[AB] Logitech Harmony 525 Advanced Universal Remote

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 89.701 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Stampre schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:07:
Incident: 070621-001909 was de referentie die ik doorkreeg. Ik hoop dat het vanavond opgelost wordt.
bedankt alvast!
Is het gelukt? Ik had het veels te druk vanavond met mijn normale ict taken om even aan de telefoon te gaan.

Hopelijk heeft mijn collega je wel kunnen helpen?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:20
Ik heb toch maar besloten om een 885 aan te schaffen.
Ik had hem zondagavond niet met een ebay veiling mis gelopen (was niet thuis) en hij is uit eindelijk toen voor 111 euro (ex verzending vanuit duitsland) verkocht.
Nu heb ik hem voor 119 (ook ex verz.) kunnen kopen in Frankrijk. Het grappige is dat die winkelketen hier in NL ook vestigingen heeft waar hij 190 kost :P
Overigens gaat het om nieuwe AB's en niet gerepareerde die bv, veel in de VS worden aangeboden.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-05 21:56

Smarron

The bend

klaasbram schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:32:
Ik had hem zondagavond niet met een ebay veiling mis gelopen (was niet thuis) en hij is uit eindelijk toen voor 111 euro (ex verzending vanuit duitsland) verkocht.
Nu heb ik hem voor 119 (ook ex verz.) kunnen kopen in Frankrijk. Het grappige is dat die winkelketen hier in NL ook vestigingen heeft waar hij 190 kost :P
Overigens gaat het om nieuwe AB's en niet gerepareerde die bv, veel in de VS worden aangeboden.
Je krijgt dan niet stiekem een vage Franse uitvoering ofzo ? Je weet maar nooit met die Fransen. :D € 119,- is inderdaad erg goedkoop! In Nederland zijn ze niet onder de € 180,- (incl. verzendkosten) te vinden. Dan kan ik hem altijd nog laten halen door mijn neefje die volgende maand weer naar NL toe komt, of desnoods bestellen.

Ik wilde in eerste instantie voor de 525 gaan, het blauwe bevalt me erg goed, alleen het kraken niet. De 555 is robuuster, maar het oranje bevalt me niet. De TC-30 vind ik het geld niet waard t.o.v. de 525. De 885 was afgevallen vanwege de zeer hoge prijs, maar € 119,- is goed te doen. Ik heb ook het idee dat de ronde uitvoering van de 885/895 beter in de hand ligt dan de 525/555, maar dat weet ik niet zeker. Ik vind het design wel erg mooi.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:35
Smarron schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:18:
[...]
Ik wilde in eerste instantie voor de 525 gaan, het blauwe bevalt me erg goed, alleen het kraken niet. De 555 is robuuster, maar het oranje bevalt me niet. De TC-30 vind ik het geld niet waard t.o.v. de 525. De 885 was afgevallen vanwege de zeer hoge prijs, maar € 119,- is goed te doen. Ik heb ook het idee dat de ronde uitvoering van de 885/895 beter in de hand ligt dan de 525/555, maar dat weet ik niet zeker. Ik vind het design wel erg mooi.
Ik had eerst een 525, daarna tweedehands een 885 gekocht. De 885 ligt inderdaad een stuk lekkerder in de hand en voelt flink wat degelijker aan. Ik zou zondermeer voor de 885 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thocla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:54
Smarron schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:18:
[...]
De TC-30 vind ik het geld niet waard t.o.v. de 525.
De TC-30 is bij RAF te verkrijgen voor € 114,00 incl. verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
thocla schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:29:
[...]

De TC-30 is bij RAF te verkrijgen voor € 114,00 incl. verzending.
Is nog altijd ruim 2x zo duur als de 525.......... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 08:29
Audi addict: Gisteravond gebeld, na mijn verhaal direct doorverbonden met toronto, hele tijd in de wacht en uiteindelijk werd de verbinding verbroken en kon ik voicemail achterlaten. Probleem dat ik de back toets van de ab van mijn xbox niet kan toewijzen aan de prev toets van de 525 blijft bestaan dus.. :-(

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 11:26

SeatRider

Hips don't lie

Hoe kun je activities verwijderen of kopieeren? Ik kan ze volgens mij alleen maar renamen, volgorde veranderen en toevoegen...

