[AB] Logitech Harmony 525 Advanced Universal Remote

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.702 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214079

hallo,

ik heb het hele topic "doorgeworsteld" maar kwam het niet tegen.
ik heb de philips tv 28PW9616 en bijbehorende afstandsbediening.

op die AB zit de knop menu. op de logitech zit ook de knop menu. nu wil ik deze knop hetzelfde laten doen dus, maar dat heeft ie niet overgenomen. hoe kan ik de logitech knop menu deze functie laten overnemen? leren heb ik ook geprobeerd.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 13:24

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Haha Jankees je hebt hem aan mij verkocht haha :D Als ie niet werkt weet ik je te vinden >:)

Wat is de bug met de 555 vd sound picture knoppen dan?

[ Voor 23% gewijzigd door PnD op 28-03-2007 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
PnD schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:16:
......
Staat gewoon (vele malen) in dit topic..... (tip voor de toekomst: je kunt bijv. ook alleen in dit topic zoeken naar "Picture" oid).
In de Sound en Picture modus zit op dit moment een bug in de software. Hij neemt bepaalde functies onjuist over en zet de functies ook door elkaar. Ook lopen de gegevens van de Sound en Picture knop (nog) niet synchroon met de display gegevens van de 555.
Begin april komt er een update van de software.
Deze informatie heb ik van een service ingeneer van Logitech uit Toronto (Canada).
(hiero oa.)

(tip voor de toekomst: je kunt bijv. ook alleen in dit topic zoeken naar "picture bug" oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211800

PnD schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:16:
Haha Jankees je hebt hem aan mij verkocht haha :D Als ie niet werkt weet ik je te vinden >:)

Er zijn nog wat kleine aanpassingen nodig. Neemt bv. volgorde niet goed over zoals jij ze hebt ingesteld. Ook komt het incidenteel voor dat de gegegens (knopfuncties) die in de PC software staan niet worden overgenomen in de Harmony. Eind april komt er een nieuwe update.
Voor de rest werkt de 555 prima. In de praktijk zijn de Picture en Sound knoppen in mijn geval een welkome uitbreiding (is de enige Harmony waar ze op zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-05 11:38
Weet iemand of er ook een KLIK aan KLIK uit systeem is voor deze AB.

Ik bedoel hier mee dat je een stopcontact aan uit kan zetten.
Ik heb alleen nog setjes kunnen vinden die op radio FEQ gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:35
0Burner0 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:50:

Je kan met X10 werken en dan een infrarood-naar-X10 converter gebruiken.
Zie: http://www.marmitek.nl/en/catalogus/groep1.html, de IRRF7243 is dan zo'n converter. Overigens is Marmitek niet de enige die dit heeft (X10 is een standaard, Marmitek is maar een fabrikant die er producten voor maakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08-2024
Zijn er meer mensen die momenteel problemen ondervinden met het updaten van de knoppen binnen activiteiten?
Ik krijg de volgende melding:

code:
1
2
Inhoud kan niet weergegeven worden.
Klik op 'Next' om verder te gaan

Daarna kom ik weer op de vorige pagina.

Dit geld voor de software als voor de webpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anoniem: 214079 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:55:
hallo,

ik heb het hele topic "doorgeworsteld" maar kwam het niet tegen.
ik heb de philips tv 28PW9616 en bijbehorende afstandsbediening.

op die AB zit de knop menu. op de logitech zit ook de knop menu. nu wil ik deze knop hetzelfde laten doen dus, maar dat heeft ie niet overgenomen. hoe kan ik de logitech knop menu deze functie laten overnemen? leren heb ik ook geprobeerd.

iemand een idee?
Wat gaat er precies verkeerd als je probeert de functie via 'leren' te activeren?

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214231

Goedemiddag,

gisteren trotse eigenaresse geworden van de Harmony 525. :9

Echter als ik ''activity'' een dvd wil kijken intoets, dan gaat de tv niet naar de correcte ingang.
De tv, receiver en de xbox360 worden wel ingeschakeld.

De receiver zet hij op het juiste kanaal.
De 360 valt niet veel aan in te stellen, gewoon beginscherm, dat is ok.
De TV: LCD Samsung LE37S71B moet komen te staan op de ingang Component.

Al verscheidene dingen geprobeerd. Ook via de functie ''leren'' icm de originele Samsung AB.
De volgorde van de ingangen, momenteel:
Ext. 1
Ext. 2
Component
Tuner

Met de help toets is het dan wel opgelost maar als ik dan weer de tv op een ander kanaal zet, daarna uit en dan weer de activity wil starten dan hetzelfde probleem. |:(

Wie o wie kan mij verder helpen?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Groetjes,

Suzanne

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 214231 op 29-03-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Big_Tower schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:11:
Zijn er meer mensen die momenteel problemen ondervinden met het updaten van de knoppen binnen activiteiten?

code:
1
2

Dit probleem komt vaker voor. Neem contact op met de helpdesk en je wordt of doorverbonden met Logitech in Toronto (Canada) of je wordt van hieruit teruggebeld.
Alleen in Toronto kunnen ze dit voor je oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203076

Anoniem: 214231 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:03:
...

Al verscheidene dingen geprobeerd. Ook via de functie ''leren'' icm de originele Samsung AB.
Ext. 1
Ext. 2
Component
Tuner

Met de help toets is het dan wel opgelost maar als ik dan weer de tv op een ander kanaal zet, daarna uit en dan weer de activity wil starten dan hetzelfde probleem. |:(
..
Hoe schakel je naar de volgende inputs, stap je er doorheen of kies je rechtstreeks de ingang?
In mijn Samsung (LE40F71B) kan ik met de afstandsbediening rechtstreeks schakelen naar component. Dit is op de Ab het commando InputComp1.
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Anoniem: 214231 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:03:
Goedemiddag,

gisteren trotse eigenaresse geworden van de Harmony 525. :9

Echter als ik ''activity'' een dvd wil kijken intoets, dan gaat de tv niet naar de correcte ingang.
De tv, receiver en de xbox360 worden wel ingeschakeld.

De receiver zet hij op het juiste kanaal.
De 360 valt niet veel aan in te stellen, gewoon beginscherm, dat is ok.

Ext. 1
Ext. 2
Component
Tuner

Wie o wie kan mij verder helpen?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Groetjes,

Suzanne
Suzanne,

Gaat het bij de andere ingangen/apparaten wel goed? Gaarne even het volgende te doen :

Druk op devices, selecteer de tv, gebruik de pijltoetsen op de harmony en kijk of je een commando kunt vinden die je naar de Component ingang stuurt op de tv.

Wanneer je deze gevonden hebt kun je de ingang instellingen van je tv aanpassen en de juiste commando naast de component ingang zetten.

Indien u er niet uitkomt kunt u ons gerust bellen, wij kunnen dit telefonisch voor u oplossen.

U kunt ons bereiken op : 0800-02269031
0Burner0 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:50:

Klik aan klik uit kun je met behulp van een ander product werkend krijgen met de harmony

zie : http://cms.jbmedia.de/index.php

[ Voor 13% gewijzigd door Workaholic op 29-03-2007 18:08 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214231

Het is me gelukt!!!!

