Dat is een van de dommere opmerkingen van de week.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:55:
[...]
Mja, met zulke dunne boxjes en zo'n prijs kan er nooit goed geluid uit komen.
Groetjes, FaceDown.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat is een van de dommere opmerkingen van de week.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:55:
[...]
Mja, met zulke dunne boxjes en zo'n prijs kan er nooit goed geluid uit komen.
Groetjes, FaceDown.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Dat willen we allemaal, wil je iets dat lekker klinkt dan moet er ook een lekker bedrag op tafel komen. Een beetje lekker surround dan zit je snel bij de duurdere logitech setjes wat goedkope setjes zijn. Ga geen rare dingen verwachten voor 35 euro, gewoon een aardige speakerset voor de computer maar je zult niet uit je stoel dreunen tijdens een actiefilm ofzo.JunkieXP schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:45:
Ik zit ook te denken om deze Platte 5.1 Speakertjes aan te schaffen, maar geeft het wel een echte Dolby Surround ervaring of kan je beter iets meer uitleggen voor het echte gevoel.
Iemand nog tips voor me want ik zie altijd alleen maar hele dure Dolby Setjes enk wil gewoon een Setje wat me niet teveel kost maar wel lekker klinkt?
Heb je misschien een foto van dit ding uitgeklapt? Geven de toetsen ook licht zoals vorige Aldi afstandbedieningen?Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:01:
[...]
ik heb thuis zulke afstandsbediening. Het werkt behoorlijk. De handeleiding is duidelijk en het programmeren is makkelijk. Je moet er wel rekening mee houden dat je toestel regelmatig moet herprogrammeren omdat het dingetje regelmatig tilt slaat.
Mja, magnapan's zijn ook braadspeakersFaceDown schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:14:
[...]
Dat is een van de dommere opmerkingen van de week.
Verwijderd
Neen de toetsen geven geen licht. Met dit toestel kan je tv, dvd/vcr, sateliet en audio bedienen. alle noodzakelijke toetsen zijn zeker aanwezig. Het hebbedingentje kan je ook in gesloten toestand bedienen. Het geeft je het gevoel alsof je werkt met een gsm.BARACUS schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:27:
[...]
Dat willen we allemaal, wil je iets dat lekker klinkt dan moet er ook een lekker bedrag op tafel komen. Een beetje lekker surround dan zit je snel bij de duurdere logitech setjes wat goedkope setjes zijn. Ga geen rare dingen verwachten voor 35 euro, gewoon een aardige speakerset voor de computer maar je zult niet uit je stoel dreunen tijdens een actiefilm ofzo.
[...]
Heb je misschien een foto van dit ding uitgeklapt? Geven de toetsen ook licht zoals vorige Aldi afstandbedieningen?
Is er met deze afstandbediening alleen te programmeren, of kun je deze afstandsbediening ook laten leren met behulp van de originele afstandsbediening?Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:46:
[...]
Neen de toetsen geven geen licht. Met dit toestel kan je tv, dvd/vcr, sateliet en audio bedienen. alle noodzakelijke toetsen zijn zeker aanwezig. Het hebbedingentje kan je ook in gesloten toestand bedienen. Het geeft je het gevoel alsof je werkt met een gsm.
Toch heb ik het gevoel dat de vorige aanbieding van betere kwaliteit was. Voor mij blijft het grote minpunt dat ik dit toestel regelmatig moet herprogrammeren. Dit gaat vlot maar dit euvel komt naar mijn gevoel iets teveel voor (zeg maar wekelijks). Gelukkig was de prijs ook in België erg laag want anders voelde ik me belazerd.
Verwijderd
Je moet van dit toestel niet teveel verwachten. Je hebt een duidelijk instructieboekje waarin je codes van een heleboel 'televisie-audio-vcr-dvd-merken' kan terugvinden. Hiermee is het programmaren makkelijk. leren van de originele afstandsbediening zal volgens mij niet lukken.Auke schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:43:
[...]
Is er met deze afstandbediening alleen te programmeren, of kun je deze afstandsbediening ook laten leren met behulp van de originele afstandsbediening?
Wel mooi veel aansluitingen onder andere om speakerset van de aldi aan te sluiten die woensdag in de aanbieding isVerwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 00:22:
Nieuwe dvd / divx speler bij lidl, is dat wat?
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is zo lang
Welke silvercrest verkopen ze dan bij de Lild?JunkieXP schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 23:34:
Niet dat het nu nog baat heeft maar toch wilde ik even mijn mening delen.
Ik ben in het bezit van de SilverCrest KH6508 (waarvan allereerst geen firmware voor te vinden is wat bij de KH6507 wel het geval is), echter vind ik dit een top speler op een paar kleine minpuntjes.
- Grote Kwaliteit DivX's geven (bijna continu) groene vlekken door het scherm heen.
- Subtitles lopen (tot grote ergenis) achter op de DivX.
diskeltische lurker
http://www.lidl.nl/nl/hom...DVD-speler_met_cardreaderBart1983 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:43:
[...]
Welke silvercrest verkopen ze dan bij de Lild?
Ik zie je die opmerking anders niet weerleggen.FaceDown schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:14:
[...]
Dat is een van de dommere opmerkingen van de week.
Verwijderd
Lijkt me interesant, misschien mensen hier die weten welke chipset er in zit.JunkieXP schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:21:
[...]
http://www.lidl.nl/nl/hom...DVD-speler_met_cardreader
Het lijkt me dat dat de SilverCrest KH6510/11
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Bram77 op 25-10-2006 10:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Welke speler heb jij het over, er is er namelijk komende maandag 30-10 ook een in de aanbieding...Kenhas schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:47:
Gisteren DVD-spelerke gaan halen in de Lidl. Al paar dvd'kes en divX'jes getest. Is wel nog op een oude CRT-Philips (jaar of tien) maar het beeld valt zeer goed mee. Uitgebreide instellingensmogelijkheden.
Geluid is gewoon digitaal verbonden dus daar kan niet echt een verschil op zitten t.o.v. duurdere spelers (denk ik toch altijd, digitaal is digitaal). Als de analoge 5.1 uitgangen worden gebruikt, heb je instellingen voor bas-management, vertraging per kanaal, ...
Heb me er wel maar uurke mee kunnen bezighouden maar eerste indrukken zijn goed. Toch zeker voor het luttele bedrag van 70euro.
Er is maar één grooooooooot nadeel dat ik tot nu toe gevonden heb en dat is de slechte afstandsbediening. Dit is het enigste deel van de dvd-speler waar je echt merkt dat het goedkoop is. De knopjes voelen aan alsof ze er ieder moment kunnen uitvallen en blijkbaar mag je nie te snel na elkaar op verschillende toetsen drukken en moet je goed doordrukken op de toetsen anders gebeurt er niets. Denk dat ik toch wel op zoek ga naar een vervangafstandsbediening.
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
disbehave schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:48:
Niet echt A/V, maar in het krantje van de blokker staat een GPS-radar alert voor 50 euro. incl 2 jaar gratis updates. Is dit wat of is zo'n GPS-flitspalenkijker uberhaubt niet effectief.
Nu heb ik toevallig een PDA met navigatie, maar voor je daar flitspalen ingeprogrammeerd hebt, heb je grijs haar en een titel. Vandaag lekker zo'n kant en klaar apparaatje bij Blokker gehaald en zo uit de doos aangesloten >> werken dus!Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:16:
gewoon een goede navigatie kopen waar je flitspalen in kan programeren
Bedankt voor je reactie, ik las op een paar andere fora dat dit ding uiteraard geen high class maar ook al waarschuwt ie voor 1 flitspaal dan heb je alweer je aankoopprijs eruit.Toff schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:48:
[...]
[...]
Nu heb ik toevallig een PDA met navigatie, maar voor je daar flitspalen ingeprogrammeerd hebt, heb je grijs haar en een titel. Vandaag lekker zo'n kant en klaar apparaatje bij Blokker gehaald en zo uit de doos aangesloten >> werken dus!
Vanavond heb ik de updates en de laatste nieuwe database er probleemloos opgezet.
Hopelijk is de nieuwe software wat intelligenter dan de oude, die onderscheidt nl geen rijrichting, maar zelfs als dat niet zo is heb je voor weinig een robuust apparaat. Alleen al de nauwkeurige snelheidsmeter is het waard. Nu zie je in een oogopslag hoeveel je snelheidsmeter afwijkt (te veel aanwijst), waardoor je net iets scherper tegen de limiet kan gaan zitten...
Het ding is uiteraard niet effectief tegen mobiele controles, maar wel voor die kleine rotbekeurinkjes omdat je net een paar km's te hard langs een onbekende flitspaal gaat. Ik kijk liever op de weg dan in de berm of continu op de snelheidsmeter iig.
Verwijderd
Dank voor je link van die SamsungBram77 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:20:
200 euro is niet veeld geld voor een 19'' scherm, maar ik zou persoonlijk toch voor een duurdere kiezen. De responsetijd is indrukwekkend, maar de kleuren zijn het allerbelangrijkst. Ik vind niets zo irritant als dat de kleuren niet kloppen.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 15:41 ]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Verwijderd
Ik zie toch echt een HDMI aansluiting op me DIVX speler van de lidl. Prachtig apparaat !Desolation Angel schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:54:
[...]
De HDMI player, zonder HDMI aansluting
een koopje !
Als je hem hebt:Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:07:
[...]
Ik zie toch echt een HDMI aansluiting op me DIVX speler van de lidl. Prachtig apparaat !
==
hoi
PSN: JustinNL79
Ja ik wil deze misschien ook wel gaan aanschaffen.. tis in ieder geval geen bekend merk, maar een Chinees importding...jpschouten79 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:42:
Had de Universele AB van de aldi gehaald, maar de helft van mijn apparaten doen het niet. Nu zie ik in het krantje van de kruitvat ook een Universele 8-1 afst met leerfunctie... is dit wat heeft iemand deze al ?
[ Voor 13% gewijzigd door hars73 op 31-10-2006 11:46 ]
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Verwijderd
USB HD werkt hier, en beeld kwaliteit is gewoon goed. Heb hem nu via VGA kabel aan me lcd tv hangen omdat ik nog geen HDMI kabel heb.Deadsy schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:24:
[...]
Als je hem hebt:
Hoe is de beeld kwaliteit? En weet je of je op die USB aansluiting een externe HD kunt aansluiten en dan media kunt afspelen van die HD?
Okee.. dan laat ik hem in de schappen van het Kruidvat liggen, thanxMr_Blobby schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:38:
Exact dezelfde afstandsbediening was een paar weken terug bij Trekpleister te koop.
Ik was juist op zoek naar een afstandsbediening omdat van mijn oude universele afstandsbediening van de Lidl de leerfunctie het had begeven. Ik heb er maar meteen 2 gekocht bij Trekpleister, want zo vaak zie ik zulke toestellen voor die prijs met leerfunctie niet meer langskomen bij aldi/lidl aanbiedingen.
Ik was met name geïnteresseerd in de leerfunctie omdat ik de knoppen op het apparaat helemaal zelf wilde indelen.
Maar helaas:![]()
Eén ervan wil helemaal niets leren (geeft direct "failed" in display) en de ander wil 9 van de 10 toetsen niet leren. Ook geven allebei de afstandsbedieningen met nieuwe batterijen in de display aan dat ze nieuwe batterijen nodig hebben.![]()
Voor mij was het dus een miskoop.
Ik heb nu maar een Logitech Harmony 525 gekocht. Wel bijna 10x zo duur, maar kan wel alles wat ik zocht en meer.
Ik heb deze platenspeler gisteren ook even gehaald bij de Hema, was er om een uurtje of 15.00 en de mijne was de laatste. Ik was al een tijdje op zoek naar een goedkope platenspeler (en om nu maar gelijk een Rega P9 te gaan halen).Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:40:
Hema heeft vanaf vandaag een platenspeler voor 59,-
[afbeelding]
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
PSN: JustinNL79
USB stick van 4GB werkt ook perfectVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:49:
[...]
