Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 13] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 139.808 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:37

voodooless

Sound is no voodoo!

Topicstarter
ALDI/LIDL/Bouwmarkt: Aanbiedingen
Nieuwe aanbiedingen, nieuw topic! Dit keer het geruchtmakende deel 13 al weer!

Het is eens in de twee weken raak in AV: bouwmarkten, mediamarkten en vooral de Aldi en LIDL strooien bij 80% van de nederlandse huishoudens hun reclame in de bussen. Met als gevolg een stortvloed aan "is dit wat?" topics, door mensen die graag voor weinig een (veelal) speakersetje -al dan niet met DVD-speler willen kopen en zich afvragen welke kwaliteit ze kunnen verwachten. Ze werden een tijdje toegestaan, maar het werd op een gegeven moment te erg.

Maar uiteindelijk zou je in AV wel dit soort vragen moeten mogen stellen. Dus vandaar dat we het voor de komende tijd in dit topic centraal gaan houden.
Dus ook al gaat de titel over ALDI's en LIDL's, dit topic is er ook voor de praxis/karwei/blokker enz enz enz. aanbiedingen.

Dus, dames en heren AV bezoekers: Elcheapo DVD spelertje op het oog, knallend speakersetje gespot: Overleg hier of het wat is, of laat andere mee profiteren van een aanbieding. Plasma`s en LCD-televisies hebben een eigen topic gekregen.

Links
Voorgaande Delen:De andere aanbiedingstopics:

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

# Laptops en PC's moet geupdate worden: Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 3

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 20:19
Ligt het aan mij of valt het op dat er de laatste tijd niet meer zoveel pc stuuff bij de aldi te krijgen is.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Ik vind een printer en een scanner vanaf morgen niet echt weinig, of doel je op kleine voorraden?

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 10:47

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

MetalfanBlackness schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:11:
Ik vind een printer en een scanner vanaf morgen niet echt weinig, of doel je op kleine voorraden?
wat te denken van die printer, ik heb een Epson C900 staan waarvan de kleuren bijna leeg zijn (135 euro of zo per kleur). Zou het beter zijn om die Minolta bij Aldi te halen of zou het effectiever zijn een 3-tal nieuwe toner cardridges te halen?

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:44
(jarig!)
Review op Hardware Central
We found the Magicolor 2430DL to be one of the fastest under-$1,000 laser printers we've tested.

Pros:
One of the smallest, lightest, and fastest under-$700 color laser printers to date
Very good text and graphics quality

Cons:
$499 base model doesn't have enough memory for high-res graphics
The old starter-instead-of-full-toner-cartridges-in-the-box trick
MacWorld
Pros: Inexpensive; accurate color; PictBridge camera port.

Cons: Noisy; no PostScript

Macworld’s Buying Advice:
With an attractive low price, accurate and saturated color prints, and unique features like PictBridge camera printing, this networked color laser could be a great buy for a home or small workgroup that doesn’t require PostScript printing capabilities, and for people who do not have sensitive ears.

[ Voor 42% gewijzigd door MoZe op 15-11-2006 14:07 ]

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-04 18:04

InSanex

serenity now!

En zijn de toners goed (en over 3 jaar nog) verkrijgbaar ?

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoZe
(jarig!)
Volgens Hardware Central zitten ze niet vol. Hoe vol dan wel wordt niet gezegd (voor zover ik zo snel zag).
Ik heb van m'n zwager (werkt bij een groot IT bedrijf) begrepen dat de printers nu goed verkrijgbaar zijn, dus met de cartridges zal dat niet anders zijn.

Het schijnt trouwens dat de 2430DL (die meestal gereviewd wordt) verschilt van de 2430 die bij de Aldi wordt aangeboden. Het verschil zou iig de PictBridge aansluiting bedragen.

De aanbevolen memory-upgrade van 256 MB staat op de Nederlandse prijslijst voor 119 euro, maar ik ga het zelf eerst maar eens zonder proberen.

[ Voor 39% gewijzigd door MoZe op 15-11-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-06 18:58
Kan iemand al iets zinnigs zeggen over dat soort van Marmitek setje dat in de folder voor volgende week staat. Ik ben niet zo thuis in die dingen, en vraag me nu af of je met dit zendertje ook kan zappen. Als ik dit voor m'n tv op de kabel aansluit, werkt het dan, of moet de tv aanstaan als ik dit apparaatje wil gebruiken? Heb wel aantal reviews van Marmitek gelezen, maar die apparaatjes zijn een stuk duurder dan het apparaat dat hier wordt aangeboden....

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 13:15
Bij de mediamarkt "Breda" staat nu een HDD/DVD recorder van het merk "Stein" 160gb voor 188 euries.
Wie heeft er ervaring met dit merk/dvdrecorder?

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
MoZe schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:06:
Volgens Hardware Central zitten ze niet vol. Hoe vol dan wel wordt niet gezegd (voor zover ik zo snel zag).
Ik heb van m'n zwager (werkt bij een groot IT bedrijf) begrepen dat de printers nu goed verkrijgbaar zijn, dus met de cartridges zal dat niet anders zijn.

Het schijnt trouwens dat de 2430DL (die meestal gereviewd wordt) verschilt van de 2430 die bij de Aldi wordt aangeboden. Het verschil zou iig de PictBridge aansluiting bedragen.

De aanbevolen memory-upgrade van 256 MB staat op de Nederlandse prijslijst voor 119 euro, maar ik ga het zelf eerst maar eens zonder proberen.
De 2430 bij de Aldi ontbeert t.o.v. de 2430DL een netwerkaansluiting. Het staat i.i.g. niet in de karige specificaties die Aldi erbij gezet heeft.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

• MoZe
(jarig!)
Heren, een update!

Ik ben gistermiddag om 5 voor 6 bij de Aldi geweest en heb de printer gekocht. Het is toch een 2430 DL, dus met PictBridge en netwerkaansluiting. USB kabel wordt bijgeleverd.
Heb even gauw wat printjes gedraaid, die er goed uitzagen. Opwarmtijd en afdruksnelheid vielen mij mee. Het ding is redelijk snel en de kwaliteit is erg netjes.
In een van de reviews werd geklaagd over erg warme velletjes, maar daar had ik geen last van. Ook werd er ergens iets gezegd over halfvolle toners, maar volgens het display zitten ze alle 4 gewoon vol.
Omdat ik middenin een verbouwing zit heb ik voorlopig geen tijd om hem uitgebreid te testen, dus hij gaat de doos weer in tot na de verhuizing.

Ook heb ik het stereosetje met USB aansluiting meegenomen dat op de folder stond voor 99 euro.
Het is op zich best een grappig ding, maar ik heb het niet voor elkaar gekregen om iets in te lezen via USB. Heb een 20GB, 4200 rpm externe HD en een Samsung YP-U1 mp3speler van 1GB geprobeerd. MP3 cd's werkten wel goed, het zoeken op alfabet werkt best aardig.
Ook hiervoor geldt dat hij gelijk de doos weer in gegaan is, omdat ik op het moment geen tijd heb om hem uitgebreid te testen.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

MetalfanBlackness schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:11:
en een....
trommelgeroffel
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_47/OFF01.HTM

Titanium MD 8800

per stuk
1089.-
• design-PC met hoogglans front,
topprestaties op alle gebieden!
• de nieuwste Intel® Dual Core-processor
architectuur, Intel® Pentium® D Dual
Core-processor 830, 3.0 GHz,
2 x 1 MB L2-cache, 800 MHz FSB
• op de toekomst voorbereide technologie
door 64-bits ondersteuning.
Optimale prestaties door 2MB-cache,
Dual Core-technologie. Buitengewoon stil
door BTX-vormgeving met geoptimaliseerde
luchtstroom, Heatpipe-koeling en stille
ventilator
• geheugen: 1024 MB DDR2, SDRAM
met 533 MHz 64-bits dual channel memory
(één uitbreidingsslot beschikbaar)
• NVIDIA® GeForce™
6700XL High-End videokaart
• 250 GB harde schijf
• 8 MB cache S-ATA 150-interface,
supersnelle 7200 tpm
• 2x dubbele televisiefunctie ingebouwd
• 2x DVB-S digitale satellietontvangst
(bijpassende antenne nodig, niet bijgeleverd)
• 2x ANALOGE TV/Kabel-TV
• SONY 16x Dual layer, multistandaard
DVD/CD-brander
• SONY 16x DVD-ROM
• WLAN 54 Mbit/sec.
• ingebouwde 8 in 1 USB 2.0 -kaartlezer
• 6x USB 2.0, 2x voorzijde, 4x achterzijde
• 2x FireWire (IEEE 1394) 1x voorzijde,
1x achterzijde
• 8-kanaals Intel® High Definition Audio
• V.90 PCI datafaxmodem inclusief
telefoonaansluitkabels
• Geïntegreerde netwerkcontroller,
Fast Ethernet 10/100 Mbit/sec
• Inclusief: Headset met microfoon,
oplaadbare optische draadloze muis,
2 multimedia luidsprekers,
draadloos toetsenbord
en draadloze afstandsbediening
• software meegeleverd

Een 17" voor 199
een 19" voor 299

volgens mij zijn de schermen wel prijzig. Dit is voor de winst, die ze nauwelijks op de PC's maken.

[ Voor 69% gewijzigd door timovd op 16-11-2006 15:47 . Reden: shit! ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-05 09:40

Vincenz0

Coder

jongens dit is het audio/video topic niet het pc topic, gooi die printer,scanners,monitoren,pc's uit je berichten? :/

Coding 4 Fun!

• Arjen Tempel
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je zit niet alleen in het verkeerde topic, maar je bent ook een jaar te laat. Want die aanbieding is van vorig jaar. Kijk maar naar de datum: 27 november valt op een donderdag, en de Aldi aanbiedingen beginnen altijd op woensdag. De nieuwe aanbiedingen verschijnen altijd op vrijdag op de website.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:15

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

timow schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:47:
[...]

en een....
trommelgeroffel
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_47/OFF01.HTM

Titanium MD 8800

per stuk
1089.-

*knip*

volgens mij zijn de schermen wel prijzig. Dit is voor de winst, die ze nauwelijks op de PC's maken.
Verkeerde topic EN (je bent niet de eerste die deze fout maakt), dit is de aanbieding van vorig jaar, dus een dubbele verkeerde post, netjes ;)

edit:

En ik ben traag met typen

[ Voor 4% gewijzigd door HaaZ op 16-11-2006 15:25 ]

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ordilogicus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 11:15
Kleuren tv 70 cm 100 Hz
289.-
• stereo 2x15 Watt
• teletekst 512 pagina's fast text
• 100 voorkeuzekanalen
• met flat square black
matrix beeldbuis
• directe kanaalprogrammering
• virtual dolby
• NTSC playback via scart
• 3x scartaansluiting

Aanbieding vanaf 22ste

Heb een nieuwe tv nodig is dit wat of kan ik beter even bij de MM kijken ?

I think therefor I am ... I think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Dit is wel heel goedkoop volgens mij (Dit is toch de Motorola L7?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197402

Ordilogicus schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:45:
Kleuren tv 70 cm 100 Hz
289.-
T'is een 4:3 prul. Kan je beter naar de MM gaan ja...

Of effe doorsparen en een Samsung LE27S71 kopen. Veel mooier beeld!
http://www.hardwareonderd...dex.php?ContentItem=77404

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koe161
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 07:23

koe161

koe(c)

matel schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:25:
Het lijkt mij eerder een Motorola L6.

Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:14
Kleuren tv 70 cm 100 Hz
289.-
• stereo 2x15 Watt
• 100 voorkeuzekanalen
• met flat square black
matrix beeldbuis
• virtual dolby
• 3x scartaansluiting

Aanbieding vanaf 22ste

Moet je voor de grap eens kijken op http://www.trosradar.nl/ over het gene wat zij bij MM hebben ondekt. Ene TV bij Adam afgeprijst van 2899 voor 2499 terwijl hij in Rdam zonder aanbieding 1899 kost :o
Enigste wat ik wil zeggen is dat ondanks dat MM beweerd de goedkoopste te zijn binnen 30KM straal wil niet zeggen dat ze het ook altijd zijn.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114732

matel schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:25:
Ik vind het wel meevallen, kan je beter een prepaid sony ericsson z530i kopen à € 99,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klaasbram schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:16:
[...]

Moet je voor de grap eens kijken op http://www.trosradar.nl/ over het gene wat zij bij MM hebben ondekt. Ene TV bij Adam afgeprijst van 2899 voor 2499 terwijl hij in Rdam zonder aanbieding 1899 kost :o
Enigste wat ik wil zeggen is dat ondanks dat MM beweerd de goedkoopste te zijn binnen 30KM straal wil niet zeggen dat ze het ook altijd zijn.
Gewoon altijd die MM "aanbiedingen" nog even dubbelchecken op pricewatch.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ordilogicus
Anoniem: 197402 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:37:
[...]

T'is een 4:3 prul. Kan je beter naar de MM gaan ja...

Of effe doorsparen en een Samsung LE27S71 kopen. Veel mooier beeld!
http://www.hardwareonderd...dex.php?ContentItem=77404
Mijn vriendin had daar laatste een Grundig gekocht, was ik niet zo over te spreken, en was binnen een week kapot. Maar dit is ook dus niet echt een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnoob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 21:46
Als we het toch over TV's hebben, is dit iets? http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_47/OFF02.HTM
32' stereo lcd-televisie voor 599 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 09:53
Kleuren tv 70 cm 100 Hz
289.-
• stereo 2x15 Watt
• 100 voorkeuzekanalen
• met flat square black
matrix beeldbuis
• virtual dolby
• 3x scartaansluiting

Aanbieding vanaf 22ste

Nu bij MM eindhoven een 72 cm tv zwart of grijs met dezelfde specificaties en dubbele tuner voor 199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Iemand een idee hoe die DVD (Divx)-speler het doet ? (LIDL) Ik ken namelijk die DVD-spelertjes wel van de Blokker, maar dat is altijd een andere cover, maar intern blijft dat precies brak. Ik ken een gezin, die moeten om het jaar opnieuw naar de Blokker, omdat de uitschuiflade het niet meer doet, en dergelijke kuren. Ook de kwaliteit is soms écht triestig. Zoals met een dvd+rw met een film erop (niet divx, maar gewoon vob), had ie precies moeilijkheden en toonde hij vaak grote blokjes in beeld (grootte was misschien op 3 meter afstand iets van een 3cm vierkantjes, wat dus ERG waarneembaar is).

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 13:22
Kan iemand zeggen wat voor DivX speler er bij de Lidl in de aanbieding is/komt? Volgens mij doet de site het niet.

Op een andere site, kwam ik wel dit tegen:

http://www.100stuks.nl/productdetails.aspx

89,- euro voor een DVD/DivX Surround Set. En volgens mij is Chili van Yamada, een redelijk gerenommeerd merk. Erg goedkoop, en inclusief verzendkosten, maar niet wat ik zoek.

[ Voor 16% gewijzigd door mvdklip op 19-11-2006 07:44 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Het is deze DVD-speler, maar ik ken het merk erachter niet, iemand een idee?

http://www.lidl.be/be/hom..._met_geheugenkaartenlezer

[ Voor 29% gewijzigd door Mizitras op 18-11-2006 20:48 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ah. Alleen bij de Belgisch Lidl dus. Jammer.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Laatst online: 27-09-2024
Mizitras schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:47:

Ik zou graag ook willen weten welk merk dit is, omdat we dan kunnen kijken of er firmware updates beschikbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003

SeatRider

Hips don't lie

Bij de Shell is een mooie aanbieding voor mensen die niet weten wat ze met opgespaarde Airmiles moeten, de Navman F20 voor 129 euro + 8000 airmiles. Heeft er iemand ervaring met dit ding, bijvoorbeeld in vergelijking met de TomTom One?

http://www.shell.com/home...e/app_navigatie_1026.html

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114732

Mizitras schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:47:

Zal die DVD-speler binnenkort ook in nederland in de aanbieding komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, tis een goedkoop apparaat... En voor dit geld zou ik hem -als je navigatie nodig hebt- niet laten schieten...
Zou wel Garmin als referentie nemen ipv tomtom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159208

SeatRider schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:12:
Bij de Shell is een mooie aanbieding voor mensen die niet weten wat ze met opgespaarde Airmiles moeten, de Navman F20 voor 129 euro + 8000 airmiles
.....
De Shell/Airmiles aanbieding is inderdaad zeer interessant. Ik heb zelf via deze actie de N40i besteld en ondertussen ontvangen. Vanmiddag heb ik een aantal testjes gedaan met het volgende resultaat:
  • In mijn directe (thuis) omgeving werd soms een wat vreemde route gekozen (hoewel die route opzich niet fout was)
  • Een route naar een adres in Hoofddorp (in één van die ingewikkeld opgezette nieuwbouw wijken) werd feilloos berekend en aangegeven
  • Bij het bewust negeren van een aanwijzing (in een bekend gebied een andere route kiezen) werd binnen enkele seconden de juiste alternatieve route berekend
.
Houd er wel rekening mee, dat als je in de toekomst de F20 ook buiten de Benelux wil gebruiken, je dan één of meerdere (behoorlijk prijzige, zie Software & Maps F Series) extra kaarten moet kopen plus het z.g. "optionele Connectiviteitpakket voor de pc" (Pakket met kabel en software speciaal voor F20, zodat je deze kunt uitbreiden met kaarten, POI’s en flitspalen). In dat geval zou je met de €100 duurdere N40i wel eens goedkoper uit kunnen zijn, aangezien die standaard wordt geleverd met het connectiviteitpakket en met de gedetailleerde kaarten van geheel west Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Bij de Postbank is via de Rentepunten actie de Navman N20 verkrijgbaar voor € 185,50 (+18550 rentepunten). Volgens de informatie van de Postbank worden kaarten van Europa meegeleverd:
* Inclusief West Europa-kaarten (op cd-rom, inclusief ontgrendelcode)

[ Voor 7% gewijzigd door Henk007 op 19-11-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ordilogicus
luckyjan schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 16:48:
[...]

Nu bij MM eindhoven een 72 cm tv zwart of grijs met dezelfde specificaties en dubbele tuner voor 199
D'r zijn alleen een klein aantal probleempjes. Allereest is het maandag en was de aanbieding tot giste. Ten tweede ik woon niet in Eindhoven :) ... En verder zijn de specificaties niet gelijk. De tv van de Aldi heeft (als ik het goed kan zien) een realflat beeldbuis integenstelling tot die van de MM.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Bij de MM Utrecht: HE "DVX 020" DVD / DivX speler voor 26 euro.
Ik kan hem alleen niet vinden op de HE site http://www.hollandelectro.nl/ en google is ook niet echt behulpzaam. Heef er iemand meer info over de DVX 020?

De aanbieding staat op de 2e pagina:
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/139/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
schaduw schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:24:
Bij de MM Utrecht: HE "DVX 020" DVD / DivX speler voor 26 euro.
Ziet er goed uit. Voor die prijs zou ik het gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/2075/dslwv5.jpg
Alphen aan den Rijn / Den Haag / Rijswijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 18:03
Wow das goedkoop :)

Ik kwam deze in-ear oortelefoon tegen van Logitech bij de Kijkshop:

http://www.kijkshop.nl/in...oepID=&intProductgroepID=

Ik heb ze nodig, dingen zijn goedkoop en zien er goed uit. Iemand ervaring ermee?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Digitale fotolijst, iemand? Lijkt mij wel leuk als gadget alleen ben benieuwd of iemand ehm al heeft. Als je kijkt dat die van philips 2x zo duur is dan deze...

Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/2v9vz38.jpg

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Laatst online: 08:30

franssie

Save the albatross

Spider_NL schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:58:
Digitale fotolijst, iemand? Lijkt mij wel leuk als gadget alleen ben benieuwd of iemand ehm al heeft. Als je kijkt dat die van philips 2x zo duur is dan deze...

[afbeelding]
ziet er leuk uit - wil wel eentje proberen maar bij welke MM heb je deze aanbieding gezien?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
Ik heb hem zien staan bij MM Breda.

Daar stond ook de Philips uitvoering naast en je ziet toch wel duidelijk verschil.
De "Time" heeft een lagere resolutie dan de Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

mvdklip schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:28:
[...]

Ziet er goed uit. Voor die prijs zou ik het gewoon proberen.
Ben even langsgeweest en het gaat om de HE dvx3854h (http://www.hollandelectro...x?ItemId=3&ContentID=1082), maar dan wel met een ander uiterlijk. Hij heeft helaas geen mogelijkheid tot 5.1 geluid, dus ik laat hem maar even liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Iemand nog iets over die aldi telefoon????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167335

Anoniem: 98664 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:08:
Iemand nog iets over die aldi telefoon????
Ja wil ik ook wel iets over weten.. Heeft iemand hem toevallig gekocht?

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Anoniem: 114732 schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:04:
[...]

Zal die DVD-speler binnenkort ook in nederland in de aanbieding komen?
et voila
http://www.lidl.nl/nl/hom...DVD-speler_met_cardreader

is het wat denken jullie??

marco_sire@hotmail.com

• Moxxie
  • Niet online

Moxxie

. Tja .

Het is zeker wat, namelijk een silvercrest kh 6510.
Klik: http://www.mysilvercrest.de/foto/support/KH6510_11_NL.pdf .

Heb 'm zelf paar dagen in huis en ben er dik tevreden mee. Speelt vlotjes alles wat ik er tot nu toe in geduwd heb (ook spul waar m'n kiss dp 1100 op vastliep/weigerde te spelen). Wat ik vooral voordeel vind is de ingebouwde decoder voor ac3, dts, dolby...

Minpuntjes:

- nogal flauwe cd-lade
- vaag font van de ondertitels (went wel)

Ach, had ik maar een sig...

• Moxxie
  • Niet online

Moxxie

. Tja .

pnoob schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 14:51:
Als we het toch over TV's hebben, is dit iets? http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_47/OFF02.HTM
32' stereo lcd-televisie voor 599 euro
Iemand deze al gezien? Bevindingen?

Ach, had ik maar een sig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:06
Moxxie schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:55:
Het is zeker wat, namelijk een silvercrest kh 6510.
Klik: http://www.mysilvercrest.de/foto/support/KH6510_11_NL.pdf .

Heb 'm zelf paar dagen in huis en ben er dik tevreden mee. Speelt vlotjes alles wat ik er tot nu toe in geduwd heb (ook spul waar m'n kiss dp 1100 op vastliep/weigerde te spelen). Wat ik vooral voordeel vind is de ingebouwde decoder voor ac3, dts, dolby...

Minpuntjes:

- nogal flauwe cd-lade
- vaag font van de ondertitels (went wel)
Hoe weet jij dat het doe is? Heb jij hem op een of andere manier al bij de aldi kunnen halen?

Jammer dat ze niet meteen de nieuwste aanbieden (KH 6515)

Maar speelt hij ook Xvid af? en hoe zit het met packed bit streams, schijnt belangrijk te zijn dan een nieuwe dvd speler dit ondersteund!

Ik zie op een site staan dat je dvix alleen via de usb, kaartlezer of cd/rw kunt afspelen. Dit is zie ik volgens mij bij alle dvd spelers staan. Is het nooit mogelijk om een aantal dvix films op dvd te zetten en dan af te spelen?

Voor de mensen die hem regia vrij willen maken kijk op deze site:

http://www.dvd-sucht.de/c...2357&marke=SILVER%20CREST

Voor de mensen die ook duits kunnen is hieronder nog een mooie test:

http://www.dv-rec.de/test...ilvercrest/6511/6511.html

Schijnt dat de aldi te tevion 8000 ook nog aan gaat bieden. Deze bevat een betere chip (Zoran Vaddis 888) dan deze silvercrest (Zoran Vaddis 886). Wat je hierdoor dus mist is het hele HDMI gedeelte.

Ik denk dat ik deze dvd-speler volgende week ga aanschaffen. Moxxie Kun jij nog wat meer dingen vertelen over deze dvd-speler :9

[ Voor 43% gewijzigd door Bart1983 op 24-11-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Vanaf 29 november hebben ze bij de Aldi weer computers en toebehoren in de aanbieding en nu viel mijn oog op het volgende:
TFT monitor

• helderheid 300 cd/m2
• maximale resolutie
1280 x 1024
• twee ingebouwde
luidsprekers
• stralingsarm overeenkomstig
TCO03-norm
• universele netvoeding
(AC 100-240V - 50-60HZ)
• VGA en DVI in DVI-D aansluiting
met automatische
signaalherkenning

19 inch
• reactietijd 5 ms
• kijkhoek horizontaal/
verticaal 178o/178o
• contrast 1000:1
• zichtbare beeldscherm-
diagonaal 48,2 cm

17 inch
• reactietijd 8 ms
• kijkhoek horizontaal/
verticaal 150o/135o
• contrast 700:1
• zichtbare beeldscherm-
diagonaal 43,2 cm
Ik heb alleen gekeken of er al ergens reviews te vinden zijn van deze monitoren, alleen weet niet welk merkje er onder zit en of het dus het geld waard is.

Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24317

Wat zijn de prijzen van deze monitors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Anoniem: 24317 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:27:
Wat zijn de prijzen van deze monitors?
199 voor de 19" en ik dacht 149 voor de 17"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

@ mark_dabomb: wat maartend hierboven zegt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Gespot bij de Mediamarkt Almere:

e-Bench KH 6777 DVD Speler voor 33,- euro
AudioSonic DVHDD 160D 160GB HDD/DVD Recorder met DivX voor 179,- euro

De DVD Speler is op zich niet zo bijzonder (geen DivX), maar wel lekker goedkoop. Volgens mij werd ie oorspronkelijk bij de Lidl verkocht. Ik had geen zin om naar Utrecht te gaan voor de speler met DivX voor 26,- euro, en ik wilde toch een speler onder de 40,- euro hebben ivm cadeau geven.

De Recorder zag er mooi uit en de prijs is heel OK. Zitten ook een paar features op die je meestal niet vindt voor dat geld:

- HDD to DVD and DVD to HDD copying
- DV input
- DivX/XviD

Ik vraag me alleen wel af of er een ingebouwde televisiegids in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06 13:59
mvdklip schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 19:52:
Gespot bij de Mediamarkt Almere:

e-Bench KH 6777 DVD Speler voor 33,- euro
AudioSonic DVHDD 160D 160GB HDD/DVD Recorder met DivX voor 179,- euro

De DVD Speler is op zich niet zo bijzonder (geen DivX), maar wel lekker goedkoop. Volgens mij werd ie oorspronkelijk bij de Lidl verkocht. Ik had geen zin om naar Utrecht te gaan voor de speler met DivX voor 26,- euro, en ik wilde toch een speler onder de 40,- euro hebben ivm cadeau geven.

De Recorder zag er mooi uit en de prijs is heel OK. Zitten ook een paar features op die je meestal niet vindt voor dat geld:

- HDD to DVD and DVD to HDD copying
- DV input
- DivX/XviD

Ik vraag me alleen wel af of er een ingebouwde televisiegids in zit.
Onderaan de gegevens die bij je eigen linkje van de HDD/DVDrecorder staat: "For detailed specifications send an e-mail".
Doe dit dan krijg je de volledige specificaties per email, ook of er een ingebouwde televisiegids in zit of niet...
Wel raar overigens dat ze deze info niet direct op hun site zetten. Nu moeten ze iedere belangstellende apart een mailtje sturen. Nouja, Audiosonic... |:(

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

100e voor een ds lite is wel een flinke prijsdaling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37691

Anoniem: 155599 schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:37:
100e voor een ds lite is wel een flinke prijsdaling :)
Ik zit te denken om toch maar een DS Lite te kopen nou. Je kan er perfect Linux op draaien, dus is wel mooi als device, ben benieuwd of X zou kunnen draaien.

Ik moet toch even wat dingen goed onderzoeken qua hardware (Nokia 770, DS Lite, anderen), waar ik het meeste mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 16:13
Heeft iemand ervaring met dit Tekentablet? Volgens mij is het een tijdje geleden al eens in de aanbieding geweest.

Maar 27,99 is een erg mooi prijsje. Ik snap wel dat de Wacom's een stukje beter zijn, maar zo vaak zal ik het toch niet gebruiken.

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_48/P_OFF06.HTM

[ Voor 0% gewijzigd door keesheid op 26-11-2006 20:00 . Reden: Typvoud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij lijkt megaveel op mijn Wacom Volito 2. Kan het niet zo zijn dat dit gewoon uit dezelfde fabriek komt?

Anders koop je hem toch gewoon en als ie niet bevalt dan zet je hem gewoon voor de helft van de prijs op Speurders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-03 13:22
vanaf donderdag 30 november heeft de lidl een imagetank/mp3 speler te koop met 30 gb harddisk voor 199 euro.

http://www.lidl.nl/nl/hom...061130.p.30_GB_MP3-speler

30 GB MP3-speler

TFT-kleurenscherm en SD-/MMC kaartlezer
Groot 2”-TFT-kleurendisplay (640 x 240 pixels)
Geïntegreerde SD-MMC kaartlezer
Weergave van audio formats: MP3, WMA (including, DRM 10) en WAV
Video formats: motion JPEG, AVI en MOV
Photo formats: bitmap, JPEG
USB-Host-functie: directe dataoverdracht van digitale camera, USB-stick, etc.
Sterke accu: tot 12 uur speeltijd
Te gebruiken als portable harde schijf en dicteerapparaat
ID-3-Tag functie (weergave van titel, album etc.)
Playlist (incl. software om playlist samen te stellen)
Multi-Equalizer (naar wens instelbaar)
Incl. hoofdtelefoon, adapter, USB-kabel, USB-verlengkabel, USB-Host-kabel en audio-kabel
Supercompact: ca. 10,8 x 6,5 x 1,6 cm.

[ Voor 70% gewijzigd door drernie op 27-11-2006 11:54 ]

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-06 23:49
Bart1983 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 08:42:
[...]

Hoe weet jij dat het doe is? Heb jij hem op een of andere manier al bij de aldi kunnen halen?

Jammer dat ze niet meteen de nieuwste aanbieden (KH 6515)

Maar speelt hij ook Xvid af? en hoe zit het met packed bit streams, schijnt belangrijk te zijn dan een nieuwe dvd speler dit ondersteund!

Ik zie op een site staan dat je dvix alleen via de usb, kaartlezer of cd/rw kunt afspelen. Dit is zie ik volgens mij bij alle dvd spelers staan. Is het nooit mogelijk om een aantal dvix films op dvd te zetten en dan af te spelen?

Voor de mensen die hem regia vrij willen maken kijk op deze site:

http://www.dvd-sucht.de/c...2357&marke=SILVER%20CREST

Voor de mensen die ook duits kunnen is hieronder nog een mooie test:

http://www.dv-rec.de/test...ilvercrest/6511/6511.html

Schijnt dat de aldi te tevion 8000 ook nog aan gaat bieden. Deze bevat een betere chip (Zoran Vaddis 888) dan deze silvercrest (Zoran Vaddis 886). Wat je hierdoor dus mist is het hele HDMI gedeelte.

Ik denk dat ik deze dvd-speler volgende week ga aanschaffen. Moxxie Kun jij nog wat meer dingen vertelen over deze dvd-speler :9
natuurlijk brand je gewoon de avi bestanden op een DVD. Zo heb ik al een heleboel series in de kast staan... 2 dvds per seizoen meestal (want er passen 12 afl op een dvd).
Ik heb zelf een Yamada 6700, mn vriendin de Lifetec met cardreader/usb die bij de Aldi een jaar geleden werd verkocht, spelen beide alles prima af. Ook als je de ondertitels erbij brand.

O en trouwens, op die Duitse site gewoon even naar beneden scrollen en er is een tabel met alles wat ondersteund wordt. Daar zie je dat deze DVDspeler (zoals vele MPEG4spelers tegenwoordig) ook gewoon OGG Vorbis afspeelt!

EDIT:
Bijna zeker is dit dus de Silvercrest 6510/11. Heel goede speler maar de 6515 is echt een verbetering en niet alleen omdat die ook HDMI aansluiting heeft. de Zorran Vaddis 888 is een veel betere chipset dan de 886. De ondertiteling wordt correct weergegeven (bij de 6510 met 886 chipset kan de ondertiteling slecht leesbaar zijn). Maar ook de verschillende formaten ondersteund hij perfect (quarterpel/GMC).
Ook zou deze nieuwe chipset een ethernet aansluiting mogelijk maken. dit heeft de 6515 niet maar maybe beetje solderen ;)
tik maar Zoran Vaddis 888 in en zie het PDFje voor alle mogelijkheden. hij kan ook DVD-Audio en SACD spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Jazco2nd op 27-11-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Jazco2nd schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:16:
[...]

natuurlijk brand je gewoon de avi bestanden op een DVD. Zo heb ik al een heleboel series in de kast staan... 2 dvds per seizoen meestal (want er passen 12 afl op een dvd).
Ik heb zelf een Yamada 6700, mn vriendin de Lifetec met cardreader/usb die bij de Aldi een jaar geleden werd verkocht, spelen beide alles prima af. Ook als je de ondertitels erbij brand.

O en trouwens, op die Duitse site gewoon even naar beneden scrollen en er is een tabel met alles wat ondersteund wordt. Daar zie je dat deze DVDspeler (zoals vele MPEG4spelers tegenwoordig) ook gewoon OGG Vorbis afspeelt!

EDIT:
Bijna zeker is dit dus de Silvercrest 6510/11. Heel goede speler maar de 6515 is echt een verbetering en niet alleen omdat die ook HDMI aansluiting heeft. de Zorran Vaddis 888 is een veel betere chipset dan de 886. De ondertiteling wordt correct weergegeven (bij de 6510 met 886 chipset kan de ondertiteling slecht leesbaar zijn). Maar ook de verschillende formaten ondersteund hij perfect (quarterpel/GMC).
Ook zou deze nieuwe chipset een ethernet aansluiting mogelijk maken. dit heeft de 6515 niet maar maybe beetje solderen ;)
tik maar Zoran Vaddis 888 in en zie het PDFje voor alle mogelijkheden. hij kan ook DVD-Audio en SACD spelen.
Op een duits forum lees ik dat de 886 een uitgeklede versie van de 888 is. De 886 mist alleen alles op het gebied van HDMI. Voor de rest is hij compleet hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 22:49

sanook

_/-\o_

maartend schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:28:
[...]

199 voor de 19" en ik dacht 149 voor de 17"
Als de specs kloppen voor dat 19inch scherm is het volgens mij een kooppie. Zo te zien is het merk Medion. Maar op de Medion site kom ik geen monitor tegen die qua specs overeenkomt met de specs van de 19inch Aldi aanbieding. Alleen een 8ms 150/135graden scherm ;(

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_48/OFF02.HTM

[ Voor 19% gewijzigd door sanook op 27-11-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:30
Mensen, ik mis eigenlijk wel een beetje de actualiteit. Gisteren weer een nieuwe aanbieding gekomen van de aldi. De Medion 8818 voor 799 euries. Kunnen jullie deze eens bekijken en je kommentaar geven?

Leonardus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Laatst online: 27-09-2024
leonardus schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:50:
Mensen, ik mis eigenlijk wel een beetje de actualiteit. Gisteren weer een nieuwe aanbieding gekomen van de aldi. De Medion 8818 voor 799 euries. Kunnen jullie deze eens bekijken en je kommentaar geven?
misschien omdat in dit topic AV-aanbiedingen besproken worden en niet computers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Kunnen jullie deze eens bekijken en je kommentaar geven?
En misschien omdat wij een gemeenschap zijn en niet jouw persoonlijke vraagbaak?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:56
Bij de gamma, een bluetooth achteruitkijkspiegel voor 59 euro. Handsfree bellen voor in de auto, zal dit wat zijn.

Net even naar de gamma geweest, is niet wat ik ervan gehoopt had. De spiegel moet over de gewone spiegel geklikt worden en werkt niet op batterijen. Er is dus altijd een voedingssnoer aanwezig. Ik vond de spiegel ook groot en lomp.

[ Voor 51% gewijzigd door llpineapple op 28-11-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over de nieuwe Aldi Medion PC: die videokaart 7650GS die kom ik nergens anders tegen. bestaat die kaart wel? ik zie alleen 7600 en daarna 7800... zie http://www.medion.de/md8818/nl/

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 197402 op 28-11-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:36

lordsnow

I know nothing

keesheid schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:40:
Heeft iemand ervaring met dit Tekentablet? Volgens mij is het een tijdje geleden al eens in de aanbieding geweest.

Maar 27,99 is een erg mooi prijsje. Ik snap wel dat de Wacom's een stukje beter zijn, maar zo vaak zal ik het toch niet gebruiken.

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_48/P_OFF06.HTM
Daar zat ik ook al naar te kijken... ben benieuwd hoe groot ie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Dit is dus een WACOM, een oude volito welteverstaan. Het is A6-formaat.
http://www.my-volito.com/nl/service/faq.html#12
Anoniem: 197402 schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:09:
Hij lijkt megaveel op mijn Wacom Volito 2. Kan het niet zo zijn dat dit gewoon uit dezelfde fabriek komt?

Anders koop je hem toch gewoon en als ie niet bevalt dan zet je hem gewoon voor de helft van de prijs op Speurders?
Niet de volito 2, maar de volito (1).
Schijnt toch wel onder linux te werken.

[ Voor 63% gewijzigd door bartvl op 28-11-2006 16:13 ]

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 09:53
Anoniem: 197402 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:01:
Over de nieuwe Aldi Medion PC: die videokaart 7650GS die kom ik nergens anders tegen. bestaat die kaart wel? ik zie alleen 7600 en daarna 7800... zie http://www.medion.de/md8818/nl/
Dat doen ze altijd bij Aldi. Vaak is het een standaard model die overclocked is. In dit geval dus de 7600 die sneller gaat dan de standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

bartvl schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:12:
Dit is dus een WACOM, een oude volito welteverstaan. Het is A6-formaat.
http://www.my-volito.com/nl/service/faq.html#12
[...]

Niet de volito 2, maar de volito (1).
Schijnt toch wel onder linux te werken.
Het wordt omschreven als A6, maar als je de maten op de website uittekend is 't nog kleiner. Is dit nog wel redelijk te doen in dagelijks gebruik?

En de Volito 2 heeft een RRP van 49,95 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Mensen, .... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Nu online

bartvl

pricewatch: Wacom Volito2
Dit is dus de opvolger. De Aldi verkoopt dus eigenlijk de restanten van Wacom opdeze manier.Ik ga er toch een bij de aldi proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Laatst online: 21:54
bartvl schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:35:
pricewatch: Wacom Volito2
Dit is dus de opvolger. De Aldi verkoopt dus eigenlijk de restanten van Wacom opdeze manier.Ik ga er toch een bij de aldi proberen.
Het is inderdaad de Wacom Volito 1, die heb ik vorige keer ook bij de aldi gekocht..
toen iets duurder meen ik, werkt nog altijd super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• figment
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 22:38
hvangent schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:43:
[...]

Als de specs kloppen voor dat 19inch scherm is het volgens mij een kooppie. Zo te zien is het merk Medion. Maar op de Medion site kom ik geen monitor tegen die qua specs overeenkomt met de specs van de 19inch Aldi aanbieding. Alleen een 8ms 150/135graden scherm ;(

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_48/OFF02.HTM
Het is zeker een medion scherm. Kijk op http://www.medion.de/md8818/nl/ en klik 'meer informatie' en dan 'extra's'. Alleen jammer dat het typenummer er niet bij staat. Klinkt namelijk bijna te mooi om waar te zijn. Een soortgelijk schermpje met slechtere specs (bijv. de MD32119) kost op medionshop.nl nog 249 euro. Ik ga het toch maar wagen denk ik. Je kan binnen 30 dagen terugbrengen en je geld terug krijgen. Weet iemand bij hoeveel dode pixels je bij medion mag ruilen?

