Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 13] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 139.972 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rudi Vader schreef op zondag 17 december 2006 @ 10:48:
[...]

Ah...daar komt de aap uit de mouw, je verkoopt die dingen.
Ik wil ook niet beweren dat je geen verschil hoort maar je zit nu eenmaal niet in de auto om van muziek te genieten. Dat doe je thuis, goede speakers mooi aan de muur en niet onder een doek in je hoedenplank. Of nog erger, in een boombox in je kofferbak. Bij wijze van spreken.
Daarnaast: ken ik iets te veel personen die beweren een goed geluidssysteem te hebben, vervolgens staat de auto te stuiteren van de bass maar geen knappe hoge toon te bekennen. Lekkere sportuitlaat eronder en tijdens het rijden merk je geen verschil meer tussen een Lidl radio en een Alpine.
Hoe dan ook, ben je niet aangesloten als je het verschil tussen zo'n hashibashiradio van 50 euro en een fatsoenlijke autoradio van een fatsoenlijk merk niet doorhebt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:07

Klippy

Still Game

Deze denk ik.

Ziet er best leuk uit :)

edit:

Ik loop een pagina achter :P

[ Voor 8% gewijzigd door Klippy op 17-12-2006 10:57 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/7177/kruidvatpm3.jpg

Bij Kruidvat t/m 30 december.
Ook online te bestellen (€6,97 verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-07 22:09
Dav1d schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:13:
[afbeelding]

Bij Kruidvat t/m 30 december.
Ook online te bestellen (€6,97 verzendkosten).
Dat zijn wel grappige dingetjes :P
En 17,8 cm is zo klein nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:20

SeatRider

Hips don't lie

SandeR schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:15:
[...]

Dat zijn wel grappige dingetjes :P
En 17,8 cm is zo klein nog niet.
Nee, dat zei mijn vriendin ook vannacht.
</flauw>

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113290

Klopt dit?

Otto-aanbieding voor een Ipod 60 GB voor 199E, of zit er een adder onder het gras?

http://www.otto.nl/is-bin...AEPllhNPGT.&ProductPage=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-07 22:09
SeatRider schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:17:
[...]

Nee, dat zei mijn vriendin ook vannacht.
</flauw>
Gelukkig zitten we hier niet in het HK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88261

Anoniem: 113290 schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:54:
Klopt dit?

Otto-aanbieding voor een Ipod 60 GB voor 199E, of zit er een adder onder het gras?

http://www.otto.nl/is-bin...AEPllhNPGT.&ProductPage=0
is uitverkocht voor die prijs :P maar voor 349 kun je hem wel ineens bestellen :) naai truc dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-07 08:26
[...]

Ik wil ook niet beweren dat je geen verschil hoort maar je zit nu eenmaal niet in de auto om van muziek te genieten. Dat doe je thuis, goede speakers mooi aan de muur en niet onder een doek in je hoedenplank. Of nog erger, in een boombox in je kofferbak. Bij wijze van spreken.
Daarnaast: ken ik iets te veel personen die beweren een goed geluidssysteem te hebben, vervolgens staat de auto te stuiteren van de bass maar geen knappe hoge toon te bekennen. Lekkere sportuitlaat eronder en tijdens het rijden merk je geen verschil meer tussen een Lidl radio en een Alpine.
Ik verkoop het part-time ja, maar ik hou me al een jaar of 3 bezig met car-audio, en met een goede inbouw is er wel degelijk een leuk geluidje in een auto te krijgen :9 In iedergeval heel wat beter als de meeste brakke std installs.
En als je veel auto rijd is het vaak wel een nuttige investering, rijd een stuk ontspannender.

[ Voor 4% gewijzigd door Strider op 17-12-2006 16:38 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

[...]

Ik verkoop die dingen niet maar ben het roerend met je eens ik weet uit eigen ervaring dat die radio`s prul dingen zijn frontjes die afbreken knopjes die gaar aanvoelen geluid van de servo motoren cd unit dwars door de muziek heen. slechte tuners vastlopers en zo nog legio andere probroblemen gaan meteen vervormen bij lage volume`s.

doe mij maar gewoon een jvc / pioneer / alpine radio van iets meer euro`s die wel gewoon goed zijn scheelt je een hoop ergenis.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162800

Complete PC voor "maar" 599,-

Afbeeldingslocatie: http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/sample_pc_geardesktop_50.gif

"Specificaties:
- Processor Intel Pentium D Dual Core 915
- 512 MB DDR 2 intern geheugen
- NVidea Geforce videokaart met 128 MB geheugen
- Maxtor harddisk 160 GB
- Samsung DVD writer dual layer met lightscribe
- Cardreader
- Microsoft Windows XP
- Multimedia keyboard
- Optische muis
- Windows XP Home met voucher voor Upgrade naar Vista
- 90 dagen anti-virussoftware
- 2 jaar ophaal- en terugbrenggarantie"

Bestellen kan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 21:58
Kan dat nou niet echt goedkoop noemen. Een P4D is ook niet echt energiezuinig. Laatst nog een upgradje gedaan voor iemand, dus zonder monitor/printer etc, maar verder wel alles nieuw. Was voor minder dan 450 euro klaar (met winxp home licentie). En die was nog een stuk sneller ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 21:42

Smarron

The bend

cactusman schreef op zondag 17 december 2006 @ 16:49:
Ik verkoop die dingen niet maar ben het roerend met je eens ik weet uit eigen ervaring dat die radio`s prul dingen zijn frontjes die afbreken knopjes die gaar aanvoelen geluid van de servo motoren cd unit dwars door de muziek heen. slechte tuners vastlopers en zo nog legio andere probroblemen gaan meteen vervormen bij lage volume`s.

doe mij maar gewoon een jvc / pioneer / alpine radio van iets meer euro`s die wel gewoon goed zijn scheelt je een hoop ergenis.
Zal over het algemeen echt wel kloppen, maar ik heb een tijd een Pioneer MP3/radio gehad. Prima ding, ontzettend veel in te stellen, maar ik had slechts 4 standaard ingebouwde speakers en ik gebruikte de helft van de opties niet (Die 4x50 watt mosfets zijn dus ook een beetje overbodig). Ik durf niet te geloven dat ik daarvoor per se een Pioneer nodig had. Nu in de nieuwe auto zit er nog een fabriek-af radio-cdspeler in, waar het kliksysteem van kapot is gegaan (tape doet overigens wonderen). Een uitgelezen mogelijkheid om te upgraden dus. Mijn eisen zijn simpel: radio (dus geen CD-MP3, want ik heb na 2 maanden ondervonden dat ik vrijwel alleen radio luister) en Bluetooth om een carkit en oordopjes etc. te kunnen vermijden. En stuurbediening moet blijven.

Voor mij persoonlijk dus:
- Goedkope manier om radio en mp3 te luisteren
- USB- en flashcardaansluiting
- BT

En ik ben zuinig op mijn spullen (als in, een 2 jaar oude SDA waar nog geen krasje op te vinden is). Het frontje van een vriend van mij was ook kapot gegaan (kliksysteem). Daar stond toch mooi Pioneer op. Hij baalde, omdat de radio zo duur was. Ik denk dat het vooral ligt aan de manier van omgaan met spullen. Je hebt altijd verschil in kwaliteit, maar ik moet gewoon toegeven dat de Lidl en Aldi behoorlijk goede gadgets uitgeven voor schandalig weinig geld.

Maarrr nu komt het ... Een vriend van mij had exact dezelfde radio nog over die bij mij alleen nog werkte met een stukje tape. :P. Die mocht ik hebben, dus morgen even de radio switchen en dan wacht ik waarschijnlijk nog even met een upgrade en kan ik eerst even zien hoe de ervaringen van de BT-radio van de Lidl zijn. Scheelt me ook weer geld.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:43

sanook

_/-\o_

j-a-s-p-e-r schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:16:
Kan dat nou niet echt goedkoop noemen. Een P4D is ook niet echt energiezuinig. Laatst nog een upgradje gedaan voor iemand, dus zonder monitor/printer etc, maar verder wel alles nieuw. Was voor minder dan 450 euro klaar (met winxp home licentie). En die was nog een stuk sneller ook..
Als ik mijn wensen aan jou doorgeef kun jij dan doorgeven wanneer je mijn pc komt upgraden ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 17:24

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Valt me op dat TV combi's niet hier gepost worden... het zijn nog wel AV apparaten.
Vestel 1422 was enkele weken geleden bij MM te koop voor 99 Euro.

Goedkope tv-combi overzicht <-- zie mijn review tussen Vestel 1422 DVD en Audiosonic CTDVD-37TX. Deze goedkope 37 cm TV combi's zijn goed aan elkaar gewaagd, maar Audiosonic is qua mogelijkheden als winnaar uitgekomen. Die gebruik ik naar tevredenheid bij mijn computer,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 21:58
hvangent schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:45:
[...]

