[AB] Logitech Harmony 525 Advanced Universal Remote

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.906 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-08 20:59
KroeT schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:48:
Mijn oude Philips 25PV7505 heeft volgens mij geen manier om tussen inputs te switchen ander dan ChannelDown. Ik heb via Devices alle opties met Input op 525 geprobeerd, maar niets werkt. Heb dus nu een soort macro gemaakt om de TV op kanaal 0 te zetten en daarna twee keer ChannelDown, maar ideaal is anders. Zou hier een mooiere oplossing voor zijn?

Ik heb 'm overigens net gekocht en ben bijzonder tevreden :)
Toch misschien een keer bellen met Logitech helpdesk, of evt Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:34

KroeT

[...]

Philips is er kort over, die willen niet praten over televisies van 15 jaar oud. Ik zal Logitech eens proberen.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

KroeT schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:34:
Philips is er kort over, die willen niet praten over televisies van 15 jaar oud. Ik zal Logitech eens proberen.
Het is heel erg simpel. Als de TV zelf de functie niet heeft, heb je gewoon pech. Als de oorspronkelijke AB er geen knopje voor heeft, kun je proberen om een AB te proberen van een model dat dat wel heeft. Kun je denk ik wel met je Harmony doen. Zoals ik al eerder aangaf, gebruikt Philips een eigen protocol voor AB's. Hierbij zijn de codes voor alle apparaten hetzelfde. Dus de code om het volume harder te zetten is voor alle TV's hetzelfde. Het is een Philips standaard. Gewoon even proberen dus. Pak niet een tè moderne TV, want op enig moment is de codereeks uitgebreid (codes tekort) en ik weet niet of jouw TV al daarin mee is gegaan. Zou zomaar kunnen dat nieuwe TV's voor bepaalde dingen een andere code hebben gekregen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Ik heb geen oorspronkelijke ab, had al een universele van Philips. De enige code uit het boekje die daarvoor werkt biedt niet de mogelijkheid om tussen inputkanalen te wisselen, dus ik denk naar aanleiding van je bericht dat het gewoon niet gaat. Spijtig, maar zo werkt het op zich ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de Philips SRU 9600 ? Vind het design wel errug mooi van deze remote... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlue
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 14:23:
Iemand ervaring met de Philips SRU 9600 ? Vind het design wel errug mooi van deze remote... :9
ja ik heb 'm na drie dagen testen teruggebracht omdat 'm enkel op mijn Philips tv wou werken. Ik denk dat ik toch een logitech ga bestellen. Ik ben er alleen nog niet uit welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

KroeT schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 08:23:
Ik heb geen oorspronkelijke ab, had al een universele van Philips. De enige code uit het boekje die daarvoor werkt biedt niet de mogelijkheid om tussen inputkanalen te wisselen, dus ik denk naar aanleiding van je bericht dat het gewoon niet gaat. Spijtig, maar zo werkt het op zich ook.
Je zou kunnen proberen om een hoger model TV uit dezelfde serie op te geven om te zien of die de functie wél heeft. Het zal niet de eerste keer zijn dat apparaten uit dezelfde serie in werkelijkheid veel functies gemeen hebben, maar bij de lagere modellen ontbreekt het knopje ervoor. Misschien de moeite waard om te proberen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:18
mphilipp schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:58:
[...]

Je zou kunnen proberen om een hoger model TV uit dezelfde serie op te geven om te zien of die de functie wél heeft. Het zal niet de eerste keer zijn dat apparaten uit dezelfde serie in werkelijkheid veel functies gemeen hebben, maar bij de lagere modellen ontbreekt het knopje ervoor. Misschien de moeite waard om te proberen.
De versie die ik een paar pagina's terug heb gepost zou het volgens mij ook moeten kunnen.

Ik moet waarschijnlijk voor de 885 nog tot eind februari wachten. Die dingen zijn dus erg slecht leverbaar. Kan haast niet wachten om het eindelijk uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Niet om te spammen, maar ik ben een technischedienst medewerker bij Logitech Harmony.

Ik zal proberen om hier af en toe aanwezig/actief te zijn. Ik zou het wel op prijs stellen als jullie dan geen directe referenties aan mijn naam koppelen of deze door te geven aan de helpdesk vanwege prive redenen.

Bellen met onze helpdesk mag natuurlijk ook altijd! Deze is namelijk gratis!
KroeT schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:34:
Neem even contact op met onze helpdesk, zelfs met apparaten zonder orig. remote kunnen wij ook codes laden. Soms hebben tv's ook "verborgen" input switching mogelijkheden. Proberen kan nooit kwaad!

[ Voor 73% gewijzigd door Workaholic op 06-02-2007 00:02 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2022
Joepie... een insider!

Dan heb ik gelijk een vraagje:
Is het mogelijk om de code voor de "tone" (bass/treble) toets en de bijbehorende + en - toetsen voor Onkyo versterkers te achterhalen? Ik heb echt zo'n beetje alle Onkyo versterkers/receivers wel een keer toegevoegd aan m'n devices, maar het lijkt erop alsof het niet uitmaakt welk model je kiest, je krijgt altijd dezelfde set van mogelijke acties en de tone zit daar nooit bij. Ik weet dat bijvoorbeeld de afstandbediening van de TX-L55 deze knop wel degelijk heeft, dus het zou moeten kunnen. Ik heb zelf overigens een TX-SR703 en gebruik de Harmony 525.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een PID nummer uit de 555 afstandsbediening leveren, mijn AB is nl stuk en mijn batterij klep is weggegooid. De batterijen zitten nu met een plakbandje vast. Het nummer staat in het klepje. Dit nummer heb ik nodig ivm garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Audi-Addict schreef op maandag 05 februari 2007 @ 23:58:
Niet om te spammen, maar ik ben een technischedienst medewerker bij Logitech Harmony.
Wat goed van je dat je de mensen in dit topic wilt helpen. Laat ik beginnen met te zeggen dat de Harmony helpdesk hier erg wordt gewaardeerd.

Ik heb echter wel een vraag voor je. Wat voor mogelijkheden zijn er om software verzoeken te doen? Ik zou namelijk heel graag mijn probleem met het assignen van knoppen per activity verholpen zien. Als ik ergens een verzoek kan plaatsen zou dat allicht kunnen helpen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Heb sinds gisteren een zonwering van Harol, met een Somfy RTS motor. Die werkt met een RF afstandsbediening. Hoe groot achten jullie de kans dat ik met een universal ab met rf functionaliteit, dit scherm kan gaan bedienen?
Weet iemand hoe de rf functies leren (en of die kunnen leren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
UltraSub schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:18:
Heb sinds gisteren een zonwering van Harol, met een Somfy RTS motor. Die werkt met een RF afstandsbediening. Hoe groot achten jullie de kans dat ik met een universal ab met rf functionaliteit, dit scherm kan gaan bedienen?
Denk dat je een kleine kans hebt dat dit met de Logitech gaat werken omdat deze op een andere manier werkt (staat ietsjes verder terug in dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Arunia schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:25:
[...]

Denk dat je een kleine kans hebt dat dit met de Logitech gaat werken omdat deze op een andere manier werkt (staat ietsjes verder terug in dit topic).
Mja, ben al wat verder aan het kijken dan mijn neus lang is, en zoals ik het nu zie werkt RF alleen maar richting het kastje van Logitech zelf, wat de boel daarna weer omzet in IR. :(
Zo'n extra IR kastje is op zich wel weer relaxed, maar ik heb geen idee waar ik dat nog in de kast moet zetten. Alle componenten staan met hun front ook echt vooraan in de kast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat probleem heb ik ook. Daarom ook maar voor de 885 ipv de 895 gegaan.
Als ik ergens IR bij moet hebben (bijvoorbeeld zo'n wandcontactschakelaar achter de kast, dan gebruik ik wel glasvezel (toch eens vragen hoe mijn schoonvader dat toen der tijd heeft gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de cross-post, maar wist niet waar ik het moest plaatsen (meest logisch leek me in dat topic), maar het leek me voor de mensen met een harmony hier ook wel interessant: klikaanklikuit met Harmony zonder RF-functie bedienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Koel gedaan! :P

Baal er wel van, ik was serieus in de veronderstelling dat een Logitech met RF-functie, ook klik-aan-klik-uit apparatuur kon bedienen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:01

Pierre

Van nature lui!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:07:
Kan iemand mij een PID nummer uit de 555 afstandsbediening leveren, mijn AB is nl stuk en mijn batterij klep is weggegooid. De batterijen zitten nu met een plakbandje vast. Het nummer staat in het klepje. Dit nummer heb ik nodig ivm garantie.
Hmm 8)7 wat denk je dat er gaat gebeuren als ik dan ga bellen voor garantie. Waarschijnlijk weinig denk ik of niet |:(

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
synthdood schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:45:
Joepie... een insider!

Dan heb ik gelijk een vraagje:
Is het mogelijk om de code voor de "tone" (bass/treble) toets en de bijbehorende + en - toetsen voor Onkyo versterkers te achterhalen? Ik heb echt zo'n beetje alle Onkyo versterkers/receivers wel een keer toegevoegd aan m'n devices, maar het lijkt erop alsof het niet uitmaakt welk model je kiest, je krijgt altijd dezelfde set van mogelijke acties en de tone zit daar nooit bij. Ik weet dat bijvoorbeeld de afstandbediening van de TX-L55 deze knop wel degelijk heeft, dus het zou moeten kunnen. Ik heb zelf overigens een TX-SR703 en gebruik de Harmony 525.
In principe kunnen wij handmatig infarood commando's laden voor jouw versterker. Elke commando is mogelijk, maar dat wil niet zeggen dat deze werken met jouw versterker.

Meestal kun je er vanuit gaan dat het niet werkt als het niet op de originele A.B zit. Heel soms hebben bepaalde fabrikanten "verborgen" commando's.

Je geeft aan dat je een andere A.B hebt waarbij deze knop op zit. Als je dit type + bijbehorende versterker doorgeeft denk ik dat je een goede kans hebt. Mits deze functie/ir commando wel werkt op jouw versterker.

Neem even contact op met onze helpdesk en wellicht kunnen ze je hiermee helpen.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:07:
Wat is er precies met de afstandsbediening? Gaat deze niet meer aan? Graag wat details.
UltraSub schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:18:
De harmony werkt momentaal alleen met RF Z-Wave. Op dit moment gaat het hierom een beperkt aantal apparaten.

De 895 maakt tevens ook gebruik van de RF techniek om een erg groot bereik te krijgen. Ik heb klanten zelfs 100 meter zien halen.

[ Voor 7% gewijzigd door Workaholic op 07-02-2007 00:45 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Vraagje aan onze "insider" ik heb 3 pagina's met Favoriete voorkeur zenders (met leuke plaatjes e.d).
Binnen de software kan je er per pagina 6 toevoegen, echter als ik op mijn Harmony kijk zie ik er 8 8)7

Is dit te verhelpen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audi-Addict schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 00:38:
Wat is er precies met de afstandsbediening? Gaat deze niet meer aan? Graag wat details.
De knop van channel hoger blijft regelmatig hangen, na 1x drukken gaat de tv x kanalen verder, tot ik heel hard op deze knop druk.
Verder is behuizing aan de voorkant bovenaan helemaal los komen te zitten (van onder de activity knop tot aan de play/stop rij knoppen) en is de batterij klep kapot door vervangen van batterijen (jaja, de vrouw ;-)).

10 maanden in bezit, nu 2x de batterijen moeten vervangen en totaal tevreden met de harmony. Ik wil dus gewoon een nieuwe 555 (of nog beter een 7/885).

Kan iemand mij vertellen of de 885 (en 785) ook van die harde klik knoppen heeft of zijn het allemaal soft toetsen (vind ik lekkerder om mee te zappen).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:11:
[...]
Kan iemand mij vertellen of de 885 (en 785) ook van die harde klik knoppen heeft of zijn het allemaal soft toetsen (vind ik lekkerder om mee te zappen).
Ik heb net de 785 binnen gekregen, moet zeggen dat ik het een heerlijke AB vind.
Van de 785 zijn de activitybuttons en het "joypad" en daar rondom van hard plastic, voor de rest zijn het bijna allemaal softbuttons. Dus alle zilverkleurige knoppen op de onderstaande afbeelding.
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/12852.jpg
Had alleen een probleem met het aanleren van de teletext button van mijn originele remote, maar dat is na een call loggen bij Logitech binnen een dag opgelost. Ze hebben de knop in mijn profiel toegevoegd en na het updaten van mijn AB kon ik ook deze gebruiken.

Mijn vraag is of het ook mogelijk is om bij de Reciever ook favorieten in te stellen, net als dit bij de TV kan. Dit zou een hele mooie optie zijn.

Tot nu toe heb ik absoluut geen spijt van mijn aanschaf.

Ik bedien tot nu toe de volgende apparaten met mijn 785:
  • Samsung Tv (LE-32R71B)
  • Onkyo AV-ontvanger (TX-SR304E)
  • Onkyo Dvd (DV-SP303E)
  • Grundig VCR (GV 94 HIFI)
Wat ik verder nog wil gaan bedienen:
  • HP Laptop (NC6120)
  • XBOX (na aanschaf IR controller hiervoor)

[ Voor 22% gewijzigd door Big_Tower op 08-02-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Big_Tower schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:36:
[...]

CUT!!

• Grundig VCR (GV 94 HIFI)
[/list]

Wat ik verder nog wil gaan bedienen:
  • HP Laptop (NC6120)
  • XBOX (na aanschaf IR controller hiervoor)
Ik wil ook me XBox er mee bedienen en dan vooral me XBMC(xbox media center) maar het schijnt dat je dan het besten de xb media extender AB kan downloade.

Ik ga ff google.

Afbeeldingslocatie: http://www.weblogsinc.com/common/images/3622842317441486.JPG?0.3085116268967685

[ Voor 9% gewijzigd door 0Burner0 op 08-02-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:21

KrL

Foto foto..

Waar ik me nog wel eens aan erger is dat apparaten die niet in de action gebruikt worden automatisch worden uitgezet. Zo zet ik bijvoorbeeld de televisie wel eens aan als ik muziek aan het luisteren ben..
Dit is een standaard optie binnen een activity, is deze ook op de een of andere manier uit te schakelen ?

Mij is het nog niet gelukt iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrL schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:02:
Waar ik me nog wel eens aan erger is dat apparaten die niet in de action gebruikt worden automatisch worden uitgezet.
Ik heb dat hele automatisch uitschakelen van niet gebruikte apparaten uitgezet. ik bepaal liever zelf wanneer iets uit/aan word gezet. luister ook vaak muziek terwijl het tv beeld aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:21

KrL

Foto foto..

Waar kun je dat uitzetten dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Wat ik wel vervelend vind, en waar andere mensen die XBMC veel gebruiken vast ook wel tegenaan lopen, is het volgende:

Mijn MS Remote, standaard dingetje, kan veel sneller door de menu's heenbladeren de de Harmony. Twee keer achter elkaar een knopje op de MS Remote drukken betekent ook direct twee opties omlaag. De Harmony stuurt langere signalen uit, waardoor je steeds een halve seconde moet wachten voordat je nog een optie omlaag kan. Ik heb al met die timingen gekloot, maar ben er niet verder mee gekomen. Hoe hebben andere XBMC gebruikers dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08-2024
Waar ik me nog wel eens aan erger is dat apparaten die niet in de action gebruikt worden automatisch worden uitgezet. Zo zet ik bijvoorbeeld de televisie wel eens aan als ik muziek aan het luisteren ben..
Dit is een standaard optie binnen een activity, is deze ook op de een of andere manier uit te schakelen ?

Je kan de verschillende apparaten ook gewoon bedienen via devices. Hier kan je dan gewoon je TV bedienen zonder dat je afhankelijk bent van de instellingen in Activities.
KroeT schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:28:
Trouwens, nog iets: De tilt-sensor laat het licht van de AB alleen aan gaan als hij twee uur (oid) uit is geweest. Ik wil eigenlijk dat het licht _iedere_ keer dat ik de AB aanraak automatisch aangaat, en niet alleen als de AB uit de slaapstand komt. Ik kan er geen instellingen voor vinden... :/
Bij mij licht deze op als ik de AB vertikaal houd. Wanneer ik deze oppak en horizontaal houd moet ik echt "schudden" om de verlichting aan te krijgen. Maar bij oppakken en vertikaal houden maakt het bij mij niet uit of hij nu net uit is, of dat deze al 2 uur stil gelegen heeft, probeer hem eens met het display omhoog te houden wanneer je hem oppakt.

[ Voor 37% gewijzigd door Big_Tower op 09-02-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Trouwens, nog iets: De tilt-sensor laat het licht van de AB alleen aan gaan als hij twee uur (oid) uit is geweest. Ik wil eigenlijk dat het licht _iedere_ keer dat ik de AB aanraak automatisch aangaat, en niet alleen als de AB uit de slaapstand komt. Ik kan er geen instellingen voor vinden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-08 20:59
Bij mij gaat ie gewoon aan hoor als ik hem binnen een korte tijd beweeg, echt niet alleen vanaf 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Top afstandbediening

Werkt lekker had eerst problemen met me beamer instellen als ik schakelde ging ie uit.
Nu verholpen.

Nou heb ik me xbox ook geinstalleerd maar zoals jullie weten kan een xbox 1 niet met de AB aan.
Nu heb ik speld in me power button gedouwd (gaat ie aan als de stekker er in gaat).
En heb ik een stopcontact schakelaar remote er tussen gezet. (van het merk PROmax)

Alleen ik probeer me AB (525) nu het signaal aan/uit te leren.
Maar deze decteert niks. Weet iemand waar dit aan ligt??

En/Of weet iemand een goedkope stopcontact schakelaar remote die wel werkt met de harmony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
0Burner0 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:01:
Top afstandbediening

Werkt lekker had eerst problemen met me beamer instellen als ik schakelde ging ie uit.
Nu verholpen.

Nou heb ik me xbox ook geinstalleerd maar zoals jullie weten kan een xbox 1 niet met de AB aan.
Nu heb ik speld in me power button gedouwd (gaat ie aan als de stekker er in gaat).
En heb ik een stopcontact schakelaar remote er tussen gezet. (van het merk PROmax)

En/Of weet iemand een goedkope stopcontact schakelaar remote die wel werkt met de harmony?
De schakelaar remote is waarschijnlijk RF in plaats van Infrarood?
Alle schakelaars met afstandbediening die ik tegen ben gekomen zijn namelijk RF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheSlider schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:01:
[...]

Bij mijn weten is het niet mogelijk om meerdere toetsdrukken in RAW aan te leren (but please correct me if I am wrong). Het zou wel mooi zijn, want dat zou het meteen mogelijk maken om macro's in te leren.
Correct you if you're wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
KroeT schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 08:52:
Wat ik wel vervelend vind, en waar andere mensen die XBMC veel gebruiken vast ook wel tegenaan lopen, is het volgende:

Mijn MS Remote, standaard dingetje, kan veel sneller door de menu's heenbladeren de de Harmony. Twee keer achter elkaar een knopje op de MS Remote drukken betekent ook direct twee opties omlaag. De Harmony stuurt langere signalen uit, waardoor je steeds een halve seconde moet wachten voordat je nog een optie omlaag kan. Ik heb al met die timingen gekloot, maar ben er niet verder mee gekomen. Hoe hebben andere XBMC gebruikers dit opgelost?
Ik ben in een menu iets van respons tijd tegen gekomen heb die op 0 gezet nergen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSlider
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het is dus wel mogelijk? Kun je eens een voorbeeld van een sequence noemen die je hebt aangeleerd? Ik heb wel eens geprobeerd om bijvoorbeeld het menu van mijn TV in te stappen en daar wat in te stellen, maar kreeg dit niet RAW aangeleerd :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Big_Tower schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:10:
[...]

Bij mij licht deze op als ik de AB vertikaal houd. Wanneer ik deze oppak en horizontaal houd moet ik echt "schudden" om de verlichting aan te krijgen. Maar bij oppakken en vertikaal houden maakt het bij mij niet uit of hij nu net uit is, of dat deze al 2 uur stil gelegen heeft, probeer hem eens met het display omhoog te houden wanneer je hem oppakt.
Atomic-NI schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:18:
[...]

Bij mij gaat ie gewoon aan hoor als ik hem binnen een korte tijd beweeg, echt niet alleen vanaf 2 uur.
Ik heb het nog een paar keer getest, schudden als een malle, op z'n kop houden, vertikaal houden, rondhuppelen onder luid geroep van "vlepvlepvlepvlepvlep", het mocht niet baten. Als ik echter 2 uur wacht tot de AB in slaapstand gaat (oid) en een zacht tikje tegen de zijkant geef (of een duw tegen de tafel, of stevig voorbijlopen, werkt allemaal) gaat het licht automatisch aan. Wacht ik dan 20 seconden tot het licht weer uitgaat, en pak ik de AB weer op, dan gebeurt er weer niets.
De tilt sensor is dus prima, het lijkt me een softwarematig probleem. Heb de helpdesk al gebeld, maar die jongen wist niets meer te vertellen dan: "het zou moeten werken". Dát weet ik ook wel ;). Ik kan ook op de Harmony forums geen oplossing vinden, wel een hoop anderen met hetzelfde probleem. Batterij verwijderen en na een minuut weer plaatsen om de remote te resetten maakt ook geen verschil.

[ Voor 3% gewijzigd door KroeT op 12-02-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinZa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-05 21:19

JinZa

Your life is digital..

KroeT schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:41:
[...]

[...]

Ik heb het nog een paar keer getest, schudden als een malle, op z'n kop houden, vertikaal houden, rondhuppelen onder luid geroep van "vlepvlepvlepvlepvlep", het mocht niet baten. Als ik echter 2 uur wacht tot de AB in slaapstand gaat (oid) en een zacht tikje tegen de zijkant geef (of een duw tegen de tafel, of stevig voorbijlopen, werkt allemaal) gaat het licht automatisch aan. Wacht ik dan 20 seconden tot het licht weer uitgaat, en pak ik de AB weer op, dan gebeurt er weer niets.
De tilt sensor is dus prima, het lijkt me een softwarematig probleem. Heb de helpdesk al gebeld, maar die jongen wist niets meer te vertellen dan: "het zou moeten werken". Dát weet ik ook wel ;). Ik kan ook op de Harmony forums geen oplossing vinden, wel een hoop anderen met hetzelfde probleem.
Volgens mij doet mijn 525 die ik een paar weken geleden heb gekocht hetzelfde. Als ik een (heel) zacht tikje geef na lange tijd gaat het licht aan maar daarna gebeurt er volgens mij niks meer als ik hem na een korte tijd optil. Misschien nog een 'rare' feature van de laatste updates?

I don't have a solution but I admire the problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Ik heb net een half uurtje de helpdesk aan de lijn gehad. AB geupdate via safe mode, hielp niets. Toen bleek dat de Harmony 525 geen tilt sensor maar een motion sensor heeft, en dus helemaal niet aan hoort te gaan bij beweging, behalve wanneer deze twee uur heeft stilgelegen. Het is dus idd een feature, geen bug. Ik vind het belachelijk, als dat ding zijn backlight aan kan laten gaan bij beweging (maar het pas na 2 uur doet) hoor ik in te kunnen stellen dat 'ie het altijd doet. De mogelijkheid is fysiek aanwezig, maar softwarematig gezien niet...

Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheSlider schreef op zondag 11 februari 2007 @ 13:19:
[...]

Het is dus wel mogelijk? Kun je eens een voorbeeld van een sequence noemen die je hebt aangeleerd? Ik heb wel eens geprobeerd om bijvoorbeeld het menu van mijn TV in te stappen en daar wat in te stellen, maar kreeg dit niet RAW aangeleerd :?.
Ik heb in mijn schermpje onder andere staan NED1, NED2, RTL4.
Als ik op de bijbehorende knop druk van bijvoorbeeld RTL4 wordt er
een '2' en daarna een '0' naar mijn tv gestuurd (rtl4 zit namelijk op kanaal 20
bij mij).

Gewoon via de RAW-mode aangeleerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Laatst online: 07-05 19:44
KroeT schreef op maandag 12 februari 2007 @ 20:30:
Ik heb net een half uurtje de helpdesk aan de lijn gehad. AB geupdate via safe mode, hielp niets. Toen bleek dat de Harmony 525 geen tilt sensor maar een motion sensor heeft, en dus helemaal niet aan hoort te gaan bij beweging, behalve wanneer deze twee uur heeft stilgelegen. Het is dus idd een feature, geen bug. Ik vind het belachelijk, als dat ding zijn backlight aan kan laten gaan bij beweging (maar het pas na 2 uur doet) hoor ik in te kunnen stellen dat 'ie het altijd doet. De mogelijkheid is fysiek aanwezig, maar softwarematig gezien niet...

Bah.
Wat een 'zeilige' opmerking, dan ruil je hem toch?
Ik snap niet dat je je hier zo druk over kan maken, dat ding doet toch uitstekend waar ie voor bedoeld is; allerhande apparaten bedienen met 1 remote........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
Zo zielig vind ik de opmerking eerlijk gezegd niet. Ik heb me er ook over verbaasd. Die sensor is op deze manier eigenlijk een beetje zinloos en de kosten voor dat onderdeel hadden ze zich wel kunnen besparen. Het feit dat de manier waarop dit werkt door de software wordt bepaald, betekent ook dat het voor de ontwikkelaars van Logitech een koud kunstje moet zijn om het configureerbaar te maken. Het zou een toch al mooi apparaat nog mooier maken! Eigenlijk zijn (bijna) alle op en aanmerkingen op de hele harmony serie in de software op te lossen... ze doen het alleen niet.

Ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat de wizard bediening bijzonder omslachtig is en dat er eigenlijk ook een soort van (offline!) advanced user interface zou moeten zijn van waaruit je gewoon direct naar de juiste instellingen kan, maar ik begrijp best wel dat het een hele klus is om daarvoor iets anders te maken en dat Logitech daar geen geld in wil steken. Er zijn echter een hoop kleine zaken die het leven van de harmony gebruiker veel aangenamer zouden maken (zoals instellen van de bewegingsensor timeout, sorteren van devices, gedrag van de uit-knop, gedrag van de sound en picture knop) maar in plaats van dit soort nuttige dingen wordt de java programmer in een lief nieuw grafisch jasje gestoken en verandert er functioneel helemaal niets.

Dit alles gezegd hebbende: Ik geniet nog elke dag met volle teugen van mijn Harmony 555 en neem de ongemakjes voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:45
Hoi Mensen,

ik ben nu aan het stoeien met de Harmony 525 en de vraag is als volgt. Hoe kan ik de brightness van het lcd scherm aanpassen? Het beeld is zwaar overbelicht dat ik het gewoon niet kan lezen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Nog ff een stukje lof voor Logitech:
De 525 van mn Pa deed helemaal niets meer (6mnd oud hooguit), hij gaat ermee terug naar MediaMarkt om hem in reparatie te sturen. Maar hij krijgt gewoon direct een nieuwe mee, nieuw in verpakking! Ja, zegt de medewerker van MM, Logitech zegt onze ABs moeten werken, anders krijgen klanten gewoon een nieuwe.

Keurige service lijkt me! :)

Mijn eigen 525 begint ook wat kuren te vertonen:
- 1 van de Activity-knoppen (rechtsboven) reageert heel slecht, moet erg hard drukken, herhaaldelijk om de Activity te starten
- de channel-UP toets blijft af en toe hangen, waardoor ik wel heeeeel erg snel door mn zenders kan zappen.
Maar ja, ik heb hem gekocht bij een webshop, dus zo'n mooie service als mn vader bij MM had kan ik wel vergeten.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Oscar the Grouch schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:21:
............
Maar ja, ik heb hem gekocht bij een webshop, dus zo'n mooie service als mn vader bij MM had kan ik wel vergeten.
Huh? Is ook gewoon een 'winkel' hoor....ook daar heb je rechten als consument......en al helemaal in dit geval (Logitech) waarvan bekend is dat ze absoluut niet moeilijk doen.

Je kan ook proberen rechtstreeks met Logitech contact op te nemen. Dan bijv. naar hun opsturen, krijg je rechtstreeks van hun een nieuwe......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- 1 van de Activity-knoppen (rechtsboven) reageert heel slecht, moet erg hard drukken, herhaaldelijk om de Activity te starten
- de channel-UP toets blijft af en toe hangen, waardoor ik wel heeeeel erg snel door mn zenders kan zappen.
Ik heb precies dezelfde kuren. Oplossing is bellen met het harmony contact centrum (0800 nummer). Zeer goede service!! Ik heb mijn storing gemeld en als het goed is sturen ze een nieuwe ab op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 12:45
heeft iemand een oplossing voor mijn lcd probleem?

Strava | AP | IP | AW

• 0Burner0
Webgnome schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:09:
heeft iemand een oplossing voor mijn lcd probleem?
Mischien de post van chemist lezen en proberen (boven je eigen post)

• KroeT

KroeT

[...]

kaajee schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:06:
[...]

Wat een 'zeilige' opmerking, dan ruil je hem toch?
Ik snap niet dat je je hier zo druk over kan maken, dat ding doet toch uitstekend waar ie voor bedoeld is; allerhande apparaten bedienen met 1 remote........
Ik sluit me aan bij de post van synthdood.

Het apparaat doet waar 'ie voor bedoeld is inderdaad. Mijn auto doet ook waar 'ie voor bedoeld is: rijden. Als mijn auto nou wel een airco ingebouwd zou hebben, maar geen knopje om die airco aan te zetten, dan zou ik ook Peugeot bellen om te vragen waarom ze het knopje achterwege hebben gelaten terwijl de mogelijkheid in hun auto is ingebouwd.

De Harmony precies zo: hij kan de backlight aan laten gaan wanneer er beweging wordt gedetecteerd, hij doet het alleen één keer per twee uur. Dat is dus een softwarematige beperking, die ik erg graag zou opheffen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de Harmony een geschenk uit de hemel. Als je niet vies bent van een paar uurtjes instelwerk heb je het meest gebruiksvriendelijke afstandsbedieninkje dat je je maar kan voorstellen. Er zijn echter details, waar synthdood ook al over sprak, die beter zouden kunnen. Dat is geen schande, maar ik vind wel dat zaken die met een soft- of firmwareupdate zouden kunnen worden opgelost ook de aandacht mogen krijgen die ze verdienen.

Om kritiek te verbieden omdat al je huishoudelijke apparatuur de basisfuncties prima uitvoeren is niet echt Tweaker-ig. Wij zijn de kneuzen die zo veel mogelijk uit hun apparatuur willen halen als menselijk en technisch mogelijk is. Als wij onze Senseo kunnen modden met een automatische suikerdispenser met een draadloze netwerkverbinding naar onze pocketpc voor de configuratie (ook al is suiker in je koffie natuurlijk voor pussies), zouden wij het onmiddellijk doen. Waarom is het dan verboden om graag te willen dat je mogelijkheden die niet werken omdat er een softwarematige lock op zit graag wilt benutten?

Samengevat, ik wil gewoon een fel blauw lampje dat aangaat zodra ik mijn ab optil. Dat vind ik stoer, want ik ben een nerd. Nerds geilen op blauwe lampjes, nerds geilen op dingen die vanzelf aangaan wanneer ze hun hand langs de betreffende dingen bewegen, en de combinatie van beide zaken is bijzonder prettig. Het kán, maar het mág niet. Jammer :)

Verwijderd

Ik heb hem ook binnen en is inderdaad een super AB.

Nu heb ik nog 1 probleem:

Als ik naar de zenderrange 9+ wil, dus 10,11 etc. moet ik op mijn oude AB /-- indrukken en zie dan /-- op mijn TV.

Is hier een standaardknop voor? Ik heb hem nog niet kunnen vinden.

• synthdood
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:14:
Ik heb hem ook binnen en is inderdaad een super AB.

Nu heb ik nog 1 probleem:

Als ik naar de zenderrange 9+ wil, dus 10,11 etc. moet ik op mijn oude AB /-- indrukken en zie dan /-- op mijn TV.

Is hier een standaardknop voor? Ik heb hem nog niet kunnen vinden.
Als de harmony jouw TV kent (ik neem aan van wel), dan zal dat commando er hoogstwaarschijnlijk wel tussenzitten. Als die nog niet aan een knop is toegewezen, dan zou je 'm zelf even aan de * of de # van het numerieke toetsenblokje kunnen toewijzen. Mocht de code niet bekend zijn in de harmony database, dan kan je 'm natuurlijk altijd zelf even aanleren vanaf de originele afstandbediening. Ga er maar van uit dat als de originele AB iets kan, dan kan de Harmony het ook

• Workaholic
  • Niet online
Als insider maar weer wat vragen beantwoorden... nogmaals, we hebben een helpdesk waar je gratis naar toe kunt bellen! gebruik deze gerust, ook al ben je een tweaker ;)

Dit kun je instellen bij apparaatinstellingen. Niet binnen een activiteit. Je kunt hier aangeven of een apparaat nooit uitgeschakeld wordt.

Tevens als je dit wel wil en bij bepaalde activiteiten toch het apparaat uit wil hebben kun je dit op 2 manieren op lossen

- Zet een off command voor bijvoorbeeld de tv in het lcd scherm binnen een activiteit. Deze commando is dan gelijk beschikbaar binnen alle activiteiten en kun je je tv met een enkele commando uitschakelen. Zonder via device mode en dergelijke de tv op te zoeken

- Als je een apparaat toe voegt aan een activiteit zal deze altijd in en uitgeschakeld worden.

Als je deze dus weg laat en ipv daarvan ON command stuurt bij het einde van de activiteit heb je geen automatische in en uitschakeling.
Ik herken dit, dit is idd een software matige optie. Wellicht dat we hier in de toekomst met een aanpassing komen. De 525 kost nu rond de 50 euro voordat geld kun je ook niet te veel eisen. Als je echt een "tilt " sensor wil en meer "nerd" features kies je voor een duurdere harmony.
0Burner0 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:01:
Top afstandbediening

De 525 werkt helaas niet met RF. Radio frequency dus. Dit gaat helaas niet werken. Er staat wel ergens op het forum een mod voor een Klik aan Klik uit systeem (rf) die wel werkt met een 525. Dit is dus wel een hardware matige modificatie.

Ik gebruik zelf toch stiekem 2 remotes, de harmony en een ab van klik aan klik uit voor mijn lampen. Goed te doen!
synthdood schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:52:

Ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat de wizard bediening bijzonder omslachtig is en dat er eigenlijk ook een soort van (offline!) advanced user interface zou moeten zijn van waaruit je gewoon direct naar de juiste instellingen kan, maar ik begrijp best wel dat het een hele klus is om daarvoor iets anders te maken en dat Logitech daar geen geld in wil steken. Er zijn echter een hoop kleine zaken die het leven van de harmony gebruiker veel aangenamer zouden maken (zoals instellen van de bewegingsensor timeout, sorteren van devices, gedrag van de uit-knop, gedrag van de sound en picture knop) maar in plaats van dit soort nuttige dingen wordt de java programmer in een lief nieuw grafisch jasje gestoken en verandert er functioneel helemaal niets.

Dit alles gezegd hebbende: Ik geniet nog elke dag met volle teugen van mijn Harmony 555 en neem de ongemakjes voor lief.
Offline user interface heeft veel nadelen waarbij de belangrijkste voordelen van de ONLINE interface zijn:

- Wij kunnen direct in profielen kijken, updates laden en support bieden
- Instellingen worden online opgeslagen, je kunt bij elke pc via de web interface je instellingen wijzigen en aanpassen
- Instellingen worden gebackupt via onze servers en staan dus ook online.
- Na configuratie en wat kleine aanpassingen ben je al snel klaar met de software, we gaan er niet vanuit dat de huis en tuin keuken gebruiker hier dagelijks aan het tweaken is
- Voor gebruikers met beperkte computer kennis (die binnen het 525 budget vallen) komen er meestal neit uit, met de online interface kunnen we alles inladen en voor ze regelen. Zij hoeven dan alleen maar te updaten

Zoals je ziet meer voordelen als nadelen. Wellicht dat we in de toekomst wel extra software aanbieden om offline te werken voor de tweakers onder ons ;)

Geef ons een belletje, zo geregeld. Hoef je niet direct voor naar de winkel te gaan. :)

Mijn V&A

• KroeT

KroeT

[...]

Audi-Addict schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:12:

Ik herken dit, dit is idd een software matige optie. Wellicht dat we hier in de toekomst met een aanpassing komen. De 525 kost nu rond de 50 euro voordat geld kun je ook niet te veel eisen. Als je echt een "tilt " sensor wil en meer "nerd" features kies je voor een duurdere harmony.
Begrijpelijk, maar ik meende met de 525 af te kunnen omdat alle 525s in de winkel spontaan licht begonnen te geven toen ik de stelling aanraakte. Het staat inderdaad niet met zoveel woorden op de verpakking, ik heb aanname gedaan en daar de 525 op gekocht. Ik ben er verder ook zeer tevreden over hoor, en ik ben bijzonder tevreden over jullie helpdesk, maar ik hoop dat de softwarematige aanpassing ooit nog gaat komen. Dán heb ik écht niets meer te klagen ;).
Maar nogmaals mijn complimenten voor de helpdesk.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:01

Smarron

The bend

Mr_Blobby schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 08:31:
Voor iedereen met de vraag "Werkt mijn apparaat X met Harmony?":
Voer de test drive uit:
  • Ga naar deze pagina
  • Next
  • Yes, I Agree
  • Voer dummy informatie in als login id
  • Next
  • Harmony 659/655, Next
  • Next
  • Kies je apparaattype en merk (klik op "Show More Devices" als het type er niet tussen staat)
  • Next
  • Kijk of je modelnummer er tussen staat
Echt super dit! Ik had mijn vraag al gesteld (Smarron in "Universele afstandsbediening") en ik weet nu al door de bovenstaande link dat al mijn apparaten worden ondersteund als ik de 885 ga aanschaffen. _/-\o_

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:39
Atomic-NI schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:31:
[...]

Toch misschien een keer bellen met Logitech helpdesk, of evt Philips.
Ik had het zelfde probleem al een tijdje terug maar zat nog niet in dit forum. Wat je moet doen is het volgende: Zet je tv aan, hij gaat nu naar de verkeerde input. Druk nu op de help functie van je AB. Op een gegeven moment stelt hij de vraag of hij op het goede kanaal zit, druk nu net zo lang op nee tot het werkt of tot hij het opgeeft. Vanaf dat moment werkt het het goed.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:06:
[...]
Echt super dit! Ik had mijn vraag al gesteld (Smarron in "Universele afstandsbediening") en ik weet nu al door de bovenstaande link dat al mijn apparaten worden ondersteund als ik de 885 ga aanschaffen. _/-\o_
Ik heb net ook die test drive gedaan en al de apparaten (4) die ik wil gaan gebruiken worden herkend.
Maar de Harmony 525 kun je niet selecteren. Ik heb voor de 665 gekozen.
Wil dat zeggen dat de 525 ook gaat werken met mijn apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 17:02
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 14:07:
[...]

Ik heb net ook die test drive gedaan en al de apparaten (4) die ik wil gaan gebruiken worden herkend.
Maar de Harmony 525 kun je niet selecteren. Ik heb voor de 665 gekozen.
Wil dat zeggen dat de 525 ook gaat werken met mijn apparaten?
Ja.
Ze gebruiken allemaal dezelfde database met apparaten en kunnen dezelfde infrarood signalen versturen.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Mr_Blobby, ik ga de 525 direct bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoid
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-08 17:04
Ik heb al een paar maanden de Harmony 525 in mijn bezit en ben al een tijdje bezig om mijn apparatuur fatsoenlijk geconfigureerd te krijgen. Je zou zeggen dat als het apparaat wordt ondersteund in de database, dat alle functies ook aanwezig zijn. Ik heb tot mijn teleurstelling gemerkt dat dit niet altijd het geval is.

Ik heb bijvoorbeeld een Yamaha DSP-A2 versterker en kon er niet achter komen of deze wel ondersteund werd. Bepaalde knoppen op mijn originele afstandbediening waren niet aanwezig. Deze moest ik zelf programmeren.

Nu ik tegen de post van Mr_Blobby schreef op donderdag 11 januari 2007 aanliep, kon ik eindelijk een kijkje nemen in de database. Daar staat het type van mijn versteker wel tussen.

Mijn vraag is hoe betrouwbaar is de database? Kan het zijn dat ik zelf het type in de database heb gezet toen ik voor het eerst bezig was? Ik zie namelijk ook heel veel wazige types tussen staan waarvan ik bijna zeker weet dat het typo's zijn!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
arnoid schreef op maandag 19 februari 2007 @ 15:37:
Mijn vraag is hoe betrouwbaar is de database? Kan het zijn dat ik zelf het type in de database heb gezet toen ik voor het eerst bezig was? Ik zie namelijk ook heel veel wazige types tussen staan waarvan ik bijna zeker weet dat het typo's zijn!!??
Wat veel gebeurt is dat er voor alle modellen uit een serie of van een merk dezelfde codes inzitten. Ik heb dit probleem bijvoorbeeld bij m'n Onkyo versterker. Je krijgt een enorme waslijst van codes waarvan driekwart niets doet op je eigen apparatuur en nou net die dingen die je graag wil hebben zitten er niet op. Wellicht dat een telefoontje met de helpdesk kan helpen. Volgens mijn kan Logitech wel aan de originele codes komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Harmony helpdesk is een aanrader. Technisch zeer kundig, hulpvaardig en oplossingsgericht. Leg je probleem voor en ze maken zelfs een aangepaste setup voor je, die je kunt downloaden vanuit je eigen online account. Heeft bij mij ook geholpen met een Sony receiver waarvan de inputs niet klopten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12:01

Smarron

The bend

Dat is nog eens service ja! Dus in feite zou de Harmony elk fatsoenlijk apparaat 100% moeten kunnen ondersteunen!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoid
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-08 17:04
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:45:
... Leg je probleem voor en ze maken zelfs een aangepaste setup voor je, die je kunt downloaden vanuit je eigen online account. Heeft bij mij ook geholpen met een Sony receiver waarvan de inputs niet klopten.
Opzich heel mooi dat zo'n helpdesk kundig is en profielen voor je klaar kunnen zetten, maar eigenlijk is het van de zotte dat zoiets niet gewoon kan via de applicatie. Daar is nu juist die centrale database voor gemaakt mag ik aannemen. Het scheelt ook weer een hoop telefoontjes naar de helpdesk die daardoor steeds met dezelfde vragen worden bestookt.

Als zo'n helpdesk een aangepaste setup hebben klaargezet voor je. Blijft deze dan altijd voor je beschikbaar? Dat zou wel handig zijn als je je Harmony weer eens opnieuw moet configureren.

Maargoed, ik heb de helpdesk nog niet geprobeerd en ga dat maar een keer doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
bing69 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:00:
[...]

Ik had het zelfde probleem al een tijdje terug maar zat nog niet in dit forum. Wat je moet doen is het volgende: Zet je tv aan, hij gaat nu naar de verkeerde input. Druk nu op de help functie van je AB. Op een gegeven moment stelt hij de vraag of hij op het goede kanaal zit, druk nu net zo lang op nee tot het werkt of tot hij het opgeeft. Vanaf dat moment werkt het het goed.
Is de zgn. Help functie, werkt idd wel aardig, echter niet helemaal zoals jij beschrijft. Het is nl. niet zo dat ie vanaf dat moment wel goed werkt. Hij onthoudt de volgorde/settings na zo'n actie nl. niet. Je zult die toch echt in de software aan moeten passen. Het is een soort tijdelijk 'overrule' ahw, maar niet blijvend in je remote........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:39
kaajee schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:51:
[...]

Is de zgn. Help functie, werkt idd wel aardig, echter niet helemaal zoals jij beschrijft. Het is nl. niet zo dat ie vanaf dat moment wel goed werkt. Hij onthoudt de volgorde/settings na zo'n actie nl. niet. Je zult die toch echt in de software aan moeten passen. Het is een soort tijdelijk 'overrule' ahw, maar niet blijvend in je remote........
Ik heb hem nu een klein jaartje en het werkt bij mij echt zo. Wel is het zo dat als ik opnieuw programmeer (wat ik dit weekend weer eens gedaan heb) dat ik dan die handeling opnieuw moet uitvoeren maar dan blijft het ook werken.
Hij onthoudt het wellicht niet maar hij geeft het dan op, het apparaat (mijn Panasonic digitaal kastje) zorgt er zelf wel voor dat het goed komt net als mijn andere apparaten.....

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Opgelet

De procedure van de testdrive en het toevegen van een apparaat wil niet zeggen dat deze ook daadwerkelijk altijd werkt.

Er staan namelijk ook RF apparaten tussen en deze werken NIET. Zoals klik aan klik uit.

In principe kun je er wel vanuit gaan dat alle app. met IR wel werken!

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Pierre61 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:26:
Vraagje aan onze "insider" ik heb 3 pagina's met Favoriete voorkeur zenders (met leuke plaatjes e.d).
Binnen de software kan je er per pagina 6 toevoegen, echter als ik op mijn Harmony kijk zie ik er 8 8)7

Is dit te verhelpen.
Weet onze " insider " geen raad, ik kom er echt niet uit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Welke software versie gebruik je?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ik gebruik 7.0.2, ik heb al eens gesproken met jullie servicedesk maar daarna heb ik niets meer gehoord. Hopelijk kan jij me helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:53
Ik heb een klein probleempje met de bediening van mijn Philips FR984 receiver:
Om de receiver aan te zetten moet ik 1 van de source-knoppen een tijdje ingedrukt houden, en om 'em uit te zetten moet ik de power-knop een tijdje ingedrukt houden.
Het lukt nooit om tijdens het opstarten van een activity de receiver aan te zetten, en met de help-functie wordt het probleem ook niet opgelost.
Ik moet dus ergens een soort vertraging instellen, maar het is me niet duidelijk welke van de 4 mogelijke vertragingen ik moet gebruiken.
Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Pierre61 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:29:
[...]

Ik gebruik 7.0.2, ik heb al eens gesproken met jullie servicedesk maar daarna heb ik niets meer gehoord. Hopelijk kan jij me helpen.
Hmm, ik ken het probleem eigenlijk niet, zal morgen is even kijken voor je. Heb je een referentie nummer van ons gehad? Als je die of je inlog naam even naar mij mailt dan ga ik het even uitzoeken voor je ;)
Marco schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:20:
Ik heb een klein probleempje met de bediening van mijn Philips FR984 receiver:
Om de receiver aan te zetten moet ik 1 van de source-knoppen een tijdje ingedrukt houden, en om 'em uit te zetten moet ik de power-knop een tijdje ingedrukt houden.
Het lukt nooit om tijdens het opstarten van een activity de receiver aan te zetten, en met de help-functie wordt het probleem ook niet opgelost.
Ik moet dus ergens een soort vertraging instellen, maar het is me niet duidelijk welke van de 4 mogelijke vertragingen ik moet gebruiken.
Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Dit noemen wij een duration command. Meestal moeten wij dit handmatig laden in jouw profiel, maar soms kun je dit toch werkend krijgen met behulp van het leren van twee nieuwe commands.

Hierbij houd je de knop net ff wat langer in. Dus source2 en poweroff 2 (codes). Deze programmeer je vervolgens voor de aan en uit functie en klaar.

Als dit niet werkt, bel dan even met ons dan regelen wij het voor je. Bekend probleem met de philips recievers.

Mijn V&A

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Audi-Addict schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:13:

Hmm, ik ken het probleem eigenlijk niet, zal morgen is even kijken voor je. Heb je een referentie nummer van ons gehad? Als je die of je inlog naam even naar mij mailt dan ga ik het even uitzoeken voor je ;)
Je hebt een email :)

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:07
Is deze AB nou ook op mijn PC te gebruiken? in bv mediacenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@BlowFish: dit is zeer zeker mogelijk, mits je de/een infrarood ontvanger hiervoor hebt.

Ik zit sinds gisteren ook met een probleem. Na de gehele pc opnieuw van software te hebben voorzien, heb ik de harmony-software opnieuw geinstalleerd, met de updates die aangegeven werden. En gelijk wat aan de afstandsbediening gewijzigd, en ge-update.
Het resultaat is echter niet zo fraai, de nieuwe software heeft blijkbaar niet meer als mogelijkheid om met 1 knop meerdere apparaten te bedienen. Dit was voorheen wel het geval, en ik heb dit toen ook veel gebruikt.

Is hier een oplossing/work-around voor, of moet ik dan maar gewoon de oude versie van de software gebruiken? Dit zou namelijk niet zo fijn zijn, want ik vond die nieuwe versie op de een of andere manier sneller aanvoelen (minder time-outs enz.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
@Audi-Addict:
Ik heb gebeld, en het is opgelost!
Goeie service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:27:
@BlowFish: dit is zeer zeker mogelijk, mits je de/een infrarood ontvanger hiervoor hebt.

Ik zit sinds gisteren ook met een probleem. Na de gehele pc opnieuw van software te hebben voorzien, heb ik de harmony-software opnieuw geinstalleerd, met de updates die aangegeven werden. En gelijk wat aan de afstandsbediening gewijzigd, en ge-update.
Het resultaat is echter niet zo fraai, de nieuwe software heeft blijkbaar niet meer als mogelijkheid om met 1 knop meerdere apparaten te bedienen. Dit was voorheen wel het geval, en ik heb dit toen ook veel gebruikt.

Is hier een oplossing/work-around voor, of moet ik dan maar gewoon de oude versie van de software gebruiken? Dit zou namelijk niet zo fijn zijn, want ik vond die nieuwe versie op de een of andere manier sneller aanvoelen (minder time-outs enz.).
hmm, heb de/een infrarood ontvanger niet. Maar zal binnekort wel de microsoft wireless remote receiver aanschaffen (voor het gebruiken van o.a. xbox360 controller op je pc) maybe dat de microsoft receiver de harmony ook slikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
BlowFish schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 13:04:
[...]

hmm, heb de/een infrarood ontvanger niet. Maar zal binnekort wel de microsoft wireless remote receiver aanschaffen (voor het gebruiken van o.a. xbox360 controller op je pc) maybe dat de microsoft receiver de harmony ook slikt.
Nee, want de Xbox-controller werkt op RF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Weet iemand hoe ik de favorite channels naar voren haal in de lijst, deze staat nu op pagina 2 van mijn 785, aangezien ik voor het zappen de samsung decoder gebruik die ook een fav button laat zien in het display is dit nogal verwarrend.
Samengevat: waarom laat de software de favorite channels niet zien? die wel op de remote verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
Hé... de interface van de programmer en de web based programmer ziet er ineens anders uit. Dat viel me afgelopen weekend ineens op. Het is een stuk beter geworden!