[ Voor 3% gewijzigd door figment op 28-11-2006 23:23 ]

Ik ben niet echt hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Heb ook zo´n ding gekocht, tablet van de aldi dus, bleek toch een wacom volito te zijn, staat alleen niet op de verpakking (wacom dan, volito wel).
Best relaxed voor maar 28 euro me dunkt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Repeat op 29-11-2006 14:29 ]

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Nu online

bartvl

En hoe werkt ie?
Mijn pa heeft er ook een voor mij gehaald :D
Kom alleen vrijdagpas weer thuis thuis :(
Heb inmiddels al wel wat Corel software van de TU servers gepikt om straks mee te testen mocht het werken.
Hoop dat het met autoCAD ook erg goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 19:33

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik wil ook wel weten hoe die tablet werkt. Ik heb nu een Medion A4 tablet, maar om de een of andere reden hapert die nogal vaak als je wat tekent (waardoor je onderbroken lijnen krijgt). Ik ben nu dus alleen een tablet op A4 formaat gewend en ik ben bang dat het formaat van die Aldi tablet (127,6 x 92,8 mm) wel heel erg klein is.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Paddixx schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:46:
Ik wil ook wel weten hoe die tablet werkt. Ik heb nu een Medion A4 tablet, maar om de een of andere reden hapert die nogal vaak als je wat tekent (waardoor je onderbroken lijnen krijgt). Ik ben nu dus alleen een tablet op A4 formaat gewend en ik ben bang dat het formaat van die Aldi tablet (127,6 x 92,8 mm) wel heel erg klein is.
Ik heb precies hetzelfde, een Medion A4 tablet. Een A6 tablet lijkt mij erg verdomd klein. Ik wil gewoon met de pen kunnen uihalen, zeg maar.

Wat wel mooi is aan de Volito is de 512 gevoeligheidniveuas van de pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik morgen die Silvercrest DIVX dvd speler zal gaan halen bij de LIDL. Iemand nog een meening of ik hem juist wel of juist niet zou moeten halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik heb toch maar die Volito bij de Aldi gehaald en het is een hele verbetering in vergelijking met die Medion A4 tablet. Eigenlijk heb ik er niet zoveel last van dat het oppervlak 4 keer zo klein is en het tekent ook een stuk lekkerder dan die Medion tablet. Wat ook wel fijn is, is dat de pen veel lichter is dan de pen van die Medion, omdat er geen batterijen in hoeven.

Wat ook wel mooi is, is dat er gewoon 'Wacom' op de tablet staat en geen 'Medion' of zo :P

Edit:
De Wacom zit wel in een ontzettende baggerverpakking, dus pas op je dat je vingers niet open haalt of je Wacom beschadigt als je de verpakking open maakt.

[ Voor 15% gewijzigd door Rhannie op 29-11-2006 17:28 ]

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
Spider_NL schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:58:

[afbeelding]
77 euro bij de MM in Breda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Ik kwam deze site ook nog tegen. Ik heb nog niet echt up2date info kunnen vinden, dus maar even in de gaten houden.

edit:

Aldi aanbiedingen kloppen in ieder geval, die van de Lidl zijn van afgelopen dagen.

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 19137 op 29-11-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Bij dixons.nl kun je een 30GB iPod video van de vorige generatie bestellen voor hetzelfde bedrag. Die zou ik liever hebben dan dat lidl exemplaar (mooier design, betere restwaarde enzo).
drernie schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:48:
vanaf donderdag 30 november heeft de lidl een imagetank/mp3 speler te koop met 30 gb harddisk voor 199 euro.

http://www.lidl.nl/nl/hom...061130.p.30_GB_MP3-speler

30 GB MP3-speler

TFT-kleurenscherm en SD-/MMC kaartlezer
Groot 2”-TFT-kleurendisplay (640 x 240 pixels)
Geïntegreerde SD-MMC kaartlezer
Weergave van audio formats: MP3, WMA (including, DRM 10) en WAV
Video formats: motion JPEG, AVI en MOV
Photo formats: bitmap, JPEG
USB-Host-functie: directe dataoverdracht van digitale camera, USB-stick, etc.
Sterke accu: tot 12 uur speeltijd
Te gebruiken als portable harde schijf en dicteerapparaat
ID-3-Tag functie (weergave van titel, album etc.)
Playlist (incl. software om playlist samen te stellen)
Multi-Equalizer (naar wens instelbaar)
Incl. hoofdtelefoon, adapter, USB-kabel, USB-verlengkabel, USB-Host-kabel en audio-kabel
Supercompact: ca. 10,8 x 6,5 x 1,6 cm.

• Grover
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-11-2017
Anoniem: 197402 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:01:
Ik kan er ook nergens recencies over vinden... mijn Pa heeft vandaag de Aldi MD8818 PC gekocht en hoewel ik zeer te spreken ben over het ding in het totaal viel mij het volgende negatieve op:

De kwaliteit van de VGA-uitgang op de grafische kaart. Mijn Pa is zijn 5-jaar oude Matrox kaart gewend en ik moet zeggen : deze gaf een SCHERPER beeld via de VGA uitgang. Deze splinternieuwe kaart uit de Aldi PC geeft een duidelijk minder scherp beeld via de VGA aansluiting. :'(

Ik weet niet wat hier de oorzaak van is? Ligt het aan het merk van de Geforce kaart (ik weet niet wat het merk is), of ligt het aan het typenr 7650GS? Of komt het doordat Matrox gewoon een zeer goede VGA kwaliteit levert in vergelijking met Geforce kaarten?

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:15

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Grover schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:29:
[...]

Ik kan er ook nergens recencies over vinden... mijn Pa heeft vandaag de Aldi MD8818 PC gekocht en hoewel ik zeer te spreken ben over het ding in het totaal viel mij het volgende negatieve op:

De kwaliteit van de VGA-uitgang op de grafische kaart. Mijn Pa is zijn 5-jaar oude Matrox kaart gewend en ik moet zeggen : deze gaf een SCHERPER beeld via de VGA uitgang. Deze splinternieuwe kaart uit de Aldi PC geeft een duidelijk minder scherp beeld via de VGA aansluiting. :'(

Ik weet niet wat hier de oorzaak van is? Ligt het aan het merk van de Geforce kaart (ik weet niet wat het merk is), of ligt het aan het typenr 7650GS? Of komt het doordat Matrox gewoon een zeer goede VGA kwaliteit levert in vergelijking met Geforce kaarten?
In het topic wat over de Aldi-pc gaat heeft The_Sukkel het ook al over het minder scherpe beeld:
The_Sukkel schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:37:
[...]

De videokaart geeft een minder scherp beeld via de analoge uitgang naar mijn 17" LCD Philips (170C4) dan mijn oude Geforce 2 MX. Binnenkort sowieso een 19" of 20" met DVI kopen...wellicht dat dat weer scheelt. De HDMI, SCART, component etc. uitgangen schoppen natuurlijk wel heel erg kont...
Wel erg apart, maar het ligt er dus blijkbaar niet aan dat't een Geforce betreft, aangezien de referentiekaart ook een Geforce is.

[ Voor 3% gewijzigd door HaaZ op 30-11-2006 13:40 ]

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Anoniem: 138595

figment schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:20:
[...]

