Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 64.767 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08
Dat medion setje hoorde ik laatst in een museum staan blaaten en ik was best onder de indruk.
het zijn zgn NTX pannels en deze medion hebben een metalen omhulsel. Die speakers zijn echt niet te duur voor wat ze doen!
vraag: Wat doen ze dan?
antwoord: Plat zijn, overal te plaatsen vanwege het formaat, niet heel duur zijn. (grote WAF)

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-05 11:47

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Bart1983 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:43:
[...]

Welke silvercrest verkopen ze dan bij de Lild?
http://www.lidl.nl/nl/hom...DVD-speler_met_cardreader
Het lijkt me dat dat de SilverCrest KH6510/11

Wat zijn de Minpunten van de Targa 19" TFT tov de (net zo dure) Acer, Op Contrast als Response tijd lijkt hij op het eerste oog beter, wat is dan het grote voordeel van de Acer Widescreen tov de Targa Normal Screen

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 22:47
FaceDown schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:14:
[...]

Dat is een van de dommere opmerkingen van de week. :'(
Ik zie je die opmerking anders niet weerleggen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91841

Lijkt me interesant, misschien mensen hier die weten welke chipset er in zit.
Ik ben namelijk erg tevreden over deze speler: Medion MD7457 (Aldi sept 2004)

Misschien dat deze firmware ook werkt:
http://mtz.softpedia.com/...eblinks&catid=89&Itemid=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Niet echt A/V, maar in het krantje van de blokker staat een GPS-radar alert voor 50 euro. incl 2 jaar gratis updates. Is dit wat of is zo'n GPS-flitspalenkijker uberhaubt niet effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99283

gewoon een goede navigatie kopen waar je flitspalen in kan programeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71688

hi

hij werd net al wel genoemd...
maar de 19 inch LCD (?) scherm van de LIDL van 30-10
http://www.lidl.nl/nl/hom...20061030.p.19_LCD_Monitor

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/IT.06_5851/$file/06_5851_b.jpg

19” LCD Monitor

Hoge lichtkracht, briljante kleuren, onvergelijkbare kleurdiepte en een absoluut flikkeringvrije beeldkwaliteit
• Beeldschermdiagonaal: 48,2 cm.
• 16,2 Miljoen kleuren
• Responstijd: 5 m/s
• Contrast: 700:1
• Helderheid: 300 cd/m2
• Resolutie: 1280 x 1024
• Gezichtshoek: 150° horizontaal, 135° verticaal
• 2 Geïntegreerde luidsprekers (2 x 1 watt)
• Plug & Play
• Zeer gering stroomverbruik (voldoet aan de TCO 99 richtlijn)

PRIJS: 199 EURO

Is het wat???????
Of kan ik beter iets meer betalen voor een beter merk?
Of widescreen?
is vast niet DVI!?!?!

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Er wordt zo te zien een DVI kabel bij geleverd
http://www.targa.co.uk/in...defined&SPCAREA=undefined

200 euro is niet veeld geld voor een 19'' scherm, maar ik zou persoonlijk toch voor een duurdere kiezen. De responsetijd is indrukwekkend, maar de kleuren zijn het allerbelangrijkst. Ik vind niets zo irritant als dat de kleuren niet kloppen.
Samsung maakt geweldige schermen voor redelijke prijzen. Het kan natuurlijk meevallen, maar ik verwacht het niet.

edit: De Samsung 913V (die heb ik 1) is bijvoorbeeld een geweldig scherm voor maar 50 euro meer.
http://www.kieskeurig.nl/...D6B74C1256FE1004E590F.htm

[ Voor 62% gewijzigd door Bram77 op 25-10-2006 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de lidl kan je wel gewoon 2 schermen kopen en als er eentje dode pixels heeft breng je hem gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Laatst online: 28-05 15:10
Gisteren DVD-spelerke gaan halen in de Lidl. Al paar dvd'kes en divX'jes getest. Is wel nog op een oude CRT-Philips (jaar of tien) maar het beeld valt zeer goed mee. Uitgebreide instellingensmogelijkheden.
Geluid is gewoon digitaal verbonden dus daar kan niet echt een verschil op zitten t.o.v. duurdere spelers (denk ik toch altijd, digitaal is digitaal). Als de analoge 5.1 uitgangen worden gebruikt, heb je instellingen voor bas-management, vertraging per kanaal, ...

Heb me er wel maar uurke mee kunnen bezighouden maar eerste indrukken zijn goed. Toch zeker voor het luttele bedrag van 70euro.
Er is maar één grooooooooot nadeel dat ik tot nu toe gevonden heb en dat is de slechte afstandsbediening. Dit is het enigste deel van de dvd-speler waar je echt merkt dat het goedkoop is. De knopjes voelen aan alsof ze er ieder moment kunnen uitvallen en blijkbaar mag je nie te snel na elkaar op verschillende toetsen drukken en moet je goed doordrukken op de toetsen anders gebeurt er niets. Denk dat ik toch wel op zoek ga naar een vervangafstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kenhas schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:47:
Gisteren DVD-spelerke gaan halen in de Lidl. Al paar dvd'kes en divX'jes getest. Is wel nog op een oude CRT-Philips (jaar of tien) maar het beeld valt zeer goed mee. Uitgebreide instellingensmogelijkheden.
Geluid is gewoon digitaal verbonden dus daar kan niet echt een verschil op zitten t.o.v. duurdere spelers (denk ik toch altijd, digitaal is digitaal). Als de analoge 5.1 uitgangen worden gebruikt, heb je instellingen voor bas-management, vertraging per kanaal, ...

