Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 64.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Eusebius schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:49:
Hema heeft een autoradio voor 79,- in de folder. Mooie eigenschap is dat hij een USB poort heeft. Er staat in de folder geen merk bij, dus ik kan ook niet zoeken wat de reviews zijn. Heeft iemand enig idee van welk merk deze een rip-off is?
[afbeelding]
Om mijzelf te quoten (ow wat ben ik goed :p) Ik heb deze radio gister gehaald. Onder het motto "ruilen binnen 30 dagen" wil ik m best wel ff testen. Ik stond op het punt een duurdere JVC met USB te kopen, maar bedacht me toen dat hoofdzakelijk mijn vrouw de radio 2x 45 min per dag gebruikt. Dus warm worden (manco van veel van deze goedkope dingen) is dan iets minder belangrijk.

Morgen inbouwen, testen en hier posten.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-07 13:29
Mediamarkt schijnt vandaag een grote magazijnverkoop te houden in Almere, is hier te lezen in het lokale krantje. Ik vind de prijzen niet spetterend, maar misschien ligt dat aan mij. Ik heb geen scanner, maar ik zal wat prijzen quoten:

36 x Yamaha YSP 800 299,-
39 x Vestel HT 300 89,-
25 x Grundig Cinemo 4500 111,-
105 x Philips DVP 5900 77,-
50 x Vestel 3225 65,-
33 x Sony SLVSE 640 119,-
12 x Pioneer DVRRT 601 399,-
20 x HTSS 600 199,-
25 x JVC DR MH 300 399,-

180 x SEG 1420 79,-
34 x Vestel 4242 999,-
31 x Samsung 26R71 949,-
18 x Samsung 23T51 699,-
6 x Panasonic TH37PA60 1599,-
6 x Sony KDL 40S2000 2449,-

Tikfouten voorbehouden ;)

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 00:37
Ik vraag me af, of zo een home cinema set van sony (die htss 600) nu een beter geluid zal geven dan een logitech z-5400!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:18

SeatRider

Hips don't lie

marteltor schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 10:13:
Ik vraag me af, of zo een home cinema set van sony (die htss 600) nu een beter geluid zal geven dan een logitech z-5400!?
Misschien minder plopjes?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 00:37
Ja dat zeker! Maar ik bedoel betreffende geluidskwaliteit (en dan even de radio-ontvangst en plopjes vergeten ;))

[ Voor 10% gewijzigd door marteltor op 08-07-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-07 18:10

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Eusebius schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:49:
Hema heeft een autoradio voor 79,- in de folder. Mooie eigenschap is dat hij een USB poort heeft. Er staat in de folder geen merk bij, dus ik kan ook niet zoeken wat de reviews zijn. Heeft iemand enig idee van welk merk deze een rip-off is?
[afbeelding]
vandaag gekocht en werkt prima. heeft geen mogelijkheid tot het browsen door directories (of nog niet gevonden), van nummer naar nummer duurt net iets te lang vanaf mp3cd, vanaf SD kaart is ie sneller. maar de tuner is bijzonder goed! voor de rest nog niks te melden.

[ Voor 13% gewijzigd door powerflux op 08-07-2006 18:15 ]

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
powerflux schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:47:
[...]

vandaag gekocht en werkt prima. heeft geen mogelijkheid tot het browsen door directories (of nog niet gevonden), van nummer naar nummer duurt net iets te lang vanaf mp3cd, vanaf SD kaart is ie sneller. maar de tuner is bijzonder goed! voor de rest nog niks te melden.
Presets nummers vallen bij mij weg, als je de auto uitzet :( Waarschijnlijk doe ik iets fout, maar wat? Zal wel iets met spanning te maken hebben. De led in de radio knippert wel, dus er is wel stroom naar de radio toe.

Oke, hier ff een kleine review.

Het inbouwen ging makkelijk. Het was voor mij de eerste keer dat ik een autoradio inbouwde. Alles was gestandardiseerd naar ISO normen en na een fluitje voor een cent deed hij het. Door de felle zon dacht ik eerst dat het display niet goed de te zien was. Bij erg veel omgevingslicht moet je recht op het display kijken, anders zie je het niet goed. Zodra het omgevingslicht iets minder is, kun je het display goed lezen.
Het geluid wat eruit komt is goed. Ik heb geen super-boxen, maar standaard dingen die er al in zaten (Corsa uit 1993). Standaard instellingen enzo zijn natuurlijk allemaal voorhanden. Er zit ook een AB bij, maar geen idee waarom je die nodig hebt ... je zit in de auto immers naast de radio. Mss handig als je kinderen hebt die vanaf de achterbank willen klooien ... De USB stick herkende de radio gelijk. Op één nummer bleef de radio op precies hetzelfde tijdstip even hangen :? Heel vreemd. Mappen structuur ed heb ik niet uitgetest. Vind ik ook niet belangrijk. Ik maak een script waarmee je vantevoren ingestelde playlists op de stick kunt kopieren. Voor elke mood een ander geluid, zullen we maar zeggen.
Voor de 80,- die ik ervoor betaald heb, vind ik het een prima ding!

[ Voor 4% gewijzigd door Eusebius op 09-07-2006 13:48 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 07-07 21:34
Eusebius schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:48:
[...]

Presets nummers vallen bij mij weg, als je de auto uitzet :( Waarschijnlijk doe ik iets fout, maar wat? Zal wel iets met spanning te maken hebben. De led in de radio knippert wel, dus er is wel stroom naar de radio toe.
Wat het waarschijnlijk is: je hebt 2 stroomdraden naar de radio toe. 1 draad waar permanent stroom op moet staan, ook als het contact uit staat en 1 geschakelde. De permanente zorgt voor het onthouden van de presets. De geschakelde zorgt ervoor dat de radio uitgaat als je het contact uit zet.