Kwam erachter dat de ingangen die niet gebruikt/ingeschakeld zijn door mijn tv overgeslagen worden.
Dus eerst in het menu van de tv gekeken welke ingangen er op de lcd zijn: tv, pc, svideo etc.
Deze allemaal in de Harmony toegevoegd en vervolgens niet voor Samsung gekozen met de input keuze (keuze 3) maar keuze 1 omdat je met 1 knop door de ingangen schakelt.
Vervolgens diegene die niet gebruikt worden uitgevinkt.
AB geupdate en hij doet het!!!!

Zo, nu kunnen we de AB wat meer verfijnen, geluid e.d.

Super topic dit! Vanmorgen groot gedeelte doorgelezen waardoor ik dacht van oja dat ff proberen en dat ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 12:52
Gisteren na 2 maanden wachten eindelijk mijn 885 binnen gekregen.
Natuurlijk had ik van te voren al mijn apparaten toegevoegd, dus kon redelijk snel aan de slag.
Uiteindelijk gisterenavond even getest of de tv uberhaupt aan ging, maar dat deed deze dus niet.
Logisch aangezien de Harmony standaard op de power knop "drukt" wat bij veel televisies absoluut niet werkt. Dus een wijziging gemaakt dat deze op de 1 drukt voor aan en op power-off voor uit. Dat ging dus goed.

Binnenkort moet er nog een infrarood wandcontact schakelaar komen (klik aan klik uit) om zo aan het begin eerst die aan te zetten en aan het einde alles uit en dan de schakelaar.
Mijn vriendin kwam ermee dat de Media Center dan altijd stroom moet houden (good thinking Aguado!).

Nu op mijn werk eens kijken of ik allemaal instellingen kan maken en deze vanavond uploaden naar de Harmony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214079

_Diederik schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:13:
[...]

Wat gaat er precies verkeerd als je probeert de functie via 'leren' te activeren?
zodra ik op de knop druk die hij moet leren, dan geeft ie aan dat het IR signaal erg zwak is. Dan doe ik em dichterbij en druk meermaals. Dan blijft hij dit aangeven.
De afstandsbediening geeft wel aan dat ie aan het leren is, maar 15 minuten later doet hij dit nog.

een aantal keren is het gelukt en dan moet ik nogmaals op de knop drukken ter bevestiging, maar dan geeft ie weer aan zwak IR signaal. Dan moet ik alles weer opnieuw in gang zetten.

ik heb geen idee wat ik fout doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 13:47
Ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe universele afstandsbediening als vervangen van mijn huidige Philips Pronto. Op dit moment lijken mij de Harmony remotes de beste optie. Wat ik zo goed vind aan de Pronto is de enorme vrijheidsgraden die je hebt, je kunt echt pixelperfect alles instellen wat je wilt hebben. Als je de Wizard georienteerde interface van de Harmony zie, vraag ik me af of dit ding wel alles kan wat ik wil.

Daarom wil ik jullie als ervaren Harmony gebruiker een paar vragen stellen:

1. Als er geen hardbutton voor een bepaalde functie is, kun je dan zo'n activity knop gebruiken? Bijvoorbeeld het selecteren van subtitles, audiotracks op de DVD speler, of het selecteren van een andere aspect ratio op de televisie.
2. Als je daar inderdaad die activity knoppen voor kan gebruiken, zit hier dan een limiet aan het aantal? Wat gebeurt er als je meer functies nodig hebt dan er activity knoppen zijn? Moet je dan scrollen?
3. Wat zijn de functionele verschillen tussen de goedkope zwart-wit, 4 activity knoppen remotes a la 525 en de duurdere versies met kleurenscherm en 8 van die knoppen?

Ik heb de Logitech site zeer uitgebreid doorgenomen, ik heb een testaccount aangemaakt en geprobeerd mijn aparatuur in te stellen, maar ik kom niet in een interface terecht, waarbij ik individuele knoppen kan instellen naar mijn wens. Misschien kan dit pas als je echt zo'n Harmony in huis hebt en aangesloten aan je computer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
mjax schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 06:48:
1. Als er geen hardbutton voor een bepaalde functie is, kun je dan zo'n activity knop gebruiken? Bijvoorbeeld het selecteren van subtitles, audiotracks op de DVD speler, of het selecteren van een andere aspect ratio op de televisie.
Als je met 'activity knop' een knop naast het LCD-scherm bedoeld: ja, zeker, compleet programmeerbaar per activiteit en/of device.
2. Als je daar inderdaad die activity knoppen voor kan gebruiken, zit hier dan een limiet aan het aantal? Wat gebeurt er als je meer functies nodig hebt dan er activity knoppen zijn? Moet je dan scrollen?
Ben nog geen limiet tegengekomen. Meer functies dan knoppen: scrollen, inderdaad. Er worden automatisch meerdere schermen met elk 4 (of 8, type afhankelijk) functies aangemaakt en je kan met links/rechts onder het schermpje er doorheen scrollen. Ofwel, zorg dat de belangrijkste functies in het 1e scherm staan. Vandaar mijn voorkeur voor iets met 8 knoppen naast het LCD scherm.
3. Wat zijn de functionele verschillen tussen de goedkope zwart-wit, 4 activity knoppen remotes a la 525 en de duurdere versies met kleurenscherm en 8 van die knoppen?
Weinig. De 885 die ik heb voelt degelijker aan dan de 525 (die ik hiervoor had), ziet er beter uit, ligt lekkerder in de hand. 8 i.p.v. 4 activity knoppen vond ik de belangrijkste verbetering. Oplaadstation, zodat je niet over de batterijen in hoeft te zitten. Oh ja, en de 'media' knop! In "Watch TV' of "Watch PVR" mode druk ik op de media-knop en krijg in het LCD scherm 8 logootjes van m'n favoriete zenders. Druk ik op de bijbehorende knop en de TV of PVR wordt van zender gewisseld. Niet heel belangrijk, maar wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 13:47
Bedankt voor de info! Ik ben overtuigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-05 19:42
Pfff, te laat...

[ Voor 98% gewijzigd door Marco op 31-03-2007 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mjax schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 06:48:
Ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe universele afstandsbediening als vervangen van mijn huidige Philips Pronto. Op dit moment lijken mij de Harmony remotes de beste optie. Wat ik zo goed vind aan de Pronto is de enorme vrijheidsgraden die je hebt, je kunt echt pixelperfect alles instellen wat je wilt hebben. Als je de Wizard georienteerde interface van de Harmony zie, vraag ik me af of dit ding wel alles kan wat ik wil.

