ALDI/LIDL/Bouwmarkt: Aanbiedingen |
Nieuwe aanbiedingen, nieuw topic! Het is eens in de twee weken raak in AV: bouwmarkten, mediamarkten en vooral de Aldi en LIDL strooien bij 80% van de nederlandse huishoudens hun reclame in de bussen. Met als gevolg een stortvloed aan "is dit wat?" topics, door mensen die graag voor weinig een (veelal) speakersetje -al dan niet met DVD-speler willen kopen en zich afvragen welke kwaliteit ze kunnen verwachten. Ze werden een tijdje toegestaan, maar het werd op een gegeven moment te erg. Maar uiteindelijk zou je in AV wel dit soort vragen moeten mogen stellen. Dus vandaar dat we het voor de komende tijd in dit topic centraal gaan houden. Dus ook al gaat de titel over ALDI's en LIDL's, dit topic is er ook voor de praxis/karwei/blokker enz enz enz. aanbiedingen. Dus, dames en heren AV bezoekers: Elcheapo DVD spelertje op het oog, knallend speakersetje gespot: Overleg hier of het wat is, of laat andere mee profiteren van een aanbieding. Plasma`s en LCD-televisies hebben een eigen topic gekregen. |
Links |
Voorgaande Delen:
|
Uit het vorige topic:
De specs van de USB poort:
Een externe HDD kan, mits je een eigen voeding eraan hangt. Uit de poort komt namelijk niet veel stroom. Het aansturen van een Sony Hi-MD 1GB schijfje in een Hi-MD walkman zonder batterij werkt ook niet, net iets te weinig stroom. Op een gewone PC werkt dat gewoon wel.DeKoning! schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:58:
[...]
Misschien kun je er nog iets tussen duwen; stukje karton ofzo. Even naar voren trekken, karton ertussen, en vast aandrukken. Maar wel op zo'n manier dat het geheel er nog uit te trekken is, als je dat over een tijdje zou willen.
Op die USB aansluiting kun je trouwens ook prima een 2.5" HDD aansluiten
Het oude model gaat wel over z'n nek als er te veel (meer dan 999 dacht ik) nummers op staan, maar een kniesoor...
De specs van de USB poort:
Uw autoradio kan USB-gegevensdragers tot 1GB verwerken. Daarbij mag de mappenstructuur maximaal 8 niveaus diep zijn en 1024 mappen en 4096 bestanden omvatten.
20*350ZO45°
Misschien is het een idee om alle grote en zegmaar speciale aanbiedingen in de ts te verwerken? maakt alles ook een stuk overzichtelijker
Volgende week bij Aldi Duistland voor 129 euro:
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_18/OFF01.HTM

55 cm-Stereo-Farbfernsehgerät
mit Super-Flat-Bildröhre und Videotext
Stück
129,-
AUSSTATTUNG:
• Ca. 51 cm sichtbare Bilddiagonale
• Hyperband-Kabeltuner
• Verschiedene Bild- und Toneinstellungen
• 100 Programmplätze + AV
• Automatischer Sendersuchlauf mit
automatischer Speicherung und
länderspezifischer Sortierfunktion (APS)
• 2 x 8 Watt Sinusleistung
• 2 x 80 Watt Musikspitzen-
ausgangsleistung (PMPO)
• 5-Band-Equalizer
• Multilingual On Screen Display (OSD)
• Videotext
• Sleep-Timer
• Kindersicherung
• SWAP-Funktionen
ANSCHLÜSSE:
• 2 SCART-Anschlüsse (1x RGB)
• 75 Ohm-Antennenanschluss
• Front-AV-Anschluss
• Kopfhöreranschluss (3,5 mm)
ZUBEHÖR:
• IR-Fernbedienung inklusive Batterien
Gerät in Silber und Anthrazit erhältlich,
Gerätegewicht: ca. 21 kg,
Geräteabmessungen:
ca. 450 x 600 x 495 mm (HxBxT)
36 Monate Hersteller-Garantie
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_18/OFF01.HTM
55 cm-Stereo-Farbfernsehgerät
mit Super-Flat-Bildröhre und Videotext
Stück
129,-
AUSSTATTUNG:
• Ca. 51 cm sichtbare Bilddiagonale
• Hyperband-Kabeltuner
• Verschiedene Bild- und Toneinstellungen
• 100 Programmplätze + AV
• Automatischer Sendersuchlauf mit
automatischer Speicherung und
länderspezifischer Sortierfunktion (APS)
• 2 x 8 Watt Sinusleistung
• 2 x 80 Watt Musikspitzen-
ausgangsleistung (PMPO)
• 5-Band-Equalizer
• Multilingual On Screen Display (OSD)
• Videotext
• Sleep-Timer
• Kindersicherung
• SWAP-Funktionen
ANSCHLÜSSE:
• 2 SCART-Anschlüsse (1x RGB)
• 75 Ohm-Antennenanschluss
• Front-AV-Anschluss
• Kopfhöreranschluss (3,5 mm)
ZUBEHÖR:
• IR-Fernbedienung inklusive Batterien
Gerät in Silber und Anthrazit erhältlich,
Gerätegewicht: ca. 21 kg,
Geräteabmessungen:
ca. 450 x 600 x 495 mm (HxBxT)
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Wat zijn de ervaringen met aldi dvd recorder?
Welk modelnummer, ik heb het model van vorig jaar gehad en deze na 4 maanden teruggebracht wegens brak geluid etc.andreict schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:21:
Wat zijn de ervaringen met aldi dvd recorder?
uhm nummer weet ik niet... maar ik weet wel dat deze , deze week te koop was.i2Paq schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:04:
[...]
Welk modelnummer, ik heb het model van vorig jaar gehad en deze na 4 maanden teruggebracht wegens brak geluid etc.
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/OFF01.HTM
[ Voor 8% gewijzigd door andreict op 28-04-2006 11:28 ]
MD 81287andreict schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:09:
[...]
uhm nummer weet ik niet... maar ik weet wel dat deze , deze week te koop was.
"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan
Bij mij gaat het zonder problemen hoor, het relaxte is juist dat die externe voeding niet nodig is.Richard schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:29:
Een externe HDD kan, mits je een eigen voeding eraan hangt. Uit de poort komt namelijk niet veel stroom.
Wat voor Tweaker gelooft nu de specs in de handleiding van een Aldi radio
Standaard 2.5" verpakkinkje van MyCom, en heb er allerlei 9mm en 13mm modellen mee getest, van 800mb tot 40gb. Allen prima functionerend, uren achtereen.
[ Voor 9% gewijzigd door DeKoning! op 28-04-2006 12:20 ]
Zou je mij dan uit kunnen leggen waarom mijn Minidisc niet werkt. Normaal werkt deze op een AA battery, en aan een USB poort werkt ie zonder battery, maar niet aan deze medion. Je hoort 'm wel spinnen, maar da's dan ook alles.DeKoning! schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:19:
[...]
Bij mij gaat het zonder problemen hoor, het relaxte is juist dat die externe voeding niet nodig is.
Wat voor Tweaker gelooft nu de specs in de handleiding van een Aldi radio![]()
Standaard 2.5" verpakkinkje van MyCom, en heb er allerlei 9mm en 13mm modellen mee getest, van 800mb tot 40gb. Allen prima functionerend, uren achtereen.
20*350ZO45°
Dat is dus een Liteon 5045 met een Medion embleempje...andreict schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:09:
[...]
uhm nummer weet ik niet... maar ik weet wel dat deze , deze week te koop was.
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/OFF01.HTM
Ik heb deze (Liteon) nu een jaar in gebruik en bevalt me uitstekend!
De aanbieding bij de Aldi voor 299 euro én 3 jaar garantie is een koopje! Dit apparaat is absoluut niet te vergelijken met de Aldi aanbieding van een jaar terug, dat was een heel brak ding (ik heb 'm zelf ook 2 dagen in huis gehad...)
Mijn Liteon ondersteunt geen divx, maar er is van de Liteon 5045 ook een nieuwere versie en die ondersteunt divx en duallayer(DL) dvd's branden.
Deze Medion ondersteunt ook divx, maar geen DL. Ik vermoed dat dit een speciale versie van de Liteon is. Maarreh... wel een aanrader!
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Ik heb geen idee; genoemde 2.5" drive krijgt in mijn ervaring van een enkele computer ook niet genoeg stroom door de usb -bij rechtstreekse aansluiting-, dus ik vermoed dat je minidisc net wat te veel stroom wil hebben (meer dan een kleine HDD in ieder geval), of dat je radio (dan wel je auto-accu? denk het niet, maar wie weet) een exemplaar is dat net niet genoeg kan leveren.Richard schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:49:
[...]Zou je mij dan uit kunnen leggen waarom mijn Minidisc niet werkt. Normaal werkt deze op een AA battery, en aan een USB poort werkt ie zonder battery, maar niet aan deze medion. Je hoort 'm wel spinnen, maar da's dan ook alles.
Jammer, want het is ideaal.
Ach ja, een FAT geformateerde Hi-MD is 1GB aan data, en zoals ik in het vorige topic al aangaf kost een 1GB SD kaartje ook haast niets meer.DeKoning! schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:47:
[...]
Ik heb geen idee; genoemde 2.5" drive krijgt in mijn ervaring van een enkele computer ook niet genoeg stroom door de usb -bij rechtstreekse aansluiting-, dus ik vermoed dat je minidisc net wat te veel stroom wil hebben (meer dan een kleine HDD in ieder geval), of dat je radio (dan wel je auto-accu? denk het niet, maar wie weet) een exemplaar is dat net niet genoeg kan leveren.
Jammer, want het is ideaal.
20*350ZO45°
Anoniem: 124445
Zou die DVD recorder ook in België in de Aldi komen? Of zit er helemaal geen verband tussen de aanbiedingen in NL en in België?
Ik had nog gezocht naar andere aanbieding-topics, maar kwam niet verder dan deze...DaannO schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:00:
Misschien is het een idee om alle grote en zegmaar speciale aanbiedingen in de ts te verwerken? maakt alles ook een stuk overzichtelijker
Weet jij er meer? Ik pas de TS dan wel aan.
Anoniem: 143259
Toch nog een (belangrijk?) verschil in de specs:Vulcan750 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:22:
[...]
Dat is dus een Liteon 5045 met een Medion embleempje...
Ik heb deze (Liteon) nu een jaar in gebruik en bevalt me uitstekend!
De aanbieding bij de Aldi voor 299 euro én 3 jaar garantie is een koopje! Dit apparaat is absoluut niet te vergelijken met de Aldi aanbieding van een jaar terug, dat was een heel brak ding (ik heb 'm zelf ook 2 dagen in huis gehad...)
Mijn Liteon ondersteunt geen divx, maar er is van de Liteon 5045 ook een nieuwere versie en die ondersteunt divx en duallayer(DL) dvd's branden.
Deze Medion ondersteunt ook divx, maar geen DL. Ik vermoed dat dit een speciale versie van de Liteon is. Maarreh... wel een aanrader!
De "originele" Liteon ondersteunt zowel + als - schijfjes bij opname, die van de Aldi enkel -, als ik goed gelezen heb....
Autoradio met CD/MP3-speler
Per Stuk: 69.99 euro
• incl. USB-poort
• geschikt voor het afspelen
van MP3, CDR, CD-RW
en audio-CD
• inclusief afstandsbediening
• RDS = Radio Data System
• stereo cinch-uitgang
• afneembaar 'fold down'
front
• 4-band equalizer
• 4x50 Watt sinusvermogen
• 4x250 Watt PMPO
• ISO DIN-norm
• USB-poort voor het afspelen
van MP3 en WMA bestanden
via USB-stick of MP3 speler
en voor het opnemen van
audio bestanden in WMA formaat
• PLL/18 voorkeuzezenders
•met MMC/SC-card reader
Ik snap alleen niet helemaal hoe deze radio een usb poort en een card reader kan hebben. Het zou op zich wel tof zijn. Zo kun je ook muziek vanaf geheugenkaartjes luisteren.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Anoniem: 155599
Een erg goede ontwikkelingRichard schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:30:
[...]
Ach ja, een FAT geformateerde Hi-MD is 1GB aan data, en zoals ik in het vorige topic al aangaf kost een 1GB SD kaartje ook haast niets meer.
Deze lijkt dus bijna exact op de Karwei Medion speler alleen is deze 10 euro goedkoper en heeft hij 4x50W ipv 4x20Wrimave schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 21:54:
[afbeelding]
• incl. USB-poort
van MP3, CDR, CD-RW
en audio-CD
• stereo cinch-uitgang
• afneembaar 'fold down'
front
• 4-band equalizer
• 4x250 Watt PMPO
• ISO DIN-norm
van MP3 en WMA bestanden
en voor het opnemen van
•met MMC/SC-card reader
Ik snap alleen niet helemaal hoe deze radio een usb poort en een card reader kan hebben. Het zou op zich wel tof zijn. Zo kun je ook muziek vanaf geheugenkaartjes luisteren.

Ik ben toch malle pietje niet!
Ja ik vond hem ook lelijk. Kan alleen mooi zijn als je een wit dashboard hebt, maar dat heeft ook niemand.
En een nadeeltje is dat je het klepje moet open klappen om een CD te wisselen.
Vroeger vind ik dat ook altijd fijner maar ik heb al 2 radio's versleten nu met zo'n klep en bij beide viel na een tijd het frontje er spontaan af bij een drempel. Was nogal irritant.
Die andere Medion heeft gewoon een gleuf en dan laat ik het frontje er meestal gewoon in zitten, heb het idee dat niet opklapbare frontjes altijd veel beter vast blijven zitten.
Maar of dat bij deze radio een probleem gaat geven weet ik ook niet.
Vroeger vind ik dat ook altijd fijner maar ik heb al 2 radio's versleten nu met zo'n klep en bij beide viel na een tijd het frontje er spontaan af bij een drempel. Was nogal irritant.
Die andere Medion heeft gewoon een gleuf en dan laat ik het frontje er meestal gewoon in zitten, heb het idee dat niet opklapbare frontjes altijd veel beter vast blijven zitten.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Lelijke uitvoering weegt volgens mij niet op tegen de voordelen van een usb en memory card aansluiting. Ik heb nu zelf een Lenco (waarvan het display volgens mij exact hetzelfde is als deze Aldi aanbieding) met usb aansluiting en vind het ideaal. Ff je usb stick aan de computer hangen en je hebt weer uren je favoriete muziek in je auto zonder gedoe van schijfjes branden en zo.Klippy schreef op zondag 30 april 2006 @ 00:07:
Ja ik vond hem ook lelijk. Kan alleen mooi zijn als je een wit dashboard hebt, maar dat heeft ook niemand.
De Medion van de Karwei heeft dat dus ookhvangent schreef op zondag 30 april 2006 @ 08:03:
[...]
Lelijke uitvoering weegt volgens mij niet op tegen de voordelen van een usb en memory card aansluiting. Ik heb nu zelf een Lenco (waarvan het display volgens mij exact hetzelfde is als deze Aldi aanbieding) met usb aansluiting en vind het ideaal. Ff je usb stick aan de computer hangen en je hebt weer uren je favoriete muziek in je auto zonder gedoe van schijfjes branden en zo.
en beide lijken ze weer op de supertech uitvoering die ik net in mijn kamaeaad zijn verse oto ingebouwd heb. Ik moet zeggen dat ik gezien vroegere ervaringen met dit merk erg wantrouwend was. Maar het werkt nu al een weekThe Legend schreef op zondag 30 april 2006 @ 00:02:
[...]
Deze lijkt dus bijna exact op de Karwei Medion speler alleen is deze 10 euro goedkoper en heeft hij 4x50W ipv 4x20WIk had hem zo omgeruild wille het niet dat dit ding wel ontieglijk lelijk is
Misschien wel handig om er voortaan bij te zetten dat deze aanbieding bij de Aldi isrimave schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 21:54:
[afbeelding]
• incl. USB-poort
van MP3, CDR, CD-RW
en audio-CD
• stereo cinch-uitgang
• afneembaar 'fold down'
front
• 4-band equalizer
• 4x250 Watt PMPO
• ISO DIN-norm
van MP3 en WMA bestanden
en voor het opnemen van
•met MMC/SC-card reader
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Duitse Aldi heeft vanaf 3 mei weer eens wat "PC spul" in de aanbieding,:
Een Notebook voor 799,-
# Name: MD 97400 Wireless Multimedia Entertainment Design Notebook
# AMD Sempron 3300+ mit Power Now Technologie (2,0 GHz)
# 1024 MByte DDR-RAM
# 80 GByte Festplatte
# ATI Mobility Radeon XPress 200M (bis zu 128 MB Shared Memory)
# 15,4-Zoll-Display (1280 x 800 Pixel)
# Doubler-Layer DVD-Brenner
# WLAN 802.11g
# 2 Lautsprecher und 1 Subwoofer
# 56K/V.90-Modem inkl. Anschlusskabel
# PCMCIA Multi-Kartenleser (SD, MMC, MS&MS PRO)
# 3 x USB 2.0, 1 x Firewire,
# Windows XP Media Center Edition
# Works 8.5
# Office Trial Edition, WinDVD und andere
# 3 Jahre Garantie
# Verfügbar ab: 3. / 4. Mai 2006
# Preis: EUR 799
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_18/OFF001.HTM
Een Stuurtje voor de pc voor 27,99
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_18/OFF002.HTM
Een 250gig externe HD van Medion
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_18/OFF003.HTM
Een 19" TFT monitor voor 279,-
• VGA und DVI-Anschluss mit
automatischer Signalerkennung
• Kontrastverhältnis typ. = 700:1
• Helligkeit typ. = 300cd/m²
• Betrachtungswinkel horizontal/
vertikal typ. = 150°/135°
• Maximale Auflösung 1280 x 1024
• Sichtbare Bildschirmdiagonale 48,2cm
• Strahlungsarm nach TCO03
• 2 integrierte Lautsprecher
• Universal Netzbetrieb
AC 100-240V ~ 50-60Hz)
Gehäusefarbe: silber
Een printer HEWLETT-PACKARD Photosmart PSC 1415 All-In-One voor 79,99
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_18/OFF005.HTM
Een Notebook voor 799,-
# Name: MD 97400 Wireless Multimedia Entertainment Design Notebook
# AMD Sempron 3300+ mit Power Now Technologie (2,0 GHz)
# 1024 MByte DDR-RAM
# 80 GByte Festplatte
# ATI Mobility Radeon XPress 200M (bis zu 128 MB Shared Memory)
# 15,4-Zoll-Display (1280 x 800 Pixel)
# Doubler-Layer DVD-Brenner
# WLAN 802.11g
# 2 Lautsprecher und 1 Subwoofer
# 56K/V.90-Modem inkl. Anschlusskabel
# PCMCIA Multi-Kartenleser (SD, MMC, MS&MS PRO)
# 3 x USB 2.0, 1 x Firewire,
# Windows XP Media Center Edition
# Works 8.5
# Office Trial Edition, WinDVD und andere
# 3 Jahre Garantie
# Verfügbar ab: 3. / 4. Mai 2006
# Preis: EUR 799
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_18/OFF001.HTM
Een Stuurtje voor de pc voor 27,99
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_18/OFF002.HTM
Een 250gig externe HD van Medion
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_18/OFF003.HTM
Een 19" TFT monitor voor 279,-
• VGA und DVI-Anschluss mit
automatischer Signalerkennung
• Kontrastverhältnis typ. = 700:1
• Helligkeit typ. = 300cd/m²
• Betrachtungswinkel horizontal/
vertikal typ. = 150°/135°
• Maximale Auflösung 1280 x 1024
• Sichtbare Bildschirmdiagonale 48,2cm
• Strahlungsarm nach TCO03
• 2 integrierte Lautsprecher
• Universal Netzbetrieb
AC 100-240V ~ 50-60Hz)
Gehäusefarbe: silber
Een printer HEWLETT-PACKARD Photosmart PSC 1415 All-In-One voor 79,99
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_18/OFF005.HTM
[ Voor 4% gewijzigd door sjolmers op 01-05-2006 10:32 ]
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Weet iemand of die laptop wat is van de Aldi?
Mmm, dat had ik niet gezien, maar dvd+ is sowieso beter verkrijgbaar dan - schijfjes.Anoniem: 143259 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 21:14:
[...]
Toch nog een (belangrijk?) verschil in de specs:
De "originele" Liteon ondersteunt zowel + als - schijfjes bij opname, die van de Aldi enkel -, als ik goed gelezen heb....
Vergeleken met de Liteon 5045 heeft de Medion als pluspunten divx ondersteuning en 3 jaar garantie...
Anoniem: 98664
Die autoradio heb ik ook, is echt lollig ding.
Goed geluid, hoog bling bling gehalte, cds wisselen is ook makkie.
Het frontje klap je zo naar beneden en weer terug, je hoefd hem er niet uit te halen om cd te wisselen dus.
Sd kaartje is wel handig, maar hiervoor moet je hem er wel uithalen.
Wel heel erg felle neon licht, maar dat vind ik juist wel lollig aan dat 70 euro geval.
Hij is btw. zilverkleurig, niet wit wat iemand eerder zei
Het frontje klap je zo naar beneden en weer terug, je hoefd hem er niet uit te halen om cd te wisselen dus.
Wel heel erg felle neon licht, maar dat vind ik juist wel lollig aan dat 70 euro geval.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 98664 op 02-05-2006 17:37 ]
Ik heb deze speler op het oog in de CARREFOUR
vanaf morgen beschikbaar
http://www.hypercarrefour.be/Promotion_2.cfm?lang=nl&FolderID=474
BLZ 12 helemaal vanboven
DIVX SB DVX100B - 45€
Ik vind dit apparaat dus nergens anders terug.
Het heeft een aansluiting voor usb dus ik zou er een externe hd aan kunnen hangen en mn divx-en op die manier afspelen.
Iemand met meer informatie?
Bedankt
vanaf morgen beschikbaar
http://www.hypercarrefour.be/Promotion_2.cfm?lang=nl&FolderID=474
BLZ 12 helemaal vanboven
DIVX SB DVX100B - 45€
Ik vind dit apparaat dus nergens anders terug.
Het heeft een aansluiting voor usb dus ik zou er een externe hd aan kunnen hangen en mn divx-en op die manier afspelen.
Iemand met meer informatie?
Bedankt
AHA, dat SD-kaart gleufje zit dus achter het frontje o.i.d. Het zit er dus wel opAnoniem: 98664 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:33:
Die autoradio heb ik ook, is echt lollig ding.
Kijk en vergelijk:

20*350ZO45°
Anoniem: 146368
Toch wel een lowbudget laptop, ideaal voor iemand die af en toe eens gaat surfen en wat standaard office toepassingen gaat gebruiken. Ideaal voor de studerende dochter ofzo..The Legend schreef op maandag 01 mei 2006 @ 11:02:
Weet iemand of die laptop wat is van de Aldi?
Ik heb altijd met die laptop aanbiedingen dat het geen aanbiedingen zijn.
en als je een beetje rondkijkt dat je dan voor datzelfde geld een betere laptop kan kopen/ betrouwbaardere
en als je een beetje rondkijkt dat je dan voor datzelfde geld een betere laptop kan kopen/ betrouwbaardere
Onzin. Voor dezelfde specificaties van de Aldi vind je geen laptop van dezelfde prijs, en al helemaal niet als je de software erbij neemt. Betrouwbaar zijn ze zeker maar of je de uitvoering an sich aastaat is voor iedereen persoonlijk.Anoniem: 155599 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:11:
Ik heb altijd met die laptop aanbiedingen dat het geen aanbiedingen zijn.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
ik zag vandaag in het Aldikrantje een DVD-brander staan.
Weet iemand toevallig welke brander dit is?
Weet iemand toevallig welke brander dit is?
tsjah, maar een laptop aanbieding moet je niet beoordelen op welke software er bij zit. Als we het over echt budget hebben.RudiVader schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:43:
[...]
Onzin. Voor dezelfde specificaties van de Aldi vind je geen laptop van dezelfde prijs, en al helemaal niet als je de software erbij neemt. Betrouwbaar zijn ze zeker maar of je de uitvoering an sich aastaat is voor iedereen persoonlijk.
Ik weet verder weinig van laptops af. Alleen dat dingen als welke cpu erin zit en hoe warm hij word ook belangrijk is.
Die notebook aanbieding ziet er opzich wel schappelijk uit. Ik zie alleen nergens staan wat het gewicht van het ding is en hij ziet er nogal 'zwaar' uit. Dat vind ik nooit erg handig bij notebooks.
Is dat niet een beetje duur € 59,90 ?!?!... 

MasterNL23 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 13:44:
de dvd brander staat nu ook op www.aldi.nl
weet iemand welke brander het is?
can you read my mind?
Ja.. nogal...
* BenQ DW1655 voor 41,-
* HP DVD840i voor 55,-
* Lite-On SHW-16H5S voor 39,-
daarom vroeg ik me af wat voor een brander het ishars73 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:34:
[...]
Ja.. nogal...
* BenQ DW1655 voor 41,-
* HP DVD840i voor 55,-
* Lite-On SHW-16H5S voor 39,-
Anoniem: 122462
Ik ben geinteresseerd in de hierboven vermelde laptop maar heb nog een vraagje. Met welke intel M processor kan ik die 3300+ het best vergelijken? En hoe zit het met het stroomverbruik van dergelijke laptops?
en zijn die inclusief Nero? ik geef nl om legale software ...Beertjeman schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:02:
Zijn lightScribe branders niet duurder?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat zijn LightScribe branders.Beertjeman schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:02:
Zijn lightScribe branders niet duurder?
Dit zijn wel prijzen zonder verzendkosten, maar ook bij gewone PC zaken liggen die branders voor rond de 50 Euro. Toevallig deze week nog een LG brander gehaald met LightScribe.
Retail versies zijn zo goed als altijd met software ja.franssie schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 22:22:
[...]
en zijn die inclusief Nero? ik geef nl om legale software ...
Check pricewatch maar, meeste shops zetten er ook nog bij wat je geleverd krijgt.
NEC ND3550 DVD±R/RW Dual Layer OEM Zwart
€36,50 in een 'gewone' pc winkel... goede brander.
en hij kan na een flash, naar de ND4551, ook LightScribe Labelflash en DVD-RAM aan
, of is die techniek van NEC anders? Ja dus..
en hij kan na een flash, naar de ND4551, ook LightScribe Labelflash en DVD-RAM aan
[ Voor 9% gewijzigd door BiG-GuY op 05-05-2006 23:01 ]
ik denk dat ik die maar ga halen danBiG-GuY schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 23:00:
NEC ND3550 DVD±R/RW Dual Layer OEM Zwart
en hij kan na een flash, naar de ND4551, ook LightScribe Labelflash en DVD-RAM aan, of is die techniek van NEC anders? Ja dus..
Let wel op dat Labelflash niet hetzelfde is als LightScribe he.
Het principe is hetzelfde, maar ik vind LightScribe een mooier resultaat geven. Labelflash werkt met blauw op blauw, vind ik niet echt mooi.
Maar zo vaak zal je dat misschien niet gebruiken dus dan maakt 't niet veel uit.
dus dat is de enige reden waarom die brander €60 moet kosten?Klippy schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 23:47:
[...]
Let wel op dat Labelflash niet hetzelfde is als LightScribe he.
Het principe is hetzelfde, maar ik vind LightScribe een mooier resultaat geven. Labelflash werkt met blauw op blauw, vind ik niet echt mooi.
Maar zo vaak zal je dat misschien niet gebruiken dus dan maakt 't niet veel uit.
ik denk dat ik dat idd niet vaak ga gebruiken dan kan ik dus beter een goedkopere kopen.
Anoniem: 122462
Ik ben geinteresseerd in de hierboven vermelde laptop maar heb nog een vraagje. Met welke intel M processor kan ik die 3300+ het best vergelijken? En hoe zit het met het stroomverbruik van dergelijke processors?
Van de grafische kaart(ATI Mobility™ Radeon® XPress 200 ) kan ik me ook moeilijk iets voorstellen. Is dat een spotgoedkoop kaartje of een krachtpatser?
Zie ook http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_19/OFF01.HTM
Van de grafische kaart(ATI Mobility™ Radeon® XPress 200 ) kan ik me ook moeilijk iets voorstellen. Is dat een spotgoedkoop kaartje of een krachtpatser?
Zie ook http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_19/OFF01.HTM
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 122462 op 07-05-2006 17:03 ]
Iemand een idee wat de snelheden zijn van die Aldi DVD brander? Wat een blunder om dat niet bij de aanbieding te zetten.
"May our framerates be high and our temperatures low."
Uit de reclamefolder van mediamarkt:
Time dp30 b 2GB, 2 gigabyte mp3 speler, prijs 89 euro
mpman, cs 155,1GB, mp3 en videospeler (mp4), 3,8 cm scherm, 89 euro
trekstor, ibeat mood, 1gb mp3 speler met oled schermpje, 59 euro
Heeft iemand ervaring met de time mp3 speler?
[ Voor 10% gewijzigd door cc12 op 08-05-2006 19:35 ]
Welke mediamarkt. Als je op de site kijkt moet je altijdcc12 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:22:
Uit de reclamefolder van mediamarkt:
aanvinkenJa, ik weet dat aanbiedingen bij Media Markt alleen lokaal geldig zijn.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
In Den Haag heb ik die folder ook gehad in ieder geval.
Ik ga morgen meteen zo'n Trekstor I.beat mood ophalen denk ik.
Er is niet veel over te vinden op internet helaa. Maar ziet er zeker wel aantrekkelijk uit.
Lekker goedkoop, 1GB heb ik wel genoeg aan.
Ziet er oké uit, ik vind die 'usb stick' mp3 spelers nogal lelijk meestal.
Oled display
16u op een AAA batterij
niet verkeerd toch
Op de website van de fabrikant is wel uitgebreide informatie te vinden:
http://www.trekstor.de/en/products/detail_mp3.php?pid=45
Nouja, misschien morgen meer info
Ik ga morgen meteen zo'n Trekstor I.beat mood ophalen denk ik.
Er is niet veel over te vinden op internet helaa. Maar ziet er zeker wel aantrekkelijk uit.
Lekker goedkoop, 1GB heb ik wel genoeg aan.
Ziet er oké uit, ik vind die 'usb stick' mp3 spelers nogal lelijk meestal.
Oled display
16u op een AAA batterij
niet verkeerd toch
Op de website van de fabrikant is wel uitgebreide informatie te vinden:
http://www.trekstor.de/en/products/detail_mp3.php?pid=45
Nouja, misschien morgen meer info
Ik heb 'm gehaald. Leuk dingetje, ziet er goed uit allemaal. Klinkt ruk met de bijgeleverde dopjes. Met mn sennheiser MX300 (a €10 euro) een stuk beter. Zit alleen geen shuffle mode op volgens mij. wel dus
[ Voor 9% gewijzigd door Xtuv op 10-05-2006 00:32 ]
Als je om legale software geeft, kun je toch gewoon een freeware brandprogramma downloaden?franssie schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 22:22:
[...]
en zijn die inclusief Nero? ik geef nl om legale software ...
Die aanbieding die die van die time en trekstor was in mijn geval van de MM almere.
Iemand nog ervaring met die time mp3 2gig mp3 speler?
Er staat bij: line in/ direct mp3 encoding.
Iemand nog ervaring met die time mp3 2gig mp3 speler?
Er staat bij: line in/ direct mp3 encoding.
Anoniem: 787
Toch lastig dat Mediamarkt landelijke aanbiedingen heeft die NIET in elke winkel te krijgen zijn: ik ben vergeefs langsgefietst voor die Trekstor.
Anoniem: 121278
Ik zit met een probleem met mijn HE dvd-speler van Holland Electro (Dvx3854h)
Hij speelt namelijk de ondertitels in spiegelschrift.
Ik heb in een vorige deel (11) reacties gelezen van mensen die hetzelfde probleem hadden, maar die hebben het opgelost door een andere firmware, alleen kan ik geen firmware vinden voor deze dvd-speler.
Zijn er mensen met hetzelfde probleem? Hoe hebben jullie dat opgelost?
Hij speelt namelijk de ondertitels in spiegelschrift.
Ik heb in een vorige deel (11) reacties gelezen van mensen die hetzelfde probleem hadden, maar die hebben het opgelost door een andere firmware, alleen kan ik geen firmware vinden voor deze dvd-speler.
Zijn er mensen met hetzelfde probleem? Hoe hebben jullie dat opgelost?
Ik heb niet zo'n speler maar misschien kun je hier wat mee?
Anoniem: 121278
Die had ik al gevonden, maar toch bedankt om mee te zoeken.
Maar wat op die site staat, ik ben eigenlijk niet zo voor firmware's gebruiken van andere merken.
En de dvd-speler is van mijn vriendin, dus als de firmware mislukt heb ik het wel weer gedaan natuurlijk.
Zou terug brengen en een nieuwe halen helpen? of zouden ze allemaal dezelfde firmware hebben?
Maar wat op die site staat, ik ben eigenlijk niet zo voor firmware's gebruiken van andere merken.
En de dvd-speler is van mijn vriendin, dus als de firmware mislukt heb ik het wel weer gedaan natuurlijk.

Zou terug brengen en een nieuwe halen helpen? of zouden ze allemaal dezelfde firmware hebben?
Hallo allemaal, even een tip:
In de nieuwe blokker folder Klik staat op de laatste pagina een Dvd recorder met hardeschijf (80GB, 199 euro).
Ik heb hier het broertje van, die alleen dvd's kan branden. Dit is niet een super goed ding (Vastlopers enzo). Misschien is deze beter? Ik dacht ik tip het even, voor de gene die nog op zoek zijn naar een goedkope HD recorder.
In de nieuwe blokker folder Klik staat op de laatste pagina een Dvd recorder met hardeschijf (80GB, 199 euro).
Ik heb hier het broertje van, die alleen dvd's kan branden. Dit is niet een super goed ding (Vastlopers enzo). Misschien is deze beter? Ik dacht ik tip het even, voor de gene die nog op zoek zijn naar een goedkope HD recorder.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Als er een grootere HDD in gehangen kan worden is het wel een leuk apparaatje!
Die harddisk recorder is niet echt een super aanbieding. Ik zie al 80GB recorders van "echte" merken voor 200 euro of net iets meer, bijvoorbeeld hier een Samsung DVD-HR 720 voor 199.
Anoniem: 176130
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_20/COMPUTER.HTM
Deze computer,, Ik ben er wel in geinteresseerd.. maar ik weet niet of ik er goed aan doe om het te kopen..
Ik heb een 3 jaar oude Dell Dimension 4550
Met deze specificaties:

Ik speel vaak spellen.. (onder anderen de veeleisende: The Elder Scrolls: Oblivion)
gebruik programma's zoals Photoshop en eis af en toe nogal veel van m'n computer
Mijn Vraag is dus:
Doe ik er goed aan, als ik de Medion PC koop, of kan ik beter nog even teren op m'n afgetrapte dell (waar ik slecht spellen op kan spelen) en eventueel iets upgraden
Of,, Kan ik beter nog even verder kijken.. heb ongeveer een budget van 1500 euro.
voor dit budget heb je ook de XPS 600 van Dell
deze word echt beschreven als een goede game pc
http://www1.euro.dell.com...=bsd&~tab=specstab#tabtop
En,, de Pentium D Dual Core Processor.. daar draaien de huidige spellen van tegenwoordig tog ook gewoon goed op
?
Deze computer,, Ik ben er wel in geinteresseerd.. maar ik weet niet of ik er goed aan doe om het te kopen..
Ik heb een 3 jaar oude Dell Dimension 4550
Met deze specificaties:

Ik speel vaak spellen.. (onder anderen de veeleisende: The Elder Scrolls: Oblivion)
gebruik programma's zoals Photoshop en eis af en toe nogal veel van m'n computer
Mijn Vraag is dus:
Doe ik er goed aan, als ik de Medion PC koop, of kan ik beter nog even teren op m'n afgetrapte dell (waar ik slecht spellen op kan spelen) en eventueel iets upgraden
Of,, Kan ik beter nog even verder kijken.. heb ongeveer een budget van 1500 euro.
voor dit budget heb je ook de XPS 600 van Dell
deze word echt beschreven als een goede game pc
http://www1.euro.dell.com...=bsd&~tab=specstab#tabtop
En,, de Pentium D Dual Core Processor.. daar draaien de huidige spellen van tegenwoordig tog ook gewoon goed op
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 176130 op 14-05-2006 20:47 ]
Wij waren op konninginedag speciaal naar de karwei (20km verderop) gereden om de medion autoradio met * extra * korting te krijgen. Onze oude is stuk en deze heeft USB. Hij was bij de karwei uitverkocht, dus ze zouden 'm nabestellen. Bel ik vorige week op: "ja meneer, hij kan helemaal niet besteld worden"
t was maar dat ik gebeld was, want ik had al betaald.
Karwei. Prutser.
Als iemand een andere aanbieding ziet van een autoradio ... let me know!
[edit]
Over de aldi site: je kunt de url steeds veranderen en een weeknummer ophogen. Weet iemand of je dan de aanbieding van een jaar terug krijgt? Het lijkt met dat ze vooruit werken, maar hoever ... de URL nummert door tot week 52.
Karwei. Prutser.
[edit]
Over de aldi site: je kunt de url steeds veranderen en een weeknummer ophogen. Weet iemand of je dan de aanbieding van een jaar terug krijgt? Het lijkt met dat ze vooruit werken, maar hoever ... de URL nummert door tot week 52.
[ Voor 23% gewijzigd door Eusebius op 16-05-2006 17:14 ]
==
hoi
Je krijgt de aanbieding van een jaar daarvoor. Zie de datum boven in week 21 geeft 25 mei aan en dat is een donderdag. Op woensdag gaan alle aanbiedingen in.Eusebius schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:12:
Wij waren op konninginedag speciaal naar de karwei (20km verderop) gereden om de medion autoradio met * extra * korting te krijgen. Onze oude is stuk en deze heeft USB. Hij was bij de karwei uitverkocht, dus ze zouden 'm nabestellen. Bel ik vorige week op: "ja meneer, hij kan helemaal niet besteld worden"t was maar dat ik gebeld was, want ik had al betaald.
Karwei. Prutser.
[edit]
Maar ze werken niet bv een weekje of 2 vooruit? Mmm wacht, dat kan ik ook wel ff checken ... Week 21 is volgende week. Ik zeg al niets meerRudiVader schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:57:
[...]
Je krijgt de aanbieding van een jaar daarvoor. Zie de datum boven in week 21 geeft 25 mei aan en dat is een donderdag. Op woensdag gaan alle aanbiedingen in.

[ Voor 8% gewijzigd door Eusebius op 16-05-2006 18:06 ]
==
hoi
Ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met de DVD/HDD recorder die Praxis van 15 t/m 28 mei in de bieding heeft;
Merk: Stein
160Gb HDD, neemt DVD plus en min R(W) op
leest DVD(-RW), (S)VCD, audio CD, MP3 en DivX.
2 jaar garantie.
http://www.praxis.nl/upload/8ee016010b1da17d06013f4.jpg
Merk: Stein
160Gb HDD, neemt DVD plus en min R(W) op
leest DVD(-RW), (S)VCD, audio CD, MP3 en DivX.
2 jaar garantie.
http://www.praxis.nl/upload/8ee016010b1da17d06013f4.jpg
Bij de gamma nu deze week ook een DVD recorder in de reclame:

De DVD-speler is niet meer weg te denken uit het huishouden.
Deze DVD-speler speelt DVD, CD, MP3, VCD, JPEG, MPEG, DVD-R/R, DVD+R/RW, kodak-CD, SVCD, ideaal voor al uw foto’s, video’s en films.
DVD recorder 160 GB harddisk
- Opname tijd maximum 200 uur op harde schijf,
- Neemt op in de +R(W) standaard,
- Geschikt voor het afspelen van DVD +/-R.
249.-*
* excl. 3.- verwijderingsbijdrage
Iemand al ervaring met dit apparaat?

De DVD-speler is niet meer weg te denken uit het huishouden.
Deze DVD-speler speelt DVD, CD, MP3, VCD, JPEG, MPEG, DVD-R/R, DVD+R/RW, kodak-CD, SVCD, ideaal voor al uw foto’s, video’s en films.
DVD recorder 160 GB harddisk
- Opname tijd maximum 200 uur op harde schijf,
- Neemt op in de +R(W) standaard,
- Geschikt voor het afspelen van DVD +/-R.
249.-*
* excl. 3.- verwijderingsbijdrage
Iemand al ervaring met dit apparaat?
[ Voor 61% gewijzigd door Exterminator op 17-05-2006 08:43 ]
Ik heb een MP3 spelertje van de Aldi; een MTLogig 1gb (ook bekend als de AS Logic PD 1015).
Nu doet ie het eigenlijk ineens niet meer. Als ik em aanzet gaat om de 3 seconden het display ff snel aan/uit en dat blijft ie tot in het oneindige (of waarschijnlijk tot de batterij op is) doen. Welke knop je ook indrukt, hij is niet te stoppen. Haal je de batterij er uit (heb overigens ook een nieuwe geprobeerd), dan houdt ie er vanzelfsprekend mee op, maar druk je em weer aan gaat ie vrolijk verder. Het gaat dus om dit apparaat:

met deze specs.
Iemand die dit bekend voorkomt, anders wordt et ff de helpdesk bellen
Heb net ook ff geprobeerd oftie nog als USB-stick te gebruiken is en dan krijg ik een I/O error. Ziet er niet best uit gok ik.
Nu doet ie het eigenlijk ineens niet meer. Als ik em aanzet gaat om de 3 seconden het display ff snel aan/uit en dat blijft ie tot in het oneindige (of waarschijnlijk tot de batterij op is) doen. Welke knop je ook indrukt, hij is niet te stoppen. Haal je de batterij er uit (heb overigens ook een nieuwe geprobeerd), dan houdt ie er vanzelfsprekend mee op, maar druk je em weer aan gaat ie vrolijk verder. Het gaat dus om dit apparaat:

met deze specs.
Heb net ook ff geprobeerd oftie nog als USB-stick te gebruiken is en dan krijg ik een I/O error. Ziet er niet best uit gok ik.
Stay safe
De DVD recorder van de Praxis heeft 2 scarts en een optical-out. Nog meer verschillen?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Zover ik weet niet die van de gamma heeft dat ook trouwens....timow schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:30:
De DVD recorder van de Praxis heeft 2 scarts en een optical-out. Nog meer verschillen?
Heb wel nog even n vraagje mbt de dvdrecorder van de gamma.
Toen ik de dvd recorder op standby schakelde, ging hij naar verloop van tijd weer even "koelen" of iets dergelijks. Hij begon iig weer te zoemen/brommen. Hij heeft dit afgelope nacht herhaaldelijk gedaan. Is dit normaal dat dit voorkomt bij een dvdrecorder terwijl hij op standby staat geschakeld??
Is het trouwens ook mogelijk om een dvd,svcd of iets dergelijks te kijken terwijl de recorder aan het opnemen is????
Geen Aldi of bouwmarkt, maar wel een heel goedkope aanbieding bij Norrod: Liteon 5045 dvd/hddrecorder met 160Gb harde schijf voor slechts 199 euro. Echt spotgoedkoop!
Ik had een hele andere stick, maar met hetzelfde probleem, hij bleef in een oneindige loop bij het opstarten hangen. Geloof me, er zit niks anders op dan dat ding RMA te sturen...Master FX schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:22:
Ik heb een MP3 spelertje van de Aldi; een MTLogig 1gb (ook bekend als de AS Logic PD 1015).
[afbeelding]
met deze specs.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Vanaf 24 mei 2006 heeft Aldi weer een tvkaart in de aanbiedingen voor 35 euro.
Specs : (PC/TV-radiokaart met teletekst)
-PC en Radio/TV tegelijk
-Stereogeluid
-Philips Chipset
-Eenvoudig te installeren
-Opnames op te slaan als Mpeg 4
-SRPO: Opnemen terwijl PC uitstaat
-PIP-functie (Personal Information Portal ?!?) (edit : Picture-in-Picture)
-Incl. afstandbediening
-PC en Radio/TV tegelijk
-Stereogeluid
-Philips Chipset
-Incl. afstandbediening
[ Voor 4% gewijzigd door 3V3RT op 18-05-2006 15:31 ]
PIP is toch Picture-in-Picture? Wat zou betekenen dat de tv-kaart twee tuners heeft, zodat je twee zenders tegelijk kan kijken..