Als ik mijn wensen aan jou doorgeef kun jij dan doorgeven wanneer je mijn pc komt upgraden ? :P
lol, ja die kon ik verwachten ;)

Maar nog steeds blijf ik het duur vinden. Ik denk dat je voor een 10tje of wat ook wel je lokale pcboer zoiets kan laten (in)bouwen. trouwens, zelf mijn pa bouwt z'n computer tegenwoordig zelf! (weekendje 'les' gegeven en tadaa:))

én een p4d wil je echt niet :P die dingen slurpen stroom en hebben een zwaar hitteprobleem. Ze clocken goed over, dat wel, maar voor de gemiddelde consument die liever minder lawaai en minder stroomverbruik heeft is deze gewoon verra van ideaal. Beter een goedkope core2duo of amd nemen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j-a-s-p-e-r schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:16:
Weet je het verschil tussen het schrijven van een woord, daarbij gebruikmakend van ""

Daarbij. Wat voor jouw niet goedkoop is kan voor iemand anders *wel* goedkoop zijn. Meningen zijn nogal relatief!:+

Die windowsxp home van je zal voorgeinstalleerd zijn. Bij deze "aanbieding" zit WindowsXP. Tussen die twee zit nogal een aardig prijsverschil.

Overigens. Nog een MP3/video spelertje nodig. 1GB, een beetje klein voor video, maargoed. 59,95
Linksbovem

Afbeeldingslocatie: http://www.marskramer.nl/folder/p12.jpg

bestellen, link

Specifications/Features
Memory
‧ 128MB/256MB/512MB/1GB/2GB/4GB of flash memory
Display
‧ 1.8”65K color TFT display
Language interface
‧ ID 3 tag support Multi languages
Power
‧ Power by Polymer li-ion rechargeable battery.
Audio player
‧ Audio Format:MP3/WMA
‧ MP3 bit rate/sampling frequency:16 Kbps – 320 Kbps/8 KHz – 44.1 KHz
‧ WMA bit rate:16Kbps – 320Kbps
‧ ID3 tag 2:Displays artist, album, and song title
‧ Repeat function:A-B, Repeat one, Repeat all
‧ Equalizer:Normal, Pop, Classic, Rock, Jazz
‧ Synchronous lyric display:Yes
‧ Frequency response:20 Hz – 20 KHz
‧ THD:Less than 0.1%
FM tuner( Optional )
‧ Frequency range:76 MHz - 108 MHz
‧ Preset radio station:30 stations auto search or preset
‧ FM recording:FM music is recorded in MP3 format at 32 Kbps to 160Kbps
‧ Bit rate:32 / 40 / 48 / 56 / 64 / 80 / 96 / 112 / 128/160kbps
USB flash drive
‧ USB interface:USB 2.0
‧ Plug n' play:No driver required for Windows® 2000/ME/XP
Digital voice recorder
‧ Recording rate:32 Kbps to 160Kbps in MP3 format
E-Book
‧ Support “.TXT” format
E-album(Picture viewer)
‧ Support the BMP/JPG/GIF format
MTV
‧ Proprietary SMV short film format
Size
‧ 90 (L) x 40 (W) x 8 (D) mm
Packing list
‧ MP3 player
‧ User’s guide
‧ Driver CD
‧ USB cable
‧ Earphones
‧ AC-DC charge adapter

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 162800 op 18-12-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Heeft iemand de BT-autoradio al gehaald en getest van de Lidl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Waar kun je die BT nou voor gebruiken? Om je navigatiesysteem af te spelen via je radio ofzo? Of alleen om mp3's op een memorykaart te zetten?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

@henkahash: Ik heb even met dat mp3/video-apparaatje linksboven in de advertentie kunnen spelen, maar ben er niet zo enthousiast over. De bediening met de 5 knoppen vond ik onhandig en niet intuïtief, het video beeld moet je je ook niet teveel van voorstellen. Verder vraag ik me af hoe het met de batterijen zit, aangezien het ding zo plat is. Ik heb zelf liever AAA-batterijen ipv een kleine/gare accu of knoopcellen.
Het apparaat dat ik in handen heb gehad had trouwens wel een ander logo en het menu lijkt ook wel anders op het plaatje, maar ik denk dat ze wel hetzelfde zijn.
Volgens mij is het dus niet de beste koop...

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Marzman schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:40:
Waar kun je die BT nou voor gebruiken? Om je navigatiesysteem af te spelen via je radio ofzo? Of alleen om mp3's op een memorykaart te zetten?
Om je radio als carkit voor je telefoon te laten werken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64755

[...]

Ik vind het echt onzin wat je roept. Waarom zou ik niet fatsoenlijk geluid in mijn auto willen hebben? Ik heb een Seat met een 8 speaker systeem erin af fabriek en dan merk je het verschil echt wel dat ik een goede (geen instapmodel) kenwood radio erin heb zitten. Er zat een Sony in, die heb ik er meteen uitgehaald wat een bagger kwaliteit! En ja ik hoor dat! ik hoor dat de bas niet diep is en het geluid blikkerig! Om maar te zwijgen over zo'n toko yoko radio. Ik heb bij meerdere mensen zo'n ding gehoord en het is gewoon bagger. Slechte ontvangst en absoluut geen fatsoenlijk geluid! Zelfs al zou alles resoneren en rij ik 240 dan hoor ik het verschil nog met een toko yoko radio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 03-07 20:33
240 met een Ibiza? Zozo!

Maar ben het met je eens dat je het verschil tussen een Toko Toko ding en een dure radio zeker wel hoort.

Vooral wanneer je gebruikt maakt van de ingebouwde versterker van een radio merk je zeker wel verschil in het op hoge geluidsterkte afspelen van muziek, bij goedkope zal er vervorming optreden.Ook bieden Toko Yoko radio's minder mogelijkheden tot het aansluiten van versterkers en randapparatuur(wisselaars en amplifiers)

Ik heb al vaak genoeg een knop van zo'n Toko Yoko radio in m'n hand gehad omdat ik er te hard aan draaide of op duwde, gewoon zooi dus! Voor de sloebers onder ons....

Ach er zijn ook nog mensen die vinden dat ze met een 'Home Cinema Set' van €150 dik geluid hebben.... Dan komen ze bij mij en is het wauw!
Of ze blijven stug volhouden dat ze het beeld op mijn LCD tv er hetzelfde uit vinden zien als op hun 70 CM 4:3 CRT
Anoniem: 64755 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:54:
[...]

Ik vind het echt onzin wat je roept. Waarom zou ik niet fatsoenlijk geluid in mijn auto willen hebben? Ik heb een Seat met een 8 speaker systeem erin af fabriek en dan merk je het verschil echt wel dat ik een goede (geen instapmodel) kenwood radio erin heb zitten. Er zat een Sony in, die heb ik er meteen uitgehaald wat een bagger kwaliteit! En ja ik hoor dat! ik hoor dat de bas niet diep is en het geluid blikkerig! Om maar te zwijgen over zo'n toko yoko radio. Ik heb bij meerdere mensen zo'n ding gehoord en het is gewoon bagger. Slechte ontvangst en absoluut geen fatsoenlijk geluid! Zelfs al zou alles resoneren en rij ik 240 dan hoor ik het verschil nog met een toko yoko radio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-06 10:12

d-motion

zow... en dan nu...

Smarron schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:56:
[...]dan wacht ik waarschijnlijk nog even met een upgrade en kan ik eerst even zien hoe de ervaringen van de BT-radio van de Lidl zijn. Scheelt me ook weer geld.
Heb de radio net gehaald maar dan wel in het zwart ipv die zilverkleurige. (Die zilverkleurige lijkt echt heel cheap terwijl die zwarte er een stuk beter uitziet.)

Opzich ziet de welltech lidl radio er redelijk goed uit maar hij staat alleen nog niet aangesloten aangezien ik nog moet werken het komende uurtje.

Ik hoop dat ik hem vanavond nog ff kan inbouwen en kan testen... laat het wel weten...

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 17:24

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Moxxie schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:55:
Het is zeker wat, namelijk een silvercrest kh 6510.
Klik: http://www.mysilvercrest.de/foto/support/KH6510_11_NL.pdf .

Heb 'm zelf paar dagen in huis en ben er dik tevreden mee. Speelt vlotjes alles wat ik er tot nu toe in geduwd heb (ook spul waar m'n kiss dp 1100 op vastliep/weigerde te spelen). Wat ik vooral voordeel vind is de ingebouwde decoder voor ac3, dts, dolby...

Minpuntjes:

- nogal flauwe cd-lade
- vaag font van de ondertitels (went wel)
Zag nog 1 exemplaar in Lidl in mijn woonplaats. Wat is de prijs ook alweer?
Handleiding toont gelocked regiocode 2 aan. Is dat wel zo? Ik wil regiovrije hebben.
Weinig info hoe je divx files afspeelt en hoe ze encoded moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik ben reuze benieuwd naar de BT functionaliteit. Als je je telefoonboek niet kunt synchronisren verliest het mijn interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion

d-motion

zow... en dan nu...