Heb me er wel maar uurke mee kunnen bezighouden maar eerste indrukken zijn goed. Toch zeker voor het luttele bedrag van 70euro.
Er is maar één grooooooooot nadeel dat ik tot nu toe gevonden heb en dat is de slechte afstandsbediening. Dit is het enigste deel van de dvd-speler waar je echt merkt dat het goedkoop is. De knopjes voelen aan alsof ze er ieder moment kunnen uitvallen en blijkbaar mag je nie te snel na elkaar op verschillende toetsen drukken en moet je goed doordrukken op de toetsen anders gebeurt er niets. Denk dat ik toch wel op zoek ga naar een vervangafstandsbediening.
Welke speler heb jij het over, er is er namelijk komende maandag 30-10 ook een in de aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
70 euro voor n divx dvd speler? vinnik vrij duur! of kan ie ook opnemen op dvd?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Ipod Nano 2 Gb uit de nieuwe reeks (zilver) voor 129 ipv 149 bij Mediamarkt Groningen. Max 1 per klant, zolang de voorraad strekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05 16:30

Toff

FP ProMod
disbehave schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:48:
Niet echt A/V, maar in het krantje van de blokker staat een GPS-radar alert voor 50 euro. incl 2 jaar gratis updates. Is dit wat of is zo'n GPS-flitspalenkijker uberhaubt niet effectief.
Anoniem: 99283 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:16:
gewoon een goede navigatie kopen waar je flitspalen in kan programeren
Nu heb ik toevallig een PDA met navigatie, maar voor je daar flitspalen ingeprogrammeerd hebt, heb je grijs haar en een titel. Vandaag lekker zo'n kant en klaar apparaatje bij Blokker gehaald en zo uit de doos aangesloten >> werken dus!
Vanavond heb ik de updates en de laatste nieuwe database er probleemloos opgezet.
Hopelijk is de nieuwe software wat intelligenter dan de oude, die onderscheidt nl geen rijrichting, maar zelfs als dat niet zo is heb je voor weinig een robuust apparaat. Alleen al de nauwkeurige snelheidsmeter is het waard. Nu zie je in een oogopslag hoeveel je snelheidsmeter afwijkt (te veel aanwijst), waardoor je net iets scherper tegen de limiet kan gaan zitten...
Het ding is uiteraard niet effectief tegen mobiele controles, maar wel voor die kleine rotbekeurinkjes omdat je net een paar km's te hard langs een onbekende flitspaal gaat. Ik kijk liever op de weg dan in de berm of continu op de snelheidsmeter iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Niet online
Toff schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:48:
[...]

[...]

Nu heb ik toevallig een PDA met navigatie, maar voor je daar flitspalen ingeprogrammeerd hebt, heb je grijs haar en een titel. Vandaag lekker zo'n kant en klaar apparaatje bij Blokker gehaald en zo uit de doos aangesloten >> werken dus!
Vanavond heb ik de updates en de laatste nieuwe database er probleemloos opgezet.
Hopelijk is de nieuwe software wat intelligenter dan de oude, die onderscheidt nl geen rijrichting, maar zelfs als dat niet zo is heb je voor weinig een robuust apparaat. Alleen al de nauwkeurige snelheidsmeter is het waard. Nu zie je in een oogopslag hoeveel je snelheidsmeter afwijkt (te veel aanwijst), waardoor je net iets scherper tegen de limiet kan gaan zitten...
Het ding is uiteraard niet effectief tegen mobiele controles, maar wel voor die kleine rotbekeurinkjes omdat je net een paar km's te hard langs een onbekende flitspaal gaat. Ik kijk liever op de weg dan in de berm of continu op de snelheidsmeter iig.
Bedankt voor je reactie, ik las op een paar andere fora dat dit ding uiteraard geen high class maar ook al waarschuwt ie voor 1 flitspaal dan heb je alweer je aankoopprijs eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71688

Bram77 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:20:
200 euro is niet veeld geld voor een 19'' scherm, maar ik zou persoonlijk toch voor een duurdere kiezen. De responsetijd is indrukwekkend, maar de kleuren zijn het allerbelangrijkst. Ik vind niets zo irritant als dat de kleuren niet kloppen.
Dank voor je link van die Samsung
ga er naar kijken.
Wel jammer dat je die monitor van de Lidl niet kan bekijken in een computer zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Ik wist dat ik iets vergeten was ivm die dvd-speler van de Lidl nl. de link |:(

klikkerdeklik

Het is wel een aanbieding in de Belgische Lidl, dus ik weet niet of die al eerder uitgekomen is in Nederland of dat ie net later uitkomt in Nederland.

Kan niet opnemen maar vind ik niet echt nodig. Als ik iets wil bekijken, dan moet ik maar zien dat ik het "live" kan zien. Anders loopt het aantal opnames toch maar op omdat ik geen tijd heb om ze te bekijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 17:18

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

is dat dezlfde als deze:
http://www.lidl.nl/nl/hom...DVD-speler_met_cardreader

want je link werkt niet meerr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
@ sander817: yep, is dezelfden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40
ik heb die universele afstandsbediening meegenomen net. oude doet wel eens aal. Werkt wel goed, voelt alleen niet zo degelijk aan.. Maar voor 8,99 zon nerdding is geen geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:13

FlyEragon

Alien Monkeys

Heb de Leadtek Speeding Master kunnen bemachtigen. Eerst maar meteen even geupdate via USB.
Kabel van 12V stekker is bijna 2 meter dus lang genoeg om netjes ergens weg te werken.
Wat ik ervan begrepen heb zit er een usb serial converter ding in, dus je kan de data zelf ook uitlezen, er zit ook een redelijk uitgebreid GPS monitor programma bij waarmee je verschillende data kan monitoren.

Handig van het apparaatje is dat je de mogelijkheid hebt om met 1 druk op de knop een nog niet ingeprogrammeerde flitspaal zo kan toevoegen (dit dus als je in de buurt bent, locatie slaat hij dan op)

Helaas heb ik 'm nog niet kunnen testen omdat iemand zo nodig boodschappen moest doen. :(
Ik zal hem vanavond hopelijk kunnen testen :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/ding.jpg

Screenshot leadtek GPS monitor
http://home.planet.nl/~karab067/1.JPG

De site waar de updates staan ( dus niet via flitspaal.nl) :
http://www.oopsonline.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
@ Erkandude: Ik zou als ik jou was toch ook even de updates binnenhalen. Zo te zien heb je alleen de nieuwe flitspaalgegevens gehaald? GPS Monitor is bij rev. 2.0 inmiddels (jouw plaatje rev 1.1) en de firmware bij 2.0R5 (uit mijn hoofd, ik heb hem niet bij de hand).
Dat vierpolige verbindingskabeltje is "gewoon" telefoonplugjes/draad, met alle 4 aders aangesloten. Ik had er nog een liggen die ik in de auto heb ingebouwd, de originele gebruik ik om te verbinden met de PC.
Het 12V voedingsdeel is trouwens ook erg handig om je mobiel enzo mee op te laden, daar dit een USBconnector heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:13

