[AB] Logitech Harmony 525 Advanced Universal Remote

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 89.909 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
sander- schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:26:
ik gebruik een echte aparte executable waarin de applicatie draait.
En heeft die 'echte aparte executable' een internetverbinding nodig eigenlijk?
Waar haalt die app. z'n gegevens vandaan? Zit er een enorme databse bij oid?

Zou je anders die 'echte aparte executable' eens ergens ter download neer kunnen zetten (als dat mag). Dan kunnen andere Harmony gebruikers eens testen of die ook met de Logitech's werkt. "We" zijn al lang op zoek naar een applicatie die niet per se een internet verbinding nodig heeft nl........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dat heeft ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Ieder keer na een activity krijg ik de melding: de afstandsbediening denkt dat de aparaten aan staan. Hoe voorkom ik deze melding? Is er iemand die het type nummer heeft van de mce ab? dan kan ik die toevoegen voor xbmc

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik heb sinds enige tijd een Logitech Harmony 525 in mijn bezit. Hierbij heb ik meteen een Belkin USB IrDA dongle aangeschaft.

om precies te zijn deze dongle:

http://catalog.belkin.com...process?Product_Id=183997

Nou ben in al enige tijd opzoek op forums en google naar uitleg hoe ik Cyberlink Powerdvd 7 kan bedienen met mijn Harmony, maar nergens kan ik het vinden.

Wel zie ik topics over Winamp e.d. voorbij komen,

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik PowerDVD 7 icm mijn Harmony525 en de USB dongle werkend ga krijgen?

alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
martijnsnoek schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:25:
Ik heb sinds enige tijd een Logitech Harmony 525 in mijn bezit. Hierbij heb ik meteen een Belkin USB IrDA dongle aangeschaft.

om precies te zijn deze dongle:

http://catalog.belkin.com...process?Product_Id=183997

Nou ben in al enige tijd opzoek op forums en google naar uitleg hoe ik Cyberlink Powerdvd 7 kan bedienen met mijn Harmony, maar nergens kan ik het vinden.

Wel zie ik topics over Winamp e.d. voorbij komen,

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik PowerDVD 7 icm mijn Harmony525 en de USB dongle werkend ga krijgen?

alvast dank
Dat gaat ook niet werken want jouw dongle is niet compatible, staat ook: IrDA en dat is heel wat anders. Althans het is wel infrarood, maar een ander protocol niet voor het bedienen van 'consumenten' apparaten. Wordt eigenlijk alleen gebruikt voor PDA's/mobiele telefoons etc.....
Wellicht krijg je het nog wel aan de praat maar dan zal je op maximaal een metertje moeten gaan zitten.....

Ik zou op zoek naar een andere infrarood ontvanger voor je PC, bijv. de Micorsoft MCE IR usb ontvanger........

EDIT: staat toch ook gewoon bij de Belkin omschrijving:
The Belkin USB to Infrared Smartbeam lets you easily transfer files, images and data from your printer, handheld computer, cell phone or laptop to your computer. Synchronise your data fro your phone or PDA in seconds. The convenient way to make sure you have back-up files of your important information.
This is the perfect interface to make sure you never lose those irreplaceable details. Just plug directly into your free USB port and you are ready to go!

[ Voor 18% gewijzigd door kaajee op 19-06-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsnoek
Hoi!

Thnx voor de info!

wat is Dynabite dan toch ook weer een ****tent want ik heb nadrukkelijk gezegt dat ik hem wil gebruiken icm mijn harmony 525 voor de pc! en dat ging 100% zeker werken volgens hun.

Heb je een zo goedkoop mogelijk alternatief? voor mij??
kaajee schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:00:
[...]

Dat gaat ook niet werken want jouw dongle is niet compatible, staat ook: IrDA en dat is heel wat anders. Althans het is wel infrarood, maar een ander protocol niet voor het bedienen van 'consumenten' apparaten. Wordt eigenlijk alleen gebruikt voor PDA's/mobiele telefoons etc.....
Wellicht krijg je het nog wel aan de praat maar dan zal je op maximaal een metertje moeten gaan zitten.....

Ik zou op zoek naar een andere infrarood ontvanger voor je PC, bijv. de Micorsoft MCE IR usb ontvanger........

EDIT: staat toch ook gewoon bij de Belkin omschrijving:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
martijnsnoek schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:32:
Hoi!

Thnx voor de info!

wat is Dynabite dan toch ook weer een ****tent want ik heb nadrukkelijk gezegt dat ik hem wil gebruiken icm mijn harmony 525 voor de pc! en dat ging 100% zeker werken volgens hun.

Heb je een zo goedkoop mogelijk alternatief? voor mij??

[...]
Zoals gezegd; het schijnt op zich wel te kunnen, maar zeker niet soepel en eenvoudig.
Ik bedoelde zo één.......bijv.

Hier staan ook nog aardige info; een, twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:45

SeatRider

Hips don't lie

De Harman/Kardon met kleurenscherm is vandaag weer op 1dayfly voor 94,99 euro. Heb er net 1 besteld, ben zeer benieuwd!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Leuk apparaat. Heb em inmiddels bijna 2 weken in gebruik en het werkt als een zonnetje. Zeker in het begin regelmatig even op en neer naar de PC om wat dingen in de configuratie te wijzigen, maar nu inmiddels is ie volledig naar mijn wensen ingericht.

En batterijduur valt me ook zeker niet tegen, na 1e keer laden een hele week op de batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsnoek
deze zou dus moeten werken??

http://www.complus.nl/red...d=&d_catg=&d_word=1514605

als dat zo is bestel ik hem gelijk.
kaajee schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:26:
[...]

Zoals gezegd; het schijnt op zich wel te kunnen, maar zeker niet soepel en eenvoudig.
Ik bedoelde zo één.......bijv.

Hier staan ook nog aardige info; een, twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
martijnsnoek schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:15:
deze zou dus moeten werken??

http://www.complus.nl/red...d=&d_catg=&d_word=1514605

als dat zo is bestel ik hem gelijk.

[...]
Geen idee, er wordt verdraaid weinig info gegeven......je zou es moeten vragen of ie MCE / Microsoft compatible is. Of om een exact type nummer of een plaatje vragen.....

Maar hij is wel goedkoop idd......dus zou een goeie deal kunnen zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Ter info....

Heb zelf een Harmony 885 die ik gebruik om onder andere mijn MeidaCenter (Vista) te bedienen, dit gaat allemaal prima. Ik heb net even geprobeerd of ik ook PowerDVD (7.3) kan bedienen maar helaas niet.

Met andere woorden, met MCE infrarood ontvanger kun je PowerDVD niet bedienen, tenminste niet zonder evt. aanpassingen (als die bestaan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SeatRider schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 12:39:
De Harman/Kardon met kleurenscherm is vandaag weer op 1dayfly voor 94,99 euro. Heb er net 1 besteld, ben zeer benieuwd!
Beetje offtopic, maar is dat 1dayfly een beetje betrouwbaar? Ziet er op zicht goed uit.
Jammer dat ik die aanbieding gemist heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Armo schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:07:
Ter info....

