[AB] Logitech Harmony 525 Advanced Universal Remote

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 89.694 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hier is de Harmony nu ondertussen al weer een tijdje volledig probleemloos in gebruik. Eerst wilde het maar niet lukken om de televisie op het goede kanaal te laten springen. Wij gebruiken hier een sateliet decoder welke is aangesloten op AV2. Bij het inschakelen van de televisie (Panasonic TH42PV60) moet je eerst op de TV/AV knop drukken en vervolgens moet de televisie naar AV2 schakelen. Tweemaal op de AV2 knop drukken betekend echter verspringen naar AV2/S. Om en om ging dit dus goed, maar het blijft irritant. Contact gehad met de Logitech helpdesk, bleek dat er meer van dit soort problemen waren met de bediening van deze televisie. Door een helpdesk medewerker terug gebeld en allerhande stappen/test doorlopen waar na hij elke keer weer aanpassingen in de software maakte. Het koste even tijd (1,5 uur) maar het werkt nu uitstekend ! Deze code zou ook geupload worden naar de centrale database zodat ook anderen met deze televisie probleemloos van de Harmony gebruik kunnen maken.

Echt super-service moet ik zeggen. Er is mij eerst ook gevraagd of ik wel tijd had voor dergelijke uitgebreide test ed, erg netjes van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-05 14:17
Dat probleem heb ik dus ook met mijn panasonic tv...alleen ben nog niks tegen gekomen in de database..

als het niet lukt bel ik ook wel even
kingrichard47 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:54:
Hier is de Harmony nu ondertussen al weer een tijdje volledig probleemloos in gebruik. Eerst wilde het maar niet lukken om de televisie op het goede kanaal te laten springen. Wij gebruiken hier een sateliet decoder welke is aangesloten op AV2. Bij het inschakelen van de televisie (Panasonic TH42PV60) moet je eerst op de TV/AV knop drukken en vervolgens moet de televisie naar AV2 schakelen. Tweemaal op de AV2 knop drukken betekend echter verspringen naar AV2/S. Om en om ging dit dus goed, maar het blijft irritant. Contact gehad met de Logitech helpdesk, bleek dat er meer van dit soort problemen waren met de bediening van deze televisie. Door een helpdesk medewerker terug gebeld en allerhande stappen/test doorlopen waar na hij elke keer weer aanpassingen in de software maakte. Het koste even tijd (1,5 uur) maar het werkt nu uitstekend ! Deze code zou ook geupload worden naar de centrale database zodat ook anderen met deze televisie probleemloos van de Harmony gebruik kunnen maken.

Echt super-service moet ik zeggen. Er is mij eerst ook gevraagd of ik wel tijd had voor dergelijke uitgebreide test ed, erg netjes van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-05 18:15

Nicap

Tsssk....

Ik heb een vraag aan de harmony gebruikers.

Ik bezit een Sony receiver met een AB welke ook info terugkrijgt van de receiver. Als ik bijvoorbeeld radiostations doorscroll dan krijg ik de RDS info op de AB te zien.
Werkt dat ook nog bij de Harmony AB`en?

Of is dat enkel zenden.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nicap schreef op zondag 20 mei 2007 @ 15:12:
Ik heb een vraag aan de harmony gebruikers.

Ik bezit een Sony receiver met een AB welke ook info terugkrijgt van de receiver. Als ik bijvoorbeeld radiostations doorscroll dan krijg ik de RDS info op de AB te zien.
Werkt dat ook nog bij de Harmony AB`en?

Of is dat enkel zenden.
Voor zover ik nu kan bepalen enkel zenden, het LCD is puur voor instellingen en profielen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thocla
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Anoniem: 219722 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:22:
Hallo luitjes
ik heb nu het volgend probleem met mijn 785 en philipsversterker.

als ik het geluid ven mijn versterker harder of zachter wil zetten
gaat dit in stappen van 4. het geluid is dan veel te hard.
kan ik het zo instellen dat hij dit in stapjes van 1 doet.
ik heb al vanalles geprobeerd.
Ga naar apparaten.
Kies: Probleem oplossen van de "versterker".
Kies: Meer problemen weergeven.
Kies: Het lijkt alsof de "versterker" niet alle signalen goed ontvangt.
Kies: Het apparaat reageert te veel op bepaalde opdrachten.
Dan daar een lagere waarde instellen.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219722

thocla schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:24:
[...]

Ga naar apparaten.
Kies: Probleem oplossen van de "versterker".
Kies: Meer problemen weergeven.
Kies: Het lijkt alsof de "versterker" niet alle signalen goed ontvangt.
Kies: Het apparaat reageert te veel op bepaalde opdrachten.
Dan daar een lagere waarde instellen.

Succes
Deze staat al op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thocla
  • Nu online
Weet je zeker dat het deze instelling is en niet de waarde die je kunt instellen bij intoetsvertaging, interapparaatvertraging e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thocla schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:53:
[...]

Weet je zeker dat het deze instelling is en niet de waarde die je kunt instellen bij intoetsvertaging, interapparaatvertraging e.d.
Mijn Engels in niet zo vootreffelijk.
volgens mijn zoon waren die vertragingen om de tij tussen twee schakelingen te vertragen.
niet voor het instellen van de duur.

welke moet je volgen jou dan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thocla
  • Nu online
Anoniem: 219722 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:03:
[...]

Mijn Engels in niet zo vootreffelijk.
volgens mijn zoon waren die vertragingen om de tij tussen twee schakelingen te vertragen.
niet voor het instellen van de duur.

welke moet je volgen jou dan hebben?
In het Engels:

Devices
Troubleshoot
Show me more problems
"...." doesn't appear to recieve every command correctly
The device responds too much to some commands(For example, volume up increases the volume too quickly).

Overigens is het programma ook gewoon in het Nederlands, rechts boven "select Language"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is mooi Thocla.
Alles in het Nederlands...zelfs mijn AB. kei bedankt.

alleen mijn probleem is nog niet opgelost.

Ik heb de reactiesnelheid op 0 gezet.
maar dit maakt niets uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thocla
  • Nu online
Anoniem: 219722 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:30:
Dat is mooi Thocla.
Alles in het Nederlands...zelfs mijn AB. kei bedankt.

alleen mijn probleem is nog niet opgelost.

Ik heb de reactiesnelheid op 0 gezet.
maar dit maakt niets uit
Dan zou ik er een belletje aan wagen met Logitech 0800 0226903 (gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edan
thocla schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:40:
[...]

Dan zou ik er een belletje aan wagen met Logitech 0800 0226903 (gratis).
oké doe ik,

toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08-2024
Is er iemand die de favorieten gebruikt bij TV kijken?

Ik heb met de laatste software update gemerkt dat na het updaten de programma nummers door het logo van de zender komt. Dit was met de vorige releases van de software niet het geval.

Persoonlijk vind ik dat jammer. Je hebt niet voor niets die logo's in je afstandsbediening gezet.

Misschien weet iemand hier hoe je dit weer uit kan zetten, als dit mogelijk is.