- De additional buttons zijn nu netjes in groepjes verdeeld, zodat je goed kan zien wat bij elkaar in één schermpje zit. Daar had ik al lang op zitten wachten.

- Je kan nu acties van verschillende devices door elkaar zetten. Hij sorteert ze niet meer automatisch op device. Hier ben ik heeeel erg blij mee. Nu kan ik tenminste gewoon zelf bepalen wat bij elkaar in een schermpje zit.

- Geen aparte kolom meer per device, maar per button een dropdown-box met devices. Beter!

Jammer genoeg werkt de harmony-mod voor firefox nu niet meer. Die mod zet pijltjes naast de additional button actions waarmee je ze heel makkelijk omhoog en omlaag kan verplaatsen. Nou zal er wel snel een update komen van de mod, maar als Logitech er ook nog voor kan zorgen dat dit gewoon zit ingebouwd in de standaard tool, dan begint het er al aardig op te lijken.

Anyway...Good job Logitech! Ga vooral door met het beter maken van de tool! Als er ook nog een keer een soort van expert mode komt, waarmee we van de wizard zijn verlost dan ben ik helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, even mijn ervaringen delen.

Ik ben sinds zondagavond bezig met de 525.
Niks dan lof.
Dat ding doet alles wat ik wil en meer. Volledig naar eigen wens in te stellen. Alles.
Toen ik hem aansloot op de pc begon het direct met updaten van de software en firmware.
Updaten ging een enkele keer mis via een USB hub.
Nu ik hem rechtstreeks op de pc heb aangesloten, gaat dat goed.

Ik had van te voren al een profiel op de site aangemaakt met mijn te bedienen apparaten.
Zondagavond de 525 aangesloten en geupdate.
Daarna leer je het ding kennen en sluit je hem nog een paar keer aan op de pc om te finetunen.
Nu werkt alles zoals ik het wil. Perfect.

Ik had eerst zo'n goedkoop Medion geval die geen functies wou leren, maar dat heb ik met deze niet eens nodig gehad.
Ik hoef hem niets te leren; ik kan van hem nog leren ;)

Als ik nu bv een DVD wil kijken, druk ik op één knop.
En wat er dan gebeurt:

- hij zet de tv aan op de gewenste zender/input.
- hij zet het geluid van de tv uit.
- hij zet de versterker aan op de goeie input
- hij zet de dvd speler aan
- hij doet het laatje vast open
- als er andere apparaten aan staan die dan niet gebruikt worden (decoder bv) zet ie die nog even uit.

Geweldig.
Er liggen nu 5 afstandsbedieningen in de kast stof te happen.

Had ik veel eerder moeten doen.

En mij hoor je niet zeuren over een lampje dat niet automatich aangaat; vrij centraal op de a.b. zit een GLOW knop waar mee je de verlichte toetsen/display aan kan zetten mocht je die nodig hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb een vraagje over die glow toestand.

Bij mijn harmony licht het display op als je op een knop drukt, maar daarna gaat het display niet meer uit tenzij ik op die glow knop druk.

Ik heb in de software wel de tijd dat het display aan moet blijven op 10 of 15 seconden gezet, maar als ik em zelf niet uitzet met de glow toets dan blijftie gewoon branden.

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSlider
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:56:
Ik heb een vraagje over die glow toestand.

Bij mijn harmony licht het display op als je op een knop drukt, maar daarna gaat het display niet meer uit tenzij ik op die glow knop druk.

Ik heb in de software wel de tijd dat het display aan moet blijven op 10 of 15 seconden gezet, maar als ik em zelf niet uitzet met de glow toets dan blijftie gewoon branden.

Iemand een idee ?
Ik had hetzelfde probleem, van de een op de andere dag ging de glow niet meer automatisch uit. Heb contact gehad met de helpdesk, maar ook een safemode firmware update mocht niet baten. Het was echt een hardware probleem. Er werd meteen een RMA aanvraag aangemaakt door de helpdesk (ik hoefde er niet eens om te vragen) en inmiddels een week later heb ik net deze week een nieuwe 555 ontvangen. Kortom super service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Nou dan zal ik het nummer van de helpdesk ens opzoeken en eens ff bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Heb vandaag mijn 885 gekregen. Ik weet dat het geen 525 is, maar gezien de ervaring met de Logitechs hier in dit topic, vraag ik het toch hier :P
Alles werkt... Echter twee dingetjes krijg ik niet fatsoenlijk aan de gang.
1. Het selecteren van digitale inputs op mijn Harman Kardon AVR130. Ik heb alleen de mogelijkheid om de input "DVD" te selecteren, maar wat de 885 niet weet, is dat daar nog een stuk of 6 digitale inputs achter zitten. Normaal druk ik op de originele AB achtereenvolgens op: DVD (om de input te selecteren), dan op AVR (om de receiverfuncties weer te reactiveren), dan op de 'Digital' knop en de inputs gaan knipperen, dan op 'Arrow up/down' om de juiste input te selecteren. Als dat is gebeurd kun je of 3 seconden wachten, of op set drukken. Ik krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar met de Harmony.
2. Als ik als activitie 'Watch TV' gebruik/instel, wil de software dat ik daar een input kies. Ik wil helemaal geen input, het ding moet gewoon aan worden gezet op een normaal kanaal. Normaal druk ik bijvoorbeeld gewoon op een zender, en die springt aan. Klaar. Krijg ik ook niet voor elkaar...

Iemand met ervaring? Of moet ik nu al de helpdesk bellen :X

/edit
Damn man.. die wizards maken me gek. Wil je dit? Zal ik dit doen? En zo dan?
Hou toch op! Is er geen advanced mode waarin je zelf knop definities kunt maken?
Kan het ding op dit moment wel tegen de muur smijten, want het doet gewoon NIETS goed... Gek word ik er van :P

[ Voor 10% gewijzigd door UltraSub op 01-03-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 08:00
UltraSub schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:15:
/edit
Hou toch op! Is er geen advanced mode waarin je zelf knop definities kunt maken?
Kan het ding op dit moment wel tegen de muur smijten, want het doet gewoon NIETS goed... Gek word ik er van :P
Dat is nou precies de reden dat ik mijn 525 weg doe (anyone? :P ).
Ik word er echt gek van.. zo omslachtig allemaal. Doe mij maar lekker m'n originele AB's, gaat een stuk sneller. Als ik met die harmony ff simpel een stukje tv wil kijken ben ik gelijk 10 minuten verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 07:43
Heb vandaag mijn 885 gekregen. Ik weet dat het geen 525 is, maar gezien de ervaring met de Logitechs hier in dit topic, vraag ik het toch hier :P
Alles werkt... Echter twee dingetjes krijg ik niet fatsoenlijk aan de gang.
1. Het selecteren van digitale inputs op mijn Harman Kardon AVR130. Ik heb alleen de mogelijkheid om de input "DVD" te selecteren, maar wat de 885 niet weet, is dat daar nog een stuk of 6 digitale inputs achter zitten. Normaal druk ik op de originele AB achtereenvolgens op: DVD (om de input te selecteren), dan op AVR (om de receiverfuncties weer te reactiveren), dan op de 'Digital' knop en de inputs gaan knipperen, dan op 'Arrow up/down' om de juiste input te selecteren. Als dat is gebeurd kun je of 3 seconden wachten, of op set drukken. Ik krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar met de Harmony.
2. Als ik als activitie 'Watch TV' gebruik/instel, wil de software dat ik daar een input kies. Ik wil helemaal geen input, het ding moet gewoon aan worden gezet op een normaal kanaal. Normaal druk ik bijvoorbeeld gewoon op een zender, en die springt aan. Klaar. Krijg ik ook niet voor elkaar...

Iemand met ervaring? Of moet ik nu al de helpdesk bellen :X

/edit
Voor die eerste vraag van jou heb ik geen oplossing, behalve de Harman Kardon anders gaan gebruiken. Je kunt per input (DVD, Video 1, Video 2, enz.) selecteren welke geluidsbron (Coax 1, Coax 2, Opt 1, Opt 2 of analog) je daarvoor wil gebruiken (dit zou ik met de originele afstandsbediening doen). Als je dan je harmony laat selecteren welke input je wil hebben, gaat het bij mij gewoon goed...

2e probleem: gewoon "tuner" als input selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Eunos schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:54:
[...]