Heb zelf een Harmony 885 die ik gebruik om onder andere mijn MeidaCenter (Vista) te bedienen, dit gaat allemaal prima. Ik heb net even geprobeerd of ik ook PowerDVD (7.3) kan bedienen maar helaas niet.

Met andere woorden, met MCE infrarood ontvanger kun je PowerDVD niet bedienen, tenminste niet zonder evt. aanpassingen (als die bestaan...)
Nee logisch, PowerDVD (Cyberlink) moet dan wel support voor remotes bieden.

Je zou Girder kunnen proberen of je remote dusdanig instellen (zijn 'drivers' voor) dat ie zich als 'muis' gedraagt ahw........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als het je gaat om de bediening van een goed dvd afspeelprogramma zou je hiervoor ook Theatertek kunnen gebruiken. Vind ik persoonlijk een heerlijk programma om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:03
Ik heb vandaag de TC30 ontvangen, maar qua functionaliteit is het niet echt een verbetering ten opzichte van de 525. Het oplaad station is erg handig maar voor de rest is het een luxe 525.

Denk dat ie maar weer de verkoop in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Dreamer schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:33:
Van de week kom mijn nieuwe home cinema systeem en wil daarbij graag 1 universele ab gebruiken. Ik weet alleen niet of de harmony kan wat ik wil.

apparaten
Samsung televisie
Onkyo Receiver
Panasonic DVD-recorder
Sony televisie

optie die beschikbaar moeten blijven
Ik wil via mijn panasonic dvd-recorder tv kijken. Op het moment dat ik bijv naar de wc moet wil ik de TV kunnen pauzeren (kan met dvd recorder). Dit moet op beide tv's kunnen.
Het geluid moet bij de samsung tv via de onkyo receiver gaan en bij de sony tv direct op de tv.

Eigenlijk weet ik dat de harmony 525 alles kan behalve de optie om de tv te kunnen pauzeren. En een tweede televisie er op aan sluiten.
De harmony kan alles wat de originele AB kan. Zelfs bepaalde verborgen commando's die de originele AB niet kan.

Pauze is dus wel degelijk mogelijk, je kunt zelfs tijdelijk overschakelen naar Radio/TV en dan weer terug naar DVD.
EraZor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:57:
om het verhaal compleet te maken...ik ben de bon ook kwijt...gvd...wellicht is die nieuwe philips met dat touchscreentje een beter idee....
Neem is contact op met de helpdesk, wellicht dat wij je alsnog kunnen helpen. Ik kan niets beloven, maar onze afdeling in Canada zal hier over beslissen. Nooit geschoten is altijd mis :)
synthdood schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:54:
[...]

Heb ook een 555. Ook een jaar oud. Ook mijn volume-down doet (bijna) niets meer. Crap! Is de 880 beter wat dat betreft? Het zijn geen goedkope speelgoedjes en dit soort problemen zou niet mogen voorkomen. :(
Zie reactie hierboven
Stampre schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:11:
Die moet ik hem dan zelf laten leren toch? Dus de remote van de standaard dvd kit er achter leggen en dat aanleren aan de ab?
Zoals al gezegd is, kies je voor Xbox Microsoft console. Mocht je er niet uitkomen, bel gerust even met ons (helpdesk)
Stampre schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:30:
Ieder keer na een activity krijg ik de melding: de afstandsbediening denkt dat de aparaten aan staan. Hoe voorkom ik deze melding? Is er iemand die het type nummer heeft van de mce ab? dan kan ik die toevoegen voor xbmc
In de software kun je onder voorkeurinstellingen de AB assistent uitschakelen.
Domino schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:19:
Ik heb vandaag de TC30 ontvangen, maar qua functionaliteit is het niet echt een verbetering ten opzichte van de 525. Het oplaad station is erg handig maar voor de rest is het een luxe 525.

Al is gekeken naar de 885? Voor 100 euro staat er één op marktplaats.

[ Voor 22% gewijzigd door Workaholic op 29-06-2007 19:42 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wols
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10-2024
Armo schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:07:
Ter info....

Ik denk wel dat het moet werken met powerdvd. Cyberlink verkoopt zelf namelijk een afstandbediening die werkt in combinatie met powerdvd of powercinema. Kostprijs: 20.99 euro.

http://www.cyberlink.com/multi/cyberstore/order_44_ENU.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Domino schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:19:

Ik wil niet veel zeggen, maar behalve het oplaadstation heeft de TC30 een kleurenscherm, 8 ipv 4 activity buttuns en een autotilt functie. Daarnaast is hij veel degelijker gebouwd en beter afleesbaar bij lamplicht. Kwa functionaliteit moet je hem dus vergelijken met een 885. Ook maakt hij gebruik van de Logitech database. Volgens mij moet jij je gewoon wat meer verdiepen in de functionaliteit van Harmony remotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Audi-Addict schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:38:[...]
Al is gekeken naar de 885? Voor 100 euro staat er één op marktplaats.
Ik hou niet van het design van de 885, de 525 is voor mij perfect. Eventueel de 555 of de harmony 360.
EdGnoj schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:16:
[...]Ik wil niet veel zeggen, maar behalve het oplaadstation heeft de TC30 een kleurenscherm, 8 ipv 4 activity buttuns en een autotilt functie. Daarnaast is hij veel degelijker gebouwd en beter afleesbaar bij lamplicht. Kwa functionaliteit moet je hem dus vergelijken met een 885. Ook maakt hij gebruik van de Logitech database. Volgens mij moet jij je gewoon wat meer verdiepen in de functionaliteit van Harmony remotes.
Ik heb geen behoefte aan extra functionaliteit. Ik ging puur voor de degelijkheid van de uitvoering en het kleuren scherm.

Om je een duidelijk beeld te geven, ik heb 4 activiteiten: DVD / TV / CD / Xbox. Meer niet, en ik ga ook geen onzin activiteiten toevoegen. Het kleuren scherm is leuk maar erg druk door de afbeeldingen die gebruikt worden bij de activiteiten. De afleesbaarheid wordt daardoor aardig minder, bovendien weet ik inmiddels waar welke activiteit staat op mijn 525, kijken is niet meer nodig. Vier activiteiten onthouden is niet echt een moeilijke leercurve ;).

Ik heb destijds ook voor een 525 gekozen omdat ik de extra functionaliteit van de 885 niet nodig had, buiten dat ik de 885 foei lelijk vind. Daarnaast is de HK software een stuk minder gebruiksvriendelijk als die van Logitech, wat een weerslag heeft op de programmering van de TC30.

Wat betreft de autotilt functie, ik heb geen idee wat het is, kun je hier eens wat meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Domino schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:38:
Ik heb destijds ook voor een 525 gekozen omdat ik de extra functionaliteit van de 885 niet nodig had, buiten dat ik de 885 foei lelijk vind. Daarnaast is de HK software een stuk minder gebruiksvriendelijk als die van Logitech, wat een weerslag heeft op de programmering van de TC30.
Ik ken de 525 niet. Vandaag mijn TC30 binnen gekregen en natuurlijk gelijk aangesloten en geinstalleerd. Tot nu toe valt ie me heel erg mee, was even bang dat aktiviteit-gebaseerd werken niet flexibel genoeg is, maar ik kan er echt alles mee wat ik wil.