Bram77 schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:29:
Ik ben reuze benieuwd naar de BT functionaliteit. Als je je telefoonboek niet kunt synchronisren verliest het mijn interesse.
Helaas heeft die dat dus niet.

De radio heeft de mogelijkheid voor het aanmelden van 3 toestellen. Eerst gevonden die werkt. Voor de rest is het alleen mogelijk om via je eigen toestel te bellen. (aldus de handleiding).

!!! Wat wel cool is dat de 20 GB hdd die ik nog heb ook aangesloten kan worden.

[ Voor 8% gewijzigd door d-motion op 18-12-2006 16:10 ]

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
MrDummy schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:29:
[...]

Zag nog 1 exemplaar in Lidl in mijn woonplaats. Wat is de prijs ook alweer?
Handleiding toont gelocked regiocode 2 aan. Is dat wel zo? Ik wil regiovrije hebben.
Weinig info hoe je divx files afspeelt en hoe ze encoded moeten worden.
Als je Duits kent, er is een forum: http://www.dvdboard.de/forum/showthread.php?t=103822 , en ook een test in het duits: http://www.dv-rec.de/test...ilvercrest/6511/6511.html

Ik heb de 6515 (lag bij de LIDL in arnhem) die bijna het zelfde is.
Je kunt hem regio vrijmaken door de lade open te doen en 99999 indrukken. (99992 zet hem weer op regio 2).

Hij slikt bijna elke divx/xvid/mp4, alleen geen HD, bij de test staat een overzicht.
Ik kom van een kiss1500 af, en dit is echt een hele verbetering. Jammer genoeg geen netwerk meer, maar wel een usb poort. Het duurt wel een tijdje voordat een USB harddisk ingelezen is, maar daarna gaat het perfekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 21:16
Natuurlijk is da wa (voor die prijs...) :*) Als je zo'n spelert zelf importeert via ebay ben je minimaal hetzelfde kwijt en heb je feitelijk niet eens garantie...

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

d-motion schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:49:
[...]

Helaas heeft die dat dus niet.
Dat is wel jammer inderdaad, dan vervalt direct het bellen via de radio zelf, wat je hieronder al zelf aangeeft.
De radio heeft de mogelijkheid voor het aanmelden van 3 toestellen. Eerst gevonden die werkt. Voor de rest is het alleen mogelijk om via je eigen toestel te bellen. (aldus de handleiding).
Bevestiging dus.
!!! Wat wel cool is dat de 20 GB hdd die ik nog heb ook aangesloten kan worden.
Inderdaad handig. Ik ga binnenkort een 4gb USB-stick van Transcend aanschaffen. Die kan ik mooi gebruiken voor alles, waaronder muziek.

Oh ja, heb je misschien enig idee of stuurbediening aangesloten kan worden? Misschien dat het in het boekje vermeld staat, of dat er gewoon extra bedrading bijzit ?
Bram77 schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:29:
Dan is de goedkoopste oplossing na het Lidl BT radio volgens mij de LG LAC8600 welke voor slechts € 289,- te koop staat. (Ik ga het niet eens hebben over de belabberde Pioneer BT-55). Voor mij persoonlijk teveel geld voor wat ik ermee ga doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Smarron op 18-12-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 05-06 08:48
Anoniem: 64755 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:54:
[...]

Even afsluitend over de kwaliteit van de Lidl radio's wat mij betreft. Ik heb zo'n ding ook niet. Maar wat ik bedoel te zeggen dat er wel degelijk verschil is tussen een dure en een goedkopere radio maar dat menigeen het verschil (zeg 90% van de autorijders) niet hoort tijdens het rijden. De radio's zijn voor de prijs gewoon goed. Ik durf te wedden dat een lidl radio zich aardig kan meten met een merk radio van dezelfde prijs. Met als grote verschil dat er in de Lidl radio veel meer opties inzitten (zoals van de radio opnemen op je usb stick en een bluetooth carkit).
En de frontjes zijn ook redeliijk van kwaliteit. Natuurlijk zijn ze er waarvan de knopjes eraf pleuren en motertjes aanlopen, er is een hoop troep, maar Lidl levert redelijke radio's en niet die kwaliteit. Ook bij de Lidl kan er een DOA tussen zitten, net als bij de Halfords.
En ik durf te wedden dat jij dik door de mand valt bij een blinde hoor test, tijdens het rijden. Jij hoort dan niet of nauwelijks het verschil tussen een instap Pioneer van € 119,- en de Lidl radio van € 119,-. En dat jij het verschil hoort met je duurdere Kenwood radio, geloof ik meteen maar dat hoor ik ook! Om het andere geluid dan meteen bagger te noemen, is rijkelijk overdreven.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwippie schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:46:
@henkahash: Ik heb even met dat mp3/video-apparaatje linksboven in de advertentie kunnen spelen, maar ben er niet zo enthousiast over. De bediening met de 5 knoppen vond ik onhandig en niet intuïtief, het video beeld moet je je ook niet teveel van voorstellen. Verder vraag ik me af hoe het met de batterijen zit, aangezien het ding zo plat is. Ik heb zelf liever AAA-batterijen ipv een kleine/gare accu of knoopcellen.
Het apparaat dat ik in handen heb gehad had trouwens wel een ander logo en het menu lijkt ook wel anders op het plaatje, maar ik denk dat ze wel hetzelfde zijn.
Volgens mij is het dus niet de beste koop...
Wat verwacht je van iets van 60 euro? Alle waar naar z'n geld.Het spul is inmiddels gemeengoed geworden dus men kijkt niet zo nauw meer, en brouwt maar wat inelkaar. Nogmaals, zoals voor die PC ook gold. Een mening is vrij relatief. Iemand anders kan het wel een wereld ding vinden:)
Overigens, hier vind je de taiwanese webiste van Lavod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Rudi Vader schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:44:
Even afsluitend over de kwaliteit van de Lidl radio's wat mij betreft. Ik heb zo'n ding ook niet. Maar wat ik bedoel te zeggen dat er wel degelijk verschil is tussen een dure en een goedkopere radio maar dat menigeen het verschil (zeg 90% van de autorijders) niet hoort tijdens het rijden. De radio's zijn voor de prijs gewoon goed. Ik durf te wedden dat een lidl radio zich aardig kan meten met een merk radio van dezelfde prijs. Met als grote verschil dat er in de Lidl radio veel meer opties inzitten (zoals van de radio opnemen op je usb stick en een bluetooth carkit).
En de frontjes zijn ook redeliijk van kwaliteit. Natuurlijk zijn ze er waarvan de knopjes eraf pleuren en motertjes aanlopen, er is een hoop troep, maar Lidl levert redelijke radio's en niet die kwaliteit. Ook bij de Lidl kan er een DOA tussen zitten, net als bij de Halfords.
En ik durf te wedden dat jij dik door de mand valt bij een blinde hoor test, tijdens het rijden. Jij hoort dan niet of nauwelijks het verschil tussen een instap Pioneer van € 119,- en de Lidl radio van € 119,-. En dat jij het verschil hoort met je duurdere Kenwood radio, geloof ik meteen maar dat hoor ik ook! Om het andere geluid dan meteen bagger te noemen, is rijkelijk overdreven.
Eensch is.

Om een andere hoek in te slaan, hoeveel mensen zijn er nou ontevreden over bijv. de PC-aanbiedingen? Tuurlijk is er beter, kost ook meer, maar de meeste mensen zullen niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Smarron schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:31:
[...]
Dan is de goedkoopste oplossing na het Lidl BT radio volgens mij de LG LAC8600 welke voor slechts € 289,- te koop staat. (Ik ga het niet eens hebben over de belabberde Pioneer BT-55). Voor mij persoonlijk teveel geld voor wat ik ermee ga doen.
Nee hoor. Parrot heeft er een voor 259,-. Daar heb ik ook nog een hoop meer vertrouwen in.
http://www.halfords.nl/NL...tail.htm?productId=180825

Hij is lelijk, maar het gaat mij er toch om dat hij alles goed doet en een duidelijk display heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik kon kiezen tussen een pioneer mp3cd 4x50 watt mosfet voor 99 euro of de lidl radio voor 69 euro. De keuze was niet lastig. Bij de pioneer heb ik aan een van de kanalen rechtstreeks een subwoofer liggen en daar is kracht voor genoeg. Bij die van de lidl geloof ik daar niet zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24317

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion

d-motion

zow... en dan nu...

ff snel een update....

Ik heb dus vanmiddag die autoradio van de Lidl gehaald:

+ Mooi blaauw display.
+ In het zwart ziet die er chicque uit.
+ Geluid van de radio is goed te noemen.
- Geluid van mp3-cd matig tot slecht (veel ruis) (Wil nog ff een compilatie van MP3/WMA's maken om te kijken of het daar aan ligt).
- Geluid van mp3-usb/sd matig tot slecht (veel ruis).
+ Geluid van CD is goed.
-+ Geluid van Telefoon (carkit) redelijk/goed.

Bediening is eenvoudig... met een paar knoppen kun je snel zoeken in je collecties op cd/usb/sd.

