Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 65.003 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
FlotterPower schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:02:
Is Aristona niet gewoon Philips? :)
Zal denk ik idd weinig verschil tussen zijn.
Voor de geinteresseerden:

http://www.taxafinn.dk/aristonastory.htm

Nou geef mij maar een DVD-speler van hornyphon dan :D

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.CeeJay schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:41:
http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_33/OFF07.HTM

weet iemand de resolutie van de CCD ?
voor dat geld mag je niet klagen, maar als het een 640x480 is hebben ze er al een verkocht...
En Mr. CeeJay, heb je de camera nog gehaald? Bevalt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
Schlecker heeft nu een DVD speler met card reader en mini USB van AEG voor 57.99 euro.

ik neem niet aan dat je via die mini USB een HD kunt aansluiten maar denkt iemand dat het iets is?

http://nl12.shop.schlecke...a0029deca0000003000007924

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 12:17
Ik heb mijn MP4 nep nano inmiddels binnen (woensdag eigenlijk al :P) en heb er toen ongeveer een kwariertje van kunnen genieten. Ik had namelijk een firmware erop staan waarbij het beeld 90 graden gedraaid is, en ik dacht dat wel ff op te kunnen lossen door er een andere firmware overheen te mieteren.

Dat is dus het domste wat ik ooit had kunnen doen, want ik ben al met al toen 2 dagen wezen klooien om hem weer in originele staat terug te krijgen. Ik heb hem een paar keer opengeschroefd en dichtgeschroefd (en dat is geen pretje met schroefjes van 0,5 mm bij 1 mm), de batterij losgesoldeerd, expres kortsluiting veroorzaakt en tegelijkertijd hem aan de USB poort hangen, uren op internet naar een goede compatible firmware zoeken) enz enz.

Maargoed, hij werkt weer :P Ik heb nu geaccepteerd dat ik hem op z'n zij moet bedienen. Dat is namelijk best onlogisch, want de knoppen zijn wel gewoon rechtop.

Even de voor en nadelen op een rijtje:

Voordelen:
+ Een stuk goedkoper dan een echte nano (ik was 70,- euro kwijt inc verzendkosten uit China voor een 2GB model, nieuwprijs van een echte nano ligt op 165,-)
+ Ziet er strak uit, echte metalen behuizing. Ziet er niet low budget uit
+ Ook een radio, movie, picture en opname functie

Nadelen:
- Bediening van mijn speler gaat op z'n zij, terwijl de knoppen wel gewoon normaal rechtop zijn ingedeeld
- USB snelheid 2.0 full speed is (en niet hi speed), wat dus neerkomt op USB 1.1 snelheid.
- De geluidskwaliteit van het spelertje is redelijk. Ik ben een Iriver H120 gewend en dit is wel een stapje terug. Desondanks klinkt het niet lelijk ofzo, maar echt zulke diepe bassen zul je hier niet krijgen.
- de koptelefoon aansluiting is 2,5 mm, je hebt dus een verloopstukje nodig om een normale koptelefoon met een 3,5 mm aan te sluiten.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
joswillems86 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:16:
Als je zon ding maar heel sporadisch gebruikt (wat ik dus doe), ga ik geen Sennheiser kopen.
Ik gebruik mijn hoofdtelefoon van mijn mp3-speler wel veel, daarom geef ik daar ook veel meer geld voor uit.

EDIT: Heb de set net gahaald, zal binnenkort laten weten hoe ie bevalt.
Is het trouwens normaal, wanneer ik hem een tijdje in de oplader laat zitten, dat hij nog helemaal niet aangaat? Er staat wel in de handleiding dat ik hem de eerste keer 12 uur moet opladen, maar ik neem aan dat hij na een uur opladen ook wel ff aankan :P
Maar dat wil ie niet dus :P

EDIT2: Nadat de hoofdtelefoon de hele nacht+ochtend in de oplader heeft gezeten, gaat hij toch eindelijk aan zoals het hoort. Maar er zit een vreselijke ruis in, maakt niet uit of je een computer, stereo of mp3-speler gebruikt, verder/dichter bij de zender gaat staan, of op een andere plek test, de ruis zit altijd in het geluid.
Wanneer je een liedje oid gaat luisteren (dus, dat er geluid uit de hoofdtelefoon komt), hoor je de ruis niet meer, maar de kwaliteit van het geluid is ook erg laag).
Geen aanrader dus! De mijne gaat dadelijk weer mooi terug naar de Blokker.
Ik heb hem ook gehaald, en het ruis valt bij mij wel mee. Echter doet bij mij maar 1 oortje het en niet 2! Had jij dat ook? Want daar gaat mn stereo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Payne schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 14:38:
Ik heb mijn MP4 nep nano inmiddels binnen (woensdag eigenlijk al :P) .
Hmm zo te horen wel een hoop nadelen, waarom maken die Chinezen het beeld 90 graden omgedraaid 8)7 Die denken zeker dat via de omgekeerde aardstraling het hier rechttrekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb ook de fameuze NepNano uit Hong Kong gehaald.

Ik heb er een gekozen die het geheel zonder doosje en lader verstuurt, waardoor de verzendkosten redelijk blijven (incl. verzekering voor 10 Eur). Dus ik was voor 32 Euro volledig klaar (1Gb)

Dus voorlopig opladen via USB en later misschien nog eens zo'n USB thuisladertje kopen. Is voor mij niet zo'n probleem want ik leg hem gewoon aan de usb als ik achter de pc zit en dan komt het wel goed. Hoe lang hij speelt op een volle lading weet ik nog niet maar na een uur of 3 stond de indicator nog op halfvol.

Wat betreft mijn eerste indrukken kan ik mij eigenlijk aansluiten bij degenen die er al eerder al iets over schreven.

Het apparaat zit goed in elkaar en is netjes afgewerkt (en zo heerlijk klein). Ik heb er een met een 1,5" scherm, dus in tegenstelling tot een vorige poster met een 1,8" scherm, staat bij mij alles gewoon rechtop. Ook een reden dat ik deze genomen heb, want zo'n gekanteld scherm lijkt mij niks.

De meegeleverde oordopjes waren slecht. Ik ben geen audiofiel (die hebben waarschijnlijk ook wel wat meer over voor hun mp3 speler), maar met andere oordopjes is de geluidskwaliteit echt goed. Er zit een equalizer funtie op met alleen presets, maar daar houd ik niet van en heb ik dus ook niet echt geprobeerd. Beetje onhandig dat de koptelefoon aansluiting 2,5mm is, maar wel logisch omdat het natuurlijk allemaal lekker klein moet blijven.

De FM radio functie werkt gewoon prima. Goede ontvangst en handige interface met presets.

De USB aansluiting werkt ook gewoon zoals het hoort, zonder extra drivers ding aansluiten, pling, extra drive. Ik weet niet of het USB 1.1 of 2.0 is, maar de snelheid is voor mij prima. CD-tje erop kopieren (30/40 Mb) duurde ong. 30 sec. Het werkt ook goed met de synchronisatie functie van XP media center.

De interface is absoluut niet intuitief. Het is dat ik het leuk vind om met knopjes, menu's, opties, etc. te spelen, maar voor iemand die gewoon simpel mp3-tjes wil laden, zoeken en afspelen is hij volgens mij niet geschikt. Niets van playlists, zoeken op artiest of titel etc. gewoon door je folders browsen is alles wat je kunt. Verder is de interface behoorlijk traag en vind ik het visueel niet erg aantrekkelijk. Zoals te verwachten van een chinese speler veel felle kleurtjes en cartoonachtige iconen (misschien ligt het aan mij en is dit tegenwoordig gebruikelijk.) Ik heb in ieder geval al veel mooiere interfaces gezien (apple kopie, xp skin, etc.). Je kunt deze namelijk door stevig, low level tweaking en modding wel vervangen (met zoals eerder genoemd het gevaar om hem definitief te vernaggelen)

Dat brengt mij op het feit dat ik het ook erg leuk vind dat er een actieve tweakers community voor is met wiki's, firmwares, forums, etc. Ik ben zelf van plan om de apple interface firmware erop te zetten, die schijnt ook sneller te zijn en ziet er op de plaatjes in ieder geval erg aantrekkelijk uit. Ook wat extra spelletjes is wel leuk.

Verder zit hij bomvol extra opties:

Filmpjes en Plaatjes kijken (te klein scherm voor film, maar wel leuk voor clipjes, grapjes, etc., zoiets als op je mobieltje).
E-Book, txt file lezer, grappig, maar ik zie het mijzelf niet echt nuttig gebruiken (misschien als spiekbriefje voor de schoolgangers).
Tetris spelletje (klassieker voor als je echt niets anders te doen hebt)
Geluidsopname via ingebouwde microfoon (doet precies wat je ervan verwacht, geen topkwaliteit geluid, maar goed te verstaan)
USB mass storage device - Je kunt ook een gedeelte coderen als je dat zou willen.
Ondersteunt veel muziekformaten en doet tevens lyrics

Kortom, volgens mij een leuke en goede speler voor weinig geld die meer geschikt is voor een tweakertje dan voor iemand die er moeite mee zijn mobiele telefoon te bedienen of zijn tv af te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de batterijduur van die nep Nano's 10 uur is? Of is dit in de praktijk een stuk minder?

En is het mogelijk om gesproken tekst te luisteren, en op een later tijdstip weer beginnen met luisteren waar ik gebleven was?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

32 Euro voor 1 gig? hoe heb je dat geflikt ? en geen normale lader? (dus enkel via pc?) das wel beetje jammer voor vakanties e.d (ah.. ik moet gewoon beter lezen, je hebt de lader bewust niet over genomen :p)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:56:
32 Euro voor 1 gig? hoe heb je dat geflikt ? en geen normale lader? (dus enkel via pc?) das wel beetje jammer voor vakanties e.d (ah.. ik moet gewoon beter lezen, je hebt de lader bewust niet over genomen :p)
Klopt. Je kunt wel voor een paar euro een auto of huis ladertje kopen waar je je usb kabeltje in kan steken, maar dat heb ik dus nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:32

bdu

is dit wat? de externe hardeschrijf, iemand een idee welke hardeschrijf er wordt gebruikt? is bij de praxis 95 euro..

http://www.praxis.nl/upload/8ee016010cf270903a07be6.jpg

pricewatch: Digiconnect External Harddrive 3,5", 250GB (7200rpm, USB 2.0, 8MB)

[ Voor 10% gewijzigd door bdu op 21-08-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:43:
Klopt het dat de batterijduur van die nep Nano's 10 uur is? Of is dit in de praktijk een stuk minder?

En is het mogelijk om gesproken tekst te luisteren, en op een later tijdstip weer beginnen met luisteren waar ik gebleven was?
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar uit eerdere berichten begrijp ik dat het ongeveer 5-6 uur is (hoe kom je trouwens aan 10 uur?). De speelduur is natuurlijk ook een behoorlijk afhankelijk van je beeldscherminstellingen (display tijdens het spelen automatisch uit laten gaan ja of nee).

Gesproken tekst afluisteren kan natuurlijk. Ik begrijp je vraag denk ik misschien niet helemaal, maar als je in de tussentijd niets anders doet, dan start hij in principe ook weer precies waar je gebleven was. Je kunt niet bookmarken ofzo tijdens het afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:41:
[...]
Vertel mij eens wat meer over jouw ervaringen met de 3040? :P
Maar ik vind de ondersteuning voor srt érg belangrijk. Heb begrepen dat de 3040 dit ook doet, maar kan je ook fonts/formaat instellen? Hoe is de beeldkwaliteit? Vertel vertel! ;)
(sorry voor de late reply: verkansie!)

SRT ondersteuning (zoals al gemeld) is prima. De srt hoeft niet dezelfde naam als de avi te hebben, omdat als er één of meer .srts op de dvd/cd staan, de speler na het selecteren van de avi altijd vraagt welke je wilt gebruiken.

De 3040 heeft een perfecte beeldkwaliteit, ik ben echt heel blij mee, ook op een grote beeldbuis. Oudere Divx versie 3 films die op de computermonitor erg blokkerig zijn, zien er op tv nog heel goed uit.

Nog niets gehad wat hij niet vloeiend en in sync afspeelde, internet+3040 is daardoor mijn vervanger voor de video geworden.

Wel even opletten als je wilt gaan Tweaken (zoals je zegt, met fonts en andere instellingen).
Philips heeft tussentijds een 'stille update' gedaan. De volledig aanpasbare Mediatek chipset is vervangen door Zoran (dacht ik, kan een andere zijn) en die is absoluut never nooit te updaten.
Maakt op zich niet uit, want hij doet het prima, maar als Tweaker wil je misschien een beetje rommelen en dan heb je echt die Mediatek-versie van de 3040 nodig.

Aan de doos of de buitenkant van de speler is dit niet te zien, dus dat wordt gokken welke zaak nog een "oude" heeft liggen en anders terugbrengen (mocht dit belangrijk zijn voor je). Bij de Kijkshop in Leidschenhage waren een paar weken geleden de Mediatek-3040's nog in voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 00:12:
[...]