FlyEragon

Alien Monkeys

@Toff

Gisteravond nog naar 2.0R5 geupdate, apparaat werkt goed, alleen jammer dat ie soms een oude flitspaal aangeeft die er niet meer staat. Voor de rest werkt het prima en makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71783

Hema heeft vanaf vandaag een platenspeler voor 59,-
Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/963/platenspelerhemaxs4.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 71783 op 30-10-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:56

timovd

Voorsprong door techniek

"aan te sluiten op uw muziekinstallatie". Kan dit ook op een vesterker zonder speciale "phono" ingang?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Klopt, de vermelde ingebouwde phonovoorversterker is daar debet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mooi element erop en gaan met die banaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Desolation Angel schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:54:
[...]

De HDMI player, zonder HDMI aansluting
een koopje ! :p
Ik zie toch echt een HDMI aansluiting op me DIVX speler van de lidl. Prachtig apparaat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 28-05 19:02
Anoniem: 99283 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:07:
[...]

Ik zie toch echt een HDMI aansluiting op me DIVX speler van de lidl. Prachtig apparaat !
Als je hem hebt:
Hoe is de beeld kwaliteit? En weet je of je op die USB aansluiting een externe HD kunt aansluiten en dan media kunt afspelen van die HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Weet iemand ergens een goedkoop kleurenprintertje in de aanbieding? Ik moet wat papier printen, met één stukje kleur erop.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 16:06
Had de Universele AB van de aldi gehaald, maar de helft van mijn apparaten doen het niet. Nu zie ik in het krantje van de kruitvat ook een Universele 8-1 afst met leerfunctie... is dit wat heeft iemand deze al ?

PSN: JustinNL79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-03 23:32

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

jpschouten79 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:42:
Had de Universele AB van de aldi gehaald, maar de helft van mijn apparaten doen het niet. Nu zie ik in het krantje van de kruitvat ook een Universele 8-1 afst met leerfunctie... is dit wat heeft iemand deze al ?
Ja ik wil deze misschien ook wel gaan aanschaffen.. tis in ieder geval geen bekend merk, maar een Chinees importding...
Deze (http://cdrc.en.alibaba.co...ote_Control_with_LCD.html) lijkt het er nog wel het meest op...

Hier nog een keer, maar dan een iets andere kleur en iets andere knopjes hier en daar...

Afbeeldingslocatie: http://www.germes-online.com/direct/dbimage/50119113/Universal_Remote_Control_with_LCD.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door hars73 op 31-10-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:34
Exact dezelfde afstandsbediening was een paar weken terug bij Trekpleister te koop.
Ik was juist op zoek naar een afstandsbediening omdat van mijn oude universele afstandsbediening van de Lidl de leerfunctie het had begeven. Ik heb er maar meteen 2 gekocht bij Trekpleister, want zo vaak zie ik zulke toestellen voor die prijs met leerfunctie niet meer langskomen bij aldi/lidl aanbiedingen.
Ik was met name geïnteresseerd in de leerfunctie omdat ik de knoppen op het apparaat helemaal zelf wilde indelen.
Maar helaas: :'(
Eén ervan wil helemaal niets leren (geeft direct "failed" in display) en de ander wil 9 van de 10 toetsen niet leren. Ook geven allebei de afstandsbedieningen met nieuwe batterijen in de display aan dat ze nieuwe batterijen nodig hebben. 8)7
Voor mij was het dus een miskoop.

Ik heb nu maar een Logitech Harmony 525 gekocht. Wel bijna 10x zo duur, maar kan wel alles wat ik zocht en meer.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deadsy schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:24:
[...]

Als je hem hebt:
Hoe is de beeld kwaliteit? En weet je of je op die USB aansluiting een externe HD kunt aansluiten en dan media kunt afspelen van die HD?
USB HD werkt hier, en beeld kwaliteit is gewoon goed. Heb hem nu via VGA kabel aan me lcd tv hangen omdat ik nog geen HDMI kabel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-03 23:32

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Mr_Blobby schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:38:
Exact dezelfde afstandsbediening was een paar weken terug bij Trekpleister te koop.
Ik was juist op zoek naar een afstandsbediening omdat van mijn oude universele afstandsbediening van de Lidl de leerfunctie het had begeven. Ik heb er maar meteen 2 gekocht bij Trekpleister, want zo vaak zie ik zulke toestellen voor die prijs met leerfunctie niet meer langskomen bij aldi/lidl aanbiedingen.
Ik was met name geïnteresseerd in de leerfunctie omdat ik de knoppen op het apparaat helemaal zelf wilde indelen.
Maar helaas: :'(
Eén ervan wil helemaal niets leren (geeft direct "failed" in display) en de ander wil 9 van de 10 toetsen niet leren. Ook geven allebei de afstandsbedieningen met nieuwe batterijen in de display aan dat ze nieuwe batterijen nodig hebben. 8)7
Voor mij was het dus een miskoop.

Ik heb nu maar een Logitech Harmony 525 gekocht. Wel bijna 10x zo duur, maar kan wel alles wat ik zocht en meer.
Okee.. dan laat ik hem in de schappen van het Kruidvat liggen, thanx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-05 20:33

koornee

3!

Anoniem: 71783 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:40:
Hema heeft vanaf vandaag een platenspeler voor 59,-
[afbeelding]
Ik heb deze platenspeler gisteren ook even gehaald bij de Hema, was er om een uurtje of 15.00 en de mijne was de laatste. Ik was al een tijdje op zoek naar een goedkope platenspeler (en om nu maar gelijk een Rega P9 te gaan halen).

