_Diederik schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:27:
[...]
Ik moet nog een heleboel met de hand doen om de Humax aan de praat te krijgen.
rood/geel/groen/blauw knoppen zitten niet in de config en het exit commando van de harmony is het mute commando op de Humax.
Heb jij hier ook last van?
Yup. Net alles met de hand geleerd, en gesetupped

De Humax doet het nu, maar nu heb ik wéér ruzie met de inputselect van de tv. Als ik de tv voor de eerste keer aan moet, gaat het mis. Springt gewoon op kanaal 1, en veranderd verder geen inputs. Met de help werkt het iedere keer weer. Onthou dat dan ook stom ding!!

Als ik dat nou ook nog ff aan de gang krijg, ben ik heel blij..
/edit
Jezus... Ding werkt werkelijk voor geen meter. Volgens mij zit het probleem dus inderdaad in de TV. Heb al van alles geprobeerd, maar als de tv uit is geweest, is hij de draad kwijt.
Wat ik denk is dat zoals ik al eerder zei, de tv geen "tuner - input" heeft. Echter bij het instellen van power settings, wordt gevraagd of de tv terug keert naar een standaard input, of dat de oude input wordt onthouden. Nou, bij mij dus beide niet. Ja, hij gaat naar een standaard input. De tuner. Maar die staat dus niet in het lijstje wat ik kan kiezen. Zet ik hem in het lijstje, dan gaat het ook mis, want dan gaat hij te veel swappen...
Ik ga nog maar wat kloten, maar begin me be-hoor-lijk te ergeren.
/edit
Het lijkt allemaal te werken!!!

Heb tuner toegevoegd als input, en ding verteld dat na een power-off altijd wordt terug gekeerd naar de tuner input. Nog niet te vroeg juichen, maar alles lijkt in orde nu!
[
Voor 68% gewijzigd door
UltraSub op 06-03-2007 17:17
]