's zeggen ze dat ik alles zonder router moet proberen, dus dat moet ik nog doen.
Standaard procedure. De kans is behoorlijk groot dat je ook zonder router problemen zult ondervinden. Wat ik overigens raar vind is dat Tweakdsl keihard tegen mij zegt dat ze ping-logs etc niet als "bewijs" accepteren om aan te geven dat een verbinding onstabiel is terwijl je hiermee heel duidelijk kunt zien wanneer en hoevaak de verbinding onderuit is geweest.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Sleejuhr
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 60783 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:07:
Het mailen met tweak is bij mij ook waardeloos. Ze kunnen nog steeds geen andwoord geven op mijn vragen over te lage snelheid, Over mijn disconnect's zeggen ze dat ik alles zonder router moet proberen, dus dat moet ik nog doen. Maar over de te lage snelheid word geen andwoord gegeven, ook niet als ik er nog een keer achteraan mail.
:? :? :X
Stel er nog een apart mailtje over en doe hier screenshots bij van speedtest.bbned.nl, download een 100MB bestand vanaf die site en maak daar ook een screenshot van. En om zeker te zijn ga je naar ftp://ftp.tweakdsl.nl/test/ en download daar ook het 100MB bestand en maak je daar een screenshot van. Die gezamelijk opsturen, dan kan Tweak BBned aansturen.

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-11-2022
Wilde toch even posten dat ik aardig wat problemen heb gehad sinds ik ADSL2+ heb aangevraagd.

Ik begin met te melden dat ik een super aanbieding heb gekregen, omdat ADSL2+ niet leverbaar was toendertijd op mijn adres. 30 euro voor 8/1 verbinding. Ik ben ook over gezet naar Tiscali via Tweakdsl vanwege die aanvraag.

Tiscali is naar mijn idee als carrier toch de 2e keus tegen over BBNED. Ik speel ontiegelijk veel FPS games en connection problems die duiken met meer dan regelmaat op. Bij BBNED had ik dat zo goed als nooit. Altijd een 'strakke' verbinding gehad.

Nu, na dat een snelheids probleem eindelijk opgelost is, krijg ik te zien/horen dat BBNED wel ADSL2+ kan uitleveren op mijn adres en Tiscali laat op zich wachten tot het einde van het jaar.

Het voorstel wat ik kreeg van de vriendelijke meneer van de helpdesk was; Dan kunt u het einde van het jaar weer overstappen naar BBNED.

Ik dacht: Ik ben toch overgezet naar Tiscali om ADSL2+ te krijgen?

Ik denk dat dit verder geen uitleg meer vergt. Enkel dat ik minder dan tevreden ben over de gang van zaken. Service is in dit verhaal ver te zoeken.

• mhr-zip
  • Nu online
Consiglieri schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:43:

Tiscali is naar mijn idee als carrier toch de 2e keus tegen over BBNED.
Eerder andersom.

• Consiglieri
Lijkt me vrij duidelijk dat ik kan onderbouwen dat in mijn specifieke geval mijn uitspraak 100% klopt.
Of wil je beweren dat de kwaliteit van een provider in het algemeen over het gehele land hetzelfde is?

Misschien is het handig om te laten weten dat ik in de regio 's-Hertogenbosch woonachtig ben. Dit schept een duidelijker beeld voor mensen die eventueel willen overstappen naar Tweakdsl .

[Voor 3% gewijzigd door Consiglieri op 14-07-2006 18:17]

• Jan20
  • Laatst online: 04-06 22:59

Jan20

CMJJKFE

Tweakdsl kan jouw niet zomaar in het bbned netwerk prikken als je al via het tis-whosale netwerk zit van dit probleem kan je Tweakdsl dus niet de schuld geven.

Persoonlijk werkt het tis-whosale netwerk net even wat beter met problemen etc ;) (dus vanuit mijn perceptie de 1e keuze)

[Voor 41% gewijzigd door Jan20 op 14-07-2006 18:47]

CMJJKFE

• Gn!uz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09-2018
bjck schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 22:59:
XS4all biedt newzilla (beperkt) aan voor buitenaf gebruik. TweakDSL aansluitingen hebben toegang (zonder login/pass) op TweakNEWS, maar de login voor je mail etc is niet voor TweakNEWS en dus ook niet voor buitenaf gebruik.

Hij heeft dus nog betaald voor een internet aansluiting, maar heeft deze al laten overzetten naar een andere partij/ISP. Helaas....

Apart abonnement nemen op TweakNEWS dus.

• bjck
Consiglieri schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:43:
Wilde toch even posten dat ik aardig wat problemen heb gehad sinds ik ADSL2+ heb aangevraagd.