Telefoonfunctie is handig en een boete voor niet handsfree bellen is duurder dan de radio. De radio wordt netjes gemute als er een gesprek binnenkomt en de beller gaat netjes over de speakers.

Installeren is super eenvoudig omdat je gewoon je iso-stekkers in de radio kan stoppen en klaar...

ach... in het dieseltje wat ik heb hoor ik de ruis niet dus dat scheelt.

Het lijkt erop dat wanneer je het geluid harder zet de ruis afneemt.

Tis niet de beste radio. Maar morgen maar eens 45 minuten in de auto er naar luisteren. Dan kom ik er morgen weer op terug.

Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel.

[ Voor 3% gewijzigd door d-motion op 18-12-2006 22:23 ]

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

d-motion schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:22:
ff snel een update....

Ik heb dus vanmiddag die autoradio van de Lidl gehaald:

+ Mooi blaauw display.
+ In het zwart ziet die er chicque uit.
+ Geluid van de radio is goed te noemen.
- Geluid van mp3-cd matig tot slecht (veel ruis) (Wil nog ff een compilatie van MP3/WMA's maken om te kijken of het daar aan ligt).
- Geluid van mp3-usb/sd matig tot slecht (veel ruis).
+ Geluid van CD is goed.
-+ Geluid van Telefoon (carkit) redelijk/goed.

Bediening is eenvoudig... met een paar knoppen kun je snel zoeken in je collecties op cd/usb/sd.

Telefoonfunctie is handig en een boete voor niet handsfree bellen is duurder dan de radio. De radio wordt netjes gemute als er een gesprek binnenkomt en de beller gaat netjes over de speakers.

Installeren is super eenvoudig omdat je gewoon je iso-stekkers in de radio kan stoppen en klaar...

ach... in het dieseltje wat ik heb hoor ik de ruis niet dus dat scheelt.

Het lijkt erop dat wanneer je het geluid harder zet de ruis afneemt.

Tis niet de beste radio. Maar morgen maar eens 45 minuten in de auto er naar luisteren. Dan kom ik er morgen weer op terug.

Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel.
- Heb je toevallig stuurbediening of een extern display als boordcomputer waar ook radio-informatie op verschijnt ?
- Wat voor telefoon heb je precies ?
- Klopt het van het adresboek dus en je kunt niet vanuit de radio een gesprek starten ?
- Kun je misschien wat pics posten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion

d-motion

zow... en dan nu...

Smarron schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:48:
[...]
- Heb je toevallig stuurbediening of een extern display als boordcomputer waar ook radio-informatie op verschijnt ?
- Wat voor telefoon heb je precies ?
- Klopt het van het adresboek dus en je kunt niet vanuit de radio een gesprek starten ?
- Kun je misschien wat pics posten ?
- Ik heb stuurbediening en display (Peugeot 206) maar er zit geen ip-bus op de radio.
- Getest met een qtek 9000 en een Sony Ericsson T630
- Er zit geen telefoonboek in de radio en je kunt er dus ook geen gesprek vanuit starten. Ook de Qtek kan niets verzenden naar de radio. Tijdens een telefoongesprek zie je alleen Phone-In op de display dus geen nummer of naam.
- Mischien dat ik morgen even pics kan schieten.

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Smarron schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:48:
[...]
Daar zul je echt een Pioneer/Kenwood voor moeten kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

MikeyMan schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:07:
Daar zul je echt een Pioneer/Kenwood voor moeten kopen...
Ja, ik ben er wel bang voor ja. Ik zie nu teveel nadelen naar boven komen om snel over te stappen.

- Qtek 8020 (T-Mobile SDA) in bezit. Ik ga er vanuit dat ook deze niet lekker werkt met de radio.
- Geen gebruik van extern display meer.
- Geen stuurbediening
- Ervaringen over geluid zijn middelmatig (Had ik iets meer van verwacht).

Ben overigens nog wel geinteresseerd in de foto's! :)

Ik ben in ieder geval niet van plan om een Pioneer te kopen en ook geen Kenwood. Ik zal binnenkort een kijkje nemen voor de LG, die is nog enigszins betaalbaar. De Parrot ziet er gewoon niet uit en ik heb nu redelijk wat ervaringen gehad over LG en kan niks anders zeggen dan dat ik er zeer tevreden over ben. (LG is gewoon een samenwerking met Philips, maar dat terzijde). De LG is in Duitsland ook maar € 229,- terwijl die in NL gewoon € 60,- duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201416

Heeft iemand aanvullende informatie of ervaring met de vanaf morgen te koop-zijnde mp3-speler van de Aldi?
MP3 speler slimline 1 GB
per stuk 49.99
• met 1.8" display
• voor muziek (MP3, WMA),
films (SMV) en foto's
(JPG, BMP)
• e-book en voicerecordingfunctie
• interne oplaadbare
lithiumbatterij
• incl. batterij-oplader, USB-kabel,
siliconenbeschermhoesje,
hoofdtelefoon en CD met software
Afbeeldingslocatie: http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/BILD04.JPG

Bijvoorbeeld: Hoe lang doe je met de batterijen? etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149854

Bram77 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:13:
[...]

Heeft iemand ervaring met dieze radio? Of heeft iemand een idee hoe ik er meer info over kan vinden? Ik heb toevallig twee weken geleden een nieuwe Kenwood autoradio en een Parrot carkit (bij elkaar meer dan 500 euro) gekocht. Als dit wat is dan verkoop ik de boel misschien gewoon weer.

hij moet kunnen synchroniseren met Windows Mobile en bel-geluid over de speakers hebben.
Ik heb dat ding gister gekocht is echt toppie en netjes afgewerkt
de bekabelde ab van d ebluetooth heeft gelijk een ingebouwde microfoon, en er is ene losse ab voor de radio/mp3 etc

en uiteraard over je speakers van je radio
kan maar 1 ding zeggen leuk spul voor dat geld
mr handsfree kost al 149 hier heb je alles in 1 super

koppeuhkoppuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-07 14:34
Alleen vandaag bij de Wehkamp: LG RH 178 160Gb DVD/HDD recorder voor 199,- euro.
Geen idee of dat een goede prijs is voor die recorder, maar het is in ieder geval onder de 200 voor een merk recorder.

http://www.wehkamp.nl/win...O_Plaatje_LG+RH+178_11723
http://www.kieskeurig.nl/...7FD0DC12571620044A0DF.htm

[ Voor 9% gewijzigd door mvdklip op 19-12-2006 20:44 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
d-motion schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:01:
[...]

- Ik heb stuurbediening en display (Peugeot 206) maar er zit geen ip-bus op de radio.
- Getest met een qtek 9000 en een Sony Ericsson T630
- Er zit geen telefoonboek in de radio en je kunt er dus ook geen gesprek vanuit starten. Ook de Qtek kan niets verzenden naar de radio. Tijdens een telefoongesprek zie je alleen Phone-In op de display dus geen nummer of naam.
- Mischien dat ik morgen even pics kan schieten.
Het verbaasd me altijd weer dat niet veel mensen weten dat met een simpel (en niet duur) adaptertje de originele stuurwielbediening kan blijven werken met een achteraf ingebouwde radio. Stuurwielbediening kan voor veel merken, Sony, Panasonic, JVC, Pioneer, Kenwood.
Daar zijn adaptertjes voor te krijgen, voor veel modellen auto´s. Kijk eens naar deze webshop voor de mogelijkheden. Ik heb hier zelf een adapter vandaan voor mijn 206 en een Sony radio. helaas heb ik geen leverancier in Nederland kunnen vinden: http://www.niq.de/catalog/index.php?cPath=116_104

[ Voor 32% gewijzigd door baexem op 19-12-2006 20:54 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:10
Hmm, ik zie hier alleen maar Sony prul.. Niets voor een Pioneer helaas? :'(

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion

d-motion

zow... en dan nu...

baexem schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:52:
[...]

Het verbaasd me altijd weer dat niet veel mensen weten dat met een simpel (en niet duur) adaptertje de originele stuurwielbediening kan blijven werken met een achteraf ingebouwde radio. Stuurwielbediening kan voor veel merken, Sony, Panasonic, JVC, Pioneer, Kenwood.
Daar zijn adaptertjes voor te krijgen, voor veel modellen auto´s. Kijk eens naar deze webshop voor de mogelijkheden. Ik heb hier zelf een adapter vandaan voor mijn 206 en een Sony radio. helaas heb ik geen leverancier in Nederland kunnen vinden: http://www.niq.de/catalog/index.php?cPath=116_104
Ik weet wel dat er adaptertjes te krijgen zijn voor radio's maar ik denk dat WellTech (lees ALDI/LIDL) geen adapters hiervoor heeft.

Verder boeit het mij niet echt dat ik de radio niet kan bedienen met mijn wijsvinger maar dat ik dat met mijn pink moet doen (bij de 206 zit de radio aardig in de buurt van het stuur).

