"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
PAL Progressive Scan
160 GB HDD
Timeslip, Chase TV, Pause TV (HDD)
VPS / PDC
Speelt ook DIVX
Helaas geen guide+ en geen showview.
Op de foto staat een DVD3601(?) > Maar dat wil ook niet alles zeggen, ff uitzoekenDVD-SPELER MET DIVX
Stijlvolle zilverkeurige DVD-speler met DivX. Speelt DVD, CD,
CD-R,CD-RW, MP3, Kodak Picture en JPEG Picture
* Ondersteunt verschillende talen en ondertitels
* Ingebouwde Dolby Digital AC3-decoder,
Dolby-digitaluitgang en scartuitgang
* Inclusief kinderslot en afstandsediening
van 49.99 voor 34.99 (excl. 3 euro verwijderingsbijdrage)
http://www.internetvoorde...=pageProduct&ProdID=16136
[ Voor 17% gewijzigd door The Collector op 11-06-2006 11:50 ]
(Staat op Blz 100 voor de mensen die het ook in de bus gekregen hebben)
Verwijderd

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2006 14:10 ]
zou kloppen als ze een "centrino" 1.5 bedoelden, niet de budget celeron.Frash schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:48:
Zat net in het Correct magazine te lezen over een boordcomputer voor schepen.. in de uitleg claimen ze dat de Intel Celeron Mobile 1.5 die erin zit net zo krachtig is als een Pentium IV 2.8 ghz. Klopt dat of is dat onzin?
(Staat op Blz 100 voor de mensen die het ook in de bus gekregen hebben)
Woensdag, morgen, heeft de aldi er ook zo een, dezelfde prijs alleen met afstandsbediening, want met dit weer moet je niet naar de ventilator te hoeven lopen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:10:
een alternatief voor zo'n standaard ventilator mss. Bij de blokker.
[afbeelding]
Heb gisteren een kleinere torenventilator gekocht, bij de blokker. Werkt goed.
Voor eht ontopic gehalte:hiermee kun je natuurlijk de AV-apparatuur mee koelen, die wordt namelijk erg warm met dit weer.
Life is not about specs, it is about joy!
Verwijderd
oooow. AV aanbiedingen. ik zie het nou pas. vond het al verdacht veel over hd recorders gaan enzo.bartvl schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:39:
[...]
Woensdag, morgen, heeft de aldi er ook zo een, dezelfde prijs alleen met afstandsbediening, want met dit weer moet je niet naar de ventilator te hoeven lopen.
Heb gisteren een kleinere torenventilator gekocht, bij de blokker. Werkt goed.
Voor eht ontopic gehalte:hiermee kun je natuurlijk de AV-apparatuur mee koelen, die wordt namelijk erg warm met dit weer.
oh bestaat er dan ook eenzelfde soort topic zonder av?
Nee, het enige significante verschil tussen de Celeron en de Pentium-M is de power saving. De Celeron presteert bijna identiek aan de Pentium-M op dezelde snelheid in de meeste situaties. Het enige andere verschil is de hoeveelheid cache, maar dat is niet zo spannend.DJSmiley schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:26:
[...]
zou kloppen als ze een "centrino" 1.5 bedoelden, niet de budget celeron.
[ Voor 5% gewijzigd door brama op 13-06-2006 15:49 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
http://www.lidl.nl/nl/hom...terne_300_GB_harde_schijf
Canon EOS 350D - 17-70 Sigma - 70-300 Sigma
Verwijderd
Is dit wat, of kan ik beter deze http://www.internetvoorde...=pageProduct&ProdID=16136 van een paar posts terug nemen?
En hoe werkt zo'n speler eigenlijk, gewoon paar Div-X-jes op een dvd branden en spelen maar? En is het ook mogelijk om er ondertiteling onder te kijken?
Hij lijkt uiterlijk op http://www.kijkshop.nl/in...253&intProductgroepID=266, maar ik kan er geen ervaringen over vinden.
http://www.internetvoorde...pageProduct&ProdID=15682&

Als je 60cm groot bent, ik sta met 1 stap bovenop die torenn00bs schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:14:
Goedkoop niet helemaal maar dit is wel echt ZEER vet![]()
[afbeelding]
Een flinke bord hout bekleden met wat plastic doek en dat schuin op je dak monteren. Dan ben je voor 2 tientjes klaarn00bs schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 01:15:
lolik dacht meer aan dat ding op de 1e verdieping op een dakje oid zetten en onder in de tuin zo een groot zwembad en er dan maar inglijden
Ik dacht eigenlijk meer aan 2 hoog plaatsen, glide over het randje en er geen zwembad onder.BARACUS schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:17:
[...]