Ik begin met te melden dat ik een super aanbieding heb gekregen, omdat ADSL2+ niet leverbaar was toendertijd op mijn adres. 30 euro voor 8/1 verbinding. Ik ben ook over gezet naar Tiscali via Tweakdsl vanwege die aanvraag.

Tiscali is naar mijn idee als carrier toch de 2e keus tegen over BBNED. Ik speel ontiegelijk veel FPS games en connection problems die duiken met meer dan regelmaat op. Bij BBNED had ik dat zo goed als nooit. Altijd een 'strakke' verbinding gehad.
Kan aan de combinatie met het door jou gebruikte modem liggen of je snelheid is nu hoger dan je eerst had via BBned. Misschien zijn er meer variabelen die een directe vergelijking onmogelijk en voorbarig maken wellicht.

Welk type modem gebruik je? Is het je linesync die ook echt wegvalt of alleen je IP verbinding/connectiviteit?
Nu, na dat een snelheids probleem eindelijk opgelost is, krijg ik te zien/horen dat BBNED wel ADSL2+ kan uitleveren op mijn adres en Tiscali laat op zich wachten tot het einde van het jaar.
Wat ik begrepen heb is dat Tiscali alle laatste centrales nog voor het einde van het jaar ombouwt. En ook allemaal dan. Natuurlijk niet allemaal tegelijk in December ;)

In je profiel staat "Den Bosch e.o", toevallig 's-Hertogenbosch-De Slagen (Ht-Slg)? Dan ben je 1 Augustus al aan de beurt.

Nee, Asn-Npk is nog niet in zicht... ;-)
Het voorstel wat ik kreeg van de vriendelijke meneer van de helpdesk was; Dan kunt u het einde van het jaar weer overstappen naar BBNED.

Ik dacht: Ik ben toch overgezet naar Tiscali om ADSL2+ te krijgen?

Ik denk dat dit verder geen uitleg meer vergt. Enkel dat ik minder dan tevreden ben over de gang van zaken. Service is in dit verhaal ver te zoeken.
Ook TweakDSL zit waarschijnlijk aan een jaarcontract bij de telco vast. Dus ze kunnen je prima even omzetten weer waarschijnlijk, maar waarheen met de nota....

• Consiglieri
bjck schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:01:
[...]

Kan aan de combinatie met het door jou gebruikte modem liggen of je snelheid is nu hoger dan je eerst had via BBned. Misschien zijn er meer variabelen die een directe vergelijking onmogelijk en voorbarig maken wellicht.

Welk type modem gebruik je? Is het je linesync die ook echt wegvalt of alleen je IP verbinding/connectiviteit?
Ik heb in de eerste instantie een smc adsl2+ router in gebruik gehad en nu weer. In de weken dat mijn modem niet op de juiste snelheid intrainde, heb ik naar mijn idee iedere mogelijke oorzaak na gekeken en ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat ik weet waar ik mee bezig ben. Iig om het ontopic te houden:
1) firmware modem geupgrade (daarna vele malen via webinterface laten retrainen)
2) standaard Asus modem geprobeerd.
3) van tweakdsl nieuwe Asus modem ontvangen en geprobeerd uiteraard.
4) Bekabeling nagekeken en vervangen voor nieuw (Splitter en RJ11 kabeltje)
5) kpn gebeld, laten testen en de monteur heeft het ISRA punt netjes gemaakt
6) kpn heeft wederom een monteur gestuurd die buiten mijn woning aan het repareren is gegaan

Bij punt 6 lijkt het allemaal gefixed en het werkt nu nog steeds. Toch heeft dit heel lang op zich laten wachten. Vele telefoontjes en vele mailtjes hebben er tussen gezeten.
Wat ik begrepen heb is dat Tiscali alle laatste centrales nog voor het einde van het jaar ombouwt. En ook allemaal dan. Natuurlijk niet allemaal tegelijk in December ;)

In je profiel staat "Den Bosch e.o", toevallig 's-Hertogenbosch-De Slagen (Ht-Slg)? Dan ben je 1 Augustus al aan de beurt.

Nee, Asn-Npk is nog niet in zicht... ;-)
Dat is lang genoeg. Het klinkt allemaal dichtbij en dat is nu ook zo, maar ik had feb/maart al ADSL2+ moeten hebben. (keep in mind dat ik niet ongeduldig ben, maar ik houdt niet van beloftes die niet zeker nagekomen kunnen worden)
Ook TweakDSL zit waarschijnlijk aan een jaarcontract bij de telco vast. Dus ze kunnen je prima even omzetten weer waarschijnlijk, maar waarheen met de nota....
Ik zou zeggen; Nou meneer, u betaald al meer dan 2 jaar 69,95 per maand en wij konden helaas niet onze belofte houden, dus betalen wij de rekening.