Ik luister er nu naar (via een NAD C320, en Hepta Spring Exellence speakers) en het geluid valt me helemaal niet tegen eigenlijk, het kan natuurlijk stukken beter. Maar voor dat geld, echt een koopje! Misschien toch maar eens gaan kijken voor een ander elementje, maar of dat echt de moeite is voor zo'n platenspeler.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpschouten79
  • Laatst online: 20-03 16:06
Weten jullie wat dan een goede betaalbare universele afstandbediening is met leerfunctie ik wordt helemaal gestoord van al die @%!!@# afstandsbedieningen

PSN: JustinNL79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:12

The_Scarabial

MTB for life!

Anoniem: 99283 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:49:
[...]

USB HD werkt hier, en beeld kwaliteit is gewoon goed. Heb hem nu via VGA kabel aan me lcd tv hangen omdat ik nog geen HDMI kabel heb.
USB stick van 4GB werkt ook perfect :D ondanks dat in het boekje staat dat er maximaal 512 MB stick in kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
[AB] Logitech Harmony 525 Advanced Universal Remote ? Best betaalbaar. je moet gewoon niet voor 10 euro een goede afstandsbediening verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:01
Is dat een usb hardisk met voeding ?
ik heb nl. een 2,5" usb harddisk (zonder voeding)

Ben benieuwd !!
Anoniem: 99283 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:49:
[...]

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 24-04 19:12
ahh verkeerde topic. :> :>

[ Voor 178% gewijzigd door -DG- op 31-10-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176874

driel24 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:07:
Is dat een usb hardisk met voeding ?
ik heb nl. een 2,5" usb harddisk (zonder voeding)

Ben benieuwd !!

[...]
Mijn 40GB Freecom 2,5" HDD zonder externe voeding krijg ik niet aan de gang.
Ook bij een kingston 1GB SD kaartje krijg ik de melding dat het geen geldig USB apparaat is, of dat het device niet benaderd kan worden.

Een Xvid bestand afspelen vanaf cd geeft een overigens een uitstekend resultaat op de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lilyv
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-06-2022
Iemand ervaringen met de vorige MP3-autoradio-recorder uit de lidl?
Binnenkort is deze er:
MP3-autoradio-recorder

MP3-autoradio-recorder
met USB-poort, kaartenlezer en opnamefunctie
LCD-display met 4 kleuren
blauwe achtergrondverlichting van de toetsen
volumebediening met antislip-draaiknop
4 eindstations op aan te sluiten
afneembaar display
mute functie
120 sec. antishock (ESP) bij MP3-gebruik
technische info: USB 1.1 en 2.0, kaartenlezer voor MMC en SD geheugenkaarten
afspeelformaten MP3: compatibel met ID3, WMA, CD, CD-R, CD-RW en WAV
MP3-functies: zoekfunctie volgens bestand, titel en beginletter
aanduiding op display: lijst, bestand, lied, album of uitvoerder
radio-functies: 4-band preset equalizer, geheugen voor 36 zenders, automatisch zoeken van zenders, automatisch opslaan van zenders, aanduiding van extra RDS-informatie
toebehoren: opbergdoosje, afstandsbediening
inc. 1,5 euro recyclagebijdrage
2 jaar garantie
per stuk

Aanrader of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Eindelijk een radio met zwart frontje. Ik ga m maar halen denk ik. Ik heb er een gehad met een zilver frontje. Die heb ik weggedaan omdat hij zo lelijk was.

Eigenlijk wil ik een Bluetooth radio, maargoed....die kost dan ook gelijk 200 euro meer.

edit: "4 eindstations.." wil dat zeggen dat ik er mijn kenwood versterker op aan kan sluiten?

[ Voor 16% gewijzigd door Bram77 op 01-11-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:38
Enig idee of deze ook bij de Nederlandse Lidl's komt?

En is de Lidl net zo makkelijk met omruilen als de Aldi? Ik ben van plan er een externe HD aan te hangen, maar als die het niet doet heb ik niets aan die radio.

[ Voor 61% gewijzigd door MoZe op 01-11-2006 15:25 ]

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-05 06:37
Het valt me op dat LIDL allemaal merkproducten is gaan aanbieden. M&M's, Philips-lampjes etc.. Goeie ontwikkeling :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 20:07

sanook

_/-\o_

MoZe schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:23:
Enig idee of deze ook bij de Nederlandse Lidl's komt?

En is de Lidl net zo makkelijk met omruilen als de Aldi? Ik ben van plan er een externe HD aan te hangen, maar als die het niet doet heb ik niets aan die radio.
Als die HD zijn voeding uit de radio moet halen (via USB) denk ik dat dat niet zal werken. En om nu meteen een 12/230 Volt converter erbij te kopen om je HD te voeden is ook wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:32

franssie

Save the albatross

hvangent schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:00:
[...]

Als die HD zijn voeding uit de radio moet halen (via USB) denk ik dat dat niet zal werken. En om nu meteen een 12/230 Volt converter erbij te kopen om je HD te voeden is ook wat....
Mijn externe HD gebruikt geen 220 volt, alleen de adapter doet dat ... is wel wat aan te sleutelen (want van 12 DC via 220 AC naar 12 DC levert alleen maar warmte op).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77995

Geen eerstehand ervaring met de Lidl autoradio, maar heb al een hele tijd een Aldi-radio, waar ook USB op zit en daar kan ik een 120Gb 2.5" aanhangen als ik wil. Of de schijf genoeg stroom krijgt, blijkt aan de USB-*kabel* te liggen! Even testen, en je komt er achter welke wel en welke niet genoeg stroom kunnen leveren.
Radio wordt wel gek als je meer dan 1024 nummers op een HD hebt staan, maar da's niet zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:38
_Als_ die radio HD's ondersteunt zal die van mij het wel doen.
Het is een 20GB, 4200 rpm schijfje, die het tot nu toe overal zonder externe voeding heeft gedaan (ook op een aantal verschillende laptops).

Ik maak me meer zorgen om dingen als een maximale capaciteit die de radio wil herkennen, of een maximaal aantal nummers (zoals hierboven genoemd).

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:06

Meller

Much to learn, you still have

vanaf volgende week een lcd tv bij de aldi.

Is het bekend welk pannel gebruikt wordt??