Hmm zo te horen wel een hoop nadelen, waarom maken die Chinezen het beeld 90 graden omgedraaid 8)7 Die denken zeker dat via de omgekeerde aardstraling het hier rechttrekt :+
Zij zitten nochtans ook op het noordelijk halfrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepoog
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
he3763 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:30:
[...]

Klopt. Je kunt wel voor een paar euro een auto of huis ladertje kopen waar je je usb kabeltje in kan steken, maar dat heb ik dus nog niet gedaan.
Is deze http://www.marktplaats.nl...spelers_en_ipods/47287662 bijvoorbeeld goed genoeg? DWZ, past ie er op, ik heb namelijk ook zo'n ding besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:52:
[...]

Zij zitten nochtans ook op het noordelijk halfrond.
Leg dat die Chinezen in die fabriek maar eens uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Niet online
poepoog schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:45:
[...]
Is deze http://www.marktplaats.nl...spelers_en_ipods/47287662 bijvoorbeeld goed genoeg? DWZ, past ie er op, ik heb namelijk ook zo'n ding besteld.
Ik kan je link niet openen, maar als je op marktplaats zoekt op:

Gembird Universal USB MP3 Lader

Dan zie je een voorbeeld van zo'n dingetje. Ze hebben ze vast ook wel bij de lokale gsmboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Op dit moment heb ik een beetje spijt van mijn impuls aankoop van de nepnano 2gb :/ Als iemand hem wil overnemen mag je me een pm sturen of adden op msn.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he3763 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:43:
[...]

Ik kan je link niet openen, maar als je op marktplaats zoekt op:

Gembird Universal USB MP3 Lader

Dan zie je een voorbeeld van zo'n dingetje. Ze hebben ze vast ook wel bij de lokale gsmboer.
Deze dus:

http://koopjes.marktplaat...vcHVr01zQ%3D%3D&df=1&fta=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bdu schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:34:
is dit wat? de externe hardeschrijf, iemand een idee welke hardeschrijf er wordt gebruikt? is bij de praxis 95 euro..

http://www.praxis.nl/upload/8ee016010cf270903a07be6.jpg

pricewatch: Digiconnect External Harddrive 3,5", 250GB (7200rpm, USB 2.0, 8MB)
Ik heb hem gisteren gehaald, het is een western digital 250 gig ATA100 7200 rpm met 8mb cache.
Doet het bij mij prima, ik heb hem nu ingebouwd in een andere casing waar ook firewire op zit.

grt Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

DaannO schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:59:
[...]
Ik heb hem ook gehaald, en het ruis valt bij mij wel mee. Echter doet bij mij maar 1 oortje het en niet 2! Had jij dat ook? Want daar gaat mn stereo :(
Late reactie:

Bij mij deden wel beide schelpen het, dus normaal stereo. Heb je wel aan beide kanten een batterij erin gestopt? Als hij het daarna nog niet doet, gewoon terugbrengen, hebben ze bij mij ook niet moeilijk over gedaan.

BTW bij mij viel de ruis ook mee, maar als je niets aan het luisteren bent gaat het toch wel erg snel irriteren. Als je de hoofdtelefoon alleen draagt wanneer je ook iets wilt luisteren, is het goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:54
Wat is levertijd +- van die nep nano ?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Niet online
Justin2000 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:19:
Wat is levertijd +- van die nep nano ?
De mijne lag met een dag of 5 vanuit Hong Kong in de bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbix
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-08 20:58
160 GB HDD recorder

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/7372/180143if1.th.jpg

Deze hebben ze bij sommige Media Markt vestigingen actie loopt tot 27 aug.

* 160 GB HDD recorder
* branden op DVD+r/rw
* ondersteunt; DVD-R/RW/+R/RW/VCD/MP3/CD en JPEG
* geschikt voor DivX
* scart input/output
* dolby digital
* digitale coaxiale uitgang

Zal het een goede koop zijn? Ik kan namelijk niet een website van het merk gevonden, en dus kan je geen firmware update's uitvoeren.

Heeft iemand deze misschien al gehaald? En was is dan de ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
he3763 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:31:
[...]

De mijne lag met een dag of 5 vanuit Hong Kong in de bus
Kan jij een bestandenlijst zien (van de mp3's?) :? Ik zie keurig een lijst van de JPG's op de speler, maar de lijst van MP3's verdomt ie om weer te geven. Volgens de verkoper is dat normaal?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• BARACUS
qbix schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:34:
160 GB HDD recorder

[afbeelding]

* 160 GB HDD recorder
* branden op DVD+r/rw
* geschikt voor DivX
* scart input/output
* dolby digital

Zal het een goede koop zijn? Ik kan namelijk niet een website van het merk gevonden, en dus kan je geen firmware update's uitvoeren.

Is wel ergens een website van, Lidl verkoopt dit merk ook. Maar goed het is dus gewoon een hatsiflatsji merk, als het niet goed werkt breng je het weer terug :)

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:59
SEG gebruikt een Philips loopwerk en een Western Digital Hard disk in die recorder...

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21

AMD Turion™ 64 1,6 Ghz. voor €599,-

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.06_3253/$file/06_3253_b.jpg
http://www.lidl.nl/nl/hom...824.p.AMD_Turion_64_1_Ghz

AMD Turion™ 64 1,6 Ghz.
vanaf donderdag, 24-8

LG multinorm DVD-brander:
8xDVD+R, 8xDVD+RW, 8xDVD-R, 6xDVD-RW, 4xDVD+R DL, 4xDVD-R DL, 5xDVD-RAM, 24xCD-R, 16xCD-RW, 8xDVD-ROM, 5xDVD-RAM, 24xCD-ROM.

• Superdun en licht: Slechts 2.200 gram en 31 mm. hoog
• 12“ Wide-Screen Display: WXGA+ 1.280 x 800 Pixel, 16:10 Format
• Wireless-LAN: 802.11g-Standard, max. 54 MBits/s, met geïntegreerde antenne
• 7 in 2 kaartlezer: leest en beschrijft Compact Flash 1, Compact Flash 2, IBM Microdrive, Memory Stick, Sony Memory Stick Pro, SecureDigital-Card en Multimedia-Card
• Gigabit LAN: De nieuwste en snelste netwerkverbinding 10/100 MBit Standard
• Geïntegreerde modem: 56K V90
• VGA: ATI Integrated Grafic Solution. Chipset: ATI RS482M

Gigantisch OEM-Software-Pakket:**
Windows XP Home Edition, Works, Cyberlink Power Cinema™4, Cyberlink Power Director™4, Cyberlink Power Producer, DivX, Nero Suite 6, HD Tronic Recovery, E-Trust antivirus en internettelefonie software
** Alle meegeleverde programma's zijn OEM-versies, die enkel in combinatie met een gekocht PC-systeem mogen worden gebruikt. OEM-versies kunnen inhoudelijk en uiterlijk van de originele versies afwijken.