Voor de duidelijkheid: het is niet de bedoeling om geirriteerd over te komen, of misschien boos zelfs. Het is mijn intentie om het op tafel te leggen zoals het is en niet anders. :D

• bjck
Consiglieri schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:07:
[...]

Dat is lang genoeg. Het klinkt allemaal dichtbij en dat is nu ook zo, maar ik had feb/maart al ADSL2+ moeten hebben. (keep in mind dat ik niet ongeduldig ben, maar ik houdt niet van beloftes die niet zeker nagekomen kunnen worden)
Dat was wel heel vervelend, dan maak je de overstap en is het niet beschikbaar nog op dat moment op je adres. Opzich wel financieel ernstig tegemoed gekomen volgensmij met een enorm laag bedrag per maand voor 8/1.
[...]

Ik zou zeggen; Nou meneer, u betaald al meer dan 2 jaar 69,95 per maand en wij konden helaas niet onze belofte houden, dus betalen wij de rekening.
Mjah, maar die eerste 2 jaar was dat bedrag nog een heel gangbaar tarief. Het eerste jaar heb je er zelf voor gekozen voor het product en was het blijkbaar een rieeel bedrag voor wat je bestelde. Dus om dat nu als armument op te voeren ... ;)

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06
Als je bijna een maand geleden een een upgrade van bbned ADSL 8 mb naar ADSL2 24 mb hebt aangevraagd maar nog niks hebt gehoord via email of post van BBNED of tweakdsl klopt dit dan wel?

Meer mensen dat het zo lang duurt?

• Octopuz908
  • Laatst online: 25-04 16:08
Samplex schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:23:
Als je bijna een maand geleden een een upgrade van bbned ADSL 8 mb naar ADSL2 24 mb hebt aangevraagd maar nog niks hebt gehoord via email of post van BBNED of tweakdsl klopt dit dan wel?

Duurt bij mij ook nogal lang. Van Quicknet 8Mbit via BBNed naar 10Mbit TweakDSL via BBNed.
Vandaag wel modem binnen gehad. Toch al wel een stuk beter als met mn ouwe CopperJet.
Hij traint nu in op 7616/1024. Afstand volgens de postcodecheck is 2548 meter :P

Nu nog maar wachten op de 10mbit :9

[Voor 4% gewijzigd door Octopuz908 op 15-07-2006 11:55]

• T_B3nK
Na mijn laatste mail heb ik reactie gekregen dat het probleem naar het tweede lijn is gestuurd. Die dag ben ik ook gebeld, maar ik kon helaas niet opnemen. Er werd een voicemail ingesproken dat ze alles hebben nagekeken en volgens hun wel in orde is. Als dat niet zo is zou ik moeten bellen.

Nou dat wordt bellen dan...

Edit:

Weet iemand via welke url ik mijn site kan bereiken. Ik heb wat foto's op de webspace gezet maar ik wil ze in een forum plaatsen. Alvast bedankt :)

[Voor 20% gewijzigd door T_B3nK op 15-07-2006 19:00]

• Consiglieri
Samplex schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:23:

Lol, nee het is spannender. Is er niemand die de eerste enveloppen niet heeft binnen gehad voor ADSL2+ via Tweakdsl? Volgens mij heb ik dit al vorig jaar aangevraagd. Het is gewoon in mijn geval mis gelopen. Erkenning is het minimum wat ik vraag, maar een oplossing ten gunste van mij is wat ik eigenlijk zocht. En ja toendertijd was 69,95 een gangbaar bedrag, maar dat maakt mij juist een goede klant die minimaal een servicevolle behandeling verwacht. ;)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:24

Smarron

The bend

Ik heb keer op keer problemen met het inloggen op de ZyXel 2602HW. Hij kan de pagina vaak niet vinden. Dan moet ik de modem rebooten om weer toegang te krijgen. Dit gebeurt keer op keer na een paar dagen. Ik las dat er nog iemand last van had in dit topic, maar tot op heden geen oplossing gevonden.

Of zal ik toch een andere firmware installeren om het te testen ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• bjck
Smarron schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:50:
Ik heb keer op keer problemen met het inloggen op de ZyXel 2602HW. Hij kan de pagina vaak niet vinden. Dan moet ik de modem rebooten om weer toegang te krijgen. Dit gebeurt keer op keer na een paar dagen. Ik las dat er nog iemand last van had in dit topic, maar tot op heden geen oplossing gevonden.

Of zal ik toch een andere firmware installeren om het te testen ?
http://maf.tweakdsl.nl/files/340AJE1b1.zip

Deze heeft dat niet voor de 2602H en 2602HW (61C) modellen. De nieuwere versie (AJE1b1-1) heeft er wel last van wat ik begrijp.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 14:03

Magic666

No one's neighbour!

tusendoorvraagje:
Zit er een limiet aan het aantal te versturen mb's per mail?