Verder blijf ik mijn 785 een top apparaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben vandaag teruggebeld door level 2 (Canada)

Alle problemen opgelost....en...al mijn wensen vervuld.
alles wat ik vroeg werd meteen gemaakt.

van zo'n service heb ik nog nooit gehoord.
ik ben er helemaal stil van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-05 19:07

Toppe

Oké ✅

Hallo,

Ik ga vandaag de Harman kardon TC30 bestellen. Deze afstandsbediening doet het ze allemaal niet na. Standaard krijg je deze bijvoorbeeld geleverd bij de Harman Kardon AVR745

Afbeeldingslocatie: http://im1.onecall.com/Image_Products/harman%20kardon/tc30beauty.jpg

Deze afstandsbediening is gewoon zoo super vet! Dockingstation om hem op te laden (jammer, dat je hem uit het docking moet halen om te verbinden met de PC).

Ik zou iedereen aanraden zeker de Harman Kardon TC30 te nemen. Logitech Harmony 525 heb ik gehad, ook stoer ding, alleen met wat extra appratuur in mijn huis moet ik bijna wel op de TC30 overstappen

PS voor de liefhebber hier een serie harmony:
Afbeeldingslocatie: http://www.digitaldingus.com/reviews/logitech/harmony880/880comparec.jpg

Ook de harmony 1000 is een geweldig apparaat, op mijn werk heb ik hem mogen gebruiken! _/-\o_ want moet hem eens vergelijken met de Philips Pronto:

Afbeeldingslocatie: http://www.remotecentral.com/tsu2000/photo1.jpg*

*Deze afstandsbediening hebben wij ingekocht voor ruim €1000,- euro, verkoop is hij €1600,- (de laatste keer dat ik keek) . Hij is lang zijn geld niet waard. Klote apparaaten!!! Schijtzooi!

Nou Logitech wint het wel!

[ Voor 8% gewijzigd door Toppe op 24-05-2007 08:00 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Toppe schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 07:59:
Hallo,

Ik ga vandaag de Harman kardon TC30 bestellen. Deze afstandsbediening doet het ze allemaal niet na. Standaard krijg je deze bijvoorbeeld geleverd bij de Harman Kardon AVR745

[afbeelding]
Ik heb altijd begrepen dat de TC30 identiek was aan de 525, en dat het enige verschil zat in het kleurenscherm en de iets robuustere behuizing? Dus voor meer apparaten zou ik hem niet nemen... Of ik moet het mis hebben?

[ Voor 43% gewijzigd door Sander op 24-05-2007 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 21:29
Toppe schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 07:59:
Hallo,

[afbeelding]

Deze afstandsbediening is gewoon zoo super vet! Dockingstation om hem op te laden (jammer, dat je hem uit het docking moet halen om te verbinden met de PC).

Ik zou iedereen aanraden zeker de Harman Kardon TC30 te nemen. Logitech Harmony 525 heb ik gehad, ook stoer ding, alleen met wat extra appratuur in mijn huis moet ik bijna wel op de TC30 overstappen
...
Verklaar je nader.
Ik zie 8 knoppen i.p.v. 4 op de 525 voor rechtsreekse toegang naar activities en ik zie een kleuren scherm. Maar wat kan deze dat de 525 niet kan? Volgens mij werkt de Harman Kardon ook niet met de Logitech software, dus ik hoop voor je dat de support bij Harman Kardon net zo goed is als bij Logitech.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-05 19:42
edit:
Verkeerd gekeken...

[ Voor 74% gewijzigd door Marco op 24-05-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:34
Vandaag is de Harman Kardon TC30 95 euro bij www.1dayfly.nl

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Iemand ervaring met de software en support van de TC30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Ben nu echt druk bezig met mijn AB aan het instellen, de 885.

Heb nu alle apparaten er in staan. Ben nu bezig met activiteiten. Aantal zijn al compleet werkend alleen daarin zie ik nergens de optie om de knoppen te wijzigen die in het scherm terecht komen.

Kan dit wel? Zo ja hoe?

Die media knop vind ik trouwens wel handig, heb al plaatjes toegevoegd alleen die nummertjes die er bij worden weergegeven zijn beetje overbodig daar heb ik het plaatje voor, weet iemand hoe je dit weg krijgt?

Verder nog steeds een super AB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05-2024
Hoe werkt dat eigenlijk als je WinAmp wilt bedienen of PowerCinema? Hoe schakel je over tussen deze programma's als ze in bijv. je taakbalk staan? Kan je ook programma's starten? Vanaf je bureaublad bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Heb je dan een IR Oogje in je PC/Laptop? Want anders kun je hem sowieso niet bedienen. Deze remote is bedoeld voor apparaten als TV's etc. Op het moment dat jij een IR-dongle aan je pc hebt hangen dan regelt de software van die dongle alles (wat je bediend etc) het enige wat de afstandsbediening doet is het verzenden van de IR commando's naar de dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-05 18:49
Weet iemand hoe je bij "Activities" het menu item "Systeem.." (hier kan je klok en slideshow instellen) weg kan halen?
Verder, die slideshow, zie ik nu steeds starten voor hij het beeldscherm uitzet, kan ik dit ook nog ergens verwijderen? Kost alleen maar batterijen.

Heb trouwens een 785, welke stuk steviger aanvoelt dan mijn 525. Dat ding kraakte echt aan alle kanten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddey
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Iemand een idee waarom de 525 zo moeilijk leverbaar is? Ik wacht nu al bijna een maand :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Eddey schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:55:
Iemand een idee waarom de 525 zo moeilijk leverbaar is? Ik wacht nu al bijna een maand :/
Gewoon de eerste de beste Computerland, Paradigit of Mycom inlopen, geld op de toonbank leggen en met dat ding naar huis gaan......(gisteren was ik toevallig nog in zowel CL als PD en daar lagen ze nog volop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Zelfde geld voor MM etc.

Ik heb zelf de Harman Kardon TC30 besteld, kwa software en werking identiek aan de 555 enige verschil is dat de TC30 een laadstation, kleurenscherm en een stevigere behuizing heeft. Mijne wordt naar alle waarschijnlijkheid maandag of dinsdag bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Ik heb een vraag over de harmony 525
Ik heb via Ebay een Harmony 525 gekocht van iemand uit Frankrijk. Ik heb hem ontvangen, in perfecte staat, alleen de taal op de ab is frans.
Hoe kan ik deze omzetten naar Nederlands of Engels?
:? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Sorry,
Heb het al gevonden. UPDATEN !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Vassie18 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 20:47:
Heb nu alle apparaten er in staan. Ben nu bezig met activiteiten. Aantal zijn al compleet werkend alleen daarin zie ik nergens de optie om de knoppen te wijzigen die in het scherm terecht komen.

Kan dit wel? Zo ja hoe?
Ik quote mezelf maar even...iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-05 15:19
Vassie18 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:21:
[...]

Ik quote mezelf maar even...iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Activiteit aanmaken, daarna bij het tablad activiteiten kiezen voor knoppen aanpassen en dan de kiezen voor extra knoppen. Zo kun je per activiteit meerdere pagina's aanmaken voor de knoppen bij het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Martijn80 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:20:
[...]

Activiteit aanmaken, daarna bij het tablad activiteiten kiezen voor knoppen aanpassen en dan de kiezen voor extra knoppen. Zo kun je per activiteit meerdere pagina's aanmaken voor de knoppen bij het scherm.
Volgens mij had ik die optie al geprobeerd, zal toch nog is kijken misschien was ik er toen niet helemaal bij met mijn hoofd.

Ben wel 1 minpunt tegen gekomen aan de 885 vind de numeriek toetsen wat laag geplaatst op de AB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218526

Ik heb met veel plezier de Logitech Harmony 895!