De 8 activity buttons doen meer dan alleen de activiteiten, afhankelijk van welk apparaat je wilt bedienen kun je er extra functies onder kwijt die niet vallen onder de standaard knopjes. Zo kun je dus bijna oneindig veel commando's kwijt (mijn receiver heeft zo 14 sets x 8 knopjes = 112 functies extra :))

Ik ken de Logitech software niet, wat kan daar meer mee dan met de HK versie? En zou ik niet gewoon de Logitech software kunnen gebruiken voor de HK?
Wat betreft de autotilt functie, ik heb geen idee wat het is, kun je hier eens wat meer over vertellen?
Zodra je de ab optilt/schuinhoudt gaat als vanzelf de verlichting aan :)

Edit: Net de Logitech Harmony software erop gezet. De HK software doet t nu niet meer en de Logitech software werkt gewoon, maar ziet er verdacht hetzelfde uit als de HK versie eerst. Zie geen verschil in functionaliteit. Dat zou nog kunnen betekenen dat zodra de TC30 wordt herkend, ie bepaalde dingen disabled. Maar waarom zou ie dat doen...

[ Voor 11% gewijzigd door SeatRider op 30-06-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Laatste tijd is het weer een zootje hier met mijn 885. Moet iedere keer als de tv vanuit standby aangezet wordt, middels help en 5 knoppen drukken er voor zorgen dat de TV ook werkelijk op EXT1 komt. Niet fijn. Je zou toch verwachten dat het apparaat dit bij zou moeten leren na 100x precies hetzelfde met help.

/edit
En ik wordt knettergek van die lader. Sta iedere keer zeker 10 seconden te pielen met het netjes in de cradle leggen van de AB, om maar te zorgen dattie blijft laden.

[ Voor 22% gewijzigd door UltraSub op 30-06-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
UltraSub schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:23:
Laatste tijd is het weer een zootje hier met mijn 885. Moet iedere keer als de tv vanuit standby aangezet wordt, middels help en 5 knoppen drukken er voor zorgen dat de TV ook werkelijk op EXT1 komt. Niet fijn. Je zou toch verwachten dat het apparaat dit bij zou moeten leren na 100x precies hetzelfde met help.
De help functie kan helaas geen functies leren. Het enige wat hij doet is bepaalde zaken opnieuw uitvoeren wanneer apparaten niet goed aan gaan of op de verkeerde ingang uitkomt.

Het klinkt alsof jouw tv gebruik maakt van wat wij noemen "input toggle". Bij dit systeem moet de input (ingang) lijst correct zijn anders komt de harmony nooit op de juiste ingang uit.

Bovendien kan een SCART verbinding ook roet in het eten gooien door automatisch te switchen.

Neem even contact met ons op om dit goed af te stellen.
/edit
En ik wordt knettergek van die lader. Sta iedere keer zeker 10 seconden te pielen met het netjes in de cradle leggen van de AB, om maar te zorgen dattie blijft laden.
Zijn de contact pinnen schoon? Als je hem aandrukt laad hij dan wel goed?

Wij kunnen eventueel een vervangende lader toesturen die dit probleem verhelpt.

De helpdesk is van maandag tot vrijdag van 8 tot 8 open en op zaterdag van 10 tot 6.

[ Voor 3% gewijzigd door Workaholic op 30-06-2007 17:31 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
SeatRider schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:10:
[...]

Ik ken de 525 niet. Vandaag mijn TC30 binnen gekregen en natuurlijk gelijk aangesloten en geinstalleerd. Tot nu toe valt ie me heel erg mee, was even bang dat aktiviteit-gebaseerd werken niet flexibel genoeg is, maar ik kan er echt alles mee wat ik wil.

De 8 activity buttons doen meer dan alleen de activiteiten, afhankelijk van welk apparaat je wilt bedienen kun je er extra functies onder kwijt die niet vallen onder de standaard knopjes. Zo kun je dus bijna oneindig veel commando's kwijt (mijn receiver heeft zo 14 sets x 8 knopjes = 112 functies extra :))

Ik ken de Logitech software niet, wat kan daar meer mee dan met de HK versie? En zou ik niet gewoon de Logitech software kunnen gebruiken voor de HK?

[...]

Zodra je de ab optilt/schuinhoudt gaat als vanzelf de verlichting aan :)
Zie het plaatje van de 525 en zoek de verschillen :):

Afbeeldingslocatie: http://www.journaldugeek.com/images/2006_03/logitech_harmony525.jpg

De TC30 perfect waarvoor hij in de markt is gezet, maar de meerwaarde op de 525 is zeer gering. Ik ging voor het kleurenscherm en de degelijkere constructie. Maar het scherm valt wat tegen, het is te druk met die grafische plaatjes erachter. En de 8 knoppen in als je in een activity zit heb je ook niet echt nodig. Dan maar scrollen naar het tweede scherm.

Overigens heeft de 525 een soort van autotilt functie.

En dan nog het antwoord op je vraag, de Logitech software herkende mijn TC30 niet. De setup wordt goed doorlopen, maar daar heb je geen remote voor nodig, de upload van de configuratie naar de TC30 loopt niet jammer genoeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Domino op 30-06-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Audi-Addict schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:30:
[...]

De help functie kan helaas geen functies leren. Het enige wat hij doet is bepaalde zaken opnieuw uitvoeren wanneer apparaten niet goed aan gaan of op de verkeerde ingang uitkomt.

Het klinkt alsof jouw tv gebruik maakt van wat wij noemen "input toggle". Bij dit systeem moet de input (ingang) lijst correct zijn anders komt de harmony nooit op de juiste ingang uit.

Bovendien kan een SCART verbinding ook roet in het eten gooien door automatisch te switchen.

Neem even contact met ons op om dit goed af te stellen.
Heej, bedankt voor de snelle support. Ik zal idd maandag anders even bellen. Zelf blijf ik maar kloten. Heb het in principe allemaal netjes in orde, maar er zijn wat irritante dingetjes zoals dit dus.

Inderdaad, de TV heeft input toggle. Hoop dat mijn volgende tv (nog een maand of 3, 4 wachten) directe keuze heeft. SCART switcht wel, maar gooit hier iig geen roet in het eten (gedubbelchecked).
[...]

Zijn de contact pinnen schoon? Als je hem aandrukt laad hij dan wel goed?

Wij kunnen eventueel een vervangende lader toesturen die dit probleem verhelpt.

De helpdesk is van maandag tot vrijdag van 8 tot 8 open en op zaterdag van 10 tot 6.
Contact pinnen zijn schoon. Heeft hij al vanaf het begin. Wat ik doe is er een beetje mee draaien, en naar boven/beneden bewegen. Na wat gepiep en geflipper blijft hij daarna meestal wel laden.
Ik zal maandag contact met de helpdesk opnemen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Domino schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:41:
En dan nog het antwoord op je vraag, de Logitech software herkende mijn TC30 niet. De setup wordt goed doorlopen, maar daar heb je geen remote voor nodig, de upload van de configuratie naar de TC30 loopt niet jammer genoeg.
Daar kom ik nu ook achter. Maar ik lijk met de Logitech software wel gewoon de TC30 te kunnen beheren, maar zie geen extra opties. Dus in welk opzicht kun je meer met de Logitech software (voor de 525 bijvoorbeeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
UltraSub schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:48:
[...]
Heej, bedankt voor de snelle support. Ik zal idd maandag anders even bellen. Zelf blijf ik maar kloten. Heb het in principe allemaal netjes in orde, maar er zijn wat irritante dingetjes zoals dit dus.

Inderdaad, de TV heeft input toggle. Hoop dat mijn volgende tv (nog een maand of 3, 4 wachten) directe keuze heeft. SCART switcht wel, maar gooit hier iig geen roet in het eten (gedubbelchecked).

[...]

Contact pinnen zijn schoon. Heeft hij al vanaf het begin. Wat ik doe is er een beetje mee draaien, en naar boven/beneden bewegen. Na wat gepiep en geflipper blijft hij daarna meestal wel laden.
Ik zal maandag contact met de helpdesk opnemen. Bedankt!
Bel dinsdag avond maar even tussen 7 en 8, zal ik proberen om je persoonlijk te woord te staan ;-)

Helaas is door schakelen naar mij niet mogelijk, maar ik ben iig wel aanwezig. Mocht je mij niet aan de lijn krijgen, vragen om een "transfer naar canada". Zij zullen je met de oplader en de input problemen beter kunnen helpen

[ Voor 12% gewijzigd door Workaholic op 30-06-2007 18:42 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
SeatRider schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:54:
[...]

Daar kom ik nu ook achter. Maar ik lijk met de Logitech software wel gewoon de TC30 te kunnen beheren, maar zie geen extra opties. Dus in welk opzicht kun je meer met de Logitech software (voor de 525 bijvoorbeeld)?
De HK software gebruikt dezelfde engine en servers als Logitech. Is op zich logisch want het is allemaal gebaseerd op de Harmony technologie/filosofie.

De Logitech software is gebruiksvriendelijk en oogt beter. Overigens kan ik na de installatie van de HK software deze ook configureren als ik de Logitech software opstart, maar ik krijg dan de HK software indeling, waarschijnlijk is dit afhankelijk van je inlog code.

Zal dadelijk eens screenshotjes nemen, dan zie je het verschil.

[edit]

Hieronder de screenshots van de HK software en een screenshot van de logitech software:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcadee/tc30/hk-1-k.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcadee/tc30/hk-2-k.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcadee/tc30/l-1-k.png

[ Voor 21% gewijzigd door Domino op 01-07-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-07 12:41
Weer een nieuwe TC30 owner, lijkt wel of we dit topic hijacken:-). Redelijk tevreden over de AB en zijn functionaliteit. Persoonlijk vindt ik de HK interface echt brak. Hou niet zo van de wizardstyle aanpak en mede daardoor ook uren bezig geweest. Wat een gedoe zeg.

Anyway mijn nieuwe samsung LCD heeft ook een input toggle en de inputs waarop niets zit aangesloten worden niet weergegeven. Van groot belang is dat je de volgorde van de input lijst correct invoer om de AB naar de gewenste input te laten schakelen. Dit leek ook bij mij even te werken, maar op mijn HDMI2 input zit mijn PS3 aangesloten echter als de PS3 uitstaat komt deze niet in de input toggle volgorde voor. Gevolg volgorde klopt niet meer en AB schakelt naar de verkeerde input. Totdat ik voor mijn LCD-TV commando's vond die ook direct naar de juiste input schakelen. Hele input lijst vervangen door dummy, helaas door de wizardstyle aanpak wordt altijd om een input gevraagd en is het verplicht om dit op te geven, en daarna een directe input commando erachter gefrommeld. Het werkt als een tierelier nu !!

Nog één issue over...heel specifiek hoor. Ik heb één 300cd mega changer en er wordt een optie gegeven om Artiest/Title van de CD in te voeren (Media setup). Echter de AB doet niets met de invoer... voor de test een paar titles ingevoerd. Waarschijnlijk is deze optie een residu uit de uitgebreidere interface van Logitech die HK vergeten is eruit te strippen. In het algemeen toch jammer de TC30 kan gewoon meer dan de software van HK ons laat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

drikus schreef op zondag 01 juli 2007 @ 09:15:
Anyway mijn nieuwe samsung LCD heeft ook een input toggle en de inputs waarop niets zit aangesloten worden niet weergegeven. Van groot belang is dat je de volgorde van de input lijst correct invoer om de AB naar de gewenste input te laten schakelen. Dit leek ook bij mij even te werken, maar op mijn HDMI2 input zit mijn PS3 aangesloten echter als de PS3 uitstaat komt deze niet in de input toggle volgorde voor. Gevolg volgorde klopt niet meer en AB schakelt naar de verkeerde input. Totdat ik voor mijn LCD-TV commando's vond die ook direct naar de juiste input schakelen. Hele input lijst vervangen door dummy, helaas door de wizardstyle aanpak wordt altijd om een input gevraagd en is het verplicht om dit op te geven, en daarna een directe input commando erachter gefrommeld. Het werkt als een tierelier nu !!
Ik begreep dat de Samsung tv's wel degelijk rechtstreeks op een input gezet kunnen worden, de mogelijkheid zit alleen niet op de originele afstandsbediening. Zie Verwijderd in "[AB] Logitech Harmony 525 Advanced Unive..."

[ Voor 3% gewijzigd door SeatRider op 01-07-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EdGnoj schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:16:
[...]

Ik wil niet veel zeggen, maar behalve het oplaadstation heeft de TC30 een kleurenscherm, 8 ipv 4 activity buttuns en een autotilt functie. Daarnaast is hij veel degelijker gebouwd en beter afleesbaar bij lamplicht. Kwa functionaliteit moet je hem dus vergelijken met een 885. Ook maakt hij gebruik van de Logitech database. Volgens mij moet jij je gewoon wat meer verdiepen in de functionaliteit van Harmony remotes.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
Ik ben nu zelf ook aan het kijken naar een universal remote.
Maar bij de 525 staat bij de kenmerken niets over Vista ondersteuning vermeld terwijl bij de 785 dit bevoorbeeld wel het geval is.
Dus mijn 1e vraag is: Werkt de 525 ook met vista?

Zover is bij de pakket inhouden terug kan vinden zit er geen IR reciever bij om je pc te bedienen.
Opzich geen probleem maar dan kom ik gelijk bij vraag 2 ;)
Ondersteunen de Logitech remotes, de Soungraph Imon VFD ?
Of is dat meer een Imon configuratie instelling?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Heb onlangs ook de 525 gekocht en op zich erg tevreden. Krijg alleen een toets van ab van microsoft behorende bij de xbox niet geleerd. Ik gebeld met helpdesk, heeft hij geprobeerd het op te lossen, hij snapte het probleem, aleen kon ij het zelf niet. Doorgestuurd naar Toronto, krijg ik mail dat ze mijn tv instellingen hebben aangepast 8)7 maar dat werkte allemaal. Enige nadeel is dat ik nu niet meer overal bij kan in mijn profiel en dat mijn xbox nog steeds niet volledig werkt. van de week maar weer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
klaasbram schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:12:
Ik ben nu zelf ook aan het kijken naar een universal remote.
Maar bij de 525 staat bij de kenmerken niets over Vista ondersteuning vermeld terwijl bij de 785 dit bevoorbeeld wel het geval is.
Dus mijn 1e vraag is: Werkt de 525 ook met vista?