USB HD werkt hier, en beeld kwaliteit is gewoon goed. Heb hem nu via VGA kabel aan me lcd tv hangen omdat ik nog geen HDMI kabel heb.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:49:
[...]
USB HD werkt hier, en beeld kwaliteit is gewoon goed. Heb hem nu via VGA kabel aan me lcd tv hangen omdat ik nog geen HDMI kabel heb.
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Verwijderd
Mijn 40GB Freecom 2,5" HDD zonder externe voeding krijg ik niet aan de gang.driel24 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:07:
Is dat een usb hardisk met voeding ?
ik heb nl. een 2,5" usb harddisk (zonder voeding)
Ben benieuwd !!
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door Bram77 op 01-11-2006 15:13 ]
[ Voor 61% gewijzigd door MoZe op 01-11-2006 15:25 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Als die HD zijn voeding uit de radio moet halen (via USB) denk ik dat dat niet zal werken. En om nu meteen een 12/230 Volt converter erbij te kopen om je HD te voeden is ook wat....MoZe schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:23:
Enig idee of deze ook bij de Nederlandse Lidl's komt?
En is de Lidl net zo makkelijk met omruilen als de Aldi? Ik ben van plan er een externe HD aan te hangen, maar als die het niet doet heb ik niets aan die radio.
Mijn externe HD gebruikt geen 220 volt, alleen de adapter doet dat ... is wel wat aan te sleutelen (want van 12 DC via 220 AC naar 12 DC levert alleen maar warmte op).hvangent schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:00:
[...]
Als die HD zijn voeding uit de radio moet halen (via USB) denk ik dat dat niet zal werken. En om nu meteen een 12/230 Volt converter erbij te kopen om je HD te voeden is ook wat....
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4
Vaak bu'j te bang!
bij de huidige aanbiedingen staat eronder 3 knoppen voor volgende/vorige aanbieding en dat heeft die TV niet (en ik heb weeknummers geprobeerd t/m 51 en die hadden het ook allemaal niet en ik denk ook niet dat de Aldi nu al weet wat in week 51 in de aanbieding komt!)jochie79 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:04:
Is dat geen aanbieding van vorig jaar? volgens mij moeten de aanbiedingen van volgende week vanaf 8 november zijn, en dus niet vanaf 9 november. Tevens krijg ik vanaf de aldi-site nog de huidige aanbiedingen te zien en niet die van volgende week.
Dat is in het buitenland al veel langer het geval, Frankrijk bijv, verkopen ze ook heel veel merkproducten.Yohan schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:36:
Het valt me op dat LIDL allemaal merkproducten is gaan aanbieden. M&M's, Philips-lampjes etc.. Goeie ontwikkeling
Dat scriptje is niets waard. Dat zijn de aanbiedingen voan vorig jaar. Als je via de 'url aanpassen truuk' op de site zelf kijkt zie je dat elke aanbieding dit jaar op donderdag in moet gaan..... kortom verkeerd jaar.BrokenRules schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 02:40:
Ben al een tijdje opzoek naar een goedkope dvd / divx / xvid player.
en volgens mij komt er over 2 weke (week 46) er eentje van lifetec in de aanbieding.
Heb namelijk een scriptje gemaakt waardoor je nieuwste aanbiedingen van aldi kunt bekijken
misschien voor meer van jullie hier wel interessant http://yourwebstek.nl/aldi/
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Verwijderd
Dat scriptje van jou laat de aanbiedingen van vorig jaar zien.!!BrokenRules schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 02:40:
Ben al een tijdje opzoek naar een goedkope dvd / divx / xvid player.
en volgens mij komt er over 2 weke (week 46) er eentje van lifetec in de aanbieding.
Heb namelijk een scriptje gemaakt waardoor je nieuwste aanbiedingen van aldi kunt bekijken
misschien voor meer van jullie hier wel interessant http://yourwebstek.nl/aldi/
Nu denk ik dat dit een duitse review is van deze dvd speler http://www.dv-rec.de/test/player2006/Medion/81290/81290.html
Nu was mijn vraag of iemand al een dvd spelertje van de aldi heeft en of deze goed bevalt.
