Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 13] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 139.828 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:41
mvdklip schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 19:52:
Gespot bij de Mediamarkt Almere:

AudioSonic DVHDD 160D 160GB HDD/DVD Recorder met DivX voor 179,- euro

De Recorder zag er mooi uit en de prijs is heel OK. Zitten ook een paar features op die je meestal niet vindt voor dat geld:

- HDD to DVD and DVD to HDD copying
- DV input
- DivX/XviD

Ik vraag me alleen wel af of er een ingebouwde televisiegids in zit.
Voor 112,- euro lijkt me dat echt een superkoopje!

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Voor 112,- euro lijkt me dat echt een superkoopje!
Ik hoefde er geen 2 minuten over te denken...

[ Voor 193% gewijzigd door Wortelstok op 02-12-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
belangrijkste is echter: zit er ook een elektronische programmagids in?
Nee, Volgens mij geen EPG en geen HDMI en geen USB enzo. Ik moet hem nog even in zijn doos houden tot Sinterklaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Wortelstok schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:06:
Ik hoefde er geen 2 minuten over te denken...
Linkje naar AudioSonic site nu wel gezien?

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
mvdklip schreef op zondag 03 december 2006 @ 07:33:
[...]Linkje naar AudioSonic site nu wel gezien?
Ja die had ik wel gevonden (gekopieerd in mijn eerste post), ik heb ze ook een mailtje gestuurd voor de specificatie. Ik snap alleen niet dat hij nergens besproken wordt, en vraag me af of soms het een kloon is van een andere HDD recorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-06 09:15
Wortelstok schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:00:
Net bij de V&D in Eindhoven gehaald: een AudioSonic DVHDD 160D Harddisk Recorder. Normale prijs (al met korting) 225 Euro nu met 50% kassakorting dus maar 112 euro. Ik heb hem nog niet geprobeerd maar het ziet er uit als een fantastisch ding, progressive scan en DivX enzo. Er stonden er nog een paar.
  • DDVD recorder with HDD 160 GB
  • DVD player
  • DVD recorder DVD+ R/RW
  • DVD recorder on harddisc 160 GB, maximum 204 hours
  • Recordmode in HQ,SP, LP,EP en SLP
  • HDD to DVD and DVD to HDD copying
  • TIME SHIFT FUNCTION (playback and watch during recording)
  • Progressive scan
  • DVD-video, VCD, SVCD, DVD+R/RW, DVD-R/RW,
  • Photo-CD/Kodak-Image CD/JPEG
  • MPEG4 / DIVX
  • Audio-CD / CD-R/RW / MP3
  • Automatic picture adjustment 4:3 en 16:9
  • VFD display
  • On screen display 11 languages
  • Dolby/AC 3 decoder
  • 100 preset channels
  • Automatische sender search
  • PAL B/G-D/K-Secam LL, multinorm
  • Input/output jacks on front and backside
[afbeelding]
Kan er alleen nergens op internet iets over vinden. Is Audiosonic een merk van Funai?
Is dat een landelijke actie of was het een van de laatsten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 16:18
Ebbie schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:21:
[...]

Is dat een landelijke actie of was het een van de laatsten ofzo?
In Arnhem hadden ze hem niet, dus waarschijnlijk een lokale actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Bart1983 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:35:
Niemand de Silvercrest dvd speler gehaald gisteren?
Ja, hier. Wilde 'm voornamelijk vanwege de VGA-uitgang, aangezien mijn eigen gemodde DVD-speler laatst de geest gaf. Kwaliteit valt me niet tegen; beeld is goed. Upscalen doet ie niet aan voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 16:24
Kaj. schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:06:
[...]

Ja, hier. Wilde 'm voornamelijk vanwege de VGA-uitgang, aangezien mijn eigen gemodde DVD-speler laatst de geest gaf. Kwaliteit valt me niet tegen; beeld is goed. Upscalen doet ie niet aan voor zover ik kan zien.
en slikt hij ook alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 06-06 15:09

SeatRider

Hips don't lie

Spider_NL schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:58:
Digitale fotolijst, iemand? Lijkt mij wel leuk als gadget alleen ben benieuwd of iemand ehm al heeft. Als je kijkt dat die van philips 2x zo duur is dan deze...

[afbeelding]
Smerige taalfout zeg, "ondersteund"...

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Net bij de V&D in Eindhoven gehaald: een AudioSonic DVHDD 160D Harddisk Recorder. Normale prijs (al met korting) 225 Euro nu met 50% kassakorting dus maar 112 euro. Ik heb hem nog niet geprobeerd maar het ziet er uit als een fantastisch ding, progressive scan en DivX enzo. Er stonden er nog een paar.
  • DVD player
  • DVD recorder DVD+ R/RW
  • Progressive scan
  • MPEG4 / DIVX
  • VFD display
  • Dolby/AC 3 decoder
  • 100 preset channels
[afbeelding]
Kan er alleen nergens op internet iets over vinden. Is Audiosonic een merk van Funai?
Eens kijken of ze die in Groningen ook heb en, mijn VCR is net een maand geleden overleden. en aangezien ik het ding niet vaak gebruik wil ik niet te veel uitgeven.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:59

lordsnow

I know nothing

Mei schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:47:
Wat zeggen jullie van die Wacom Volito bij de Aldi. Ik wil wat meer met grafische dingen gaan doen (voornamelijk Photoshop), maar vraag me af of dat ding het waard is, zeker omdat ik nogal krap zit.
Ik heb m ook toch maar gehaald. Ik wou t eerst niet doen, omdat ie zo klein (A6 formaat) is.

Ik moet zeggen, hij werkt heel erg goed. 10x beter dan het Medion (A4) tablet wat ik al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:15

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik heb hem gisteren van de sint gekregen :D
Werkt echt fijn, maar het is wel ff wennen hoor. A6 is dan toch ineens vrij groot om over te bewegen.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:49
Ik zag in de folder van het onderdelenhuis deze headset staan:

http://www.plentyparts.nl/downloads/folder.dec2006.nedis.pdf

(Kan de tekst er zo niet uitvissen, dus doe ik het zo even). Staan op de linkerpagina in het midden.

Heeft iemand al zn ding gekocht, of heeft iemand een mening over dit prutding? Ik ben namelijk op zoek naar een leuke headset voor weinig geld (Ik liet mijn oog vallen op die van 16,95).

Iemand? :)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:09
Jassy schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:29:
Ik zag in de folder van het onderdelenhuis deze headset staan:

http://www.plentyparts.nl/downloads/folder.dec2006.nedis.pdf

(Kan de tekst er zo niet uitvissen, dus doe ik het zo even). Staan op de linkerpagina in het midden.

Heeft iemand al zn ding gekocht, of heeft iemand een mening over dit prutding? Ik ben namelijk op zoek naar een leuke headset voor weinig geld (Ik liet mijn oog vallen op die van 16,95).

Anders even een screenshot maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:49
Goed idee, komt eraan

Bij deze:

http://www.xs4all.nl/~rozendaw/headsets.PNG plaatje is wel erg groot (400KB) dus uit solidariteit voor onze 56k gebruikers ;)

Hierbij nog mijn originele bericht van boven:

[ Voor 101% gewijzigd door Jassy op 04-12-2006 12:40 . Reden: plaatje ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
Ik heb de silvercrest vanmiddag ook gehaald in Nijmegen, omdat de tevion van Aldi maar op zich laat wachten (13 december staat ie ook niet in de folder) maar deze gaat zo snel mogelijk weer terug.
Divx op dvd+r of cd-rom geeft ie bij alle geteste exemplaren "disk onleesbaar" terwijl m'n drie jaar oude Philips DVD737 ze wel nog slikt.
Gewone muziek cd (origineel) werkte zonder problemen.
MP3 op DVD+R deet ie uiteindelijk wel na wat moeite, maar bij zappen van nummers kreeg ik allerlei rare "digitale" geluiden.
Ook een aantal originele dvd's slikte hij niet.
Ondertitels heb ik niet kunnen testen omdat ie geen van de door mij gesteste divx schijfjes wilde lezen.
Oja, en externe 250 gig hd via usb werkte ook niet, was ook wel bekend dat ie slechts 512 mb FAT geformateerd slikt.

Mijn conclusie: goedkope flut speler, mooi wachten op de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102628

Hey,

Ik kreeg zojuist n mail van de mediamarkt in Groningen met daarin: http://www.kieskeurig.nl/...93762C12571EA004C4B44.htm

Volgens mij zijn de tv's van Vestel tegenwoordig best goed, maar iemand hier al ervaring mee?
Bij de Mediamarkt kost ie deze week 199 euro! wat ik een hele scherpe prijs vind.
Doen of niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 20:29
lordsnow schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:51:
[...]

Ik heb m ook toch maar gehaald. Ik wou t eerst niet doen, omdat ie zo klein (A6 formaat) is.

Ik moet zeggen, hij werkt heel erg goed. 10x beter dan het Medion (A4) tablet wat ik al had.
Weet iemand of dit tablet nog ergens op voorraad is, ben vandaag langs geweest bij de Aldi in Delft en daar was die niet meer. Ook gebeld naar Aldi maar die kunnen niet telefoonnummer geven van de vestigingen en hebben geen overzicht van de aanwezige voorraden.

Weet iemand of er bij de Aldi in rijswijk deze tablets nog liggen of ergens anders in de buurt van Delft?

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

TheKHing schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:37:
[...]

Weet iemand of dit tablet nog ergens op voorraad is, ben vandaag langs geweest bij de Aldi in Delft en daar was die niet meer. Ook gebeld naar Aldi maar die kunnen niet telefoonnummer geven van de vestigingen en hebben geen overzicht van de aanwezige voorraden.

Weet iemand of er bij de Aldi in rijswijk deze tablets nog liggen of ergens anders in de buurt van Delft?
Ik had m zelf afgelopen zaterdag gehaald bij de Aldi in Steenwijk (op 't Steenwijkerdiep). Ze moesten wel even naar achter lopen, naar het magazijn, maar ze hadden m nog wel. Of ze 'm nu nog hebben kan ik natuurlijk niet zeggen.

Ik hoor net van een collega dat ze 'm nog hebben liggen bij de Aldi in Enschede, winkelcentrum Stadsveld.

[ Voor 6% gewijzigd door lordsnow op 05-12-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Lekker dingetje hoor, die wacom. Die software die erbij zit zodat je je handtekening kunt plaatsen onder brieven die je gemaakt hebt in word is ook tof :P

En verder is het in het begin wel heel erg wennen, maar na een tijdje gaat het echt heel lekker. Heb over 2 dagen geen muis meer nodig.
Wat vooral zo handig is is dat de locatie van je stylus absoluut is, zet je em rechtsboven op je tablet, dan staat je pijltje rechtsboven in je scherm. Wil je direct naar start, dan klik je linksonderin je tablet, zit je gelijk linksonderin windows. Erg raar in het begin, maar opzich wel handig :P

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
  • Laatst online: 01-06 20:29
Heb net in Rijswijk de wacom ook even gekocht, er zijn er daar volgens mij nog genoeg. Heb net in photoshop even gekeken, wat je er zoal mee kon, erg gaaf dat, dat ding druk gevoelig is. Welk programma gebruiken jullie om te tekenen?

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 19:33

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

TheKHing schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:05:
Heb net in Rijswijk de wacom ook even gekocht, er zijn er daar volgens mij nog genoeg. Heb net in photoshop even gekeken, wat je er zoal mee kon, erg gaaf dat, dat ding druk gevoelig is. Welk programma gebruiken jullie om te tekenen?
Ik gebruik Open Canvas en Photoshop om te tekenen en Flash om te tracen. Check ook dit topic even: Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only), part 7. Daar staan tips, tutorials en programma's in die je kan gebruik om te tekenen met je Wacom.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Soms Photoshop (voor de effecten), maar meestal tekenen in PaintShop Pro.

En Corel Painter wil ik zelf graag eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
  • DVD player
  • DVD recorder DVD+ R/RW
  • Progressive scan
  • MPEG4 / DIVX
  • VFD display
  • Dolby/AC 3 decoder
  • 100 preset channels
[afbeelding]
Hee, ik wil dat ding in principe ook halen, maar als het goed is zit er ook DTS op. Dat ontbreekt nog in dit lijstje. En zit er eigenlijk ook een digitale decoder op? Ik heb er niet zo'n verstand van maar is deze DTS aansluiting al genoeg om dvd's met DTS geluid te kijken of heb ik dan nog een aparte decoder nodig ofzo? Verder staat er in de specs dat het een regio 2 speler is, dus dat betekent dat ik bv. geen Amerikaanse dvd's kan afspelen?

[ Voor 4% gewijzigd door Syntagma op 06-12-2006 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-06 15:11
Ben je tevreden over de Audiosonic Wortelstok? Als het wat is kost het echt niets. Ik ga morgen even langs de V&D hier in Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

illustrator natuurlijk :P :Y)

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Heb net in Rijswijk de wacom ook even gekocht, er zijn er daar volgens mij nog genoeg.[...]
...vreesde al dat ze op zouden zijn inmiddels, maar als ik het zo lees is dat niet het geval. Gezien het feit dat ie iedereen goed bevalt ga nu toch nog maar es kijken bij de Aldi te Alphen a/d Rijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 07-12-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Ik gebruik um inmiddels als volledige vervanger van de muis, maar dan moet je wel fulltime oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22
Syntagma schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:17:
[...]

Hee, ik wil dat ding in principe ook halen, maar als het goed is zit er ook DTS op. Dat ontbreekt nog in dit lijstje. En zit er eigenlijk ook een digitale decoder op? Ik heb er niet zo'n verstand van maar is deze DTS aansluiting al genoeg om dvd's met DTS geluid te kijken of heb ik dan nog een aparte decoder nodig ofzo? Verder staat er in de specs dat het een regio 2 speler is, dus dat betekent dat ik bv. geen Amerikaanse dvd's kan afspelen?
Heb em hier staan, zijn er nl nog twee in Zwolle te koop.
Er zit geen epg op.
Dolby digital is gewoon 2.0 dus geen 5.1 uitgang DTS is alleen via digital out (coax&optical)
Verder geeft ie prima beeld via de kabel. hdd of dvd opnamen maken is erg makkelijk en er is genoeg in te stellen, de a.b. is overzichtelijk en werkt logisch.
HDD is dus 160 Gb dat is ca 24 uur aan hoge kwaliteit opnames.

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:29
Nieuwe LCD-tv bij Aldi

Linkje van de TV

Is dit iets voor op de slaapkamer waar geen digitale ontvangst is?

Gegevens
LCD televisie 20 inch
• LG/Philips LCD-panel
• resolutie 640 x 480
• helderheid: 550 cd / m²
• contrastratio: 800:1
• kijkhoek: 170°
• afmeting: 58 x 43 x 6 cm
• directe kanaalprogrammering
• automatische volumeregeling
per kanaal
• S-video-aansluiting,
scart-aansluiting, VGA-aansluiting
• incl. € 8.- verwijderingsbijdrage
299 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Voor 25 euro meer koop je ook een 910MP of 941MP van Samsung. Hoewel deze schermen 1 inch kleiner zijn, hebben ze wel een resolutie van 1280x1024. Het scherm van de Aldi kan nog niet eens DVD's in volledige resolutie weergeven. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Die resolutie slaat echt nergens op....wat heb je daar nou aan?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06 22:48

FaceDown

Storende factor.

Gutteguttegut schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:06:
Die resolutie slaat echt nergens op....wat heb je daar nou aan?
Misschien omdat de meeste beamers nog altijd verkocht worden om presentaties mee te geven? En wellicht is 1280x1024 daarvoor een ideale resolutie?
Maar ja dat snappen mensen die denken dat het aantal lumens bepaalt hoe goed de beamer is (en dan met name hoe meer hoe beter) niet.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Laatst online: 05-06 22:48

FaceDown

Storende factor.

evEndzhar schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:05:
Voor 25 euro meer koop je ook een 910MP of 941MP van Samsung. Hoewel deze schermen 1 inch kleiner zijn, hebben ze wel een resolutie van 1280x1024. Het scherm van de Aldi kan nog niet eens DVD's in volledige resolutie weergeven. 8)7
Dat kan mijn 800x600 beamer ook niet. Toch is de beeldkwaliteit gelijk of beter dan veel HD beamers. Bovenstaande wil dus niks zeggen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
FaceDown schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:30:
[...]

Dat kan mijn 800x600 beamer ook niet. Toch is de beeldkwaliteit gelijk of beter dan veel HD beamers. Bovenstaande wil dus niks zeggen.
Een 800x600 beamer kan wel de volledige resolutie van een DVD weergeven. Bovendien gaat het hier om een lcd tv, niet een beamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 17:01

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik zag in het blaadje van Lidl dat ze volgende week telescopen hebben.
Nou wilde ik er eentje aanschaffen omdat ik er "wel" interesse in heb en niet van plan ben om een monsterlijk bedrag te bepalen. Tevens lijkt het me een mooie kennismaking voor mijn zoontje die dat ook allemaal razend interessant vindt.
Ze hebben een Bresser voor 89,99 en twee Meades, een voor 225,- en een voor 599,-
Nou weet ik wel dat Bresser echt een budgetmerk is, maar heeft iemand ervaring met die telescopen? Zijn ze echt slecht, of is de kwaliteit gewoon wat minder? Ik hoef niet de allerdiepste ster te bekijken, maar het lijkt me toch leuk om bijv. de ringen van Saturnus te kunnen zien, of een krater op de maan. Verder dan het zonnestelsel zou ik dus niet snel gaan.

En wat zijn goede, practische vergrotingsfactoren?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/5062/leadtekij8.jpg
Bij Blokker t/m 31 december.
Zie ook: Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 12]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...ingebouwde GPS antenne ?! ....geen losse GPS muis nodig dus voor je PDA als ik het goed begrijp ?
mmm...
SiRFStarII/e LP with SiRFXTrac II high sensitivity
aldus http://speedingmaster.leadtek.nl/technical.html Laat maar dan...liever SirF III

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 10-12-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:06
Aegir2002 schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:40:
[...]

Ik heb de silvercrest vanmiddag ook gehaald in Nijmegen, omdat de tevion van Aldi maar op zich laat wachten (13 december staat ie ook niet in de folder) maar deze gaat zo snel mogelijk weer terug.
Divx op dvd+r of cd-rom geeft ie bij alle geteste exemplaren "disk onleesbaar" terwijl m'n drie jaar oude Philips DVD737 ze wel nog slikt.
MP3 op DVD+R deet ie uiteindelijk wel na wat moeite, maar bij zappen van nummers kreeg ik allerlei rare "digitale" geluiden.
Ondertitels heb ik niet kunnen testen omdat ie geen van de door mij gesteste divx schijfjes wilde lezen.
Oja, en externe 250 gig hd via usb werkte ook niet, was ook wel bekend dat ie slechts 512 mb FAT geformateerd slikt.
De Silvercrest slikt bij mij alles hoor. avi (xvid dus) series (prisonbreak, lost etc) 12 stuks gebrand op DVD+RW en DVD+R leest hij prima. Hij speelt zelfs OGG Vorbis af.

Enige nadeel is het lettertype van ondertitels, is onduidelijk en te klein. Dit is dus alleen bij xvidfilms.. bij DVDfilms krijg je gewoon de ondertitels van de dvd en die hebben hun elk hun eigen lettertype/formaat. Dus dat zit wel goed.
Bovendien is de chipset gewoon een supergoede. Dit lees je ook in de officiele review, in de tabel daaronder zie je ook dat hij alles wel slikt. Absoluut geen flutspeler dus.
Tis alleen jammer dat die goede chipset een Zoran Vaddis is.. daar kan MTZ geen firmware voor maken dus geen custom firmware updates zoals met de MediaTek chipsets. Maar enige reden waar ik een update voor zou willen is dus die ondertitels. En zo erg is dat ook weer niet.
Heb ook ff samsung mp3speler op de USB gezet en die leest hij vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribbekassie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 07:52
Aegir2002 schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:40:
[...]

Ben ook tevreden over de silvercrest heb geen problemen met het lezen van zelfgebrande cd's, mp3 etc.
In tegenstelling van in de handleiding vermelde max capaciteit van 512 mb voor een usb-geheugenstick werkt die van mij van 1Gb ook uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40892

Arjan A schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:20:
Ik zag in het blaadje van Lidl dat ze volgende week telescopen hebben.
Nou wilde ik er eentje aanschaffen omdat ik er "wel" interesse in heb en niet van plan ben om een monsterlijk bedrag te bepalen. Tevens lijkt het me een mooie kennismaking voor mijn zoontje die dat ook allemaal razend interessant vindt.
Ze hebben een Bresser voor 89,99 en twee Meades, een voor 225,- en een voor 599,-
Nou weet ik wel dat Bresser echt een budgetmerk is, maar heeft iemand ervaring met die telescopen? Zijn ze echt slecht, of is de kwaliteit gewoon wat minder? Ik hoef niet de allerdiepste ster te bekijken, maar het lijkt me toch leuk om bijv. de ringen van Saturnus te kunnen zien, of een krater op de maan. Verder dan het zonnestelsel zou ik dus niet snel gaan.

En wat zijn goede, practische vergrotingsfactoren?
Exakt dezelfde telescoop (ETX70-AT) is bij de Lidl in duitsland 179 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:39

Smarron

The bend

Vanaf 18-12 bij de Lidl:
MP3 Autoradio én carkit

MP3, USB, cardreader en Bluetooth Leest én beschrijft USB 2.0, MMC en SD, ideaal voor opname van radioprogramma’s en CD’s

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.06_5268/$file/06_5268_b.jpg

Afneembaar LCD front
Handsfree met Bluetooth
Speelt CD en MP3 met ID3-Tag, CD-R en CD-RW compatible
Anti-shock (12 sec. voor CD, 120 sec. voor MP3
PLL-Tuning (UKW/MW)
Geheugen voor 30 zenders
RDS-functie: PTY, TP, AF, EON, REG
5-Band equalizer
4 x 40 Watt
Incl. opbergbox voor het bedieningspaneel
Zilver of zwart
Afm. ca. 19 x 6 x 19 cm.

€ 119,-
Zeker niet duur en handig voor de mensen die via BT in de auto willen bellen! De goedkooptse alternatieven zijn toch wel 2x duurder. Ik vraag me alleen wat wat dat dongle-ding is. Ik mag toch wel aannemen dat het bellen over de speakers gaat.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Smarron schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:32:
Vanaf 18-12 bij de Lidl:

[...]

Zeker niet duur en handig voor de mensen die via BT in de auto willen bellen! De goedkooptse alternatieven zijn toch wel 2x duurder. Ik vraag me alleen wat wat dat dongle-ding is. Ik mag toch wel aannemen dat het bellen over de speakers gaat.
Een leuke parrot carkit heb je vanaf 99 euro zonder scherm en 150 met... En daar zou mijn voorkeur dan ook naar uitgaan...

Zeker niet 2x duurder iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

MikeyMan schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:35:
[...]

Een leuke parrot carkit heb je vanaf 99 euro zonder scherm en 150 met... En daar zou mijn voorkeur dan ook naar uitgaan...

Een vergelijkbare autoradio met mp3 en bluetooth is wel zeker 300 euro. Je moet hem natuurlijk niet naast een losse Parrot zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Maar niet in de bestaande radio. Ik doel dan op autoradio's als de Pioneer BT55 en BT70 of de LG 8600R welke BT geintegreerd hebben.

Een afzonderlijke carkit heeft op dit moment niet mijn voorkeur, aangezien ik de Pioneer BT70 z'n werk heb zien doen. Ik vind het een ideale oplossing om je telefoon gewoon in je broekzak te laten zitten en vanzelf overschakelt op je speakers. Als dat Lidl-ding hetzelfde werkt is het een zeer goedkoop alternatief.
SeatRider schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:42:
[...]

Een vergelijkbare autoradio met mp3 en bluetooth is wel zeker 300 euro. Je moet hem natuurlijk niet naast een losse Parrot zetten :)
Iets simpeler en sneller uitgelegd. :>

[ Voor 17% gewijzigd door Smarron op 11-12-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@hierboven:

Ik heb ervaring met vrijwel alle op de markt verkrijgbare carkits (ongeacht of ze in radio's ingebouwd zijn of niet...) En ben er werkelijk nog nieteen tegengekomen die fijn genoeg werkt om mij de parrot opzij te doen zetten... Vandaar mijn vergelijk met de parrots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Smarron schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:42:
[...]
Maar niet in de bestaande radio. Ik doel dan op autoradio's als de Pioneer BT55 en BT70 of de LG 8600R welke BT geintegreerd hebben.

Een afzonderlijke carkit heeft op dit moment niet mijn voorkeur, aangezien ik de Pioneer BT70 z'n werk heb zien doen. Ik vind het een ideale oplossing om je telefoon gewoon in je broekzak te laten zitten en vanzelf overschakelt op je speakers. Als dat Lidl-ding hetzelfde werkt is het een zeer goedkoop alternatief.

[...]

Iets simpeler en sneller uitgelegd. :>
Die BT55 heb ik dus ook, ik neem wel aan dat er verschil inzit.
Maar desalniettemin. Een leuke radio, zeker voor de beginner ;).
[...]

Haha, los ja ;).
MikeyMan schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:49:
@hierboven:

Ik heb ervaring met vrijwel alle op de markt verkrijgbare carkits (ongeacht of ze in radio's ingebouwd zijn of niet...) En ben er werkelijk nog nieteen tegengekomen die fijn genoeg werkt om mij de parrot opzij te doen zetten... Vandaar mijn vergelijk met de parrots...
Maar ik neem aan dat je een losse hebt? Want lijkt me niet dat je een legale parrot incl autoradio etc voor 100 euro kan kopen. (Incl BT)

[ Voor 20% gewijzigd door Kecin op 11-12-2006 17:13 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hmm...zou je mij uit kunnen leggen wat hier mis mee is? Was misschien wel van plan om dit ding te halen....

Heb wel een PDA waar eventueel een gps-muis op zou kunnen, maar dit vind ik er persoonlijk niet uitzien (en daarnaast heb ik al navigatie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Laatst online: 06-06 08:18
Ik denk dat je daar mee op kunt nemen. Ben wel benieuwd of je gegevens in het display te zien krijgt. Ik ga er iig ééntje halen, terug brengen kan altijd nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
mister_S schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:25:
Ben je tevreden over de Audiosonic Wortelstok? Als het wat is kost het echt niets. Ik ga morgen even langs de V&D hier in Tilburg.
Sorry met de late reactie, ik had het een beetje druk.
De AudioSonic DVHDD160 heb ik nu een week en ik ben er heel tevreden over, op een puntje na.
Een korte review:
Mooi apparaat, kompleet ingepakt, met Scart kabel en nederlandse gebruiksaanwijzing. Ik heb hem aangesloten via Scart, later nog een RF antennekabel gekocht en die via de antenne-uit op de TV aangesloten, zodat ik ook TV kan kijken (via de TV tuner) als de recorder opneemt.
Installeren gaat gebruiksvriendelijk. Alles werkt zoals het moet werken. Pause live TV werkt met 1 druk op de knop, fantastisch is dat! Programmeren gaat gewoon met zenderselectie, begintijd en tijdsduur. Opnamekwaliteit kan op 4 standen, ik heb alleen nog de hoogste stand uitgeprobeerd, die is heel goed. DivX playback gaat goed, ondertitels zijn ook goed te lezen. Er zitten aan de voorkant aansluitingen op o.a. voor DV-in (van een digitale camera).
Dan twee minpuntjes: het klepje aan de voorkant klemt en gaat bij mij niet goed open. Kwestie van met een schuurpapiertje het randje wat passender maken.
Het andere puntje is iets vervelender: enkele van mijn zelf-gemaakte DVD's spelen niet goed af. Hij speelt tot aan het DVD menu en dan kan ik niet selecteren. Ik heb 3 DVD's naar AudioSonic opgestuurd om naar te kijken, het was de eerste keer dat ze zoiets hoorden. Ik heb die DVD's gedownload en met DVDshrink verkleind en toen gebrand, dus ze zijn een beetje ingewikkeld. Maar op mijn oude Philips spelertje spelen ze wel goed af.
Maar even afwachten; ik breng hem er niet voor terug denk ik. Zo'n HDD recorder is echt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik ben er zelf ook al achter gekomen dat de meeste DVD en/of HDD recorders een DVD speler niet kunnen vervangen. Zelf heb ik nu drie losse apparaten staan:

- Merkloze DVD Receiver = DivX DVD speler + 5.1 Versterker + Tuner + Speakers
- Aristona DVD Recorder (met DivX)
- UPC Mediabox DVR = Digitale TV Ontvanger + HDD Recorder

Ik had liever 1 apparaat gehad dat al deze functies op zich nam, maar dat is volgens mij gewoon niet echt haalbaar bij een beperkt budget. Sommige schijfjes spelen beter in m'n speler, andere weer in m'n recorder. De DVD Receiver en Recorder hebben me in totaal 170,- euro gekost. De UPC Mediabox moet ik helaas huren, maar tegen het actietarief van 4,99 per maand zie ik over een jaartje wel weer wat ik los kan krijgen. Bovendien vind ik het niks om digitale TV analoog op te gaan nemen. (De Mediabox heeft geen digitale uitgang) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

llpineapple schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:51:
Ik denk dat je daar mee op kunt nemen. Ben wel benieuwd of je gegevens in het display te zien krijgt. Ik ga er iig ééntje halen, terug brengen kan altijd nog
Ok, ik ben zeer benieuwd wat je ervaringen zijn. Echter ben ik bang dat wanneer je het eenmaal post, de radio's al uitverkocht zullen zijn. Dilemma dus (vanwege een chronisch tekort aan saldo. :(

Ik heb altijd de voorkeur voor merk-radio's en in het speciaal Pioneer. Als ik echter kijk wat ik eigenlijk doe met een radio: exact waarvoor hij ooit gemaakt was, radio luisteren. Ik heb niet meer dan mijn standaardspeakers in de auto en die voldoen uitstekend. Waarom zou ik dan eigenlijk € 300,- betalen voor een duurdere radio waarvan ik het verschil in kwaliteit toch niet ga horen?

Het belangrijkste voor mij is de BT-functie en een werkende radio. De huidige heeft een kapot frontje, die moet nu elke dag met tape vastgeklemd worden, anders maakt hij geen contact meer. 8)7

Dan komt deze actie van de Lidl eigenlijk echt goed uit!

En wat betreft die Parrot. Zal allemaal wel prima zijn, maar ik wil een all-in-one oplossing. Geen losse dingen installeren in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:46

St@m

@ Your Service

Wij hebben thuis een open woonkamer, waar de banken dus midden in de kamer staan.
Nu wil mijn vader in de woonkamer meer geluid. Het is namelijk niet te doen als er bijvoorbeeld in de keuken iemand staat te praten, dan moet de TV superhard gezet worden om het geluid te verstaan.

nu heeft mijn vader dit op het oog.
http://www.aldi-essen.de/...FER_D/OFFER_50/OFF003.HTM

Het hoeft niet hoogstaand te zijn, en geen kabels is echt een pre. Maarja, is het wat? Het is in principe geen geld.
Let wel, het gaat niet om de geluidskwaliteit, ik weet wat ik voor die prijs mag verwachten, maar zal het voldoen, dus gewoon geluid van achteren, zodat de TV niet snoeihard gezet hoeft te worden

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:01

The Eagle

I wear my sunglasses at night

St@m schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:59:
Wij hebben thuis een open woonkamer, waar de banken dus midden in de kamer staan.
Nu wil mijn vader in de woonkamer meer geluid. Het is namelijk niet te doen als er bijvoorbeeld in de keuken iemand staat te praten, dan moet de TV superhard gezet worden om het geluid te verstaan.

nu heeft mijn vader dit op het oog.
http://www.aldi-essen.de/...FER_D/OFFER_50/OFF003.HTM

Het hoeft niet hoogstaand te zijn, en geen kabels is echt een pre. Maarja, is het wat? Het is in principe geen geld.
Let wel, het gaat niet om de geluidskwaliteit, ik weet wat ik voor die prijs mag verwachten, maar zal het voldoen, dus gewoon geluid van achteren, zodat de TV niet snoeihard gezet hoeft te worden
Wat je daarmee krijgt is geen geluid zoals je het normaal hoort, maar de achterkanalen. En als ik je zo hoor zit je daar niet op te wacten. Ik weet niet wat je nu voor installatie hebt staan, maar beter sluit je daar gewoon twee extra speakers op aan. Maar da's allemaal redelijk off-topic volgens mij; beter start je voor je vraag een eigen topic in AVH :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:46

St@m

@ Your Service

The Eagle schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:43:
[...]

Wat je daarmee krijgt is geen geluid zoals je het normaal hoort, maar de achterkanalen. En als ik je zo hoor zit je daar niet op te wacten. Ik weet niet wat je nu voor installatie hebt staan, maar beter sluit je daar gewoon twee extra speakers op aan. Maar da's allemaal redelijk off-topic volgens mij; beter start je voor je vraag een eigen topic in AVH :)
Nouja, aan de andere kant is het ook gewoon een aanbieding van de Aldi, maar je hebt wel gelijk. En toch ben ik benieuwd naar ervaringen :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crvdwoestijne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03-2020
  • DVD player
  • DVD recorder DVD+ R/RW
  • Progressive scan
  • MPEG4 / DIVX
  • VFD display
  • Dolby/AC 3 decoder
  • 100 preset channels
[afbeelding]
Die Dvd recorder lijkt dus als 2 druppeltjes water op de Phocus DVHD 160-4.
Te zien op: http://www.phocuselectron...ding/dvdrecording_001.htm

Zo te zien ook met dezelfde specificaties etc. Afbeeldingslocatie: http://www.phocuselectronics.com/images/dvd_fr_5.gif
Kortom lijkt me dezelfde recorder onder een andere merknaam. Ik heb hem van phocus al langere tijd en hij bevalt me prima. Als er dezelfde firmware inzit kan je hem updaten. Voor DTS schijfjes zal je hem toch aan een receiver moeten hangen.

Ondersteunt helaas geen form van epg ofzo.
Maar ja, voor 112 Euro is het natuurlijk een koopje.

[ Voor 0% gewijzigd door Crvdwoestijne op 12-12-2006 15:17 . Reden: plaatje toegevoegd ]

Hoofdsysteem , Usenetdownbak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 16:18

Licko

ZVDK

heeft er iemand ervaring met de autoradio's van de lidl en/of aldi die deze week in de aanbieding komen? Kan er maar weinig reviews ed over vinden.

aldi
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/BILD02.JPG

MT LOGIC
Autoradio met CD/MP3-speler

per stuk
69.99
• incl. USB-poort,
MMC/SD cardslot en
afstandsbediening
• telefoon mute
• RDS = Radio Data System
• afneembaar 'fold down' front
• 4x50 Watt sinusvermogen

lidl
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/IT.06_4978/$file/06_4978_b.jpg

MP3 Autoradio
per stuk 69 euro

MP3, USB, cardreader en opname functie Leest én beschrijft USB 1.1, 2.0, MMC en SD, ideaal voor opname van radioprogramma’s en CD’s

* CD-R, CD-RW, ID3, MP-3, WMA en WAV-compatibel
* MMC en SD-cardreader
* Leest USB 1.1 en 2.0
* Afneembaar front (incl. stevige opbergcassette)
* Jog dial voor volumeregeling
* Automatische zenderzoekfunctie
* RDS-functies: PS, PTY, TP/TA en PI
* Incl. afstandsbediening
* 4-Band equalizer
* 3-Band PLL-tuner (ukw, mw en lw)
* 36 Geheugenplaatsen
* Elektronische bass- treble en loudness regeling
* Fader-en balanceregeling
* Mute-functie
* Auto-memory
* Dimbaar display met achtergrondverlichting (4 kleuren)
* 4 x 20 Watt

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Licko schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:14:
heeft er iemand ervaring met de autoradio's van de lidl en/of aldi die deze week in de aanbieding komen? Kan er maar weinig reviews ed over vinden.

aldi
[afbeelding]

MT LOGIC

per stuk
69.99
• incl. USB-poort,
MMC/SD cardslot en
afstandsbediening
• telefoon mute

lidl
[afbeelding]

MP3 Autoradio
per stuk 69 euro

MP3, USB, cardreader en opname functie Leest én beschrijft USB 1.1, 2.0, MMC en SD, ideaal voor opname van radioprogramma’s en CD’s

* MMC en SD-cardreader
* Leest USB 1.1 en 2.0
* 4-Band equalizer
* 36 Geheugenplaatsen
* Mute-functie
* Auto-memory
* 4 x 20 Watt
Die dingen zijn regelmatig in de aanbieding. De CD-speler is over het algemeen matig (slaat snel over), en de radio's worden vaak gloeiend heet. Zo heet dat zelfs het frontje behoorlijk warm wordt. Bij mijn auto-antenne is de ontvangst met deze radio's (radio van 1 jaar geleden, zo te zien dezelfde) ook niet optimaal. Die van mijn oude pioneer radio was i.i.g. een stuk beter.

Ik heb nu zelf een Lenco met MMC/SD slot, en die heeft bijna alle nadelen zoals hierboven genoemd, alleen niet het heet worden. Maar het is wel supermakkelijk om 2GB aan mp3'tjes op een kaartje te hebben :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Licko schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:14:

aldi
[afbeelding]

MT LOGIC

per stuk
69.99
• incl. USB-poort,
MMC/SD cardslot en
afstandsbediening
• telefoon mute

lidl
[afbeelding]

MP3 Autoradio
per stuk 69 euro

* MMC en SD-cardreader
* Leest USB 1.1 en 2.0
* 4-Band equalizer
* 36 Geheugenplaatsen
* Mute-functie
* Auto-memory
* 4 x 20 Watt
Was reeds aangemeld.

edit:
Niet helemaal waar, bovenstaand ging over de BT-autoradio, excuses.

Ervaringen van mensen om mij heen welke een autoradio van de Lidl of Aldi hebben gekocht zijn over het algemeen zeer tevreden. De prijs is echt laag. Uiterst multifunctioneel en het geluid is gewoon in orde. Het enige wat me stoort is het digitale display met te grote letters. Dit kan wat mij betreft veel beter.

Nu we toch verder gaan over deze radio. Iemand enig idee of de radio is aan te sluiten op de besturing via het stuur ? Ik heb op dit moment nog de originele radio erin zitten, maar wil de stuurbediening niet verliezen. Ook de boordcomputer (mooi in het zicht) geeft nuttige info en die wil ik daar ook houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Smarron schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:43:
[...]
Was reeds aangemeld.

Ervaringen van mensen om mij heen welke een autoradio van de Lidl of Aldi hebben gekocht zijn over het algemeen zeer tevreden. De prijs is echt laag. Uiterst multifunctioneel en het geluid is gewoon in orde. Het enige wat me stoort is het digitale display met te grote letters. Dit kan wat mij betreft veel beter.

Nu we toch verder gaan over deze radio. Iemand enig idee of de radio is aan te sluiten op de besturing via het stuur ? Ik heb op dit moment nog de originele radio erin zitten, maar wil de stuurbediening niet verliezen. Ook de boordcomputer (mooi in het zicht) geeft nuttige info en die wil ik daar ook houden.
tevreden zowel over die van de aldi als de lidl?
veel meer info kan ik niet vinden over die van de aldi

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Licko schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:46:
tevreden zowel over die van de aldi als de lidl?
veel meer info kan ik niet vinden over die van de aldi
Mijn vriendin heeft exact dezelfde van de Aldi van een jaar geleden ofzo. Is er zeer tevreden mee. Ik vind nogmaals het grafische display lelijk, veel te 1990, maar het geluid is prima, MP3 doet het goed en geen haperingen ofzo. Afstandsbediening slaat nergens op, maar dat terzijde. En die USB werkt ook uitstekend. Veel voor weinig!

Staat geluidskwaliteit op 1, zul je helaas wel naar een ander merk (a la Pioneer) moeten kijken. Er zit gewoon verschil in. Ik geef daar echter niet zoveel om. Het enige waar ik naar luister is radio. De BT heb ik echt nodig en om daar € 350,- uit voor te gaan geven voor een Pioneer BT-75 vind ik dan van de zotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
Volgende week de langverwachte divx player bij de Aldi.
Merk Medion
HDMI
7 in 1 kaartlezer
USB
Prijs 69.99
Weet iemand of dit de Tevion is?
Plaatje zal ik hopelijk vanavond nog even uploaden naar de aldi folder site
Hier en hier staat er ook wel wat over, wel in het duits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik vind de prijzen van die DivX spelers bij de Lidl en Aldi toch wel tegenvallen, hoor. Je koopt tegenwoordig met een beetje zoeken al een DVD-recorder met DivX voor een euro of 70 a 80. En dan heb ik zelf toch veel liever een recorder dan een USB aansluiting of een kaartlezer.

Edit: OK, HDMI is natuurlijk ook wat waard. Maar zou dat de prijs van zo'n speler nou direct een paar tientjes opdrijven?

[ Voor 18% gewijzigd door mvdklip op 13-12-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mvdklip schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:37:
En dan heb ik zelf toch veel liever een recorder dan een USB aansluiting of een kaartlezer.
Edit: OK, HDMI is natuurlijk ook wat waard.
...maar dat zit er toch ook allemaal in ? Je mist niks imo, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Anoniem: 26457 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:46:
...maar dat zit er toch ook allemaal in ? Je mist niks imo, toch ?
De recorder? :P Ik vind 70,- euro echt te veel voor een no-name Chinese DVD speler.

[ Voor 14% gewijzigd door mvdklip op 13-12-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mvdklip schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:50:
[...]De recorder? :P Ik vind 70,- euro echt te veel voor een no-name Chinese DVD speler.
...ach...zie nu dat je RECORDER had staan ipv de speler waar het over ging, met al die voorzieningen...oeps 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 13-12-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Weet niet of het nog nuttig is...

Maar bij de praxis hier in zoetermeer staan nog een stapeltje Stein dvd-recorders met harde schijf voor 125 euro...

Ook een mio P350 ligt er nog in overvloed voor -dacht- 199...

Anoniem: 99835

Nee, dit is niet de TEVION.

TEST van de Medion MD 81290: http://www.dv-rec.de/test/player2006/Medion/81290/81290.html

Conclusie daar:

Wir waren von dem neuen Aldi-Nord-Player enttäuscht. Sicher, die Formatkompatibilität ist OK, aber bei einem Player für 60€ verlangen wir mehr. Fehlende HDMI-Einstellmöglichkeiten, ein schlechtes analoges Bild über alle Ausgänge, ein Deinterlacer, der Fehler einstreut, ein nach unten gerutschtes HDMI-Bild - hier hat ein Product-Manager seine Arbeit nicht gut gemacht.

Vergleichen wir den MD 81290 mit seinem Aldi-Süd-Konkurrenten Tevion 8000, so fallen uns keine Argumente für den Medion ein. Der Tevion kann mehr Formate, hat auch analog ein gutes Bild, der Deinterlacer arbeitet besser, letztlich bietet der Tevion sogar akzeptables DVD-Audio. Ein kluger Entschluss von Aldi-Süd, den Player nun noch einmal parallel anzubieten. Wer die Wahl hat, sollte im Süden zugreifen oder für um die 60€ oder ein paar Euros mehr zu einem bekannten B-Marken-Gerät oder gar zu einem herabgesetzten A-Brand greifen. Die neu erschienenen HDMI-Geräte der “Etablierten” zu durchaus günstigen Preisen haben hier die Messlatte hoch gelegt, der Medion erreicht sie nicht ansatzweise.

• Rudi Vader
  • Laatst online: 05-06 08:48
mvdklip schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:37:
Ik vind de prijzen van die DivX spelers bij de Lidl en Aldi toch wel tegenvallen, hoor. Je koopt tegenwoordig met een beetje zoeken al een DVD-recorder met DivX voor een euro of 70 a 80. En dan heb ik zelf toch veel liever een recorder dan een USB aansluiting of een kaartlezer.

Edit: OK, HDMI is natuurlijk ook wat waard. Maar zou dat de prijs van zo'n speler nou direct een paar tientjes opdrijven?
Ik moet je gelijk geven. Een DVD/DivX speler is bij de Mediamarkt in Alkmaar voor € 19,99 te vinden. Is toch een zeer groot verschil. Goed, geen USB, HDMI maar de prijs is daar zeker naar.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• Rudi Vader
MikeyMan schreef op woensdag 13 december 2006 @ 21:30:
Weet niet of het nog nuttig is...

Maar bij de praxis hier in zoetermeer staan nog een stapeltje Stein dvd-recorders met harde schijf voor 125 euro...

Ook een mio P350 ligt er nog in overvloed voor -dacht- 199...
Een maand geleden heb ik die Mio P350 gekocht bij de (Mega)Praxis in Alkmaar voor € 180,-, lag apart in de vitrine bij de klanten service (bij een usb voip kastje voor € 5,-!!). Deze was inclusief MioMap 2, dus op de parkeerplaats de zuignap op het voorraam en al navigerend door naar huis! Top apparaat!

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• geetwee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 23:03
Crvdwoestijne schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:00:
[...]

