Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 13] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 139.637 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-05 16:24
Heb vandaag ook de 'DVD Maker' gehaald bij de Aldi. Normaal ben ik niet zo van de handleidingen, maar met dit soort prutsdingen volg ik maar braaf de handleiding. Dus eerst driver en software installeren, rebooten en dan pas apparaat inpluggen. Het werkt nu als een trein! Kwaliteit is prima en de software is ook heel eenvoudig en van opvallend goede kwaliteit. Ik heb heb hier minder mee hoeven prutsen dan met een oude Pinnacle DC10+ met Studio 10.
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:10:
En zojuist schakelde mijn PC zich automatisch uit na een programmafout van de DVD Maker... (zonder afsluiten, maar gewoon klik uit)
Mij gebeurde precies hetzelfde! Alles netjes geïnstalleerd en na de reboot plug ik 'm in, knalt m'n PC uit en gaat weer opnieuw opstarten. Nog een keer geprobeerd; hetzelfde verhaal.

Toen maar (met bijgeleverde verlengkabeltje) aangesloten op de front-USB: daar reageerde de PC helemaal niet op. Zonder verlengkabeltje: 'Windows heeft nieuwe hardware gevonden en geïnstalleerd'. Nu werkt ie zonder problemen, ook met verlengkabeltje ertussen.

Ik heb dus geen idee wat het was en ook geen logische verklaring. Alleen een domme tip: probeer eens met of zonder verlengkabeltje op verschillende USB-poorten!

Nu nog even zoeken naar echt leuke en eenvoudige video-edit-software...
thefxr schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:53:
ben bij 3 filialen geweest voor de dvd maker, alles uitverkocht.
is ie ergens anders op het net te bestellen?
Vanmiddag hier in Tilburg bij één filiaal helemaal uitverkocht. Bij Aldi Tilburg Wilhelminapark lagen er nog een stuk of 10 (ze hadden trouwens ook nog genoeg TV-kaarten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
heb vandaag ook het tv kaartje bij de aldi gehaald, alleen kan hij maar 4 zenders vinden. Ligt dat aan de coax kabel of heb ik iets fout aangesloten? En ik kan nergens de functie vinden om handmatig te zoeken, is die er niet of zie ik die over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222504

F4T4L_3RR0R

Gewoon niets achter zoeken, maar de stijl waarop je je bevindingen wereldkundig maakt
wekt bij ons de lachspieren op. "Gewoon leuk".
("maar gewoon klik uit") Beter kun je zoiets niet verwoorden.
Twee collega's hebben h'm ook gekocht, gewoon het werk laten liggen, in de auto stappen
en naar de dichtsbijzijnde Aldi gereden. Daar lagen ze dus bij de kassa (9.00 uur vanochtend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Eppo © schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:27:
heb vandaag ook het tv kaartje bij de aldi gehaald, alleen kan hij maar 4 zenders vinden. Ligt dat aan de coax kabel of heb ik iets fout aangesloten? En ik kan nergens de functie vinden om handmatig te zoeken, is die er niet of zie ik die over het hoofd?
TV-kaarten in het algemeen zijn veel gevoeliger voor "ruis" op de kabel, zelf heb ik de PVR-150 van Hauppauge. Vanaf het aansluitpunt waar bij ons de kabel "binnen" komt, loopt een kleine 15m eerst naar mijn kamer toe, hier zit een signaalversterker, vanaf de signaalversterker weer 18-20m kabel direct naar de TV-Kaart.

Zorg ook dat je stekkers aan de kabel goed zitten! Hier zit nog wel het meeste "ruis" in.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

bij de lidl hadden ze hem ook een paar week geleden...

wat kun je er nou precies mee dan? met die dvd maker?
want ik cam mijn digi videocam ook gewoon op mijn videokaart aansluiten en bijvoorbeeld via studio9 een dvd in elkaar zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
De DVD Maker is toch niet helemaal naar mijn smaak.

