Mijn reactie over het op de rijbaan fietsen:
Je kan dan wel het recht hebben, maar of het dan logisch is, is niet meteen zeker.
Als jij als automobilist (waar komt die w vandaan in auwto?) op een 80km/u weg rijdt, dan is dat niet meteen logisch als er een fietser met 20-30 km/u voor je rijdt.
Met sneeuw hoor je niet harder te rijden in de auto, maar dan nog verwacht je geen fietser op de weg.
Niet dat zo'n automobilist dan het recht heeft om je op een onverantwoord moment (en op dito wijze) in te halen, maar ik zou er ook ongeduldig van
kunnen raken.
Jij zegt dat je met je velomobiel op een 80km/u weg mag, zolang er geen verboden-voor-fietsers-bord staat. Met sneeuw vind ik dat logisch.. maar op een zonnige dag is het toch niet zinnig om daar te gaan fietsen (al ga je 45km/u, dan heb je nog een verschil van 35km/u
áls men al niet te hard rijdt)
Ik leer met motorrijles op het moment ook maar al te goed dat je soms wel een recht hebt, maar het zeer onverstandig kan zijn om dat recht op te eisen (praktijkervaring met voorrang krijgen?).
Ik zeg dit allemaal niet om o-zo-slim over te komen, maar meer omdat ik hoop dat je niet voor je sokken wordt gereden.
Ik heb vandaag de ketting van mn barrel eens gereinigd, kwam errug veel bende van af. Resultaat is goed te merken: ketting loopt veel soepeler! Had eigenlijk niet eens verwacht dat zo'n lange ketting zo soepel zou kunnen lopen, door een buis en over twee rollen
Volgende twee updates volgen komend weekeind (hoop ik): een nieuwe zitting en bidonhouders
En dan eens lekker kilometers gaan maken.