Ik probeer nl een mail te sturen met fotos (ruim 34 mb) en krijg een melding dat ik de data overschrijdt..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bjck
Magic666 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:27:
tusendoorvraagje:
Zit er een limiet aan het aantal te versturen mb's per mail?

Ik probeer nl een mail te sturen met fotos (ruim 34 mb) en krijg een melding dat ik de data overschrijdt..
Staat er geen melding bij wat het maximale formaat is? Meestal is het voor uitgaande mail (SMTP) 10MB aan data. Effectief komt die (door overhead) aan 6 a 7MB in een attachment.

Of is het de ontvangende partij die de melding stuurt dat het te groot is? Dat kan natuurlijk ook nog 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 14:03

Magic666

No one's neighbour!

Ik heb verstuurd naar een hotmail adres (250 mb opslag data)

Ik heb de mail in stukjes "gehakt" en de grootste was 13 mb, dat ging wel gewoon.
Volgende keer maar weer zo doen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 15:32

Boedha

Niks

TweakDSL aangevraagd 24mbit verbinding, modem is binnen en aangesloten alleen gaat het lampje op het modem van ADSL nog niet branden. Ik neem aan dat de lijn dan nog niet is vrijgegeven zeg maar. De verbinding zou pas ingaan op 20-7

maar welke gegevens heb ik eigenlijk nog meer nodig om in te loggen. Ik heb wel een login naam voor dat MijnTweak gebeuren. Maar welke inlog heb nodig voor internet + nieuwsgroepen.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:38
Geen en geen. Nieuwsgroepen hoef je geen user/pass voor te gebruiken, dat gaat op IP. Alleen even je modemsettings goedzetten (geen login en pass nodig) :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mister_T
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 12:47

Mister_T

@+31180

Hier stond hetzelfde als hierboven

[Voor 93% gewijzigd door Mister_T op 16-07-2006 14:21. Reden: dubbel antwoord]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

bjck schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 23:54:
http://maf.tweakdsl.nl/files/340AJE1b1.zip

Deze heeft dat niet voor de 2602H en 2602HW (61C) modellen. De nieuwere versie (AJE1b1-1) heeft er wel last van wat ik begrijp.
Thnx, ga ik die even proberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• T_B3nK
Nogmaals.

Ik heb op webspace van TweakDSL een foto gezet en wil die in een forum plaatsen. Via wel url benader ik die foto dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

T_B3nK schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:19:
Nogmaals.

Ik heb op webspace van TweakDSL een foto gezet en wil die in een forum plaatsen. Via wel url benader ik die foto dan.
http://www.[username].tweakdsl.nl/[eventuele submap]/[fotonaam].jpg

• Boedha

Boedha

Niks

Die orange modems die TweakDSL is dat een Copperjet 816 of een Copperjet 1616 2p. Die laatste genoemde heb ik namelijk besteld. Maar ik las in een eerdere post ( wel van 2005) dat die orange dingen met BBned er op een Copperjet 816 zou zijn.

Ik twijfel nu dus wat voor een modem ik heb gekregen. Heb nog niet in het modem zelf gekeken omdat ik voor mijn werk weg ben. Zo'n 1616 heeft volgens mij namelijk een blauwe behuizing tenminste op het plaatje maar dat zegt ook niet alles.

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Boedha schreef op maandag 17 juli 2006 @ 00:39:
Die orange modems die TweakDSL is dat een Copperjet 816 of een Copperjet 1616 2p.
Ze zijn niet van elkaar te onderscheiden, los van het stickertje, en 1 verschil in het binnenste.
Zie hier: http://www.nutz.nl/adslgs...-en-1616-2p-naast-elkaar/

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Boedha schreef op maandag 17 juli 2006 @ 00:39:

Ik twijfel nu dus wat voor een modem ik heb gekregen. Heb nog niet in het modem zelf gekeken omdat ik voor mijn werk weg ben. Zo'n 1616 heeft volgens mij namelijk een blauwe behuizing tenminste op het plaatje maar dat zegt ook niet alles.
Dat dacht ik ook maar de 1616 bbned versie is ook gewoon oranje (bbned kleur). Ik heb overigens beide modems maar heb het idee dat de 816 een stuk stabieler is dan de 1616. Beide modems worden trouwens erg warm hier. Zelfs zo warm dat ze af en toe crashen (ik heb het idee dat dit door de warmte komt tenminste). Dit terwijl de modems gewoon "op hun pootjes staan" in een niet zo warme meterkast.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• krietjur
  • Laatst online: 21-11-2022

krietjur

Where am I?

Bor de Wollef schreef op maandag 17 juli 2006 @ 07:05:
[...]

Dat dacht ik ook maar de 1616 bbned versie is ook gewoon oranje (bbned kleur). Ik heb overigens beide modems maar heb het idee dat de 816 een stuk stabieler is dan de 1616. Beide modems worden trouwens erg warm hier. Zelfs zo warm dat ze af en toe crashen (ik heb het idee dat dit door de warmte komt tenminste). Dit terwijl de modems gewoon "op hun pootjes staan" in een niet zo warme meterkast.
Ik heb het 816 modem, en die wordt bij mij eigenlijk nauwelijks warm. Een heel klein beetje lauw, meer niet eigenlijk. Heb het modem aan de muur geschroefd en hangt achter een dik gordijn (dus weinig ventilatie). Lijkt er dus op dat er verschillende 816's in omloop zijn ofzo? :?

• BHQ
Trouwens, toch ff melden dat ik nu m'n 7e maand Tweak heb en het toch goed bevalt.

Eerst: De adapter bij het geleverde modem had 'ingeschoten' pinnen, ff over gemaild en kreeg een nieuwe toegestuurd. Binnen een paar dagen een nieuwe, netjes :)

Daarna: Geleverde modem werkte niet, ff over gemailed. Kreeg (na wat gemail heen en weer) instructies hoe ik 'm moest instellen, maar het werkte alsnog niet. Kreeg ik gewoon een nieuw modem toegestuurd, oude hoefde nieteens terug. :) Tot zover erg netjes.

Toen kreeg ik m'n eerste factuur, bleek een combinatiefactuur voor 2 maanden te zijn. Gemaild dat het niet klopte (moest 14,95 zijn voor de eerste zut maanden) en het zou gecorrigeerd worden. Dit is ook gebeurd want de 3 opvolgende maanden waren dus gecorrigeerd :). Het geld van het modem had ik nog niet teruggehad, had ik een los mailtje over gestuurd en het zou bekeken worden. (Volgens mij) dezelfde dag nog een creditfactuur voor het modem. Financieel iets moeizaam soms, maar het komt allemaal op z'n pootjes terecht na wat gezeur ;).

Verder is m'n internetverbinding (afgezien van de stroomstoring in Amsterdam) altijd up geweest, zijn binaries -altijd- lekker snel, goede pings, gewoon lekker snel internetpagina's opvragen e.d. en voor een erg nette maandprijs (HCC aanbieding). Ik heb alleen af en toe gemiep met de DNS gehad, maar dat is zo opgelost door een ander in te stelen :)

Zo zie je na een zooi negatieve posts dat het ook goed kan. iig, ik vind het (toch) een vrij goede provider. Bang for the buck :)

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:26
Bor de Wollef schreef op maandag 17 juli 2006 @ 07:05:
[...]

Ik heb inderdaad ook last van soms een 'crash' van de modem; geen linesync meer, ik moet dan 's avonds me modem (en router gelijk ook) rebooten voordat 't weer data doorgeeft..
Ik had TweakDSL al gemaild, maar die kwamen met de 'ga maar flashen' optie. Terwijl het maanden goed draait :P

[Voor 4% gewijzigd door Sjowhan op 17-07-2006 21:19]

http://specs.tweak.to/5253

• Boedha

Boedha

Niks

daar istie weer.

Het is inderdaag gewoon een oranje 1616 2p. Klopt het dat het lampje ADSL pas gaat branden op het moment dat de lijn wordt vrij gegeven door BBNED. Dat zou voor mij beteken 20-7-2006. Of zou dit al eerder moeten gaan branden.

Ik heb namelijk totaal geen ervaring met ADSL aangezien ik van kabel internet afkom.

• krietjur
  • Laatst online: 21-11-2022

krietjur

Where am I?

Het ADSL lampje gaat inderdaad pas branden zodra de lijn is geactiveerd. Dat wil overigens niet zeggen dat dat exact op de aangegeven datum gebeurd, dat kan ook gerust eerder zijn. Mijn lijn was zou donderdags geactiveerd worden, en gaf uiteindelijk de maandagmiddag ervoor al signaal. Gewoon de boel aangesloten laten, af en toe kijken of het ADSL lampje brandt, en zodra die brandt kan je hopelijk genieten ;)

• Apache4u
  • Niet online
Het is zover, 20-7-2006 wordt ik aangesloten.
Ik heb het modempakket al thuis liggen.
Ik werk zelf nogal veel met Cisco apparatuur, maar niet op het ADSL2+ netwerk van bbned.
Nu heb ik een Cisco877 mee naar huis mogen nemen (met de juiste IOS-versie). Mijn vraag is of iemand een voorbeeld-config van een cisco op het bbned adsl2+ netwerk kan posten of wat instellingen kan opnoemen waar ik rekening mee moet houden.
Alvast bedankt!

Dat betekent, stam + t .

• bjck
Cisco 8xx voor BBned (0/35) en Tiscali/BaByXL (0/34).

http://www.xs4all.nl/cist...hapter837135,138,139.html

• Boedha

Boedha

Niks

Kreeg vandaag telefoontje van mijn pa, Hee er brandt nog een lampje op dat ding in de meterkast.

Oke laptopie mee richting mijn pa. Donderdag zou mijn 24mbit lijn worden opgeleverd nu dus een dagje eerder. (zit midden in een tijdelijke verhuizing richting mijn pa, totdat mijn nieuwe woning wordt opgeleverd)

Zoals al eerder vermeld ik kom van @home af dus ADSL is voor mij vrij onbekent.

Laptop aangesloten met de bijgeleverde cross-kabel en internet werkt. Maar daar is dan ook alles meegezegd. Snelheid valt een beetje tegen 1.6mb per seconde met een 100mb file. Via newsleecher bij TWEAKNEWS haal ik maar 550KB/s (bij @home 950KB/s). Ik moet dit nog proberen met eweka of knijp TWEAKNEWS de verbinding. Het zijn natuurlijk wel leuke waardes maar ik verwacht eigenlijk toch wel iets meer als je 100 meter van de centrale af woont.

Maar wat ik ook raar vind zodra ik een straight utp kabel aansluit, valt de verbinding naar het modem weg. (lampje ethernet gaat uit). Tevens kan ik het modem niet benaderen met 172.19.3.1 Dit zou toch het ip adres moeten zijn om eventuele instelling te bekijken.

Iemand een ideetje wat het probleem kan zijn, of moet ik gewoon wachten tot donderdag :Y)

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn 816-2p wordt anders bloedje heet, maar tot nu toe stabiel (als modem aan de wrt54g-v5)

Speelt padel!

Anoniem: 134924

Nou , kan aan mij liggen maar diverse nationale en internationale site ( waaronder tweakers.net) zijn niet of heel slecht bereikbaar.
Irritant daar ik veel thuis werk, normaal nooit last van .
Iemand hier ook last van ?

regio is breda

• BHQ
Volgens mij doet dat modem niet auto MDI/MDX en je flaptop ook niet :)

Anoniem: 111186

Helaas gaat ik me abbo op zeggen bij tweakdsl maar bestaat er iets van standaard brief met hoe en wat om de boel op tezeggen alvast bedankt.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 111186 op 19-07-2006 07:59]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:35
Anoniem: 134924 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:33:
Nou , kan aan mij liggen maar diverse nationale en internationale site ( waaronder tweakers.net) zijn niet of heel slecht bereikbaar.

regio is breda
Had er ook last van. Lijkt nu over te zijn. :?

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:06

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

regio is breda
Ja, ik heb/had hier ook last van.
Ik dacht in eerste instantie dat GoT/tweakers plat lag, maar andere sites waren wel bereikbaar.
Ik woon in Pijnacker; regio Rotterdam.

Van TweakDSL:
18-07-2006 18:30 Storing news netwerk
Door een storing in de netwerkverbinding voor verkeer binnen nederland, is het news platform niet of verminderd bereikbaar. Onze leverancier voor de betreffende verbinding is bezig met het onderzoeken van deze storing. De verwachting is dat het rond 20:00 weer opgelost is. Onze excuses voor het ongemak. Update: Rond 21:20 was de storing opgelost.

[Voor 29% gewijzigd door Zondagskindje op 18-07-2006 22:39]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Apache4u
  • Niet online
Thanks voor de info. Zoals u ziet, hij doet het. Dit terwijl ik vanmorgen vanaf mijn werk even gebeld had naar de helpdesk om te vragen wanneer de lijn opgeleverd zou worden. 20-07 vertelden ze me (zoals ik ook in mijn eerdere post aangaf). Kom ik vanavond thuis, brand me daar vrolijk het ADSL ledje op de meegeleverde router/bridge. Die router eraf en cisco eraan (nadat ie geconfigureerd is volgens de door jou gepostte link)..... gaannnn.. :-). Nogmaals bedankt.

Dat betekent, stam + t .

• BHQ
Iemand die de Tweakdsl HCC-dagen voorwaarden PDF nog heeft en die online wil pleuren? dank :)

• Jellerbert
  • Laatst online: 21:52
Ik lees hier meer over de HCC voorwaarden, nu mijn vraag: wat waren deze voorwaarden? :)

Ga naar www.jellerbert.nl

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Yapser schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 23:57:
Iemand die de Tweakdsl HCC-dagen voorwaarden PDF nog heeft en die online wil pleuren? dank :)
Neem contact op met Tweakdsl, zij zouden je dit gratis moeten leveren.