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Ja, en daar houdt de vergelijking op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Shit, toen ik voor de 885 ging, was de TC30 ruim 240 euro. Daarom maar niet gedaan. Als ik de prijs van de TC30 nu zie, baal ik best wel. Heb hier alles van H/K staan, dus een AB van hetzelfde merk was wel mooi geweest.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

UltraSub schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:38:
Shit, toen ik voor de 885 ging, was de TC30 ruim 240 euro. Daarom maar niet gedaan. Als ik de prijs van de TC30 nu zie, baal ik best wel. Heb hier alles van H/K staan, dus een AB van hetzelfde merk was wel mooi geweest.. :(
Ach, je hebt nu al ik-weet-niet-hoe-lang lol van deze gehad toch?

Is ie niet al afgeschreven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Stampre schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:18:
Audi addict: Gisteravond gebeld, na mijn verhaal direct doorverbonden met toronto, hele tijd in de wacht en uiteindelijk werd de verbinding verbroken en kon ik voicemail achterlaten. Probleem dat ik de back toets van de ab van mijn xbox niet kan toewijzen aan de prev toets van de 525 blijft bestaan dus.. :-(
Ik heb even de case geopend, het gaat hierbij om een oude referentie nummer klopt dat?

Staat niets in over een xbox.

Het probleem wat jij beschrijft kan ik ook wel oplossen, geen programmeur voor nodig. Als je morgen avond thuis bent, bel ik je wel even vanuit werk.

Heb je net al proberen te bereiken, maar geen gehoor.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 08:29
morgenavond ben ik helaas ook niet thuis. Gaat inderdaad om een oude melding. Maar kon nadat ik de melding had gedaan ook niet inloggen op de supportsite. Ik heb destijds aangegeven dat het gaat om het aanleren van de back toets en dat dat niet wil. Als je het zou kunnen oplossen zou perfect zijn. wellicht is msn ook optie? ok voor er een modje langs komt, ik zal weer ontopic gaan!
enne audi addict tnx voor de moeite!!

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169304

Na een hoop topics gelezen te hebben over de philips sru9300 en de verschillende hamrony ab's heb ik een harmony 555 gekocht. In het begin was het wel even wat testen met het instellen van vista media center (vooral het afsluiten van vista mce was een uitdaging), maar na 1,5 uur had ik alles prima werkend.
Deze ab werkt dus prima met een samsung le40m86bd, een UPC HDTV box, sony surround set en vista media center. Ben er echt blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208108

nu heb ik 525 gekocht

nu krijg ik het niet voor elkaar om teleteks goedwerkend te krijgen??

ik heb panasonic 37pv70 werkt goed!!
denon homecinema werkt ook naar behoren!!
samsung hd decoder werkt niet goed, krijg teletekst wel aan maar van teletekst af is erg omslagtig!!

kan je ook de vaste knopen programeren bv om de teletekst uit pagina , onder de rec knop????

en zijn er zo nog meer dingen die je kan vereenvoudigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Als je op <exit> drukt gaat de teletekst toch uit?

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

klaasbram schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:32:
En de prijs is verhoogd naar € 149,-. :( Dan wordt het toch in NL kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208108

GrrRon schreef op zondag 08 juli 2007 @ 10:16:
Als je op <exit> drukt gaat de teletekst toch uit?
bij mij niet !!
ik moet eerst via de divice knop naar digitale antv. en dan naar return ik vind het erg omslagtig

maar is het ook mogelijk om daar zelf een knop voor te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:41
Anoniem: 208108 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 13:37:
[...]

bij mij niet !!
ik moet eerst via de divice knop naar digitale antv. en dan naar return ik vind het erg omslagtig

maar is het ook mogelijk om daar zelf een knop voor te installeren
Ja, je bent helemaal vrij om zelf functies toe te kennen aan de knoppen. Gewoon via Customize Buttons.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Nou weet ik dus niet meer of ik zelf de <exit> knop van de Harmony aangepast heb, maar dan werkt het precies als op de orginele ab van de Samsung.