Beeld en geluid is perfect, maar zit gebonden een de Arcsoft DVD 2 en/of PVR Plus als ik iets live wil bekijken én beluisteren.

Live kijken gaat sowieso met alle software, je kan de input zelfs als webcam in MSN of in Windows Movie Maker gebruiken.

Wie 'm gemist heeft mag hem overnemen van mij, stuur daarvoor een berichtje. Ik hoef er geen winst op te maken. (27,99 DVD Maker, 6 strippen voor bus naar Leerdam en terug 6,80 / 15 * 6 = 2,72 en 6,20 verzendkosten voor pakketje TPG is totaal 36,91 euro. Bij ophalen in Vianen 30,71 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
freak1982 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:52:
[...]

TV-kaarten in het algemeen zijn veel gevoeliger voor "ruis" op de kabel, zelf heb ik de PVR-150 van Hauppauge. Vanaf het aansluitpunt waar bij ons de kabel "binnen" komt, loopt een kleine 15m eerst naar mijn kamer toe, hier zit een signaalversterker, vanaf de signaalversterker weer 18-20m kabel direct naar de TV-Kaart.

Zorg ook dat je stekkers aan de kabel goed zitten! Hier zit nog wel het meeste "ruis" in.
Er zit bij een signaalversterker tussen en daardoor geeft mijn tv een goed beeld. Nu staat mijn pc 3 meter verder en die kan maar 4 zenders ontvangen (rtl4, essent kanaal, duitsland 1 en shopping en co kanaal...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Wat voor kabel gebruik je?

Gebruik bij voorkeur Koka 799 of Coax 12 met een (dus niet meerdere) degelijke splitter (niet van de doe-het-zelf winkel) en gebruik Hirschmann connectoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Ik heb vandaag ook een tv kaart van aldi gehaald, ik krijg maar 16 tv zenders (voornamelijk buitenlandse zenders). Het beeld van de tv uitzendingen die ik krijg vallen toch tegen. Casema tv portal geeft nog beter beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debbes
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-04 08:49
ALDI België:
Lcd-televisie 56 cm
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_35/BILD01.JPG
# HD Ready
# zichtbare beeldschermdiagonaal: 56 cm (22')
# resolutie: 1680 x 1050
# contrast: 700:1
# helderheid: 350 cd/m²
# kijkhoek: 170°/160°
# reactietijd: ca. 5 ms
# teletekst
# 100 programmaplaatsen + AV
# automatisch zenderzoeken en manuele fijnafstelling
# 2 x 3 Watt RMS
# incl. afstandsbediening
# aansluitingen: 1 x HDMI, 1 x Scart, Composite Video, Component In, S-Video, antenneaansluiting, VGA, 2 x Audio In, PC Audio In, koptelefoonaansluiting
# afmetingen: ca. 530 x 450 x 165 mm met voet, ca. 530 x 410 x 65 mm zonder voet
# 3 jaar garantie, incl. 9 EUR Recupel

EUR 329

http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_35/OFF01.HTM

Is hier iets meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Eppo © schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:27:
Ik kreeg ook maar 5 zenders. Ik heb toen een ander programma geprobeerd (chrisTv) en daar zag ik dat je ook de optie had om te scannen in de UPC-mode. (ik heb dus UPC) Ik heb nu alle zenders in goed kwaliteit, alleen nu nog geen geluid, maar dat gaat vast nog lukken.

Misschien scant de bijgeleverde software anders?