• BHQ
robertpNL schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:00:
[...]
Neem contact op met Tweakdsl, zij zouden je dit gratis moeten leveren.
Al gedaan, maar de mensen met kennis zijn schijnbaar op vakantie. Vandaar de vraag.
Anoniem: 111186 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:34:
Helaas gaat ik me abbo op zeggen bij tweakdsl maar bestaat er iets van standaard brief met hoe en wat om de boel op tezeggen alvast bedankt.
Why zou je het willen opzeggen? iig, je maakt een standaardbriefje met klantnummer, evt. tel. nr en adres enzo (postcode drbij) met de melding dat je het wil opzeggen. Bij een overstap zou ik trouwens eerst wachen tot de andere provider geleverd heeft en dan pas opzeggen.
regio is breda
Kan wel kloppen, het datacenter waar Tweakers.net inhangt had wat probleempjes heb ik begrepen. Staat ook op de t.net frontpage. :)

[Voor 116% gewijzigd door BHQ op 19-07-2006 16:53]

• Boedha

Boedha

Niks

Ik heb de 24mbit variant van tweakDSL via BBNED, nu trek ik via de nieuwsgroepen 4 draadjes tweaknews ongeveer 2050 KB/s. Is dit netjes of zou het eingelijk toch wel wat sneller kunnen aangezien ik 68m (volgens bbned afstand tot aan de centrale site) van de centrale woon.

Wat alleen nog wel raar vindt dat ik perce met een cross over kabel verbinding moet maken met het modem. Zowel met mijn laptop als gewone pc. Zal het straks een proberen met de router.

• BHQ
Da's heel netjes hoor :)

Anyway, crosscable kan goed kloppen. Dan doet dus geen van beide autoMDI/MDX.

• Boedha

Boedha

Niks

Aha, was gewend bij de @home, 8mbit --> 940KB/s je hebt dus bij ADSL meer overhead ;( veel meer

• BHQ
Of @home levert je gewoon een hogere snelheid. Bij kabel zal je modem ook wel op 8192 'gesynced' zijn. Bij ADSL is dit vaak 8064. Deel dat door 9,6 en zie je maximale snelheid ongeveer.

Waarop is je modem gesynced?

• Boedha

Boedha

Niks

Waar kan ik dat zien waar het modem op gesynced is. ADSL is vrij nieuw voor mij.

Heb wel ff via een omweg in de software van het modem gekeken, maar daar kon ik nog niet veel mee.
Enigste wat ik wel zag was dat die VCI/VPI volgens mij net andersom stonden dan in het boekje van tweakdsl + VoDSL ipv VOIP settings

ben nu weer thuis, kan morgen pas ff kijken in het modem staat bij mijn pa.

• bjck
ADSL is de standaard maximaal 8064kbps inderdaad (ADSL1/GDMT). En dan heb je ongeveer 13.5% verlies door overhead op de DSL lijn.

Kabel werkt iets anders, maar die leveren je eigenlijk dus meer zodat je zonder overhead nog 8Mbps overhoud effecteif. Eigenlijk dus een 10Mb verbinding bijna als je het wilt vergelijken met ADSL.

Delen door 10 komt redelijk uit, met een 8Mb ADSL verbinding haal je ongeveer 820 a 850KB/s download snelheid. Dus met delen door 10 zit je aan de veilige kant ;)

[Voor 21% gewijzigd door bjck op 19-07-2006 19:23]

• BHQ
BJCK: Ik heb mensen gezien waarbij het modem boven de 81xx trainde, dus hoger dan 8064 kan wel. ;) En ja, dat was via het Asus 6000 modem (ADSL 1 dus).

[Voor 22% gewijzigd door BHQ op 19-07-2006 19:24]

• Boedha

Boedha

Niks

Weet er iemand een leuke site, om wat te leren over ADSL. Trainen van je modem en dergelijke. Wat is welke setting enzo.

Scheelt me weer allemaal vragen stellen :Y)

• The Collector
  • Laatst online: 19-05 22:30
Heb net het aanvraag formulier voor TweakDSLT6 verstuurt, leek me een erg goede aanbieding. Zit momenteel nog steeds bij @home (breedband). Nadat ze de laatste snelheids verhoging hebben doorgevoerd zit ik op 950down en ~120up... merk dat ik er niets mee doe en het niet meer nodig heb. T6 lijkt me dan wel een erg leuke aanbieding, dikke 600 euro besparen de komende twee jaar (als er natuurlijk weer niets tussen komt)

'k was wel erg huiverig om (überhaupt) over te stappen. De prijs die orange (wanadoo) bied met hun 20/1 abbo was ook erg verleidelijk, maar die vertrouw ik voor geen meter... bovendien heb ik nu ook een mooi nieuwsabbo erbij! @home is gewoon TE duur momenteel. Ik hoop alleen dat dit 2 jaar abbonement niet te lang is...