Aansluitingen:
3x USB 2.0, 1x Firewire IEEE 1394a, PCMCIA Type II, Mic-In, VGA-Monitor, Modem (RJ11), LAN (RJ45), Line-out(SPDIF), S-Video, Audio-In, Composite-In

Veel extra’s:
Incl. optische muis, headset met microfoon, modemadapter, afstandsbediening, stereo luidsprekers, PCMCIA-Tuner-Card, modemkabel, 7-in-1 cardreader, etc.

36 MAANDEN GARANTIE
Pick-Up-and-Return-Service.

Dit artikel is uitgesloten van de Lidl-teruggave regeling. Teruggave binnen 1 maand met
kassabon is derhalve niet van toepassing. De aanspraak op wettelijke garantie is niet beperkt.

Ik heb ook een leuke computer..

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
160 GB HDD recorder

[afbeelding]

* 160 GB HDD recorder
* branden op DVD+r/rw
* geschikt voor DivX
* scart input/output
* dolby digital

Zo te zien heeft deze recorder geen EPG.

• yohan
Tranzy schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:15:

AMD Turion™ 64 1,6 Ghz. voor €599,-

Is 12" niet érg klein?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Admiral Freebee
  • Niet online
Net ideaal voor sommige mensen. Ik heb een tijd naar een betaalbare 12" laptop met voldoende specs gezocht maar niet gevonden. Ik heb dan uiteindelijk maar een 14.1" laptop gekocht. Toch nog klein genoeg maar 12.1" had nog beter geweest :)

• he3763
  • Niet online
Yohan schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:38:
[...]

Kan jij een bestandenlijst zien (van de mp3's?) :? Ik zie keurig een lijst van de JPG's op de speler, maar de lijst van MP3's verdomt ie om weer te geven. Volgens de verkoper is dat normaal?
Nee, geen bestandenlijst met MP3's. Er schijnen wel firmwares te bestaan die dat mogelijk maken.

Maar om dit topic hier niet verder mee te vervuilen, er is heel veel informatie over in een apart topic voor deze spelers. Dit bevat ook allerlei links naar wiki, forum, etc. etc. :

Nano-look MP4-player 128MB t/m 2GB

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
ik dacht ook dat 12" een beetje klein is en heb hem daarom ook afgeraden aan mijn broertje voor zijn studie.

Ik heb ook een leuke computer..

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Wehkamp heeft een BenQ DVD/HDD recorder met 400Gb HDD voor 314eurie.
Valt toch best mee de prijs, maar is het ook wat? is EPG echt een must?

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:03

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

SEG staat voor Shenzen Electronics Group, en is volgens mij geen kleine jongen.

http://www.shenzhenwindow.net/topten/e-seg.htm

Leuk ding, voor weinig geld. Bij twijfel, kopen en 2 weken testen. Kun je je geen bukt aan vallen bij de Aldi, je mag nl. binnen 1 maan gewoon terugbrengen en je geld terug vragen.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben degene hun nep Ipod nano via ebay hebben gekocht? En zo ja via welke persoon, want vind nog steeds beetje een risico, dus is fijn om te weten wie er te vertrouwen zijn. Of via waar is het nog meer te koop, via Nederland zijn ze toch wel boven de 60 (en dan nog verzendkosten erbij), en wil er eigenlijk max 50 voor uitgeven, met het risico van het kapot gaan als reden. Hoop dat mensen me kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Ik had die van mij van www.uxcell.com .Zij verkopen overigens ook via Ebay, maar ik had hem daar rechtstreeks besteld. De site is wel te vertrouwen (in de zin van, je krijgt echt zo'n ding thuisgestuurd), maar als je een 1.8" nepnano besteld (Super i-Platium) dan heb je het beeld op z'n zij. Ze hebben ook andere varianten, eentje met een 1.5" scherm, en een nog kleinere versie van de nepnano, de i-Platinum junior. Deze laatste is nog eens 30% kleiner dan een gewone nano.

Ik raad je overigens aan om hem verzekerd te laten versturen (+ 2,5 euro). Op de site staat namelijk dat wanneer je hem onverzekerd verstuurd en hij kwijtraakt in de post, je gewoon pech hebt. Totale verzendkosten komen dan op 6,50 vanuit China, dus valt nog mee.

Ik heb overigens mijn nepnano ondertussen alweer doorverkocht :) Ik was niet helemaal tevreden over de geluidskwaliteit, en heb zodoende mijn Iriver H120 weer herontdekt. Het is ondertussen een lomp ding, maar dat geluid is om van te smullen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:15

Jrz

––––––––––––

160 GB HDD recorder

[afbeelding]

* 160 GB HDD recorder
* branden op DVD+r/rw
* geschikt voor DivX
* scart input/output
* dolby digital

als zo'n ding nou nog een netwerkaansluitnig / samba share had dan zou het perfect zijn :) zelfs zonder meegeleverde hdd

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
is er al meer bekend over een nieuwe pc voor de aldi of lidl of zo? Zijn meestal wel puike dingen namelijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
mycom heeft tot morgen n hoop aanbiedingen

[ Voor 37% gewijzigd door silverfaustx op 26-08-2006 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:05

Wallie

Herr

Edit... never mind...

[ Voor 92% gewijzigd door Wallie op 01-09-2006 16:02 ]

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 04-09 17:29
Gisteren een Aristona AVR 663 DVD-recorder gekocht voor 89,- euro. Staat in de aanbieding voor 99,70 bij de It's:

http://www.its-x-tra.nl/A...timent.asp?Artikel=080663

Was helaas uitverkocht bij de It's bij mij in de buurt, en liep dus ff binnen bij de buren:

http://www.prijstopper.nl/

Daar stond de 665 in de schappen voor 129,- en een Vestel voor 89,-, maar ik zei dat ik de 663 graag wilde hebben en dat de buren hem voor 99,- hadden. De verkoper keek even in de computer en zei doodleuk dat ie er nog wel een tientje vanaf kon doen. :P

Erg mooi apparaat in ieder geval, vooral omdat ie DivX certified is:

http://www.divx.com/products/products.php

Volgens mij een perfecte prijs voor een nep-Philips. ;)

Edit: inmiddels uitgevonden dat het een Philips DVDR 3355 is. Je schijnt zelfs de firmware van de Philips erin te kunnen zetten, maar dat ga ik nog maar even niet proberen. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door mvdklip op 03-09-2006 14:28 . Reden: Philips info gevonden ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Payne schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:37:
Ik had die van mij van www.uxcell.com .Zij verkopen overigens ook via Ebay, maar ik had hem daar rechtstreeks besteld. De site is wel te vertrouwen (in de zin van, je krijgt echt zo'n ding thuisgestuurd), maar als je een 1.8" nepnano besteld (Super i-Platium) dan heb je het beeld op z'n zij.
Dat "beeld op z'n zij" is dat enkel bij videoweergave, of ook bij alle menu's?
Bij videoweergave vind ik dit een plus; je gebruikt dan het volledige beeld in 4:3. Maar bij de menu's en de mp3 idtags e.d. is het onhandig als alles op z'n zij staat...
Verder bedankt voor de tip van de site!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:54
Bij Mediamarkt (leeuwarden)

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/32/32PF5411_10_webImage370.jpg

Philips 32 PF 5411 LCD tv 899,
Meer mensen met dit toestel ?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
Dat draadloos coax syssteem bij de Gamma, zou dat wat zijn.

Of weet iemand iets beters/goedkopers (wel draadloos)?

Hier is een linkje : Draadloos systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:13

timovd

Voorsprong door techniek

cool! eindelijk iets wat ik zoek! Die setjes om video draadloos te zenden zijn er al genoeg. Coax heb ik alleen >€100,- gezien. Als dit goede kwaliteit is ga ik deze zeker kopen.
Nu ben ik alleen nog op zoek om VGA draadloos te verzenden. Kwaliteit is niet erg belangrijk. Beeld moet van een notebook (zonder TV-out) naar een beamer.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:50
Justin2000 schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:16:

[afbeelding]

http://www.kieskeurig.nl/...50ECBC12571710042D1D8.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:08
maartend schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:24:

Top! Bedankt voor de tip, ik was al langer op zoek naar zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
maartend schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:24:

Ben dus wezen kijken, maar het is niet wat het belooft te zijn.

Eigenlijk is het gewoon een kastje dat je tv-signaal doorgeeft.

nix geen coax signaal doorgeven
Er gaat een antenne in maar er is geen antenne uitgang, enkel een video uitgang uit en
op de zender een video-ingang in. Oftewel; dit is een hele dure versie op die signaal-kastjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

thanks.. ik heb nu zo'n setje staan die ik dus niet gebruik(ook met coax op receiver). Ooit gekocht voor €25,-

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
timow schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:11:
thanks.. ik heb nu zo'n setje staan die ik dus niet gebruik(ook met coax op receiver). Ooit gekocht voor €25,-
Wat voor setje is dat precies?
Is dat wat ik zoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Dat is een standaard av-receiver, die je ook wel tegenkomt in de supermarkten of de MM. Het enige verschil met deze is dat deze set een coax op de ontvanger heeft. Maar nog steeds cinch op de zender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
timow schreef op woensdag 06 september 2006 @ 08:40:
Dat is een standaard av-receiver, die je ook wel tegenkomt in de supermarkten of de MM. Het enige verschil met deze is dat deze set een coax op de ontvanger heeft. Maar nog steeds cinch op de zender.
Bedankt, dus niet wat ik zoek, ik hoopte echt dat het nu eens zou bestaan, niet dus en zal ook wel nooit komen.

[ Voor 10% gewijzigd door maartend op 06-09-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Justin2000 schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:16:

[afbeelding]

Hmm lijkt me wel een mooie TV voor dat geld, ben allee niet zo kapot van LCD ,de LCD TV's die ik heb gezien, gaven toch niet echt geweldig beeld... Misschien deze wel, maar het blijft een hoop geld natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
Kan er geen foto van vinden, maar ik moest toch twee keer kijken toen ik het aldi-blaadje voor volgende week zag (België).

4 in 1 draagbare multimedia player
  • Music player (mp3, wma,..)
  • Video player (mpeg, Divx,...)
  • Foto viewer(jpeg, gif, bmp,...)
Dit alles op een 30 giga HD. Compitabel met mmc en SD geheugenkaarten (kan dus als image tank dienen?), USB 2.0, 3,6" display (resolutie niet bekend), 325 gram en afmetingen: 136 x 78 x 26mm.

Batterij: Li-Ion (9uur muziek, 5 uur film) (zal wel weer heel wat slechter zijn zeker in real life?)

Nu, de prijs van dat ding: 99,99 euro. Is dit nu niet ontzettend goedkoop voor 30giga multimedia player? Ik denk dat ik hem wel eens ga halen, binnen de week krijg je toch gewoon je geld terug dacht ik? Het merk is btw "Zolid" en de behuizing is van metaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Frigolamptje schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:42:
Kan er geen foto van vinden, maar ik moest toch twee keer kijken toen ik het aldi-blaadje voor volgende week zag (België).

Dit alles op een 30 giga HD. Compitabel met mmc en SD geheugenkaarten (kan dus als image tank dienen?), USB 2.0, 3,6" display (resolutie niet bekend), 325 gram en afmetingen: 136 x 78 x 26mm.

Batterij: Li-Ion (9uur muziek, 5 uur film) (zal wel weer heel wat slechter zijn zeker in real life?)

Nu, de prijs van dat ding: 99,99 euro. Is dit nu niet ontzettend goedkoop voor 30giga multimedia player? Ik denk dat ik hem wel eens ga halen, binnen de week krijg je toch gewoon je geld terug dacht ik? Het merk is btw "Zolid" en de behuizing is van metaal.
Zal wel een 1 te weinig staan, zal wel 199,99 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:43

mace

Sapere Aude

maartend schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:20:
[...]

Bedankt, dus niet wat ik zoek, ik hoopte echt dat het nu eens zou bestaan, niet dus en zal ook wel nooit komen.
Wil je gewoon draadloos TV kijken?
Dan is dit geschikt hoor!

Er zit een antenne ingang in, en een tuner.

Omdat die kastjes maar 1 zender per keer kunnen doorgeven, hebben ze het opgelost met een tuner, je krijgt er een astandsbediening bij, en als je dan het ontvangerkastje met scart aansluit op je TV, kun je gewoon zappen hoor (met de meegeleverde AB)

Dit is een dure variant op die kastjes omdat er een tuner inzit, dat is het grote verschil.

De meeste mensen hebben hier voldoende aan.

Het nadeel is is dat je per TV zo'n set moet kopen, maar als je maar 1 TV hebt, en je bent te lui om kabels te trekken (alijd goedkoper!) Dan is dit een goede werkende oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MaCe1337 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:26:
[...]

Omdat die kastjes maar 1 zender per keer kunnen doorgeven, hebben ze het opgelost met een tuner, je krijgt er een astandsbediening bij, en als je dan het ontvangerkastje met scart aansluit op je TV, kun je gewoon zappen hoor (met de meegeleverde AB)

Dit is een dure variant op die kastjes omdat er een tuner inzit, dat is het grote verschil.

Het nadeel is is dat je per TV zo'n set moet kopen, maar als je maar 1 TV hebt, en je bent te lui om kabels te trekken (alijd goedkoper!) Dan is dit een goede werkende oplossing.
Ik snap dit systeem, maar ik wil dus naar boven en dan het hele signaal weer verder verdelen over 3 tv's. Maar dat is dus niet mogelijk en daar staat al genoeg over op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:15:
[...]

Zal wel een 1 te weinig staan, zal wel 199,99 zijn.
Nee hoor, is wel degelijk €99.
Tis trouwens dezelfde als de Neuros 420
http://www.neurosaudio.co...ID=6748&SearchTerms=zolid

en de Commodore pmc30
http://tweakers.net/nieuw...eluisterd-en-bekeken.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Die Philips bij de MM is dus eigenlijk niks... Vind het beeld niet mooi, en 899 euro niet waard (andere vinden dat misschien wel). De Samsung gaf ook geen mooi beeld (deze kost 733 euro). Vind het beeld maar osncherp, lelijke kleur, niet straks, eigenlijk is het niks. :p

[ Voor 21% gewijzigd door eX0duS op 06-09-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Kan, maar die prijzen liggen toch echt wel anders.
Voor dat geld haal ik er 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Laatst online: 07:43
Hij kost inderdaad 99 euro als je de ALDI website moet geloven. let op alleen in Belgie he!
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_37/OFF01.HTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:14

SeatRider

Hips don't lie

MaCe1337 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:26:
[...]

Dus niet. Dit kastje heeft als enige verschil dat ie het ontvangen beeld (van dvd speler, sat tuner of settopbox) via een coaxaansluiting kan weergeven, net als een VHS video het beeld ook gewoon via UHF kanaal 36 uitzendt. Dit is dus voor mensen die nog een tv hebben zonder scart, of geen aansluitingen over.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ebbie schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:33:
Hij kost inderdaad 99 euro als je de ALDI website moet geloven. let op alleen in Belgie he!
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_37/OFF01.HTM
Hee, hoever denk je dat Belgie van mijn zwagers huis is?

2 km!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Laatst online: 07:43
maartend schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:44:
[...]

Hee, hoever denk je dat Belgie van mijn zwagers huis is?

2 km!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aldi Essen is hier 20 km vandaan, dus dat zit ook wel snor!

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:21
Frigolamptje schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:42:

wat ik me af vraag, is of dit apparaat inderdaad de data op een SD kaart kan kopieren naar zijn interne HDD (voor het gebruik als imagetank)

t enige dat ik kan vinden is deze franse handleiding:

http://www.gsc.be/site.aspx?taal=fr&retFK=1

zoeken op zol-920

alleen spreek ik geen woord frans :X

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

• mace

mace

Sapere Aude

Mega-edit

Ik heb mijn frans skillz in de strijd gegooid, zoals je hieronder kunt zien,
maar ik had beter mijn www skillz kunnen gebruiken,
want ik heb de nederlandse handleiding gevonden 8)7

klik ff zoeken naar zol-920 dan natuurlijk hé :)

Ik heb de taal=fr ff veranderd naar taal=nl in de url et voilà! :O
jnijs schreef op donderdag 07 september 2006 @ 08:58:
[...]

wat ik me af vraag, is of dit apparaat inderdaad de data op een SD kaart kan kopieren naar zijn interne HDD (voor het gebruik als imagetank)

t enige dat ik kan vinden is deze franse handleiding:

http://www.gsc.be/site.aspx?taal=fr&retFK=1

zoeken op zol-920

alleen spreek ik geen woord frans :X
Mijn PC spreekt geen woord handleiding ;)
Ik heb hem gedownload maar het bestand heeft geen extensie, en het is geen pdf :?

edit: word opent hem wel :)
Support Multi Disque (HD / SD)
Copier / Effacer / Création
Vitesse de copie: 1Mbyte (Copie entre
Différent disques)
Dit betekent:

-Ondersteunt Meerdere Opslagmedia(HD/SD)
-Kopieren / Wissen / Aanmaken
-Kopieersnelheid: 1Mbyte (Kopiëren tussen verschillende schijven)

Dus ja, volgens mij kan je hem als image tank gebruiken.

[ Voor 49% gewijzigd door mace op 07-09-2006 09:21 . Reden: ME SPEL GOOOD ]

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Jammer dat Belgie een uur rijden is
Had dat ding best willen hebben voor dat geld

Verwijderd

Wordt ook het XviD formaat ondersteund? Sinds dat toch meer en meer de standaard wordt.

En enkel DivX5 of ook DivX4, DivX3,...

99 euro lijkt me echt belachelijk weinig voor wat je er op het eerste zicht voor in ruil krijgt.

Kan je de speler ook gebruiken voor het afspelen van dvd-films met de video_ts & audio_ts indeling (dvd film-formaat zoals je het koopt in winkel).

Want anders zou je er enkel gedownloade filmpjes op kwijt kunnen!

Verwijderd

Nog een aantal erg interessante links omtrent de Aldi player

http://64.233.183.104/sea...hl=nl&gl=be&ct=clnk&cd=14

Hij zou dus enkel BMP willen aannemen!!!!

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=124462729 (afbeeldingen onderaan)

De erg lage prijs maakt het natuurlijk ergens wel een beetje verdacht. :?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 11:12 ]

• mirelia
Dan zou de advertentie misleidend zijn
Foto viewer (bewaar tot 60000 foto's* in jpeg, gif, bmp,...)

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 19:40
mirelia schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:43:
Dan zou de advertentie misleidend zijn
Foto viewer (bewaar tot 60000 foto's* in jpeg, gif, bmp,...)
Hoezo? Het is te gebruiken als een image tank: hij bewaart de foto wel......je zult ze misschien alleen nooit zien :P

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• Madzib
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 01:09
MP3 speler merk stein 256mb

€ 11,11 bij mediamarkt

zou dat wat zijn voor de kids?
Kent iemand het merk?
Linkje?

Afbeeldingslocatie: http://www.mediamarkt.nl/1/home/images/gekkenhuis/gekkenhuis_09.gif

[ Voor 19% gewijzigd door Madzib op 07-09-2006 14:06 ]

madzib

• Hoppahop
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:22
SeatRider schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:38:
[...]

Dus niet. Dit kastje heeft als enige verschil dat ie het ontvangen beeld (van dvd speler, sat tuner of settopbox) via een coaxaansluiting kan weergeven, net als een VHS video het beeld ook gewoon via UHF kanaal 36 uitzendt. Dit is dus voor mensen die nog een tv hebben zonder scart, of geen aansluitingen over.
Gisteren heb ik het setje kunnen bemachtigen, gisteravond heel even wezen kijken wat de beste plaatsing voor ontvangst was (in de specs staat aangegeven dat deze 50 meter kan, door muren heen). Ik ga een verdieping naar boven, tot nu toe nog wel wat storing gehad. Ik heb deze aangesloten via een coax splittertje. Ga vanavond even kijken of ik het beeld wat beter kan krijgen zonder storing. Er zit wel een (mini) afstandsbediening bij, waar mee je (razendsnel) kan zappen, werkt dus tot noch toe wel redelijk, alleen ik denk niet dat hij nog een verdieping leuk zou vinden.

Verwijderd

Jivecar schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:48:
[...]

Hoezo? Het is te gebruiken als een image tank: hij bewaart de foto wel......je zult ze misschien alleen nooit zien :P
Aangezien formaten zoals Sony Memory Stick niet ondersteund worden (alleen SD/MMC), zou dan het volgende mogelijk zijn ?? Sony fototoestel rechtstreeks aansluiten met de bedoeling foto over te zetten simpel weg via de usb kabel van het fototoestel, net zoals je deze op je computer aansluit ?

• mirelia
Jivecar schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:48:
[...]

En daarom zei ik ook misleidend omdat er Foto viewer staat.
Viewer en zien hebben wel iets met elkaar te maken
Een USBstick kan je ook niet als MP3speler verkopen onder het mom van "je kan er toch MP3s opzetten alleen niet beluisteren"

• coentre
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 18:12
IPOD aanbiedingen bij LIDL vanaf 14-09-2006
Zou het wat zijn? Het ligt volgens mij qua prijs ver onder andere IPOD toevoegingen

iPod mobiele speakerset en laadstation 49,99

Uw iPod-muziek waar en wanneer u wilt; ideaal voor op reis en/of op vakantie!
Stroomvoorziening d.m.v. adapter of batterijen
Incl. 3,5 mm. audiokabel, batterijen, adapter, tasje en diverse houders voor vrijwel alle iPod modellen
Met 3,5 mm. audioingang ('aux') voor aansluiten van bijv. ander type MP3-speler of Diskman
Maten: 22,2 x 11,5 x 4,0 cm.
Vermogen: 2 x 3 Watt.
Kleur: wit

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.06_4329/$file/06_4329_b.jpg

link

iPod dockingstation met afstandsbediening 29,99

Geniet van uw iPodmuziek op uw stereo vanuit uw luie stoel en/of van uw video's / foto's op uw tv!
Basisstation voor opladen, synchroniseren met computer of aansluiten van iPod op stereo-installatie of TV
Voor alle iPod-modellen met een dock connector
Aansluitingen: USB, Composite-Video, S-Video en Stereo-Audio
Kleur: zwart/wit
Afstandsbediening voor o.a. menu, volume, titellijst, aan/uit, etc.
Incl. audio-/videokabels, adapter, afstandsbediening en diverse houders

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.06_5741/$file/06_5741_b.jpg

link

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 08:40
Oh dat ziet er wel mooi uit. Jammer dat ze geen simpele docking station hebben, die zoek ik namelijk nog een.

• maartend
En zou het enkel voor de iPod zijn of kan mijn aPod er ook iets mee?

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Aldi België : 30 gig HD mediaspeler

Iemand enig idee of dit wat is? 99 € voor 30 gig multimediaplezier lijkt mij best wel te pruimen, in vergelijking met een iPod of concurrent.

Edit:

Pic:
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_37/BILD01.JPG

GVD: die staat hierboven al, sorry voor topicvervuiling... -O-

[ Voor 25% gewijzigd door DexterBelgium op 07-09-2006 17:43 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Hier de Engelse gebruiksaanwijzing van de Mediaplayer die bij de Aldi wordt verkocht vanaf 13 september:
http://www.neurosaudio.com/pdf/NEUROS442%20User%20Manual.pdf

Het is overigens de Neuros 442 :)

Levi (Utrecht)

• maartend
Levi schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:28:
Hier de Engelse gebruiksaanwijzing van de Mediaplayer die bij de Aldi wordt verkocht vanaf 13 september:

Kan niet, die is 40 gig, dus zal ms een eerdere versie zijn

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
maartend schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:30:
[...]

Kan niet, die is 40 gig, dus zal ms een eerdere versie zijn
Ja, maar verder is hij vrijwel identiek als ik het zo bekijk..

Levi (Utrecht)

• maartend
Levi schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:34:
[...]

Ja, maar verder is hij vrijwel identiek als ik het zo bekijk..
Behalve de prijs dan..
Ik denk nog steeds dat er een drukfout zit

• Tyf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 09:06

Tyf

Ik hoop niet dat het een drukfout is hoor, man lekker ding, extrne hd, muziek video, vindt het zalig dat hij op de tv aangesloten kan worden. Even wat filmpjes mee naar vrienden en op gemak op tv kijken. Image tank, ... Ik sta daar 13de 's morgens aan de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Dan zou hij ook moeten kunnen opnemen. Op de foto zie je staan "PVR".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tyf schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:53:
Ik hoop niet dat het een drukfout is hoor, man lekker ding, extrne hd, muziek video, vindt het zalig dat hij op de tv aangesloten kan worden. Even wat filmpjes mee naar vrienden en op gemak op tv kijken. Image tank, ... Ik sta daar 13de 's morgens aan de winkel :)
Tja, de kwaliteit van het ding blijft toch het grote vraagteken (proberen ze ons geen rad voor de ogen te draaien gezien de prijs?!?). Vaak stel je je er meer bij voor, dan het uiteindelijk is.

Worden alle gangbare formaten wel zo goed ondersteunt als wordt gezegd (zou bijv al geen JPEG ondersteunen!), wat i.v.m. gebruiksgemak en het "freezen" van het beeld? Enz...

Ik doe voorlopig wel verder met m'n dvd+rw discs, denk ik, voor het kijken van films op tv. Daar kunnen toch ook al gauw 6 à 7 DivX films op.

Voor de muziek is het niet echt nodig, aangezien ieder wel ergens een draagbare mp3 speler heeft liggen. En uren en uren na elkaar ga je toch ook geen muziek luisteren, dus beschikbare geheugen hoeft niet van dergelijke grootte te zijn. Je speler regelmatig van muziek verversen heeft ook z'n charme, vind ik.

Voor het makkelijk uitwisselen van data heb ik een lichte, mobiele usb-hard disk van LaCie met een totale capaciteit van 30 GB.

Ik heb het dus voor de moment niet echt van doen & pas nog ff! ;)

Anderzijds lijkt het wel verdomd aantrekkelijk om 's nachts op dergelijke compacte wijze films te kijken (met het geluid ook lekker open), zonder je kamer- en huisgenoten uit hun slaap te houden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levi schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:28:

Het gaat hier wel degelijk om een Zolid!

Zie: http://www.versteven.be/a...06week37a.jpg&startFrom=1

De merknaam staat er rechts duidelijk op.

Een exacte kopie van jou handleiding staat trouwens op voorgaande pagina, maar dan in het Nederlands.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:33:
[...]

Het gaat hier wel degelijk om een Zolid!

Zie: http://www.versteven.be/a...06week37a.jpg&startFrom=1

De merknaam staat er rechts duidelijk op.
Als nu iedereen eens de moeite zou doen om het forum bij neuros te lezen en op het net te zoeken achter neuros 422, commodore pmc30, zolid 920, zol-920 en Eastech ET-920 dan kom je wat meer te weten over dit apparaat.

Maar wat ik niet meteen vind, is de mogelijkheid om een andere HD erin te steken. Waarschijnlijk werkt dit gewoon met een 2,5" HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:48:
[...]

Als nu iedereen eens de moeite zou doen om het forum bij neuros te lezen en op het net te zoeken achter neuros 422, commodore pmc30, zolid 920, zol-920 en Eastech ET-920 dan kom je wat meer te weten over dit apparaat.

Maar wat ik niet meteen vind, is de mogelijkheid om een andere HD erin te steken. Waarschijnlijk werkt dit gewoon met een 2,5" HD.
http://cgi.ebay.de/ZOLID-...ViewItem#ebayphotohosting

http://www.neurosaudio.co...m/topic.asp?TOPIC_ID=7026

http://66.249.93.104/sear...&hl=nl&gl=be&ct=clnk&cd=7

Alle aangaande de commodore PMC30 (Aldi-versie):

http://www.kieskeurig.nl/...17B16C12570D500397F36.htm (kijk op tab "prijzen" 8)7 )

http://www.ciao-shopping..../Commodore_PMC_30__562654

http://www.idealo.de/prei...pmc30-30gb-commodore.html

http://www.webwereld.nl/articles/35787

http://www.outletplanet.n...ltimediaplayer-p-398.html

http://www.neurosaudio.co...m/topic.asp?TOPIC_ID=6683

http://66.249.93.104/sear...hl=nl&gl=be&ct=clnk&cd=50 (deze moet je zien!!!)

zolid 920=neuros 420 (Eastech ET - 920 upgraded to a 40 GB harddrive)

De Eastech ET-920 variant heeft een 20 GB hard disk.

Eastech staat in voor de firmware van Neuros & Zolid.

De Commodore PCM30 is dus deze aangeboden door Aldi (30 GB).
Ik hoop dat het nu voor iedereen, inclusief mezelf, een beetje duidelijk is.
Bij deze, veel leesplezier!!!

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:50:
[...]

[...]

Ik geloof het wel, het gaat me enkel om die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:03:
Wordt ook het XviD formaat ondersteund? Sinds dat toch meer en meer de standaard wordt.

En enkel DivX5 of ook DivX4, DivX3,...

99 euro lijkt me echt belachelijk weinig voor wat je er op het eerste zicht voor in ruil krijgt.

Kan je de speler ook gebruiken voor het afspelen van dvd-films met de video_ts & audio_ts indeling (dvd film-formaat zoals je het koopt in winkel).

Want anders zou je er enkel gedownloade filmpjes op kwijt kunnen!
Je kan altijd xvid zonder fratsen downloaden/encoderen, dus zonder b-frames en qpel enzo, dan kan je de FOURCC code veranderen in DX50, dan speelt het ding hem waarscijnlijk zonder problemen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Leuke review van dit dingetje:
http://www.pocketnow.com/...l_detail&t=reviews&id=740

[ Voor 3% gewijzigd door yohan op 09-09-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:41

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

heeft iemand dat weerstation van 99 euro gekocht bij de lidl? Ik wou dat iemand kado doen, ik heb alleen geen idee van de kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Binnenkort heeft de Aldi er weer eentje. Voor 19,99. Met voorspelling en achtergrondverlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:48
coentre schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:44:
IPOD aanbiedingen bij LIDL vanaf 14-09-2006

iPod dockingstation met afstandsbediening 29,99

Geniet van uw iPodmuziek op uw stereo vanuit uw luie stoel en/of van uw video's / foto's op uw tv!
Basisstation voor opladen, synchroniseren met computer of aansluiten van iPod op stereo-installatie of TV
Voor alle iPod-modellen met een dock connector
Aansluitingen: USB, Composite-Video, S-Video en Stereo-Audio
Kleur: zwart/wit
Afstandsbediening voor o.a. menu, volume, titellijst, aan/uit, etc.
Incl. audio-/videokabels, adapter, afstandsbediening en diverse houders

[afbeelding]

link
Er kwam erachter dat dit dezelfde is als die van Trust, maar die van Trust is nog niet te koop en die heeft een witte onderkant. Zie hier.

Plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.trustreseller.com/_images/products/500/14919.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.trustreseller.com/_images/products/500/14919-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.trustreseller.com/_images/products/500/14919-5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.trustreseller.com/_images/products/500/14919-7.jpg

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Trust *kuch*
GOEDkope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trekpleister heeft een dvd-speler voor €24,99!
Kan iemand mij vertellen of deze dvd-speler ook divx kan spelen? Dat is toch hetzelfde als mp4? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 15-09 16:18
deze dvd speler is al eerder bij kruidvat geweest! Doorzoek dit topic eens op "stein". 1 ervaring, die blijkt niet positief. Het is waarschijnlijk een stein dvd-802, waar hier ook het eea over staat. Waarschijnlijk dus helemaal geen mp4 ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibizadesire
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:50:
[...]

[...]

de grootste reden waarom ik dit zou kopen is om mijn huidige imagetank te vervangen door deze met LCD. In de handleiding staat dat je een bestand kan kopieren van SD naar HDD, maar nergens vind ik dat je een hele dir kan kopieren.
Wie gaat er eentje kopen en laat het ons weten _/-\o_
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.