Heeft deze wel een 5.1 uitgang?Vulcan750 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:07:
Geen Aldi of bouwmarkt, maar wel een heel goedkope aanbieding bij Norrod: Liteon 5045 dvd/hddrecorder met 160Gb harde schijf voor slechts 199 euro. Echt spotgoedkoop!
Front:
Video input - Cinch (yellow)
Audio L/R input - Cinch (white / red)
DV input - IEEE-1394 4-pin
Rear:
Video output - Cinch (yellow)
Audio L/R output - Cinch (white / red)
Componentvideo output - Cinch (g
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Zou dit ding werken onder MCE?3V3RT schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:20:
Vanaf 24 mei 2006 heeft Aldi weer een tvkaart in de aanbiedingen voor 35 euro.
-PC en Radio/TV tegelijk
-Stereogeluid
-Philips Chipset
-Incl. afstandbediening
Waarschijnlijk niet. Anders hadden ze het er wel bij gezet. Er staat ook nergens dat hij hardwarematige MPEG2 decodering ondersteund. Wat zowiezo noodzakelijk is voor MCE.
jammer dat 't geen GDL+ versie is (met Divx). Maar mooie prijs desalniettemin...Vulcan750 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:07:
*insert signature here
Dat is nogal onzin als je het mij vraagt..3V3RT schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:20:
SRPO staat voor:
Scheduled Record and Power Off....
oftewel...opnemen en dan uit
dus het moet zijnnetvisions schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:54:
[...]
Dat is nogal onzin als je het mij vraagt..
SRPO staat voor:
Scheduled Record and Power Off....
oftewel...opnemen en dan uit
3V3RT schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:20:
-SRPO: Opnemen en pas daarna de PC uit
vond het ook al zoiets vaags, hoe wil je je pc laten opnemen zonder je harde schijf processor enz in te schakelen. Hooguit zou die kaart de pc kunnen inschakelen maar voor de rest.
edit: wordt voor mij dus een hauppage 150
[ Voor 4% gewijzigd door dikki dik op 19-05-2006 10:34 ]
Anoniem: 144581
Edit dus toch een hauppage? Net of die wel kan opnemen zonder dat je system up is.
Wat zijn je argumenten waarom je toch de hauppage verkiest?
Wat zijn je argumenten waarom je toch de hauppage verkiest?
Anoniem: 28603
Zou die lcd-tv wat zijn die ze vanaf woensdag hebben? Mijn vorige aldi televisie is toch net stuk
Anoniem: 28603 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:24:
Zou die lcd-tv wat zijn die ze vanaf woensdag hebben? Mijn vorige aldi televisie is toch net stuk
Kan je hem beter op 9 november halen, scheelt 150 euro.
Oeps foutje
Verder vind ik die HDMI aansluiting wel tof, ik weet niet of je digitale tv hebt? Dan kan je het WK mooi in HD kijken;).
[ Voor 24% gewijzigd door Kecin op 19-05-2006 15:27 ]
heeft iemand misschien meer info over die tv kaart van de aldi? want voor 35 euri lijkt me dat wel mooi of zitten er haken en ogen aan?
bla?
Ja, hij ondersteund geen hardwarematige MPEG2.
Je kunt veel beter voor een beetje meer geld b.v. zo'n kaart kopen -> http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=97439&productType=1
Je kunt veel beter voor een beetje meer geld b.v. zo'n kaart kopen -> http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=97439&productType=1
Anoniem: 147647
Dat hoeft toch helemaal niet te betekenen dat die 2 tuners bevat ? Onze tv heeft ook PIP maar gewoon 1 tuner die PIP is dus alleen handig als er een videorecorder tussenhangt.JJapie schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:22:
PIP is toch Picture-in-Picture? Wat zou betekenen dat de tv-kaart twee tuners heeft, zodat je twee zenders tegelijk kan kijken..
helaas is die kaart niet stereo, een groot gebrek, maar natuurlijk zijn er genoeg wel stereo kaarten, zijn alleenw at duurder
bla?
@dikki dik : Zo stond het in het krantje (verder zelf niet bij nagedacht
)
@Q-bone : "Stereogeluid". Zit wel in de aldi kaart als je dat bedoeld.
@Q-bone : "Stereogeluid". Zit wel in de aldi kaart als je dat bedoeld.
Heb je helemaal gelijk in, bedacht ik me later ookAnoniem: 147647 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 19:39:
[...]
Dat hoeft toch helemaal niet te betekenen dat die 2 tuners bevat ? Onze tv heeft ook PIP maar gewoon 1 tuner die PIP is dus alleen handig als er een videorecorder tussenhangt.
Anoniem: 160083
In de Kruidvat in België bieden ze dezer dagen een externe harde schijf aan (160 GB) voor slechts 99 euro.
Weet iemand of deze extern gevoed moet worden via stekkerbus en wat betreffende de kwaliteit?
Klik hieronder voor grootte afbeelding:
http://kruidvat-be-nl.liv...ainimage/4_afbeelding.jpg
Weet iemand of deze extern gevoed moet worden via stekkerbus en wat betreffende de kwaliteit?
Ik zie deze ook op de kruidvat.nl site staan dus blijkbaar ook in NL, net als de externe brander.Anoniem: 160083 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 14:46:
In de Kruidvat in België bieden ze dezer dagen een externe harde schijf aan (160 GB) voor slechts 99 euro.
Externe Harddisk 160 GB
De Externe Harddisk biedt een opslagcapaciteit van 160 GB. Daarom is dit product met name geschikt voor back-ups of om foto's, video's, MP3- en filmbestanden op te slaan.
Algemeen
- Interface USB 2.0
- Capaciteit 160 GB
- Cachebuffer 8 MB
- R.P.M. 7 200
- Afmetingen: H18 x L15 x D5 cm
- Gewicht: 1000 gr.
- Maxtor harde schijf
- Stroomadapter -> externe voeding dus lijkt me
- Gedrukte handleiding
Koop nu de Externe Harddisk 160 GB voor maar 99,00 euro
Van € 149,-
Voor € 99,-
[ Voor 35% gewijzigd door ikbenwouter op 21-05-2006 15:38 ]
........................................................................................................................................................
Dit topic is gesloten.