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_45/OFF01.HTM

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 19:59
die lcd tv moet je even in het juiste topic posten!
Maar die tv is erg duur voor een b merk! voor de geld heb je een even grote samsung dus dan is de keuze lijkt mij snel gemaakt, of je moet het design van deze tv helemaal te gek vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:17
Is dat geen aanbieding van vorig jaar? volgens mij moeten de aanbiedingen van volgende week vanaf 8 november zijn, en dus niet vanaf 9 november. Tevens krijg ik vanaf de aldi-site nog de huidige aanbiedingen te zien en niet die van volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

vandaag heb ik bij de Aldi in Nijmegen (brakkestein) een Zolid racestuurtje met pedalen gehaald, 19 euro. Ik zocht nog een simpel stuurtje, had echt een hele oude logitech (6 of 7 jaar oud zal 'ie nu wel zijn). Voor dat geld kon ik 'm niet laten liggen. Voordeel ervan is dat deze ook aangesloten akn worden op je playstation, gamecube en xdoos! Tot nu toe ben ik er redelijk tevreden over, geen force feedback, maar wel dat tril gebeuren. Voor 't geld is 't een prima koopje :)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
jochie79 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:04:
Is dat geen aanbieding van vorig jaar? volgens mij moeten de aanbiedingen van volgende week vanaf 8 november zijn, en dus niet vanaf 9 november. Tevens krijg ik vanaf de aldi-site nog de huidige aanbiedingen te zien en niet die van volgende week.
bij de huidige aanbiedingen staat eronder 3 knoppen voor volgende/vorige aanbieding en dat heeft die TV niet (en ik heb weeknummers geprobeerd t/m 51 en die hadden het ook allemaal niet en ik denk ook niet dat de Aldi nu al weet wat in week 51 in de aanbieding komt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Laatst online: 11-12-2024
Yohan schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:36:
Het valt me op dat LIDL allemaal merkproducten is gaan aanbieden. M&M's, Philips-lampjes etc.. Goeie ontwikkeling :)
Dat is in het buitenland al veel langer het geval, Frankrijk bijv, verkopen ze ook heel veel merkproducten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markietjuh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:03
Iemand nog op zoek geweest naar die afstandsbediening van de kruidvat?

Hier in Zwolle vertelden ze mij dat deze nergens is geleverd wegens problemen bij de douane oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Laatst online: 10-03 14:20
Ben al een tijdje opzoek naar een goedkope dvd / divx / xvid player.
en volgens mij komt er over 2 weke (week 46) er eentje van lifetec in de aanbieding.
Heb namelijk een scriptje gemaakt waardoor je nieuwste aanbiedingen van aldi kunt bekijken
misschien voor meer van jullie hier wel interessant http://yourwebstek.nl/aldi/

Nu denk ik dat dit een duitse review is van deze dvd speler http://www.dv-rec.de/test/player2006/Medion/81290/81290.html

Nu was mijn vraag of iemand al een dvd spelertje van de aldi heeft en of deze goed bevalt.
En of er misschien iemand weet of deze dmv een externe usb schijf dvd;s mee af te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 25-05 22:19
BrokenRules schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 02:40:
en volgens mij komt er over 2 weke (week 46) er eentje van lifetec in de aanbieding.
Heb namelijk een scriptje gemaakt waardoor je nieuwste aanbiedingen van aldi kunt bekijken
Dat scriptje is niets waard. Dat zijn de aanbiedingen voan vorig jaar. Als je via de 'url aanpassen truuk' op de site zelf kijkt zie je dat elke aanbieding dit jaar op donderdag in moet gaan..... kortom verkeerd jaar.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BrokenRules schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 02:40:

Nu denk ik dat dit een duitse review is van deze dvd speler http://www.dv-rec.de/test/player2006/Medion/81290/81290.html

Nu was mijn vraag of iemand al een dvd spelertje van de aldi heeft en of deze goed bevalt.
En of er misschien iemand weet of deze dmv een externe usb schijf dvd;s mee af te spelen zijn.
Dat scriptje van jou laat de aanbiedingen van vorig jaar zien.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een Medion MD7457, ben zéér tevreden over dit apparaat, heb me er gister via marktplaats nog een gekocht.

De firmware van MTZ speelt werkelijk alle divx / xvid af.
Ik heb er nu dus 2 een in de living, een op mijn kamer ideaal.

Maargoed komt er een nieuwe speler weet je nog niet of die firmware werkt.of dat er firmware komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 28-05 19:18
Rudi Vader schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 07:26:
[...]

Dat scriptje is niets waard. Dat zijn de aanbiedingen voan vorig jaar. Als je via de 'url aanpassen truuk' op de site zelf kijkt zie je dat elke aanbieding dit jaar op donderdag in moet gaan..... kortom verkeerd jaar.
Lol ik zat net te denken, heej die koptelefoon heb ik een tijd geleden al gekocht daar is die er nu alweer!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Laatst online: 23:01
een hoop folders bijelkaar.

http://www.e-folders.nl/nl-Home.php

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53610

Ik was laatst aan het zoeken naar een handig programma waarmee je ALDI aanbiedingen vooraf kon opzoeken maar de links daarnaar waren niet meer valide. Heb het programma inmiddels gevonden maar niet meer via deze site. Daarom heb ik maar een upload gedaan zodat eventuele zoekers na mij minder problemen met het vinden van Aldiview hebben dan ik had.

LOL, zie nu net dat het de aanbiedingen van vorig jaar zijn, begrijp nu ook waarom de links niet meer werken..... Heb hem zelf net ook maar weer verwijderd.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 53610 op 06-11-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Rudi Vader schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 07:26:
[...]

Zo te zien werkt het script prima, de artikelen en de datums kloppen perfect. Alleen staan niet alle artikelen per weekaanbieding er tussen.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 25-05 22:19
Peedjeeh schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:40:
[...]

Zo te zien werkt het script prima, de artikelen en de datums kloppen perfect. Alleen staan niet alle artikelen per weekaanbieding er tussen.
Datum kloppen wel alleen het is steeds een donderdag, dus de aanbiedingen van vorig jaar.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Laatst online: 26-05 09:36
Meller schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:36:
vanaf volgende week een lcd tv bij de aldi.

Is het bekend welk pannel gebruikt wordt??