• BHQ
Mwah, ik verwacht dan geen problemen hoor. Gewoon modempje ontvangen, aansluiten, wachten tot het is opgeleverd en internetten maar :).

Via Tiscali gaat altijd (veel?) soepeler dan bbned is mijn idee.

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:10
The Collector schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:21:
Heb net het aanvraag formulier voor TweakDSLT6 verstuurt, leek me een erg goede aanbieding. Zit momenteel nog steeds bij @home (breedband). Nadat ze de laatste snelheids verhoging hebben doorgevoerd zit ik op 950down en ~120up... merk dat ik er niets mee doe en het niet meer nodig heb. T6 lijkt me dan wel een erg leuke aanbieding, dikke 600 euro besparen de komende twee jaar (als er natuurlijk weer niets tussen komt)

'k was wel erg huiverig om (überhaupt) over te stappen. De prijs die orange (wanadoo) bied met hun 20/1 abbo was ook erg verleidelijk, maar die vertrouw ik voor geen meter... bovendien heb ik nu ook een mooi nieuwsabbo erbij! @home is gewoon TE duur momenteel. Ik hoop alleen dat dit 2 jaar abbonement niet te lang is...
Goeie keus denk ik. Ik zit nu bij xs4all en betaal ook te veel, erg leuk al die extra's maar ik doe er niks mee. Ik heb ook mijn oog laten vallen op TweakDSLT6 en vergeleken met orange enzo maar voor het geld dat je betaald zeker mooie aanbieding....

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gisteren ook de aanvraag voor de 6 mbit aangevraagd inclusief de ISP/TelCo wissel. Ik stap over van Demon (BBNed) naar TweakDSL (Tiscali) voor A. de prijs en B. de onzekere toekomst van Demon onder XS4All vlag.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Octopuz908
  • Laatst online: 25-04 16:08
Vind het nogal raar lopen bij mij.. Een maand geleden ofzo heb ik migratie aangevraagd van Quicknet 8Mbit naar TweakDSL B10.
Vorige week vrijdag modem binnen gehad + betaald. Sinds gisteren loopt mn internet via TweakDSL.
Echter nog steeds ADSL1. Als ik mn 816-2p op ADSL2+ zet verbindt hij gewoon niet.
Ik heb ook nog geen mail gehad wanneer ik aangesloten zou worden en bij Lijninformatie op MyTweak staat nog helemaal niks :z

Maarja, ik ga zaterdag voor 2 weken op vakantie. Ik hoop dat het daarna geregeld is.

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 21:53
Bij mij loopt het ook raar, afgelopen zondag de aanvraag voor een migratie van demon adsl1 naar een tweakdsl b10 adsl2 lijn verstuurd en vandaag een brief gekregen met de login gegevens van tweakdsl.
Probeerde zojuist even in te loggen op de nieuwsgroepen van demon, krijg ik de melding "permision not allowed" met een nieuw ip adres daar achter. ik dacht huhh hoe kan dat nou...
Toen dmv tracert www.tweakdsl.nl ff gekeken en tot mijn verbazing heb ik al een nieuw ip adres en zit ik al op een tweakdsl cambrium lijn, tevens heb ik al toegang tot hun nieuwsgroepen.
Wil dit nu zeggen dat mijn lijn is opgeleverd ?
Heb het copperjet 816-2p modem nog niet binnen draai dus nog steeds op mijn demon adsl1 zyxel modempje.

[Voor 7% gewijzigd door taz3d_nl op 20-07-2006 18:39]

• Smarron

Smarron

The bend

Wil dit nu zeggen dat mijn lijn is opgeleverd ?
taz3d_nl schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:38:
Toen dmv tracert www.tweakdsl.nl ff gekeken en tot mijn verbazing heb ik al
1.een nieuw ip adres en
2. zit ik al op een tweakdsl cambrium lijn
3. tevens heb ik al toegang tot hun nieuwsgroepen.
Tja, alle schijnt heeft het er wel van zoals je zelf al aangeeft. :z

• bjck
Technische oplevering en administratieve oplevering kan soms uit elkaar liggen ;)

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heb je het over een probleem wat misschien niet specifiek alleen je eigen lijn is (dus mogelijke netwerk storing en geen individueel linesync probleem) graag woonplaats (evt specifieke centrale naam) en netwerk (Tiscali of BBned) vermelden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee