Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 65.005 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Gisteravond heb ik in bed een filmpje bekeken op mijn zolid en na afloop de zolid niet uitgezet maar op tv / lock gedrukt.

Wat schetst mijn verbazing: vandaag krijg ik het ding niet meer aan, niet met de adapter aangesloten en ook niet na diverse resets uitgevoerd te hebben. Ik baal als een stekker :-(

Heeft iemand misschien een oplossing hiervoor?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:43:
Gisteravond heb ik in bed een filmpje bekeken op mijn zolid en na afloop de zolid niet uitgezet maar op tv / lock gedrukt.

Wat schetst mijn verbazing: vandaag krijg ik het ding niet meer aan, niet met de adapter aangesloten en ook niet na diverse resets uitgevoerd te hebben. Ik baal als een stekker :-(

Heeft iemand misschien een oplossing hiervoor?
Pfffff, opluchting, de Zolid is nog in orde, het blijkt de netadapter te zijn. Deze is dus WEL stuk.
Eens kijken of ik hiervoor een nieuw exemplaar kan krijgen,,,,,,

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

renzo4000 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:28:
[...]

Seems to good to be true ... maar ben wel nieuwsgierig of er iemand is die hem al heeft of iemand die er wat over kan zeggen :P
Goedkope beamer met resolutie van 800*600
en de "HD" heeft een resolutie van 1024*768 lijkt mij niet echt een HD beamer.

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 08:40
Is er helemaal niemand die wat meer ervaring kan geven over die hema dvd-speler. Ik wil hem eigenlijk ook gaan halen maar zit te tweifele tussen deze en een Philips 5140 (E70,-) Zou er nou echt veel beeld kwaliteit zitten tussen deze 2? En kwa afspeel snelheid en afspelen van verschillende merken dvd's? Geluidproductie?

@ArnaudP:

Stond er iets over Firmware updates in de handleiding ofzo, of een website??

[ Voor 12% gewijzigd door Bart1983 op 20-09-2006 14:28 ]

Verwijderd

thefox154 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:15:
Even een vraagje aan de mods en de mensen wie dit betreft (zolid ding etc), is dit nou een topic om aanbiedingen te bespreken om om firmwares op aller hande apparaten te discusieren??!! Ik erger me hier de afgelopen dagen dood aan. Als mensen over hun nieuwe aankoop willen discusieren dan hoort dat niet in een aanbiedingen topic lijkt mij! :+
Je hebt volkomen gelijk eigenlijk hoort dit hier niet, maar we hebben effectief een aparte topic aangemaakt, op de eerste dag van de aanbieding om rustig te discussiëren (tevens in de juiste rubriek, namelijk "portable media devices") en binnen enkele uurtjes werd die direct afgesloten door een pietje-precies mod, met een bullshit uitleg er bovenop.

Dus ja, als het zelfs daar niet goed is, doen we hier maar rustig verder. 8)

Bewijs:

Aldi PMP Zolid 920

WTH is daar nu "not done" aan?!? :?

OK, de openingspost is niet direct to the point, maar is dat nu een reden om er direct een slotje op te zetten!!! |:( :X

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 15:43 ]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:39:
[...]

Je hebt volkomen gelijk eigenlijk hoort dit hier niet, maar we hebben effectief een aparte topic aangemaakt, op de eerste dag van de aanbieding om rustig te discussiëren (tevens in de juiste rubriek, namelijk "portable media devices") en binnen enkele uurtjes werd die direct afgesloten door een pietje-precies mod, met een bullshit uitleg er bovenop.

Dus ja, als het zelfs daar niet goed is, doen we hier maar rustig verder. 8)

Bewijs:

Aldi PMP Zolid 920

WTH is daar nu "not done" aan?!? :?

OK, de openingspost is niet direct to the point, maar is dat nu een reden om er direct een slotje op te zetten!!! |:( :X
Hij was van mij, zat op mijn werk en geloof me, ik heb dan echt geen tijd om een goede post te maken.
Wilde enkel alvast een verzamelplaats maken en dan later thuis de post aanpassen.
Dus nooit aan toegekomen.
Dan niet dus, dan gaan we hier maar verder

Verwijderd

maartend schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:21:
[...]

Hij was van mij, zat op mijn werk en geloof me, ik heb dan echt geen tijd om een goede post te maken.
Wilde enkel alvast een verzamelplaats maken en dan later thuis de post aanpassen.
;)

De post van "RoD" lijkt u genekt te hebben. |:(

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Weet er iemand met welk programma je x264 videobestanden kan omzetten? Met mijn huidige progs zoals river past videocleaner en ulead video toolbox lukt het niet en ik heb nog redelijk veel videobestanden die gecodeerd zijn met deze codec die ik graag op mijn zolid zou hebben...

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Verwijderd

Renegade! schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:08:
Weet er iemand met welk programma je x264 videobestanden kan omzetten? Met mijn huidige progs zoals river past videocleaner en ulead video toolbox lukt het niet en ik heb nog redelijk veel videobestanden die gecodeerd zijn met deze codec die ik graag op mijn zolid zou hebben...
http://kaizoku-fansubs.com/forum/viewtopic.php?id=29

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:44:
[...]

Ik gebruik AutoGK, duurt ongeveer een half uur bij mij (heb een trage pc).
Kwaliteit is echt goed.

Input file kiezem (avi), vervolgens ctrl-F8 indrukken, je kunt dan je .srt bestand kiezen.
Vervolgens op job toevoegen klikken en dan op start. Werkt fantastisch :*)
Raar, bij mij duurt het nu reeds een vol uur! |:(

Maar ik lees wel in vanaf de CD/DVD-drive. :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:02:
[...]

Raar, bij mij duurt het nu reeds een vol uur! |:(

Maar ik lees wel in vanaf de CD/DVD-drive. :X
Nou, troost je, ik was te snel met mijn conclusie,,,,,
Ik had maar een paar minuten ondertitels en daarna niets meer,,,,,,,,,,,,

Dus, ik ben opnieuw op zoek naar een betere, betrouwbaardere en snelle methode!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
maartend schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:21:
[...]

In plaats van zo kinderachtig te reageren op het moment dat je gewezen wordt op de huisregels, had je ook gewoon even wat moeite kunnen doen om alsnog een wat zinnigere openingspost te maken. Dat je dat niet gedaan hebt, is natuurlijk geen excuus om hier dan maar verder de regels met de voeten te treden.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Bram77
  • Laatst online: 10-07-2023
Vanaf maandag is de volgende camera in de aanbieding bij de Lidl in zuid Nederland.

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/IT.06_5081/$file/06_5081_b.jpg
5.25 Megapixel digitale camera

Technische gegevens
• Groot 2,5” LTPS TFT kleurendisplay
• Aluminiumbehuizing, afm.: 97 x 56 x 22,7 mm.
• CCD Sensor, 5.25 Megapixel
• Max. resolutie: 2592 x 1944 pixels
• Zeer compact: afm.: 91 x56 x 25 mm.
• Videofunctie (MPEG-4, AVI)
• Diverse voorinstellingen: portrait, landschap, nachtopname, pasfoto, tegenlicht etc.
• 3 x optische zoom, 4 x digitale zoom
• Flitser met 5 verschillende instelmogelijkheden
• Instelbare zelfontspanner
• Werkt op één NP 40 Li-Ion Batterij 750 mAh (2 meegeleverd!)

Groot accesoirespakket:
Tas, draagriem, 2 Li-Ion Accu’s, oplader, nedadapter, TV-
kabel, USB-Kabel, 256 MB SD-Kaart, handleding en software-CD
http://www.lidl.nl/nl/hom...Megapixel_digitale_camera

heeft iemand toevallig ervaring met dit merk of misschien zelfs met deze camera? De specs zien er goed uit voor deze prijs. (149,-)

[ Voor 63% gewijzigd door Bram77 op 21-09-2006 10:54 ]

Verwijderd

brama schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:40:
[...]

In plaats van zo kinderachtig te reageren op het moment dat je gewezen wordt op de huisregels, had je ook gewoon even wat moeite kunnen doen om alsnog een wat zinnigere openingspost te maken. Dat je dat niet gedaan hebt, is natuurlijk geen excuus om hier dan maar verder de regels met de voeten te treden.
WTF?!?

Onmiddelijk nadat die mod dat bericht heeft geplaatst, is de topic afgesloten!
Sorry maar een mens zit geen 24 uur op 24 uur op dit forum, hé.
Men had hem op z'n minst een dagje respijt moeten gunnen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:36:
[...]

Dit lijken inderdaad de goede kabels te zijn. Uitproberen zou ik zeggen!
Ik vind de kwaliteit van weergave na rechtstreekse opname vanaf dvd-speler best goed (QVGA, audio hoog), maar met nieuwe kabels wordt het nog beter?

• maartend
  • Laatst online: 16-09 19:21
Bram77 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:52:
Vanaf maandag is de volgende camera in de aanbieding bij de Lidl in zuid Nederland.

[afbeelding]

[...]

heeft iemand toevallig ervaring met dit merk of misschien zelfs met deze camera? De specs zien er goed uit voor deze prijs. (149,-)
Prijs is vaak leuk, maar persoonlijk zou ik kijken voor een 2nd-hands met een lens waarvan je weet dat deze goed is. Ik ga vaak voor de sony met de Karl S. lenzen.

Verwijderd

Ik ben in bezit van de vorige Nytech, leuk ding, niet meer...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:02:
[...]

Ik vind de kwaliteit van weergave na rechtstreekse opname vanaf dvd-speler best goed (QVGA, audio hoog), maar met nieuwe kabels wordt het nog beter?
Opname / weergave wordt inderdaad beter. Je zult minder interferentie krijgen, dus geen vlammen en andere artefacten die je nu wel, al zij het in kleine mate, ziet. Ook de beeldscherpte en beeldruis zal verbeteren, dus resulterend in een scherper beeld.

Verwijderd

Ik heb trouwens onderstaand bericht ontvangen van EasTech Taiwan:

[color=#FF0000]Dear Alex,

Thank you for your valuable opinions, we will consider your suggestions into our feature project improvement.

The latest firmware (version 1.3.5) for Zolid 920 is attached file for your record.

We feel terrible that we can’t provide a completed solution now. Hopefully, we can provide new firmware (after collecting/ review feedbacks) available soon.

Wish you are enjoy this PMP product.

Best Regards,

Hanna Chiu[/color]

[color=#0000FF]Hieruit blijkt dus dat de fabrikant wel degelijk van plan is om nog recentere firmware versies uit te brengen. Dit omdat de ET-920 schijnbaar nog altijd geproduceerd wordt![/color]

Ik heb meteen de vraag gesteld wat de opties Sound Track 1/1 en Subtitle Track None voorstellen, en of we hier iets mee kunnen. Ben benieuwd wat hierop het antwoord zal zijn!

[color=#0000FF]Oh ja, voordat ik het vergeet:
Ik heb de firmware versie 1.3.5. proberen te installeren, maar de Zolid blijft hardnekkig de neuros firmware behouden. Ook hierover heb ik een vraag gesteld hoe dat op te lossen.
De datum en grootte van firmware versie 1.3.5. zijn exact gelijk aan die van de neuros 2.0.0 firmware, dus dat zal wel dezelfde firmware zijn (behalve het logo natuurlijk)
Zodra ik nieuws heb laat ik het via dit forum wel even weten![/color]

Groetsels,
Alex

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:58:
[...]

Men had hem op z'n minst een dagje respijt moeten gunnen.
Nee, je had het dan gewoon niet moeten openen. We gaan toch niet alles even laten staan om te wachten tot het misschien verbeterd wordt... Een mod ziet een topic met "dan open ik hem alvast" en dat is absoluut niet echt een normale topicstart. Als je geen tijd hebt, doe het dan niet. ALs je hier verder over wilt discussieren dan niet in dit topic, maar in Lieve Adjes

Kan iemand een normaal topic over die speler openen? Dan hoeft dit topic daar niet vol mee te komen staan.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Die dvd-recorde van Aristona bij V&D voor €79,-, is dat wat? :)

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
weet iemand welk type aristona ?

• koe161
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:01

koe161

koe(c)

Aristona DVD-recorder AVR-663

Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Stevie_ schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:41:
Ja, dat is zeker wat. Ben alleen bang dat het weer vechten wordt net als de vorige keer. (Er is al eens een DVD-recorder bij het prijzencircus van V&D geweest; toen was het letterlijk vechten bij sommige vestigingen.)

De recorder ondersteunt in ieder geval DivX (tot en met 6) en kan opnemen op zowel + als - schijfjes. Echt een mooi ding. En als je niet zo van vechten houdt: bij de BCC ligt ie ook voor 79,- euro.

[ Voor 22% gewijzigd door mvdklip op 23-09-2006 11:16 . Reden: Niet meer leverbaar bij prijstopper, maar goedkoper bij BCC ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:59:
[...]

Dit is de Kazuki (UMAX) DVD-7400X. Heb hem vandaag gekocht.

Ik had gehoopt mijn portable drive op de USB poort aan te kunnen sluiten en hier vandaan films (divx en VOB) af te kunnen spelen. Helaas, de drive wordt herkend (enkel FAT32) en is benaderbaar maar er kunnen alleen muziek en afbeeldingen worden benaderd. Dit blijkt uiteindelijk ook zo in de handleiding te staan.
Op DVD (+RW) speelt de speler tot nu toe alles af wat ik geprobeerd heb, DIVX, SVCD, VOB. Niet geexperimenteerd met ondertiteling (wordt niets over genoemd in handleiding). Dit betekend dat ik alles eerst moet branden, ik denk dat ie morgen terug gaat.
Is het wel mogelijk om films & mp3 van een SD kaartje te bekijken? Dan hoef ik films die ik eenmalig bekijk namelijk niet meer te branden! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:19:
[...]

Is het wel mogelijk om films & mp3 van een SD kaartje te bekijken? Dan hoef ik films die ik eenmalig bekijk namelijk niet meer te branden! :9
Je kunt ook DVD-RW gebruiken dan verspil je ook geen dvd's :)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Stevie_ schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:41:
Mn ouders hebben er eentje voor mij opgepikt om 10.00. De een na laatste.

Stom vraagje maar kan ik er gewoon alle DVDR instoppen? (ding is uiteraard + -).
Ik kan me herinneren dat ze voor de losse CDbroanders indertijd apart (duurdere) CDs verkochten..

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Bart1983 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:16:
Is er helemaal niemand die wat meer ervaring kan geven over die hema dvd-speler. Ik wil hem eigenlijk ook gaan halen maar zit te tweifele tussen deze en een Philips 5140 (E70,-) Zou er nou echt veel beeld kwaliteit zitten tussen deze 2? En kwa afspeel snelheid en afspelen van verschillende merken dvd's? Geluidproductie?

@ArnaudP:

Stond er iets over Firmware updates in de handleiding ofzo, of een website??
Beeldkwaliteit is super voor een speler in deze prijsklasse. Speelt alles af, van fabrieksbrandsels via een 5 jaar oude SVCD op een c-merk cdtje tot en met een Princo DVD vol krassen.
M'n creative mp3 stickje wordt herkent, een 1gb sd kaart uit m'n D50 ook alleen heeft 'ie wat moeite met de folder struktuur.
Kaartlezer en usb poort moeten geen doorslaggevende reden zijn om dit ding te kopen. Als low-budget allesspelertje heb je er wel een erg goede koop aan.

Firmware heb ik nog niet gevonden maar google even op dvd-7400x en je ziet dat 'ie onder verschillende merknamen verkocht wordt.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Aristona heb ik gisteren aangeschaft en mooi dingetje. Heb ook al een Panasonic van een paar jaar geleden. Die is toch nog iets beter maar kostte toen 500 euro. Deze is super voor deze prijs.
Hij slikt alleen (was bekend van Philips) geen DVD+RW's van Philips. Een ander merk wel. Dat is eigenaardig dus hou er rekening mee. Imations pakt hij in ieder geval wel.
Verder is het menu in het Engels en kan er geen Nederlandse taal worden gekozen. Geen ramp maar toch nuttig om te weten.
Hij is fluisterstil tijdens het opnemen dus ik kon lekker doorslapen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvdklip schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 07:14:
.....Ben alleen bang dat het weer vechten wordt net als de vorige keer. (Er is al eens een DVD-recorder bij het prijzencircus van V&D geweest; toen was het letterlijk vechten bij sommige vestigingen.)....
Ik kon de Aristona vandaag (koopzondag) gewoon nabestellen bij V&D Haarlem-Schalkwijk.
(Of hij ook geleverd gaat worden weet ik uiteraard ook niet, maar dan heb ik hooguit een paar dagen rente verlies op de vooruit betaling :) )

Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:40:
Ik kon de Aristona vandaag (koopzondag) gewoon nabestellen bij V&D Haarlem-Schalkwijk.
(Of hij ook geleverd gaat worden weet ik uiteraard ook niet, maar dan heb ik hooguit een paar dagen rente verlies op de vooruit betaling :) )
Volgens mijn informatie is ie niet meer leverbaar. Bij de BCC hebben ze er nog iets meer dan 100 verspreid over alle filialen in Nederland. Ook voor 79,- euro maar wel ex. verwijderingsbijdrage. Heb zelf nogal gezeik gehad met de recorder die ik had aangeschaft bij de Prijstopper. Deze bleek al gebruikt en beschadigd te zijn. Ik heb hem toen weer ingeleverd en zou een nieuwe krijgen maar kreeg twee weken later te horen dat ie niet meer leverbaar is. Ben uiteindelijk met mijn geld naar de BCC gegaan alwaar ik het demomodel (nooit aan geweest en geen beschadigingen) voor 70,- euro meekreeg. :) De verkoper vertelde mij dat ik ook een nieuwe kon krijgen, maar dan moest ie uit een ander filiaal komen.

Het is een erg fijne recorder. Ik heb verhalen gelezen dat je er de Philips firmware in kan stoppen, maar eigenlijk heb je dan alleen ShowView extra. Aan de binnenkant zijn aansluitingen te vinden voor DV en USB, dus daar valt misschien ook wat mee te doen. Voorlopig laat ik het maar even zo, want garantie is me nu even meer waard. Misschien dat ik op een regenachtige zondag een keer aan het knutselen sla... ;)

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyImAllan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 09:36
Er is een dvd divx speler bij de blokker van Provision voor 30 euro, is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Bram77 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:52:

[afbeelding]

[...]

Ik heb hem gekocht. Het ziet er allemaal erg goed uit.
Tof dat er twee accus bij zitten en hij dus niet op gewone batterijen werkt. Het schermpje is groter dan ik had verwacht en geeft goed beeld. Er wordt 256MB bij geleverd. Ook erg prettig. Samen met de 512MB die ik nog heb liggen kan ik er even mee vooruit.

Ik heb nog niet kunnen fotograferen, de accus liggen nog te laden.

Ik had de allerlaatste van filiaal Helftheuvel - Den Bosch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:06

SeatRider

Hips don't lie

Bram77 schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:45:
[...]
Ik had de allerlaatste van filiaal Helftheuvel - Den Bosch
Ik was net in Rotterdam - Vuurplaat, daar hadden ze ze nog (achter de kassa). Was daar niet voor de cam overigens, ik was door mijn maandvoorraad spa heen :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
HeyImAllan schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:58:
Er is een dvd divx speler bij de blokker van Provision voor 30 euro, is dat wat?
Nou kijk maar eens hier:

http://www.videohelp.com/...5&Search=Search&#comments

Ik zou hem zeker niet kopen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 15:02:
Hij slikt alleen (was bekend van Philips) geen DVD+RW's van Philips.
Huh? Aristona = Philips..

Heb je daar een link van? De V&D heeft mn vader in elk geval er een stapel Philps DVD RWs bij verkocht.. |:(

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:09:
[...]

Ik zou hem zeker niet kopen !!
Welke el cheapo DVD-speler met Divx-functie is wel de moeite waard? Ik zoek nog zoiets voor in de woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:30:
[...]

Welke el cheapo DVD-speler met Divx-functie is wel de moeite waard? Ik zoek nog zoiets voor in de woonkamer.
Zoals je iets hoger kunt lezen was ik over die van de Hema goed te spreken.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:30:
[...]

Ik had er laatst 2 gekocht (eentje voor mn vader eentje voor mijzelf) voor 28euro per stuk bij de mediamarkt in Utrecht. Ik weet even de naam niet meer maar ze staan meteen bij de ingang als aanbieding. Alles wat ik er qua avi ingooi pakt hij goed alleen hij speelt geen bestanden af zoals mkv en ogm. Verder speelt hij de standaard dvd's ook perfect af en zijn de kleuren etc ook goed. Mijn vorige speler had namelijk meestal last van donkere kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:06

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:48:
[...]

Ik had er laatst 2 gekocht (eentje voor mn vader eentje voor mijzelf) voor 28euro per stuk bij de mediamarkt in Utrecht. Ik weet even de naam niet meer maar ze staan meteen bij de ingang als aanbieding. Alles wat ik er qua avi ingooi pakt hij goed alleen hij speelt geen bestanden af zoals mkv en ogm. Verder speelt hij de standaard dvd's ook perfect af en zijn de kleuren etc ook goed. Mijn vorige speler had namelijk meestal last van donkere kleuren.
Speelt ie ook divxen/avi/mp3's af die op een DVD staan?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja om het maar even kort en droog te zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:48:
[...]

Je hebt er zelf dus een maar je weet het merk niet? Hehe.. Kan je ff checken misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is volgens mij niet dezelfde dvd speler, deze kan divx afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:12:
[...]

Is volgens mij niet dezelfde dvd speler, deze kan divx afspelen.
Nee dat klopt, ik heb hem gister even gehaald. Deze divx speler speelt prima divx af en de ondertiteling is prima, geen haperingen niks :) Wel een nadeel, ik heb zelf twee andere divx films gebrand, maar daar heb ik dan ineens geen geluid bij :? Volgens een andere forum zou dat komen door de variabele bitratie van het geluid, maar beide films hebben een constante bitratie. Das wel vreemd :S Maar voor de rest, prima beeld en geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 14:05
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 15:02:
De Aristona heb ik gisteren aangeschaft en mooi dingetje. Heb ook al een Panasonic van een paar jaar geleden. Die is toch nog iets beter maar kostte toen 500 euro. Deze is super voor deze prijs.
Hij slikt alleen (was bekend van Philips) geen DVD+RW's van Philips. Een ander merk wel. Dat is eigenaardig dus hou er rekening mee.
Hier slikt ie wel gewoon Philips DVD+RW's. Mooi dingetje ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of deze dopjes goed zijn ?
http://www.lidl.de/de/hom...-Neckband-Kopfhoerer.ar27
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.de/C1256C790050C7BC/images/DE.06_5579/$file/06_5579_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:48
rimave schreef op zondag 17 september 2006 @ 00:44:
[...]

Ik heb hem ook gehaald, maar krijg hem alleen op usb niet werkend. Wel vreemd, want soms herkend de computer de iPod ineens wel, maar ziet em niet in iTunes en de computer wordt ook retetraag als ik em via usb aansluit op dit dock. Voor de rest werkt ie super alleen ik vind het jammer dat usb niet werkt. Werkt dat bij jou wel?
Update: USB werkt ook nu. Het dock is alleen wat kieskeurig qua usb kabel. Hij werkt alleen met een korte van ongeveer een meter lang. Zodra de usb kabel langer is begint de computer te zeuren dat het usb apparaat niet wordt herkend. O, en hij laad ook gelijk je iPod op via de usb kabel, dus als je hem via usb aansluit is de adapter overbodig. Weer een stopcontactje vrij. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• scrapinggoat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-08-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:22:
[...]

Nee dat klopt, ik heb hem gister even gehaald. Deze divx speler speelt prima divx af en de ondertiteling is prima, geen haperingen niks :) Wel een nadeel, ik heb zelf twee andere divx films gebrand, maar daar heb ik dan ineens geen geluid bij :? Volgens een andere forum zou dat komen door de variabele bitratie van het geluid, maar beide films hebben een constante bitratie. Das wel vreemd :S Maar voor de rest, prima beeld en geluid.
Zou je mij kunnen vertellen welk type Provision deze divx-speler is?
Ben hem van plan ook te kopen maar zou er wat meer over willen weten.

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Vanaf 4 oktober heeft Aldi een Medion GPS navigatiesysteem met TMC ontvanger te koop voor 199 euro. De specs zijn:

-3,5" TFT-display
-256 MB memory
-Geintegreerde GPS-ontvanger
-Incl. kaartmateriaal Benelux en hoofdwegen Europa
-Ook als MP3-speler te gebruiken
-Met SD/MMC-cardslot, autohouder, 12 Volt-adapter, USB kabel en tasje.

Ik kan er verder weinig over vinden, op de site van Aldi staat de oude folder nog.
Weet iemand of dit een goede koop zou zijn?
Hij lijk trouwens erg op deze:

Afbeeldingslocatie: https://www.medionshop.nl/P23ShopImagesNL//45/450E25236BC3251FE10000000A00005B.jpg
http://www.kieskeurig.nl/...6B5EDC12571E600425F39.htm

Dit zal hem wel zijn.. Ik vraag me af hoe deze zich verhoudt t.o.v. de Cartrek 400 die momenteel bij Blokker te koop is.

[ Voor 25% gewijzigd door Syntagma op 27-09-2006 23:47 ]

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:00
Bij pocketinfo hebben ze een review van hetzelfde apparaat onder een andere merknaam waar hij er goed vanaf komt. Heb ook ergens gelezen dat er eventueel tomtom5 op zou moeten kunnen. er zit ene sirf III in dus dat is prima in orde.

http://www.pocketinfo.nl/artikel/5932

[ Voor 9% gewijzigd door Ebbie op 28-09-2006 09:14 ]

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

M'n vader heeft de voorganger van dat Medion systeem. Werkt inderdaad prima. De gesproken aanwijzingen zijn zelfs beter dan Tom Tom (mooiere volzinnen). Zijn apparaatje is inmiddels weer wat ouders, maar daar stond een uitgeklede versie van Windows CE op en met een beetje 'gehack' was het inderdaad mogelijk om TT5 erop te draaien. Deze nieuwere versies zullen wel op WM2003 draaien denk ik. Verder is dat TMC natuurlijk geweldig, wat TT nog niet heeft.
Ik denk niet dat je ergens voor hetzelfde of minder geld een beter navigatiesysteem koopt.

Groetjes, FaceDown.

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:50

sanook

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:22:
[...]

Heb er ook al geruime tijd 1 in de woonkamer (want onze dure JVC is niet regio vrij en speelt geen gekopieerde / zelf gebrande cd's of vcd's) en bevalt eigenlijk prima. Ik ga er nog 1 halen voor in de slaapkamer, 30 euro is geen geld.

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:00
FaceDown schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:11:
M'n vader heeft de voorganger van dat Medion systeem. Werkt inderdaad prima. De gesproken aanwijzingen zijn zelfs beter dan Tom Tom (mooiere volzinnen). Zijn apparaatje is inmiddels weer wat ouders, maar daar stond een uitgeklede versie van Windows CE op en met een beetje 'gehack' was het inderdaad mogelijk om TT5 erop te draaien. Deze nieuwere versies zullen wel op WM2003 draaien denk ik. Verder is dat TMC natuurlijk geweldig, wat TT nog niet heeft.
Ik denk niet dat je ergens voor hetzelfde of minder geld een beter navigatiesysteem koopt.
ik heb de navigon dvd met kaarten inmiddels al gedownload. Dus alleen een sd-kaartje erbij kopen en je zit geramd.

• Bart1983
hvangent schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:41:
[...]

Heb er ook al geruime tijd 1 in de woonkamer (want onze dure JVC is niet regio vrij en speelt geen gekopieerde / zelf gebrande cd's of vcd's) en bevalt eigenlijk prima. Ik ga er nog 1 halen voor in de slaapkamer, 30 euro is geen geld.
Welk merk en type is dat dan?

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ze hebben nu bij de HEMA deze speler:
Afbeeldingslocatie: http://www.elayz.nl/dvdspelert.jpg

Iemand een idee of het wat is?

Lijkt mij een goeie koop met zoveel opties voor maar 45 eu.

Ik ga denk zometeen even naar de hema en haal ik er een, dan laat ik wel even weten of t wat is.
(ben bijv benieuwd of hij avi+srt subtitle op een dvdr kan afspelen)

[ Voor 31% gewijzigd door ElayZ op 28-09-2006 13:25 ]

• Bart1983
ElayZ schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:22:
Ze hebben nu bij de HEMA deze speler:
[afbeelding]

Iemand een idee of het wat is?

Lijkt mij een goeie koop met zoveel opties voor maar 45 eu.

Ik ga denk zometeen even naar de hema en haal ik er een, dan laat ik wel even weten of t wat is.
(ben bijv benieuwd of hij avi+srt subtitle op een dvdr kan afspelen)
Lol dit is al voorbij gekomen. Bleek volgens mij wel een goede te zijn!

Verwijderd

is de firmware upgradable?

• Bart1983
Ja dat was mijn vraag toen ook. Heb er nog steeds geen echt duidelijk antwoord op gekregen. Is het bij de hema zo dat als het product niet bevalt dat je de dvd-speler weer terug mag brengen en dat je dan je geld terug krijgt?

@alayZ als je hem hebt post je dan even je ervaring _/-\o_ Wat ik belangrijk vindt is dat hij veel DVD RW kan lezen omdat ik altijd mijn films daarop brand. Ook moet hij divx/xvid (laatste versie's, en variabele bitrate ondersteunen schijnt belangrijk te zijn :? ) + ondertitel vanaf een dvd-rw kunnen afspelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Bart1983 op 28-09-2006 14:00 ]

• LB Back
  • Laatst online: 03-06 11:07
Wow, analoge en 5.1 coaxiale ingang :?
Kun je er stiekem mee opnemen ofzo?

• Bart1983
LB Back schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:18:
Wow, analoge en 5.1 coaxiale ingang :?
Kun je er stiekem mee opnemen ofzo?
Ja dat is wel grappig ja. Vraag me af wat daar de functie van is :? Mischien is het een typ fout!

• sanook

sanook

_/-\o_

Bart1983 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:08:
[...]

Welk merk en type is dat dan?
Dat is de Provision type 2.0 DVD speler uit de Blokker folder van deze week (voorpagina)

• Bart1983
hvangent schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:26:
[...]

Dat is de Provision type 2.0 DVD speler uit de Blokker folder van deze week (voorpagina)
Oh ja ff vergeten! Hoe bevalt tie? Heb je hem al goed getest? Speelt hij alle dvd's af? Kan je er DIVX XVID video's + ondertiteling mee afspelen (nieuwste codec versie)? Kan dit ook vanaf een DVD-RW of alleen vanaf cd? Denk je dat het de moeite waard is om 15 euro meer uit te geven voor die van de HEMA? Staat er iets in de handleiding over firmware update/website? Kon je hem bij de blokker terug brengen als hij niet beviel?

Ja ik weet heb heb veel vragen. Mijn lenco 07 (kijkshop) is aan vervanging toe want hij speelt alleen 1 oude RW af en daar heb ik er nu nog 1 van en nieuwere RW-s doen het niet!!

[ Voor 27% gewijzigd door Bart1983 op 28-09-2006 14:32 ]

• sanook

sanook

_/-\o_

Bart1983 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:28:
[...]

Oh ja ff vergeten! Hoe bevalt tie? Heb je hem al goed getest? Speelt hij alle dvd's af? Kan je er DIVX XVID video's + ondertiteling mee afspelen (nieuwste codec versie)? Kan dit ook vanaf een DVD-RW of alleen vanaf cd? Denk je dat het de moeite waard is om 15 euro meer uit te geven voor die van de HEMA? Staat er iets in de handleiding over firmware update/website? Kon je hem bij de blokker terug brengen als hij niet beviel?

Ja ik weet heb heb veel vragen. Mijn lenco 07 (kijkshop) is aan vervanging toe want hij speelt alleen 1 oude RW af en daar heb ik er nu nog 1 van en nieuwere RW-s doen het niet!!
Zo goed heb ik hem niet getest, ik brand af een toe een vcd of dvd en dat speelt ie allemaal prima. Weet wel dat ie ook een dvd vol met mp3's accepteert.
Ik wil zelf ook nog een apparaat voor in de slaapkamer hebben en twijfel tussen die van de Blokker of die van de Hema. Ik vind die usb en SD aansluitingen wel top, scheelt weer wat brandwerk (en zo spaar je je loopwerk weer want dat is meestal niet zo bijzonder bij deze goedkope spulletjes).

• Bart1983
Die USB aansluiten is niet zo geweldig zij iemand hier. EEn USB harddisk ofzo werkt al niet. Volgens mij kon je ook niet alles afspelen van de USB stick :?

Er was een tijd dat ik voor een philips 3040 of 5140 geloof ik wilde gaan. Die was dan 70 euro ofzo. Daarvoor zou ik nu de Blokker en Hema dvd=speler kunnen kopen _/-\o_ Dan die lenco van nu er nog boven op dan zal wel een mooi gezicht zijn :+

Maar die van de blokker maakt die ook zo'n trillend geluid als je een gebrande dvd erin doet die snel is gebrand. Dat heeft die lenco van mij hoe snelle je hem brand des te meer lawaai en dan gaat hij na een 30 min ook soms schokken enzo :'(

Ik weet niet of er iemand hier uit venray komt maar weet iemand of ze die dvd speler van de hema/blokker nog hebben in venray?

[ Voor 77% gewijzigd door Bart1983 op 28-09-2006 16:16 ]

• driel24
  • Laatst online: 08:34
Ik ben op zoek naar een dvd speler met USB ingang.
Maar dan een waar ook een harddisk op kan.
Zodat je je dvd-films en evt. divx kan afspelen vanaf die HDD.

Lijkt mij erg gemakkelijk.

Weet iemand zo'n type ?
Bart1983 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:42:
Die USB aansluiten is niet zo geweldig zij iemand hier. EEn USB harddisk ofzo werkt al niet. Volgens mij kon je ook niet alles afspelen van de USB stick :?

?

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
driel24 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:25:

Weet iemand zo'n type ?

[...]
Moet je even een stukje terug lezen daar gaf iemand een review en zij dat die usb aansluiting niet zo geweldig was !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermandeperman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-01-2024
hvangent schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:26:
[...]

Mijn huisgenoot is al aan z'n 3e bezig in 3 dagen :)

De eerste 2 werkten niet. De lade ging gelijk weer open, zonder dat ze de DVD/CD etc. lazen.

Omruilen was echter beide keren geen probleem, en nu heeft hij er 1 die werkt... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driel24 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:25:

Weet iemand zo'n type ?
[...]
Daar ben ik ook naar op zoek! En met ons wel meer tweakers, vreemd dat zoiets nog niet bestaat anno 2006...
Bart1983 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:22:
[...]
Moet je even een stukje terug lezen daar gaf iemand een review en zij dat die usb aansluiting niet zo geweldig was !
Zo... :X heb jij problemen met lezen ofzo..??! :/
Hij zegt toch dat 'ie op zoek is naar een speler die dvd-films en evt. divx kan afspelen vanaf HDD!!! Die Hema speler kan dat niet! :O

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 15:37
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:08:
[...]

Daar ben ik ook naar op zoek! En met ons wel meer tweakers, vreemd dat zoiets nog niet bestaat anno 2006...
ik denk dat je dan sneller op een harddisk recorder uitkomt .. weet niet of die er zijn met usb. maar dan heb je iig al wel een hardeschijf.
en anders koop je een playstation 2 of 3 .. kan dvds op kijken en een usb hd aanhangen,, weet niet hoe het met divx zit .. :)

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:08:
[...]

[...]

Zo... :X heb jij problemen met lezen ofzo..??! :/
Hij zegt toch dat 'ie op zoek is naar een speler die dvd-films en evt. divx kan afspelen vanaf HDD!!! Die Hema speler kan dat niet! :O
Lol schijnbaar wel. Ik dacht dat hij voor die HEMA wilde gaan!! dus dacht wijs hem er even op dat die niet werkt met HDD |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:25:
[...]

Lol schijnbaar wel. Ik dacht dat hij voor die HEMA wilde gaan!! dus dacht wijs hem er even op dat die niet werkt met HDD |:(
aah, op die manier.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
weten jullie of dat die hema dvd speler over weg kan met een iomega hardisk van 320 gb.
en weet er ook iemand het type nummer van die dvd speler van de hema

[ Voor 28% gewijzigd door harmz op 29-09-2006 20:02 . Reden: type fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm.. echt letterlijk boven jouw post staat dat de hema speler niet werkt met een HDD?..............

• mvdklip
In navolging van de ARV 663 DVD recorder spotte ik net zijn grotere broertje met HDD van 160GB bij de It's. Geen gekke prijs voor een "merk" (Philips) recorder met deze functies lijkt me zo:

http://www.its-x-tra.nl/s...Geluid.asp?Artikel=082810

Het gaat om de ARV 810H, maar daar is helaas verder weinig over te vinden. Echt jammer dat Aristona geen eigen homepage heeft met wat meer informatie en updates etcetera. Maar goed, daar is de prijs dan ook naar.

• harmz
als je de hdd met fat formateerd dan doet hij het denk ik wel want ntfs kan alleen windows aan.
en zijn er anders nog andere cheapy dvd spelers met usb poort die wel werkt.

[ Voor 29% gewijzigd door harmz op 30-09-2006 15:00 ]

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 05:17
Kheb de Grundig gekocht bij de Makro = GEWELDIG......!!! ( Aanbieding van grundig lwx-8625 bij de Makro voor 831.81 euro (incl.btw)
http://www.sjeltur.nl/ZipFile/GrundigLWX82-8625.jpg )

En zelfs goed geluid uit de boxen.... = maar aan de andere kant - dat gaat bij mij natuurlijk gewoon via de versterker....

maar ok - ze hebben er ook een "bos-media" dvd + HD recorder (80gig) voor iets van een 145 euro INCL btw. Ziet er leuk uit.... - heeft ook timeshift.... Kzit er nog wel over na te denken.

[ Voor 15% gewijzigd door Hen3s op 30-09-2006 22:20 . Reden: iets vergeten) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Denk ik ????
en er zijn andere. Welke andere ???
harmz schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:26:
als je de hdd met fat formateerd dan doet hij het denk ik wel want ntfs kan alleen windows aan.
en zijn er anders nog andere cheapy dvd spelers met usb poort die wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
je hebt fat fat 32 fat 16 ntfs linux swap en nog veel meer dingen maar ik denk dat die dvd speler alleen fat aan kan en fat32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Ja dat begrijp ik.

Maar het is een groot verschil of zo'n dvd mp3's en jpeg leest OF divx en DVD van usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driel24 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 18:42:
Ja dat begrijp ik.

Maar het is een groot verschil of zo'n dvd mp3's en jpeg leest OF divx en DVD van usb.
Ik geloof dat er wat onduidelijkheid is ontstaan over de Hema Divx speler met USB ondersteuning, bij deze mijn ervaring met deze Kazuki 7400x.

Ik gebruik hem momenteel samen met de LaCie 250Gb (Porsche design) HDD, werkt uitstekend.
OP deze HDD zijn 2 partities, FAT32 (Wordt herkend) en NTFS (wordt niet herkend)
De speler speelt probleemloos Divx van de HDD en uiteraard ook muziek (enkel mp3 en wma (9) getest) en afbeeldingen (enkel jpg's getest). Vob (mpg) files worden ook afgespeeld maar, enkel als losse file de video_ts dir wordt niet als DVD herkend (dus geen menu en ondertiteling) en het wordt schokkerig afgespeeld. Lijkt dat de USB poort niet boven 10mbit uitkomt of zo ?

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Er komt weer een naviagtie in de aabieding bij de aldi. De ssoftware ziet er uit als MioMap. Tof dus! Ik heb al een navigatiesysteem....maar voor anderen misschien interessant?

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_40/OFF01.HTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

software op de Medion is een uitgeklede versie van Navigon Mobile Navigator. Werkt daarom ook alleen met Medion maps. Heb die van de vorige aktie, geen spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Heel erg bedankt voor het duidelijke antwoord !
Nu heb ik nog een vraagje... Mijn externe usb disk is een 60gb 2,5' schijf.
Deze krijgt zijn stroom via de usb poort. Zou er genoeg stroom uitkomen ?
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:11:
[...]

Ik geloof dat er wat onduidelijkheid is ontstaan over de Hema Divx speler met USB ondersteuning, bij deze mijn ervaring met deze Kazuki 7400x.

Ik gebruik hem momenteel samen met de LaCie 250Gb (Porsche design) HDD, werkt uitstekend.
OP deze HDD zijn 2 partities, FAT32 (Wordt herkend) en NTFS (wordt niet herkend)
De speler speelt probleemloos Divx van de HDD en uiteraard ook muziek (enkel mp3 en wma (9) getest) en afbeeldingen (enkel jpg's getest). Vob (mpg) files worden ook afgespeeld maar, enkel als losse file de video_ts dir wordt niet als DVD herkend (dus geen menu en ondertiteling) en het wordt schokkerig afgespeeld. Lijkt dat de USB poort niet boven 10mbit uitkomt of zo ?

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driel24 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:30:
Heel erg bedankt voor het duidelijke antwoord !
Nu heb ik nog een vraagje... Mijn externe usb disk is een 60gb 2,5' schijf.
Deze krijgt zijn stroom via de usb poort. Zou er genoeg stroom uitkomen ?

[...]
Ik heb zelf geen mogelijkheid om dit te testen maar in sommige fora las ik geloof ik iets dat dit problemen kan geven zelfs met een powerd hub er tussen.

De kazuki 7400x is het zelfde als de Yamada Chili 7200xcu en de eltax DVD 252.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
kazuki 7400x is die het zelfde als die speler van de hema dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmz schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:53:
kazuki 7400x is die het zelfde als die speler van de hema dan
De divx speler van de Hema = de Kazuki 7400x

en deze is het zelfde als de Yamada Chili 7200xcu en de eltax DVD 252

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 15:03

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:15:
software op de Medion is een uitgeklede versie van Navigon Mobile Navigator. Werkt daarom ook alleen met Medion maps. Heb die van de vorige aktie, geen spijt van gehad.
Als ik mij niet vergis wordt deze geleverd met GoPal Navigator 1.1

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Bram77 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:33:
Er komt weer een naviagtie in de aabieding bij de aldi. De ssoftware ziet er uit als MioMap. Tof dus! Ik heb al een navigatiesysteem....maar voor anderen misschien interessant?

is dit iets ?
wel erg goedkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
die dvd spelers die zien er allemaal anders uit????

edit: en ze zijn nergens te bestellen in europa.

[ Voor 33% gewijzigd door harmz op 03-10-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
harmz schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:41:
die dvd spelers die zien er allemaal anders uit????

edit: en ze zijn nergens te bestellen in europa.
Lol je hoeft ze ook niet te bestellen je kunt ze gewoon ophalen bij de HEMA als je een beetje geluk hebt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
Bart1983 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:00:
[...]

Lol je hoeft ze ook niet te bestellen je kunt ze gewoon ophalen bij de HEMA als je een beetje geluk hebt!!
De plaatselijke hema hierzow het er geen meer en ze zijn goedkoper online tebestellen in amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
taz3d_nl schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:03:
[...]

is dit iets ?
wel erg goedkoop ;)
Net met een collega een paar gehaald maar er blijkt itt tot de beschrijving op de site *geen* TMC op te zitten.. Hebben we een verkeerde gekregen? Nog iemand die em binnen heeft?

De advertentie blijkt verkeerd te zijn. Met medion gebeld die adviseren een losse TMC module te kopen, maar dat gaan we natuurlijk niet doen... Dat wordt ruilen.

[ Voor 20% gewijzigd door CopyCatz op 04-10-2006 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, losse TMC ontvanger kort bijna 80 Euro, is de prijs van dat ding ineens niet zo aantrekkelijk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 09:17
CopyCatz schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:42:
[...]

Net met een collega een paar gehaald maar er blijkt itt tot de beschrijving op de site *geen* TMC op te zitten.. Hebben we een verkeerde gekregen? Nog iemand die em binnen heeft?

De advertentie blijkt verkeerd te zijn. Met medion gebeld die adviseren een losse TMC module te kopen, maar dat gaan we natuurlijk niet doen... Dat wordt ruilen.
Ik heb hem ook vandaag gehaald en ben ook tot de conclusie gekomen dat ze een anderapparaat leveren dan dat in de krant stond. op de website hebben ze het nu snel veranderd naar de huidige specs van het apparaat wat ze daadwerkelijk geleverd hebben.

edit-1
heb even gesurfd op die website van www.mediongopal.com en het blijkt dat ze hebben geadverteerd voor de Go Pal 510 (http://www.mediongopal.com/de/produkte/5xx/gopal510.shtml) en hebben in werkelijkheid een Go Pal 500 (http://www.mediongopal.com/de/produkte/5xx/gopal500.shtml) geleverd, waarbij inderdaad de TMC module los te kopen is voor 80 euries.

edit-2
even nog wat verder onderzoek gedaan. ik denk zelfs dat het apparaat wat ze hebben geleverd niet in staat is om TMC te ondersteunen. Bij de Go Pal 500 zit de TMC-aansluiting lins aan de zijkant onder de hoofdtelefoon-aansluiting. Echter is deze bij de variant die wij gekocht hebben niet eens aanwezig. Wel zit er een aansluiting voor een externe antenne aan de achterkant (klein lipje bovenaan bij de GPS-antenne), maar ik betwijfel dat deze compatibel is met TMC!!!