Voor die eerste vraag van jou heb ik geen oplossing, behalve de Harman Kardon anders gaan gebruiken. Je kunt per input (DVD, Video 1, Video 2, enz.) selecteren welke geluidsbron (Coax 1, Coax 2, Opt 1, Opt 2 of analog) je daarvoor wil gebruiken (dit zou ik met de originele afstandsbediening doen). Als je dan je harmony laat selecteren welke input je wil hebben, gaat het bij mij gewoon goed...
Damn! Dat had ik nog niet gezien, man wat was ik altijd moeilijk aan het doen. Probleem aangepakt bij de wortel, de receiver. Nu de AB aan het updaten, hopen dat het gaat werken.
2e probleem: gewoon "tuner" als input selecteren?
Sja, die optie heb ik niet bij mijn TV. Maar daar kom ik wel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Aan het einde van je activity handmatig één keer een "channel up" toevoegen. Bij de meeste tv's gaat ie dan gewoon naar de tuner en ben je er :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Oei, dan ga ik die nu ook even proberen.

Het lijkt al iets beter te gaan, want mbv help kom ik er meestal. Echter zonder help knop kom ik er niet. Vwb de inputs van de tv, ik heb het vermoeden dat het automatisch schakelen naar de juiste input door de scart aansluiting roet in het eten gooit voor de 885. Vwb de inputs van de AVR130, het lijkt wel of soms gewoon geen output richting de receiver wordt gestuurd. Druk je op help, en het werkt meteen... Naja, over een paar uurtjes zal het mss beter gaan, maar eigenlijk moet ik me hier niet mee bezig houden, maar gaan leren voor mijn examen morgen :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

UltraSub schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:26:
Oei, dan ga ik die nu ook even proberen.

Het lijkt al iets beter te gaan, want mbv help kom ik er meestal. Echter zonder help knop kom ik er niet. Vwb de inputs van de tv, ik heb het vermoeden dat het automatisch schakelen naar de juiste input door de scart aansluiting roet in het eten gooit voor de 885. Vwb de inputs van de AVR130, het lijkt wel of soms gewoon geen output richting de receiver wordt gestuurd. Druk je op help, en het werkt meteen... Naja, over een paar uurtjes zal het mss beter gaan, maar eigenlijk moet ik me hier niet mee bezig houden, maar gaan leren voor mijn examen morgen :X :P
Haha, zo bekend. Ik ben ook 2 dagen aan het SOGgen geweest met die afstandsbediening. Nu werkt het wel allemaal geniaal :) Echt een te tof ding, ben er erg tevreden over!

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ultrasub,

mag ik vragen waar jij je 885 vandaan hebt? En hoelang je erop heb moeten wachten?
Ik wacht nu onderhand al meer als een maand aangezien dat ding slecht geleverd wordt.
Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat werken. Als het nog een maand duurt, dan annuleer ik em en ga ik de 895 halen. De RF receiver kan ik altijd gaan gebruiken voor van alles en nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
De 885 en 895 zijn allebei leverbaar bij www.zercom.nl , maar vergeet niet dat je de RF-receiver voor de 895 er apart bij moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Arunia schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:43:
Ultrasub,

mag ik vragen waar jij je 885 vandaan hebt? En hoelang je erop heb moeten wachten?
Ik wacht nu onderhand al meer als een maand aangezien dat ding slecht geleverd wordt.
Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat werken. Als het nog een maand duurt, dan annuleer ik em en ga ik de 895 halen. De RF receiver kan ik altijd gaan gebruiken voor van alles en nog wat.
Heb hem maandag bij 4-Launch besteld, en gisteren stond de postbode al voor de deur (ik was dus niet thuis, maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, beide bedankt.
*zucht* ik had hem bij Pim besteld omdat deze toen het meest goedkoop was, maar ja.
Ik wacht nog even een week of 2 (zoals hij aangaf) en als hij hem dan niet heeft, vraag ik wel of ik de bestelling kan annuleren omdat het dan anderhalve maand heeft geduurt.
Maar ja, tegen de tijd dat je je geld terug hebt ben je ook alweer een aantal weken verder.

Ik zie het wel, ben blij als ik ook eindelijk mijn ervaringen hier neer kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een 885 besteld nav alle positeive reacties hier.
Op zoek naar wat meer reviews stuit ik op http://www.remotecentral.com/ureview/index.html#Logitech
e 885 heet hier 880/H880 eb wordt geranked op 3 van 5 sterren (als "slechte" van 15 Harmony modellen)Maar als zo vaak zie je daar op de verschillend onderdelen: Kwaliteit, features en waarvoor geld, vaak bij alle onderdelen 1 ster en vaak ook 5 sterren (hey 3 gemiddeld), er subjectief dus.
Ook vind je hier veel leuke achtergrondlogo's
Wat mij hier ineens (helaas) opvalt en idem op de Logitech Site, ik (de onmisbare) Rood/groen/geel/blauw-knoppen niet meer :(
Het artikel nummer van Logitech is 966187-0914
Bij vele sites zie ik die knoppen op hetzelfde mode wel
Afbeeldingslocatie: http://content.centralpoint.nl/objects/high_pic/82303.jpg
Afbeeldingslocatie: http://content.acesdirect.nl/img/groot/g133508.jpg
http://www.beslist.nl/ele...Logitech_966187-0914.html

Afwachten dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Volgens mij is dat gewoon een verkeerd plaatje,
De Europese modellen hebben wel de teletext-knoppen, maar de Amerikaanse niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:13:
Ik heb net een 885 besteld nav alle positeive reacties hier.
Op zoek naar wat meer reviews stuit ik op http://www.remotecentral.com/ureview/index.html#Logitech
e 885 heet hier 880/H880 eb wordt geranked op 3 van 5 sterren (als "slechte" van 15 Harmony modellen)Maar als zo vaak zie je daar op de verschillend onderdelen: Kwaliteit, features en waarvoor geld, vaak bij alle onderdelen 1 ster en vaak ook 5 sterren (hey 3 gemiddeld), er subjectief dus.
Ook vind je hier veel leuke achtergrondlogo's
Wat mij hier ineens (helaas) opvalt en idem op de Logitech Site, ik (de onmisbare) Rood/groen/geel/blauw-knoppen niet meer :(
Het artikel nummer van Logitech is 966187-0914
Bij vele site zie ik dieknoppen op hetzelfde mode wel [afbeelding]
[afbeelding]
http://www.beslist.nl/ele...Logitech_966187-0914.html

Afwachten dus maar.
Die knoppen zitten er gewoon op hoor ;)
Zou bij god niet weten wat mensen daar eigenlijk mee doen, ik gebruik ze iig nooit.

Over die reviews, sja... Wat moet je er van zeggen. Het is gewoon niet poepsimpel om een hoop devices goed te laten werken. Ben er nu al een tijdje mee bezig, en het begint nu eindelijk goed te werken. Nog een paar keer wat bijschaven, en dan weet ik echt niet wat er nog beter zou kunnen, afgezien van het gemis aan mogelijkheden om in een meer advanced mode dingen in te stellen. Die wizards zijn gewoon kneiter irritant, als je alleen maar een beetje wil veranderen. Maar goed, ik ga er vanuit dat als ik over een paar dagen de boel perfect werkend heb, dat ik het programma zo goed als niet meer hoef te gebruiken... (áls ik alles perfect aan de gang kan krijgen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]maar toch nog maar "even" afwachten :z
Ik ben :( nog steeds aan het afwachten 2 maart heb ik een 885 besteld (voor 131 euro) en die is er nog steeds niet, ondertussen staat ie bij dezelfde zaak voor 200 euro te koop, en dat is zie ik ook zo'n beetje de huidige gemiddelde prijs in de pricewatch, wat is er met die dingen aan de hand, worden ze niet meer gemaakt of zijn ze niet aan te slepen. Het is toch een rare prijsstijging voor een al "ouder" apparaat, morgen maar weer eens mailen.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik kan ineens geen apparaten toevoegen, krijg de melding "Inhoud kan niet weergegeven worden".

Heb ik een probleem of logitech.

kan ze nu helaas niet bellen

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:13
_Diederik schreef op zondag 04 maart 2007 @ 11:48:
Ik kan ineens geen apparaten toevoegen, krijg de melding "Inhoud kan niet weergegeven worden".

Heb ik een probleem of logitech.

kan ze nu helaas niet bellen
Ik heb hier sinds vrijdag een Harman Kardon TC30 (is ook gewoon een Logitech Harmony). Heb hier exact hetzelfde probleem, ik krijg met geen mogelijkheid de software aan de praat en zit er dus over na te denken om hem terug te brengen. Ik heb zowel de Logitech als de Harman Kardon software geprobeerd. Is er iemand die voor dit probleem een oplossing heeft?

PSN - 500px - Flickr

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.