Daarom wil ik jullie als ervaren Harmony gebruiker een paar vragen stellen:

Ik heb de Logitech site zeer uitgebreid doorgenomen, ik heb een testaccount aangemaakt en geprobeerd mijn aparatuur in te stellen, maar ik kom niet in een interface terecht, waarbij ik individuele knoppen kan instellen naar mijn wens. Misschien kan dit pas als je echt zo'n Harmony in huis hebt en aangesloten aan je computer hebt.
Niet onbelangrijk is nog te vermelden dat de Harmony 555 (als enige in Europese Harmony serie) twee extra knoppen heeft nl. de "Sound" en "Piture" knoppen. Hieronder kun je eventueel knoppen aanmaken die betrekking hebben op geluid (receiver) en beeld (TV/SAT) zonder steeds van activiteit te moeten wisselen. Deze knoppen komen t.z.t. vast en zeker ook voor op de duurdere opvolgers van de Harmony's.
Wil je toch een Harmony met pictuere en sound knoppen dan zul je het Amerikaanse model van de Harmony 785 moeten kopen. Dit is het type 720. Deze heeft dan echter weer geen teletekst knoppen. Nadeel van de 525 en 555 is dat ze allebei slechts 4 activity knoppen en geen kleuren scherm hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 12:36

Distortion

Bottle to Throttle

Ik heb al een tijdje niet meer in dit topic gekeken, maar weet iemand of er al ander software voor is ipv dat trage web-based?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 13:24

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik denk dat het nog niet helemaal doorgedrongen is hoe het apparaat nu geconfigureerd moet worden:)

Ik heb 2 activiteiten:

- TV Kijken: Hierbij schakelt ie de TV en receiver in, zappen en volume regelen werkt goed
- MCE: Hierbij schakelt ie de TV en receiver in, volume regelen werkt goed

Nu zit ik bijvoorbeeld met mijn MCE muziek te luisteren en wil ik de audio wijzigen van Dolby Prologic naar stereo. Nu ga ik devices naar receiver en wijzig ik het. Kan dit niet handiger?

De Picture en sound knop zijn om binnen een activiteit van apparaat te wijzigen begrijp ik dit goed? Maar dit werkt nu nog niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PnD schreef op zondag 01 april 2007 @ 13:18:
Ik denk dat het nog niet helemaal doorgedrongen is hoe het apparaat nu geconfigureerd moet worden:)

Ik heb 2 activiteiten:

- TV Kijken: Hierbij schakelt ie de TV en receiver in, zappen en volume regelen werkt goed
- MCE: Hierbij schakelt ie de TV en receiver in, volume regelen werkt goed

Nu zit ik bijvoorbeeld met mijn MCE muziek te luisteren en wil ik de audio wijzigen van Dolby Prologic naar stereo. Nu ga ik devices naar receiver en wijzig ik het. Kan dit niet handiger?

De Picture en sound knop zijn om binnen een activiteit van apparaat te wijzigen begrijp ik dit goed? Maar dit werkt nu nog niet goed?
Je kunt de knoppen Stereo en Dolby Prologic ook toevoegen onder Devices of bv. onder de de knop Sound. De Picture en Sound knoppen werken op dit moment nog niet goed. Als het goed is komt er 26 april a.s. weer een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:27

code:
1
2

had ik ook, dus heb ik mijn tv opnieuw erin gezet en nu doet hij eht wel

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
remcoXP schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:09:
[...]
Ik heb net de helpdesk gebeld op advies van de onderstaande post.
Anoniem: 211800 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:33:
[...]
Dit probleem komt vaker voor. Neem contact op met de helpdesk en je wordt of doorverbonden met Logitech in Toronto (Canada) of je wordt van hieruit teruggebeld.
Alleen in Toronto kunnen ze dit voor je oplossen.
Vandaag bellen ze me terug tussen 15 - 20 uur.
Ik ga er vanuit dat het probleem opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-05 18:10
Weet iemand of hij ook werkt met de digitale ontvanger van de UPC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

remcoXP schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:09:
[...]

Ok. Maar als je weer opnieuw begint en vervolgens weer naar bv. knoppen wijzigen gaat dan heb je hetzelfde probleem weer. Meestal binnen eenzelfde activiteit. Ik zou even tot woensdag wachten want dan is het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
siempie76 schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:16:
Weet iemand of hij ook werkt met de digitale ontvanger van de UPC?
Als die UPC bak een infrarood zender en ontvanger heeft dan werkt ie.
Staat al tig keer in dit topic hoor.

In principe werken de Harmony's met alle infrarood remote controls.....
(als het al niet 'standaard' is dan hebben ze een leerfunctie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-05 18:10
kaajee schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:02:
[...]

Als die UPC bak een infrarood zender en ontvanger heeft dan werkt ie.
Staat al tig keer in dit topic hoor.

In principe werken de Harmony's met alle infrarood remote controls.....
(als het al niet 'standaard' is dan hebben ze een leerfunctie)
Kon het zo snel niet vinden met de search.

Thx

Ga de 555 aanschaffen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

code:
1
2

Ik heb dit probleem ook voor bijna al mijn activiteiten. Vrees dat ik een keer helemaal op nieuw moet gaan beginnen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
Deddiekoel schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:46:
[...]

Ik heb dit probleem ook voor bijna al mijn activiteiten. Vrees dat ik een keer helemaal op nieuw moet gaan beginnen...
Vanmiddag teruggebeld door een servicedesk medewerker, om het probleem te verhelpen.
Dit kan echter alleen vanuit Canada gedaan worden.

Mij werd ook aangeraden om in elk geval tot donderdag geen veranderingen aan te brengen in de button configuraties. Dan wordt er een pdate gedaan aan de software (niet aan de clientsoftware)

Waag eens een belletje naar het GRATIS servicedesknummer van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ik heb een 555 gekocht en paar apparaten ingesteld. Ik vind alleen dat de afstandsbediening 'langzaam' is. Vooral bij mijn receiver (logitech z-680) is dit irritant omdat hij dus steeds harder gaat terwijl ik niet meer op de knoppen druk :)

weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Is het ook mogelijk om de functie van verschillende devices van volgorde te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Heb ik ook met mijn 885, bij het zappen op de PVR valt het op. Heb de delays al op 0 gezet, maar blijft langzamer als de originele zappert. Irritant als je door de menus fietst, maar het went :)
Wat ik langzaamaan minder begin te vinden, is de ergonomie van het ding. Ik ben een rechtshandige zapper, en gebruik altijd ch+ en -. Als ik mijn duim op die knop hou, krijg ik na een paar minuten kramp :X
RSI symptomen dus.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kurios schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:53:
ik heb een 555 gekocht en paar apparaten ingesteld. Ik vind alleen dat de afstandsbediening 'langzaam' is. Vooral bij mijn receiver (logitech z-680) is dit irritant omdat hij dus steeds harder gaat terwijl ik niet meer op de knoppen druk :)

weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Is het ook mogelijk om de functie van verschillende devices van volgorde te wijzigen?
Je kunt onder apparaatopties de verschillende vertragingen aanpassen. In jouw geval gaat het om de toetsvertraging. De volgorde van de verschillende devices kun je niet wijzigen, wel de activiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk voor tips, problemen enz. ook eens op het speciale HARMONY forum:
http://harmony.multiforum.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Anoniem: 211800 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:26:
Kijk voor tips, problemen enz. ook eens op het speciale HARMONY forum:
http://harmony.multiforum.nl/
Spammen lijkt me niet de bedoeling... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Weet je wat ik nou eigenlijk mis in de hele Harmony software : een emulator |:(