In de activiteiten staat niet alles daar zal je zelf meer bij moeten zetten.

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-05 07:24
Vorige week een 785 gekocht, fantatstisch apparaat! Ik heb echter 1 probleempje waar ik niet uitkom: ik heb een afstandsbediening bij een iPod, om de iPod uit te zetten moet je de pauze knop 3 seconden ingedrukt houden. Ik krijg dit niet voor elkaar om de Harmony dit te laten doen. Ik heb al geprobeerd dit commando raw te leren (de software herkend het commando dan binnen 1 seconde of helemaal niet) en meerdere keren pauze door te sturen bij uitzetten met een interkeydelay van 0 (de iPod gaat dan een aantal keren op pauze en play).
Voordat ik de helpdesk bel: weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Zo, toch maar besloten om de 885 te kopen en heb hem zojuist besteld. Wel een behoorlijk bedrag, maar dan heb je ook wat (als het goed is). Ik ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206865

Heb de 555 aangeschaft en verwachte eigenlijk geen problemen met de installatie...

De volgende Apparaten heb ik staan:
Samsung LE32R82B (LCD TV)
Samsung DCB-P850R (PVR)
Samsung HT-X30R (DVD SURROUND SET)

Nu werkt het echt voor geen klote!!! |:( ;(

Het probleem is dat ik altijd de help knop nodig heb en dat is niet wat ik wil!!! Mijn vriendin zeker niet!!! Het probleem is dat mijn apparaten steeds op de verkeerde source komen te staan... voornamelijk TV en DVD. Als ik de 1 heb gefixed doet de ander het weer niet.. Heb al veel in het programma lopen kloten en verschillende sources ingesteld enz enz..

Heeft iemand misschien meer ervaring met dit soort problemen? Laat het me aub weten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-05 07:24
Anoniem: 206865 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:32:
...
Het probleem is dat ik altijd de help knop nodig heb en dat is niet wat ik wil!!! Mijn vriendin zeker niet!!! Het probleem is dat mijn apparaten steeds op de verkeerde source komen te staan... voornamelijk TV en DVD. Als ik de 1 heb gefixed doet de ander het weer niet.. Heb al veel in het programma lopen kloten en verschillende sources ingesteld enz enz..

Heeft iemand misschien meer ervaring met dit soort problemen? Laat het me aub weten!!
Ik zou gewoon de helpdesk bellen (gratis nummer), die lossen het zo voor je op. Wel vriendelijk aan de telefoon blijven ;-)

Ik moet zeggen dat ik de helpdesk echt super vind, je wordt binnen ni time teruggebeld door level 2 support, het zijn mensen met gedegen kennis van hun product. Mijn probleem (zie boven) was snel gefixed, de beste man heeft meteen nog een aantal andere wensen van mij opgelost. Helemaal perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 30-05 20:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Beetje jammer dat ze bij RAF alleen doen aan rembours of ophalen...

[ Voor 49% gewijzigd door MikeyMan op 10-07-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:08
Smarron schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:28:
Zo, toch maar besloten om de 885 te kopen en heb hem zojuist besteld. Wel een behoorlijk bedrag, maar dan heb je ook wat (als het goed is). Ik ben zeer benieuwd!
Dat vond ik ook in het begin. Eenmaal binnen en ingesteld en werkt toch erg prettig.

Sommige activiteiten werken nog niet naar behoren maar ik leer er momenteel mee leven omdat gewoon te lui ben om het in te stellen.

Al mijn apparaten staan er wel gewoon goed in. Heb er een paar uur voor uitgetrokken om alle knoppen van mijn 9 apparaten te leren die er nog niet in stonden maar werkt uitstekend.

Vooral het scherm met de 8 knoppen zijn erg fijn

Dus zeker zijn geld waard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29273

Weet iemand of ik deze AB kan programeren zodat ik mijn Acer PD726W Beamer om BV 8:00 uur aan kan laten gaan en om 23:00 uit kan laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anoniem: 29273 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:42:
Weet iemand of ik deze AB kan programeren zodat ik mijn Acer PD726W Beamer om BV 8:00 uur aan kan laten gaan en om 23:00 uit kan laten gaan?
Ik ben in de software geen tijdsopties tegen gekomen, dus voor zover ik weet kan dit niet.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Anoniem: 29273 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:42:
Nee, lijkt me ook redelijk kansloos.....
Moet je toch deze hebben........(werkt altijd als een tiet! :9 )

[ Voor 5% gewijzigd door kaajee op 10-07-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29273

kaajee schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:51:
[...]