En of er misschien iemand weet of deze dmv een externe usb schijf dvd;s mee af te spelen zijn.
Verwijderd
Ik heb een Medion MD7457, ben zéér tevreden over dit apparaat, heb me er gister via marktplaats nog een gekocht.Nu was mijn vraag of iemand al een dvd spelertje van de aldi heeft en of deze goed bevalt.
En of er misschien iemand weet of deze dmv een externe usb schijf dvd;s mee af te spelen zijn.
Lol ik zat net te denken, heej die koptelefoon heb ik een tijd geleden al gekocht daar is die er nu alweer!!Rudi Vader schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 07:26:
[...]
Dat scriptje is niets waard. Dat zijn de aanbiedingen voan vorig jaar. Als je via de 'url aanpassen truuk' op de site zelf kijkt zie je dat elke aanbieding dit jaar op donderdag in moet gaan..... kortom verkeerd jaar.
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 18:38 ]
Zo te zien werkt het script prima, de artikelen en de datums kloppen perfect. Alleen staan niet alle artikelen per weekaanbieding er tussen.Rudi Vader schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 07:26:
[...]
Dat scriptje is niets waard. Dat zijn de aanbiedingen voan vorig jaar. Als je via de 'url aanpassen truuk' op de site zelf kijkt zie je dat elke aanbieding dit jaar op donderdag in moet gaan..... kortom verkeerd jaar.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Datum kloppen wel alleen het is steeds een donderdag, dus de aanbiedingen van vorig jaar.Peedjeeh schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:40:
[...]
Zo te zien werkt het script prima, de artikelen en de datums kloppen perfect. Alleen staan niet alle artikelen per weekaanbieding er tussen.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
het is bijna volgende week, maar k denk dat dit meer iets is voor de creatieve geesten onder onsMeller schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:36:
vanaf volgende week een lcd tv bij de aldi.
Is het bekend welk pannel gebruikt wordt??
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_45/OFF01.HTM
Zijn die elementen uitwisselbaar?koornee schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:07:
[...]
Ik heb deze platenspeler gisteren ook even gehaald bij de Hema, was er om een uurtje of 15.00 en de mijne was de laatste. Ik was al een tijdje op zoek naar een goedkope platenspeler (en om nu maar gelijk een Rega P9 te gaan halen).
Ik luister er nu naar (via een NAD C320, en Hepta Spring Exellence speakers) en het geluid valt me helemaal niet tegen eigenlijk, het kan natuurlijk stukken beter. Maar voor dat geld, echt een koopje! Misschien toch maar eens gaan kijken voor een ander elementje, maar of dat echt de moeite is voor zo'n platenspeler.
Als ik beide sites vergelijk, staan er toch dezelfde aanbiedingen en geldig vanaf woensdag 8 november.Rudi Vader schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 07:31:
[...]
Datum kloppen wel alleen het is steeds een donderdag, dus de aanbiedingen van vorig jaar.
[ Voor 9% gewijzigd door Pjottski op 07-11-2006 18:29 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 01:18 ]
Groetjes, FaceDown.
Ik raad je aan om eens op marktplaats te kijken. Zeer veel mensen doen hun breedbeeld TV´s weg ivm aanschaf van een plasma/LCD. Deze televisies hebben soms zelfs nog garantie. Zo heb ik onlangs een Sony Wega Trinitron met volledig vlakke 100Hz beeldbuis van 82cm voor €200 kunnen kopen. Dan heb je toch net iets meer TV voor je geld.coentre schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:02:
Bij de LIDL belgie
http://www.lidl.be/be/hom...8_stereo_kleurentelevisie
[afbeelding]
28" stereo kleurentelevisie
zichtbare beeldschermdiagonaal 66 cm
50 Hz
PLL-hyperband kabeltuner met 100 preselecties en automatische zenderkeuze (APS)
equalizer (5 instellingen)
met fasttext (7 pagina's)
meertalig On-Screen-Display
sleeptimer en kinderbeveiliging
2 x 10 W RMS luidsprekers
incl. afstandsbediening
2 scartaansluitingen
front A/V
S-VHS-ingang en koptelefoonaansluiting
73 x 47 x 56 cm
3 jaar garantie
incl. 11 euro recyclagebijdrage
€189
Even een domme vraga van mijn kant. Is dit een breedbeeld?