De functie van het aansturen van Z-wave apparatuur (draadloos) heb ik alleen nog niet gebruikt?

Heeft er al iemand ervaring/
Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat?
Waar kan ik Z-wave apparatuur kopen?
Moet er nog iets worden geprogrammeerd?

Groeten,

Henk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-05 00:16
Anoniem: 218526 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:58:
Heeft er al iemand ervaring/
Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat?
Waar kan ik Z-wave apparatuur kopen?
Geen idee hoe het werkt, maar bij elekhomica kun je in ieder geval modules aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-05 12:40
UltraSub schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:07:
Hebben meer mensen last van het feit dat de cradle en de 885 erg nauw luisteren?
Vind het altijd een enorm gepriegel om de 885 aan het laden te krijgen. Je zou verwachten dat het droppen op de cradle genoeg is, maar nee... Ik moet echt serieus wat draaien en wringen voor het laden begint, en ook aan de gang blijft.
ik heb het idee dat hij niet oplaadt. Ik heb 'm de hele nacht in de lader laten zitten en vanmorgen had ie nog steeds maar 2 streepjes. Weer erin, en vanavond zelfde verhaal...Hoe zit dat bij die van jou? Is dat normaal als je 'm uit de lader haalt of is dat een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Steveedge schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 20:40:
[...]

ik heb het idee dat hij niet oplaadt. Ik heb 'm de hele nacht in de lader laten zitten en vanmorgen had ie nog steeds maar 2 streepjes. Weer erin, en vanavond zelfde verhaal...Hoe zit dat bij die van jou? Is dat normaal als je 'm uit de lader haalt of is dat een probleem?
Ik heb hem vandaag voor 2de keer op lader gelegd, moet zeggen eerste keer ging het perfect,lag gelijk goed en opladen maar, echter net had die er wat moeite mee, was telkens blieb,blieb.

Heb hem goed achter gelaten en ga er vanuit dat die straks gewoon weer is opgeladen

EDIT: Hij was inderdaad gewoon goed opgeladen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vassie18 op 12-06-2007 13:52 . Reden: Hij was inderdaad gewoon goed opgeladen :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-05 19:38

EraZor

Don't mention the war

hmmmm mijn 555 is ruim een jaar oud en er functioneren inmiddels 3 knoppen niet meer (waaronder de volume omlaag knop)
Absoluut niet intensief gebruikt...waardeloze rommel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Laatst online: 27-06-2022
EraZor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:10:
hmmmm mijn 555 is ruim een jaar oud en er functioneren inmiddels 3 knoppen niet meer (waaronder de volume omlaag knop)
Absoluut niet intensief gebruikt...waardeloze rommel. :(
Heb ook een 555. Ook een jaar oud. Ook mijn volume-down doet (bijna) niets meer. Crap! Is de 880 beter wat dat betreft? Het zijn geen goedkope speelgoedjes en dit soort problemen zou niet mogen voorkomen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-05 19:38

EraZor

Don't mention the war

om het verhaal compleet te maken...ik ben de bon ook kwijt...gvd...wellicht is die nieuwe philips met dat touchscreentje een beter idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ik heb de Harmony 525 gekocht voor mijn schoonvader. Ben hem thuis aan het testen op mijn Panasonic tv en onkyo Reveiver&DVD. Alles lijkt te werken op 1 redelijk essentieel onderdeel na:
De tv gaat niet aan of uit met de Harmony remote.
Heb de helpdesk al gebeld maar biedt (nog) geen oplossing. Al allerlei settings (ook speedsettings) geprobeerd maar helpt niks.
De tv ontvangt wel een signaal zie ik (rode lampje knippert even) maar er gebeurt niks verder.
Het betreft een TH-42PV70. Wil dat graag werkend hebben voor vaderdag. Daar hebben ze een TH-50PV60 dus zal wel zelfde probleem geven.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi,

ik heb een playstation met ir-afsrandsbediening.
om de afstandsbeidening aan te melden bij de ps2
moet ik 2 knoppen tegelijk indrukken.
kan ik dit instellen op de harmony?

bedankt, paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-05 11:29
Ik weet niet wat je precies wil doen, maar het aanzetten van de playstation is geen enkel probleem voor de Harmony. Inmiddels gebruik ik de playstation niet meer, maar ik kon hem perfect aan/uitzeteen en bedienen met de ab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi Domino,

Wij hebben een playstation 3, deze heeft geen infra-rood. De afstandsbediening van dat apperaat werkt alleen via Bluetooth. Nu is er wel een optie om voor een PS2 een IR ontvanger te kopen. In combinatie met een adapter om PS2 controller op een PS3 aan te sluiten, kan ik dus wel de PS3 bedienen met een afstandbediening. Het is alleen zo bij de PS3, dat alle controllers eerst aangemeld moeten worden. Dit kan op 2 manieren;
de PS-toets (analoge toets tussen select en start) indrukken, of select en up tegelijk. In het lijstje van de Harmony staat geen analoge knop, maar wel select en up. Als ik deze combinatie wil gebruiken stuurt hij die comando's kort na elkaar, terwijl ze juist tegelijk verzonden moeten worden.
Ik weet niet of het mogelijk is om een van deze methodes te gebruiken met de Harmony.

Gr,
Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

Dreamer

Foutje

Van de week kom mijn nieuwe home cinema systeem en wil daarbij graag 1 universele ab gebruiken. Ik weet alleen niet of de harmony kan wat ik wil.

apparaten
Samsung televisie
Onkyo Receiver
Panasonic DVD-recorder
Sony televisie

optie die beschikbaar moeten blijven
Ik wil via mijn panasonic dvd-recorder tv kijken. Op het moment dat ik bijv naar de wc moet wil ik de TV kunnen pauzeren (kan met dvd recorder). Dit moet op beide tv's kunnen.
Het geluid moet bij de samsung tv via de onkyo receiver gaan en bij de sony tv direct op de tv.

Eigenlijk weet ik dat de harmony 525 alles kan behalve de optie om de tv te kunnen pauzeren. En een tweede televisie er op aan sluiten.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Dreamer schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:33:
Van de week kom mijn nieuwe home cinema systeem en wil daarbij graag 1 universele ab gebruiken. Ik weet alleen niet of de harmony kan wat ik wil.

apparaten
Samsung televisie
Onkyo Receiver
Panasonic DVD-recorder
Sony televisie

Ik wil via mijn panasonic dvd-recorder tv kijken. Op het moment dat ik bijv naar de wc moet wil ik de TV kunnen pauzeren (kan met dvd recorder). Dit moet op beide tv's kunnen.
Het geluid moet bij de samsung tv via de onkyo receiver gaan en bij de sony tv direct op de tv.

Eigenlijk weet ik dat de harmony 525 alles kan behalve de optie om de tv te kunnen pauzeren. En een tweede televisie er op aan sluiten.
Waarom zou je de tv niet kunnen pauzeren? Als er een toets voor is op de afstandsbediening van je panasonic dvd recorder, kan je het ook met een harmony. En wat bedoel je met "tweede televisie er op aan sluiten"? Je kan meerdere tv's in de harmony software invoeren en daar dan naar gelieven activities aan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

Dreamer

Foutje

Mr_Blobby schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:31:
[...]
Waarom zou je de tv niet kunnen pauzeren? Als er een toets voor is op de afstandsbediening van je panasonic dvd recorder, kan je het ook met een harmony. En wat bedoel je met "tweede televisie er op aan sluiten"? Je kan meerdere tv's in de harmony software invoeren en daar dan naar gelieven activities aan hangen.
Wat je dus aangeeft is dat de harmony alle knoppen kan overnemen zoals ik die op de oorspronkelijk ab heb staan?

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvD.
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11-2021
readytoflow schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:27:
Ik heb de Harmony 525 gekocht voor mijn schoonvader. Ben hem thuis aan het testen op mijn Panasonic tv en onkyo Reveiver&DVD. Alles lijkt te werken op 1 redelijk essentieel onderdeel na:
Heb de helpdesk al gebeld maar biedt (nog) geen oplossing. Al allerlei settings (ook speedsettings) geprobeerd maar helpt niks.
De tv ontvangt wel een signaal zie ik (rode lampje knippert even) maar er gebeurt niks verder.
Het betreft een TH-42PV70. Wil dat graag werkend hebben voor vaderdag. Daar hebben ze een TH-50PV60 dus zal wel zelfde probleem geven.

Iemand een oplossing?
Hoi,

Ik heb ook een Panasonic, en om de TV aan of uit te krijgen moet ik gewoon de aan/uitknop wat langer indrukken. Dan reageert de TV pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Dreamer schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:37:
[...]

Wat je dus aangeeft is dat de harmony alle knoppen kan overnemen zoals ik die op de oorspronkelijk ab heb staan?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1074

readytoflow schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:27:

Iemand een oplossing?
Je moet dan de opdracht "RAW" laten leren, je houdt dan de aan/uit knop van de originele afstandsbediening gewoon wat langer ingedrukt.
Op deze manier is het mij gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Laatst online: 15-02 08:29
Zo gisteren 2ehands een bijna ongebruikt exemplaar van de afstandsbediening op de kop getikt voor 35 euro. Apparaten ingesteld en het werkt gelijk. Enige waar ik wat problemen mee heb is xbmc, dat zal ik wel gewoon via de leermodus meoten doen. vanavond maar eens testen

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Stampre schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:23:
Zo gisteren 2ehands een bijna ongebruikt exemplaar van de afstandsbediening op de kop getikt voor 35 euro. Apparaten ingesteld en het werkt gelijk. Enige waar ik wat problemen mee heb is xbmc, dat zal ik wel gewoon via de leermodus meoten doen. vanavond maar eens testen
XMBC werkt met de remote instellingen van de Microsoft remote van de XBOX. als je die inprogrammeerd zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Die moet ik hem dan zelf laten leren toch? Dus de remote van de standaard dvd kit er achter leggen en dat aanleren aan de ab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Nee, die kun je gewon toevoegen als device via de database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Anoniem: 1074 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 21:38:
[...]

Je moet dan de opdracht "RAW" laten leren, je houdt dan de aan/uit knop van de originele afstandsbediening gewoon wat langer ingedrukt.
Op deze manier is het mij gelukt.
Via IR bedoel je dan?
Dat had ik al geprobeerd. Werkte bij mij niet echt.
Kreeg wel mailtje van Helpdesk. Dat ik de instellingen kon updaten via mijn profiel.
Dat werkte wel. Maar toen ik daarna de teletext button ging instellen werkte aan/uit weer niet.

Goed ik zal van de week eens kijken bij mij schoonvader. Daar is 't ie uiteindelijk voor bedoeld.
Probeer ik het daar werkend te krijgen en zorgen dat het dan ook blijft werken.

Update via mail van helpdesk vind ik overigens wel erg netjes!
Nog mooier zou zijn dat ze erin vermelden wát ze uiteindelijk gewijzigd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Heb inmiddels de TC30 vrijwel geheel naar mijn wensen ingesteld. Wat ik jammer vind is dat je de volgorde van de additional buttons niet kunt wijzigen in de software, je moet ze er dan uithalen en opnieuw instellen op de gewenste plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Dus ik voeg niet de xbox toe, maar enkel de microsoft remote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Laatst online: 29-05 00:16
sander- schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:50:
Heb inmiddels de TC30 vrijwel geheel naar mijn wensen ingesteld. Wat ik jammer vind is dat je de volgorde van de additional buttons niet kunt wijzigen in de software, je moet ze er dan uithalen en opnieuw instellen op de gewenste plek.
Kun je ook gewoon de harmony website gebruiken met de TC30? Anders moet je in firefox de Harmony mod eens gebruiken, daar kan het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
ik gebruik een echte aparte executable waarin de applicatie draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
sander- schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:26:
ik gebruik een echte aparte executable waarin de applicatie draait.
En heeft die 'echte aparte executable' een internetverbinding nodig eigenlijk?
Waar haalt die app. z'n gegevens vandaan? Zit er een enorme databse bij oid?

Zou je anders die 'echte aparte executable' eens ergens ter download neer kunnen zetten (als dat mag). Dan kunnen andere Harmony gebruikers eens testen of die ook met de Logitech's werkt. "We" zijn al lang op zoek naar een applicatie die niet per se een internet verbinding nodig heeft nl........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Dat heeft ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Ieder keer na een activity krijg ik de melding: de afstandsbediening denkt dat de aparaten aan staan. Hoe voorkom ik deze melding? Is er iemand die het type nummer heeft van de mce ab? dan kan ik die toevoegen voor xbmc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsnoek
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik heb sinds enige tijd een Logitech Harmony 525 in mijn bezit. Hierbij heb ik meteen een Belkin USB IrDA dongle aangeschaft.

om precies te zijn deze dongle:

http://catalog.belkin.com...process?Product_Id=183997

Nou ben in al enige tijd opzoek op forums en google naar uitleg hoe ik Cyberlink Powerdvd 7 kan bedienen met mijn Harmony, maar nergens kan ik het vinden.

Wel zie ik topics over Winamp e.d. voorbij komen,

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik PowerDVD 7 icm mijn Harmony525 en de USB dongle werkend ga krijgen?

alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
martijnsnoek schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:25:
Ik heb sinds enige tijd een Logitech Harmony 525 in mijn bezit. Hierbij heb ik meteen een Belkin USB IrDA dongle aangeschaft.

om precies te zijn deze dongle:

http://catalog.belkin.com...process?Product_Id=183997

Nou ben in al enige tijd opzoek op forums en google naar uitleg hoe ik Cyberlink Powerdvd 7 kan bedienen met mijn Harmony, maar nergens kan ik het vinden.

Wel zie ik topics over Winamp e.d. voorbij komen,

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik PowerDVD 7 icm mijn Harmony525 en de USB dongle werkend ga krijgen?

alvast dank
Dat gaat ook niet werken want jouw dongle is niet compatible, staat ook: IrDA en dat is heel wat anders. Althans het is wel infrarood, maar een ander protocol niet voor het bedienen van 'consumenten' apparaten. Wordt eigenlijk alleen gebruikt voor PDA's/mobiele telefoons etc.....
Wellicht krijg je het nog wel aan de praat maar dan zal je op maximaal een metertje moeten gaan zitten.....

Ik zou op zoek naar een andere infrarood ontvanger voor je PC, bijv. de Micorsoft MCE IR usb ontvanger........

EDIT: staat toch ook gewoon bij de Belkin omschrijving:
The Belkin USB to Infrared Smartbeam lets you easily transfer files, images and data from your printer, handheld computer, cell phone or laptop to your computer. Synchronise your data fro your phone or PDA in seconds. The convenient way to make sure you have back-up files of your important information.
This is the perfect interface to make sure you never lose those irreplaceable details. Just plug directly into your free USB port and you are ready to go!