Als je 60cm groot bent, ik sta met 1 stap bovenop die torenWel leuk om voor de buurtkinderen te kopen, dan graaf je een diepe put met daarin een groot vuur, 1 voor 1 zo de glijbaan af met die rotkinderen.
Wel een camera
Praktica Luxmedia 8003
8.0 MP digitale camera
3 x optische zoom
4x digitale zoom
2.4" TFT-kleurenscherm
incl. 128 MB SD geheugenkaart
199.00

http://schlecker.nl/topcharts_nl.htm
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Ja maar past niet echt in een AV aanbiedingen topic of je moet er een waterdichte mp3 speler bijzettenn00bs schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:14:
Goedkoop niet helemaal maar dit is wel echt ZEER vet![]()
[afbeelding]
Verder is Dynabyte leuk aan het dumpen. De pak mee voor paps folder:
- VDO Dayton MS2010 set met alle kaarten van Europa € 249,-.. Voor die prijs heb je bij de blokker een Cartrek.....
- Ook een 512 MB mp3 usb pen voor € 24,95,
- een 256 usb pen voor € 12,95 (Freecom Databar)
- Een Acer 3623 WXMi Laptop staat in de pricewatch voo € 690,- bieden zij aan voor € 599,-
Niet verwacht van deze, over het algemeen, te dure tent!
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
[ Voor 98% gewijzigd door Marco op 14-06-2006 09:42 ]
Geen ervaring mee. Maar een lokale pc boer bied hier voor dezelfde prijs een 320 Gb externe schijf. En dan haal ik hem nog vele malen liever daar dan bij de Lidl.hansvanzet schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:02:
Iemand ervaringen met de Targa (Samsung) Databox? In de aanbiedinding bij de Lidl voor 139 euries
http://www.lidl.nl/nl/hom...terne_300_GB_harde_schijf
edit: Mycom bied er één aan voor € 129,- of voor € 139 een 320 Gb ook maar dan wel een Toshiba
[ Voor 24% gewijzigd door Rudi Vader op 14-06-2006 10:10 ]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Lol, linksonderaan in die folder: PDF processed with CutePDF evaluation edition.RudiVader schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:17:
[...]
Ja maar past niet echt in een AV aanbiedingen topic of je moet er een waterdichte mp3 speler bijzetten
- VDO Dayton MS2010 set met alle kaarten van Europa € 249,-.. Voor die prijs heb je bij de blokker een Cartrek.....
- Een Acer 3623 WXMi Laptop staat in de pricewatch voo € 690,- bieden zij aan voor € 599,-
Besparen op alles zullen we maar zeggen
lijkt verrekte veel op casio digicam die best ok zijnsjolmers schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:40:
Bij de Schlecker online:
Praktica Luxmedia 8003
8.0 MP digitale camera
3 x optische zoom
4x digitale zoom
2.4" TFT-kleurenscherm
incl. 128 MB SD geheugenkaart
199.00
[afbeelding]
http://schlecker.nl/topcharts_nl.htm
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Bij Alternate een Toshiba 250GB voor € 99,90RudiVader schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:06:
[...]
Geen ervaring mee. Maar een lokale pc boer bied hier voor dezelfde prijs een 320 Gb externe schijf. En dan haal ik hem nog vele malen liever daar dan bij de Lidl.
edit: Mycom bied er één aan voor € 129,- of voor € 139 een 320 Gb ook maar dan wel een Toshiba
Android fanboy
Deze 3623 WXMi heeft echter wel 512MB i.p.v. 1024MB intern geheugen. Echter is dat bij sommige anderen in dat rijtje in de pricewatch ook het geval, jammer dat er geen apart model voor in staat.RudiVader schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:17:
[...]
Ja maar past niet echt in een AV aanbiedingen topic of je moet er een waterdichte mp3 speler bijzetten
Die VDODayton is een net nieuw navigatie systeem. Met een adviesverkoop van 249. Waar je deze oo koopt. Er wordt dus niet gedumpt, dit is de standaard advies verkoopprijs.RudiVader schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:17:
[...]
Inclusief 1 GB SD en 544 mb intern geheugen. Wel mooi ding voor da tgeld!!
Ok, dat wist ik niet. Op de VDO Dayton site kwam ik hem niet tegen en dacht dat hij gedumpt werd voor dat geld. Een navigatie systeem voor dat geld, met zoveel kaarten en van VDO Dayton vond ik zelf vreemd, zeker als je de concurentie bekijkt. Ik ben alleen ooit van de a-merken voor € 199,- een Navman tegen gekomen maar die was alleen voor de Benelux en er zat geen touchscreen op.thefox154 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:44:
[...]
