• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Ik open hem alvast, rest moet later volgen

Geef hier maar de eerste impressies

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op de (Belgische) Aldi site is hij al verdwenen.

Ik ben benieuwd wanneer deze in Nederland beschikbaar komt.
(volgende week nog niet iig).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Gutteguttegut schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:58:
Op de (Belgische) Aldi site is hij al verdwenen.

Ik ben benieuwd wanneer deze in Nederland beschikbaar komt.
(volgende week nog niet iig).
Was hij dan ook niet vandaag in Nederland? Anders raad ik je aan om aan de deur te staan wachten anders zul je er nooit één hebben :P

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Verwijderd

Heb op de Zolid alleen nog maar jpg- en mp3bestanden gestoken.

Diashow met achtergrondmuziek werkt prima. Eerder beweerde iemand dat de Zolid alleen jpeg en geen JPG aannam maar bij werkt het prima met jpg's.

De mp3speler vind ik eerder stroef in gebruik. Zoeken in het archief van de songs tijdens het luisteren naar mp3tjes lijkt niet mogelijk, jammer maar het is dan ook geen iPod. Geluidskwaliteit is niet zo slecht als de meesten dachten.

Eerder beweerde iemand dat de Zolid alleen jpeg en geen JPG aannam maar bij werkt het prima met jpg's. Kan niet wachten om thuis ook de videomogelijkheden uit te pluizen.

Tot nu zeer tevreden van dit toestel.

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Uhm, nog iets voor titel van het topic; het is Zolid niet zolio ;)

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Weg dus, dit bericht

[ Voor 91% gewijzigd door maartend op 13-09-2006 17:43 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zou op zn minst nog even een linkje kunnen geven ofzo, waar gaat dit over? :?

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Dit is dus niet de bedoeling. Zoals je in de PMD Policy kunt lezen is het voor een discussietopic, wat ik denk dat je hiermee wilt beginnen, de bedoeling dat je met een degelijke openingspost begint. Anders heb je geen basis voor de discussie.
Het openen van een succesvol discussietopic is een eer, maar een topic reserveren zoals je nu doet, maakt de eer twijfelachtig...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.