Edit: Geluid doet het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03:01

Pinjataaa

Hit me!

debbes schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:36:
ALDI België:
Lcd-televisie 56 cm
[afbeelding]
# HD Ready
# zichtbare beeldschermdiagonaal: 56 cm (22')
# resolutie: 1680 x 1050
# contrast: 700:1
# helderheid: 350 cd/m²
# kijkhoek: 170°/160°
# reactietijd: ca. 5 ms
# teletekst
# 100 programmaplaatsen + AV
# automatisch zenderzoeken en manuele fijnafstelling
# 2 x 3 Watt RMS
# incl. afstandsbediening
# aansluitingen: 1 x HDMI, 1 x Scart, Composite Video, Component In, S-Video, antenneaansluiting, VGA, 2 x Audio In, PC Audio In, koptelefoonaansluiting
# afmetingen: ca. 530 x 450 x 165 mm met voet, ca. 530 x 410 x 65 mm zonder voet
# 3 jaar garantie, incl. 9 EUR Recupel

EUR 329

http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_35/OFF01.HTM

Is hier iets meer over bekend?
1 Woord: Wow.
Wat een lekkere prijs, en dan ook nog zoveel garantie :) Als ik in belgie woonde wist ik het wel _/-\o_

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 00:03
Over dat eruit klappen van de PC.
Zou het kunnen dat de aangesloten videorecorder mogelijk een potentiaalverschil heeft met de PC-kast?
Dit omdat die eerste vaak aangesloten is op de kabel-aansluiting en die heeft vaak een heel andere aarde dan rest in het huis (als de PC al geaard is)
Wat je zou kunnen doen is de spanning (in AC) meten tussen dat apparaatje en je PC voordat je het in de USB-poort steekt.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:23
Roelos schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:36:
[...]

Ik kreeg ook maar 5 zenders. Ik heb toen een ander programma geprobeerd (chrisTv) en daar zag ik dat je ook de optie had om te scannen in de UPC-mode. (ik heb dus UPC) Ik heb nu alle zenders in goed kwaliteit, alleen nu nog geen geluid, maar dat gaat vast nog lukken.

Misschien scant de bijgeleverde software anders?

Edit: Geluid doet het ook.
Iemand misschien een tip voor goede freeware die met deze kaart gebruikt kan worden? Ik kom ook niet verder dan 5 kanalen en Vista Media Center herkent het kaartje niet eens.

www.vvijsselmeervogels.nl

• maroesjk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 21:46

maroesjk

from the ash rose a great bird

De Sonneman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 08:01:
Iemand misschien een tip voor goede freeware die met deze kaart gebruikt kan worden? Ik kom ook niet verder dan 5 kanalen en Vista Media Center herkent het kaartje niet eens.
Vermoedelijk werkt hij (net als het oudere SAA713X kaartje dat ik een paar jaar geleden bij de Aldi haalde) prima met SourceForge DScaler.

There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:21

Tjark

DON'T PANIC

Pinjataaa schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:52:
[...]
1 Woord: Wow.
Wat een lekkere prijs, en dan ook nog zoveel garantie :) Als ik in belgie woonde wist ik het wel _/-\o_
apart ding ook... wordt neergezet als een TV, maar toch wel klein (22") en ook de resolutie is meer een resolutie van een monitor...

leuk :)

*insert signature here

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Tjark Verhoeven schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:50:
[...]

apart ding ook... wordt neergezet als een TV, maar toch wel klein (22") en ook de resolutie is meer een resolutie van een monitor...

Ik zou het ding dan ook gebruiken als monitor voor een pc, met als bonus een kabel aansluiting.
Moet kunnen met 5ms :9

[ Voor 3% gewijzigd door Pinjataaa op 23-08-2007 14:03 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:46

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Tjark Verhoeven schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:50:
[...]

:?
Waar haal je dat vandaan ? 22" is een redelijk te noemen formaat, en een resolutie van 1680 x 1050 is niets om je voor te schamen.

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

• 100joo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-08-2007
Is de Aldi-aanbieding Lcd-tv 56 cm een breedbeeldscherm?

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

100joo schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:30:
Is de Aldi-aanbieding Lcd-tv 56 cm een breedbeeldscherm?
Op het plaatje zie ik een breedbeeld tv, dus ja

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

De resolutie (16:10) lijkt dat ook te bevestigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-04 22:19
roel-online schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:27:
Heb vandaag ook de 'DVD Maker' gehaald bij de Aldi. Normaal ben ik niet zo van de handleidingen, maar met dit soort prutsdingen volg ik maar braaf de handleiding. Dus eerst driver en software installeren, rebooten en dan pas apparaat inpluggen. Het werkt nu als een trein! Kwaliteit is prima en de software is ook heel eenvoudig en van opvallend goede kwaliteit. Ik heb heb hier minder mee hoeven prutsen dan met een oude Pinnacle DC10+ met Studio 10.
Hoe moet ik de kwaliteit zien, Haal ik met dit apparaatje een grotere kwaliteit dan wanneer ik mijn videorecorder op mijn philips dvd-recorder aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:21

Tjark

DON'T PANIC

Koffie schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:31:
[...]
:?
Waar haal je dat vandaan ? 22" is een redelijk te noemen formaat, en een resolutie van 1680 x 1050 is niets om je voor te schamen.
Nou, de meeste _beetje_ TV's die je normaal in de winkel ziet beginnen vanaf 26". Wat ik dus bedoel is: erg leuk voor op je studentenkot ;)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Mijn ouders hebben nu een 50cm 'CRT' t.v. Als ze zouden overstappen naar een 55cm TFT, is dat echt niet slecht. Niet iedereen wil zo'n grote t.v hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:39

Klippy

Still Game

Het gaat ook om de resolutie, die is op monitorformaat.
Althans ik ken geen TV's met zo'n hoge resolutie, nog daargelaten dat het geen TV standaard is.

edit:

En voor de slimmeriken; ja ik weet dat er hogere zijn, maar niet op zo'n relatief klein scherm.

[ Voor 26% gewijzigd door Klippy op 26-08-2007 03:44 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:14

Tacoos

i am i

roel-online schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:27:

[...]

Mij gebeurde precies hetzelfde! Alles netjes geïnstalleerd en na de reboot plug ik 'm in, knalt m'n PC uit en gaat weer opnieuw opstarten. Nog een keer geprobeerd; hetzelfde verhaal.

Toen maar (met bijgeleverde verlengkabeltje) aangesloten op de front-USB: daar reageerde de PC helemaal niet op. Zonder verlengkabeltje: 'Windows heeft nieuwe hardware gevonden en geïnstalleerd'. Nu werkt ie zonder problemen, ook met verlengkabeltje ertussen.

Ik heb dus geen idee wat het was en ook geen logische verklaring. Alleen een domme tip: probeer eens met of zonder verlengkabeltje op verschillende USB-poorten!

Nu nog even zoeken naar echt leuke en eenvoudige video-edit-software...

[...]

Vanmiddag hier in Tilburg bij één filiaal helemaal uitverkocht. Bij Aldi Tilburg Wilhelminapark lagen er nog een stuk of 10 (ze hadden trouwens ook nog genoeg TV-kaarten).
Bij mij is het de software die mijn systeem onderuit haalt.
Met of zonder aparaat aangesloten.
Denk dat 't ding retour gaat....

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:37

FunkyTrip

Funky vidi vici!

gertitombo schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:07:
Wie heeft de laatste type Dect telefoon bij aldi gekocht (MD 81400)?
Zo ja, hoe bevalt deze twee telefoons?
Ik heb 'm gekocht. Heel handig ding, met flink wat functies zeker voor die prijs.

Alleen zit er een bug in. Mijn moeder heeft er ook 1 en die geeft dezelfde fout:
Als je een muziekje als beltoon instelt speelt hij alleen de eerste 2 seconden van het muziekje; daarna gaat ie over op een gewone ringtoon. Da's wel jammer.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:22
FunkyTrip schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:12:
[...]

Ik heb 'm gekocht. Heel handig ding, met flink wat functies zeker voor die prijs.

Alleen zit er een bug in. Mijn moeder heeft er ook 1 en die geeft dezelfde fout:
Als je een muziekje als beltoon instelt speelt hij alleen de eerste 2 seconden van het muziekje; daarna gaat ie over op een gewone ringtoon. Da's wel jammer.
Dat is geen BUG, dat is om te zorgen dat ze Buma/Stemra niet achter zich aan krijgen voor copyright betalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231468

Ik heb sinds vandaag ook een dvd maker van de aldi, ik krijg het apparaat alleen niet aan de praat.

