Bij Conrad 1GB mp3 speler van een onbekende merk (k*ttech oi.d.) voor maar 40 euro (exclusief verzendkosten, dat wel)
Ondersteuning Sd kaartje?cc12 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:56:
Bij Conrad 1GB mp3 speler van een onbekende merk (k*ttech oi.d.) voor maar 40 euro (exclusief verzendkosten, dat wel)
Op veler verzoek:
Nep iPod Nano, korte review
Op de foto's zit het folie nog op de display
Samenvatting: Dat dit kán voor EUR 56,00 !!
Pakketje kwam vandaag binnen uit Hong Kong, ik had geluk, douane had het niet opengemaakt
Eerst even een shotje van het apparaat in 'the lovely box':

Nep Nano in the box... (Full Size)
Hij is qua formaat inderdaad exact de Nano, misschien zelfs nog iets dunner. Hieronder zie je 'em met het meegeleverde 'condoomachtige' hoesje dat er precies omheen kan en 'em valbestendig maakt.

Nep Nano (met hoes) in the hand...
Qua functies issie dus echt stukken uitgebreider dan de Nano, met o.a.:
- videoafspeelfunctie
- FM Radio
- e-book functie
- games

Nep Nano (zonder hoes) in the hand...
Meegeleverde meuk:
- oordopjes
- condoomachtig hoesje
- oplader
- drivers-cd (niet afgebeeld)
- usb-kabel (niet afgebeeld)
- laadkabel (niet afgebeeld)

Wat zit er bij de Nep Nano...
Het hoesje is dus erg leuk en praktisch. Oordopjes zijn prima kwaliteit. Geluidskwaliteit is voorzover ik heb getest erg goed, de FM-radio heeft bovendien een glasheldere ontvangst en mooie bass. Het schermpje is glashelder en geeft hele mooie kleuren. De gemaakte foto's zijn wat brak, dat komt ook omdat het folietje nog op de display zit. Video- en gamefunctie nog niet getest, batterijduur ook nog niet bekend maar staat nog steeds op 100%

En zelfs de E-book functie ontbreekt niet op de Nep Nano...
De menustructuur is intiutief en leert snel. Hij is in verschillende talen instelbaar, waaronder zelfs Nederlands. Al is de vertaling van de teksten naar het NL af en toe komisch
Buttons voelen prettig aan.

De Nep Nano heeft zelfs een FM radio...
Al met al, erg leuk ding en geld meer dan waard. Wat mij betreft issie leuker dan de Nano zelf.
Op de foto's zit het folie nog op de display
Samenvatting: Dat dit kán voor EUR 56,00 !!
Pakketje kwam vandaag binnen uit Hong Kong, ik had geluk, douane had het niet opengemaakt
Eerst even een shotje van het apparaat in 'the lovely box':

Nep Nano in the box... (Full Size)
Hij is qua formaat inderdaad exact de Nano, misschien zelfs nog iets dunner. Hieronder zie je 'em met het meegeleverde 'condoomachtige' hoesje dat er precies omheen kan en 'em valbestendig maakt.

Nep Nano (met hoes) in the hand...
Qua functies issie dus echt stukken uitgebreider dan de Nano, met o.a.:
- videoafspeelfunctie
- FM Radio
- e-book functie
- games

Nep Nano (zonder hoes) in the hand...
Meegeleverde meuk:
- oordopjes
- condoomachtig hoesje
- oplader
- drivers-cd (niet afgebeeld)
- usb-kabel (niet afgebeeld)
- laadkabel (niet afgebeeld)

Wat zit er bij de Nep Nano...
Het hoesje is dus erg leuk en praktisch. Oordopjes zijn prima kwaliteit. Geluidskwaliteit is voorzover ik heb getest erg goed, de FM-radio heeft bovendien een glasheldere ontvangst en mooie bass. Het schermpje is glashelder en geeft hele mooie kleuren. De gemaakte foto's zijn wat brak, dat komt ook omdat het folietje nog op de display zit. Video- en gamefunctie nog niet getest, batterijduur ook nog niet bekend maar staat nog steeds op 100%

En zelfs de E-book functie ontbreekt niet op de Nep Nano...
De menustructuur is intiutief en leert snel. Hij is in verschillende talen instelbaar, waaronder zelfs Nederlands. Al is de vertaling van de teksten naar het NL af en toe komisch

Al met al, erg leuk ding en geld meer dan waard. Wat mij betreft issie leuker dan de Nano zelf.
[ Voor 9% gewijzigd door yohan op 21-07-2006 22:36 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Anoniem: 30670
Zit er verdomt goed uit voor die prijs!
Ik staat te popelen op je review over de video functie.
Erg mooie review trouwens!
Ik staat te popelen op je review over de video functie.
Erg mooie review trouwens!
Was er van plan om ook een te kopen. Toch maar niet gedaan, omdat er vele zijn die een 'hacked chip' bevatten. Test of je geen hacked chip hebt door je mp3 speler vol te stoppen met muziek, en het laatst toegevoegde nummer af te spelen. Geeft deze een foutmelding dat ben je bijna 100% zeker van een hacked chip.
Maar 't ziet er erg goed uit
Maar 't ziet er erg goed uit
Android fanboy
Ik zou graag de afspeeltijd willen weten, misschien dat je hem volgeladen gewoon op play kan laten staan en dan na een tijdje controleren wanneer hij stopt?
Heb je verder nog ervaringen met merken zoals Iriver en Iaudio? Ik wil graag de geluidskwaliteit weten.
Voor dit geld mag er best een hacked chip in zitten
het lijkt me wel een interessant ding voor een flashspeler.
Heb je verder nog ervaringen met merken zoals Iriver en Iaudio? Ik wil graag de geluidskwaliteit weten.
Voor dit geld mag er best een hacked chip in zitten
[ Voor 19% gewijzigd door BARACUS op 21-07-2006 23:04 ]
Hij is van m'n zusje, zelf heb ik een iRiver H120. Geluidskwaliteit doet er niet voor onder, en zeker die van de FM radio niet. Hijs ook in zwart en in 2GB verkrijgbaar overigens. Aanrader.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Mijn buurjongen heeft een ipox, Is volgens mij hetzelfde als de nep ipod. Heeft hij in Nederland gekocht (60). Zal straks eens om meer info vragen.
Voor degene die dus niet weten wat een hacked chip is: In de 'eigenschappen' staat dat deze 1/2/4/8 GB bevat, maar een foutmelding geeft als je b.v. boven 256MB nummers zet. Formateer je hem, dan verschijnt de ware grootte. Meestal 128/256MB.
Edit: http://www.mympxplayer.com/
Een hele goede site voor de nep-nano's. Voor problemen (aantal die daar met een hacked chip rondlopen), skins enz. kan je daar terecht
Een hele goede site voor de nep-nano's. Voor problemen (aantal die daar met een hacked chip rondlopen), skins enz. kan je daar terecht
[ Voor 36% gewijzigd door Ivo NL op 22-07-2006 10:56 ]
Android fanboy
Leuke site die MyMPXPlayer. Staan nog wat aardige plaatjes op van deze gadget.
Het punt wat Ivo NL noemt heb ik niet aangetroffen.
Het punt wat Ivo NL noemt heb ik niet aangetroffen.
[ Voor 66% gewijzigd door yohan op 22-07-2006 12:12 ]
Yohan: Hoeveel geheugen heb jij/je zusje? En bij welke ebay-verkoper heb je hem gekocht?
Overigens heb ik in plaats van een nep-nano, een 2GB SD kaart gekocht voor mijn mobiel. Was toch een betere oplossing, groter scherm en meer functies (alle videoformaten, alle audioformaten).
Overigens heb ik in plaats van een nep-nano, een 2GB SD kaart gekocht voor mijn mobiel. Was toch een betere oplossing, groter scherm en meer functies (alle videoformaten, alle audioformaten).
[ Voor 55% gewijzigd door Ivo NL op 22-07-2006 12:50 ]
Android fanboy
Voor de mensen die er kunnen kopen; bij de Makro is nu een 250 GB HDD/DVD Recorder van Benq voor 214 Eur incl. BTW. Meer info op http://www.benq-eu.com/Pr...der/index.cfm?product=560 .
Heb hem vanmorgen zelf opgehaald en hij bevalt tot op heden goed, maar ja heb dan ook alleen maar timeshift gebruikt
Heb hem vanmorgen zelf opgehaald en hij bevalt tot op heden goed, maar ja heb dan ook alleen maar timeshift gebruikt
[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 22-07-2006 23:06 ]
Oei oei dat klinkt dan toch niet zo goed, zeg dan gewoon dat er nep geheugen in zit, hacked chip klinkt niet zo ernstigIvo NL schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:51:
Voor degene die dus niet weten wat een hacked chip is: In de 'eigenschappen' staat dat deze 1/2/4/8 GB bevat, maar een foutmelding geeft als je b.v. boven 256MB nummers zet. Formateer je hem, dan verschijnt de ware grootte. Meestal 128/256MB.
[ Voor 4% gewijzigd door BARACUS op 23-07-2006 00:07 ]
Anoniem: 33810
Iemand ervaringen (dus geen reviews van andere ofzo, maar echt deze speakers thuis hebben staan/bij andere zien (horen) staan) met de Eltax Universe 5.0 surround set?

111e bij de conrad namenlijk
.

111e bij de conrad namenlijk
Ik heb zelf ook Eltax speakers (millenium geloof ik). Klinken heel prima voor het geld.Anoniem: 33810 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:25:
Iemand ervaringen (dus geen reviews van andere ofzo, maar echt deze speakers thuis hebben staan/bij andere zien (horen) staan) met de Eltax Universe 5.0 surround set?
[afbeelding]
111e bij de conrad namenlijk.
Maar goed, verhalen van anderen heb je weinig aan. Gebruikte versterker en accoustiek van de kamer spelen minstens zoveel mee.
Overleg anders of je ze kan kopen en testen. (dat recht heb je zoiezo bij aankopen-op-afstand)
Is het zo dat je het echt mag testen, of mag je het volgens de wet binnen 7 (?) dagen in originele verpakking terugsturen?DJSmiley schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:29:
[...]
...
Overleg anders of je ze kan kopen en testen. (dat recht heb je zoiezo bij aankopen-op-afstand)
Maar inderdaad sowieso met de verkopende partij goed kortsluiten, kunnen daar tenminste geen vervelende tijdrovende problemen uit voorktomen.
Life is not about specs, it is about joy!
De wet bestaat zodat je het product kan zien en voelen voordat je het koopt. Dus volgens de wet mag je het geopend retour zenden alleen vinden winkels dat vaak niet zo leuk wat erg begrijpelijk is. Zou jij een geopend produkt accepteren als je daar iets koopt
Conrad doet daar geloof ik niet zo moeilijk over hoor. Eltax is erg leuk voor de normale luisteraar (of armoelijer
) en goedkoper ga je het toch niet vinden zo'n compleet pakket. Ik weet zeker dat je blij verrast zult zijn, het klinkt echt niet slecht en de afwerking is prima. Je moet er natuurlijk wel een fatsoenlijke versterker aan hangen, misschien verstandig om die even te posten. Ik ken trouwens die specifieke speakers niet maar heb wel ervaring met goedkope Eltax, zoveel verschil zit er in deze Eltax prijsklasse toch niet. Je kunt namelijk niet veel eisen gaan stellen, het is goedkoop en er komt acceptabel geluid uit.
[ Voor 25% gewijzigd door BARACUS op 23-07-2006 22:33 ]
Zo te zien is dat een prima combinatie, ik heb iemand weleens zo'n plastic stereosetje van 2x30 watt eraan zien hangen en dan zichzelf afvragen waarom het nogal belabberd klinktAnoniem: 33810 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 23:07:
Versterker wordt de Pioneer VSX 416.
Hmmm hoop dat het een maandagmorgen modelletje was, maar hij is al stukTomba schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 23:06:
Voor de mensen die er kunnen kopen; bij de Makro is nu een 250 GB HDD/DVD Recorder van Benq voor 214 Eur incl. BTW. Meer info op http://www.benq-eu.com/Pr...der/index.cfm?product=560 .
Bij Lidl vanaf 31 juli een zonnebril/mp3 player.

€ 69,-
Edit:
BARACUS heeft groot gelijk. Ik zou dit ding ook nooit kopen, maar ik post hem toch even voor de lol.

€ 69,-
Edit:
BARACUS heeft groot gelijk. Ik zou dit ding ook nooit kopen, maar ik post hem toch even voor de lol.
[ Voor 23% gewijzigd door Henk007 op 24-07-2006 12:03 ]
Wat is precies de bedoeling van deze post, met zijn alle naar de Lidl om te kijken welke gek deze kooptHenk007 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:59:
Bij Lidl vanaf 31 juli een zonnebril/mp3 player.
[afbeelding]
€ 69,-
[ Voor 9% gewijzigd door BARACUS op 24-07-2006 10:54 ]
Zo te zien zit er geen losse koptelefoon bij, en daarmee kun je de kwaliteit van het geluid vaak toch wel verbeteren. Zo te zien een leuke gadget, alleen zou ik die links laten liggen.
Hier kon uw advertentie staan
Anoniem: 63813
Ziet er leuk uit voor dat geld! werken de knoppen netzoals bij de echte ipod (touch-draaien)?
Jammer dat er geen IA's van dit soort dingetjes zijn, aangezien ik zelf niet into ebay/importeren ben.
ja ia's zijn er zeker wel, heb er laatst nog eentje daar aangeschaft. Nee hij werkt niet hetzelfde als een ipod.. het zijn gewoon knoppen geen draai schijf. (iig als we het over dezelfde hebben) Verder werkt het ding prima, alleen wat traag met reageren.. als je een nummer verder klikt dan duurt dit ongeveer een seconde langer als dat je eigenlijk zou willen. Ook filmjes afspelen stelt nix voor. Vertraagd beeld en lelijke kwaliteit. desal niettemin is het een prima spelertje voor dat geld.Anoniem: 63813 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:53:
[...]
Ziet er leuk uit voor dat geld! werken de knoppen netzoals bij de echte ipod (touch-draaien)?
Jammer dat er geen IA's van dit soort dingetjes zijn, aangezien ik zelf niet into ebay/importeren ben.
Ik heb m ook en ben het met de review eens, super leuk dingetje en de capaciteit is echt 2gig. De koptelefoon plug is dunner dan de reguliere. Maw. je kan er niet zomaar een andere koptelefoon in pluggen. Zijn hier trouwens adapters voor ?Yohan schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 22:34:
Op veler verzoek:
.......
[afbeelding]
Pura Vida
Ik neem aan dat dit 2,5mm is, een jongen die ik ken heeft hem op een bedrijf's feest gekregen. Hij heeft er ook zo'n plugje (2,5mm naar 3,5mm als ik me niet vergis) bij, en heeft zn Sennheiser erachter gehangen. Speelt perfect.Maverick2001 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:45:
[...]
Ik heb m ook en ben het met de review eens, super leuk dingetje en de capaciteit is echt 2gig. De koptelefoon plug is dunner dan de reguliere. Maw. je kan er niet zomaar een andere koptelefoon in pluggen. Zijn hier trouwens adapters voor ?
Te halen bij iedere electronica boer
[ Voor 5% gewijzigd door Kecin op 24-07-2006 12:53 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik werk deze vakantie 6 weken, en dat gaat (bijna) allemaal op aan mn hobby. Maar omdat ik al 600e heb uitgegeven aan DVD's en Merchandise afgelopen 3 weken, en nog 3 kasten om alles in kwijt te kunnen moet kopen, bleef er niet meer veel over voor de sets. Heb ook al een DVD speler nieuw gekocht, dat is ook weer 100 euro. En ik wil ook nog wat over houden, ten eerste om te sparen...en ten tweede omdat ik misschien ook kabels moet kopen (is niet zeker of die bij de eltax zitten...en als ze er wel bij zitten of ze uberhaupt lang genoeg zijn).BARACUS schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:10:
[...]
Zo te zien is dat een prima combinatie, ik heb iemand weleens zo'n plastic stereosetje van 2x30 watt eraan zien hangen en dan zichzelf afvragen waarom het nogal belabberd klinktBij Eltax moet je de volumeknop opvallend meer opendraaien voordat je geluid krijgt, met die Pioneer heb je dus genoeg watt om het aan te drijven. Zit je echt je laatste geld bij elkaar te schrapen voor deze aankoop of wil je gewoon niet meer uitgeven voor een set? Ik wil natuurlijk niet de indruk wekken dat je de koop van de eeuw doet en dit vergelijkbaar is met een set van 500 euro ofzo
Dus echt bij elkaar schrapen niet, maar wel super low-budget spul uit moeten zoeken om het passend te krijgen in het budget.
Helaas al afgelopen maar toch ff als bewijs posten: http://www.inkoopacties.net/ia/fl89qtbcAnoniem: 63813 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:43:
gewoon op inkoopacties.net ofzo?
Zo helaas is het toch niet, via ebay is het goedkoper. Zo lastig is dat ook weer niet, paypal openen, geld van je bankrekening overschrijven, nu kopen drukken, betalen, wachtenandreict schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 08:44:
[...]
Helaas al afgelopen maar toch ff als bewijs posten: http://www.inkoopacties.net/ia/fl89qtbc
Dus het is wel bij elkaar schrapenAnoniem: 33810 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:44:
[...]
Ik werk deze vakantie 6 weken, en dat gaat (bijna) allemaal op aan mn hobby. Maar omdat ik al 600e heb uitgegeven aan DVD's en Merchandise afgelopen 3 weken, en nog 3 kasten om alles in kwijt te kunnen moet kopen, bleef er niet meer veel over voor de sets. Heb ook al een DVD speler nieuw gekocht, dat is ook weer 100 euro. En ik wil ook nog wat over houden, ten eerste om te sparen...en ten tweede omdat ik misschien ook kabels moet kopen (is niet zeker of die bij de eltax zitten...en als ze er wel bij zitten of ze uberhaupt lang genoeg zijn).
Dus echt bij elkaar schrapen niet, maar wel super low-budget spul uit moeten zoeken om het passend te krijgen in het budget.
Zover ik weet levert Eltax ook kabels bij de speakers, gewoon van dat vrij dunne grijze spul. Ik zou iig proberen om het daarmee te doen want nog even 20 meter snoer halen is wel zonde van je geld vergeleken met de speaker prijs
[ Voor 5% gewijzigd door BARACUS op 25-07-2006 10:35 ]
Anoniem: 135523
Zag vandaag deze staan in de Makro folder :