Ik heb een Pronto gehad en die kon ik emuleren op mijn pc dan wist ik precies waar ik aan toe was.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb net even online de nieuwe software geprobeerd en het lijkt nu voor mij goed te zijn. Heb het nog niet kunnen testen maar ik ben tot nu toe erg positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 30-05 09:41
Heb een probleempje met de 525.
Sinds vandaag aangeschaft. Werkt opzich prima maar de media knoppen zoals play, pause, stop, skip, back, prev. etc. en wellicht nog wel meer knoppen werken niet in MCE.
Dit zijn voor mij toch wel belangrijke knoppen voor het gebruik van MCE.
Ik gebruik de philips usb IR receiver, welke volgens mij identiek is aan die van MS zelf. Ik heb geen officiele MS AB gekocht omdat ik die niet handig vond. Heb wel nog een xbox360 universal remote en daarbij werken de mediaknoppen ook niet in MCE.
Bij het configureren van de AB heb ik voor Media Center pc gekozen met als merk microsoft en type MCE zoals aangegeven stond op pagina 3 van dit topic.
Heb ook die verschillende pre-setups gebruikt die de configurator aangeven maar daarbij werken de knoppen nog steeds niet.
Iemand die mij kan vertellen wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
PhuSioN schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:30:
Heb een probleempje met de 525.
Sinds vandaag aangeschaft. Werkt opzich prima maar de media knoppen zoals play, pause, stop, skip, back, prev. etc. en wellicht nog wel meer knoppen werken niet in MCE.
Dit zijn voor mij toch wel belangrijke knoppen voor het gebruik van MCE.
Ik gebruik de philips usb IR receiver, welke volgens mij identiek is aan die van MS zelf. Ik heb geen officiele MS AB gekocht omdat ik die niet handig vond. Heb wel nog een xbox360 universal remote en daarbij werken de mediaknoppen ook niet in MCE.
Bij het configureren van de AB heb ik voor Media Center pc gekozen met als merk microsoft en type MCE zoals aangegeven stond op pagina 3 van dit topic.
Heb ook die verschillende pre-setups gebruikt die de configurator aangeven maar daarbij werken de knoppen nog steeds niet.
Iemand die mij kan vertellen wat ik verkeerd doe?
Kun je niet even ergens een originele MS remote lenen? Want uit jouw opm. dat de xbox360 remote het ook niet doet met de media knoppen lijkt het wel alsof die Philips ontvanger het niet helemaal jofel doet, althans niet geheel compatible met de MS lijkt te zijn.....

Welke Philips is het eigenlijk? Staat er niet gewoon een philips media center (computer) in de Logitech database?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 30-05 09:41
kaajee schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:57:
[...]

Kun je niet even ergens een originele MS remote lenen? Want uit jouw opm. dat de xbox360 remote het ook niet doet met de media knoppen lijkt het wel alsof die Philips ontvanger het niet helemaal jofel doet, althans niet geheel compatible met de MS lijkt te zijn.....

Welke Philips is het eigenlijk? Staat er niet gewoon een philips media center (computer) in de Logitech database?
Helaas niemand hier in de buurt met een ms remote. Ik kwam toenet tegen dat rollup2 voor betere compatibiliteit zou zorgen dus dat maar geinstalleerd. Nu werkt dat geen afstandsbediening meer met MCE. Las vervolgens dat je dan de rollup2 ehome IR receiver update moet instaleren (in device manager van windows staat ook dat ik een ehome receiver heb). Ook gedaan maar nog steeds geen werkende remote. Ben er tot nu toe alleen maar op achteruit gegaan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97321

Das vreemd... Weet dat ie na die rollup bij mij altijd veel nieuwe hardware vindt, zijnde de eHome remote reciever en ik weet niet hoeveel toetsenborden... Maar t lijkt alsof er gewoon iets neit klopt met de drivers. Gaat het lampje in de reciever branden als je een signaal verzendt? En werken de 'Green button' e.d. wel?

Het apparaat heet bij mij trouwens 'Media Center-pc (MicrosoftWindows XP Media Center Edition 2005)'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een probleem met het opladen van de 785.
Als ik na het afsluiten van alle apparaten de Harmony in de oplader leg, dan komt het soms voor dat hij de volgende dag niet is opgeladen (er lichten dan slechts 2 blokjes op in plaats van 3).
Ik weet dat de plaatsing in de oplader erg nauwkeurig moet plaatsvinden om goed contact te maken.
Maar ook dan heb ik soms het idee dat hij niet laadt, terwijl ik er zeker van ben dat er contact is.
Wie weet wat hier aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-05 21:56

Smarron

The bend

Hmm, de 885 is gewoon in prijs gestegen. Een paar weken geleden nog € 130,-, nu al op € 155,- !! :(

[ Voor 31% gewijzigd door Smarron op 09-04-2007 12:52 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60666

Smarron schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:52:
Hmm, de 885 is gewoon in prijs gestegen. Een paar weken geleden nog € 130,-, nu al op € 155,- !! :(
Die is bij een zaak waar nog geen enkele beoordeling van bestaat, en waar de levertijd op onbekend staat, andere prijzen in pricewatch zijn excl. BTW: ga er maar vanuit dat de huidige laagste prijs boven de €190,-- incl. ligt.
Ik heb er 2-3-07 één bestelt voor €131,-- maar die is nog steeds niet aangekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Eeh, ik heb toch echt geen 190 euro betaald voor de mijne hoor :?

/edit
ff opgezocht, besteld bij 4-Launch, 146,50. Betaald met I-Deal, 2 dagen later in huis ;)
Heb hem nu een maandje of zo.

[ Voor 50% gewijzigd door UltraSub op 09-04-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60666

UltraSub schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:20:
Eeh, ik heb toch echt geen 190 euro betaald voor de mijne hoor :?

/edit
ff opgezocht, besteld bij 4-Launch, 146,50. Betaald met I-Deal, 2 dagen later in huis ;)
Heb hem nu een maandje of zo.
Dan mag je blij zijn :)
Knip en plak 4launch vandaag:

Type:
- Vendorcode:
966187-0914 Artikelnummer:
012854

blabla
Omschrijving:
Dankzij de geavanceerde universele afstandsbediening Harmony 885 kunt u met één knop uw gehele audio-videosysteem bedienen. Thuisentertainment zoals het hoort te zijn: eenvoudig. De Harmony 885 is geoptimaliseerd voor gecompliceerde HDTV- en PVR-systemen en helpt u moeilijke vlabla

Garantie:
2 jaar via 4Launch Prijs:
€ 207.50 (incl. BTW)
€ 174.37 (ex. BTW)

In pm 1 maand dus 61 euro duurder geworden (bij 4 launch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wow!
En dan te bedenken dat het bedrag dat ik noemde, inclusief verzendkosten was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-05 21:56

Smarron

The bend

Daarom schrok ik er ook van. Volgens mij puur door de anti-leverbaarheid.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 08:06
Na een jaartje prettig met de 525 gewerkt te hebben heb ik mijn decoder van Panasonic vervangen door een Humax 9200c. Deze staat dus in de database van logitech. Vol goede moed begonnen met de configuratie en dat was dus zo gepiept, dacht ik. Helaas werd er niet een commando herkent. Hier over de goede helpdesk van Logitech gelezen. Nou dat was van een koude kermis thius komen. Ben nog nooit zo afgescheept geweest.
Moest alles maar met de hand in gaan voeren, commando voor commando, terwijl hij wel zogenaamd in de database staat.

Sorry maar dit slaat echt nergens op.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

bing69 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:37:
Na een jaartje prettig met de 525 gewerkt te hebben heb ik mijn decoder van Panasonic vervangen door een Humax 9200c. Deze staat dus in de database van logitech. Vol goede moed begonnen met de configuratie en dat was dus zo gepiept, dacht ik. Helaas werd er niet een commando herkent. Hier over de goede helpdesk van Logitech gelezen. Nou dat was van een koude kermis thius komen. Ben nog nooit zo afgescheept geweest.
Moest alles maar met de hand in gaan voeren, commando voor commando, terwijl hij wel zogenaamd in de database staat.

Sorry maar dit slaat echt nergens op.
Heb je ook al gebeld en gemaild met Harmony? Ik heb namelijk echt het idee dat dat werkt. Ik heb mijn klachten over de software daar ook neer gelegd en sinds de laatste update doet hij precies wat ik wil! Ik denk dat ze dit soort klachten echt wel ter harte zullen nemen. Misschien te laat voor jou maar de volgende zal het probleem niet meer hebben denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64755

ik heb een probleem met mijn 525. En dat is hier al vaker benoemt alleen heb ik de goede oplossing nog niet kunnen vinden. Ik heb een samsung LE-40s71 lcd tv waarbij je met de knop input alle kanalen af moet lopen. HDMI zit op het laatst. Maar als ik activiteit tv kijken klik krijg ik hem maar niet op hdmi met de 525. Weet iemand nou hoe ik hem kan programmeren dat hij wel in een keer naar de HDMI gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
Anoniem: 64755 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:03:
ik heb een probleem met mijn 525. En dat is hier al vaker benoemt alleen heb ik de goede oplossing nog niet kunnen vinden. Ik heb een samsung LE-40s71 lcd tv waarbij je met de knop input alle kanalen af moet lopen. HDMI zit op het laatst. Maar als ik activiteit tv kijken klik krijg ik hem maar niet op hdmi met de 525. Weet iemand nou hoe ik hem kan programmeren dat hij wel in een keer naar de HDMI gaat?
Kan je binnen de activity een extra knop toevoegen:
LabelApparaatOpdracht
NaamLE-40s71InputHDMI1

Kijk eens of hij dan wel naar de juiste input switched.

*** Al neem ik aan dat je dit al geprobeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Big_Tower schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:23:
[...]

Kan je binnen de activity een extra knop toevoegen:
LabelApparaatOpdracht
NaamLE-40s71InputHDMI1

Kijk eens of hij dan wel naar de juiste input switched.

*** Al neem ik aan dat je dit al geprobeerd hebt.
ja inputHDMI1 werkt wel. Maar hoe krijg ik die in mijn activity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Anoniem: 64755 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:34:
[...]

ja inputHDMI1 werkt wel. Maar hoe krijg ik die in mijn activity?
In 1 keer naar je HDMI zal niet gaan werken, de Harmony zal ook alle externe kanalen door moeten lopen, net als met/bij je originele remote. Dus dat moet in je activity komen, iets in de trand van:
-zet TV aan
-ga naar EXT1
-ga naar EXT2
-ga naar EXT3
-ga naar HDMI

(dit zie je dan ook gebeuren op je tv, je moet de Harmony tijdens deze acties op je scherm gericht houden, staat ook in het display)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaajee schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:17:
[...]

In 1 keer naar je HDMI zal niet gaan werken, de Harmony zal ook alle externe kanalen door moeten lopen, net als met/bij je originele remote. Dus dat moet in je activity komen, iets in de trand van:
-zet TV aan
-ga naar EXT1
-ga naar EXT2
-ga naar EXT3
-ga naar HDMI

(dit zie je dan ook gebeuren op je tv, je moet de Harmony tijdens deze acties op je scherm gericht houden, staat ook in het display)
Sorry maar dat is niet waar. Als ik klik op mijn 525 op inputHDMI1 dan gaat hij direct naar de HDMI..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
Anoniem: 64755 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:48:
[...]

Sorry maar dat is niet waar. Als ik klik op mijn 525 op inputHDMI1 dan gaat hij direct naar de HDMI..
Probeer eens een nieuwe activity aan te maken, waarin je aangeeft dat je je HDMI gebruikt als input voor je Digitale STB (ik neem aan dat je een D-STB hebt.)?
Dit kan je namelijk aangeven tijdens de setup.

Ik heb de combi LE32R71 met een DCB-H360R (beide Samsung) maar dan via component aangesloten.
Wanneer ik kies voor mijn activity TV kijken, dan gaat de TV aan en direct naar Component, mijn STB gaat aan en mijn reciever gaat aan. Ik heb hiermee nog geen problemen ondervonden.
Ik moet daarbij opmerken dat ik een 785 heb, maar deze gebruikt dezelfde software als de 525.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Big_Tower schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:41:
[...]

Probeer eens een nieuwe activity aan te maken, waarin je aangeeft dat je je HDMI gebruikt als input voor je Digitale STB (ik neem aan dat je een D-STB hebt.)?

Ik heb de combi LE32R71 met een DCB-H360R (beide Samsung) maar dan via component aangesloten.
Wanneer ik kies voor mijn activity TV kijken, dan gaat de TV aan en direct naar Component, mijn STB gaat aan en mijn reciever gaat aan. Ik heb hiermee nog geen problemen ondervonden.
Ik moet daarbij opmerken dat ik een 785 heb, maar deze gebruikt dezelfde software als de 525.
Ja volgens mij heb ik dat al geprobeerd maar kon ik dat niet kiezen. Ik heb inderdaad dezelfde stb als jij. de 360r..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
Anoniem: 64755 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:07:
[...]

Ja volgens mij heb ik dat al geprobeerd maar kon ik dat niet kiezen. Ik heb inderdaad dezelfde stb als jij. de 360r..
Wanneer ik online een nieuwe device aanmaak, kom ik o.a. de volgende stappen tegen:
http://picserver.org/v/J968983VX3E0
http://picserver.org/v/T5SQTYE69RG0

En dan een nieuwe activity:

http://picserver.org/v/322SC75ILPTI
http://picserver.org/v/5757W66ON06M
http://picserver.org/v/9092L2YRAA73
http://picserver.org/v/4QEIG2FQ90WB
http://picserver.org/v/636ZLXC3T70M
En de uiteindelijk config ziet er dan zo uit:

http://picserver.org/v/TME1TG8R1O86

Dan zal hij uiteindelijk moeten werken zoals jij dat bedoelt hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Big_Tower op 13-04-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20084

-zet TV aan
-ga naar EXT1
-ga naar EXT2
-ga naar EXT3
-ga naar HDMI

Big_Tower schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:41:
[...]