Die Dvd recorder lijkt dus als 2 druppeltjes water op de Phocus DVHD 160-4.
Te zien op: http://www.phocuselectron...ding/dvdrecording_001.htm

Zo te zien ook met dezelfde specificaties etc. [afbeelding]
Kortom lijkt me dezelfde recorder onder een andere merknaam. Ik heb hem van phocus al langere tijd en hij bevalt me prima. Als er dezelfde firmware inzit kan je hem updaten. Voor DTS schijfjes zal je hem toch aan een receiver moeten hangen.

Ondersteunt helaas geen form van epg ofzo.
Maar ja, voor 112 Euro is het natuurlijk een koopje.
Vandaag een nieuwe firmware van http://phocusdvd.com/lang/NL/index.htm gedownload en die op de Audiosonic gezet. Functionaliteit is echt een stuk verbeterd. Je moet wel de Setup opnieuw doorlopen en, om gebruik te maken van die nieuw editing functies, je harddisk opnieuw formatteren (waardoor je natuurlijk al je opnamen op de HD verliest) maar is de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Deze (volgens mij de 500 ipv 550) ligt nu bij de Gamma voor 149,- euro:

http://www.roussac.nl/products/traveller550.htm

Wel goedkoop, maar geen echte aanrader wat ik zo lees her en der.

http://webwereld.nl/artic...pe-navigatiesystemen.html

[ Voor 15% gewijzigd door mvdklip op 15-12-2006 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24317

Ik las vandaag vluchtig in het foldertje van komende week een mp3-speler van rond de 50 euro, ik meen 1 GB. Iemand die daar meer over weet? Is die speler goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 24317 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:29:
Ik las vandaag vluchtig in het foldertje van komende week een mp3-speler van rond de 50 euro, ik meen 1 GB. Iemand die daar meer over weet? Is die speler goed?
Oh, die folder... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 22:49

sanook

_/-\o_

Inderdaad:

'in het foldertje', 'rond de 50 euro', 'ik meen 1 GB'

Errug duidelijk allemaal... |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
Volgende week woensdag bij de Aldi ook een goedkope kinder laptop met kleuren Lcd scherm, toetsenbord touchpad en muis.
Weet iemand of het mogelijk is om hierop linux te draaien?
Het merk is Playland.....
Prijs: 29.99 Euri en drie jaar garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Aegir2002 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:59:
Volgende week woensdag bij de Aldi ook een goedkope kinder laptop met kleuren Lcd scherm, toetsenbord touchpad en muis.
Nee, draait alleen Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Smarron schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:32:
Vanaf 18-12 bij de Lidl:

[...]

Heeft iemand ervaring met dieze radio? Of heeft iemand een idee hoe ik er meer info over kan vinden? Ik heb toevallig twee weken geleden een nieuwe Kenwood autoradio en een Parrot carkit (bij elkaar meer dan 500 euro) gekocht. Als dit wat is dan verkoop ik de boel misschien gewoon weer.

hij moet kunnen synchroniseren met Windows Mobile en bel-geluid over de speakers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Bram77 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:13:

Heeft iemand ervaring met dieze radio? Of heeft iemand een idee hoe ik er meer info over kan vinden? Ik heb toevallig twee weken geleden een nieuwe Kenwood autoradio en een Parrot carkit (bij elkaar meer dan 500 euro) gekocht. Als dit wat is dan verkoop ik de boel misschien gewoon weer.

hij moet kunnen synchroniseren met Windows Mobile en bel-geluid over de speakers hebben.
Volgens mij is dat laatste juist de bedoeling van BT, de Pioneer en LG werken ook zo. Maar er zijn gewoon geen ervaringen mee. Dat is wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Don't count on it, die dingen hebben meestal de rekenkracht van een simpel rekenmachientje, en zit wrs. ook geen standaard processor in.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Heeft geen kleurendisplay, alleen een kleine monochroom display. Veel kleiner dan de gekleurde omlijsting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Kijk goed en oordeel.... Voor € 30,- geen linux bak maar gewoon speelgoed (dit lijkt bijna op dat verhaal van die Black And Decker speelgoed boormachine voor € 10,-)

Ik denk dat dit meer deze richting op gaat:
Bart SmitAldi
Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/data/products/300x300/0128804.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/BILD05.JPG
€ 49,95€ 29,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

En nog een illustratieve foto van de Lidl autoradio met Bluetooth:

Afbeeldingslocatie: http://www.digital-world.de/imgserver/bdb/959900/959940/EFAB94F813D68570757A06B097E66C6F_800x600.jpg

En wat info in het Duits van deze site:
Lidl: MP3-Autoradio mit Blauzahn

Lidl bringt ein MP3-Autoradio von Welltech in seine Filialen, das über eine Bluetooth-Freisprecheinrichtung verfügt.

Von Andreas Kunze (08.12.2006)
Ab dem 14.12. bietet der Lebensmitteldiscounter Lidl ein MP3-Autoradio aus dem Hause Welltech mit USB-Anschluss, Speicherkartenleser und Bluetooth an. Es verfügt über einen CD-Player, der nicht nur Audio-CDs abspielt sondern auch zu gebrannten und wiederbeschreibbaren Medien kompatibel ist. Darüber hinaus unterstützt das Gerät die Wiedergabe von MP3-Audiodateien und gibt die ID3-Tags auf dem Display aus. Für unebene Straßenverhältnisse hat der Hersteller eine Anti-Shock-Technik integriert, die 12 Sekunden CD- und 120 Sekunden MP3-Audio puffert.

Der PLL-Tuner ist mit 30 Stationsspeichern ausgestattet und beherrscht die RDS-Funktionen PTY, TP, AF sowie EON und REG. Der interne Verstärker schafft eine maximale Spitzenausgangsleistung von 4x 40 Watt und verfügt über einen 5-Band-Preset-Equalizer. ISO-Anschlüsse und Stereo-Line-Out (RCA) sind vorhanden. Das Autoradio wird komplett mit Fernbedienung, abnehmbaren Bedienteil und Bluetoothmodul für 120 Euro angeboten. Der Hersteller gewährt auf sein Gerät 3 Jahre Garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Dat klinkt allemaal perfect zeg.
Er zit dus zelfs een versterker aansluiting (handig voor mij iig) op en hij is in zwart leverbaar.
Nadeel lijkt dat hij alleen een aantal 5 bands preset equalizer instellingen heeft en je dus misschien niet handmatig de levels kan bepalen.

De grote vraag blijft nu hoe goed de carkit functionaliteit is. Wat zijn de mogelijkheden. Kan er vanaf het display/frontje gebelt worden? Kan hij met het telefoonboek synchroniseren? Wat is "Fernbedienung" precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Fernbedienung is afstandsbediening. Verder heeft niemand ervaringen helaas. Ik ben ook ontzettend benieuwd naar de kwaliteit van de algehele carkit. Ik denk zelf dat hij alleen het nummer kan weergeven, geen adresboek ofzo. Of het ligt wellicht aan de compatibiliteit van de telefoons. Ik ben nog aan het twijfelen om hem te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193062