Nee, lijkt me ook redelijk kansloos.....
Moet je toch deze hebben........(werkt altijd als een tiet! :9 )
Lol en binnen een week me lamp a 300 euri naar de maan :|

Een beamer (lamp) hoort af te koelen en mag dus niet zomaar stroomloos gemaakt worden anders zegt de lamp pang }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Anoniem: 29273 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:05:
[...]

Lol en binnen een week me lamp a 300 euri naar de maan :|

Een beamer (lamp) hoort af te koelen en mag dus niet zomaar stroomloos gemaakt worden anders zegt de lamp pang }:O
Sorry was ik vergeten, deze moet er natuurlijk ook nog bij..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-05 12:11
Heb sinds gisteren een Harmony 895.

Kreeg hem in het begin niet aan de praat. De TV (LG 26LX2R) ging niet naar de juiste input. Na een aantal keer de troubleshoot gedaan te hebben is het me toch gelukt.

Alleen springen nu beide Xbox360's aan die op me kamer staan :). Ach binnen kort wordt dat er toch weer 1. Ga nu weer verder vogelen.

Btw, wel jammer dat de PS3 niet bestuurd kan worden met dit ding.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Hmmpf, vandaag zou mijn 885 binnenkomen. Helaas was er niemand thuis. Moet ik tot maandag wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik heb sinds woensdag me 885 binnen (uit Frankrijk ) en tot nu toe heb ik maar 1 ding niet gevonden. En dat is hoe je (geleerde) specifieke IR code's kunt sturen.
BV: van de ene AB1 de aan code, van een andere AB2 code volume omhoog etc..

Zo heb ik een 's morgens iets van: Met de AB pc aan, tv aan op pc input, reciever aan op pc input.
Alleen krijg ik het niet voor elkaar om daar een activity van te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:34
klaasbram schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 23:22:
Ik heb sinds woensdag me 885 binnen (uit Frankrijk ) en tot nu toe heb ik maar 1 ding niet gevonden. En dat is hoe je (geleerde) specifieke IR code's kunt sturen.
BV: van de ene AB1 de aan code, van een andere AB2 code volume omhoog etc..

Zo heb ik een 's morgens iets van: Met de AB pc aan, tv aan op pc input, reciever aan op pc input.
Alleen krijg ik het niet voor elkaar om daar een activity van te maken
Hoezo kun je daar geen activiteit van maken ? Gewoon nieuwe activiteit aanmaken en apparaten selecteren die gebruikt gaan worden in die activiteit.

Bij de apparaten kun je op IR leren klikken en bepaalde IR codes van bv een andere ab leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03:18

eisbaer

Zie signature

Mijn 555 is binnen. Mooi ding, lekker stevig en kraakt niet.
Nu nog goed geconfigureerd krijgen.

Het grootste gemis in de software vind ik tot nog toe dat je niet de volgorde van apparaten kunt bepalen. Mijn dvd krijgt pas spanning als de versterker aan staat.
Als de remote eerst een signaal naar de dvd stuurt dan zal er niet veel gebeuren.
Ik heb nu maar 2 commando's toegevoegd. Eerst een wachtcommando van 2 sec, dan een powertoggle commando naar de dvd. Dat werkt op zich wel goed.
edit:

De helpdesk heeft me doorverwezen naar Canada. Die zijn ff bezig geweest en hebben gezorgd dat mijn versterker altijd als eerste aan gaat. Perfecto..

Na een uur of 10 rommelen werkt alles nu zoals gewenst.

Blijft er nog 1 punt open.
1. Als je een activiteit start en je wilt tussendoor even naar een device (tv ofzo) dan kun je weer terug naar je activity door op de activities knop te drukken. Alle knoppen zijn dan weer volgens de activity, alleen de opties die je in je lcd scherm had heb je niet weer.

[ Voor 157% gewijzigd door eisbaer op 17-07-2007 19:03 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Weet iemand waarom de software van de Harman Kardon versie (de TC30) Vista Aero disabled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-05 19:42
eisbaer schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 19:14:
Blijft er nog 1 punt open.
1. Als je een activiteit start en je wilt tussendoor even naar een device (tv ofzo) dan kun je weer terug naar je activity door op de activities knop te drukken. Alle knoppen zijn dan weer volgens de activity, alleen de opties die je in je lcd scherm had heb je niet weer.
2x op de activities-knop drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Marco schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:44:
[...]

2x op de activities-knop drukken?
Dat is 'm.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
SeatRider schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:12:
Weet iemand waarom de software van de Harman Kardon versie (de TC30) Vista Aero disabled?
Eh............omdat de HK Software niet Vista Aero compatible is wellicht.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 30-05 14:29
SeatRider schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:12:
Geen last van...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Heb je de versie van de CD geinstalleerd, of er later eentje gedownload?

En Kaajee, thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door SeatRider op 16-07-2007 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Zo, mijn 885 is bezorgd! Nu nog 2,5 uur filerijden |:( en dan kan ik een avondje testen! Ik lees dat veel mensen er uren mee bezig zijn om de remote volledig af te stemmen. Is dat veelal het echte finetunen of ook de basics enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Smarron schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:43:
Zo, mijn 885 is bezorgd! Nu nog 2,5 uur filerijden |:( en dan kan ik een avondje testen! Ik lees dat veel mensen er uren mee bezig zijn om de remote volledig af te stemmen. Is dat veelal het echte finetunen of ook de basics enzo ?
In mijn geval het finetunen, dat kan weken in beslag nemen. Ik doe nu nog 1 of 2x per week wat kleine wijzigingen doorvoeren. De initiele programmeeraktie nam bij mij 10 minuten in beslag en leverde al een goedwerkende remote op, maar je bent gewoon ff bezig met je activities en extra knopjes naar je zin te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Bij mij gaat/ging de meeste tijd toch wel zitten in het finetunen, lcd heeft een knoppen overzicht van soms wel 15pagina's a 8 functie, die heb ik zelf terug gebracht naar max 2 pagina's. etc..
Verder ga ik later nog wel weer wat stoeien om me activiteiten in orde maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Nou, ik ben er ook achter ja! De basics zijn binnen 10 minuten geregeld, maar het finetunen .. pff. Wel een werkje hoor. Ik denk dat ik ze per apparaat helemaal perfect probeer te krijgen, anders weet ik niet waar ik moet beginnen.

Over de 885 kan ik nu al tevreden zijn. Hij ligt lekker in de hand, is helemaal niet zwaar door de accu en oogt in het echt mooier dan op een plaatje, maar dat is persoonlijk. Het dockingstation is ook erg mooi om te zien. Ik moet er nog wel wat handigheid mee krijgen, maar dat komt wel met de tijd. Ik ben er in ieder geval al wel tevredener over dan mijn oude Kameleon 8-in-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Om een voorbeeld te geven.
Je bent tv aan het kijken maar wilt nu een dvd gaan kijken.
Je kiest dan voor de activiteit Dvd kijken. Wat er dan gebeurde was dat de tv uit wordt gezet en vervolgens weer aan wordt gezet. Er zijn meerdere manieren op dit op te lossen maar je moet de eerste keer even uitzoeken welke opties er allemaal zijn en die vindt je met het nodige door de wizard gaan, trouble shooting proberen, apparaat instellingen totdat je weet wat waar verstopt zit. En iedere keer dat je wat nieuws gebakken hebt moet je opslaan, profiel downloaden enz. Dat duurt ook ff.
Maar als het eenmaal geconfigureerd is werkt het geweldig.

[ Voor 3% gewijzigd door eisbaer op 16-07-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Dit zuigt.
Voeg ik 1 commando toe bij een activiteit, zijn alle zelf gedefinieerde toetsen in mijn activiteiten pleite. Hoe is dat nou weer mogelijk @#$%. Maar weer ff toevoegen dan.