[ Voor 18% gewijzigd door kaajee op 19-06-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsnoek
Hoi!

Thnx voor de info!

wat is Dynabite dan toch ook weer een ****tent want ik heb nadrukkelijk gezegt dat ik hem wil gebruiken icm mijn harmony 525 voor de pc! en dat ging 100% zeker werken volgens hun.

Heb je een zo goedkoop mogelijk alternatief? voor mij??
kaajee schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:00:
[...]

Dat gaat ook niet werken want jouw dongle is niet compatible, staat ook: IrDA en dat is heel wat anders. Althans het is wel infrarood, maar een ander protocol niet voor het bedienen van 'consumenten' apparaten. Wordt eigenlijk alleen gebruikt voor PDA's/mobiele telefoons etc.....
Wellicht krijg je het nog wel aan de praat maar dan zal je op maximaal een metertje moeten gaan zitten.....

Ik zou op zoek naar een andere infrarood ontvanger voor je PC, bijv. de Micorsoft MCE IR usb ontvanger........

EDIT: staat toch ook gewoon bij de Belkin omschrijving:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
martijnsnoek schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:32:
Hoi!

Thnx voor de info!

wat is Dynabite dan toch ook weer een ****tent want ik heb nadrukkelijk gezegt dat ik hem wil gebruiken icm mijn harmony 525 voor de pc! en dat ging 100% zeker werken volgens hun.

Heb je een zo goedkoop mogelijk alternatief? voor mij??

[...]
Zoals gezegd; het schijnt op zich wel te kunnen, maar zeker niet soepel en eenvoudig.
Ik bedoelde zo één.......bijv.

Hier staan ook nog aardige info; een, twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 11:26

SeatRider

Hips don't lie

De Harman/Kardon met kleurenscherm is vandaag weer op 1dayfly voor 94,99 euro. Heb er net 1 besteld, ben zeer benieuwd!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Leuk apparaat. Heb em inmiddels bijna 2 weken in gebruik en het werkt als een zonnetje. Zeker in het begin regelmatig even op en neer naar de PC om wat dingen in de configuratie te wijzigen, maar nu inmiddels is ie volledig naar mijn wensen ingericht.

En batterijduur valt me ook zeker niet tegen, na 1e keer laden een hele week op de batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsnoek
deze zou dus moeten werken??

http://www.complus.nl/red...d=&d_catg=&d_word=1514605

als dat zo is bestel ik hem gelijk.
kaajee schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:26:
[...]

Zoals gezegd; het schijnt op zich wel te kunnen, maar zeker niet soepel en eenvoudig.
Ik bedoelde zo één.......bijv.

Hier staan ook nog aardige info; een, twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
martijnsnoek schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:15:
deze zou dus moeten werken??

http://www.complus.nl/red...d=&d_catg=&d_word=1514605

als dat zo is bestel ik hem gelijk.

[...]
Geen idee, er wordt verdraaid weinig info gegeven......je zou es moeten vragen of ie MCE / Microsoft compatible is. Of om een exact type nummer of een plaatje vragen.....

Maar hij is wel goedkoop idd......dus zou een goeie deal kunnen zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:39
Ter info....

Heb zelf een Harmony 885 die ik gebruik om onder andere mijn MeidaCenter (Vista) te bedienen, dit gaat allemaal prima. Ik heb net even geprobeerd of ik ook PowerDVD (7.3) kan bedienen maar helaas niet.

Met andere woorden, met MCE infrarood ontvanger kun je PowerDVD niet bedienen, tenminste niet zonder evt. aanpassingen (als die bestaan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SeatRider schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 12:39:
De Harman/Kardon met kleurenscherm is vandaag weer op 1dayfly voor 94,99 euro. Heb er net 1 besteld, ben zeer benieuwd!
Beetje offtopic, maar is dat 1dayfly een beetje betrouwbaar? Ziet er op zicht goed uit.
Jammer dat ik die aanbieding gemist heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Armo schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:07:
Ter info....

Heb zelf een Harmony 885 die ik gebruik om onder andere mijn MeidaCenter (Vista) te bedienen, dit gaat allemaal prima. Ik heb net even geprobeerd of ik ook PowerDVD (7.3) kan bedienen maar helaas niet.

Met andere woorden, met MCE infrarood ontvanger kun je PowerDVD niet bedienen, tenminste niet zonder evt. aanpassingen (als die bestaan...)
Nee logisch, PowerDVD (Cyberlink) moet dan wel support voor remotes bieden.

Je zou Girder kunnen proberen of je remote dusdanig instellen (zijn 'drivers' voor) dat ie zich als 'muis' gedraagt ahw........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als het je gaat om de bediening van een goed dvd afspeelprogramma zou je hiervoor ook Theatertek kunnen gebruiken. Vind ik persoonlijk een heerlijk programma om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik heb vandaag de TC30 ontvangen, maar qua functionaliteit is het niet echt een verbetering ten opzichte van de 525. Het oplaad station is erg handig maar voor de rest is het een luxe 525.

Denk dat ie maar weer de verkoop in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Dreamer schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:33:

apparaten
Samsung televisie
Onkyo Receiver
Panasonic DVD-recorder
Sony televisie

De harmony kan alles wat de originele AB kan. Zelfs bepaalde verborgen commando's die de originele AB niet kan.

Pauze is dus wel degelijk mogelijk, je kunt zelfs tijdelijk overschakelen naar Radio/TV en dan weer terug naar DVD.
EraZor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:57:
om het verhaal compleet te maken...ik ben de bon ook kwijt...gvd...wellicht is die nieuwe philips met dat touchscreentje een beter idee....
Neem is contact op met de helpdesk, wellicht dat wij je alsnog kunnen helpen. Ik kan niets beloven, maar onze afdeling in Canada zal hier over beslissen. Nooit geschoten is altijd mis :)
synthdood schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:54:
[...]

Heb ook een 555. Ook een jaar oud. Ook mijn volume-down doet (bijna) niets meer. Crap! Is de 880 beter wat dat betreft? Het zijn geen goedkope speelgoedjes en dit soort problemen zou niet mogen voorkomen. :(
Zie reactie hierboven
Stampre schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:11:
Die moet ik hem dan zelf laten leren toch? Dus de remote van de standaard dvd kit er achter leggen en dat aanleren aan de ab?
Zoals al gezegd is, kies je voor Xbox Microsoft console. Mocht je er niet uitkomen, bel gerust even met ons (helpdesk)
Stampre schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:30:
Ieder keer na een activity krijg ik de melding: de afstandsbediening denkt dat de aparaten aan staan. Hoe voorkom ik deze melding? Is er iemand die het type nummer heeft van de mce ab? dan kan ik die toevoegen voor xbmc
In de software kun je onder voorkeurinstellingen de AB assistent uitschakelen.
Domino schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:19:
Ik heb vandaag de TC30 ontvangen, maar qua functionaliteit is het niet echt een verbetering ten opzichte van de 525. Het oplaad station is erg handig maar voor de rest is het een luxe 525.

Al is gekeken naar de 885? Voor 100 euro staat er één op marktplaats.

[ Voor 22% gewijzigd door Workaholic op 29-06-2007 19:42 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wols
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10-2024
Armo schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:07:
Ter info....