DVD-recorder met harde schijf LVW-5027HC+ 80 GB
DVD-recorder + harde schijf 80 GB - AllWrite-technologie: opname/weergave op HDD, DVD-R/-RW, DVD+R/+RW, CD-R/RW - weergave van HDD, DVD, VCD/SVCD, DivX/MPEG4, VOB/MPG/DAT, CD, MP3/WMA/WAV, JPEG/BMP - Time Shift (Pause Live TV) - Easy Guider on screen menu - 2-wegskopie - frontale AV- en DV-ingang - 2 x scart - 2 jaar garantie
169,- (komende van 299)
(6,- incl.)
Ik heb hem onmiddellijk gehaald omdat het mij een zeer schappelijke prijs leek voor wat er in zat (vergeleken met de A-merken).
Opmerkingen :
Achteraan zit er een scart-in en scart-out op. Natuurlijk ook RF aansluitingen. Een component uitgang en een composiet uitgang. Vooraan zit er een composiet ingang op en een DV ingang.
Op internet (www.liteonit.com) is er niets over dit toestel te vinden, dus ik neem aan dat het een beperkte uitgave is. Qua uiterlijk lijkt hij op de oudere liteon toestellen (5045), maar qua functies lijkt hij exact op deze
Grote nadeel is dat er geen EPG/Guide+ op zit, maar dit is waarschijnlijk te duur wegens licenties.
Voor de rest lijkt hij mij een goed uitgerust toestel voor een scherpe prijs.
Een gebruikersreview zit er niet onmiddellijk in, ik zit midden in een verhuis (heb nog veel 'finishing touches' af te werken in m'n nieuwe woonst en moet nog kabeltv laten aansluiten).
N.B. Goed opletten als je hem gekocht hebt ! Bij thuiskomst bleek er geen afstandsbediening in de doos te zitten, dus ik kon onmiddellijk terugrijden om hem om te ruilen.

DVD-recorder met harde schijf LVW-5027HC+ 80 GB
DVD-recorder + harde schijf 80 GB - AllWrite-technologie: opname/weergave op HDD, DVD-R/-RW, DVD+R/+RW, CD-R/RW - weergave van HDD, DVD, VCD/SVCD, DivX/MPEG4, VOB/MPG/DAT, CD, MP3/WMA/WAV, JPEG/BMP - Time Shift (Pause Live TV) - Easy Guider on screen menu - 2-wegskopie - frontale AV- en DV-ingang - 2 x scart - 2 jaar garantie
169,- (komende van 299)
(6,- incl.)
Ik heb hem onmiddellijk gehaald omdat het mij een zeer schappelijke prijs leek voor wat er in zat (vergeleken met de A-merken).
Opmerkingen :
Achteraan zit er een scart-in en scart-out op. Natuurlijk ook RF aansluitingen. Een component uitgang en een composiet uitgang. Vooraan zit er een composiet ingang op en een DV ingang.
Op internet (www.liteonit.com) is er niets over dit toestel te vinden, dus ik neem aan dat het een beperkte uitgave is. Qua uiterlijk lijkt hij op de oudere liteon toestellen (5045), maar qua functies lijkt hij exact op deze
Grote nadeel is dat er geen EPG/Guide+ op zit, maar dit is waarschijnlijk te duur wegens licenties.
Voor de rest lijkt hij mij een goed uitgerust toestel voor een scherpe prijs.
Een gebruikersreview zit er niet onmiddellijk in, ik zit midden in een verhuis (heb nog veel 'finishing touches' af te werken in m'n nieuwe woonst en moet nog kabeltv laten aansluiten).
N.B. Goed opletten als je hem gekocht hebt ! Bij thuiskomst bleek er geen afstandsbediening in de doos te zitten, dus ik kon onmiddellijk terugrijden om hem om te ruilen.
Een klein beetje schrapen danBARACUS schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 10:34:
[...]
Dus het is wel bij elkaar schrapenJe hebt in ieder geval je set klaar voor gebruik en het is een leuke instapper om alles een beetje te proberen. Vaak kun je dit soort sets met weinig verlies of zelfs winst op marktplaats kwijt, kun je eventueel volgend jaar upgraden als je dit nodig gaat vinden.
Zover ik weet levert Eltax ook kabels bij de speakers, gewoon van dat vrij dunne grijze spul. Ik zou iig proberen om het daarmee te doen want nog even 20 meter snoer halen is wel zonde van je geld vergeleken met de speaker prijs
Het is inderdaad wel een idee om geen speakerkabels te kopen, 60 euro (20mtr @ 3e de meter) tov 111 euro...dat is meer dan de helft
Maar voor mijn stereoset wil ik wel nieuwe kabels gaan halen (10mtr totaal). Ik ben toch wel erg tevreden over de Eltax Concept 400, en de budget versterker blijkt volgens een kenner vrij robuust te zijn...dus ik wil wel eens kijken of echte kabels het beter doen dan 220v stroomkabels
Anoniem: 135523
Btw, 'k weet niet goed of 'k een appart topic kan/mag maken over de LITEON die in promotie staat of hoort hij hier gewoon op z'n plaats ?
Bij mij gaat het overzetten van nummer ontzettend traag, alsof ik op usb 1.0/1.1 snelheid zit. Traag als dikke stront door een trechter. Een album duurt een paar minuten. Is dat bij jou ook zo of ligt het aan me configthecompany schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 20:41:
+ Punten
- Geluidskwaliteit
- Helder scherm
- Robuust
- Ligt fijn in de hand
- Punten
- Het scrollen door de nummers..
EDIT:
- Kunt geen nummers vanaf mp3 verwijderen.. Vooral irritant bij opname's
- Het updaten van de speler duurt te lang
- Het uitzetten duurt (mij) te lang.. Gewoon 1 keer in drukken uit.. De kans is toch niet groot dat je dat kleine knopje per ongeluk indrukt..
Bovenstaande problemen kunnen vrijwel allemaal verholpen worden door een Firmware.. MEDION?
Thecompany
[ Voor 26% gewijzigd door anthonycd op 26-07-2006 13:04 ]
Heeft iemand de portofoon/walky-talky set gekocht die deze week bij de Aldi in de aanbieding is voor 24,95? Is 't wat?
De specs niet goed doorgelezen? Het is dan ook USB 1.0.. Het zou hier aan kunne liggenanthonycd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:03:
[...]
Bij mij gaat het overzetten van nummer ontzettend traag, alsof ik op usb 1.0/1.1 snelheid zit. Traag als dikke stront door een trechter. Een album duurt een paar minuten. Is dat bij jou ook zo of ligt het aan me configeen andere USB 2.0 stick gaat gewoon wel snel, vandaar. Anders kan ik nog proberen om een usb 2.0 kaartje erbij te prikken.... laat ffe weten als je wilt (en de rest mag ook reageren
)
Mja er staat usb 1.1 / 2.0 of compatible met 2.0.... helaas jammer. Maar goed, voor dat geld moet je ook weer niet zeuren, koop dan wel een losse 2 of 4 gig kaart en die snel met de kaartlezer vol zetten. Die 1 gig maar gebruiken voor de vast hapthecompany schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 00:59:
[...]
De specs niet goed doorgelezen? Het is dan ook USB 1.0.. Het zou hier aan kunne liggenHet gaat bij mij ook behoorlijk traag maar als je hem dan 1 keer vol hebt..
[ Voor 31% gewijzigd door anthonycd op 30-07-2006 23:38 ]

Satijnen negligé en ochtendjas, voor 7,99 bij de Lidl. Vanaf maandag. Niet voor mijzelf, maar voor mijn vrouw ... dus indirect wel voor mijzelf dan

==
hoi
Is je vrouw net zo appetijtelijk als de dames in het voorbeeld plaatje?
Want dan stel ik toch wel een pic voor waarin de desbetreffende mode geshowd word
Want dan stel ik toch wel een pic voor waarin de desbetreffende mode geshowd word
hoi
[ Voor 78% gewijzigd door JvS op 31-07-2006 18:58 ]
Tuurlijk, anders was ik er niet mee getrouwd. Maar als je een foto van haar wilt, kun je lang wachten. Eén advies: zoek er zelf eentjeMielmania schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:15:
Is je vrouw net zo appetijtelijk als de dames in het voorbeeld plaatje?
==
hoi
Ze hebben nu bij Mediamarkt Arena Napa PA11 mp3 speler met 64 mb (uitbreidbaar met smartmedia, waar kun je die nog ooit vinden
) voor maar 5 eurootjes!
Ze hebben er nog 2 liggen...
jammer dat het geheugen zo duur is:cylhome schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:01:
Ze hebben nu bij Mediamarkt Arena Napa PA11 mp3 speler met 64 mb (uitbreidbaar met smartmedia, waar kun je die nog ooit vinden) voor maar 5 eurootjes!
[afbeelding]
http://tweakers.net/pricewatch/cat/303
5 euro is namelijk niet duur
Heeft iemand de portofoon/walky-talky set gekocht die vorige week bij de Aldi in de aanbieding was voor 24,99? Is 't wat?

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_26/P_OFF05.HTM
Anoniem: 77995
lol[b]Satijnen negligé en ochtendjas, voor 7,99 bij de Lidl. Vanaf maandag. Niet voor mijzelf, maar voor mijn vrouw ... dus indirect wel voor mijzelf dan
Zit er zeker weten geen MP3 speler in, zoals in Lidl's zonnebrillen?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 77995 op 01-08-2006 18:38 ]
Als er maar een trilfunctie in zit ...Anoniem: 77995 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 18:34:
[...]
lol
Zit er zeker weten geen MP3 speler in, zoals in Lidl's zonnebrillen?
==
hoi
Ik ben iedere maand vrijwilliger bij een vlooienmarkt hier waar ik op het parkeerterrein rondloop. Hier hebben we 8 van deze dingetjes en het werkt erg leuk. Een bereik van (schatting) 1km zonder zicht heb je sowieso.catchingfire schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 18:05:
Heeft iemand de portofoon/walky-talky set gekocht die vorige week bij de Aldi in de aanbieding was voor 24,99? Is 't wat?
[afbeelding]
De geluidskwaliteit is niet perfect, je moet duidelijk praten en ook even wachten voordat je begint met praten. De eerste paar letters vallen weg zeg maar.
Maar voor dat geld zijn het erg leuke dingen!
Beekforel schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 12:16:
[...]
Ik ben iedere maand vrijwilliger bij een vlooienmarkt hier waar ik op het parkeerterrein rondloop. Hier hebben we 8 van deze dingetjes en het werkt erg leuk. Een bereik van (schatting) 1km zonder zicht heb je sowieso.
De geluidskwaliteit is niet perfect, je moet duidelijk praten en ook even wachten voordat je begint met praten. De eerste paar letters vallen weg zeg maar.
Maar voor dat geld zijn het erg leuke dingen!
offtopic:
kgggg ... kggg ...
"...e panter voor sluipende wesp! Rode panter voor sluipende wesp!"
"Hier sluipende wesp voor rode panter; zeg het maar"
"bij het kraampje naast de visboer heb je een mooie toiletborstel. Je zocht er toch een?"
"doe maar rode panter. Ik stuur warme ijsbeer om hem op te halen. Over en uit"
"over en uit"
kgggg ... kggg ...
"...e panter voor sluipende wesp! Rode panter voor sluipende wesp!"
"Hier sluipende wesp voor rode panter; zeg het maar"
"bij het kraampje naast de visboer heb je een mooie toiletborstel. Je zocht er toch een?"
"doe maar rode panter. Ik stuur warme ijsbeer om hem op te halen. Over en uit"
"over en uit"
==
hoi
Ik hoop dat ik hier goed zit. Omdat Hiteker een budgetmerk is probeer ik het in eerste instantie hier.
Ik zag in de folder van de Block dit staan:
HITEKER XDV930 DVD SPELER
* Artikelnummer: 53265
* Geschikt voor alle gangbare DVD formaten
* DivX, Xvid, MPeg, JPeg, WMA en MP-3
* CodecProof met gratis software-update
* Dolby Digital decoder
* Digitale Coax audio uitgang
* NTSC / PAL conversie
* Inclusief afstandsbediening

Nou zal dit voor 40 euro best z'n geld waar zijn maar waar ik een beetje mee zit is dat ik 'm op de Hiteker site nergens terug kan vinden (wel z'n grotere broer, de 950). Dat de mogelijkheid van codec updates erop zit is leuk maar als Hiteker zelf 'm niet op de site heeft vraag ik me af of die updates er dan ooit komen.
Beetje gegoogle leert me dat 'ie vanaf mei op de markt is en o.a. bij iBood al 's langs is geweest.
Iemand ervaring met deze speler?
Edit: heb er eentje gehaald. Beeld is behoorlijk scherp, Divx gaat prima (subs nog niet geprobeerd) alleen bij gewoon DVD afspelen vind ik 'm wat rood. Nou kan dat komen omdat ik al 3 maanden m'n reserve dvd speler gewend ben, (een Provision uit een blokker aanbieding van lang geleden) en dat ik voor eht eerst weer redelijk normale kleuren zie.
Helaas vond m'n vrouw 'm toch niet scherp genoeg. Heb 'm terug gebracht, bij de Block gelukkig geen enkel probleem.
Ik zag in de folder van de Block dit staan:
HITEKER XDV930 DVD SPELER
* Artikelnummer: 53265
* Geschikt voor alle gangbare DVD formaten
* DivX, Xvid, MPeg, JPeg, WMA en MP-3
* CodecProof met gratis software-update
* Dolby Digital decoder
* Digitale Coax audio uitgang
* NTSC / PAL conversie
* Inclusief afstandsbediening
Nou zal dit voor 40 euro best z'n geld waar zijn maar waar ik een beetje mee zit is dat ik 'm op de Hiteker site nergens terug kan vinden (wel z'n grotere broer, de 950). Dat de mogelijkheid van codec updates erop zit is leuk maar als Hiteker zelf 'm niet op de site heeft vraag ik me af of die updates er dan ooit komen.
Beetje gegoogle leert me dat 'ie vanaf mei op de markt is en o.a. bij iBood al 's langs is geweest.
Iemand ervaring met deze speler?
Edit: heb er eentje gehaald. Beeld is behoorlijk scherp, Divx gaat prima (subs nog niet geprobeerd) alleen bij gewoon DVD afspelen vind ik 'm wat rood. Nou kan dat komen omdat ik al 3 maanden m'n reserve dvd speler gewend ben, (een Provision uit een blokker aanbieding van lang geleden) en dat ik voor eht eerst weer redelijk normale kleuren zie.
Helaas vond m'n vrouw 'm toch niet scherp genoeg. Heb 'm terug gebracht, bij de Block gelukkig geen enkel probleem.
[ Voor 18% gewijzigd door Wijnands op 03-08-2006 12:05 ]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Anoniem: 181776
Ik heb vanavond zo'n HITEKER XDV930 dvd/divx speler gekocht bij de Block voor 39,95 euro.
Eerste indrukken zijn overwegend positief:
+ Ultraplat design
+ mooie blauwe verlichting
+ goede reagerende afstandbediening (dat was bij Hiteker wel eens anders)
+ ondersteunt .srt (subtitle) bestanden
+ speelt alles wat je maar kan bedenken af, een avi+srt op een DVD+RW ging prima
+ qua beeld en geluid is alles in te stellen (kleur, saturation, contrast etc)
+ avi op DVD gezet, srt er bij gezet (namen hetzelfde gehouden) en het werkte in 1 keer! Eindelijk van dat klote encoderen naar VOB's af.
- DVD laatje is wel wat slap
- het valt nog niet mee om de DVD te plaatsen en er weer uit te halen
- knoppen op de speler doen nogal wankel en ielig aan
- de gegenereerde ondertitels zijn (te?) klein, onnatuurlijk geel van kleur en zover ik kan nagaan is daar niets aan in te stellen
Ik stoorde mij dusdanig aan de gegeneerde ondertitels, dat ik ze nu maar in de AVI bak en als DIVX opsla. Dat speelt hij trouwens prima af.
Conclusie: zeker waar voor zijn geld
Eerste indrukken zijn overwegend positief:
+ Ultraplat design
+ mooie blauwe verlichting
+ goede reagerende afstandbediening (dat was bij Hiteker wel eens anders)
+ ondersteunt .srt (subtitle) bestanden
+ speelt alles wat je maar kan bedenken af, een avi+srt op een DVD+RW ging prima
+ qua beeld en geluid is alles in te stellen (kleur, saturation, contrast etc)
+ avi op DVD gezet, srt er bij gezet (namen hetzelfde gehouden) en het werkte in 1 keer! Eindelijk van dat klote encoderen naar VOB's af.
- DVD laatje is wel wat slap
- het valt nog niet mee om de DVD te plaatsen en er weer uit te halen
- knoppen op de speler doen nogal wankel en ielig aan
- de gegenereerde ondertitels zijn (te?) klein, onnatuurlijk geel van kleur en zover ik kan nagaan is daar niets aan in te stellen
Ik stoorde mij dusdanig aan de gegeneerde ondertitels, dat ik ze nu maar in de AVI bak en als DIVX opsla. Dat speelt hij trouwens prima af.
Conclusie: zeker waar voor zijn geld
Nou dan is of jouw tv/hiteker combi beter of ik had een slecht exemplaar. Ik vond 't rood overdreven rood, gezichten soms onscherp en ik zag horizontale lijnen soms trillen.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Die SRT's kun je zeker weten niks aan instellen? Moet toch mogelijk zijn om font / grootte wat aan te passen op dat ding
Aan de subtitles kun je eigenlijk nooit wat instellen. Van populaire DVD-spelers verschijnt meestal een gehackte firmware na een tijdje. Die is qua subtitles vaak veel beter.
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Hmmm, ben nu iets minder enthousiast over de Hiteker XDV-930. Heb nu inmiddels een aantal films gekeken en zowel bij normale DVD's als DivX 'schokt' het beeld bij snelle camera bewegingen, met name als de camera snel van links naar rechts beweegt (of vice versa). Onzettend irritant, zeker als je er op gaat letten. Soms doen bewegingen van acteurs 'houterig' aan.
Op de Hiteker site staat dit model nog helemaal niet, dus ook geen firmware upgrade o.i.d te bekennen.
Mijn oude Hiteker HE-1500 DVD speler had dit probleem 100% zeker weten niet.
Heeft nog iemand anders last van dit probleem?
Op de Hiteker site staat dit model nog helemaal niet, dus ook geen firmware upgrade o.i.d te bekennen.
Mijn oude Hiteker HE-1500 DVD speler had dit probleem 100% zeker weten niet.
Heeft nog iemand anders last van dit probleem?
Anoniem: 77995
Ik heb dit bij twee andere 'merken' dvd/divx speler ook gehad, waren een ...UxPus heette 'ie geloof ik, divx-speler die ik in Frankrijk had gekocht, en één van de eerste standalone dvd-spelers van CyberHome. Het ziet er hetzelfde uit als je een 30fps video afspeelt op 25fps, dezelfde soort schokkerigheid die vooral opvalt bij 'panning' shots, wat je al zegt.Anoniem: 181776 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 22:51: zowel bij normale DVD's als DivX 'schokt' het beeld bij snelle camera bewegingen, met name als de camera snel van links naar rechts beweegt
Helaas is het met beide systemen nooit goed gekomen. Sommige mensen zien het niet, dus heb ik ze aan vrienden gegeven die het wel een mooi beeld vinden. Nu heb ik een Philips 3040, waar ik 60 euro voor heb betaald en die doet het perfect.
Als je nog kan, zou ik hem ruilen en een paar tientjes extra uitgeven, of eventueel wachten op een aanbieding van een model dat het wel goed doet.
Misschien het bekende bitstream packet oid dat hij niet aankan? Daar heb je een progje voor die het er weer uit kan halen, dan zou het weer moeten werken.
Ik ben op zoek naar 2 Zuilen, en mijn oog viel op deze set:

Eltex REFLEXION CONCRETE 400
Ik ben op zoek naar zuilen die een redelijk forse bass hebben (aangezien ik geen subwoofer heb) en daarnaast ook nog een beetje lekker klinken voor muziek. Vandaar dat dit setje mij opviel, vanwege de 2 20cm basspeakers.
Is dit setje wat voor dit geld? En zo niet, Conrad heeft een hele bende zuilen (van merken als voornamelijk Eltex, verder nog Tonsil en Roadstar
) met een prijs rond de 100 euro. Als dit niks is, is er dan een ander setje rond de 100 euro wat wel wat is?

Eltex REFLEXION CONCRETE 400
Ik wil ze gebruiken icm m'n Sony QS STR-DB780 versterker. Ze zijn te koop bij Conrad voor 88 euro.Deze staande 4-weg-zuilen laten uw woonkamer beven! Twee 20 cm basspeakers zorgen voor indrukwekkende, diepe bassen. Voor transparante hoge tonen en zuivere middentonen zorgen een 13 cm middenspeaker en een hoogwaardige tweeter met textiel.
Specs:
* Twee 20 cm basspeakers
* 4-weg-systeem
# Sinus-/muziekbelastbaarheid 250/600 W
# Impedantie 4 Ω
# Frequentiebereik 30 - 20.000 Hz
# Geluidsniveau 95 dB
# Afm. (hxbxd) 900 x 260 x 240 mm
# Gewicht 10,6 kg. Met Nederlandstalige gebruiksaanwijzing.
Ik ben op zoek naar zuilen die een redelijk forse bass hebben (aangezien ik geen subwoofer heb) en daarnaast ook nog een beetje lekker klinken voor muziek. Vandaar dat dit setje mij opviel, vanwege de 2 20cm basspeakers.
Is dit setje wat voor dit geld? En zo niet, Conrad heeft een hele bende zuilen (van merken als voornamelijk Eltex, verder nog Tonsil en Roadstar
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Lijkt precies op de Eltax concepts, het korte verhaal is dat het prima dingen zijn voor het geld met flinke bass. Over het algemeen wordt Eltax beschouwd als het beste budget merk.
Eltax Concept serie
Eltax Concept serie
[ Voor 47% gewijzigd door BARACUS op 07-08-2006 13:18 ]
Thanx. Ik lees ook veel positieve berichten over de Conept 400 serie. Over deze Reflection Concrete 400 serie kan ik eigenlijk helemaal niks vinden op internet, wat ik best vreemd vind. Verder juist wel veel over de Concept 400 serie.
Even de verchillen (en gelijkenissen) op een rij:
prijs
Reflection Concrete 400: 88 euro
Concept 400: 109 euro
speakers
zijn allemaal even groot.
formaat
Reflection Concrete 400: 10,6kg, 900 x 260 x 240 mm
Concept 400: 14,1kg, 900 x 285 x 260 mm
Nu vraag ik mij af, zou de Concept 400 serie nou beter zijn omdat hij groter en zwaarder is dan de Reflection Concrete? Of maakt dat geen zak uit? De speakers zijn iig even groot. Voor het geld maakt het verder niet veel uit.
prijs
speakers
formaat
Nu vraag ik mij af, zou de Concept 400 serie nou beter zijn omdat hij groter en zwaarder is dan de Reflection Concrete? Of maakt dat geen zak uit? De speakers zijn iig even groot. Voor het geld maakt het verder niet veel uit.
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
In de Makro (enkel België?) is er sinds gisteren een promo.
Emtec SD-kaartje van 2GB voor 39€ ipv 59.
Net gehaald, werkt perfect
Emtec SD-kaartje van 2GB voor 39€ ipv 59.
Net gehaald, werkt perfect
Ik stoorde mij dusdanig aan de ondertitels, het schokkerig beeld van de Hiteker en het feit dat emailen met Hiteker geen resultaat geeftAnoniem: 77995 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 18:28:
[...]
Ik heb dit bij twee andere 'merken' dvd/divx speler ook gehad, waren een ...UxPus heette 'ie geloof ik, divx-speler die ik in Frankrijk had gekocht, en één van de eerste standalone dvd-spelers van CyberHome. Het ziet er hetzelfde uit als je een 30fps video afspeelt op 25fps, dezelfde soort schokkerigheid die vooral opvalt bij 'panning' shots, wat je al zegt.
Helaas is het met beide systemen nooit goed gekomen. Sommige mensen zien het niet, dus heb ik ze aan vrienden gegeven die het wel een mooi beeld vinden. Nu heb ik een Philips 3040, waar ik 60 euro voor heb betaald en die doet het perfect.
Als je nog kan, zou ik hem ruilen en een paar tientjes extra uitgeven, of eventueel wachten op een aanbieding van een model dat het wel goed doet.
De ondertitels van de 5140 zijn stukker beter (wel jammer van de achtergrond schaduw) en het beeld is om te zoenen. Menu zit ook veel beter in elkaar en is veel leesbaarder. Het kost wel wat meer, maar je hebt er ook een betere speler voor.
Wat ga je er precies mee doen, als je de volume nooit voluit zet ga je geen verschil horen volgens mij. Ga je wel flink pompen dan zal de Concept beter moeten presteren. Ik kan je alleen vertellen dat de Concepts goed zijn en dat die al vrij licht zijn qua gewicht, 10 kilo is vrij weinig. Ik persoonlijk zou toch voor de Concepts kiezen, ik vraag me namelijk af waar ze dan die 4 kilo afschaven omdat de speaker "dezelfde" afmeting heeft. Zulke enorme speakers zijn de Concepts namelijk niet...Payne schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:48:
Thanx. Ik lees ook veel positieve berichten over de Conept 400 serie. Over deze Reflection Concrete 400 serie kan ik eigenlijk helemaal niks vinden op internet, wat ik best vreemd vind. Verder juist wel veel over de Concept 400 serie.
prijs
speakers
formaat
Dat is niet een goedkope aanbieding, want ze zijn (enkel NL?) standaard al onder de 39 euroFire69 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:47:
In de Makro (enkel België?) is er sinds gisteren een promo.
Emtec SD-kaartje van 2GB voor 39€ ipv 59
Ik heb de concept 400 serie in mijn bezit, en dit zijn zeer leuke speakersBARACUS schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 04:25:
[...]
Wat ga je er precies mee doen, als je de volume nooit voluit zet ga je geen verschil horen volgens mij. Ga je wel flink pompen dan zal de Concept beter moeten presteren. Ik kan je alleen vertellen dat de Concepts goed zijn en dat die al vrij licht zijn qua gewicht, 10 kilo is vrij weinig. Ik persoonlijk zou toch voor de Concepts kiezen, ik vraag me namelijk af waar ze dan die 4 kilo afschaven omdat de speaker "dezelfde" afmeting heeft. Zulke enorme speakers zijn de Concepts namelijk niet...
http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_33/OFF07.HTM
weet iemand de resolutie van de CCD ?
voor dat geld mag je niet klagen, maar als het een 640x480 is hebben ze er al een verkocht...
weet iemand de resolutie van de CCD ?
voor dat geld mag je niet klagen, maar als het een 640x480 is hebben ze er al een verkocht...
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Dat kan je in BE wel vergeten.E-RIC schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:00:
[...]
Dat is niet een goedkope aanbieding, want ze zijn (enkel NL?) standaard al onder de 39 euro
Toen ik er enkele ging halen, stonden ze letterlijk aan te schuiven aan het rek waar ze hingen...
Bedankt BARACUS en slindenau voor de extra info. Ik heb dat Concept 400 topic ook helemaal doorgelezen en vanwege die positieve reacties heb ik de Concept 400 zuilen inmiddels besteld en ook ontvangen
Ze staan nu naast me en geven een prima geluid! Ongelovelijk eigenlijk dat ze voor dat geld zulke speakers kunnen maken.
Nu wacht ik nog tot de postbode mijn "neppe" nano, 2GB black met 1.8" scherm
komt brengen vanuit china
Ik heb hem bij Uxcell.com besteld, dus ben benieuwd...
Nu wacht ik nog tot de postbode mijn "neppe" nano, 2GB black met 1.8" scherm
Vergeet ze niet 24 uur in te spelen door even flink wat beuk muziek op flink niveau te spelen. Dan gaan ze nog beter klinken, scheelt echt enorm. Als je de nep nano hebt kun je dan je ervaring delen, ik zit er zelf ook naar te kijkenPayne schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:06:
Bedankt BARACUS en slindenau voor de extra info. Ik heb dat Concept 400 topic ook helemaal doorgelezen en vanwege die positieve reacties heb ik de Concept 400 zuilen inmiddels besteld en ook ontvangenZe staan nu naast me en geven een prima geluid! Ongelovelijk eigenlijk dat ze voor dat geld zulke speakers kunnen maken.
Nu wacht ik nog tot de postbode mijn "neppe" nano, 2GB black met 1.8" schermkomt brengen vanuit china
Ik heb hem bij Uxcell.com besteld, dus ben benieuwd...
Thanx
Ik gebruik ze als vervanging voor m'n pc speakers, en heb de zuilen naast m'n pc gezet op oorhoogte. Ze staan aan beide kanten ongeveer 50 cm van m'n hoofd vandaan en dat klinkt best goed

Ik zal ook laten weten wanneer die nep nano binnen komt en hoe die bevalt. Ik heb hem woensdag besteld, dus het zal nog wel een weekje duren voordat ie binnen is.

Ik zal ook laten weten wanneer die nep nano binnen komt en hoe die bevalt. Ik heb hem woensdag besteld, dus het zal nog wel een weekje duren voordat ie binnen is.
Anoniem: 172889
Vertel mij eens wat meer over jouw ervaringen met de 3040?Anoniem: 77995 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 18:28:
[...]
Ik heb dit bij twee andere 'merken' dvd/divx speler ook gehad, waren een ...UxPus heette 'ie geloof ik, divx-speler die ik in Frankrijk had gekocht, en één van de eerste standalone dvd-spelers van CyberHome. Het ziet er hetzelfde uit als je een 30fps video afspeelt op 25fps, dezelfde soort schokkerigheid die vooral opvalt bij 'panning' shots, wat je al zegt.
Ben zelf namelijk ook op zoek naar een budget-divx-dvd spelertje. Kwam de 3040 al in de BCC en Mediamarkt enzo tegen, ziet er erg leuk uit! Maar ik vind de ondersteuning voor srt érg belangrijk. Heb begrepen dat de 3040 dit ook doet, maar kan je ook fonts/formaat instellen? Hoe is de beeldkwaliteit? Vertel vertel!
OMGPayne schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:41:
ThanxIk gebruik ze als vervanging voor m'n pc speakers, en heb de zuilen naast m'n pc gezet op oorhoogte. Ze staan aan beide kanten ongeveer 50 cm van m'n hoofd vandaan en dat klinkt best goed
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]

En nu staan ze volgens mij net iets te hoog, je moet proberen de tweeter + midrage op oor/hoofd hoogte te zetten...die 2x20cm mogen best wat lager, die hoor (voel) je toch wel
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 12-08-2006 17:10 ]
Nee ik heb ze niet zo heel hard staan
Heb al een aantal keer het volume verlaagd. Op dit moment heb ik geen ruimte/mogelijkheid om de tweeter/midden speaker op oorhoogte te zetten, dat komt wel als ik het huis uitga
Toch bedankt voor de tip.
Hmm...ben zelf opzoek naar een budget divx/dvd speler, de Hiteker leek me wel wat maar grootste obstakel toch de onnatuurlijke gele subs.
Bij Kruidvat hebben ze van 15 t/m 19 augustus een divx/dvd speler voor 28 eurootjes.
http://www.kruidvat.nl/do...ainimage/1_afbeelding.jpg
Staat geen merk bij in de folder, weet iemand om welke het gaat?
Ben namelijk wel benieuwd of deze wel fatsoenlijke subtitels tevoorschijnt tovert met redelijk goede beeldkwaliteit
Bij Kruidvat hebben ze van 15 t/m 19 augustus een divx/dvd speler voor 28 eurootjes.
Ben namelijk wel benieuwd of deze wel fatsoenlijke subtitels tevoorschijnt tovert met redelijk goede beeldkwaliteit
als je goed kijkt op de dvd speler zie je het merk stein staan.. kweet verder niet of die goed is maar dan weet je iig welke het is.cylhome schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 23:48:
Hmm...ben zelf opzoek naar een budget divx/dvd speler, de Hiteker leek me wel wat maar grootste obstakel toch de onnatuurlijke gele subs.
Plaatje lijkt heel erg op mijn Blokker-Provision DVDspelert (30 eur) die ik hier @ slaapkamer heb staan.andreict schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 23:50:
[...]
als je goed kijkt op de dvd speler zie je het merk stein staan.. kweet verder niet of die goed is maar dan weet je iig welke het is.
nog een leuke variant om naar te kijken is de LG DVX161 deze ondersteunt ook divx en srt ondertitels en geeft ook goed beel en geluid en hij is degelijk gebouwd die kost ongveer 60 euroAnoniem: 172889 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:41:
[...]
Vertel mij eens wat meer over jouw ervaringen met de 3040?![]()
Ben zelf namelijk ook op zoek naar een budget-divx-dvd spelertje. Kwam de 3040 al in de BCC en Mediamarkt enzo tegen, ziet er erg leuk uit! Maar ik vind de ondersteuning voor srt érg belangrijk. Heb begrepen dat de 3040 dit ook doet, maar kan je ook fonts/formaat instellen? Hoe is de beeldkwaliteit? Vertel vertel!
Blokker:
Draadloze hooftelefoon
Geavanceerde FM-technologie
Groot bereik, zodat je je vrij kunt bewegen
Geïntegreerde volumeregelaar
Compatible met MP3-spelers
Ook voor CD-spelers en muziekapparaten met standaard stereo geluidsuitgang.
Prijs: 19.95
Op het plaatje is alleen te zien dat hij van het merk 'HE' is.
Heeft iemand ervaring met deze hoofdtelefoon?
EDIT: De folder staat dus wel online
Draadloze hooftelefoon
EDIT: De folder staat dus wel online

[ Voor 13% gewijzigd door j86 op 14-08-2006 14:00 ]
Deze week is bij Blokker ook een DVD/Divx/Mp3/Jpeg speler in de aanbieding, eentje van Aristona. Aristona is toch Philips onder een ander label? Zie de folder en ga dan naar de laatste pagina, 24. Ding kost 47,95 + 3 euro verwijderingsbijlage.
Specs (overgenomen uit de folder):
Ultra Slim design
Speelt Divx, DVD, DVD+R/RW, MP3-CD en Picture CD (Jpeg)
RGB On Scart
Progressive Scan
Dolby Digital Output
Disc resume
Is dit wat? En als je een film in DTS wil bekijken, kan deze dat dan doorgeven? Aangezien er bij staat dat hij Dolby Digital wel kan doorgeven en er niks over DTS staat...
Ultra Slim design
RGB On Scart
Progressive Scan
Dolby Digital Output
Disc resume
Is dit wat? En als je een film in DTS wil bekijken, kan deze dat dan doorgeven? Aangezien er bij staat dat hij Dolby Digital wel kan doorgeven en er niks over DTS staat...
Zou je deze ook op je computer kunnen aansluiten? Want mn vriendin wordt gek als ik iets wil kijken en zij zit tv te kijkenjoswillems86 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:44:
Blokker:
Draadloze hooftelefoon
EDIT: De folder staat dus wel online![]()
[afbeelding]
Ik neem aan van wel, hij kan aangesloten op mp3-spelers ed (dus 3.5mm), dezelfde aansluiting als bij geluidskaarten.
Ik hoop dat er al iemand ervaring heeft met dit ding, dan kan ik m dalijk gaan halen
Ik hoop dat er al iemand ervaring heeft met dit ding, dan kan ik m dalijk gaan halen
Dan is de vraag dus of je hem op de TV kan aansluitenDaannO schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:08:
[...]
Zou je deze ook op je computer kunnen aansluiten? Want mn vriendin wordt gek als ik iets wil kijken en zij zit tv te kijken
Als je zon ding maar heel sporadisch gebruikt (wat ik dus doe), ga ik geen Sennheiser kopen.
Ik gebruik mijn hoofdtelefoon van mijn mp3-speler wel veel, daarom geef ik daar ook veel meer geld voor uit.
EDIT: Heb de set net gahaald, zal binnenkort laten weten hoe ie bevalt.
Is het trouwens normaal, wanneer ik hem een tijdje in de oplader laat zitten, dat hij nog helemaal niet aangaat? Er staat wel in de handleiding dat ik hem de eerste keer 12 uur moet opladen, maar ik neem aan dat hij na een uur opladen ook wel ff aankan
Maar dat wil ie niet dus
EDIT2: Nadat de hoofdtelefoon de hele nacht+ochtend in de oplader heeft gezeten, gaat hij toch eindelijk aan zoals het hoort. Maar er zit een vreselijke ruis in, maakt niet uit of je een computer, stereo of mp3-speler gebruikt, verder/dichter bij de zender gaat staan, of op een andere plek test, de ruis zit altijd in het geluid.
Wanneer je een liedje oid gaat luisteren (dus, dat er geluid uit de hoofdtelefoon komt), hoor je de ruis niet meer, maar de kwaliteit van het geluid is ook erg laag).
Geen aanrader dus! De mijne gaat dadelijk weer mooi terug naar de Blokker.
Ik gebruik mijn hoofdtelefoon van mijn mp3-speler wel veel, daarom geef ik daar ook veel meer geld voor uit.
EDIT: Heb de set net gahaald, zal binnenkort laten weten hoe ie bevalt.
Is het trouwens normaal, wanneer ik hem een tijdje in de oplader laat zitten, dat hij nog helemaal niet aangaat? Er staat wel in de handleiding dat ik hem de eerste keer 12 uur moet opladen, maar ik neem aan dat hij na een uur opladen ook wel ff aankan
Maar dat wil ie niet dus
EDIT2: Nadat de hoofdtelefoon de hele nacht+ochtend in de oplader heeft gezeten, gaat hij toch eindelijk aan zoals het hoort. Maar er zit een vreselijke ruis in, maakt niet uit of je een computer, stereo of mp3-speler gebruikt, verder/dichter bij de zender gaat staan, of op een andere plek test, de ruis zit altijd in het geluid.
Wanneer je een liedje oid gaat luisteren (dus, dat er geluid uit de hoofdtelefoon komt), hoor je de ruis niet meer, maar de kwaliteit van het geluid is ook erg laag).
Geen aanrader dus! De mijne gaat dadelijk weer mooi terug naar de Blokker.
[ Voor 82% gewijzigd door j86 op 15-08-2006 11:03 ]
Ik heb zojuist de dvd speler bij Kruidvat gehaald. Het is een Stein DVD-802. De speler gaat zometeen ook weer terug want de lade gaat niet open. Daarnaast ben ik er vrij zeker van dat de speler geen mpeg4 ondersteunt want dit staat niet vermeld op de doos(het boekje heb ik nog niet open gehad omdat de speler toch weer terug gaat). mp3 wordt ook niet vermeld op de doos(maar ook niet in de advertentie).
Raar dat kruidvat dat dan wel vermeldt in de folder...Elvis56 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:35:
Ik heb zojuist de dvd speler bij Kruidvat gehaald. Het is een Stein DVD-802. De speler gaat zometeen ook weer terug want de lade gaat niet open. Daarnaast ben ik er vrij zeker van dat de speler geen mpeg4 ondersteunt want dit staat niet vermeld op de doos(het boekje heb ik nog niet open gehad omdat de speler toch weer terug gaat). mp3 wordt ook niet vermeld op de doos(maar ook niet in de advertentie).
Iemand deze al gehaald?Payne schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:52:
Deze week is bij Blokker ook een DVD/Divx/Mp3/Jpeg speler in de aanbieding, eentje van Aristona. Aristona is toch Philips onder een ander label? Zie de folder en ga dan naar de laatste pagina, 24. Ding kost 47,95 + 3 euro verwijderingsbijlage.
Ultra Slim design
RGB On Scart
Progressive Scan
Dolby Digital Output
Disc resume
en is het wat? ben van plan hem zelf ook te halen
Ik heb zelf die Philips 3040 vorige week gehaald (59,95). Eerst een dvd/divx van de Blokker gehaald, maar deze was traag + hij pakte alle dvd's niet. Dit was een Vestel. De Philips bevalt prima, hij pakt alles tot nu toe. Heb een dvd+rw gebrand met 2 divx films erop en 2 srt's erop. Je selecteerd eerst de film, daarna vraagt ie welke ondertitel hij moet pakken. Werkt ideaal.
Ik denk dat die Aristona van de Blokker zowat gelijk is aan die Philips. Lijkt mij een goede keus, als ze die vorige week al hadden had ik die ook gehaald.
Ik denk dat die Aristona van de Blokker zowat gelijk is aan die Philips. Lijkt mij een goede keus, als ze die vorige week al hadden had ik die ook gehaald.
Less is more
Is Aristona niet gewoon Philips?kickassmen schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:50:
Zal denk ik idd weinig verschil tussen zijn.
I don't want no cake, I want me some pie!
Een vriend van me had ook de dvd speler bij kruidvat gehaald en de speler kan inderdaad geen mpeg4 afspelen. De vestiging waar hij was geweest had al meerdere exemplaren retour gehad.
Hoe kom ik er achter of dat ding van de blokker ( aristona) ook .srt afspeelt?
[ Voor 70% gewijzigd door Mielmania op 16-08-2006 02:07 ]
hoi
klopt tenminste mijn oude aristona blackline breedbeeld is identiek aan de philips matchline. zowel kwa uiterlijk als menu als functionaliteit. Maar goed dat was wel 8 jaar geledenFlotterPower schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:02:
[...]
Is Aristona niet gewoon Philips?
Zal denk ik idd weinig verschil tussen zijn.
ik heb een sennheiser koptelefoon, super geluid maar degelijk zijn die dingen niet.. hij is zo fragiel als de pest.MF schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:12:
[...]
Dan is de vraag dus of je hem op de TV kan aansluitenVerder zou ik gewoon voor een degelijk model gaan ala Sennheiser b.v.
www.videohelp.com?? Google?Mielmania schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 01:54:
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Of je koopt em gewoon, doet ie et niet; breng je hem terug.............Mielmania schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 01:54:
Anoniem: 158112
Vanaf vandaag bij de ALDI, en webcam voor maar 12,99 euries.
• voor notebook en desktop
• 30 pictures / sec.
• snapshot-knop
• kijkhoek 52°
• plug & play via USB
• inclusief installatie
software op CD-rom
- incl. microfoon
Is niet veel, lijkt mij. Iemand al langsgeweest? (Sorry, kan de afbeelding v.d. site n iet hier plakken, weet niet hoe dat moet
• 30 pictures / sec.
• snapshot-knop
• kijkhoek 52°
• plug & play via USB
• inclusief installatie
software op CD-rom
- incl. microfoon
Is niet veel, lijkt mij. Iemand al langsgeweest? (Sorry, kan de afbeelding v.d. site n iet hier plakken, weet niet hoe dat moet
Mr.CeeJay in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..."Anoniem: 158112 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:53:
Vanaf vandaag bij de ALDI, en webcam voor maar 12,99 euries.
• 30 pictures / sec.
• snapshot-knop
• kijkhoek 52°
• plug & play via USB
• inclusief installatie
software op CD-rom
- incl. microfoon
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Dit topic is gesloten.