Waar ik wel van baal ik die kl*te mux bekabeling van de 206. Haal je zo'n adaptertje voor ISO werkt je hele radio gelijk niet meer. Morgen maar weer naar de dealer.

WWW.RC5.NL

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:21
Anoniem: 201416 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:24:
Heeft iemand aanvullende informatie of ervaring met de vanaf morgen te koop-zijnde mp3-speler van de Aldi?
MP3 speler slimline 1 GB
per stuk 49.99
• met 1.8" display
• voor muziek (MP3, WMA),
films (SMV) en foto's
(JPG, BMP)
• e-book en voicerecordingfunctie
• interne oplaadbare
lithiumbatterij
• incl. batterij-oplader, USB-kabel,
siliconenbeschermhoesje,
hoofdtelefoon en CD met software
[afbeelding]

Bijvoorbeeld: Hoe lang doe je met de batterijen? etc.
Ik heb dit ding met 512mb nu een paar maanden, ze verkopen m al een tijdje bij mediamarkt.

Apparaat is lekker compact en ziet er best leuk uit. Het is qua uiterlijk een Ipod nano-kloon met precies dezelfde afmetingen en een zilverkleurige spiegelende achterkant. Deze heeft ook precies dezelfde nadelen, nl dat er snel vieze vingers en krasjes op komen.

Ik heb er zelf een rubberen nano hoesje bijgekocht (ergens op internet 4,99 incl verzenden) alleen zit de koptelefoonaansluiting op een andere plaats dus moest ik nog wel een extra gaatje prikken in dit hoesje.

De mogelijkheden:
-Foto: amper gebruikt, maar werkt vrij traag
-Video: Leuke optie, heb een paar keer in de trein Friends gekeken, er zit een snelle encoder bij die in een paar minuten je filmpjes omzet (20 min=87 mb). Beeld is goed te volgen, schermpje is niet zo snel
-Ebook: geen idee
-Radio, werkt prima, ontvangst goed
-Mp3: Veel instellingsmogelijkheden, maar bediening is niet intuitief, ik moet bij bedienen altijd op het schermpje kijken, en je kunt tijdens het luisteren niet bladeren door de andere tracks, daarvoor moet je de speler op pauze zetten
-Spelletjes: Sudoku, aardig, maar was leuker geweest als je ondertussen muziek kon afspelen.
-Accu: levensduur is denk ik een uur of 4
-Snelheid: uploaden gaat ongeveer met 400kb/s
-Geluidskwaliteit: heb een aantal verschillende koptelefoons geprobeerd, en uiteindelijk klinkt het met mn Sony Streetstyle (MDR-52LP) wel aardig, maar als je de speler aansluit op een versterker, dan kom je erachter dat het geluid wel heel veel tekortschiet en dat het niet heel prettig luisteren is via versterker (ben geen audiofiel). Bijgeleverde dopjes zijn niet al te best en de koptelefoonaansluiting is 2,5mm, waardoor je bij elke andere koptelefoon een verloopje moet gebruiken wat het apparaat niet compacter maakt.

Conclusie:
Ik gebruik de speler regelmatig , het ding is prima te gebruiken, maar blinkt alleen uit in het grote scala van mogelijkheden. Geluidskwaliteit is niet al te best, maar acceptabel met een andere koptelefoon, levensduur batterij is me wat aan de korte kan en ben bezig een batterijpack te maken, de videomogelijkheden zijn leuk, en eigenlijk de enige reden om te rechtvaardigen dat je een spelen met kleurenscherm koopt, maar uiteindelijk gebruik ik het amper. De bediening is onhandig en onlogisch opgezet en is dus zeker niet blind te bedienen. De volumebediening werkt met een soort shiftknop, en als je die niet goed indrukt, skip je per ongeluk naar het volgende nummer

Voor hetzelfde geld koop je een MSI, packert bell, of creative speler met 1gb die een stuk prettiger te bedienen zijn, langer met een batterij doen en betere geluidskwalteit en dopjes leveren. Mocht het principe je toch heel erg aanspreken zou ik overwegen om eens bij de Intertoys te kijken, want daar verkopen ze bijna hetzelfde apparaat, maar dan met een normaal formaat koptelefoonplug wat toch echt een stuk handiger en compacter in je zak is dan een twee cm lang extra uitsteeksel.

Ik ben niet heel ontevreden, zeker vanwege de lage prijs, maar zou nu een andere keuze hebben gemaakt.

Marzman schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:40:
Lekker langzaam :+
Waar ik BT voor gebruik is voor navigatie en om draadloos mp3 te luisteren, met eenn BT headsetje.

mvdklip schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:42:
Alleen vandaag bij de Wehkamp: LG RH 178 160Gb DVD/HDD recorder voor 199,- euro.
Geen idee of dat een goede prijs is voor die recorder, maar het is in ieder geval onder de 200 voor een merk recorder.

http://www.wehkamp.nl/win...O_Plaatje_LG+RH+178_11723
http://www.kieskeurig.nl/...7FD0DC12571620044A0DF.htm
Ik kocht eerder al een Philips DVDR 3330h ook met 160GB en zelfde prijs bij Foto Klein. Ik heb er gelijk de laatste firmware opgezet. Werkt prima dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennist4
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-01 20:11
arjandijk162 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:14:
[...]

Ik heb dit ding met 512mb nu een paar maanden, ze verkopen m al een tijdje bij mediamarkt.

Apparaat is lekker compact en ziet er best leuk uit. Het is qua uiterlijk een Ipod nano-kloon met precies dezelfde afmetingen en een zilverkleurige spiegelende achterkant. Deze heeft ook precies dezelfde nadelen, nl dat er snel vieze vingers en krasjes op komen.

Ik heb er zelf een rubberen nano hoesje bijgekocht (ergens op internet 4,99 incl verzenden) alleen zit de koptelefoonaansluiting op een andere plaats dus moest ik nog wel een extra gaatje prikken in dit hoesje.

De mogelijkheden:
-Foto: amper gebruikt, maar werkt vrij traag
-Video: Leuke optie, heb een paar keer in de trein Friends gekeken, er zit een snelle encoder bij die in een paar minuten je filmpjes omzet (20 min=87 mb). Beeld is goed te volgen, schermpje is niet zo snel
-Ebook: geen idee
-Radio, werkt prima, ontvangst goed
-Mp3: Veel instellingsmogelijkheden, maar bediening is niet intuitief, ik moet bij bedienen altijd op het schermpje kijken, en je kunt tijdens het luisteren niet bladeren door de andere tracks, daarvoor moet je de speler op pauze zetten
-Spelletjes: Sudoku, aardig, maar was leuker geweest als je ondertussen muziek kon afspelen.
-Accu: levensduur is denk ik een uur of 4
-Snelheid: uploaden gaat ongeveer met 400kb/s
-Geluidskwaliteit: heb een aantal verschillende koptelefoons geprobeerd, en uiteindelijk klinkt het met mn Sony Streetstyle (MDR-52LP) wel aardig, maar als je de speler aansluit op een versterker, dan kom je erachter dat het geluid wel heel veel tekortschiet en dat het niet heel prettig luisteren is via versterker (ben geen audiofiel). Bijgeleverde dopjes zijn niet al te best en de koptelefoonaansluiting is 2,5mm, waardoor je bij elke andere koptelefoon een verloopje moet gebruiken wat het apparaat niet compacter maakt.

Conclusie:
Ik gebruik de speler regelmatig , het ding is prima te gebruiken, maar blinkt alleen uit in het grote scala van mogelijkheden. Geluidskwaliteit is niet al te best, maar acceptabel met een andere koptelefoon, levensduur batterij is me wat aan de korte kan en ben bezig een batterijpack te maken, de videomogelijkheden zijn leuk, en eigenlijk de enige reden om te rechtvaardigen dat je een spelen met kleurenscherm koopt, maar uiteindelijk gebruik ik het amper. De bediening is onhandig en onlogisch opgezet en is dus zeker niet blind te bedienen. De volumebediening werkt met een soort shiftknop, en als je die niet goed indrukt, skip je per ongeluk naar het volgende nummer

Voor hetzelfde geld koop je een MSI, packert bell, of creative speler met 1gb die een stuk prettiger te bedienen zijn, langer met een batterij doen en betere geluidskwalteit en dopjes leveren. Mocht het principe je toch heel erg aanspreken zou ik overwegen om eens bij de Intertoys te kijken, want daar verkopen ze bijna hetzelfde apparaat, maar dan met een normaal formaat koptelefoonplug wat toch echt een stuk handiger en compacter in je zak is dan een twee cm lang extra uitsteeksel.

Ik ben niet heel ontevreden, zeker vanwege de lage prijs, maar zou nu een andere keuze hebben gemaakt.
Die van de Intertoys is ook 2,5mm.

Laptop (Asus F3U) Allround Pc'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ooh wat jammer, ik ben geweest naar 3 ALDI filialen voor die webcam van 14,99-euro (die zo hard op die van PowerColor lijkt aan 29,-euro) en ze hadden hem niet meer.
Iemand hem nog ergens zien liggen soms of ideetje waar ik hem nog aan die prijs kan vinden?

