Heb vandaag ook de 'DVD Maker' gehaald bij de Aldi. Normaal ben ik niet zo van de handleidingen, maar met dit soort prutsdingen volg ik maar braaf de handleiding. Dus eerst driver en software installeren, rebooten en dan pas apparaat inpluggen. Het werkt nu als een trein! Kwaliteit is prima en de software is ook heel eenvoudig en van opvallend goede kwaliteit. Ik heb heb hier minder mee hoeven prutsen dan met een oude Pinnacle DC10+ met Studio 10.
Toen maar (met bijgeleverde verlengkabeltje) aangesloten op de front-USB: daar reageerde de PC helemaal niet op. Zonder verlengkabeltje: 'Windows heeft nieuwe hardware gevonden en geïnstalleerd'. Nu werkt ie zonder problemen, ook met verlengkabeltje ertussen.
Ik heb dus geen idee wat het was en ook geen logische verklaring. Alleen een domme tip: probeer eens met of zonder verlengkabeltje op verschillende USB-poorten!
Nu nog even zoeken naar echt leuke en eenvoudige video-edit-software...
Mij gebeurde precies hetzelfde! Alles netjes geïnstalleerd en na de reboot plug ik 'm in, knalt m'n PC uit en gaat weer opnieuw opstarten. Nog een keer geprobeerd; hetzelfde verhaal.F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:10:
En zojuist schakelde mijn PC zich automatisch uit na een programmafout van de DVD Maker... (zonder afsluiten, maar gewoon klik uit)
Toen maar (met bijgeleverde verlengkabeltje) aangesloten op de front-USB: daar reageerde de PC helemaal niet op. Zonder verlengkabeltje: 'Windows heeft nieuwe hardware gevonden en geïnstalleerd'. Nu werkt ie zonder problemen, ook met verlengkabeltje ertussen.
Ik heb dus geen idee wat het was en ook geen logische verklaring. Alleen een domme tip: probeer eens met of zonder verlengkabeltje op verschillende USB-poorten!
Nu nog even zoeken naar echt leuke en eenvoudige video-edit-software...
Vanmiddag hier in Tilburg bij één filiaal helemaal uitverkocht. Bij Aldi Tilburg Wilhelminapark lagen er nog een stuk of 10 (ze hadden trouwens ook nog genoeg TV-kaarten).thefxr schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:53:
ben bij 3 filialen geweest voor de dvd maker, alles uitverkocht.
is ie ergens anders op het net te bestellen?