Zover is bij de pakket inhouden terug kan vinden zit er geen IR reciever bij om je pc te bedienen.
Opzich geen probleem maar dan kom ik gelijk bij vraag 2 ;)
Ondersteunen de Logitech remotes, de Soungraph Imon VFD ?
Of is dat meer een Imon configuratie instelling?
De 525 werkt prima met vista!

Er zit geen ir reciever bij.

De soundgraph ken ik niet, maar de harmony kan in principe alle infarood codes leren en uitsturen.

Als dit apparaat dus met een IR afstandsbediening werkt dan werkt hij ook prima met de harmony
Stampre schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:40:
Heb onlangs ook de 525 gekocht en op zich erg tevreden. Krijg alleen een toets van ab van microsoft behorende bij de xbox niet geleerd. Ik gebeld met helpdesk, heeft hij geprobeerd het op te lossen, hij snapte het probleem, aleen kon ij het zelf niet. Doorgestuurd naar Toronto, krijg ik mail dat ze mijn tv instellingen hebben aangepast 8)7 maar dat werkte allemaal. Enige nadeel is dat ik nu niet meer overal bij kan in mijn profiel en dat mijn xbox nog steeds niet volledig werkt. van de week maar weer bellen.
Bel dinsdag avond even tussen 7 en 8 en pm je referentie nummer even :).

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Sorry, was al beatwoord, laat maar dus..........

[ Voor 121% gewijzigd door kaajee op 01-07-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juggels
  • Laatst online: 12-09 19:03
Ik heb zelf de Harmony 555, en ben er tot op heden erg tevreden over. Heb alleen sinds ik mijn nieuwe tv heb (Samsung LE32R32) dat ik de inputs van mijn activities niet meer goed krijg. Nu probeer ik t via de logitech software op te lossen door de inputs van de tv opnieuw in te stellen. Wanneer ik dan de input related commando's heb gekozen en op 'next' klik krijg ik de volgende foutmelding:
"Unable to display content.

Click Next to continue."
Zijn er wellicht meer mensen die dit probleem hebben? Zo nee, dan ga ik de helpdesk ook maar eens lastig vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
ok audi addict, zal hem even opzoeken voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Juggels schreef op maandag 02 juli 2007 @ 08:45:
Ik heb zelf de Harmony 555, en ben er tot op heden erg tevreden over. Heb alleen sinds ik mijn nieuwe tv heb (Samsung LE32R32) dat ik de inputs van mijn activities niet meer goed krijg. Nu probeer ik t via de logitech software op te lossen door de inputs van de tv opnieuw in te stellen. Wanneer ik dan de input related commando's heb gekozen en op 'next' klik krijg ik de volgende foutmelding:

[...]

Zijn er wellicht meer mensen die dit probleem hebben? Zo nee, dan ga ik de helpdesk ook maar eens lastig vallen ;)
Welke software versie gebruik je? Dit was voorheen een bekend probleem, maar dit moet verholpen zijn in de 7.2/ 7.3x versie.

Geef de helpdesk anders even een belletje, maken wij het in orde voor je.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juggels
  • Laatst online: 12-09 19:03
Ik krijg die foutmelding zowel in de laatste software (LogitechHarmonySoftware7.3.0-WIN-x86.exe onder Vista) als ook via de Harmony Member Web site. Zit nu op m'n werk, maar zal straks de helpdesk dan maar eens bellen. Thanks iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
@audi addict, ik heb je gemaild op je mailadres uit je profiel. Naar wie moet ik vragen morgenavond als ik de helpdesk bel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Stampre schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:02:
@audi addict, ik heb je gemaild op je mailadres uit je profiel. Naar wie moet ik vragen morgenavond als ik de helpdesk bel?
Helaas kan er niet naar mij worden doorverbonden aangezien ik dan ook wellicht bezig ben.

Indien je mij (jasper) niet aan de lijn krijgt, kunnen mijn collega's jou ook helpen. Mochten ze er niet uitkomen vraag ze dan even of ze je kunnen door verbinden naar canada.

heb geen mail ontvangen? Kun je het referentie nr hier even posten?

[ Voor 8% gewijzigd door Workaholic op 03-07-2007 14:20 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Incident: 070621-001909 was de referentie die ik doorkreeg. Ik hoop dat het vanavond opgelost wordt.
bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Stampre schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:07:
Incident: 070621-001909 was de referentie die ik doorkreeg. Ik hoop dat het vanavond opgelost wordt.
bedankt alvast!
Is het gelukt? Ik had het veels te druk vanavond met mijn normale ict taken om even aan de telefoon te gaan.

Hopelijk heeft mijn collega je wel kunnen helpen?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik heb toch maar besloten om een 885 aan te schaffen.
Ik had hem zondagavond niet met een ebay veiling mis gelopen (was niet thuis) en hij is uit eindelijk toen voor 111 euro (ex verzending vanuit duitsland) verkocht.
Nu heb ik hem voor 119 (ook ex verz.) kunnen kopen in Frankrijk. Het grappige is dat die winkelketen hier in NL ook vestigingen heeft waar hij 190 kost :P
Overigens gaat het om nieuwe AB's en niet gerepareerde die bv, veel in de VS worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

klaasbram schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:32:
Ik had hem zondagavond niet met een ebay veiling mis gelopen (was niet thuis) en hij is uit eindelijk toen voor 111 euro (ex verzending vanuit duitsland) verkocht.
Nu heb ik hem voor 119 (ook ex verz.) kunnen kopen in Frankrijk. Het grappige is dat die winkelketen hier in NL ook vestigingen heeft waar hij 190 kost :P
Overigens gaat het om nieuwe AB's en niet gerepareerde die bv, veel in de VS worden aangeboden.
Je krijgt dan niet stiekem een vage Franse uitvoering ofzo ? Je weet maar nooit met die Fransen. :D € 119,- is inderdaad erg goedkoop! In Nederland zijn ze niet onder de € 180,- (incl. verzendkosten) te vinden. Dan kan ik hem altijd nog laten halen door mijn neefje die volgende maand weer naar NL toe komt, of desnoods bestellen.