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127698

Vanaf 03/01/07 in de Belgische Aldi:

LCD-televisie 37'

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_01/BILD01.JPG

799€

* 37' Panel LG/Philips
* HD Ready
* resolutie: 1366 x 768
* contrastverhouding: 1200:1
* helderheid: 600 cd/m²
* reactietijd: 8 ms
* beeldformaten 16:9 en 4:3
* PAL/BG
* A2/NICAM soundsystem
* 1000 pagina's teletekst
* geheugen voor 99 programma's
* 2 x 10 Watt vermogen
* 4 soundmogelijkheden (muziek, bioscoop, nieuws, gebruikersspecifiek)
* programmeerbare sleeptimer
* OSD menu in meerdere talen
* afstandsbediening
* aansluitingen: 2 x Scart, 1 x AV ingang, 1 x S-video ingang, 1 x VGA ingang,1 x 3,5 mm line out, 2 x HDMI ingang, 75 Ohm coaxiale ingang, 1 x YUV aansluiting, PC audio ingangen
* afmetingen zonder voet: 95 (B) x 65 (H) x 12 cm (D)
* afmetingen met voet: 95 (B) x 71 (H) x 30 cm (D)

3 jaar garantie
incl. 9 EUR Recupel

Dit ziet er qua specs toch echt een supertv uit voor die prijs. Zijn er hier mensen die deze tv al hebben zien spelen of die weten of het een goede koop is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BelJoost
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
d-motion schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:49:
Ik heb ook die Car Radio/CD/MP3/USB/SD/Bluetooth van Welltech (model 40136 / ARB 36).

Radio ontvangst is slecht tot geen in mijn VW Golf. Ik heb er een VW antenne adapter/versterker tussen, maar die helpt niet. Pin5 lijkt geen stroom te leveren. Hoe is jouw radio ontvangst?

Nieuwe antenneadapter er tussen. Prima ontvangst!

Verder:

Bluetooth carkit werkt perfect (alleen mijn T630 snapt dubbelklik op de talk knop niet en herhaalt het laatste nummer niet). Geluid bevat ruis. Ook hoor ik mijn telefoon contact maken met de telefoonmasten. Zeker als die onder de radio ligt. Vele malen beter dan gehannes met zo'n oordopje. Telefoon in mijn jaszak, stap in de auto, radio aan... en carkit is gepaired. Helemaal top.

Geluid (radio/cd/mp3) bevat een beetje ruis bij lage volumes, maar als de auto eenmaal in beweging is hoor je dat niet... de autobanden maken meer lawaai.

USB doet het prima. Ik heb geen SD kaartje, dus daar geen ervaring mee.

Audio CD doet het prima. MP3 CD nog niet geprobeerd. Ook MP3 cd's speelt ie perfect. Indexeerd hele cd (alle folders) en begint dan vooraan af te spelen. Je kunt per 1 of 10 nummers vooruitspringen. Als je ondertussen even naar de radio luistert, dan onthoudt hij waar hij was.

Enige dat ik mis is dat bij een telefoongesprek de CD/USB doorloopt en niet pauzeert.

Afgezien van de radio Een tevreden eigenaar!

btw. Voor de mensen die deze hebben gemist of hem niet mooi genoeg vinden. MediaMarkt verkoopt regelmatig een vergelijkbare Denver voor zo'n 159,= en een webtoko (via ebay) in Duitsland verkoopt een vergelijkbare Dunlop voor 159,=. Voor mijn gevoel zien die er wel wat gelikter uit... lees minder goedkoop. Maar zoals ik al zei. Ik ben tevree.

[ Voor 7% gewijzigd door BelJoost op 30-12-2006 13:02 ]

Anoniem: 21792

Ik heb de Aldi webcam van 14,99 EUR gehaald en weer terug gebracht. Het ding had voor mij alleen maar nadelen.
De webcam is erg licht wat hem onstabiel maakt. Eigenlijk is die vooral ontworpen om met de ingebouwde clip vast te maken op een laptop. Minder geschikt voor desktopgebruik.
Ook was het beeld erg donker. Een felle lichtbron (spot) is echt wel noodzakelijk om een aanvaardbaar beeld te krijgen. Met een gewone lichtbron (bureaulamp of daglicht) moet je de helderheid bijna op max zetten om iets te kunnen zien. Webcammen met alleen maar het licht van je scherm kan je al helemaal vergeten.
Tenslotte worden de beeldinstellingen niet bewaard. Na een herstart van de pc staan alle waarden (contrast, kwaliteit, helderheid, ...) terug op default.
Ik haal wel een (duurdere) Creative of Logitech webcam.

Anoniem: 21792

In België is er volgende week deze ipod nano kloon. Iemand ervaringen hiermee? Id deze hetzelfde als die in Nederland van deze week -maar met een ander uiterlijk- of beter? De review van Dennist4 kan me niet overhalen om dat ding te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202591

De Gamma biedt nu een LCD TV 48cm combi (met DVD) aan, HD-ready (1440x900) aan voor EUR 399.
Het merk kan ik niet ontdekken.

Zou dit iets kunnen zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:30
Anoniem: 21792 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:00:
In België is er volgende week deze ipod nano kloon. Iemand ervaringen hiermee? Id deze hetzelfde als die in Nederland van deze week -maar met een ander uiterlijk- of beter? De review van Dennist4 kan me niet overhalen om dat ding te kopen.
Lijkt praktisch op die andere chinese Ipod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Anoniem: 127698 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:43:
Vanaf 03/01/07 in de Belgische Aldi:

LCD-televisie 37'

[afbeelding]

799€

* 37' Panel LG/Philips
* HD Ready
* resolutie: 1366 x 768
* contrastverhouding: 1200:1
* helderheid: 600 cd/m²
* reactietijd: 8 ms
* beeldformaten 16:9 en 4:3
* PAL/BG
* A2/NICAM soundsystem
* 1000 pagina's teletekst
* geheugen voor 99 programma's
* 2 x 10 Watt vermogen
* 4 soundmogelijkheden (muziek, bioscoop, nieuws, gebruikersspecifiek)
* programmeerbare sleeptimer
* OSD menu in meerdere talen
* afstandsbediening
* aansluitingen: 2 x Scart, 1 x AV ingang, 1 x S-video ingang, 1 x VGA ingang,1 x 3,5 mm line out, 2 x HDMI ingang, 75 Ohm coaxiale ingang, 1 x YUV aansluiting, PC audio ingangen
* afmetingen zonder voet: 95 (B) x 65 (H) x 12 cm (D)
* afmetingen met voet: 95 (B) x 71 (H) x 30 cm (D)

3 jaar garantie
incl. 9 EUR Recupel

Dit ziet er qua specs toch echt een supertv uit voor die prijs. Zijn er hier mensen die deze tv al hebben zien spelen of die weten of het een goede koop is??
Zou ik ook wel eens willen weten. Alleen de contrast ratio lijkt me wat laag of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De contrastratio is van geen enkel high end merk hoger. De waarden die rond de 3000-5000 liggen zijn de dynamische contrastwaarden. Omgerekend is het maximum meestal nog altijd rond de 1200 denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosakopter
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-04-2023
Dickie25 heeft gelijk.
De zogenaamde Dynamische Contrast waarde wordt bereikt door de achtergrondverlichting te varieren: bij zwarte scenes wordt de verlichting naar beneden getrokken om zodoende een groter contrast te verkrijgen. Op zich een eenvoudige en efficiente techniek, echter het kan ook onrustige effecten geven als er veel donker/licht wisselingen zijn tijdens een film. Bij diverse Samsungs kan deze funktie overigens afgeschakeld worden.
Staar je dus niet al te veel blind op super hoge contrastwaardes. Vooral Samsung kan er wat van.
Tot zover heb ik ook geen hogere beeldcontrasten (contrast van het paneel zelf) gezien van LCD-TV's dan ca. 1200:1 (plasma's hebben overigens wel een hoger beeldcontrast).
Of deze Aldi TV dynamisch contrast gebruikt kan ik niet uit de advertentie opmaken.
Het merk lijkt op Opus of zoiets? Anyone?

Beste advies in deze: ga met eigen ogen kijken (bij voorkeur aangesloten op een goed kabelsignaal) en oordeel zelf :)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-06 15:00
Wortelstok schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:00:
Net bij de V&D in Eindhoven gehaald: een AudioSonic DVHDD 160D Harddisk Recorder. Normale prijs (al met korting) 225 Euro nu met 50% kassakorting dus maar 112 euro. Ik heb hem nog niet geprobeerd maar het ziet er uit als een fantastisch ding, progressive scan en DivX enzo. Er stonden er nog een paar.
  • DDVD recorder with HDD 160 GB
  • DVD player
  • DVD recorder DVD+ R/RW
  • DVD recorder on harddisc 160 GB, maximum 204 hours
  • Recordmode in HQ,SP, LP,EP en SLP
  • HDD to DVD and DVD to HDD copying
  • TIME SHIFT FUNCTION (playback and watch during recording)
  • Progressive scan
  • DVD-video, VCD, SVCD, DVD+R/RW, DVD-R/RW,
  • Photo-CD/Kodak-Image CD/JPEG
  • MPEG4 / DIVX
  • Audio-CD / CD-R/RW / MP3
  • Automatic picture adjustment 4:3 en 16:9
  • VFD display
  • On screen display 11 languages
  • Dolby/AC 3 decoder
  • 100 preset channels
  • Automatische sender search
  • PAL B/G-D/K-Secam LL, multinorm
  • Input/output jacks on front and backside
[afbeelding]
Kan er alleen nergens op internet iets over vinden. Is Audiosonic een merk van Funai?
Sorry dat ik een bericht van bijna een maand Quote, maar ik heb mij er zo gisteren 1tje gekocht aan 70% kassakorting (bij V&D in Sittart, en er waren er nog!!!). dus 67.50 euro. Aan de kassa bleek wel dat er nog 3 euro verwijderingsbijdrage bij kwam. Die meid aan de kassa zei dat dan ook nog erg verontschuldigend alof ik hem daarom niet meer zou nemen. :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
WTF?! Dat is wel extreem goedkoop voor een HDD recorder. Ik heb spijt dat ik de V&D gisteren overgeslagen heb bij het shoppen. 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door mvdklip op 31-12-2006 08:51 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mosakopter schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:19:

Het merk lijkt op Opus of zoiets? Anyone?
Het enige wat ze op een ander forum vonden van deze tv was dat het merk waarschijnlijk opera is. Je herkent het logo op deze tv. Ik kan echter niets vinden over dit merk...

Afbeeldingslocatie: http://www.teknihall.be/uploads/pics/TV3760_12.jpg
is gevonden op http://www.teknihall.be/index.php?id=435&L=nl

aldi tv:

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_01/BILD01.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Laatst online: 23-11-2023
chundo schreef op zondag 31 december 2006 @ 06:31:
[...]
Sorry dat ik een bericht van bijna een maand Quote, maar ik heb mij er zo gisteren 1tje gekocht aan 70% kassakorting (bij V&D in Sittart, en er waren er nog!!!). dus 67.50 euro. Aan de kassa bleek wel dat er nog 3 euro verwijderingsbijdrage bij kwam. Die meid aan de kassa zei dat dan ook nog erg verontschuldigend alof ik hem daarom niet meer zou nemen. :+ :+ :+
Ik heb hem dus nu een maand en ben er zeer tevreden over. Vooral met de nieuwe firmware(van Phocus zie eerdere post) doet-ie het prima. Je moet uitkijken bij geprogrammeerde opnames: als je ondertussen de tuner gebruikt om TV te kijken schakelt hij de opname niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202813

[...]

Vandaag waren ze er al niet meer, ik had er net nog voor gebeld. De man vond het raar dat er zoveel telefoontje binnenkamen vandaag voor dit apparaat. Het waren restproducten en ze moesten dus weg. Jammer, had er wel een gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Volgens mij is de V&D aan het opruimen ofzo... Ik heb zonet een dvd/divx speler met (wireless)ethernet aansluiting gekocht bij V&D Apeldoorn voor 65 Euro. (Kiss dp-1500). In de pricewatch staat die toch voor 170 Euro. (En een beetje tweaker kan er ook nog een harde schijf in modden) Er waren nog 3 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126233

[...]

Ik heb hem vandaag bij V&D Roermond gekocht voor 56,25!!! (kwam nog 3 euro verw.bijdr. bij). Was wel het laatste showmodel. Maar ik was zo enthousiast dat ik dacht dat het hier om een aristona ging. Thuis kwam ik erachter dat het een audiosonic was, maar ja, voor die prijs.

Heb ik me wel nog zo'n 3 jarige verzekering voor 44 euro laten aansmeren. Vond ik eigenlijk niet nodig, maar de verkoper zei dat als het stuk ging/gejat werd o.i.d. en het is niet meer te maken dat ik dan voor de oorspronkelijke verkooppprijs van 225 euro verzekerd ben, dus dat is wel tof.

Ik ben er erg blij mee en raad iedereen aan om nog snel naar de dichtsbijzijnde V&D te rennen.

Wel jammer dat er geen EPG op zit, maar ja dat had ik ook niet op mijn ouwe video, dus gewoon datum tijd zender effe instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Helaas! Ik ben ff naar de V&D in Almere geweest, maar die blijken niet eens een ElectricCity afdeling te hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 22:53

FaceDown

Storende factor.

Een apparaat kopen voor 56 euro en je daarbij een verzekering voor 44 euro laten aansmeren :')

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik ben ook van plan een HDD-recorder te kopen. (160GB)
Ik zal nu wel te laat zijn voor deze V&D actie maar had die Audiosonic een ingebouwde tv-gids want dat is natuurlijk erg handig?!
Of is dat dus EPG? :/

[ Voor 6% gewijzigd door Laudit op 05-01-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
V&D Groningen heeft ze niet, net geweest. De rest van noord Nederland even gebeld en die hebben ook niets meer :(.. Als iemand er nog wat kan vinden, ik hou me aanbevolen als er nog 2 op voorraad zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben donderdag nog naar beide V&D's geweest in Rotterdam, beide hadden ze niet meer. Vrijdag net als Blue-Bird de meeste V&D's in de buurt afgebeld, totdat ze er bij Den Haag nog een hadden liggen. Deze was echter wel 100 euro en dus niet 60 zoals de meeste hierboven. Ik vond het de 100 euro wel waard en ben even naar Den Haag afgereisd om hem op te halen.

(wat gaat het bellen trouwens vervelend bij V&D, vooral als je naar meerdere filialen wilt bellen. Nergens zijn de rechtstreeks nummers meer te vinden, je moet telkens naar een 0900-nummer bellen om vervolgens doorverbonden te worden)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 202813 op 07-01-2007 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crvdwoestijne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03-2020
Pfft, wat een prijzen voor de phocus/audio-sonic dvd recorder. Alleen die harde schijf die er inzit is al iets van minimaal 35 euro waard (5400 toeren Seagate U9 IDE). Als je voor 45 ongeveer een 7200 toeren Sata schijf nieuw kan krijgen dan zal dit ongeveer de waarde zijn.

Weet niet hoe het met de nieuwe firmware (van phocus dus) en formatteren zit maar ik kon onder de oude firmware de schijf uitlezen op mijn pc. Stonden dan MPG files op en wat indexdingen. Had dat nodig om wat kleine dingen te redden die met oude firmware waren opgenomen en nadat ik nieuwe firmware had geladen niet meer te branden waren.

Hoofdsysteem , Usenetdownbak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
Anoniem: 202813 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 01:42:
Ik ben donderdag nog naar beide V&D's geweest in Rotterdam, beide hadden ze niet meer. Vrijdag net als Blue-Bird de meeste V&D's in de buurt afgebeld, totdat ze er bij Den Haag nog een hadden liggen. Deze was echter wel 100 euro en dus niet 60 zoals de meeste hierboven. Ik vond het de 100 euro wel waard en ben even naar Den Haag afgereisd om hem op te halen.

(wat gaat het bellen trouwens vervelend bij V&D, vooral als je naar meerdere filialen wilt bellen. Nergens zijn de rechtstreeks nummers meer te vinden, je moet telkens naar een 0900-nummer bellen om vervolgens doorverbonden te worden)
Hoeveel zag je er nog liggen bij de V&D in Den Haag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ajax power schreef op zondag 07 januari 2007 @ 08:53:
[...]

Hoeveel zag je er nog liggen bij de V&D in Den Haag?
Het was de allerlaatste, sorry. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

het is niet een aanbieding, maar weet iemand toevallig hoeveel cd's bij de aldi kosten? Geen actie prijzen maar normale prijzen.

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 20:47
In Zwolle liggen de audiosonics(phocus) ook niet meer bij de V&D, alleen van de Kiss1500 liggen er nog 3
Bij de kruidvat hier zag ik echter precies dezelfde:280euro:X

Wij zijn echt super tevreden met de onze. Alleen jammer dat het signaal niet op de antenne-uitgang word gemoduleerd, dan kon mijn videorecorder de deur uit. (ja ik heb nog een hele oude TMC 55cm tv met alleen een antenneingang)

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
Ik heb vandaag ook een aanbieding gespot, niet direct pc/audio-gerelateerd maar wel aardig ;)

Bij de Wibra stond er een laserwaterpas voor 2.50 in het krantje, meteen gehaald om wat mee te klooien ;)
Het is namelijk een klasse III-A laser (4mW), en in het apparaatje zit deze als losse module, wat zeer geschikt is voor experimenten :)
Normale laserpointers zijn lang niet zo fel en niet voor continu gebruik geschikt, deze dus wel :)

edit: Plaatje: (de zwarte sleutelhanger op de foto krijg je er niet bij)
Afbeeldingslocatie: http://www.framing4yourself.com/equipment/Laser%20level.jpg

Dit ding had beter ergens in het EL-forum kunnen staan, maar daar is helaas geen aanbiedingentopic...

[ Voor 11% gewijzigd door DarthPlastic op 13-01-2007 23:33 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maak een huis-tuin en keuken DIY topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

DarthPlastic schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:24:
Ik heb vandaag ook een aanbieding gespot, niet direct pc/audio-gerelateerd maar wel aardig ;)

Bij de Wibra stond er een laserwaterpas voor 2.50 in het krantje, meteen gehaald om wat mee te klooien ;)
Het is namelijk een klasse III-A laser (4mW), en in het apparaatje zit deze als losse module, wat zeer geschikt is voor experimenten :)
Normale laserpointers zijn lang niet zo fel en niet voor continu gebruik geschikt, deze dus wel :)

edit: Plaatje: (de zwarte sleutelhanger op de foto krijg je er niet bij)
[afbeelding]

Dit ding had beter ergens in het EL-forum kunnen staan, maar daar is helaas geen aanbiedingentopic...
Ik heb dat ding zelf ook en ik moet zeggen: voor zijn geld is het een leuk apparaatje. Enige jammer is dat ie slechts 1 rechte lijn kan projecteren, en dat als je hem ergens op vast wilt zetten je dat met van die pikbord-prikkers of dubbelzijdig plakband moet doen :X Wel beide bijgeleverd overigens. Opbergvakje is in het batterij-compartiment :Y)
Als je dan zo'n ding wilt, koopt dan voor 6,95 bij Blokker een vrijwel identiek ding, maar met meegeleverd statief enzo. Kan ook meerdere lijnen weergeven (een kruis bijvoorbeeld, erg handig). heb ik mijn zwager cadeau gedaan, was er erg blij mee. Het is dat ik de mijne heb gekregen, anders was ik voor die andere gegaan. Aan de andere kant: voor 2,5 euro mag je ook niet teveel verwachten ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Een klein artikel in de aanbieding bij kruidvat:

Afbeeldingslocatie: http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/sample_marquantmp3speler.gif
Marquant MP3-speler 1GB
MMP3-24

Overal en altijd je eigen muziek met deze trendy en complete MP3-speler met maar liefst 1 GB geheugen. Hij is in de kleur zilver en speelt al uw MP3 en WMA formaten af.

Specificaties:
- Memo recording functie
- Keylock
- ID3 tag functie
- LCD blauwe display
- OSD menu in Engels, Nederlands, Frans
- Compleet met stereo hoofdtelefoon
....met name een memo recording functie voor die centen lijkt aantrekkelijk, maar is dat het ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Laatst online: 01-02 13:26
voor 20 euro is het wel de moeite waard. Alleen ik zie dat de constructie volgens mij erg gammel is, dus ik voorspel dat ding geen lange levensduur

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Laatst online: 29-10-2024

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ze hebben nu helemaal een leuke gadget!

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_04/BILD04.JPG
Badkamerkastje
• 1 GB intern geheugen
• breedte: 80 cm
• hoogte: 75 cm
• diepte: 28 cm
• met uitneembare waszak
(wasbaar)
• eenvoudige montage
• inclusief USB-kabel, hoofdtelefoon,
oplader, armband en tasje

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_04/P_OFF04.HTM

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

WooK schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:22:

[afbeelding]
Badkamerkastje
• 1 GB intern geheugen
• met uitneembare waszak
(wasbaar)
• eenvoudige montage

Ehm... En dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

[afbeelding]
Badkamerkastje
• 1 GB intern geheugen
• met uitneembare waszak
(wasbaar)
• eenvoudige montage

Altijd handig, alleen vind ik 1gb wel wat weinig voor in mn badkamerkastje hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

[afbeelding]
Badkamerkastje
• 1 GB intern geheugen
• met uitneembare waszak
(wasbaar)
• eenvoudige montage

Geweldig, ik wou hem ook posten _/-\o_

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Die kan je zeker als geheugenstick gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 15:36

Ace

Happy Happy Joy Joy

Eindelijk! 1GB -met- uitneembare waszak, daar wacht ik nou al zo lang op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 21:44

[afbeelding]
Badkamerkastje
• 1 GB intern geheugen
• met uitneembare waszak
(wasbaar)
• eenvoudige montage

Als deze aanbieding zo de hele week blijft staan en ik ga woensdag naar de winkel en het geheugen zit er niet bij, kan ik de ALDI dan aanklagen via Postwanorder?? Ik wil natuurlijk wel een wasmand met 1Gb geheugen!!

8)7

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 22:53

FaceDown

Storende factor.

Hoeveel handdoeken kunnen er in 1 GB :?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

wel jammer dat er in de Sport MP3 speler van de Aldi dan weer géén geheugen zit (maar wel een tandenborstelhouder ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:21

-tom-562

Oliesjeik

LOL ik wilde 'm ook net posten :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In het krantje van de Kruidvat staat nu een aanbieding van "Alle DVD-Spelers met Harde Schijf 149,99" Op het plaatje staat de 160GB HDD-Recorder van Phocus afgebeeld, die er het zelfde uitziet als de AudioSonic HDD-Recorder die ik en een aantal andere mensen hier een maand geleden hebben gekocht bij de V&D.

Onder de foto staat ook nog:
"Bijvoorbeeld Phocus DVD speler met harde schijf" Het lijkt me dus dat er meerdere merken zijn, de prijs is wel excl. 3,00 verwijderingsbijdrage dus dan wordt het 152,99 euro als het goed is.

EDIT: voor de duidelijkheid hier nog het plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://img168.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-11270/loc553/82368_HDD_R_Kruidvat_122_553lo.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 202813 op 22-01-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
Afbeeldingslocatie: http://img103.imageshack.us/img103/5071/img0015cm.jpg

Informatie kun je hier vinden.

Iemand ervaringen met deze Phocus HDD-recorder?

[ Voor 239% gewijzigd door Laudit op 22-01-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Ajax power schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:23:
[afbeelding]

Informatie kun je hier vinden.

Iemand ervaringen met deze Phocus HDD-recorder?
Hmm, verleidelijk....
Ik zit er wel aan te denken om een HD-recorder te halen. Heb er alleen niet erg veel haast mee. Is dit echt een goede aanbieding (kan ik niet laten liggen)?
Ik heb ooit een HE (Holland Electro) DVD-speler gehaald. Deze pakte niet elke DVD. Het was steeds weer spannend of ie een dvd'tje zou accepteren. Heb ik dat risico ook met deze Phocus?

En kan ik deze ook achter een digitale ontvanger plaatsen (kabelsignaal naar digitale ontvanger en vandaaruit naar de HDD-recorder en vandaaruit naar de TV)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Anoniem: 26457 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 08:47:
Een klein artikel in de aanbieding bij kruidvat:

[afbeelding]

[...]
....met name een memo recording functie voor die centen lijkt aantrekkelijk, maar is dat het ook :?
Heeft deze een USB-aansluiting direct aan het apparaat (dus zonder extra kabel)? Ik denk dat ik 'm dan gebruik als memory-stick. En dat ie ook MP3's kan afspelen is dan mooi meegenomen. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Laatst online: 23-11-2023
ione schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:31:
[...]

Hmm, verleidelijk....
Ik zit er wel aan te denken om een HD-recorder te halen. Heb er alleen niet erg veel haast mee. Is dit echt een goede aanbieding (kan ik niet laten liggen)?
Ik heb ooit een HE (Holland Electro) DVD-speler gehaald. Deze pakte niet elke DVD. Het was steeds weer spannend of ie een dvd'tje zou accepteren. Heb ik dat risico ook met deze Phocus?

En kan ik deze ook achter een digitale ontvanger plaatsen (kabelsignaal naar digitale ontvanger en vandaaruit naar de HDD-recorder en vandaaruit naar de TV)?
Dit is inderdaad hetzelfde produkt als die AudioSonic van V&D, ik heb deze zelf geupdate met de firmware van Phocus. Een prima recorder. Volgens mij een heel goede aanbieding.
Hij slikt alles (met de nieuwe firmware), inclusief DivX en slechte DVDs.
Als je hem achter je digitale ontvanger zet kun je hem bijv. aansluiten met SCART, en ook weer met SCART naar je TV.

Wat er niet op zit: HDMI, USB

[ Voor 5% gewijzigd door Wortelstok op 23-01-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbix
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 20:33
Wortelstok schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:15:
[...]

Dit is inderdaad hetzelfde produkt als die AudioSonic van V&D, ik heb deze zelf geupdate met de firmware van Phocus. Een prima recorder. Volgens mij een heel goede aanbieding.
Hij slikt alles (met de nieuwe firmware), inclusief DivX en slechte DVDs.
Als je hem achter je digitale ontvanger zet kun je hem bijv. aansluiten met SCART, en ook weer met SCART naar je TV.

Wat er niet op zit: HDMI, USB
Ik ga zo ook naar de kruidvat hoop dat ik dan wel de Phocus kan kopen.
Maar is dit echt z'n scherpe prijs?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.