Om ook even terug te komen op de opmerking dat met de Samsung niet door de inputkanalen heen hoeft te lopen maar dat er rechtstreeks e.g. inputHDMI kan worden verzonden:
Dit is correct. Mijn Samsing LE-32M51 heeft voor elke ingang een unieke IR-code, maar deze vind je dus NIET terug op bijgeleverde afstandbediening bij TV (behalve de TV-knop).
Wat me ook is opgevallen bij het programmeren van de Harmony (ik heb 555), is dat sommige inputXXX codes incorrect zijn. Als de ene niet werkt moet je de andere die bijna gelijknamig is even uit proberen (bijvoorbeeld inputCOMPONENT moest dacht is zijn inputComp2).

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 20084 op 13-04-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Sorry dan, maar ik baseerde mijn post op de volgende zinsnede:
Ik heb een samsung LE-40s71 lcd tv waarbij je met de knop input alle kanalen af moet lopen. HDMI zit op het laatst.
En als je, net als bij mijn TV, inderdaad alle inputs af moet lopen en niet direct een bepaalde ingang kunt kiezen, dan zal de Harmony dit ook moeten doen. Dus dan van bijv. SCART1, naar SCART2, naar Component, naar HDMI, naar etc.....

Als blijkt dat die Samsung wel direct naar een externe (HDMI) ingang kan, dus met 1 druk op de/een knop, is die zinsnede op z'n minst verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164901

Ik heb ook iets mafs _/-\o_
Voor mijn philips tv had de software de codes gebruikt uit de database.
Maar nu zitten daar codes bij die helemaal niet op de afstandsbediening zitten en ook nergens in de handleiding van de tv staan.
Ik krijg er dus extra functies bij.
Niet echt spectaculaire functies maar toch interessant om mee te klooien.
Wat ik er nu bij krijg is het pauzeren van het beeld (een soort screenshot) en ik kan op een andere manier, door middel van een menu, de ingangen van mijn tv kiezen.

Ik ga nu eens kijken wat het duurdere type uit deze serie was en wie weet kan ik dat profiel wel gebruiken om de tv mee te besturen.
Mijn tv is mischien gewoon een afgekapte versie van een luxere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaajee schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:19:
Sorry dan, maar ik baseerde mijn post op de volgende zinsnede:

[...]

En als je, net als bij mijn TV, inderdaad alle inputs af moet lopen en niet direct een bepaalde ingang kunt kiezen, dan zal de Harmony dit ook moeten doen. Dus dan van bijv. SCART1, naar SCART2, naar Component, naar HDMI, naar etc.....

Als blijkt dat die Samsung wel direct naar een externe (HDMI) ingang kan, dus met 1 druk op de/een knop, is die zinsnede op z'n minst verwarrend.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 211800 op 13-04-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het probleem bij jou nog niet is opgelost dan maak je volgens mij een fout bij de set-up.
Ga naar apparaat-opties en kies geavanceerde set-up voor dit apparaat (dus jouw TV).
Binnen "Apparaat set-upt (TV)" krijg je de vraag: Hoe schakelt u tussen ingangen voor uw TV met de oorspronkelijke afstandsbediening?
Kies hier voor Methode 1 (en niet 3 want methode 3 is slechts een VOORBEELD).
Ook methode 4 (Toshiba) is slechts een VOORBEELD.
Ik begrijp dat je niet DIRECT een ingang kunt kiezen.
Indien je deze activiteit hebt voltooid (TV kijken) dan zal er de eerste keer bij het starten van deze activiteit vermoedelijk een verkeerde ingang worden gekozen. Als zich dit voordoet dan moet je een en ander herstellen met de help toets totdat de juiste ingang is gekozen.
Start je daarna deze activiteit nogmaals op dan moet alles goed functioneren en zal in het vervolg de juiste ingang(en) worden gekozen.
Jouw afstandsbediening onthoudt dan de volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hebben meer mensen last van het feit dat de cradle en de 885 erg nauw luisteren?
Vind het altijd een enorm gepriegel om de 885 aan het laden te krijgen. Je zou verwachten dat het droppen op de cradle genoeg is, maar nee... Ik moet echt serieus wat draaien en wringen voor het laden begint, en ook aan de gang blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
UltraSub schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:07:
Hebben meer mensen last van het feit dat de cradle en de 885 erg nauw luisteren?
Vind het altijd een enorm gepriegel om de 885 aan het laden te krijgen. Je zou verwachten dat het droppen op de cradle genoeg is, maar nee... Ik moet echt serieus wat draaien en wringen voor het laden begint, en ook aan de gang blijft.
Zoals jij het beschrijft, zo erg heb ik het niet. Wel komt het voor dat ik hem er in leg en hij geen goed contact maakt, maar meestal gaat het goed. Ik heb wel aangeleerd hem op een bepaalde manier er in te leggen waardoor het bijna altijd zonder problemen goed gaat. Ideaal is het in elk geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216345

Hallo,

Ik heb een vraagje over de Harmony 885. Als ik de foto's van de ab bekijk zie ik er geen teletekst knoppen op staan (die vier gekleurde bedoel ik). klopt dit?

of zijn deze knoppen op de europese versie wel aanwezig, maar worden de amerikaanse foto's gebruikt?

ik zou het wel gek vinden dat deze knoppen op de goedkopere versies wel aanwezig zijn, maar niet op deze...

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 12:52
De EU versie heeft voor zover ik weet gewoon die knoppen. Ik heb zelf die AB, maar heb er eigenlijk niet zo op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216345 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:35:
Hallo,

Ik heb een vraagje over de Harmony 885. Als ik de foto's van de ab bekijk zie ik er geen teletekst knoppen op staan (die vier gekleurde bedoel ik). klopt dit?

of zijn deze knoppen op de europese versie wel aanwezig, maar worden de amerikaanse foto's gebruikt?

ik zou het wel gek vinden dat deze knoppen op de goedkopere versies wel aanwezig zijn, maar niet op deze...

alvast bedankt
De teletekst knoppen op het Europese model van de 885 zijn gepositioneerd onder de OK knop.
Op het Amerikaanse model zijn deze knoppen vervangen door twee andere knoppen met een up en down functie. Deze laatste functie is bij het Europese model alleen beschikbaar voor de 785 (uiteraard incl. de teletekst knoppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Arunia schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:40:
De EU versie heeft voor zover ik weet gewoon die knoppen. Ik heb zelf die AB, maar heb er eigenlijk niet zo op gelet.
Ik heb zelf ook de 885 en heb er wel op gelet: 100% zeker weten dat de mijne die vier teletekst knoppen heeft. Ergens in het midden, ik geloof inderdaad net onder de cursor knop. Foto zal inderdaad van de amerikaanse versie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 15:49
Ik krijg binnenkort de 555 thuis gestuurd. Weet iemand of de software ook op Windows Vista werkt?
Ik zag op de Logitech website dat er nog een Vista versie in ontwikkeling is (die overigens al af had moeten zijn). Als het werkt hoef ik XP niet opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20084

Martijn80 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:33:
Ik krijg binnenkort de 555 thuis gestuurd. Weet iemand of de software ook op Windows Vista werkt?
Ik zag op de Logitech website dat er nog een Vista versie in ontwikkeling is (die overigens al af had moeten zijn). Als het werkt hoef ik XP niet opnieuw te installeren.
Mocht het niet werken en je wilt hiervoor speciaal even terug naar XP, dan zou je hiervoor MS Virtual PC of VMware kunnen gebruiken. Je creeert dan een virtuele PC waarop je een snelle XP installatie doet (zonder updates ed). Dan hoef je tenminste niet je huidige omgeving (PC) overhoop te gooien.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 20084 op 01-05-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Laatst online: 27-06-2022
Martijn80 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:33:
Er is net een nieuwe versie uit van de software die onder Vista werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
synthdood schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:52:
[...]

Er is net een nieuwe versie uit van de software die onder Vista werkt.
Waar heb je die nieuwe software gezien dan?
Wanneer ik kijk op de logitech site, dan zie ik voor XP versie 7.2.1 staan.
Voor Vista krijg ik de melding dat de software voor dit OS nog in ontwikkeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Laatst online: 27-06-2022
Big_Tower schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:36:
[...]

Waar heb je die nieuwe software gezien dan?
Wanneer ik kijk op de logitech site, dan zie ik voor XP versie 7.2.1 staan.
Voor Vista krijg ik de melding dat de software voor dit OS nog in ontwikkeling is.
Ze hebben inderdaad op de download pagina de text teruggezet, maar je kan versie 7.3.0 nog steeds downloaden: http://www.logitech.com/p...mony/harmonyremote7.3.exe

Misschien hebben ze op het laatste moment nog een vervelende bug gevonden, dus wees voorzichtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
synthdood schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:33:
[...]

Ze hebben inderdaad op de download pagina de text teruggezet, maar je kan versie 7.3.0 nog steeds downloaden: http://www.logitech.com/p...mony/harmonyremote7.3.exe

Misschien hebben ze op het laatste moment nog een vervelende bug gevonden, dus wees voorzichtig!
Thxs. Ik krijg hem morgen thuis gestuurd en ga donderdag de harmony instellen. Ik ga denk ik eerst maar kijken of de software voor XP ook onder Vista werkt. Dan kan ik daarna eventueel de versie 7.3 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
Heb de 555 inmiddels binnen en ik moet zeggen Prima ding :) .
Ik heb inmiddels alle apparaten werkend, al moest ik wel wat standaard instellingen wijzigen.

De 7.2.1 software werkt ook onder Windows Vista, alleen wordt de Areo wel uitgeschakeld, omdat het daar niet compatible meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:08
heb de software ook geinstalleerd onder vista en werkt wel gewoon hij schakeld alleen Aero style uit. wanneer je de logitecht software dan afsluit schakeld die gewoon weer in op Aero. Verder heb ik hem wel laten opstarten in XP Sp2 kan je aangegevn door rechts te klikken op icoontje en dan eigenschappen en dan 1 van die tabbladen.

Verheug me nu al op het moment dat mijn 885 geleverd word. Zat eerst te twijfelen philips sru 9600(mooi maar niet praktisch geloof ik). Of een all-for-one maar die zijn niet mooi. Met deze hoop ik alles makkelijk in te kunnen stellen. Lijkt me erg handig als tv ga kijken mijn mijn digitale decoder ook gelijk aangaat. Gebruik die nu erg weinig omdat me stoor aan 2 afstandsbedieningen.

Verder mijn beamer,versterker en hd speler in 1 knop aan lijkt me fantastisch _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Vassie18 op 06-05-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-05 19:48
heeft iemand toevallig een hoesje voor dit ding?
mijn vrouw heeft em een keer bijna laten vallen, maar ik heb zo het idee dat we dat niet echt moeten laten gebeuren...

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tojnk
  • Laatst online: 28-05 14:18
KroeT schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 08:52:
Wat ik wel vervelend vind, en waar andere mensen die XBMC veel gebruiken vast ook wel tegenaan lopen, is het volgende:

Mijn MS Remote, standaard dingetje, kan veel sneller door de menu's heenbladeren de de Harmony. Twee keer achter elkaar een knopje op de MS Remote drukken betekent ook direct twee opties omlaag. De Harmony stuurt langere signalen uit, waardoor je steeds een halve seconde moet wachten voordat je nog een optie omlaag kan. Ik heb al met die timingen gekloot, maar ben er niet verder mee gekomen. Hoe hebben andere XBMC gebruikers dit opgelost?
Daar had ik zeker ook last van, zat eerst ook wat met de timings te spelen, maar dat hielp niet echt. Het lampje op de logitech ab bleef vrij lang branden als ie een commando aan het sturen was, dus het leek me dat de abcodes die logitech van de xbox afstandsbediening heeft onnodig lang zijn.

Anyway, hoe ik het heb opgelost is door alle abcodes zelf opnieuw te raw leren (via custom, onderaan). Hiervoor moest ik echter wel de ab op een goede 25 cm, wou het werken. Tussen de 5-10 cm gaf alleen maar errors.

Ik heb de timings ook nog op 100 ms gezet, en nu race ik weer door de menu's heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Aha! Dan ga ik dat straks ook eens doen voor de functies van mijn digitale decoder (Humax iPVR9200), man die bediening is zo traag als dikke stront door een trechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
Vassie18 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 12:44:
heb de software ook geinstalleerd onder vista en werkt wel gewoon hij schakeld alleen Aero style uit. wanneer je de logitecht software dan afsluit schakeld die gewoon weer in op Aero. Verder heb ik hem wel laten opstarten in XP Sp2 kan je aangegevn door rechts te klikken op icoontje en dan eigenschappen en dan 1 van die tabbladen.
De nieuwe versie van de software (versie 7.3) is nu te downloaden. Deze is wel volledig compatible met Windows Vista. Dus geen schakelingen meer tussen Aero en geen Aero. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Heb hem gedownload maar hij deed het nog steeds. Maakt niet zoveel uit want ga men laptop toch niet gebruiken voor het instellen.

Hij is vandaag verstuurd de 885. Ben benieuwd zal loop volgende week wel binnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
actieman schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:56:
heeft iemand toevallig een hoesje voor dit ding?
mijn vrouw heeft em een keer bijna laten vallen, maar ik heb zo het idee dat we dat niet echt moeten laten gebeuren...
Zo'n soort 'hoesje' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
Martijn80 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:34:
[...]

De nieuwe versie van de software (versie 7.3) is nu te downloaden. Deze is wel volledig compatible met Windows Vista. Dus geen schakelingen meer tussen Aero en geen Aero. :)
Ik heb eergisteren die nieuwe versie (7.3) via de downloadpagina van Logitech gedownload. Blijkt na installatie dat het nog steeds een oude versie is. Via de software aangegeven dat ik de software wil updaten en dan komt er een ander bestand om te downloaden.

Via het de download pagina van Logitech krijg ik: harmonyremote7.3.exe van 53.374kB
Via de software updaten krijg ik: LogitechHarmonyRemote7.3.0-WIN-x86.exe ook van 53.374kB.

Het blijft vreemd, maar na installatie gaf de eerste als windows title 7.2.1 en de nieuwe geeft ook werkelijk 7.3 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo,

Ben zaterdag in Mediamarkt gaan kijken voor de Harmony 885. ze hadden hem niet meer in voorraad en hij wordt ook niet meer bijbesteld omdat er een nieuw model gaat uitkomen... Heeft iemand hier meer info over?

groetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Anoniem: 216345 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:23:
Hallo,

Ben zaterdag in Mediamarkt gaan kijken voor de Harmony 885. ze hadden hem niet meer in voorraad en hij wordt ook niet meer bijbesteld omdat er een nieuw model gaat uitkomen... Heeft iemand hier meer info over?

groetjes..
Nee, wellicht even vragen bij Mediamarkt of zo? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, ze wisten er zelf ook niet meer over te vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
Big_Tower schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:17:
[...]

Ik heb eergisteren die nieuwe versie (7.3) via de downloadpagina van Logitech gedownload. Blijkt na installatie dat het nog steeds een oude versie is. Via de software aangegeven dat ik de software wil updaten en dan komt er een ander bestand om te downloaden.

Via het de download pagina van Logitech krijg ik: harmonyremote7.3.exe van 53.374kB
Via de software updaten krijg ik: LogitechHarmonyRemote7.3.0-WIN-x86.exe ook van 53.374kB.

Het blijft vreemd, maar na installatie gaf de eerste als windows title 7.2.1 en de nieuwe geeft ook werkelijk 7.3 aan.
Ik heb de versie via de download pagina.
Ik moest wel eerst de 7.2.1 versie verwijderen, omdat de setup anders onterecht de 7.2.1. versie probeerde af te sluiten (deze was al afgesloten). Daarna heb ik de 7.3 versie geinstalleerd. Verder geeft de nieuwe versie gewoon 7.3 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
hij ligt nu bij de bloemenwinkel...helaas geen tijd om hem op te halen. hopelijk kan mijn vader hem vandaag halen dan heb ik morgen wat om mee te spelen :)

woehoe...heb morgen speelgoed 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Vassie18 op 16-05-2007 16:02 . Reden: woehoe...heb morgen speelgoed 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184673

Vraagje heb de 885 en wil zender logo's erbij zetten maar weet helaas niet hoe dat moet..
Bvd
Theo

ben er al achter _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 184673 op 16-05-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210071

Anoniem: 216345 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:23:
Hallo,

groetjes..
155 euries bij pixmania.nl
binnen een paar dagen keurig in huis
betaald via ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Gister de logitech 885 uit de verpakking gehaald.

Eerste indruk is dat het een zeer mooie afstandsbediening is enigste minpunt was: de cd was gebroken. Heel vreemd,ben beter gewent van logitech. Gelukkig had ik de software al gedownload dus dat maakte niet zoveel uit.

Eenmaal aangesloten op mij pc was die afstandsbediening vrij snel voorzien met mijn gewenste apparaten. Heb nu 2 activiteiten toegevoegd:

tv kijken: tv aan en digitale tv aan en dan de geluids en instelknoppen van mijn tv gebruiken en programma's kijken via de decoder. Werkt perfect.

Dvd kijken: beamer,versterker en xbox aan. perfect knopjes werken ook goed. enigste nadeel mijn beamer heeft een bevestiging nodig bij het uitschakelen en dan werken de functie knoppen niet omdat voor de xbox staan ingesteld. Hier is vast een oplossing voor maar zover ben ik nog niet.

Verder werkte alle apparaten gewoon gelijk via devices, en dat allemaal in 5min tijd :)

Alleen de oplader vind ik jammer dat lampje blijft branden zit geen aan of uit knop op of zoiets. Is namelijk zonde van de stroom. Pak de oplader wel als ik hem nodig heb

Ga vanavond en van het weekend even verder stoeien

Algemene indruk,super afstandsbediening....weg met mijn andere 8 AB's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219722

Hallo iedereen

Ik heb vandaag de harmony 785 gekocht. Ik heb het volgende probleem:
mijn Philips receiver FR-965 wordt wel door de harmony gevonden.
echter mijn receiver is eigenwijs en heeft zo zijn eigenwijsheden.
om de receiver aan te zetten moet je met de originele afstandsbediening de b.v. tv- knop zo'n 2 sec. indrukken. (of de dvd knop etc.)
als ik hem dan uit moet zetten moet hij eerst naar tunner en dan de off-knop.
Ik krijg dit niet ingesteld bij een activitie.

wie kan mij a.u.b. helpen?

PAUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Anoniem: 219722 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:05:
Hallo iedereen

Ik heb vandaag de harmony 785 gekocht. Ik heb het volgende probleem:
mijn Philips receiver FR-965 wordt wel door de harmony gevonden.
echter mijn receiver is eigenwijs en heeft zo zijn eigenwijsheden.
om de receiver aan te zetten moet je met de originele afstandsbediening de b.v. tv- knop zo'n 2 sec. indrukken. (of de dvd knop etc.)
als ik hem dan uit moet zetten moet hij eerst naar tunner en dan de off-knop.
Ik krijg dit niet ingesteld bij een activitie.

wie kan mij a.u.b. helpen?

PAUL
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad.
Je moet even bellen met de Harmony-helpdesk, en dan passen ze de codes voor je aan.
Philips maakt namelijk gebruik van afwijkende codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gebeld naar de helpdesk, ze kondne het niet meteen oplossen.
maar ik wordt binnen 48 uur teruggebeld vanuit Canada......
wat een service zeg.

maar ik heb nog een vraagje die jullie wel weten denk ik.
ik heb de 785 en als ik in een activity zit en ga dan via devices naar een andere app.
hoe kom ik dan weer terug in die laatste activity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Anoniem: 219722 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:34:
maar ik heb nog een vraagje die jullie wel weten denk ik.
ik heb de 785 en als ik in een activity zit en ga dan via devices naar een andere app.
hoe kom ik dan weer terug in die laatste activity.
2x op de activity-knop drukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
ik heb nu voor een groote gedeelte 858 ingesteld enigste nadeel is als ik dus zeg play dvd gooit hij mijn dvd speler aan en mijn tv. zet hem naar het goede av kanaal(av2) zet dan alles uit zet weer aan gooit die hem naar av2s(dit is ntsc) deze bevindt zich op de normale afstandsbediening ook onder 1 dezelfde knop.

je kan dan instellen bij uit zetten ga naar normale tv signaal alleen als je dan weer uitzet en de av knop indrukt staat die gelijk al op av2 dus hoef je niet de opdracht meer te geven ga naar av2 want dan word het av2s.

Weet iemand hier een oplossing voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo luitjes
ik heb nu het volgend probleem met mijn 785 en philipsversterker.

als ik het geluid ven mijn versterker harder of zachter wil zetten
gaat dit in stappen van 4. het geluid is dan veel te hard.
kan ik het zo instellen dat hij dit in stapjes van 1 doet.
ik heb al vanalles geprobeerd.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.