Zie hier

Afbeeldingslocatie: http://www.12vhifi.nl/pix/isoa1.gif
A-BLOK
A1 = telefoon mute/toerental pulse
A2 = afstandsbediening/massa
A3 = afstandsbediening
A4 = oranje (geel), permanente 12V in
A5 = blauw, geschakelde 12V uitgang
A6 = geel/zwart, verlichting aan/uit-toets
A7 = rood, geschakelde 12 V in
A8 = zwart (bruin), massa

Afbeeldingslocatie: http://www.12vhifi.nl/pix/isob1.gif
B-BLOK
B1 = blauw, + rechts achter
B2 = blauw/zwart, - rechts achter
B3 = grijs, + rechts voor
B4 = grijs/zwart, - rechts voor
B5 = groen, + links voor
B6 = groen/zwart, - links voor
B7 = bruin, + links achter
B8 = bruin/zwart, - links achter

[ Voor 38% gewijzigd door Rudi Vader op 09-07-2006 16:23 . Reden: linkje + tekeningetjes toegevoegd ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je een volkswagen hebt: A4 en A7 zijn zeer waarschijnlijk omgedraaid. Ze gebruiken dus *wel* de ISO connectoren, alleen die twee zijn helaas verkeerd gewired bij volkswagens

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Eusebius schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:48:
... maar standaard dingen die er al in zaten (Corsa uit 1993). ...
brama schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:04:
Als je een volkswagen hebt: A4 en A7 zijn zeer waarschijnlijk omgedraaid. Ze gebruiken dus *wel* de ISO connectoren, alleen die twee zijn helaas verkeerd gewired bij volkswagens
Ja, ik heb de Opel Corsa A4 :Y)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:27

sanook

_/-\o_

Eusebius schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:24:
[...]

[...]

Ja, ik heb de Opel Corsa A4 :Y)
Ik weet niet welk type Corsa je hebt, maar bij model 1996 moeten ook de rode en gele draad omgewisseld worden en als ik het goed heb moet er nog een draad (grijze) doorgeknipt worden, anders doet het (opel) display op je dashboard het niet goed meer. Want die is verbonden met de electrische antenne aansluiting van je radio en dat match niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
hvangent schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:17:
[...]

Ik weet niet welk type Corsa je hebt, maar bij model 1996 moeten ook de rode en gele draad omgewisseld worden en als ik het goed heb moet er nog een draad (grijze) doorgeknipt worden, anders doet het (opel) display op je dashboard het niet goed meer. Want die is verbonden met de electrische antenne aansluiting van je radio en dat match niet.
Geldt dat ook voor een Corsa uit 7-1993? Waar kan ik dit soort info vinden?

(bedankt trouwens!)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06 19:53
Yohan schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:22:
[...]

Iemand deze al gehaald? Ben wel benieuwd of dat schermpje nog een beetje kwaliteit/helderheid heeft. Wil er mee buiten kunnen zitten :o
Ik heb deze speler onlangs aangeschaft. Ik wilde hem hebben voor mijn dochtertje om de kinder dvd's te kunnen kijken mocht het weer niet zo goed zijn op vakantie. Tijdens onze vakantie hebben wij er veel lol van gehad, en dat voor die prijs.

Het scherm is niet goed te zien als je in de zon buiten zit. Maar in de auto is het geen probleem (normaal daglicht dus). Je kan overigens de brightness en contrast via de afstandbediening nog een beetje aanpassen.

De speler speelt de DivX films die ik heb met gemak af. Ook de subs deden het. VCD ging ook goed, en de kwaliteit is op TV gelijk aan wat ik op mijn computerscherm gewend ben. DVD kwaliteit vond ik ook ruim voldoende. Ik denk dat de kwaliteit van DVD gelijk is aan andere goedkope dvd spelers.

het apparaat voelt solide aan met uitzondering van de klep waar de cd's onder verdwijnen als je ze afspeelt. De menu's zijn niet in het Nederlands. Er zit een AV-in en AV-out op, maar de AV-in heb ik niet geprobeerd. Beiden zijn van die kleine ingangen die je ook op videocamera's hebt zitten. De batterij klik je achter het apparaat, en het geheel past dan niet meer in de hoofdsteun tas. Je moet in de auto dus de 12V stekker gebruiken (die meegeleverd wordt). De meegeleverde spullen (12V autostekker, AV out, oplader voor de batterij, batterij en afstandbediening) passen in de meegeleverde tas.

Tot zover mijn bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Laatst online: 13:27

sanook

_/-\o_

Eusebius schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:27:
[...]

Geldt dat ook voor een Corsa uit 7-1993? Waar kan ik dit soort info vinden?

(bedankt trouwens!)
Ik weet niet welk type dat is uit 1993, type wat ik bedoel (1996) is zo'n type met zo'n radio/datum/tijd display in het midden op je dashboard. Met een beetje ge-google kom je zo aan een hoop info, daar heb ik het ook vandaan (toen ik het nodig had, is nu alweer verdwenen uit mijn geheugen)

Overigens: Omdraaien van rode en gele draad is ervoor om te zorgen dat het geheugen van je radio continu spanning krijgt, en de rest van de radio alleen spanning krijgt als je contact aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
RudiVader schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:08:
[afbeelding]
clickable....

Een leuke prijs voor een portable dvd speler met divx.
Ben ik nou kippig, of vergeet je te vermelden waar-ie te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:36
BlackJack schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:57:
[...]

Ben ik nou kippig, of vergeet je te vermelden waar-ie te koop is?
gezien de url (http://trekpleister.redir...e_131_pagina_48_groot.jpg) gok ik op trekpleister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10350

Is bij heel veel Trekpleister zaken al uitverkocht. Ik zou vooraf eerst maar even bellen (als ze de telefoon op willen nemen natuurlijk) voordat je zomaar naar een vestiging toe zult gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181776

In een 1 of ander advertentie blaadje zag ik vorige week een hiteker divx/dvd speler staan voor 39,90 euro :P Type weet ik helaas niet, maar wat erger is, is dat ik mij niet kan herinneren in welk blaadje dat stond :? Vandaag de kruidvat afgeweest, maar die was het dus niet 8)7

Wie o wie weet waar dit ding te koop staat/stond??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-07 22:41
Sidekick schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:58:
[...]

Ik heb deze speler onlangs aangeschaft. Ik wilde hem hebben voor mijn dochtertje om de kinder dvd's te kunnen kijken mocht het weer niet zo goed zijn op vakantie. Tijdens onze vakantie hebben wij er veel lol van gehad, en dat voor die prijs.

Het scherm is niet goed te zien als je in de zon buiten zit. Maar in de auto is het geen probleem (normaal daglicht dus). Je kan overigens de brightness en contrast via de afstandbediening nog een beetje aanpassen.