Eerst installeer ik de drivers en software zoals in de gebruikershandleiding staat beschreven, daarna start ik de pc opnieuw op, eenmaal opgestart sluit ik het apparaat aan en dan zegt windows (xp en vista) dat het apparaat niet wordt herkend en krijg ik de volgende melding:

"Een van de op deze computer aangesloten USB-apparaten werkt niet goed. Het is onbekend welk apparaat. Klik op dit bericht voor hulp bij het oplossen van dit probleem."

Dit terwijl de drivers dus al zijn geinstalleerd.
De pc zelf geeft het apparaat ook aan als "onbekend apparaat" en ik kan hier handmatig ook geen drivers voor installeren vanaf de cd-rom.
Ook heb ik alle usb poorten, met en zonder verlengstuk al uitgeprobeerd.

Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft? :)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:22
In Belgie

Lcd Widescreen monitor 19'
- Maximale resolutie 1440 x 900

- Zichtbare beeldschermdiagonaal 48,2cm

- On Screen Display

- Stralingsarm overeenkomstig TCO 03

- Kijkhoek horizontaal/verticaal (CR>10) typ. = 160°/160°

- Contrast typ. = 1000:1

- Helderheid typ. = 300cd/m²

- Reactietijd typ. = 5 ms

- Twee ingebouwde luidsprekers

- Universele netvoeding (AC 100-240V ~ 50-60Hz)

3 jaar garantie
incl. 3,00 EUR Recupel- 189 Euro.

Hier plaatje Klikkerdeklik

• Djerique
  • Laatst online: 13-01 16:01

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb hem zojuist gezien bij de Blokker. Enorme baggerkwaliteit. Niet alleen zie je dat het beeld is opgebouwd uit horizontale lijnen (lijkt wel interlaced), maar ook de kleuren en het contrast zijn diep droevig. Zonde van je 55 euro.

Ik heb die mp3 wekker voor 30 euro gekocht. Mocht iemand daar nog vragen over hebben dan hoor ik het wel.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-04 16:23
wcduck schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:35:
[...]

Ik heb hem zojuist gezien bij de Blokker. Enorme baggerkwaliteit. Niet alleen zie je dat het beeld is opgebouwd uit horizontale lijnen (lijkt wel interlaced), maar ook de kleuren en het contrast zijn diep droevig. Zonde van je 55 euro.

Ik heb die mp3 wekker voor 30 euro gekocht. Mocht iemand daar nog vragen over hebben dan hoor ik het wel.
Die wekker zat ik ook over na te denken. Hoe bevalt dat ding? Werkt toch met sd kaartjes enzo?
Is het een beetje fjin wakker worden met je eigen mp3? (neem aan dat je daarmee gewekt kunt worden...)

• wcduck
  • Niet online
Even een korte review over die wekker:
- geluid is helder, maar mist bass. Kan nog redelijk hard zonder vervormen.
- USB en SD werken goed. Hij lees snel in (3 sec). Goed te gebruiken als mp3 speler, als je het bovenstaande punt voorlief neemt
- bediening is niet erg logisch. Erg veel knoppen.
- er zit een extra input: aux. Hier kan je ieder ander apparaat aan koppelen
- het instellen van de bron waarmee de wekker werkt is een beetje ondoorzichtig. Je ziet nergens hoe je gewekt zal worden. Als hij toevallig op aux staat, of op SD waar niets in zit zal de wekker gewoon niets laten horen!! Erg irritant. Je moet de wekker zeg maar "afsluiten" (op standby zetten) wanneer hij in een bepaalde modus zit (USB, aux, SD, radio). Als je de wekker hebt gezet kan je dit nergens zien, en zal je dus even een mp3tje moeten afspelen zodat je zeker weet dat de goede modus is geactiveerd.
- hij geeft zelfs in de nacht nog veel licht. De backlight is dan vrijwel uit, maar toch verlicht het mijn hele kamer. Als hij dichtbij op oog-hoogte staat merk je dit net als je je ogen dicht hebt.
- als de wekker boven je gezichtsveld staat kan je het display niet lezen. Je moet op dezelfde hoogte kijken, of van boven.
- 2 alarms. Een erg handig optie vind ik zelf.
- sleep funtie, ook wel handig
- bij wekker gebruik moet je geen USB stick gebruiken, aangezien deze af kan breken bij het uithalen naar de wekker :D.
- alarm en tijd erg snel in te voeren
- mappenstructuur mogelijk bij de mp3tjes. Je kan zappen tussen de mappen
- geen random functie bij het afspelen => elke dag met dezelfde muziek wakker worden
- mogelijkheid tot toevoegen batterij, waardoor je bij stroomstoringen geen last hebt
Al met al is het product net niet af te noemen. Voor 30 euro vind ik het een te duur apparaat. Er missen teveel functies, en vooral het selecteren van een input is domweg te onhandig wegens het gebrek aan feedback hierover. Dit kan resulteren in een wekker die afgaat zonder geluid, waardoor je je kan verslapen.

Verder nog vragen?

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

maartend schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:40:
In Belgie

Lcd Widescreen monitor 19'
- Maximale resolutie 1440 x 900

- Zichtbare beeldschermdiagonaal 48,2cm

- On Screen Display

- Stralingsarm overeenkomstig TCO 03

- Kijkhoek horizontaal/verticaal (CR>10) typ. = 160°/160°

- Contrast typ. = 1000:1

- Helderheid typ. = 300cd/m²

- Reactietijd typ. = 5 ms

- Twee ingebouwde luidsprekers

- Universele netvoeding (AC 100-240V ~ 50-60Hz)

3 jaar garantie
incl. 3,00 EUR Recupel- 189 Euro.

Hier plaatje Klikkerdeklik
DVI?

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-04 09:23
Yep!
Aansluitingen:
-PC VGA in (15 pin D-Sub)
-PC DVI-D in
-Audio in
-Stroomaansluiting
link (type: MD 30999)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Dat kan een telefoon toch ook :) Natuurlijk niet duur voor zo'n uitgebreide wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Mijn telefoon kan niet eens mp3tjes afspelen, laat staan een verbinding met de computer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 13-01 16:01
@ WcDuck, bedankt voor je uitgebreide review _/-\o_

Ik vind hem toch te veel minpunten hebben, als ik je review zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Laatst online: 15-02 08:29
Is er nog iemand die ergens dvd makers heeft gespot? (liefst nog in de buurt van zwolle :P ) heb al wat aldi's bezocht maar nergens meer :'(

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Djerique schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:20:
@ WcDuck, bedankt voor je uitgebreide review _/-\o_

Ik vind hem toch te veel minpunten hebben, als ik je review zo lees.
Geen dank. Minpunten opzich maakt weinig uit, zolang je je er maar niet aan ergert. In mijn geval is dit wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144581

wcduck schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:07:
Mijn telefoon kan niet eens mp3tjes afspelen, laat staan een verbinding met de computer krijgen.
Wozus:P. Was dit serieus je review? Ik lig fakking dubbel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-04 16:23
Anoniem: 144581 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:40:
[...]

Wozus:P. Was dit serieus je review? Ik lig fakking dubbel!!!
Wat bedoel je hiermee te zeggen? Misschien lees ik het verkeerd, maar het komt een beetje afkrakerig over. Ik vind het persoonlijk een goede review voor zover hier van toepassing. Ik was al van plan om naar de winkel te gaan om het te kopen, maar dat laat ik nu toch wel. Gezien de onhandige bediening gebruik ik dan liever mijn dataservertje voor een mp3 alarm. :P
(speakertjes met lange kabel aanleggen in slaapkamer, en dan bediening in mijn "pc hok")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik denk dat ie zich vergist heeft, kan gebeuren

tis iig de meeste uitgebreide review die ik ooit heb gezien over een wekker. ik haal em dan ook niet om het vele licht die dat ding afgeeft en de bediening.
ik heb mn kamer graag zo donker mogelijk.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-04 23:59
verkeerde topic :P sorry

[ Voor 97% gewijzigd door StraightOn.NL op 01-09-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231758

F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:31:
De DVD Maker is toch niet helemaal naar mijn smaak.

Beeld en geluid is perfect, maar zit gebonden een de Arcsoft DVD 2 en/of PVR Plus als ik iets live wil bekijken én beluisteren.

Live kijken gaat sowieso met alle software, je kan de input zelfs als webcam in MSN of in Windows Movie Maker gebruiken.

Wie 'm gemist heeft mag hem overnemen van mij, stuur daarvoor een berichtje. Ik hoef er geen winst op te maken. (27,99 DVD Maker, 6 strippen voor bus naar Leerdam en terug 6,80 / 15 * 6 = 2,72 en 6,20 verzendkosten voor pakketje TPG is totaal 36,91 euro. Bij ophalen in Vianen 30,71 euro)
ik heb wel intersse in de dvd maker ,als je hem nog bezit

voor de prijs van 27,99

ik kan hem opkomen halen in vianen of in de buurt van leerdam

mail mij maar even

se.baarda@versatel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-04 01:07

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik raad je toch echt aan ow een Hauppage wintv 150 mce te kopen. ;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
dirkschrijver19:

Ik heb de DVD maker al verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184332

Wat vinden jullie van deze aanbieding vanaf 5 sept. in de Aldi voor 699,- http://www.medion.de/md96290/nl/flash.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Anoniem: 184332 schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:06:
Wat vinden jullie van deze aanbieding vanaf 5 sept. in de Aldi voor 699,- http://www.medion.de/md96290/nl/flash.html
leuk ding maar geen bluetooth? Ook geen infrarood dus even snel een fototje van je gsm overzenden wordt lastiger.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Anoniem: 184332 schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:06:
Over die Aldi laptop wordt al in een ander topic gediscussieerd:
Resistor in "Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138965

Beste tweakers,

Graag wil ik jullie attenderen op de volgende (ongelofelijke) aanbieding. Allereerst het product in kwestie:

http://www.next-base.com/product/media-demo.htm

Deze was mij eerder opgevallen, maar was met zijn gemiddelde prijs van €399,- (€312,50 bij sommige nederlandse webshops) in mijn optiek veel te hoog geprijsd.

Eergisteren liepen mijn vriendin en ik door de Vroom en Dreesman in Utrecht. Aldaar zag ik het apparaat staan voor een schokkende €98,50. Ik kon mijn ogen niet geloven.... Ik moest mijn lachen al helemaal inhouden toen ik bij de kassa een schamele €93,57 moest neertellen voor dit recente apparaat.

Ik heb er besloten één te halen en heb er ab-so-luut geen spijt van gehad. Goed geluid (zeker voor die prijs) en eigenlijk een ultieme multimediaspeler (ipod, dvd, divx, bluetooth, memcard, aux en mogelijkheden om alles aan te sluiten op de tv).

Hebben jullie een verklaring voor dit vreemde fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:21

ManiacsHouse

Scheisse!

Anoniem: 138965 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:01:
Beste tweakers,

Graag wil ik jullie attenderen op de volgende (ongelofelijke) aanbieding. Allereerst het product in kwestie:

Deze was mij eerder opgevallen, maar was met zijn gemiddelde prijs van €399,- (€312,50 bij sommige nederlandse webshops) in mijn optiek veel te hoog geprijsd.

Eergisteren liepen mijn vriendin en ik door de Vroom en Dreesman in Utrecht. Aldaar zag ik het apparaat staan voor een schokkende €98,50. Ik kon mijn ogen niet geloven.... Ik moest mijn lachen al helemaal inhouden toen ik bij de kassa een schamele €93,57 moest neertellen voor dit recente apparaat.

Ik heb er besloten één te halen en heb er ab-so-luut geen spijt van gehad. Goed geluid (zeker voor die prijs) en eigenlijk een ultieme multimediaspeler (ipod, dvd, divx, bluetooth, memcard, aux en mogelijkheden om alles aan te sluiten op de tv).

Zo op het oog een geinig ding. Maar als ik het goed begrijp kun je hem ook aansluiten op de tv en je films daar op bekijken? Audio is neem ik aan alleen stereo?
Waar bij de V&D? Want hier in Nijmegen zit er op de electronica-afdeling een filiaal van Dixons tegenwoordig (of was het nou een andere toko?)

[ Voor 5% gewijzigd door ManiacsHouse op 07-09-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, je kan hem aansluiten op de tv, maar je kan ook op dat kleine schermpje de dvd/divx bekijken.

Er zit een optische uitgang, het geluid zelf is natuurlijk slechts stereo.

Weet overigens niet of hij buiten utrecht in een v&d te koop is... in mijn optiek een beetje "te goed om waar te zijn aanbieding" maar je kan het allicht proberen. Ik vind het geluid prima iig.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 138965 op 07-09-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Anoniem: 138965 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:37:
Idd, je kan hem aansluiten op de tv, maar je kan ook op dat kleine schermpje de dvd/divx bekijken.

Er zit een optische uitgang, het geluid zelf is natuurlijk slechts stereo.

Weet overigens niet of hij buiten utrecht in een v&d te koop is... in mijn optiek een beetje "te goed om waar te zijn aanbieding" maar je kan het allicht proberen. Ik vind het geluid prima iig.
Gekocht op de electronica-afdeling? Of stondie ergens in de winkel als aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij stond bij de electronica. Niet in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-04 09:23
Anoniem: 138965 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:49:
Hij stond bij de electronica. Niet in de winkel.
Hier (in Leiden) niet, ze hadden ook nog nooit van dat ding gehoord. Wellicht heeft het idd met de overgang van het 'oude electric city' naar Dixons te maken gehad.

Kortom: ik denk dat jij ongelofelijk gezwijnd hebt.....mazzelaar....good for you!! _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

kaajee schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:22:
[...]

Hier (in Leiden) niet, ze hadden ook nog nooit van dat ding gehoord. Wellicht heeft het idd met de overgang van het 'oude electric city' naar Dixons te maken gehad.

Kortom: ik denk dat jij ongelofelijk gezwijnd hebt.....mazzelaar....good for you!! _/-\o_ O-)
En die aanbiedingen gelden natuurlijk alleen voor Utrecht. Anders vraag ik of ze er 1 laten komen ofzo. Ga dalijk toch eens in Nijmegen kijken. Maar daar zit al een Dixons.
Of koop er een paar en schuif ze door naar ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maniacshouse schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:26:
[...]

En die aanbiedingen gelden natuurlijk alleen voor Utrecht. Anders vraag ik of ze er 1 laten komen ofzo. Ga dalijk toch eens in Nijmegen kijken. Maar daar zit al een Dixons.
Of koop er een paar en schuif ze door naar ons ;)
;-) ben student, kan ik niet betalen haha.

Ik geloof ook dat ik idd ongelofelijk gezwijnd heb......enorme mazzelaar. Had echt nooit verwacht dat zoiets bij zo'n grote retailer kon gebeuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Anoniem: 138965 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:01:
Beste tweakers,

Nee, maar bij V&D Amstelveen (net even wezen lijken) is ie afgeprijsd naar EUR295,-- dus ik denk dat je enorme mazzel hebt gehad!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel is het volgens mij een demo. Er zaten lichte krasjes aan de bovenzijde (die ik pas zag toen ik er met een fel licht op scheen)

Al met al heel erg dik tevreden

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:26

voodooless

Sound is no voodoo!

Topicstarter

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.