Het is zeker een medion scherm. Kijk op http://www.medion.de/md8818/nl/ en klik 'meer informatie' en dan 'extra's'. Alleen jammer dat het typenummer er niet bij staat. Klinkt namelijk bijna te mooi om waar te zijn. Een soortgelijk schermpje met slechtere specs (bijv. de MD32119) kost op medionshop.nl nog 249 euro. Ik ga het toch maar wagen denk ik. Je kan binnen 30 dagen terugbrengen en je geld terug krijgen. Weet iemand bij hoeveel dode pixels je bij medion mag ruilen?
Dit scherm is dacht ik wel de 32119, komt overeen met Aldi advertentie.

Handleiding bda32119pr

Heb zelf net de 17" gekocht, zelfde spec's behalve 8ms ipc 5 ms

• Grover
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-11-2017
HaaZ schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:40:
[...]

In het topic wat over de Aldi-pc gaat heeft The_Sukkel het ook al over het minder scherpe beeld:

[...]

Wel erg apart, maar het ligt er dus blijkbaar niet aan dat't een Geforce betreft, aangezien de referentiekaart ook een Geforce is.
Thanks voor je info! Ik heb net Medion gebeld en zij vertelde me dat het merk van de Geforce kaart 'HYN' is en deze speciaal voor deze configuratie van Aldi ontwikkeld is...

Welnu, ik vind de kwaliteit van de VGA aansluiting echt een heel stuk minder als de 5 jaar oude Matrox die ik gewend was. Ik ga er vanuit dat de DVI wél een goed beeld gaat geven, anders heb ik een probleem!

Anoniem: 199190

Shit telaat voor de blue tooth headphones van silvercrest bij de LIDDL

Deze was toch op de pc aan te sluiten???

Zijn er soort gelijke headphones voor die prijs en heeft iemand tips

http://www.koopjespakker....etooth-hoofdtelefoon.html

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 199190 op 30-11-2006 16:19 ]

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Wat zeggen jullie van die Wacom Volito bij de Aldi. Ik wil wat meer met grafische dingen gaan doen (voornamelijk Photoshop), maar vraag me af of dat ding het waard is, zeker omdat ik nogal krap zit.

Mei schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:47:
Wat zeggen jullie van die Wacom Volito bij de Aldi. Ik wil wat meer met grafische dingen gaan doen (voornamelijk Photoshop), maar vraag me af of dat ding het waard is, zeker omdat ik nogal krap zit.
nou zat net ff te kijken.

weet amper wat het is en wat je er mee kan.

http://www.pdashop.nl/pro...eo-bluetooth-headset.html

Kan alleen deze vinden maar vind ik nogal prijzig invergelijking met die silvercrest bluetooth headset

kan je silvercrest niet online kopen

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Mei schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:47:
Fantastisch ding. Maar als je niet zeker weet of je 'm uberhaupt wel nodig hebt of gaat gebruiken, heeft het waarschijnlijk niet veel zin om er een te gaan halen.

• figment
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 22:38
Anoniem: 138595 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:41:
[...]

Dit scherm is dacht ik wel de 32119, komt overeen met Aldi advertentie.

Handleiding bda32119pr

Heb zelf net de 17" gekocht, zelfde spec's behalve 8ms ipc 5 ms
Klopt. De 19" die ik net gekocht heb noemt zichzelf Medion MD32119PR. Zal wel een speciale aldi versie zijn. Ik ben in ieder geval zeer tevreden. Heldere kleuren, goede verversing, lekker compact en een koopje natuurlijk. Veel beter dan de enorme breinbrander die ik hiervoor had staan.
Ik heb trouwens wel gehoord dat de specificaties wel eens met een korreltje zout genomen moeten worden. Weet iemand een programma waamee je beeldschermspecificaties kan testen?

Ik ben niet echt hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Niemand de Silvercrest dvd speler gehaald gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Net bij de V&D in Eindhoven gehaald: een AudioSonic DVHDD 160D Harddisk Recorder. Normale prijs (al met korting) 225 Euro nu met 50% kassakorting dus maar 112 euro. Ik heb hem nog niet geprobeerd maar het ziet er uit als een fantastisch ding, progressive scan en DivX enzo. Er stonden er nog een paar.
  • DDVD recorder with HDD 160 GB
  • DVD player
  • DVD recorder DVD+ R/RW
  • DVD recorder on harddisc 160 GB, maximum 204 hours
  • Recordmode in HQ,SP, LP,EP en SLP
  • HDD to DVD and DVD to HDD copying
  • TIME SHIFT FUNCTION (playback and watch during recording)
  • Progressive scan
  • DVD-video, VCD, SVCD, DVD+R/RW, DVD-R/RW,
  • Photo-CD/Kodak-Image CD/JPEG
  • MPEG4 / DIVX
  • Audio-CD / CD-R/RW / MP3
  • Automatic picture adjustment 4:3 en 16:9
  • VFD display
  • On screen display 11 languages
  • Dolby/AC 3 decoder
  • 100 preset channels
  • Automatische sender search
  • PAL B/G-D/K-Secam LL, multinorm
  • Input/output jacks on front and backside
Afbeeldingslocatie: http://www.audiosonic.com/media/dvhdd160d.jpg
Kan er alleen nergens op internet iets over vinden. Is Audiosonic een merk van Funai?

[ Voor 3% gewijzigd door Wortelstok op 02-12-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Wortelstok schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:00:
Net bij de V&D in Eindhoven gehaald: een AudioSonic DVHDD 160D Harddisk Recorder. Normale prijs (al met korting) 225 Euro nu met 50% kassakorting dus maar 112 euro. Ik heb hem nog niet geprobeerd maar het ziet er uit als een fantastisch ding, progressive scan en DivX enzo. Er stonden er nog een paar.
  • DDVD recorder with HDD 160 GB
  • DVD player
  • DVD recorder DVD+ R/RW
  • DVD recorder on harddisc 160 GB, maximum 204 hours
  • Recordmode in HQ,SP, LP,EP en SLP
  • HDD to DVD and DVD to HDD copying
  • TIME SHIFT FUNCTION (playback and watch during recording)
  • Progressive scan
  • DVD-video, VCD, SVCD, DVD+R/RW, DVD-R/RW,
  • Photo-CD/Kodak-Image CD/JPEG
  • MPEG4 / DIVX
  • Audio-CD / CD-R/RW / MP3
  • Automatic picture adjustment 4:3 en 16:9
  • VFD display
  • On screen display 11 languages
  • Dolby/AC 3 decoder
  • 100 preset channels
  • Automatische sender search
  • PAL B/G-D/K-Secam LL, multinorm
  • Input/output jacks on front and backside
[afbeelding]
Kan er alleen nergens op internet iets over vinden. Is Audiosonic een merk van Funai?
belangrijkste is echter: zit er ook een elektronische programmagids in? :P

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.