Ik denk wel dat het moet werken met powerdvd. Cyberlink verkoopt zelf namelijk een afstandbediening die werkt in combinatie met powerdvd of powercinema. Kostprijs: 20.99 euro.

http://www.cyberlink.com/multi/cyberstore/order_44_ENU.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Domino schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:19:

Ik wil niet veel zeggen, maar behalve het oplaadstation heeft de TC30 een kleurenscherm, 8 ipv 4 activity buttuns en een autotilt functie. Daarnaast is hij veel degelijker gebouwd en beter afleesbaar bij lamplicht. Kwa functionaliteit moet je hem dus vergelijken met een 885. Ook maakt hij gebruik van de Logitech database. Volgens mij moet jij je gewoon wat meer verdiepen in de functionaliteit van Harmony remotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Audi-Addict schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:38:[...]
Al is gekeken naar de 885? Voor 100 euro staat er één op marktplaats.
Ik hou niet van het design van de 885, de 525 is voor mij perfect. Eventueel de 555 of de harmony 360.
EdGnoj schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:16:
[...]Ik wil niet veel zeggen, maar behalve het oplaadstation heeft de TC30 een kleurenscherm, 8 ipv 4 activity buttuns en een autotilt functie. Daarnaast is hij veel degelijker gebouwd en beter afleesbaar bij lamplicht. Kwa functionaliteit moet je hem dus vergelijken met een 885. Ook maakt hij gebruik van de Logitech database. Volgens mij moet jij je gewoon wat meer verdiepen in de functionaliteit van Harmony remotes.
Ik heb geen behoefte aan extra functionaliteit. Ik ging puur voor de degelijkheid van de uitvoering en het kleuren scherm.

Om je een duidelijk beeld te geven, ik heb 4 activiteiten: DVD / TV / CD / Xbox. Meer niet, en ik ga ook geen onzin activiteiten toevoegen. Het kleuren scherm is leuk maar erg druk door de afbeeldingen die gebruikt worden bij de activiteiten. De afleesbaarheid wordt daardoor aardig minder, bovendien weet ik inmiddels waar welke activiteit staat op mijn 525, kijken is niet meer nodig. Vier activiteiten onthouden is niet echt een moeilijke leercurve ;).

Ik heb destijds ook voor een 525 gekozen omdat ik de extra functionaliteit van de 885 niet nodig had, buiten dat ik de 885 foei lelijk vind. Daarnaast is de HK software een stuk minder gebruiksvriendelijk als die van Logitech, wat een weerslag heeft op de programmering van de TC30.

Wat betreft de autotilt functie, ik heb geen idee wat het is, kun je hier eens wat meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Domino schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:38:
Ik heb destijds ook voor een 525 gekozen omdat ik de extra functionaliteit van de 885 niet nodig had, buiten dat ik de 885 foei lelijk vind. Daarnaast is de HK software een stuk minder gebruiksvriendelijk als die van Logitech, wat een weerslag heeft op de programmering van de TC30.
Ik ken de 525 niet. Vandaag mijn TC30 binnen gekregen en natuurlijk gelijk aangesloten en geinstalleerd. Tot nu toe valt ie me heel erg mee, was even bang dat aktiviteit-gebaseerd werken niet flexibel genoeg is, maar ik kan er echt alles mee wat ik wil.

De 8 activity buttons doen meer dan alleen de activiteiten, afhankelijk van welk apparaat je wilt bedienen kun je er extra functies onder kwijt die niet vallen onder de standaard knopjes. Zo kun je dus bijna oneindig veel commando's kwijt (mijn receiver heeft zo 14 sets x 8 knopjes = 112 functies extra :))

Ik ken de Logitech software niet, wat kan daar meer mee dan met de HK versie? En zou ik niet gewoon de Logitech software kunnen gebruiken voor de HK?
Wat betreft de autotilt functie, ik heb geen idee wat het is, kun je hier eens wat meer over vertellen?
Zodra je de ab optilt/schuinhoudt gaat als vanzelf de verlichting aan :)

Edit: Net de Logitech Harmony software erop gezet. De HK software doet t nu niet meer en de Logitech software werkt gewoon, maar ziet er verdacht hetzelfde uit als de HK versie eerst. Zie geen verschil in functionaliteit. Dat zou nog kunnen betekenen dat zodra de TC30 wordt herkend, ie bepaalde dingen disabled. Maar waarom zou ie dat doen...

[ Voor 11% gewijzigd door SeatRider op 30-06-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Laatste tijd is het weer een zootje hier met mijn 885. Moet iedere keer als de tv vanuit standby aangezet wordt, middels help en 5 knoppen drukken er voor zorgen dat de TV ook werkelijk op EXT1 komt. Niet fijn. Je zou toch verwachten dat het apparaat dit bij zou moeten leren na 100x precies hetzelfde met help.

/edit
En ik wordt knettergek van die lader. Sta iedere keer zeker 10 seconden te pielen met het netjes in de cradle leggen van de AB, om maar te zorgen dattie blijft laden.

[ Voor 22% gewijzigd door UltraSub op 30-06-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
UltraSub schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:23:
Laatste tijd is het weer een zootje hier met mijn 885. Moet iedere keer als de tv vanuit standby aangezet wordt, middels help en 5 knoppen drukken er voor zorgen dat de TV ook werkelijk op EXT1 komt. Niet fijn. Je zou toch verwachten dat het apparaat dit bij zou moeten leren na 100x precies hetzelfde met help.
De help functie kan helaas geen functies leren. Het enige wat hij doet is bepaalde zaken opnieuw uitvoeren wanneer apparaten niet goed aan gaan of op de verkeerde ingang uitkomt.

Het klinkt alsof jouw tv gebruik maakt van wat wij noemen "input toggle". Bij dit systeem moet de input (ingang) lijst correct zijn anders komt de harmony nooit op de juiste ingang uit.

Bovendien kan een SCART verbinding ook roet in het eten gooien door automatisch te switchen.

Neem even contact met ons op om dit goed af te stellen.
/edit
En ik wordt knettergek van die lader. Sta iedere keer zeker 10 seconden te pielen met het netjes in de cradle leggen van de AB, om maar te zorgen dattie blijft laden.
Zijn de contact pinnen schoon? Als je hem aandrukt laad hij dan wel goed?

Wij kunnen eventueel een vervangende lader toesturen die dit probleem verhelpt.

De helpdesk is van maandag tot vrijdag van 8 tot 8 open en op zaterdag van 10 tot 6.

[ Voor 3% gewijzigd door Workaholic op 30-06-2007 17:31 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
SeatRider schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:10:
[...]

Ik ken de 525 niet. Vandaag mijn TC30 binnen gekregen en natuurlijk gelijk aangesloten en geinstalleerd. Tot nu toe valt ie me heel erg mee, was even bang dat aktiviteit-gebaseerd werken niet flexibel genoeg is, maar ik kan er echt alles mee wat ik wil.

De 8 activity buttons doen meer dan alleen de activiteiten, afhankelijk van welk apparaat je wilt bedienen kun je er extra functies onder kwijt die niet vallen onder de standaard knopjes. Zo kun je dus bijna oneindig veel commando's kwijt (mijn receiver heeft zo 14 sets x 8 knopjes = 112 functies extra :))

Ik ken de Logitech software niet, wat kan daar meer mee dan met de HK versie? En zou ik niet gewoon de Logitech software kunnen gebruiken voor de HK?