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_45/OFF01.HTM
het is bijna volgende week, maar k denk dat dit meer iets is voor de creatieve geesten onder ons :+ lijkt me best lastig om hier een hele avond na te kijken, het panel is zo te zie van plastic met iets van metaal O-) _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 10:57
koornee schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:07:
[...]
Ik heb deze platenspeler gisteren ook even gehaald bij de Hema, was er om een uurtje of 15.00 en de mijne was de laatste. Ik was al een tijdje op zoek naar een goedkope platenspeler (en om nu maar gelijk een Rega P9 te gaan halen).

Ik luister er nu naar (via een NAD C320, en Hepta Spring Exellence speakers) en het geluid valt me helemaal niet tegen eigenlijk, het kan natuurlijk stukken beter. Maar voor dat geld, echt een koopje! Misschien toch maar eens gaan kijken voor een ander elementje, maar of dat echt de moeite is voor zo'n platenspeler.
Zijn die elementen uitwisselbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:36
Deze week bij diverse MediaMarkt vestigingen in de aanbieding:
32inch Phocus LCD-TV voor 499,- Echt geen geld voor een 32inch LCDtje.
1366 x 768 pixels
700:1 contrast ratio.
Aansluitmogelijkheden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Rudi Vader schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 07:31:
[...]

Datum kloppen wel alleen het is steeds een donderdag, dus de aanbiedingen van vorig jaar.
Als ik beide sites vergelijk, staan er toch dezelfde aanbiedingen en geldig vanaf woensdag 8 november.
Ik verwijs naar dit linkje

[ Voor 9% gewijzigd door Pjottski op 07-11-2006 18:29 ]

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19321

kweetnie of dit troep is of wat ik ervan moet denken...

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~robhop/hema.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 19321 op 08-11-2006 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coentre
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-01 17:27
Bij de LIDL belgie
http://www.lidl.be/be/hom...8_stereo_kleurentelevisie

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.be/C1256C790050C7BC/images/BE.06_4997/$file/06_4997_b.jpg

28" stereo kleurentelevisie

zichtbare beeldschermdiagonaal 66 cm
50 Hz
PLL-hyperband kabeltuner met 100 preselecties en automatische zenderkeuze (APS)
equalizer (5 instellingen)
met fasttext (7 pagina's)
meertalig On-Screen-Display
sleeptimer en kinderbeveiliging
2 x 10 W RMS luidsprekers
incl. afstandsbediening
2 scartaansluitingen
front A/V
S-VHS-ingang en koptelefoonaansluiting
73 x 47 x 56 cm
3 jaar garantie
incl. 11 euro recyclagebijdrage

€189

Even een domme vraga van mijn kant. Is dit een breedbeeld?
ZOu het wat zijn voor 189 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Hmmm, dat is breedbeeld ja. 66cm is vrij klein voor een breedbeeld. te klein voor mij, maar nog steeds niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 09:10

FaceDown

Storende factor.

Mwa voor een merkloze 'ouderwetse' non-LCD/Plasma vind ik het nog geld genoeg.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:35
coentre schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:02:
Bij de LIDL belgie
http://www.lidl.be/be/hom...8_stereo_kleurentelevisie

[afbeelding]

28" stereo kleurentelevisie

zichtbare beeldschermdiagonaal 66 cm
50 Hz
PLL-hyperband kabeltuner met 100 preselecties en automatische zenderkeuze (APS)
equalizer (5 instellingen)
met fasttext (7 pagina's)
meertalig On-Screen-Display
sleeptimer en kinderbeveiliging
2 x 10 W RMS luidsprekers
incl. afstandsbediening
2 scartaansluitingen
front A/V
S-VHS-ingang en koptelefoonaansluiting
73 x 47 x 56 cm
3 jaar garantie
incl. 11 euro recyclagebijdrage

€189

Even een domme vraga van mijn kant. Is dit een breedbeeld?
ZOu het wat zijn voor 189 euro?
Ik raad je aan om eens op marktplaats te kijken. Zeer veel mensen doen hun breedbeeld TV´s weg ivm aanschaf van een plasma/LCD. Deze televisies hebben soms zelfs nog garantie. Zo heb ik onlangs een Sony Wega Trinitron met volledig vlakke 100Hz beeldbuis van 82cm voor €200 kunnen kopen. Dan heb je toch net iets meer TV voor je geld.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Laatst online: 30-12-2021
Platenspeler:

Het werkt maar het is een plastic bak met een motortje erin, niet eens goedkoop. Met dit soort oude techniek kun je beter ergens 2e hands "ouwe rotzooi" op de kop tikken. Natuurlijk ziet men dit onterecht als oude rotzooi en is topkwaliteit van vroegah. Ik zie ze vaak genoeg nog liggen, mooie ijzeren bak, met lichtfunctie om zo de snelheid te bepalen, krachtige "pook" en allerlei toestanden. Dan ben je voor een paar euro's klaar, dit plastic ding rammelt en de "pook" is zo licht als een veertje. Beetje moeilijk uit te leggen, zodra je het apparaat voelt en vergelijkt met die van vroegah snap je het wel.

CRT Tv:

Rotzooi, geen platte buis en merkloos. Kijk eens in de krantjes en winkels hoe goedkoop de merk crt's zijn geworden, dat is een veel betere keus. Je wilt op zijn minst een 100% platte buis hebben.
Ik zag laatst nog een 82cm 100hz platte buis van Sony ofzo voor 400 euro, dan lijkt mij 200 euro voor een kleiner model ook mogelijk.

[ Voor 30% gewijzigd door BARACUS op 08-11-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143259

[quote]BARACUS schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:47:
Platenspeler:

Het werkt maar het is een plastic bak met een motortje erin, niet eens goedkoop. Met dit soort oude techniek kun je beter ergens 2e hands "ouwe rotzooi" op de kop tikken. Natuurlijk ziet men dit onterecht als oude rotzooi en is topkwaliteit van vroegah. Ik zie ze vaak genoeg nog liggen, mooie ijzeren bak, met lichtfunctie om zo de snelheid te bepalen, krachtige "pook" en allerlei toestanden. Dan ben je voor een paar euro's klaar, dit plastic ding rammelt en de "pook" is zo licht als een veertje. Beetje moeilijk uit te leggen, zodra je het apparaat voelt en vergelijkt met die van vroegah snap je het wel.