[ Voor 44% gewijzigd door DJ-NaRRa op 04-10-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ-NaRRa schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:31:
[...]

Ik heb hem ook vandaag gehaald en ben ook tot de conclusie gekomen dat ze een anderapparaat leveren dan dat in de krant stond. op de website hebben ze het nu snel veranderd naar de huidige specs van het apparaat wat ze daadwerkelijk geleverd hebben.

edit-1
heb even gesurfd op die website van www.mediongopal.com en het blijkt dat ze hebben geadverteerd voor de Go Pal 510 (http://www.mediongopal.com/de/produkte/5xx/gopal510.shtml) en hebben in werkelijkheid een Go Pal 500 (http://www.mediongopal.com/de/produkte/5xx/gopal500.shtml) geleverd, waarbij inderdaad de TMC module los te kopen is voor 80 euries.

edit-2
even nog wat verder onderzoek gedaan. ik denk zelfs dat het apparaat wat ze hebben geleverd niet in staat is om TMC te ondersteunen. Bij de Go Pal 500 zit de TMC-aansluiting lins aan de zijkant onder de hoofdtelefoon-aansluiting. Echter is deze bij de variant die wij gekocht hebben niet eens aanwezig. Wel zit er een aansluiting voor een externe antenne aan de achterkant (klein lipje bovenaan bij de GPS-antenne), maar ik betwijfel dat deze compatibel is met TMC!!!
Ik heb onlangs de 500T gekocht via Schlecker a 250 euro. Z
at de losse TMC ontvanger bij en 512 MB SD kaartje en heel Europa in detail op DVD!

Het Medion Gopal pakket is iets eenvoudiger opgezet dan Navigon. Het is daarmee wel iets sneller. Ik vindt het goed werken, ik mis alleen de aanduiding van de max snelhied op de weg (geeft navigon wel aan). Het 2d plaatje op de Aldi site beeld Navigon af maar het 3d plaatje laat Gopal zien.....

Ik heb de TMC ontvanger al gezien voor 50 €. Het maakt volgens mij niet uit of je nou ingebouwde TMC hebt of niet; door de antenne blijft het in beide gevallen een extra kabeltje dat je moet aansluiten. Alleen als je het ding in meerdere auto's gebruikt is ingebouwd handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine aanvulling: De losse TMC antenne sluit je aan als mini USB verlengkabel (verlenging op de mini-usb) laadkabel. Ik heb de TMC module en de antenne weggewerkt dus ik sluit alleen de mini-usb aan in de auto. Volgens mij zijn alle gopals in de 5xx serie geschikt voor TMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:37:
[...]

Ik heb onlangs de 500T gekocht via Schlecker a 250 euro. Z
at de losse TMC ontvanger bij en 512 MB SD kaartje en heel Europa in detail op DVD!

Het Medion Gopal pakket is iets eenvoudiger opgezet dan Navigon. Het is daarmee wel iets sneller. Ik vindt het goed werken, ik mis alleen de aanduiding van de max snelhied op de weg (geeft navigon wel aan). Het 2d plaatje op de Aldi site beeld Navigon af maar het 3d plaatje laat Gopal zien.....

Ik heb de TMC ontvanger al gezien voor 50 €. Het maakt volgens mij niet uit of je nou ingebouwde TMC hebt of niet; door de antenne blijft het in beide gevallen een extra kabeltje dat je moet aansluiten. Alleen als je het ding in meerdere auto's gebruikt is ingebouwd handiger.
Even in de instellingen gekoekeloerd en der is alleen een 2d map beschikbaar op deze Gopal versie (GoPal Navigator ME 1.5 (Versie 1.5-3431 Q405)). Dus mijn verwachting is toch dat ze een heel ander apparaat hebben geleverd dan waarmee ze hebben geadverteerd.

Tevens zat er in dit pakket ook geen MMC kaartje, maar een 256 on-board. Wel met een ondersteuning van mmc/sd kaartjes tot 1gb.

Verder werkt het apparaat als een trein. alleen jammer dat Aldi weer eens met verkeerde informatie adverteert (is wel eens vaker voorgekomen geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat balen, die 500T van mij heeft Gopal AE aan boord. Dit moet haast wel een oude voorraad zijn want ME wordt volgens mij niet meer geleverd in de 5xx serie. Aangezien ik geen enkele codes of moeilijke dingen nodig had bij installatie (heb geen volledige herinstallatie gedaan) moet het niet heel moeilijk zijn om naar AE over te stappen. 3D is toch echt veel leuker.
Ik vrees dat OE ook geen TMC ondersteunt.

Kijk hier welke versie je hebt:

http://www.mediongopal.co...duktvergleich/index.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aldi heeft de site nu aangepast. Even refreshen (vanwege je cache). Beetje laat, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-NaRRa
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:58:
Wat balen, die 500T van mij heeft Gopal AE aan boord. Dit moet haast wel een oude voorraad zijn want ME wordt volgens mij niet meer geleverd in de 5xx serie. Aangezien ik geen enkele codes of moeilijke dingen nodig had bij installatie (heb geen volledige herinstallatie gedaan) moet het niet heel moeilijk zijn om naar AE over te stappen. 3D is toch echt veel leuker.
Ik vrees dat OE ook geen TMC ondersteunt.

Kijk hier welke versie je hebt:

http://www.mediongopal.co...duktvergleich/index.shtml
ik neem aan dat je met OE -> AE bedoelde in je tekst??? Ik heb even gekeken op die vergelijkingssite en ik zie het typenummer wat geleverd is door Aldi er niet eens tussenstaan (MD 96040). Googlen levert ook weinig resultaat op (ook op Google.de). Zoeken op de medionsite & Medionshop levert ook geen resultaat.

Bij het installeren was er hier ook niks te vinden over codes of beveiliging. Enkel taalkeuze voor de OS en een nadere taalkeuze voor de navigatie.

edit-1:

Ja dat de site veranderd is had ik al aangegeven in mijn eerste post

[ Voor 3% gewijzigd door DJ-NaRRa op 04-10-2006 17:17 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.