[...]

Zodra je de ab optilt/schuinhoudt gaat als vanzelf de verlichting aan :)
Zie het plaatje van de 525 en zoek de verschillen :):

Afbeeldingslocatie: http://www.journaldugeek.com/images/2006_03/logitech_harmony525.jpg

De TC30 perfect waarvoor hij in de markt is gezet, maar de meerwaarde op de 525 is zeer gering. Ik ging voor het kleurenscherm en de degelijkere constructie. Maar het scherm valt wat tegen, het is te druk met die grafische plaatjes erachter. En de 8 knoppen in als je in een activity zit heb je ook niet echt nodig. Dan maar scrollen naar het tweede scherm.

Overigens heeft de 525 een soort van autotilt functie.

En dan nog het antwoord op je vraag, de Logitech software herkende mijn TC30 niet. De setup wordt goed doorlopen, maar daar heb je geen remote voor nodig, de upload van de configuratie naar de TC30 loopt niet jammer genoeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Domino op 30-06-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Audi-Addict schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:30:
[...]

De help functie kan helaas geen functies leren. Het enige wat hij doet is bepaalde zaken opnieuw uitvoeren wanneer apparaten niet goed aan gaan of op de verkeerde ingang uitkomt.

Het klinkt alsof jouw tv gebruik maakt van wat wij noemen "input toggle". Bij dit systeem moet de input (ingang) lijst correct zijn anders komt de harmony nooit op de juiste ingang uit.

Bovendien kan een SCART verbinding ook roet in het eten gooien door automatisch te switchen.

Neem even contact met ons op om dit goed af te stellen.
Heej, bedankt voor de snelle support. Ik zal idd maandag anders even bellen. Zelf blijf ik maar kloten. Heb het in principe allemaal netjes in orde, maar er zijn wat irritante dingetjes zoals dit dus.

Inderdaad, de TV heeft input toggle. Hoop dat mijn volgende tv (nog een maand of 3, 4 wachten) directe keuze heeft. SCART switcht wel, maar gooit hier iig geen roet in het eten (gedubbelchecked).
[...]

Zijn de contact pinnen schoon? Als je hem aandrukt laad hij dan wel goed?

Wij kunnen eventueel een vervangende lader toesturen die dit probleem verhelpt.

De helpdesk is van maandag tot vrijdag van 8 tot 8 open en op zaterdag van 10 tot 6.
Contact pinnen zijn schoon. Heeft hij al vanaf het begin. Wat ik doe is er een beetje mee draaien, en naar boven/beneden bewegen. Na wat gepiep en geflipper blijft hij daarna meestal wel laden.
Ik zal maandag contact met de helpdesk opnemen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Domino schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:41:
En dan nog het antwoord op je vraag, de Logitech software herkende mijn TC30 niet. De setup wordt goed doorlopen, maar daar heb je geen remote voor nodig, de upload van de configuratie naar de TC30 loopt niet jammer genoeg.
Daar kom ik nu ook achter. Maar ik lijk met de Logitech software wel gewoon de TC30 te kunnen beheren, maar zie geen extra opties. Dus in welk opzicht kun je meer met de Logitech software (voor de 525 bijvoorbeeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
UltraSub schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:48:
[...]
Heej, bedankt voor de snelle support. Ik zal idd maandag anders even bellen. Zelf blijf ik maar kloten. Heb het in principe allemaal netjes in orde, maar er zijn wat irritante dingetjes zoals dit dus.

Inderdaad, de TV heeft input toggle. Hoop dat mijn volgende tv (nog een maand of 3, 4 wachten) directe keuze heeft. SCART switcht wel, maar gooit hier iig geen roet in het eten (gedubbelchecked).

[...]

Contact pinnen zijn schoon. Heeft hij al vanaf het begin. Wat ik doe is er een beetje mee draaien, en naar boven/beneden bewegen. Na wat gepiep en geflipper blijft hij daarna meestal wel laden.
Ik zal maandag contact met de helpdesk opnemen. Bedankt!
Bel dinsdag avond maar even tussen 7 en 8, zal ik proberen om je persoonlijk te woord te staan ;-)

Helaas is door schakelen naar mij niet mogelijk, maar ik ben iig wel aanwezig. Mocht je mij niet aan de lijn krijgen, vragen om een "transfer naar canada". Zij zullen je met de oplader en de input problemen beter kunnen helpen

[ Voor 12% gewijzigd door Workaholic op 30-06-2007 18:42 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
SeatRider schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:54:
[...]

Daar kom ik nu ook achter. Maar ik lijk met de Logitech software wel gewoon de TC30 te kunnen beheren, maar zie geen extra opties. Dus in welk opzicht kun je meer met de Logitech software (voor de 525 bijvoorbeeld)?
De HK software gebruikt dezelfde engine en servers als Logitech. Is op zich logisch want het is allemaal gebaseerd op de Harmony technologie/filosofie.

De Logitech software is gebruiksvriendelijk en oogt beter. Overigens kan ik na de installatie van de HK software deze ook configureren als ik de Logitech software opstart, maar ik krijg dan de HK software indeling, waarschijnlijk is dit afhankelijk van je inlog code.

Zal dadelijk eens screenshotjes nemen, dan zie je het verschil.

[edit]

Hieronder de screenshots van de HK software en een screenshot van de logitech software:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcadee/tc30/hk-1-k.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcadee/tc30/hk-2-k.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcadee/tc30/l-1-k.png

[ Voor 21% gewijzigd door Domino op 01-07-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
  • Laatst online: 28-05 08:48
Weer een nieuwe TC30 owner, lijkt wel of we dit topic hijacken:-). Redelijk tevreden over de AB en zijn functionaliteit. Persoonlijk vindt ik de HK interface echt brak. Hou niet zo van de wizardstyle aanpak en mede daardoor ook uren bezig geweest. Wat een gedoe zeg.

Anyway mijn nieuwe samsung LCD heeft ook een input toggle en de inputs waarop niets zit aangesloten worden niet weergegeven. Van groot belang is dat je de volgorde van de input lijst correct invoer om de AB naar de gewenste input te laten schakelen. Dit leek ook bij mij even te werken, maar op mijn HDMI2 input zit mijn PS3 aangesloten echter als de PS3 uitstaat komt deze niet in de input toggle volgorde voor. Gevolg volgorde klopt niet meer en AB schakelt naar de verkeerde input. Totdat ik voor mijn LCD-TV commando's vond die ook direct naar de juiste input schakelen. Hele input lijst vervangen door dummy, helaas door de wizardstyle aanpak wordt altijd om een input gevraagd en is het verplicht om dit op te geven, en daarna een directe input commando erachter gefrommeld. Het werkt als een tierelier nu !!