Afbeeldingslocatie: http://www.eisbaer.name/fotodump/temp.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door eisbaer op 16-07-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 18:40

voodooless

Sound is no voodoo!

Voelt iemand zich geroepen om een mooie TS voor deel II aan te maken. Jullie ziten al boven de 1000 posts!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

voodooless schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:19:
Voelt iemand zich geroepen om een mooie TS voor deel II aan te maken. Jullie ziten al boven de 1000 posts!
Ik heb opzich wel interesse als niemand zich verder aangesproken voelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05-2023
Ik heb door de pagna's heen gebladerd en op de website van logitech gekeken, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.

Ik heb een marantz SR4001 receiver hierop aangesloten
in :
- Xbox 360
- xbox1
- Marantz DVD speler

OUT:
Plasma Samsun 42Q7h

Wanneer ik bijvoorbeeld DVD wil kijken, moet ik de volgende handeling uitvoeren op mijn marantz AB:
TV => menu => pijltje rechts => component => DVD

Als ik analoog TV kijk en ik wil het volume harder zetten(gaat via de receiver) moet ik eerst op amp zetten op de AB, maar als ik hem dan vergeet terug te zetten op tv en op een ander kanaal druk heb ik gelijk weer een instelling van me receiver te pakken.

Kan ik met bijv de harmony 555 zo een reeks van instructies onder 1 knop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Hoodlum77 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:28:
Wanneer ik bijvoorbeeld DVD wil kijken, moet ik de volgende handeling uitvoeren op mijn marantz AB:
TV => menu => pijltje rechts => component => DVD
Kan ik met bijv de harmony 555 zo een reeks van instructies onder 1 knop zetten.
Je kunt met learn een raw commando ingeven. Hierbij kun je meerdere commando's achter elkaar toewijzen aan een functie. De functie kan je toewijzen aan een toets.

Op mijn loewe tv zet je 'm op soortgelijke wijze op het dvd kanaal maar je kunt 'm ook op kanaal 197 zetten. Dat doet precies hetzelfde. Als jouw tv ook zo werkt dan hoef je het raw commando niet eens te gebruiken.
Als ik analoog TV kijk en ik wil het volume harder zetten(gaat via de receiver) moet ik eerst op amp zetten op de AB, maar als ik hem dan vergeet terug te zetten op tv en op een ander kanaal druk heb ik gelijk weer een instelling van me receiver te pakken.
Je kunt als je tv kijkt ook alle knoppen toewijzen aan de tv behalve de volumeknoppen die je toewijst aan je versterker. Je hoeft dan niet eerst over te schakelen naar amp om het volume te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05-2023
Super dan ga ik maar even een ritje naar de mediamarkt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

Ben nu inmiddels 1 1/2 jaar happy owner van een 525.
Doet alles vlekkeloos en door wat met timings tussen de opdrachten te spelen nog supersnel een activiteit gereed ook.

Heb sinds een maand een UPC MediaBox DVR, die ben ik nog niet in de Logitech database tegengekomen. De record/play/pause/ffwd/frwd heb gewoon handmatig toegevoegd.

Ik hoop dat Logitech in de toekomst met een model komt die ook radiografische signalen kan versturen, dan kan ik mijn verlichtingremotes ook weggooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-05 19:42
Anoniem: 94923 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:49:
Ik hoop dat Logitech in de toekomst met een model komt die ook radiografische signalen kan versturen, dan kan ik mijn verlichtingremotes ook weggooien ;)
Die bestaan al een tijdje, de Harmony 895 en 1000 namelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Hmm, mijn knop "up" lijkt bij geen enkel apparaat te werken. Zou hij dan kapot zijn? Hoe kan ik hier zeker van zijn? Bij de UPC-decoder werkt hij niet, en ook niet op de xbox360. :(

Links, rechts en beneden werken wel gewoon.

[ Voor 11% gewijzigd door Smarron op 17-07-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 30-05 20:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hou er een digitale camera voor en kijk of de ir-zender iets doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 18:40

voodooless

Sound is no voodoo!

Aangezien niemand een nieuw topic aanmaakt doe ik deze maar gewoon op slot :) Komt er vanzelf wel eentje :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.