De speler speelt de DivX films die ik heb met gemak af. Ook de subs deden het. VCD ging ook goed, en de kwaliteit is op TV gelijk aan wat ik op mijn computerscherm gewend ben. DVD kwaliteit vond ik ook ruim voldoende. Ik denk dat de kwaliteit van DVD gelijk is aan andere goedkope dvd spelers.

het apparaat voelt solide aan met uitzondering van de klep waar de cd's onder verdwijnen als je ze afspeelt. De menu's zijn niet in het Nederlands. Er zit een AV-in en AV-out op, maar de AV-in heb ik niet geprobeerd. Beiden zijn van die kleine ingangen die je ook op videocamera's hebt zitten. De batterij klik je achter het apparaat, en het geheel past dan niet meer in de hoofdsteun tas. Je moet in de auto dus de 12V stekker gebruiken (die meegeleverd wordt). De meegeleverde spullen (12V autostekker, AV out, oplader voor de batterij, batterij en afstandbediening) passen in de meegeleverde tas.

Tot zover mijn bevindingen.
Dank voor de informatieve review! :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Anoniem: 10350 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:06:
[...]

Is bij heel veel Trekpleister zaken al uitverkocht. Ik zou vooraf eerst maar even bellen (als ze de telefoon op willen nemen natuurlijk) voordat je zomaar naar een vestiging toe zult gaan.
Eenzelfde portable dvd-spelertje (ook 7") is nu (ook voor 99,00) bij Mediamarkt. Lijkt vrijwel dezelfde, alleen weet ik niet zeker of er een accupack bijzit.

Intertoys heeft daarnaast deze week ook een 7" portable dvd-speler voor 99,00. Er staat alleen niet bij of deze Divx ondersteunt.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-06 22:06
Iemand al met de Pocket Dream Console (PDC) al kennis gemaakt?

Afbeeldingslocatie: http://www.intertoys.nl/gfx/content/555355.jpg

Te koop bij Intertoys (staan 30 16-bits spellen op) voor 30 euro.

http://www.intertoys.nl/i...D943B8AC3C16EA4/index.cfm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-06 10:49
cc12 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:56:

[afbeelding]

Ziet er wel leuk uit maar ik vind het iets te duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

cc12 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:56:

[afbeelding]

Zeit er uit als een blauw geverfde gamegear

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Zou toch leuk zijn als je die PDC zou kunnen modden om er andere spellen op te spelen. Ik heb er helaas erg weinig technische info over kunnen vinden, maar ik neem niet aan dat iemand zin heeft om er 30,- euro aan te besteden en het ding dan open te slopen? :P

Trouwens: ik was net nog even op http://www.shop.nl (dumpsite van HE) en als je nog een magnetron of ventilator zoekt: ze zijn daar erg goedkoop.... ;)

[ Voor 2% gewijzigd door mvdklip op 12-07-2006 21:16 . Reden: linkje fout ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-07 23:06

Smarron

The bend

mvdklip schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:15:
Zou toch leuk zijn als je die PDC zou kunnen modden om er andere spellen op te spelen. Ik heb er helaas erg weinig technische info over kunnen vinden, maar ik neem niet aan dat iemand zin heeft om er 30,- euro aan te besteden en het ding dan open te slopen? :P

Trouwens: ik was net nog even op http://www.shop.nl (dumpsite van HE) en als je nog een magnetron of ventilator zoekt: ze zijn daar erg goedkoop.... ;)
Thnx voor de tip, ik heb er direct 1 besteld. Ze zijn idd wel heel goedkoop!

Ik heb daar ook ooit mijn DVD-recorder gehaald. Prima ding en werkt nog steeds goed.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 19:08
FunkySmell schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:04:
[...]

Ziet er wel leuk uit maar ik vind het iets te duur :P
Een grapje zeker :').

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 13:47
Er is vanaf 19 juli een 1 gig mp3 speler bij aldi in de aanbieding.. Hier zit zeker geen fm radio op?
Hij kost 55 euro.. Valt mee want je kunt het ook nog eens uitbereiden met sd of mmc..

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_29/BILD01.JPG

• in hoogwaardige
aluminium frontbehuizing
• weergave van MP3
en WMA bestanden
• voor 32 uur muziek
(ca. 640 nummers)
• SD/MMC-kaartslot
voor eenvoudige en
snelle geheugenuitbreiding,
ook te gebruiken voor
gegevensopslag
• extra groot geïntegreerd
LCD-display
• compatibel met DRM
• eenvoudige titelzoek-
functie via navigatiemenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Leuk schermpje. Matrix met backlight zo te zien. Alleen jammer van dat merk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Die mp3 speler kan je denk ik niet opladen?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-07 21:38

Klippy

Still Game

Hmmm, best interessant, beetje jammer dat hij zo lelijk is.
Maar met een SD kaartje van 1GB er nog bij is het wel genoeg ruimte iig. Ben je voor 85 euro klaar.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Laatst online: 30-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
kecin schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:45:
Die mp3 speler kan je denk ik niet opladen?
Ik denk het niet... Je moet er vast oplaadbare batterijtjes bijkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Yohan schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:49:
Leuk schermpje. Matrix met backlight zo te zien. Alleen jammer van dat merk :P
Medion is een vrij goed merk hoor.. Ik heb een tv van Medion, de 82 cm die een paar maanden geleden in de aanbieding was en deze doet perfect.. Verder heb ik ook een tv-kaart van medion en deze is gewoon uitgerust met een philips chipset.. Valt mee dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 12:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

thecompany schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:04:
[...]

Medion is een vrij goed merk hoor..
Medion is gewoon gerelabelde "goedkope rommel". Ik heb echt alleen maar slechte ervaringen met spullen van Medion. Vaak is het eigenlijk zo goedkoop ook nog niet wanneer je gewoon wat beter rond kijkt. Medion valt bij mij in dezelfde categorie als Trust voor pc apparatuur: goedkoop maar matig van kwaliteit en vaak slechte support.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:07:
[...]

Medion is gewoon gerelabelde "goedkope rommel". Ik heb echt alleen maar slechte ervaringen met spullen van Medion. Vaak is het eigenlijk zo goedkoop ook nog niet wanneer je gewoon wat beter rond kijkt. Medion valt bij mij in dezelfde categorie als Trust voor pc apparatuur: goedkoop maar matig van kwaliteit en vaak slechte support.
Kan ik het niet mee eens zijn, familie van mij heeft er 10 jaar geleden een tv gekocht (Aldi). Werkt nog perfect. En bij andere producten, was er iets mis? Terug brengen, binnen korte tijd, geld terug of zelfde (of nieuwer) product.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
kecin schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:00:
[...]

Kan ik het niet mee eens zijn, familie van mij heeft er 10 jaar geleden een tv gekocht (Aldi). Werkt nog perfect. En bij andere producten, was er iets mis? Terug brengen, binnen korte tijd, geld terug of zelfde (of nieuwer) product.
Klopt.. De service is prima! Weet iemand of op de bovenstaande mp3 speler ook een fm radio zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthium
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-07 13:58
thecompany schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:14:
[...]

Klopt.. De service is prima! Weet iemand of op de bovenstaande mp3 speler ook een fm radio zit?
Wat mij interessanter lijkt is of er een accu in dit spelertje zit of niet... dan zou het namelijk een erg goede deal zijn voor deze prijs. En 3 jaar garantie, ook niet bepaald mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Xanthium schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:31:
[...]

Wat mij interessanter lijkt is of er een accu in dit spelertje zit of niet... dan zou het namelijk een erg goede deal zijn voor deze prijs. En 3 jaar garantie, ook niet bepaald mis ;)
Ikzelf geef de voorkeur aan losse batterijen. Ik hoor vaak genoeg mensen waarbij hun accu na een 1 a 2 jaar uitgeput is.Vervangen word dan moeilijk. En een extra setje oplaadbare batterijen is erg makkelijk mee te nemen.

Overigens zag ik laatst bij de Mediamarkt in Almere een Time mp3 speler 2GB voor 89 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Over oplaadbare batterijen gesproken, vanaf 17 juli bij Lidl diverse NiMH batterijen voor een spotprijs.
Afbeeldingslocatie: http://dzzn76.googlepages.com/lidlbatt.jpg

Van Duitse site:
Nickel-Metall-Hydrid-Akkus

* [1] 4x AA (Mignon), 2.100 mAh
* [2] 2x D (Mono), 4.000 mAh
* [3] 9-V-Block, 200 mAh
* [4] 2x C (Baby), 3.500 mAh
* [5] 4x AAA (Micro), 800 mAh
* Wiederaufladbar
* Auslaufsichere Konstruktion
* Preis je Packung
Dus 4 stuks AA (2100 mAh) voor € 2.29 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Henk007 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:54:
Da's goedkoop! Ik kan er nog wel een aantal gebruiken, bedankt voor de tip :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09-07 15:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Maar uhm, die MP3 speler van de Aldi. Mevrouw Bubba heeft wel interesse, maar dan voor dingen als sporten enzo. Dus vraag ik me af, is het een harde schijf speler? Lijkt me niet, maar toch.

Is er al iemand die hier iets over kan roepen verder? Hoe is de Aldi als je eerst eens wilt luisteren oid?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Willybubba schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:12:
Maar uhm, die MP3 speler van de Aldi. Mevrouw Bubba heeft wel interesse, maar dan voor dingen als sporten enzo. Dus vraag ik me af, is het een harde schijf speler? Lijkt me niet, maar toch.

Is er al iemand die hier iets over kan roepen verder? Hoe is de Aldi als je eerst eens wilt luisteren oid?
Het is vrijwel zeker een flash speler.
Mrs. Bubba mag de speler gewoon lekker thuis uitproberen :)

De ALDI garantie :
Geachte klant,

Alle ALDI Actueel-artikelen kunt u teruggeven in alle ALDI-markten tot 1 maand na aankoop, zonder opgave van reden en tegen voorlegging van de kassabon. De aankoopprijs wordt u terugbetaald.

Gelieve voor ALDI Actueel-artikelen met garantie de garantiekaart en uw kassabon te bewaren. Op de garantiekaart staat de servicedienst van de leverancier, tot wie u zich indien nodig kan wenden.

Uw wettelijke rechten als consument worden door deze bijzondere garantiebepalingen niet beperkt.

Wij kijken uit naar uw bezoek

Uw ALDI-team
Persoonlijk vind ik dit zowel een voordeel als een nadeel. Als je namelijk niet meteen bij het opengaan van de winkel voor de deur staat, maar wat later, of de volgende dag komt, loop je het risico een artikel te kopen dat een andere klant heeft teruggebracht. Met het risico dat er iets mist uit de verpakking of dat er kleine beschadigingen (krasjes) aanwezig zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Henk007 op 15-07-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Willybubba schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:12:

Koop liever een Nep Nano 1GB voor hetzelfde geld. Je bent (incl. verzenden) hetzelfde kwijt, en je hebt een nano-style apparaatje, met kleurenscherm wat ook video's afspeelt en foto's toont:

Afbeeldingslocatie: http://i24.ebayimg.com/04/i/07/a5/1a/85_1_b.JPG

Ook in zwart en 2GB leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Met die nep-nano's moet je helemaal opasssen: er zijn er al een aantal die klachten hadden over de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
25 euro voor zo'n 1 gig nep nano 8)7 wat is het verhaal achter dit apparaat? Ik heb wel verhalen gehoord over Chinezen die uit de Apple fabriek nano's goedkoper verhandelen. Zijn er reviews over dit ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:35
BARACUS schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:29:
25 euro voor zo'n 1 gig nep nano 8)7 wat is het verhaal achter dit apparaat? Ik heb wel verhalen gehoord over Chinezen die uit de Apple fabriek nano's goedkoper verhandelen. Zijn er reviews over dit ding?
dat is wel heel goedkoop idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik lees in de specs 4 uur mp3 playback, dat kan niet waar zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:30
BARACUS schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:29:
42 GBP, = zo'n 60 eur, geen 25 eur. (je moet verzendkosten e.d wel meerekenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
DJSmiley schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:05:
[...]

42 GBP, = zo'n 60 eur, geen 25 eur. (je moet verzendkosten e.d wel meerekenen)
2e rij middeltste, nu kopen 25 euro B) als je gaat bieden moet het nog goedkoper kunnen. 2 gig voor 50 euro, ook niet slecht maar eigenlijk te duur daar koop je 2 stuks 1 gig's voor :P De prijzen lopen wel uiteen in dezelfde winkel, vreemd. De verzendkosten zijn wel erg hoog, 30 euro ofzo?
http://stores.ebay.nl/dig...rZ1QQfsubZ3QQftidZ2QQtZkm

edit:19 euro verzendkosten naar ons landje, maffe prijzen bij de andere is het 19 pond 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door BARACUS op 15-07-2006 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128699

Stel als iemand hier zo'n nano besteld zou die zo vriendelijk willen zijn om het hier of in een nieuw draadje teposten hoe de afhandeling was, en of het product ook echt zijn geld waard is?

ben wel nieuwsgierig naar zo'n "nep" nano

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 128699 op 15-07-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
'k Heb er 1tje besteld voor m'n zusje. Ik meld het wel wanneer die binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
Henk007 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:54:
Over oplaadbare batterijen gesproken, vanaf 17 juli bij Lidl diverse NiMH batterijen voor een spotprijs.
[afbeelding]

Van Duitse site:

[...]

weet je zeker dat het bij de lidl en vanaf vandaag is? Niets gezien in de regio 1 winkel, bovendien ook niks op de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:55

ikbenwouter

! w t R

jschelhaas schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:56:
[...]

weet je zeker dat het bij de lidl en vanaf vandaag is? Niets gezien in de regio 1 winkel, bovendien ook niks op de website
Heb ze net gehaald in Haarlem. Ze staan gewoon op de site hoor bij actuele aanbiedingen:
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20060717.index
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.06_2797/$file/06_2797_b.jpg

# Keuze uit:
# AA (per 4 stuks) -> dit is dus 2100 mAh (NiMH)
# AAA (per 4 stuks)
# C (per 2 stuks)
# D (per 2 stuks)
# of 9 Volt block (per stuk).

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik moet sneller leren typen :P

[ Voor 81% gewijzigd door mvdklip op 17-07-2006 16:06 . Reden: Sneller typen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Opzich niet duur. Een 160GB DVD-recorder bij de Gamma:

Afbeeldingslocatie: http://www.computer-tuning.nl/images/hddrec.jpg

Ik kan alleen weinig over het merk vinden.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Anoniem: 128699 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:43:
Stel als iemand hier zo'n nano besteld zou die zo vriendelijk willen zijn om het hier of in een nieuw draadje teposten hoe de afhandeling was, en of het product ook echt zijn geld waard is?

ben wel nieuwsgierig naar zo'n "nep" nano
Ik heb uit de ebay lijst een Nederlander even gemaild. Hij had er 3 besteld en de afhandeling was prima. Mijn vraag was vooral over de batterij die 4 uur zou werken volgens de specs. Deze ging inderdaad erg snel leeg, 4 uur is wel extreem weinig natuurlijk. Het was een beetje een vaag mailtje dus 100% betrouwbaar is het niet. Hij was er van overtuigd dat het gewoon een oud Samsung model was, op de Samsung site stonden de nieuwste modellen. Zover ik heb gezien op de fabrikant site zijn ze een apart bedrijf en gebruiken ze Samsung geheugen. Zelfs als luxe pendrive is het goedkoop :P

[ Voor 4% gewijzigd door BARACUS op 17-07-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
Ow, klopt, verkeerd gekeken. Moest wel naar de andere kant van de stad, maar ik heb ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25670

http://www.kruidvat.nl/do...=KRUIDVATMAGAZINE&Flash=8
In het Kruidvat blaadje staat nu een 17 inch LCD TV te koop voor 299 euro.
Er staat geen (tot nauwelijks leesbaar) typenummer bij. Kan dit modelletje dan ook niet terugvinden in de pricewatch of de samsung site. Lijkt het jullie wat? Vind het wel een mooi modelletje voor op de slaapkamer! 43 cm is goed te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114732

Anoniem: 25670 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:19:
http://www.kruidvat.nl/do...=KRUIDVATMAGAZINE&Flash=8
In het Kruidvat blaadje staat nu een 17 inch LCD TV te koop voor 299 euro.
Er staat geen (tot nauwelijks leesbaar) typenummer bij. Kan dit modelletje dan ook niet terugvinden in de pricewatch of de samsung site. Lijkt het jullie wat? Vind het wel een mooi modelletje voor op de slaapkamer! 43 cm is goed te doen...
711MP(als ik het goed heb..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk, dat had ik me nou niet gerealiseerd, de integratie van computerscherm en tv is behoorlijk gearriveerd. Geen goede aanbieding dus. Wel interessant om zo'n ding voor 267e aan te schaffen, toch leuk voor in de slaapkamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114732

Anoniem: 25670 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:03:
[...]

Kijk, dat had ik me nou niet gerealiseerd, de integratie van computerscherm en tv is behoorlijk gearriveerd. Geen goede aanbieding dus. Wel interessant om zo'n ding voor 267e aan te schaffen, toch leuk voor in de slaapkamer :)
299 bedoel je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Dat van die 267 euro kon ik dus even helemaal niet volgen, maar volgens mij bedoel je dat ie hier op tweakers in de pricewatch staat voor die prijs. :P Best leuke prijs voor zoiets inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthium
zijn er nog mensen die morgen de aldi mp3 speler gaan halen?

ik zit zelf nog een beetje te twijfelen, maar ik ga wel even kijken of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65151

Hey, ik heb bij de lidl wat cd etiketten gekocht, lekker goedkoop maar nu de volgende stap, wie weet hoe ik mn printer kan "leren" waar hij moet printen? Zijn daar slablonen voor, of moet ik zelf maar goed mikken en hopen dat het goed komt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Xanthium schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:35:
zijn er nog mensen die morgen de aldi mp3 speler gaan halen?

ik zit zelf nog een beetje te twijfelen, maar ik ga wel even kijken of het wat is :)
Gewoon halen, testen en de resultaten hier posten. Als het niet bevalt gewoon terugbrengen en het geld terugvragen.
zie ook:
Henk007 in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
307 bedoel je... komt nog 8 euro verwijderingsbijdrage bij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:30
woutor schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:00:
[...]

Heb ze net gehaald in Haarlem. Ze staan gewoon op de site hoor bij actuele aanbiedingen:
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20060717.index
[afbeelding]

# Keuze uit:
# AA (per 4 stuks) -> dit is dus 2100 mAh (NiMH)
# AAA (per 4 stuks)
# C (per 2 stuks)
# D (per 2 stuks)
# of 9 Volt block (per stuk).
Heb ze ook gehaald. Zal geen enorme topkwaliteit zijn, maar in prijsverhouding vind ik t goed.

AA: 21100mAh
AAA: 800mAh
C: 3500mAh
D: 4000mAh
9 volt: 200mAh (geloof ik)

Heb zelf AA gehaald voor mn cam, AAA een setje voor van-alles-wat, en D voor mn Maglite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Ik heb de mp3 speler net ff gehaald, was wel druk...

De mp3 speler lijkt op de doos behoorlijk groot maar dit valt heel erg mee... Het scherm is heel helder en de geluidskwaliteit is heel goed.. Maar er zijn ook wat minpunten zoals het door scrollen van de nummers.. Als je 200 nummers op je mp3 hebt staan en je wilt nummer 180 zul je behoorlijk moeten scrollen of je moet verschillende albums op je mp3 zetten. Je hebt namelijk wel een soort scroll lijst, linker boven toets, music, albums, en dan klik je het album aan maar hier kun je alleen bij het start nummer beginnen. Als je naar het laatste nummer scrollt kun je niet direct naar een ander nummer met behulp van de forward toets.. Toch wel jammer.. De behuizing is robuust zoals op de doos is aangegeven en de mp3 ligt fijn in de hand..

+ Punten
- Geluidskwaliteit
- Helder scherm
- Robuust
- Ligt fijn in de hand

- Punten
- Het scrollen door de nummers..

Verder nog geen min punten maar die kunnen nog komen..

Thecompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Werkt het apparaat met directories en bestanden of met ID3 tags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FuNnYf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:12
Aanbieding Carrefour:
Afbeeldingslocatie: http://aycu34.webshots.com/image/713/1332272602669818806_rs.jpg

Weet iemand of dit een goede aanbieding is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 12:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

kecin schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:00:
[...]

Ondersteuning houd natuurlijk niet op bij het omruilen van producten. Denk hierbij ook aan het niet fixen van bekende bugs in bv aangeboden dvd spelers, het verkopen van apparatuur waar bekende problemen mee zijn (er was iets met een dvd recorder waar nog wel iets over te vinden is hier op GoT) etc. De producten hebben over het algemeen wel een gewone levensduur maar dat heeft Yoko rommel ook. Daarbij komt dat Medion vaak helemaal niet zo goedkoop is maar de kwaliteit wel eens stuk minder (denk bv aan ruis, ondersteuning etc).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81352

Ik heb die medion mp3 speler voor mijn vader gekocht en zit het uit te proberen, maar de hele album volgorde wordt verneukt, enig idee wat de oorzaak kan zijn? (ze zijn id3v2 getagged met nummers en de bestandsnamen beginnen met een nummer)

Ook worden niet alle nummers gepackt onder het album.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 81352 op 19-07-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:01

mace

Sapere Aude

Deze DVD recorder is nu bij onze aldi in de opruiming voor 175,-

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/OFF01.HTM

ziet er uit als een liteon, is dat wat voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

jschelhaas schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:39:
[...]

307 bedoel je... komt nog 8 euro verwijderingsbijdrage bij... :)
Klopt, gisteren deze lcd tv gehaald die dus als slaapkamer scherm gaat dienen en als pc scherm. Heel even getest of deze het doet (is nl een kado). Maar zag er prima uit voor een 17 inch. Heb ook nog even in de pricewatch gekeken, maar ondanks de aangeboden lagere prijzen hadden de eerste 5 shops al geen voorraad. Dus deze maar gehaald zodat ik in het geval van een pixel defect deze gelijk weer zou kunnen ruilen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81352 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:06:
Ik heb die medion mp3 speler voor mijn vader gekocht en zit het uit te proberen, maar de hele album volgorde wordt verneukt, enig idee wat de oorzaak kan zijn? (ze zijn id3v2 getagged met nummers en de bestandsnamen beginnen met een nummer)

Ook worden niet alle nummers gepackt onder het album.
Dat idiote ding lijkt te sorteren op tracknaam, beetje idioot, maar ach daar valt wel omheen te werken.

EDIT: kan ook niet tegen lange album namen soms, gaat die de volgorde van bepaalde liedjes veranderen

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 81352 op 19-07-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marco899 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:54:
[...]
Klopt, gisteren deze lcd tv gehaald die dus als slaapkamer scherm gaat dienen en als pc scherm. Heel even getest of deze het doet (is nl een kado). Maar zag er prima uit voor een 17 inch. Heb ook nog even in de pricewatch gekeken, maar ondanks de aangeboden lagere prijzen hadden de eerste 5 shops al geen voorraad. Dus deze maar gehaald zodat ik in het geval van een pixel defect deze gelijk weer zou kunnen ruilen.
Ahh cool, ja het is een mooi apparaat. Vind 30 euro meerprijs wel een beetje veel. Sorry voor de verwarring, die 267 was de goedkoopste prijs uit de pricewatch. Naar aanleiding van een ander aanbiedingen topic heb ik deze http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1145638 gekocht. Is voor de woonkamer, de slaapkamer moet het voorlopig dan maar doen met een oude gare bak die te veel ruimte in beslag neemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleison667
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 14:53

Eleison667

from other space

werkt die mp3 speler van de aldi nou met batterijen of wat? want dan moet ik zo als ik hem haal meteen ff doorfietsen naar de lidl :P

En ik neem aan dat je er gewoon muziek op kan zetten als op een extern opslag medium, en niet dat je een leip programma nodig hebt zoals andere apen *cough*apple!*cough* dat doen. Want dan kan je er fijn mappen op zetten en dan is die rare navigatie totaal geen probleem meer voor mij :P

am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthium
thecompany schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:13:
Ik heb de mp3 speler net ff gehaald, was wel druk...

.............

+ Punten
- Geluidskwaliteit
- Helder scherm
- Robuust
- Ligt fijn in de hand

- Punten

Verder nog geen min punten maar die kunnen nog komen..

Thecompany
Ik zou hier op willen merken dat ik persoonlijk het uiterlijk een beetje goedkoop over vind komen. Natuurlijk kun je voor dat geld geen shiny ipod factor verwachten maar had had wel iets mooier gekund. Het is subjectief maar ik vond het wel wat minder. Ook jammer dat de speler inderdaad op een AAA batterij werkt en geen accu heeft. Ik ga um zodadelijk weer terugbrengen.. :(

Ik moet wel zeggen dat ik de geluidskwaliteit erg goed vond, goede bass en heldere klanken, niet dat "platte en lusteloze" geluid dat die goedkope usb stick spelertjes geven, dat vind ik een grote meevaller. Inderdaad wel een nadeel dat de speler niet met een mappen hierarchie werkt, hij gooit alle nummers in 1 speellijst waar je dan ook helemaal doorheen zal moeten scrollen.

[ Voor 21% gewijzigd door Xanthium op 19-07-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ben ik dan de enige die een losse batterij veel fijner vind dan een accu? Koop je bij de Lidl een setje batterijen en zit je nooit zonder stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleison667

Eleison667

from other space

I absolutely agree!! en als je batterijen sterven, gooi je ze gewoon weg, werkt je speler nog. Hoef je hem niet open te zagen om erachter te komen dat hij nietmeer in elkaar wil en je die accu nooit meer aan de praat krijgt of whatever!

BTW heeft er iemand een type nr van die speler? of maybe gewoon de technical specs? Kwil namelijk erg graag weten watvoor output vermogen dat ding heeft ivm mijn Huge koptelefoon :P
BARACUS schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:11:
Ben ik dan de enige die een losse batterij veel fijner vind dan een accu? Koop je bij de Lidl een setje batterijen en zit je nooit zonder stroom.

[ Voor 16% gewijzigd door Eleison667 op 19-07-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 07-07 21:34
MaCe1337 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:41:
Deze DVD recorder is nu bij onze aldi in de opruiming voor 175,-

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/OFF01.HTM

ziet er uit als een liteon, is dat wat voor die prijs?
(Zucht) Welke Aldi......

Verder is dit ding uitgebreid besproken hier.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
  • Laatst online: 17-06 20:43
Ik heb de MP3 speler ook opgehaald vanmorgen. Had nog een 4GB SD Ultra 150x kaartje liggen dus die heb ik er meteen maar even ingedrukt. Nu heb ik 5GB aan muziek en dat voor maar 55 euri. Geluidskwaliteit is prima en scherm is zeer indrukwekkend. Nadeel is het scrollen van de nummer idd maar ik heb hem toch op shuffle en aangezien ik al mijn muziek mooi vind maakt het me niet zoveel uit welk nummer ik vervolgens krijg. Kwaliteit van materiaal is gewoon goed te noemen.

Het is jammer dat er geen FM tuner in zit aangezien ik soms wel ff naar de radio wil luisteren. Maar met 5GB aan MP3-tjes kom ik de zomer ook wel door. :P

Dat de speler op batterijen werkt vind ik wel prima. De batterijen kosten bijna niets en de speler gaat zo'n 8 á 10 uur mee met één batterij. Veel goedkoper kun je zo'n speler als dit niet krijgen. Er zijn wel goedkopere 1GB MP3 spelers (bij Dynabite heb je een 1GB speler met FM tuner voor 30 euro) maar die spelers hebben geen SD slot.

De 5GB totale opslag is super handig voor het verspreiden van je muziek. Als je de speler met SD-kaart inplugt dan krijg je 2 schijfstations erbij. Één is de interne 1GB opslag en de ander is de 4GB SD-kaart. Vervolgens copy, paste en voilá, een zeer gelukkige zus die ineens 5GB extra muziek op der PCtje heeft staan die ze vervolgens (gedeeltelijk) op haar cheape 1GB speler van Dynabite kan pompen.

Ik kan de speler ook aansluiten op mijn DVD recorder. Beide media worden herkend en de muziek wordt zonder problemen afgespeeld. De SD-kaart is ook als opslagmedia te gebruiken voor divx bestanden en dergelijke. Deze worden zelfs ook door mijn DVD recorder herkent. Ik gebruik de speler dus ook als USB stick.

Prima aankoop zou ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
Ik kan trouwens ook nergens specs vinden. Het typenummer is: MD81361

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthium
Retaliator schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:41:

......

Prima aankoop zou ik zeggen. :)
Maar niet iedereen heeft een 4gb sdkaartje twv zo'n 90 euro nog ergens liggen ;)
als je het apparaatje zelf uitbouwt door er extra geld in te steken worden de voordelen uiteraard wel stukken groter ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Retaliator schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:48:
Ik kan trouwens ook nergens specs vinden. Het typenummer is: MD81361
Na wat zoekwerk dit Duitstalig topic op DVDboard.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleison667

Eleison667

from other space

ja die hadden wij ookal wel gezien hoor, van die 8 hits op google was het niet zo moeilijk om die ook te ontdekken, maar echte SPECS zijn het dus niet. of zie jij daar het output vermogen staan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Xanthium schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:51:
[...]

Maar niet iedereen heeft een 4gb sdkaartje twv zo'n 90 euro nog ergens liggen ;)
als je het apparaatje zelf uitbouwt door er extra geld in te steken worden de voordelen uiteraard wel stukken groter ja
Idd. :P Deze zin vond ik ook een beetje misleidend:
Nu heb ik 5GB aan muziek en dat voor maar 55 euri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
Hehe :P

De mogelijkheid van uitbreiden was de reden waarom ik er één heb gekocht. Kwam gister het Aldi krantje pas tegen en was meteen overtuigd. Dat de MP3-speler met 4GB kaartjes overweg kan vind ik super. Ik ken genoeg "duurdere" merken die niet verder gaan dan 2GB. Voor iedereen die nog SD geheugen heeft liggen is dit een leuke MP3-speler. (je bent van je overtollige geheugen af en je hebt een uitgebreide MP3-speler)

Ik denk dat ik Medion maar eens ga mailen over de specs. Het feit dat dit een redelijk nieuwe speler is, is waarschijnlijk ook de reden waarom er nog geen product info beschikbaar is. Als ik info heb dan post ik die wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175433

Tutti-frutti schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:12:
Opzich niet duur. Een 160GB DVD-recorder bij de Gamma:

Ik kan alleen weinig over het merk vinden.
Lijkt wel een goede prijs 199 euro voor 160 GB.

Afbeeldingslocatie: http://www.computer-tuning.nl/images/hddrec.jpg

Iemand ervaring met dit apparaat, kan je er makkelijk reclame mee editten en
is het beeld mooi en bedieningsgemak goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleison667

Eleison667

from other space

Meh, naar de aldi geweest, maar hij was al uitverkocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jobah schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:10:
ja die hadden wij ookal wel gezien hoor, van die 8 hits op google was het niet zo moeilijk om die ook te ontdekken, maar echte SPECS zijn het dus niet. of zie jij daar het output vermogen staan? :(
Ik kan je wel vertellen dat ik twee hoog impedantie(100 en 250 Ohm) koptelefoons heb geprobeerd, qua volume gaat het wel, maar als je het (een beetje) hard wil loop je tegen het maximum volume aan. Toch kun je horen dat de portable(natuurlijk) niet genoeg sap kan leveren om de koptelefoon tot leven te wekken (het middenbereik mist, het geluid is een beetje aan de dunne kant). Maar mijn vader is er blij mee, die wou gewoon een simpele mp3 speler die je na een paar jaar gewoon weg kunt gooien (omdat echt goede portable nog niet bestaan, vooral iets dat en flac kan afspelen en zonder gaten tussen de liedjes werkt).

Wat wou je eigenlijk aan gaan sluiten als koptelefoon?

EDIT: ik zie net dat de laatste post zegt dat die uitverkocht was

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 81352 op 19-07-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
BARACUS schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:11:
Je bent zeker niet de enige. Liever 1 extra accu in de zak dan dat je het apparaat niet meer kunt gebruiken.

Is het nou zo dat je er geen mappen (van bijvoorbeeld een cd) op kan zetten of zet die speler alle mappen door elkaar heen (dus niet op alfabetische volgorde) ?

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_29/BILD01.JPG

Gaat het trouwens om een Oled scherm?

Ik moet eerlijk zeggen dat de vorm me doet denken aan een elektrische scheerapparaat :D

[ Voor 16% gewijzigd door cc12 op 19-07-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn trouwens ook zwarte versies, die zijn rond het scherm zwart, de toetsen, het stukje van de batterij klep die je ziet is ook zwart. Ik kan wel zeggen dat het scherm niet perfect is (soort van backlight lek op sommige plekken). Toevallig iets speciaals waar je oled aan kunt herkennen?

EDIT: alles is tag gebasseerd, je kunt selecteren op:

alles
enkel lied
album
artiest -> album
genre -> alles of enkel lied

Folders maken weinig uit, sortering is op basis van tracknaam, dus voeg 01, etc toe aan de tracknaam als je de volgorde goed wil houden.

Te lange album naam zorgt voor rare effecten, dus bij rare dingen(zoals onlogische volgordes van liedjes) kun je beter de album naam tot minder dan 20 tekens inkorten (je kunt het zien als de albumnaam van het scherm afvalt).

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 81352 op 19-07-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
Kenmerk van Oled schermen is (naar mijn weten) dat de (achtergrond)scherm zwart is en het gebruik van pixels zodat de scherm in principe ook afbeeldingen kan weergeven. Natuurlijk heb je ook lcd schermen met achtergrond maar daar kan je maar bepaalde alfanumerieke tekens op weergeven (of speciaal geconstrueerde tekens).

Ik weet niet hoe het tegenwoordig staat met oled-schermen, maar een aantal jaar geleden gingen die schermen acheruit wat betreft de intensiteit v.d. tekst.

Al met al wel een leuke mp3 speler. Zeker wat betreft de geluidskwaliteit , gebruik van normale batterijen en de mogelijkheid om sd kaartjes te gebruiken met grote geheugen. Alleen ben ik weer te laat :'(

[ Voor 18% gewijzigd door cc12 op 19-07-2006 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleison667

Eleison667

from other space

nvm 0o

[ Voor 96% gewijzigd door Eleison667 op 20-07-2006 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
Ik heb de zwarte variant van de MP3-speler. Ik vind deze stukken mooier dan de versie die hierboven staat. Ik zag toevallig op de doos staan dat er meerdere kleuren inzaten. Dus heb ik de kassa dame beleefd gevraagt of ze nog andere kleuren had. "ja hoor, een zwarte" antwoorde ze vol trots. Waarop ik antwoorde "doe mij die maar" de agent die achter mij in de rij stond vond dit ook een goede keuze. "doet u mij ook maar zo één" zei hij de Aldi kassajuf. Vervolgens verlieten de agent en ik het pand lachend omdat wij wel op tijd waren voor zo'n leuk spelertje. Zo beleef je nog eens wat op een woensdagochtend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Retaliator schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:45:
Ik heb de zwarte variant van de MP3-speler. Ik vind deze stukken mooier dan de versie die hierboven staat. Ik zag toevallig op de doos staan dat er meerdere kleuren inzaten. Dus heb ik de kassa dame beleefd gevraagt of ze nog andere kleuren had. "ja hoor, een zwarte" antwoorde ze vol trots. Waarop ik antwoorde "doe mij die maar" de agent die achter mij in de rij stond vond dit ook een goede keuze. "doet u mij ook maar zo één" zei hij de Aldi kassajuf. Vervolgens verlieten de agent en ik het pand lachend omdat wij wel op tijd waren voor zo'n leuk spelertje. Zo beleef je nog eens wat op een woensdagochtend. :P
Ik zou het verhaal toch wat spannender vinden als je met die agent in je nek de mp3 speler uit haar handen trok en een sprintje ging maken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BARACUS op 20-07-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
+ Punten
- Geluidskwaliteit
- Helder scherm
- Robuust
- Ligt fijn in de hand

- Punten
EDIT:
- Kunt geen nummers vanaf mp3 verwijderen.. Vooral irritant bij opname's
- Het updaten van de speler duurt te lang
- Het uitzetten duurt (mij) te lang.. Gewoon 1 keer in drukken uit.. De kans is toch niet groot dat je dat kleine knopje per ongeluk indrukt..

Bovenstaande problemen kunnen vrijwel allemaal verholpen worden door een Firmware.. MEDION?

Thecompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleison667

Eleison667

from other space

Dik kans dat de nederlandse lidl anytime soon met een hdd mp3 speler komp.

Kijk dit maar eens :) http://www.targa.co.uk/in...defined&SPCAREA=undefined

Interesting no?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Jobah schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 01:22:
Dik kans dat de nederlandse lidl anytime soon met een hdd mp3 speler komp.

Kijk dit maar eens :) http://www.targa.co.uk/in...defined&SPCAREA=undefined

Interesting no?
Ziet er interessant uit, maar de prijs bepaalt of die echt de moeite waard is. 20 Gb is tegenwoordig niet zo veel meer.

[ Voor 8% gewijzigd door xoun op 21-07-2006 10:57 ]

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.