Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 65.009 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ-NaRRa schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:13:
[...]

ik neem aan dat je met OE -> AE bedoelde in je tekst??? Ik heb even gekeken op die vergelijkingssite en ik zie het typenummer wat geleverd is door Aldi er niet eens tussenstaan (MD 96040). Googlen levert ook weinig resultaat op (ook op Google.de). Zoeken op de medionsite & Medionshop levert ook geen resultaat.

Bij het installeren was er hier ook niks te vinden over codes of beveiliging. Enkel taalkeuze voor de OS en een nadere taalkeuze voor de navigatie.

edit-1:

Ja dat de site veranderd is had ik al aangegeven in mijn eerste post
Ik zal beter lezen ;) . Ik bedoel inderdaad van ...ME naar AE , (OE bestaat niet!).
Kijk ook op http://www.pocketnavigation.de/board/board.php?boardid=178 of www.pocketinfo.nl maar ook daar geen 96040, maar ze geven ook zoveel varianten uit. Het gekke is dat ze bij de nederlandse medionshop alleen de navigon versies verkopen en in duitsland beiden (dus ook Gopal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:24:
[...]

Ik zal beter lezen ;) . Ik bedoel inderdaad van ...ME naar AE , (OE bestaat niet!).
Kijk ook op http://www.pocketnavigation.de/board/board.php?boardid=178 of www.pocketinfo.nl maar ook daar geen 96040, maar ze geven ook zoveel varianten uit. Het gekke is dat ze bij de nederlandse medionshop alleen de navigon versies verkopen en in duitsland beiden (dus ook Gopal).
inderdaad, dat is wel frapant. Waarschijnlijk is dit dus een restpartij ergens uit duitsland die rooskleuriger wordt aangeboden in .NL. Een slechte zaak als je het mij vraagt.

Ik wacht nog even op reactie van "Copycatz" wat zijn ervaring is geweest bij het omruilen van het apparaat bij de Aldi-vestiging waar hun deze systemen hebben gekocht... Ik zal morgen eens gaan bellen met Medion (wat de mogelijkheden zijn tot upgraden en TMC) en langs de Aldi gaan om eventueel om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
Heb ook dat navigatie ding gehaald en voel me ook behoorlijk belazerd, het ging me juist om TMC
Dat ding gaat terug en eis mijn geld terug.

Je zou het eigenlijk ook om kunnen draaien en van Aldi eisen datgene te leveren waarmee geadverteerd werd.

Handleiding klopt duidelijk niet met het geleverde. Op pagina 10 staat glashelder onder " In de levering begrepen"
- Voorgeinstalleerde MMC/SD-geheugenkaart.

Niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
joey6666 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:04:
Heb ook dat navigatie ding gehaald en voel me ook behoorlijk belazerd, het ging me juist om TMC

Je zou het eigenlijk ook om kunnen draaien en van Aldi eisen datgene te leveren waarmee geadverteerd werd.

Handleiding klopt duidelijk niet met het geleverde. Op pagina 10 staat glashelder onder " In de levering begrepen"

Niet dus...
Daar had ik nog niet eens zo zeer op gelet, want in de advertentie staat dat weer wel goed! daar staat:

- 256 Mbg Memory
- bla bla bla
- met SD/MMC-cardslot

dus dat had je kunnen verwachten. Maar je hebt een goed punt dat Aldi zich niet houd aan hetgeen waarmee ze adverteren... valt hier juristisch iets over af te dwingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Voor de liefhebbers: in de Postbank rentepunten shop koop je de Navman N20:

http://www.navman.com/Nav...information____59808.aspx

Inclusief Traffic Pack:

http://www.navman.com/Nav...information____65149.aspx

Voor 224,- euro ex verzendkosten. Als je toch al Postbank klant bent en geen idee hebt wat je met die punten moet (zoals ik), is dit volgens mij een heel mooie deal.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Heeft iemand nog de USB 1.1 hub bij de Wibra gekocht (voor 2,95 ;) )? Ik wel, maar krijg het ding niet aan de praat. Ik heb zelf ook 1.1 poorten, maar bij het aansluiten krijg ik de meldingen

* Nieuwe hardware gevonden: 'USB Device''
* dan 'Onbekend apparaat'
* en daarna 'De nieuwe hardware is geinstalleerd en kan worden gebruikt'

En daarna heb ik dus een niet functionerende hub.

Iemand nog ideeen hoe ik de hub wel aan de praat zou kunnen krijgen? De USB poorten functioneren wel goed als ik er andere apparaten op aansluit. Daarnaast krijgt de USB hub wel stroom, want het ledje brandt. Ook de apparaten die ik op de hub aansluit krijgen stroom (ledje van bijv. webcam brandt).

Het is ongeveer zo'n hub qua uiterlijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.artip.pl/sklep/catalog/images/usb/hubusb.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door hars73 op 04-10-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 11:32
DJ-NaRRa schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:53:
[...]

Daar had ik nog niet eens zo zeer op gelet, want in de advertentie staat dat weer wel goed! daar staat:

- 256 Mbg Memory
- bla bla bla
- met SD/MMC-cardslot

dus dat had je kunnen verwachten. Maar je hebt een goed punt dat Aldi zich niet houd aan hetgeen waarmee ze adverteren... valt hier juristisch iets over af te dwingen?
Kan je niks mee, in de advertentie en dergelijke staat volgens mijn altijd " ondervoorbehoud van druk en type fouten " of zoiets tenminste.
Maar mijn moeder heeft hem ook gehaald en ik vind voor die centen dat ie erg goed werkt ook al zit er geen tmc op. Verder een net en duidelijk scherm en GPS die er inzir reageert erg snel al heb ik soms het gevoel dat de routes wat achter blijven op het scherm.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Arie26 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:12:
[...]

Kan je niks mee, in de advertentie en dergelijke staat volgens mijn altijd " ondervoorbehoud van druk en type fouten " of zoiets tenminste.
Maar mijn moeder heeft hem ook gehaald en ik vind voor die centen dat ie erg goed werkt ook al zit er geen tmc op. Verder een net en duidelijk scherm en GPS die er inzir reageert erg snel al heb ik soms het gevoel dat de routes wat achter blijven op het scherm.
Ho!

Wet gaat boven kleine lettertjes.

De wet zegt dat als het aannemelijk is de adverteerder verplicht is om het te leveren voor de geadverteerde prijs.

Ferrari voor €180 niet aannemelijk, wasmachine van 369 (had 396 moeten zijn) is dat wel..

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
joey6666 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:04:

Niet dus...
Ik heb hem ook laten halen (is eigenlijk voor mijn verjaardag..:) ), maar nu voel ik me ook belazerd ja, ik vond die TMC ook wel handig. Kunnen we niet wat lospeuteren met meerdere boze mensen? Heb verder nog niet kunnen kijken, maar wijken er nog meer dingen af van de oorspronkelijke advertentie? Oh en Dj-NaRRa laat even weten hoe je gevaren bent :)

[ Voor 9% gewijzigd door Syntagma op 04-10-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoezo? Waar staat dan -behalve in de post hierboven- dat het ding TMC zou hebben...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
MikeyMan schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:37:
Hoezo? Waar staat dan -behalve in de post hierboven- dat het ding TMC zou hebben...?
Dat stond in de folder die een week geleden is verspreid en ook in mijn post van een aantal pagina's terug (dat was de info die ik uit de folder had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 17:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ah, owkee... Op i-net staat er niks over...

En op de folder staat vast ook dat er geen rechten aan ontleend kunnen worden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:53
En in de wet staat dat je met zo'n regeltje je plichten niet kan ontduiken.

Bevalt 't apparaat zonder TMC je, dan hou je 'm. anders gewoon terug brengen.

[ Voor 35% gewijzigd door PROnline op 05-10-2006 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

boeiend, net alsof de Aldi zo moeilijk doet over het terug brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Waypoint schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:14:
boeiend, net alsof de Aldi zo moeilijk doet over het terug brengen :)
Niet echt, en dat was ik dus eerst van plan. Maar omdat ik zag dat terugbrengen binnen een maand sowieso wordt geaccepteerd dacht ik ik probeer es wat uit.
Binnen een minuut heb je em ge-unlockt en zit je op de windows ce desktop. Inmiddels heb ik er vanalles op draaien en zie op diverse fora dat je er tomtom, igo en navigon op kunt draaien.

Collega van me wilde 'm uiteindelijk wel gaan ruilen en is naar de Aldi terug gegaan. Alwaar ie weer het telefoonnummer van Medion kreeg, maar ditmaal om gratis een TMC ontvanger aan te vragen. Deze krijgen we nu binnen enkele dagen toegestuurd! _/-\o_

Toch best goeie service van de Aldi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
CopyCatz schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:08:
[...]

Niet echt, en dat was ik dus eerst van plan. Maar omdat ik zag dat terugbrengen binnen een maand sowieso wordt geaccepteerd dacht ik ik probeer es wat uit.
Binnen een minuut heb je em ge-unlockt en zit je op de windows ce desktop. Inmiddels heb ik er vanalles op draaien en zie op diverse fora dat je er tomtom, igo en navigon op kunt draaien.

Collega van me wilde 'm uiteindelijk wel gaan ruilen en is naar de Aldi terug gegaan. Alwaar ie weer het telefoonnummer van Medion kreeg, maar ditmaal om gratis een TMC ontvanger aan te vragen. Deze krijgen we nu binnen enkele dagen toegestuurd! _/-\o_

Toch best goeie service van de Aldi.
even een terugkoppeling van hoe mijn gesprek is verlopen bij de Aldi.

Ze waren zich bewust van het probleem 10/16 mensen waren teruggekomen met het product, alleen ze hadden nog niks van orders doorgekregen van het hoofdkantoor dus mij werd aangeraden om morgen terug te komen of het product in te leveren voor de winkelprijs.

Echter ben ik zeker wel geinteresseerd in dat telefoonnummer wat Copycatz zijn collega heeft gekregen. dit zal zeker wel handig zijn voor mij en anderen die zich "belazerd" voelen.

Graag zou ik zelf ook nog wat meer weten wat betreft het draaien van die CE ipv huidige software, maar ik denk dat het beter is om mij daarover een mail te sturen aangezien daar hier geen plaats voor is

[ Voor 7% gewijzigd door DJ-NaRRa op 05-10-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ja ik ben ook erg benieuwd naar die mogelijkheid om alsnog de TMC ontvanger gratis te krijgen!
Als er meer info is, ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbix
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-08 20:58
goed forum is dit :)
Ik heb de divx speler van de Hema = de Kazuki 7400x gehaald en ben er
tot nu toe erg tevreden mee. Vooral dat je vanaf USB een film kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
inderdaad, ik heb in dit verband een starter topic gemaakt voor het Aldi GPS systeem MD 96040 / PNA 500T
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1166465

Volgens mij valt er behoorlijk wat te tweaken/hacken aan dat ding.

Ik heb Medion gebeld, telefoonnr is 0900-6334660, je krijgt vervolgens een klantnummer
toegewezen en dan wordt je doorverbonden met de technische dienst.
Althans niet in mijn geval want het was te druk en de wachtrij voor die afdeling was al te vol.
Wordt morgen vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:34
Doe je dat toevallig met een externe 2,5" harddisk ?
qbix schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 19:41:

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:11
qbix schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 19:41:
Ik keek gisteren Lost (360MB divx) vanaf een USB stick (USB 2.0) en had daar een aantal keer dat de divx ging schokken. Als je dan op pauze drukte en dan weer play was het over. Ook een keer een lipsync probleem wat over was na pauze/play. Als laatste stopte het afspelen ermee 5 seconden voor het einde.., liep niet vast maar ging terug naar het menu van de speler.

Misschien dat het beter werkt vanaf een USB harde schijf. Ik heb nog een 40GB laptopschijf in een 2.5" kastje maar die moet wel met een extra USB aansluiting voeding hebben anders werkt het niet. Ook kan die niet NTFS geformateerd zijn. Iemand had eerder al getest dat dat zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbix
  • Laatst online: 09-08 20:58
BigSurf in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..."
Dat had ik ook dat de film vanaf USB na een tijdje hapert en na pauze en play drukken is dat weer over.
Jammer dat het geen USB 2.0 is maar goed voor de rest een prima apparaat.

driel24 in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..."
Heb het voor je getest om vanaf een 2,5" harddisk te spelen en dat gaat goed.
Je moet er alleen niet mega veel bestanden op hebben staan dan raakt de speler een beetje in de war en word die tráág.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Laatst online: 08:34
een mio bij de wehkamp voor 189 euro...

http://www.wehkamp.nl/win...HP_Plaatje_tipposunknown_

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:12

SeatRider

Hips don't lie

SeatRider schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:25:
[...]

Speelt ie ook divxen/avi/mp3's af die op een DVD staan?
Vooropgesteld dat het hier om hetzelfde apparaat gaat, maar ik heb vandaag bij Mediamarkt Rotterdam een Cyberhome DVD4620 gekocht voor 29 euro. Leuk voor op de slaapkamer!

Speelt divx en xvid op DVD af, en wat ik nog veel belangrijker vind, hij ondersteunt ook resumeplay. Dus een DVD tot aan de nok vol met afleveringen van mijn favoriete serie kan ik gewoon stoppen en de volgende dag verder kijken zonder uit te zoeken waar ik ook weer gebleven was.

Mensen die dezelfde hebben (gekocht); op cyberhome.de staat inmiddels een firmware update :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 08:40
SeatRider schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:34:
[...]

Vooropgesteld dat het hier om hetzelfde apparaat gaat, maar ik heb vandaag bij Mediamarkt Rotterdam een Cyberhome DVD4620 gekocht voor 29 euro. Leuk voor op de slaapkamer!

Speelt divx en xvid op DVD af, en wat ik nog veel belangrijker vind, hij ondersteunt ook resumeplay. Dus een DVD tot aan de nok vol met afleveringen van mijn favoriete serie kan ik gewoon stoppen en de volgende dag verder kijken zonder uit te zoeken waar ik ook weer gebleven was.

Mensen die dezelfde hebben (gekocht); op cyberhome.de staat inmiddels een firmware update :)
Ziet er goed uit. Ik heb even op die site gekeken en daar staat het volgende:

Steunt mijn DVD 4620 ook DIVX ®?
De DVD 4620 steunt dit formaat, DivX® 3 t/m DivX® 5.x (kijk op pagina 6 en 26 in de handleiding). DIVX® 6 woordt allen bij weergave gesteund. Nuttige informatie voor de gebruik van de DivX® formaten vind u op www.divx.com

Dat DIVX6 stukje weet iemand wat ze daar mee willen zeggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Dat ze 'es een professioneel vertaalbureau moeten inhuren?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Yohan schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:10:
Dat ze 'es een professioneel vertaalbureau moeten inhuren?
Hahaha... :D

Bart1983: Als je datzelfde stukje tekst in het Duitse gedeelte bekijkt dan krijg je dit in het Engels:

"with DivX® 6 only the rendition and no special characters are supported"

Wat die special characters verder betekenen weet ik zelf niet maar misschien jij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
Waarschijnlijk geen subs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 16-09 08:40
Zou kunnen. Ik begrijp er wel uit dat hij gewoon afgespeeld kan worden (rendition). Mischien bedoelen ze met die special characters ook wel speciale functionaliteiten zoals het vooruit en teruguit kunnen spoelen van een DIVX en het onthouden waar de divx film is gebleven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Zou deze DVD harddiskrecorder van het Kruidvat wat zijn? Ik heb geen idee waar ik op moet letten, omdat ik weinig vergelijkend onderzoek heb gedaan. De prijs is wel goed en ik wil niet teveel uitgeven nu, omdat je over een paar jaar natuurlijk weer aan de HD/Blu-ray spullen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Showview / DivX / PM3 / JPEG

PM3??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Hehe typo denk ik, MP3 wellicht... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik zie geregeld 160GB HDD-recorders van "echte" merken langskomen van om en nabij 200,- euro. Mijn advies: begin niet aan zo'n el-cheapo Kruidvat recorder.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:43

mace

Sapere Aude

Bart1983 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:22:
[...]

Zou kunnen. Ik begrijp er wel uit dat hij gewoon afgespeeld kan worden (rendition). Mischien bedoelen ze met die special characters ook wel speciale functionaliteiten zoals het vooruit en teruguit kunnen spoelen van een DIVX en het onthouden waar de divx film is gebleven :?
Ik denk het niet.

Subs is gewoon een tekstbestand, en als de speler geen compleet font heeft kan hij de special characters dus niet weergeven. Als je dus een ß ofzo er tussen hebt kan de dvd speler dit niet weergeven, dit geldt niet als je subs hebt waar ook zo'n idx bijzit want dat zijn gewoon bitmaps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel53
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-05-2018
Google even naar medionshop.nl en je ziet rechts de MD 96040 staan. Een geheel nieuw systeem, dat de Aldi dus verkoopt.
De TMC- antenne wordt gratis nagezonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
Er staat hier een super uitgebreide test van die Cyberhome, als je dit leest denk je zeker halen

url=http://www.dv-rec.de/test/player2006/ch/4620/cyberhome_ch_dvd_4620_preview.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

mvdklip schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 07:43:
Ik zie geregeld 160GB HDD-recorders van "echte" merken langskomen van om en nabij 200,- euro. Mijn advies: begin niet aan zo'n el-cheapo Kruidvat recorder.
Ik niet, ik zoek me wezenloos naar alle merken die ik ken. Maar onder de 260,- vind ik echt niets. Wat heb jij gezien dan voor rond de 200,- ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

joey6666 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:27:
Er staat hier een super uitgebreide test van die Cyberhome, als je dit leest denk je zeker halen

url=http://www.dv-rec.de/test/player2006/ch/4620/cyberhome_ch_dvd_4620_preview.html
Valt niet tegen, zeker niet voor 29 euro. Alleen jammer dat ie (nog) geen OGM doet. Misschien komt dat met een volgende firmware update...?

Edit: blijkbaar work in progress.

[ Voor 9% gewijzigd door SeatRider op 10-10-2006 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
mvdklip schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:03:
In navolging van de ARV 663 DVD recorder spotte ik net zijn grotere broertje met HDD van 160GB bij de It's. Geen gekke prijs voor een "merk" (Philips) recorder met deze functies lijkt me zo:

http://www.its-x-tra.nl/s...Geluid.asp?Artikel=082810

Het gaat om de ARV 810H, maar daar is helaas verder weinig over te vinden. Echt jammer dat Aristona geen eigen homepage heeft met wat meer informatie en updates etcetera. Maar goed, daar is de prijs dan ook naar.
Die was van het weekend 224,- euro bij de Wehkamp.

Verder kon ik zo snel vinden:

http://www.informatique.n...418153&REFCODE=KKG&FRS=ON
http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=015851

Maar ik doelde eigenlijk op de huis-aan-huis folders van Mediamarkt en andere electronicazaken.
Verder zou het me niks verbazen dat een aantal van bovenstaande recorders goedkoop te krijgen zijn bij zaken als BCC als je er gewoon even gaat informeren. Veel van dat soort zaken hanteren een laagste prijs garantie en staan open voor onderhandelingen. Op de site van BCC staan er in ieder geval al drie voor 249,- euro en daar kan waarschijnlijk best wat vanaf.

En in de Folder van de It's staat vandaag de Packard Bell EHR 2080 voor 188,- euro. 80GB met DivX.

[ Voor 7% gewijzigd door mvdklip op 11-10-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Vandaag was er bij de Aldi de MTLogic CTDVD-40TX in de aanbieding. Hij is vrijwel hetzelfde als de AudioSonic CTDVD-37TX.

Het was overigens wel een heel gedoe bij de Aldi. Ze hadden er nog maar één, dat terwijl er gister nog 3 in het magazijn stonden. Zo zie je maar dat er toch aardig wat gehandeld wordt. Anyway, ik heb hem kunnen bemachtigen.

Ziet er goed uit. TV gedeelte is een beetje ouderwets qua zenders opzoeken, niet met de S of C kanalen maar met frequenties, die je overigens ook nog niet zelf kunt ingeven. Maar goed, de automatische zoekfunctie werkte goed en met de programmawissel kon ik alles weer netjes in de goede volgorde zetten.

Het DVD gedeelte ziet er op het eerste gezicht ook goed uit. Een DVD met divx bestanden leest hij. Al heeft hij moeite om het beeld en geluid sync te houden. Het lijkt dat hij ook IDX/SUB kan weergeven echter toen ging de sync helemaal de verkeerde kant op en ik heb nog geen subtitle gezien. Kan mogelijk aan de DVD liggen?

Het grootste nadeel is echter dat ik hem niet regiovrij kan maken. De Aldi adverteerde er wel mee. Maar ik vind er nergens iets over in de handleiding of in de menu's. Op internet is er niet veel te vinden op CTDVD-40TX. Wel enkele methodes voor z'n AudioSonic broer, maar daar blijf ik maar "Invalid Key" door krijgen.

Iemand hier een idee?

Voor de rest wel een leuke slaapkamer TV/DVD combinatie. Speelt ook MP3-DVD's dus da's ook nog eens fijn. Geen slechte koop vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Ik heb even met de technische dienst gebeld van AudioSonic en die hebben me de juiste methode gegeven om de regio in te kunnen stellen. Voor de mensen die het ook willen weten:

MTLogic CTDVD 40TX Regio selectie menu:
  1. Open DVD lade
  2. Toets code 5168 in via de afstandsbediening
  3. Kies de gewenste regio uit het menu of kies Regio 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Laatst online: 19-08 23:12
SeatRider schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:58:
[...]

Valt niet tegen, zeker niet voor 29 euro. Alleen jammer dat ie (nog) geen OGM doet. Misschien komt dat met een volgende firmware update...?
Firmwares hier
Forum hierzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een cyberhome DVD4620 voor maar 29 euro was zeker een aanbieding bij mediamarkt rotterdam. Dat apparaat is volgens mij bij de overige filiaalen 49 euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Cooool. Ga ik gelijk proberen vanavond.
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:46:
Een cyberhome DVD4620 voor maar 29 euro was zeker een aanbieding bij mediamarkt rotterdam. Dat apparaat is volgens mij bij de overige filiaalen 49 euro's.
Ja zou wel kunnen kloppen, misschien was de aanbieding zelfs alleen zondag maar. Ben er iig wel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog andere goedkope DIVX players op de markt zag er laatst 1 bij blokker maar las slechte reviews over deze player.

Nog andere players in die prijsklasse die wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yamada is nog steeds de beste
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:52:
Zijn er nog andere goedkope DIVX players op de markt zag er laatst 1 bij blokker maar las slechte reviews over deze player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Zojuist de alternatieve firmware van deze site geladen, en het werkt! Ik kan nu ook OGM spelen, de laatste tekortkoming van de speler verholpen *O* Ook heel handig is dat in de inhoudsopgave nu meer ruimte is gereserveerd voor langere bestandsnamen. Ben zeer blij!!!

En om regiovrij te maken: "make sure there is no disc in the player and the tray is closed press 'pbc' on the remote, followed by '1' and '9' a digit appears in the middle of the screen, with the arrow keys (up and down) you can select any digit from 0 to 6, and that is the region code. setting 0 = regio free when the correct region is on screen, press 'enter' on the remote to select."

[ Voor 36% gewijzigd door SeatRider op 11-10-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 10:01
De nieuwe firmware voor de Cyberhome by Cyberhome zelf weggehaald. Wat ik wel maf vond was dat de iso-files van die andere sites iets van 1,5MB waren en die op de Cyberhome-site iets van 120MB (gecomprimeerd in de zipfile tot 1MB). Deze gisteren maar ff geïnstalleerd en het lijkt er inderdaad op dat ie wat langere filenamen ondersteunt. Verder nog niet de zaken getest.

Zelf voor deze speler voor de slaapkamer een half jaartje geleden zo'n 50 euro voor betaald vlak over de grens.

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFrenk schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:11:
Vandaag was er bij de Aldi de MTLogic CTDVD-40TX in de aanbieding. Hij is vrijwel hetzelfde als de AudioSonic CTDVD-37TX.

Het was overigens wel een heel gedoe bij de Aldi. Ze hadden er nog maar één, dat terwijl er gister nog 3 in het magazijn stonden. Zo zie je maar dat er toch aardig wat gehandeld wordt. Anyway, ik heb hem kunnen bemachtigen.

Ziet er goed uit. TV gedeelte is een beetje ouderwets qua zenders opzoeken, niet met de S of C kanalen maar met frequenties, die je overigens ook nog niet zelf kunt ingeven. Maar goed, de automatische zoekfunctie werkte goed en met de programmawissel kon ik alles weer netjes in de goede volgorde zetten.

Het DVD gedeelte ziet er op het eerste gezicht ook goed uit. Een DVD met divx bestanden leest hij. Al heeft hij moeite om het beeld en geluid sync te houden. Het lijkt dat hij ook IDX/SUB kan weergeven echter toen ging de sync helemaal de verkeerde kant op en ik heb nog geen subtitle gezien. Kan mogelijk aan de DVD liggen?

Het grootste nadeel is echter dat ik hem niet regiovrij kan maken. De Aldi adverteerde er wel mee. Maar ik vind er nergens iets over in de handleiding of in de menu's. Op internet is er niet veel te vinden op CTDVD-40TX. Wel enkele methodes voor z'n AudioSonic broer, maar daar blijf ik maar "Invalid Key" door krijgen.

Iemand hier een idee?

Voor de rest wel een leuke slaapkamer TV/DVD combinatie. Speelt ook MP3-DVD's dus da's ook nog eens fijn. Geen slechte koop vind ik zelf.
Het regiovrij maken staat al verder op dit forum. Ik heb hetzelfde toestel gekocht, maar mij lukt het niet om de subs bij een divx te tonen.
Het .avi bestand en .srt bestand hebben exact dezelfde naam.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Overigens, wat ik ook zag zondag bij de mediamarkt, en me erg goedkoop overkwam, was een Vestel DVD/Divx/etc speler met HDMI uitgang en upscaler naar 720p/1080p voor 77 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat een goeie speler en heeft iemand er ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooh kan ik weinig info vinden over de hiteker xdv 930
iemand ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:26

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:52:

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:07:
Yamada is nog steeds de beste
[...]
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:51:
is dat een goeie speler en heeft iemand er ervaring mee
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:52:
ooh kan ik weinig info vinden over de hiteker xdv 930
iemand ervaring mee
Zonder nou de mod uit te willen hangen, en NOFI, maar wat dacht je van gewoon even zelf reviews te zoeken of even naar va die dingen bij de mediamarkt gaan kijken :? Ik snap dat je het graag wilt wten, maar dit is wel erg "helpdeskerig" zo :)

[ Voor 4% gewijzigd door The Eagle op 13-10-2006 16:15 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Bij medionshop.nl een AV zender/ontvanger voor 29,95. Op zich niet heel bijzonder (wel goede prijs), maar wat het leuk maakt is dat deze zender twee AV-ingangen heeft!

http://www.medionshop.nl/...0004C&partnerID=104212307

[ Voor 28% gewijzigd door mvdklip op 13-10-2006 20:21 . Reden: url deed het niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Eagle schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:14:
[...]

[...]

[...]

[...]

Zonder nou de mod uit te willen hangen, en NOFI, maar wat dacht je van gewoon even zelf reviews te zoeken of even naar va die dingen bij de mediamarkt gaan kijken :? Ik snap dat je het graag wilt wten, maar dit is wel erg "helpdeskerig" zo :)
Heb een enkele review gevonden, maar hier op tweakers heeft men wat meer ervaring en dus vroeg ik alleen naar gebruikers ervaringen omdat ik met de search functie niks over deze player kon vinden.
Weinig helpdeskerig volgens mij (bij mediamarkt ben ik geweest) maar gaat mij dus om gebruikers ervaringen van de hiteker XDV-930

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu komende dinsdag bij Lidl in België:

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.be/C1256C790050C7BC/images/BE.06_5855/$file/06_5855_b.jpg

Externe harddisk 250 GB

ideaal voor het opslaan van uw digitale video-en audiobestanden
250 GB opslagcapaciteit (niet-geformatteerd)
hoogwaardige roestvrij stalen behuizing
met oververhittingsbeveiliging dankzij de geruisloze Ultra-Cool 75 mm-ventilator
7.200 t/m
2 MB cache-geheugen
aansluiting USB 2.0 (neerwaarts compatibel met USB 1.1)
geformatteerd voor Windows® XP en Windows® 2000 (NTFS)
incl. voeding, voet en USB-kabel
afmetingen: ca. 21 x 12 x 5 cm
incl. 0,5 euro recyclagebijdrage
2 jaar garantie

Voor de prijs van 99 euro.

Heb wel niet zoveel ervaring met hard disks van het merk Targa... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:53:
Nu komende dinsdag bij Lidl in België:

[afbeelding]

Externe harddisk 250 GB

ideaal voor het opslaan van uw digitale video-en audiobestanden
250 GB opslagcapaciteit (niet-geformatteerd)
hoogwaardige roestvrij stalen behuizing
met oververhittingsbeveiliging dankzij de geruisloze Ultra-Cool 75 mm-ventilator
7.200 t/m
2 MB cache-geheugen
aansluiting USB 2.0 (neerwaarts compatibel met USB 1.1)
geformatteerd voor Windows® XP en Windows® 2000 (NTFS)
incl. voeding, voet en USB-kabel
afmetingen: ca. 21 x 12 x 5 cm
incl. 0,5 euro recyclagebijdrage
2 jaar garantie

Voor de prijs van 99 euro.

Heb wel niet zoveel ervaring met hard disks van het merk Targa... :?
ik gok dat er gewoon een ander merk harddisk in zit of iedergeval hernoemt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Er zit vaak maxtor in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:51
Nog niet eens zo goedkoop. De WD mybook 250GB is bij veel zaken ook 99 euro, toch een degelijker merk als targa dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Vanaf morgen (di 17/10) bij de Kruidvat een DVD/DivX speler voor 25 euro (21.99+3 verw.bijdr.), zie http://www.kruidvat.nl/do...ainimage/4_afbeelding.jpg

De afbeelding is erg onduidelijk, heeft iemand een idee welk merk/model dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
En wat ik me ook afvraag, hoe weet je of zoeen ding .srt afspeelt?

:?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvdklip schreef op maandag 25 september 2006 @ 08:03:
[...]
Volgens mijn informatie is ie niet meer leverbaar.
.....
Ik heb vandaag met V&D gebeld en kreeg te horen dat het nog tot week 46/47 gaat duren voordat ze geleverd gaan worden. Ook wordt het een ander/nieuwer type: de Aristona ARC (of ARV?) 510 mét I-link.
De verkoper gaf aan dat deze als plus punt heeft dat hij ook DivX ondersteunt maar dat doet de ARV 663 volgens mij ook.

Over deze recorder heb ik, in tegenstelling tot de ARV-663, totaal niets kunnen vinden.

Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Dan zullen ze wel de 665 bedoelen, dat is de 663 met I-link. Wel netjes als je die voor dezelfde prijs krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Mielmania schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:42:
En wat ik me ook afvraag, hoe weet je of zoeen ding .srt afspeelt?

:?
Kopen, aansluiten en testen? En de uitkomst hier posten, zodat de rest van ons wel of niet naar het Kruidvat kan hollen om er ook eentje te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf volgende dinsdag (24/10) in de Lidl in België:

HDMI DVD/DivX-speler met geheugenkaartenlezer

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.be/C1256C790050C7BC/images/BE.06_5814/$file/06_5814_b.jpg

Specificaties:
  • afspeelformaten: DVD, DVD+R/-R, DVD+RW/-RW, VCD, S-VCD, JPEG, Picture CD, MPEG4, DivX, audio: CD, CD-R, CD-RW, MP3, WMA, DVD-Audio en Nero Digital
  • geheugenkaartenlezer 7-in-2 voor: CF1, CF2, SD, MS, MS Pro, MMC en SM
  • ondersteunt DivX-versies: o.a. DivX 4, DivX 5, DivX 6.0 en Multichannel DivX (AC3)
  • afspeelbare datasnelheid tot 10 Mbit./sec.
  • Progressive Scan uitgang
  • ondersteunt PAL en NTSC
  • AC-3 en DTS-decoder, Dolby Prologix II decoder
  • instelling van afstand en luidsprekergrootte
  • video-uitgangen: S-video, 1x scart, 1x cinch, 3x component out
  • audio-uitgangen: 1x cinch center, 1x cinch woofer, 2x cinch vooraan, 2x cinch achteraan
  • digitale uitgangen: coaxiale uitgang, optische uitgang
  • incl. afstandsbediening, scartkabel, audio/video-cinch kabel en Nero Digital CD
  • zilver of antraciet
  • ca. 43 x 20 x 5 cm
  • 2 jaar garantie
  • incl. 4 euro recupel
Prijs: € 69. (Zie hierrr.)

Helaas vind ik verder niets over deze DVD/DivX-speler - als ik het merk/typenummer al 'ns zou weten, zou dat veel helpen. Op de site van Silvercrest (Lidl-merk) vind ik deze speler alvast zo meteen niet terug.

Wat ik vooral zou willen weten: ondersteunt-ie ondertitels (en valt de grootte van die ondertitels aan te passen) en is er Xvid-ondersteuning?

Alle hulp welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Vanaf vandaag bij Kruidvat een 15 inch LCD-TV voor E199!

K heb ze al gebeld voor meer info en pixelgarantie, maar kruidvat heeft zelf ook geen idee |:(
Iemand ervaring met dit ding? Is de kans op dode pixels bij LCD's net zo groot als die bij TFT's?
T prijsje is wel errug mooi! :9~

http://www.internetvoorde...nch_TFT_LCD_TV-17539.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Nokia6230i schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:13:

K heb ze al gebeld voor meer info en pixelgarantie, maar kruidvat heeft zelf ook geen idee |:(
Iemand ervaring met dit ding? Is de kans op dode pixels bij LCD's net zo groot als die bij TFT's?

Die meiden daar weten daar toch niks van dus als je terug komt met: "hijdoetutnie" dan kan je hem wel ruilen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
MaCe1337 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:19:
[...]

Die meiden daar weten daar toch niks van dus als je terug komt met: "hijdoetutnie" dan kan je hem wel ruilen denk ik.
Correctie: "hijdoetutniemagikjefoonnummerdankunnenwenkeeruitgaan" ;)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
hahahahahaha idd das een goeie :P
Ze zijn alles nu bij Kruidvat aan t uitzoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coentre
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 18:12
Afbeeldingslocatie: http://aka.fotovista.com/dev/3/6/14140363/l_14140363.jpg

ik weet niet zeker of ik hier goed zit, maar bij pixmania zag ik de volgende dvd recorder (voor de helft van de oorspronkelijke prijs)

link
is dit wat?

Technische informatie van de DVD/DivX recorder met harde schijf R5160
Met de R5160 kun je tot 200 uur televisie op de harde schijf bewaren, of tot 6 uur op een DVD opslaan. De R5160 heeft een harde schijf van 160 GB en is compatible met de meeste formaten, waaronder DivX. Hij beschikt daarnaast over de TimeShift en ShowView functies, je kunt tot 8 opnames vooruit programmeren en hij heeft een FireWire IEEE 1394 poort, zodat je ook een camcorder aan kunt sluiten.

Inhoud Zone Zone 2
Standaard PAL/SECAM
Compatible met DivX/MPEG4 Ja
Compatible media DVD, DVD±R/RW, CD, CD-R/RW, (S)VCD, DivX / MPEG4, Kodak Picture CD en JPEG
Afneembaar opname support DVD+R / DVD+RW
Interne harde schijf Ja
Capaciteit interne harde schijf (Gb) 160
Geïntegreerde audio decoder -
Video uitgangen Composite video
S-video
RVF TV
Audio uitgangen 2x analoog
Digitaal coaxiaal
Scart aansluitingen 1
Meegeleverde accessoires Afstandsbediening met batterijen, a/v kabel, lege DVD+RW
Handleiding Informatie binnenkort beschikbaar
Afmetingen (mm) 430 x 300 x 75
Gewicht (kg) 5
Anders FireWire IEEE 1394 in, analoge audio in, composite video in, RF antenne in, 5 opnamemodes: HQ/SP/LP/EP/SLP, One Touch recording, ShowView, TimeShift, DivX certified, compatible AVI en XviD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Nokia6230i schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:13:

Lol,

TFT staat voor Thin Film Transistors en LCD voor Liquid Crystal Display.
De eerste benaming heeft meer te maken met het primaire productie proces van lcd/tft panelen en LCD meer met de techniek opzich. Wat ik een beetje moeilijk probeer te zeggen is, het is alle twee hetzelfde.

Een TFT-computer monitor en een LCD-tv is hetzelfde als een LCD-computer monitor en een TFT-tv (die laatste heb ik nooit iemand zien gebruiken :D ).

Er vanuit gaande dat deze 15 inch tv waarschijnlijk gebruik maakt van hetzelfde paneel als waar 15 inch pc-schermen gebruik van maken. Dan is de kans even groot, het beste wat je kan doen om dode pixels te voorkomen is vragen of je het produkt binnen twee weken terug mag brengen als het jouw niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

SnackMasterFlex schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:13:
[...]

Lol,

TFT staat voor Thin Film Transistors en LCD voor Liquid Crystal Display.
De eerste benaming heeft meer te maken met het primaire productie proces van lcd/tft panelen en LCD meer met de techniek opzich. Wat ik een beetje moeilijk probeer te zeggen is, het is alle twee hetzelfde.

Een TFT-computer monitor en een LCD-tv is hetzelfde als een LCD-computer monitor en een TFT-tv (die laatste heb ik nooit iemand zien gebruiken :D ).

Er vanuit gaande dat deze 15 inch tv waarschijnlijk gebruik maakt van hetzelfde paneel als waar 15 inch pc-schermen gebruik van maken. Dan is de kans even groot, het beste wat je kan doen om dode pixels te voorkomen is vragen of je het produkt binnen twee weken terug mag brengen als het jouw niet bevalt.
Een koe is een dier maar een dier is niet per sé een koe vriend, TFT is een manier om de LCD kristallen aan te sturen, er zijn er verschillende hoor. Actieve matrix of passief TN, IPS etc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
MaCe1337 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:30:
[...]

Een koe is een dier maar een dier is niet per sé een koe vriend, TFT is een manier om de LCD kristallen aan te sturen, er zijn er verschillende hoor. Actieve matrix of passief TN, IPS etc.....
Nou mensen Kruidvat is er uit:
Het betreft hier een Vestel 1506 LC!
Na ff gegoogeld te hebben kwam ik er achter dat de prijs WEL scherp is maar het scherm verder niet veel voor stelt :P K kwam zelfs ergens tegen dat het scherm op 25ms draait!! (volgensmij is dat zelfs voor een TV te weinig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
coentre schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:38:
[afbeelding]

ik weet niet zeker of ik hier goed zit, maar bij pixmania zag ik de volgende dvd recorder (voor de helft van de oorspronkelijke prijs)

link
Erg scherpe prijs voor een 160GB recorder! Persoonlijk vind ik 'm erg lelijk, maar ja, je zet hem waarschijnlijk toch in een kast. Ik zou wel even op zoek gaan naar reviews en kijken of ie beschikt over een EPG (Guide+). Een HDD recorder zonder EPG lijkt me echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

coentre schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:38:
Afbeeldingslocatie: http://aka.fotovista.com/dev/3/6/14140363/l_14140363.jpg

link
€ 163 in plaats van € 327
dat scheelt weer mocht de link dood zijn... ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:39:
[...]
€ 163 in plaats van € 327
dat scheelt weer mocht de link dood zijn... ;)
Bedenk eerst wel even bij wie je dit besteld, kijk maar eens naar de recenties van Pixmania.
Dan laat je het wel uit je hoofd om daar iets te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:46
Volgende week staat er in de Belgische Lidl-winkels misschien wel een interessant dvd-spelertje. Ben van plan om een HTPC te bouwen maar ondertussen denk ik dat dit geen slechte keuze is:

klikkerdeklik

Zo te zien ondersteund ie zowat alles wat er voor de moment bestaat, behalve Xvid dan.

Iemand opmerkingen over de mogelijke kwaliteit?

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Kenhas schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:50:
Volgende week staat er in de Belgische Lidl-winkels misschien wel een interessant dvd-spelertje. Ben van plan om een HTPC te bouwen maar ondertussen denk ik dat dit geen slechte keuze is:

klikkerdeklik

Zo te zien ondersteund ie zowat alles wat er voor de moment bestaat, behalve Xvid dan.

Erg mooie prijs. Misschien een goud spelertje. Maar ik denk dat de beeldkwaliteit toch niet super zal zijn. Maargoed.. zonder ervaring kan ik er niets over zeggen. Ik zit zelf te dubben om "de beste" upscaling dvd-speler te kopen, de Oppo dv971h.

Trouwens.. denk dat ze een uitgang zijn vergeten:
video-uitgangen: S-video, 1x scart, 1x cinch, 3x component out

Lijkt me toch wel dat er een hdmi uitgang op zit :+

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia6230i schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:13:
[...]

Nou mensen Kruidvat is er uit:
Het betreft hier een Vestel 1506 LC!
Na ff gegoogeld te hebben kwam ik er achter dat de prijs WEL scherp is maar het scherm verder niet veel voor stelt :P K kwam zelfs ergens tegen dat het scherm op 25ms draait!! (volgensmij is dat zelfs voor een TV te weinig)
Zou je zoiets makkelijk aan de muur kunnen hangen eigenlijk? Vind het wel een spotprijsje voor een tv in de slaapkamer eigenlijk.. 25ms, is dat erg belangrijk? Wat houdt dat in, is het beeld wazig of traag ?

Het gaat over deze aanbieding..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Laatst online: 10-07-2023
In verhouding misschien niet duur, maar ik hak nog liever een gat in de muur om er voor het zelfde geld en 82cm CRT in te hangen. Ik bedoel....verwacht niet te veel (of nog beter, helemaal niets) van de beeldkwaliteit. Mijn ouder hebben zo'n ding (niet exact die). Daar is echt bijna niet naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_a_r_k
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:35
Hallo,
Kan iemand de kwaliteit van dit ding beetje inschatten of wil hem ook kopen oid?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_43/OFF02.HTM
:)

Ik zeg maar zoo, want dierentuin is zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Laatst online: 12-09 11:50
M_a_r_k schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:26:
Hallo,
Kan iemand de kwaliteit van dit ding beetje inschatten of wil hem ook kopen oid?
Mja, met zulke dunne boxjes en zo'n prijs kan er nooit goed geluid uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 12:38
M_a_r_k schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:26:
Hallo,
Ik ga me niet oordelen over de kwaliteit.
Maar ik ken ook iemand die dacht leuke speakers, een stootje of een keer trekken aan de kabel en ze vallen om :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
Kenhas schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:50:

klikkerdeklik

De HDMI player, zonder HDMI aansluting
een koopje ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:55:
[...]

Mja, met zulke dunne boxjes en zo'n prijs kan er nooit goed geluid uit komen.
Oftewel een afrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Laatst online: 22-06 16:43
ik zoek nog steeds eeen dvd speler die divx aankan en waar mijn externe schijf op aan kan sluiten.
en ik dacht er oowk aan op een xbox tekopen met hdd en omgebouwd maar ik weet niet of daarzo een usb poort op zit weet iemand antwoord op deze 2 vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem al een jaar geleden daar gekocht, en bevalt me prima. Goed, ik tril de buren niet uit bed.. Maar prima voor het geld, en het platte design bevalt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Ja, tenzij je van slechte speakers houdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beefstick
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:54
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 00:18:
[...]

Ja, tenzij je van slechte speakers houdt :P
Ik heb m gehoord en vond het nog wel meevallen. Tis geen topkwaliteit natuurlijk, maar opzich... er valt best naar te luisteren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke.. dan maar weer opzoek naar een ander goedkoop setje;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

Ik heb het setje ook gehoord en voor de prijs is het gewoon prima.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het setje niet gehoord.. Maar het zal wel goed wezen.. voor die prijs kan het ook alleen maar meevallen ja.. Dus woensdag maar even naar de aldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Weet iemand wat meer over dit ding?
Mijn Samsung digitv decoder heeft echt zo'n grijze plastic lelijke afstandbediening, dit leek me wel een stoer ding. Het plaatje is alleen totaal nutteloos, je ziet het apparaat amper uitgeklapt
.
Universele afstandsbediening
per stuk
8.99
• voorgeprogrammeerd voor
eventuele vervanging van
andere afstandsbedieningen
• incl. batterijen
• inklapbaar tot klein formaat

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_43/BILD10.JPG

Nog even over de speakerset, je ziet wel meer van dit soort platte setjes. Je moet eens voor de gein een subwoofer uitzetten bij 2.1 setjes, de kleine speakers hoeven echt geen laag geluid te produceren. Dat gaat dus vrij makkelijk ook met zo'n plat design.

[ Voor 19% gewijzigd door BARACUS op 22-10-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:55:
Ik heb het setje niet gehoord.. Maar het zal wel goed wezen.. voor die prijs kan het ook alleen maar meevallen ja.. Dus woensdag maar even naar de aldi
Jij vind het meevallen. Ik vind het nog knap duur.

Voor 36 euro heb je ook de Logitech X-230. Een speakerset waarvan ik zeker weet dat hij goed geluid geeft, want die heb ik m'n vriendin aangepraat :P
Die Logitech subwoofer komt een bass uit dat hou je niet voor mogelijk. En die speakers mogen er ook wezen, mooi helder, met volume knop (op de speaker ipv op de subwoofer).

pricewatch: Logitech X-230 (2.1)
http://www.logitech.com/i.../EN,CRID=2,CONTENTID=9066

Ik zeg je ga voor die logitech want die Aldi speakers krijg je spijt van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 19:29
Ik heb de x530, da's de x230, alleen dan 5.1. geluid is redelijk. Sub doet alleen teveel werk. Die pakt niet alleen de erg lage tonen, maar ook de gewone lage tonen, waardoor je heel veel detail in je bassen verliest en je ook gewoon kan horen waar de sub staat. De 5 speakertjes zijn wel helder, maar enkel in de hoge en middentonen. Lage tonen geven ze niet weer. Een sub zou een toevoeging van extra lege bassen moeten zijn, geen vervanging voor de gewone lege tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_a_r_k
  • Laatst online: 13:35
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:08:
[...]

Voor 36 euro heb je ook de Logitech X-230. Een speakerset waarvan ik zeker weet dat hij goed geluid geeft, want die heb ik m'n vriendin aangepraat :P
Die Logitech subwoofer komt een bass uit dat hou je niet voor mogelijk. En die speakers mogen er ook wezen, mooi helder, met volume knop (op de speaker ipv op de subwoofer).

Je brengt me wel aan het twijfelen zo maar ik denk dat ik toch voor aldi setje ga heb ik iig 5.1 :P en dat is bij de logitech niet zo ;)

Ik zeg maar zoo, want dierentuin is zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

fRiEtJeSaTe schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:08:
[...]

Heb je die Aldi speakers gehoord dan? Als je die X-230 haalt moet je ook verzendkosten betalen he. Ik zou zeggen probeer die Aldi set gewoon en als het tegenvalt breng je hem zo weer terug...

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
M_a_r_k schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:27:
[...]

Je brengt me wel aan het twijfelen zo maar ik denk dat ik toch voor aldi setje ga heb ik iig 5.1 :P en dat is bij de logitech niet zo ;)
Ik had niet gezien dat hij 5.1 was (plaatje staan maar 2 boxen). Dan kan je idd beter voor de 5.1 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierboven word gezegd: "Anders breng je ze gewoon weer terug" doet de aldi daar zo makkelijk over dan? In elk geval ik ga ze overmorgen ophalen.. En dan zal ik wel laten horen wat ik er van vond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 18:38:
Weet iemand wat meer over dit ding?
Mijn Samsung digitv decoder heeft echt zo'n grijze plastic lelijke afstandbediening, dit leek me wel een stoer ding. Het plaatje is alleen totaal nutteloos, je ziet het apparaat amper uitgeklapt
.
Universele afstandsbediening
per stuk
8.99
• voorgeprogrammeerd voor
eventuele vervanging van
andere afstandsbedieningen
• incl. batterijen
• inklapbaar tot klein formaat

[afbeelding]

Nog even over de speakerset, je ziet wel meer van dit soort platte setjes. Je moet eens voor de gein een subwoofer uitzetten bij 2.1 setjes, de kleine speakers hoeven echt geen laag geluid te produceren. Dat gaat dus vrij makkelijk ook met zo'n plat design.
ik heb thuis zulke afstandsbediening. Het werkt behoorlijk. De handeleiding is duidelijk en het programmeren is makkelijk. Je moet er wel rekening mee houden dat je toestel regelmatig moet herprogrammeren omdat het dingetje regelmatig tilt slaat.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.