Ik wilde in eerste instantie voor de 525 gaan, het blauwe bevalt me erg goed, alleen het kraken niet. De 555 is robuuster, maar het oranje bevalt me niet. De TC-30 vind ik het geld niet waard t.o.v. de 525. De 885 was afgevallen vanwege de zeer hoge prijs, maar € 119,- is goed te doen. Ik heb ook het idee dat de ronde uitvoering van de 885/895 beter in de hand ligt dan de 525/555, maar dat weet ik niet zeker. Ik vind het design wel erg mooi.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:33
Smarron schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:18:
[...]
Ik wilde in eerste instantie voor de 525 gaan, het blauwe bevalt me erg goed, alleen het kraken niet. De 555 is robuuster, maar het oranje bevalt me niet. De TC-30 vind ik het geld niet waard t.o.v. de 525. De 885 was afgevallen vanwege de zeer hoge prijs, maar € 119,- is goed te doen. Ik heb ook het idee dat de ronde uitvoering van de 885/895 beter in de hand ligt dan de 525/555, maar dat weet ik niet zeker. Ik vind het design wel erg mooi.
Ik had eerst een 525, daarna tweedehands een 885 gekocht. De 885 ligt inderdaad een stuk lekkerder in de hand en voelt flink wat degelijker aan. Ik zou zondermeer voor de 885 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thocla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:50
Smarron schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:18:
[...]
De TC-30 vind ik het geld niet waard t.o.v. de 525.
De TC-30 is bij RAF te verkrijgen voor € 114,00 incl. verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
thocla schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:29:
[...]

De TC-30 is bij RAF te verkrijgen voor € 114,00 incl. verzending.
Is nog altijd ruim 2x zo duur als de 525.......... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Audi addict: Gisteravond gebeld, na mijn verhaal direct doorverbonden met toronto, hele tijd in de wacht en uiteindelijk werd de verbinding verbroken en kon ik voicemail achterlaten. Probleem dat ik de back toets van de ab van mijn xbox niet kan toewijzen aan de prev toets van de 525 blijft bestaan dus.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Hoe kun je activities verwijderen of kopieeren? Ik kan ze volgens mij alleen maar renamen, volgorde veranderen en toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Ja, en daar houdt de vergelijking op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Shit, toen ik voor de 885 ging, was de TC30 ruim 240 euro. Daarom maar niet gedaan. Als ik de prijs van de TC30 nu zie, baal ik best wel. Heb hier alles van H/K staan, dus een AB van hetzelfde merk was wel mooi geweest.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

UltraSub schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:38:
Shit, toen ik voor de 885 ging, was de TC30 ruim 240 euro. Daarom maar niet gedaan. Als ik de prijs van de TC30 nu zie, baal ik best wel. Heb hier alles van H/K staan, dus een AB van hetzelfde merk was wel mooi geweest.. :(
Ach, je hebt nu al ik-weet-niet-hoe-lang lol van deze gehad toch?

Is ie niet al afgeschreven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Stampre schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:18:
Audi addict: Gisteravond gebeld, na mijn verhaal direct doorverbonden met toronto, hele tijd in de wacht en uiteindelijk werd de verbinding verbroken en kon ik voicemail achterlaten. Probleem dat ik de back toets van de ab van mijn xbox niet kan toewijzen aan de prev toets van de 525 blijft bestaan dus.. :-(
Ik heb even de case geopend, het gaat hierbij om een oude referentie nummer klopt dat?

Staat niets in over een xbox.

Het probleem wat jij beschrijft kan ik ook wel oplossen, geen programmeur voor nodig. Als je morgen avond thuis bent, bel ik je wel even vanuit werk.

Heb je net al proberen te bereiken, maar geen gehoor.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
morgenavond ben ik helaas ook niet thuis. Gaat inderdaad om een oude melding. Maar kon nadat ik de melding had gedaan ook niet inloggen op de supportsite. Ik heb destijds aangegeven dat het gaat om het aanleren van de back toets en dat dat niet wil. Als je het zou kunnen oplossen zou perfect zijn. wellicht is msn ook optie? ok voor er een modje langs komt, ik zal weer ontopic gaan!
enne audi addict tnx voor de moeite!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een hoop topics gelezen te hebben over de philips sru9300 en de verschillende hamrony ab's heb ik een harmony 555 gekocht. In het begin was het wel even wat testen met het instellen van vista media center (vooral het afsluiten van vista mce was een uitdaging), maar na 1,5 uur had ik alles prima werkend.
Deze ab werkt dus prima met een samsung le40m86bd, een UPC HDTV box, sony surround set en vista media center. Ben er echt blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu heb ik 525 gekocht

nu krijg ik het niet voor elkaar om teleteks goedwerkend te krijgen??

ik heb panasonic 37pv70 werkt goed!!
denon homecinema werkt ook naar behoren!!
samsung hd decoder werkt niet goed, krijg teletekst wel aan maar van teletekst af is erg omslagtig!!

kan je ook de vaste knopen programeren bv om de teletekst uit pagina , onder de rec knop????

en zijn er zo nog meer dingen die je kan vereenvoudigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Als je op <exit> drukt gaat de teletekst toch uit?

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

klaasbram schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:32:
En de prijs is verhoogd naar € 149,-. :( Dan wordt het toch in NL kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrrRon schreef op zondag 08 juli 2007 @ 10:16:
Als je op <exit> drukt gaat de teletekst toch uit?
bij mij niet !!
ik moet eerst via de divice knop naar digitale antv. en dan naar return ik vind het erg omslagtig

maar is het ook mogelijk om daar zelf een knop voor te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:39
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 13:37:
[...]

bij mij niet !!
ik moet eerst via de divice knop naar digitale antv. en dan naar return ik vind het erg omslagtig

maar is het ook mogelijk om daar zelf een knop voor te installeren
Ja, je bent helemaal vrij om zelf functies toe te kennen aan de knoppen. Gewoon via Customize Buttons.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Nou weet ik dus niet meer of ik zelf de <exit> knop van de Harmony aangepast heb, maar dan werkt het precies als op de orginele ab van de Samsung.

In de activiteiten staat niet alles daar zal je zelf meer bij moeten zetten.

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:33
Vorige week een 785 gekocht, fantatstisch apparaat! Ik heb echter 1 probleempje waar ik niet uitkom: ik heb een afstandsbediening bij een iPod, om de iPod uit te zetten moet je de pauze knop 3 seconden ingedrukt houden. Ik krijg dit niet voor elkaar om de Harmony dit te laten doen. Ik heb al geprobeerd dit commando raw te leren (de software herkend het commando dan binnen 1 seconde of helemaal niet) en meerdere keren pauze door te sturen bij uitzetten met een interkeydelay van 0 (de iPod gaat dan een aantal keren op pauze en play).
Voordat ik de helpdesk bel: weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Zo, toch maar besloten om de 885 te kopen en heb hem zojuist besteld. Wel een behoorlijk bedrag, maar dan heb je ook wat (als het goed is). Ik ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 555 aangeschaft en verwachte eigenlijk geen problemen met de installatie...

De volgende Apparaten heb ik staan:
Samsung LE32R82B (LCD TV)
Samsung DCB-P850R (PVR)
Samsung HT-X30R (DVD SURROUND SET)

Nu werkt het echt voor geen klote!!! |:( ;(

Het probleem is dat ik altijd de help knop nodig heb en dat is niet wat ik wil!!! Mijn vriendin zeker niet!!! Het probleem is dat mijn apparaten steeds op de verkeerde source komen te staan... voornamelijk TV en DVD. Als ik de 1 heb gefixed doet de ander het weer niet.. Heb al veel in het programma lopen kloten en verschillende sources ingesteld enz enz..

Heeft iemand misschien meer ervaring met dit soort problemen? Laat het me aub weten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:33
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:32:
...
Het probleem is dat ik altijd de help knop nodig heb en dat is niet wat ik wil!!! Mijn vriendin zeker niet!!! Het probleem is dat mijn apparaten steeds op de verkeerde source komen te staan... voornamelijk TV en DVD. Als ik de 1 heb gefixed doet de ander het weer niet.. Heb al veel in het programma lopen kloten en verschillende sources ingesteld enz enz..

Heeft iemand misschien meer ervaring met dit soort problemen? Laat het me aub weten!!
Ik zou gewoon de helpdesk bellen (gratis nummer), die lossen het zo voor je op. Wel vriendelijk aan de telefoon blijven ;-)

Ik moet zeggen dat ik de helpdesk echt super vind, je wordt binnen ni time teruggebeld door level 2 support, het zijn mensen met gedegen kennis van hun product. Mijn probleem (zie boven) was snel gefixed, de beste man heeft meteen nog een aantal andere wensen van mij opgelost. Helemaal perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 19:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Beetje jammer dat ze bij RAF alleen doen aan rembours of ophalen...

[ Voor 49% gewijzigd door MikeyMan op 10-07-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Smarron schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:28:
Zo, toch maar besloten om de 885 te kopen en heb hem zojuist besteld. Wel een behoorlijk bedrag, maar dan heb je ook wat (als het goed is). Ik ben zeer benieuwd!
Dat vond ik ook in het begin. Eenmaal binnen en ingesteld en werkt toch erg prettig.

Sommige activiteiten werken nog niet naar behoren maar ik leer er momenteel mee leven omdat gewoon te lui ben om het in te stellen.

Al mijn apparaten staan er wel gewoon goed in. Heb er een paar uur voor uitgetrokken om alle knoppen van mijn 9 apparaten te leren die er nog niet in stonden maar werkt uitstekend.

Vooral het scherm met de 8 knoppen zijn erg fijn

Dus zeker zijn geld waard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ik deze AB kan programeren zodat ik mijn Acer PD726W Beamer om BV 8:00 uur aan kan laten gaan en om 23:00 uit kan laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:42:
Weet iemand of ik deze AB kan programeren zodat ik mijn Acer PD726W Beamer om BV 8:00 uur aan kan laten gaan en om 23:00 uit kan laten gaan?
Ik ben in de software geen tijdsopties tegen gekomen, dus voor zover ik weet kan dit niet.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:42:
Nee, lijkt me ook redelijk kansloos.....
Moet je toch deze hebben........(werkt altijd als een tiet! :9 )

[ Voor 5% gewijzigd door kaajee op 10-07-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaajee schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:51:
[...]

Nee, lijkt me ook redelijk kansloos.....
Moet je toch deze hebben........(werkt altijd als een tiet! :9 )
Lol en binnen een week me lamp a 300 euri naar de maan :|

Een beamer (lamp) hoort af te koelen en mag dus niet zomaar stroomloos gemaakt worden anders zegt de lamp pang }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:05:
[...]

Lol en binnen een week me lamp a 300 euri naar de maan :|

Een beamer (lamp) hoort af te koelen en mag dus niet zomaar stroomloos gemaakt worden anders zegt de lamp pang }:O
Sorry was ik vergeten, deze moet er natuurlijk ook nog bij..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 06-08 11:01
Heb sinds gisteren een Harmony 895.

Kreeg hem in het begin niet aan de praat. De TV (LG 26LX2R) ging niet naar de juiste input. Na een aantal keer de troubleshoot gedaan te hebben is het me toch gelukt.

Alleen springen nu beide Xbox360's aan die op me kamer staan :). Ach binnen kort wordt dat er toch weer 1. Ga nu weer verder vogelen.

Btw, wel jammer dat de PS3 niet bestuurd kan worden met dit ding.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Hmmpf, vandaag zou mijn 885 binnenkomen. Helaas was er niemand thuis. Moet ik tot maandag wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik heb sinds woensdag me 885 binnen (uit Frankrijk ) en tot nu toe heb ik maar 1 ding niet gevonden. En dat is hoe je (geleerde) specifieke IR code's kunt sturen.
BV: van de ene AB1 de aan code, van een andere AB2 code volume omhoog etc..

Zo heb ik een 's morgens iets van: Met de AB pc aan, tv aan op pc input, reciever aan op pc input.
Alleen krijg ik het niet voor elkaar om daar een activity van te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
klaasbram schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 23:22:
Ik heb sinds woensdag me 885 binnen (uit Frankrijk ) en tot nu toe heb ik maar 1 ding niet gevonden. En dat is hoe je (geleerde) specifieke IR code's kunt sturen.
BV: van de ene AB1 de aan code, van een andere AB2 code volume omhoog etc..

Zo heb ik een 's morgens iets van: Met de AB pc aan, tv aan op pc input, reciever aan op pc input.
Alleen krijg ik het niet voor elkaar om daar een activity van te maken
Hoezo kun je daar geen activiteit van maken ? Gewoon nieuwe activiteit aanmaken en apparaten selecteren die gebruikt gaan worden in die activiteit.

Bij de apparaten kun je op IR leren klikken en bepaalde IR codes van bv een andere ab leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:25

eisbaer

Zie signature

Mijn 555 is binnen. Mooi ding, lekker stevig en kraakt niet.
Nu nog goed geconfigureerd krijgen.

Het grootste gemis in de software vind ik tot nog toe dat je niet de volgorde van apparaten kunt bepalen. Mijn dvd krijgt pas spanning als de versterker aan staat.
Als de remote eerst een signaal naar de dvd stuurt dan zal er niet veel gebeuren.
Ik heb nu maar 2 commando's toegevoegd. Eerst een wachtcommando van 2 sec, dan een powertoggle commando naar de dvd. Dat werkt op zich wel goed.
edit:

De helpdesk heeft me doorverwezen naar Canada. Die zijn ff bezig geweest en hebben gezorgd dat mijn versterker altijd als eerste aan gaat. Perfecto..

Na een uur of 10 rommelen werkt alles nu zoals gewenst.

Blijft er nog 1 punt open.
1. Als je een activiteit start en je wilt tussendoor even naar een device (tv ofzo) dan kun je weer terug naar je activity door op de activities knop te drukken. Alle knoppen zijn dan weer volgens de activity, alleen de opties die je in je lcd scherm had heb je niet weer.

[ Voor 157% gewijzigd door eisbaer op 17-07-2007 19:03 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Weet iemand waarom de software van de Harman Kardon versie (de TC30) Vista Aero disabled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:43
eisbaer schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 19:14:
Blijft er nog 1 punt open.
1. Als je een activiteit start en je wilt tussendoor even naar een device (tv ofzo) dan kun je weer terug naar je activity door op de activities knop te drukken. Alle knoppen zijn dan weer volgens de activity, alleen de opties die je in je lcd scherm had heb je niet weer.
2x op de activities-knop drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Marco schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:44:
[...]

2x op de activities-knop drukken?
Dat is 'm.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
SeatRider schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:12:
Weet iemand waarom de software van de Harman Kardon versie (de TC30) Vista Aero disabled?
Eh............omdat de HK Software niet Vista Aero compatible is wellicht.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 08:34
SeatRider schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:12:
Geen last van...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Heb je de versie van de CD geinstalleerd, of er later eentje gedownload?

En Kaajee, thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door SeatRider op 16-07-2007 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Zo, mijn 885 is bezorgd! Nu nog 2,5 uur filerijden |:( en dan kan ik een avondje testen! Ik lees dat veel mensen er uren mee bezig zijn om de remote volledig af te stemmen. Is dat veelal het echte finetunen of ook de basics enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Smarron schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:43:
Zo, mijn 885 is bezorgd! Nu nog 2,5 uur filerijden |:( en dan kan ik een avondje testen! Ik lees dat veel mensen er uren mee bezig zijn om de remote volledig af te stemmen. Is dat veelal het echte finetunen of ook de basics enzo ?
In mijn geval het finetunen, dat kan weken in beslag nemen. Ik doe nu nog 1 of 2x per week wat kleine wijzigingen doorvoeren. De initiele programmeeraktie nam bij mij 10 minuten in beslag en leverde al een goedwerkende remote op, maar je bent gewoon ff bezig met je activities en extra knopjes naar je zin te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Bij mij gaat/ging de meeste tijd toch wel zitten in het finetunen, lcd heeft een knoppen overzicht van soms wel 15pagina's a 8 functie, die heb ik zelf terug gebracht naar max 2 pagina's. etc..
Verder ga ik later nog wel weer wat stoeien om me activiteiten in orde maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Nou, ik ben er ook achter ja! De basics zijn binnen 10 minuten geregeld, maar het finetunen .. pff. Wel een werkje hoor. Ik denk dat ik ze per apparaat helemaal perfect probeer te krijgen, anders weet ik niet waar ik moet beginnen.

Over de 885 kan ik nu al tevreden zijn. Hij ligt lekker in de hand, is helemaal niet zwaar door de accu en oogt in het echt mooier dan op een plaatje, maar dat is persoonlijk. Het dockingstation is ook erg mooi om te zien. Ik moet er nog wel wat handigheid mee krijgen, maar dat komt wel met de tijd. Ik ben er in ieder geval al wel tevredener over dan mijn oude Kameleon 8-in-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Om een voorbeeld te geven.
Je bent tv aan het kijken maar wilt nu een dvd gaan kijken.
Je kiest dan voor de activiteit Dvd kijken. Wat er dan gebeurde was dat de tv uit wordt gezet en vervolgens weer aan wordt gezet. Er zijn meerdere manieren op dit op te lossen maar je moet de eerste keer even uitzoeken welke opties er allemaal zijn en die vindt je met het nodige door de wizard gaan, trouble shooting proberen, apparaat instellingen totdat je weet wat waar verstopt zit. En iedere keer dat je wat nieuws gebakken hebt moet je opslaan, profiel downloaden enz. Dat duurt ook ff.
Maar als het eenmaal geconfigureerd is werkt het geweldig.

[ Voor 3% gewijzigd door eisbaer op 16-07-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Dit zuigt.
Voeg ik 1 commando toe bij een activiteit, zijn alle zelf gedefinieerde toetsen in mijn activiteiten pleite. Hoe is dat nou weer mogelijk @#$%. Maar weer ff toevoegen dan.

Afbeeldingslocatie: http://www.eisbaer.name/fotodump/temp.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door eisbaer op 16-07-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:52

voodooless

Sound is no voodoo!

Voelt iemand zich geroepen om een mooie TS voor deel II aan te maken. Jullie ziten al boven de 1000 posts!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

voodooless schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 10:19:
Voelt iemand zich geroepen om een mooie TS voor deel II aan te maken. Jullie ziten al boven de 1000 posts!
Ik heb opzich wel interesse als niemand zich verder aangesproken voelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Ik heb door de pagna's heen gebladerd en op de website van logitech gekeken, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.

Ik heb een marantz SR4001 receiver hierop aangesloten
in :
- Xbox 360
- xbox1
- Marantz DVD speler

OUT:
Plasma Samsun 42Q7h

Wanneer ik bijvoorbeeld DVD wil kijken, moet ik de volgende handeling uitvoeren op mijn marantz AB:
TV => menu => pijltje rechts => component => DVD

Als ik analoog TV kijk en ik wil het volume harder zetten(gaat via de receiver) moet ik eerst op amp zetten op de AB, maar als ik hem dan vergeet terug te zetten op tv en op een ander kanaal druk heb ik gelijk weer een instelling van me receiver te pakken.

Kan ik met bijv de harmony 555 zo een reeks van instructies onder 1 knop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Hoodlum77 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:28:
Wanneer ik bijvoorbeeld DVD wil kijken, moet ik de volgende handeling uitvoeren op mijn marantz AB:
TV => menu => pijltje rechts => component => DVD
Kan ik met bijv de harmony 555 zo een reeks van instructies onder 1 knop zetten.
Je kunt met learn een raw commando ingeven. Hierbij kun je meerdere commando's achter elkaar toewijzen aan een functie. De functie kan je toewijzen aan een toets.

Op mijn loewe tv zet je 'm op soortgelijke wijze op het dvd kanaal maar je kunt 'm ook op kanaal 197 zetten. Dat doet precies hetzelfde. Als jouw tv ook zo werkt dan hoef je het raw commando niet eens te gebruiken.
Als ik analoog TV kijk en ik wil het volume harder zetten(gaat via de receiver) moet ik eerst op amp zetten op de AB, maar als ik hem dan vergeet terug te zetten op tv en op een ander kanaal druk heb ik gelijk weer een instelling van me receiver te pakken.
Je kunt als je tv kijkt ook alle knoppen toewijzen aan de tv behalve de volumeknoppen die je toewijst aan je versterker. Je hoeft dan niet eerst over te schakelen naar amp om het volume te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Super dan ga ik maar even een ritje naar de mediamarkt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu inmiddels 1 1/2 jaar happy owner van een 525.
Doet alles vlekkeloos en door wat met timings tussen de opdrachten te spelen nog supersnel een activiteit gereed ook.

Heb sinds een maand een UPC MediaBox DVR, die ben ik nog niet in de Logitech database tegengekomen. De record/play/pause/ffwd/frwd heb gewoon handmatig toegevoegd.

Ik hoop dat Logitech in de toekomst met een model komt die ook radiografische signalen kan versturen, dan kan ik mijn verlichtingremotes ook weggooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:43
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:49:
Ik hoop dat Logitech in de toekomst met een model komt die ook radiografische signalen kan versturen, dan kan ik mijn verlichtingremotes ook weggooien ;)
Die bestaan al een tijdje, de Harmony 895 en 1000 namelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Hmm, mijn knop "up" lijkt bij geen enkel apparaat te werken. Zou hij dan kapot zijn? Hoe kan ik hier zeker van zijn? Bij de UPC-decoder werkt hij niet, en ook niet op de xbox360. :(

Links, rechts en beneden werken wel gewoon.

[ Voor 11% gewijzigd door Smarron op 17-07-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 19:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hou er een digitale camera voor en kijk of de ir-zender iets doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:52

voodooless

Sound is no voodoo!

Aangezien niemand een nieuw topic aanmaakt doe ik deze maar gewoon op slot :) Komt er vanzelf wel eentje :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.