Heb onlangs een goed werkende en in behoorlijk optische staat, een Thorens TD166mkII op een rommelmarkt op de kop getikt voor ......5€ !
Dus er is nog hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196370

Heeft iemand de DVD/HDD Recorder van Medion bij Aldi gekocht (299 euro)? Aanbieding die verscheen op 4 oktober 2006.

Kan je hier ook je videorecorder op aansluiten om oude videofilms alsnog op DVD te bewaren?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes van een leek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deleenheir
  • Laatst online: 28-04-2024
Iemand ervaring met aldi-combi-microgolf ovens?

volgende week komt deze aanbieding:
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_46/OFF02.HTM

Lijkt me interessant voor m'n nieuwe woonst. ik zou hem in eerste plaats gaan gebruiken als microgolf vermits ik een gewone oven heb. En mss af en toe eens een pizza of lasagna in klaarmaken.

[ Voor 4% gewijzigd door deleenheir op 09-11-2006 02:38 ]

"If it works, don't fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Anoniem: 196370 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:47:
Heeft iemand de DVD/HDD Recorder van Medion bij Aldi gekocht (299 euro)? Aanbieding die verscheen op 4 oktober 2006.

Kan je hier ook je videorecorder op aansluiten om oude videofilms alsnog op DVD te bewaren?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes van een leek 8)7
Normaal gesproken kan dat ja, met de scartkabel aan elkaar lussen. Scart als invoer selecteren, videoband starten en de recordknop indrukken. Zal uiterst vreemd zijn als dit specifieke model dit niet kan doen :P Ik heb het zelf ook vaak genoeg gedaan, gaat perfect.

[ Voor 5% gewijzigd door BARACUS op 09-11-2006 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

BARACUS schreef op donderdag 09 november 2006 @ 06:55:
[...]

Normaal gesproken kan dat ja, met de scartkabel aan elkaar lussen. Scart als invoer selecteren, videoband starten en de recordknop indrukken. Zal uiterst vreemd zijn als dit specifieke model dit niet kan doen :P Ik heb het zelf ook vaak genoeg gedaan, gaat perfect.
Zelfgemaakte opnamen kun je zo overspoelen. Voorbespeelde videobanden zijn vaak voorzien van 'kopieerbeveiliging' en mijn DVD recorder (RDR-HX710) houdt dat dus tegen - kwam ik achter toen ik mijn Jiskefet collectie wilde digitaliseren.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 09:17
Heeft er iemand een idee hoe het met deze zit:
Komen binnen bij Lidl België.

MP3-speler 30 GB
Iemand een idee wat voor hardware er in zit e.d.?
Zou hij goed zijn? En de batterijduur?

Wekker met MP3-speler
En deze?

[ Voor 4% gewijzigd door FirecrackerBE op 09-11-2006 10:22 ]

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
SeatRider schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:55:
[...]

Zelfgemaakte opnamen kun je zo overspoelen. Voorbespeelde videobanden zijn vaak voorzien van 'kopieerbeveiliging' en mijn DVD recorder (RDR-HX710) houdt dat dus tegen - kwam ik achter toen ik mijn Jiskefet collectie wilde digitaliseren.
Ik ging onbewust uit van eigen opnames, waarom zo je immers oude inferieure koopvideo's willen overspoelen als die voor 5 euro's te koop zijn op dvd ;) Dat komt toch door de macro (is dat de juiste naam?), ik geloof dat je die wel kunt uitschakelen via een code net zoals bij de regiocode.

[ Voor 4% gewijzigd door BARACUS op 09-11-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
macrovision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Laatst online: 18-01 16:18
deleenheir schreef op donderdag 09 november 2006 @ 02:37:
Iemand ervaring met aldi-combi-microgolf ovens?

volgende week komt deze aanbieding:
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_46/OFF02.HTM
Ik heb 2 jaar geleden een combi magnetron van "HE" gekocht bij de aldi. Daarover ben ik erg tevreden, diverse combinatie programma's mogelijk zoals "convectie + MW" of "Grill + MW".
Degene die jij bedoelt is van "Quigg", zij maken over het algemeen ook wel redelijk goede spullen.

De combi oven is een goede vervanger van zowel oven als Microwave. Dus je hoeft hiernaast niet persé een andere oven te behouden.

Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143259

BARACUS schreef op donderdag 09 november 2006 @ 06:55:
[...]

Dat kan zonder probleem! Een collega van mij heeft hem ook gekocht en is meteen met zijn oude video's aan de slag gegaan.
Hetzelfde met mijn (bijna identieke Lite-on, op de grootte van de harde schijf na) hd-recorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 24-05 11:12
lilyv schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:00:
Iemand ervaringen met de vorige MP3-autoradio-recorder uit de lidl?
Beetje laat, maar ik heb de vorige van de Lidl, onder merk Silvercrest. Toen ook 1 van de weinige radio's met zwart frontje en blauw licht (pastte mooi in m'n VW Polo). Dat is echt een topding gebleken! Maar of dat wat zegt over een nieuwe radio?

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sennheiser HD 447 bij de Aldi voor 19,99

Afbeeldingslocatie: http://www.counterpoint-mtc.co.uk/acatalog/sennheiser_hd447_hps.jpg

Geen idee of dat een lage prijs is (staat nml niet op kieskeurig of in de PW), maar ik dacht: "ik meld het even" :)

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 11-11-2006 13:22 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:20:
Sennheiser HD 447 bij de Aldi voor 19,99

[afbeelding]

Geen idee of dat een lage prijs is (staat nml niet op kieskeurig of in de PW), maar ik dacht: "ik meld het even" :)
Hij is precies hetzelfde als de HD 457.
Wel een redelijke prijs dus. Was een tijdje geleden ook te koop bij de aldi.
Heeft wel goed geluid, alleen wat mij betreft iets teveel bass. Maar dat vinden sommige juist weer fijn. ;)

