Logitech Harmony 525 Advanced Universal Remote
Omdat ik het de laatste tijd regelmatig in verschillende topics deze remote voorbij zie komen ben ik me gaan interesseren voor dit apparaatje. Ben nog niet helemaal overtuigd om hem aan te schaffen, dus wil wat meer informatie/ervaringen proberen te krijgen.
Ik zag dat er nog geen apart topic voor en ik denk dat dit wel handig is om tips&trucs met elkaar te delen, dus hierbij
Foto's

Specificaties en verhaaltje
Vereisten
• Windows® 98, 2000, Me, XP • USB-draad
• USB-poort
• Internettoegang
• 10 MB vrije vasteschijfruimte
• 2 jaar garantie
• Macintosh-systeem
• Mac OS X 10.2 of later
• Cd-rom-drive
In de doos zit:
• Installatie-cd
• Cd-rom-drive
• Installatiegids
• 4 AAA-batterijen
• Logitech® Harmony 525-afstandsbediening
Pricewatch, vanaf 50 euro momenteel
Omdat ik het de laatste tijd regelmatig in verschillende topics deze remote voorbij zie komen ben ik me gaan interesseren voor dit apparaatje. Ben nog niet helemaal overtuigd om hem aan te schaffen, dus wil wat meer informatie/ervaringen proberen te krijgen.
Ik zag dat er nog geen apart topic voor en ik denk dat dit wel handig is om tips&trucs met elkaar te delen, dus hierbij
Foto's

Specificaties en verhaaltje
Vereisten
• Windows® 98, 2000, Me, XP • USB-draad
• USB-poort
• Internettoegang
• 2 jaar garantie
• Macintosh-systeem
• Mac OS X 10.2 of later
• Cd-rom-drive
In de doos zit:
• Installatie-cd
• Cd-rom-drive
• Installatiegids
• 4 AAA-batterijen
• Logitech® Harmony 525-afstandsbediening
Pricewatch, vanaf 50 euro momenteel
edit:
Mocht iemand nog mooie foto's hebben of andere nuttige dingen die aan de startpost moeten worden toegevoegd laat het even weten aub thildenbrant at gmail punt com of in dit topic
Mocht iemand nog mooie foto's hebben of andere nuttige dingen die aan de startpost moeten worden toegevoegd laat het even weten aub thildenbrant at gmail punt com of in dit topic
[ Voor 18% gewijzigd door PnD op 08-03-2006 12:21 ]