Hier is de Harmony nu ondertussen al weer een tijdje volledig probleemloos in gebruik. Eerst wilde het maar niet lukken om de televisie op het goede kanaal te laten springen. Wij gebruiken hier een sateliet decoder welke is aangesloten op AV2. Bij het inschakelen van de televisie (Panasonic TH42PV60) moet je eerst op de TV/AV knop drukken en vervolgens moet de televisie naar AV2 schakelen. Tweemaal op de AV2 knop drukken betekend echter verspringen naar AV2/S. Om en om ging dit dus goed, maar het blijft irritant. Contact gehad met de Logitech helpdesk, bleek dat er meer van dit soort problemen waren met de bediening van deze televisie. Door een helpdesk medewerker terug gebeld en allerhande stappen/test doorlopen waar na hij elke keer weer aanpassingen in de software maakte. Het koste even tijd (1,5 uur) maar het werkt nu uitstekend ! Deze code zou ook geupload worden naar de centrale database zodat ook anderen met deze televisie probleemloos van de Harmony gebruik kunnen maken.
Echt super-service moet ik zeggen. Er is mij eerst ook gevraagd of ik wel tijd had voor dergelijke uitgebreide test ed, erg netjes van ze.
Echt super-service moet ik zeggen. Er is mij eerst ook gevraagd of ik wel tijd had voor dergelijke uitgebreide test ed, erg netjes van ze.