Hier nog een topicje erover:
Sennheiser HD 447? bij de Aldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Nu online
De Sennheiser HD201 is bij de wehkamp ook erg goedkoop.
Maar ik twijfel nu tussen deze 2, welke is nou beter, de hd447 of de hd201?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185410

ik zou de hd447 halen. Ik heb zelf de hd497 (zelfde serie dus) en die voelt veel degelijker aan dan de hd201. Grroot verschil tussen beide is dta de hd201 gesloten is en de hd447 open is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Ik dacht dat de HD201 qua geluid toch beter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX
  • Laatst online: 19-05 11:24

RicX

Het leven is geen ponypark

Afbeeldingslocatie: http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_46/BILD02.JPG

Even een klein vraagje:

ik zag hier bij de lokale aldi een stereo-installatie in het krantje staan. Hoe goed / slecht is dit ding, want volgens mij is die al eens eerder bij de aldi in de aanbieding geweest...
Ik had geresearched op google en GoT, maar kan eigenlijk niks noemenswaardigs over MT logic vinden, en aangezien ik nergens een typenummer zie staan... Dit apparaat zal wel gewoon ook onder een ander merk en typenummer worden verkocht... Iemand suggesties?

Hetgeen dat ik eigenlijk wil weten van deze set: wat zijn de in-/uitgangen bij deze stereo (afgezien van de usb natuurlijk, ik heb het over audio in-/uitgangen)?

[ Voor 4% gewijzigd door RicX op 12-11-2006 00:47 . Reden: plaatje toegevoegd :P ]

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirecrackerBE
  • Laatst online: 22-05 09:17
FirecrackerBE schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:21:
Heeft er iemand een idee hoe het met deze zit:
Komen binnen bij Lidl België.

MP3-speler 30 GB
Iemand een idee wat voor hardware er in zit e.d.?
Zou hij goed zijn? En de batterijduur?

Wekker met MP3-speler
En deze?
Niemand die reageert op die 30 GB HD player?

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
FirecrackerBE schreef op maandag 13 november 2006 @ 08:58:
[...]

Ik zou niet beginnen aan die no-name hd spelers. Vroegah was het nog wel voordelig maar de grote merken zijn zo goedkoper geworden. Ik zie zo'n philips van 30gb bij Dixons.nl liggen voor 160 euro
http://www.dixons.nl/De_o...eler.7062055/default.aspx

Of een Sony

http://www.dixons.nl/De_o...lver.7062643/default.aspx

en zo'n Creative photo van 20 gb gaan/gingen overal ook voor 180 euro weg. Ik weet niet hoe de winkelprijzen in Belgie zijn maar via het web moet het wel lukken.

De wekker is een leuke gadget, de lcd wekker zelf is 4 euro waard en je betaalt flink voor de mp3 functie. Als je het leuk vindt en niet te duur dan moet je hem kopen. Volgens mij moet het ook wel goedkoper te vinden zijn zo'n soort klok. Vergeet ook niet dat je de wekker niet kan aflezen in het donker of alleen als je een knop indrukt. Ik lig altijd zo verrot in bed dat ik net mijn ogen openkrijg laat staan op een wekkerknop drukken. Ik prefereer dus gewoon lichtgevende displays en die bestaan ook met ingebouwde cd speler, gaat je muziekje ook netjes af. De muziekfuntie kan trouwens ook veel batterijen vreten als je hem laat spelen, duur geintje.

Lelijke voorbeelden...

http://www.kijkshop.nl/in...252&intProductgroepID=527

Deze gaat wel
http://www.kijkshop.nl/in...252&intProductgroepID=527

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

barzi schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:12:
De Sennheiser HD201 is bij de wehkamp ook erg goedkoop.
Maar ik twijfel nu tussen deze 2, welke is nou beter, de hd447 of de hd201?
Ik heb er van allebei 2, en ik vind de 201 fijner.
De bass van de 447 vind ik eigenlijk helemaal niet zo hard, had wel wat harder gemogen.
De 201 zit ook wat fijner, en geeft een voller geluid.

Vrijdag heb ik een Philips SHP2000 gekocht (bij de MM Koopjeszolder in Rotterdam) voor 10 euro, welke ik een nog mooier geluid vind geven. Deze hoofdtelefoon heeft wel een erg sterke bassweergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132627

DVD-Speler bij de trekpleister. Het gaat om een speler van het merk Stein, verder staan er niet veel specs in de folder en is er dan ook niet veel van te vinden online.

http://www.trekpleistervo...=pageProduct&ProdID=1665&

folder: http://www.trekpleister.n...ainimage/1_afbeelding.jpg

Heeft iemand deze al gekocht of ervaring mee? Zelf verwacht ik niet dat hij DivX zal afspelen, maar enige bevestiging of bewijs van tegendeel is altijd leuk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Anoniem: 132627 schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:16:
DVD-Speler bij de trekpleister. Het gaat om een speler van het merk Stein, verder staan er niet veel specs in de folder en is er dan ook niet veel van te vinden online.

http://www.trekpleistervo...=pageProduct&ProdID=1665&

folder: http://www.trekpleister.n...ainimage/1_afbeelding.jpg

Heeft iemand deze al gekocht of ervaring mee? Zelf verwacht ik niet dat hij DivX zal afspelen, maar enige bevestiging of bewijs van tegendeel is altijd leuk :Y)
Ik zou hem even overslaan. Regelmatig koop je bij de Mediamarkt voor 30 euro een divx player, zoals recentelijk de Cyberhome CH-DVD4620, die na een firmwareupdate zellfs OGG afspeelt.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 13:53
FirecrackerBE schreef op maandag 13 november 2006 @ 08:58:
[...]

Wel, ik heb de HD video player van 30 gig van de Aldi van een paar maand terug voor 99 euro gehaald; dan lijkt dit écht maar magertjes hoor. Dit valt zo'n beetje tussen wal en schip, ofwel neem je een slagje groter, dat je er ook wat videotjes op kan kijken, ofwel neem je een slag kleiner (non-HD) zodat je hem kan meenemen bij het joggen. Heeft er iemand (buiten een iPod-koper, daar doe ik geen uitspraken over) eigenlijk 30gig MP3's nodig?

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 09:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.