Die VDODayton is een net nieuw navigatie systeem. Met een adviesverkoop van 249. Waar je deze oo koopt. Er wordt dus niet gedumpt, dit is de standaard advies verkoopprijs.
Inclusief 1 GB SD en 544 mb intern geheugen. Wel mooi ding voor da tgeld!!
Merk je echt verschil ?Ivo NL schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:36:
Ik heb die tower ventilator gekocht bij de Aldi, ding werkt perfect. Afstandsbediening is echt heeeerlijk!
[afbeelding]
Android fanboy
Ja ok, maar is het ding geluidsarm en heeft het nut?Ivo NL schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:49:
Euh, dat ding doet gewoon wat een ventilator hoort te doen: blazen.
Android fanboy
Ik ga toch ff kijken of ik morgen voor de deur ga liggen bij de lidl. Het prijsje is mooi, en de features zijn ook redelijk goed. Koeling schijnt ook goed te zijn.RudiVader schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:06:
[...]
Geen ervaring mee. Maar een lokale pc boer bied hier voor dezelfde prijs een 320 Gb externe schijf. En dan haal ik hem nog vele malen liever daar dan bij de Lidl.
PSN: djmurcielago
Wil hem eigenlijk alleen als hij ook stil is, beetje blazen mag maar niet op full speed.. Laat het even weten als je hem hebt aub. Dan rij ik er ook om. Hij moet dus stil genoeg zijn voor 's nachts, en dat is niet veel lawaaiMurcielago schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:24:
[...]
Ik ga toch ff kijken of ik morgen voor de deur ga liggen bij de lidl. Het prijsje is mooi, en de features zijn ook redelijk goed. Koeling schijnt ook goed te zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door Elect op 14-06-2006 22:57 ]
Dat kan idd. Je hoeft je nergens voor te registreren. Alleen als je updates en extra diensten wilt krijgen.BARACUS schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:36:
Zo'n navigatie systeem kun je dat gebruiken zonder enkele registratie? Zo uit de doos?
Verwijderd
Stand 1 gaat wel, maar stand 2 en 3 natuurlijk helemaal, produceren best wel veel geluid vind ik, maar dat is persoonlijk, denk ik.Ivo NL schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:15:
Ding is redelijk geluidsarm op de 2 lage standen, op de hoogste stand hoor je wel veel. En nut heeft 't zeker, 't is erg fijn met dit benauwde weer
Maar nut heeft het zeer zeker.
snap ik, heb zelf het introductie bericht ook 3x moeten lezen voordat ik geloofde wat er stondRudiVader schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:11:
[...]
Ok, dat wist ik niet. Op de VDO Dayton site kwam ik hem niet tegen en dacht dat hij gedumpt werd voor dat geld. Een navigatie systeem voor dat geld, met zoveel kaarten en van VDO Dayton vond ik zelf vreemd, zeker als je de concurentie bekijkt. Ik ben alleen ooit van de a-merken voor € 199,- een Navman tegen gekomen maar die was alleen voor de Benelux en er zat geen touchscreen op.
Als ie net zo goed is als de andere stand-alone vdo systemen zou ik er niet teveel van verwachtenthefox154 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:17:
[...]
snap ik, heb zelf het introductie bericht ook 3x moeten lezen voordat ik geloofde wat er stond, misschien dat de aso dure tomtoms nu wel een keertje volgen. Als het goed is heb ik vandaag de vdo's binnen. Dus dan hang ik hem er even in de auto bij. Ben erg benieuwd hoe hij presteert

http://www.lidl.nl/nl/hom...5.p.Draagbare_CDMP3speler
25 euro MP3 oplossing van de LIDL, heeft in tegenstelling tot wat het plaatje doet vermoeden een schermpje met 2 regels en leest ID3 tags. Kan ook zoeken op alfabet, per album afspelen en je kunt er een USB stick of SD kaartje in stoppen. Zitten ook twee 1100MaH batterijen bij die via de adapter op te laden zijn. Geluid is prima, in elk geval via de line out waarop ik hem nu aan het testen ben. In tegenstelling tot het lenoxx geval dat ik had geen tikjes of andere irritante bijgeluiden. De oordopjes die erbij zitten zijn zoals te verwachten crap. Met mijn eigen koptelefoon klonk het goed.
Het ding kan harder dan nodig. Nog niet getest: antischok functie en batterijverbruik. Er is ook nog een MP3 speler van 19.95 bij LIDL te koop deze week trouwens. Lag niet in het schap wegens diefstalgevaar vermoedelijk. Als je er om vraagt bij de kassa halen ze er 1 op.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ik ben toch malle pietje niet!