ik ben van plan maandag die autoradio van de lidl te gaan halen. De Silvercrest zonder BT, 69,-. Ik twijfel wel, heb wat gegoogled en lees slechte en goede ervaringen over de auto radio's van de lidl/aldi. Vaak dat ze snel kapot gaan, en dan dus vooral de cd-speler, of het display/frontje. Anderen zijn weer laaiend enthousiast. Nouja, voor deze prijs de gok maar wagen. Misschien dat ik er wel een versterker aan probeer te knopen, aangezien hij maar 4x20 watt heeft. Maar hoe zo'n ding op een versterker reageert..dats weer afwachten gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 193062 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:25:
ik ben van plan maandag die autoradio van de lidl te gaan halen. De Silvercrest zonder BT, 69,-. Ik twijfel wel, heb wat gegoogled en lees slechte en goede ervaringen over de auto radio's van de lidl/aldi. Vaak dat ze snel kapot gaan, en dan dus vooral de cd-speler, of het display/frontje. Anderen zijn weer laaiend enthousiast. Nouja, voor deze prijs de gok maar wagen. Misschien dat ik er wel een versterker aan probeer te knopen, aangezien hij maar 4x20 watt heeft. Maar hoe zo'n ding op een versterker reageert..dats weer afwachten gok ik.
Aldi heeft sinds woensdag ook een autoradio zonder BT voor € 69,- welke 4x50watt moet geven. Misschien is dat een betere optie? De Lidl radio zonder BT is inderdaad maar 4x20 watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik heb de vorige Silvercrest/Lidl autoradio en die werkt perfect. Daarvoor al een andere noname speler gehad en die was echt bagger. Het is volgens mij echt net van de serie afhankelijk. De ene keer is het een serie met mankementen, de andere keer is het gewoon goed. Kwestie van kopen en terugbrengen als het niet bevalt dus. Zelf zou ik een voorkeur voor de Lidl radio hebben, maar da's vanwege m'n ervaring met m'n huidige radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AVee
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-05 23:34
Zo te zien hebben de beide LIDL radio's wel het voordeel dat de USB poort en het MMC slot gewoon bereikbaar zijn. Bij die ALDI radio kan ik ze (op de foto's) niet ontdekken, dus ik vermoed dat het frontje er eerst af moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

AVee schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:02:
Zo te zien hebben de beide LIDL radio's wel het voordeel dat de USB poort en het MMC slot gewoon bereikbaar zijn. Bij die ALDI radio kan ik ze (op de foto's) niet ontdekken, dus ik vermoed dat het frontje er eerst af moet...
Ik dacht helemaal rechts, wel een beetje verborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennist4
  • Laatst online: 02-01 20:11
Smarron schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:23:
[...]
Ik dacht helemaal rechts, wel een beetje verborgen.
Volgens mij achter het frontje, en dan klapt het frontje naar beneden open.

Laptop (Asus F3U) Allround Pc'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Een oude actie. Zie helemaal rechts op de foto voor de USB-poort.

Afbeeldingslocatie: http://www.versteven.be/aldi/folders/albums/NEDERLAND/2005_kwartaal_02/nl2005week17a.jpg

Het is dezelfde radio als welke nu verkocht wordt, alleen andere displaykleuren en een ander merkje. Als je goed kijkt, zie je dat aan de rechterkant een stuk rubber of klepje zit.

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_50/BILD02.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

ik heb die autoradio van de aldi
je moet idd het frontje naar beneden klappen, daar kan je de geheugen kaart erin doen
usb zit gewoon rechts idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 20:37
Bram77 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:10:
Dat klinkt allemaal perfect zeg.
Er zit dus zelfs een versterker aansluiting (handig voor mij iig) op en hij is in zwart leverbaar.
Nadeel lijkt dat hij alleen een aantal 5 bands preset equalizer instellingen heeft en je dus misschien niet handmatig de levels kan bepalen.

De grote vraag blijft nu hoe goed de carkit functionaliteit is. Wat zijn de mogelijkheden. Kan er vanaf het display/frontje gebelt worden? Kan hij met het telefoonboek synchroniseren? Wat is "Fernbedienung" precies?
Ik zou het niet doen, geluidskwaliteit is echt belabberd vs een alpine/pioneer oid.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Strider schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:26:
[...]

Ik zou het niet doen, geluidskwaliteit is echt belabberd vs een alpine/pioneer oid.
Dit vind ik altijd zo'n onzin reden. Al die radio's geven een goed moppie muziek. Je zit niet in een auto op de geluidskwaliteit van je radio te letten. Je rijdt, je moet meer op de weg letten dan op de muziek en je hoort er altijd een automoter doorheen. En dan heb je het nog over het luisteren naar mp3, voor een geluidsfreak het ergste wat z'n oren kan overkomen. Ga je voor geluidskwaliteit, dan moet dat in een huiskamer. In je auto resoneert alles wat aan je dashboard of in de auto hangt met tot doel om het zaakje te besturen en ook daar kan een Alpine of Pioneer niets aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 20:37
Rudi Vader schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 23:24:
[...]

Dit vind ik altijd zo'n onzin reden. Al die radio's geven een goed moppie muziek. Je zit niet in een auto op de geluidskwaliteit van je radio te letten. Je rijdt, je moet meer op de weg letten dan op de muziek en je hoort er altijd een automoter doorheen. En dan heb je het nog over het luisteren naar mp3, voor een geluidsfreak het ergste wat z'n oren kan overkomen. Ga je voor geluidskwaliteit, dan moet dat in een huiskamer. In je auto resoneert alles wat aan je dashboard of in de auto hangt met tot doel om het zaakje te besturen en ook daar kan een Alpine of Pioneer niets aan veranderen.
Ik heb totaal geen zin om hier op in te gaan.
Maar ik heb al genoeg tevreden klanten gezien met de switch van een lenco naar een alpine/pioneer :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162800

KassaKlapper TrekPleister link

Afbeeldingslocatie: http://www.trekpleistervoordeel.nl/files/prodimg/mustek_dvdrecorder_2.gif

"Mustek DVD-recorder

Altijd al uw favoriete programma's bekijken wanneer u dit zelf wilt. Met deze DVD-recorder kunt u ten alle tijden alles opnemen.

- Speelt DVD-video, DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, SVCD, VCD, CD-DA, CD-R, CD-RW
- DivX Mpeg4 afspelen compatibel met AVi & Xvid bestandsindeling
- Ingebouwde TV-tuner
- Opname met 1 druk op de knop
- DVD+R, DVD+RW opnemen van VHS, DVD, TV, sateliet en CD
- 5 Kwaliteitsinstellingen die borg stan voor 1-6 uur opnametijd per disc
- Kristalheldere DVD afspeling met progressieve scan
- Compatibel met Kodak picture CD en JPEG leesbaar

Bestel online de DVD-recorder voor slechts 82,99* euro
*Dit is inclusief 3,00 euro verwijderingsbijdrage.

Van € 129,-
Voor € 82,99"

Zonder HDD dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121550

Heeft iemand ervaring met de Lidl telefoon, Targa DIP450 VOIP en gewone lijn gecombineerd?

Ik heb deze gekocht en probeer hem te installeren maar krijg de SIp niet werkend met een Zyxel 2602 waarin ik al diverse poorten heb geforward.
Ik heb ook begrepen dat je met meerder toestellen op 1 account kan aanmelden dus mijn geintegreerde ATA in het modem is nog actief.

Zou hem graag werkend willen krijgen, heb ook al gekeken nar de Siemens 450IP welke dezelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Strider schreef op zondag 17 december 2006 @ 01:11:
[...]

Ik heb totaal geen zin om hier op in te gaan.
Maar ik heb al genoeg tevreden klanten gezien met de switch van een lenco naar een alpine/pioneer :)
Ah...daar komt de aap uit de mouw, je verkoopt die dingen.
Ik wil ook niet beweren dat je geen verschil hoort maar je zit nu eenmaal niet in de auto om van muziek te genieten. Dat doe je thuis, goede speakers mooi aan de muur en niet onder een doek in je hoedenplank. Of nog erger, in een boombox in je kofferbak. Bij wijze van spreken.
Daarnaast: ken ik iets te veel personen die beweren een goed geluidssysteem te hebben, vervolgens staat de auto te stuiteren van de bass maar geen knappe hoge toon te bekennen. Lekkere sportuitlaat eronder en tijdens het rijden merk je geen verschil meer tussen een Lidl radio en een Alpine.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.