Ik heb sinds gisteren ook een Harmony 525, wat een heerlijke ab zeg.
zit alleen ook met het input probleem, krijg het niet voor elkaar,
Mijn situatie is als volgt, ik heb een Samsung LE32R51 televisie, op de originele afstandsbediening switch ik met 1 knop tussen Component/Ext1/Ext2/Svideo, en ik heb voor TV een aparte knop.
Wanneer ik de input delay op 3000 zet, en Component
OF InputComponent intik als input voor bijvoorbeeld de xbox activiteit, dan switcht hij niet naar de component input. Met de help knop kom ik er ook niet.
Het vreemde is alleen, als ik naar devices ga op de AB en dan naar TV, en daar op InputComponent klik, dan ga ik wel naar de Component output.
Hetzelfde geldt voor TV kijken... als ik naar devices ga, en naar InputAntenna, dan gaat m'n TV naar 'TV'. Maar wanneer ik bij de TV kijken activiteit InputAntenna invul, doet hij helemaal niks.
Verder werkt alles perfect, maar ik krijg dit nog niet voor elkaar. Ook heb ik geprobeerd InputNext in te vullen maar ook dan gebeurd er helemaal niks met m'n televisie.
Ook heb ik aan mijn computer een IR ontvanger hangen, voor media center. Ik wil hem echter gebruiken voor MediaPlayer of iTunes, omdat ik media center via m'n xbox360 gebruik. Hoe stel ik dit nu in? Ik heb geprobeerd een PC toe te voegen bij devices maar ik kom dan niet echt uit de activiteiten.... is dit uberhaupt wel mogelijk?
Mijn totale activiteiten situatie is als volgt (misschien handig om te weten voor mijn laatste vraag):
Computer met IR ontvanger (werkt niet)
- windows mediaplayer en iTunes bedienen
TV (pakt de juiste input niet)
- tv kijken
Xbox 360 (werkt!)
- gamen, media center
AV Receiver (werkt!)
- radio, en het geluid van tv kijken/gamen/computer/etc
Edit;
ik ben er nu achter dat via de computer in ieder geval alles gewoon werkt, wanneer ik via HTPC/MediaCenter iets instel. Probleem is echter dat dat ook voor mijn xbox 360 nodig is, en ingesteld is. Wanneer ik nu dus soms een film op pauze zet op mijn xbox360 in media center, gaat iTunes ook op pauze op de PC.
[
Voor 20% gewijzigd door
TangLeFuzZ op 17-08-2006 19:03
]