Nog één issue over...heel specifiek hoor. Ik heb één 300cd mega changer en er wordt een optie gegeven om Artiest/Title van de CD in te voeren (Media setup). Echter de AB doet niets met de invoer... voor de test een paar titles ingevoerd. Waarschijnlijk is deze optie een residu uit de uitgebreidere interface van Logitech die HK vergeten is eruit te strippen. In het algemeen toch jammer de TC30 kan gewoon meer dan de software van HK ons laat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

drikus schreef op zondag 01 juli 2007 @ 09:15:
Anyway mijn nieuwe samsung LCD heeft ook een input toggle en de inputs waarop niets zit aangesloten worden niet weergegeven. Van groot belang is dat je de volgorde van de input lijst correct invoer om de AB naar de gewenste input te laten schakelen. Dit leek ook bij mij even te werken, maar op mijn HDMI2 input zit mijn PS3 aangesloten echter als de PS3 uitstaat komt deze niet in de input toggle volgorde voor. Gevolg volgorde klopt niet meer en AB schakelt naar de verkeerde input. Totdat ik voor mijn LCD-TV commando's vond die ook direct naar de juiste input schakelen. Hele input lijst vervangen door dummy, helaas door de wizardstyle aanpak wordt altijd om een input gevraagd en is het verplicht om dit op te geven, en daarna een directe input commando erachter gefrommeld. Het werkt als een tierelier nu !!
Ik begreep dat de Samsung tv's wel degelijk rechtstreeks op een input gezet kunnen worden, de mogelijkheid zit alleen niet op de originele afstandsbediening. Zie Anoniem: 20084 in "[AB] Logitech Harmony 525 Advanced Unive..."

[ Voor 3% gewijzigd door SeatRider op 01-07-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211800

EdGnoj schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:16:
[...]

Ik wil niet veel zeggen, maar behalve het oplaadstation heeft de TC30 een kleurenscherm, 8 ipv 4 activity buttuns en een autotilt functie. Daarnaast is hij veel degelijker gebouwd en beter afleesbaar bij lamplicht. Kwa functionaliteit moet je hem dus vergelijken met een 885. Ook maakt hij gebruik van de Logitech database. Volgens mij moet jij je gewoon wat meer verdiepen in de functionaliteit van Harmony remotes.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 211800 op 01-07-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
Ik ben nu zelf ook aan het kijken naar een universal remote.
Maar bij de 525 staat bij de kenmerken niets over Vista ondersteuning vermeld terwijl bij de 785 dit bevoorbeeld wel het geval is.
Dus mijn 1e vraag is: Werkt de 525 ook met vista?

Zover is bij de pakket inhouden terug kan vinden zit er geen IR reciever bij om je pc te bedienen.
Opzich geen probleem maar dan kom ik gelijk bij vraag 2 ;)
Ondersteunen de Logitech remotes, de Soungraph Imon VFD ?
Of is dat meer een Imon configuratie instelling?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Heb onlangs ook de 525 gekocht en op zich erg tevreden. Krijg alleen een toets van ab van microsoft behorende bij de xbox niet geleerd. Ik gebeld met helpdesk, heeft hij geprobeerd het op te lossen, hij snapte het probleem, aleen kon ij het zelf niet. Doorgestuurd naar Toronto, krijg ik mail dat ze mijn tv instellingen hebben aangepast 8)7 maar dat werkte allemaal. Enige nadeel is dat ik nu niet meer overal bij kan in mijn profiel en dat mijn xbox nog steeds niet volledig werkt. van de week maar weer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
klaasbram schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:12:
Ik ben nu zelf ook aan het kijken naar een universal remote.
Maar bij de 525 staat bij de kenmerken niets over Vista ondersteuning vermeld terwijl bij de 785 dit bevoorbeeld wel het geval is.
Dus mijn 1e vraag is: Werkt de 525 ook met vista?

Zover is bij de pakket inhouden terug kan vinden zit er geen IR reciever bij om je pc te bedienen.
Opzich geen probleem maar dan kom ik gelijk bij vraag 2 ;)
Ondersteunen de Logitech remotes, de Soungraph Imon VFD ?
Of is dat meer een Imon configuratie instelling?
De 525 werkt prima met vista!

Er zit geen ir reciever bij.

De soundgraph ken ik niet, maar de harmony kan in principe alle infarood codes leren en uitsturen.

Als dit apparaat dus met een IR afstandsbediening werkt dan werkt hij ook prima met de harmony
Stampre schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:40:
Heb onlangs ook de 525 gekocht en op zich erg tevreden. Krijg alleen een toets van ab van microsoft behorende bij de xbox niet geleerd. Ik gebeld met helpdesk, heeft hij geprobeerd het op te lossen, hij snapte het probleem, aleen kon ij het zelf niet. Doorgestuurd naar Toronto, krijg ik mail dat ze mijn tv instellingen hebben aangepast 8)7 maar dat werkte allemaal. Enige nadeel is dat ik nu niet meer overal bij kan in mijn profiel en dat mijn xbox nog steeds niet volledig werkt. van de week maar weer bellen.
Bel dinsdag avond even tussen 7 en 8 en pm je referentie nummer even :).

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Sorry, was al beatwoord, laat maar dus..........

[ Voor 121% gewijzigd door kaajee op 01-07-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juggels
  • Laatst online: 28-05 10:12
Ik heb zelf de Harmony 555, en ben er tot op heden erg tevreden over. Heb alleen sinds ik mijn nieuwe tv heb (Samsung LE32R32) dat ik de inputs van mijn activities niet meer goed krijg. Nu probeer ik t via de logitech software op te lossen door de inputs van de tv opnieuw in te stellen. Wanneer ik dan de input related commando's heb gekozen en op 'next' klik krijg ik de volgende foutmelding:
"Unable to display content.

Click Next to continue."
Zijn er wellicht meer mensen die dit probleem hebben? Zo nee, dan ga ik de helpdesk ook maar eens lastig vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
ok audi addict, zal hem even opzoeken voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Juggels schreef op maandag 02 juli 2007 @ 08:45:
Ik heb zelf de Harmony 555, en ben er tot op heden erg tevreden over. Heb alleen sinds ik mijn nieuwe tv heb (Samsung LE32R32) dat ik de inputs van mijn activities niet meer goed krijg. Nu probeer ik t via de logitech software op te lossen door de inputs van de tv opnieuw in te stellen. Wanneer ik dan de input related commando's heb gekozen en op 'next' klik krijg ik de volgende foutmelding:

[...]

Zijn er wellicht meer mensen die dit probleem hebben? Zo nee, dan ga ik de helpdesk ook maar eens lastig vallen ;)
Welke software versie gebruik je? Dit was voorheen een bekend probleem, maar dit moet verholpen zijn in de 7.2/ 7.3x versie.

Geef de helpdesk anders even een belletje, maken wij het in orde voor je.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juggels
  • Laatst online: 28-05 10:12
Ik krijg die foutmelding zowel in de laatste software (LogitechHarmonySoftware7.3.0-WIN-x86.exe onder Vista) als ook via de Harmony Member Web site. Zit nu op m'n werk, maar zal straks de helpdesk dan maar eens bellen. Thanks iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
@audi addict, ik heb je gemaild op je mailadres uit je profiel. Naar wie moet ik vragen morgenavond als ik de helpdesk bel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Stampre schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:02:
@audi addict, ik heb je gemaild op je mailadres uit je profiel. Naar wie moet ik vragen morgenavond als ik de helpdesk bel?
Helaas kan er niet naar mij worden doorverbonden aangezien ik dan ook wellicht bezig ben.

Indien je mij (jasper) niet aan de lijn krijgt, kunnen mijn collega's jou ook helpen. Mochten ze er niet uitkomen vraag ze dan even of ze je kunnen door verbinden naar canada.

heb geen mail ontvangen? Kun je het referentie nr hier even posten?

[ Voor 8% gewijzigd door Workaholic op 03-07-2007 14:20 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Incident: 070621-001909 was de referentie die ik doorkreeg. Ik hoop dat het vanavond opgelost wordt.
bedankt alvast!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.