Kwestie van prioriteiten. Ik wil zo veel mogelijk muziek mee kunnen slepen voor zo weinig mogelijk geld.The Legend schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:17:
Zijn dat soort apparaten niet passé? Ik kan me niet voorstellen waarom iemand nog zo'n lomp ding zou kopen als je voor 20 euro een mp3 flash speler kan krijgen die 24x kleiner is
Op de plaatsen waar ik MP3s wil draaien (in de bus/trein en op het werk) is het formaat niet erg van belang. Een flash apparaatje met 5gig of meer aan ruimte zou ook goed zijn maar die die zijn nog flink prijzig.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Een flashspeler van 20 Euro, dan heb je 64-128MB geheugen, daar kan je nou niet echt veel muziek op kwijt. Ik neem meestal zelf altijd 10mp3 cd's mee op vakantie
Die dingen zakken dan ook maar langzaam in prijs. 3 jaar geleden kocht ik een Panasonic MP3/CD speler in the USA voor 35 dollarts (30 euro). Om die te vervangen (gevallen) ga ik nu geen 25 uitgeven voor een lelijke opvolger van een minder merk. Denk dat ik maar even wacht tot grote SD kaarten wat goedkoper worden en dan een MP3 speler kopen die die kan inlezen (of natuurlijk een 60 GB MP3 speler)Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:45:
[afbeelding]
25 euro MP3 oplossing van de LIDL, heeft in tegenstelling tot wat het plaatje doet vermoeden een schermpje met 2 regels en leest ID3 tags.
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
Ik heb em, stond vanmorgen erg vroeg voor de deur, om 10 voor 8 al. Las ik daar dat dat ding pas om half 9 open ging, dr was nog gaar niemand op dat plein.Elect schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:56:
[...]
Wil hem eigenlijk alleen als hij ook stil is, beetje blazen mag maar niet op full speed.. Laat het even weten als je hem hebt aub. Dan rij ik er ook om. Hij moet dus stil genoeg zijn voor 's nachts, en dat is niet veel lawaai

Maargoed, ding gekocht, lag in kantoortje van ze. Gelijk naar huis. De doos is giga, erg veel ruimte ook over. Het werkt echt supermakkelijk. Aansluiten en draaien maar.
Had em eerst in m'n speciale serverkastje gezet, maar dat was blijkbaar te warm, dr zit daar bijna geen airflow. Dus toen maar dr op gezet. Hij doet het prima, niet warm, trilt wel een beetje, dus je moet em nergens tegenaan drukken, want dat gaat allemaal mee-resoneren.
Volgens mij zit er een fan in, die zorgt dat ie koel blijft. Het geluid ervan valt mij erg mee. Het klinkt alsof iemand heel zachtjes zit te blazen, dus het stoort niet.
Zit 3 jaar garantie op. Mooie kast behuizing, en een lampje erop.
Heb er nu 100 gig opstaan, duurde ongeveer een uur om het erop te zetten. Het is een ruwe schatting, maar write komt dus neer op 25-28 mb/sec. Het ging wel om divx'jes van 350-700 mb. Tussendoor nog ff wat extracten richting de schijf.
[ Voor 4% gewijzigd door Murcielago op 15-06-2006 15:41 ]
PSN: djmurcielago
Pas nog gekocht: 15 euro voor de speler + 30 euro voor 1GB ...xoun schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:35:
[...]
Die dingen zakken dan ook maar langzaam in prijs. 3 jaar geleden kocht ik een Panasonic MP3/CD speler in the USA voor 35 dollarts (30 euro). Om die te vervangen (gevallen) ga ik nu geen 25 uitgeven voor een lelijke opvolger van een minder merk. Denk dat ik maar even wacht tot grote SD kaarten wat goedkoper worden en dan een MP3 speler kopen die die kan inlezen (of natuurlijk een 60 GB MP3 speler)
-------
Laat me raden: dat vierkante blokje van de HEMA?mjl schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:38:
[...]
Pas nog gekocht: 15 euro voor de speler + 30 euro voor 1GB ...
[edit]
Over de hema gesproken: ik zag bij twee vestigingen in de aanbieding een mini hifiset liggen, die ook USB stick kan lezen. Deze functie wil ik graag. Het aangeboden apparaat was van een b-merk en had een output van 2,5watt (?). Weet iemand of er van 'betere' merken hifisets zijn die CD / radio kunnen afspelen & USB stick (mp3) lezen?
[edit2]
JVC EX-D1 en -D5
Lidl heeft er eentje? (maar is weer bmerk)
[ Voor 52% gewijzigd door Eusebius op 15-06-2006 18:17 ]
==
hoi
Nee, gewoon via de pricewatch in een winkel gekocht ...Eusebius schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:13:
[...]
Laat me raden: dat vierkante blokje van de HEMA?
[edit]
Over de hema gesproken: ik zag bij twee vestigingen in de aanbieding een mini hifiset liggen, die ook USB stick kan lezen. Deze functie wil ik graag. Het aangeboden apparaat was van een b-merk en had een output van 2,5watt (?). Weet iemand of er van 'betere' merken hifisets zijn die CD / radio kunnen afspelen & USB stick (mp3) lezen?
[edit2]
JVC EX-D1 en -D5
Lidl heeft er eentje? (maar is weer bmerk)
-------
Geweldig, bedankt voor de review. Meer wilde ik niet weten. Dan kan ik er vanmiddag ook omMurcielago schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:36:
[...]
Ik heb em, stond vanmorgen erg vroeg voor de deur, om 10 voor 8 al. Las ik daar dat dat ding pas om half 9 open ging, dr was nog gaar niemand op dat plein.![]()
Maargoed, ding gekocht, lag in kantoortje van ze. Gelijk naar huis. De doos is giga, erg veel ruimte ook over. Het werkt echt supermakkelijk. Aansluiten en draaien maar.
Had em eerst in m'n speciale serverkastje gezet, maar dat was blijkbaar te warm, dr zit daar bijna geen airflow. Dus toen maar dr op gezet. Hij doet het prima, niet warm, trilt wel een beetje, dus je moet em nergens tegenaan drukken, want dat gaat allemaal mee-resoneren.
Volgens mij zit er een fan in, die zorgt dat ie koel blijft. Het geluid ervan valt mij erg mee. Het klinkt alsof iemand heel zachtjes zit te blazen, dus het stoort niet.
Zit 3 jaar garantie op. Mooie kast behuizing, en een lampje erop.
Heb er nu 100 gig opstaan, duurde ongeveer een uur om het erop te zetten. Het is een ruwe schatting, maar write komt dus neer op 25-28 mb/sec. Het ging wel om divx'jes van 350-700 mb. Tussendoor nog ff wat extracten richting de schijf.
Bij de aldi een ventilator, en bij de lidl een targa 300GB HD extern.
Wie denkt nog dat ik die dingen op kan halen? Had deze week echt geen tijd en gewoon vergeten.
Ik woon in rotterdam voor als iemand wat heeft gezien.
EDIT: Of anders neem ik gewoon die 320GB externe HD bij mycom voor 139 euro
En die ventilator bij de blokker....
[ Voor 17% gewijzigd door Cabo op 18-06-2006 13:50 ]
Verwijderd
http://www.internetvoorde...pageProduct&ProdID=16250&
weet iemand of dit wat is en welk merk het eigenlijk is??
ziet er wel netjes uit voor op vakantie,heb je in ieder geval niet zo'n losse speler erbij.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 15:29 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Opzich lijkt het wel wat maar bij de Mediamarkt zag ik laatst diverse modelletjes staan met 1 scherm voor € 99,- en als je er dan 2 koopt, heb je voor 1 euro minder 2 losse apparaten. Zitten de koters op de achterbank niet te knokken welke film ze samen moeten zien.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:27:
zag in het kruidvat blaadje dvd speler voor in de auto met 2 schermen.
http://www.internetvoorde...pageProduct&ProdID=16250&
weet iemand of dit wat is en welk merk het eigenlijk is??
ziet er wel netjes uit voor op vakantie,heb je in ieder geval niet zo'n losse speler erbij.
Verwijderd
maar zal nog is een kijkje nemen.
Ik heb de TVE HDD recorder van de gamma (blijft hetzelfde te zijn als die van het merk Xiron),
Maar weet iemand hoe je een opname wat op de HDD staat kan branden op een dvd+r met deze recorder???
Kzie nergens die optie staan
Ik vind deze Toshiba externe 250GB voor € 99,- ook niet verkeerd bij AlternateCaboman schreef op zondag 18 juni 2006 @ 13:28:
Deze week ( 12-6 - 16-6) waren er bij de aldi en de lidl wat aanbiedingen.
Bij de aldi een ventilator, en bij de lidl een targa 300GB HD extern.
Wie denkt nog dat ik die dingen op kan halen? Had deze week echt geen tijd en gewoon vergeten.
Ik woon in rotterdam voor als iemand wat heeft gezien.
EDIT: Of anders neem ik gewoon die 320GB externe HD bij mycom voor 139 euro
En die ventilator bij de blokker....
Ik had die van 19,95 maar de geluidskwaliteit is beroerd, afrader, heb nu 2 silvercrest producten gehad en teruggebracht, ik ben klaar met dat merk.Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:45:
[afbeelding]
25 euro MP3 oplossing van de LIDL, heeft in tegenstelling tot wat het plaatje doet vermoeden een schermpje met 2 regels en leest ID3 tags. Kan ook zoeken op alfabet, per album afspelen en je kunt er een USB stick of SD kaartje in stoppen. Zitten ook twee 1100MaH batterijen bij die via de adapter op te laden zijn. Geluid is prima, in elk geval via de line out waarop ik hem nu aan het testen ben. In tegenstelling tot het lenoxx geval dat ik had geen tikjes of andere irritante bijgeluiden. De oordopjes die erbij zitten zijn zoals te verwachten crap. Met mijn eigen koptelefoon klonk het goed.
Het ding kan harder dan nodig. Nog niet getest: antischok functie en batterijverbruik. Er is ook nog een MP3 speler van 19.95 bij LIDL te koop deze week trouwens. Lag niet in het schap wegens diefstalgevaar vermoedelijk. Als je er om vraagt bij de kassa halen ze er 1 op.
Verwijderd
Kost evenveel bij mycom die toshibahvangent schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:09:
[...]
Ik vind deze Toshiba externe 250GB voor € 99,- ook niet verkeerd bij Alternate
M'n zusje heeft er eentje, en in het boekje staat dat er max 1gig in kan aan sd kaart... Misschien dat iemand geprobeerd heeft er 2 gig in te doen?
Verwijderd
Het gaat om deze speler:
http://www.vergelijk.nl/m...nco/xemio_136/specs.rhtml
Maar dan voor 46 Euro.
Als iemand er ervaring mee heeft, kan je vertellen of je met deze mp3 speler ook in nummers kan spoelen?
Verwijderd
Verwijderd
Ken jij betere mp3 spelers in deze prijsklasse?
Ik vind het belangrijk om te kunnen spoelen in de nummers, niet bij alle mp3 spelers is dit het geval. Als iemand hier ervaring mee heeft voor deze mp3 speler, dan hoor ik het graag.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 12:07 ]
Verwijderd
Ik heb gister voor dezelfde keuze gestaan, ik moest een mediamarkt tegoedbon (had defecte oordopjes terug gebracht) opmaken. Ik heb toen gekeken naar mp3 spelers in de prijsklasse tot 100 euro. Het viel mij op dat de batterijduur van de meeste mp3 spelers erg laag is (gemm 13 tot 20 uur). Ook hebben de meeste mp3 spelers interne Li-ion accu's waar je een pc voor nodig hebt om deze op te laden (niet handig op vakantie). Uiteindelijk heb ik voor de NW-107 van Sony gekozen voor 89 euro, deze heeft 1 gigh flash-geheugen, de batterijduur is 70 uur (bij normaal gebruik in het echt 50 uur). Er kan gewoon een AAA batterij in, het uiterlijk is niet echt mooi en de software is ook niet handig. Maar het ding doet wat hij doet en dat doet hij lang... Moraal van dit verhaal.... er zijn dus wel betere mp3 spelers onder de 200 euro...Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:01:
Wat vindt jij een goede mp3 speler? Volgens mij ga je dan al snel naar de 150/200 euro. Dat is het viervoudige. Ik wil de mp3 speler vooral gebruiken om spraakbestanden te beluisteren en af en toe wat muziek. 200 euro is voor mij dan een beetje te veel van het goede.
En dan heb je nog Samsung. Ook in die prijsklasse, AAA batterij, klein, lange speelduur (40 uur) en gewoon als externe HD te benaderen (niks geen software).Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:11:
[...]
Ik heb gister voor dezelfde keuze gestaan, ik moest een mediamarkt tegoedbon (had defecte oordopjes terug gebracht) opmaken. Ik heb toen gekeken naar mp3 spelers in de prijsklasse tot 100 euro. Het viel mij op dat de batterijduur van de meeste mp3 spelers erg laag is (gemm 13 tot 20 uur). Ook hebben de meeste mp3 spelers interne Li-ion accu's waar je een pc voor nodig hebt om deze op te laden (niet handig op vakantie). Uiteindelijk heb ik voor de NW-107 van Sony gekozen voor 89 euro, deze heeft 1 gigh flash-geheugen, de batterijduur is 70 uur (bij normaal gebruik in het echt 50 uur). Er kan gewoon een AAA batterij in, het uiterlijk is niet echt mooi en de software is ook niet handig. Maar het ding doet wat hij doet en dat doet hij lang... Moraal van dit verhaal.... er zijn dus wel betere mp3 spelers onder de 200 euro...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
iemand een idee wat deze camera voor aansluitingen heeft zodat je hem eventueel op je computer kunt aansluiten en kunt gebruiken als webcam ?!?!?
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Waarom koop je dan geen webcam?Mr.CeeJay schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:35:
http://www.aldi.nl/PHP/go...FER_NL/OFFER_26/OFF02.HTM
iemand een idee wat deze camera voor aansluitingen heeft zodat je hem eventueel op je computer kunt aansluiten en kunt gebruiken als webcam ?!?!?
Vrijwel zeker dat het niet mogelijk is. Er zit geen logica in die camera om connectiviteit te ondersteunen. Je zou misschien de camera via de monitor (draadloze ontvanger dus) kunnen aansluiten op een TV kaart... maarja, of dat ideaal is?Mr.CeeJay schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:35:
http://www.aldi.nl/PHP/go...FER_NL/OFFER_26/OFF02.HTM
(het KAN dus MISSCHIEN wel... maar niet direct)
Gravity sucks...
Verwijderd
kun je met een dvd recorder dingen op een dvd opnemen en kun je dat later ook weer overspoelen zeg maar ( een beetje het video speler idee )
Of is het eenmaal zo wat je op dvd opneemt kan er niet meer af
I know noob vraag maar kan nergens echt duidelijke informatie vinden.
Ik kwam op deze vraag omdat er een DVD recorder van 77 euro te koop is bij media markt
en van 99 euro
kan helaas daar geen info van vinden maarja
Alvast bedankt
Ze zijn duurder dan 'normale' DVD+ of -R media, maar je kunt ze dus wel meerdere keren beschrijven.
(maar is voor jou misschien een HD recorder niet praktischer?)
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
Dus dacht ik koop ik me liever een dvd recorder met wat dvd Rewritables
En dat ik ze dan daarop afspeel oja bij de specs in het reclame blaadje staat
( die van 77 euro was een video recorder iets te snel gekeken
Dus ik ga waarss voor de 99
HE DVR 881 H - DVD-recorder
Neemt op DVD+R/RW speelt DVD R/RW JPEG (S)VCD en DIVX en is regiovrij
Zou dat wat zijn ?
Oja hoelang kan ik ongeveer op een dvd opnemen ? zijn er rewritabels waar ik voor 2 uur kan opnemen ofzow
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 16:15 ]
2 uur is wel te doen, het werkt net zoals een video zeg maar. Het grote nadeel is (en daarom gebruik ik mijn DVD Writer bijna nooit maar alleen mijn PVR/HD) dat je meestal niet kan timeshiften en kan kijken terwijl de opname nog loopt... dat kan bij een PVR/HD dus wel en is mij veel geld waard.Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:01:
Mijn budget is niet al te groot en met harde schijf zijn te 2de hands pas vanaf 200 zo'n beetje
En dat ik ze dan daarop afspeel oja bij de specs in het reclame blaadje staat
( die van 77 euro was een video recorder iets te snel gekekenschande dat ze die nog steeds willen verkopen voor 77 piek )
Dus ik ga waarss voor de 99
HE DVR 881 H - DVD-recorder
Neemt op DVD+R/RW speelt DVD R/RW JPEG (S)VCD en DIVX en is regiovrij
Zou dat wat zijn ?
Oja hoelang kan ik ongeveer op een dvd opnemen ? zijn er rewritabels waar ik voor 2 uur kan opnemen ofzow
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
==
hoi
Verwijderd
Ik zou ook even doorsparen en misschien nog even wachten, die dingen worden met de maand goedkoper. (zie hierboven, een Targa bij de Lidl voor 269, heb ik voor mijn ouders gekocht. Is 160Gb, en 80Gb zou ook meer dan zat zijn)Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:01:
Mijn budget is niet al te groot en met harde schijf zijn te 2de hands pas vanaf 200 zo'n beetje
Al dat gehannes met schijfjes, en als je op vakantie bent en je wilt meer dan 1 ding opnemen is de schijf al vol... (jah, net als bij video... vroeger moest onze buurvrouw op woensdag de plantjes water komen geven en de videoband verwisselen
Ik begrijp toch niet zo goed waarom zoveel DVD-recorders zonder HD worden verkocht - dan kan je toch (bijna) net zo goed een videorecorder houden? Als je perse iets op DVD wil bewaren, wil (moet) je het toch ook eerst editen?
Succes met je keuze!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 20:59 ]

[ Voor 67% gewijzigd door Eusebius op 29-06-2006 17:26 ]
==
hoi
Mijn twee centen is de Sansa™ m250 Digital Audio Player 2GB. Deze heb ik nu een maandje en is echt een super apparaat! ik heb 'm zelf aangeschaft voor EUR 99.Ken jij betere mp3 spelers in deze prijsklasse?
Linkje: http://www.sandisk.com/Pr...tal_Audio_Player_2GB.aspx
succes!
Creative Zen Nano Plus, 512MB (USB 2.0, Radio) € 50,50 pricewatch: Creative Zen Nano Plus, 512MB (USB 2.0, Radio)Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:01:
Wat vindt jij een goede mp3 speler? Volgens mij ga je dan al snel naar de 150/200 euro. Dat is het viervoudige. Ik wil de mp3 speler vooral gebruiken om spraakbestanden te beluisteren en af en toe wat muziek. 200 euro is voor mij dan een beetje te veel van het goede.
Ik vind het belangrijk om te kunnen spoelen in de nummers, niet bij alle mp3 spelers is dit het geval. Als iemand hier ervaring mee heeft voor deze mp3 speler, dan hoor ik het graag.
(ik weet niet zeker of deze kan doorspoelen)
Ik zou het niet doen, Lenco is echt een heel heel slecht merk. Geluid is meestal brak, bugs, slechte headset, slechte firmware en ga zo maar door...
[ Voor 55% gewijzigd door n00bs op 30-06-2006 15:01 ]
Klinkt goedB0MBACI schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:42:
Ik heb ook een aanbieding: Xbox voor 85 euro bij Saturn in Rotterdam-Zuid.
Verwijderd
Zo te zien een Lite-on LVW5045, heb er ook zo een (vorig jaar augustus gekocht voor 375€).jurk schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 14:22:
Voor de geinteresseerden, ik heb deze DVD recorder met 160 GB harde schijf http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/OFF01.HTM vanmorgen bij de Aldi in Delft zien liggen voor 199.
Er loopt in dit forum ergens nog een topic over dit toestel, de meningen zijn blijkbaar nogal verdeeld, maar de mijne doet het prima...
Bij de link staat 299.-jurk schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 14:22:
Voor de geinteresseerden, ik heb deze DVD recorder met 160 GB harde schijf http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/OFF01.HTM vanmorgen bij de Aldi in Delft zien liggen voor 199.
Dat zal dan een lokale opruiming zijn bij de Aldi in Delft, dat zie je wel eens meer bij Aldi.

clickable....
Een leuke prijs voor een portable dvd speler met divx.
[ Voor 30% gewijzigd door Rudi Vader op 02-07-2006 21:11 ]
*insert signature here

[ Voor 5% gewijzigd door Eusebius op 04-07-2006 14:50 ]
==
hoi
Verwijderd
Autovision AV 3730Eusebius schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:49:
Hema heeft een autoradio voor 79,- in de folder. Mooie eigenschap is dat hij een USB poort heeft. Er staat in de folder geen merk bij, dus ik kan ook niet zoeken wat de reviews zijn. Heeft iemand enig idee van welk merk deze een rip-off is?
[afbeelding]
Het is btw de AV-8840
[ Voor 28% gewijzigd door Eusebius op 04-07-2006 15:12 ]
==
hoi
AV-8840Eusebius schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:09:
Huh? Hoe kom je daar zo snel bij?
Het is btw de AV-8840
NU (VA 26-05) LEVERBAAR
AV-8840 radio cd speler met Mp3, SD/MMC cardreader, USB aansluiting
Black line Radio/CD/MP3 speler met 4 x 55Watt, Electronic Shock Protection, afneembaar front, pre-out, afstandsbediening. CD/CDR/CDRW/Mp3, SD/MMC cardreader, USB aansluiting
Adviesprijs
€ 109,- incl.BTW.
www.autovision.nl
==
hoi
Verwijderd
Beetje spelen met Google.Eusebius schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:09:
Huh? Hoe kom je daar zo snel bij?
Het is btw de AV-8840
Maar door de 'o zo goede' layout van de site, dacht ik dat bovenste info bij speler hoorde. Had dus niet goed genoeg gekeken.
Wie kan me vertellen of ik op die MD 81287 via firewire een externe HD, een geheugenkaart-reader of zelfs mijn PC kan aansluiten?Vulcan750 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:22:
[...]
Dat is dus een Liteon 5045 met een Medion embleempje...
Ik heb deze (Liteon) nu een jaar in gebruik en bevalt me uitstekend!
De aanbieding bij de Aldi voor 299 euro én 3 jaar garantie is een koopje! Dit apparaat is absoluut niet te vergelijken met de Aldi aanbieding van een jaar terug, dat was een heel brak ding (ik heb 'm zelf ook 2 dagen in huis gehad...)
Mijn Liteon ondersteunt geen divx, maar er is van de Liteon 5045 ook een nieuwere versie en die ondersteunt divx en duallayer(DL) dvd's branden.
Deze Medion ondersteunt ook divx, maar geen DL. Ik vermoed dat dit een speciale versie van de Liteon is. Maarreh... wel een aanrader!
Iemand deze al gehaald? Ben wel benieuwd of dat schermpje nog een beetje kwaliteit/helderheid heeft. Wil er mee buiten kunnen zittenRudiVader schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:08:
clickable....
Een leuke prijs voor een portable dvd speler met divx.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Dit topic is gesloten.