ZOu het wat zijn voor 189 euro?
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
[ Voor 30% gewijzigd door BARACUS op 08-11-2006 12:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door deleenheir op 09-11-2006 02:38 ]
"If it works, don't fix it"
Normaal gesproken kan dat ja, met de scartkabel aan elkaar lussen. Scart als invoer selecteren, videoband starten en de recordknop indrukken. Zal uiterst vreemd zijn als dit specifieke model dit niet kan doenVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:47:
Heeft iemand de DVD/HDD Recorder van Medion bij Aldi gekocht (299 euro)? Aanbieding die verscheen op 4 oktober 2006.
Kan je hier ook je videorecorder op aansluiten om oude videofilms alsnog op DVD te bewaren?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes van een leek
[ Voor 5% gewijzigd door BARACUS op 09-11-2006 06:57 ]
Zelfgemaakte opnamen kun je zo overspoelen. Voorbespeelde videobanden zijn vaak voorzien van 'kopieerbeveiliging' en mijn DVD recorder (RDR-HX710) houdt dat dus tegen - kwam ik achter toen ik mijn Jiskefet collectie wilde digitaliseren.BARACUS schreef op donderdag 09 november 2006 @ 06:55:
[...]
Normaal gesproken kan dat ja, met de scartkabel aan elkaar lussen. Scart als invoer selecteren, videoband starten en de recordknop indrukken. Zal uiterst vreemd zijn als dit specifieke model dit niet kan doenIk heb het zelf ook vaak genoeg gedaan, gaat perfect.
Nederlands is makkelijker als je denkt
[ Voor 4% gewijzigd door FirecrackerBE op 09-11-2006 10:22 ]
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Ik ging onbewust uit van eigen opnames, waarom zo je immers oude inferieure koopvideo's willen overspoelen als die voor 5 euro's te koop zijn op dvdSeatRider schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:55:
[...]
Zelfgemaakte opnamen kun je zo overspoelen. Voorbespeelde videobanden zijn vaak voorzien van 'kopieerbeveiliging' en mijn DVD recorder (RDR-HX710) houdt dat dus tegen - kwam ik achter toen ik mijn Jiskefet collectie wilde digitaliseren.
[ Voor 4% gewijzigd door BARACUS op 09-11-2006 16:25 ]
Ik heb 2 jaar geleden een combi magnetron van "HE" gekocht bij de aldi. Daarover ben ik erg tevreden, diverse combinatie programma's mogelijk zoals "convectie + MW" of "Grill + MW".deleenheir schreef op donderdag 09 november 2006 @ 02:37:
Iemand ervaring met aldi-combi-microgolf ovens?
volgende week komt deze aanbieding:
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_46/OFF02.HTM
Verwijderd
Dat kan zonder probleem! Een collega van mij heeft hem ook gekocht en is meteen met zijn oude video's aan de slag gegaan.BARACUS schreef op donderdag 09 november 2006 @ 06:55:
[...]
Normaal gesproken kan dat ja, met de scartkabel aan elkaar lussen. Scart als invoer selecteren, videoband starten en de recordknop indrukken. Zal uiterst vreemd zijn als dit specifieke model dit niet kan doenIk heb het zelf ook vaak genoeg gedaan, gaat perfect.
Beetje laat, maar ik heb de vorige van de Lidl, onder merk Silvercrest. Toen ook 1 van de weinige radio's met zwart frontje en blauw licht (pastte mooi in m'n VW Polo). Dat is echt een topding gebleken! Maar of dat wat zegt over een nieuwe radio?lilyv schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:00:
Iemand ervaringen met de vorige MP3-autoradio-recorder uit de lidl?
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq